Zo'n standaard moet ik denk ik ook eens voor gaan kijken....
Wat mij trouwens steeds meer opvalt aan de Max is het totale gebrek aan geluidsdoorgifte van de koptelefoon zelf. Hier bedoel ik mee dat als je iets verstelt of beweegt aan de koptelefoon, dat er zo goed als geen geluidsdoorgifte is in je oorschelpen.
Dit valt des te meer op als ik bijvoorbeeld de Teams headset van mijn werk opzet/gebruik. (Jabra Evolvo 75 Wireless Headset)
Als ik hiervan bijvoorbeeld de hoofdband verstel, of de microfoon even goedzet, dan resulteert dit direct in geluid "all over the place" Zo'n soortgelijke ervaring had ik ook met de Sony WMX3's.
Kijk, van zo'n Jabra setje kan ik het me wel voorstellen, maar bij die Sony's viel me dit wel tegen.
Tevens afgelopen weekend mijn vers omgewisselde Airpod Pro's weer opgehaald. Kan gevoelsmatig zijn, maar die klinken een stuk beter dan degene die ik bij de Amac had achtergelaten. Volume is beter, geluidskwaliteit is veel beter. Plus, en daar heb ik ze voor weg gebracht, resonantie en piepen is vanzelfsprekend opgelost.
Goede service van Apple deze kosteloze omruilservice voor een koptelefoon die ik 2 jaar geleden gekocht heb.
[
Voor 23% gewijzigd door
Eric H op 06-04-2021 08:54
. Reden: Typefoutjes plus aanvulling ]