Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xjentai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12-2022
Wellicht een beetje offtopic, maar ik zie dat hier dit ook zo gezegd wordt. Vanwaar halen jullie Mythic 0 (M0)?
Mythic+ begint bij Mythic+2, waar is dan 1??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Traeces schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:14:
[...]

In WOTLK was frost toch eerst tanking spec en Blood dps spec ? Of zit ik nou helemaal mis ? :+
Je zit helemaal goed! Frost was een klein jaartje tanking spec totdat Blood dit overnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met het switchen van Covenant al ?

Ik wil weten of ik nu gewoon kan switchen zonder achter te raken.
Wil weten of ik direct door kan met de nieuwe covenant naar renown 6 en neem aan dat die gemaakte dingen (combat table enzo) niet mee neemt. Maar bijv je tank met Anima.. als je dat ook kwijt raakt is het wel kut (heb 4k opgespaard namelijk)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:51:

Wil weten of ik direct door kan met de nieuwe covenant naar renown 6 en neem aan dat die gemaakte dingen (combat table enzo) niet mee neemt. Maar bijv je tank met Anima.. als je dat ook kwijt raakt is het wel kut (heb 4k opgespaard namelijk)
Antwoord is dat je je gespaard anime niet meeneemt.
Je stort het namelijk niet in je eigen bank maar je stort het in je covenant bank.
Dit is hetzelfde als een guildbank, als je leaved krijg je ook niet je spullen mee die je erin hebt gestort.

Dit is een guildie overkomen, daarom weet ik het.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 19:55
hollandnick schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:22:
[...]

Denk dat classes als DK, ranged + tank pets of healers het een stuk makkelijker hebben dan classes zoals een warrior of rogue. Ik heb als 151 ele shaman zowel vorige week als deze week beide instances op Layer 3 complete, zonder enige moeite eigenlijk.

Veel apart pullen, soms een hex en mijn earth elemental kan praktisch alles tanken
Ik heb zelf een hunter (BM) en heb het serieus moeilijk in level 3 Thorgast.
Pets gaan sneller dood dan Mawrats en de dps is te laag om de endboss snel te verslaan.
Level 2 is moeilijk maar met goeie tactics en niet meteen beginnen met CDs opmaken kan ik het net aan halen.

Mijn ilvl is 165 dus echt slecht is het ook niet.
Als MM spec kom ik niet eens voorbij de eerste floor op lvl 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:53:
[...]

Antwoord is dat je je gespaard anime niet meeneemt.
Je stort het namelijk niet in je eigen bank maar je stort het in je covenant bank.
Dit is hetzelfde als een guildbank, als je leaved krijg je ook niet je spullen mee die je erin hebt gestort.

Dit is een guildie overkomen, daarom weet ik het.
Blijft het daarin liggen ben ik dan benieuwd naar :P Wat als ik over 2 maanden weer terug switch. zit me gestorede anima daar dan nog in.. benieuwd hoe blizzard dit aanpakt. Naja maar 1 manier om er achter te komen :P 1 van mijn level 50's die ik nooit speel als test case gebruiken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0bb3rt schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:32:
[...]

Ik heb zelf een hunter (BM) en heb het serieus moeilijk in level 3 Thorgast.
Pets gaan sneller dood dan Mawrats en de dps is te laag om de endboss snel te verslaan.
Level 2 is moeilijk maar met goeie tactics en niet meteen beginnen met CDs opmaken kan ik het net aan halen.

Mijn ilvl is 165 dus echt slecht is het ook niet.
Als MM spec kom ik niet eens voorbij de eerste floor op lvl 3.
Heb je denk ik niet de goeie pets. Ik heb namelijk een 160 ilvl BM hunter (151 boog) en gebruik een Clefthoof (en raptor als second pet uit stables) en stomp redelijk rap door die floors heen in principe. Mend pet staat wel op spam en exinilation ofzoiets (die heal :P) op emergency keybind zodat me pet iig niet dood gaat.

Nou is het ook wel power afhankelijk hoor maar het is niet zo dat ik het niet haal zeg maar. Marksman vind ik ook geen doen inderdaad. vind het ook totaal niet leuk spelen in thorghast.. ook in dungeons eigenlijk niet maarja dat is een ander verhaal. Helaas doe ik zonder ervaring al meer damage als MM dan BM waardoor MM me PvE spec zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:36:
[...]

Heb je denk ik niet de goeie pets. Ik heb namelijk een 160 ilvl BM hunter (151 boog) en gebruik een Clefthoof (en raptor als second pet uit stables) en stomp redelijk rap door die floors heen in principe. Mend pet staat wel op spam en exinilation ofzoiets (die heal :P) op emergency keybind zodat me pet iig niet dood gaat.

Nou is het ook wel power afhankelijk hoor maar het is niet zo dat ik het niet haal zeg maar. Marksman vind ik ook geen doen inderdaad. vind het ook totaal niet leuk spelen in thorghast.. ook in dungeons eigenlijk niet maarja dat is een ander verhaal. Helaas doe ik zonder ervaring al meer damage als MM dan BM waardoor MM me PvE spec zal zijn.
MM is echt een statische spec. de speelstijl vindt ik niet leuk, de crits en hits wel.

Ik zal eens gaan zoeken naar andere pets. gebruik nu zelf een paar stags.
Vooral de threat opbouw van mijn pets is ruk. Zelfs met maximaal gebruik van misdirection neem ik vaak de aggro over.

Gister Warden of Souls nog een keer geprobeerd. Daar doen zijn spawns zoveel dmg.
En binnen notime heeft hij een leger van die gasten. Die boss heb ik nog niet neergekregen.
Ook die slime boss niet uit de andere. (vermenigvuldigd zich na zoveel -HP)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:08

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

xGROOVER schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:35:
Hoe gaan jullie de raid aanpakken deze week? Mijn huidige guild heeft alleen een hardcore raid op de planning staan voor deze week.
Wij hebben met onze NL guild op Doomhammer nu 3 raid teams...
Morgenavond gaan er 2 teams HC in, 1 team met doel cutting edge, ander team om zo ver mogelijk te komen.
Donderdagavond is er een social normal raid gepland voor altjes en social raiders.
Zin om weer lekker te knallen samen

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
invine schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:44:
[...]

Zou zomaar kunnen, dat is mij te lang geleden 8)7 Frost was in legion en BFA in ieder geval dps!
Klopt, maar dat is niet heel lang geweest. Alleen voor de duur van WotLK meen ik me te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ik ben afgehaakt in BfA na tig alt’s te hebben geleveld. Ik volg nu SL maar ben nog niet aan het spelen. Is er weer genoeg te doen, voordat het repeterende karakter weer terug is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:21
Meer mensen met problemen ? Kan wel inloggen maar zodra ik op het Char screen kom kan ik niks meer :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

tommy2005 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:37:
Ik ben afgehaakt in BfA na tig alt’s te hebben geleveld. Ik volg nu SL maar ben nog niet aan het spelen. Is er weer genoeg te doen, voordat het repeterende karakter weer terug is?
Zit op level 57 nu en de game al een week niet meer aangeraakt. Er is genoeg te doen echter heb je nergens echt een gevoel bij. Sub inmiddels ook weer stop gezet. Er zijn gewoon veel betere games waar ik liever mijn tijd insteek. Dat maakt SL zeker geen slechte expansion, maar het been-there-done-that gevoel overheerst wel bij mij. Ga volgend jaar ongetwijfeld nog wel een paar weekjes spelen maar voor nu is het wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:36:
[...]

Gisteravond enkele pets erbij gehaald.
Waaronder dus een clefthoof (reassigned warbeast uit Tanaan Jungle), Corehounds en een Raptor.
Thorgast ging daarmee van niet af te ronden naar een redelijk snelle run.

Wellicht ook wat geluk gehad met powers en niet de Warden of Souls als boss maar Warden of Death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0bb3rt schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:11:
[...]

Gisteravond enkele pets erbij gehaald.
Waaronder dus een clefthoof (reassigned warbeast uit Tanaan Jungle), Corehounds en een Raptor.
Thorgast ging daarmee van niet af te ronden naar een redelijk snelle run.

Wellicht ook wat geluk gehad met powers en niet de Warden of Souls als boss maar Warden of Death.
Ja powers hebben ook een beste impact maar pets is inderdaad belangrijk. Clefthoof is veel meer tanky dan een gemiddelde tijger of w/e. Mooi dat het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:26
De mythic affixes zien er best ok voor deze 1e week
Heb wel zin om zo hoog mogelijk te pushen ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dhrax schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:01:
[...]

Zit op level 57 nu en de game al een week niet meer aangeraakt. Er is genoeg te doen echter heb je nergens echt een gevoel bij. Sub inmiddels ook weer stop gezet. Er zijn gewoon veel betere games waar ik liever mijn tijd insteek. Dat maakt SL zeker geen slechte expansion, maar het been-there-done-that gevoel overheerst wel bij mij. Ga volgend jaar ongetwijfeld nog wel een paar weekjes spelen maar voor nu is het wel klaar.
Ik heb exact hetzelfde vreemd genoeg.
Vind SL leuk om te spelen, maar niet meer dan dat. Op de een of andere manier kan het me allemaal niet meer zo bekoren. Ach, na 16 jaar WoW mag dat ook wel eens.
Morgen komt Cyberpunk uit en vandaag krijg ik mijn nieuwe Xbox, misschien dat ik me eens vol in die game ga storten :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iusedto schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:41:
[...]

Ik heb exact hetzelfde vreemd genoeg.
Vind SL leuk om te spelen, maar niet meer dan dat. Op de een of andere manier kan het me allemaal niet meer zo bekoren. Ach, na 16 jaar WoW mag dat ook wel eens.
Morgen komt Cyberpunk uit en vandaag krijg ik mijn nieuwe Xbox, misschien dat ik me eens vol in die game ga storten :)
Kan het (helaas) beamen. Ik wil het echt fantastisch leuk vinden maar de meeste content voelt ''so so''. Een spel plichtmatig doen is natuurlijk zinloos dus denk dat ik ook maar eens Cyberpunk ga aanschaffen. Wie weet dat het gevoel over een paar maanden terugkomt voor WoW maar vooralsnog ben ik niet overtuigd.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 20:32
Momenteel een 185 vengeance demon hunter die door Torghast heen stompt zonder problemen. Vooral met de legendary die op een random sigil de cd verkort met 8 seconden is het sigils spammen en alles opblazen.

De hunter heb ik nu net op 178 met de mm legendary die serpent sting toepast samen met je aimed shot. De burst is echt belachelijk met de night fae ability in dungeons en is mijn raid spec. Torghast is wel wat lastiger als MM maar met BM makkelijk te doen. Macro's voor mend pet en misdirect en gaan.

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik had graag wat mythics gedaan, maar heb geen guild of vriendengroep, dus ja.

Daarenboven is er maar 1 class voor mij in het spel, dat is warrior. Als je niet uren naar een groep wil zoeken, moet je dan protection gaan, maar er is ook geen reden om een warrior tank te inviten want andere tanks zijn blijkbaar beter/vloter/sterker en doen 2 keer meer damage dan warriors.

Het zou ook wel eens kunnen zijn dat deze expansion rap over is voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Traeces schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:14:
[...]

In WOTLK was frost toch eerst tanking spec en Blood dps spec ? Of zit ik nou helemaal mis ? :+
Nee je kon in elke spec tank zijn, dat was het mooiste van DK's
Al waren de Blood talents wel de beste, maar dat kon je weer combineren met Frost of Unholy talents.

Heb in die tijd veel op wowhead forums gezeten en guide gemaakt enzo.. toen was ik nog jong en had ik tijd.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1

harrie_1

Vanochtend maar even normal in gegaan om te kijken hoe t is... maar is best pittig....
Shriekwing, huntsman en destroyer zijn down, vanavond HC in en hopelijk daar ook neerleggen

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
SideShow schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:00:
Ik had graag wat mythics gedaan, maar heb geen guild of vriendengroep, dus ja.

Daarenboven is er maar 1 class voor mij in het spel, dat is warrior. Als je niet uren naar een groep wil zoeken, moet je dan protection gaan, maar er is ook geen reden om een warrior tank te inviten want andere tanks zijn blijkbaar beter/vloter/sterker en doen 2 keer meer damage dan warriors.

Het zou ook wel eens kunnen zijn dat deze expansion rap over is voor mij.
Hi Calimero

Er zijn zat guilds, discord groepen en fora die je met liefde zien komen.
Ik vermaak mij prima als prot warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Ben gaan levellen in de laatste expansion. Werd er level 38 en kreeg een Garrison. Eerste keer want nooit hoog level gehad. Maar wat is dat raar zeg. Nadeel was ook de de questline ophield. Kreeg een Quest "advancing the campaign" is dat een man spreken in een Dungeon. Hellscream of zoiets. Maar die kan ik niet in de questfinder vinden.

Willekeurig over eiland gevlogen en zag weer ergens een Quest. Daar maar weer verder.

Ben wel benieuwd hoe het is op max level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Is net normaal dat er zoveel lag op het spel zit ? Ben paar dagen geleden begonnen en merk dat het deze avond extreem is op Silvermoon ... Aanvallen gaan niet door, geen idee of loot wordt opgeslagen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:51:

Ja, ik heb al meermaals van Covenant geswitched. Je raakt inderdaad je Anima kwijt. Ik kon dus mooi opnieuw beginnen. Die easy 1000 anima die je in het begin moest verzamelen bij start Covenant is na een switch ineens een stuk moeilijker om aan te komen. :z

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:59
Was niet te doen, eerste boss down en toen was de lag of mensen stuck in loading screen zo erg dat we maar gestopt zijn.... bah

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Gisteren weinig last gehad van lag. Moet wel zeggen dat Normal nog best pittig is op dit moment
4 bosses down, met wat oefening en betere dps ook lady inerva wel plat te krijgen voor de soft enrage. Keeper ook nog wat oefenen en dan zal het goedkomen hopelijk :)

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-09 16:44
FightingFalcon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:46:
Is net normaal dat er zoveel lag op het spel zit ?
Gisteren is het mythic/raid seizoen begonnen waardoor het extreem druk was. Buiten instanced content was de lag zo erg dat je inderdaad amper kon looten. Gelukkig zal de lag in de loop van de wee wat minder worden als de drukte afneemt.

• FightingFalcon
  • Laatst online: 12-09 14:24
GLeenders schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:24:
[...]

Gisteren is het mythic/raid seizoen begonnen waardoor het extreem druk was. Buiten instanced content was de lag zo erg dat je inderdaad amper kon looten. Gelukkig zal de lag in de loop van de wee wat minder worden als de drukte afneemt.
Thx voor de info ! Wilde net gaan kopen en dacht, toch maar ff afwachten.

Nu nog de keuze tussen de base, heroic of epic edition en dan kunnen we door na level 20 :-)

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:55
FightingFalcon schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:40:
[...]

Thx voor de info ! Wilde net gaan kopen en dacht, toch maar ff afwachten.

Nu nog de keuze tussen de base, heroic of epic edition en dan kunnen we door na level 20 :-)
Dit is lang niet bij elke realm gisteren hele avond gespeeld nergens last van gehad.

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:30
Zoveel lag gehad op Dreanor dat we met de guild maar 1 boss hebben kunnen killen voor we ermee stopten. Constante dc's tijdens het gevecht, heel vervelend. Wel nog lekker een cape kunnen looten en paar keys kunnen doen. Voelt toch wel goed om weer m+ te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24
London schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:45:
[...]

Kan het (helaas) beamen. Ik wil het echt fantastisch leuk vinden maar de meeste content voelt ''so so''. Een spel plichtmatig doen is natuurlijk zinloos dus denk dat ik ook maar eens Cyberpunk ga aanschaffen. Wie weet dat het gevoel over een paar maanden terugkomt voor WoW maar vooralsnog ben ik niet overtuigd.
Eens, het is vooral plichtmatig en de immersie ontbreekt simpelweg.
Dit heb ik sowieso vrijwel altijd met levellen waardoor ik toch altijd ff doorzet to max level om te kijken of het dan beter word (laatste versies niet overigens, het zijn voornamelijk dailies etc, dat is pas plichtmatig).

De game lijkt overigens wel veel beter te draaien op mijn laptop dan BfA :*)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 23:53
Beste tweakeraars, vanavond wordt er in onze guild een raid gestart en zullen we Castle Nathria betreden. We hebben een paar bosses gekozen welke we gaan murderen 😄.

Voor diegene die nog een fris gestarte guild zoekt aarzel niet om ons te contacten!

Indien gewenst zal ik jullie nog op de hoogte brengen hoe de raid verliep en of het een beetje te doen is.

-Engetiran
-Heroes of the Alliantie
-Defias Brotherhood (+ connected realms)
-Alliance

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
Keesknd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:30:
Beste tweakeraars, vanavond wordt er in onze guild een raid gestart en zullen we Castle Nathria betreden. We hebben een paar bosses gekozen welke we gaan murderen 😄.

Voor diegene die nog een fris gestarte guild zoekt aarzel niet om ons te contacten!

Indien gewenst zal ik jullie nog op de hoogte brengen hoe de raid verliep en of het een beetje te doen is.

-Engetiran
-Heroes of the Alliantie
-Defias Brotherhood (+ connected realms)
-Alliance
Haha als ik niet al mijn characters op Horde had, dan had je er een resto shaman erbij gehad :P

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

• harrie_1

harrie_1

Onze progress van gisteren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3EJBhHoPzuae2V-bu1BZomKzRLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ZE1Ii7IDT8c6hn7Gvz90hWY.jpg?f=fotoalbum_large

Merkez

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 23:53
hollandnick schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:47:
[...]

Haha als ik niet al mijn characters op Horde had, dan had je er een resto shaman erbij gehad :P
Resto Shamannen zijn altijd welkom! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijf het gevoel houden achter feiten aan te lopen met m'm shaman. En dat terwijl het mogelijk niet eens echt zo is... jammer!

Inmiddels is m'n priest level 55; af en toe oppakken is wel leuk. Ben ook met m'n protection paladin de openings quests in de Maw aan het doen. Als ik in Oribos ben kan ik m'n Blacksmithing wat gaan levelen. Heb redelijk war ores liggen in de tasjes van m'n shaman. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:59:
[...]

Eens, het is vooral plichtmatig en de immersie ontbreekt simpelweg.
Dit heb ik sowieso vrijwel altijd met levellen waardoor ik toch altijd ff doorzet to max level om te kijken of het dan beter word (laatste versies niet overigens, het zijn voornamelijk dailies etc, dat is pas plichtmatig).

De game lijkt overigens wel veel beter te draaien op mijn laptop dan BfA :*)
Ik heb juist de laatste expansies andersom, zodra max level bereikt is mis ik een concreet doel en wordt alles repetitief. Ook nu besteed ik mijn tijd liever aan mijn 4e alt naar 60 brengen dan grinden op level 60.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dhrax schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:01:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Heb wel lvl 60 aangetikt en wat content gedaan, maar echt zin in iedere week de end game content te doen qua Anima farmen, Torghast doen en alle andere klusjes om bij te blijven heb ik niet.

Het liefste zou ik gewoon enkel wat PvPen en op die manier verder komen, maar nu kan ik mijn gear bv niet upgraden omdat ik weer de Renown van mijn Covenant moet upgraden naar 7. Om dat te kunnen doen moet ik juist weer klusjes doen waar ik eigenlijk geen zin in heb. Gevolg is dat ik gewoon weinig tot niet speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
xelfer schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:43:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Heb wel lvl 60 aangetikt en wat content gedaan, maar echt zin in iedere week de end game content te doen qua Anima farmen, Torghast doen en alle andere klusjes om bij te blijven heb ik niet.

Het liefste zou ik gewoon enkel wat PvPen en op die manier verder komen, maar nu kan ik mijn gear bv niet upgraden omdat ik weer de Renown van mijn Covenant moet upgraden naar 7. Om dat te kunnen doen moet ik juist weer klusjes doen waar ik eigenlijk geen zin in heb. Gevolg is dat ik gewoon weinig tot niet speel.
Nee hoor dit is allemaal niet nodig :9 Ja het klopt dat je soul ash alleen via de weekly maw + Torghast krijgt, en wil je dus de legendary dan zal je hier enige tijd aan moeten besteden.

Maar Renown is op max level te krijgen door te PvPen:

Covenant Renown Catch-up System
There are catch-up systems already in place for players who are behind, have switched Covenants, or are playing alts. These characters will be able to earn additional Renown through max level gameplay, Dungeons, Raids, PvP, and Callings (the new Emissary Quests), until they reach the current Renown cap.

Nou weet ik niet of dit dan ook betekent dat je elke week bij bent, wellicht dat je dan een week achter loopt op de rest. Maar als dat niet erg is? Ik ben zelf snel bij met Renown dus ik weet niet het fijne van dit systeem, maar het klinkt mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hollandnick schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:54:
[...]

Nee hoor dit is allemaal niet nodig :9 Ja het klopt dat je soul ash alleen via de weekly maw + Torghast krijgt, en wil je dus de legendary dan zal je hier enige tijd aan moeten besteden.

Maar Renown is op max level te krijgen door te PvPen:
Oh dat laatste was ik me niet van op de hoogte. Thanks voor de tip! Eens kijken in hoeverre ik nu eenvoudig mijn Renown bij kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

alleen torghast staat me al tegen,vind er niet veel aan,is echt een moetje. Heb meer lol met mijn guild in dungeons,gister de eerste +2 gecleared , de raid ging door de lag en een disconnect van iedereen niet echt lekker en hebben we voor deze week maar even laten gaan.
Verder lekker bezig met rep,mounts en alle andere dingen die er moeten gebeuren,waar ik niet echt te veel aan toekom omdat ik als ik online ben in dungeons zit (of guildies help)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 11-09 12:31
Persoonlijk vindt ik Thorgast best leuk, maar ik moet zeggen dat het mij erg makkelijk afgaat om dit solo te doen als Holy Paladin. Gisteren 2x Thorgast layer 4 gedaan, beide keren erg goed kunnen halen (1x dood gegaan in 2 layer 4 runs). Ik heb begrepen dat het als healer ook wat makkelijker gaat? Dus dat zou een oorzaak kunnen zijn :p .

Gisteren ook M+5 gedaan, ging ook heel erg lekker. Persoonlijk erg tevreden over de nieuwe dungeons.

Nu 185+ ilevel, m'n 1e 210 legendary binnen. Moet wel zeggen, krijg wel bar weinig loot van de Mythic+ dungeon. Van alle dungeons heb ik in de helft van de gevallen geen loot gekregen. Je krijgt dan een miezerige 35 anima als drop :P

Wellicht deze reset week proberen om 1500 rating te halen in Arena's voor de mooie spin mount :D

Kort ook ingevallen bij 1 boss van de Raid, was ook erg leuk (en moeilijk!).

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 11-12-2020 17:12 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Diigii schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:12:
Persoonlijk vindt ik Thorgast best leuk, maar ik moet zeggen dat het mij erg makkelijk afgaat om dit solo te doen als Holy Paladin. Gisteren 2x Thorgast layer 4 gedaan, beide keren erg goed kunnen halen (1x dood gegaan in 2 layer 4 runs). Ik heb begrepen dat het als healer ook wat makkelijker gaat? Dus dat zou een oorzaak kunnen zijn :p .

Gisteren ook M+5 gedaan, ging ook heel erg lekker. Persoonlijk erg tevreden over de nieuwe dungeons.

Nu 185+ ilevel, m'n 1e 210 legendary binnen. Moet wel zeggen, krijg wel bar weinig loot van de Mythic+ dungeon. Van alle dungeons heb ik in de helft van de gevallen geen loot gekregen. Je krijgt dan een miezerige 35 anima als drop :P

Wellicht deze reset week proberen om 1500 rating te halen in Arena's voor de mooie spin mount :D

Kort ook ingevallen bij 1 boss van de Raid, was ook erg leuk (en moeilijk!).
Ja om elke spec viable te maken in torghast zijn alle mobs voor healers -50% HP, of -25% ofzoiets. Dus als je een healing spec hebt die voldoende dmg kan doen dan zijn die runs nog makkelijker. Met mijn ele shaman kan ik tot nu toe ook alles solo doen, al heb ik layer 4 nog niet gedaan.

Zo maar eens ff proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

kan ik een lvl 23 Priest of lvl 35 DK boosten en gebruiken in Shadowlands of moet een bestaand character minimaal lvl 60 zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door JJ Le Funk op 12-12-2020 01:24 ]

d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
JJ Le Funk schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:21:
kan ik een lvl 23 Priest of lvl 35 DK boosten en gebruiken in Shadowlands of moet een bestaand character minimaal lvl 60 zijn?
je kan ook een nieuwe char boosten, maar als je een character vanaf een bepaald level boost dan boost je ook de professions mee. Zo was het vroeger iig

edit:
WHAT'S INCLUDED
When the boost is applied, your character receives a new set of gear appropriate to your level and four 22-slot bags. The gear the character was originally wearing —and everything in the character’s inventory— is sent to the in-game mailbox.

SKILLS, AND PROFESSIONS
Your character will also receive the Expert Riding skill and the ability to fly in all flight-enabled zones, except those gated behind an achievement (such as Pathfinder). If you didn't have any flying mounts, you'll receive a basic one.

Professions are not boosted.

[ Voor 41% gewijzigd door hollandnick op 12-12-2020 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht... en wederom: multiboxing druids all over the place...

Blizzard faalt daar echt keihard in zeg... en het frustreert mij enorm dat er dat soort spelers zijn. En die zeggen dan weer op hun beurt dat ze - geen - invloed / impact hebben op de economie...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:42
Oops

[ Voor 101% gewijzigd door Kol Nedra op 12-12-2020 10:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
net level 41 geworden op mn hunter. heb de uitbreiding nog niet gekocht. misschien toch maar eens over gaan denken.
nog nooit zover geweest in dit spel. al gaat de herhaling nu wel toeslaan al moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:08
Ben nu toch ook maar geswitched van covenant met m'n monk. Shaman was necrolord, dus ik dacht ik pak gewoon hetzelfde, maar dan zie je twee keer hetzelfde van zone vind ik. Heb nu shaman bij necrolord zitten en monk bij Venthyr. Blijf toch een leuke zone Revendreth. Spreekt me om één of andere manier toch het meeste aan. Volledig tegen de guides (want die zeggen dat Kyrian het beste is) maar we zien wel :)

Nu ff weekendje focussen om de proffesions allemaal te levelen zodat ik daar hopelijk wat gold mee kan verdienen. Ik blijf me toch beetje afvragen hoe sommige zo gemakkelijk naar de goldcap geraken :s, ik verkoop nu gewoon herbs want crafting kost me voorlopig gewoon pakken meer dan dat het opbrengt. Maar dat metertje tot 150 brengen is ook wat waard :)

Weet iemand of er eigenlijk plannen zijn om je covenant base te expanden of repairen ofzo? Als ik nu naar sinfall kijk, dan kan dat geheel wel een likje verf gebruiken... Of is de base wat het is voor de rest van de expansion?

[ Voor 42% gewijzigd door Powerblast op 12-12-2020 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Powerblast schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:41:
Ben nu toch ook maar geswitched van covenant met m'n monk. Shaman was necrolord, dus ik dacht ik pak gewoon hetzelfde, maar dan zie je twee keer hetzelfde van zone vind ik. Heb nu shaman bij necrolord zitten en monk bij Venthyr. Blijf toch een leuke zone Revendreth. Spreekt me om één of andere manier toch het meeste aan. Volledig tegen de guides (want die zeggen dat Kyrian het beste is) maar we zien wel :)
Het nadeel van die guides is dat ze alleen maar kunnen uitgaan van hoe het nu is. Terwijl er nog wel eens patches komen waarin eea wordt aangepast. Dus kan best zijn dat nu Kyrian het beste is, maar niemand weet hoe dat over 6 maanden is. Tenzij je die hard raider bent die houdt van min-maxen zou ik gewoon lekker kiezen wat je zelf het leukst vindt.

Zelf speel ik daarom als BM-hunter (terwijl Marksman hoger scoort op de dps-charts als ik me niet vergis), heb ik Kyrian gekozen ipv Night Fae en ga ik voor m'n legendary niet voor Soulforge Embers, want dat vind ik een klunky mechanic at best. Eerst een tar trap neerleggen om die daarna met een flare in de fik te schieten. En dan maar hopen dat de mobs braaf op die plek blijven staan of er doorheen lopen. Ja doeiiii. :P

Ik vraag me alleen af waarom ik Engineering nog steeds heb. Destijds gekozen in classic vanwege de leuke gadgets, maar volgens mij zijn de laatste leuke gadgets ook alweer van 10 jaar geleden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Gaius schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:01:
[...]

Het nadeel van die guides is dat ze alleen maar kunnen uitgaan van hoe het nu is. Terwijl er nog wel eens patches komen waarin eea wordt aangepast. Dus kan best zijn dat nu Kyrian het beste is, maar niemand weet hoe dat over 6 maanden is. Tenzij je die hard raider bent die houdt van min-maxen zou ik gewoon lekker kiezen wat je zelf het leukst vindt.

Zelf speel ik daarom als BM-hunter (terwijl Marksman hoger scoort op de dps-charts als ik me niet vergis), heb ik Kyrian gekozen ipv Night Fae en ga ik voor m'n legendary niet voor Soulforge Embers, want dat vind ik een klunky mechanic at best. Eerst een tar trap neerleggen om die daarna met een flare in de fik te schieten. En dan maar hopen dat de mobs braaf op die plek blijven staan of er doorheen lopen. Ja doeiiii. :P

Ik vraag me alleen af waarom ik Engineering nog steeds heb. Destijds gekozen in classic vanwege de leuke gadgets, maar volgens mij zijn de laatste leuke gadgets ook alweer van 10 jaar geleden. :+
Engineering is vind ik ook beetje in het vergeethoekje geraakt de laatste jaren. Enige wat nog enigzins nuttig is is die battle rez. Wel spijtig want ik heb er ook m'n plezier mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
Powerblast schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:30:
[...]

Engineering is vind ik ook beetje in het vergeethoekje geraakt de laatste jaren. Enige wat nog enigzins nuttig is is die battle rez. Wel spijtig want ik heb er ook m'n plezier mee gehad :)
is er al een vervanging voor Moll-e dan? ik bedoel ik wil niet al te ver moeten lopen met mn brutosaur naar een postbus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Wognummer schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:31:
[...]

is er al een vervanging voor Moll-e dan? ik bedoel ik wil niet al te ver moeten lopen met mn brutosaur naar een postbus :+
Niet dat ik weet, maar die is idd ook handig :). Maar komt dat al niet uit wotlk? Dan zijn we al serieus (6 ofzo zeker?) expansions verder. Waarom ze daar niet meer mee doen snap ik niet goed. Heel het mechagon principe bv was mooi uitgewerkt maar ik had ook de kans genomen hiermee om engineering verder uit te werken. Je kan zoveel richtingen op met die setting.
Gaius schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:01:
[...]

Ik kies nu ook gewoon wat ik leuk vind, Venthyr it is dus. Bonedust brew of zoiets is voor monk beter, maar ik had vond ik al genoeg knoppen om op te duwen, vergeet nu al bijna altijd die covenant ability te gebruiken :p, dus heb ik liever iets waar ik niet teveel aandacht aan moet besteden.

[ Voor 38% gewijzigd door Powerblast op 13-12-2020 11:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:21
Van het weekend eindelijk level 60 bereikt :) Moet zeggen revendreth is een serieus leuk gebied tot nu toe :)
Ga gewoon lekker rustig op me dooie gemak door met alles zodat het plezier er niet te snel afgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap... net Layer 4 Thorgast gedaan op m'n enhancement shaman (ilvl 154) -- NET aan gehaald; was alles behalve gemakkelijk. Layer 5 gaat me sowieso niet lukken vermoed ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-09 16:11
Ik ben net begonnen met een orc warlock op dreanor. Deze had ik geboost met een token. Tot nu toe speelt het wel lekker, het is mijn eerste char aan de andere kant, speelde altijd alliance, maar ik heb nogal moeite een main te kiezen. Hopen dat het nu wel bij deze kan blijven, door het switchen raak ik gauw uitgekeken op de game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blizzard scherpt regels aan voor de Mythic Dungeon International 2021.

Class stacking niet lang toegestaan. Max 2 van dezelfde class en minimaal 5 verschillende classes.

https://www.wowhead.com/n...ew-rule-no-class-stacking

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
RustStorm schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:35:
Holy crap... net Layer 4 Thorgast gedaan op m'n enhancement shaman (ilvl 154) -- NET aan gehaald; was alles behalve gemakkelijk. Layer 5 gaat me sowieso niet lukken vermoed ik. ;)
Switch naar elemental en je bent er zo doorheen, level 6 torghast solo gehaald deze week. En ik moet zeggen dat het 10x soepeler en makkelijker ging dan een 5man party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:22

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Ik overweeg World of Warcraft weer te gaan spelen. Mijn achtergrond: ik heb ruim twee jaar serieus endgame gedaan in de tijd dat Lady Vashj en Kael'thas Sunstrider nog nodig waren voor toegang tot Black Temple. Volgens mij heb ik Mount Hyal nog gedaan maar was dat zo'n deceptie aan veel te makkelijke en ronduit saaie mechanics dat ik interesse in raiden en uiteindelijk het hele spel verloor. Heb nadien nog een korte fase wat gespeeld (vandaar de level 35), maar dat was het dan.

Wel heb ik sinds een poosje een beetje de ontwikkelingen gevolgd rondom Shadowlands en veel van wat ik daar van zie, maakt dat het toch weer gaat kriebelen.

Ik begrijp dat Shadowlands voor 50-60 is. Dat betekent dat ik wat leveling kan doen op mijn oude characters voor ik Shadowlands aanschaf, om te zien of het niet een kansloze impuls is en dat ik na een uur wel weer klaar ben. Misschien dat ik nu oud (en wijs :p) genoeg ben om meer casual en minder minmax te spelen.

1) Is er een fijne, semi-serieuze, chatty Horde-guild op Draenor waar ik o.a. mijn warlock en prot warrior kan stallen?
2) Zijn er expansies die je voor leveling en fun purposes echt beter niet kunt gebruiken?

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Lukt het jullie die Soul Ash missies te doen in de mission table?

Ik heb telkens dat mijn heroes bijvoorbeeld lvl24 zijn en die quest lvl26 en dat hp/damage veel hoger is van de tegenstander. Dan doe ik een aantal XP boost quests voor ik het probeer, maar meestal verloopt dan of de quest en is de volgende weer 2 levels hoger of is het nog steeds kansloos (gisteren weer geprobeerd en weer verloren). Snap er niet veel van die mission table. Ik kijk meestal onderaan of de som van health/damage hoger is en meestal versla ik ze dan zonder damage te krijgen zowat. Dus ik stop er waarschijnlijk veel te veel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die mission table vind ik nog niet echt van toegevoegde waarde. Enige missions die ik doe op het moment zijn de +1000 exp missies. Alle andere (on par level of hogere levels?) zijn nauwelijks voor elkaar te krijgen. Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd doen, maar ik waag me er sowieso niet meer aan voorlopig. :)

Tevens: gisteren mijn priest naar 60 weten te brengen -- tailoring inmiddels op max level, nu enchanting not.
Paladin heeft max blacksmithing, maar is nog maar level 51. Het is wel de volgende die 60 zal geraken!

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 15-12-2020 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
DennisCle schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:36:
Lukt het jullie die Soul Ash missies te doen in de mission table?

Ik heb telkens dat mijn heroes bijvoorbeeld lvl24 zijn en die quest lvl26 en dat hp/damage veel hoger is van de tegenstander. Dan doe ik een aantal XP boost quests voor ik het probeer, maar meestal verloopt dan of de quest en is de volgende weer 2 levels hoger of is het nog steeds kansloos (gisteren weer geprobeerd en weer verloren). Snap er niet veel van die mission table. Ik kijk meestal onderaan of de som van health/damage hoger is en meestal versla ik ze dan zonder damage te krijgen zowat. Dus ik stop er waarschijnlijk veel te veel in.
Heb er 2 succesvol kunnen doen, maar alleen als er maar weinig enemies waren hoor. Wel meoilijk, maar op een gegeven moment is de ash sowieso niet echt meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
Klauwhamer schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:34:
1) Is er een fijne, semi-serieuze, chatty Horde-guild op Draenor waar ik o.a. mijn warlock en prot warrior kan stallen?
2) Zijn er expansies die je voor leveling en fun purposes echt beter niet kunt gebruiken?
1) Zie privebericht over de guild <Lelijkerds>, guild recruitment is hier namelijk niet toegestaan.
2) Ik dacht dat het alleen mogelijk is om expansions voor levelen te kiezen als je Battle for Azeroth een keer hebt gedaan. Mocht je wel een keuze kunnen maken, kan ik voor een leuke verhaallijn Legion aanraden, als je snel wil zijn is Warlords of Draenor een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ahh excuses, ik wist niet dat 't niet was toegestaan. Ik had 't anders ook niet gevraagd op deze manier.

Ik dacht dat Chromie Time je de mogelijkheid gaf expansion te kiezen voor levelen tot 50 (Chromie Time is a new feature added with the Shadowlands Pre-Patch that allows players to level from 10 to 50 in any zone they desire from Vanilla to Battle for Azeroth.)

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Je kan ook chromie time kiezen als je draenor niet eens hebt. Was gewoon opnieuw beginnen en nu level 41. Maar de sleet is er nu al. Weet niet of ik het waard vind om de expansie te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Laatst online: 13-09 20:36
Merk dat PvP toch interessanter is geworden in SL. Iemand die af en toe eens zin heeft om samen te Q'en of 2v2/3v3 te doen? Horde op Ragnaros (realm maakt niet echt veel uit waarschijnlijk).

[ Voor 21% gewijzigd door Kreekje op 15-12-2020 22:37 ]

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Is het sociale aspect al vergelijkbaar met classic of is dit nog niet veranderd met de huidige retail wow sinds de laatste expansion ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op woensdag 16 december 2020 @ 06:31:
Is het sociale aspect al vergelijkbaar met classic of is dit nog niet veranderd met de huidige retail wow sinds de laatste expansion ?
HEt is op geen enkele manier vergelijkbaar met classic... (vind ik... ;))

Als je sociaal wilt spelen, dan is een guild wel écht noodzakelijk waar je alles me kan doen. Anders zijn het allemaal lonerangers die snel snel snel snel willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:55
Die prijzen van de base items van de legendaries slaan echt nergens op of wat is jullie ervaring?
Rank 2 voor mijn leather helm gaat voor 100k op de AH terwijl een plate helm voor 5k gaat rank 2..
Toch niet te doen.. ik heb zelf geen leatherworking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
xGROOVER schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:21:
Die prijzen van de base items van de legendaries slaan echt nergens op of wat is jullie ervaring?
Rank 2 voor mijn leather helm gaat voor 100k op de AH terwijl een plate helm voor 5k gaat rank 2..
Ja ik snap het ook niet echt, maar je moet eens kijken naar Icy Veins en wat de BiS item is voor plate drager en leather dragers. Hetzelfde heb ik ook met mijn shaman waarbij de head vele malen duurder is dan andere items.

Ik denk dus dat het komt door de BiS items per class. Hoe meer classes en specs de plate BiS helm nodig hebben, hoe duurder de base item ( lijkt mij ) maar kan er goed naast zitten hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

xGROOVER schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:21:
Gisteren mijn twee oude raidchars uit het vet gehaald en ik schrok van "de economie".. Toen ik inlogde zag ik dat ik op één char nog 5k gold had en dacht "Ah, fijn, dat maakt het wat makkelijker" maar je hebt daar vandaag de dag nog geen +25 spellpower flask voor.. Jemig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Klauwhamer schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:26:
[...]

Gisteren mijn twee oude raidchars uit het vet gehaald en ik schrok van "de economie".. Toen ik inlogde zag ik dat ik op één char nog 5k gold had en dacht "Ah, fijn, dat maakt het wat makkelijker" maar je hebt daar vandaag de dag nog geen +25 spellpower flask voor.. Jemig.
Maar die moeten dan wel heel heel heeeeeeel erg oud zijn lijkt me? Deze economie is al wel een hele tijd namelijk O-) Mocht je gaan lvlen en de hele compaign doen, daar krijg je al ruim meer dan 5k voor dacht ik

1x een random HC als ze een healer nodig hebben, zit er al 900+ gold in zo'n satchel die je dan krijgt :9

[ Voor 8% gewijzigd door hollandnick op 16-12-2020 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
hollandnick schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:43:
[...]

Maar die moeten dan wel heel heel heeeeeeel erg oud zijn lijkt me? Deze economie is al wel een hele tijd namelijk O-) Mocht je gaan lvlen en de hele compaign doen, daar krijg je al ruim meer dan 5k voor dacht ik

1x een random HC als ze een healer nodig hebben, zit er al 900+ gold in zo'n satchel die je dan krijgt :9
En vergeet die blauwe stones (veil of nogiets) niet. Die dingen zijn op m'n server geloof ik 150g per stuk waard. Leuke bezigheid hoor queues joinen voor die bags :), gemiddeld brengt dat toch 1000g-1500g op per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

hollandnick schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:43:
[...]

Die zijn inderdaad héél oud :D Ik heb ze voor 't laatst gespeeld ergens rond patch 3.1. En och, vooralsnog is er ook geen vuiltje aan de lucht hoor. Ik wil eerst nog beide characters naar 50 campaignen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Vergeten kindje mischien, maar all het oude is nog steeds nuttig.

Wormholes
Moll-E
Jeeves
Reaves
(sinds BFA) combat res
AH in elke stad waar je ben
Nitro boots en gratis Goblin Glider op cloak
- ps als Nitro boots failed en je vlieg de lucht in, dan goblin glide waar je heen wil.
- Altijd weer een vreugde momentje als het gebeurd in the Maw, en wanneer je door hordes geganked word.

Ik heb 16 chars op 50 tot 60 en 14 van die hebben engineering, de lage lvl's hebben ook engineering alleen nog niet gelvld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-_- ik merk dat ik nog weinig zin heb om me bezig te houden met al dat "verplichte' gedoe om progressie te maken binnen m'n Covenant... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Nieuwe week, nieuwe 1000 anima 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
RustStorm schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:09:
-_- ik merk dat ik nog weinig zin heb om me bezig te houden met al dat "verplichte' gedoe om progressie te maken binnen m'n Covenant... :|
Wat is er verplicht dan als ik vragen mag? Want renown kan je ook door gewoon te spelen halen
stijn014 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:26:
Nieuwe week, nieuwe 1000 anima 😬
3x elite WQ en je zit al op 750 anima :P Pak daarna de weekly ( bij mij dezelfde dungeon ) en je bent alweer klaar voor deze week

[ Voor 29% gewijzigd door hollandnick op 16-12-2020 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:56
Vandaag de eerste keer Torghast niet solo kunnen voltooien. Upper Reaches layer 8, ilvl 181, Fire Mage. Ging allemaal prima, tot ik bij de eindbaas kwam. Op zich had ik geen slechte powers, maar deze baas (Goxul the Devourer) hit echt te hard gewoon.

Ik kreeg op floor 5 een 90sec invulnerability, bewaard tot de vendor, snel wat gekocht, maar ik had niet goed opgelet, een paar CD’s waren nog niet beschikbaar (Time Warp en potion). Dus deze run helaas vernachelt. Daarna moest ik wel steeds mezelf healen via de orbs, maar hij spawned er te weinig om het even vol te houden. 3x op 10% gekregen, erg zuur dit. Zeker 2 uur binnen geweest, resultaat; helemaal niks.

Ik had gewoon de vendor moeten overslaan, maar gezien ik 2000 phantasma had, wilde ik extra orbs kopen. Nooit moeten doen.. Dan had ik gewoon 90 sec gehad, i.p.v. 60, en was ie neer gegaan.
hollandnick schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:26:
[...]

Wat is er verplicht dan als ik vragen mag? Want renown kan je ook door gewoon te spelen halen

[...]

3x elite WQ en je zit al op 750 anima :P Pak daarna de weekly ( bij mij dezelfde dungeon ) en je bent alweer klaar voor deze week
Er zal niets verplicht aan zijn (het is immers een spel), maar het voelt wel alsof ik zo veel mogelijk anima moet verzamelen, Torghast moet ownen, alle uitbreidingen van m'n Covenant moet kopen en verbeteren om uiteindelijk ook maar íets aan de hele covenant te hebben. Ook The Maw hijgt in m'n nek - alsof ik dat "moet doen -, maar ik heb daar gewoon helemaal geen zin in merk ik. :) En vervolgens vraag ik mij af wat het spel mij dan nog meer kan bieden dan enkel pets, mounts en eventueel andere achievements, Dungeons / raids ga ik niet zo snel in door gedrag van andere (heb ik eerder in het topic ook iets over geschreven).

Lastig! :)

• Kreekje
RustStorm schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:36:
[...]

Er zal niets verplicht aan zijn (het is immers een spel), maar het voelt wel alsof ik zo veel mogelijk anima moet verzamelen, Torghast moet ownen, alle uitbreidingen van m'n Covenant moet kopen en verbeteren om uiteindelijk ook maar íets aan de hele covenant te hebben. Ook The Maw hijgt in m'n nek - alsof ik dat "moet doen -, maar ik heb daar gewoon helemaal geen zin in merk ik. :) En vervolgens vraag ik mij af wat het spel mij dan nog meer kan bieden dan enkel pets, mounts en eventueel andere achievements, Dungeons / raids ga ik niet zo snel in door gedrag van andere (heb ik eerder in het topic ook iets over geschreven).

Lastig! :)
Heb hetzelfde voor. Ik wil gewoon wat PvP'en zodat ik die sweet set kan kopen maar moet in de tussentijd wel elke week weer door Torghast gaan, Callings doen, Renown upgraden etc.
Ik weet niet wat het is maar ik heb echt geen zin om Torghast te doen :'(

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 15:35
Ik laat die callings, dailies en The Maw gewoon links liggen, ik doe ook maar max 2 Torghast runs per week. Als je vorige week lvl 4 deed, speelde je lvl 5 vrij en kreeg je 300 soul ash. Nadien deed je lvl 5 en speelde je lvl 6 vrij, weer 350 soul ash erbij. Maar dan moet je plots lvl 6 doen voor 100 soul ash aan de ene kant en 50 soul ash aan de andere kant, mja nevermind dan. Meer dan twee succesful runs per week brengt gewoon te weinig op.

Ik geniet enkel van Mythics en Raids, al de rest voelt gewoon als werk

• Powerblast
Same here, callings waren fun in het begin, maar ik vind dat de WQ's veel lastiger (langer) zijn dan in BFA. Vond het in BFA juist niet veel werk omdat ze soms echt 1 minuut per quest waren. Nu ben je toch al 15 minuten per quest bezig.

Er zijn er dan misschien wel minder maar het is niet dat ik in BFA ze allemaal deed, dus het duurt nu dus algemeen genomen veel langer vind ik :/

[ Voor 24% gewijzigd door Powerblast op 17-12-2020 11:20 ]

Reucht schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:05:
Ik laat die callings, dailies en The Maw gewoon links liggen, ik doe ook maar max 2 Torghast runs per week. Als je vorige week lvl 4 deed, speelde je lvl 5 vrij en kreeg je 300 soul ash. Nadien deed je lvl 5 en speelde je lvl 6 vrij, weer 350 soul ash erbij. Maar dan moet je plots lvl 6 doen voor 100 soul ash aan de ene kant en 50 soul ash aan de andere kant, mja nevermind dan. Meer dan twee succesful runs per week brengt gewoon te weinig op.

Thorghast is per layer een x reward. En als je de hoogste doet krijg je alle onderliggende layer rewards ook dus in theorie hoef je inderdaad maar beide wings 1 keer te doen op het hoogste niveau. Tenzij je layers wil klimmen natuurlijk. en om hoger te doen moet je wel eerst de voorgaande gedaan hebben dus eigenlijk is het eenmalig klimmen tot layer 8 en dan kan je altijd gewoon beide torghasts op layer 8 doen.

Ik vind Torghast juist hartstikke leuk om te runnen. Het enige wat ik idd niet elke keer doe zijn de maw dailies.. Vind ik semi optioneel maar af en toe wel leuk om met een klein groepje te doen in Warmode uiteraard. Callings doe ik sowieso elke keer maarja dat is ook omdat ik alle reps exalted wil hebben :P Ben een completionist wat dat betreft.

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 20:37
Niks moet, echt waar. En afwisseling met een ander spel af en toe kan geen kwaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Wat een geklaag joh. Het is gewoon kiezen. Wat is het toch met die WoW community die voornamelijk toxic / salty overal over moet zeiken. Niets is goed, maar toch blijven ze het spelen.

Zoals als gezegd , niets 'moet'. We zijn pas in week3 van de expansion. Leer gewoon keuzes maken. En stop met whinen.

Beroeps brabander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 13-09 23:35

MetalPool

Boe!

Wat een hoop geklaag zeg!! Covenant doet niks voor me....thorgast vind ik niet leuk....het voelt allemaal als werk. Speel het dan niet joh! Kom dan tot de conclusie dat wow niets (meer) voor je is en ga wat anders doen. We zijn 2/3 weken in de expansion en je bent al zo aan het mauwen? Stop a.u.b. dan met wow en ga wat anders doen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Kreekje
Ik klaag niet hoor. Vind het allemaal prima. Enkel die Torghast doe ik niet graag en dat is zowat het enige. Verder andere dingen genoeg die ik wel graag doe ingame hoor! Laatste tijd dus PvP, enkel is het lastig om hier chille spelers te vinden voor wat te pre-made'n. Dus als er iemand zin in heeft, let me know!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Interessante reacties op andermans mening / gevoel. :) over toxic gesproken... rofl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

RustStorm schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:11:
Interessante reacties op andermans mening / gevoel. :) over toxic gesproken... rofl
obvious flamebait, flauw hoor dit.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Reucht schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:05:

Je weet dat als je bijv layer 6 doet, je dan ook alle soul ash krijgt van layer 1t/m5? Dus dat je layer 1tm/5 niet hoeft te doen?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

[...]

Engineering is super revelant deze expansion. Sterker nog in shadowlands doen professions er echt weer toe.

Beroeps brabander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ik heb 2 Chars op moment, beide 190 ilvl (priest Disc/Shadow en DK Blood/Unholy)

The Maw doe ik niet veel in, vind het een borefest en een irritatie puntje dat elke keer als ik een mob kill de text inbeeld komt dat ik niet kan mounten. Ik doe alleen die 2 Weekly quest op die 2 chars en klaar.

Nu heb je wel portals, maar cba ze te activeren om eerlijk te zijn. Je kan wel een mount looten van een mob (die je ook steelt van die mobs) die je dan altijd tot je beschikking heb. Wellicht die eens gaan farmen ofzo dan zal ik the Maw wel vaker doen.

Tot zo ver is SL echt wel goed, meteen beetje het legion gevoel wat ik erg bij BFA miste. Het Legion gevoel als in, dit is een veelbelovende expansion so far.

De Raid en Dungeons zijn goed, Thorgast is leuk op mijn DK en matig op priest want de powers zijn gewoon minder cool als Disc. Ik vind de Callings stukke beter dan de Emisairy en al regelmatig die callings gecomplete met dungeons/M+ doen in die zones en het verhaal is toch wel boeiend.

All vind ik mijn Venthyr dance court niet echt intressant, geopend de begin quests gedaan en thats it.
Wellicht maar eens wat tijd in steken.

Het is ff tijdsnood om de thorgast layers te unlocken op 2 chars, deze week maar 6x doen (3x op 2 chars) ipv 8x. Dacht dat layer 8 max was deze patch dus volgende week 4x thorgast en klaar. Heb maar een paar keer thorgast gesolo'd en dat echt zo veel makkelijker dan met een party, goed te zien dat thorgast in party nu makkelijker gaat hebben na de changes.

Al met al is het een stuk makkelijker 2 chars bij te houden vooral als layer 8 de max is in thorgast.
Ik heb weer fun in WoW, iets dat 8.3 patch volledig had weg genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Derr_Hans schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:43:
Ik heb 2 Chars op moment, beide 190 ilvl (priest Disc/Shadow en DK Blood/Unholy)

The Maw doe ik niet veel in, vind het een borefest en een irritatie puntje dat elke keer als ik een mob kill de text inbeeld komt dat ik niet kan mounten. Ik doe alleen die 2 Weekly quest op die 2 chars en klaar.

Nu heb je wel portals, maar cba ze te activeren om eerlijk te zijn. Je kan wel een mount looten van een mob (die je ook steelt van die mobs) die je dan altijd tot je beschikking heb. Wellicht die eens gaan farmen ofzo dan zal ik the Maw wel vaker doen.

Tot zo ver is SL echt wel goed, meteen beetje het legion gevoel wat ik erg bij BFA miste. Het Legion gevoel als in, dit is een veelbelovende expansion so far.

De Raid en Dungeons zijn goed, Thorgast is leuk op mijn DK en matig op priest want de powers zijn gewoon minder cool als Disc. Ik vind de Callings stukke beter dan de Emisairy en al regelmatig die callings gecomplete met dungeons/M+ doen in die zones en het verhaal is toch wel boeiend.

All vind ik mijn Venthyr dance court niet echt intressant, geopend de begin quests gedaan en thats it.
Wellicht maar eens wat tijd in steken.

Het is ff tijdsnood om de thorgast layers te unlocken op 2 chars, deze week maar 6x doen (3x op 2 chars) ipv 8x. Dacht dat layer 8 max was deze patch dus volgende week 4x thorgast en klaar. Heb maar een paar keer thorgast gesolo'd en dat echt zo veel makkelijker dan met een party, goed te zien dat thorgast in party nu makkelijker gaat hebben na de changes.

Al met al is het een stuk makkelijker 2 chars bij te houden vooral als layer 8 de max is in thorgast.
Ik heb weer fun in WoW, iets dat 8.3 patch volledig had weg genomen.
Als je slim bent doe je steeds maar 1 gang zo hoog mogelijk brengen, dan hoef je de andere gang maar 1x op max level te doen :P Gister met een guildy layer 7 gedaan en dat ging met 2 man nog wel aardig ( dk + ele shaman ) en daarna heb ik solo layer 8 gedaan.....het wordt wel echt een stuk moeilijker. Waar ik door Layer 1 tm 6 heen vloog kostte 7 en vooral 8 solo toch wel wat moeite en tijd om te completen.

Layer 8 is idd de max, dus gelukkig na deze week maar 2x Torghast runs per character, al vond ik het best leuk om te doen, maar niet 4x per character ( al heb ik er nog maar 1 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ja klopt, maar dan moet je nog steeds die ene extra doen ;)

Van layer 4 naar 6 zijn er 3 + die andere wing voor run nummertje 4 en dat dan op een 2de char dat was dus 8 runs totaal voor mij vorige week. Deze week layer 7 en 8 en een extra 8 in die andere wing voor 3 runs per char, dan volgende week gelukkig maar 2 runs per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Komt nog bij dat Torghast op alle fronten generfed wordt om het ook voor andere classes soloable te maken.
Ik als Destro Warlock met Voidlord heb echt weinig problemen ermee, maar kan me voorstellen dat sommige classes echt niet goed zijn om daar solo in te springen.

Ik moet alleen even de meerwaarde zien van Torghast nadat ik genoeg Ash heb voor Rank 4 en mijn BiS legendary. Wellicht dat ik een secundaire ook nog upgrade voor het geval dat ze besluiten dat er 2 legendaries mogen later in de expansion.

Wellicht ook een paar runs van de challenge mode zodra die er is voor wellicht titles/mounts enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Derr_Hans schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:25:
Ja klopt, maar dan moet je nog steeds die ene extra doen ;)

Van layer 4 naar 6 zijn er 3 + die andere wing voor run nummertje 4 en dat dan op een 2de char dat was dus 8 runs totaal voor mij vorige week. Deze week layer 7 en 8 en een extra 8 in die andere wing voor 3 runs per char, dan volgende week gelukkig maar 2 runs per week.
Ja het was fijn geweest als die een account wide lockout zou zijn. Dus als je op 1 char alle layer 8's heb gehaald, dat je dan op alle chars gewoon layer 8 kan doen. Ik bedoel een "verse" level 60 kan toch geen layer 8 solo aan denk ik, dus dat probleem lost zichzelf dan weer op. Hoef je iig niet heel die 8 + 1 te doen op de volgende alt

Pagina: 1 ... 6 ... 65 Laatste