Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:09
jorgen83 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:51:
Is dat de prijs en gevaar voor diefstal, of ook om andere redenen?
Misschien zelfs beide redenen.

Als ik ze had dan zou ik vooral om dat laatste ze niet buiten de deur dragen, ze schreeuwen nogal "APPLE!!!" en dat trekt bepaalde typetjes aan die ze graag "gratis" en desnoods met geweld van je overnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:42
Gebruiken jullie de Airpods Max ook onderweg in de trein, of toch vooral thuis? Ik zit te kijken naar een vervanging voor mijn Sony XM2 die net is overleden, en ik zie tijdens het forenzen niemand hiermee, vraag me af waarom dat is. Is dat de prijs en gevaar voor diefstal, of ook om andere redenen?
Ik reis er dagelijks 2x uur in OV, Bus - Trein- Metro, en ik ben superblij met de ANC.
Natuurlijk denk je er over na die die van je hoofd gerukt kan worden, maar tot nu toe geen problemen.

Het kan met je iPhone net zo goed gebeuren als je deze in je hand hebt, en die is over het algemeen duurder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gebruiken jullie de Airpods Max ook onderweg in de trein, of toch vooral thuis? Ik zit te kijken naar een vervanging voor mijn Sony XM2 die net is overleden, en ik zie tijdens het forenzen niemand hiermee, vraag me af waarom dat is. Is dat de prijs en gevaar voor diefstal, of ook om andere redenen?
Ik kom niet zo vaak in het openbaar vervoer maar los daarvan gebruik ik hem wel veel buiten, in de supermarkt of als ik even iets bij een “lokale ondernemer” moet halen.

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze echt van je hoofd getrokken worden in normale situaties.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:08
Ik loop en fiets er gewoon mee rond, altijd eigenlijk, zelfs door een zogenoemde “probleemwijk.”

Nu heb ik al sinds 2016 BT over-ear koptelefoons van verscheidene merken en er is nog nooit iemand geweest die iets van mijn hoofd getrokken heeft, dus hoewel n=1 denk ik dat er niet heel veel risico is dat iemand dat gaat doen. Diefstal zal eerder gebeuren als je iets in een rugtas hebt die makkelijk open kan als je ergens staat te wachten of als je deze op een tafel neerlegt en even de andere kant op kijkt.

Hoe dan ook, neem een verzekering als je het geld voor vervanging zelf niet wilt riskeren (bijvoorbeeld: InterPolis BuitenDeDeur) en dan ga je lekker naar buiten met je Max’

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
absrnd schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:08:
[...]

Het kan met je iPhone net zo goed gebeuren als je deze in je hand hebt, en die is over het algemeen duurder :)
Klopt, alleen zolang niemand de iPhone ziet weet niemand dat ik er eentje heb.

Op zich met een goede buiten de deur verzekering zou je prima met een stel Airpods Max de deur uit kunnen, het is dat ik zelf dat risico liever niet zou nemen.

plus ik denk niet dat iemand het van je hoofd afrukt, men pakt het anders aan

Aan de andere kant is mijn Apple Watch open en bloot zichtbaar, maar ergens vind ik de Airpods Max gewoon meer opvallen, vooral als je ze in een andere kleur neemt.

het hangt een beetje af of je pech hebt of niet, paar jaar terug werd een kennis van mij beroofd van een stel Xiaomi dopjes van 20 euro, dan neemt zo'n klojo de moeite om op je af te komen, met een mes te dreigen en dan willen ze alleen de dopjes, de wereld wordt steeds gekker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii
Mizgala28 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:31:
[...]

Aan de andere kant is mijn Apple Watch open en bloot zichtbaar, maar ergens vind ik de Airpods Max gewoon meer opvallen, vooral als je ze in een andere kleur neemt.
Een dief weet echt wel waar die op moet letten haha.

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 10:15
Aiii schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:12:
[...]

Hoe dan ook, neem een verzekering als je het geld voor vervanging zelf niet wilt riskeren (bijvoorbeeld: InterPolis BuitenDeDeur) en dan ga je lekker naar buiten met je Max’
Goeie tip, gelijk buitenhuis dekking bij mijn inboedelverzekering aan gezet.

• Mizgala28
Aiii schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:35:
[...]

Een dief weet echt wel waar die op moet letten haha.
Helaas de waarheid ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 23:42
Onderweg gebruik ik liever AirPods Pro, wat praktischer imho.

Heb ze voornamelijk voor een druk kantoor met veel bellende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08:34
Voor de mensen die ‘m overwegen te kopen: rond Black Friday krijg je er bij Apple zelf een cadeaubon twv €75 bij. Volgens de tweakers pricewatch was ‘ie voorheen een stuk voordeliger te koop bij externe verkopers, maar dat is helaas niet meer het geval.

Zelf denk ik te wachten op een v2, waarvan ik hoop dat ‘ie in de eerste helft van 2023 uitkomt.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:52
Ik zie net dat mijn AirPods Max aan het "vervellen" zijn. Best karig eigenlijk, zeker omdat ik er behoorlijk voorzichtig mee ben. Hebben anderen hier ook last van:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FQ2RwCxLrdIuHEjzaCp4dGZCcF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/re304DD1judeuNPt41x6LFmC.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: ik ben niet de eerste kennelijk. Misschien toch die AppleCare+ maar eens inzetten dan.

[ Voor 14% gewijzigd door posttoast op 24-11-2022 12:06 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:52
Ligt het nu aan mij, of zijn de AirPods Max flink gestegen in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 16:13
WouterL schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 22:14:
Ik heb er in januari zo'n 470 euro voor betaald en nu is hij volgens de pricewatch minimaal 520. Dat ligt dus niet aan jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 15:37
WouterL schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 22:14:
Volgens de pricewatch nu €629?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 21:33
Iemand een idee waarom ze op moment zo weinig beschikbaar zijn? Komt er een upgrade aan of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 23:42
Phoolie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:27:
[...]

Ik heb er in januari zo'n 470 euro voor betaald en nu is hij volgens de pricewatch minimaal 520. Dat ligt dus niet aan jou :)
Ik in augustus € 469,00 (en nog een zooi cadeaubonnen van het werk :P) dus effectief € 200,00, Bij Apple staan ze nu voor € 629,00 zie ik. Gaan zo te zien dan af en toe in een Sale mee iig via BOL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:12
Bij mijn Max is de hoofdband geperforeerd door een pen in mijn tas, dus er zit een groter gaatje. Het ziet er niet zo mooi uit en het is heel makkelijk los te maken dmv een paperclipje. Maar ik kan nergens vinden waar ik dat onderdeel zou kunnen kopen. Iemand een tip?

>> Signature?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@ChiLLeR Lijkt mij iets wat enkel Apple-support voor je zou kunnen beantwoorden.

[ Voor 15% gewijzigd door RoRoNL op 25-01-2023 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:32
Jeetje, probeer AirPods Max te scoren voor mijn vriendin. Dacht ah, leuk verjaardagscadeau. Familielid heeft er een vorig jaar tweedehands in gesealde doos voor 350,- gekocht. Kom thuis van een koude kermis. Slecht verkrijgbaar denk ik? Overal 609-629. Bij Amazon ook niet meer vanaf 459-479.... nog maar even wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-07 11:16
mprkooij schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:00:
Jeetje, probeer AirPods Max te scoren voor mijn vriendin. Dacht ah, leuk verjaardagscadeau. Familielid heeft er een vorig jaar tweedehands in gesealde doos voor 350,- gekocht. Kom thuis van een koude kermis. Slecht verkrijgbaar denk ik? Overal 609-629. Bij Amazon ook niet meer vanaf 459-479.... nog maar even wachten dus..
Ondertussen al wat kunnen vinden of nog niet?
Ben er ook naar aan het kijken maar 600 euro is wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Rotinomm schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:56:
[...]

Ondertussen al wat kunnen vinden of nog niet?
Ben er ook naar aan het kijken maar 600 euro is wel veel.
Nog helemaal niet zelfs... Prijs blijft hetzelfde zo'n beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Goedemorgen, ik heb gisteren via Tweakers AirPods Max overgenomen van iemand in zeer goede staat. Erg blij mee. Wat mij wel op is gevallen is dat het geluid niet zo hard kan als AirPods Pro 2nd Gen. Ik dacht ook dat het geluid harder was bij de demo's in Media Markt en Amac.

Je zou kunnen zeggen dat AirPods Pro tot 12 kunnen en AirPods Max tot 8. Net een tikkie te laag. Instellingen al gecheckt, maar zie geen opties om er nog iets aan te veranderen. Ik ga ervan uit dat een Tweaker met goede recensies geen namaak heeft en er zat een aankoopbewijs bij.

Iemand een idee?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
De Max kan inderdaad niet heel hard, maar dat is eerlijk is eerlijk ook wel iets beter voor je gehoor @THE_BASE :)

Maar als je het echt harder wil kun je in je Accessibility opties nog wat spelen onder Headphone Accommodations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Aiii schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:39:
De Max kan inderdaad niet heel hard, maar dat is eerlijk is eerlijk ook wel iets beter voor je gehoor @THE_BASE :)

Maar als je het echt harder wil kun je in je Accessibility opties nog wat spelen onder Headphone Accommodations.
Ah, bedankt. Hoeft ook niet harder, maar dacht dat er wellicht toch iets mis was met de AirPods Max. Heel lang over nagedacht en getwijfeld, maar nu toch overstag gegaan. Mooie prijs betaald incl. Benks stand.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
THE_BASE schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:25:
Goedemorgen, ik heb gisteren via Tweakers AirPods Max overgenomen van iemand in zeer goede staat. Erg blij mee. Wat mij wel op is gevallen is dat het geluid niet zo hard kan als AirPods Pro 2nd Gen. Ik dacht ook dat het geluid harder was bij de demo's in Media Markt en Amac.

Je zou kunnen zeggen dat AirPods Pro tot 12 kunnen en AirPods Max tot 8. Net een tikkie te laag. Instellingen al gecheckt, maar zie geen opties om er nog iets aan te veranderen. Ik ga ervan uit dat een Tweaker met goede recensies geen namaak heeft en er zat een aankoopbewijs bij.

Iemand een idee?
Je kan testen of ze niet namaak zijn door multipoint uit te proberen, de Max moet automatisch verbinden met je diverse Apple producten en ook automatisch overschakelen als deze actief zijn. Dan doen de 'neppers' namelijk niet. Ook headtracking kan je uitproberen, hoofd naar links en rechts draaien tijdens het luisteren/kijken van een film en dan zou het geluid moeten meedraaien met je hoofdbeweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:51:
[...]

Je kan testen of ze niet namaak zijn door multipoint uit te proberen, de Max moet automatisch verbinden met je diverse Apple producten en ook automatisch overschakelen als deze actief zijn. Dan doen de 'neppers' namelijk niet. Ook headtracking kan je uitproberen, hoofd naar links en rechts draaien tijdens het luisteren/kijken van een film en dan zou het geluid moeten meedraaien met je hoofdbeweging.
Ziet er wel erg origineel uit, maar weet ook dat ze goed kunnen namaken. Maar ik kan dat normaliter wel spotten. De Apple Coverage site kan de aankoopdatum niet verifieren, maar heb dat ook eens met een iPhone gehad, dus dat zegt wellicht ook niet.

Headtracking hoor ik inderdaad niet via Apple TV+ op iPhone, misschien moet ik dat even verder testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
THE_BASE schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:10:
[...]

Ziet er wel erg origineel uit, maar weet ook dat ze goed kunnen namaken. Maar ik kan dat normaliter wel spotten. De Apple Coverage site kan de aankoopdatum niet verifieren, maar heb dat ook eens met een iPhone gehad, dus dat zegt wellicht ook niet.

Headtracking hoor ik inderdaad niet via Apple TV+ op iPhone, misschien moet ik dat even verder testen.
Je moet zo ontzettend oppassen, ze maken ze inderdaad erg goed na. Alleen functies zoals multipoint connections en headtracking werken vaak niet. Daar kan je aan zien/horen of ze nep zijn of niet. En een factuur is uiteraard ook eenvoudig zelf te vervalsen.

Hoeveel heb je er voor betaald, als ik dat vragen mag?(desnoods via PM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:10:
[...]

Ik had toevallig een Collega aan mijn bureau afgelopen week met hetzelfde. Via Marktplaats nieuwe gekocht, zagen er ook 100% uit etc maar toch twijfelde hij een beetje achteraf.

Bleek uiteindelijk om een vervangend product gegaan te zijn, marktplaatser had die als "nieuw" verkocht. Niet direct nadelig natuurlijk maar ook niet helemaal netjes i.v.m. garantie etc.

Maar los van dat kan het ook grijze import modellen zijn, daar geeft Apple wel gewoon garantie op als je de bon van de winkel erbij hebt en dan is er ook niet echt wat aan de hand. Belsimpel doet dat bijvoorbeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 08-08-2023 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
Headtracking moet je wel aanzetten door in control center even de volume slider ingedrukt te houden en dan te kiezen voor de juiste optie (spatial audio hoofd getraceerd of vast). https://support.apple.com.../airpods/dev00eb7e0a3/web

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:31:
[...]

Je moet zo ontzettend oppassen, ze maken ze inderdaad erg goed na. Alleen functies zoals multipoint connections en headtracking werken vaak niet. Daar kan je aan zien/horen of ze nep zijn of niet. En een factuur is uiteraard ook eenvoudig zelf te vervalsen.

Hoeveel heb je er voor betaald, als ik dat vragen mag?(desnoods via PM)
Mag je best weten, ik heb er 350 euro voor betaald en dat vond ik een reële prijs, daarnaast was de beste man zeer vriendelijk, welbespraakt, gemiddelde vrijstaande woning en leuke Audi voor de deur. Ben de AirPods Max gaan afhalen, dat is toch weer wat prettig.

Hij was nog gekoppeld aan zijn account, dus dat zegt ook wel wat. Kon ook gewoon resetten en aan mijn iPhone koppelen, dus ik vertrouwde het voldoende. Nog steeds eigenlijk, zeker i.c.m. de bon van Bol.com. Maar daar staat geen serienummer op, dus die kan van elk product zijn.

Alles is echt zoals ik Apple producten ken, alleen het geluid lijkt niet zo hard als mijn AirPods Pro en headtracking krijg ik niet werkend, maar dat kan ook omdat ik doof ben aan mijn rechteroor en dat dus niet zo goed kan ervaren. :+

Ik zal Apple eens bellen voor alle zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
THE_BASE schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:02:
[...]

Mag je best weten, ik heb er 350 euro voor betaald en dat vond ik een reële prijs, daarnaast was de beste man zeer vriendelijk, welbespraakt, gemiddelde vrijstaande woning en leuke Audi voor de deur. Ben de AirPods Max gaan afhalen, dat is toch weer wat prettig.

Hij was nog gekoppeld aan zijn account, dus dat zegt ook wel wat. Kon ook gewoon resetten en aan mijn iPhone koppelen, dus ik vertrouwde het voldoende. Nog steeds eigenlijk, zeker i.c.m. de bon van Bol.com. Maar daar staat geen serienummer op, dus die kan van elk product zijn.

Alles is echt zoals ik Apple producten ken, alleen het geluid lijkt niet zo hard als mijn AirPods Pro en headtracking krijg ik niet werkend, maar dat kan ook omdat ik doof ben aan mijn rechteroor en dat dus niet zo goed kan ervaren. :+

Ik zal Apple eens bellen voor alle zekerheid.
En werkt multipoint? Of heb je geen andere Apple hardware, zoals een iPad?

En laat headtracking door iemand anders testen, voor alle zekerheid. Moet je inderdaad wel aanzetten zoals @turkeyhakan al memoreerde.

[ Voor 6% gewijzigd door Pierre_nr1 op 08-08-2023 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
THE_BASE schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:02:
[...]

Heb je mijn bericht wel gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:12:
[...]

En werkt multipoint? Of heb je geen andere Apple hardware, zoals een iPad?

En laat headtracking door iemand anders testen, voor alle zekerheid. Moet je inderdaad wel aanzetten zoals @turkeyhakan al memoreerde.
Ah, ik had See van Apple TV+ opgezet en merkte het niet, maar een nummer uit Apple Music wel, dus headtracking werkt. Ik kan thuis nog met MacBook Air checken of multipoint goed werkt, maar het zal gewoon een echte Max zijn als ik het zo bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:21:
[...]

Heb je mijn bericht wel gelezen?
Zeker! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
THE_BASE schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:23:
[...]

Ah, ik had See van Apple TV+ opgezet en merkte het niet, maar een nummer uit Apple Music wel, dus headtracking werkt. Ik kan thuis nog met MacBook Air checken of multipoint goed werkt, maar het zal gewoon een echte Max zijn als ik het zo bekijk.
Check inderdaad multipoint nog even, dan heb je zekerheid. Of misschien ook even bij Bol navragen of de factuur inderdaad echt is(als ze dat doen tenminste....)

Veel plezier met je Max, het is een top-koptelefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
THE_BASE schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:25:

Iemand een idee?
Ik heb voor beide devices headphone safety aanstaan met een max van 75db. Dit zou hard genoeg moeten zijn. Verder weet ik dat Spotify de output naar beneden schroeft wanneer de Audio Normalization optie aanstaat. Bij Music van Apple heet fit Sound Check.

Wellicht kun je ook nog de setting Audio/Visual -> Headphone Audio -> Headphone Accomodations kunnen controleren. Wellicht staat er een Audiogram geselecteerd die lagere waarden heeft.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:05:
[...]

Ik heb voor beide devices headphone safety aanstaan met een max van 75db. Dit zou hard genoeg moeten zijn. Verder weet ik dat Spotify de output naar beneden schroeft wanneer de Audio Normalization optie aanstaat. Bij Music van Apple heet fit Sound Check.

Wellicht kun je ook nog de setting Audio/Visual -> Headphone Audio -> Headphone Accomodations kunnen controleren. Wellicht staat er een Audiogram geselecteerd die lagere waarden heeft.
Ah, die laatste zou het zeker kunnen zijn, want die heb ik ooit aangemaakt voor de AirPods Pro. Maar daar heb ik flink volume. Het hoeft ook zeker niet hard, maar het viel mij wel op.

Allen bedankt voor het meedenken! :)

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:12
Goh, ik twijfel nu ook wel. Ik krijg morgen de Beats Studio Pro binnen, maar voorkeur was de APM. Alleen aangezien die er al zo lang is gegaan voor de Beats en die schuift dan door naar de kleine man in huis. Alleen nu twijfel ik weer, want de APM is eigenlijk mijn main target. Alleen voelt het dus niet zo goed. Is het nog verstandig om deze te kopen met het oog op de huidige prijzen en aankomend nieuw model? Je leest 2024 qua aankondiging, maar ik geloof dat bijna niet. Ik zie hem eerder december 2023 komen.

I don't have dreams, I have goals!!

• THE_BASE
  • Niet online
Redondo1982 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 21:17:
Goh, ik twijfel nu ook wel. Ik krijg morgen de Beats Studio Pro binnen, maar voorkeur was de APM. Alleen aangezien die er al zo lang is gegaan voor de Beats en die schuift dan door naar de kleine man in huis. Alleen nu twijfel ik weer, want de APM is eigenlijk mijn main target. Alleen voelt het dus niet zo goed. Is het nog verstandig om deze te kopen met het oog op de huidige prijzen en aankomend nieuw model? Je leest 2024 qua aankondiging, maar ik geloof dat bijna niet. Ik zie hem eerder december 2023 komen.
Volgens mij heeft de Beats Studio Pro geen H1 chip waardoor verbinden niet smoothless gaat, dat zou voor mij al een dingetje zijn. Daarnaast heb ik bijvoorbeeld via Tweakers een puntgave APM voor 350 euro inclusief Benks stand kunnen kopen. Enorm blij dat ik eindelijk voor een goede prijs heb kunnen kopen. Het geluid is subliem. Je zou kunnen overwegen of een tweedehands een optie is. Kun je die altijd weer doorverkopen bij een volgende generatie AirPods Max 2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sinds een tijdje verbindt mijn AirPods Max niet meer automatisch met mijn Mac.
Ik heb alle oplossingsrichtingen al geprobeerd. Meestal lukt het na een aantal power cycles (digital crown en noise control buttons tegelijk ingedrukt tot led oranje knippert) of zelfs een reset (zelfde als power cycle maar dan door tot led wit knippert) uiteindelijk, maar ik heb daar niet elke dag tijd voor. Bovendien moet ik na elke reset en 'Forget this device' de instelling op twee iPhones, een iPad en een MacBook Pro weer wijzigen (van 'automatically connect' naar 'when last connected'), omdat die andere apparaten anders onbedoeld verbinding maken. Multipoint is leuk, maar ik wil het niet en kan het niet eenvoudig uitzetten.

Ik blijf nu telkens bezig met een bijna willekeurige reeks van de volgende opties: Mac herstarten, AirPods terug in de houder, aan de kabel, opzetten, afzetten, resetten, bluetooth uit- en weer inschakelen, head detection uit- en weer inschakelen, etc. etc. Wachtend op het verlossende geluid van de verbinding, soms tevergeefs.

Soms verbindt de Mac wel met de AirPods Max maar kan ik die niet als uitvoer voor geluid selecteren. Bovendien werken dan de digital crown en noise control button niet. Probeer ik vervolgens iets aan te passen in de AirPods Max settings op de Mac, dan klapt de bluetoothverbinding eruit.

Als niets werkt, pak ik soms mijn AirPods Pro erbij. Die doen het op dezelfde Mac altijd probleemloos. Maar ik heb de AirPods Max niet voor niets ernaast en bovendien ging het daarmee tot een tijdje geleden ook altijd goed.

Herkent iemand dit? Of is dit een geval voor AppleCare?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:32

Quakie

quakelen

@Canaria Soort gelijke probleem met mijn Max.. Werkte goed, en ineens niet meer met 1 Mac. Op een andere Mac wel.Ik kon hem niet bedienen.. ik kreeg wel geluid maar resetten etc hielp niet.. wat ik ook deed was het een domme koptelefoon. AirPodsPro werken wel op dezelfde Mac.

Na wat frustratie het zo gelaten, nu week later werkt het allemaal weer... zonder zelf iets gewijzigd te hebben.. hopelijk geldt dit voor jou ook.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08:34
Helaas nog geen update van de APM, wel een prijsverlaging van €629 naar €579 (bij Apple zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1986520

Jixreme schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:33:
Helaas nog geen update van de APM, wel een prijsverlaging van €629 naar €579 (bij Apple zelf).
Zag de prijsverlaging net ook… nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:12
Denken jullie dat de AirPods Max deze maand ivm Black Friday dalen in prijs?

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Davidas schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:10:
nee ze stijgen alleen maar naar mijn idee :)
geen spijt van vorig jaar zomer waren ze nog 475

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afgelopen jaar deden ze niet zoveel op BF volgens mij. Ze zijn rond de 400 geweest maar dat is al wel weer even geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ben er ook bang voor. Je zou het prijsverloop op Pricewatch kunnen checken. Nog altijd blij via V&A een vrijwel nieuwe voor 350 euro op te hebben gepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik denk wel dat ze een beetje gaan dumpen. Ik verwacht wel wat via Amazon ed. Vraag is of het verstandig is om zo’n ding nog te kopen met het oog op Airpods Max 2 in 2024. Vraag is alleen hoelang dat nog duurt. Ik wil er ook één kopen, maar het voelt gewoon niet goed om er nu één te kopen. Ding is echt al hopeloos verouderd, maar nog steeds prima bruikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:47:
[...]

Ik denk wel dat ze een beetje gaan dumpen. Ik verwacht wel wat via Amazon ed. Vraag is of het verstandig is om zo’n ding nog te kopen met het oog op Airpods Max 2 in 2024. Vraag is alleen hoelang dat nog duurt. Ik wil er ook één kopen, maar het voelt gewoon niet goed om er nu één te kopen. Ding is echt al hopeloos verouderd, maar nog steeds prima bruikbaar.
Wat verwacht je van AirPods Max 2 wat je nu mist in de eerste generatie? Er zijn natuurlijk echt wel wat verbeteringen mogelijk, maar het kan zomaar blijven bij wat tweaks en USB-C. En dan had je toch een jaar of wat eerder plezier kunnen hebben, want wat een geluid komt er uit die dingen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

THE_BASE schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:58:
[...]
Wat verwacht je van AirPods Max 2 wat je nu mist in de eerste generatie?
Precies…er zullen hooguit wat randzaken zoals een USB-C voor opladen en wellicht een fatsoenlijke aan/uit schakelmogelijkheid komen. En een normale case (of geen).

Maar aan het primaire product zal weinig veranderen, zie ook de minimale upgrade van de Airpods Pro.

En zo geweldig is het geluid nou ook weer niet, gewoon goed…verder niet bijzonder. Het is vooral een handige draadloze optie als je in het Apple eco systeem zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 04-11-2023 09:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 1986520 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:02:
[...]
En zo geweldig is het geluid nou ook weer niet, gewoon goed…verder niet bijzonder. Het is vooral een handige draadloze optie als je in het Apple eco systeem zit.
Daarover verschillen we dan in mening. Ik vind het geluid, zeker met Apple Music en TV+ of Dolby Atmos geweldig. Wellicht kan een MX5 dat ook, maar dat is een totaal andere ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
[...]

haha :+ hopeloos verouderd?
prima bruikbaar?

beste headphone al jaren! :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
[...]

Wat verwacht je van AirPods Max 2 wat je nu mist in de eerste generatie? Er zijn natuurlijk echt wel wat verbeteringen mogelijk, maar het kan zomaar blijven bij wat tweaks en USB-C. En dan had je toch een jaar of wat eerder plezier kunnen hebben, want wat een geluid komt er uit die dingen. :)
Andere chip (wideband), betere componenten, beter bestand tegen water, aan/uit knop etc. Er is best veel mogelijk. Dit is nav lezen op andere forums.

Het druist gewoon tegen mijn principes in om hem nu te kopen voor de volle mep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Nick25 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:19:
[...]

haha :+ hopeloos verouderd?
prima bruikbaar?

beste headphone al jaren! :)
Hij is er al drie jaar en krijgt niet eens alle functies van de Airpods Pro 2 dus dan is ie inderdaad hopeloos verouderd, zeker voor die prijs. Het is geen koptelefoon meer met enkel een draadje zoals vroeger, het is totaal andere markt geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:39:
[...]

Het druist gewoon tegen mijn principes in om hem nu te kopen voor de volle mep. ;)
Ik snap je. Zo stond ik er ook in, maar een vrijwel nieuwe voor de helft van dat geld is (nog steeds) een prima deal. Ik zou ook bij een opvolger geen 600+ euro betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
THE_BASE schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:49:
[...]

Ik snap je. Zo stond ik er ook in, maar een vrijwel nieuwe voor de helft van dat geld is (nog steeds) een prima deal. Ik zou ook bij een opvolger geen 600+ euro betalen.
Jij hebt het ook goed gedaan als ik het zo lees. Dat is een instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 22:30
[...]

Ik hoop op een variant die wat lichter is, ik draag ze behoorlijk lang, gedurende de dag, en het gewicht is me op een gegeven moment tegen gaan staan. Terwijl ik ze qua oorkussens fantastisch vind zitten. Ook qua opties niets te klagen. In de tussentijd toch maar de AirPods Pro 2 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga bij een 2.0 wel voor de zwarte, ik heb nu een zilveren en ondanks dat ik dat nog steeds de mooiste vind is mijn hoofdband wel echt knalgeel inmiddels. Krijg het ook niet meer schoon met de spulletjes waarmee dat vroeger wel lukte.

Voor een v2 zou ik gaan voor Nog beter geluid (Ik had hiervoor een B&O H95 en die klinkt nog beter), NC functies van de AirPods 2.0 en een ander protocol dan BT zodat Lossless audio mogelijk is.

Edit: Zou mij ook niet verbazen als ze niet met een v2 komen en het product gewoon killen.
Buiten Nederland zie ik ze wel eens in het wild maar zou mij verbazen als ze de verkoop targets gehaald hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 04-11-2023 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:08:
en een ander protocol dan BT zodat Lossless audio mogelijk is.
Schat die kans niet zo groot. Ze hebben duidelijk aangegeven dat voor de Pro met lossless dat alleen kan werken met de vision omdat de te overbruggen afstand zo klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_BASE schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:18:
[...]
Daarover verschillen we dan in mening. Ik vind het geluid, zeker met Apple Music en TV+ of Dolby Atmos geweldig. Wellicht kan een MX5 dat ook, maar dat is een totaal andere ervaring.
Iedereen die een beetje kan vergelijken is het er gewoon over eens dat het een middelmatige geluidskwaliteit is tov “normale” hoofdtelefoons. Vergelijkbaar in de klasse €250-300. Helemaal niets mis mee, masr gewoon ook niet overdrijven.

Maar wat het ding prettig maakt is de nc, het draadloze en de Apple integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1986520 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:16:
[...]

Schat die kans niet zo groot. Ze hebben duidelijk aangegeven dat voor de Pro met lossless dat alleen kan werken met de vision omdat de te overbruggen afstand zo klein is.
Dat moet dan met dezelfde voorwaarden toch ook wel op de Max v2 kunnen zou je zeggen.
Ik heb nog niet helemaal een ei gelegd over de vision maar gebruiken alleen met de Pro’s zou wel een groot nadeel zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 04-11-2023 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voog schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 10:21:
[...]
Ik hoop op een variant die wat lichter is, ik draag ze behoorlijk lang, gedurende de dag, en het gewicht is me op een gegeven moment tegen gaan staan. Terwijl ik ze qua oorkussens fantastisch vind zitten. Ook qua opties niets te klagen. In de tussentijd toch maar de AirPods Pro 2 gekocht.
Daarom kiezen de reguliere koptelefoon fabrikanten ook voor het minder luxe harde plastic…. Anders krijg je ze gewoon niet lichter.

Voor mij zijn daarom de Pro 2’s vaak ook net zo prettig in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:22:
[...]
Dat moet dan met dezelfde voorwaarden toch ook wel op de Max v2 kunnen zou je zeggen.
Die combo is gewoon niet bruikbaar… zelfs met een reguliere bril vindt ik de Max bij vlagen al niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
Anoniem: 1986520 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:16:
[...]

Apple roept wel vaker rare dingen om rare keuzes te verantwoorden. Zo zou double tap op de Apple Watch toch echt alleen met de nieuwste Apple Watch kunnen want oudere Watches zijn te zwak daarvoor.

Alleen zit die gesture al jaren in WatchOS en kan iedere Watch sinds de Series 4 die gesture prima gebruiken.

Codecs met hoge bitrates bestaan al jaren, net als codecs met lage latency, Sony, Qualcomm en Samsung hebben deze al jaren in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1986520 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:23:
[...]

Die combo is gewoon niet bruikbaar… zelfs met een reguliere bril vindt ik de Max bij vlagen al niet prettig.
Nah moet wel lukken denk ik, andere VR brillen met een over ear koptelefoon gaat ook en als ik naar de band van de Vision kijk moet dat ook hier wel mogelijk zijn.

Reguliere bril is een totaal andere situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:25
[...]

Sta exact hetzelfde erin. Ik heb de MX3, omdat ik het prijsverschil destijds te groot vond. Echter, is mijn hoofd blijkbaar nogal gevoelig en krijg ik snel lichte hoofdpijn van iets op m’n hoofd.

Zo had ik altijd problemen met koptelefoons voor de playstation. Tot ik de Astro a50 had. Hetzelfde ervaar ik nu met m’n sony mx3. Zijn prima maar bij langdurig gebruik ga ik het merken. Eenmaal de de Airpods Max getest en ik was om. Ondanks dat het gewicht op papier zwaarder is, zitten deze een stuk comfortabeler.

Maar om nu te kopen/tijdens BF, voelt niet goed met het idee dat er op redelijk korte termijn een opvolger aankomt. Want een usb-c is makkelijker, geen case voor opladen etc.

Maar aan de andere kant, het gaat wel een prijskaartje van 600+ worden, met voorlopig weinig/geen aanbiedingen in het eerste (half) jaar. Terwijl je de huidige airpods max misschien met BF toch voor een leuk(er) prijsje kan oppikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
nDirect090 schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:31:
[...]

Sta exact hetzelfde erin. Ik heb de MX3, omdat ik het prijsverschil destijds te groot vond. Echter, is mijn hoofd blijkbaar nogal gevoelig en krijg ik snel lichte hoofdpijn van iets op m’n hoofd.

Zo had ik altijd problemen met koptelefoons voor de playstation. Tot ik de Astro a50 had. Hetzelfde ervaar ik nu met m’n sony mx3. Zijn prima maar bij langdurig gebruik ga ik het merken. Eenmaal de de Airpods Max getest en ik was om. Ondanks dat het gewicht op papier zwaarder is, zitten deze een stuk comfortabeler.

Maar om nu te kopen/tijdens BF, voelt niet goed met het idee dat er op redelijk korte termijn een opvolger aankomt. Want een usb-c is makkelijker, geen case voor opladen etc.

Maar aan de andere kant, het gaat wel een prijskaartje van 600+ worden, met voorlopig weinig/geen aanbiedingen in het eerste (half) jaar. Terwijl je de huidige airpods max misschien met BF toch voor een leuk(er) prijsje kan oppikken.
Ja, het huidig model nu kopen voelt gewoon slecht. Je weet gewoon dat er aankomend jaar een nieuw model komt, welke weer drie tot vier jaar voorop ligt tov het huidig model in ontwikkeling. Is de prijs nu aanzienlijk gedaald dan is het geen probleem om het huidig model te kopen, maar dat is ook niet het geval.

Dit gaat ook niet om geld, maar gewoon om gevoel. Aan de andere kant: nu kopen en genieten is ook wat waard. Na een jaar verkopen en wat bijleggen kan natuurlijk ook. Materiaal gebruiken kost nu eenmaal geld. Het is alleen het gevoel, want dit apparaat wordt niet elk jaar voorzien van een upgrade waar je op kan rekenen, zoals de iPhone en AW. Je hebt totaal geen idee wanneer de AM2 gaat komen, dat maakt het ook zo moeilijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb er eentje sinds release dus heb misschien makkelijk praten maar ik zou er op zeker nu geen meer kopen. Ook niet met "grote" black friday korting.

Als je al die tijd gewacht hebt dan kunnen die extra maandjes er ook nog wel bij zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:25
Ja eens, ik ga lekker wachten! Thanks. In die tussentijd kan ik prima het verschil in prijs ook nog wel goedpraten.

(Of hij moet met BF echt heel goedkoop worden, maar lijkt me sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:32:
Als je al die tijd gewacht hebt dan kunnen die extra maandjes er ook nog wel bij zou je zeggen.
Niemand weet natuurlijk dat het nog maar een paar maanden is….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1986520 schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:24:
Niemand weet natuurlijk dat het nog maar een paar maanden is….
Aldus de geruchten….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:12
Er zijn ook genoeg geruchten dat het pas eind 2024 wordt. Ik heb sinds kort de AirPods Max erbij in spacegrijs. Erg blij mee. :)

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Heel jammer dat de AirPods Max niet meedoen met Black Friday. Dacht als ik hem nou mooi voor 350-429,- zou kunnen scoren dan graag....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 15:40

Zou het dan toch… :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 15:40
absrnd schreef op zondag 7 januari 2024 @ 18:13:
[...]

Clickbait met alleen maar speculatie.
Ja dat is met elk artikel zolang Apple niks officieel aankondigt :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vast niet maar ben benieuwd wat ze uit de hoge hoed toveren.

Alleen USB-C dan mogen ze hem houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:42
jdiezrequejo schreef op zondag 7 januari 2024 @ 18:15:
[...]

Ja dat is met elk artikel zolang Apple niks officieel aankondigt :+
Daarom zijn dit soort video's onnodig.
En is alleen maar om als "eerste" z.g.n. geruchten als feiten te presenteren, en achteraf te kunnen vertellen dat ze het deels (heel weinig) gelijk hadden.

En als de Max II dan uitkomt, begint iedereen te piepen, omdat, dit en dat beloofd werd door clickbait channels, die er niet zijn, en de eerste 6 maanden tot een k.u.t. Apple product gebombardeerd wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gewoon niet posten dit soort rommel…. Voor elke type apparaat kan je wel zo’n YT filmpje vinden met wat roddels en speculatie. Totaal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
Inderdaad nogal een onzinkanaal.

Wat minder onzin is, maar nog steeds speculatie van mijn zijde, is dat ik verwacht dat de Max refresh relatief samen gaat vallen met de Vision Pro, en die komt begin Februari. Die producten zijn natuurlijk ideaal voor elkaar en alleen de Pro's compatible maken met de Vision Pro lijkt mij een vreemde zet. Ik las op MacRumors "September" maar dat lijkt mij te lang duren.

Dat de Max overal uitverkocht lijkt momenteel is vast toeval.

[ Voor 7% gewijzigd door Aiii op 08-01-2024 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:45
Iemand hier nog een tip voor een Lightning naar 3.5mm jack kabel? Ik weiger er €45 via Apple voor te betalen.

Kan op Aliexpress veel vinden, maar lijkt erop dat die de microfoon in de AirPods Max niet ondersteund. Wil mijn AirPods Max namelijk aansluiten op mijn laptop voor teams meetings.

ehhhh..HOI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vacuumcleaner
krizzziz schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:52:
Iemand hier nog een tip voor een Lightning naar 3.5mm jack kabel? Ik weiger er €45 via Apple voor te betalen.

Kan op Aliexpress veel vinden, maar lijkt erop dat die de microfoon in de AirPods Max niet ondersteund. Wil mijn AirPods Max namelijk aansluiten op mijn laptop voor teams meetings.
Bluetooth geen optie voor de verbinding? Verder bestaan er naar mijn weten geen Apple alternatieven (behalve 1tje van Belkin geloof ik).

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mijn AirPods Max beginnen inmiddels wel een beetje af te takelen. Batterijduur is de laatste maanden steeds beroerder en het gebeurt geregeld dat de Bluetooth-verbinding plots wegvalt (en na een paar tellen weer vanzelf terugkomt). Ik zou nu zeker geen nieuwe halen als ie er helemaal mee ophoudt dus ik ben benieuwd wanneer de opvolger komt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
posttoast schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:21:
Mijn AirPods Max beginnen inmiddels wel een beetje af te takelen. Batterijduur is de laatste maanden steeds beroerder en het gebeurt geregeld dat de Bluetooth-verbinding plots wegvalt (en na een paar tellen weer vanzelf terugkomt). Ik zou nu zeker geen nieuwe halen als ie er helemaal mee ophoudt dus ik ben benieuwd wanneer de opvolger komt.
Ik heb dat vooral met de band eigenlijk, ik heb een zilveren maar de band is inmiddels knalgeel.
Schoonmaken etc lukt niet meer helaas dus ik zal het er mee moeten doen maar mijn volgende wordt op zeker zwart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Donstil schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:26:
[...]

Ik heb dat vooral met de band eigenlijk, ik heb een zilveren maar de band is inmiddels knalgeel.
Schoonmaken etc lukt niet meer helaas dus ik zal het er mee moeten doen maar mijn volgende wordt op zeker zwart :P
Haha ja daar is hier de coating inmiddels compleet af. Zwart is ook niet alles dus.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aiii schreef op maandag 8 januari 2024 @ 15:44:
Inderdaad nogal een onzinkanaal.

Wat minder onzin is, maar nog steeds speculatie van mijn zijde, is dat ik verwacht dat de Max refresh relatief samen gaat vallen met de Vision Pro, en die komt begin Februari. Die producten zijn natuurlijk ideaal voor elkaar en alleen de Pro's compatible maken met de Vision Pro lijkt mij een vreemde zet. Ik las op MacRumors "September" maar dat lijkt mij te lang duren.

Dat de Max overal uitverkocht lijkt momenteel is vast toeval.
Nou de Pre-orders zijn inmiddels al even open en de release is deze week maar nog geen nieuwe Max.
Vraag mij wel af of de Max überhaupt met de band van de Vision Pro samen gaat, het harde gedeelte van de band lijkt in de weg te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
posttoast schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:27:
[...]

Haha ja daar is hier de coating inmiddels compleet af. Zwart is ook niet alles dus.
Ooh echt? Dat heb ik dan weer helemaal niet, het is vooral het netje wat enorm achteruit gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Donstil schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:29:
[...]

Ooh echt? Dat heb ik dan weer helemaal niet, het is vooral het netje wat enorm achteruit gegaan is.
Ja, super karig. Alsof ie aan het vervellen was. Heb inmiddels alles er maar afgepulkt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
Donstil schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:26:
[...]

Eens. Dat witte ding is smerig. Ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:17
heb ik ook dat vervellen, zwarte... beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
Ik was best fan, maar eigenlijk is het best slecht product en prijs kwaliteit niet ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik gebruik de koptelefoon al een paar jaar en bij ziet alles er nog prima uit (zwart). Enkel het netje is een klein beetje spanning verloren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mijn netje is al zijn spanning wel verloren inmiddels en verkleurd dus maar een slecht product zou ik het niet willen noemen verder.

Ik heb een hoop van die Bose dingen gehad hiervoor en die gingen ook altijd achteruit door het dragen.
Hoort er gewoon een beetje bij schat ik zo in, ik ben er ook totaal niet zuinig op verder want het is echt een gebruiksvoorwerp voor mij.

Vind de geluidskwaliteit en het naadloos schakelen tussen iPad en iPhone nog steeds geweldig, alleen om die twee dingen zou ik zonder twijfel de volgende generatie kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:19
Donstil schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:51:
Vind de geluidskwaliteit en het naadloos schakelen tussen iPad en iPhone nog steeds geweldig, alleen om die twee dingen zou ik zonder twijfel de volgende generatie kopen.
Vooral dat naadloos schakelen mis ik wel heel erg op mijn huidige sony koptelefoon. Dat werkt zo lekker met airpods pro. Ben echt benieuwd naar de nieuwe generatie om wellicht over te stappen van sony>max. Vooral thuis draag ik liever een koptelefoon dan de in-ears. Laatst een keer de max in de winkel getest en die transparancy mode is niet normaal goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
Ach luitjes, denk maar zo, het kan altijd erger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b16jndOLRKQ4AAiBM8NAYoqMtyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cTiOdKhRbqT5pdeEFAu1uhd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 17:58
Aiii schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:59:
Ach luitjes, denk maar zo, het kan altijd erger.

[Afbeelding]
Gewoon "lekker" gebruikt of is gebeurt dit al als je er naar kijkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
Prutsky schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:43:
[...]

Gewoon "lekker" gebruikt of is gebeurt dit al als je er naar kijkt?
Dit is wat er gebeurd als je met twintig kilometer per uur tegen een ijzeren paaltje vliegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 17:58
Aiii schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:35:
[...]

Dit is wat er gebeurd als je met twintig kilometer per uur tegen een ijzeren paaltje vliegt.
Dan kan hij tegen een stootje dus :o
Hopelijk zelf minder deuken en krassen opgelopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allissey
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-07 10:24
Misschien dat iemand raad weet: vorig jaar AirPods Max overgenomen, ik gebruik ze alleen binnen/thuis voor het kijken van tv. Behalve vorige week, want toen voor de eerste keer mee naar buiten.

Zal je altijd zien: bij aankomst wilde ik ze afzetten en stom stom liet ik ze uit mijn handen vallen. Kon ze nog een beetje opvangen maar de schelpen vielen er vanaf - daar lag mijn mooie Max dan. Geen grote zichtbare schade - paar puntjes op het alu.

Terzake: ik ontdek vandaag dat de rechter schelp (waar de knoppen op zitten) geen geluid meer geeft. Help! Ik heb ze gereset - de knoppen doen het nog - koppelen met telefoon of Apple TV ook, maar alleen geluid links. Ligt nu te laden want had nog maar 23% - dat gaat ook goed. Maar wat te doen? Naar de reparatie? Kun je een diagnose draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 16:13
Allissey schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:17:
Misschien dat iemand raad weet: vorig jaar AirPods Max overgenomen, ik gebruik ze alleen binnen/thuis voor het kijken van tv. Behalve vorige week, want toen voor de eerste keer mee naar buiten.

Zal je altijd zien: bij aankomst wilde ik ze afzetten en stom stom liet ik ze uit mijn handen vallen. Kon ze nog een beetje opvangen maar de schelpen vielen er vanaf - daar lag mijn mooie Max dan. Geen grote zichtbare schade - paar puntjes op het alu.

Terzake: ik ontdek vandaag dat de rechter schelp (waar de knoppen op zitten) geen geluid meer geeft. Help! Ik heb ze gereset - de knoppen doen het nog - koppelen met telefoon of Apple TV ook, maar alleen geluid links. Ligt nu te laden want had nog maar 23% - dat gaat ook goed. Maar wat te doen? Naar de reparatie? Kun je een diagnose draaien?
Wellicht kan je langs een repairpunt (Amac) gaan of wellicht Apple support contacten. Maar vrees dat hij wel echt stuk is als resetten ook niet helpt.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Max. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid