Toch Demon Hunter geworden voor mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Motaro op 08-10-2025 16:52 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Het is echt een stuk beter dat er verschil in currency zit nu man.
Bronze voor collectibles gewoon en iets anders voor powergain etc. beter om ht zo gescheiden te hebben.
Inmiddels level 44 en de looking for raid wings al allemaal gedaan ook (die ik kon doen) en ben al redelijk ver in stormheim. dat was mijn eerste zone waar ik begon. Ik zit er lekker in en geniet er van
Ook gelijk een weak aura gedownload die je bronze requirements laat zien
Nou is het wel zo dat je er best wat vanaf kan halen door bijv de class mounts niet te kopen maar gewoon te doen door en class te levelen die ook die mount geeft etc.
Maar ben benieuwd straks hoe het speelt op Heroic difficulty als je de hele wereld aan past. Heb dat al even geprobeerd maar toen was ik heel snel dood haha dus dat was nog iets te moeilijk.
Wel een achievement daarvoor gekregen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:28
Gisteravond ook een aantal dungeons gedaan, is leuk om te doen
Ik ben dat ook nu gaan doen maar ben al 56 voordat ik het deedtweakduke schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:09:
De heroic diffixulty heb ik aangezet op level 20 en dan farm je meer power. Pull gewoon niet te veel.
Gisteravond ook een aantal dungeons gedaan, is leuk om te doen
Stuk voorzichtiger spelen though maar scheelt wel redelijk wat in powergain als je alles op heroic doet.
En er zitten redelijk wat achievements achter dus dat is wel nice.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Toch maar eens een demon hunter proberen denk ik. Of een death knight... Lang geleden dat ik die heb gespeeld en de tank specs zijn natuurlijk altijd wel handig om solo het een en ander te kunnen doen.
Remix is echt peanuts.IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:59:
Hoeveel tijd moet je eigenlijk steken in remix om te levelen en beetje ok gear te krijgen? Op mijn main heb ik mijn doel wel weer behaald eigenlijk voor dit seizoen, dus beetje afwisseling is wel leuk![]()
Toch maar eens een demon hunter proberen denk ik. Of een death knight... Lang geleden dat ik die heb gespeeld en de tank specs zijn natuurlijk altijd wel handig om solo het een en ander te kunnen doen.
De eerste keer levelen duurt even ietsje pietje langer maar in principe ben je in 2 dagen 80.
En het kan heel veel sneller als je de juiste trucjes gebruikt maar zou er niet mee botheren.
Je kan alle raids etc al joinen vanaf level 20 enzo dus maakt allemaal niet uit.
En als je daarna nog meer alts in remix maakt gaan die 10x zo snel
je eerste character heeft ongeveer 8 uur nodig om te levelen. De alts daarna zijn telkens minder, want er zijn een hoop Warband Wide EXP bonussen te unlocken. Elke zone die je doet geeft 10% bonus EXP voor je hele Warband in Remix. Er zijn dan ook nog eens speciale "Infinite Research" quests waarvan je er elke dag tot wel 18 kunt doen die elk 1% bonus EXP geven, opnieuw voor je hele Warband. En als je level 40 en 80 haalt krijg je NOG EENS 10% extra. Ik heb nog maar 1 level 80 en ik geloof dat ik al aan 100% Bonus EXP zit, na in feite een weekendje spelen.IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:59:
Hoeveel tijd moet je eigenlijk steken in remix om te levelen en beetje ok gear te krijgen? Op mijn main heb ik mijn doel wel weer behaald eigenlijk voor dit seizoen, dus beetje afwisseling is wel leuk![]()
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Had net iemand in mijn daily raid run die kneiter veel dps deed. ging ik even kijken zat in die infinite buff 1400% bonus xp XD
Die is denk ik max level met 1 quest haha
Je kunt dat doen vanaf 24 uur nadat je character gemaakt is. Geen nood aan wachten tot het einde.IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:14:
Haha, ok, eens kijken wat we kunnen bereiken dan. Worden deze characters dan ook weer overgezet naar retail zoals ook met MoP remix?
Je kan hem over zetten naar retail wanneer je wilt. hoeft gelukkig dit keer niet te wachten tot remix voorbij is.IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:14:
Haha, ok, eens kijken wat we kunnen bereiken dan. Worden deze characters dan ook weer overgezet naar retail zoals ook met MoP remix?
Maar je kan hem niet terug zetten als je hem eenmaal hebt overgezet.
Ben weer terug van me 30 dagen warme vakantie, was heerlijk. 😁😁
Iedereen met Legion remix al begonnen?
Welk character is sterk om meeste solo te kunnen doen?
Miss is de XP die je krijgt gecapped maar niet de stat die je ziet?nzall schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:57:
1400% bonus EXP? Ik dacht dat de bonus EXP capte op 400%?
Kan zijn dat ik het dan verkeerd heb hoor maar ben overtuigd dat ik het nummer 1400 zag
Als dit waar is ga ik zeker wel even een kijkje nemen denk ikZerora schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:52:
Voor wie niet kan wachten om Housing uit te proberen. Morgen komt als het goed is Housing naar de PTR toe.
Toch niet ..Zerora schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:52:
Voor wie niet kan wachten om Housing uit te proberen. Morgen komt als het goed is Housing naar de PTR toe.
5 uur geleden
The Housing FeatureTest on the Public Test Realms (PTR) has been temporarily delayed. We'll provide an update with new details when we have more information.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
https://completionism.com/events/legion-remix
Het laat ook zien hoe veel je van alle currency nog moet voor alles.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Ja heel graag maar het duurt nog even voor ik op jou level mee kan vrees ik.Kreekje schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:20:
Mensen hier die op remix wat willen M+'en? Zit momenteel als guardian druid op ilvl 660 met +22% vers. Zou dat nog wat willen omhoog krijgenDM je battlenet maar.
Ik zit een klein beetje stuck. Ik heb 590 ilvl maar op 1 of andere manier krijg ik weinig betere gear. veel van hetzelfde ilvl komt uit rewards enzo.
Also heb ik maar 3% vers bonus
Ik heb t over de fysieke box
Ik was op vakantie, dus kon ik niks doen zonder PC daar.
Nu zie ik dat alles uitverkocht is bij Blizzard
En als je het wel heb gekocht, hoe zit het dan met early access?
Of moet je wachten tot in juni volgend jaar
Je kan hem gewoon kopen via Amazon. Volgens mij zijn zij ook de gecontracteerde reseller voor deze boxen.rahd schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:26:
Heeft iemand van jullie die World of Warcraft: Midnight Collector's Edition gepreorderd?
Nu zie ik dat alles uitverkocht is bij Blizzard![]()
Linkje
https://www.amazon.nl/dp/B0FSKXK23B
Ik zag het daar ook ja, maar helemaal onderin staat dit Land van herkomst : ChinaRhahyrion schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:00:
[...]
Je kan hem gewoon kopen via Amazon. Volgens mij zijn zij ook de gecontracteerde reseller voor deze boxen.
Linkje
Daarom twijfel ik
Ik probeer al 2 weken deze box te bestellen op amazon.nl, maar kom niet door het bestelproces. Blijft maar aangeven dat er niet genoeg exemplaren zijn en dat hij uit m'n winkelmandje is gehaald. Tips?Rhahyrion schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:00:
[...]
Je kan hem gewoon kopen via Amazon. Volgens mij zijn zij ook de gecontracteerde reseller voor deze boxen.
Linkje
De box wordt gemaakt in China, in opdracht van Blizzard. Amazon (NL/DE/IT/ES etc) is de enige verkoper in Europa die de CE verkoopt.rahd schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:09:
[...]
Ik zag het daar ook ja, maar helemaal onderin staat dit Land van herkomst : China
Daarom twijfel ik
Live tussen grote aanhalings tekens, want het is een groot lagfest in the housing zone. (als het je eenmaal gekukt is om bij een vrije plot te komen, én hem te kopen, én binnen te komen in je huis valt het wel weer mee.)
Eerste impressie is echt Wauw wat is dit leuk om mee te spelen! Nog niet echt wat zinnigs in elkaar gezet anders dan een halve jumping puzzle in een 7-hoog stairwell.
Vandeweek maar eens duiken in alle achievements enzo die je al kan doen voor housing decor, kijken of ik m'n starter kit wat kan opbouwen.
[ Voor 83% gewijzigd door Ischium op 16-10-2025 23:06 ]
Ja, in grote lag fest. Ben in Founders Point, maar daarmee is ook alles gezegdIschium schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:49:
Housing is "live" op de PTR! Alleen vanavond+morgen.
Live tussen grote aanhalings tekens, want het is een groot lagfest in the housing zone. (als het je eenmaal gekukt is om bij een vrije plot te komen, én hem te kopen, én binnen te komen in je huis valt het wel weer mee.)
Eerste impressie is echt Wauw wat is dit leuk om mee te spelen! Nog niet echt wat zinnigs in elkaar gezet anders dan een halve jumping puzzle in een 7-hoog stairwell.Je start wel met wat meuk, maar van maar 1-5, en een hoop niet samenhangend spul. (Galagio rad van fortuin, DK runeforge, DH orderhall tome, etc)
Vandeweek maar eens duiken in alle achievements enzo die je al kan doen voor housing decor, kijken of ik m'n starter kit wat kan opbouwen.
En WTF Blizzard, waarom moet elke portal in die Portal Room zitten? Kon je voor Housing nou echt niks beters verzinnen?? Beetje lame dit.
[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 16-10-2025 23:08 ]
Ja, helemaal eensch! In interviews waren ze er vrij geheimzinnigs over hoe je er nou kwam, en of je wel een HS ernaartoe zou krijgen enzo want dat was niet immersive. En dan... portalroom portal....Zerora schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:07:
[...]
Ja, in grote lag fest. Ben in Founders Point, maar daarmee is ook alles gezegd
En WTF Blizzard, waarom moet elke portal in die Portal Room zitten? Kon je voor Housing nou echt niks beters verzinnen?? Beetje lame dit.
Het contrast tussen Horde en Alliance housing zones is ook nogal groot imo. Horde zone is prachtig, begrijp me niet verkeerd. Ik ben een Horde player van het eerste uur, maar man wat ben ik jaloers op dat Alliance island.
Alliance: Blauwe wetlands, donkere graveyard, groene bossen, stony grey mountains. Een balans van plots dicht op elkaar tot afgelegen en alles er tussen in.
Horde? Alles oranje, alles op elkaar geprakt, en de helft van de map onbenut.
Ik hoop dat er te kiezen valt qua guild neighbourhood of je die Alliance of Horde themed wilt hebben. Maar voor bijde heb ik in iedergeval al een stekkie uitgekozen waar ik graag zou willen wonen.
Heb er maar een topic voor geopend op het PTR forum:Ischium schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 00:32:
[...]
Ja, helemaal eensch! In interviews waren ze er vrij geheimzinnigs over hoe je er nou kwam, en of je wel een HS ernaartoe zou krijgen enzo want dat was niet immersive. En dan... portalroom portal....(ik geloof het nooit, maar hopen dat het een PTR keuze is?
)
https://eu.forums.blizzar...tion-in-the-cities/592714
Heb het zelfde probleem, Amazon kan ik ook niet via preorderen.rahd schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:26:
Heeft iemand van jullie die World of Warcraft: Midnight Collector's Edition gepreorderd?
Nu zie ik dat alles uitverkocht is bij Blizzard![]()
Hopelijk fixen ze het wel, vind de collector edition midnight echt sick.
:strip_exif()/f/image/DeKL1958RrWTWjiv32oo6FVj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cEiOckYX1E4vXiUkLLiWp7u5.jpg?f=fotoalbum_large)
Pffff. Best gedoe om het zo te bouwen (en nog langer niet klaar want moet nog inrichten
Als je Advanced mode (2) gebruikt, kan je met de pijltjes toetsen en page-up/down verplaatsen, met < > draaien (je kan modifiers binden voor XYZ axis), en met [ ] scalen. Dat maakt het echt een stuk prettiger om mee te werken.Zerora schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:37:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Pffff. Best gedoe om het zo te bouwen (en nog langer niet klaar want moet nog inrichten), maar damn wat een mogelijkheden heb je zeg met dat Housing. Hier ga ik heel veel tijd in besteden.
Enige nadeel is dat die keybinds niet direct/in samen werking met voor de eerste keer plaatsen werkt. Je moet het plaatsen, en dan met Advanced mode verder.
Zelf (nog) niet echt aan het decoraten, voelt een beetje zonde om daar nu tijd in te steken als het straks allemaal weer verdwijnt. Ben vooral aan het rond clownen en kijken wat er kan, en vooral wat er stuk te maken en te slopen valt.
Gaat trouwens wel een hele dikke goldsink worden, dat Housing. Tafel, 100g aub. Stoel, 50g, en rap. Wil je er zes, jammer joh, hoest maar even 300g op. En met 150g per boom denk ik toch dat ik gewoon voor een onderhouds-vrije tuin ga.
Die keybinds zijn prettig ja. Helaas is het probleem bij mij meer dat ik de helft niet eens kan aanklikken om te selecteren....Ischium schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:51:
[...]
Als je Advanced mode (2) gebruikt, kan je met de pijltjes toetsen en page-up/down verplaatsen, met < > draaien (je kan modifiers binden voor XYZ axis), en met [ ] scalen. Dat maakt het echt een stuk prettiger om mee te werken.
Enige nadeel is dat die keybinds niet direct/in samen werking met voor de eerste keer plaatsen werkt. Je moet het plaatsen, en dan met Advanced mode verder.Ik heb al feedback ge-report of we items plaatsen via het Advanced menu kunnen krijgen, dat scheelt 2 clicks per item. Eveneens een 'repeat last item' knop zou tof zijn. (ook ge-feedbacked!)
Ik ga ook nog niet all in hoor. Gewoon even spelen met wat er mogelijk is.Zelf (nog) niet echt aan het decoraten, voelt een beetje zonde om daar nu tijd in te steken als het straks allemaal weer verdwijnt. Ben vooral aan het rond clownen en kijken wat er kan, en vooral wat er stuk te maken en te slopen valt.(Heb naast feedback al meer dan 30 bugs ge-report ofzo)
Ja, vrees het ergsteGaat trouwens wel een hele dikke goldsink worden, dat Housing. Tafel, 100g aub. Stoel, 50g, en rap. Wil je er zes, jammer joh, hoest maar even 300g op. En met 150g per boom denk ik toch dat ik gewoon voor een onderhouds-vrije tuin ga.
Of moet je er nu echt voor raiden of m+ doen ?
:strip_exif()/f/image/buWihrajf0dDAyOkpENKhX2C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0Yx4Ny8ovg74qx8e6cSM3QL5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1bISGtk23UjYiwZWqd66duP4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i6gHvihREUeQXUR6f18WWAbM.jpg?f=fotoalbum_large)
Had met een paar het grootste gedeelte ooit al gedaan, moelijkste daarvan was uitzoeken met welke character ik dat gedaan had om niet alles opnieuw te moeten doen. (Full Caravan was kut, laatste recruit moet je neutral zijn met Gadgetstan. Had ik met die alt voor Bloodsail Admiral gefarmed...)
Langzaamerhand ook maar gang maken voor de TWW meta achievement, decor van de andere meta achievements zijn lelijk, maar ik wil die Dark Heart als digital twin voor mijn echte!
Wat een luck.. die nieuwe brewfest mount had ik ook heeel snel.
Normaal had ik altijd pech en deed ik vaak jaren over drops
Dagelijks meestal 1-2 of 3 raidjes doen en rustig paar quests
Inmiddels 1 mill bronze geharkt en ben item level 706 nu. (711 dropt)
Nighthold is gisteren uitgekomen en ze hebben niet de item levels verhoogd en dergelijke dus het is als je een paar 700-740 mee neemt een flinke roflstomp. Wat ik helemaal prima vind hoor want dat is juist waar ik remix voor speel haha. En zit nu zelf op 67% bonus versatility.
Kwam erachter dat ik toch wat alts moest gaan levelen want je hebt 4 aparte achievements om met elke armor type class mythic difficulty ToV moet hebben gerunned.
Dus ik ga straks maar een paar alts levelen als ik wat meer richting die bonus xp cap ga. (zit nu op 142%)
Dat worden een Shaman, Paladin en Priest. Dat zijn 3 classes die ik alleen op mijn account had voor allied races te levelen dus kan deze kans mooi gebruiken om ze in het ras te levelen dat ik ze eigenlijk echt wil haha.
Overigens ik begrijp dat housemode leuk is. Maar kost het veel tijd? Ik heb geen tijd om te testen, maar ik ben er bang voor dat ik dalijk weken alleen maar huis aan het bouwen ben ipv gewoon het spel te spelen.
Beroeps brabander
Niks mis mee toch ? Als je plezier hebt is ook dat spelen toch.Vuurvoske schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:54:
Maar kost het veel tijd? Ik heb geen tijd om te testen, maar ik ben er bang voor dat ik dalijk weken alleen maar huis aan het bouwen ben ipv gewoon het spel te spelen.
Housing is compleet optioneel. het is niet dat er content achter housing gelockt word in principe.
Ik ga juist weken spenderen aan housing dat weet ik nu al
En ja wat betreft heroic tier ik had het ook uitgezet tot 70 volgens mij ofzo. het is best pittig daarvoor nog.
- tweakduke
Housing komt voordat midnight komt. dan doet retail weer heel veel voor spelers. Maar overall is het veels te laat ja.tweakduke schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:51:
Housing komt ook als retail er niet echt meer toe doet, de meesten zijn het nu al wel zat en doen remix.
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 24-10-2025 11:52 ]
- tweakduke
Ik ben blij van dat ze het voor midnight laten komen. De eerste maand van de launch is het al druk genoeg met levelen van main / alts, professions doen voordat het eerste seizoen startRicmaniac schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:52:
[...]
Housing komt voordat midnight komt. dan doet retail weer heel veel voor spelers. Maar overall is het veels te laat ja.
Ik speel eigenlijk pas sinds een krappe 3 maanden retail. Wat bedoel je precies met "als retail er niet echt meer toe doet"?tweakduke schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:51:
Housing komt ook als retail er niet echt meer toe doet, de meesten zijn het nu al wel zat en doen remix.
- tweakduke
Nou ik merk dat nu ik weer eens een expansion volledig heb gespeeld, dat je wel toe bent aan wat nieuws. Zo is in m+ de dungeon pool de helft al wat je hebt gespeeld en dat geeft weinig nieuwe uitdagingen.Toxicmask schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:00:
[...]
Ik speel eigenlijk pas sinds een krappe 3 maanden retail. Wat bedoel je precies met "als retail er niet echt meer toe doet"?
Voor de guild waar ik in zit, is het nu nog even een aantal weken pushen in mythic raid om te zien hoe ver we daar komen, maar ook daar is de rek wel een keer uit. Dus als je in december aankomt, dan zijn er nog veel minder spelers die het spel op een hoger niveau spelen. Ze hebben de content wel uitgespeeld
Dat is soms ook het nadeel als je later begint aan het seizoen of de expansion, veel spelers zijn daardoor (tijdelijk) afgehaakt.
Ik ben met mijn hunter vanalf 30 ofzo? (wanneer het kon) overgeschakeld naar heroic. Ik vond het wel leuk, iets meer nadenken over de pulls enzo, en soms elites even samen pakken.Vuurvoske schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:54:
Spelen mensen op heroic tier? Ik vind het eigenlijk best tegenvallen. Dus ik heb het iig tot lvl 80 weer uitgezet.
Overigens ik begrijp dat housemode leuk is. Maar kost het veel tijd? Ik heb geen tijd om te testen, maar ik ben er bang voor dat ik dalijk weken alleen maar huis aan het bouwen ben ipv gewoon het spel te spelen.
Dat ging mij prima af, tot aan level 70, want daar gaat scaling ineens anders werken en gaat het ineens met heel grote sprongen. als je dan even geen gear hebt gehad loop je miljoenen health achter. Dus tussen 73 en 80 maar op normal gedaan. Daarna weer naar heroic.
Het is wel een leuk experiment, en ik hoop dat ze iets dergelijks ook in de normale expansions gaan verwerken. Ik vind de voorzichtigere speelstijl die nodig is veel leuker. Dat is ook wat me enorm aantrok in classic toen dat startte. Dat je niet zomaar meerdere packs bij elkaar veegt en alles maar aan kan.
Er waren tijden dat je je class skills moest gebruiken in de gewone wereld.... trap, sheep, sap, etc.... dat is lang geleden
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Nu gewoon rustig de achievements afmaken en bronze farmen
Zal straks wel loslopen wanneer de laatste raids beschikbaar zijn.
Inmiddels rank 103 met die artifact weapons.
Ik ben altijd wel weer blij als het seizoen een beetje over is. M+ pushen en Raiden is iets wat ik super leuk vind, maar een beetje ruimte om op je gemakje te kunnen questen, transmog, mounts, en andere zooi te kunnen farmen is ook altijd wel lekker.tweakduke schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:06:
[...]
Nou ik merk dat nu ik weer eens een expansion volledig heb gespeeld, dat je wel toe bent aan wat nieuws. Zo is in m+ de dungeon pool de helft al wat je hebt gespeeld en dat geeft weinig nieuwe uitdagingen.
Voor de guild waar ik in zit, is het nu nog even een aantal weken pushen in mythic raid om te zien hoe ver we daar komen, maar ook daar is de rek wel een keer uit. Dus als je in december aankomt, dan zijn er nog veel minder spelers die het spel op een hoger niveau spelen. Ze hebben de content wel uitgespeeld
Dat is soms ook het nadeel als je later begint aan het seizoen of de expansion, veel spelers zijn daardoor (tijdelijk) afgehaakt.
https://www.wowhead.com/n...-hold-for-midnight-379025
Dat zal wel voor een hoop paniek zorgen.Zerora schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 19:41:
Ook ElvUI heeft aangekondigd de ontwikkeling voor Midnight voorlopig stil te leggen. Je hoeft dus geen ElvUI te verwachten helaas.
https://www.wowhead.com/n...-hold-for-midnight-379025
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Super makkelijk gehaald met al deze power.
:strip_exif()/f/image/b7gfHYuY5rSsgxhjy2g4jIG0.png?f=user_large)
Nu ook het toffe armor setje binnen
Pre-purchase the Midnight Epic Edition now to get immediate access to The War Within™, gain access to the Midnight Beta⁴, claim your home early with Housing Early Access starting on December 2, and start your adventures in Quel’Thalas before the launch of Midnight with 3 Days of Early Access.
Speel wow al een jaar niet meer.
Denk niet dat dit me terug over de streep haalt.
Terugkerend op iets anders , al die addons die strax niet meer werken ...toch voorbode dat wow op gpu zal komen bij de start next expantion?
Volgens mij is het ondertussen al iets terug gedraaid, maar er was een tijdje waar de optimale rotatie voor Arcane Mage iets van 17 conditionals diep was.
:strip_exif()/f/image/zei8dvwE5HDaGe9hNBCVMjOd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vN9M337DmJkyhNKU87n2uOa1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZjAsPAqnbqUO31tUezDWGaAp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/PKiTjPrrzfpo11VuPaJCHtrx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4visdsisBXBCsVRzEfJU87qM.png?f=user_large)