Gisteren was ik op me mage die midsummer festival aan het doen en toen ik in Blasted lands bij de darkportal was zag ik een berg goud of zo en dacht heee gratis loot

, vliegend kon ik dat ding looten en dacht huh wat is dat nou?
Dus na wowhead checken.. was ik OMG een gratis mount? Ik wist dat niet eens.
En omdat ik toch overal ging voor die Burning Blossom, om de nieuwe spullen te kopen van de midsummer festival, dacht ik nou dan doe ik gelijk die items voor de mount.
Maar voor die 1e booster Part moest je met je Toy (Torch of Pyrreth ) 3 schaaltjes aansteken, wat betekende dat ik nog 2 mensen nodig had.
Dat ging niet zo geweldig, niemand daar aanwezig en niemand gevonden in LFG en duurde zolang...
Maar omdat ik ooit mezelf had gerecruit voor mounts, kon ik me andere account gebruiken.
Heb toen 2 level 10 character gemaakt en 1 gesummoned en na half uur de 2e, want summon heeft Cd.
Lol me mage met 654 ilvl werd bam gedood, ai ai.. ik dacht al die moeite voor niks en meer dan een uur bezig geweest daar....maar nadat ik daar terug was gelopen voor me dooie lichaam, zag ik die rare Enigma Ward nog staan.... ik dus snel me tank druid ingelogd en naar STV gevlogen.
Dat was toen een makkie, me druid heeft lager gear maar er gebeurde bijna niks met me druid health.
Afijn nadat die Enigma Ward dood was kon ik die First Booster Part looten op druid tank.
Het was al heel laat dus ik maar uitgelogd en straks verder die andere zoeken.
Ik dacht ik zal het hier posten, misschien hebben andere het ook gemist.
Het is een secret mount blijkbaar, maar ik had er nooit van gehoord of geweten.
Het gaat om deze mount de Mimiron's Jumpjets