Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:58

Vuurvoske

Nunquam cede!

CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:49:
[...]

Die heb ik gezien en vond ik nogal heftig voor een 20 jaar oud spel. Daarom kwam ik het hier even controleren. Volgens die specs is het onmogelijk om op een Steam Deck te spelen, vandaar dat ik ze niet helemaal geloof (voor zover dat soort specs ooit echt keihard zijn).

[...]

De engine is dus gemoderniseerd, tnx, dat is wat ik vreesde. Geen WoW voor ons want een moderne GPU kopen voor 3 weekjes spelen is wat te veel voor haar budget.
Het is ook geen "20 jaar oud spel", ook WoW heeft groei doorgemaakt op technisch gebied

Beroeps brabander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Cataclysm kregen we realtime water reflecties, Pandaria dynamic bones, sinds Legion hebben we physics en dynamic lighting, Shadowlands bracht raytracing. Met Dragonflight introduceerde ze dynamic instance loading (Zaralek caverns, en nu Dornogal>Ringing Deeps in vliegen, plus delves hebben allemaal geen loading screens meer) en Dragonriding. Met The War Within hebben ze heel de character progression en inventory/banking backend herschreven, en Dragonriding uitgebreid naar ground mounts (D.R.I.V.E system). Straks in Midnight krijgen we een heuse in-game level editor voor housing. en dan vergeet ik vast nog een hele hoop.

Kortom, nee, WoW draait inderdaad niet nog steeds op die stuffy old Engine van 20 jaar terug nee. Daar word echt continue keihard aan gesleuteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:38:
Ik hoop dat dit de juiste plek is voor deze vraag...
Tl;dr: klopt het dat een moderne PC+ GPU nodig hebt om WoW te spelen? Wat is het minimum?

Vriendin wil na 15 jaar pauze weer eens wat WoW spelen (casual). Naieve ik heeft gezegd dat ik op zolder genoeg hardware heb staan die deze 20 jaar oude game prima kan spelen en haar beloofd om daar een PC van te bouwen. Nu zie ik dat er een 8GB GPU wordt aanbevolen, dat vind ik nogal fors voor zo'n oud spel. Ik zie ook dat er een nieuwere versie is die "Classic" heet, maar die heeft precies dezelfde hardware requirements. Misschien dat er hier dus iets door elkaar loopt. Ik gok dat de hardware requirements gegroeid zijn, maar het voelt niet goed, want ik weet dat het ook op Steam Decks gespeeld wordt.

Klopt het dat WoW echt een 3GB GPU nodig heeft om uberhaupt te draaien en 8GB om soepel te draaien of ben ik misleid? Als dat niet klopt, kun je WoW nog spelen op een 10 jaar oude GPU of is dat verspilde moeite?
In andere woorden, wat heb ik realistisch gezien nodig voor enigszins acceptabele ervaring (1080p, 30fps)?

(Op mijn eigen game PC werkt het vast prima, maar die ga ik haar niet cadeau doen ;) )
Laat je niet gek maken door de replies in dit topic. WoW draait prima op een 10 jaar oude pc/gpu.
Zeker op 1080 en niet alles op ultra.

Het is op low zelfs speelbaar op een ingebouwde gpu van een processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-09 13:10
Dazzler2120 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 09:26:
[...]

Je hebt overigens ook de Logitech G502, deze heeft 2 langere buttons langs de LMB, die naar mijn mening 'fijner' uit zien dat de 2 knoppen van de hyperspeed. Het enige dat je mist zijn dan de thumb-buttons. Maar als je niet van plan bent om die te gebruiken, dan heb je ze ook niet nodig :)

Ik moet eerlijk zijn, met mijn Razer Naga Pro gebruik ik slechts 2 side buttons; taunt en dash, voor de rest vind ik het fijner om al mijn keybinds op mijn keyboard gebind te hebben.
De thumb buttons werkt voor mij eigenlijk best goed. Zo heb ik mijn bars dezelfde interface gegeven als de volgorde van de thumb buttons. Uiteindelijk toch voor de Steelseries Aerox 9 wireless gegaan. Voelt als een normale muis aan, mijn ringvinger is vrij en rust aan de zijkant van de muis, superlicht en de thumb buttons hebben de juiste grootte voor mijn duim. Al met al tot nu toe een prima aankoop!

Edit: Zag live hoe team Liquid eindelijk Dimensius heeft verslagen. Knap werk!

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 24-08-2025 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk weer eens een delve gedaan hahah nu die belt eindelijk unlocked :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren Demensius wat pogingen kunnen geven. Tot de laatste fase gekomen maar we waren allemaal nieuw bij dit gevecht dus had wat pogingen nodig voordat we daar kwamen :P Maar ik vind het gevecht echt heel goed designed (optimalisatie weggelaten)

Omgeving is echt cool en de mechanics zijn ook leuk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:17
Ik heb gisteren voor het eerst de raid kunnen bekijken. Goede timing qua vakantie... precies op dag 1 van het nieuwe seizoen vertrokken... Loop dus hopeloos achter en kom bijna onmogelijk in pugs. Maar met de guild heroic nexus king neer en heroic dimensius wel tot fase 3 gekomen, maar helaas net niet neer. Komende reset is ie dus zeker neer.

Nog even proberen een m+ boost met guildies te regelen vanavond als dat lukt en dan kan ik hopelijk ook beginnen met dit seizoen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:43
IntToStr schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:24:
Ik heb gisteren voor het eerst de raid kunnen bekijken. Goede timing qua vakantie... precies op dag 1 van het nieuwe seizoen vertrokken... Loop dus hopeloos achter en kom bijna onmogelijk in pugs. Maar met de guild heroic nexus king neer en heroic dimensius wel tot fase 3 gekomen, maar helaas net niet neer. Komende reset is ie dus zeker neer.

Nog even proberen een m+ boost met guildies te regelen vanavond als dat lukt en dan kan ik hopelijk ook beginnen met dit seizoen :P
Kan je nagaan wat iedereen eigenlijk als een malle aan het gearen is etc. als jij al vind dat je hopeloos achterloopt na 3 weken :P Maar goed, dat is de mentaliteit tegenwoordig in WoW alles moet snel. Ik heb de tijd, Curve en alles op M+10 komt vanzelf wel. Heb net pas 8/8N, maar even kijken of ik in een HC groep kom. Zal wel even duren :+

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Een quest developer was zeker fan van LOTR? :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cP_JknwXSdkLsYMK--ay6jSJBpE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZftrldzqMdQqaK1N4nUwmG2Z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Lashrom schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 00:23:

[Afbeelding]
Hahah, but does it make you invisible?

Overigens zitten er echt heel veel verwijzingen in WoW naar Lord of the Rings.
Vroeger had je bijvoorbeeld Black Rock Depths, waarin superveel referenties zaten naar The Hobbit.
In een van de cinematics van BFA (waarbij N'Zoth verslagen word en gestoken word door Wrathion) vallen er torens om in Ny'alotha the Black Empire en dat refereert dan weer naar Barad-Dur aan het einde van Lord of the Rings.

Beroeps brabander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:47

Esumontere

Floep, banaan.

Lashrom schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 00:23:

[Afbeelding]
Da's niet de enige referentie naar een bekende film in die Delve... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Vuurvoske schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:48:
[...]

Hahah, but does it make you invisible?
Nee, die dropt in Icecrown Citadel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ischium schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:54:
[...]

Nee, die drop in Icecrown Citadel. :+
Dat is inviNcible :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Gebruiken mensen die 1 knop rotatie button? Zo ja, hoe is dat? Merk je echt een dps decrease? Of valt dat mee? Ik vergeet de hele tijd dat ding eens te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Highfeed schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 14:26:
Gebruiken mensen die 1 knop rotatie button? Zo ja, hoe is dat? Merk je echt een dps decrease? Of valt dat mee? Ik vergeet de hele tijd dat ding eens te proberen.
Ja, mensen gebruiken dat zeker.
Gisteren een hoop LFR met alts gedaan en gemiddeld 5-7 mensen in een 25 man groep gebruiken OBR.
Er is een WA om dat weer te geven op de unit frames :+

Dps decrease of increase valt moeilijk te zeggen, dan moeten we weten hoe goed je bent.
66% ofzo van de mensen gaat erop vooruit!

Dus als je niet perfect speelt kan het zeker helpen. Maar parse je normaal roze/geel/oranje dan zul je wel zakken. Doe je normaal grijs/groen/blauw dan zul je er waarschijnlijk op vooruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 15:57

Felyrion

goodgoan!

Ik gebruik het voor een deel van mijn alts. Sommigen gaan nog wel, maar als de talent tree voor de zoveelste keer gereset is en ik al een tijdje niet gespeeld heb dan weet ik echt de rotations allemaal niet meer perfect. Voor die alts merk ik dat ik er zeker op vooruit ga.

Op mijn main dps ging ik er iets op achteruit toen ik het testte, maar eigenlijk relatief weinig. Beetje afhankelijk van de situatie ook. Single target ging het bij mijn tests beter als AoE heavy.

En mijn echte main is healer, dus tsjah :P

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb heb een stuk van de main questline nu gespeeld. Totdat je gecapped word om rep te farmen? Maar het verhaal is zo plat en soft. Ik snap alle kritiek wel. Ik wilde weer spelen voor de lore, maar dit is gewoon niets aan.

Beroeps brabander

• Lashrom
Op dit moment speel ik met een DH alt en wil graag de Illidari Warglaive of Warglaive of Azzinoth transmog hebben. Moet ik wachten op de volgende timewalking om raid van Illidari te doen of moet ik toch de starting quests voor DH voltooien?

[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 28-08-2025 01:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 01:38:
Op dit moment speel ik met een DH alt en wil graag de Illidari Warglaive of Warglaive of Azzinoth transmog hebben. Moet ik wachten op de volgende timewalking om raid van Illidari te doen of moet ik toch de starting quests voor DH voltooien?
Je moet de warglaives of azzinoth op je account hebben. (maakt niet uit welke character als je maar die achievement hebt dat je ze beide hebt)

En dan MOET je wanneer het timewalking TBC is de raid van black temple doen en met je DH illidan killen.
Hoeft niet de hele raid te zijn je mag gewoon zo'n illidan skip joinen.

Belangrijkste is dat je die originele warglaives hebt. Heb je die niet dan zou je die nog kunnen farmen op meerdere alts :P Ik weet even niet meer zeker of je ze moet hebben of ook daadwerkelijk moet kunnen equipen voor die achievement.

Vanavond weer de raid gedaan. in 1 run naar Dimensius. Ik vind dat echt zo'n dik gevecht. De fases, de mechanics, hoe het er uit ziet. voelt gewoon als een super tof gevecht. Helaas is het niet gelukt. Maargoed nu hebben we maandag de hele avond voor alleen de laatste boss dus moet wel lukken zou je denken :P

Helaas echt pech met gear... meerdere mensen met al 4 set kom ik aan met 1 setpiece haha.
Maargoed had vorige week de raid ook gemist though..

• Lashrom
Ricmaniac schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 02:11:
[...]

Je moet de warglaives of azzinoth op je account hebben. (maakt niet uit welke character als je maar die achievement hebt dat je ze beide hebt)

En dan MOET je wanneer het timewalking TBC is de raid van black temple doen en met je DH illidan killen.
Hoeft niet de hele raid te zijn je mag gewoon zo'n illidan skip joinen.

Belangrijkste is dat je die originele warglaives hebt. Heb je die niet dan zou je die nog kunnen farmen op meerdere alts :P Ik weet even niet meer zeker of je ze moet hebben of ook daadwerkelijk moet kunnen equipen voor die achievement.
Aha, dus ik kan in principe gewoon naar Shattrath gaan, Black temple raid doen totdat ik Azzinoths heb voor main en off. Daarna wachten tot timewalk BC en Illidan verslaan met Azzinoths equipped voor de Illidari Warglaives? Als het goed is kan je nog wel de raid zonder timewalking doen of heb ik het mis?

Edit: Zojuist de raid gedaan maar geen Azzinoths gekregen helaas. Hoelang duurt het voordat de oude raids weer gereset wordt? Volgens mij een week? :-(

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 28-08-2025 03:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11:19

ZakjePatatje

Met mayonaise

Lashrom schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 02:22:
[...]

Aha, dus ik kan in principe gewoon naar Shattrath gaan, Black temple raid doen totdat ik Azzinoths heb voor main en off. Daarna wachten tot timewalk BC en Illidan verslaan met Azzinoths equipped voor de Illidari Warglaives? Als het goed is kan je nog wel de raid zonder timewalking doen of heb ik het mis?

Edit: Zojuist de raid gedaan maar geen Azzinoths gekregen helaas. Hoelang duurt het voordat de oude raids weer gereset wordt? Volgens mij een week? :-(
Een week inderdaad. De drop kans is vrij laag, dus hou rekening met een paar maanden proberen voor je ze compleet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 02:22:
[...]

yup 1x per week helaas. maar dit is wel per character. je kan hem dus nog op meerdere characters doen mocht je die hebben.

En nee als je de Timewalking doet kan je gewoon illidan verslaan terwijl je de achievement van de warglaives hebt. Je hoeft ze NIET te equipen als je hem bevecht

• Lashrom
ZakjePatatje schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:23:
[...]

Een week inderdaad. De drop kans is vrij laag, dus hou rekening met een paar maanden proberen voor je ze compleet hebt.
Ricmaniac schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:37:
[...]
yup 1x per week helaas. maar dit is wel per character. je kan hem dus nog op meerdere characters doen mocht je die hebben.

En nee als je de Timewalking doet kan je gewoon illidan verslaan terwijl je de achievement van de warglaives hebt. Je hoeft ze NIET te equipen als je hem bevecht
Dank beide! Zie inderdaad een drop chance van 5%. Goed om te weten. Kwestie van tijd voordat ik ze binnen heb. Wedden dat ik op de andere chars de Azzinoth wel ga krijgen? Maar goed, blijkbaar krijg je de transmog ook als je Illidan hebt verslagen en de achievement hebt gekregen en niet als je ze al hebt. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Lashrom op 28-08-2025 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klopt ja, dat is omdat het veranderd is. De originele waren swords. Als ze nu droppen zijn het ook echt warglaives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Legion Remix komt er bijna aan bedenk ik me nu. Ik gok dat de kans op drops voor Warglaives transmogs dan hoger worden of makkelijker te verkrijgen zijn, waaronder ook de Artificials?

[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 29-08-2025 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Ik was een delve aan het als solo tank op tier 11. Had lekker en pack gepulled, kwam die aparte boss tevoorschijn. Ik ging dood, kreeg ik later van een guildie deze foto in mijn whastapp. Hij ging in een aparte delve ook solo later op de dag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8OjH8Y9b8OLTLAvhowGAaOfnQM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jyKLzlqgFCnQGTqmureDJhde.jpg?f=user_large

Als je goed kijkt zie je een gravestone staan rechts van hem, en in de tooltip rechtsonderin staat erbij dat het de mijne was... _O-

Vond het wel een grappig detail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 00:55:
Legion Remix komt er bijna aan bedenk ik me nu. Ik gok dat de kans op drops voor Warglaives transmogs dan hoger worden of makkelijker te verkrijgen zijn, waaronder ook de Artificials?
Volgens mij komt de mage tower transmog niet terug omdat het de purpose van mage tower eigenlijk tegengaat.. wat een vaste difficulty is zeg maar. De andere verwacht ik haalbaar ja maar volgens mij nog niet confirmed.

Had wel voor mezelf al besloten deze remix ook demon hunter te maken :) en na remix wordt dat dan waarschijnlijk mijn main DH alt.

Als eerst level ik in remix wel gewoon een rogue om zo veel mogelijk van die greenies en grey item de tmogs te krijgen die ik vervolgens dan op mijn main character kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 09:32
Dat van die vaste difficulty is ook maar een uitvlucht. Ja, misschien dat aan het begin van 7.2, toen de meeste spelers nog in 880 of 890 ilvl uitrusting waren, dat het toen nog een grote uitdaging was. Maar tegen het einde van Legion aan, in Antorus, was het triviaal om een R75+ Artifact te hebben en 930 ilvl, wat de meeste van die uitdagingen voor de gemiddelde speler zeer doenbaar maakt.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mage tower was wel leuk toen vond ik. Je kon het alleen maar 1x in de maand doen of zo? Had toen op mijn main in de 2e ronde dat het kon de challenge gedaan. Toen later kon je inderdaad alles op autopilot doen.

Gisteren voor het eerst een verse raid gedaan in manaforge. Op woensdag gestart met 687 ilvl. Wapen gecraft en de hele raid op heroic gecleared en nu op 704 ilvl :D Dat was nog best effectief :P Meteen ahead of the curve ook binnen dus. En nu kan ik misschien ook wat dps doen ipv tank dps.

Nu nog catch up spelen met dungeons. Tot nu precies 1 dungeon gedaan dit seizoen. Wel een +11 gambit, dus heb in ieder geval zelf ook een fatsoenlijke key nu. Pugs staan niet echt te wachten op iemand met een rating van 342... Uiteindelijk komen we er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
De Mage Tower indertijd was gebonden aan een resource dump. Je moest Legionfall Resources verzamelen door quests en rares te doen, en die kon je dan binnendoen voor 3 verschillende gebouwen: De Mage Tower, Een Command Center dat toegang gaf tot speciale Order Hall Mission Table missies met leuke beloningen, en een Nether Disruptor waarmee je een profession legendary kon craften. Zo'n gebouw duurde 3-4 dagen om te bouwen, en als het gebouwd was stond het 3 dagen overeind, en na die 3 dagen moet het een dag rusten voordat je het opnieuw kon bouwen.

[ Voor 18% gewijzigd door nzall op 29-08-2025 10:39 ]

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zonder score een dungeon puggen blijkt toch een hele grote uitdaging. Kan alleen mijn eigen key doen of met een of meer uit de guild. Had een +11 eco dome zelf en toch maar gepugged: we waren eigenlijk 0,6 seconden over de timer, maar hij rekende het toch goed, dus dat was fijn :D Daarna een +12 ara kara, ook weer eigen key dus, en weer maar net een paar seconden voor de timer klaar! Gaat prima zo, timed = timed!

Na nog een snelle +10 dungeon toch nog even een poging gedaan op normal Loomithar voor een kans op de antenna trinket. Dropte zowaar -> roll een 100 -> krijg 8 whispers met allerlei bedragen om het van me te kopen -> ignore -> win trinket. Eerste boss kill op normal, meteen klaar. Misschien dat ik nog een poging ga doen voor dimensius trinket, maar toch grappig dat 1 kill, 1 roll, 1 trinket.

Nu heb ik alleen een zwaar tekort aan runed crests en valorstones, maar die komen komende donderdag in de raid wel. Spaar liever nu gilded crests en paar dagen wachten dan nu lage dungeons runnen voor runed crests.

Maar, ligt het aan mij of is de difficulty niet heel hoog om bijv +12 dungeons te doen? Had het idee dat ik vorig seizoen niet meteen in week 2 (voor mij) een +12 kon doen. Heb 'maar' 704 ilvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
IntToStr schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:21:
Zonder score een dungeon puggen blijkt toch een hele grote uitdaging. Kan alleen mijn eigen key doen of met een of meer uit de guild. Had een +11 eco dome zelf en toch maar gepugged: we waren eigenlijk 0,6 seconden over de timer, maar hij rekende het toch goed, dus dat was fijn :D Daarna een +12 ara kara, ook weer eigen key dus, en weer maar net een paar seconden voor de timer klaar! Gaat prima zo, timed = timed!

Na nog een snelle +10 dungeon toch nog even een poging gedaan op normal Loomithar voor een kans op de antenna trinket. Dropte zowaar -> roll een 100 -> krijg 8 whispers met allerlei bedragen om het van me te kopen -> ignore -> win trinket. Eerste boss kill op normal, meteen klaar. Misschien dat ik nog een poging ga doen voor dimensius trinket, maar toch grappig dat 1 kill, 1 roll, 1 trinket.

Nu heb ik alleen een zwaar tekort aan runed crests en valorstones, maar die komen komende donderdag in de raid wel. Spaar liever nu gilded crests en paar dagen wachten dan nu lage dungeons runnen voor runed crests.

Maar, ligt het aan mij of is de difficulty niet heel hoog om bijv +12 dungeons te doen? Had het idee dat ik vorig seizoen niet meteen in week 2 (voor mij) een +12 kon doen. Heb 'maar' 704 ilvl.
Difficulty is niet heel hoog nee, Ik zat na deze week op 2700 rating ofzo en dat is na mijn vakantie waarbij ik anderhalve week zowat gemist heb. Eigen keys runnen of kijken op M+ Discords zoals No Pressure ofzo helpt wel daarin. Enige waar ik nu tegenaanloop zijn de timegated Runed/Gilded Crests XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:21:
Zonder score een dungeon puggen blijkt toch een hele grote uitdaging.
Is elk seizoen mijn probleem hahah omdat ik altijd mythics te lang uitstel. nu ook weer :P

Uiteindelijk kom het altijd wel goed richting het einde van een seizoen maar in het begin eventjes struggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Dimensius met de guild gekilled. Hadden 5 pogingen nodig.
Sommige oudjes hebben moeite om naar de boss te kijken als die de kometen gooit haha 8)7

Maar echt een super vet gevecht vind ik. 1 van de betere final bosses.

Toen nog de eerste 2 bosses Heroic gedaan en toen was de raid tijd over :P
Morgen normal in 1 keer clearen want meerdere die nog geen 4piece hebben. en dan vanaf volgende week gaan we alleen maar heroic in waarschijnlijk.

ik heb nog niet eens 2 piece door bad luck haha maar heb mijn catalyst charges nog dus als ik nu nog 1 piece er bij krijg door hopelijk de vault morgen dan gebruik ik die charges gelijk om 4piece te maken want heb wel hogere non-tier gear gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 06:32
Is het het nu waard om te beginnen? Heb veel Lord of the rings online gespeeld. Wow wel wat gedaan jaren terug. Maar zoek dus een mmo waar je lekker kan spelen en niet een Docters graad nodig hebt om alles te snappen.
Is dat in wow nog zo dat je het makkelijk kan snappen en moelijker kan maken als je wilt? En dan uiteraard nog leuk zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@gupfishy de meeste nieuwe spelers zeggen toch wel dat het overwhelming is maar de moeite waard zou ik zeggen ja zeker :) Time spend having fun is not time wasted toch

Pagina: 1 ... 64 65 Laatste