Dat soort dipjes wanneer de progressie een beetje opdroogt zie je bijna elke patch/expansion wel. Zelf vind ik dat altijd wel lekker, want dan is er eindelijk weer een beetje ruimte om lekker op me gemakje te questen en aan van die Meta achievements te werken, of lekker minen/herben met een serie of film aan.
En uiteraard is ff een breaky nemen op z'n tijd heel gezond, maar sommige mensen doen het ook wel een beetje zichzelf aan hoor. (en daar bedoel ik niet een van jullie hier mee) Een guildy was vanmorgen aan het klagen dat er met de "nieuwe" Horrific visions stom waren, lui gercyclede content, en er alsnog niks te doen was door die 'achtelijke timegating'. En als je dan doorvraagt had hij dag één 27k Mementos gefarmed gister.
Ja, dan snap ik wel dat er niks te doen is voor de nog 7.5 weken die deze patch nog duurt. 
In de tijd dat hij z'n Memento's aan het farmen was hebben we met de rest van de guild lekker de Glory of the Undermine Raider gedaan gister.
Elke nieuwe raid kijk ik daar weer enorm naar uit, en ook deze was weer erg leuk om te doen. Hij was vrij makkelijk deze keer, net iets minder dan 2 uur mee bezig geweest. Trash-boss was nog het moeilijkst (alle trash rollen/verbranden voor elke intermission), en zelfs die was maar 3 wipes.
En uiteraard is ff een breaky nemen op z'n tijd heel gezond, maar sommige mensen doen het ook wel een beetje zichzelf aan hoor. (en daar bedoel ik niet een van jullie hier mee) Een guildy was vanmorgen aan het klagen dat er met de "nieuwe" Horrific visions stom waren, lui gercyclede content, en er alsnog niks te doen was door die 'achtelijke timegating'. En als je dan doorvraagt had hij dag één 27k Mementos gefarmed gister.

In de tijd dat hij z'n Memento's aan het farmen was hebben we met de rest van de guild lekker de Glory of the Undermine Raider gedaan gister.