Een vraagje,
Mijn backup heater gaat niet aan,
het viel mij laatst op toen hij maandag een legionella run had gedaan, ik had om 7uur s'ochtends al 13.5Kw gebruikt.
Hij had snachts een paar uur staan stampen om een beetje temperatuur in het vat te krijgen.
Betreft een WH-MXC09H3E8
De instellingen staan zoals in de o.p.
Als ik in het maintenance menu een functie test doe op de backup heater gaat wel de pomp maximaal draaien maar gaat mijn stroom verbruik niet omhoog.
Ik heb de voeding op de uitgang van de automaat in de warmtepomp gemeten en deze is gewoon 230v
Is er op de print ergens een jumper of zekering voor de backup heater die ik nog kan controleren?
Neem aan dat de verwarmings elementen de stiften onderin het vaatje rechts onder zijn,
de witte draden staan op spanning, vanaf verdeelblok A naast de 3-fase automaat,
De andere draden lopen via het zwarte blokje (soort relais?) op het vaatje naar de print? Of heb ik het helemaal mis?
Anders een mailtje naar de verkoper, installateur ben ik in dit geval zelf geweest.
De reden dat ik het nu pas merk is dat ik sinds kort een p1 logger heb, en er ,als het zonnetje schijnt, een zonnecollector voor de benodigde sww temperatuur zorgt.
[
Voor 7% gewijzigd door
Mielemuis op 05-12-2021 20:12
]