Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:06
En mocht iemand dat zich afvragen: een no-name case met daarin magneetjes die je bij de bouwmarkt koopt om je radiatorfolie vast te zetten, werkt ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 15-09 14:24
Is het normaal dat de AirPods Max zo ongeveer 10% na een nacht verliezen in de Smart Case?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:59
Quakie schreef op maandag 19 mei 2025 @ 15:00:
Ik ging er vanuit dat je ze moet inklappen om stand-by te activeren?
Stop je ze in de case dan gaan ze direct in 'low power mode' en na 18 uur in die case gaan ze in 'ultra low power mode'

doe je ze niet in een case dan gaan ze na 5 minuten in 'low power mode' en pas na 72 uur in 'ultra low power mode'

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Redondo1982 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 10:36:
[...]

Ja, ik zag het ook. Onbetrouwbare partij, zelfs voor de helft koop ik daar nooit meer.

Ik zal je zeggen waarom:
Pencil kapot, net na de garantie. Ik erheen en nul coulance mogelijk. Als ik het hoog op laat lopen had ik het gewonnen, maar had daar geen zin in. Resultaat: ik kon hem om laten ruilen. Prijs? Hoger dan de aanschaf van een nieuwe. Serieus!

Ik kom er alleen nog om spullen te bekijken en shop dan elders. Daar gebruik ik ze nog voor.
offtopic:
Je had gelijk. Wat een waardeloze service bij Amac. Ik zal er nooit meer iets kopen.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Maar ik heb met mijn AirPods Max (USB-C) in connectie met mijn MacBook Pro (M3) lijkt het op verbindingsproblemen.

Ik hoor wel gewoon muziek maar tussendoor komt er dan een trilling. Een vibratie lijkt het wel. Een storing door de muziek heeft. Rete irritant.

Heeft iemand dit zelf ook al eens gehad? En eventueel een oplossing hiervoor? Lijkt mij software matig aangezien de AirPods Max nog geen 3 maanden oud zijn.

Ik heb deze vibratie/kraak btw niet wanneer ik verbonden ben met mijn iPhone 15 pro. Vandaar het vermoeden dat het iets is in de connectie met de MacBook Pro en de AirPods Max.

[ Voor 17% gewijzigd door jdiezrequejo op 23-06-2025 10:22 . Reden: extra aanvulling ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
Mophie heeft een nieuwe charge stand ge-released, en ziet er wel ok uit.
Beter dan ander stands die de headband on de druk zetten, waardoor deze vervormt.

Ik heb hem alvast besteld :)

https://eu.zagg.com/mophi...harging-stand-with-usb-c/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yvbisaEechkAjJh0HFuiZ8vgdLo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/LEkrZtRW8sVfX0Yn2ekPDrKl.webp?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door absrnd op 03-09-2025 18:57 ]

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08
absrnd schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:56:
Mophie heeft een nieuwe charge stand ge-released, en ziet er wel ok uit.
Beter dan ander stands die de headband on de druk zetten, waardoor deze vervormt.

Ik heb hem alvast besteld :)

https://eu.zagg.com/mophi...harging-stand-with-usb-c/

[Afbeelding]
Ziet er herkenbaar uit. Gebruik zelf al sinds 2021 de Max stand van Floating Pixels. Zelfde idee maar ziet er nog iets beter uit, maar mijn smaak. Wel zonder wireless opladen voor aparte EarPods.

https://www.themaxstand.com/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0tEalv8taoCgj19rPeqHWhzGZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YmyC4eKlEnhBdASSRjd8SKHt.jpg?f=fotoalbum_large

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
Twijfel enorm om er 1 aan te schaffen. Maar die prijs…… man man. En dat voor een product van 5 jaar oud.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:22
Knoezelbos schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:56:
Twijfel enorm om er 1 aan te schaffen. Maar die prijs…… man man. En dat voor een product van 5 jaar oud.
Heb ik ook jaren gedaan, uiteindelijk gekocht haha. Het voelt niet goed ofzo, raar is dat hè?!

Maar, hij is jonger dan vijf jaar! Nieuw kleurtje en usb-c poort is baanbrekend geweest :D

I don't have dreams, I have goals!!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
Redondo1982 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:11:
[...]

Heb ik ook jaren gedaan, uiteindelijk gekocht haha. Het voelt niet goed ofzo, raar is dat hè?!

Maar, hij is jonger dan vijf jaar! Nieuw kleurtje en usb-c poort is baanbrekend geweest :D
Ja klopt.. maar usb-c is dan ook het enige… Ben ook marktplaats aan het afstruinen (goeiekope dat ik ben 8)7 )maar daarbij krijg ik ook soms een slecht gevoel want wie weet wordt ik lekker gemaakt door een neppert. Verpakkingen en product zijn vaak niet meer van echt te onderscheiden.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Quakie schreef op maandag 19 mei 2025 @ 15:00:
Ik ging er vanuit dat je ze moet inklappen om stand-by te activeren?
Nee hoor, ze gaan eerder in "deep sleep" mode in de case die erbij zit, alleen als je de case niet gebruikt (zoals ikzelf) gaan ze na enige tijd ook in "deep sleep".

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• absrnd
Knoezelbos schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:28:
[...]

Ja klopt.. maar usb-c is dan ook het enige… Ben ook marktplaats aan het afstruinen (goeiekope dat ik ben 8)7 )maar daarbij krijg ik ook soms een slecht gevoel want wie weet wordt ik lekker gemaakt door een neppert. Verpakkingen en product zijn vaak niet meer van echt te onderscheiden.
Ik vermoedt, dat zeker 97% nep is, zeker de ongeopende verpakking is zeer verdacht.
2e hands Apple producten kopen is hedendaags een gevaarlijke onderneming |:(

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:40:
[...]

Nee hoor, ze gaan eerder in "deep sleep" mode in de case die erbij zit, alleen als je de case niet gebruikt (zoals ikzelf) gaan ze na enige tijd ook in "deep sleep".
Ik ben dit nog eens gaan nalezen, maar in de hoes gaan ze in een extra low-power-mode. Je hebt nog twee powermodes ervoor zitten. Eentje die na 5min erin komt en eentje na velen uren pas. Maar zonder de hoes óf een andere trigger komt die dus nooit in die speciale extra low-power-mode. Is wel een document van 2020/2021, maar heb dit al vaker gelezen. Overigens vind ik de ‘BH’ wel fijn, maar heel veel mensen niet dus ik begrijp de zoektocht naar een ideaal gebruik.

• Redondo1982
absrnd schreef op donderdag 4 september 2025 @ 12:22:
[...]

Ik vermoedt, dat zeker 97% nep is, zeker de ongeopende verpakking is zeer verdacht.
2e hands Apple producten kopen is hedendaags een gevaarlijke onderneming |:(
Ja, Airpods is ‘gouwe handel’ op dit moment. Ver van wegblijven, tenzij je weet wat je koopt. Is eigenlijk makkelijk te testen bij afhalen, maar opsturen moet je niet doen. Tenzij er een betrouwbare verkoper is.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 04-09-2025 13:21 ]

Redondo1982 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 13:19:
[...]

Ik ben dit nog eens gaan nalezen, maar in de hoes gaan ze in een extra low-power-mode. Je hebt nog twee powermodes ervoor zitten. Eentje die na 5min erin komt en eentje na velen uren pas. Maar zonder de hoes óf een andere trigger komt die dus nooit in die speciale extra low-power-mode. Is wel een document van 2020/2021, maar heb dit al vaker gelezen. Overigens vind ik de ‘BH’ wel fijn, maar heel veel mensen niet dus ik begrijp de zoektocht naar een ideaal gebruik.
Ooh echt, ik dacht dat dit volgens de officiële documentatie juist wel zo was.

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:51:
[...]

Ooh echt, ik dacht dat dit volgens de officiële documentatie juist wel zo was.
Ja, ik heb het ook uit derde hand. Ik zie het maar zo, wat voor jou werkt is toch prima. Ik ben altijd maar netjes in het hoesje aan het doen, maar soms moet je hem ook gewoon even kunnen laten liggen. Zo'n stand is wel mooi, maar daar ben je ook niet altijd bij in de buurt. Bovendien weer een apparaat op mijn clean desk >:)

Redondo1982 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:12:
[...]

Ja, ik heb het ook uit derde hand. Ik zie het maar zo, wat voor jou werkt is toch prima. Ik ben altijd maar netjes in het hoesje aan het doen, maar soms moet je hem ook gewoon even kunnen laten liggen. Zo'n stand is wel mooi, maar daar ben je ook niet altijd bij in de buurt. Bovendien weer een apparaat op mijn clean desk >:)
Ah oke, ja ik vind die documentatie van Apple dan iets waardevoller dan een ervaring op reddit oid.
Maar ik flikker hem in de avond altijd gewoon naast mijn bed als ik in slaap aan het vallen ben en als hij dan de volgende dag nog power heeft vind ik het prima :P

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:19:
[...]

Ah oke, ja ik vind die documentatie van Apple dan iets waardevoller dan een ervaring op reddit oid.
Maar ik flikker hem in de avond altijd gewoon naast mijn bed als ik in slaap aan het vallen ben en als hij dan de volgende dag nog power heeft vind ik het prima :P
Zo is het! Comfort en gemak is heel erg belangrijk.

• absrnd
De Mophie stand is binnen,

Verpakking is leuk gedaan, en de stand voelt premium aan, en heeft wat gewicht.
de Max past er mooi in en de siliconen beschermd de max tegen krassen.

Totdat ik de magnetische dongle in de Max wil stoppen.....er is alleen een USB-C dongle, geen Lightning |:(
In mijn enthousiasme heb ik er overheen gelezen dat deze alleen voor de USB-C versie is, een beetje dom.

Ik heb nog rondgekeken of ik een 3rd party dongle kan vinden, maar Mophie heeft natuurlijk hun eigen versie gemaakt.
En aangezien de retour policy van Mophie dusdanig bud is, en ik de verzend kosten moet betalen om deze weer terug naar Ierland te sturen, met de kans dat ik niets terug krijg, omdat hun policy is dat deze ongeopend retour moet...

Gaat deze voor een leuk prijsje in de verkoop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAUcpqc-_2GEUUQlilX150Ui358=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QS6HYVNURzVsoCiOVtT9gfeT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uyIaiwioR5wU9K1IpDE26QRfszY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NdcERgHXhEo7f1s9shir73AU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• absrnd
Na mijn domme fout, (zie hierboven), en omdat niemand de Mophie Charger stand wilde kopen voor een schappelijke prijs,
dacht ik bij mijzelf, waarom maak ik het dan niet zelf Lightning compatible :)

Ik ga de QI-oplader, voor ander zaken, toch nooit gebruiken, en maakt het niet uit dat deze niet meer werkt.

Dus een gat geboord aan de achterkant, waar de oorschelp in valt, en alle overbodige electronica er uitgesloopt.
Er zit een behoorlijk metalen constructie in, blijkbaar wilde ze het echt idiot proof maken :)

Op Amazon een magnetische Lightning oplader gekocht, die 90 graden kon draaien, die er ingebouwd, en met zwarte 2 componenten lijm alles vast gezet.

Zier er toch netjes uit, en het werk perfect O-)
(dit is ook een f**k you naar Mophie omdat ze niet de kosten voor een Lightning adapter erbij wilde doen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yBv_ognBZpE2Ymit8Zzwg5u__88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/78jsgsJPqZaL7De0s7lXC5Mg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1C69W-iPFXN3Qzug0tJot93F68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HEvoTtB0DD4BdV8j3HME4i8L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULxXn0SwHS1VVbSHmBPnYc0uJcg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Ti8UfIl3i5rQLTp0fl49a3c.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Max. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid