Die plunderstorm is toch beetje anders dan vorige keer .
Wat betekent het als je die map krijgt om te selecter?
Dat je daar word gedropt of zo?
Wat betekent het als je die map krijgt om te selecter?
Dat je daar word gedropt of zo?
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Denk dat er nu ook veel PvE volk speelt voor de rewards. Straks als iedereen zijn gewenste items heeft stoppen ze ermee en spelen enkel de mensen die het leuk vinden of het goed kunnen. Dan zal het misschien iets moeilijker worden.Ricmaniac schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:07:
Nog 7k plunder dan heb ik alle rewards alweer. hoop toch echt dat er volgende keer wat meer bij komt![]()
Net weer een win gepakt met 7 kills dat is mijn hoogste volgens mij. voelt zo fijn in BR altijd haha
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Haha ja je hebt helemaal gelijk hoor maar om mezelf een veer in de reet te steken ben ik best goed in Battle Royales.:PKreekje schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:12:
[...]
Denk dat er nu ook veel PvE volk speelt voor de rewards. Straks als iedereen zijn gewenste items heeft stoppen ze ermee en spelen enkel de mensen die het leuk vinden of het goed kunnen. Dan zal het misschien iets moeilijker worden.(ik wil je win natuurlijk niet de grond in boren eh
)
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
[ Voor 69% gewijzigd door sdk1985 op 21-01-2025 03:18 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Vanaf +12 en hoger gaat de tank wel healing nodig hebben bij enkele scenario's.sdk1985 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 03:11:
Nog twee te gaan :):
[Afbeelding]
Ondertussen begin ik de builds ook beter te begrijpen. Ik speel eigenlijk het meest met een door mij aangepaste leveling build die vooral draait om riptide en een focus op spot healing. De m+ builds vond ik niks. Ondertussen begrijp ik waarom. Het verschil tussen m+ en raids builds is naast de CC vooral dat er ook talents naar damage gaan. Dat maakt het healen zelf natuurlijk lastiger. Wel gebruik ik vaak de thunderstorm en stun totem en doe ik interrupts.
Toen ik een paar weken geleden met de heroic raids begon merkte ik aan de hps meters dat ik een andere build nodig had. Dat werd de chain heal raid farseer variant. Ondertussen gewisseld naar totemic. Voordeel daarvan is dat je group heal instant wordt én verplaatsbaar is.
Zojuist voor m+ zelf maar iets gaan knutselen. Ik merk namelijk dat je op +10 anders gaat healen. De tanks redden zichzelf meestal wel. Vervolgens zijn het niet langer inviduele spot heals om falende groep leden te redden. Falen is vaak doodgaan. Dus waar het op neer komt is heel veel groep healen. Dus ik ben nu aan het rommelen met een meer chain heal georiënteerde build. Voorlopig nog wel farseer. Stiekem wel acid rain erin gestopt. Eens kijken of daar wat mee te doen is. Maar waarschijnlijk past dat beter bij totemic (dan kun je hem immers verplaatsen en instant casten).
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 31-01-2025 09:45 ]
Sowieso gaat S2 wat makkelijker worden omdat challengers peril naar +12 gaat.tweakduke schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:42:
[...]
Vanaf +12 en hoger gaat de tank wel healing nodig hebben bij enkele scenario's.
Groephealing is gewoon een ding dit seizoen met de overload aan mechanics. Interrupts en self defences goed met elkaar afstemmen is een must.
Hier bijna alles getimed op 12+ en een een enkele op 13.
En seizoen 2 moet makkelijker worden. Ik vind achteraf de moeilijkheidsgraad van dit seizoen best leuk, maar het is voor teveel mensen tot aan de 10+ gewoon te moeilijk.
De stap van 11 naar +12 is eigenlijk ook best stuk. Je mist de extra dps van de affix buff en de mobs doen ineens een stuk meer zeer.
Dit is ook precies de reden dat je weinig invites krijgen vanaf 10+ (ben zelf 632 met een 2500+ rating), en dat is best irritant. Want ze wachten gewoon totdat iemand met 3k rating er is. Ik ben blij dat ze dit nu gaan aanpassen in Season 2, dus ben benieuwd of het dan wat makkelijker gaat. Ik snap dat uitdaging er wel moet wezen, maar als pug is dit gewoon niet haalbaar.tweakduke schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:42:
[...]
Vanaf +12 en hoger gaat de tank wel healing nodig hebben bij enkele scenario's.
Groephealing is gewoon een ding dit seizoen met de overload aan mechanics. Interrupts en self defences goed met elkaar afstemmen is een must.
Hier bijna alles getimed op 12+ en een een enkele op 13.
En seizoen 2 moet makkelijker worden. Ik vind achteraf de moeilijkheidsgraad van dit seizoen best leuk, maar het is voor teveel mensen tot aan de 10+ gewoon te moeilijk.
De stap van 11 naar +12 is eigenlijk ook best stuk. Je mist de extra dps van de affix buff en de mobs doen ineens een stuk meer zeer.
Klopt, dat is een behoorlijk probleem. Ik doe vooral keys met een vast groepje, dat maakt het natuurlijk een stuk simpeler.Highfeed schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:41:
[...]
Dit is ook precies de reden dat je weinig invites krijgen vanaf 10+ (ben zelf 632 met een 2500+ rating), en dat is best irritant. Want ze wachten gewoon totdat iemand met 3k rating er is. Ik ben blij dat ze dit nu gaan aanpassen in Season 2, dus ben benieuwd of het dan wat makkelijker gaat. Ik snap dat uitdaging er wel moet wezen, maar als pug is dit gewoon niet haalbaar.
Toch even een post aan wagen. Congrats met al je spullen maar waarom geef je in godsnaam zoveel geld uit voor een boost, of uberhaupt geld aan een boost. Wat voor waarde heeft het als je er niks voor hebt gedaan? Echt, ik heb zo'n schijthekel aan wat dit spel is geworden met de boostcultuur door die gare tokens. En het erge is dat het schijnbaar ook normaal is geworden gezien mensen er zo open over posten. Het bringt wat mij betreft niks goeds in de game:nzall schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:32:
Het heeft weer een tijdje geduurd sinds mijn laatste post, maar er is VEEL gebeurd...
Ten eerste: ik heb een hoop extra mounts te pakken gekregen: Siren Isle meta, TWW meta, Thrayir, Siren Isle surfplank, Keystone Master mount, paar renown mounts, extra Argent Tournament mount,... Ik kan ze niet allemaal onthouden.
Keystone Master mount was met een boost van een community, 650K voor betaald, dus iets van 30 EUR omgerekend, en omdat ik gevraagd had voor armorstack zaten er 3 andere Paladins in mijn groep waardoor ik ineens ook 16 hero track items had. Na afloop geen tijd gehad om alles na te kijken omdat het toen middernacht was en ik dringend naar bed moest, maar als ik dit combineer met alles wat ik al verzameld had door gewoon te spelen denk ik dat ik full hero track zal zijn. En ik zal denk ik ook genoeg Runed Crests hebben om alles te upgraden. Denk dat mijn voornaamste beperking de Valorstones zal zijn, want er is in feite geen enkele goede manier om die snel te farmen. De snelste technieken voor zover ik weet zijn allemaal in de loop der tijd generfed...
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 26% gewijzigd door London op 31-01-2025 19:28 ]
Tesla M3LR '21
Omdat mijn guild momenteel op een laag pitje staat omdat ze alles al hebben afgerond, en M+ momenteel in zo'n deplorabele staat is dat ik me echt niet wil wagen aan pugs. Daarnaast wilde ik niet riskeren dat ik deze mount zou missen door een onverwacht vroeg einde van het seizoen.temp00 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:44:
[...]
Toch even een post aan wagen. Congrats met al je spullen maar waarom geef je in godsnaam zoveel geld uit voor een boost, of uberhaupt geld aan een boost. Wat voor waarde heeft het als je er niks voor hebt gedaan? Echt, ik heb zo'n schijthekel aan wat dit spel is geworden met de boostcultuur door die gare tokens. En het erge is dat het schijnbaar ook normaal is geworden gezien mensen er zo open over posten. Het bringt wat mij betreft niks goeds in de game:Ik weet het, gold boosters en gold sellers zijn van alle tijden maar de laatste jaren is het met behulp van dat token echt tot explosieve hoogte gestegen en wat mij betreft een suffe en hele ongewenste norm geworden. Blizzard is ook zo hypocriet als de pest want gold sellers zijn er nog steeds en spam lijkt ook erger te zijn geworden dus in feite hebben bereiken ze er niks mee anders dan dat de bankrekening ermee wordt gespekt.
- Het ontrekt spelers/pugs uit de reguliere groepscontent en zorgt voor minder sociale interactie. Want waarom zou je regulier spelen als je een boost kan kopen of kan verkopen.
- Het zorgt ervoor dat de grootste mongolen met de gear en achievements die ze normaal zelf niet kunnen halen in je pugs komen op een skillniveau waarin ze eigenlijk niet in kunnen functioneren (hoeft niet perse op jou van toepassing te zijn). In M+ of Arena is dat helemaal vervelend met de kleine groepen die je hebt.
- Het zorgt voor veel spam. Dat looking for services kanaal (wat niet geheel onverwachts standaard aanstaat voor nieuwe karakters/spelers💰
) is echt te walgelijk voor woorden maar helaas beperkt de spam zich daar niet toe.
- Het zorgt ervoor dat Blizzard kwalitatief mindere content maakt doordat het geld toch wel binnenstroomt (met dank aan de wales en mini wales).
- Het zorgt ervoor dat Blizzard execs targets implementeren om spelers zoveel mogelijk te sturen naar een token aankoop door bijv. speelelementen heel duur, zeldzaam te maken of mbv andere trucjes. Allemaal prima in F2P maar voor een subscription game met ook nog eens aanschafprijs absoluut niet welkom.
- Het devalueert 'echte' achievements. Ja dat is waarschijnlijk heel persoonlijk, of althans nog persoonlijker dan bovenstaande rant maar zo voelt het voor mij wel.
Tesla M3LR '21
Ik heb ondertussen al 880 mounts, en ik geloof dat ik op één van mijn alts er een paar extra kan kopen nu het makkelijker is om naar mijn alts op andere servers en factions goud te delen. Maar eerlijk gezegd: de overgrote meerderheid van de ongeveer 270 mounts die mij nog resteren spreken me eigenlijk niet echt aan... Denk dat er effectief maar een handjevol mounts zijn die mij nog een klein beetje aanspreken: BfA Meta en de bijhorende mounts, Shadowlands Meta, en alle Mage Tower varianten...Akaendra schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:29:
Dat is idd met de meeste mounts het geval, puur voor de heb en niet om daadwerkelijk te gebruiken
Trading post voornamelijk oude meuk die ik al had dus niet echt meer nodig, even wat tendies sparen.
Enige lullige is dat ze een nieuwe mount hebben toegevoegd aan die heart shaped box, leuk voor de fomo mensen maar is een recolor van de trading post mount van deze maand.
Kijken of ik nog de toys van de vendor kan scoren van vorige edities en dan ben ik daar ook wel weer klaar mee.
Ik gebruik al sinds 2008 alleen m'n spectral tigerAkaendra schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:29:
Dat is idd met de meeste mounts het geval, puur voor de heb en niet om daadwerkelijk te gebruiken
Trading post voornamelijk oude meuk die ik al had dus niet echt meer nodig, even wat tendies sparen.
Enige lullige is dat ze een nieuwe mount hebben toegevoegd aan die heart shaped box, leuk voor de fomo mensen maar is een recolor van de trading post mount van deze maand.
Kijken of ik nog de toys van de vendor kan scoren van vorige edities en dan ben ik daar ook wel weer klaar mee.
[ Voor 31% gewijzigd door London op 04-02-2025 17:42 ]
Tesla M3LR '21
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Maar kan je ook een leuke Belf of een Succubus in je huis laten rondlopen. Vraag het voor een vriend.Zeror schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:56:
Meer info over de player housing: https://news.blizzard.com...h-a-first-look-at-housing
De belangrijkste punten op een rij:
- Simpel en geen 3D kennis nodig. De feature moet voor iedereen toegankelijk zijn.
- Voornamelijk gefocust op social aspect van WoW, maar ook gemaakt voor de solo speler.
- Evergreen feature; er worden steeds nieuwe features toegevoegd, ook na Midnight.
- Iedereen kan een home hebben, of je nu veel of weinig speelt, of je nu soms een sub hebt of continu een sub heb, etc...
- Je huis is onderdeel van Warbands.
- Je interieur bij elkaar verzamelen kan op allerlei manieren. Via quests, via achievements, maar ook via de ingame shop voor geld. Vergelijk het met hoe Blizzard met mounts en pets omgaat. De meeste zijn ingame te krijgen, maar sommige enkel via de shop. Zo bieden ze voor iedereen wat en is de focus niet pay to win.
- Je huis staat in een Neighborhood, welke bestaat uit zo'n 50 housing slots.
- Er is een Alliance neighborhood in thema Elwynn Forest/Duskwood en er is een Horde neighborhood in thema Durotar/Aszhara. In toekomst zullen er meer soorten neighborhoods worden toegevoegd.
- Een neighborhood kan public zijn (iedereen kan joinen en deze kun je niet zelf aanmaken) of private (voor communities, vriendengroepen, guilds etc.. en kun je dus wel zelf aanmaken).
Heeel tof! vet om te zien dat ze de neighboorhood way pakken. dat vind ik tof net als in FFXIV dat je andere huisjes ziet en mensen hun smaken etc.Zeror schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:56:
Meer info over de player housing: https://news.blizzard.com...h-a-first-look-at-housing
De belangrijkste punten op een rij:
- Simpel en geen 3D kennis nodig. De feature moet voor iedereen toegankelijk zijn.
- Voornamelijk gefocust op social aspect van WoW, maar ook gemaakt voor de solo speler.
- Evergreen feature; er worden steeds nieuwe features toegevoegd, ook na Midnight.
- Iedereen kan een home hebben, of je nu veel of weinig speelt, of je nu soms een sub hebt of continu een sub heb, etc...
- Je huis is onderdeel van Warbands.
- Je interieur bij elkaar verzamelen kan op allerlei manieren. Via quests, via achievements, maar ook via de ingame shop voor geld. Vergelijk het met hoe Blizzard met mounts en pets omgaat. De meeste zijn ingame te krijgen, maar sommige enkel via de shop. Zo bieden ze voor iedereen wat en is de focus niet pay to win.
- Je huis staat in een Neighborhood, welke bestaat uit zo'n 50 housing slots.
- Er is een Alliance neighborhood in thema Elwynn Forest/Duskwood en er is een Horde neighborhood in thema Durotar/Aszhara. In toekomst zullen er meer soorten neighborhoods worden toegevoegd.
- Een neighborhood kan public zijn (iedereen kan joinen en deze kun je niet zelf aanmaken) of private (voor communities, vriendengroepen, guilds etc.. en kun je dus wel zelf aanmaken).
Als ik het stuk van Blizzard zo lees dan weten ze heel goed dat niet iedereen fan is van dit soort microtransacties. En daarom ben ik er niet bang voor dat dit een groot ding gaat zijn.Ricmaniac schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:21:
Ik kan alleen niks anders dan vrezen voor de microtransactions omtrent housing na een paar weken/maanden. zullen ontiechelijk veel housing skins komen let maar op.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hier nog eentje die er totaal niet warm voor loopt. Het is denk ik ook meer voor diegene die graag mounts en trasnmogs verzamelen en dat staat bij mij ook op een laag pitje.Akaendra schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:16:
Housing doet me eerlijk gezegd niet zo heel veel, maar dat zal ik wel weer zijn.
Denk persoonlijk niet dat ik er veel waarde aan ga hechten, maar zullen genoeg RP-ers zijn die dat wel zullen doen. Niet heel veel MMO's die uit zijn gekomen die Housing echt goed voor elkaar hebben imo, dus we gaan het zien.
[ Voor 4% gewijzigd door eric.1 op 06-02-2025 12:30 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Mja, zo zit ik niet op de zoveelste mythic dungeon te wachten, laat staan pvp battlegrouds of arena'seric.1 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:30:
Ik vrees met grote vrezen dat deze vorm van Player Housing ten koste gaat van de hoeveelheid andere content en de kwaliteit van die content.
Heel eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten.
Nou nodig me maar uit, kom ik met cookiesZeror schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:36:
[...]
Maaruh... Tegen die tijd een Tweakers neighborhood maken dan maar
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Daarnaast zijn er een paar trukjes gevonden zoals targetting dummies en bandages waarmee bepaalde stukken van de Healer Mage Tower veel beter doenbaar zijn. Als je een training dummy plaatst tijdens het voorlaatste stadium van de Healer challenge is er een kans dat je allies die dummy aanvallen en er minder te healen is. En de bandages van TWW kunnen in 1 seconde een volledige ghost add van datzelfde stadium healen, zonder CD of zo.Get embelished Wep Radiance (Symbiosis also Viable)
Get Embelished Offpiece (Writhing armor banding, Preferably on chest)
Get Crystalline Radiance on Chest (Higher the rank the better)
(for Agi and Str Users) Get Stormbound armor Kit Enchant
Get 2 TWW rings with 2 Sockets and Crystalline Enchants
Get Darkmoon Radiance and Symbiosis Trinkets
(Optional) Get DF neck and add 3 Sockets on it
[ Voor 42% gewijzigd door BM op 12-02-2025 09:36 ]
Zeker nog actief maar ben niet bekend met nederlandse guilds.Patcooper schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 02:01:
Is er iemand die nog World of Warcraft speel ?want ik zoek een nederlands talig guild op Terrokar
Ik denk dat by far een (retribution) Paladin het makkelijkst te spelen is. Ook voor solo content en survivability.Loolladin schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:28:
Sinds enkele jaren heb ik geen WoW meer gespeeld. Vandaag ga ik opnieuw beginnen. Welke class is tegenwoordig het makkelijkst om te spelen? In het begin zal ik vooral solo content doen.
Vroeger heb ik alle classes gespeeld. Het leukste vond ik destijds Warlock.
Top, dan ga ik straks mijn oude Pala eens afstoffen!Dutchy007 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:31:
[...]
Ik denk dat by far een (retribution) Paladin het makkelijkst te spelen is. Ook voor solo content en survivability.
Op 26 februari komt er een nieuwe patch en dan duurt het nog twee weken voordat seizoen 2 begint.Highfeed schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:38:
Het word tijd dat season 2 begint, ik begin mij aardig te vervelen. Dacht maar even mijn druid te levelen en er lang mee bezig te zijn. Maar het levelen gaat nog steeds erg snel via timewalking. Dan had ik wel de XP buff op max vanwege 5 chars op 80. Het verbaasde mij dat de duid op 1 avondje van 70 naar 80 gegaan is. En ook nog ilvl 600 gehaald. Dus ook dat ebt weer weg in zin. Heb wel zin in een nieuwe raid en M+ season.
Ligt het trouwens aan mij of voelde dit seizoen echt megaa lang vergeleken met vorige expansion?Noekoee schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:59:
[...]
Op 26 februari komt er een nieuwe patch en dan duurt het nog twee weken voordat seizoen 2 begint.
https://worldofwarcraft.blizzard.com/en-us/news/24178759
Het huidige seizoen is niet bijzonder lang in vergelijking met seizoenen 1 tot 3 van Dragonflight. Het is wel langer in vergelijking met S4, omdat dat een korter seizoen was. Maar doorgaans duren seizoenen rond de 25 weken. Er zijn uitzonderingen geweest, zoals de laatste seizoenen van Cataclysm, Mists en Warlords, maar dit seizoen is niet abnormaal kort of lang.Ricmaniac schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:05:
[...]
Ligt het trouwens aan mij of voelde dit seizoen echt megaa lang vergeleken met vorige expansion?
Heb gewoon meerdere alts hoog gegeared. normaal was ik daar wel klaar mee na 1 of 2 characters maar dit seizoen uit verveling uiteindelijk nog meerdere gegeared
Wel gezegd hebbende dat gearing makkelijker is dan ooit.
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 12-02-2025 19:57 ]
Wat was er mis met Nerub'ar Palace?nzall schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:07:
Hoe meer ik hoor over Undermine, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat dit een BANGER van een patch gaat worden. Blizzard heeft zonet alle dungeons nog eens goed generfed, Delves en Mythic+ rewards zien er goed uit, de atmosfeer en het theme van de nieuwe zone is uitgekiend. Nu alleen hopen dat Liberation of Undermine een betere raid is dan Nerub'ar Palace.
Het probleem met Nerub'Ar palace is dat er ineens een enorme klif is van moeilijkheid, zeker op Mythic. Zoals je het zelf zegt: de eerste 4 bosses zijn poepsimpel en kun je op een avondje raiden doden als je guild niet vol zit met Donalds, maar vanaf dan beginnen de bosses ineens een pak uitdagender te worden, waardoor voor veel guilds ineens de balans zoek is.JBplap schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:43:
[...]
Wat was er mis met Nerub'ar Palace?
Ik heb me zelf goed vermaakt, de eerste 4 fights waren wat simpel, maar die laatste 4 waren echt wel een goede challenge.
Geloof me, die gear sets zijn enorm eenvoudig te verzamelen. als je zelf de embellishments kunt plaatsen heb je alles op een kwartiertje, en indien niet vind je wel snel een crafter tegenwoordig. je kunt de embellishments ook evengoed op blauwe uitrusting gooien, dus je hebt geen sparks nodig. Tenzij je de MM of BM challenge wilt doen, maar BM is zelfs met de uitrusting tamelijk lastig en niet de moeite voor de mount, en MM is één van de makkelijkere challenges, maar er zijn andere opties die ook wel te doen zijn voor de Twins. De prijs is wel vrij stevig afhankelijk van wat je koopt. Sommige van mijn alts hebben er meer dan 30K in gestoken...Ricmaniac schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:52:
Te veel moeite imo haha. geen zin in om nu de tijd in te stoppen
Moet ze wel ooit nog eens doen ja.
Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /
Op wat voor manier heb je die? Heb je de TCG kaart met de code nog niet gebruikt? Of heb je hem ingame?Maastricht1990 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:30:
Hmm, weet niet of dit mag maar ik heb een blauwe “ Spectral Tiger mount dus geen Swift versie…weet iemand wat die waard is ? In euro’s ?
Tesla M3LR '21
Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /
Online kan je hem kopen voor 5-10k euro's. Groot marge, weet niet waarom.Maastricht1990 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:30:
Hmm, weet niet of dit mag maar ik heb een blauwe “ Spectral Tiger mount dus geen Swift versie…weet iemand wat die waard is ? In euro’s ?
NiceMaastricht1990 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:43:
Ingame alleen.Die kaarten heb ik helaas niet,ofja helaas...ik heb zelf al de Swift Spectral Tiger, en ik had nog wat veel golds over en toen heb ik die Spectral Tiger maar gekocht,maja op sommige sites 4k dollar he voor die blauwe versie.maja of ik bewaar hem nog even want ik denk dat die dingen ook meer en meer zeldzamer zal worden.
Tesla M3LR '21
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 18-02-2025 10:21 ]
Ga er maar van uit dat ze links of rechtsom nutteloos worden. Of je nu 1 copper per coin in de mail krijgt als compensatie, of dat je ze mag houden maar de kosten van alles gaat x100 voor S2.Ricmaniac schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:20:
Weet iemand wat er gebeurd met je Undercoins van delves als 11.1 komt of season2 begint.
Zou het heel ziek vinden als deze resetten maar kan niet zo gauw confirmation vinden wat er mee gebeurd
Anders nog maar wat delven voor dit seizoen en ze uitgeven.
Moet sowieso Zekvir nog even doen voor dat dit seizoen stopt
[ Voor 8% gewijzigd door Ischium op 18-02-2025 12:15 ]
Tesla M3LR '21
Je burst dps momenten bewaar je voor de add, zodat je snel genoeg bent. Zekvir is een marathon uiteindelijk, die gaat dan wel een keer neerIschium schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:11:
[...]
Ga er maar van uit dat ze links of rechtsom nutteloos worden. Of je nu 1 copper per coin in de mail krijgt als compensatie, of dat je ze mag houden maar de kosten van alles gaat x100 voor S2.
Zekvir ?? heb ik mezelf ook weer over zitten peinzen van het weekend, maar die laatste 20% kan ik maar niet doorstaan. Het is niks meer dan een glorified 'just do mechanics' simulator, maar er zit precies dat laatste stukje een overlap in waar ik als melee niet uit kan komen.Kill ik de add wel kom ik niet uit de frontal omdat zekvir nog aan de andere kant staat. Focus ik zekvir daar kom ik vervolgens niet uit z'n fear omdat de add me slowed.
Toevallig laatste week bezig geweest mijn ret paladin te gearen. Misschien daar nog even op focussen om vervolgens dat te doen.nzall schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:43:
Het beste advies dat ik kan geven voor Zekvir is om Ret Paladin te spelen. Ik heb gisterenavond een half uurtje progress gedaan op hem met een 620 Ret Paladin, en ik ben tot 27% geraakt en meerdere keren tot in P2. Ret Paladin is PERFECT afgestemd op Zekvir ??. Voor elke Enfeebling Spittle heb je een Freedom. Voor elke add heb je een Wake of Ashes met bijhorende Hammer of Light en Avenging Wrath. Voor elke Heal heb je een interrupt. En met een movement speed Blasphemite met elke gemkleur en een paar movement speed enchants heb je 20% passive speed waarmee je snel genoeg bent om alles te dodgen. En ik heb ook video's gezien van mensen die het met veel lagere itemlevel gedaan hebben, zelfs onder de 580. Het duurt gewoon wat langer.
Dit is vooral omdat je er zo lang uit bent geweest en dan ben ik het er helemaal mee eens ja.Brumbrumbrum schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:00:
De game lijkt na alle uitbreidingen een beetje een rommeltje geworden.
Wat die new/returning player experience betreft: Blizzard weet dat zelf ook en ze beseffen dat het een serieus probleem is omdat spelers daardoor al snel afhaken. één van hun doelen voor 2025 is om daar iets aan te doen.Ricmaniac schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:24:
[...]
Dit is vooral omdat je er zo lang uit bent geweest en dan ben ik het er helemaal mee eens ja.
The new player experience is echt slecht. Je begint namelijk direct in dragonflight volgens mij en daar gaat al een stuk lore aan vooraf inderdaad.
Als je weer een langere tijd speelt is het allemaal wel duidelijk maar vergeleken met classic is het idd heel onduidelijk ja.
First aid bestaat idd ook niet meer.
Je kan nu kiezen tussen starten in een nieuwe regio of de oude. Was nostalgisch en koos voor de oude om die weer eens te zien. Misschien dat ik daar fout ben gegaan.nzall schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:42:
[...]
Wat die new/returning player experience betreft: Blizzard weet dat zelf ook en ze beseffen dat het een serieus probleem is omdat spelers daardoor al snel afhaken. één van hun doelen voor 2025 is om daar iets aan te doen.
Overigens was Dragonflight specifiek bedoeld als een "lore reset" uitbreiding waar je vrij weinig voorafgaande kennis voor nodig hebt en gewoon op kunt inhaken.
Maar kan me wel voorstellen dat je dat niet door hebt als nieuwe speler of returning player.nzall schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:42:
[...]
Overigens was Dragonflight specifiek bedoeld als een "lore reset" uitbreiding waar je vrij weinig voorafgaande kennis voor nodig hebt en gewoon op kunt inhaken.
Precies dit inderdaad. Ook Havoc Demon Hunter is letterlijk een cheat code. Voor elke Enfeeble heb je Vengeful Retreat en voor elke spawn heb je je cooldowns klaar... Dan ff af en toe opzij Fel Rushen en klaarnzall schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:43:
Het beste advies dat ik kan geven voor Zekvir is om Ret Paladin te spelen. Ik heb gisterenavond een half uurtje progress gedaan op hem met een 620 Ret Paladin, en ik ben tot 27% geraakt en meerdere keren tot in P2. Ret Paladin is PERFECT afgestemd op Zekvir ??. Voor elke Enfeebling Spittle heb je een Freedom. Voor elke add heb je een Wake of Ashes met bijhorende Hammer of Light en Avenging Wrath. Voor elke Heal heb je een interrupt. En met een movement speed Blasphemite met elke gemkleur en een paar movement speed enchants heb je 20% passive speed waarmee je snel genoeg bent om alles te dodgen. En ik heb ook video's gezien van mensen die het met veel lagere itemlevel gedaan hebben, zelfs onder de 580. Het duurt gewoon wat langer.
GZ!nzall schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:38:
[Afbeelding]
Zo, na 2 pulls, en eerste pull in P2. Heb potion en drums uitgesteld tot dan en dat heeft geholpen met die laatste 25%...
[ Voor 3% gewijzigd door Ischium op 19-02-2025 00:13 ]
Dat heb ik toen met Dragonflight ook gedaan en dat beviel prima. De eerste 10 jaar heb ik WoW compleet genolifed en kende ik de game van binnen en buiten, maar er is inmiddels zo veel veranderd dat ik me kan voorstellen dat het voor compleet nieuwen of mensen die er 10 jaar niet geweest zijn best overweldigend kan zijn.Ricmaniac schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:34:
[...]
Maar kan me wel voorstellen dat je dat niet door hebt als nieuwe speler of returning player.
Wrathion, Alextrasa Ebyssian (wrathion&sebalian) hele black dragonflight en green dragonflight lore. Nozdormu met ze bronze dragonflight. allemaal lore die er van te voren al in zat in principe.
Hoop dat blizzard dit volgens jaar kan verbeteren ja.
Zou nu nieuwe spelers aanraden om gewoon lekker te levelen en niet zo op lore te letten tot je in war within aan komt omdat je eigenlijk gewoon toch niets begrijpt tot dat punten zelfs in war within heb je dan beste gaten denk ik maar kom je in ieder geval mee met de komende story lines..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq