Slecht idee... Hoe laat?
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Ik ben gister een Evoker gestart om alle DF content mee te doen en de factions naar renown 25+ te schoppen en dat werkt helemaal top. Level 60 inmiddels en het is echt een toffe class moet ik zeggen. Voorheen klikte het niet zo maar nu ik er ff goed mee bezig ben absoluut wel
Tesla M3LR '21
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Ja dat is wel een beperking. Het is ook geen ''main'' alt materiaal, maar meer eentje voor erbij. Ik ga ook een stuk lekkerder op balance druid of frost mage bijvoorbeeldnzall schreef op woensdag 25 december 2024 @ 21:21:
Ik vind de speelstijl wel leuk, maar ik blijf nog altijd haperen op die range van 25 yards...
[ Voor 15% gewijzigd door London op 26-12-2024 13:45 ]
Tesla M3LR '21
Een reminder voor wie nog niet alle rewards heeft van het anniversary event. Deze loopt nog tot 6 januari. Dus je hebt nog iets meer dan een week.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En als je niet zeker bent over wat je nog allemaal moet doen: https://wowchievement.com/Zeror schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:43:
![]()
Een reminder voor wie nog niet alle rewards heeft van het anniversary event. Deze loopt nog tot 6 januari. Dus je hebt nog iets meer dan een week.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Ja zeker de detective achievement zou ik aanraden, ook omdat er nog iets af te maken is na het event wat een leuke reward oplevert.Zeror schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:43:
![]()

Oh en in m'n wekelijkse quest om Dragon Soul met 10 chars te runnen dropte net wéér de Lifebinders Handmaiden in plaats van die verdomde Blazing Drake. Die mount is echt m'n nemesis
[ Voor 30% gewijzigd door London op 28-12-2024 19:23 ]
Tesla M3LR '21

Maargoed vanavond als het goed is alle tijd om te gamen dus dan gaan we er even voor zitten
Wil die mount wel zeker weer hebben dus zodra ik 2k rating haal vind ik het prima.
Heb 4 dungeons nog helemaal niet gedaan op Mythic dus als ik die +6-7 doe moet het al aardig in de buurt komen.
Ben trouwens weer helemaal terug bij mijn rogue.
Opeens was het gevoel klaar ofzo voor mijn Evoker
Doe wel nog wat PVP quests enzo met mijn evoker om die conquest set te halen. moet nog 3 delen dus zo gepiept.
Nice, grats. Ik koop iedere season een boost omdat ik mythic plus vreselijke content vind (toxic spelers waar ik geen zin in heb)
[ Voor 3% gewijzigd door London op 29-12-2024 22:17 ]
Tesla M3LR '21
Eens ja, ik vind deze aestetics van die mech mounts heel cool.nzall schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:52:
Ik vind dit juist één van de betere Keystone Master mounts.
@London hoeveel gold ben je kwijt voor een boost dan ? lijkt me best prijzig.
Enige die ik misschien nog gaver vind, is https://www.wowhead.com/spell=296788/mechacycle-model-w al kan ik me er niet toe zetten om hier mee verder te gaan.London schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 19:23:
Eindelijk na al die jaren Rustbolt exalted en die mount kunnen kopen voor het schamele bedrag van 419000 goldMaar het is wel echt een hele toffe mount en zowaar eentje die je niet na 1x mounten links laat liggen
Oh en in m'n wekelijkse quest om Dragon Soul met 10 chars te runnen dropte net wéér de Lifebinders Handmaiden in plaats van die verdomde Blazing Drake. Die mount is echt m'n nemesis
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Nee me neither, hoewel ze een aantal van de achievements voor deze meta wel hebben generfed blijkbaar. Maar ik geloof het ook wel ff voor nuavotar schreef op maandag 30 december 2024 @ 08:46:
[...]
Enige die ik misschien nog gaver vind, is https://www.wowhead.com/spell=296788/mechacycle-model-w al kan ik me er niet toe zetten om hier mee verder te gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door London op 30-12-2024 10:01 ]
Tesla M3LR '21
Gz! Blijft echt een mooie mount. Misschien toch maar een keer mee verder.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het was een mooie 31-12 voor mij gister met Soundless & Voidtalon mounts

Tesla M3LR '21
Onlangs weer begonnen met WoW, in eerste instantie alleen een abo genomen maar nog niet de laatste expansion gekocht. Enkele poppetjes met veel plezier naar 70 geleveld, via Chromie wat voorgaande expansions alsnog doorgespeeld. Alleen... ik level zo snel dat ik, tegen de tijd dat ik lvl 70 ben, nog lang niet door de content van zo'n expansion heen ben.
Bij één poppetje heb ik de rest van Pandaria maar laten zitten, bij een andere ben ik wel doorgegaan met questen omdat ik toch zoveel mogelijk van Dragonflight wilde zien. En ik level niet verder door dan 70 dus daarna kan ik gewoon door blijven questen, krijg ik alleen geen xp meer maar gold. Allemaal prima.
Echter. Nu heb ik onlangs toch ook de laatste expansion gekocht, want in de aanbieding. En nu ben ik Kul Tiras aan het doorquesten, maar omdat mijn poppetje nu wel door kan levelen naar 80 zijn de quest allemaal low level en krijg ik er nauwelijks nog xp of gold voor. En alle monsters zijn lvl 60, dus echt spannend is het ook niet meer
Wat te doen? Is er een manier om toch ook de laatste zone van Kul Tiras door te questen met lvl-appropiate tegenstanders? Of moet ik toch maar beginnen aan de content van the war within en dat laatste stuk Kul Tiras laten zitten? Ik zou natuurlijk weer een nieuw poppetje kunnen maken en daarmee het laatste stuk Kul Tiras doorspelen, maar dat voelt ook een beetje gek.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Helaas is daar niet echt een goede oplossing voor. Ik heb begin vorig jaar er maar voor gekozen om rustig de story line uit te spelen, dan maar geen tegenstand door te hoge ilvlmigchiell schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:29:
Even (weer) een noob-vraagje mijnerzijds.
Onlangs weer begonnen met WoW, in eerste instantie alleen een abo genomen maar nog niet de laatste expansion gekocht. Enkele poppetjes met veel plezier naar 70 geleveld, via Chromie wat voorgaande expansions alsnog doorgespeeld. Alleen... ik level zo snel dat ik, tegen de tijd dat ik lvl 70 ben, nog lang niet door de content van zo'n expansion heen ben.
Bij één poppetje heb ik de rest van Pandaria maar laten zitten, bij een andere ben ik wel doorgegaan met questen omdat ik toch zoveel mogelijk van Dragonflight wilde zien. En ik level niet verder door dan 70 dus daarna kan ik gewoon door blijven questen, krijg ik alleen geen xp meer maar gold. Allemaal prima.
Echter. Nu heb ik onlangs toch ook de laatste expansion gekocht, want in de aanbieding. En nu ben ik Kul Tiras aan het doorquesten, maar omdat mijn poppetje nu wel door kan levelen naar 80 zijn de quest allemaal low level en krijg ik er nauwelijks nog xp of gold voor. En alle monsters zijn lvl 60, dus echt spannend is het ook niet meer
Wat te doen? Is er een manier om toch ook de laatste zone van Kul Tiras door te questen met lvl-appropiate tegenstanders? Of moet ik toch maar beginnen aan de content van the war within en dat laatste stuk Kul Tiras laten zitten? Ik zou natuurlijk weer een nieuw poppetje kunnen maken en daarmee het laatste stuk Kul Tiras doorspelen, maar dat voelt ook een beetje gek.
Niks aan te doen. Het is de bedoeling dat je 70-80 in War Within speelt. XP is schaars.migchiell schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:29:
Enige wat volgens mij wel werkt is als je de dungeons queued van die specifieke expanion als je in chromietime zit maar zelfs dat weet ik eigenlijk niet zeker
Gewoon voor je level 70 aantikt even je exp uitzetten (of vanaf het level dat de mobs niet meer mee levelen). Dit kan je in Stormwind en Orgrimar doen.migchiell schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:29:
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Alleen die motor is nu nog de bedoeling
Dat staat vanavond op de planning samen met een maatje.
Daarna ga ik eindelijk eens beginnen aan siren isle denk ik
Of het blijft nog even op een lager pitje tot PlunderStorm uit komt. Daar kijk ik ook wel echt naar uit
Sirens Isle ben ik ook nog maar kort geweest. Zag wel dat er een toffe mount te farmen is maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.Ricmaniac schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 08:02:
Alle anniversary puzzle quests toch maar even afgemaakt.
Alleen die motor is nu nog de bedoeling
Dat staat vanavond op de planning samen met een maatje.
Daarna ga ik eindelijk eens beginnen aan siren isle denk ik
Of het blijft nog even op een lager pitje tot PlunderStorm uit komt. Daar kijk ik ook wel echt naar uit
Wil dit weekend even m'n Hunter naar 80 schoppen
Tesla M3LR '21
Duurt kei lang man.
Als je 1 stap fout doet kan je overnieuw beginnen.
En door de feestdagen was ik gestopt bij nr. 9 van die secret puzzel ( With the Peculiar Key Peculiar Key in your inventory, use Torch of Pyrreth Torch of Pyrreth at the entrance to Karazhan Catacombs to reveal the entrance to Ratts' Revenge)
Gelukkig heb ik al veel spullen verzameld die je nodig heb denk ik en als mage met engineer reis ik snel overal
Dat snap je toch verkeerd denk ik. enerzijds heeft die puzzel enorm veel checkpoints waardoor je gerust pauzes kunt nemen of het verdelen over 2 dagen, en anderzijds is hetgeen dat je tot nu toe gedaan hebt enkel nog maar het UNLOCKEN van de puzzel. Er komen nog 9 stappen na die in moeilijkheid variëren van een locatie bezoeken tot een ingewikkelde serie standbeelden organiseren.rahd schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:11:
Ik moet ook die secret mount met al die puzzels nog doen![]()
Duurt kei lang man.
Als je 1 stap fout doet kan je overnieuw beginnen.
En door de feestdagen was ik gestopt bij nr. 9 van die secret puzzel ( With the Peculiar Key Peculiar Key in your inventory, use Torch of Pyrreth Torch of Pyrreth at the entrance to Karazhan Catacombs to reveal the entrance to Ratts' Revenge)
Gelukkig heb ik al veel spullen verzameld die je nodig heb denk ik en als mage met engineer reis ik snel overal
Ja kan, ik zag een beetje van iemand die ik volg op twitch hoe hij het deed.nzall schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:48:
[...]
Dat snap je toch verkeerd denk ik. enerzijds heeft die puzzel enorm veel checkpoints waardoor je gerust pauzes kunt nemen of het verdelen over 2 dagen, en anderzijds is hetgeen dat je tot nu toe gedaan hebt enkel nog maar het UNLOCKEN van de puzzel. Er komen nog 9 stappen na die in moeilijkheid variëren van een locatie bezoeken tot een ingewikkelde serie standbeelden organiseren.
Maar ik heb meestal moeite met dinges vinden die in een cave zit... duurde lang voor ik die ene stap kon afmaken in die cave van Azj-Kahet

Maar ik hoop het deze weekend te kunnen doen.
(Nu gaat deze ouwe vrouw naar The Masked Singer kijken op tv
X
Dit is het WoW Classic topic;Bengeezy schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:32:
Iemand actief op de anniversery servers die kan zeggen hoe het met bot probleem zit?
X
World of Warcraft Classic
Heb er zelf niet zo heel veel last van, je merkt wel aan de economy dat bepaalde items in overvloede zijn en daarom amper stijgen. Heb zelf geen mining als profession, maar lees wel dat het daar echt vechten om de veins is (met bots).
Gister dropte Huolon ook eindelijk z'n mount na al die jaren
Tesla M3LR '21
Hehe daar ben ik nu beland, had gisteren niet echt iets kunnen doen... en vandaag tussen was draaien en eten koken beland bij stap 9nzall schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:48:
[...]
Er komen nog 9 stappen na die in moeilijkheid variëren van een locatie bezoeken tot een ingewikkelde serie standbeelden organiseren.
Ging toch makkelijker dan ik had gedacht tot nu toe.
Alhoewel ik bij die stap 3 het niet goed begreep
/f/image/88TJ4tlZLGH3SKlJqcM7Eac7.png?f=fotoalbum_large)
Ben nu op het punt gekomen dat de gear 620 is dus die +9 gaat eigenlijk tot nu toe wel binnen de tijd (vandaag twee gedaan voor het eerst). Nu nog een Queen groep vinden

Heb ook een paladin geleveled en die zit nu rond de tier 7. Tanken gaat daarmee veel makkelijker dan met de monk. Blijft wel lastiger om daar grote stappen mee te maken dan met healer. Maar dat kan persoonlijke voorkeur zijn.
/f/image/80PSGlaND9rX6xPENcuhmoVO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door sdk1985 op 06-01-2025 03:02 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dit soort challenges vind ik echt de tofste content om te doen ookRicmaniac schreef op maandag 6 januari 2025 @ 21:53:
[Afbeelding]
Eindelijk daadwerkelijk begonnen aan die motor nadat ik het al eerder vaker wilde doen
Stap 3/12 complete. Echt mega respect voor die hele discordgroep die dit allemaal heeft uigezocht en gevonden zeg. Wat tof gedaan.
Tesla M3LR '21
Die mount moet ik dan dus ook eens in duiken.
Slecht idee... Hoe laat?
Vanaf morgen start de turbulent timewalking periode met iedere week een andere timewalking timeline. Je kan ook caches met heroic loot verdienen blijkbaar dus helemaal super om chars te levellen en te gearenGSX-MAN schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:36:
Ik heb nu een karakter op 80, één op 73, één op 71 en één op 62. Niet heel efficiënt allemaal, maar vermaak me weer prima.
Die mount moet ik dan dus ook eens in duiken.
Ik ga in ieder geval even werk maken van alle classes naar 80 schoppen en minimaal 600 item level
[ Voor 9% gewijzigd door London op 07-01-2025 12:03 ]
Tesla M3LR '21
Ik heb eens ergens gelezen dat de developers ook af en toe een hint geven in de Discord groep. Maar het blijft een knappe prestatieKreekje schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 09:59:
Heb de Felcycle sinds gisterenavond ook. Kan het haast niet geloven dat mensen dit kunnen uitzoeken hoe je die mount kan halen zonder guide (daarmee doel ik dus op de mensen die de guide schrijven).
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Laatste weken beetje burned out van chars te levelen.London schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 12:03:
[...]
Vanaf morgen start de turbulent timewalking periode met iedere week een andere timewalking timeline. Je kan ook caches met heroic loot verdienen blijkbaar dus helemaal super om chars te levellen en te gearen
Ik ga in ieder geval even werk maken van alle classes naar 80 schoppen en minimaal 600 item level
:strip_exif()/f/image/q0LfqiyLDIFGyKWOMfHaz3jW.png?f=user_large)
Wel originele namen allemaalKreekje schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 13:35:
[...]
Laatste weken beetje burned out van chars te levelen.![]()
[Afbeelding]
Tesla M3LR '21
Ze hebben er wel meer dan 3 weken achter zitten zoeken met meer dan duizend mensen tegelijk. Op een gegeven moment waren er 5 verschillende Discord kanalen open plus een forumkanaal, allemaal met een slow mode van rond de 2 minuten zodat het te lezen bleef.Kreekje schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 09:59:
Heb de Felcycle sinds gisterenavond ook. Kan het haast niet geloven dat mensen dit kunnen uitzoeken hoe je die mount kan halen zonder guide (daarmee doel ik dus op de mensen die de guide schrijven).
Daarnaast was er ook een developer in de server die alles volgde en indien nodig vage hints gaf en bijstuurde waar mogelijk. Voor die developer was er zelfs een speciaal "Ask Josh" kanaal waar hij niet-secret gerelateerde vragen beantwoordde.
Sowieso nooit verwacht dat we karazhan catacombs in zouden gaan
Was geweldig om die discord te volgen. (niet nauw gevolgd)
Zo'n samenwerking in de community is waar het in MMO's om draait voor mij.
Jaren? We hebben al tijden dit soort secrets.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:52:
Dit is peak content tussen dev en spelers. Zo hoort er content te zijn. Jammer dat het jaren heeft moeten duren voordat er zoiets weer kwammaargoed het is heel tof gedaan.
Sowieso nooit verwacht dat we karazhan catacombs in zouden gaan
Was geweldig om die discord te volgen. (niet nauw gevolgd)
Zo'n samenwerking in de community is waar het in MMO's om draait voor mij.
Jenafur, Hivemind, etc etc. Er is nu wel wat meer moeite ingestoken ja. Maar laten we niet doen alsof het allemaal schrikbarend nieuw is.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hive mind is al 6 jaar geleden hecorset schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:04:
[...]
Jaren? We hebben al tijden dit soort secrets.
Jenafur, Hivemind, etc etc. Er is nu wel wat meer moeite ingestoken ja. Maar laten we niet doen alsof het allemaal schrikbarend nieuw is.
En zoals je zegt. die waren beide niet van deze scale.
Dan raad ik je aan de Hivemind te doenRicmaniac schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:07:
[...]
Hive mind is al 6 jaar geleden heen jenafur is ook al 5 jaar ofzo.
En zoals je zegt. die waren beide niet van deze scale.
klopt, is ook een goeie. neemt niet weg dat dat dan de laatste is voordat we deze motor hadden en mijn statement van "Jaren" dus niet fout wascorset schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:25:
[...]
Dan raad ik je aan de Hivemind te doenDie kwam echt wel in de buurt hoor. Was ook een leuke uitdaging
Als iemand hier ooit voor die https://www.wowhead.com/i...-hivemind#teaches-abilitycorset schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:04:
[...]
Jaren? We hebben al tijden dit soort secrets.
gaat mag ik mee?
Heb het toen niet gedaan
Ja dat had ik ook, echt vervelend. Maar op wowhead staan wel wat makkelijk haalbare secret pets om te scoren en de challenge te doen.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:41:
Pff dit is echt super balen zeg. Ik zit op het punt dat ik die pet battles moet doen. Ik heb maar 1 van al die secret pets dus kan gewoon niet verder... dit is echt een k*t punt dat dat op deze manier is gedaan zeg. Dit verpest echt die hele run voor mijHad hem gewoon verslagen maar blijkt dat dat met die secret pets meot.
Tesla M3LR '21
Voor die pet battle hoef je niet perse in the timeless isle te gaan he.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:41:
Pff dit is echt super balen zeg. Ik zit op het punt dat ik die pet battles moet doen. Ik heb maar 1 van al die secret pets dus kan gewoon niet verder... dit is echt een k*t punt dat dat op deze manier is gedaan zeg. Dit verpest echt die hele run voor mijHad hem gewoon verslagen maar blijkt dat dat met die secret pets meot.
Ik deed het zondag in de darkmoon faire omdat die er nu is.
En gebruikte deze pets [Gizmo the Pure] [Nelthara] [Francois]
ging heel makkelijk
dlle 3 heb ik ze niet. ik heb eigenlijk geen secret pets. was nooit een pet collector. alleen mounts en transmog.rahd schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:00:
[...]
Voor die pet battle hoef je niet perse in the timeless isle te gaan he.
Ik deed het zondag in de darkmoon faire omdat die er nu is.
En gebruikte deze pets [Gizmo the Pure] [Nelthara] [Francois]
ging heel makkelijk
2 van de AH, 1 uit Drustvar.London schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:49:
[...]
Ja dat had ik ook, echt vervelend. Maar op wowhead staan wel wat makkelijk haalbare secret pets om te scoren en de challenge te doen.
Dan op een char of 2 even de treasure grind doen en je hebt ze allemaal blauw en op 25. Zo lastig is het niet.
Ik deed het met een "fresh" account (<10 pets) en was binnen 2 uur klaar met de battle
Ik weet niet of je die pet battle al heb kunnen doen, maar je kan ook pets lenen van je vrienden heRicmaniac schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:33:
[...]
dlle 3 heb ik ze niet. ik heb eigenlijk geen secret pets. was nooit een pet collector. alleen mounts en transmog.
Ja was uiteindelijk gelukt.rahd schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 22:48:
[...]
Ik weet niet of je die pet battle al heb kunnen doen, maar je kan ook pets lenen van je vrienden he
Had 2 van iemand geleend en zelf die Spyragosa questline in dragonlfight gedaan.
En thanks voor de tip van Darkmoonfaire. Dat maakte het een heel stuk makkelijker
Kan me ook niet voorstellen dat er nog mensen zijn die ze actief doen.
Altars stap vond ik persoonlijk veel irritanter maar dat ben ik.
Pet battles vind ik persoonlijk nog meevallen. Denk dat de meeste mensen daar problemen mee hebben omdat ze niet veel secret pets hebben, en al helemaal niet op de level 25 die nodig is.Akaendra schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:45:
Mwah, die pet battle is ook de plek waar de meesten afhaken omdat pet battles gewoon niet leuk zijn.
Ik had die pets ook niet. Er staat een guide op wowhead en binnen het uurtje heb je ze alle 3. Verder had ik genoeg van die coins verdient in Shadowlands met dailies/table missions zodat ik meteen 3 van die stones kon kopen om ze naar level 25 te brengen. Wel een paar keer de battle moeten doen omdat het nog altijd RNG is.nzall schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:05:
[...]
Pet battles vind ik persoonlijk nog meevallen. Denk dat de meeste mensen daar problemen mee hebben omdat ze niet veel secret pets hebben, en al helemaal niet op de level 25 die nodig is.
Ik ben (was) een van die mensen hahah, ik vind het leuk en ook met pets verdien ik veel gold in wowAkaendra schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:45:
Mwah, die pet battle is ook de plek waar de meesten afhaken omdat pet battles gewoon niet leuk zijn.
Zijn zoveel achievements ervoor.
Jaren geleden deed ik dat echt veel tussen wachten voor raidtijd in mijn toen levende guild.... (nu zit ik daar alleen omdat iedereen weg is
Maar de laatste tijd vind ik dat er teveel te doen is in wow, dat ik bijna geen tijd ervoor kan vrij maken
Ik weet niet hoelang je nog bezig zal zijn, maar als er meer mensen zijn bij die statues, blijf even staan dan.Ricmaniac schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 21:02:
Ik ben bij de stap in Azuna met die uil statues. Maar die snap ik niet helemaal. zit er al een half uur te klooien
Zet een mark ( zo'n sterretje ) op je Fledgling pet,dan zie je die beter rondjes draaien.
Ik bleef daar staan bij een beeld als die een kleur had, tot mijn pet ging ronddraaien, duurt soms even.
Als je niet zeker bent of je pet die kleur heeft moet je eve de dungoen in gaan en daar zie je aan de beelden dat het gelukt is als die gekleurd zijn.
Die puzzel heb je ook online solvers voor. Dan hoef je zelf niet te klooien, tenzij je dat leuk vindt natuurlijk. Maar via die solver was ik met 15 min klaar.rahd schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 21:24:
[...]
Ik weet niet hoelang je nog bezig zal zijn, maar als er meer mensen zijn bij die statues, blijf even staan dan.
Zet een mark ( zo'n sterretje ) op je Fledgling pet,dan zie je die beter rondjes draaien.
Ik bleef daar staan bij een beeld als die een kleur had, tot mijn pet ging ronddraaien, duurt soms even.
Als je niet zeker bent of je pet die kleur heeft moet je eve de dungoen in gaan en daar zie je aan de beelden dat het gelukt is als die gekleurd zijn.
spoiler:de dungoen puzzel kan heell lang duren, maar misschien komt dat omdat ik dom was
Tesla M3LR '21
Ik heb die ene gekleurde solver gebruikt, maar het was al heel laat dat ik daar bezig was, dus als je een fout maakt duurt t langer, denk dat ik tegen kwart voor 1 savonds klaar was, was iets meer dan een uur bezig ermeeLondon schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:36:
[...]
Die puzzel heb je ook online solvers voor. Dan hoef je zelf niet te klooien, tenzij je dat leuk vindt natuurlijk. Maar via die solver was ik met 15 min klaar.
Ik heb een addon gebruikt hiervoor icm met een youtube filmpje van ConCon. Deze filmpjes van hem hebben mij stap voor stap duidelijk uitgelegd wat ik moest doen en nodig had. Ik was er redelijk snel klaar mee.nzall schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:44:
Voor alle duidelijkheid: die puzzel heb je inderdaad wel een solver voor nodig. Dat is een grid van 25 standbeelden die kunnen getoond of verborgen zijn, en elk standbeeld toont of verbergt zichzelf en 4 andere standbeelden als je erop klikt. De standbeelden die veranderen zijn anders voor elke speler en voor elk standbeeld, en het is de bedoeling om ze allemaal te verbergen. Dus je moet uitvogelen welke standbeelden elkaar activeren en dan een werkende cyclus vinden...
Als je een fout maakt met de statue is niet zo erg. De veranderingen zijn altijd hetzelfde voor jou op het moment dat je bezig bent. Dus als je niet zeker weet of je b.v. 9 goed hebt gedaan kan je gewoon weer op 9 klikken en doet hij altijd hetzelfde weg of erbij. Dit telt na een reset van dungeon niet meer.
Link video: Statuesolving
Thanks die zal ik gebruiken. weet je ook nog welke addon?Highfeed schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 07:27:
[...]
Ik heb een addon gebruikt hiervoor icm met een youtube filmpje van ConCon. Deze filmpjes van hem hebben mij stap voor stap duidelijk uitgelegd wat ik moest doen en nodig had. Ik was er redelijk snel klaar mee.
Als je een fout maakt met de statue is niet zo erg. De veranderingen zijn altijd hetzelfde voor jou op het moment dat je bezig bent. Dus als je niet zeker weet of je b.v. 9 goed hebt gedaan kan je gewoon weer op 9 klikken en doet hij altijd hetzelfde weg of erbij. Dit telt na een reset van dungeon niet meer.
Link video: Statuesolving
Ik dacht statue solver maar wordt gezegd in zijn filmpje.Ricmaniac schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 14:08:
[...]
Thanks die zal ik gebruiken. weet je ook nog welke addon?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat ze ook zullen doen is dat je meerdere groepen van 4 mannetjes kunt maken en die elk hun eigen campsite geven. Ik weet zelf nu al dat ik mijn level 80s in aparte campsites zal onderverdelen op basis van hun armor type en elk armor type een eigen campsite zal geven.
Die stones had ik binnen 15 minuten compleet via een treasure circle in BFA. De pet battle is echt de meest makkelijke en zwaar overdreven stap van het hele proces. Allemaal nachtmerrie verhalen. Maar er staan hele guides online hoe je een 100% success rate hebt.Kreekje schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:32:
[...]
Ik had die pets ook niet. Er staat een guide op wowhead en binnen het uurtje heb je ze alle 3. Verder had ik genoeg van die coins verdient in Shadowlands met dailies/table missions zodat ik meteen 3 van die stones kon kopen om ze naar level 25 te brengen. Wel een paar keer de battle moeten doen omdat het nog altijd RNG is.
Vond het stuk in Vault of the wardens vele malen erger dan een pet battle
Vault of the Wardens vond ik dan wel weer goed te doencorset schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:26:
[...]
Die stones had ik binnen 15 minuten compleet via een treasure circle in BFA. De pet battle is echt de meest makkelijke en zwaar overdreven stap van het hele proces. Allemaal nachtmerrie verhalen. Maar er staan hele guides online hoe je een 100% success rate hebt.
Vond het stuk in Vault of the wardens vele malen erger dan een pet battle
Vond de Zul' Gurub altars wat irritanter, zeker als er niemand anders is heb je alles nodig ervoor en dat kan ook best een grindwerkje zijn.
Zelfs met guide vond ik deze secret een beetje te convoluted en teveel van het goede, 1 of 2 stappen minder was ook ruim voldoende geweest imo.
:strip_exif()/f/image/rEzufON7Q9yOk6B8VR69LLeA.png?f=user_large)
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik heb toen ik begon even snel een all-in-one UI gezocht en shestak gekozen. Hoewel het een prima UI is die ook nog is veranderd naarmate je tankt, healed of dps mis ik toch wat dingen. Ik kan bijvoorbeeld niet een weakauras voor maze toevoegen, ik heb geen dps meters en de UI config van healers komt in twee smaken waar de een fijner is dan de ander. Geen idee hoe ik die dingen kan veranderen en vind het niet in /cfg.
Conclusie ik kijk weer rond voor wat beters. Vroeger deed ik alles zelf maar dat wil ik niet meer. Ik speel prot/fury warrior, bear/resto drood en alle specs van evokes.
ElvUI the way to go?
ElvUI is fantastisch, gebruik het al jaren en zou nooit meer een andere UI willenLynx schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:39:
Sinds heeeeeeel lang ben ik in TWW weer begonnen. Dit spel blijft een soort heroine voor me en vraagt alweer veel te veel tijd 😂.
Ik heb toen ik begon even snel een all-in-one UI gezocht en shestak gekozen. Hoewel het een prima UI is die ook nog is veranderd naarmate je tankt, healed of dps mis ik toch wat dingen. Ik kan bijvoorbeeld niet een weakauras voor maze toevoegen, ik heb geen dps meters en de UI config van healers komt in twee smaken waar de een fijner is dan de ander. Geen idee hoe ik die dingen kan veranderen en vind het niet in /cfg.
Conclusie ik kijk weer rond voor wat beters. Vroeger deed ik alles zelf maar dat wil ik niet meer. Ik speel prot/fury warrior, bear/resto drood en alle specs van evokes.
ElvUI the way to go?
Tesla M3LR '21
en hoe ik dit dit uit zet. nu komt elke keer die melding
Edit: toch maar laats bios er op gezet altijd fijn al bios settingen reset
:strip_exif()/f/image/9JgzG4FLJ3Bn1TkBbx4W69CV.png?f=user_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Motaro op 12-01-2025 18:31 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Dat heeft te maken met de wijdverspreide Intel stabiliteitsproblemen waar Tweakers en andere media al heel vaak over bericht hebben in 2024. Kort samengevat: Intel had geen voltagelimiet in hun microcode gezet voor hun 13th en 14th gen CPUs waardoor er een hogere spanning door de CPU werd gejaagd dan die aankon. Op middellange termijn (half jaar tot een jaar) veroorzaakt dit fysieke schade in de interne silicon traces van de CPU, wat crashes veroorzaakt. Deze schade is ook permanent en kan niet worden verholpen. de BIOS updates lossen alleen de root cause op, maar niet de gevolgen.Motaro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:50:
meer die dezen melding kreeg na laats klein update ? heb update niet op staan ivm alles gewoon goed werkt maar raar nu op eens die melding komt [Afbeelding]
Intel heeft ondertussen ook de garantiebepalingen voor deze CPUs aangepast naar (ik denk) 5 jaar, zodat mensen die hierdoor getroffen zijn gratis hun CPU kunnen vervangen.
Nu, als je zelf al een undervolt op je CPU had gezet, zoals veel Tweakers doen, heb je hier op zich minder tot geen last van, maar het is toch aangeraden om alsnog je BIOS te updaten. En als je toch stabiliteitsproblemen hebt zoals crashes, bluescreens, freezes en zo raad ik je aan om contact op te nemen met de winkel waar je je PC gekocht hebt om de CPU te vervangen.
Inmiddels Elvui geinstalleerd en geconfigureerd. heel herkenbaar gelukkig. Maar die komt zonder extra's zoals DBM en Details toch? kan het niet vinden. Ook krijg ik combat texts niet omhoog wat overlap heeft met m'n buttons nu omdat ik die en de unit frames iets omhoog heb geschoven.London schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:48:
[...]
ElvUI is fantastisch, gebruik het al jaren en zou nooit meer een andere UI willen
Wat ik je kan aanraden als je bossmods en details ook wilt is om die apart te installeren, samen met LuckyOne UI. LuckyOne UI is een plugin voor ElvUI die een aantal andere mods aesthetisch kan integreren in ElvUI, waaronder Bigwigs en Details. Let wel: enkel BigWigs, omdat dat de enige bossmod is die de developer gebruikt.Lynx schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:11:
[...]
Inmiddels Elvui geinstalleerd en geconfigureerd. heel herkenbaar gelukkig. Maar die komt zonder extra's zoals DBM en Details toch? kan het niet vinden. Ook krijg ik combat texts niet omhoog wat overlap heeft met m'n buttons nu omdat ik die en de unit frames iets omhoog heb geschoven.
[ Voor 5% gewijzigd door nzall op 12-01-2025 12:19 ]
Het stond op wowhead https://www.wowhead.com/n...r-computer-at-risk-361296Motaro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:50:
meer die dezen melding kreeg na laats klein update ? heb update niet op staan ivm alles gewoon goed werkt maar raar nu op eens die melding komt [Afbeelding]
Monk
DK
Warrior
DH
Gelukkig alle 4 tanks, dus die zijn zo af
Snap vinkje helpt in ieder geval niet in edit mode dus denk dat shestak het doet. Kan het helaas niet vinden dus laat het voor nu maarnzall schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:20:
Als je zegt "schiet steeds terug naar links boven", dan lijkt mij dat precies alsof je de edit mode niet opslaat... Het zou ook kunnen dat Shestak dat verplaatst.
Tesla M3LR '21
Ik heb toen mijn speelstijl gebaseerd op advies van Harldan, een content creator die een speciale "pacifist" build had samengesteld die niet gericht was op vechten maar op wegrennen van andere spelers. Het doel van die build was om zo lang mogelijk te overleven en ondertussen zoveel mogelijk Plunder te verzamelen door NPCs te doden en Plunder te ninja'en van dode spelers. Het concept is dat je probeert om ergens te landen waar minder andere spelers landen, je landingsplaats te plunderen en dan voorzichtig naar het oog van de storm gaan terwijl je NPCs blijft dooddoen en kistjes loot. Probeer om aanvaringen met andere spelers (en dan vooral spelers die hoger level zijn) zoveel mogelijk te vermijden. Probeer om kills te snipen en kistjes te loten terwijl anderen bezig zijn met te vechten.
Toen ik die pacificst speelstijl gebruikte had ik doorgaans minstens 100 plunder. Dat was op de momenten dat ik mijn landing te lang had uitgesteld en niet snel een wapen had. Als je landt op een elite is die onmiddelijk dood en krijg je direct een wapen, wat superbelangrijk is om in het begin te overleven. Als ik daarna in de buurt was van andere spelers hield ik een oogje op ze en gebruikte ik de ton waarmee je start om ver weg te gaan als ze mij in de smiezen hadden.
Als ik de eerste momenten kon overleven (60-40 overlevenden) en een beetje NPCs kon farmen had ik al snel rond de 500 plunder, en als ik overleefde tot de late game (minder dan 20 overlevenden) haalde ik rond de 1000 Plunder. als ik de endgame kon halen (laatste 10 spelers) had ik in sommige games meer dan 2000 Plunder, wat toen bijna 2 renown levels vanwege de dubbele renown rewards. Ik ben een paar keer in de top 3 geland, en een paar keer ECHT dicht bij de eindoverwinning.
Een belangrijke opmerking is dat Plunderstorm totaal anders is dan klassieke PvP. Je hebt niet je eigen aanvallen en zowat alles is een skillshot, op 1 of 2 attacks na. Zelfs je eigen autoattack is een skillshot, evenals alle abilitiies van NPCs. Het is dus superbelangrijk dat je altijd in beweging blijft, zeker in conflict met andere spelers.
Top man, thanks voor de uitgebreide reactie. Ben benieuwd, het lijkt mij wel een hele toffe event!nzall schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 10:34:
Hangt van veel factoren af, zoals hoe lang je overleeft en welke speelstijl je volgt, en ook of ze de Plunder hoeveelheden generfed of gebuffed hebben tegenover vorig jaar. Vorig jaar was ik enkel gefocused op de beloningen via de Renown Track, en ben ik pas echt beginnen spelen nadat ze de hoeveelheid renown die je kreeg per Plunder verdubbeld hadden.
Ik heb toen mijn speelstijl gebaseerd op advies van Harldan, een content creator die een speciale "pacifist" build had samengesteld die niet gericht was op vechten maar op wegrennen van andere spelers. Het doel van die build was om zo lang mogelijk te overleven en ondertussen zoveel mogelijk Plunder te verzamelen door NPCs te doden en Plunder te ninja'en van dode spelers. Het concept is dat je probeert om ergens te landen waar minder andere spelers landen, je landingsplaats te plunderen en dan voorzichtig naar het oog van de storm gaan terwijl je NPCs blijft dooddoen en kistjes loot. Probeer om aanvaringen met andere spelers (en dan vooral spelers die hoger level zijn) zoveel mogelijk te vermijden. Probeer om kills te snipen en kistjes te loten terwijl anderen bezig zijn met te vechten.
Toen ik die pacificst speelstijl gebruikte had ik doorgaans minstens 100 plunder. Dat was op de momenten dat ik mijn landing te lang had uitgesteld en niet snel een wapen had. Als je landt op een elite is die onmiddelijk dood en krijg je direct een wapen, wat superbelangrijk is om in het begin te overleven. Als ik daarna in de buurt was van andere spelers hield ik een oogje op ze en gebruikte ik de ton waarmee je start om ver weg te gaan als ze mij in de smiezen hadden.
Als ik de eerste momenten kon overleven (60-40 overlevenden) en een beetje NPCs kon farmen had ik al snel rond de 500 plunder, en als ik overleefde tot de late game (minder dan 20 overlevenden) haalde ik rond de 1000 Plunder. als ik de endgame kon halen (laatste 10 spelers) had ik in sommige games meer dan 2000 Plunder, wat toen bijna 2 renown levels vanwege de dubbele renown rewards. Ik ben een paar keer in de top 3 geland, en een paar keer ECHT dicht bij de eindoverwinning.
Een belangrijke opmerking is dat Plunderstorm totaal anders is dan klassieke PvP. Je hebt niet je eigen aanvallen en zowat alles is een skillshot, op 1 of 2 attacks na. Zelfs je eigen autoattack is een skillshot, evenals alle abilitiies van NPCs. Het is dus superbelangrijk dat je altijd in beweging blijft, zeker in conflict met andere spelers.
Tesla M3LR '21
Vorige keer was de grind redelijk lang voor iemand die niet echt plezier had in die gamemode.London schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:48:
Ik zie dat er 5 mounts te halen zijn bij het plunderstorm event. Duurt het lang om die currency te farmen of gaat het vrij snel? Heb die event nog nooit gedaan namelijk.
Voor mij en een paar vrienden die ook fervent BattleRoyale players zijn vonden we dit geweldig en was het "appeltje eitje" om die currency te grinden maarja we speelde ook gewoon door nadat we alles al unlocked hadden.
En zoals al is aangegeven hangt het van veel factoren af. Voor ons werkte het wel het beste om gewoon veel de gevechten in te gaan. in het begin was dat niet zo maar vrij snel na de start kwam er al een patch waarbij je meer plunder kreeg voor killen van mensen vs zo lang mogelijk in leven blijven.
Toen was het meer een battlepass track die je voor de rewards uit moest spelen nu is het als het goed is meer een store waarbij je gewoon je rewards kan kiezen dus dat maakt het voor de mounts bijv ook makkelijker.
EDIT: Oh sorry zie nu pas dat hierboven een video is gelinkt
Lol TLDR is dus. ga je match in, doe je quest en ga dood
Dat is ook niet leuk haha.. ik ga gewoon lekker elke keer voor de win.
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 14-01-2025 11:46 ]
[ Voor 16% gewijzigd door London op 15-01-2025 08:15 ]
Tesla M3LR '21
Althans plunderstorm niet dat is gewoon super leuk maar de rewards.
Meer staat op Already Owned dan niet..
Ze hebben niet veel nieuwe rewards er in gedaan imo.
Ik heb maar 31k nodig om alle rewards te kopen.. Vorig seizoen meer dan 500k gegrind
Niet dat ik dat nog heb hoor maar bedoel dat het heel makkelijk is geworden eigenlijk.
[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 15-01-2025 09:36 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Yep, battle royale mode maar dan in WoW.avotar schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:00:
Eigenlijk is dat Plunderstorm toch een soort Fortnite?
Tesla M3LR '21
Ik lees dat je de plundercoins zou kunnen omzetten naar traders tenders.Ricmaniac schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:44:
Hmm het valt mij toch flink tegen moet ik zeggen.
Althans plunderstorm niet dat is gewoon super leuk maar de rewards.
Meer staat op Already Owned dan niet..
Ze hebben niet veel nieuwe rewards er in gedaan imo.
Ik heb maar 31k nodig om alle rewards te kopen.. Vorig seizoen meer dan 500k gegrind
Niet dat ik dat nog heb hoor maar bedoel dat het heel makkelijk is geworden eigenlijk.
Vermoedelijk enkel als je die niet al unlocked hebt op het renown track vorig jaar.avotar schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:12:
[...]
Ik lees dat je de plundercoins zou kunnen omzetten naar traders tenders.
Er is 1 reward idd die tender geeft maar ook die staat bij mij al op "Already Owned" van vorig jaar.avotar schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:12:
[...]
Ik lees dat je de plundercoins zou kunnen omzetten naar traders tenders.
Je kan niet blijvend dit omzetten. Is gewoon 1 van de rewards.