• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-11 10:19
Werkhoven schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:40:
[...]

offtopic:
Die heb ik 2 jaar terug gekocht voor gebruik met Powerbeats Pro, maar ik was eigenlijk onaangenaam verrast door de vrij grote lag in geluid. Dat maakte dat films kijken niet echt plezierig was.
Oef, bedankt voor de waarschuwing.. Dan ben ik toch blij dat ik het kabeltje heb gekozen!
ex87 schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:55:
Heb ze voor het eerst gebruikt in het vliegtuig. Zowel streaming van iPad/iPhone als via de audiojack -> lightning kabel via het KLM schermpje. Werkte allemaal prima, hoorde de motoren totaal niet en heb hem 10 uur opgehad zonder problemen.

Batterij was op 53% bij het landen.
Whow heb je naar het schermpje van een vliegtuig gekeken? Lekker retro man!

Dat heb ik al zeker 15 jaar niet meer gedaan :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ex87
Donstil schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:24:
[...]

Whow heb je naar het schermpje van een vliegtuig gekeken? Lekker retro man!

Dat heb ik al zeker 15 jaar niet meer gedaan :P
KLM heeft altijd zo'n mooie collectie slechte Nederlandse films.. Hoe val ik anders in slaap?
Weet iemand hoe ik “Hey Siri” op mijn AirPods max uit kan zetten?

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:03

Gelijk het setje maar besteld, binnen 5 dagen binnen, en ik moet zeggen bouwkwaliteit is super.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-11 19:59
sn0ww schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:04:
[Afbeelding][Afbeelding]

Gelijk het setje maar besteld, binnen 5 dagen binnen, en ik moet zeggen bouwkwaliteit is super.
nice! kan je dan alles (behalve max) laden?

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:03
TweakerVincent schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:07:
[...]

nice! kan je dan alles (behalve max) laden?
Dat klopt.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:48
sn0ww schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:04:
[Afbeelding][Afbeelding]

Is inderdaad een geweldige set. Heeft Benks zeer mooi ontwikkeld tegen een acceptabele prijs. Die 2 in 1 lader is ideaal voor op werk. De Max stand ideaal voor thuis op het dressoir.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hij is bij bol.com te koop voor 449,95 dus het begint toch een beetje te kriebelen.

Ik neig naar groen. Zijn er goede redenen om dat niet te doen?

Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits

Eiríkr schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:07:
Ja als je het niet mooi vind :P

• TheKerremenke
Eiríkr schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:07:
Hij is bij bol.com te koop voor 449,95 dus het begint toch een beetje te kriebelen.

Gewoon doen. (Spreek uit ervaring :Y )

Enkel rekening houden dat de hoofdband wit/groen is. Dus een klein beetje sneller vettig kan worden. (Kwestie van af en toe met een natte doek afvegen).

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Donstil schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:48:
Weet iemand hoe ik “Hey Siri” op mijn AirPods max uit kan zetten?
Niemand?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:10

Nitai

Feels good man

Gewoon Siri weghalen bij de double tap functie toch? Bij mij staat het op Play/Pause (links) en Next Track (rechts).

Vinnu#2173 | Thats all folks!

Nitai schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:14:
[...]

Gewoon Siri weghalen bij de double tap functie toch? Bij mij staat het op Play/Pause (links) en Next Track (rechts).
Nee ik bedoel echt “hey Siri”, dus de automatisch luisteren functie.

Want nu zit ik thuis te werken met dat ding op. Praat ik tegen een van de HomePods en reageert de Max maar kan het dan vervolgens niet uitvoeren.

• ex87
Dat kan (zover ik weet) alleen maar door Hey Siri uit te zetten op je iPhone. Uit eindelijk heb ik het gedaan want ik werd er ook gek van.

• Eiríkr
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:36:
[...]

Ja als je het niet mooi vind :P
TheKerremenke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:44:
[...]

Gewoon doen. (Spreek uit ervaring :Y )

Enkel rekening houden dat de hoofdband wit/groen is. Dus een klein beetje sneller vettig kan worden. (Kwestie van af en toe met een natte doek afvegen).
Zojuist de knoop doorgehakt en gekozen voor blauw :+

• TheKerremenke
Eiríkr schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:43:
[...]

[...]

Zojuist de knoop doorgehakt en gekozen voor blauw :+
Ik neig naar groen dus ik koop blauw 8)7 Onlogische logica als ik dat zo lees. :+

Als je er maar gelukkig/tevreden mee bent, dat is het belangrijkste d:)b

• Eiríkr
  • Nu online
TheKerremenke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:23:
[...]

Ik neig naar groen dus ik koop blauw 8)7 Onlogische logica als ik dat zo lees. :+

Als je er maar gelukkig/tevreden mee bent, dat is het belangrijkste d:)b
Ja vond het zelf ook wel grappig. Hoop filmpjes bekeken en uiteindelijk toch voor blauw gekozen :9

ex87 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:26:
Dat kan (zover ik weet) alleen maar door Hey Siri uit te zetten op je iPhone. Uit eindelijk heb ik het gedaan want ik werd er ook gek van.
Zoiets dacht ik ook maar dat staat hier al uit helaas 😢

• ex87
Donstil schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:15:
[...]

Zoiets dacht ik ook maar dat staat hier al uit helaas 😢
Vreemd, op alle apparaten? Want dat is wel hoe het hoort volgens mij! https://www.lifewire.com/turn-off-siri-on-airpods-5180781
ex87 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:22:
[...]

Vreemd, op alle apparaten? Want dat is wel hoe het hoort volgens mij! https://www.lifewire.com/turn-off-siri-on-airpods-5180781
Yup, behalve de HomePods dan. Al wil het met een update helaas wel weer eens aan gaan, dus ik loop het voor de zekerheid wel even na.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
Jammer dat Apple de enige is die de oorkussen los verkoopt. Heb de witte, die worden nu na een half jaar wat minder mooi en zat aan de zwarte te denken als vervangers. Echter is €79 wel weer een bak geld.
Via BOL/Amazon wel alternatieven gevonden, maar ben wat sceptisch.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:15
MartijnMartijn schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:50:
Jammer dat Apple de enige is die de oorkussen los verkoopt. Heb de witte, die worden nu na een half jaar wat minder mooi en zat aan de zwarte te denken als vervangers. Echter is €79 wel weer een bak geld.
Via BOL/Amazon wel alternatieven gevonden, maar ben wat sceptisch.
Die zijn misschien goedkoper, maar houd rekening mee, dat de ANC misschien minder goed werkt, en ze überhaupt minder geluidsdicht zijn.
de oorkussens zijn niet alleen om zacht aan te voelen :)

• Eiríkr
  • Nu online
Ik heb de AirPods Max zojuist ontvangen want bol.com levert 's avonds. Ideaal.

Begint wel lekker: de batterij is volledig leeg lijkt het. Eerst maar aan de lader hahaha.

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:29
Ik heb nu zo'n twee weken de Airpods Max in gebruik maar man man wat is dit genieten, wat klinkt mijn muziek hier fantastisch mee. Ik heb ook de Airpods Pro maar de Max is toch wel een enorme verbetering in alles: geluid, anc en zeker ook het draagcomfort. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere hoofdtelefoons dus misschien was ik ook tevreden geweest met een Sony of Bose, al hebben die weer niet het gebruiksgemak van de Max binnen het apple ecosysteem. Binnnenshuis gebruik ik nu alleen nog maar de Max, de Pro is prima voor buiten. Het was een smak geld maar het is iedere euro waard geweest :)

• Eiríkr
  • Nu online
macdushi schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:16:
Ik heb nu zo'n twee weken de Airpods Max in gebruik maar man man wat is dit genieten, wat klinkt mijn muziek hier fantastisch mee. Ik heb ook de Airpods Pro maar de Max is toch wel een enorme verbetering in alles: geluid, anc en zeker ook het draagcomfort. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere hoofdtelefoons dus misschien was ik ook tevreden geweest met een Sony of Bose, al hebben die weer niet het gebruiksgemak van de Max binnen het apple ecosysteem. Binnnenshuis gebruik ik nu alleen nog maar de Max, de Pro is prima voor buiten. Het was een smak geld maar het is iedere euro waard geweest :)
Ik ben nu een dag onderweg en kan het alleen maar onderstrepen.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Quakie

quakelen

Ik heb zojuist grijze besteld. Ik ben zo benieuwd of het wat voor mij is. Sommige koptelefoons kan ik prima hebben, maar sommige totaal niet. " Even " op doen in een winkel heeft niet zoveel nut, problemen met oren (brildragend) komen pas opdreven na een uurtje of zo...

Ik teken nergens meer voor

• Eiríkr
  • Nu online
Quakie schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:17:
Ik heb zojuist grijze besteld. Ik ben zo benieuwd of het wat voor mij is. Sommige koptelefoons kan ik prima hebben, maar sommige totaal niet. " Even " op doen in een winkel heeft niet zoveel nut, problemen met oren (brildragend) komen pas opdreven na een uurtje of zo...
Herken ik. Nu een paar dagen onderweg en ontzettend blij.

Active noise cancellation is overigens fantastisch. Voor mijn gevoel beter dan de Sony XM4.

• Eiríkr
  • Nu online
Niet alleen cancellation trouwens. Transparant klinkt ook top.

[Voor 7% gewijzigd door Eiríkr op 31-12-2021 10:36]

• Quakie
  • Nu online

Quakie

quakelen

@Eiríkr mooi ! Hopelijk hier ook.
Nou word mijn eerste ervaring qua ruis onderdrukking. Door oud en nieuw moet ik langer wachten. Ma avond pas binnen.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand ervaring met het volgende? Heb net een nieuwe Max gekocht. Wanneer ik de muziek laat spelen over de speaker van m’n iPhone en dan tijdens het nummer schakel naar de AirPods Max knalt het geluid in de rechteroorschelp en harder uit. Iemand een idee hoe dat kan? Als ik die ene schelp los aan m’n oor houdt is dat best hard. Als ik de Airpods echt op m’n hoofd zet lijkt het niet te zijn.

• absrnd
Ronwiel schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:58:
Iemand ervaring met het volgende? Heb net een nieuwe Max gekocht. Wanneer ik de muziek laat spelen over de speaker van m’n iPhone en dan tijdens het nummer schakel naar de AirPods Max knalt het geluid in de rechteroorschelp en harder uit. Iemand een idee hoe dat kan? Als ik die ene schelp los aan m’n oor houdt is dat best hard. Als ik de Airpods echt op m’n hoofd zet lijkt het niet te zijn.
Als dit continue gebeurd, kan je proberen de Max en reset te geven.

• Ronwiel
  • Niet online
@absrnd toevallig al geprobeerd, maar veranderde helaas niks. Ik vind het vreemd. Ik zat eerst te denken of het misschien met luchtverplaatsing heeft te maken in de schelp, maar dan zou het bij beide schelpen moeten gebeuren.

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 22:11
En je Spatial Audio staat uit?

• Ronwiel
  • Niet online
Yep, ruisbeheersing en spatial audio staan uit. Gek genoeg lijk het nu met name voor te komen bij Spotify. Bij dezelfde nummers op YouTube lijkt het niet zijn of in ieder geval minder.

Het geluid klinkt overigens als een soort plop met een echo.

Edit: net geprobeerd te koppelen met Apple TV en een film die daar op afspeelde. Precies hetzelfde issue.

Blijft het gek vinden dat het niet is wanneer ke de koptelefoon op hebt.

[Voor 27% gewijzigd door Ronwiel op 03-01-2022 14:59]

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11 15:08
Ronwiel schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:39:
Yep, ruisbeheersing en spatial audio staan uit. Gek genoeg lijk het nu met name voor te komen bij Spotify. Bij dezelfde nummers op YouTube lijkt het niet zijn of in ieder geval minder.

Het geluid klinkt overigens als een soort plop met een echo.

Edit: net geprobeerd te koppelen met Apple TV en een film die daar op afspeelde. Precies hetzelfde issue.

Blijft het gek vinden dat het niet is wanneer ke de koptelefoon op hebt.
Dit is niet goed. Gewoon terugbrengen onder de garantie.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Quakie
  • Nu online

Quakie

quakelen

Gisteravond laat kreeg ik mijn Max binnen. Goed en mooi verpakt. Dit keer met wel een sterke geur, maar ik houd er wel van. Ze zijn aardig zwaarder dan gedacht. Ze kwamen met 20% batterij dus maar even opgeladen.

Eerste bevindingen, premium gevoel, mooi geluid, gewicht valt mee zodra je ze op hebt. Nog geen oordeel qua bril en het dragen van Max. Automatisch switchen werkt voor geen meter. Hij heeft duidelijk voorkeur voor mijn iPhone. Stel ik pak iPhone en begin wat af te spelen met YouTube schakelt ie netjes automatisch over. Stel ik pauzeer en switch terug naar MacBook moet ik wachten tot popup en dan verbind. Stel ik bijv met spotify aan het spelen op de MacBook, en open mijn iPhone dan springt ie over. Ik heb op dat moment nog geen keuze gemaakt... Ook af en weer switchen komt voor.. Ik kijk het nog aan, maar vermoed dat ik het uit ga zetten.

Vandaag een werkdag, dus ik ga ze vandaag langer testen.

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-11 10:57
Besloten dat ik een familielid een Max cadeau ga doen.
Had al eerder een cadeau gegeven in de vorm van Airpods Pro, maar toen ik haar er nooit mee buitenshuis zag lopen te horen gekregen dat die kleine buds er veelvuldig uitvallen en ze bang is te verliezen. Dus de Airpods Pro's zijn helaas niet voor haar bestemd. Mismatch met haar oren.

Via pricewatch uitegkomen bij Bol.com een nette prijs (alsnog duur, maar goedkoper dan bij Apple zelf) en alvorens ik tot aanschaf over ga even een tweetal vraagjes;

Is er heel toevallig al iets bekend over een nieuwe versie/update van de Max en doe ik er beter aan iets te wachten? Hij is nu een jaar uit geloof ik, en zou zomaar kunnen zijn dat ie verbetert uitkomt tzt?

Is er buiten pricewatch om nog ergens een deal te vinden? Of is dit het laagste wat er is?

Dank :)
knakker2 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:24:

Is er heel toevallig al iets bekend over een nieuwe versie/update van de Max en doe ik er beter aan iets te wachten? Hij is nu een jaar uit geloof ik, en zou zomaar kunnen zijn dat ie verbetert uitkomt tzt?
In het geruchten circuit wordt er over gesproken dat er geen opvolger van de Airpods Max in ontwikkeling is.

Of dit betekend dat de koptelefoon geen opvolger krijgt is nog niet bekend.

Vermoedelijk valt dat allemaal wel mee. Er is op dit moment simpelweg niet zoveel nieuw in de draadloze audio wereld, BT is nog steeds de beperkende factor dus elk jaar een dergelijk product updaten voelt overbodig.

Zie ook de Airpods (pro) dopjes, die krijgen ook niet elk jaar een refresh.

• Eiríkr
  • Nu online
Rivanov schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 08:02:
@Donstil heb jij ook enorme out-of-sync audio met de AirPods Max en tvOS 15 als je luistert in Spatial Audio? Bijvoorbeeld met Apple TV+.
Is hier een oplossing voor? Ik ervaar het ook en heb het nog niet weten op te lossen.

• ex87
Ja, ik vermoed ook pas 2/3 jaar van nu een 'Max 2' bij een grote BT update. De Pro's gaan ondertussen ook al sinds December 2019 mee.
ex87 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:21:
Ja, ik vermoed ook pas 2/3 jaar van nu een 'Max 2' bij een grote BT update. De Pro's gaan ondertussen ook al sinds December 2019 mee.
Ja minimaal, er was laatst een artikel op Macrumors dat het AirPods team baalt over de limitatie van BT.
Dus misschien komt er wel een versie met AirPlay2 of 3 tegen die tijd, om daarmee ook ALAC te supporten enz.

Vind het verder wel prima ook, een dergelijke koptelefoon is echt een product wat ik vervang als het kapot is.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:40
Ik kan nergens een antwoord vinden op mijn vraag (zoekfunctie en 10+ pagina's terugbladeren).

Wat zijn jullie eventuele ervaringen met de combi Iphone en Windows laptop. Ik ben de hele dag aan het werk op mn laptop met BT koptelefoon, en wil tussendoor telefoontjes van mn iphone op kunnen nemen. Nu kan dat niet met mijn WH-H900N, en ben dus op zoek naar een vervanger. Werkt dit nou wel of niet met de Airpods Max? ik lees gemengde verhalen. Of moet ik gewoon de XM4's nemen?

• ex87
@voog Ik gebruik mijn Max wel is met m'n Windows laptop. Werkt prima en als ik gebeld wordt en ik pak m'n iPhone op dan werkt het ongeveer hetzelfde als met iOS/MacOS devices.

Ik vind het switchen sowieso niet super soepel maar voor mij is het goed genoeg.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 18:23

TheVMaster

Moderator WOS
Sinds vandaag ook mijn Airpods Max in huis. Wat een super apparaat, die had ik veel eerder moeten halen (luisterde nu heel veel tv/film/muziek met de Pro's). Maar goed, super fijn om nu weer over ears te hebben. Het gewicht valt me (op het hoofd) 100% mee trouwens.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:55
Na lang twijfelen, van het weekend toch overstag gegaan en de grijze versie gekocht. De 1e dag was het even wennen, maar ik wil al niet meer zonder.
Nitai schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:14:
[...]

Waar is dit in te stellen, wellicht kijk ik verkeerd, maar ik zie het nergens terug.

• ex87
Mijn directe buren zijn een vloerverwarming aan het infrezen en ik kan je vertellen dat met ANC het niet te horen is via de Max. De Pro's laten ongeveer 10% nog door.

^ Dit is beide met muziek uit. Erg indrukwekkend (en fijn dat ik toch rustig kan luisteren naar meetings / kan focus werken)

• Eiríkr
  • Nu online
ex87 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:50:
Mijn directe buren zijn een vloerverwarming aan het infrezen en ik kan je vertellen dat met ANC het niet te horen is via de Max. De Pro's laten ongeveer 10% nog door.

^ Dit is beide met muziek uit. Erg indrukwekkend (en fijn dat ik toch rustig kan luisteren naar meetings / kan focus werken)
Ja, sterker nog ik vind ze beter dan de Sony XM4 en die werd toch wel geprezen.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:40
Ik ben ook overstag, had een retourtje in het blauw van de MM voor 407,- maar die doos was aan gort wat niet in de omschrijving stond. Neem het zekere voor het onzekere nu en voor 440,- de zilveren nieuw besteld.

@Donstil Hoe gaat het met de witte delen, heb je ze inmiddels al schoon moeten maken? Zo ja, wat gebruik je daar precies voor (ik las iets over sneaker poetsmiddel? of was jij dat niet?)

[Voor 39% gewijzigd door voog op 19-01-2022 16:00]

voog schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:41:
Ik ben ook overstag, had een retourtje in het blauw van de MM voor 407,- maar die doos was aan gort wat niet in de omschrijving stond. Neem het zekere voor het onzekere nu en voor 440,- de zilveren nieuw besteld.

@Donstil Hoe gaat het met de witte delen, heb je ze inmiddels al schoon moeten maken? Zo ja, wat gebruik je daar precies voor (ik las iets over sneaker poetsmiddel? of was jij dat niet?)
Sneaker spul was ik niet maar is misschien wel een goed idee. Ik heb de hoofdband wel eens schoongemaakt met Shout. Dat ding uitstekend, werd hij helemaal als nieuw van.

De oorkussens beginnen wel wat viezig te worden na een flink jaartje. Die ga ik binnenkort voor zwarte vervangen.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:44
Donstil schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:37:
[...]

Sneaker spul was ik niet maar is misschien wel een goed idee. Ik heb de hoofdband wel eens schoongemaakt met Shout. Dat ding uitstekend, werd hij helemaal als nieuw van.

De oorkussens beginnen wel wat viezig te worden na een flink jaartje. Die ga ik binnenkort voor zwarte vervangen.
Ik heb na een jaar ook nieuwe witte gekocht. Ik vond mijn witte vies geworden.

• Sunn0)))
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 25-11 11:24
Exact de reden waarom ik toch maar voor zwart/space grey ben gegaan. :-) Maar ook hier bevallen ze erg goed. Ik heb ze sinds dit weekend. Nu ze wat goedkoper beginnen te worden heb ik ook maar de knoop doorgehakt. Ik kan ze met mijn XM3's vergelijken en naast het stereo beeld is de noise cancelling ook beter. Daarnaast had ik het niet verwacht, maar het geluid doorlaten (ambient sound) klinkt ook echt veel beter en heb ik nu al veel vaker gebruikt dan met mijn XM3's. Het klinkt gewoon veel natuurlijker en ik kan mensen nu ook echt verstaan. Het wisselen tussen al mijn Apple devices gaat uiteraard veel soepeler dan met Sony. Dat laatste is voor mij ook wel een groot voordeel.

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 22:11
Die oorkussen kunnen gewoon in de wasmachine, dus dat lijkt mij voldoende om ze niet na een jaar al te moeten vervangen tbh.

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:38
Zo, mijn vriendin en ik hebben eindelijk 2 paar AirPods Max besteld. Vond ze voor de Apple adviesprijs te duur. Maar nu voor blauwe 439,- en roze 399,- een dus voor mij nu een juiste prijs. Ben benieuwd. 😊

- edit -

Zo, ze zijn binnen. Eerste indruk is bij het uitpakken best wel wauw. Ze zien er mooier uit in het echt. Bouwkwaliteit is fantastisch. Merkte wel dat ze flink zwaarder zijn dan de concurrentie. Maar eenmaal op mijn hoofd merk je daar helemaal niets van en zitten ze erg prettiger. Prettiger dan de Sony’s wh1000m3 en 4.

Eerste indruk geluid is.. okay, best goed. Maar zeker niet weggeblazen. Na alle lof misschien iets te veel van verwacht. Vond ze niet super veel beter dan de Sony wh1000m3 of zo.
Ik dacht dat ze helderder zouden klinken. Maar de highs zijn best zacht. Niet kwa volume maar klank. Heb ze lief iets helderder.

Maar ze klinken wel neutraal en dat vind ik wel fijn. Daar moet je met de Sony’s wel wat meer moeite voor doen om dat voor elkaar te krijgen.
Had ook een wat bredere soundstage verwacht.

Geluid is dus voor mij niet industrie leidende.
Maar nogmaals. Ze klinken bovengemiddeld tot goed prettig.

Voor 629,- had ik ze teruggestuurd. Voor rond de 400,- zijn ze beter geprijsd voor wat ze zijn.

- edit -

Had een tip gelezen over een eq instelling bij toegankelijkheid >> AirPods >> toegankelijksinstellingen voor geluid >> gebelanceerde toon - matig. Dit hielp voor mij enorm. Tevens stonden mijn downloads op hi-res music. Nu lossless. Het lijkt nu allemaal wat strakker te klinken dan wat modderiger. Nog steeds niet zoals bedraad met dragonfly dac, wat logisch is, maar nu dus een stuk beter dan eerste indruk.
Maar fijner dan gisteren. Nogmaals 400,- is een juiste prijs voor deze dingen. Tevens getest met Apple TV. Maar spatial audio headtracking lijkt niet te werken. Alles staat ingesteld zoals moet (denk ik). Iemand tips?

- edit -

Kom erachter dat spatial audio niet werkt als je audio deelt. Wat is dit nu voor onzin? Op Apple TV wil je toch juist samen kijken? (Buren ontlasten met filmgeluid) 😅

Overal ben ik er wel erg blij mee. Vriendin is er zelfs zo blij mee dat ze de hele tijd met die dingen op rondloopt :D

[Voor 97% gewijzigd door 4acesNL op 24-01-2022 16:04]

• Sunn0)))
4acesNL schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 15:16:

Overal ben ik er wel erg blij mee. Vriendin is er zelfs zo blij mee dat ze de hele tijd met die dingen op rondloopt :D
Haha ik loop ook de hele tijd met die dingen op rond in huis.

Mijn indruk na anderhalve week is dat ik het stereobeeld beter vindt dan die van Sony XM3. Ik luister voornamelijk muziek via Apple Music en Plexamp (heel divers: pop, metal, jazz, elektronisch, ambient, modern-klassiek). Beiden lossless en misschien is het ook een beetje de nieuwigheid, maar ik hoor wel positief verschil ten opzichte van de Sony's. Het blijft Bluetooth, dus het zal altijd wat kwaliteit verliezen onderweg, maar het audiobeeld is wat mij betreft iets beter.

Ik moet zeggen dat ik de pasvorm eerlijk gezegd iets te strak vind. Ik weet niet precies wat het is bij mij, mutsen zitten ook altijd heel gek op mijn hoofd. De Airpods zitten wel goed op zich, maar ik voel ze wel de hele tijd drukken.

Koppelen met de Apple TV is wel erg gaaf. Spatial audio is wel geinig, maar niet altijd overtuigend. Maar het klinkt allemaal erg goed, helemaal met TV+. Voor Plex moest ik soms op de Apple TV een audio instelling omzetten om niet alleen de twee 5.1 achterkanalen te horen. Datzelfde probleem had ik als ik de audio via Airplay naar mijn stereo versterker verstuurde.

Al met al erg tevreden en voor dezelfde prijs gekocht als hierboven.

• 4acesNL
Gevoelsmatig de juiste prijs voor mij. Spatial audio voor muziek is een drama. Evenals dolby atmos behalve die er echt voor gemaakt zijn. Maar dat is op 1 hand te tellen. De atmos remasters klinken voor geen meter.
Spatial audio voor alles buiten muziek om vind ik wel een welkome toevoeging. Maar wel jammer dat het niet werkt als je met zijn tweeën naar iets wilt kijken via Apple TV.

Heb de oorkussens verwisseld met die van mijn vriendin. Roze op mijn blauwe en zij de blauwe op haar roze. Dat ze zo (magnetisch) werken vind ik fantastisch.

Gisteren laat nog wat gekeken met beide de Max op den hoofd. Werkt goed. Stemmen zijn heerlijk duidelijk. En zoals eerder vermeld hier in dit topic ook goed voor podcasts.

Ik heb mij eerder negatief uitgelaten over deze dingen. Maar dat kwam vooral door de prijs en de bijbehorende tekortkomingen.
Voor deze prijs en de wetenschap met wat ze zijn zijn ze gewoon erg goed.

En iedere keer toch een feestje als je ze oppakt. 😊

- edit -

En blijkbaar heb ik een groot hoofd, want ze zitten op de laatste stand. Las verhalen dat ie niet op iedereens hoofd zou passen. Gelukkig past ie eh, nog net. 😅

[Voor 8% gewijzigd door 4acesNL op 25-01-2022 12:04]

• giantgiantus
Sunn0))) schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:43:
[...]

Haha ik loop ook de hele tijd met die dingen op rond in huis.

Mijn indruk na anderhalve week is dat ik het stereobeeld beter vindt dan die van Sony XM3. Ik luister voornamelijk muziek via Apple Music en Plexamp (heel divers: pop, metal, jazz, elektronisch, ambient, modern-klassiek). Beiden lossless en misschien is het ook een beetje de nieuwigheid, maar ik hoor wel positief verschil ten opzichte van de Sony's. Het blijft Bluetooth, dus het zal altijd wat kwaliteit verliezen onderweg, maar het audiobeeld is wat mij betreft iets beter.

Ik moet zeggen dat ik de pasvorm eerlijk gezegd iets te strak vind. Ik weet niet precies wat het is bij mij, mutsen zitten ook altijd heel gek op mijn hoofd. De Airpods zitten wel goed op zich, maar ik voel ze wel de hele tijd drukken.

Koppelen met de Apple TV is wel erg gaaf. Spatial audio is wel geinig, maar niet altijd overtuigend. Maar het klinkt allemaal erg goed, helemaal met TV+. Voor Plex moest ik soms op de Apple TV een audio instelling omzetten om niet alleen de twee 5.1 achterkanalen te horen. Datzelfde probleem had ik als ik de audio via Airplay naar mijn stereo versterker verstuurde.

Al met al erg tevreden en voor dezelfde prijs gekocht als hierboven.
Bij mij zat hij ook te strak. Heb hem 30 sec volledig horizontaal getrokken en nu zit tie top.

• Quakie
  • Nu online

Quakie

quakelen

Ik heb de Max sinds begin van het jaar en zover ik kan zien op laatste firmware. Sindsdien heb ik redelijk vaak last van battery drain. .. Het is naar mijn idee niet constant. Vorige week tot 100% opgeladen en volgens mij in de 90% weg gelegd. 5 dagen later gepakt en toen had ik nog 63%. Vond ik al veel maar oké acceptabel maar vervolgens heel de mijn werkdag gebruikt en met 53% weggelegd. Toen dacht ik bizar maar 10% weg, en nu pak ik ze.. 30% terwijl ze in belachelijke case zitten...

meer mensen dit?

• giantgiantus
Quakie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:17:
Ik heb de Max sinds begin van het jaar en zover ik kan zien op laatste firmware. Sindsdien heb ik redelijk vaak last van battery drain. .. Het is naar mijn idee niet constant. Vorige week tot 100% opgeladen en volgens mij in de 90% weg gelegd. 5 dagen later gepakt en toen had ik nog 63%. Vond ik al veel maar oké acceptabel maar vervolgens heel de mijn werkdag gebruikt en met 53% weggelegd. Toen dacht ik bizar maar 10% weg, en nu pak ik ze.. 30% terwijl ze in belachelijke case zitten...

meer mensen dit?
Ja. Bij mij eigenlijk alleen als ik hem met veel apparaten heb verbonden zoals laptop, switch, ps5 etc. Het is en blijft gewoon een designfout dat er geen aan/uit knopje op het ding zit.

Als je het weer tijdje wil fixen moet je hem even resetten.

• TheKerremenke
giantgiantus schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:30:
[...]

Ja. Bij mij eigenlijk alleen als ik hem met veel apparaten heb verbonden zoals laptop, switch, ps5 etc. Het is en blijft gewoon een designfout dat er geen aan/uit knopje op het ding zit.

Als je het weer tijdje wil fixen moet je hem even resetten.
Hier merk ik hetzelfde als de airpods Max verbonden blijven met de iPhone/Apple TV/iPad enzo. Dat het verbruik wel hard blijft gaan.

Terwijl het software matig toch niet moeilijk moet zijn (denk ik) om een van de huidige knoppen te gebruiken als aan/uit schakelaar. Bijv lang indrukken op de draaiknop.

• Quakie
  • Nu online

Quakie

quakelen

Thanks @giantgiantus ik had ze inderdaad aan MacBook en iPhone gekoppeld. Reset maar eens proberen..

Ja begin wel dat het moet voor find my maar toch uitknop had handig geweest.

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:05
Hoe is jullie ervaring met de betrouwbaarheid van de Bluetooth verbinding?

Als ik muziek luister met mijn AirPods Max via de iPhone dan heb ik regelmatig dat die even stottert. Gek genoeg heb ik dit niet als ik de AirPods gebruik met mijn iPad Pro of MacBook. Sinds vorige week ben ik bezitter van een nieuwe iPhone en hoopte ik dat het probleem opgelost zou zijn, maar ik heb er nog steeds last van.

• 4acesNL
Oef! Nog te kort in het bezit om te kunnen oordelen over dergelijke battery drains. Ik houd het in de gaten.

Bluetooth verbinding heb ik tot nu toe nul problemen mee.

• Eiríkr
  • Nu online
_AN schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:11:

Als ik muziek luister met mijn AirPods Max via de iPhone dan heb ik regelmatig dat die even stottert. Gek genoeg heb ik dit niet als ik de AirPods gebruik met mijn iPad Pro of MacBook. Sinds vorige week ben ik bezitter van een nieuwe iPhone en hoopte ik dat het probleem opgelost zou zijn, maar ik heb er nog steeds last van.
Ik ervaar dit in combinatie met een MacBook Pro 16". Af en toe een stotter. Geen probleem met iPhone, Apple TV, Dell.

_AN schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:11:

Ik gebruik de koptelefoon op iOS en iPadOS en verder eigenlijk nooit ergens op maar heb dit nog nooit gemerkt.

• Sunn0)))
Hmm nog geen problemen gehad met een stotter eerlijk gezegd. Maar misschien nog te kort in bezit. Ook hier Macbook Pro 16" (2019) en ik wissel de hele dag volop tussen tal van andere Apple apparaten.
Aah dit is precies wat mijn leven nog nodig had 😏

Gucci Releases $980 Case for $549 AirPods Max

• 4acesNL
Hahaha! Omg! De AirPods Max case kan dus nog lelijker (en duurder) :D

• Eiríkr
  • Nu online
Je moet er van houden maar muziek krijgt met deze instelling in Spotify ontzettend veel karakter. Smerig haast.

Lekker!

Lang gewacht toch gekomen, al met al wel een mooie stand. Goed zwaar, mooi rvs met hoogwaardig plastic erboven.

• TheKerremenke
Donstil schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:51:
Lang gewacht toch gekomen, al met al wel een mooie stand. Goed zwaar, mooi rvs met hoogwaardig plastic erboven.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Sjiek, hier komt die morgen als het goed is. d:)b

TheKerremenke schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:22:
[...]

Sjiek, hier komt die morgen als het goed is. d:)b
Noice. Vanmorgen was er ineens een verzendbevestiging.

Er was zoveel uitstel continu dat ik die Kickstarter updates eigenlijk niet meer las, dus leuke verrassing.

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:13
Donstil schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:51:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat ziet er goed, helemaal dit product gemist. Waar kan je deze kopen?

AIrPods Max, iMac 3.2 GHz, i27 inch, MacOS Big Sur, iPhone 11 Pro, iPad Pro, VW ID.3+

• TheKerremenke
mcmiles schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:04:
[...]

Dat ziet er goed, helemaal dit product gemist. Waar kan je deze kopen?
Deze was een jaar geleden via Kickstarter te verkrijgen. Of die inmiddels al ergens in de winkel ligt? Geen idee. Weet alleen dat ze nu alle backers in Europa aan het uitleveren zijn. Daarna volgt de rest van de wereld.

• TheKerremenke
Hier is die ook zojuist binnen gekomen. De groene variant.

TheKerremenke schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:37:
Hier is die ook zojuist binnen gekomen. De groene variant.

[Afbeelding]
Die is ook fraai

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:13
TheKerremenke schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:29:
[...]

Deze was een jaar geleden via Kickstarter te verkrijgen. Of die inmiddels al ergens in de winkel ligt? Geen idee. Weet alleen dat ze nu alle backers in Europa aan het uitleveren zijn. Daarna volgt de rest van de wereld.
Dank, ik ga het in de gaten houden

AIrPods Max, iMac 3.2 GHz, i27 inch, MacOS Big Sur, iPhone 11 Pro, iPad Pro, VW ID.3+

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-11 21:15
Ik vond deze website:waar de Max-stand als kickstartproject te ondersteunen/bestellen is: https://www.indiegogo.com/projects/the-max-stand#/
Ik weet niet meer precies wat ik betaald heb naar geen €79,- in ieder geval. Eerder de helft daarvan.

• TheKerremenke
Donstil schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:26:
Ik weet niet meer precies wat ik betaald heb naar geen €79,- in ieder geval. Eerder de helft daarvan.
Kan me wel voorstellen dat dat de retail prijs is. Moeten tenslotte ook iets verdienen. Kickstarter is meer voor als kapitaal verschaffing en op te starten.

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 08:14
Duurde bij mij zo lang met die kickstarter stand dat ik (na een uitstapje naar de Benks) maar voor deze ben gegaan. Bevalt prima

TheKerremenke schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:29:
[...]

Kan me wel voorstellen dat dat de retail prijs is. Moeten tenslotte ook iets verdienen. Kickstarter is meer voor als kapitaal verschaffing en op te starten.
Ik zou er retail ook geen €79 voor geven denk ik.

• TheKerremenke
Zeker in combinatie met de pas geverfde vergijsd groene kleur muur en meubel. ;)

TheKerremenke schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:09:
[...]

Zeker in combinatie met de pas geverfde vergijsd groene kleur muur en meubel. ;)

[Afbeelding]
Ooh ja zeker, mooie combo.

• frankegiani
Zou dat nog negatieve invloed hebben op de levensduur vd batterij, dat continu opladen op deze 'docking stations'?

• TheKerremenke
frankegiani schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:21:
Zou dat nog negatieve invloed hebben op de levensduur vd batterij, dat continu opladen op deze 'docking stations'?
Ik ben bang van wel. Maar laad niet continu op. Ik heb ook nog de Benks stand, die is daarvoor juist weer ideaal.

Al met al, allemaal gadgets. Zonder kun je ook goed leven. Maakt het soms alleen wat handiger/mooier. >:)

frankegiani schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:21:
Ja misschien wel maar ik heb er Apple care op.
Overigens heb ik het oplaad gedeelte nog niet aangesloten, gebruik hem nu alleen als stand.

En aan de andere kant als de accu tegen die tijd dat de V2 komt lam is door dit opladen dan heb ik weer een goed excuus voor mijzelf joh 8)7

• frankegiani
En anders plaatst apple buiten de garantie voor 85,- een nieuwe batterij😉

• wessen1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-11 13:01
Hoe voorkom ik dat mijn AirPods Max leeglopen als ze op deze stand staan?
wessen1 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:14:
Hoe voorkom ik dat mijn AirPods Max leeglopen als ze op deze stand staan?
AirPods gaan in deep sleep ook zonder de case. Alleen wat later dan met case.

Ik heb de case al zeker een jaar niet meer gebruikt en echt nadelige batterijduur heb ik daarin niet gemerkt.

frankegiani schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:25:
En anders plaatst apple buiten de garantie voor 85,- een nieuwe batterij😉
Ooh echt? Nou dan ga ik niet lopen tobben.
Het bijhouden van zulke zaken (opladen bij 20%, opletten, etc) eigenlijk nooit afwegen tegen de kosten.

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:18
Ik mag mij hier ook melden :P Heb Airpods Max in het zwart besteld *O*
Verwacht 'm ergens in de komende dagen.
De standaard Apple case lijkt mij niks, dus heb op Amazon deze besteld: https://www.amazon.nl/dp/B08Y8BYDFD/
Deze case heeft ook ondersteuning voor de slaapstand modus.

• frankegiani
Jazeker

• Tux3.14
Ben wel is benieuwd of ze de batterij bij Airpods en de Airpods Pro ook daadwerkelijk vervangen, of dat ze je een nieuwe Airpod geven. Het is gewoon niet te doen om die dingen netjes uit elkaar te halen zonder dat je er schade aan veroorzaakt.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Tux3.14 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Ben wel is benieuwd of ze de batterij bij Airpods en de Airpods Pro ook daadwerkelijk vervangen, of dat ze je een nieuwe Airpod geven. Het is gewoon niet te doen om die dingen netjes uit elkaar te halen zonder dat je er schade aan veroorzaakt.
Wordt gewoon vervangen voor een nieuwe Airpod, die gaan ze echt niet in de Store of reparatiecentrum vervangen :P

Ryzen 7 5700X/RTX 3080 - MBP 16 M1 Max/32GPU/64GB/8TB - MBP 13 M1/16GB/512GB -  13 Pro Max 512GB SB -  iPad Pro 2021 12.9 -  Apple Watch Series 7 RVS 45mm

• Tux3.14
Tux3.14 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:21:
[...]

En heb 'm binnen!
Eerste ervaringen:
- De accu was leeg bij het unboxen :P
- De Airpods Max zit echt super fijn op mijn hoofd. Ondanks het gewicht merk ik daar eigenlijk heel weinig van.
- Eindelijk een headset met fatsoenlijke stoffen oorschelpen i.p.v. leren oorschelpen. Dit zit echt een stuk fijner en zachter rondom je oren.
- Pairen gaat net zo makkelijk als met andere Airpods, zoals de Airpods Pro.
- Noise canceling is echt perfect. Ik heb nog geen headset op mn oren gehad die dat beter doen!
- Het wisselen tussen iPhone / iMac / Macbook gaat echt perfect.

Wat ik wel jammer vind is dat er geen normale aan/uit knop op zit. Zou toch mooi zijn als ze in een software update het voor elkaar kunnen krijgen dat je door het inhouden van de volume knop oid dat ie geforceerd uitschakelt. Vind de bijgeleverde case ook maar niks en ook Apple onwaardig imo. Mijn 23 euro case van Amazon is een stuk degelijker.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-11 19:59
Tux3.14 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:59:
[...]

En heb 'm binnen!
Eerste ervaringen:
- De Airpods Max zit echt super fijn op mijn hoofd. Ondanks het gewicht merk ik daar eigenlijk heel weinig van.
- Eindelijk een headset met fatsoenlijke stoffen oorschelpen i.p.v. leren oorschelpen. Dit zit echt een stuk fijner en zachter rondom je oren.
- Noise canceling is echt perfect. Ik heb nog geen headset op mn oren gehad die dat beter doen!

Wat ik wel jammer vind is dat er geen normale aan/uit knop op zit. Zou toch mooi zijn als ze in een software update het voor elkaar kunnen krijgen dat je door het inhouden van de volume knop oid dat ie geforceerd uitschakelt. Vind de bijgeleverde case ook maar niks en ook Apple onwaardig imo. Mijn 23 euro case van Amazon is een stuk degelijker.
Uitzetten vind ik niet nodig, doe dat nooit. Houder gebruik ik alleen als ik ze meeneem. Nooit problemen met accu.

• absrnd
Tux3.14 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:59:
[...]

En heb 'm binnen!
Eerste ervaringen:

Het is even een mind-set, maar ik vind het nu juist fijn dat je hem opzet en werkt :)

• Tux3.14
absrnd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:49:
[...]

Het is even een mind-set, maar ik vind het nu juist fijn dat je hem opzet en werkt :)
Nou, ik moet je daar wel gelijk in geven. Vandaag tussendoor een keer weg geweest, dus automatisch ging ie vanaf mijn iMac naadloos over naar mijn iPhone. Eenmaal op de zaak en hij verbond gelijk met mijn Macbook - en daarna weer met de iPhone en nu weer met mijn iMac.

Het missen van een uit/aan knop zie ik na een paar uur gebruik eigenlijk totaal niet meer als nadeel, maar als voordeel.

En @TweakerVincent inderdaad, de Accu is bizar goed. Een uur of 4 gebruikt nu met Noise Canceling, is nog boven de 80%. _/-\o_

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-11 21:15
Fantastisch apparaat, ik ben er heel blij mee, maar ik verlies toch best wel wat batterijcapaciteit ondanks dat hij in het hoesje zit. Bijvoorbeeld om middernacht in het hoesje gedaan en tussen de middag weer gebruikt, dan is er 5% verdwenen in 12 uur. Hebben meer mensen dit ook?
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Max. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee