Pierre_nr1 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:31:
[...]
Je moet zo ontzettend oppassen, ze maken ze inderdaad erg goed na. Alleen functies zoals multipoint connections en headtracking werken vaak niet. Daar kan je aan zien/horen of ze nep zijn of niet. En een factuur is uiteraard ook eenvoudig zelf te vervalsen.
Hoeveel heb je er voor betaald, als ik dat vragen mag?(desnoods via PM)
Mag je best weten, ik heb er 350 euro voor betaald en dat vond ik een reële prijs, daarnaast was de beste man zeer vriendelijk, welbespraakt, gemiddelde vrijstaande woning en leuke Audi voor de deur. Ben de AirPods Max gaan afhalen, dat is toch weer wat prettig.
Hij was nog gekoppeld aan zijn account, dus dat zegt ook wel wat. Kon ook gewoon resetten en aan mijn iPhone koppelen, dus ik vertrouwde het voldoende. Nog steeds eigenlijk, zeker i.c.m. de bon van Bol.com. Maar daar staat geen serienummer op, dus die kan van elk product zijn.
Alles is echt zoals ik Apple producten ken, alleen het geluid lijkt niet zo hard als mijn AirPods Pro en headtracking krijg ik niet werkend, maar dat kan ook omdat ik doof ben aan mijn rechteroor en dat dus niet zo goed kan ervaren.
Ik zal Apple eens bellen voor alle zekerheid.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags