Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jullie de Docu al gekeken van Ibelin?

Staat inmiddels op Netflix

The Remarkable Life of Ibelin
https://www.netflix.com/title/81759420

Wel grappig om te zien dat ze het hebben over dat hij in een RP server in een tavern zit enzo.

Maar wij als spelers weten allemaal wat er boven in goldshire gebeurde op rp servers :+ _O-

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-09 11:53
Kunnen we alsjeblieft geen seksgrappen maken over minderjarigen? En dan helemaal niet over dode minderjarigen...

[ Voor 27% gewijzigd door nzall op 27-10-2024 00:21 ]

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +4 Henk 'm!
nzall schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:52:
Kunnen we alsjeblieft geen seksgrappen maken over minderjarigen?
Mee eens sorry als dat zo over kwam. Maar vind wel dat je wat overdrijft want op die manier bedoelde ik het uiteraard natuurlijk niet :| En dan daarbij was hij gewoon 25.

Maar vind het wel een goeie docu om te zien en daar was mijn bericht voor bedoeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 27-10-2024 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
oh, excuseer. Ik had de berichtgeving verkeerd gelezen, ik dacht dat hij 15 was...

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Wat een mega overdreven reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Mijn boost gebruikt om een void elf mage te boosten en die is inmiddels 80. Enige class die ik nog nooit als max level had. Moet zeggen dat het me wel wat tegenviel qua damage (al had ik rond lvl80 nog steeds een aantal starter 463 lvl gear items) en qua survivability (vergeleken met mijn DK main). Echt een aanpassing.

Net ook de Earthen race vrijgespeeld. Denk dat ik nu met exploring (had iemand hier aangeraden, moet alleen ff addon vinden voor de route) die snel naar 70 breng en die dan ga levelen met het anniversary event. Aardige xp boost nu bij elkaar met de Warband ook. Mis met beide classes wel wat mobility dus dit wordt een Warrior.

[ Voor 5% gewijzigd door DennisCle op 27-10-2024 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:23
Ik heb een vraag die mij sinds gisterenavond bezig houdt, kom er via google ook niet uit vandaar dat ik mijn hoop op de doorgewinterde WOW spelers hier vestig. Ik heb op een van mijn chars per ongeluk de quest 'Strenghten the Wards' weggegooid terwijl ik oude questen aan het opruimen was. Nu wil ik dus die quest weer opakken echter gaat dat niet omdat, als ik in Dalaran kom de 'Chambers of the Guardian' niet daar is om de quest op te pakken. Is er een mogelijkheid om de questline te herstarten of op een andere manier in de 'Chambers of the Guardian' te geraken? Bij voorbaat dank voor de hulp. Groet, een oude rot die wow weer op heeft gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
De "Strengthen the Wards" quest is een intro quest van TWW. Als je de intro skip hebt gedaan kun je die quest niet opnieuw accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
Snap ik. Maar is er geen mogelijkheid die hele questline opnieuw te starten o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik denk het niet. Je wordt gewaarschuwd als je dat doet dat de quests worden gemarkeerd als "completed". En die quests geven ook echt niets van waarde: klein beetje EXP misschien, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xkHNsI_M_fZRvOsRxyrHO0y5Fqc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OA8TASlbbAPCDbIgUl2qZFL3.png?f=user_large
Wanneer ik dit kistje accepteer en bewaar, krijg ik dan volgende week weer een item? Of niet? Want dan kan ik hem nu beter niet inleveren, heb er al 4 gedaan volgens mij.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:13
DennisCle schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:34:
Mijn boost gebruikt om een void elf mage te boosten en die is inmiddels 80. Enige class die ik nog nooit als max level had. Moet zeggen dat het me wel wat tegenviel qua damage (al had ik rond lvl80 nog steeds een aantal starter 463 lvl gear items) en qua survivability (vergeleken met mijn DK main). Echt een aanpassing.

Net ook de Earthen race vrijgespeeld. Denk dat ik nu met exploring (had iemand hier aangeraden, moet alleen ff addon vinden voor de route) die snel naar 70 breng en die dan ga levelen met het anniversary event. Aardige xp boost nu bij elkaar met de Warband ook. Mis met beide classes wel wat mobility dus dit wordt een Warrior.
https://www.curseforge.co...ystinct-earthen-skyriding

Deze werkte voor mij… 3,5 uur in 2 mannetje. Kan wel sneller nog, maar was net weer begonnen met WoW en hier en daar onervaren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
keesie79 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:24:
Snap ik. Maar is er geen mogelijkheid die hele questline opnieuw te starten o.i.d.?
Enige wat ik kan bedenken is nog te kijken of je in slilithus de quest opnieuw kunt doen. En anders naar dornogal… vandaar naar de ‘crashsite’ vliegen en daar oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brothermaynard schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:33:
[...]

Deze werkte voor mij… 3,5 uur in 2 mannetje. Kan wel sneller nog, maar was net weer begonnen met WoW en hier en daar onervaren
Nice hier zocht ik toen na toen ik een character aanmaakte.. maar bestond toen nog niet :P mooi eens doen deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
Enige wat ik kan bedenken is nog te kijken of je in slilithus de quest opnieuw kunt doen. En anders naar dornogal… vandaar naar de ‘crashsite’ vliegen en daar oppakken?

Bedankt. Protal naar Dornogal werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu de rep buff er is ben ik weer begonnen met Insane in the brain farm.

Tijdens remix speciaal een rogue gelevelt zodat ik een rogue had met lege bags voor de pickpocket grind voor lockboxes. dan kan ik ze naar mijn main sturen waar ik de rep op nodig heb.

Benieuwd of ik het ook daadwerkelijk vol houd :P

Darkmoonfaire heb ik gelukkig al exalted.

Grootste probleem is denk ik de 4 goblin reps. ik heb die namelijk al heel hoog met revered en dan worden ze straks als ik bloodsail naar honored breng allemaal hated en moet ik wer "opnieuw" die rep van hun farmen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:47

Dazzler2120

FP ProMod
Dit weekend eens begonnen met de eerste +8's en hoger te tanken!
Begint steeds beter te gaan en ik begin langzaam beter te leren wanneer ik mijn defensives moet poppen. Hebben nu een semi-vast team waar ik vaak mee samen speel. Doel voor het seizoen was KSM, maar die ben ik ondertussen al gepasseerd. 2301 IO rating, dus het doel bijgesteld naar 2500 dit seizoen :)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Ricmaniac schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:24:
Jullie de Docu al gekeken van Ibelin?

Staat inmiddels op Netflix

The Remarkable Life of Ibelin
https://www.netflix.com/title/81759420

Wel grappig om te zien dat ze het hebben over dat hij in een RP server in een tavern zit enzo.

Maar wij als spelers weten allemaal wat er boven in goldshire gebeurde op rp servers :+ _O-
Hier gisteren de documentaire gekeken en moet zeggen af en toe wel brok in mijn keel.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
brothermaynard schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:33:
[...]

Thanks, morgen ff mee aan de slag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
skassie schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:00:
[...]

Hier gisteren de documentaire gekeken en moet zeggen af en toe wel brok in mijn keel.
Ja vind het ook wel bijzonder hoe anders iemands WoW ervaring heeft kunnen zijn door de jaren heen door een andere mindset te hebben en voornamelijk RP servers hebben echt een hele andere manier van spelen als je er aan mee doet. Dat wist ik dan al van meerdere verhalen en zelf ook eens gedaan maar dat is normaliter best een ver van mijn bed iets :P Ik speel wow heel "efficient" om mijn tijd niet echt te "wasten" tegenwooridg nu het schaarser is. Op de casual guild met oude lullen na haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoo die Earthern dwarf levels ook afgemaakt :) Ging nu wel snel. 25% bonus xp van 5 + level 80's
10% warmode en 2x 10% van anniversary en nog een 10% van halloween bonfire :P

was zo gedaan door wat routes rond te vliegen voor de boosted exploration XP met dat ras

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 28-10-2024 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:47:
Ik zou bijna mijn sub aan slingeren om er een te kopen....

maar nee... :P slecht plan! Heb de afgelopen uitbreidingen niet eens :D
Ik heb altijd gezegd dat ik weer zou gaan spelen als die Brutosaur mount terug zou komen. Maar ik wil eigenlijk niet toegeven aan de hebzucht van Bli$$zard :'( Daarbij heb ik Dragonflight ook na 2 weken de rug toegekeerd en heb ik dus gigantisch veel gemist sindsdien. En WoW is mijn ultieme FOMO game ;(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

edit: aldus mezelf 1 jaar geleden:
London schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:22:
[...]

Ik loop echt meerdere expansions achter met de mountgrind (dat vind ik het leukste om te doen).

De mount waar ik het meest van baal dat ik hem gemist heb is trouwens die 5 miljoen AH mount. Oh oh oh wat had ik die graag gehad :/ :/

[ Voor 41% gewijzigd door London op 28-10-2024 16:33 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Over het anniversary event...

Ik merk dat ik het event gewoon aan het negeren ben en mijn eigen gangetje ga zoal gewoonlijk. Ik ben niet aan het proberen om zelfs maar bij te houden waar ik nog allemaal tokens kan verzamelen of welke collectibles ik nog niet heb...

En dat omdat ik zoveel klachten hoor online over hoe dit niet strookt met hoe de moderne versie van WoW zou moeten werken dat ik ervan uit ga dat Blizzard al sinds vorige week donderdag intern aan het overleggen is wat ze kunnen doen om tegemoet te komen aan de spelers. En als ik erover nadenk is dit niet de eerste keer dat ik dit gedaan heb. Dit is ondertussen al een jarenlang patroon voor Blizzard: ze luisteren niet naar feedback van testende spelers tijdens de feitelijke testperiode, ze brengen de nieuwe patch in een belabberde staat uit, en 1-2 resets later doen ze een hoop hotfixes om alles te verbeteren.

Eerlijk gezegd zou ik dan liever hebben dat ze 3 weken extra inplannen tussen elke patch zodat ze meteen een acceptabele versie kunnen uitbrengen in plaats van de miserabele ervaring waarmee ze starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:07
Persoonlijk vind ik het allemaal veel te ingewikkeld worden. Geen zin om alles uit te vogelen hoe het zit.

Ik doe gewoon mijn keys level 7/10 en hc raids 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
JBplap schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:01:
[...]

Die iLvl kun je als verse 80 juist wel gelijk hebben. Of van crafted 590 gear (overworld orbs collecten), of van de AH.

De moeilijkheidsgraad die jij zoekt zit in M+.
Ondertussen aan M+ begonnen (2 want dat kwam vaak voorbij) en dat is inderdaad een stuk pittiger. Heeft me meteen gedwongen een aantal spells te verplaatsen want ik was aardig druk met mijzelf in leven houden als brewmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik ben er te casual voor. Zat nog volop in de nieuwe uitbreiding en dan heb je dit al weer. Buiten de weekly dungeon en 2 delves merk ik dat er amper tijd is voor wat anders.
Moet oppassen dat het niet op werk gaat lijken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:10
Aantal bronze is gebuffed met 400%. Eindelijk. Kan je tenminste al wat zaken kopen na een week grinden... Voor de mensen die willen tracken wat ze allemaal kunnen/moeten doen voor het event 100% uit te spelen heb ik volgende site gezien op reddit: https://wowchievement.com/

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Goed nieuws voor de Bronze Celebrations tokens

[ Voor 49% gewijzigd door Gemmeke op 29-10-2024 09:40 ]

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Om DBZ Abridged te quoten: "Someone pick up that phone, because I F*CKING CALLED IT!" Ik wist wel dat Blizzard de hoeveelheid coins die gingen droppen zou buffen, want de vorige drop rates waren echt absurd laag en totaal niet respectvol voor de tijd die spelers erin steken...

Ik ben wel aangenaam verrast door hoe hard ze gebuffed zijn. De meeste coins zijn gebuffed met 400-500%. Ik had zelf hoogstens dubbel tot drievoud verwacht. Maar goed, ik ga een gegeven Invincible niet in de bek kijken.

[ Voor 28% gewijzigd door nzall op 29-10-2024 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
nzall schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:40:
Om DBZ Abridged te quoten: "Someone pick up that phone, because I F*CKING CALLED IT!" Ik wist wel dat Blizzard de hoeveelheid coins die gingen droppen zou buffen, want de vorige drop rates waren echt absurd laag en totaal niet respectvol voor de tijd die spelers erin steken...

Ik ben wel aangenaam verrast door hoe hard ze gebuffed zijn. De meeste coins zijn gebuffed met 400-500%. Ik had zelf hoogstens dubbel tot drievoud verwacht. Maar goed, ik ga een gegeven Invincible niet in de bek kijken.
Dit ja. Er was op reddit een persoon die al een set heeft kunnen kopen en dat was via een bug exploit. Bizar laag.

400% lijkt hoog, maar wat veel mensen betreft moet het een casual event zijn die je niet constant hoeft te grinden om alles te krijgen. Dus als het dat voor elkaar krijgt zou het mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
Zou eens tijd worden, maar het is niet z dat de bronze rewards op de PTR zo laag waren, snap echt niet dat men alles zo nodig moet timegaten, zelfs voor een anniversary event. Laat mensen die currency lekker onbeperkt grinden zodat iedereen in zijn/haar eigen tempo alles kan unlocken.

Daarnaast nog wat class balancing en een lachwekkende aanpassing voor Challengers peril waarvan ze nog niet willen toegeven dat die affix gewoon dom is en totaal niets toevoegt en eigenlijk gewoon weg moet.

Heroic Ansurek nerfs om dat ook nog wat makkelijker te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
Akaendra schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:54:
Zou eens tijd worden, maar het is niet z dat de bronze rewards op de PTR zo laag waren, snap echt niet dat men alles zo nodig moet timegaten, zelfs voor een anniversary event. Laat mensen die currency lekker onbeperkt grinden zodat iedereen in zijn/haar eigen tempo alles kan unlocken.

Daarnaast nog wat class balancing en een lachwekkende aanpassing voor Challengers peril waarvan ze nog niet willen toegeven dat die affix gewoon dom is en totaal niets toevoegt en eigenlijk gewoon weg moet.

Heroic Ansurek nerfs om dat ook nog wat makkelijker te maken
Challengers Peril zou al beter zijn als het alleen werkt als de hele party wiped en niet bij losse deaths.

Daarnaast wel eens dat het een compleet nutteloze toevoeging is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Updated Bronze Celebration Tokens:

Dornogal Weekly Quests (Worldsoul, Archive, Delve) – 10 Bronze Celebration Tokens
Bonus Holiday Quests (Timewalking, World Quests, Arena, Battleground, Dungeon, Delve) – 10 Bronze Celebration Tokens
Zone Activity Weeklies (Awakening the Machine, Spread the Light, Snuffling, Azj’Kahet Pacts, Theater Troupe) – 8 Bronze Celebration Tokens each
Special Assignment World Quests – 8 Bronze Celebration Tokens each/2 per week
11.0 World Boss – 8 Bronze Celebration Tokens
Queen Ansurek – 15 Bronze Celebration Tokens
Conquest/Rated PvP Weekly – 15 Bronze Celebration Tokens
Honor, War Mode, and Brawl Weeklies – 8 Bronze Celebration Tokens each

Heel fijn! geeft toch een stuk meer ruimte om andere dingen te doen :P

Vooral dat je nu sowieso na week 2 (als je week 1 al wat gedaan hebt) makkelijk die achievement krijgt van 100 stuks.
Wat ervoor zorgt dat heel veel andere random content in de game ook bronze tokens dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik zou zelf Challenger's Peril als volgt laten werken: When a player dies, each consecutive death within 3 minutes reduces the timer by an additional 5 seconds, up to 25 seconds. This effect resets after every 5th death or when a period of 3 minutes has elapsed with no player deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
Vooral dat je nu sowieso na week 2 (als je week 1 al wat gedaan hebt) makkelijk die achievement krijgt van 100 stuks.
Wat ervoor zorgt dat heel veel andere random content in de game ook bronze tokens dropt.
Wat bedoel je met andere random content?

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Gemmeke schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:37:
[...]

Als je de achievement hebt voor 100 celebration coins, geeft repeatable content daarna ook coins. Ik weet niet vanbuiten wat er dan juist coins geeft, maar ik denk onder andere world quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gemmeke schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:37:
[...]

had iets specifieker kunnen zijn misschien ja :P

Maar als je er 100 hebt krijg je de achievement token collector en als je die achievement hebt droppen repeatable activities ook gewoon tokens. Exact wat wel en niet weet ik niet want dat staat niet in de achievement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

apart dat zo groot verschil kan zijn met tokens.

heb alles gedaan wat kan vinden op een Q na (pvp ) en zit op 51 tokens en guildy zit op 59 token.

Edit en hij heeft nu eerst T2 unlockt binnen week

[ Voor 15% gewijzigd door Motaro op 29-10-2024 18:52 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat na morgen dus veel makkelijker zijn en ook die tier 2 sets zijn geen issue. eerste set is 60, 2e 40 en rest 20

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
Kreekje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:45:
Toevallig op reddit (en andere socials) gezien dat er eind oktober nog een documentaire online komt over Ibelin. Ben wel eens benieuwd want het verhaal achter die kerel is wel heftig. Het verhaal kan je hier al eens lezen.
Heb de docu gezien vandaag, leuke docu geworden toch.
Moest wel eve traantje wegpikken, zoiets wens je niemand toe en vooral zielig voor de ouders, die denken dat het dan hun schuld is :'(

De vriendin van Ibelin was een nederlandse meisje uit Breda, hebben jullie dat gemerkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rahd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:45:
[...]

Heb de docu gezien vandaag, leuke docu geworden toch.
Moest wel eve traantje wegpikken, zoiets wens je niemand toe en vooral zielig voor de ouders, die denken dat het dan hun schuld is :'(

De vriendin van Ibelin was een nederlandse meisje uit Breda, hebben jullie dat gemerkt?
Ik heb de docu ook gekeken, maar vond het een zware zit. Werd er een beetje depri van. Maar goed, dat is natuurlijk ook niet zo gek met zo’n zielig verhaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ja, ik herkende de St. Annakerk in een van de shots.
Maar wat een mooie documentaire. Hartverwarmend en hartverscheurend tegelijkertijd. Ik heb de halve documentaire lopen janken. ;( ;( Het raakte mij best wel.

Overigens staat z'n grafsteen ook ingame. Blizzard heeft die nagemaakt als eerbetoon. Je kunt deze vinden op meest linkse eilandje in Crystal Lake, Elwynn Forest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-rtCdFQiVWVz25Froknthu575aU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k7uO70br58GXSHAYiKXYSwLB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 30-10-2024 00:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:24
kijk dan, echt superhandig _O-

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
Mochten mensen elke keer twijfelen of een item echt een upgrade is en wat je moet kiezen bij een vault is dit echt top:
https://www.raidbots.com/

Voor uitleg:
YouTube: Do THIS Before Choosing Great Vault Item! - The War Within

Altijd zelf nog nadenken hoe zeldzaam is een item etc. maar toch echt super handig en gebruik het best vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik was vandaag jaar oud toen ik erachter kwam dat je met de skyriding races in de countdown gewoon zelf een mount kunt kiezen. Die standaard drake die je krijgt is (m.i.) erg onhandig, maar ik kan ze dus ook gewoon op m'n trusty Honeyback Harvester doen. O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

meteen gekocht voor mijn warrior en ook voor mijn lock

raar als screen shot maak ziet beeld zo slecht uit dan hoe in game is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8vBJv-07za5KD9IV8mCpyV9bMfw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/38lQmga8E2j0YHtfyOL2olXR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YAPcjYK6FQjeqzj-7HnhCHnqKl8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xqMbuquA963efN2GICAlLNzN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door Motaro op 30-10-2024 10:32 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 23:41:
[...]

Ja, ik herkende de St. Annakerk in een van de shots.
Maar wat een mooie documentaire. Hartverwarmend en hartverscheurend tegelijkertijd. Ik heb de halve documentaire lopen janken. ;( ;( Het raakte mij best wel.

Overigens staat z'n grafsteen ook ingame. Blizzard heeft die nagemaakt als eerbetoon. Je kunt deze vinden op meest linkse eilandje in Crystal Lake, Elwynn Forest.

[Afbeelding]
Er stond ook gewoon groot 'Breda' in beeld op het moment dat ze naar haar schakelden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het event is nu echt een heeel stuk beter :) die badges krijg je zo'n stuk sneller. Heel fijn.
Heb je tenminste tijd over voor andere content

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:12:
[...]

Er stond ook gewoon groot 'Breda' in beeld op het moment dat ze naar haar schakelden. :+
Oh lol, dat heb ik niet eens gezien.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-09 12:52
Ricmaniac schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:30:
Het event is nu echt een heeel stuk beter :) die badges krijg je zo'n stuk sneller. Heel fijn.
Heb je tenminste tijd over voor andere content
Kan het toch nog als iets feestelijks voelen ipv een chore, mooi dat dit zo is verbeterd en dat dit een beetje vlot is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Die Harvester set die je met Halloween uit de pompoen kan krijgen lijkt bij mij bugged. Ik moest alleen de cloak nog en nu al 10 runs niks. Als ik in mijn transmogs kijk en zoek op 'patched' vind ik alleen de 'head' item. Bij complete sets vind ik niks. Of heb ik iets gemist?

Na 15 jaar af en aan WoW wel in de tweede run wel de mount geloot van Headless Horseman. Jeej!

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
virtualJac schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:40:
Die Harvester set die je met Halloween uit de pompoen kan krijgen lijkt bij mij bugged. Ik moest alleen de cloak nog en nu al 10 runs niks. Als ik in mijn transmogs kijk en zoek op 'patched' vind ik alleen de 'head' item. Bij complete sets vind ik niks. Of heb ik iets gemist?

Na 15 jaar af en aan WoW wel in de tweede run wel de mount geloot van Headless Horseman. Jeej!
Die Cloak kan je kopen voor 100 Tricky Treats bij de vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier misschien aanwezigen die ik zo gek kan krijgen om mij te helpen met een objective voor een achievement die mij dagen kan schelen als er 1 of 2 mensen hulp geven :P

Als je op een Rogue inlogt level 40+ Kan je op deze locatie Greenhill slaves (murlocs) pickpocketen.
met kans op heavy junkboxes. elk kampje dat je gepickpocket heb kan je dan gelijk killen. de respawn is heel snel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTdS_72qFuxMpRe6mbbRYme2G_U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QMT77ZyVKCmRWf5RQGcTzBY8.png?f=fotoalbum_large

elke heavy junkbox kan ik gebruiken op character Gkio-Nordrassil en die kunnen gewoon via de mail gestuurd worden. In totaal heb ik er +- 1100 nodig.

Verwacht niks natuurlijk want voor iedereen is het kostbare tijd haha maar niet gevraagd is altijd mis :P Elke Heavy junkbox ben ik ontzettend blij mee 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 31-10-2024 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:20
@Ricmaniac is dat classic of retail? Als het retail is, zal ik soms ff voor je kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brandondlp schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:34:
@Ricmaniac is dat classic of retail? Als het retail is, zal ik soms ff voor je kijken
Retail inderdaad, vriendelijk bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 31-10-2024 13:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ricmaniac schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:01:
Zijn er hier misschien aanwezigen die ik zo gek kan krijgen om mij te helpen met een objective voor een achievement die mij dagen kan schelen als er 1 of 2 mensen hulp geven :P

Als je op een Rogue inlogt level 40+ Kan je op deze locatie Greenhill slaves (murlocs) pickpocketen.
met kans op heavy junkboxes. elk kampje dat je gepickpocket heb kan je dan gelijk killen. de respawn is heel snel

[Afbeelding]

elke heavy junkbox kan ik gebruiken op character Gkio-Nordrassil en die kunnen gewoon via de mail gestuurd worden. In totaal heb ik er +- 1100 nodig.

Verwacht niks natuurlijk want voor iedereen is het kostbare tijd haha maar niet gevraagd is altijd mis :P Elke Heavy junkbox ben ik ontzettend blij mee 8)7
Ik zie dat hier iemand voor Insane in the Membrane gaat? :+ Heel veel success! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ischium schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:44:
[...]

Ik zie dat hier iemand voor Insane in the Membrane gaat? :+ Heel veel success! :D
Yup met voorbedachte raden al ingepland om te gaan doen haha alleen weer niet voorbedacht genoeg dat ik van te voren al die junkboxes ging farmen |:(

Heb met remix speciaal een nieuwe rogue geleveld om een lege rogue te hebben met 5x 36 slot bags voor dit haha

En gewacht tot dit 20jaar anniversary event omdat ik er al vanuit ging dat we % reputation buff zouden krijgen zoals afgelopen jaren.

Ga het meeste dus proberen te tackelen vanaf zondag. dan hebben we 20% voor event, 10% van halloween, 10% van darkmoonfaire :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ischium schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:44:
[...]

Blijft 1 v/d tofste titels in WoW, ik gebruik hem ook al sinds:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uyNQNb0V-HP8O6cTLcWo7NpLqno=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ll70ae6tyf3jIGbJBsxv44wc.png?f=user_large

oOo

Ohja deze ex-verslaafde heeft toch ook maar weer een subje gefixed. Het aloude gevoel alsof je een coke addict bent die weer een lijntje heeft genomen is erg aanwezig :D

[ Voor 17% gewijzigd door London op 31-10-2024 14:42 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
Ohja deze ex-verslaafde heeft toch ook maar weer een subje gefixed. Het aloude gevoel alsof je een coke addict bent die weer een lijntje heeft genomen is erg aanwezig :D
Welkom terug :)

Ik rook en drink niet en nooit gesnuifd, maar ken wel dat gevoel van verslaafd zijn aan WoW 🔥

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nzall
World of Warcraft heeft me bijna mijn Bachelor gekost, dus ik ken het gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gister voor het eerst BRD normal raid gedaan. Vooral met mensen die nog nooit een raid van binnen hadden gezien. Was erg leuk! Niet super veel progress gemaakt, maar fuck it. Het was voor de lol. En we gingen er blind in.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

rahd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:11:
[...]

Welkom terug :)

Ik rook en drink niet en nooit gesnuifd, maar ken wel dat gevoel van verslaafd zijn aan WoW 🔥
Haha thanks. Ja het gevoel van 18 jaar geleden is natuurlijk wel een beetje weg. Maar blijft toch altijd weer leuk om de game weer aan te slingeren na maanden of soms zelfs jaren afwezigheid. En ik heb besloten me ook niet zoveel meer aan te trekken van de fomo en de gemiste items

Die AH mount gaat er wel komen though 8)

Ik geniet wel echt van het feit dat je nu transmog runs kan doen en alle items in je wardrobe belanden, ongeacht je class.

[ Voor 9% gewijzigd door London op 01-11-2024 09:58 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
London schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:57:
[...]

Ik geniet wel echt van het feit dat je nu transmog runs kan doen en alle items in je wardrobe belanden, ongeacht je class.
Dit geldt helaas alleen niet voor class-specifieke tier-tiems. Anders werkt het idd erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
eric.1 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:17:
[...]

Dit geldt helaas alleen niet voor class-specifieke tier-tiems. Anders werkt het idd erg fijn.
Dat zou normaal moeten opgelost zijn met de recente patch. Zeg je dan dat dat niet zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
nzall schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:23:
[...]

Dat zou normaal moeten opgelost zijn met de recente patch. Zeg je dan dat dat niet zo is?
Hebben ze dat aangepast? Alleen de Traveler's dingen toch?

Edit: zo te lezen heb je gelijk, en heb ik dat volledig gemist. Dan heb ik niets gezegd :+ (al is het me eigenlijk niet helemaal duidelijk of het uiteindelijk in 11.0.5 terecht is gekomen. Ze waren er wel mee bezig...)

[ Voor 29% gewijzigd door eric.1 op 01-11-2024 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
eric.1 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:27:
[...]

Hebben ze dat aangepast? Alleen de Traveler's dingen toch?

Edit: zo te lezen heb je gelijk, en heb ik dat volledig gemist. Dan heb ik niets gezegd :+ (al is het me eigenlijk niet helemaal duidelijk of het uiteindelijk in 11.0.5 terecht is gekomen. Ze waren er wel mee bezig...)
https://www.wowhead.com/n...ersary-celebration-348455 Het staat in ieder geval in de officiële patch notes, onder "items", dus het zou zo moeten zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ze woont blijkbaar vlak bij mij. Ik zag haar vanmorgen voorbij lopen toen ik terugliep van de supermarkt.

Uit respect haar niet aangesproken overigens. Ze zag er niet heel goed uit, somber. Door de populariteit van de documentaire is ze, volgens mij, wel weer aardig van slag. En begrijpelijk natuurlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 01-11-2024 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:13:
[...]

Ze woont blijkbaar vlak bij mij. Ik zag haar vanmorgen voorbij lopen toen ik terugliep van de supermarkt.

Uit respect haar niet aangesproken overigens. Ze zag er niet heel goed uit, somber. Door de populariteit van de documentaire is ze, volgens mij, wel weer aardig van slag. En begrijpelijk natuurlijk.
Begrijpelijk. Alles staat weer vol in de aandacht. Opeens is alles weer vers. Ik kan me niet voorstellen hoe dat is. Hoe pijnlijk dat moet zijn. Hopelijk laten mensen haar en de familie met rust. Hoe goed bedoeld alles ook is

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Zeror schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:13:
[...]

Ja dat is dan wel zielig hoor he, arme meid ;(

Uit ervaring kan ik je zeggen dat als je met iemand in wow jaren bevriend bent en er gebeurt iets niet leuk, dat je dat in real life ook jaren een kut gevoel kan hebben en dat is echt niet leuk dan hoor....
duurt jaren voor al dat gejank voorbij is.

En met iemand erover praten gaat meestal niet, die denken dat je gek bent, omdat je het over pixels heb en geen echt mens toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Tja, het gaat hier wel degelijk over een echte persoon die achter die pixels zit. Het enige verschil is dat je die persoon nooit in het echt gezien hebt. Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen die nooit zo’n relatie of vriendschap gehad hebben daar nogal weinig begrip voor kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Trouwens als je van ALTjes houdt is nu eigenlijk wel het moment om ze te lvlen, het gaat misschien zelfs iets sneller als toen met de MoP Remix!

zeker als je ALTjes lvld op alleen rested bonus momenten, vandaag heb ik mijn 8e naar lvl 80 gebracht (Rogue)
mijn plan is elke week minimaal 1 nieuwe lvl 80 te maken, omdat het kan ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:27:
Trouwens als je van ALTjes houdt is nu eigenlijk wel het moment om ze te lvlen, het gaat misschien zelfs iets sneller als toen met de MoP Remix!

zeker als je ALTjes lvld op alleen rested bonus momenten, vandaag heb ik mijn 8e naar lvl 80 gebracht (Rogue)
mijn plan is elke week minimaal 1 nieuwe lvl 80 te maken, omdat het kan ;)
Klopt, net als de factions de laatste rep boost geven. Alleen the council of Dornogal de laatste stap nog en dan is het klaar.

Toch leuk voor de mounts, crests en enchanted crest voor crafted gear. Dan zijn de alts ook snel een beetje op ilvl :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
klopt, helemaal als je al 5 80's hebt is het sick.

Dan krijg je 25% van je warband, 20% van anniversary (mits je die ene daily doet van 12h buff) + 10% halloween bonfire en dan zondag kan je ook nog is 10% halen bij darkmoonfair.

Is gewoon 65% xp.. Dan paar classic timewalkings rushen en je bent 80 voordat je kan knipperen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels mijn Ravenhold reputatie naar Honored 11999/12000 gegrind.
Dan is het nu tijd voor de kistjes maar daar ben ik met het farmen nog niet klaar mee.

Ik heb er nu 486 en heb het net uitgerekend dat ik met alle reputatie buffs er bij in totaal 996 kistjes moet hebben voor exalted. Dus nog 510 te gaan! denk eigenlijk niet dat dat me dat gaat lukken voor het einde. de grind is real.

Bloodsail buccaneers zou gelukkig wat sneller moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Hoeveel reputatiebuffs gebruik je? En volgens mij is er dankzij Classic Timewalking ook een 50% rep buff voor classic reps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nzall schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 23:56:
Hoeveel reputatiebuffs gebruik je? En volgens mij is er dankzij Classic Timewalking ook een 50% rep buff voor classic reps.
gebruik er 3 en vanaf zondag 4. 2 buffs van10% voor 20year anniversary, 10% van halloween bonfire en 10% van darkmoon fair vanaf zondag. En je hebt gelijk idd van die classic timewalking buff zie ik nu.maar volgens mij werkt dat niet voor deze want kreeg niet meer rep bij ravenholdt voor mijn idee dan voorheen. kreeg meestal 8 en soms 7 rep per kill. normaal was dat 5 zonder buffs. Wel heel jammer dat ik loremaster al heb en niet die quests kan gebruiken om Steamwheedle weer terug omhoog te krijgen.

Dit doet wel pijn nu :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGAbOWgWaePjtjpr-l91jPDuVEE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JJlnbSJVqFh4QOMab7j3KsQ6.png?f=user_large

Maargoed 1 deeltje weer klaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrZgvvSU3JmsKLo3KEBF2Yd9ofQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WuNR8J6sBNI0WuRzoucykkIy.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 02-11-2024 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:48
Na enkele jaren hiaat ben ik vorige week weer eens begonnen aan WoW... ik heb vroeger veel, maar wel casual, gespeeld in Lich King tot en met Pandaria, daarna een beetje afgehaakt.

Nu dus een nieuwe character aangemaakt en opnieuw begonnen met levelen. Leuk om die oude bekende werelden weer te zien!

Maar... nu ben ik lvl 40, en een beetje de draad kwijt. Volgens mij kan ik in de mij bekende werelden niet verder meer questen want die gaan allemaal maar tot lvl 40. Waar moet ik naartoe om verder te levelen? Hoe kom ik daar? Wat is leuk/handig om te doen? Ik zie Broken Isles, Dragon Isles, Zandalar, Kul Tiras...

Ik wil graag verder questen, heb geen interesse in dungeons, maar weet niet zo goed waar naartoe te gaan.

Ik speel nu horde maar wil later ook een ander character levelen in de alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
migchiell schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:54:
Na enkele jaren hiaat ben ik vorige week weer eens begonnen aan WoW... ik heb vroeger veel, maar wel casual, gespeeld in Lich King tot en met Pandaria, daarna een beetje afgehaakt.

Nu dus een nieuwe character aangemaakt en opnieuw begonnen met levelen. Leuk om die oude bekende werelden weer te zien!

Maar... nu ben ik lvl 40, en een beetje de draad kwijt. Volgens mij kan ik in de mij bekende werelden niet verder meer questen want die gaan allemaal maar tot lvl 40. Waar moet ik naartoe om verder te levelen? Hoe kom ik daar? Wat is leuk/handig om te doen? Ik zie Broken Isles, Dragon Isles, Zandalar, Kul Tiras...

Ik wil graag verder questen, heb geen interesse in dungeons, maar weet niet zo goed waar naartoe te gaan.

Ik speel nu horde maar wil later ook een ander character levelen in de alliance.
In Orgrimmar kun je naast de Horde Embassy Chromie vinden. Die kan je sturen naar Chromie Time, waarmee alle content tot en met Dragonflight schaalt naar je level. Nu, als je één timeline kiest schalen ze allemaal naar je level, maar de timeline die je kiest bepaalt welke dungeons je voor kan queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
nzall schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:26:
[...]

In Orgrimmar kun je naast de Horde Embassy Chromie vinden. Die kan je sturen naar Chromie Time, waarmee alle content tot en met Dragonflight schaalt naar je level. Nu, als je één timeline kiest schalen ze allemaal naar je level, maar de timeline die je kiest bepaalt welke dungeons je voor kan queuen.
Ik snap niet goed wat je bedoelt :)

Ik heb het gevoel dat ik nu allerlei introductie-quests aan het doen ben die me naar die nieuwe gebieden sturen, maar dat ik ze allemaal door elkaar aan het doen ben. Ik was een tijdje in de Dragon Isles, heb wat lopen questen in de Broken Isles, zojuist heb ik een uitgebreide quest gedaan waarbij ik moest infiltreren in Stormwind en nu zit ik ineens in Zandalar... met overal nog onafgemaakte quests. Ben nu dus de draad een beetje kwijt, waar ben ik nu bezig en wat doe ik daar?

Is er een logische volgorde/manier om door Dragon Isles, Broken Isles, Zandalar te gaan? Ik maakt het allemaal niet uit, kan ik gewoon één van deze gebieden kiezen en daar de quests oppikken die ik tegenkom? Ik ben een trol dus Zandalar voelt wel goed aan :)

Laat ik het zo zeggen, ik ben gewend dat je bij het questen redelijk vanzelf in een logische volgorde van de ene naar de andere zone wordt geleid, dus als je klaar bent in een zone is er altijd wel een quest die je vertelt dat je je moet melden in een volgende zone en daar liggen dan een stel nieuwe quests op je te wachten. Maar dat mis ik nu een beetje.

[ Voor 12% gewijzigd door migchiell op 02-11-2024 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
migchiell schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:42:
[...]

Ik snap niet goed wat je bedoelt :)

Wat @nzall heeft proberen uit te leggen… er is met chromie time geen ‘verplichte’ volgorde meer. Je kunt gewoon een deel zone kiezen om daar te gaan spelen, nadat je Chromie time hebt geactiveerd. Voor jou zou dan de tijds-spanne ‘battle for Azeroth’ bij je voorkeur passen. Je krijgt in alle zones mobs en quests op nivo van je level ( met bijpassende xp). Dungeons horen bij het gekozen timeframe. Volgens mij zijn de gains in Dragonflight wel iets hoger, dus daar nog even wegblijven? Je hebt by far niet alle content nodig om 70 te bereiken om naar de ‘War within’ zones te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ben ondertussen wat verder met m+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqVqDGAUcYi0rf4LoOaWgjkNtV8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pV66xyCc5CmYsTIwn1HmQZKD.png?f=user_large

Wel twee vragen:

1) ik had een t3 keystone verwacht toen ik klaar was met de t3, maar ik kreeg weer een t2, hoe werkt dat?
2) ik loot zelf eigenlijk altijd gold aan het einde, soms krijg ik wat getrade, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
sdk1985 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:25:
Ben ondertussen wat verder met m+

[Afbeelding]

Wel twee vragen:

1) ik had een t3 keystone verwacht toen ik klaar was met de t3, maar ik kreeg weer een t2, hoe werkt dat?
2) ik loot zelf eigenlijk altijd gold aan het einde, soms krijg ik wat getrade, hoe werkt dat?
1) Dit komt omdat je de tijd niet heb gehaald. In M+ krijg je altijd zoveel tijd voor een dungeon hoe sneller hoe beter. Lees dit even door dan weet je alles:
https://www.wowhead.com/g...20more%20lenient%20timers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
mentalozzie schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:46:
[...]

1) Dit komt omdat je de tijd niet heb gehaald. In M+ krijg je altijd zoveel tijd voor een dungeon hoe sneller hoe beter. Lees dit even door dan weet je alles:
https://www.wowhead.com/g...20more%20lenient%20timers.
Hmm heb er 4 wel binnen de tijd gehaald en heb niet het idee dat ik daar elke keer 2 gear pieces kreeg, dat staat in de guide. Sterker nog ik heb zojuist die COT T3 ++ gehaald ruim binnen de tijd en ik kreeg alleen 5 gold.

edit: aha! het is niet per persoon maar per party
The chest is guaranteed to give two pieces of gear. One piece will always be at the level of your Keystone.

If you beat the timer, the second piece will also be at that level
If you fail the timer, the second piece will be a lower level
Every level above 15 has a chance of rewarding extra loot

These pieces of gear are randomly distributed among party members, which means sometimes you will not receive a piece of gear. There is no bad luck protection, so you may not receive gear for several dungeons if you're unlucky - or, you may receive several pieces in a row.
.

[ Voor 33% gewijzigd door sdk1985 op 02-11-2024 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Haha drie pieces per persoon, zou wat wezen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
brothermaynard schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:49:
[...]

Wat @nzall heeft proberen uit te leggen… er is met chromie time geen ‘verplichte’ volgorde meer. Je kunt gewoon een deel zone kiezen om daar te gaan spelen, nadat je Chromie time hebt geactiveerd. Voor jou zou dan de tijds-spanne ‘battle for Azeroth’ bij je voorkeur passen. Je krijgt in alle zones mobs en quests op nivo van je level ( met bijpassende xp). Dungeons horen bij het gekozen timeframe. Volgens mij zijn de gains in Dragonflight wel iets hoger, dus daar nog even wegblijven? Je hebt by far niet alle content nodig om 70 te bereiken om naar de ‘War within’ zones te gaan
Ik zie al wat ik verkeerd deed... ik was al wel in Zandalar maar ik moest eerst nog een questlijn afwerken om daar te mogen questen, heb de prinses op de troon geholpen en nu kan ik questen als een malle!

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Hoppa, Klaar met de boxes en Ravenholdt Exalted :)
En tegelijkertijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-m_OtG1euyJ7J2fDj62VhjcVf8s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hxYAu4PPW9SyGliDCIzfd5Gh.png?f=user_large

Nu de steamwheeldle cartel nog terugbrengen naar exalted nadat we met alles hated waren en dan hebben we Insane in the Membrane

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y97SbQP3mnSIVWH0A2nJqUzuBEM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/iL1ajqPCLwmdgXenxYTSkM0L.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:10
Ricmaniac schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:53:
Hoppa, Klaar met de boxes en Ravenholdt Exalted :)
En tegelijkertijd:

[Afbeelding]

Nu de steamwheeldle cartel nog terugbrengen naar exalted nadat we met alles hated waren en dan hebben we Insane in the Membrane

[Afbeelding]
Valt precies goed mee, 510 boxes op een dagje gegrind. :o
Denk dat nu met al de reputation buffs de Insane title een beetje zijn waarde verliest :P

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik heb gisterenavond ook eindelijk Ansurek Heroic gelegd. Geen dubbele Roots meer in dat laatste stuk van phase 1 maakt echt wel een verschil, want het betekent niet alleen meer focus damage op de boss en minder kans dat iemand dood gaat, maar ook dat er een PAK meer vrije ruimte is voor de intermission. En 3 in plaats van 4 web blades maakt ook wel een verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de balancing van de raid is wel echt random zeg.. Alleen Bloodbound Horror, Broodtwister zijn echt lastig tot nu toe. Zelfs de Silken Court verwachten we niet langmee bezig te zijn.

Echt jammer dat je nu maar 1 web nodig hebt op heroic :( Ik had daar toch wat meer uitdaging verwacht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kreekje schreef op maandag 4 november 2024 @ 08:08:
[...]

Valt precies goed mee, 510 boxes op een dagje gegrind. :o
Denk dat nu met al de reputation buffs de Insane title een beetje zijn waarde verliest :P
The Insane heeft aanzienlijk veel waarde verloren toen Shen'dralar als exalted vereiste is weggehaald ook.. Maar het is nog steeds wel een redelijke grind opzich :D Ik heb 't als puisterige puber gedaan tijdens het spijbelen 14 jaar geleden _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door London op 04-11-2024 09:25 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
corset schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:14:
de balancing van de raid is wel echt random zeg.. Alleen Bloodbound Horror, Broodtwister zijn echt lastig tot nu toe. Zelfs de Silken Court verwachten we niet langmee bezig te zijn.

Echt jammer dat je nu maar 1 web nodig hebt op heroic :( Ik had daar toch wat meer uitdaging verwacht
die 2 webs waren ook niet echt een uitdaging anders hoor :)
Gisteren maar even op Normal alle Raid Achievements gedaan
Goed te doen, alleen jammer dat Court fight bugde en we de hele instance moesten resetten :')

Dat zou anno nu echt niet meer moeten mogen, maja, indie dev zeggen we wel eens.
Seizoen is dus nu voor ons als guild redelijk klaar. Zo af en toe nog wat m+ en daar blijft het verder wel bij tot 11.1. 11.0.7 lijkt niet echt veel te brengen in dat opzicht, een beetje wat ze ook deden in Dragonflight met Forbidden Reach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:43:
[...]

die 2 webs waren ook niet echt een uitdaging anders hoor :)
Nee dat is zo, maar nu voelt het gewoon als normal met iets meer damage/hp. Ik mis een stukje "wow dit is bijna de final boss."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gemmeke
Ik heb Shadowlands niet gespeeld dus nu met mijn lvl 80 door de storyline vliegen van SL; best wel leuk en al 2 nieuwe mounts gevonden :)

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gz! Respect ervoor. Wat een klote klus is dat. M'n ex heeft dat gedaan en vond haar al gek om het te doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Heb je best snel gedaan in een dag of niet. RESPECT!

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
En vroeger was het NOG erger. Dan moest je ook nog eens Exalted met Shendralar halen, wat ook een hele grind was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
skassie schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:45:
[...]

Heb je best snel gedaan in een dag of niet. RESPECT!
yeah ik schat dat het me totaal voor de gehele achievement +- 25 tot 30 uur gekost heeft. darkmoonfair niet mee gerekend want die heb ik al een tijdje exalted

Die rep farm voor steamweedle ging redelijk snel idd. gewoon via party finder steeds me groep posten en paar keer met groepje van 5 blijven farmen. gaat dan redelijk snel want dan activeerd ook vrij snel de hyperspawns waardoor mobs heel snel respawnen

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 04-11-2024 14:53 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 65 Laatste