Redondo1982 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:47:
Even dit topic nieuw leven inblazen haha.
Ik was afgelopen dagen even bij Amac binnengelopen en met het hele gezin viel onze ogen weer op de Airpods Max. We hebben allemaal al setjes nieuwe Airpods, maar de Max voelt toch een beetje als laatste en welkome aanvulling. Even geluisterd in de winkel en daar is alles natuurlijk mooi, maar hoe denken jullie er hedendaags over? Is het een aanvulling qua sound op de normale oordopjes? Ik twijfel nog steeds een beetje dus zoek lotgenoten om mij over de drempel te helpen

Ja dat is absoluut een enorme aanvulling, die dopjes klinken naar niets als je dat met de Max vergelijkt.
Niet vreemd natuurlijk want het is een heel ander product maar zeker wel het vermelden waard.
Hier is de verdeling simpel, ik gebruik mijn Max voor zoveel mogelijk, de Pro's gebruik ik om te bellen en als ik op mijn hoofdkussen in bed wil liggen.
Ik heb zelf nog de originele Max (al is die in garantie eens vervangen) maar klinkt nog steeds geweldig, mijn vrouw heeft de "nieuwe", die is los van een mooier kleurtje en USB-C gelijk. Ik kan geen verschil horen.
Edit: Ik vind het overigens erg fijn dat de Max naturel klinkt, soms hoor ik dan wel eens mensen andere koptelefoons adviseren welke "
beter klinken" maar dat gaat dan vaak om bijvoorbeeld die Bass Heavy Sony dingen. Dat vind ik persoonlijk geen upgrade t.o.v. de Max. De Beoplay H95 heb ik gehad en die vond ik wel beter klinken dan de Max, alleen BT koptelefoons integreren allemaal als een draak met al je producten dus dat valt dan bij mij ook weer snel af.
Apple Music en Spotify vond ik ook wel een groot verschil maken, de Max klinkt met Apple Music beduidend beter dan met Spotify.
[
Voor 19% gewijzigd door
Donstil op 29-01-2025 16:08
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans