Zijn er mensen die de Airpods op Windows gebruiken, en dan met name bij Webex/Teams? Mijn Sony XM kon (rip) schakelde namelijk over naar het hands-free BT protocol als de microfoon aan ging. Gevolg: belabberde geluidskwaliteit. Is dit met de Airpods wel mogelijk?
Heb je ook een foto in kleur. Wel benieuwd hoe het eruit ziet en mijn zicht is gelukkig in kleur.diotav schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:15:
[Afbeelding]
Ik kon maar niet wennen aan leeglopende AirPods. Middels Etsy heb ik nu een draadloze lader.
Speciaal voor jou, heel veel kleur.giantgiantus schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:50:
[...]
Heb je ook een foto in kleur. Wel benieuwd hoe het eruit ziet en mijn zicht is gelukkig in kleur.
:strip_exif()/f/image/NziRf91U85MChcWzdfNhc0dU.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb sinds een week mij Airpods MAX in gebruik, ben er heel blij mee...
Wat ik het nedeel vind van hem niet in de C=case doen als ik hem niet gebruik is dat hij bijv. liggend op tafel gekoppeld blijft aan mijn iPhone en als ik dan een gesprek aan neem deze op de Airpods staat die ik niet op heb...

Mooie stand, en als je de Max er af haalt, blijft het blok dan staan ?diotav schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:15:
[Afbeelding]
Ik kon maar niet wennen aan leeglopende AirPods. Middels Etsy heb ik nu een draadloze lader.
Die magnetische koppelingen zijn best wel sterk
Er zitten inderdaad dubbelzijdige plakkertjes bij. Die heb je absoluut nodig.absrnd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:55:
[...]
Mooie stand, en als je de Max er af haalt, blijft het blok dan staan ?
Die magnetische koppelingen zijn best wel sterk
Max en windows en teams is onbruikbaar. Is daar een fix voor? Bekende issue met super slechts kwaliteit audio door microphone issue.
Temp fix microphpne uitzetten werkt voor stereo geluid maar Teams blijft bedroevend (dus ook als je andere microfone gebruikt en dus max microphone uitschakeld), iemand een workaround/tip?
Temp fix microphpne uitzetten werkt voor stereo geluid maar Teams blijft bedroevend (dus ook als je andere microfone gebruikt en dus max microphone uitschakeld), iemand een workaround/tip?
Je kan ook teams op je iPhone starten én op je pc. Dan kan je video op je pc doen en audio via telefoon.TweakerVincent schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:33:
Max en windows en teams is onbruikbaar. Is daar een fix voor? Bekende issue met super slechts kwaliteit audio door microphone issue.
>> Signature?
Dat is op zich een erg mooie oplossing. Ik kan teams dan natuurlijk ook afsluiten op mijn telefoon als ik niet bereikbaar wil zijn op vrije dagen. Wil namelijk niet bereikbaar zijn altijd op mijn prive iphone. Dat kan toch prima? (beetje offtopic)ChiLLeR schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:51:
[...]
Je kan ook teams op je iPhone starten én op je pc. Dan kan je video op je pc doen en audio via telefoon.
update: volgens mij is dit een super mooie oplossing. Alles klaargezet en maandag testen. Thanks!!!!
[ Voor 9% gewijzigd door TweakerVincent op 07-08-2021 20:45 ]
Afgelopen vrijdag weer een mooie ervaring met de Max rijker.
Op vakantie met vliegtuig naar Corfu met een hele vroege vlucht, dus ‘s nachts om 01;30 uit bed, vlucht om 05:30. Dus reistijd en eventueel oponthoud ingecalculeerd, vandaar zo vroeg eruit.
Landen op Corfu zou lokale tijd 09:20 zijn (uur tijdverschil)
Normaal gesproken ben ik na zo’n nacht en ochtend echt gebroken en heb dan echt tijd nodig om bij te komen.
Aangezien ik 2 meter ben, is slapen tijdens de vlucht ook geen optie.
Nu besloten om een Netflix film op m’n iPad Pro te zetten en die dan te gaan kijken.
Tijdens vlucht ANC aangezet en, jaja open deur, maar volkomen rust.
Normaal gesproken heb je ruim 2,5 uur het monotone geluid van de vliegtuigmotoren in je oren, iets wat ongemerkt ook gewoon vermoeiend werkt.
Deze keer ook bewust gekozen om de Max mee te nemen naast de Pro’s, aangezien de Pro’s na langere tijd in wat gaan irriteren.
Nu stapte ik na de vlucht gewoon bijna uitgerust uit.
Het uitsluiten van het monotone geluid van de vliegtuigmotoren heeft in mijn geval echt bijgedragen aan het fitter uitstappen na de vlucht.
Het feit dat we met regen vertrokken en op Corfu met een graadje of 34 aankwamen hielp natuurlijk ook wel mee ;-)
Filmtip trouwens : Aftermath
Op vakantie met vliegtuig naar Corfu met een hele vroege vlucht, dus ‘s nachts om 01;30 uit bed, vlucht om 05:30. Dus reistijd en eventueel oponthoud ingecalculeerd, vandaar zo vroeg eruit.
Landen op Corfu zou lokale tijd 09:20 zijn (uur tijdverschil)
Normaal gesproken ben ik na zo’n nacht en ochtend echt gebroken en heb dan echt tijd nodig om bij te komen.
Aangezien ik 2 meter ben, is slapen tijdens de vlucht ook geen optie.
Nu besloten om een Netflix film op m’n iPad Pro te zetten en die dan te gaan kijken.
Tijdens vlucht ANC aangezet en, jaja open deur, maar volkomen rust.
Normaal gesproken heb je ruim 2,5 uur het monotone geluid van de vliegtuigmotoren in je oren, iets wat ongemerkt ook gewoon vermoeiend werkt.
Deze keer ook bewust gekozen om de Max mee te nemen naast de Pro’s, aangezien de Pro’s na langere tijd in wat gaan irriteren.
Nu stapte ik na de vlucht gewoon bijna uitgerust uit.
Het uitsluiten van het monotone geluid van de vliegtuigmotoren heeft in mijn geval echt bijgedragen aan het fitter uitstappen na de vlucht.
Het feit dat we met regen vertrokken en op Corfu met een graadje of 34 aankwamen hielp natuurlijk ook wel mee ;-)
Filmtip trouwens : Aftermath
Eric, Signing off !!
Hoe staat het trouwens met de mooie Airpods Max Stand van Kickstarter?
Hebben jullie (wie hebben gefund) al updates gekregen over de verzendstatus?
https://www.indiegogo.com/projects/the-max-stand#/
Ik heb die gefund, worden goed op de hoogte gehouden maar ze zijn nog niet verstuurd.frankegiani schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 07:20:
Hoe staat het trouwens met de mooie Airpods Max Stand van Kickstarter?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan iemand misschien de oorkussens van binnen opmeten? Ik ben nog niet in de mogelijkheid om ze zelf te gaan testen namelijk en zou het graag van te voren willen weten
alvast bedankt!
De opening is ongeveer L 57mm, B 36mmkwdtje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:51:
Kan iemand misschien de oorkussens van binnen opmeten? Ik ben nog niet in de mogelijkheid om ze zelf te gaan testen namelijk en zou het graag van te voren willen wetenalvast bedankt!
Jammer zeg.
Ik ben er ondertussen helemaal weg van, nooit echt dure speakers/koptelefoon gehad maar met de Airpods Max beleef ik al mijn favoriete muziek opnieuw. Het klinkt gewoon allemaal erg goed!
Ik ga ze nog wel ff proberen in de winkel, hopelijk hebben ze een show model bij de MMschumi1986 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:48:
[...]
Jammer zeg.
Ik ben er ondertussen helemaal weg van, nooit echt dure speakers/koptelefoon gehad maar met de Airpods Max beleef ik al mijn favoriete muziek opnieuw. Het klinkt gewoon allemaal erg goed!
Ik heb de MAX’s nu een week maar ik heb het idee dat mijn linkeroor knelt oid. Weet nog niet hoe ik dit moet fixen, rechts gaat prima. Iemand een tip?
Sinds vanavond ook de eigenaar van de Airpods Max. Wilde hem al geruime tijd, maar €629 was me toch iets te gortig. Nu nieuw via MP kunnen kopen voor €375 wat mij een nette prijs leek.
Eerste indruk: wow! Had hiervoor de Sony’s MX3, maar dit is wel een gave upgrade.
Eerste indruk: wow! Had hiervoor de Sony’s MX3, maar dit is wel een gave upgrade.
Mooi apparaat maar hij doet pijn aan mijn linkeroor. Lijkt alsof ik te grote oren heb oid.. :’( twijfel of ik ze maar terug ga sturen. Hopelijk kan ik eraan wennen. Hoe is jullie ervaring?
Bij mij duurde het toch ook wel een week of twee voor ik ze comfortabel vond. Misschien nog een paar dagen proberen? Wat langere sessies? Heb het idee dat de hoofdband ook een beetje moet oprekken.TweakerVincent schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:32:
Mooi apparaat maar hij doet pijn aan mijn linkeroor. Lijkt alsof ik te grote oren heb oid.. :’( twijfel of ik ze maar terug ga sturen. Hopelijk kan ik eraan wennen. Hoe is jullie ervaring?
ah perfect! Mss moet je er ook aan wennen oid? Lijkt nu dat als ik de band meer op mijn hoofd naar achter trek het een stuk beter is. Hopelijk houd ik ze!Micheeels schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:07:
[...]
Bij mij duurde het toch ook wel een week of twee voor ik ze comfortabel vond. Misschien nog een paar dagen proberen? Wat langere sessies? Heb het idee dat de hoofdband ook een beetje moet oprekken.
Ja, wat experimenten met de plaatsing kan ook helpen. Zo kwam ik er ook (mede door een tip hier) achter dat ik ze beter vind zitten als ik de oorschelpen verder uit de band trek. Zeg maar, net iets verder dan voor mijn gevoel in eerste instantie goed was.TweakerVincent schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
ah perfect! Mss moet je er ook aan wennen oid? Lijkt nu dat als ik de band meer op mijn hoofd naar achter trek het een stuk beter is. Hopelijk houd ik ze!
Vandaag geprobeerd in de winkel en ze zaten eigenlijk perfect! Ook om mijn gehoor apparaat heen en had veel profijt van de ACN, heerlijk!
Dus toch maar besteld haha!
Dus toch maar besteld haha!
nu een paar dagen later lijjkt het erop dat het wentMicheeels schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:11:
[...]
Ja, wat experimenten met de plaatsing kan ook helpen. Zo kwam ik er ook (mede door een tip hier) achter dat ik ze beter vind zitten als ik de oorschelpen verder uit de band trek. Zeg maar, net iets verder dan voor mijn gevoel in eerste instantie goed was.
De eerste vervangende kussen voor de Max zijn nu verkrijgbaar.
wel van synthetisch leer, en let op dat de reviews nep kunnen zijn.
Misschien interessant voor diegene die problemen hebben met de originele van Apple.
https://www.amazon.com/Cu...mRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ
wel van synthetisch leer, en let op dat de reviews nep kunnen zijn.
Misschien interessant voor diegene die problemen hebben met de originele van Apple.
https://www.amazon.com/Cu...mRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ
:strip_exif()/f/image/KBSJtahNLvBlCqlxhVjRvtmz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door absrnd op 02-09-2021 08:56 ]
Afgelopen week nieuwe AirPods Max gehaald omdat ik m'n oude per ongeluk gesloopt had :x
Hier en daar is wel wat betere bouwkwaliteit te merken:
Hier en daar is wel wat betere bouwkwaliteit te merken:
- De digital crown knop voelt meer aan als een knop. Het heeft een betere 'klik' gevoel en is minder soft.
- De lightningpoort lijkt ook wat degelijker te zijn. Het is een preciezere fit.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik ben opzoek naar een vervanger voor mijn huidige AirPods (tweede generatie) omdat voor het linker oortje, niet meer lekker blijft zitten.
In eerste instantie meteen gekeken naar de AirPods Pro vanwege de opzet stukjes maar nu begin ik toch ook langzaam aan te twijfelen voor de Max.
Ik gebruik de oortjes vrijwel nooit gelijktijdig zodat ik de babyfoon nog hoor…
Iemand die hier iets nuttigs over kan zeggen?
In eerste instantie meteen gekeken naar de AirPods Pro vanwege de opzet stukjes maar nu begin ik toch ook langzaam aan te twijfelen voor de Max.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
De transparency modus werkt perfect om ook je babyfoon te kunnen horen, wil je juist even geen baby huil horen dan zet je de noise cancellation aan en is het ineens heerlijk rustig. Ik spreek uit ervaringToppe schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:19:
Ik ben opzoek naar een vervanger voor mijn huidige AirPods (tweede generatie) omdat voor het linker oortje, niet meer lekker blijft zitten.
>> Signature?
Als ik de filmpjes op internet goed begrijp en je hebt transparency mode uit staan dan wordt het geluid door microfoons aan de buitenkant naar binnen gebracht?ChiLLeR schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:21:
[...]
De transparency modus werkt perfect om ook je babyfoon te kunnen horen, wil je juist even geen baby huil horen dan zet je de noise cancellation aan en is het ineens heerlijk rustig. Ik spreek uit ervaring
Andersom, als je transparantie aan hebt staan hoor je meer van de buitengeluiden en kan je praten en horen wat er tegen je gezegd wordt.Toppe schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:30:
[...]
Als ik de filmpjes op internet goed begrijp en je hebt transparency mode uit staan dan wordt het geluid door microfoons aan de buitenkant naar binnen gebracht?
Duidelijk, maar dat is wel een actief systeem dus? Wil natuurlijk geen boze vrouw hebbenabsrnd schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:48:
[...]
Andersom, als je transparantie aan hebt staan hoor je meer van de buitengeluiden en kan je praten en horen wat er tegen je gezegd wordt.
Zolang transparantie aan staat kan je goed muziek e.d. luisteren en hoor je omgevingsgeluiden, en die muziek is niet te horen door anderen.Toppe schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:50:
[...]
Duidelijk, maar dat is wel een actief systeem dus? Wil natuurlijk geen boze vrouw hebben
Als je vrouw boos wordt, dan schakel je transparantie uit, en hoor je zo goed als niets meer
Dat is inderdaad een actief systeem met microfoontjes aan de buitenkant. Het werkt goed en realistisch, je hebt niet het idee dat het versterkt wordt.Toppe schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:50:
[...]
Duidelijk, maar dat is wel een actief systeem dus? Wil natuurlijk geen boze vrouw hebben
>> Signature?
Voor de mensen die “too good to be true” dealtjes hebben gezien op (o.a) marktplaats:
YouTube: Apple AirPods vs Ridiculous Fakes
Ja, ik moet zeggen, het is stiekem indrukwekkend om te zien hoeveel werk erin gegaan is. Die fake W1/H1-chips maken het helemaal af natuurlijk.JimmyJoness schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:23:
Voor de mensen die “too good to be true” dealtjes hebben gezien op (o.a) marktplaats:
Maar voor AirPods Max hoef je al niet meer naar tweedehands te kijken imo. Je kan momenteel voor 429,- al een paar nieuwe blauwe kopen bij Amazon: https://www.amazon.nl/dp/B08Q2314VB/
Voor die prijs is het echt een no-brainer voor Apple users in vergelijking met de concurrentie.
Echt bizar dit.JimmyJoness schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:23:
Die Chinezen hebben dat hele knock-off gebeuren echt op niveau.
Zie ook regelmatig de "spot the difference between the real and the fake Rolex" op YouTube, waarbij je echt getrained moet zijn om de verschillen te spotten.
Klopt idd, zo heb je Frankenstein Rolexen.RnB schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:43:
[...]
Echt bizar dit.
Die Chinezen hebben dat hele knock-off gebeuren echt op niveau.
Zie ook regelmatig de "spot the difference between the real and the fake Rolex" op YouTube, waarbij je echt getrained moet zijn om de verschillen te spotten.
Daar zit een originele dial en wijzers in en bezel op, daar kan je van buiten niet aan zien dat hij “fake” is. Daar moet hij echt voor open zeg maar.
Maar dat zijn dan wel fakes van €2500,- 😆
Ik heb mijn Airpods Max nu een paar weken en de battery drain valt mij zwaar tegen, 6-8 % in een nacht in de case. De nieuwste Firmware draait er op. Nu zag ik ergens op internet dat het zou komen als je de AirPods hebt geconnect aan meer dan één apparaat. Ik gebruik inderdaad de Airpods zowel op mijn iPhone en mijn Macbook door elkaar. Vanochtend de Macbook verbinding met de AirPods verwijderd en nu blijkt vanavond dat er 0% batterij verloren is. Dus dat is het probleem. Wel lastig, want nu moet ik steeds de verbinding verbreken na gebruik en weer opnieuw aansluiten bij gebruik van de AirPods op de Macbook.
Heeft iemand een goede tip om dit probleem simpel op te lossen?
Heeft iemand een goede tip om dit probleem simpel op te lossen?
Inmiddels snellere truc gevonden; de Bluetooth uitzetten als ik de AirPods max niet gebruik, maar het blijft onhandig.
@Mackeessie Ik heb dit probleem ook met mijn wat oudere (ik geloof 2017) MacBook Pro. Als ik ze daar niet meer verbind is er weinig aan de hand maar, als ik ze verbind met deze MBP dan loopt mijn batterij ook versneld leeg.
Mijn vermoede is dat het te maken heeft met de verouderde bluetooth stack in de MBP
Mijn vermoede is dat het te maken heeft met de verouderde bluetooth stack in de MBP
Die airpod Max is qua ontwerp gewoon mislukt. Bij mij blijft hij ook af en toe leeglopen en heeft inderdaad te maken met verbindingen met andere apparaten (bv Switch en PS5 Ed).
Het is dat ik hem subliem vind zitten en het geluid geweldig vind. Maar het ontbreken van een aan en uit knopje is gewoon echt een enorme ontwerp fout.
Het is dat ik hem subliem vind zitten en het geluid geweldig vind. Maar het ontbreken van een aan en uit knopje is gewoon echt een enorme ontwerp fout.
Hier gaat hij gewoon één van de cases in. Probleem opgelost lijkt me.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ook in de case loopt hij geregeld leeg. Bij veel mensen een issue. Reddit staat er vol mee.vacuumcleaner schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:24:
Hier gaat hij gewoon één van de cases in. Probleem opgelost lijkt me.
Dat is zuur idd. Moet met een update toch wel opgelost kunnen worden.giantgiantus schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:51:
[...]
Ook in de case loopt hij geregeld leeg. Bij veel mensen een issue. Reddit staat er vol mee.
Valt er overigens iets te zeggen over de afstand tussen de Max en de MacBook gedurende de nacht?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Komt doordat de MacBook (en andere BT apparaten wat geen iOS/iPadOS is) de koptelefoon wakker houden.
Gebeurt met alle BT apparaten maar omdat Apple het wel fijn vond om geen Aan/uit knop te gebruiken hebben we er nu last van.
Dat zijn van die (design) keuzes waardoor ik ze soms echt kan haten
Gebeurt met alle BT apparaten maar omdat Apple het wel fijn vond om geen Aan/uit knop te gebruiken hebben we er nu last van.
Dat zijn van die (design) keuzes waardoor ik ze soms echt kan haten

Ja leg je MacBook op 250 meter. Dan heb je het nietvacuumcleaner schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:56:
Valt er overigens iets te zeggen over de afstand tussen de Max en de MacBook gedurende de nacht?
Bluetooth op de Macbook was toch een halve maatregel bleek. Mijn stationaire iMac die ook in de kamer staat bleek via iCloud ook automatisch verbonden. Dus alleen de Bluetooth op de Macbook uitzetten werkt niet 100%. En als ik de verbinding van de iMac met de Airpods verbreek, dan is de verbinding tussen de Airpods en de Macbook ook weg. Verbind ik de Macbook weer met de AirPods , dan is de verbinding van de iMac en de AirPods er ook weer. Elk voordeel heb dus zijn nadeel hier. Of is er een truc om dit delen van apparaten uit te schakelen?
Gedrag kun je per device instellen. Onder Bluetooth instellingen, op de (i) tikken als het device gepaired is.Mackeessie schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:19:
Bluetooth op de Macbook was toch een halve maatregel bleek. Mijn stationaire iMac die ook in de kamer staat bleek via iCloud ook automatisch verbonden. Dus alleen de Bluetooth op de Macbook uitzetten werkt niet 100%. En als ik de verbinding van de iMac met de Airpods verbreek, dan is de verbinding tussen de Airpods en de Macbook ook weg. Verbind ik de Macbook weer met de AirPods , dan is de verbinding van de iMac en de AirPods er ook weer. Elk voordeel heb dus zijn nadeel hier. Of is er een truc om dit delen van apparaten uit te schakelen?
Ik heb nu de iMac en de Macbook ingesteld bij het Bluetooth menu op "Verbind met deze Mac: Bij laatste keer verbonden met deze Mac" ipv Automatisch.
Als ik nu de AirPods aanzet staat hij niet meer verbonden met de iMac, wel met de Macbook. Ben benieuwd als ik nu de Bluetooth op de Macbook uitzet of het helpt de battery drain te verminderen.
Als ik nu de AirPods aanzet staat hij niet meer verbonden met de iMac, wel met de Macbook. Ben benieuwd als ik nu de Bluetooth op de Macbook uitzet of het helpt de battery drain te verminderen.
Helaas verlies ik nog steeds ongeveer 8 % batterij in 24 uur. Alle apparaten waar de AirPods op werken, Macbook, iMac, iPad en iPhone niet meer op "automatisch" gezet, maar nog steeds batterij verlies.
AirPods zitten wel netjes in de opberghoes.
Ik weet nu niet meer hoe ik de battery drain kan verminderen.
Volgens mij hebben al meerdere mensen aangegeven dat het design van de airpod Max gewoon flawed is. Ik heb geregeld ook een vergelijkbare drain. Soms als ik hem reset gaat het tijdje goed maar dan opeens loopt het ding weer leeg.Mackeessie schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 00:35:
Helaas verlies ik nog steeds ongeveer 8 % batterij in 24 uur. Alle apparaten waar de AirPods op werken, Macbook, iMac, iPad en iPhone niet meer op "automatisch" gezet, maar nog steeds batterij verlies.
Apparaat is top qua draag comfort en geluid maar is echt mislukt qua design. Heb overigens 4 verschillende thuis gehad en 2 keer garantie aangevraagd, allemaal vertoonden ze zelfde gedrag.
Heeft het wellicht nog te maken met _hoe_ je de AirPods in de hoes doet? Ik stop die van mij met de open kant van de earcups richting de kant van de flap. Of anders gezegd, de flap sluit op de achterkant van de earcups.Mackeessie schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 00:35:
Ik gebruik de AirPods Max alleen nog maar op de iPad en iPhone en sinds dien is de drain hier wel compleet weg, voelt toch alsof dat allemaal wat beter werkt dan macOS, Windows, consoles, etc. Misschien dat dit met macOS12 van deze week ook wel opgelost is maar dat ga ik niet meer testen.
Zelfs zonder de case houd hij het dagen vol.
Zelfs zonder de case houd hij het dagen vol.
Overigens heb ik de zilveren. Leek allemaal prima te doen, aan het begin een keertje schoon gemaakt maar nu leef ik er gewoon mee. Tot ik dinsdag de Max buiten droeg en ze daardoor in direct zonlicht zag. Dingen zijn echt knetter geel geworden, zowel de hoofdband als de oorkussens
Mocht er een v2 komen met Apple lossless support dan ga ik op zeker voor de zwarte variant.
Edit: Hoofdband is weer als nieuw geworden met wat Shout, de oorkunnens ga ik vervangen voor zwarte.
Mocht er een v2 komen met Apple lossless support dan ga ik op zeker voor de zwarte variant.
Edit: Hoofdband is weer als nieuw geworden met wat Shout, de oorkunnens ga ik vervangen voor zwarte.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 28-10-2021 10:25 ]
Hier dezelfde ervaring t.a.v. de drain.
Ik gebruik mijn Max echt niet vaak, in ieder geval niet dagelijks.
Staat ook alleen gekoppeld aan mijn iPadPro en iPhone.
Maar als ik dan na een aantal dagen de Max uit zijn case haal dan is er geen sprake van drain, of in ieder geval niet in die mate dat het me negatief verrast.
Ik gebruik mijn Max echt niet vaak, in ieder geval niet dagelijks.
Staat ook alleen gekoppeld aan mijn iPadPro en iPhone.
Maar als ik dan na een aantal dagen de Max uit zijn case haal dan is er geen sprake van drain, of in ieder geval niet in die mate dat het me negatief verrast.
Eric, Signing off !!
Vanochtend om 01.00 uur AirPods Max in hoes gedaan, 47 %, en losgekoppeld van Macbook en iPhone en nu om 21.30 weer gekoppeld aan iPhone en nu staat de batterij op 40 %. Dus in ruim 20 uur 7 % kwijt geraakt.
Dit is toch niet normaal?
Als ik tijd heb Coolblue maar een contacten...
Misschien helpt een factory reset? (Houd de ruisbeheersingsknop en Digital Crown 15 seconden ingedrukt totdat de led oranje en dan wit knippert)Mackeessie schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:34:
Vanochtend om 01.00 uur AirPods Max in hoes gedaan, 47 %, en losgekoppeld van Macbook en iPhone en nu om 21.30 weer gekoppeld aan iPhone en nu staat de batterij op 40 %. Dus in ruim 20 uur 7 % kwijt geraakt.
Heel gek, nu staat hij weer op 47% dus geen verlies.
Dus ik hoef Coolblue niet te bellen, maar wachten tot er een update komt, en tot die tijd mijn apparaten afkoppelen als ik langere tijd de AirPods niet gebruik. Wel jammer, want het werkt wel lekker dat hij snel verbinding heeft met iPhone of Macbook.
Factory reset heb ik al gedaan, maakt niets uit.
Dus ik hoef Coolblue niet te bellen, maar wachten tot er een update komt, en tot die tijd mijn apparaten afkoppelen als ik langere tijd de AirPods niet gebruik. Wel jammer, want het werkt wel lekker dat hij snel verbinding heeft met iPhone of Macbook.
iPhone loskoppelen hoef je niet te doen. Dat gaat automatisch als de Max in deep sleep gaat.
Nu een tijdje de max en dingen zijn super! Gebruik ze echt vaak, ook op werk. Airpods pro gebruik ik niet echt meer. Niet verwacht
Ik wil ze cadeau doen voor een familielid die nu Pro's heeft maar die dingen nooit inheeft vanwege de angst dat ze er ergens uitvallen.. de oren zijn er niet voor gemaakt.. De Max is dan ook een uitkomst. Is er op moment ergens een leuke aanbieding? Of kan ik dat sowieso vergeten en moet ik maar bij Apple bestellen?
Ik had ze voor 470. Gewoon ff pricewatch checkenknakker2 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:58:
Ik wil ze cadeau doen voor een familielid die nu Pro's heeft maar die dingen nooit inheeft vanwege de angst dat ze er ergens uitvallen.. de oren zijn er niet voor gemaakt.. De Max is dan ook een uitkomst. Is er op moment ergens een leuke aanbieding? Of kan ik dat sowieso vergeten en moet ik maar bij Apple bestellen?
Ik was al bezigTweakerVincent schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:05:
[...]
Ik had ze voor 470. Gewoon ff pricewatch checken
https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdl
440.. das 200 lager dan Apple zelf.. is dat niet keihard refurbished dan? Beetje apart dat zoiets zo veel lager is.
Er lijkt wel aardig wat marge op de MAX te zitten, Amazon heeft ook regelmatig flinke kortingen.knakker2 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:07:
[...]
Ik was al bezig. ..
440.. das 200 lager dan Apple zelf.. is dat niet keihard refurbished dan? Beetje apart dat zoiets zo veel lager is.
Deze wordt nog verkocht door Bol ook. Dat zou ik alleen daarom al wel aandurven.
Gewoon doen. Ik vond het ook vreemd.knakker2 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:07:
[...]
Ik was al bezig. ..
Hou je ook rekening dat er een bewegingssensor in zit, en dat als je de Max in bv je rugzak stopt of veel regelmatig beweegt, alsnog sneller leeg loopt, doordat de Max steeds wakker wordt.Mackeessie schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:00:
Heel gek, nu staat hij weer op 47% dus geen verlies.
Ik had datzelfde probleem met mijn Apple Pencil, die was steeds bijna leeg, totdat ik realiseerde dat de bewegingssensor het probleem was.
Inderdaad, mijn beste aankoop van het jaar. Het deed even pijn om zo'n smak geld uit te geven voor een headset, maar ik gebruik hem ontzettend veel en de noise cancelling is subliem! Ik kan me namelijk slecht concentreren als ik lees met achtergrondgeluid, zoals tv-geluiden en m'n zoons die nog wel eens herrie willen maken, maar lezen gaat nu echt probleemloos.TweakerVincent schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:19:
Nu een tijdje de max en dingen zijn super! Gebruik ze echt vaak, ook op werk. Airpods pro gebruik ik niet echt meer. Niet verwacht
Ik heb al een hele poos de Sony wh-1000xm3 in gebruik en wou overstappen op de AirPods Max aangezien ik Apple fan ben en de dingen erg mooi vind..
Gisteren heb ik ze ontvangen en inderdaad: prachtig spul
MAAR persoonlijk vind ik het geluid niet echt een verbetering tov de Sony, die hebben een iets warmer geluid wat ik erg waardeer.
Stiekem was mijn hoop dat de AirPods een grote verbetering zouden zijn maar helaas.
De integratie met iOS en macOS is super en uiteraard veel beter dan de Sony maar ik heb een koptelefoon voor het geluid en tja.... jammer
Meer mensen deze ervaring?
MAAR persoonlijk vind ik het geluid niet echt een verbetering tov de Sony, die hebben een iets warmer geluid wat ik erg waardeer.
Stiekem was mijn hoop dat de AirPods een grote verbetering zouden zijn maar helaas.
De integratie met iOS en macOS is super en uiteraard veel beter dan de Sony maar ik heb een koptelefoon voor het geluid en tja.... jammer
In al de jaren dat ik koptelefoons koop, inner-ear of over the head, het klinkt altijd net effe anders,Cardwizard schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:34:
Ik heb al een hele poos de Sony wh-1000xm3 in gebruik en wou overstappen op de AirPods Max aangezien ik Apple fan ben en de dingen erg mooi vind..
maar ik weet ook dat na een week of 2 ik er aangewend ben en niet terug wil naar de oude headset.
als ik de oude na een maand of 2 luister, vind ik het geluid altijd minder/anders klinken
Ik niet, maar ik voel me toch geroepen om te reageren. Ik heb de xm3 en de xm4 gehad, maar toen de Max uitkwam heb ik die laatste direct vervangen. En ik vind uiteindelijk dat ik met de Max veel beter af ben.Cardwizard schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:34:
In de eerste plaats (en dat is persoonlijk) het draagcomfort. Ik heb geen flaporen maar mijn oren hadden amper ruimte in de schelp bij de xm’s. Tevens zat de hoofdband niet zo lekker. Dan kan het nog zo lekker klinken, als het niet lekker zit doet dat afbreuk aan de ervaring.
Puntje twee is dat de Max helderder en gedetailleerder klinkt. En achteraf gezien hebben de xm’s veel te veel bas (warmer?). Op zijn tijd wel lekker, maar het ging bij mij vaak ten koste van de hogere tonen.
Puntje drie is dat de transparante modus echt ongeëvenaard is en ruimtelijke audio is ook wel gaaf. Althans vooral bij films, niet zozeer bij muziek vind ik.
Voordeel van de xm is dat je uitgebreide equalizer instellingen hebt via de Headphones Connect app. Zo klinkt audio uit elke bron/app wel lekker. Bij de Max ben je beperkt tot equalizer instellingen van derden. Dus dan heb je in de basis een standaard geluidsprofiel. Alleen via Apple Music heb ik dan een equalizer. Ik prefereer bijvoorbeeld rock zodat zowel de lage als hoge tonen worden versterkt. Apple Music icm de Max klinkt dan echt wel lekker. Luister ik naar muziek via Youtube of via de browser (Safari), Soundcloud of weet ik wat, dan klinkt het allemaal wat neutraler.
Ik denk dus dat het voornaamste verschil tussen de xm en de Max is is dat je bij de xm meer controle hebt over de geluidsinstellingen en je deze dus beter kunt afstemmen op jouw voorkeuren. Dat maakt dat je misschien niet wordt weggeblazen door de Max, maar dat wil niet zeggen dat de geluidskwaliteit teleurstelt (hardwarematig gezien).
@swv precies wat je zegt inderdaad.
Ik heb bij de Sony wat meer hoge tonen via de eq, dus dat is voor mij top en werkt met elke bron
De AirPods zou ik iets meer bass willen geven maar dat is niet zomaar te regelen, ik mis daar echt een companion app om het af te kunnen stellen.
Enige nadeel van de Sony tov de AirPods is de bouwkwaliteit, van mij mag het best zwaarder zoals de AirPods
Helaas maar ze zijn alweer retour
Ik heb bij de Sony wat meer hoge tonen via de eq, dus dat is voor mij top en werkt met elke bron
De AirPods zou ik iets meer bass willen geven maar dat is niet zomaar te regelen, ik mis daar echt een companion app om het af te kunnen stellen.
Enige nadeel van de Sony tov de AirPods is de bouwkwaliteit, van mij mag het best zwaarder zoals de AirPods
Hier dezelfde mening. Ik hou niet van de plastic fantastic bouw “kwaliteit” van de Sony.
Nu wordt het geluid wel geroemd door vele maar voor mijn persoonlijke smaak vind ik het te zwaar.
Nu wordt het geluid wel geroemd door vele maar voor mijn persoonlijke smaak vind ik het te zwaar.
Ik heb dat ook al vaker gemerkt. Vind de Max met Spotify minder klinken dan met Apple Music.swv schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:54:
[...]
Apple Music icm de Max klinkt dan echt wel lekker. Luister ik naar muziek via Youtube of via de browser (Safari), Soundcloud of weet ik wat, dan klinkt het allemaal wat neutraler.
Je kunt in de Headphones Accommodations instellingen toch wel een beetje spelen net de settings?Cardwizard schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:10:
@swv precies wat je zegt inderdaad.
/f/image/PGvtXszCiudGiDzjyQ16Wb7W.png?f=fotoalbum_large)
@vacuumcleaner klopt, maar waar het voor mij op op neer komt is dat het verschil in geluidskwaliteit (ook met wat gepiel) niet beter is dan de Sony.
En gelukkig is die Apple bril bij mij niet meer zo roze als in het verleden anders had ik de AirPods veel beter gevonden 😉
En gelukkig is die Apple bril bij mij niet meer zo roze als in het verleden anders had ik de AirPods veel beter gevonden 😉
Ik heb na twee maanden plezier de AirPods Max weer ter reparatie moeten aanbieden.
Hoofd detectie en knoppen werken niet meer. Muziek is niet af te spelen vanuit Apple Music en andere apps.
Jammer, denk dat ik ze tijdens de reparatie periode enorm ga missen.
Hoofd detectie en knoppen werken niet meer. Muziek is niet af te spelen vanuit Apple Music en andere apps.
Jammer, denk dat ik ze tijdens de reparatie periode enorm ga missen.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Ik zou graag wat meningen horen mbt het de airpods en de het geluid en klachten.
Geluid: ik heb nu een over-ear van B&W, de px7 en was altijd zeer tevreden.. Totdat ik de Beoplay EQ in-ears van Bang &Olufsen hoorde! Man wat een supergeluid na persoonlijk equalizer aanpassing. De B&W’s klinken nu een beetje ‘muf’ alsof er een deken overheen hangt..
Daarop de over-ear van B&O, de HX gekocht en man wat vallen die tegen!😢 vlak en schel, ook na inspeeltijd. Geen mooie strakke diepe bas en veel te vel hoog.
Nu dus aan het kijken naar de airpods max…
Hoe klinken die? Hoe is het geluidsbeeld en de verhoudingen mi-la-ho? Ik heb al veel gegoogled en geyoutubed. Wat ik al een paar keer gehoord heb is dat het hoog te veel is en er niets te eq’en valt? Hoe is jullie ervaring?
En de kwaliteit? Lees veel over kapotte knoppen en condens(!) vorming waarna er schade ontstaat?
Is het echt zo slecht qua kwaliteit?
Geluid: ik heb nu een over-ear van B&W, de px7 en was altijd zeer tevreden.. Totdat ik de Beoplay EQ in-ears van Bang &Olufsen hoorde! Man wat een supergeluid na persoonlijk equalizer aanpassing. De B&W’s klinken nu een beetje ‘muf’ alsof er een deken overheen hangt..
Daarop de over-ear van B&O, de HX gekocht en man wat vallen die tegen!😢 vlak en schel, ook na inspeeltijd. Geen mooie strakke diepe bas en veel te vel hoog.
Hoe klinken die? Hoe is het geluidsbeeld en de verhoudingen mi-la-ho? Ik heb al veel gegoogled en geyoutubed. Wat ik al een paar keer gehoord heb is dat het hoog te veel is en er niets te eq’en valt? Hoe is jullie ervaring?
En de kwaliteit? Lees veel over kapotte knoppen en condens(!) vorming waarna er schade ontstaat?
[ Voor 4% gewijzigd door Eddy 6 pack op 24-11-2021 10:29 ]
Volvo 6 en 5 cilinder addict. Trots berijder van V70 T6 AWD Polestar & C70 T5 Dynaudio
Waarom test je ze niet uit, dit is bijna vragen welke kleur auto je moet nemen.Eddy 6 pack schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:28:
Ik zou graag wat meningen horen mbt het de airpods en de het geluid en klachten.
En je gaat nu de kwaliteit hier vragen. Ik weet niet wat de verkoop is en het aantal klachten daarvan, dus hoe groot is die N.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Helemaal gelijk, maar wilde al vooral vast checken of het überhaupt de moeite waard is.carpebios schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:34:
[...]
Waarom test je ze niet uit, dit is bijna vragen welke kleur auto je moet nemen.
En je gaat nu de kwaliteit hier vragen. Ik weet niet wat de verkoop is en het aantal klachten daarvan, dus hoe groot is die N.
En inderdaad, je leest vaak alleen de slechte ervaringen, zonder daarbij de verhouding tot positieve ervaringen te weten.
Volvo 6 en 5 cilinder addict. Trots berijder van V70 T6 AWD Polestar & C70 T5 Dynaudio
ik vind ze geweldig, heb ze heel vaak op, thuis en op werk.Eddy 6 pack schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:32:
[...]
Helemaal gelijk, maar wilde al vooral vast checken of het überhaupt de moeite waard is.
En inderdaad, je leest vaak alleen de slechte ervaringen, zonder daarbij de verhouding tot positieve ervaringen te weten.
Mee eens, ze zijn geweldig, ook al zijn die van mij in reparatie. De beste bluetooth hoofdtelefoons op de markt i.c.m. Apple apparatuur.Eddy 6 pack schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:32:
[...]
Helemaal gelijk, maar wilde al vooral vast checken of het überhaupt de moeite waard is.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Hier nog iemand die ze erg fijn vind. Ik ben ook zeer tevreden over het geluid. Ik denk overigens dat dit een kwestie van smaak is. Condens heb ik nauwelijks last van en kapotte knoppen al helemaal niet. Ik vind de bouwkwaliteit juist heel sterk.Eddy 6 pack schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:32:
[...]
Als je toch een beetje in de B&O hoek aan het kijken bent. Ik heb mijn B&O H95 weg gedaan voor de Max maar soms nog wel een klein beetje spijt de Max klinkt goed en het is allemaal net een betere user experience dan “normale BT koptelefoon” maar shit wat klonk de H95 goed, die zou ik op zeker boven de Max aanraden. De H9 of HX dan weer niet.Eddy 6 pack schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:28:
De afgelopen jaren heb ik meerdere koptelefoons geprobeerd van diverse merken waaronder Sony, B&W, Nuraphone en Shure maar ben het meest te spreken over de AirPods Max (icm Apple Music). De B&W P7 is gebleven voor het design en het comfort maar mist helaas ANC.Eddy 6 pack schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:28:
De AirPods Max zijn te tunen dmv de Headphone Accommodation setting. Niet heel kleurend maar voldoende.
Spatial Audio voegt voor veel nummers best wat toe en sinds kort kan je de head tracking ook uitzetten (fijn voor op de fiets).
/f/image/NtRkxWfGehr6nPORKEEYqYyK.png?f=fotoalbum_large)
De bouwkwaliteit zit op het niveau van B&O en steekt boven de ander genoemde merken uit.
Allen dank.
Heb ze inmiddels geluisterd en dit worden ze niet. Geluid vond ik niet best. Minder dan de B&W px7x stukken minder. Vlakker en zeer ‘gemaakt’, onnatuurlijk.
Ook met de instellingen bij aangepaste koptelefoon en de slider in diverse standen.
Vreemd.
Ik blijf voorlopig maar de beoplay EQ als enige gebruiken. Zijn weliswaar in-ears, maar wát een geluid, zeker met de equalizer naar rechts/midden! Ongelooflijk eigenlijk voor in-ears.
De PX7 klinken ook alweer wat frisser en opener na wat speeltijd. Blijkbaar heeft 6 maanden ongebruikt in de kast liggen toch wat invloed op de drivers?
Dank voor de reacties.
Heb ze inmiddels geluisterd en dit worden ze niet. Geluid vond ik niet best. Minder dan de B&W px7x stukken minder. Vlakker en zeer ‘gemaakt’, onnatuurlijk.
Ook met de instellingen bij aangepaste koptelefoon en de slider in diverse standen.
Vreemd.
Ik blijf voorlopig maar de beoplay EQ als enige gebruiken. Zijn weliswaar in-ears, maar wát een geluid, zeker met de equalizer naar rechts/midden! Ongelooflijk eigenlijk voor in-ears.
De PX7 klinken ook alweer wat frisser en opener na wat speeltijd. Blijkbaar heeft 6 maanden ongebruikt in de kast liggen toch wat invloed op de drivers?
Dank voor de reacties.
[ Voor 28% gewijzigd door Eddy 6 pack op 25-11-2021 09:44 ]
Inmiddels zit ik al aan mijn 3e exemplaar van de Max, gelukkig tot nu toe onder garantie netjes kosteloos vervangen. Bij beide defecten weigerden de koptelefoons op een gegeven moment te pairen met mijn Apple devices en als ze dan toch pairen produceren ze geen enkel geluid, zelfs niet het notificatie toontje van een succesvolle paring. Meermaals volledig resetten hielp niet.
Vraag ik me af of ik dan pure pech heb of dat het komt door hoe intensief ik ze gebruik. Ik koppel ze aan 2 verschillende Macbooks, m'n Apple TV en incidenteel m'n iPhone. Gebruik ze voor Teams/Zoom calls overdag en 's avonds regelmatig voor een film/serie. In het begin koppelde ik hem ook aan mijn PS5 maar door de kleine delay in het geluid ben ik daar mee gestopt.
Vraag ik me af of ik dan pure pech heb of dat het komt door hoe intensief ik ze gebruik. Ik koppel ze aan 2 verschillende Macbooks, m'n Apple TV en incidenteel m'n iPhone. Gebruik ze voor Teams/Zoom calls overdag en 's avonds regelmatig voor een film/serie. In het begin koppelde ik hem ook aan mijn PS5 maar door de kleine delay in het geluid ben ik daar mee gestopt.
Die van mij zijn ook nog in reparatie na dezelfde problemen. Balen dat het bij sommige gebruikers terugkomt.kazuka schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:58:
Inmiddels zit ik al aan mijn 3e exemplaar van de Max, gelukkig tot nu toe onder garantie netjes kosteloos vervangen. Bij beide defecten weigerden de koptelefoons op een gegeven moment te pairen met mijn Apple devices en als ze dan toch pairen produceren ze geen enkel geluid, zelfs niet het notificatie toontje van een succesvolle paring. Meermaals volledig resetten hielp niet.
Ik zit ook aan m’n derde paar inmiddels. Eerste paar hield het ongeveer een maand vol, tweede een maand of vier/vijf en derde heb ik nu een half jaar. Voelt echt als een kwestie van tijd tot deze het ook krijgt.Haas schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:05:
[...]
Die van mij zijn ook nog in reparatie na dezelfde problemen. Balen dat het bij sommige gebruikers terugkomt.
Op een gegeven moment stopte het automatisch inschakelen/pairen op het moment dat ik ze opzette. Eerste tijd hielp het soms nog om willekeurig op wat knoppen te drukken, maar op een gegeven moment deed ook dat niets meer.
Bij beide paren aan het begin van de problemen ook een keer plotseling keiharde ruis terwijl ik een podcast zat te luisteren.
Exact dezelfde symptomen die ik ook had. Goed om te lezen dat ik in elk geval niet de enige ben. Hopelijk is het iets wat ze in latere revisies fixen.Longbowh schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:46:
[...]
Ik zit ook aan m’n derde paar inmiddels. Eerste paar hield het ongeveer een maand vol, tweede een maand of vier/vijf en derde heb ik nu een half jaar. Voelt echt als een kwestie van tijd tot deze het ook krijgt.
Op een gegeven moment stopte het automatisch inschakelen/pairen op het moment dat ik ze opzette. Eerste tijd hielp het soms nog om willekeurig op wat knoppen te drukken, maar op een gegeven moment deed ook dat niets meer.
Bij beide paren aan het begin van de problemen ook een keer plotseling keiharde ruis terwijl ik een podcast zat te luisteren.
Dank voor de agendering, update uitgevoerd zoals in de link omschreven en nu laatste software versie binnen.
Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+
Zojuist bij bol.com de AirPods Max spacegray besteld als gecombineerd verjaardag/kerst kado voor de scherpe prijs van 449 euro. Ben ontzettend benieuwd hoe mijn muziek hier mee gaat klinken!
Heb ze voor het eerst gebruikt in het vliegtuig. Zowel streaming van iPad/iPhone als via de audiojack -> lightning kabel via het KLM schermpje. Werkte allemaal prima, hoorde de motoren totaal niet en heb hem 10 uur opgehad zonder problemen.
Batterij was op 53% bij het landen.
Mooie resultatenex87 schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:55:
Heb ze voor het eerst gebruikt in het vliegtuig. Zowel streaming van iPad/iPhone als via de audiojack -> lightning kabel via het KLM schermpje. Werkte allemaal prima, hoorde de motoren totaal niet en heb hem 10 uur opgehad zonder problemen.
Zeker, was blij verrast met de accu. Nog steeds zuur dat ik een kabel moest kopen van ik geloof $40 om naar het KLM schermpje te kunnen luisteren
Misschien toch maar is zoiets kopen: https://www.twelvesouth.c...ly?variant=30720749109305
ex87 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:24:
[...]
Zeker, was blij verrast met de accu. Nog steeds zuur dat ik een kabel moest kopen van ik geloof $40 om naar het KLM schermpje te kunnen luisteren![]()
Misschien toch maar is zoiets kopen: https://www.twelvesouth.c...ly?variant=30720749109305
offtopic:
Die heb ik 2 jaar terug gekocht voor gebruik met Powerbeats Pro, maar ik was eigenlijk onaangenaam verrast door de vrij grote lag in geluid. Dat maakte dat films kijken niet echt plezierig was.
Die heb ik 2 jaar terug gekocht voor gebruik met Powerbeats Pro, maar ik was eigenlijk onaangenaam verrast door de vrij grote lag in geluid. Dat maakte dat films kijken niet echt plezierig was.
Kijk eens. Mooie waarde volle toevoeging. Ikzelf heb er ooit naar gekeken. Maar ben blij dat ik hem niet gekocht heb, gezien je ervaringen.LaborGardens schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:40:
[...]
offtopic:
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Max. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Max. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid