Aiii schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:44:
Ik heb gisteren mijn review gepubliceerd: productreview: Apple AirPods Max (Grijs) review door Aiii
Laat ik zeggen dat ik zeker laaiend enthousiast ben over de headset. Maar ik ben het stiekem wel eens dat voor die prijs een kabel en hardcase een vereiste zijn, en ik vind dat wel degelijk een minpunt. Dat zou je niet apart moeten hoeven kopen. Maar zelfs als je geen hardcover levert, in ieder geval een pouch of een softcase waar het enigszins in beschermd kan worden (zoals de Sennheiser Momentum Wireless heeft, bijvoorbeeld).
Uiteindelijk zijn deze headphones wel bedoeld om mee te reizen, dan zijn accessoires die daarvoor nodig zijn gewoon onderdeel van het product. Een kabel heb je nodig in het vliegtuig, en een hardcase heb je nodig voor als het ding in een koffer gepropt moet worden met een heleboel ander spul zodat e.e.a. compact en beschermd meekan.
Pure aanname, maar stel dat Apple 10 miljoen van deze hoofdtelefoons heeft laten maken. En daar hadden ook 10 miljoen cases bij gezeten.
Vervolgens worden 9 miljoen van die cases niet gebruikt, of zelfs meteen weggegooid. Dat is gewoon niet van deze tijd.
Overigens, in een Japans interview met het Apple designteam:
https://translate.google....tus.com%2Fdesign%2F167958
"Today, most headphones come with large, cumbersome cases, but we travel a lot, so we know how important it is to fit in a bag. So it's extremely storage efficient. I wanted to make a good case. Our case has a structure in which one sheet is cut out and fastened in several places so that it becomes three-dimensional. When the ear cup is rotated and inserted here, the headband is exposed. Although it is still in the state, it is judged that it is not necessary to cover it because it is made strong in the first place. Also, thanks to the exposed band, it is possible to have a function that you can easily grasp it with your hand and take it out of the bag can we have "