Je kan ook tijdens het levelen door de zones heen que-en voor dungeons, gemiddelde duur van de que was 15 minuten en het geeft een redelijke XP boost (en het zijn wel interresante dungeons) zodat je zelfs geen side-quests nodig hebt.shoombak schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:02:
Ik heb alleen de story campaign gevolgd en kwam tot 85 1/2. Vervolgens moest ik sidequests doen tot ik naar Voidstorm kon, echter voelt dat mega squishy als lvl 86
[ Voor 17% gewijzigd door Luto op 02-03-2026 09:24 ]
90 gehaald net voor het einde van de main story daardoor, geeft niet
Nu lekker verder alle andere sidequests doen voor de Sojourner dingetjes
Ook al wat Prey dingen gedaan, leuke afleiding maar tot nu toe wel gecapped met moeilijkheidsgraad, benieuwd hoe zich dat verhoudt naar mate ilvl hoger wordt
Voor de mensen die op level 86 Voidstorm in willen, het is mogelijk echter is het wel aan te raden om hier rustig door heen te gaan en geen bizar hoge groepen mobs te targetten. Veel quests in Voidstorm zijn niet lastig, je komt er wel doorheen.
Benieuwd hoe het nu verder speelbaar blijft met de officiele release, hopelijk niet al te veel issues.
Hoe die tank dood ging weet ik niet, maar kon hem echt niet outhealen met mijn paladin.
Tuurlijk moest ik weer als enige dood gaan bij de laatse boss, omdat ik niet snapte wat er aan het gebeuren was.
Wil ook niets spoilen voor de mensen die het willen ontdekken.
Even op mijn alt druid een dungeon gedaan, wat hebben de meeste toch met half die map te pullen.
Kijken ook niet om naar andere waar ze lopen, precies of ze moeten ergens op tijd zijn.
Mijn mana was ook gewoon leeg als level 80 en maar opnieuw pullen.
Dan verlies ik mijn geduld en alt F4 ik gewoon.
Als je echt geen tijd kan nemen voor even te wachten, en rustig door de nieuwe content te gaan.
Dan mag je weer in een que zitten van mij.
Maar to each their own
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Hoeveel onzin dat die pullen wat niet nodig is of als een bezetene tanken, tja
Deed de eerste 2 ook met followers omdat ik dacht dat het moest voor de story quest. Maar blijkbaar had je dat dus ook gewoon als normals kunnen queuen.London schreef op maandag 2 maart 2026 @ 11:31:
Ik doe tegenwoordig alle dungeons de eerste keer met followers. Geen zin om uitgescholden te worden als ik iets verkeerds doe en ook geen zin in de rushende gogogo mentaliteit.
Maar to each their own
Vond het verschrikkelijk met de followers
Nee hoor. Al zit ik nu ook diep in TBC anni. Dus beetje switchen de komende tijd.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nee, ik wacht nog wel ff. Ga geen 40 euro extra betalen voor 3 dagen.
Duurt me te langLondon schreef op maandag 2 maart 2026 @ 11:31:
Ik doe tegenwoordig alle dungeons de eerste keer met followers. Geen zin om uitgescholden te worden als ik iets verkeerds doe en ook geen zin in de rushende gogogo mentaliteit.
Maar to each their own
Nee hoor. Hier ook iemand die geen 40 piek over heeft voor de early acces.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Denk t niet hoor, maar maakt niet uit, ik wacht wel op je daar ergens hahaha
Je krijgt natuurlijk niet alleen early access voor die paar centen meer. Maar goed, daar is het ze ook om te doen natuurlijk..Oxigeon schreef op maandag 2 maart 2026 @ 14:05:
[...]
Nee hoor. Hier ook iemand die geen 40 piek over heeft voor de early acces.
Hier ook level 90, campaign was tof
[ Voor 6% gewijzigd door London op 02-03-2026 16:36 ]
[/quote]
Hier is het nog ff doorbijten maar bijna lv 90. Campaign was het echt super gaaf en goed gemaakt.
Op mijn eigen tempo vermaak ik mij zeer smakelijke met alles , en pot jan dorrie wat hebben ze Silvermoon prachtig gemaakt zeg.
Veel plezier iedereen en genietze
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Ja man, vind die kleuren prachtig en niet storend nog aan me ogen...... en zoals buurman en buurman zou zeggen ...a je toOp mijn eigen tempo vermaak ik mij zeer smakelijke met alles , en pot jan dorrie wat hebben ze Silvermoon prachtig gemaakt zeg.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:40
Die followers zijn weer wat te langzaam...Ricmaniac schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:07:
[...]
Deed de eerste 2 ook met followers omdat ik dacht dat het moest voor de story quest. Maar blijkbaar had je dat dus ook gewoon als normals kunnen queuen.
Vond het verschrikkelijk met de followersHet werkte goed hoor daar niet van maar duurde denk ik 3 keer zo lang haha
De andere kant met domme tanks die op helemaal niemand wachten en zelfs overpullen in heroics (ja het kan echt) is weer het andere uiterste.
Goede tanks zijn toch zeldzaam
Maar het is zo bij elkaar, best mooi in Midnight. Heb wel het idee dat je dadelijk nog meer content moet doen voor het seizoen. Met de professions heb je voor enkele ook een beste kluif aan.
Midnight voelt meer als 1 geheel, waar TWW toch veel aan elkaar geplakt is. De earthen zijn wat dat betreft ook gewoon veel saaier.
Daarnaast zitten er meer grappen in als de
Vanavond ook maar eens kijken naar welke addons ik nog kan gebruiken enzo. Ik overweeg met een schone lei aan de slag te gaan gezien de vele veranderingen.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik hobbel de oude exp nog is door, nog geen rede tot aankoopZerora schreef op maandag 2 maart 2026 @ 18:51:
Vanavond laat dan eindelijk aan de slag met Midnight.
Vanavond ook maar eens kijken naar welke addons ik nog kan gebruiken enzo. Ik overweeg met een schone lei aan de slag te gaan gezien de vele veranderingen.
Enjoy ^^
Ja ik denk niet per se dat je meer moet doen in midnight. Denk dat er meer te doen is voor wat je wilt.tweakduke schreef op maandag 2 maart 2026 @ 18:42:
[...]
Die followers zijn weer wat te langzaam...
De andere kant met domme tanks die op helemaal niemand wachten en zelfs overpullen in heroics (ja het kan echt) is weer het andere uiterste.
Goede tanks zijn toch zeldzaam![]()
Maar het is zo bij elkaar, best mooi in Midnight. Heb wel het idee dat je dadelijk nog meer content moet doen voor het seizoen. Met de professions heb je voor enkele ook een beste kluif aan.
Midnight voelt meer als 1 geheel, waar TWW toch veel aan elkaar geplakt is. De earthen zijn wat dat betreft ook gewoon veel saaier.
Daarnaast zitten er meer grappen in als despoiler:. Dat was echt gewoon even leuk om te zien en te doen.arcantina
Er zullen altijd mensen zijn die zich verplicht voelen om alles te moeten doen
Moet maar blijken of dat ook zo is natuurlijk.
De expansion valt lekker samen zo ja. Ben er ook voor alsnog erg over te spreken.. maarja dat is vast nog deels pinkcloud en moet eerlijk zeggen dat ik DF en TWW ook gewoon leuk en tof vond hoor. Eigenlijk is shadowlands echt de enige expansion waar ik zwaar content moe werd.
- tweakduke
TWW was zeker leuk, alleen Undermine was achteraf niet zo spetterend en het laatste seizoen was veel te snel klaar.Ricmaniac schreef op maandag 2 maart 2026 @ 19:28:
[...]
Ja ik denk niet per se dat je meer moet doen in midnight. Denk dat er meer te doen is voor wat je wilt.
Er zullen altijd mensen zijn die zich verplicht voelen om alles te moeten doenmaar er is gewoon veel meer keuze voor wat je wilt lijkt het.
Moet maar blijken of dat ook zo is natuurlijk.
De expansion valt lekker samen zo ja. Ben er ook voor alsnog erg over te spreken.. maarja dat is vast nog deels pinkcloud en moet eerlijk zeggen dat ik DF en TWW ook gewoon leuk en tof vond hoor. Eigenlijk is shadowlands echt de enige expansion waar ik zwaar content moe werd.
Dat had ik met DF een stuk minder, seizoen 2 en 3 was leuk. Seizoen 4 had uiteindelijk ook de pandaria remix erbij in, dus genoeg te doen. De gebruikelijke rustige periode voor een expansion is dan ook niet erg.
Maar er nu zijn meer events heb ik het idee dat je kan doen. Per zone een event en dan nog prey. TWW had alleen het theater, the awakening machine (oef) en de andere 2 zones hadden eigenlijk niks extra's.
Uiteindelijk als je endgame pve doet, dan zal het niet veel uitmaken. Als ik het zo bekijk is de gebruikelijke stappen in gear niet zo heel spannend. Adventurer waar ik nu op zit, heb je als gebruikelijk zo voor elkaar. Dan is het de gebruikelijke champion / hero gear farmen en dan de mythic setjes..
Als de content maar uitdagend is. De nieuwe dungeons zijn in ieder geval lekker verfrissend
Welke server speel je dan? of waar vandaan met welk internet? want ik heb op de eerste 10 minuten van de early access launch geen 1 keer lag of iets gehad.nzall schreef op maandag 2 maart 2026 @ 20:26:
Ik heb deze avond een uurtje gespeeld en dan uit miserie gewoon gehearth en uitgelogd voor de avond. Had gewoon zoveel lag bij het looten enzo dat het gewoon niet leuk meer spelen was...
Ik speel op Dentarg, en dat is gekoppeld aan Tarren Mill. Volgens wat iemand in Harandar mij zei waren alle zones gewoon gevuld met spelers tot het punt dat er meerdere seconden zijn voor te looten en attacks soms 2-3 seconden nodig hadden om te landen...Ricmaniac schreef op maandag 2 maart 2026 @ 21:12:
[...]
Welke server speel je dan? of waar vandaan met welk internet? want ik heb op de eerste 10 minuten van de early access launch geen 1 keer lag of iets gehad.
Qua internet speel ik op een Gigabit Telenet lijn, maar daar heb ik anders nooit zoveel last van.
Edit:
Midnight is officieel van start gegaan voor iedereen nu. Veel plezier iedereen!
[ Voor 27% gewijzigd door Zerora op 03-03-2026 00:07 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Er zijn alternatieven die ongeveer hetzelfde doen, dingen zoals better cooldown manager is ongeveer hetzelfde als sommige oude weakauras.Zerora schreef op maandag 2 maart 2026 @ 22:51:
Doet wel pijn om de helft van de addons te moeten uitschakelen of verwijderen omdat het niet meer compatible is. Achja...
Edit:
Mis op dit moment nog maar heel weinig van de oude functionaliteit in ieder geval voor zover.
Nu alleen kijken wat we nog kunnen doen. Zal vandaag geen tijd hebben, maar voor de komende dagen kijken hoe ik het beste aan gear kan komen. Heroics, M0s, delves, world quests, events, rares, hunts, abundance... genoeg keuze zullen we maar zeggen
Silvermoon drukt wel mijn FPS flink naar beneden. En ook wat stutters net zoals in Dornagal.
[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 03-03-2026 14:08 ]
Uitgesproken kans om opnieuw te beginnen vond ik midnight.Zerora schreef op maandag 2 maart 2026 @ 22:51:
Doet wel pijn om de helft van de addons te moeten uitschakelen of verwijderen omdat het niet meer compatible is. Achja...
Edit:
Alle addons uitzetten en heel veel goed in stellen via alle nieuwe build in features.
Veel dingen heeft blizzard nu echt best goed aangepakt zoals de CD manager, Nameplates, DBM, DMG meter etc etc.
Alleen het grote probleem is dat blizzard het meeste niet standaard aan heeft staan of met hele vreemde default values. Maar met een beetje tweaken kan je de UI echt goed maken met ingame opties.
Ook heb je op wowhead pagina's voor UI layouts en Cooldown manager settings per class.
Die zijn voor sommige classes echt nice.
Komt ook je laadtijden erg ten goede als je weer zonder addons speelt.
En dan kan je daarna alsnog addons downloaden voor wat je echt mist.
Deze video van bellular brengt het goed aan het licht en heeft mijn UI echt verbeterd.
wat bedoel je met de snelle lvl mode?junglebeast schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 14:04:
Net de intro gedaan. Ik heb de snelle lvl mode aangezet zeg maar.En ga wel wat extra dingen doen op een alt. Pak ook hier een daar wat uurtjes. Heb ook nog steeds wat te doen op TBC Anni.
Silvermoon drukt wel mijn FPS flink naar beneden. En ook wat stutters net zoals in Dornagal.spoiler:Als je dan vanaf Quel"danas naar de Sunwell vliegt. Oh dat is wel erg mooi gedaan. En ook vanaf de Sunwell naar Silvermoon over de brug. Prachtig!
Update: Het blijkt dat ik per abuis de Midnight versie voor US heb gekocht. Die is inmiddels gerefund, vanavond maar de juiste versie aanschaffen...Esumontere schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 13:10:
Ik heb zojuist via de mobiele Battle.net app Midnight aangeschaft, maar het blijkt in dollars afgeschreven te zijn van mijn Paypal account. Als ik kijk naar de order details is de expansion wel aan mijn EU-account gekoppeld. Heel bijzonder, we gaan vanavond zien of het werkt...
*kuch* Zygor *ugh guh*
De video van Bellular moet ik nog ff kijken. Gisteren even snel een opzet gemaakt met de addons die nog had en nog werken. Maar ik wil wel opnieuw gaan beginnen. Want kom nog weleens vreemde instellingen tegen bij die totaal niet kloppen vanwege een addon die ik ooit een keer gebruikt heb zegmaar.Ricmaniac schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 14:10:
[...]
Uitgesproken kans om opnieuw te beginnen vond ik midnight.
Alle addons uitzetten en heel veel goed in stellen via alle nieuwe build in features.
Veel dingen heeft blizzard nu echt best goed aangepakt zoals de CD manager, Nameplates, DBM, DMG meter etc etc.
Alleen het grote probleem is dat blizzard het meeste niet standaard aan heeft staan of met hele vreemde default values. Maar met een beetje tweaken kan je de UI echt goed maken met ingame opties.
Ook heb je op wowhead pagina's voor UI layouts en Cooldown manager settings per class.
Deze video van bellular brengt het goed aan het licht en heeft mijn UI echt verbeterd.
[YouTube: Blizzard Are Trolling You With Midnight's UI Settings]
Ik merk al wel dat ik de addon Drift mis. Het kunnen verplaatsen van elke UI window vond ik toch wel makkelijk. Ik vind het vreemd dat Blizzard dat niet standaard toestaat voor alle vensters.
[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 03-03-2026 15:51 ]
Ik ben verknocht aan ElvUI en zie mezelf niet zo snel switchen. Is het echt zoveel beter geworden?Ricmaniac schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 14:10:
[...]
Uitgesproken kans om opnieuw te beginnen vond ik midnight.
[YouTube: Blizzard Are Trolling You With Midnight's UI Settings]
Dat doen ze wel nu? Met die Edit mode. Tevens opent voor bijna elk venster een advanced menu als je er 1 aan klikt.Zerora schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:50:
[...]
Het kunnen verplaatsen van elke UI window vond ik toch wel makkelijk. Ik vind het vreemd dat Blizzard dat niet standaard toestaat voor alle vensters.
[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 03-03-2026 16:48 ]
Ja wereld van verschil vergeleken met een paar jaar geleden.London schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:53:
[...]
Ik ben verknocht aan ElvUI en zie mezelf niet zo snel switchen. Is het echt zoveel beter geworden?
Nee, dat bedoel ik niet helemaal. Je kunt veel UI elementen nu verplaatsen. Dat klopt. Wat je niet kan doen, is bepaalde venster on-the-go even opzij schuiven. Veel vensters hebben vaste positie. Met een addon als Drift kon je elk venster gewoon verschuiven. Net als dat je in Windows elk venster kan verplaatsen. Drift gaf tevens ook nog de mogelijkheid om het venster te schalen, wat zeker met de grote vensters, zoals de spellbook, heel handig was.Ricmaniac schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:48:
[...]
Dat doen ze wel nu? Met die Edit mode. Tevens opent voor bijna elk venster een advanced menu als je er 1 aan klikt.
Hier een voorbeeld van mij nu. Lijkt chaos maar het meeste zie je niet in edit mode
Maar elk venster dat je aan klikt krijgt ook weer opties zeg maar.
Ah oke, dat kan idd niet. althans sommige vensters wel maar snap wat je bedoelt jaZerora schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:55:
[...]
Nee, dat bedoel ik niet helemaal. Je kunt veel UI elementen nu verplaatsen. Dat klopt. Wat je niet kan doen, is bepaalde venster on-the-go even opzij schuiven. Veel vensters hebben vaste positie. Met een addon als Drift kon je elk venster gewoon verschuiven. Net als dat je in Windows elk venster kan verplaatsen. Drift gaf tevens ook nog de mogelijkheid om het venster te schalen, wat zeker met de grote vensters, zoals de spellbook, heel handig was.
Voor degene die geen tijd had om alles te kopen met die Twilight Ascension Pre-Patch Event, ......
Je kan die gear en housing decor dinges kopen met je Resonance Crystals
En je hoeft niet eens naar twilight highland ervoor, want de vendor staan gewoon in Ogrimar en Stormwind naast die portal van twilight highland
(ik kreeg er zelf een achivement voor die gear van TWW raid denk ik)
Is dat jouw character? Hij ziet erg eng uit joh.... ik denk dat ik ook een male ga maken danRicmaniac schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:10:
Aah cool de allied race is nu unlockedrequirement is de Harandar campaign af hebben.
[Afbeelding]
Zijn er proffessions waar je ook effectief iets aan hebt? Ik heb nu mining, herbalism en skinning maar heb geen idee wat ik met dat geld moet doen. Vandaag met mijn warlock 100k binnengehaald maar ik speel solo en dat geld is dus zinloos. Maar als ik bv tailoring of blacksmith ga doen kan ik toch geen uber gear maken wat ik niet via delves krijg?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je hebt nooit genoeg geldLekker Ventje schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 18:56:
Ik heb mijn hunter en elemental shaman opgegeven. Sinds de voorbereidende patch op deze uitbreiding is er zoveel veranderd dat ik het niet leuk spelen vind. De BM hunter is nu echt saai geworden voor mij. Ik hou het voorlopig bij mijn paladin en warlock.
Zijn er proffessions waar je ook effectief iets aan hebt? Ik heb nu mining, herbalism en skinning maar heb geen idee wat ik met dat geld moet doen. Vandaag met mijn warlock 100k binnengehaald maar ik speel solo en dat geld is dus zinloos. Maar als ik bv tailoring of blacksmith ga doen kan ik toch geen uber gear maken wat ik niet via delves krijg?
Er zijn meestal endgame een paar pieces gear waar je wat aan kan verdienen omdat het voor een class best in slot is om te craften maar meestal als je het niet voor je guild o.i.d. doet vind ik het de investment niet waard.
Ja deze even gauw gemaakt net.rahd schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:37:
[...]
Is dat jouw character? Hij ziet erg eng uit joh.... ik denk dat ik ook een male ga maken dan
Speel alleen maar male characters altijd in elke mmo haha al 25 jaar lang
Haha ben jij mij? Doe hetzelfdeRicmaniac schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:57:
Ik speel bijvoorbeeld ook af en toe op een laptop met een andere resolutie en dan is me UI soms een beetje scheef. Nu heb ik gewoon 2 ingame layouts. 1 voor de laptop en 1 voor de PC.
Hier een voorbeeld van mij nu. Lijkt chaos maar het meeste zie je niet in edit mode![]()
[Afbeelding]
Sinds kort slaat hij dat ook PER machine op. Zo fijn!
Ik heb al mn addons behalve een handjevol eruit gegooid. Zo veel mogelijk Blizz standaard gebruiken dat bevalt en werkt nu ook prima.
Bnet pindle#2913
Even vooruitlopend op "straks": als ik nu een alt zou willen levelen, gaat dit dan van 1-80 vrij snel? Zijn er nog xp bonussen?
Bnet pindle#2913
Alleen heb geen idee van het verhaal? Is het handig om met mijn druid (lvl 77) de recap af te maken en dan te starten met mijn boosted warlock? of zal dat niet veel uitmaken?
Laatste keer dat ik gespeeld had was met shadowlands..
Tevens ben ik Classic gewent, dus het is sowieso een behoorlijke vernieuwing!
[ Voor 22% gewijzigd door DeadKnight op 04-03-2026 10:17 ]
Je krijgt steeds een bonus (5%) als je een lvl 90 char hebt. En dat kan geloof ik 5 keer oplopen. Dan is er nog een Draught of Ten Lands die je kan gebruiken tot lvl 50. Warmode is een 15% extra. Darkmoon buff kan handig zijn. Dus wel wat mogelijkheden ja.porn* schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 09:56:
Had de prelease aangeschaft maar helaas heel weinig tijd gehad afgelopen weekend/maandag. Net lvl 83 aangetikt. Gisteren wel n avondje kunnen gamen nadat werk en huishoudelijke kluissen af waren, ben nu een heel eind richting 86. Niet de snelste maar komt wel, gaat snel genoeg.
Even vooruitlopend op "straks": als ik nu een alt zou willen levelen, gaat dit dan van 1-80 vrij snel? Zijn er nog xp bonussen?
He bah, niet echt OCD proef....Zie venster niet goed onder elkaar etc...ga ik zo slecht op hahaRicmaniac schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:57:
Ik speel bijvoorbeeld ook af en toe op een laptop met een andere resolutie en dan is me UI soms een beetje scheef. Nu heb ik gewoon 2 ingame layouts. 1 voor de laptop en 1 voor de PC.
Hier een voorbeeld van mij nu. Lijkt chaos maar het meeste zie je niet in edit mode![]()
[Afbeelding]
Gelukkig de tijd genomen in pre-patch om alles op order te krijgen. Hoor van een collega die weer terug is gekomen gelijk midnight in en een chaos is in zijn UI omdat hij zichzelf de tijd niet gunt om het op order te maken xD. Heb even aantal dagen gespeeld met Bliz Default UI, maar zodra Elvui er weer was gelijk weer terug gegaan naar Elvui. Kan er gewoon niet aan wennen
De verhaal lijnen van wow snap ik nou geen bal meer vanDeadKnight schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 10:06:
Ik heb zojuist Midnight ook aangeschaft, begon toch weer te kriebelen![]()
Alleen heb geen idee van het verhaal? Is het handig om met mijn druid (lvl 77) de recap af te maken en dan te starten met mijn boosted warlock? of zal dat niet veel uitmaken?
Dus daarom denk ik huh watte.....
In wow heeft elk expansion zijn eigen verhaal lijn zo'n beetje denk ik zelf, elke keer weer een andere soort ras die komt en als soort God speelt .... terwijl ik dit alles zo uit me brein typ, denk ik jullie zullen denken waar heeft die vrouw t over?? Ja ik snap t ook niet meer hahaha
Nou nou
Je Zou gewoon kunnen zeggen als je dit ziet dat voor sommige mensen WOW hun echte leven is he
Zelf ben ik vandaag 84 geworden , ik moet steeds weer uitloggen omdat ik weer iets moet doen in reallife
Die "problemen" heb ik dus ook. Ik kan max 2 uurtjes spelen op een dag. Je hebt volgens mij 1-1.5uur nodig per level nu heb ik het idee.rahd schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 17:30:
[...]
Nou nou![]()
Je Zou gewoon kunnen zeggen als je dit ziet dat voor sommige mensen WOW hun echte leven is he
Zelf ben ik vandaag 84 geworden , ik moet steeds weer uitloggen omdat ik weer iets moet doen in reallife
Volgens mij is de persoon van de screenshot iemand die in een top 10 guild van de wereld raid, en blijkbaar wordt daar verwacht dat je voor season 1 een volledige roster aan 90's klaar hebt staan. Maar dat soort gasten verdienen er ook hun centen mee denk ik. Voor mij zou de lol er wel af zijnrahd schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 17:30:
[...]
Nou nou![]()
- tweakduke
Klopt. Zo'n 20 characters gemiddeld maken ze om klaar te zijn voor de rwf race.London schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 17:52:
[...]
Volgens mij is de persoon van de screenshot iemand die in een top 10 guild van de wereld raid, en blijkbaar wordt daar verwacht dat je voor season 1 een volledige roster aan 90's klaar hebt staan. Maar dat soort gasten verdienen er ook hun centen mee denk ik. Voor mij zou de lol er wel af zijn
Maar goed dat moet je echt liggen om zo goed, fanatiek te zijn en er voldoende inkomsten uit te krijgen.
Wat het nog zieker maakt is dat hij dit al 3 dagen geleden had hahah
maarja die gasten willen letterlijk de eerste van de wereld worden dus dan moet je er ook wel wat voor doen
/use 13
/use 14
/cast Deathmark
Maar deze doet nu helemaal niets meer?
Nvm mn trinket had n on use effect dat maar in 1 zone werkte, daardoor deed alles wat erna kwam ook niks.
[ Voor 24% gewijzigd door porn* op 04-03-2026 23:11 ]
Bnet pindle#2913
https://www.wowhead.com/n...tm_source=discord-webhookZerora schreef op zondag 1 maart 2026 @ 12:30:
Gold sink item incoming
Een schilderij voor in je huis en kost 10 miljoen gold.
https://www.mmo-champion....How-Much-This-Decor-Costs
Bovenstaand de link hoe je het schilderij voor 999gold kan kopen
Weer een Win voor de Secret finding discord haha geweldig ditOxigeon schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 07:16:
[...]
https://www.wowhead.com/n...tm_source=discord-webhook
Bovenstaand de link hoe je het schilderij voor 999gold kan kopen
Ik ben ook afgelopen maand weer begonnen en kan je aanraden wat videos op youtube te kijken met de gehele storyline. Die zijn er gedetailleerd of juist wat meer hoog over. Zoals deze:Wat ik erg verwarrend vond in het begin is de verschillende tijdlijnen. Je kan Chromie opzoeken in Orgrimmar of Stormwind om van tijdlijn te wisselen en zo te spelen in 'de tijd' van voorgaande extensions. Dat heeft het voor mij eenvoudiger gemaakt om de hoofdcampaign storyline van bijvoorbeeld Dragonflight te spelen zonder elke keer op zoek te moeten waar je een bepaalde quest start.DeadKnight schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 10:06:
Ik heb zojuist Midnight ook aangeschaft, begon toch weer te kriebelen![]()
Zit jij nou bij Echo?
edit: Oh, nevermind.
[ Voor 5% gewijzigd door Klauwhamer op 05-03-2026 15:07 ]
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Bij de Silvermoon guards wordt je bedreigd als je een warlock bent. Uitgemaakt voor scourge minion als je undead of death knight bent. Geprezen als je een Blood Eld Paladin bent. En uitgelachen als je een Troll bent.
hoe lang heb je gedaan om op level 85 te komen, ik zie dit topic en moet denken aan vroegah toen ik ook WoW speelde, dit was van korte duur omdat mijn pc het destijds niet goed trok.Oxigeon schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 00:25:
Inmiddels level 85 en moet nu level 86 worden alvorens ik verder kan in het verhaal (Voidstorm??). Ondertussen al wat gedaan aan tailering.
Pfoe. Een uurtje of 7 gok ik zo.Oliebolleke schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 00:26:
[...]
hoe lang heb je gedaan om op level 85 te komen, ik zie dit topic en moet denken aan vroegah toen ik ook WoW speelde, dit was van korte duur omdat mijn pc het destijds niet goed trok.
Vanuit 80. Vanuit level 1 durf ik je niet te zeggen hoe lang het duurt
De AH/Media markt leken naar mijn inziens de logische plekken in woonplaatst, maar heb ze daar nog niet gezien.
( * Bossie had als goede voornemen dit jaar zijn credit card rekening niet meer te vervuilen met online meuk en dat bevalt tot nu prima).
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 06-03-2026 10:06 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welke provincie woon je? Dan kunnen we helpen meezoeken naar een winkel.Bossie schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:06:
Domme vraag misschien, maar waar kan ik battle.net/blizzard gift cards physiek aanschaffen ?
De AH/Media markt leken naar mijn inziens de logische plekken in woonplaatst, maar heb ze daar nog niet gezien.
( * Bossie had als goede voornemen dit jaar zijn credit card rekening niet meer te vervuilen met online meuk en dat bevalt tot nu prima).
Leeuwarden, de wow expansion zal wel ergens in de schappen liggen met digitale code in de box, maar de D2R expansion lijkt me minder beschikbaar.nzall schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:12:
[...]
Welke provincie woon je? Dan kunnen we helpen meezoeken naar een winkel.
Ik ben geen die-hard wow speler, maar wat ik vaak wel doe ik een nieuwe uitbreiding even rustig doorlopen/levelen om vervolgens mijn account weer te suspenden tot de volgende winter
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Helaas kan mijn laptop het al bijna niet meer aan. Dus we zien wel hoe het gaat.
Ik had nog een level80 mage van de vorige expansion dus daar doe ik nu de campaign mee. Momenteel level84. Ik zit te twijfelen voor welke race+class ik mijn boost ga gebruiken. Vorige was dus mage en Death Knight. Alleen warrior heb ik nooit op Max level gehad dus dat ligt voor de hand, maar ik zou ook mijn Shadowlands main Shaman kunnen boosten. Keuzes keuzes. Warlock is ook tof maar level nu al een Mage en was mijn main in BfA. Haha
Classic tm WLOTK hier ook kapot gespeeld en vervolgens aan het einde van WLOTK afgestudeert en gaan werken.DennisCle schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:47:
Ik heb vanaf het begin Classic t/m WotLK gespeeld. Intensief ook. Toen gestopt en BfA was weer mijn eerste expansion. Shadowlands weer behoorlijk veel gespeeld en Dragonflight en TWW maar eventjes. Het ging weer kriebelen en gisteren toch maar weer Midnight gekocht. Was ik eigenlijk niet van plan, maar er is geen andere game die ik toffer vind.
Helaas kan mijn laptop het al bijna niet meer aan. Dus we zien wel hoe het gaat.
Ik kom vrijwel altijd weer terug bij wow als ik er weer eens wat tijd extra is om aan gaming te besteden. Hoewel Elden Ring en Diablo de enige andere games waar ik redelijk wat tijd in het zitten (hoewel dit voornamelijk tijdens de pandemie was).
Ik heb wel alle expensions gekocht, maar het merendeel is beperkt gebleven tot het doorlopen van de storyline door gebrek aan tijd van mijn kant of doordat sommige expansions ook niet aantrekkelijk genoeg waren om meer tijd in te stoppen (* op met je repetitive daily grinds
Voor sommige expensions waar ik vrijwel geen tijd had, ben ik via chromie simpelweg eens teruggegaan met een nieuwe character. Achteraf ben ik als try-hardie op tijd gestopt want veel van de nieuwe content was simpelweg niet op het niveau qua storyline/beleving als Arthas in WLOTK naar mijn inziens.
Wrath Lich of the King?Bossie schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:12:
[...]
Classic tm WLOTK hier ook kapot gespeeld en vervolgens aan het einde van WLOTK afgestudeert en gaan werken.
Ik kom vrijwel altijd weer terug bij wow als ik er weer eens wat tijd extra is om aan gaming te besteden. Hoewel Elden Ring en Diablo de enige andere games waar ik redelijk wat tijd in het zitten (hoewel dit voornamelijk tijdens de pandemie was).
Ik heb wel alle expensions gekocht, maar het merendeel is beperkt gebleven tot het doorlopen van de storyline door gebrek aan tijd van mijn kant of doordat sommige expansions ook niet aantrekkelijk genoeg waren om meer tijd in te stoppen (* op met je repetitive daily grinds).
Voor sommige expensions waar ik vrijwel geen tijd had, ben ik via chromie simpelweg eens teruggegaan met een nieuwe character. Achteraf ben ik als try-hardie op tijd gestopt want veel van de nieuwe content was simpelweg niet op het niveau qua storyline/beleving als Arthas in WLOTK naar mijn inziens.
Ik geef je een +1 als je iets creatiever kan zijn
Heel herkenbaar. Ook Diablo 4 heb ik toen het uitkwam veel gespeeld, maar er komt weinig in de buurt bij WoW toch.Bossie schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:12:
[...]
Classic tm WLOTK hier ook kapot gespeeld en vervolgens aan het einde van WLOTK afgestudeert en gaan werken.
Ik heb wel alle expensions gekocht, maar het merendeel is beperkt gebleven tot het doorlopen van de storyline door gebrek aan tijd van mijn kant of doordat sommige expansions ook niet aantrekkelijk genoeg waren om meer tijd in te stoppen (* op met je repetitive daily grinds).
Iemand trouwens tips qua professions? Ik heb nu tailoring en herbing op mijn main. Ik verkoop de herbs gewoon en ik twijfel welke van de twee professions ik moet verwisselen voor enchanten op Max level. Ik wil mijn beperkte tijd niet kwijt zijn aan professions, maar laagdrempelig wat geld bijverdienen om misschien een maandje met gold te kunnen betalen zou top zijn. Cloth is echt geen zak waard dus betwijfel of tailoring echt geld op gaat leveren zonder knowledge te moeten farmen, klopt dat?
D4 is leuk, maar mist simpelweg te veel i.v.m. zijn voorgangers. Ik zal waarschijnlijk de update wel eens gaan halen maar ben meer benieuwd naar warlock update voor D2R.DennisCle schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:56:
[...]
Heel herkenbaar. Ook Diablo 4 heb ik toen het uitkwam veel gespeeld, maar er komt weinig in de buurt bij WoW toch.
Voor nu staan beide eerst even onder midnight op de backlog:+
Het zal wel los lopen, anders haal ik binnenkort gewoon een physieke versie van midnight.nzall schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:23:
@Bossie Ik heb de hele namiddag gezocht naar mogelijke opties voor je, en het ziet er niet echt goed uit. Wat je misschien zou kunnen doen is bij Kruidvat een PaySafe kaart kopen. Daarmee zou je normaal balance of game time kunnen kopen.
De AH heeft iets van 30 verschillende gift-cards, dus had verwacht dat battle.net er ook wel tussen zou zitten
Edit: AH heeft ze gewoon, eerder vandaag had ik ze gemist.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 06-03-2026 19:48 ]
De vorige expansion speelde prima op prima op mijn m1-pro, dus ik verwacht geen enkel probleem met de laatste generatie macbook air (sowieso lagere resolutie/hz scherm).DennisCle schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:56:
Iemand die speelt op een Macbook Air m4? Ik twijfel welke laptop ik moet gaan kopen. Mijn huidige laptop (Lenovo Yoga Slim 7 uit 2020) kan het echt niet meer aan. In solo content heeft ie het al zwaar dus mooi moment om te upgraden en meteen de MacBook Air 2017 van mijn vriendin te vervangen.
Overigens heeft de pro wel actieve koeling, geen idee hoe dat gaat met langere sessies op de air, maar er zijn ongetwijfeld meer specifieke ervaringen te vinden dan die van mij.
Als je geen tijd wil investeren in je professions, dan ben je beter af met de flipping methode.DennisCle schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:56:
[...]
Heel herkenbaar. Ook Diablo 4 heb ik toen het uitkwam veel gespeeld, maar er komt weinig in de buurt bij WoW toch.
Iemand trouwens tips qua professions? Ik heb nu tailoring en herbing op mijn main. Ik verkoop de herbs gewoon en ik twijfel welke van de twee professions ik moet verwisselen voor enchanten op Max level. Ik wil mijn beperkte tijd niet kwijt zijn aan professions, maar laagdrempelig wat geld bijverdienen om misschien een maandje met gold te kunnen betalen zou top zijn. Cloth is echt geen zak waard dus betwijfel of tailoring echt geld op gaat leveren zonder knowledge te moeten farmen, klopt dat?
Via je War band kan je op andere servers verkopen.
https://undermine.exchange/
is een goede site daarvoor, kan je al de prijzen zien van elke server voor dat item.
Je kiest zelf hoeveel mannetjes je wil maken daarvoor. En niet alles verkoopt even snel natuurlijk.
Heb zelf in de vorige expansie veel succes gehad met bags laag te kopen en te verkopen voor meer goud.
https://saddlebagexchange.com/wow
Deze site gebruiken veel mensen ook voor goud te flippen.
Er is redelijk wat te vinden online erover.
Als je echt veel goud wil maken, dan ga je toch tijd moeten investeren en veel opzoeken wat verkoopt en wat niet.
Ik wil vooral met zo min mogelijk moeite wat gold verdienen dus dit klinkt als nog best wat werk, haha. Denk dat ik herbalism dan maar hou en tailoring wegdoe voor enchanten om daarmee wat gold te verdienen met mats.KBE91 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:50:
[...]
Als je geen tijd wil investeren in je professions, dan ben je beter af met de flipping methode.
Via je War band kan je op andere servers verkopen.
https://undermine.exchange/
is een goede site daarvoor, kan je al de prijzen zien van elke server voor dat item.
Je kiest zelf hoeveel mannetjes je wil maken daarvoor. En niet alles verkoopt even snel natuurlijk.
Heb zelf in de vorige expansie veel succes gehad met bags laag te kopen en te verkopen voor meer goud.
https://saddlebagexchange.com/wow
Deze site gebruiken veel mensen ook voor goud te flippen.
Er is redelijk wat te vinden online erover.
Als je echt veel goud wil maken, dan ga je toch tijd moeten investeren en veel opzoeken wat verkoopt en wat niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Luto op 07-03-2026 17:24 ]
Ik was wel paar maanden laat ermee, had ik t gedaan in begin toen housing uit kwam had ik veel meer verkocht denk ik
Elke keer als ik inlogde had ik voor meer dan 1 ton aan mats verkocht
Simpel gold verdienen werkt gewoon niet.DennisCle schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 15:53:
[...]
Ik wil vooral met zo min mogelijk moeite wat gold verdienen dus dit klinkt als nog best wat werk, haha. Denk dat ik herbalism dan maar hou en tailoring wegdoe voor enchanten om daarmee wat gold te verdienen met mats.
Je zult er of veel tijd en moeite in moeten steken, of gewoon af en toe gold kopen.
Het simpelst is farmen met gathering professions, maar dan moet je al blij zijn met 60k per uur. Als je dat omrekend naar euro's zit je ver onder minimum loon.
Concentration gaat denk ik niet zo veel meer opleveren doordat er nog maar 2 ranks zijn.
Alles is nu al zonder conc R2 te craften, dus marges zijn al dun.
Toch jammer dat je zo veel detail mist als je alleen maar snel van A naar B vliegt.
/f/image/9WpkeQgM9ZhQeZlJcrI8crTD.png?f=fotoalbum_large)