• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:30

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist de MSQ afgerond. Ben nu net geen level 88. Morgen nog maar wat zones afronden om maar snel die 90 aan te tikken. Maar dit zal nog wel even duren ben ik bang

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 08:55
Oxigeon schreef op zondag 8 maart 2026 @ 01:00:
Zojuist de MSQ afgerond. Ben nu net geen level 88. Morgen nog maar wat zones afronden om maar snel die 90 aan te tikken. Maar dit zal nog wel even duren ben ik bang
Dan ben je toch verder dan ik.
Gisteren pas level 86, ik neem gewoon mijn tijd.
(Eigenlijk zou ik minder op me AH mount moeten zitten dan lukt levele sneller :o )

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:30

Oxigeon

En zo is dat!

rahd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:55:
[...]

Dan ben je toch verder dan ik.
Gisteren pas level 86, ik neem gewoon mijn tijd.
(Eigenlijk zou ik minder op me AH mount moeten zitten dan lukt levele sneller :o )
Ik raak ook snel afgeleid. Eventjes wat aan tailoring doen. En toch hier en daar nog wat minen. Wat op de AH spelen etc.

Hoe werkt zoon AH mount? Krijg je dan ook een X percentage van de omzet? Of is het gewoon een auction die je altijd bij je hebt?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Oxigeon schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:30:
[...]

Ik raak ook snel afgeleid. Eventjes wat aan tailoring doen. En toch hier en daar nog wat minen. Wat op de AH spelen etc.

Hoe werkt zoon AH mount? Krijg je dan ook een X percentage van de omzet? Of is het gewoon een auction die je altijd bij je hebt?
Is puur dat je een AH NPC bij je hebt. Verdient of wint er niks mee behalve de tijd dat je niet naar de AH hoeft te reizen.. Maarja wel - 90€ 8)7

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:33:
[...]

Is puur dat je een AH NPC bij je hebt. Verdient of wint er niks mee behalve de tijd dat je niet naar de AH hoeft te reizen.. Maarja wel - 90€ 8)7
En niet meer te krijgen >:) Maar Blizzard kennende zal er vast spoedig weer eentje komen voor 90-125eu.

[ Voor 11% gewijzigd door London op 08-03-2026 09:34 ]

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste