Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
Donstil schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:37:
De eerste versie van The Max Stand heeft helaas zijn doel niet gehaald maar die stond dan ook wel wat stevig op €150.000.

Er komt daarom een aangepaste versie met een lager doel, gaat over enkele dagen live en ziet er naar mijn mening nog beter uit dan de eerste stand.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zou toch nu nog meer oppassen.
Je baseert je Kickstarter prijs voor een groot deel op de productie kosten en logistiek om dit te maken en te versturen e.d.
Nu gaan ze proberen hetzelfde doen voor minder totale inkomsten, ik voel aan mijn water dat dit een langdurig project gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 08:06
frankegiani schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:10:
Ziet er goed uit!
Gaat dat trouwens goed met de rits en de ear cups? Lijken zo te zien vrij dicht op elkaar te zitten.
Zit stof aan de binnenkant, en de sluiting zelf trek je automatisch naar buiten als je ritst, dus dat zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
absrnd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:25:
[...]

Ik zou toch nu nog meer oppassen.
Je baseert je Kickstarter prijs voor een groot deel op de productie kosten en logistiek om dit te maken en te versturen e.d.
Nu gaan ze proberen hetzelfde doen voor minder totale inkomsten, ik voel aan mijn water dat dit een langdurig project gaat worden :)
Nee juist niet, het is een aangepaste versie. Niet hetzelfde product met een lager doel.

Hij gaat vanwege het lagere doel wel wat duurder worden begreep ik tussen de regels door.

We gaan het wel zien, ik ga ze backen in ieder geval, heb de Belkin 3-1Magsafe nu staan en zoek iets nooit daarnaast om de Max in te plaatsen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Het is toch een space grey geworden. Met mijn gebruik vermoed ik niet dat een witte hoofdband ook daadwerkelijk wit blijft...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Q1_Ius3TyWR9pr576dk05fRj9Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N1J9UansrRlpc0qcS1vd3FI3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULT43Z0tsNbdQY0-jcZosAHQ81Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aPRF3oSKfRXGukO3hNj7IYsV.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYIxjJJThnXoyksCcYxE4s95uDo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4cDfRrfLErgy0dm7yDa7ertm.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJlwawWVW1iVPcPZMW0R8kZArhg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vf096FR4tvERr3v8zaxGLI0O.jpg?f=user_large

[ Voor 54% gewijzigd door TheKerremenke op 26-02-2021 17:56 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oe kicke platenspeler wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@TheKerremenke Wat lijken die AirPods Max klein op je salontafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Dank u. Het is een Sansui SR222. Een oudje die in het zwart kwam, zelf verkeersgeel geverfd met een spuitbus. Was een leuk DIY klusje.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Alleen jammer dat er nog geen AirPlay 2 zender is, die je op een platenspeler kan aansluiten. Dat zou de opstelling compleet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
TheKerremenke schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:12:
Alleen jammer dat er nog geen AirPlay 2 zender is, die je op een platenspeler kan aansluiten. Dat zou de opstelling compleet maken.
Met een oude maar werkende airport express 2 zou dit toch wel moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
TheKerremenke schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:12:
Een oude AirPort Express kopen of wachten op Belkin.

https://www.iculture.nl/n...oundform-connect-adapter/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
De oplossing van Belkin is wel een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
RoRoNL schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:53:
[...]

Met een oude maar werkende airport express 2 zou dit toch wel moeten kunnen?
Die kan toch alleen ontvangen? Niet uitzenden. Dus vanaf platenspeler naar AirPods Max, via AirPlay dan. Bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-03 06:29
Het valt me op dat de Max met Apple Music, harder, voller en wat minder fel in het hoog klinkt op nieuwste MacOS (mbp 2015) dan op iPhone 11 Pro Max.

Alle muziek settings staan op standaard op beide devices (dus geen eq en geen headphone accommodations etc.) en ik heb network settings op iphone al gereset.

Vreemd, ik lees vooral dat mensen het juist andersom ervaren.

Ervaren jullie verschil in geluidskwaliteit op de Max tussen Mac en iPhone (via Bluetooth)?

[ Voor 13% gewijzigd door frankegiani op 27-02-2021 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frankegiani schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:44:
Het valt me op dat de Max met Apple Music, harder, voller en wat minder fel in het hoog klinkt op nieuwste MacOS (mbp 2015) dan op iPhone 11 Pro Max.

Alle muziek settings staan op standaard op beide devices (dus geen eq en geen headphone accommodations etc.) en ik heb network settings op iphone al gereset.

Vreemd, ik lees vooral dat mensen het juist andersom ervaren.

Ervaren jullie verschil in geluidskwaliteit op de Max tussen Mac en iPhone (via Bluetooth)?
Ik heb de Max nog nooit aan macOS gekoppeld eigenlijk maar vind op iOS Apple Music ook beter klinken dan hetzelfde nummer op Spotify of Tidal.

Idd wat warmer/voller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ja precies dat, zeker. Zelfs met Spotify op hoogste geluidskwaliteit-setting.

Alleen ervaar ik datzelfde verschil nu dus zelfs met Apple Music op Mac en iphone.
Het lijkt dan qua geluidskwaliteit wel of ik muziek luister via Spotify op de iPhone op normale/ medium geluidskwaliteits-setting en Apple Music op de Mac.
Terwijl ik in werkelijkheid dus op beide devices Apple Music draai.

Zou iemand hier ook eens (verschillen in) de geluidskwaliteit op de Max kunnen testen van Apple Music op Mac vs iPhone?

[ Voor 27% gewijzigd door frankegiani op 27-02-2021 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelijk even geprobeerd maar ik hoor geen verschil tussen Apple Music app op macOS of iOS/iPadOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ok thx!!
Blijft vreemd, mijn vriendin die al snel iets ok vindt klinken hoort het verschil hier ook duidelijk in een blinde test.
Ik ga maar eens een factory reset vd iPhone proberen en kijken wat daar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:33
Ik blijf last hebben (met tweede AirPod max nu) van ongebruikelijk hoog energie gebruik. Afgelopen 2 nachten weer van 90% naar 1%.

Moet zeggen dat ik enorm veel voordeel zag van altijd aan en geen fysieke aan en uit knop. Maar dit is toch wel een ingewikkeld issue schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:51:
Ik blijf last hebben (met tweede AirPod max nu) van ongebruikelijk hoog energie gebruik. Afgelopen 2 nachten weer van 90% naar 1%.

Moet zeggen dat ik enorm veel voordeel zag van altijd aan en geen fysieke aan en uit knop. Maar dit is toch wel een ingewikkeld issue schijnbaar.
Ik had het nooit en nadat ik met een normaal BT apparaat verbonden was geweest (die dongle voor de Ps5) had ik het ook.

Ding afgelopen week een reset gegeven en het niet meer gehad, ik wacht daar dus even mee tot Apple dat oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:03:
[...]

Ik had het nooit en nadat ik met een normaal BT apparaat verbonden was geweest (die dongle voor de Ps5) had ik het ook.

Ding afgelopen week een reset gegeven en het niet meer gehad, ik wacht daar dus even mee tot Apple dat oplost.
Gek dat er dus zelfs drain is als die dongle uit staat. Die case werkt dan dus nog niet helemaal ok. Jammer dat dit niet snel gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:06:
[...]

Gek dat er dus zelfs drain is als die dongle uit staat. Die case werkt dan dus nog niet helemaal ok. Jammer dat dit niet snel gefixed wordt.
Ja vreemd, ding zat niet eens in usb enz, dus was op zeker geen verbinding mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Bij mij werkte uiteindelijk het beste om setting te veranderen naar niet meer automatisch connecten bij alle (Apple)apparaten. En paar factory resets van de max.
Buiten de case is de drain van de Max bij mij nu tot ca 4% per nacht.
Toch blijft mijn voorkeur voor een aan-uit optie.

[ Voor 14% gewijzigd door frankegiani op 28-02-2021 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
frankegiani schreef op zondag 28 februari 2021 @ 07:00:
Bij mij werkte uiteindelijk het beste om setting te veranderen naar niet meer automatisch connecten bij alle (Apple)apparaten. En paar factory resets van de max.
Buiten de case is de drain van de Max bij mij nu tot ca 4% per nacht.
Toch blijft mijn voorkeur voor een aan-uit optie.
Gebruik je ook non-Apple apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Wel andere Bluetooth ‘zenders’ zoals tv. Maar die gebruik ik niet voor mijn Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

Hebben jullie ook wel eens dat de AirPod Max tijdens afspelen van muziek de verbinding verliest? Het begint met krakend geluid en daarna geen geluid meer. Nu diverse malen gehad. Gelukkig herstelt de verbinding wel. Een enkele keer moest ik via het Bluetooth menu de verbinding weer herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Nee geen last van.
Wel valt me op dat als je de Max weglegt en hem weer oppakt en op doet, de resume play button (1x drukken op de crown) op Apple Music het helft van de keren niet doet ondanks dat er gewoon Bluetooth connectie met de Max is.
Moet dan via de iPhone of watch weer ‘aangezet’ worden.
Voelt al met al soms als een verdomd goede beta-versie van de Apple hoofdtelefoon.

[ Voor 24% gewijzigd door frankegiani op 28-02-2021 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
frankegiani schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:09:
Nee geen last van.
Wel valt me op dat als je de Max weglegt en hem weer oppakt en op doet, de resume play button (1x drukken op de crown) op Apple Music het helft van de keren niet doet ondanks dat er gewoon Bluetooth connectie met de Max is.
Moet dan via de iPhone of watch weer ‘aangezet’ worden.
Voelt al met al soms als een verdomd goede beta-versie van de Apple hoofdtelefoon.
Geen probleem mee, mijn Max speelt altijd verder met het laatste device waar hij mee verbonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Nu online

_AN

frankegiani schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:09:
Dit gevoel heb ik soms ook. Ben er erg tevreden over, maar volgens mij kan er (softwarematig) nog wel het e.e.a. verbeterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat heb ik ook wel, ik heb wel regelmatig dat ik hem opzet, 5 seconden podcast luister en dan ANC en Audio uit gaat, Max blijft verbonden maar niets lijkt dan meer te helpen.

Devices rebooten, Max in case en op een gegeven moment werkt het dan ineens weer.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 28-02-2021 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Klinkt niet best allemaal. Hopen maar op een snelle update.

Moet wel zeggen dat m’n AirPods soms ook in de war raken als ik hele dag continu omschakel tussen device en apps op devices. MS teams, webex, Skype, muziek, telefoon, FaceTime Audio etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertG
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 16:13
giantgiantus schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:14:
[...]

Gebruik je ook non-Apple apparaten?
Ik gebruik geen non-Apple apparaten en kan er ook geen peil op trekken. De ene nacht een verlies van niets, de andere nacht nagenoeg leeg. Ze liggen 's-nachts altijd op dezelfde plek en het maakt ook niet uit of ik ze in het hoesje stop of niet. Het enig wat ik wel weet is dat als ik ze 's-avonds, zeg maar, pas na negenen oid van de stroom afhaal er 's-ochtends niets aan de hand is en het verlies nihil is, maar doe ik dat niet en heb ik ze op de dag ergens gebruikt maar zitten ze toch nog ruim 60-70 % vol dan zijn ze de volgende ochtend helemaal leeg. Blijft voor mij dus een groot raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
EvertG schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:37:
[...]

Ik gebruik geen non-Apple apparaten en kan er ook geen peil op trekken. De ene nacht een verlies van niets, de andere nacht nagenoeg leeg. Ze liggen 's-nachts altijd op dezelfde plek en het maakt ook niet uit of ik ze in het hoesje stop of niet. Het enig wat ik wel weet is dat als ik ze 's-avonds, zeg maar, pas na negenen oid van de stroom afhaal er 's-ochtends niets aan de hand is en het verlies nihil is, maar doe ik dat niet en heb ik ze op de dag ergens gebruikt maar zitten ze toch nog ruim 60-70 % vol dan zijn ze de volgende ochtend helemaal leeg. Blijft voor mij dus een groot raadsel.
Ondanks dat ik erg tevreden ben met de koptelefoon gaat hij bij mij dan toch maar terug. Ik wist niet dat de problemen zo verspreid zijn en ik kan hem niet gebruiken waarvoor ik hem wil gebruiken. Bestel hem wel opnieuw als de firmware ge-update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Dat retourneren heb ik ook al gedaan.
Maar dan kriebelt het vervolgens toch weer icm hoge FOMO-factor.
Dus heb er toch weer een gehaald, besloten om hem te houden.
Blijft een dun draadje tussen verstand en gevoel😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
frankegiani schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Dat retourneren heb ik ook al gedaan.
Maar dan kriebelt het vervolgens toch weer icm hoge FOMO-factor.
Dus heb er toch weer een gehaald, besloten om hem te houden.
Blijft een dun draadje tussen verstand en gevoel😁
Nou ik vind het echt heerlijke koptelefoon. Maar als ik hem niet kan gebruiken waarvoor ik hem wil dan is het wel een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Zo is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
TheKerremenke schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:36:
[...]

Die kan toch alleen ontvangen? Niet uitzenden. Dus vanaf platenspeler naar AirPods Max, via AirPlay dan. Bedoel ik dan.
YouTube: Using Apple AirPort Express Wi-Fi base station for AirPlay 2 with an...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:34:
Klinkt niet best allemaal. Hopen maar op een snelle update.

Moet wel zeggen dat m’n AirPods soms ook in de war raken als ik hele dag continu omschakel tussen device en apps op devices. MS teams, webex, Skype, muziek, telefoon, FaceTime Audio etc.
Ja hier ook wel een beetje. Blijft toch BT.
Ik doe nu 90% van de audio zaken (Bellen, Teams, Podcast, zoon, etc) op de iPad tijdens het werken dan hoef ik niet te wisselen.

Maar toen de eerste Airpods kwamen had ik ook hogere verwachtingen van het “seamless” geheel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rlsilver
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-11-2022
Na jarenlang een lurker te zijn op tweakers, ga ik toch maar eens reageren.. :/
TheKerremenke schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:36:
[...]

Helaas is het niet mogelijk om vanaf je platenspeler naar je Airpods Max via Airplay iets af te spelen.
Airpods Max gebruikt namelijk Bluetooth en Airplay is via Wifi.

Wat wel mogelijk is om een Bluetooth transmitter te koppelen aan je platenspeler die de audio van je platenspeler via Bluetooth naar je Airpods Max te sturen.

Er zijn verschillende soorten transmitters. een portable bv Airfly van Twelve south of een vaste transmitter die je bv kan kopen op Ali voor een schijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Rlsilver schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:07:
Na jarenlang een lurker te zijn op tweakers, ga ik toch maar eens reageren.. :/

[...]

Helaas is het niet mogelijk om vanaf je platenspeler naar je Airpods Max via Airplay iets af te spelen.
Airpods Max gebruikt namelijk Bluetooth en Airplay is via Wifi.

Wat wel mogelijk is om een Bluetooth transmitter te koppelen aan je platenspeler die de audio van je platenspeler via Bluetooth naar je Airpods Max te sturen.

Er zijn verschillende soorten transmitters. een portable bv Airfly van Twelve south of een vaste transmitter die je bv kan kopen op Ali voor een schijntje
Dankjewel voor de reactie. Maar voorlopig gebruik ik de receiver en de luidsprekers wel voor lp’s af te spelen. Dan kan ik er goed voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

Bij Amazon liggen ze voor 520 EUR, ik heb de gok maar gewaagd en ze aangeschaft.

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Amazon.nl? Zo ja, dan blijkbaar alweer weg

[ Voor 61% gewijzigd door frankegiani op 03-03-2021 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

Ja, Amazon.nl. Gisteren de aanbieding gelezen bij iCulture, vandaag heb ik Amazon in de gaten gehouden. Ergens rond 19u stonden er een paar, en toen maar toegeslagen.

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Goed gedaan, ga je denk ik geen spijt van krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
Zou iemand mij willen @‘en als bovenstaande Amazon deal / of een andere deal voor de SpaceGray variant weer actueel is? :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
AntraXxX schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:46:
Zou iemand mij willen @‘en als bovenstaande Amazon deal / of een andere deal voor de SpaceGray variant weer actueel is? :)
Even een alert aanmaken in de Pricewatch, dan krijg je vanzelf bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Afgelopen week een paar “covers”? Voor de AirPods Max mogen ontvangen. De zwarte is prima, zit ook lekker strak. De groene is iets minder. Zit losser en de kleur had ik donkerder verwacht..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JevX-ZD95nxrHCCgIR33Wmd-7gU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aeBXZJW4alvajYcBvPls8mWG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6J863ZKYt-SJrMOI1wlWW9LlcQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ClycUIKw3kbJWesu2inad6pZ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-A-1ShN8WGUVlNbAcmBdoLoWRE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wfizs0GvTAaX1aLAXDdlPuJL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door TheKerremenke op 06-03-2021 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh dat vind ik dan weer helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:20:
Ooh dat vind ik dan weer helemaal niets.
Dat kan ik heel goed begrijpen ;) Ik had meer gehoopt op een kleur combi zoals zwart met het groen zoals de onderzetters op de foto’s te zien zijn. Die combi vind ik wel :9~ Maar helaas zijn de groene covers die ik nu heb, niet de juiste kleur groen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:01:
[...]

Dat kan ik heel goed begrijpen ;) Ik had meer gehoopt op een kleur combi zoals zwart met het groen zoals de onderzetters op de foto’s te zien zijn. Die combi vind ik wel :9~ Maar helaas zijn de groene covers die ik nu heb, niet de juiste kleur groen.
Nou het is me niet eens de kleur. Meer de look and feel van dergelijke covers.

Ik heb deze koptelefoon juist ook gekocht voor de afwerking en de materialen, een groot gedeelte dan wegstoppen achter plastic past daar dan niet echt bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Daar heb je wel een heel goed punt. 👍🏽 Iets om over na te denken. Moet ook eerlijk bekennen dat ik altijd enorm vrolijk wordt van het reliëf op de verpakkingen. Onder andere het gevoel van stoffen/metalen is iets wat altijd belangrijk is voor mij. Stof om over na te denken.

[ Voor 59% gewijzigd door TheKerremenke op 06-03-2021 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
TheKerremenke schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:32:
Daar heb je wel een heel goed punt. 👍🏽 Iets om over na te denken. Moet ook eerlijk bekennen dat ik altijd enorm vrolijk wordt van het reliëf op de verpakkingen. Onder andere het gevoel van stoffen/metalen is iets wat altijd belangrijk is voor mij. Stof om over na te denken.
Scherp! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVoKfIEwUtKL7WizOEUY_pKK-bA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NOYqyCFBG0qSvGvHF7tZZmyf.jpg?f=fotoalbum_large

Wie weet waar deze te koop is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
@Ashwani Op Amazon of AliExpress heb ik ze eens gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Slecht nieuws. Ben vandaag weer teruggebeld door tweedelijns helpdesk. Het probleem van leeglopende AirPods max is eigenlijk niet bekend bij apple. Hij gaat nu ter reparatie terug naar Apple (wil het toch nog een kans geven want de rest van de koptelefoon is geniaal...).

Voor een product van 629,- is dit toch wel echt een heel serieus issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:58
Van het weekend had ik een gekke glitch. Ik was muziek aan het luisteren, en wilde even gaan stofzuigen. Daarom deed ik de ANC aan. Deze werkte echter maar aan 1 kant, Paar keer aan en uit schakelen verhielp het probleem niet. Ook niet de muziek aan en uit. Heb daarna soft reset gedaan en toen werkte het weer zoals verwacht. Meer mensen last van gehad? (laatste firmware 3C16)

[ Voor 3% gewijzigd door ChiLLeR op 08-03-2021 11:56 ]

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
ChiLLeR schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:55:
Van het weekend had ik een gekke glitch. Ik was muziek aan het luisteren, en wilde even gaan stofzuigen. Daarom deed ik de ANC aan. Deze werkte echter maar aan 1 kant, Paar keer aan en uit schakelen verhielp het probleem niet. Ook niet de muziek aan en uit. Heb daarna soft reset gedaan en toen werkte het weer zoals verwacht. Meer mensen last van gehad?
Ja keer of 2. De software is nog erg buggy ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChiLLeR schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:55:
Van het weekend had ik een gekke glitch. Ik was muziek aan het luisteren, en wilde even gaan stofzuigen. Daarom deed ik de ANC aan. Deze werkte echter maar aan 1 kant, Paar keer aan en uit schakelen verhielp het probleem niet. Ook niet de muziek aan en uit. Heb daarna soft reset gedaan en toen werkte het weer zoals verwacht. Meer mensen last van gehad? (laatste firmware 3C16)
Ja ik ook, al eens gemeld hier ook.
Al moet ik zeggen dat het hier nu goed gaat, geen drains of half werkende ANC meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ik heb toch nog wel drains van tijd, ook al zitten ze mooi in het zakje. Dan zet ik ze op, en gaat meteen het low battery geluidje af. En dan is het effectief van 70% naar enkele procenten op 10 uur tijd ofzo.
Een keer ook dat het volume tussen beide schelpen verschillend was, maar dat was opgelost door even aan het volume knopje te draaien.
Verbinden met de mac is met de laatste macOS update ook wel verbeterd.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Apple Releases New '3C39' AirPods Max Firmware

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 09-03-2021 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Iemand de nieuwe firmware al binnen? Mijn koptelefoon heeft hem nog niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joderoo
  • Laatst online: 14:29
giantgiantus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:10:
Iemand de nieuwe firmware al binnen? Mijn koptelefoon heeft hem nog niet....
Ja probeer even je Max met je iphone te connecten, en je iphone dan in de oplaadkabel.
Bij mij stond hij er binnen een half uur op.

Battery drain lijkt te zijn verholpen. Na een avond licht gebruik en een nacht zonder voeding staat hij nu op 92%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
joderoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:02:
[...]

Ja probeer even je Max met je iphone te connecten, en je iphone dan in de oplaadkabel.
Bij mij stond hij er binnen een half uur op.

Battery drain lijkt te zijn verholpen. Na een avond licht gebruik en een nacht zonder voeding staat hij nu op 92%
Super frustrerend. Alles geprobeerd..... maar dat ding weigert up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
giantgiantus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Niemand weet precies wat de update triggered, mijn Max was al ge-update toen ik las dat er een update was.
en ik laad mijn Max alleen op via een aparte Apple oplader, en gebruik de case nooit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 11:12
AntraXxX schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:46:
Hij is weer te bestellen op amazon voor €520.
Alleen de space grey.

@ AntraXxX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:25
Niet op voorraad op Amazon ;-)
Dus leuk dat er mee geadverteerd wordt, maar als er niet geleverd kan worden......

Maar toch maar besteld.
Nu maar kijken hoe lang het duurt.

Heb er wel even aan getwijfeld ivm met het #watergate verhaal, maar heb besloten dat ik het maar goed in de gaten ga houden.
Heel benieuwd wat ik er van ga vinden.

[ Voor 50% gewijzigd door Eric H op 11-03-2021 11:01 . Reden: aanvulling ]

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
Eric H schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:58:
Heb er wel even aan getwijfeld ivm met het #watergate verhaal, maar heb besloten dat ik het maar goed in de gaten ga houden.
lmao, één knakker op Reddit en het is een gate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Aiii schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:04:
[...]

lmao, één knakker op Reddit en het is een gate.
Is dat zo ??
Ben ook al meerdere gebruikers op Youtube tegengekomen die het in hun review hebben aangegeven.
Hier in ieder geval 1tje daarvan :

Ach, als de oorsprong idd 1 gebruiker is dan heb ik de juiste keuze gemaakt en heb ik niets om me druk over te maken.
Als het wel een "echt" probleem is zie ik dat dan wel weer...

In het verleden wel vaker meegemaakt dat over spullen die ik dan toevallig ook heb allemaal ellende verhalen de ronde doen...
Achteraf blijkt het dan vaak een storm in een glas water te zijn en herken ik mij niet in de verhalen die de ronde doen.

Ik ga er maar vanuit dat dat in dit geval dan ook weer zo is ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door Eric H op 11-03-2021 11:12 ]

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niveus
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:50
Ik geloof echt wel dat er gebruikers zijn met deze waterproblemen maar ik ben er van overtuigd dat het maar in heel weinig gevallen voorkomt. Zelf heb ik ze uren en uren achter elkaar op en nog nooit ook maar een druppeltje condens gezien, ook niet na bv een wandeling buiten of iets dergelijks. Hoe het dan wel ontstaat weet ik niet, ik maak me er in ieder geval geen zorgen meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 11:12
Eric H schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:58:
Niet op voorraad op Amazon ;-)
Dus leuk dat er mee geadverteerd wordt, maar als er niet geleverd kan worden......

Maar toch maar besteld.
Nu maar kijken hoe lang het duurt.

Heel benieuwd wat ik er van ga vinden.
Ik heb 4-5 weken moeten wachten. Toen was ie ook niet op voorraad, maar wel te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Heel irritant idd. Bij de Airpods pro had ik dat ook toen spatial audio uit kwam. Duurde een week 8)7

De Max is nu wel goed gegaan. Paar dagen niet gebruikt, zet ze nu op om te controleren en update staat erop.
(Edit: Wel een paar dagen aan de lader gelegen overigens, geen idee of dat uitmaakt maar was hem even vergeten)

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 11-03-2021 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eric H schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Is dat zo ??
Ben ook al meerdere gebruikers op Youtube tegengekomen die het in hun review hebben aangegeven.
Hier in ieder geval 1tje daarvan : [YouTube: Return Your AirPods Max NOW! | Potentially Dangerous Issue Found #AppleWatergate]
Ach, als de oorsprong idd 1 gebruiker is dan heb ik de juiste keuze gemaakt en heb ik niets om me druk over te maken.
Als het wel een "echt" probleem is zie ik dat dan wel weer...

In het verleden wel vaker meegemaakt dat over spullen die ik dan toevallig ook heb allemaal ellende verhalen de ronde doen...
Achteraf blijkt het dan vaak een storm in een glas water te zijn en herken ik mij niet in de verhalen die de ronde doen.

Ik ga er maar vanuit dat dat in dit geval dan ook weer zo is ;-)
Is wel aardig debunked inmiddels. Ja sommige hebben dat maar dat is voor dit soort koptelefoons niet ongebruikelijk bleek al snel.

De reden waarom je er niets meer van hoort waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Zou het updaten misschien net zoals bij de Watch pas gedaan worden bij minimaal 50% lading en aangesloten op lader ?

Ik ben wel eens ergens een "how-to" tegengekomen om het updaten te forceren van mijn AirPods Pro, zal eens kijken of ik die kan terugvinden.

Gevonden : Update Airpods

[ Voor 15% gewijzigd door Eric H op 11-03-2021 11:46 ]

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Eric H schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:44:
Zou het updaten misschien net zoals bij de Watch pas gedaan worden bij minimaal 50% lading en aangesloten op lader ?

Ik ben wel eens ergens een "how-to" tegengekomen om het updaten te forceren van mijn AirPods Pro, zal eens kijken of ik die kan terugvinden.

Gevonden : Update Airpods
Alles geprobeerd en niets werkt. Zal maar geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
Eric H schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Is dat zo ??
Ik heb tientallen reviewers gezien die allemaal zeggen dat het mesh op de hoofdband heel kwetsbaar is #meshgate

Ik ben uiteraard nog niemand tegengekomen die een hoofdband met kapot mesh heeft, maar we zijn pas een kwartaal of wat onderweg, dus misschien komt dat nog.

Ik ben er helemaal voor om problemen te benoemen als ze er zijn. Zo zijn mijn AirPods Pro al twee keer onder garantie vervangen en is daar inmiddels een service programma voor. Zo is (hopelijk was na de nieuwe firmware) er een serieus issue met battery draining bij de Max, dat is de moeite waard om te benoemen zodat het gefixed wordt.

Maar dat een persoon een foto post van wat condens in zijn AirPods Max en er dan een YouTube video komt met "Return your AirPods Max NOW" als titel, nee, proficiat met je clicks, maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Aiii schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:16:
[...]

Ik heb tientallen reviewers gezien die allemaal zeggen dat het mesh op de hoofdband heel kwetsbaar is #meshgate

Ik ben uiteraard nog niemand tegengekomen die een hoofdband met kapot mesh heeft, maar we zijn pas een kwartaal of wat onderweg, dus misschien komt dat nog.
Wat ik nog vreemder vindt is dat er ook totaal geen sloop videos zijn gemaakt van de Max,
Als er een nieuw Apple product uit komt, haasten de youtubers zich om deze te laten vallen van divers hoogtes, en zeker met de mesh, waar iedereen over had dat die binnen no time kapot zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Klopt helemaal. Had allang wat sloop video’s verwacht. Maar afgezien van iemand die wat krassen en beschadiging had ivm een crash met een scooter. Heb ik niks bijzonders gezien. En al helemaal geen gesloopt mesh.

Wat betreft condensatie. Dat hebben alle gesloten hoofdtelefoons. Maar meestal kun je de kussens niet verwijderen. Dus dan ziet niemand dat. En dan geldt nog altijd. Wat je niet ziet, dat weet je vaak niet.

[ Voor 4% gewijzigd door TheKerremenke op 11-03-2021 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Nu online

_AN

_AN schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:00:
Hebben jullie ook wel eens dat de AirPod Max tijdens afspelen van muziek de verbinding verliest? Het begint met krakend geluid en daarna geen geluid meer. Nu diverse malen gehad. Gelukkig herstelt de verbinding wel. Een enkele keer moest ik via het Bluetooth menu de verbinding weer herstellen.
Net de nieuwe Firmware geïnstalleerd. Het stotterende geluid lijkt vooralsnog opgelost. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertG
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 16:13
giantgiantus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:06:
[...]

Alles geprobeerd en niets werkt. Zal maar geduld moeten hebben.
Je moet ze in de hoes stoppen en aan stroom hangen. iPhone ernaast en zorgen dat deze verbonden is met AirPods max in de hoes (anders klein beetje uit de hoes halen totdat je de verbinding ziet), kwartiertje wachten en het staat er als het goed is op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Andere closed headphones hebben net zo goed last van condens. Het valt alleen minder op omdat de ear cushions er niet zo makkelijk van af te halen zijn.

Hier een voorbeeld van mijn XM3's:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MNmPPwc.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Storm in een glas/koptelefoon water dus....

Mooi, dan weet ik in ieder geval dat ik de, voor mij, juiste keuze heb gemaakt door gewoon op de bestel knop te duwen.

Nu kan het meest vervelende deel van de bestelling beginnen........ WACHTEN.... :+

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
EvertG schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:34:
[...]

Je moet ze in de hoes stoppen en aan stroom hangen. iPhone ernaast en zorgen dat deze verbonden is met AirPods max in de hoes (anders klein beetje uit de hoes halen totdat je de verbinding ziet), kwartiertje wachten en het staat er als het goed is op.
Nee. Werkte niet. Ook paar uur niet. Andere tips oog geprobeerd. Nu opeens ge-update. Het is gewoon random.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe Kickstarter campagne voor “The Max Stand” is nu live. Product ziet er gelikter uit dan het eerste project als je het mij vraagt, nu maar wachten tot (minimaal) mei.

https://www.kickstarter.com/projects/maxstand/the-max-stand

Edit: En 100% funded :)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 17-03-2021 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Iedere keer dat ik op Apple TV+ iets kijk met mijn AirPods met spatial audio vind ik het jammer dat de Apple TV dat (nog) niet heeft. Zelfs zonder te herkennen naar waar je kijkt. Iedere keer dat cinema gevoel.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
De update 3c39 heeft bij mij alle problemen vooralsnog opgelost. Ik vind het nu echt een top ding. Nu nog even spatial audio mogelijk maken als ik tv kijk en dan Ben ik helemaal tevreden.

[ Voor 31% gewijzigd door giantgiantus op 20-03-2021 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Ik zit nog te wachten tot de mijne wordt geleverd..... :/

Er worden hier en daar opmerkingen gemaakt over het ontbreken van equalizer mogelijkheden, maar je kunt toch uit een behoorlijk aantal presets kiezen als ik mij niet vergis....?

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eric H schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:41:
Ik zit nog te wachten tot de mijne wordt geleverd..... :/

Er worden hier en daar opmerkingen gemaakt over het ontbreken van equalizer mogelijkheden, maar je kunt toch uit een behoorlijk aantal presets kiezen als ik mij niet vergis....?
Nee geen presets. Onder toegankelijkheid kan je wel spelen met een soort van equalizer maar die is daar eigenlijk niet voor bedoelt.

Ik mis het niet overigens. Vind hem “niet ingesteld” prima gebalanceerd klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Als ik op de iPhone of iPad in de instellingen naar de muziek-app ga staat er onder afspelen een Equalizer menu. Als je deze selecteert kun je kiezen uit allemaal geluids-instelingen.

Weliswaar dan alleen voor muziek vanaf de iPhone of iPad, maar dat is in de regel, qua muziek voor mij toch altijd de speler.

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eric H schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:40:
Als ik op de iPhone of iPad in de instellingen naar de muziek-app ga staat er onder afspelen een Equalizer menu. Als je deze selecteert kun je kiezen uit allemaal geluids-instelingen.

Weliswaar dan alleen voor muziek vanaf de iPhone of iPad, maar dat is in de regel, qua muziek voor mij toch altijd de speler.
Ja maar dat is de Equalizer voor de muziek app. Niet voor Airpods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
4bit schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:37:
Iedere keer dat ik op Apple TV+ iets kijk met mijn AirPods met spatial audio vind ik het jammer dat de Apple TV dat (nog) niet heeft. Zelfs zonder te herkennen naar waar je kijkt. Iedere keer dat cinema gevoel.
In afwachting van de levering van mijn blauwe APM en balende dat spatial audio blijkbaar alleen op IOS en iPadOS beschikbaar is hoop ik dat dit alsnog snel beschikbaar komt in MacOS en TVOS vanaf AppleTV 4K. Is dit niet tussentijds te ondervangen door Airplay mirroring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamarkla
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 21:37
Misschien dat deze vraag al beantwoord is in dit forum, mijn excuus als dit het geval is, maar ik kon hem in mijn korte zoektocht niet vinden. Kan je de Airpods Max opladen en tegelijkertijd muziek afspelen?*

*Op het moment nog niet in het bezit van een Airpods Max, maar sta op het punt er een te bestellen en ben benieuwd of deze over een x aantal jaar nog fijn te gebruiken is, zelfs met een batterij die het redelijk aan het opgeven is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
lamarkla schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:28:
Misschien dat deze vraag al beantwoord is in dit forum, mijn excuus als dit het geval is, maar ik kon hem in mijn korte zoektocht niet vinden. Kan je de Airpods Max opladen en tegelijkertijd muziek afspelen?*

*Op het moment nog niet in het bezit van een Airpods Max, maar sta op het punt er een te bestellen en ben benieuwd of deze over een x aantal jaar nog fijn te gebruiken is, zelfs met een batterij die het redelijk aan het opgeven is.
Ja, dat kan.

Maar laten we wel wezen, je batterijkwaliteit kan met 50% afnemen je hebt nog steeds 10 uur speelduur over voordat hij opgeladen moet worden. Ik zou mij daar nog even geen zorgen over maken als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamarkla
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 21:37
@Aiii, daar heb je zeker gelijk in, dank je wel voor het antwoord 😊!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
wat is de goedkoopste lightning naar jack kabel die werkt voor de airpods max?

Alternatief: heeft iemand ervaring met airfly? Zoek dit eigenlijk enkel voor gebruik in het vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
dsonnaville schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:28:

Alternatief: heeft iemand ervaring met airfly? Zoek dit eigenlijk enkel voor gebruik in het vliegtuig
Als je alleen wilt opladen, dan kan je elke lightning kabel gebruiken,
Als je muziek via de kabel wilt luisteren, is die van Apple de enigste mogelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
absrnd schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:27:
[...]

Als je alleen wilt opladen, dan kan je elke lightning kabel gebruiken,
Als je muziek via de kabel wilt luisteren, is die van Apple de enigste mogelijkheid :)
Lekker kijken op je iPad. Sinds ik iPhone en iPads gebruik kan ik niet meer naar die schermpjes in vluchten kijken. Zo lage kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:58
dsonnaville schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:28:

Ik heb ook naar de airfly zitten kijken voor in het vliegtuig maar ik ga gewoon voor een kabeltje. Kans is groot dat ik die airfly een keer vergeet. Of vergeet hem op te laden etc. Kabeltje is ook lekker compact en past altijd wel in je tas.

>> Signature?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
Die Airfly van jullie is niets meer dan een AUX BT adapter. Aangezien ze nergens op de website of in de documentatie over codecs spreken ook nog eens een lage kwaliteit SBC versie. En dat voor de prijs van de Apple kabel? Ga dan gewoon voor de kabel, heb je tenminste nog goede geluidskwaliteit.

Als het dan per se BT moet zijn, kun je bij Ali voor een paar Euro een zelfde adapter scoren zonder mooie website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
Kijk ik er nou overheen of staat de lighting naar jack kabel niet bij Apple op de site....

Kan me niet voorstellen dat ze die niet aanbieden, maar ik kan hem dus niet vinden.

Edit....laat maar, gevonden !!

Trouwens wel apart als je ze zoekt via de Airpods Max accessoires staan ze er niet tussen.
Pas als je via de iPhone naar de accessoires gaat staan ze tussen de kabels.....vreemd en niet handig/logisch

[ Voor 40% gewijzigd door Eric H op 23-03-2021 15:33 ]

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:28:
[...]

Lekker kijken op je iPad. Sinds ik iPhone en iPads gebruik kan ik niet meer naar die schermpjes in vluchten kijken. Zo lage kwaliteit.
Haha dit idd. Vroeger nam ik zelfs mijn 17" MBP mee in het vliegtuig om niet naar die schermpjes te hoeven kijken 8)7 .

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Max. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid