En mocht iemand dat zich afvragen: een no-name case met daarin magneetjes die je bij de bouwmarkt koopt om je radiatorfolie vast te zetten, werkt ook
Stop je ze in de case dan gaan ze direct in 'low power mode' en na 18 uur in die case gaan ze in 'ultra low power mode'Quakie schreef op maandag 19 mei 2025 @ 15:00:
Ik ging er vanuit dat je ze moet inklappen om stand-by te activeren?
doe je ze niet in een case dan gaan ze na 5 minuten in 'low power mode' en pas na 72 uur in 'ultra low power mode'
A wise man's life is based around fuck you
Redondo1982 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 10:36:
[...]
Ja, ik zag het ook. Onbetrouwbare partij, zelfs voor de helft koop ik daar nooit meer.
Ik zal je zeggen waarom:
Pencil kapot, net na de garantie. Ik erheen en nul coulance mogelijk. Als ik het hoog op laat lopen had ik het gewonnen, maar had daar geen zin in. Resultaat: ik kon hem om laten ruilen. Prijs? Hoger dan de aanschaf van een nieuwe. Serieus!
Ik kom er alleen nog om spullen te bekijken en shop dan elders. Daar gebruik ik ze nog voor.
offtopic:
Je had gelijk. Wat een waardeloze service bij Amac. Ik zal er nooit meer iets kopen.
Je had gelijk. Wat een waardeloze service bij Amac. Ik zal er nooit meer iets kopen.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Maar ik heb met mijn AirPods Max (USB-C) in connectie met mijn MacBook Pro (M3) lijkt het op verbindingsproblemen.
Ik hoor wel gewoon muziek maar tussendoor komt er dan een trilling. Een vibratie lijkt het wel. Een storing door de muziek heeft. Rete irritant.
Heeft iemand dit zelf ook al eens gehad? En eventueel een oplossing hiervoor? Lijkt mij software matig aangezien de AirPods Max nog geen 3 maanden oud zijn.
Ik heb deze vibratie/kraak btw niet wanneer ik verbonden ben met mijn iPhone 15 pro. Vandaar het vermoeden dat het iets is in de connectie met de MacBook Pro en de AirPods Max.
Ik hoor wel gewoon muziek maar tussendoor komt er dan een trilling. Een vibratie lijkt het wel. Een storing door de muziek heeft. Rete irritant.
Heeft iemand dit zelf ook al eens gehad? En eventueel een oplossing hiervoor? Lijkt mij software matig aangezien de AirPods Max nog geen 3 maanden oud zijn.
Ik heb deze vibratie/kraak btw niet wanneer ik verbonden ben met mijn iPhone 15 pro. Vandaar het vermoeden dat het iets is in de connectie met de MacBook Pro en de AirPods Max.
[ Voor 17% gewijzigd door jdiezrequejo op 23-06-2025 10:22 . Reden: extra aanvulling ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Max. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Max. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid