Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:50:
En vroeger was het NOG erger. Dan moest je ook nog eens Exalted met Shendralar halen, wat ook een hele grind was.
ja gelukkig is die niet meer :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
mentalozzie schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:43:
Haha drie pieces per persoon, zou wat wezen 👍
Vroeger was je dan daarna locked :X voor de rest van de week. Snap an sich wel dat ze het zo oplossen wanneer je niet locked wordt.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:52:
[...]

yeah ik schat dat het me totaal voor de gehele achievement +- 25 tot 30 uur gekost heeft. darkmoonfair niet mee gerekend want die heb ik al een tijdje exalted

Die rep farm voor steamweedle ging redelijk snel idd. gewoon via party finder steeds me groep posten en paar keer met groepje van 5 blijven farmen. gaat dan redelijk snel want dan activeerd ook vrij snel de hyperspawns waardoor mobs heel snel respawnen
Netjes, mooi snel gedaan. Gefeliciteerd! Volgens mij had ik er toen twee weken over gedaan met ongeveer 12 uur per dag farmen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-06 08:24
Iemand die een Amerikaan kent die voor ons codes kan verzamelen?

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gemmeke schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 12:30:
Zou top zijn ja. Op Ebay gaan ze voor woekerprijzen |:(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16-06 18:31
Gemmeke schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 12:30:
Voor die mounts zeker?

Ik ken ook niemand daar... :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:54
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:27:
Trouwens als je van ALTjes houdt is nu eigenlijk wel het moment om ze te lvlen, het gaat misschien zelfs iets sneller als toen met de MoP Remix!

zeker als je ALTjes lvld op alleen rested bonus momenten, vandaag heb ik mijn 8e naar lvl 80 gebracht (Rogue)
mijn plan is elke week minimaal 1 nieuwe lvl 80 te maken, omdat het kan ;)
Zoals ik? 😉 omdat ik net na release van shadowlands gestopt ben, heb ik nog een heel legertje alt op lvl 50 of kort daaronder. Alle tank classes spec ik nu voor tank rol in dungeons en een gemiddelde timewalk dungeon is (m’n rested) zo’n 3 levels waard.
Maar de anniversary helpt ook! Altjes uitloggen in de anniversary area, dagelijks inloggen voor de ‘a time to reflect’ is 20 sec werk voor 1/3e level en90-100 gold terwijl je wacht tot je weer fully rested bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
De woekerprijzen die ze vragen, tja blijkbaar is er vraag naar.

Kwam dit filmpje tegen op youtube:

YouTube: How to Obtain HATEFORGED BLAZECYCLE MOUNT - Warcraft The War Within

Blijkbaar kun je een pakket met snacks kopen voor ongeveer 10 euro, die dan goed is voor 1000 punten. Voor 600 punten kun je de motor kopen. Koop je 3 van die pakketten heb je 3000 punten, waarmee je dan 5 bikes zou moeten kunnen kopen, omgerekend 6 euro per stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Hallo
Heeft iemand van jullie de laaste dagen ook last gehad van wow error?
Iets met geheugen te vol of zo?

Ik had er eerder nooit last van, maar nu wel.
Op internet zeggen ze dat het een soort geheugen lek is van world of warcraft, dus niks met je PC.
Vind het wel erg .... :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZHk0MpUdIZ1x3AL3H8WTG120AY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x738YlzaXYP03KqkmmLqw2PN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
fitznl schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:57:

Blijkbaar kun je een pakket met snacks kopen voor ongeveer 10 euro, die dan goed is voor 1000 punten. Voor 600 punten kun je de motor kopen. Koop je 3 van die pakketten heb je 3000 punten, waarmee je dan 5 bikes zou moeten kunnen kopen, omgerekend 6 euro per stuk...
Kunnen wij dit online ergens bestellen?

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
rahd schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:05:
Hallo

Op internet zeggen ze dat het een soort geheugen lek is van world of warcraft, dus niks met je PC.
[Afbeelding]
Dan zou ik memtest even gaan draaien: https://www.memtest86.com/.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zie net nog iemand Shadowlands noemen. Ik dacht, ik ga die Venthyr transmog set bij elkaar spelen. Man man man, moet je eerst de complete campaign doorspelen voordat je überhaupt aan de Venthyr campaign mag beginnen. En het is echt een aaneenrijging van doodsaaie volg dit, praat met die, ga naar dat, luister naar zus quests. Laat maar.

Sowieso erg jammer dat het levellen erg beperkt is tegenwoordig. Waarom schaalt niet alles gewoon door naar 70, zodat je zelf de gebieden kunt kiezen die je leuk vindt voordat je aan de meest recente expansion begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Oke bedankt.

Ik zal dat even uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Gaius schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:38:
Zie net nog iemand Shadowlands noemen. Ik dacht, ik ga die Venthyr transmog set bij elkaar spelen. Man man man, moet je eerst de complete campaign doorspelen voordat je überhaupt aan de Venthyr campaign mag beginnen. En het is echt een aaneenrijging van doodsaaie volg dit, praat met die, ga naar dat, luister naar zus quests. Laat maar.

Sowieso erg jammer dat het levellen erg beperkt is tegenwoordig. Waarom schaalt niet alles gewoon door naar 70, zodat je zelf de gebieden kunt kiezen die je leuk vindt voordat je aan de meest recente expansion begint?
Kan je dat niet doen met chromie dan?

Op mijn main heb ik Venthyr gekozen, ik vond het wel leuke faction.
Ik wou daar alle rep en zo op 100 % en ook de mounts en pet die je kan krijgen maar dat duurde heel lang en ik weet niet of ik nog iets mis, is even tijdje geleden dat ik daar was.

Heb ook nog veel van die stenen over waarmee je rare kan summonen om te killen voor rep voor de The Avowed denk ik? weet het niet meer hahah

Soms was t saai maar meestal wel leuk, als er iets dropt of als er een achievement popt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 17-06 15:29
fitznl schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:57:

Ik heb ze op Ebay ook vorbij zien komen. Iemand die een dikke winst heeft gemaakt aangezien er 42 verkocht waren a 110 dollar elk. Toch een dikke 4368 dollar pure winst gemaakt en zo zullen er vast nog wel meer zijn die er dik voor hebben betaald alleen om de FOMO voor te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X6ORjZBm1qwrdMdhA3cYQTrLTB0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zlyeBFiI5JD54qoiYJwv8Yep.png?f=user_large

Bingo B-)

30 dollar voor betaald, alsnog wel duur maar vond hem toffer dan de gemiddelde store mount dus weer goed kunnen praten

[ Voor 26% gewijzigd door London op 06-11-2024 22:37 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
London schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:35:
[Afbeelding]

Bingo B-)

30 dollar voor betaald, alsnog wel duur maar vond hem toffer dan de gemiddelde store mount dus weer goed kunnen praten
Waar gekocht?

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
[Afbeelding]

Bingo B-)

Zag de bike al voorbij komen in goldshire AD, gaaf om te zien. Wat mij tegen houdt is dat ik had gehoopt dat het dit keer een ghostrider motor zou worden die ook vliegen kan, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dikste motor die er tot nu toe in de game is. Gelukkig krijgen we in elk geval de groene variant en mogelijk paars alleen weten we nog niet waarvoor paars zometeen te halen valt. Ik hoop gewoon een twitch drop ofzo en niet tradepost :P

Eigenlijk wil ik die mountaindew variant want die vind ik de tofste kleur ook nog wel maar ga niet 30 betalen voor zo'n mount. Ze hebben me net al proberen af te persen voor 90€ dinosaurus (niet gekocht gelukkig, in kunnen houden :P)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

https://discord.gg/DtbsmMa6 iemand daar ff berichtje gestuurd en geld via Paypal overgemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door London op 07-11-2024 09:31 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
fitznl schreef op donderdag 7 november 2024 @ 05:35:
[...]

Zag de bike al voorbij komen in goldshire AD, gaaf om te zien. Wat mij tegen houdt is dat ik had gehoopt dat het dit keer een ghostrider motor zou worden die ook vliegen kan, maar helaas.
Zag er gisteren iemand mee reclame maken voor 900k gold op AD. Voor een groundmount is mij dat net wat teveel en gelukkig ben ik niet zo van de FOMO op mounts die ik toch niet ga gebruiken :)

Dat gezegd hebbende, nog 1 remastered Tier 2 set en dan is dat gedaan XD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-06 11:12
[Afbeelding]

Bingo B-)

Thanks! Ik 35 dollar maar blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:25:
[...]

Zag er gisteren iemand mee reclame maken voor 900k gold op AD. Voor een groundmount is mij dat net wat teveel en gelukkig ben ik niet zo van de FOMO op mounts die ik toch niet ga gebruiken :)

Dat gezegd hebbende, nog 1 remastered Tier 2 set en dan is dat gedaan XD
Hoe farm jij die tokens zo snel? ik ben niet diehard ermee bezig dus heb er pas 4 nu maar ben wel benieuwd wat mensen nu doen om ze veelal te farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:25
@Ricmaniac als het goed is geeft een complete raid 34 tokens. Per char. Heb dit nog niet getest. Maar als dat klopt kan het hard gaan.

Zelf heb ik 2 sets en de 2 mounts kunnen kopen door puur 2x alle weekly dingen te doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Akaendra
Ricmaniac schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:56:
[...]

Hoe farm jij die tokens zo snel? ik ben niet diehard ermee bezig dus heb er pas 4 nu maar ben wel benieuwd wat mensen nu doen om ze veelal te farmen.
Meestal de weeklies doen, en sets na de tweede kosten maar 20 tokens.
Die buff van tokens maakt het allemaal net weer wat vlugger

BRD raid bosses droppen tokens
Chromie codex 2 per run (+3 voor weekly)
Worldbosses geven er 1 per dag elk.
Ansurek geeft er een stuk of 15.
World events zoals Theater Troupe/SNuffling/Machine/Pact/Hallowfall gevenb er ook 8 per week.
Secrets of Azeroth (die Guest relations quests) geven er eenamlig ook een paar + crates (die locaties staan vast wel op wowhead/mmo-champion)

Als je dat gewoon doet, en dan grind ik echt niet veel en dan heb ik Timewalking nog niet eens gedaan (de huidige weekly in Dornogal geeft er 10 iirc, zelfde met de Pinnacle quest deze week)

Dat telt in zijn totaal nogal op en als je maar 20 tokens per hoeft te dokken ben je zo een heel eind weg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yay ook een code kunnen fixen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8kOhwFa8AqU2iaL1G8Cz8DIzsc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VOEtoH1PW0Lb8fG93a5ss2gr.png?f=user_large

[ Voor 47% gewijzigd door Ricmaniac op 08-11-2024 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23:42
Leuk! Hoe heb je die bemachtigd?

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nzall schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:40:
[...]

Leuk! Hoe heb je die bemachtigd?
Via die Discord die @London had gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Is ergens een veteran gear vendor of iets dergelijks? Mijn head is nog altijd i580 na een week of 5. De rest zit rond de 600-616.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:21
sdk1985 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:33:
Is ergens een veteran gear vendor of iets dergelijks? Mijn head is nog altijd i580 na een week of 5. De rest zit rond de 600-616.
Ringing Deeps Quartermaster verkoopt een head: Veteran 1/8 584 ilvl. Moet je Renown 6 of 8 voor hebben geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Inderdaad. alle Renown vendors hebben op level 8 een Veteran piece, en rond level 18 of 19 een Champion piece. Deze kunnen ook omgezet worden naar Tier met de Catalyst in Dornogal.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Overigens, als je er nog niets van gedaan hebt: probeer eens zeker in het anniversary event om de "secrets of Azeroth" quests op te lossen. Superleuk om te doen, zeker als je deze probeert te doen zonder help van een guide. Deze zullen ook verdwijnen als het anniversary event gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben bezig met die class order hall campaigns zodat ik eindelijk de mounts van alle classes heb. Was vergeten hoeveel werk dat ook weer was :D Moet gelukkig alleen nog warrior en monk..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-06 10:54
rahd schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:05:
Hallo

[Afbeelding]
Ik heb de melding wel eens eerder gezien/gehad. Heb je heel toevallig een Intel CPU?

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Diigii schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:57:
[...]

Ik heb de melding wel eens eerder gezien/gehad. Heb je heel toevallig een Intel CPU?
Nee een AMD https://tweakers.net/pric...yzen-7-7800x3d-boxed.html

Ik heb van alles geprobeerd maar de wow lek blijft... denk dat ik moet wachten tot er een nieuwe patch komt van wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06 19:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
rahd schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:18:
[...]

Nee een AMD https://tweakers.net/pric...yzen-7-7800x3d-boxed.html

Ik heb van alles geprobeerd maar de wow lek blijft... denk dat ik moet wachten tot er een nieuwe patch komt van wow
Cache folder van wow al eens geleegd?
https://us.battle.net/support/en/article/34721

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tijdens de Warcraft Direct a.s. woensdag kun je tijdens het kijken nog wat leuke drops binnenslepen. Dit kan via Tiktok, Twitch of Youtube.

https://worldofwarcraft.b...t-30th-anniversary-direct

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Ondertussen een hooplol gehad met de mythic dungeons (en whipes, 16 stuks op de laatste van Siege)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3v2ubTnrfgMlqp5kcZITKVHJrw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/caLErAQLqMj1QFqEnN9KQQH2.png?f=user_large

Inderdaad de uitdaging die ik zocht. Merk wel dat ik in dps met gear 604 eigenlijk in geen enkele groep kom zodra je hoger dan 5/6 probeert te vinden :X . Als tank gaat het beter maar Monk is volgens mij niet persé de beste qua mitigation dus vaak valt het dan tegen. Lees een healer die 400-500K doet terwijl ik zelf min of meer non-stop 300k erbij doe om in leven te blijven.

Dus ik lijk erg afhankelijk te zijn geworden van the great vault. Heb eigenlijk al tijden geen zinnige gear upgrade meer gekregen. Denk een stuk of 10 keys gebruikt de afgelopen 2 weken. Tier 8 delves levert eigenlijk geen verbetering meer op, behalve dan een item in de great vault.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 11-11-2024 14:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sdk1985 schreef op maandag 11 november 2024 @ 01:47:
Ondertussen een hooplol gehad met de mythic dungeons (en whipes, 16 stuks op de laatste van Siege)/
[Afbeelding]
Inderdaad de uitdaging die ik zocht. Merk wel dat ik in dps met gear 604 eigenlijk in geen enkele groep kom zodra je hoger dan 5/6 probeert te vinden :X . Als tank gaat het beter maar Monk is volgens mij niet persé de beste qua mitigation dus vaak valt het dan tegen. Lees een healer die 400-500K doet terwijl ik zelf min of meer non-stop 300k erbij doe om in leven te blijven.

Dus ik lijk erg afhankelijk te zijn geworden van the great vault. Heb eigenlijk al tijden geen zinnige gear upgrade meer gekregen. Denk een stuk of 10 keys gebruikt de afgelopen 2 weken. Tier 8 delves levert eigenlijk geen verbetering meer op, behalve dan een item in de great vault.
Uiteindelijk is de great vault voornamelijk ook nog maar je enige plek van gearing wanneer je alles hoog genoeg hebt.

Tank Monk is idd niet de beste qua mitigation maar je kan prima hogere keys doen als monk tank hoor. Ik vind persoonlijk alleen monk tank ingewikkeld als ik het vergelijk met DH, Paladin of Warrior enzo.

Wel netjes hoor. ik zit het als maar uit te stellen en nu loop ik achter waardoor mensen me niet snel aan nemen. Elk seizoen doe ik het weer haha.

Komt nog wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:39
In groepen komen voor m+ blijft een uitdaging als dps. Alleen als je "meta" class/spec speelt heb je vaker geluk. Wat meestal nog het beste werkt is om je eigen keys te spelen. Dan kun je uitnodigen wie je wilt en zolang het goed blijft gaan steeds een stapje hoger. Het verkort de wachttijden enorm.

Zelf 2 weken terug of zo eindelijk de 2500 achievement gehaald en heb bijna alle portals binnen. Hopelijk vanavond de laatste. Maar ook daar is het een ramp om in groepen te komen, zelfs met ilvl 631. Uiteindelijk lukt het wel, maar geduld is zeker nodig. Ook voor mij geldt dat je eigen key spelen een stuk soepeler gaat.

Nu is het wel zo dat er bepaalde key levels zijn waarbij je veel makkelijker goede groepen kunt vinden. Bijv +8 voor de gilded crest farmers en +10 voor vault slots. Eigenlijk moet je uit de levels daaronder zien te komen door je eigen key te spelen en een keer een gelukje hebben om naar die +8 te gaan. Vanaf daar kun je met je eigen key waarschijnlijk vrij simpel rond die 8-9 blijven hangen. Desnoods verlaag je je key telkens naar een +8 als je hoger komt. Vanaf +7 krijg je ook constant heroic level gear, dus dat helpt een hoop met je gear verbeteren! Zeker bij die +8 runs heeft bijna iedereen toch al volledige heroic gear, dus kun je ook nog veel traden met mensen die hun loot niet nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
sdk1985 schreef op maandag 11 november 2024 @ 01:47:
Ondertussen een hooplol gehad met de mythic dungeons (en whipes, 16 stuks op de laatste van Siege)/
[Afbeelding]

604 is wel vrij laag eerlijk gezegd. Ik denk dat je er goed aan doet om eens te kijken wat de laagste items zijn, en wellicht nog wat Delves doen in de hoop voor een 603 ter vervanging. Daarna kan je nog wat gear upgraden met crests/valorstones. Ik denk dat je 610 makkelijk moet kunnen halen, ongeacht de vault.

400-500k average healing is niet eens zo gek voor een +5. Ik heb 10s gehealed met een average van 6-700k. Zolang de groep maar geen overbodige schade oploopt valt er heel weinig te healen, en kan je zelfs gewoon wat damage doen... En van tanks is het te verwachten dat ze de grootste klappen op hun zelf opvangen.

Siege laatste baas is wel pittig, als het Tyrannical is. Zo snel mogelijk dispellen (tweede zodra de dispel van cooldown is) en geen enkele extra damage pakken. Als Monk kan je trouwens nog Diffuse Magic doen om die debuff weg te krijgen, en andere specs zullen ook hun mitigation moeten gebruiken om het healbaar te houden. Doen ze dit niet, dan blijft het aankloten...en is het een kwestie van tijd voordat iemand dood neervalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
Wat men ook kan doen is dingen zoals m+/raid discords joinen. Zoiets als No Pressure EU, daar bieden mensen nogal wel eens hun keys aan om te runnen en dan heb je normaal gesproken wat minder gezeik voor team composition enzo.

Wat betreft eigen keys lopen, soms wil dat wel en soms wil het niet. Vaak genoeg ook gezien dat je als DPS een key wilt lopen maar je echt uren aan het wachten bent op een tank/healer omdat ze puur naar je IO kijken.
Ik heb inmiddels alle portals al dus het is voor mij geen must have meer maar ik kijk eerder naar non meta specs met goeie scores dan naar de meta specs. Te vaak gezien dat bijv een resto shaman een hele goede score had maar uiteindelijk toch gecarried lijkt te izjn door anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Akaendra schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:40:
Te vaak gezien dat bijv een resto shaman een hele goede score had maar uiteindelijk toch gecarried lijkt te izjn door anderen.
Mah, ja, wellicht. Al scheelt het echt heel veel hoe goed de groep is, hoeveel je moet healen. In alle getimede +10s heb ik minder hoeven healen dan in de gemiddelde +7. Puur omdat mensen goed interrupten, AoE CC's gebruiken om cruciale casts te onderbreken, cooldowns goed gebruiken, health potions gebruiken bij een random klap welke 80% hp weg neemt, etc.

Een goede groep maakt iedere healer goed ;) en een goede healer zorgt ervoor dat de groep meer fouten kan maken. De waarheid ligt neem ik rustig aan in het midden. Zoveel keiharde healing checks zijn er niet eens in de huidige dungeons (tot en met 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Oh absoluut, , maar een goede healing check wat mij betreft is nog altijd City of Threads en dan vooral de laatste boss, want daar kun je zoveel mogelijk defensives/pots gebruiken maar zonder goede healing ben je alsnog dood op een +10 door unavoidable damage.

Nu ga ik niet zeggen dat ik de perfecte speler ben, verre van zelfs, maar ik ben wel van mening dat er teveel fotm rollers zijn meewaaien met de wind en denken dat ze net zo goed zijn als the Mythic raiders/World First Race mensen die meerdere characters/classes veelvuldig spelen over de jaren heen.. Ik speel al jaren Destro Warlock en denk ook niet dat dat ooit nog gaat veranderen en ik maak me ook niet de illusie dat ik heel snel meer DPS ofzo ga doen met een metaspec op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
De laatste boss in City of Threads is ook wel een positie-dingetje. De een-na-laatste baas daar vind ik als healer irritanter. Bij de laatste baas moet je eigenlijk gewoon bij elkaar blijven, en in een vierkant bewegen. Zodra je spreid, dan gaat het heel snel de soep in. Tuurlijk, je zal nog flink moeten healen..maar het wordt alleen een probleem wanneer er weer iemand door de verplaatsende adds geraakt wordt of de webs niet op tijd neer zijn (vandaar; bij elkaar blijven). Anders dan dat is het gewoon goed te healen.

Wel eens met het fenomeen FOTM rerollers. Je merkt al snel dat het geen echte doorgewinterde [spec]-speler is. Maarja, Resto Shamans werden hoe dan ook niet voor hun healing gekozen, dus daar had met niet voor hoeven rerollen:) Pres Evoker , Resto Druid en Disc staan geloof ik allen boven Resto Shaman in dat opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 14:56
eric.1 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:00:
[...]
604 is wel vrij laag eerlijk gezegd.
Dit is natuurlijk een beetje onzin. 604 kan je makkelijk +5 lopen. Maar iedereen kiest zogenaamd voor zekerheid. Ik heb ook een +8 met mijzelf als 607 en een roque als 603 gelopen. En gehaald binnen de tijd.

Vaak ben ik beter met mijn lagere ilvl dan iemand met een hoger ilvl. Dit komt omdat er te makkelijk aan hogere ilvl gear te komen is. B.v. laatst een warlock met 622 ilvl gehad en deed echt ruk dps. Een healer met 616 ilvl die je er dan makkelijk uit healt als Retripala. Omdat hij niet weet hoe zijn class werkt. In delves kan je er nog wel mee weg komen en op lagere keys. Als jij gewoon je class kent en de tacts aanhoud is 604 prima te doen. Dan moet je alleen niet verwachten dat je +++ haalt maar +.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Highfeed schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:46:
[...]

Dit is natuurlijk een beetje onzin. 604 kan je makkelijk +5 lopen. Maar iedereen kiest zogenaamd voor zekerheid. Ik heb ook een +8 met mijzelf als 607 en een roque als 603 gelopen. En gehaald binnen de tijd.
Dat het kan, 100%. Maar voor de pug-scene is het gewoon magertjes, aangezien het gros er boven zit met meer ervaring.
Vaak ben ik beter met mijn lagere ilvl dan iemand met een hoger ilvl. Dit komt omdat er te makkelijk aan hogere ilvl gear te komen is. B.v. laatst een warlock met 622 ilvl gehad en deed echt ruk dps. Een healer met 616 ilvl die je er dan makkelijk uit healt als Retripala. Omdat hij niet weet hoe zijn class werkt. In delves kan je er nog wel mee weg komen en op lagere keys. Als jij gewoon je class kent en de tacts aanhoud is 604 prima te doen. Dan moet je alleen niet verwachten dat je +++ haalt maar +.
Eens, ilvl zegt niet alles. Zeker niet met het huidige systeem van je gear upgraden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

De m+ is dit seizoen meer dan ooit een team effort moet ik zeggen.
Interrupts, het plannen van self defences en ook de tank moet meer coördineren met de healer. Dit komt vooral omdat de trash maar zaken blijft hardcasten. Als je dit niet goed aanpakt dan ga je echt letterlijk plat op je gezicht.

Als mensen de keys over en over gedaan hebben dan gaat het wel een pug, maar ik merk zelf wel dat het dit seizoen toch een stuk fijner is om op coms te zitten met een groepje. Kennis en planning met elkaar maakt het zoveel makkelijker.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Dag allemaal, ik twijfel om na jaren het spel weer eens op te pakken.
Is het questen nu wat eenvoudiger in de zin van waar je heen moet etc? Ik speelde altijd met een zygor guide of hoe dat ook heette.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highfeed
daltona schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:08:
Dag allemaal, ik twijfel om na jaren het spel weer eens op te pakken.
Is het questen nu wat eenvoudiger in de zin van waar je heen moet etc? Ik speelde altijd met een zygor guide of hoe dat ook heette.
Ja hoor, is veel duidelijker geworden. Word duidelijk aangegeven waar je heen moet etc. En tegenwoordig kan je met elke expansion de quest line doen dmv het scalen naar je level. Ook dit wordt aangegeven als je inlogt. Standaard lijkt het wel dat je in ieder geval start in de expansion van Dragon Flight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 21:32

Felyrion

goodgoan!

Ik ben zelf ook weer eens terug in Retail, maar ik vind het nog wel tegen vallen met hoe duidelijk alles is.

Ik dacht ik speel eerst het Dragon Flight verhaal uit, maar dat lukt eigenlijk niet omdat je al veel eerder level 70 aan tikt en dan kun je ineens niet meer dungeon finder gebruiken voor de dungeons waar quests je wel heen sturen. Succes om dan verder te komen. Dan maar naar TWW...

Ook nu met de 20 jaar festiviteiten... krijg je een quest om iets te vinden op Zandalar. Ok, waar is dat en hoe kom je daar? Succes met googlen. Laten ze dan een NPC naast de portal zetten die je (nog) niet kunt aanklikken.

Ook zijn veel systemen niet echt uitgelegd.
Als je bent weggeweest zijn sommige professions haast onbegrijpelijk geworden, en gear upgraden wordt ook niet echt uitgelegd.
Scaling is ook zo'n vaag iets. Ik kon vroeger altijd beoordelen of mijn heals effectief waren op basis van de heals, maar nu zit er een level 10 in de groep en heal ik die persoon voor 20 health, terwijl dezelfde heal op de tank van 80 2 miljoen healed. Kun je dus niks mee zo op het eerste gezicht. Los van dat soms die level 10 3x de dps van de rest doet...

Als je alleen wil levelen is het prima. Binnen de quests wordt bijna voor je uitgestippeld waar je heen moet.

Nu ben ik sinds MoP niet meer actief geweest in retail dus heb veel gemist. Misschien is het duidelijker voor de mensen die meer expansions hebben gedaan, maar ik merk dat ik moeite heb om bij te komen.

Gelukkig is Firelands uit in Classic, dus onze guild daar gaat weer een beetje lopen.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:03
Nou ik moet mezelf inhouden niet elke avond boven te zitten. Wat is TWW een geweldige expansion.
Inmiddels klaar met hunter m10+ gedaan en HC's gecleared.

Begonnen met Restro shaman.. nog nooit gehealed dus aardige learn curve.. genoeg guides gelukkig.
Wel direct een naga v2 muis besteld voor de knopjes.. er zijn gewoon teveel spells haha
Normal gecleared (gewoon een raid zelf gemaakt met itemlvl 550 haha) en mythics op lvl 3.

Leuk leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Felyrion schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:55:
Ik ben zelf ook weer eens terug in Retail, maar ik vind het nog wel tegen vallen met hoe duidelijk alles is.

Ik dacht ik speel eerst het Dragon Flight verhaal uit, maar dat lukt eigenlijk niet omdat je al veel eerder level 70 aan tikt en dan kun je ineens niet meer dungeon finder gebruiken voor de dungeons waar quests je wel heen sturen. Succes om dan verder te komen. Dan maar naar TWW...

Ook nu met de 20 jaar festiviteiten... krijg je een quest om iets te vinden op Zandalar. Ok, waar is dat en hoe kom je daar? Succes met googlen. Laten ze dan een NPC naast de portal zetten die je (nog) niet kunt aanklikken.

Als je bent weggeweest zijn sommige professions haast onbegrijpelijk geworden, en gear upgraden wordt ook niet echt uitgelegd.
Scaling is ook zo'n vaag iets. Ik kon vroeger altijd beoordelen of mijn heals effectief waren op basis van de heals, maar nu zit er een level 10 in de groep en heal ik die persoon voor 20 health, terwijl dezelfde heal op de tank van 80 2 miljoen healed. Kun je dus niks mee zo op het eerste gezicht. Los van dat soms die level 10 3x de dps van de rest doet...

Als je alleen wil levelen is het prima. Binnen de quests wordt bijna voor je uitgestippeld waar je heen moet.

Nu ben ik sinds MoP niet meer actief geweest in retail dus heb veel gemist. Misschien is het duidelijker voor de mensen die meer expansions hebben gedaan, maar ik merk dat ik moeite heb om bij te komen.

Gelukkig is Firelands uit in Classic, dus onze guild daar gaat weer een beetje lopen.
Ik ben ook een aantal expansions aan het inhalen met mount farms en het valt mij inderdaad ook op dat bepaalde quests en achievements nogal gecompliceerd in elkaar zitten. Daarmee doel ik voornamelijk op dat je voor een achievement quest a gedaan moet hebben maar quest a wordt pas zichtbaar als je quests b en c hebt gedaan. Soms moet je ook bepaalde campaign quests verwijderen alvorens andere quests zichtbaar worden.

Afijn, gelukkig is WoWhead de ultieme bijbel en wordt vaak uit de comments aldaar wel duidelijk wat de bedoeling is. Maar helemaal logisch is het vaak niet nee, helaas.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Dumgeon quests kun je beter later doen op lvl80 als je ergens vast loopt in campaign lijnen met oudere content.

Dat is niet de optimale ervaring, dat snap ik, maar ergens moet er een cap in het systeem zitten naar de nieuwe content.

En er is eenmaal ontzettend veel veranderd, daar liep ik 1,5 jaar geleden ook tegenaan. Neem de tijd, dan komt dat wel in orde. Vooral de professions zijn echt wel beter geworden. Nu moet je er echt wat voor doen, maar dan kun je ook goede gear craften wat er echt toe doet.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
eric.1 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:00:
[...]

604 is wel vrij laag eerlijk gezegd. Ik denk dat je er goed aan doet om eens te kijken wat de laagste items zijn, en wellicht nog wat Delves doen in de hoop voor een 603 ter vervanging. Daarna kan je nog wat gear upgraden met crests/valorstones. Ik denk dat je 610 makkelijk moet kunnen halen, ongeacht de vault.
Makkelijk in ieder geval niet :X . Ik heb eerdere weken 2 x 8 delves gedaan zodat ik opties had in de vault. Die vault is natuurlijk maar één item maar je zou hopen dat je dan in de delves iets krijgt, maar dat waren meestal trinkets. In de m+ runs die ik tot nu toe heb gedaan heb ik nauwelijks iets gekregen. Zelf heb ik volgens mij maar één keer iets geloot en ik heb een keer iets gekregen van een andere speler. Elke m+ heb ik minimaal 2x gedaan dus dat zijn er ook minimaal 16.

In die zin mis ik de klassieke progressie waarbij je dungeons gaat lopen om gear te krijgen en waarbij er per baas een item drop kwam, maar vaak voor iemand anders. Maar goed op deze manier houden ze iedereen natuurlijk aan het spelen. Het is een goed systeem om te zorgen dat mensen delves etc blijven doen.
400-500k average healing is niet eens zo gek voor een +5. Ik heb 10s gehealed met een average van 6-700k. Zolang de groep maar geen overbodige schade oploopt valt er heel weinig te healen, en kan je zelfs gewoon wat damage doen... En van tanks is het te verwachten dat ze de grootste klappen op hun zelf opvangen.
Totale hps die nodig is zit momenteel vaak tussen de 700k en 1 miljoen op tier 4/5/6. Als er een healer is die zelfstandig 600-700k haalt dan hoef ik zelf niet zo op te letten, alleen met de tank busters. Zit een healer lager dan dat dan ben ik constant bezig met orbs omruilen voor health, vivify en de stagger clear brews.

Wel heb ik gemerkt dat gear echt een enorm verschil maakt. Als ik nu door tier 2 ga dan hoef ik dus nauwelijks self heal toe te passen. Tevens is mijn dps min of meer verdubbeld de afgelopen weken in dps spec.

Ondertussen zag ik een video vanuit de beta waarbij men i587 had (vastgezet door de game) voor m+ 4 dus het lijkt erop dat iedereen ondertussen wel een klein beetje verwend is.
Siege laatste baas is wel pittig, als het Tyrannical is. Zo snel mogelijk dispellen (tweede zodra de dispel van cooldown is) en geen enkele extra damage pakken. Als Monk kan je trouwens nog Diffuse Magic doen om die debuff weg te krijgen, en andere specs zullen ook hun mitigation moeten gebruiken om het healbaar te houden. Doen ze dit niet, dan blijft het aankloten...en is het een kwestie van tijd voordat iemand dood neervalt.
Het gaat eigenlijk meestal wel goed tot de overgang van platform 2 naar 3. Dan ga ik voorop om te voorkomen dat de tentacle party damage gaat doen omdat er niemand in melee range is en houdt ik mijzelf in leven. Vervolgens gaat dan op onverklaarbare wijze ondertussen de healer dood. Geen idee wat daar precies gebeurd, misschien zelf eens als healer mee doen.

Gebruik overigens een M+ build van wowhead / icyvains geloof niet dat ik die talent heb die magic damage verlaagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
sdk1985 schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:52:
[...]

Totale hps die nodig is zit momenteel vaak tussen de 700k en 1 miljoen op tier 4/5/6. Als er een healer is die zelfstandig 600-700k haalt dan hoef ik zelf niet zo op te letten, alleen met de tank busters. Zit een healer lager dan dat dan ben ik constant bezig met orbs omruilen voor health, vivify en de stagger clear brews.
Klinkt als nogal veel. Grote kans dat de groep wel iets meer kan interrupten en/of defensives kan gebruiken.
Het gaat eigenlijk meestal wel goed tot de overgang van platform 2 naar 3. Dan ga ik voorop om te voorkomen dat de tentacle party damage gaat doen omdat er niemand in melee range is en houdt ik mijzelf in leven. Vervolgens gaat dan op onverklaarbare wijze ondertussen de healer dood. Geen idee wat daar precies gebeurd, misschien zelf eens als healer mee doen.
Die overgang is gewoon stressvol, ik denk dat dat het is.

Je hebt 1 iemand die dat kanon in moet, en snel er weer uit.
Je hebt de tank die vooruit moet, om inderdaad die tentacle op te vangen.
Je hebt de twee magic dots die eigenlijk altijd op dat moment komen, dus de healer moet een afweging maken; we dispellen, wie healen. En in de tussentijd ook nog rennen naar het volgende platform. Dit vergt wat ervaring zodat ze weten wat ze kunnen doen. En je moet erop kunnen vertrouwen dat degene die de debuffs krijgen, of in range zijn, of defensives poppen.
Gebruik overigens een M+ build van wowhead / icyvains geloof niet dat ik die talent heb die magic damage verlaagt.
Als het over monk gaat, dan heb je in de general monk tree een ability "Diffuse Magic" te kiezen. Geen idee of dit als tank handig is, maar als dps zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
sdk1985 schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:52:
[...]

In die zin mis ik de klassieke progressie waarbij je dungeons gaat lopen om gear te krijgen en waarbij er per baas een item drop kwam, maar vaak voor iemand anders. Maar goed op deze manier houden ze iedereen natuurlijk aan het spelen. Het is een goed systeem om te zorgen dat mensen delves etc blijven doen.
Dat heb je nu ook hoor, alleen krijgen mensen rechtstreeks de items naar hun zak geloot als ze de boss looten. Je moet niet meer rollen voor loot, maar je krijgt nog altijd evenveel loot als toen het nog verscheen. Sterker nog: je hebt geen verspilde loot meer, want alle loot is bruikbaar door iemand in de groep. Geen bogen als je geen hunters hebt, geen AGI daggers als er geen rogue in de groep zit, geen mail in een full leather group,...

Het enige wat je hebt is dat je maar één kans op loot hebt per dungeon, in plaats van 3-5 keer afhankelijk van hoeveel bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Felyrion schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:55:

Bedankt voor je uitleg, lijkt er op dat als ik het weer ga spelen het weer met zygor guides moet. Dat vond ik altijd wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Highfeed schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:11:
[...]

Ja hoor, is veel duidelijker geworden. Word duidelijk aangegeven waar je heen moet etc. En tegenwoordig kan je met elke expansion de quest line doen dmv het scalen naar je level. Ook dit wordt aangegeven als je inlogt. Standaard lijkt het wel dat je in ieder geval start in de expansion van Dragon Flight.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:39
Gisteren inderdaad nog de laatste portals kunnen halen. City of Threads en Necrotic Wake zijn nu ook afgevinkt. Gelukkig had ik zelf een Necrotic Wake key, dus die ging vrij soepel. Voor City of Threads 3 pogingen nodig gehad helaas. Uberhaupt in een groep komen was al een uitdaging natuurlijk en dan 2x wipen op 3e boss (en alsnog bijna de timer gehaald) was beetje jammer. Tweede poging gingen zowel de tank als de healer al 2x dood voor de eerste boss, dus dat was in ieder geval een snelle faal. Gelukkig 3e poging wel goede groep en zonder problemen laatste portal gehaald.

Doelstelling voor dit seizoen is daarmee wel gehaald denk ik. Raid 4/8M al een week of 3 en m+ nu dus alles minimaal op +10 gehaald. Tijd om eens naar andere characters te gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben weer terug naar mijn Rogue geswitched vanaf mijn Evoker.
Evoker vind ik echt tof hoor maar blijf toch die band houden met mijn oude main :P

Tijdens de anniversary ook alles op mijn rogue gedaan en toen was ik echt weer terug op die character :)
Speelt ook niet mee dat ik dracthyr zoo lelijk blijf vinden in die drakenvorm en als Evoker kan je niet in combat in je visage vorm blijven.

PvP blijf ik nog wel op mijn Evoker doen omdat ik die gearset wil afmaken omdat het gewoon de dikste van dit seizoen is in my opinion :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
Ben voor het eerst sinds 2013 weer begonnen. Al mijn karakters waren er nog, al moest ik er drie een andere naam geven helaas. Omdat er oude cc gegevens bij mijn persoonlijke gegevens stond kon ik gisteren pas rond 22:30 in TWW terecht, tot die tijd de trial gespeeld en het voelde weer erg goed om door Ironforge en Stormwind te lopen. :)
Vanmiddag met de controller aan de gang, want ik speel vanaf de bank op mijn 77" tv en dan is dat veel handiger. En sinds 2013 heb ik alles op de XBox en PS gespeeld en dan is muis en tobo heel erg wennen.
Mijn oude guild bestaat nog steeds maar ik blijf guildloos nu, ik wil gewoon lekker rondlopen en questen. Af en toe wat battlegrounds doen (als die nog bestaan), en voor het eerst een Horde gaan levelen, een shaman.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Geen probleem, je kan ook eerst tot een bepaalde level gratis spelen. Voorheen was dat level 20, geen idee hoe hoog dat nu is. Misschien krijg je dan een beter gevoel of je weer wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Highfeed schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:16:
[...]

Geen probleem, je kan ook eerst tot een bepaalde level gratis spelen. Voorheen was dat level 20, geen idee hoe hoog dat nu is. Misschien krijg je dan een beter gevoel of je weer wilt spelen.
Dat is een goede tip, niet aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 16:25
Hoi allemaal,

Ben sinds een paar maanden weer met wow gestart na een brake van 2 jaar.
Inmiddels met mijn hunter op lvl 80.
Ik wil nu mijn paladin gaan levelen en een keer gaan tanken (nooit eerder gedaan)
Nu zoek ik een guild die mij daar bij kan helpen. Niet zozeer het levelen maar het tanken zelf.
Heb dit geprobeerd in LFG maar naar 2 keer was ik het al zat omdat je zo veel shit over je heen krijgt als er een keer iets niet goed gaat.

Dus ik zoek een guild met leden die geduldig zijn en bereid zijn om mensen te helpen.
Ik ben een casual speler.

iemand suggesties?
Hoeft niet specifiek een guild van tweakers te zijn. (mag wel)
Taal nederlands of engels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
Join de discord “no pressure” geef eerlijk aan dat je nieuw ben met tanken etc. Begin uiteraard met m0. Geweldige community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
mentalozzie schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:01:
Join de discord “no pressure” geef eerlijk aan dat je nieuw ben met tanken etc. Begin uiteraard met m0. Geweldige community
En welke discord is dat precies?
Ik heb de link in de openings post geklikt maar dan gebeurd er niks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
Pjotter87 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 00:24:
[...]

En welke discord is dat precies?
Ik heb de link in de openings post geklikt maar dan gebeurd er niks
Werkt dit?
https://discord.gg/nopressureeu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Toch wel weer erg fijn om met mijn shadowpriest te kunnen spelen, die heb ik toch wel gemist en in andere games niet teruggevonden. Ik heb 1 gratis boost naar 70 gekregen en die is naar mijn priest gegaan.

Verder ben ik vooral zoekende, er is zoveel veranderd maar ik ben wel bij dat Sormwind er weer normaal uitziet. Volgens mij was het in Cataclysm dat de wereld veranderd was en daar vond ik weinig aan met dat half gesloopte Stormwind. Dat is een reden voor mij om Classic even links te laten liggen. Het trekt wel om dat te spelen, maar niet om die gesloopte wereld terug te zien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highfeed
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:19:
Toch wel weer erg fijn om met mijn shadowpriest te kunnen spelen, die heb ik toch wel gemist en in andere games niet teruggevonden. Ik heb 1 gratis boost naar 70 gekregen en die is naar mijn priest gegaan.

Verder ben ik vooral zoekende, er is zoveel veranderd maar ik ben wel bij dat Sormwind er weer normaal uitziet. Volgens mij was het in Cataclysm dat de wereld veranderd was en daar vond ik weinig aan met dat half gesloopte Stormwind. Dat is een reden voor mij om Classic even links te laten liggen. Het trekt wel om dat te spelen, maar niet om die gesloopte wereld terug te zien.
in de tussentijd zijn de "hoofdsteden" al een paar keer veranderd. Zoals in Legion was iedereen te vinden in vernieuwde Dalaran, in Dragon Fligth was dan Valdrakken en dat is dan nu (ik bedoel dan waar je iedereen zal vinden) Dornogal geworden.

Als je dingen zoekt om te doen zou je op Shift-J kunnen tikken. Dan krijg je opties wat je eventueel zou kunnen doen als je het even niet meer weet. Voor de rest rol je er vanzelf wel weer in. Professions vind ik zelf wel een dingetje, dat is ook veranderd met quality etc.....Dat heb ik zelf ook nog niet echt uitgevogeld moet ik zeggen. Succes verder.

PS: En vergeet niet de storyline af te maken, zo komen er weer World Questen vrij. voor eventueel gear mocht het nodig zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Highfeed op 13-11-2024 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Highfeed schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:23:
[...]

in de tussentijd zijn de "hoofdsteden" al een paar keer veranderd. Zoals in Legion was iedereen te vinden in vernieuwde Dalaran, in Dragon Fligth was dan Valdrakken en dat is dan nu (ik bedoel dan waar je iedereen zal vinden) Dornogal geworden.

Als je dingen zoekt om te doen zou je op Shift-J kunnen tikken. Dan krijg je opties wat je eventueel zou kunnen doen als je het even niet meer weet. Voor de rest rol je er vanzelf wel weer in. Professions vind ik zelf wel een dingetje, dat is ook veranderd met quality etc.....Dat heb ik zelf ook nog niet echt uitgevogeld moet ik zeggen. Succes verder.

PS: En vergeet niet de storyline af te maken, zo komen er weer World Questen vrij. voor eventueel gear mocht het nodig zijn.
Dank je.

Ik moet nog kijken naar die questen want ik heb er nu heel veel overgeslagen, ook van de verhaallijn. Dus ik heb ook geen idee waar ik nu terechtkom. Maar ik ga vanavond eerst naar Booty Bay, daar ben ik al heel lang niet geweest en die area was samen met Nagrand toch wel favoriet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond om 19.00u de Warcraft Direct. Wie gaat kijken?

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 13-11-2024 17:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Zeror schreef op woensdag 13 november 2024 @ 16:57:
Vanavond om 19.00u de Warcraft Direct. Wie gaat kijken?
Ik zet 'm wel even op zo, zie ik dan wel of het boeiend is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Ben wel benieuwd naar de grote announcement. Al heb ik het vermoeden dat het MoP classic wordt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK, Warcraft 1 en 2 remastered en nu verkrijgbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Niks meer over Starcraft en Heroes of the Storm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:22:
Niks meer over Starcraft en Heroes of the Storm...
Het is een Warcraft Direct dus dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo ze melken de classic koe wel uit. Weer een "fresh".

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Undermine!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Undermined 11.1

The War Within Patch 11.1 is called Undermine(d). Players will venture into the Undermine, the Goblin Trade Empire capital, in The War Within Season 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!
PLAYER HOUSING!!!!!!! LETS GOOOOOOOOOOO
Wel pas volgende expansion volgens mij helaas :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20atCkCpc-r4feJL42pXX-7auT0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/fdEgaF5kKDPSzJ1BRCK0exeW.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-H-RPed5t2wP_9HRfiYJmnttvv8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/TiK4cQvXRcXMI6be6WDSG5Ls.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 142% gewijzigd door Ricmaniac op 13-11-2024 20:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
WoW Midnight heeft player housing!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Goeie zaak. Ik vond de garrisons ook altijd tof dus playing housing zal een stapje hoger zijn qua tofheid denk ik (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hoop wel echt dat ze alles uit de kast halen om dit te laten slagen. iets wat we al jaren lang willen en nu dan eindelijk krijgen moet het wel goed worden :P anders is het zo'n domper.

En ik hoop niet dat het zo'n feature wordt die eerst rustig released en heel tof is en dan na een maand of 2 ineens een stapelbed voor in je huis in de shop gooien voor 50 euro ...

Doordat het de current day blizzard is merk ik aan mezelf dat ik gelijk altijd weer dat addertje onder het gras zoek wanneer ze iets tofs announcen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maargoed eerst straks 11.0.7. Opzich ook wel een patch waar ik naar uit kijk voor WoW :)

Vooral omdat we die nieuwe Meta achievements krijgen van de oudere content. zoals de Meta achievement voor BFA. Leuke dingen om te grinden imo altijd

https://www.wowhead.com/g...hin/patch-11-0-7-overview

Plunderstorm komt dan ook terug.
Ik vond de eerste keer plunderstorm echt erg tof. Ik speelde het heel veel met een vriend. Spelen sowieso vaak Battle Royales dus paste perfect bij ons :P Kijk nu al uit om ook daarmee weer de rewards te grinden :)

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 13-11-2024 19:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://media.mmo-champion.com/images/news/2024/november/WoWModern2025Roadmap.jpg

Zie je hoe die gele balk 'fel' groen wordt? Legion remix confirmed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Hoe zit 't eigeniljk met die mounts? Iemand daar iets van gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Felyrion schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:54:
Hoe zit 't eigeniljk met die mounts? Iemand daar iets van gezien?
Van de twitch drops bedoel je? nee die moeten nog beginnen.

Die lopen vanaf later vanavond denk ik tot ergens in december

Start Time: November 13 at 10:00 am PST
End Time: December 11 at 10:00 am PST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Ricmaniac schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:18:
[...]

Van de twitch drops bedoel je? nee die moeten nog beginnen.

Die lopen vanaf later vanavond denk ik tot ergens in december

Start Time: November 13 at 10:00 am PST
End Time: December 11 at 10:00 am PST
Het is 11:20 pst though ;)

maar naar Twitch geschakeld ipv Youtube.. daar lijkt het wel te werken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w57nXx19iDCb-B6pKnlhv7iSTFs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9y2nx51jmtxWZsIh4p097eiK.png?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door Felyrion op 13-11-2024 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
maar naar Twitch geschakeld ipv Youtube.. daar lijkt het wel te werken
[Afbeelding]
Ik heb het al geclaimd net in twitch, maar het duurt 24 uur voor je t kan zien in WoW zeiden ze in de twitch channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

rahd schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:50:
[...]

Ik heb het al geclaimd net in twitch, maar het duurt 24 uur voor je t kan zien in WoW zeiden ze in de twitch channel
Ja, naja, daar kan je in elk geval zien of het werkt. Youtube zou ook moten werken, maar geen enkele manier om dat te bevestigen. We zien het wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:35
Ricmaniac schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:49:
Ik hoop wel echt dat ze alles uit de kast halen om dit te laten slagen. iets wat we al jaren lang willen en nu dan eindelijk krijgen moet het wel goed worden :P anders is het zo'n domper.

En ik hoop niet dat het zo'n feature wordt die eerst rustig released en heel tof is en dan na een maand of 2 ineens een stapelbed voor in je huis in de shop gooien voor 50 euro ...

Doordat het de current day blizzard is merk ik aan mezelf dat ik gelijk altijd weer dat addertje onder het gras zoek wanneer ze iets tofs announcen
Heb nooit de appeal gesnapt van housing. Heb het geprobeerd in lotro, eso en ff14.
Als dit garrison 2.0 is dan zal het eenzame boel worden.

Wat we wél al weten, is dat het wel vol met cash shop dingen zal zitten. Het is nog altijd Blizzard anno 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:51
Pufster schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:53:
[...]

Heb nooit de appeal gesnapt van housing. Heb het geprobeerd in lotro, eso en ff14.
Als dit garrison 2.0 is dan zal het eenzame boel worden.

Wat we wél al weten, is dat het wel vol met cash shop dingen zal zitten. Het is nog altijd Blizzard anno 2024.
Ik snap daar ook niks van dat Housing, wat kan je daar verder nou mee? Ook in oa new world zit dat, maar vind dat echt totaal niet boeiend. Een beetje gaan zitten op een bankje en wat meubels/schilderijen plaatsen? No thanks

Of ze moeten er echt iets tofs mee gaan doen, maar zou niet weten wat.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Stylze schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:16:
[...]

Ik snap daar ook niks van dat Housing, wat kan je daar verder nou mee? Ook in oa new world zit dat, maar vind dat echt totaal niet boeiend. Een beetje gaan zitten op een bankje en wat meubels/schilderijen plaatsen? No thanks

Of ze moeten er echt iets tofs mee gaan doen, maar zou niet weten wat.
Lastig voor te stellen hoe zoiets goed aangepakt kan worden. Ze hebben het deels geprobeerd met garrison, maar dat is niet echt goed uitgepakt.

Aan de ene kant is het wel geinig als je een plek kunt inrichten op basis van je behaalde dingen, zoals die Onyxia kop aan de muur, je Thunderfury op een paar haakjes, Ursius vloermatje en wellicht een stal met je favoriete mounts... En ik snap dat er her en der wat cosmetic zaken te halen zullen zijn in de wereld.

Maar hoe zorg je dat het interessant blijft en aan de andere kant dat niet iedereen zich gaat opsluiten in zijn eigen bubbel.. hoe maak je het MMO.

Of ze moeten er een soort randomized stad van maken waar je doorheen kan dwalen... en zo allerlei creaties kan zien :D

• sdk1985
Felyrion schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:33:
[...]

Lastig voor te stellen hoe zoiets goed aangepakt kan worden. Ze hebben het deels geprobeerd met garrison, maar dat is niet echt goed uitgepakt.

Aan de ene kant is het wel geinig als je een plek kunt inrichten op basis van je behaalde dingen, zoals die Onyxia kop aan de muur, je Thunderfury op een paar haakjes, Ursius vloermatje en wellicht een stal met je favoriete mounts... En ik snap dat er her en der wat cosmetic zaken te halen zullen zijn in de wereld.

Maar hoe zorg je dat het interessant blijft en aan de andere kant dat niet iedereen zich gaat opsluiten in zijn eigen bubbel.. hoe maak je het MMO.

Of ze moeten er een soort randomized stad van maken waar je doorheen kan dwalen... en zo allerlei creaties kan zien :D
Rift had een leuke implementatie waarbij met name guilds flinke gebouwen hadden. Dat is dan wel leuk, dan is iedereen daar aanwezig.

Dat is het ding dus, als het je niet ligt dan is het ook gewoon niks voor jou maar er zijn gewoon veel mensen including myself die het tof vinden om een eigen huis te maken en het tof in te richten enzo .Zoals in bijvoorbeeld New World of eigenlijk de heer en meester daar in Final Fantasy XIV.

Waar je op allerlei manier meubels verzamelt of decor voor in je housing. Crafting classes waarbij je dingen voor je huis kan maken enzo.

Als ik me fantasie erop los laat dan zie ik al echt de ziekste dingen voor me in WoW .. alleen vrees ik dat het verre van hetgeen wordt dat in mijn hoofd binnenschiet haha. Misschien komt er wel een extra secondary profession by ala archeology maar dan carpentry ofzo voor furniture en wat niet. Dat zou ik wijs vinden.. maar gebeurd vast niet en eindigen we inderdaad met een store die wat mooiere stoelen en tafels verkopen etc :P

Heb die Direct nog eens terugekeken. Jammer dat Chris Metzen geen screentime heeft gehad. Hij is Warcraft voor mij en hij had zeker iets moeten doen voor in die Direct.

Pagina: 1 ... 53 ... 60 Laatste