tweakduke schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:43:
[...]
Hier afgelopen zondag gehaald en deze zondag komt dus ook mythic op het programma.
Hier hetzelfde probleem met constant 20 man hebben. We hebben een aantal gerecruteerd, maar er zijn zo weinig spelers goed genoeg voor mythic.
En als je semi-casual bent dan doe je het eigenlijk nooit goed. Mensen haken af of komen niet, omdat je niet snel genoeg gaat. Zou niet het eerste seizoen wat snel uitdooft na het halen van aotc.
Zo kan een spelletje ergens best vervelend worden
In Midnight brengen ze meerdere raids uit, ben benieuwd of dat gaat helpen om deze cirkel te doorbreken.
Recruiten blijft lastig, wij hadden best wat trials aan het begin van het seizoen, maar als je ziet wat er daarvan maar door komt is dat erg matig. Sommige mensen gewoon lang niet goed genoeg, maar ook een aantal die er toch achter komen dat ze 2 dagen teveel vinden

Dazzler2120 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:41:
[...]
Klopt ook, weet ook niet hoe 'eenvoudig' dat te solven zou zijn.
Maar goed, ik heb niet de illusie dat wij dit seizoen Myth Dimensius neer gaan krijgen, ik denk met wat geluk dat we t/m Fractilius 6/8 komen ofzo.
Wij zijn ook een casual groep, raiden 2x avonden per week, waarvan we nu dedicated 1x reclear / alt runs doen op heroic en 1x proggen op myth
Wij doen ook 2 avonden, maar nu wel volle focus op mythic, als je van hc nog wat nodig hebt is er een optionele (alt) run.
Succes in Mythic, Plexus is niet de makkelijkste eerste mythic baas. Maar als je die hebt valt soulbinder ook zo om en heb je een vault slot.
Dazzler2120 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:15:
[...]
Ja precies, je ziet binnen onze raid groep ook echt wel wie wél en wie niet M+ doen (of delves uberhaupt).
Maar in onze heroic raid groep is het laagste ilvl 705, dus dat valt me nog mee. Had het eerlijk gezegd lager verwacht.
Tot 704 is ook gratis/unlimited te gearen pas daarna gaat het langzamer en ben je afhankelijk van mythic/vault/gilded crests.
Heb bij ons ook even gekeken, onderaan 710 bovenaan 715. Maar je kunt dan gewoon niet meer snel vooruit.
Zelf vorige week 2 progress bazen gekilled, Araz was tot nu toe het moeilijkste gevecht. Maar ik vond hem zelf erg gaaf

. Je moet 9 sets adds goed plaatsen/chain knockbacken/stunnen. En daarnaast van alles dodgen en ook nog wel een aardige DPS check. Denk dat niet veel pugs hier langs gaan komen.
Daarna naar Fractillius gegaan en die lag vrij snel neer, weakaura galore
[
Voor 22% gewijzigd door
JBplap op 11-09-2025 13:44
]