Henkje.doc schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:48:
Hier gestart met een remix druid. Maar wat een drama met de questline. Lukt me niet om die borowed power questline te voltooien. Straks nog een poging wagen.

Moet toch niet zo moeilijk zijn? :)
Klopt :P benieuwd waar je op vast loopt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:57
Vandaag de 80 aangetikt op remix met m'n eerste char. Dacht ff snel wat mythic raids te doen (wordt gelukkig gewoon geinvite) en wat 740 gear te scoren, maar dat valt vies tegen. Blijkbaar scalen de drops met je huidig ilvl. Gaat echt mega langzaam zo.... In ieder geval wel een stuk of 15 Infite Power levels erbij, volgens mij zit daar toch de meeste winst.

Maar goed, zijn eigenlijk nog maar een paar items wat ik echt wil en dan vindt ik het wel goed, al die verschillende mounts en dungeons sets interesseren me geen biet.
Dahal schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:08:
Zit even met een WoW burn out. Spel nu 3 weken niet aangeraakt na gestart te zijn met Remix. Content wise is het leuk om te doen, wilde pushen in dit season naar 3k+, maar gestopt bij 2800.
Ach, komt weer binnenkort zon moment dat het kriebelt en dan start ik er weer mee.
Hades nu in de tussentijd eens uitgespeeld.

Jullie ook af en toe last van dit soort periodes?
Zeker en die momenten vind ik soms juist nice :P rustig wat andere games spelen want er zijn ontzettend veel goeie games.

Wow gaat niet weg. Verplicht voelen elk seizoen te strijden heb ik gelukkig al lang niet meer.
Verplicht me wel zelf elk seizoen iig die 2k te halen voor de mount maar verder niet :P zodra ik dan 2k ben stop ik ook meestal met mythics als ik in die droge periode zit.

Nu al langer dan een maand eigenlijk niks op me main gedaan door remix. Vind remix super leuk :)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Met de groep waarmee ik speel, is het leuk om te spelen en in Midnight zal dat vast wel weer een nieuwe ronde krijgen.

Maar op dit moment heb ik het wel even gezien en de meesten waarmee ik speel ook wel.
En dat moet ook af en toe kunnen en is met deze periode van het jaar ook prettig.

Want de seizoenen trein kan je ook prima opbranden en dat is het ook niet waard. Nu wil ik zometeen legion rustig aan afmaken met het bronze verzamelen en daarna zien we wel even hoe leuk het huisje ontwerpen gaat zijn met .7 patch.

Tweakers Discord

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:33
Ricmaniac schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:44:
[...]

Klopt :P benieuwd waar je op vast loopt.
Hele gekke situatie. Questlines werden niet opgepakt en progressie was niet te halen.
Uiteindelijk na verschillende adviezen via een letterlijke reis om de wereld toch nog de juiste ques te pakken kunnen krijgen.
Inmiddels lvl 37 op mn druid.

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:04
Pyr0_ schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 19:08:
Vandaag de 80 aangetikt op remix met m'n eerste char. Dacht ff snel wat mythic raids te doen (wordt gelukkig gewoon geinvite) en wat 740 gear te scoren, maar dat valt vies tegen. Blijkbaar scalen de drops met je huidig ilvl. Gaat echt mega langzaam zo.... In ieder geval wel een stuk of 15 Infite Power levels erbij, volgens mij zit daar toch de meeste winst.

Maar goed, zijn eigenlijk nog maar een paar items wat ik echt wil en dan vindt ik het wel goed, al die verschillende mounts en dungeons sets interesseren me geen biet.
Als je wilt gearen doe je best elke dag Emerald Nightmare, Nighthold, Tomb of Sargeras en Antorus als dat er eenmaal is, minstens op mythic, en liefst ook nog op Heroic erbij. Elke boss geeft 4 blauwe tokens op mythic en 3 op heroic (sommige bosses zelfs dubbel), en elke 10 tokens is doorgaans een item upgrade (alhoewel dat je soms wel eens items kunt krijgen van dezelfde itemlevel als je al hebt...). Let ook op hoe welke jewelry je draagt, want het enige DPS verschil tussen jewelry (trinkets, rings en neck) zijn de bonus traits, en die scalen niet met level, dus het loont vaak om lange tijd lagere level items te gebruiken met betere traits dan om gewoon de hoogste itemlevel aan te doen. Maar als je hogere itemlevel jewelry hebt, laat die dan gewoon in je bags steken, want dat zorgt er alsnog voor dat je betere gear krijgt.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:57
nzall schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 21:52:
[...]

Als je wilt gearen doe je best elke dag Emerald Nightmare, Nighthold, Tomb of Sargeras en Antorus als dat er eenmaal is, minstens op mythic, en liefst ook nog op Heroic erbij. Elke boss geeft 4 blauwe tokens op mythic en 3 op heroic (sommige bosses zelfs dubbel), en elke 10 tokens is doorgaans een item upgrade (alhoewel dat je soms wel eens items kunt krijgen van dezelfde itemlevel als je al hebt...). Let ook op hoe welke jewelry je draagt, want het enige DPS verschil tussen jewelry (trinkets, rings en neck) zijn de bonus traits, en die scalen niet met level, dus het loont vaak om lange tijd lagere level items te gebruiken met betere traits dan om gewoon de hoogste itemlevel aan te doen. Maar als je hogere itemlevel jewelry hebt, laat die dan gewoon in je bags steken, want dat zorgt er alsnog voor dat je betere gear krijgt.
Thanks voor de uitleg! Heb vandaag alles op mythic gedaan (behalve trail). En een +35 m+ key voor de transmog. Maar eens even kijken wat m'n doelen verder zijn in remix, want het halen van idioot hoge powerlevels is geen doel ansich, eerder een means to an end.

Ok, /rant maar hé je moet wat op een forum
Raids zijn op het moment letterlijk een running simulator, echt te idioot voor woorden, en dan kom je bij de baas aan als een van de laatste, wordt je door een van de 20 random abilities ge-1shot, lig je daar. Met geluk ressed iemand je, anders mag je weer vanaf het begin gaan rennen. En oh wee als de boss dan achter zo'n portal verstopt zit, dan krijg je niet eens de loot. Gelukkig geen van de laatste bazen gemist. Leuk is anders ngl.

• nzall
Het voordeel van Remix is dat zolang je maar in de raid zit je ALTIJD loot krijgt. Als je een boss niet geloot hebt, dan stuurt de Postmaster de loot naar je op na afloop van de raid. Dus maak je geen zorgen over een gemiste boss loot, normaal krijg je dat gewoon opgestuurd.

En indien er toch om een of andere reden geen loot in je mailbox zit: jammer, maar de loot is dusdanig dat een boss missen geen zier uitmaakt, want zolang je gewoon elke dag je raids doet krijg je zoveel loot binnen dat je die éne ontbrekende boss niet eens merkt...

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-12 13:41

Felyrion

goodgoan!

Dahal schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:08:
Zit even met een WoW burn out. Spel nu 3 weken niet aangeraakt na gestart te zijn met Remix. Content wise is het leuk om te doen, wilde pushen in dit season naar 3k+, maar gestopt bij 2800.
Ach, komt weer binnenkort zon moment dat het kriebelt en dan start ik er weer mee.
Hades nu in de tussentijd eens uitgespeeld.

Jullie ook af en toe last van dit soort periodes?
Zeker! en ook soms wel langere periodes. Heeft voor mij ook vaak wel te maken met andere prioriteiten in het leven :P Maar soms ben ik het ook gewoon wel een tijdje beu. Mooi moment om wat anders te doen.

Ik ben wel een "completionist" dus ik vind het wel leuk om alles te verzamelen, dus vaak doe ik in periodes waar ik geen zin heb om "te moeten" gewoon een beetje mount / pet / achievement farming.

Maar ik heb ook hele expansions overgeslagen in de loop der jaren, of alleen solo gespeeld.

Wat dat betreft was de release van Classic voor mij wel een moment om het weer eens serieus op te pakken. Kwam ook samen met corona, dus sowieso veel thuis tijd. Heerlijke tijd gehad met die guild, paar real life vrienden aan over gehouden nog :) Maar dat is met Cata wel weer een beetje ingekakt.

Nu lekker rustig aan beetje Remix en ik kijk wel uit naar Midnight, ben ook benieuwd naar housing. Ik denk dat ik dat wel leuk ga vinden :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:16
Begonnen met levelen van een Demon Hunter.

Tot nu toe toch wel een zeer leuke class om
Te spelen !

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12 20:27

Vuurvoske

Nunquam cede!

Toevallig joh, die heb ik eerder vanavond ook gehaald!

Beroeps brabander

Traeces schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:12:
Begonnen met levelen van een Demon Hunter.

Tot nu toe toch wel een zeer leuke class om
Te spelen !
Leuke class om mee te spelen :)

Speel met Remix nu ook Demon Hunter. heb er in Battle for Azeroth eentje voor 1 patch gemained.
Twijfel nu na al die fun om met midnight (de volgende expansion) weer mijn rogue een keer in te wisselen voor een andere main. De demon hunter dus... Helemaal nu Demon hunter in midnight een 3e spec krijgt "Devourer"

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-12 09:53

harrie_1

Dreanor Horde NL

Traeces schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 15:14:
Op welke manier verdien je het makkelijkste / snelste bronze in legion remix ?

Met nieuwe chars levelen of content doen op level 80 ?

Wil vooral mounts sparen :)
Ik doe dagelijks alle raids op mythic, dat levert zo'n 60K op.
Daarnaast is denk ik levelen het snelste... gewoon dungeons spammen icm de infinite research quests.
Als je braindead dingen wilt doen, dan Sentinax killen in Broken Isles. Zijn altijd wel meerdere groepen op, als je een goede groep hebt lever dat tussen de 80 en 100k per uur op

Merkez

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:39
Klopt het dat morgen de timewalking event voor BC begint t/m 25 dec? Wordt de Black Temple raid dan een daily reset?

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12 11:04
Traeces schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 11:06:
[...]

Straks eens induiken, gezien ik alle
Mounts wil hebben })
Enige reden dat ik in remix zit, de mounts. Al had ik er al een paar, met de bronze die ik over hou koop ik dan toys van. Voor de rest heb ik Legion gespeeld en geraid dat het nog "normale" expansie was. Dat heb ik dus allemaal wel gezien. Ik heb nu genoeg bronze voor phase 4 mounts en dan zie ik wel of ik nog in remix kom xD. Heb ook alle drie de kleuren transmorg sets. Misschien hier dan ook nog wat items van los kopen, maar raak al aardig klaar met Remix moet ik zeggen xD

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

• nzall
Ik ben een collector, dus ik wil gewoon alles verzamelen wat er te verzamelen valt. En extra alts kweken.

Precies :P zelfde hier haha 100% all the things is altijd de droom ook al zal dat noooooit gebeuren haha maar alles wat er te halen valt is mooi zat.

Ook even een kijkje genomen op de midnight beta naar die void demon hunter.
Kan er nog niks over zeggen omdat k niet genoeg gespeeld had. Maar begin me wel een beetje zorgen te maken over die nieuwe Addon policy van blizzard :P

Merkte daar eigenlijk pas hoe ongelovelijk veel addons ik heb die niet per se game changing zijn maar wel gameplay beinvloeden waardoor ik het fijner vind om te spelen.

Als ze DBM weglaten overleef ik de raids nog wel dat vind ik wel goed. Maar als ze ook al die quest addons en zulke dingen weg gaan halen denk ik persoonlijk dat er zelfs veel mensen zullen zijn die stoppen met spelen hierdoor. En dan noem ik er pas 1 natuurlijk .

Maargoed dat is veeel te ver voor uit denken :)

Wie heeft er ook al zin in 2 december om los te kunnen gaan met housing op de officiele servers (als je de epic editie van midnight gekocht hebt)

Ik wel :) Lekker met de guild in een neighboorhood. Zie al gezellige events voor me door onszelf bedacht enzo haha.

Tweakers neighborhoodje lijkt me ook wel leuk maar weet niet hoe veel huizen je in totaal kan gaan doen.

2 december komt ook de Brawlers guild terug dat is ook wel coole content om solo een beetje mee te spelen. snap niet dat dat zo lang weg was geweest. benieuwd wat ze daarmee hebben aangepast.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 17-11-2025 17:23 ]

• tweakduke

tweakduke

Ricmaniac schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:21:
Ook even een kijkje genomen op de midnight beta naar die void demon hunter.
Kan er nog niks over zeggen omdat k niet genoeg gespeeld had. Maar begin me wel een beetje zorgen te maken over die nieuwe Addon policy van blizzard :P

Merkte daar eigenlijk pas hoe ongelovelijk veel addons ik heb die niet per se game changing zijn maar wel gameplay beinvloeden waardoor ik het fijner vind om te spelen.

Als ze DBM weglaten overleef ik de raids nog wel dat vind ik wel goed. Maar als ze ook al die quest addons en zulke dingen weg gaan halen denk ik persoonlijk dat er zelfs veel mensen zullen zijn die stoppen met spelen hierdoor. En dan noem ik er pas 1 natuurlijk .

Maargoed dat is veeel te ver voor uit denken :)
Dbm ontwikkeld door, al zijn ze nu wel afhankelijk van de informatie die Blizzard openstelt.
Maar daar hoor ik niet heel veel paniek over dat lijkt goed te komen.

Maar het grootste zit voor nu in dat alle addons standaard niet werken in de Midnight versie. Voor veel addons die niet combat gerelateerd zijn, zal dat voornamelijk het versienummer bijwerken zijn en checken dat ze compatible zijn met Midnight.

Ik verwacht wel sommigen daar niet van op de hoogte gaan zijn, maar aan de andere kant wel eens goed dat men hun addons moet updaten.

Voor de UI zie ik eigenlijk al genoeg goede addons die verbetering brengen.

Platinator voor de nameplates
Leatrix plus voor de square minimap
En er zijn al wat andere addons die nameplates veranderen, maar daar blijf ik nog even vanaf.

In ieder geval sommige dingen gaan en de community maakt alweer nieuwe initiatieven. Mijn grootste zorg is of de dps meters van Blizzard op tijd goed zijn. Cooldown manager wordt langzaam aan beter.

Tweakers Discord

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:48
Is er eigenlijk een server waar veel mensen van tweakers opzitten?

Hoe casual is WOW tegenwoordig? Gaming dad...

Ik vermoed dat je nu gewoon casual wekelijks kan inloggen en wat rates bgs doen en je gemakkelijk de beste pvp gear hebt? Of moet je zoals vroeger nog uren spelen/ladder rating om vervolgens nog uren gold te farmen zodat je uw gear kunt enchanten?

[ Voor 12% gewijzigd door stevosmax op 18-11-2025 10:44 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:11
stevosmax schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:43:

Ik vermoed dat je nu gewoon casual wekelijks kan inloggen en wat rates bgs doen en je gemakkelijk de beste pvp gear hebt? Of moet je zoals vroeger nog uren spelen/ladder rating om vervolgens nog uren gold te farmen zodat je uw gear kunt enchanten?
Bijna alles is los van server te doen. Je kunt zelfs een guild joinen van een andere server dan waar je character op zit.

Qua pvp weet ik niets, maar je kunt wel vrij makkelijk een setje gear laten craften volgens mij.

En gold kun je vrij snel krijgen door world quests te doen. Als je de juiste uitzoekt kan het vrij hard gaan met gold verdienen.
stevosmax schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:43:

Server doet inderdaad niks meer eigenlijk. Alles is cross server in principe.

Je kan WoW heel heel casual spelen. Is prima te doen. Er is ook meer solo content dan ooit te voren afhankelijk van hoe leuk je dat vind natuurlijk. In ieder geval is het goed te doen. Je moet alleen accepteren dat je dan natuurlijk niet de uiterste endgame gear elke keer gaat halen waarschijnlijk :P

Maar puur voor questen, gameplay en story kan je heel casual spelen :)

En wat je beschrijft mbt gold etc is zeker niet het geval meer nee :P dat was echt in OG WoW haha.
tegenwoordig krijg je genoeg gold van quests etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 18-11-2025 11:07 ]

We zijn met de guild begonnen de neighbourhood een beetje te plannen :P
Je kan op een website blijkbaar je guild toevoegen en dan kan iedereen een plot selecteren die hij of zij wilt.

Zo kunnen we zien waar iedereen een beetje wil wonen en of er consessies gedaan moeten worden haha.

Net op de beta nog even goed rondgekeken om mijn keuzes te maken.
mijn favoriete plekjes nu zijn plot 0, 32, 29

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:15

Dutch_Celt

Jollygood

De midnight CE is beschikbaar op amazon.nl, voor wie wil.
Eindelijk afrekenbaar zonder foutmeldingen in mandje.

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_Celt op 25-11-2025 18:48 ]

@Vuurvoske Thanks voor het doorgeven van die secret mount :) ik heb die vanavond gehaald. Er moeten echt meer van zulke secrets in WoW komen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nT340udXnpS1y4InTUZWYbtYa3g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7ECODgmc4pmQGYGn7TvQoUTa.png?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 25-11-2025 22:44 ]

• nzall
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:30:
@Vuurvoske Thanks voor het doorgeven van die secret mount :) ik heb die vanavond gehaald. Er moeten echt meer van zulke secrets in WoW komen

[Afbeelding]
Er zijn een hele hoop van dat soort secrets. Legion is de eerste uitbreiding waarin ze die hebben toegevoegd. En met de vorige anniversary event is er een enorm uitgebreid secrets event toegevoegd, EN een speciale motorfiets mount genaamd Incognitro.

nzall schreef op woensdag 26 november 2025 @ 08:06:
[...]

Er zijn een hele hoop van dat soort secrets. Legion is de eerste uitbreiding waarin ze die hebben toegevoegd. En met de vorige anniversary event is er een enorm uitgebreid secrets event toegevoegd, EN een speciale motorfiets mount genaamd Incognitro.
Klopt die heb ik ook gedaan. Was super vet! Ik was ook onderdeel van die discord halverwege het uitzoeken zeg maar.

Heb niet meegeholpen hoor maar de discord een beetje blijven lezen en in de gaten houden en dat vond ik al super leuk om te zien haha.

Heb zelf nooit de tijd of geduld om dat te gaan doen.. het uitzoeken 8)7

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-12 12:56
Midnight release op 3 maart 2026.

Aparte datum zo vroeg in het jaar.

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 20:17
Dutch_Celt schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:46:
Bedankt! Ik zit al weken te verversen :)
JessetjeNL schreef op woensdag 26 november 2025 @ 19:36:
Midnight release op 3 maart 2026.

Aparte datum zo vroeg in het jaar.
Is de 3 day early access dan op 3 maart of beginnen mensen met de epic editie dus op 28 feb.. Denk het laatste.

Wel raar idd zo vroeg in het jaar maar wel goed denk ik gezien het een continuatie is.
Nog 1 weekje ook tot housing :D kan niet wachten om er uren en uren aan te spenderen iets cools te bouwen.

• tweakduke

tweakduke

Past precies in de 1.5 jaar tijdsduur van een expansie in de trilogie.

The Last Titan mogen we dan september 2027 verwachten.

Ben benieuwd hoeveel ze nog afkrijgen van de ui implementatie en al die class reworks.

Tweakers Discord

• nzall
Ik verwacht dat de lancering van Midnight tamelijk ruw zal zijn, en dat het spel pas echt goed speelbaar zal zijn als 12.0.5 en 12.0.7 er zijn...

@nzall Waarom verwacht je dat dan?

De laatste release die minder soepel verliep was volgens mij WoD.. De rest is in mijn beleving daarna erg goed verlopen elke keer.

• nzall
Ricmaniac schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:50:

De laatste release die minder soepel verliep was volgens mij WoD.. De rest is in mijn beleving daarna erg goed verlopen elke keer.
Ik heb het niet over de stabiliteit van het spel, maar over de UI changes. Ik verwacht (en Blizzard heeft al met zoveel woorden gezegd) dat de UI niet af zal zijn tegen de launch van Midnight, en dat sommige features pas zullen werken tegen 12.0.5 of 12.0.7.

Ah okay. Daar heb je wel gelijk in denk ik ja vooral met al die addon changes ook. Denk echt dat ze daarmee van een koude kermis gaan thuis komen daarmee en dat ze zelfs spelers verliezen hierdoor. Merkte aan mezelf dat ik sommige dingen in de beta al irritant vond. Dan weet je hoe gewend je er aan was.

Zou me niks verbazen als dat wat jij benoemd pas goed werkt bij 12.5 :P

• nzall
Ik ben ook Maandag gescammed geweest. Ik wil dolgraag de Gallywix mount, en ik dacht "kom, de gewone prijs is momenteel 700-900K, en ik heb daar Tokens voor gekocht, laat ik het er maar eens op wagen"... Domweg mijn goud getrade in Dornogal voordat ik in een raid group zat en daarna nooit een invite gekregen. 700K weg...

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

2 Maart is de US launch, in Europa krijgen we Midnight op 3 Februari. :+

• Noekoee
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-12 17:04
Verschrikkelijk man :-(
Kun je hier een ticket voor indienen?
nzall schreef op donderdag 27 november 2025 @ 09:49:
Ik ben ook Maandag gescammed geweest. Ik wil dolgraag de Gallywix mount, en ik dacht "kom, de gewone prijs is momenteel 700-900K, en ik heb daar Tokens voor gekocht, laat ik het er maar eens op wagen"... Domweg mijn goud getrade in Dornogal voordat ik in een raid group zat en daarna nooit een invite gekregen. 700K weg...

• nzall
Noekoee schreef op donderdag 27 november 2025 @ 10:42:
Verschrikkelijk man :-(
Kun je hier een ticket voor indienen?

[...]
Ik heb er dinsdag een ticket voor ingediend, maar er is nog niets mee gebeurd. Gewoon wachten vrees ik... Maar ik denk niet dat ik mijn goud zal terugzien, want dat staat expliciet zo in de support guidelines.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Dutch_Celt schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 18:46:
Toevallig omdat ik het nieuws over de release date zag op de frontpage, dacht ik even amazon nl checken. Eindelijk na maanden na die bekendmaking nu gelukkig kunnen bestellen _/-\o_

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ricmaniac schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:30:

[Afbeelding]
Weet jij de attunement van UBRS en die van Karazhan nog? De questline van Magtheridon voor de champion of the Naaru titel? Dat vond ik echt fantastisch!!

Beroeps brabander

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-12 20:16

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Vuurvoske schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:38:
[...]

Weet jij de attunement van UBRS en die van Karazhan nog? De questline van Magtheridon voor de champion of the Naaru titel? Dat vond ik echt fantastisch!!
De sleutel naar UBRS was echt waardevol toentertijd. Eerst LBRS doen en als de groep tijd en zin had (en de groep vlot genoeg door content ging) was het "ok so anyone got the key?" :D Sowieso Blackrock Depths was ook al waanzinnig om (volledig) te doen. UBRS veel gedaan om dat shield van Drakkisath (eindbaas UBRS) te vinden, voor fire resistance.

Die van Karazhan staat mij veel minder bij (wel gedaan c.q. moeten doen) en nu ik lees wat 't inhield is dat ook geen verrassing. Magtheridon kan ik mij ook niet meer herinneren gedaan te hebben, en even opgezocht maar ik ben er vrij zeker van dat ik 'm niet gedaan heb. Waarschijnlijk raid prio anders of zo, is ook maar een paar maanden een requirement geweest voor Blizzard 'm eruit beukte.

[ Voor 23% gewijzigd door Klauwhamer op 28-11-2025 11:09 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

• nzall
Update over de scam: Blizzard heeft op mijn ticket geantwoord. Samengevat: ze hebben de scammer kunnen identificeren en zijn het aan het onderzoeken. Maar omdat dit geen officiëel ondersteunde transactie is omdat ze niet volledig in het trade venster kan worden uitgevoerd kunnen ze mij niet mijn goud teruggeven. En in het vervolg raden ze aan om bij dit soort transacties pas mijn goud te traden als ik in de raid zit. Dat was ik toch sowieso van plan, maar het is goed om dat advies ook van Blizzard te krijgen.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-12 13:41

Felyrion

goodgoan!

Klauwhamer schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 10:58:
[...]

De sleutel naar UBRS was echt waardevol toentertijd. Eerst LBRS doen en als de groep tijd en zin had (en de groep vlot genoeg door content ging) was het "ok so anyone got the key?" :D Sowieso Blackrock Depths was ook al waanzinnig om (volledig) te doen. UBRS veel gedaan om dat shield van Drakkisath (eindbaas UBRS) te vinden, voor fire resistance.

Die van Karazhan staat mij veel minder bij (wel gedaan c.q. moeten doen) en nu ik lees wat 't inhield is dat ook geen verrassing. Magtheridon kan ik mij ook niet meer herinneren gedaan te hebben, en even opgezocht maar ik ben er vrij zeker van dat ik 'm niet gedaan heb. Waarschijnlijk raid prio anders of zo, is ook maar een paar maanden een requirement geweest voor Blizzard 'm eruit beukte.
Ik hield echt van die meer langzame manier van progressie. Plus dat iedereen achter iets anders aan zat, dat vond ik ook leuk. Als priest wou ik onder andere de Scepter van Thaurissan in BRD, maar dat werd bijna nooit gehaald, maar het is leuk om zo'n specifiek doel te hebben.

Nu maakt het niks uit wat je krijgt, het is gewoon je vorige item +x item lvl. Veel te saai vind ik.

Ik mis wel dat je nog echt moest zoeken voor bepaalde quests (ook al hadden we toen ook al wel thottbot en allakhazam) en je moest voor flink wat quests groepen maken (bijvoorbeeld de quests rond Stromgarde in Arathi). Wat dat betreft blaas je overal doorheen vandaag de dag. Echt een andere filosofie.

Gelukkig ben ik ook fan van verzamelen van pets, mounts, achievements, secrets etc., dus er is nog meer dan genoeg te genieten :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• tweakduke

tweakduke

Verschil van die tijd was dat al die ervaringen nieuw waren en daarmee ook tof om te doen. Zelfs al die afstanden lopen wat je toen moest doen deed je gewoon en wat was het tof om een mount te hebben met 60% movement speed op level 40.

Daarmee veranderen tijden wel en soms is het goed en soms minder. Ik vind aan de ene kant het verfrissend om ieder half jaar een nieuw seizoen te hebben, maar mensen zijn daarmee ook wel erg ongeduldig geworden.

Veel zaken moeten snel en dan ook nog op een bepaalde manier. Er zit natuurlijk een ondergrens aan hoe langzaam men kan zijn of hoe slecht men dingen kan uitvoeren, maar als het doorslaat naar de andere kant dan haal je de creativiteit en daarmee plezier uit de speler. Dan krijg je die saaie grindfests wat sommigen niet eens door hebben dat ze op de automatische piloot spelen "omdat het zo moet".

Tweakers Discord

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:33
Vanochtend random Onyxia gedaan en ja hoor de mount drop :)

• Highfeed
Ricmaniac schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:50:

Pwah, dit was echt dramatisch. Que van weet ik niet hoe lang om er dan achter te komen dat het onspeelbaar was. :?

Highfeed schreef op maandag 1 december 2025 @ 13:56:
[...]

Pwah, dit was echt dramatisch. Que van weet ik niet hoe lang om er dan achter te komen dat het onspeelbaar was. :?
oke dat ligt dan misschien aan je server. Mijn server ging flawless. geen eens een relog nodig om 00:00

• stickfiguur
  • Laatst online: 01-12 14:59
nzall schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 13:12:
Update over de scam: Blizzard heeft op mijn ticket geantwoord. Samengevat: ze hebben de scammer kunnen identificeren en zijn het aan het onderzoeken. Maar omdat dit geen officiëel ondersteunde transactie is omdat ze niet volledig in het trade venster kan worden uitgevoerd kunnen ze mij niet mijn goud teruggeven. En in het vervolg raden ze aan om bij dit soort transacties pas mijn goud te traden als ik in de raid zit. Dat was ik toch sowieso van plan, maar het is goed om dat advies ook van Blizzard te krijgen.
Ik speel zelf al lang niet meer maar als ik t goed begrijp wilde je een mythic raid boss mount kopen? Ik zou dan sowieso pas (al) het goud traden op t moment dat de boss neer ligt en ze op het punt staan om de mount naar je te masterlooten. Het is namelijk een beetje zot om er voor te betalen zonder dat je weet of de persoon die het verkoopt een groep heeft die de boss uberhaupt kan killen.

• nzall
stickfiguur schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:59:
[...]

Ik speel zelf al lang niet meer maar als ik t goed begrijp wilde je een mythic raid boss mount kopen? Ik zou dan sowieso pas (al) het goud traden op t moment dat de boss neer ligt en ze op het punt staan om de mount naar je te masterlooten. Het is namelijk een beetje zot om er voor te betalen zonder dat je weet of de persoon die het verkoopt een groep heeft die de boss uberhaupt kan killen.
Mythic Gallywix is in dat opzicht minder een risico. Gallywix Mythic was indertijd getuned voor spelers rond 670 itemlevel, en met het huidige Turbo Boost event hebben de meeste guilds ilvl 720 of 730.

En daarnaast is Mythic Gallywix één van de allermakkelijkste end of raid bosses ooit. Liquid had slechts 100 attempts nodig voor hun World First kill. Meerdere bosses in de raid hadden meer kills nodig. Als een guild Mythic Dimensius kan doen, is Mythic Gallywix niet meer dan een formaliteit. Sterker nog: Mythic Gallywix is goedkoper om te kopen dan Mythic Ansurek omdat het zo eenvoudig om te doen is, ook al is Ansurek nu een patch ouder dan Gallywix.

• Highfeed
Ricmaniac schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:05:
[...]

oke dat ligt dan misschien aan je server. Mijn server ging flawless. geen eens een relog nodig om 00:00
Ik doelde op WoD :9 Was misschien wat onduidelijk ;)

Highfeed schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:15:
[...]

Ik doelde op WoD :9 Was misschien wat onduidelijk ;)
Ah idd ik dacht dat je het over recente launch bedoelde :P

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14:26
wauww ik ben laat begonnen aan legion remix, maar ben door een aardig iemand zoveel geboost in raids ongelooflijk ...

15 november was mijn druid level 80 en vandaag heb ik een boost gekregen in M+ 40 :o
zo leuk... zoveel achievements erbij, ongelooflijk... ik die nooit M+ doet in retail lol.
Je hebt soms echt heel aardige mensen in wow :*) ❤️❤️❤️
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wW-VGREgOG3HJYSzhfNwVe0xV4o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7fDNHq0nF2YqkaNfyVKioIAD.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNax-CqCxCs1kCkc-YDFbpLw2eg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wVavi5aTuSsn3eexCo6mgoSW.jpg?f=user_large

• Kreekje
  • Laatst online: 05-12 10:05
rahd schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 12:05:
wauww ik ben laat begonnen aan legion remix, maar ben door een aardig iemand zoveel geboost in raids ongelooflijk ...

15 november was mijn druid level 80 en vandaag heb ik een boost gekregen in M+ 40 :o
zo leuk... zoveel achievements erbij, ongelooflijk... ik die nooit M+ doet in retail lol.
Je hebt soms echt heel aardige mensen in wow :*) ❤️❤️❤️
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vergeet ook zeker niet +20's te lopen voor de dungeon portals vrij te spelen. Die kan je dan in retail ook gebruiken. Het is wel enkel voor de dungeons die ooit in de M+ pool gezeten hebben (buiten in de Legion expac). Het zijn er een stuk of 5-6?

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• rahd
Kreekje schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 12:30:
[...]

Vergeet ook zeker niet +20's te lopen voor de dungeon portals vrij te spelen. Die kan je dan in retail ook gebruiken. Het is wel enkel voor de dungeons die ooit in de M+ pool gezeten hebben (buiten in de Legion expac). Het zijn er een stuk of 5-6?
ohh wist ik niet, dankje

• tweakduke

tweakduke

rahd schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 13:09:
[...]

ohh wist ik niet, dankje
https://www.wowhead.com/news/earn-5-legion-dungeon-portals-in-legion-remix-378855

Daar staat welke je kan verdienen :)

Ben zelf de laatste bronze aan het farmen en denk dat de laatste alts ook nog even level. Ik kwam er nog achter dat bijvoorbeeld voor een rogue een bepaalde artifact mog alleen te kopen was op de rogue bij de toys & pet vendor. Soms willen dat soort zaken zichtbaat worden als je op "show all" klikt bij de vendor, maar dat was bij dit niet.

Maar goed met mijn main op bijna 999 vers, is er wel zoveel experience boost. Levelen gaat echt heel snel.

Tweakers Discord

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:11
Ik heb helaas niet zo veel tijd om te spelen laatste tijd, maar probeer toch beetje legion remix te doen af en toe. Het gearen valt me alleen wat tegen. Zit nu op ilvl 620 - 630 ergens of zo. Klopt het dat je alleen maar kan gearen met de daily boxes van (heroic) dungeon, de infinite research quests en de motes?

Ipv dagelijks alle mythic raids doen is het meer 1x per week zeg maar. En was nu bezig met de campaign voor extra exp en infinite knowledge, maar doordoor krijg ik geen gear.

Ga nog wel proberen een aantal classes naar 80 te trekken in lemix. Volgens mij gaat dat echt super snel met die exp buffs :)
[...]

Omg wat een goeie tip.. dit wist ik niet eens.. thanks ga alles even doen.

Inmiddels ook weer een beetje terug naar Retail.

Gisteren ahead of the curve gehaald. Had echt al maanden niet meer geraid.
Ook een beetje mythics gedaan. had een steady groep voor +7's dus gewoon paar van die keys gedaan om gewoon zeker te zijn van rating voor intime halen enzo.

Doel is gewoon weer die 2k rating voor mij en dan vind ik het mooi geweest voor dit seizoen in retail :P blijven we lekker bronze farmen in remix tot we ALLE rewards hebben.

• rahd
tweakduke schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 13:19:
[...]

https://www.wowhead.com/news/earn-5-legion-dungeon-portals-in-legion-remix-378855

Daar staat welke je kan verdienen :)

Ben zelf de laatste bronze aan het farmen en denk dat de laatste alts ook nog even level. Ik kwam er nog achter dat bijvoorbeeld voor een rogue een bepaalde artifact mog alleen te kopen was op de rogue bij de toys & pet vendor. Soms willen dat soort zaken zichtbaat worden als je op "show all" klikt bij de vendor, maar dat was bij dit niet.

Maar goed met mijn main op bijna 999 vers, is er wel zoveel experience boost. Levelen gaat echt heel snel.
Bedankt. :) zal t lezen.
Maar oh my god 999 Versatility al?? _/-\o_ Hoe dan?
Jij raast dan zeker door alles heen, hahah
rahd schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:42:
[...]

Ja vanaf 200% vers raast het in principe overal al door :P

• rahd
[...]

Iemand zin samen te doen? al die portals unlocken bedoel ik
(met een noob als ik?😳zeg ik gelijk maar)

• tweakduke

tweakduke

rahd schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:42:
[...]

Vanaf het begin geregeld gespeeld en de laatste week wel even goed gefarmed door vooral mythic raids te doen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 02-12-2025 22:37 ]

Tweakers Discord

Morgen is het zo ver voor de mensen met de Midnight Epic Edition :)
Heb er echt zin in :P

Hoop zooooo dat het niet snel een mtx fest wordt. maar heb daar eigenlijk geen vertrouwn in met alles wat al leaked is.

• nzall
Correctie: ALLE preorders hebben toegang tot housing, ook die met een normal of heroic edition. De Epid Edition geeft enkel de launch early accesss. https://news.blizzard.com...-and-come-home-december-2

Wtf dan hebben ze da veranderd. weet het 99.9% zeker dat er eerst alleen housing early access bij de epic editie stond. Maar goed van ze dan als dat zo is

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 02-12-2025 23:36 ]

• rahd
Voor degene geen legion remix spelen of willen spelen, maar die player housing wel geweldig gaan vinden... je kan ook wat leuke Decor farmen in Legion Remix

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-12 14:51
Vanochtend nog even snel mijn plotje veilig gesteld (No.19).
In Remix zit ik nu bijna op 400% XP. Dus een altje levelen is vreselijk snel klaar nu, het is bijna crimineel.
Qua item level zit ik nog wel laag, rond de 709 dacht ik dus dat schiet niet echt op.
De journey voor de Trading Post gaat met het levelen van een Remix char ook heel snel.

• nzall
Carthrax schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:29:
In Remix zit ik nu bijna op 400% XP. Dus een altje levelen is vreselijk snel klaar nu, het is bijna crimineel.
Qua item level zit ik nog wel laag, rond de 709 dacht ik dus dat schiet niet echt op.
De journey voor de Trading Post gaat met het levelen van een Remix char ook heel snel.
Ze hebben net ook nog in de patch de EXP die je nodig hebt tussen 70 en 80 met 80% generfed. Ik weet wel niet of ze ook de Remix buff van 250% verwijderd hebben.

• Kreekje
nzall schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:17:
[...]

Ze hebben net ook nog in de patch de EXP die je nodig hebt tussen 70 en 80 met 80% generfed. Ik weet wel niet of ze ook de Remix buff van 250% verwijderd hebben.
Blijkbaar hebben ze de buff in lemix niet weggehaald. Dus vanaf level 70 naar 80 is praktisch 5 quests binnenbrengen. :+

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• nzall
Wat ook leuk is: je kunt blijkbaar nu in retail van level 70 tot level 80 levelen gewoon met First Craft bonuses. Maar je moet dan wel je first craft bonuses doen in het Dragonflight Dreamsurge gebied. De makkelijkste manier om dat te doen is met Enchanting, want je kunt dat overal doen en er zijn een paar zeer eenvoudige first craft bonuses te vergaren door de faction illusions.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Carthrax schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:29:
Hoe kom je op 400% xp?

Beroeps brabander

• Kreekje
Per daily (blauwe quest) van die draak krijg je 1% extra exp. Zo kan je er 15-ish doen. Elke dag kan je een paar (denk 3) opnieuw doen. Dit kan je op al je lemix chars doen, dus dan gaat het goed vooruit.
Daarnaast krijg je per level 80 char een legendary consumable die je 10% extra exp geeft.

Zit zelf nu met 375% ofzo.

• nzall
Er zijn ook een paar gratis bonussen: je krijgt 10% als je de intro voor de eerste keer doet, 10% voor je eerste level 40, nog eens 10% voor elke leveling campaign die je doet. Dus dat is een eenmalige bonus van 70% die je kunt unlocken.

Ook me plotje geclaimed (29) in guild neighborhood.
En al druk bezig met aankleden haha :P

Oh man hier ga ik zooo veel tijd aan kwijt zijn :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1232yCSGHr59fPpjlT_0uZLDqTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FF8hkvYwsfeHqBk9DyeBQZ9y.png?f=fotoalbum_large

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

nzall schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:07:
Er zijn ook een paar gratis bonussen: je krijgt 10% als je de intro voor de eerste keer doet, 10% voor je eerste level 40, nog eens 10% voor elke leveling campaign die je doet. Dus dat is een eenmalige bonus van 70% die je kunt unlocken.
Waar kan ik zien hoeveel bonus zo ik krijg? En krijg ik die ook in retail of alleen in Legion Remix

Beroeps brabander

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:08
Vuurvoske schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:01:
[...]

Waar kan ik zien hoeveel bonus zo ik krijg? En krijg ik die ook in retail of alleen in Legion Remix
Je hebt een buff rechtboven (naast je mapview) waar je dat kan zien.
En alleen in Lemix! Niet in Retail (maar daar is nu Turbulent Timeways bezig dus exp is ook zo te verdienen)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-12 14:51
Ricmaniac schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:07:
Ook me plotje geclaimed (29) in guild neighborhood.
En al druk bezig met aankleden haha :P

Oh man hier ga ik zooo veel tijd aan kwijt zijn :')

[Afbeelding]
Buurman!

Er zijn 2 addons handig voor Housing:
- Home Bound
- Decor Vendor

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:07
Heb wel wat Housing dingetjes gedaan maar sowieso wel wat gripes ermee

- 200 exterior item budget is veel te weinig, plus geen light sources toestaan terwijl je gewoon staande lampen en andere lantaarns hebt is een keuze die ik niet begrijp, zal vast wel iets te maken hebben met server lag ofzo
- Decor meer dan eens moeten kopen is ook al zoiets, gewoon een keer aanschaffen en het dan permanent unlocken voor gebruik ongelimiteerd.
- Complete grid van je plot zodat je kunt zien waar items kunnen staan en waar niet, vooral exterior.

Heb al best wat omdat ik toch op de goldcap zit maar het had wel wat beter gemogen.
Akaendra schreef op donderdag 4 december 2025 @ 09:08:
Heb wel wat Housing dingetjes gedaan maar sowieso wel wat gripes ermee

- 200 exterior item budget is veel te weinig, plus geen light sources toestaan terwijl je gewoon staande lampen en andere lantaarns hebt is een keuze die ik niet begrijp, zal vast wel iets te maken hebben met server lag ofzo
- Decor meer dan eens moeten kopen is ook al zoiets, gewoon een keer aanschaffen en het dan permanent unlocken voor gebruik ongelimiteerd.
- Complete grid van je plot zodat je kunt zien waar items kunnen staan en waar niet, vooral exterior.

Heb al best wat omdat ik toch op de goldcap zit maar het had wel wat beter gemogen.
Zeker, genoeg op aan te merken. deel die punten die jij noemt. Vind het ook vervelend dat je elk meubel dat je neerzet opnieuw moet kopen als je hem vaker wilt gebruiken zeg maar. Heb liever gewoon dat je de blueprint koopt en dan zo vaak kan neerzetten als je wilt.

Maar andere dingen doen ze weer veel beter dan andere games. Vind het bijv super chil dat je alles kan freeformen in principe, groter of kleiner maken, roteren hoe je wilt. laten clippen door andere objecten en gridlocken of niet etc. Het maakt het dat je super creatief aan de slag kan gaan :P zo was ik aan het klooien om een barbecue te maken :P is eigenlijk een chest en smelting furnace ofzo. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/toA9xOEWOv7Znpn_yi49LzuAAsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YSoDqKZ8OvJwjdufM8klRH3m.png?f=fotoalbum_large

En zag deze op reddit voorbij komen: His and Her Gaming room.. ook heel ziek als je individueel de stukken bekijkt die die gebruikt heeft. bijv die muismat en muis is eigenlij keen deurmat en steen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVcXTw6iM3piFsd2TBfvUG_dwgQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZtfANVmTnHcZT6QlfDbcuJ5Z.png?f=fotoalbum_large

• Soulizer
  • Nu online
Is die hele housing voor iedere subbed player beschikbaar of alleen als je midnight hebt aangeschaft?
Ik heb die CE box gepreordered via Amazon nl, maar heb natuurlijk nog geen midnight code dat komt pas als die box binnen is:?

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 20:17
Soulizer schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:41:
Is die hele housing voor iedere subbed player beschikbaar of alleen als je midnight hebt aangeschaft?
Ik heb die CE box gepreordered via Amazon nl, maar heb natuurlijk nog geen midnight code dat komt pas als die box binnen is:?
Dat is elke jaar geouwehoer met fysieke CE boxen en een pre-order code.
Bottomline: We krijgen geen code.
Vorig jaar hebben we wel een code gekregen na veel aandringen op de Blizzard fora. Echter liepen toen de pre-orders niet via Amazon maar via de Blizzard Gear store zelf (gelukkig zijn we daar vanaf iig).

Wat je wel kan doen is zelf Midnight pre-orderen via Battle.net. Eenmaal bij/na het activeren van de CE box code krijg je een refund voor Midnight. Mij is echter niet helemaal duidelijk of die refund terug op je creditcard komt, of dat je het als Blizzard tegoed krijgt.

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Dutchy007 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:58:
[...]

Vorig jaar hebben we wel een code gekregen na veel aandringen op de Blizzard fora. Echter liepen toen de pre-orders niet via Amazon maar via de Blizzard Gear store zelf (gelukkig zijn we daar vanaf iig).

Wat je wel kan doen is zelf Midnight pre-orderen via Battle.net. Eenmaal bij/na het activeren van de CE box code krijg je een refund voor Midnight. Mij is echter niet helemaal duidelijk of die refund terug op je creditcard komt, of dat je het als Blizzard tegoed krijgt.
Als je een 2e Midnight code toevoegt aan je b.net account met Midnight al geactiveerd, dan krijg je het tegoed als blizzard balance toe gewezen.

Persoonlijk prima, en ook wat ik weer ga doen. (Met BFA en SL ook gedaan, DF CE gemist helaas) komt toch wel op met mounts voor guildies hun verjaardag, promo pets (die Daisy charity sloth toen van gekocht) en nu met Housing straks vast wel een keer iets dat ik denk geinig, waarom niet. (Die tuinkabouter die gedatamined was voor de cashshop gaat sowieso m'n erkertje in!)

• Soulizer
  • Nu online
Dutchy007 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:58:
[...]

Thank you voor je reactie, duidelijk ook. Echter lijkt mij nu extra digital aanschaffen en daarna battle.net tegoed krijgen eigenlijk een waste of money. Ik zie niet 1,2,3 om iets anders op bnet alsnog te kopen aiya

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-12 18:51
Had vorige week wow terug geactiveerd na een break van 2 jaar, mijn main gelevelled, ging redelijk vlot.
Gisteren had ik een altje van lvl 70 vast gepakt, met de timewalking dungeons was ik op 90min max lvl...

Vorige week was van lvl 79 naar 80 ongeveer 500k xp, nu nog maar 70k?

• Rhahyrion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:57
Reucht schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:16:
Had vorige week wow terug geactiveerd na een break van 2 jaar, mijn main gelevelled, ging redelijk vlot.
Gisteren had ik een altje van lvl 70 vast gepakt, met de timewalking dungeons was ik op 90min max lvl...

Vorige week was van lvl 79 naar 80 ongeveer 500k xp, nu nog maar 70k?
Klopt. Dit is afgelopen woensdag met de nieuwe patch met 80% naar beneden gebracht.
Pagina: 1 ... 66 67 Laatste