Vandaag de 80 aangetikt op remix met m'n eerste char. Dacht ff snel wat mythic raids te doen (wordt gelukkig gewoon geinvite) en wat 740 gear te scoren, maar dat valt vies tegen. Blijkbaar scalen de drops met je huidig ilvl. Gaat echt mega langzaam zo.... In ieder geval wel een stuk of 15 Infite Power levels erbij, volgens mij zit daar toch de meeste winst.
Maar goed, zijn eigenlijk nog maar een paar items wat ik echt wil en dan vindt ik het wel goed, al die verschillende mounts en dungeons sets interesseren me geen biet.
Maar goed, zijn eigenlijk nog maar een paar items wat ik echt wil en dan vindt ik het wel goed, al die verschillende mounts en dungeons sets interesseren me geen biet.
Zeker en die momenten vind ik soms juist niceDahal schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:08:
Zit even met een WoW burn out. Spel nu 3 weken niet aangeraakt na gestart te zijn met Remix. Content wise is het leuk om te doen, wilde pushen in dit season naar 3k+, maar gestopt bij 2800.
Ach, komt weer binnenkort zon moment dat het kriebelt en dan start ik er weer mee.
Hades nu in de tussentijd eens uitgespeeld.
Jullie ook af en toe last van dit soort periodes?
Wow gaat niet weg. Verplicht voelen elk seizoen te strijden heb ik gelukkig al lang niet meer.
Verplicht me wel zelf elk seizoen iig die 2k te halen voor de mount maar verder niet
Nu al langer dan een maand eigenlijk niks op me main gedaan door remix. Vind remix super leuk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Met de groep waarmee ik speel, is het leuk om te spelen en in Midnight zal dat vast wel weer een nieuwe ronde krijgen.
Maar op dit moment heb ik het wel even gezien en de meesten waarmee ik speel ook wel.
En dat moet ook af en toe kunnen en is met deze periode van het jaar ook prettig.
Want de seizoenen trein kan je ook prima opbranden en dat is het ook niet waard. Nu wil ik zometeen legion rustig aan afmaken met het bronze verzamelen en daarna zien we wel even hoe leuk het huisje ontwerpen gaat zijn met .7 patch.
Maar op dit moment heb ik het wel even gezien en de meesten waarmee ik speel ook wel.
En dat moet ook af en toe kunnen en is met deze periode van het jaar ook prettig.
Want de seizoenen trein kan je ook prima opbranden en dat is het ook niet waard. Nu wil ik zometeen legion rustig aan afmaken met het bronze verzamelen en daarna zien we wel even hoe leuk het huisje ontwerpen gaat zijn met .7 patch.
Hele gekke situatie. Questlines werden niet opgepakt en progressie was niet te halen.
Uiteindelijk na verschillende adviezen via een letterlijke reis om de wereld toch nog de juiste ques te pakken kunnen krijgen.
Inmiddels lvl 37 op mn druid.
Als je wilt gearen doe je best elke dag Emerald Nightmare, Nighthold, Tomb of Sargeras en Antorus als dat er eenmaal is, minstens op mythic, en liefst ook nog op Heroic erbij. Elke boss geeft 4 blauwe tokens op mythic en 3 op heroic (sommige bosses zelfs dubbel), en elke 10 tokens is doorgaans een item upgrade (alhoewel dat je soms wel eens items kunt krijgen van dezelfde itemlevel als je al hebt...). Let ook op hoe welke jewelry je draagt, want het enige DPS verschil tussen jewelry (trinkets, rings en neck) zijn de bonus traits, en die scalen niet met level, dus het loont vaak om lange tijd lagere level items te gebruiken met betere traits dan om gewoon de hoogste itemlevel aan te doen. Maar als je hogere itemlevel jewelry hebt, laat die dan gewoon in je bags steken, want dat zorgt er alsnog voor dat je betere gear krijgt.Pyr0_ schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 19:08:
Vandaag de 80 aangetikt op remix met m'n eerste char. Dacht ff snel wat mythic raids te doen (wordt gelukkig gewoon geinvite) en wat 740 gear te scoren, maar dat valt vies tegen. Blijkbaar scalen de drops met je huidig ilvl. Gaat echt mega langzaam zo.... In ieder geval wel een stuk of 15 Infite Power levels erbij, volgens mij zit daar toch de meeste winst.
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Thanks voor de uitleg! Heb vandaag alles op mythic gedaan (behalve trail). En een +35 m+ key voor de transmog. Maar eens even kijken wat m'n doelen verder zijn in remix, want het halen van idioot hoge powerlevels is geen doel ansich, eerder een means to an end.nzall schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 21:52:
[...]
Als je wilt gearen doe je best elke dag Emerald Nightmare, Nighthold, Tomb of Sargeras en Antorus als dat er eenmaal is, minstens op mythic, en liefst ook nog op Heroic erbij. Elke boss geeft 4 blauwe tokens op mythic en 3 op heroic (sommige bosses zelfs dubbel), en elke 10 tokens is doorgaans een item upgrade (alhoewel dat je soms wel eens items kunt krijgen van dezelfde itemlevel als je al hebt...). Let ook op hoe welke jewelry je draagt, want het enige DPS verschil tussen jewelry (trinkets, rings en neck) zijn de bonus traits, en die scalen niet met level, dus het loont vaak om lange tijd lagere level items te gebruiken met betere traits dan om gewoon de hoogste itemlevel aan te doen. Maar als je hogere itemlevel jewelry hebt, laat die dan gewoon in je bags steken, want dat zorgt er alsnog voor dat je betere gear krijgt.
Ok, /rant maar hé je moet wat op een forum
Raids zijn op het moment letterlijk een running simulator, echt te idioot voor woorden, en dan kom je bij de baas aan als een van de laatste, wordt je door een van de 20 random abilities ge-1shot, lig je daar. Met geluk ressed iemand je, anders mag je weer vanaf het begin gaan rennen. En oh wee als de boss dan achter zo'n portal verstopt zit, dan krijg je niet eens de loot. Gelukkig geen van de laatste bazen gemist. Leuk is anders ngl.
Het voordeel van Remix is dat zolang je maar in de raid zit je ALTIJD loot krijgt. Als je een boss niet geloot hebt, dan stuurt de Postmaster de loot naar je op na afloop van de raid. Dus maak je geen zorgen over een gemiste boss loot, normaal krijg je dat gewoon opgestuurd.
En indien er toch om een of andere reden geen loot in je mailbox zit: jammer, maar de loot is dusdanig dat een boss missen geen zier uitmaakt, want zolang je gewoon elke dag je raids doet krijg je zoveel loot binnen dat je die éne ontbrekende boss niet eens merkt...
En indien er toch om een of andere reden geen loot in je mailbox zit: jammer, maar de loot is dusdanig dat een boss missen geen zier uitmaakt, want zolang je gewoon elke dag je raids doet krijg je zoveel loot binnen dat je die éne ontbrekende boss niet eens merkt...
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Zeker! en ook soms wel langere periodes. Heeft voor mij ook vaak wel te maken met andere prioriteiten in het levenDahal schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:08:
Zit even met een WoW burn out. Spel nu 3 weken niet aangeraakt na gestart te zijn met Remix. Content wise is het leuk om te doen, wilde pushen in dit season naar 3k+, maar gestopt bij 2800.
Ach, komt weer binnenkort zon moment dat het kriebelt en dan start ik er weer mee.
Hades nu in de tussentijd eens uitgespeeld.
Jullie ook af en toe last van dit soort periodes?
Ik ben wel een "completionist" dus ik vind het wel leuk om alles te verzamelen, dus vaak doe ik in periodes waar ik geen zin heb om "te moeten" gewoon een beetje mount / pet / achievement farming.
Maar ik heb ook hele expansions overgeslagen in de loop der jaren, of alleen solo gespeeld.
Wat dat betreft was de release van Classic voor mij wel een moment om het weer eens serieus op te pakken. Kwam ook samen met corona, dus sowieso veel thuis tijd. Heerlijke tijd gehad met die guild, paar real life vrienden aan over gehouden nog
Nu lekker rustig aan beetje Remix en ik kijk wel uit naar Midnight, ben ook benieuwd naar housing. Ik denk dat ik dat wel leuk ga vinden
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine