PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dan ben je toch verder dan ik.Oxigeon schreef op zondag 8 maart 2026 @ 01:00:
Zojuist de MSQ afgerond. Ben nu net geen level 88. Morgen nog maar wat zones afronden om maar snel die 90 aan te tikken. Maar dit zal nog wel even duren ben ik bang
Gisteren pas level 86, ik neem gewoon mijn tijd.
(Eigenlijk zou ik minder op me AH mount moeten zitten dan lukt levele sneller
Ik raak ook snel afgeleid. Eventjes wat aan tailoring doen. En toch hier en daar nog wat minen. Wat op de AH spelen etc.rahd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:55:
[...]
Dan ben je toch verder dan ik.
Gisteren pas level 86, ik neem gewoon mijn tijd.
(Eigenlijk zou ik minder op me AH mount moeten zitten dan lukt levele sneller)
Hoe werkt zoon AH mount? Krijg je dan ook een X percentage van de omzet? Of is het gewoon een auction die je altijd bij je hebt?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Is puur dat je een AH NPC bij je hebt. Verdient of wint er niks mee behalve de tijd dat je niet naar de AH hoeft te reizen.. Maarja wel - 90€Oxigeon schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:30:
[...]
Ik raak ook snel afgeleid. Eventjes wat aan tailoring doen. En toch hier en daar nog wat minen. Wat op de AH spelen etc.
Hoe werkt zoon AH mount? Krijg je dan ook een X percentage van de omzet? Of is het gewoon een auction die je altijd bij je hebt?
En niet meer te krijgenRicmaniac schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:33:
[...]
Is puur dat je een AH NPC bij je hebt. Verdient of wint er niks mee behalve de tijd dat je niet naar de AH hoeft te reizen.. Maarja wel - 90€
[ Voor 11% gewijzigd door London op 08-03-2026 09:34 ]