Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja erg he, wij weer niksZeror schreef op donderdag 12 september 2024 @ 22:37:
Woont er iemand hier in Amerika die ff wat Trolli Gummi pet en tabard codes kan regelen?![]()
Zucht... waarom is het alleen een US actie? Beetje jammer.
Ken ook niemand daar
Ondertussen maar weer verder gear verzamelen. Zit "pas" op 592 ilvl. Gelukkig nog een heel aantal coffer keys om in te zetten, al is de scaling van delves op dit moment echt een drama als ik de berichten moet geloven... Ben benieuwd of het misschien toch solo een beetje te doen is als mage anders. Tot en met 7 ging het op zich prima, maar dat was wel een delve waarbij de boss bijna geen damage deed en dat is in andere delves wel even anders.
Hebben jullie al treasure maps gekregen in delves? Zelf nog niets gezien in de 8 delves die ik deze week heb gedaan. Paar extra hero track items zou mooi zijn
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Gisteren wel wat Delves gesoloed op lvl 8, maar de Bosses met een unavoidable AoE heb ik echt mijn defensives moeten tellen hoor, dat is voor sommige classes echt niet te doen.IntToStr schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:50:
Gisteren ook voor het eerst de raid gezien. Normal ging vrij snel neer, slechts 1 wipe op de laatste boss omdat de pull in iets heftiger was dan veel mensen verwachttenEerste boss heroic ook neer, dus volgende raid avond eens kijken hoever heroic neer zal gaan.
Ondertussen maar weer verder gear verzamelen. Zit "pas" op 592 ilvl. Gelukkig nog een heel aantal coffer keys om in te zetten, al is de scaling van delves op dit moment echt een drama als ik de berichten moet geloven... Ben benieuwd of het misschien toch solo een beetje te doen is als mage anders. Tot en met 7 ging het op zich prima, maar dat was wel een delve waarbij de boss bijna geen damage deed en dat is in andere delves wel even anders.
Hebben jullie al treasure maps gekregen in delves? Zelf nog niets gezien in de 8 delves die ik deze week heb gedaan. Paar extra hero track items zou mooi zijn
Als ik nu de 'hotfix' ook zo lees is het alleen maar erger geworden.
Tanks die solo op delve lvl 5 geoneshot worden door dingen etc etc.
denk ook niet dat ik vandaag delves ga proberen te doen of het moet zijn dat ze de hotix terugdraaien.
Moet wel zeggen dat ik gisteren de andere delves met 1 iemand anders heb gedaan en dat was dan weer een cakewalk.
Maar jammer dat het niet gelijk goed gaat altijd en het eerst weer via een hotfix moet
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:49:
Die hotfix is wel lelijk opzich. maarja het was wel nodig imoanders voelt die content nutteloos.
Maar jammer dat het niet gelijk goed gaat altijd en het eerst weer via een hotfix moet

Die hotfix lijkt ook z'n doel voorbij te schieten, momenteel is een tier 8 delve vrijwel onmogelijk...Ricmaniac schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:49:
Die hotfix is wel lelijk opzich. maarja het was wel nodig imoanders voelt die content nutteloos.
https://www.wowhead.com/n...tier-8-and-scaling-346663
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
weet iemand of de rewards minder wordt als de groep kleiner wordt?
nothing stops this train
Edit: terug in storm wind weet ik ook niet hoe ik in de juiste versie van Dalaran kom😳
[ Voor 24% gewijzigd door brothermaynard op 15-09-2024 09:00 ]
Alles is hetzelfde qua rewards. Want je opent zelf je rewards. Jij kan er bijv voor kiezen een bountiful kist te openen en een maat nietKol Nedra schreef op zondag 15 september 2024 @ 08:44:
ik zie een nieuwe trend in Delves: 1/1/1 team.
weet iemand of de rewards minder wordt als de groep kleiner wordt?
En tweede vraag, moet ik dan arms/Prot warrior of disc/shadow priest afstoffen
De game is heerlijk casual speelbaar, dikke plus!Beltoni schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:51:
Het begint voor het eerst sinds Catalysm weer een beetje te jeuken... Begreep dat het veel meer casual is en dat het, ook met een paar uurtjes per week, prima te doen is. Hoe ervaren de mensen dat hier?
ik vermaak me prima, nu season 1 begonnen is heb ik geen tijd meer om altjes te lvlen
nothing stops this train
Prima te doen, door gezin en werk niet zoveel tijd meer als vroeger voor wow.Beltoni schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:51:
Het begint voor het eerst sinds Catalysm weer een beetje te jeuken... Begreep dat het veel meer casual is en dat het, ook met een paar uurtjes per week, prima te doen is. Hoe ervaren de mensen dat hier?
Maar krijg opzicht alles prima gedaan
Je kan gewoon de portalroom inlopen, en de portal naar Dornogal pakken daar. Zit verstopt in de 2e kamer achter de fontijn, of wat het ook is, waar je tegen aan loopt als je de portalroom binnen loopt. Klein trapje links en rechts er om heen. Die werkt vanaf lvl 60 iirc.brothermaynard schreef op zondag 15 september 2024 @ 08:50:
Is er een manier om een lvl 68 ( of zelfs lager) alt in Dornogal te krijgen? Krijg geen skip quests of nieuwe portals voor zover ik kan zien😔
Edit: terug in storm wind weet ik ook niet hoe ik in de juiste versie van Dalaran kom😳
En anders is er nog de trusty mageportal aan iemand vragen, warlock summon, of dungeon/raid summoning stone.
De juiste dalaran is gewoon de 'dalaran-hearthstone' in je toybox, paars icoontje. (of de Azsuna portal in stormwind en dan vliegen)
Dank voor de tip. Die portal is er nu niet op mijn druïde . Die heeft dus al wel een deel van de Dalaran quest gedaan op lvl 68. Of moet je nog iets doen om die portal te unlocken? Ik heb de campaign gespeeld t/m het filmpje met AlleriaIschium schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:58:
[...]
Je kan gewoon de portalroom inlopen, en de portal naar Dornogal pakken daar. Zit verstopt in de 2e kamer achter de fontijn, of wat het ook is, waar je tegen aan loopt als je de portalroom binnen loopt. Klein trapje links en rechts er om heen. Die werkt vanaf lvl 60 iirc.
En anders is er nog de trusty mageportal aan iemand vragen, warlock summon, of dungeon/raid summoning stone.
De juiste dalaran is gewoon de 'dalaran-hearthstone' in je toybox, paars icoontje. (of de Azsuna portal in stormwind en dan vliegen)
Eindelijk een beer mount die wel rechtop kan staan op een helling. Maakt deze beer mount gelijk de beste beer-mount in de game.
Ticket time? Ik kan met een lvl 60 alliance alt gewoon door de portal heen, geen quest of wat dan ook nodig/gedaan. (kan volgensmij ook helemaal niet op level 60)brothermaynard schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:23:
[...]
Dank voor de tip. Die portal is er nu niet op mijn druïde . Die heeft dus al wel een deel van de Dalaran quest gedaan op lvl 68. Of moet je nog iets doen om die portal te unlocken? Ik heb de campaign gespeeld t/m het filmpje met Alleria
Of een van de andere teleport tricks die ik al aanhaalde. Misschien dat je character naar Dornogal 'forceren' met een mage portal iets fixed in de spaghetti code.
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
nothing stops this train
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
/f/image/p29zf1XmmzBSAGzBituE2Z2B.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Enigmus op 15-09-2024 23:30 ]
Ben nu ilvl 602 als prot en 597 als ret, ik mis nog een goede 2h wapen dus die probeer ik te vinden via delve/mythic dungeons. Wellicht dat ik nog heroic ga proberen te puggen.. Merk wel weer dat het leuk zou zijn als ik iets van een guild zou hebben zodat je niet zo alleen bent.
Ook afgelopen weekend mijn 5e toon op level 80 gekregen!
Na deze week is het wel meteen klaar met delves denk ik. Meeste slots zullen snel gevuld zijn met champion of hero gear en m+ zal het over gaan nemen. Door alle delves (stuk of 8 gedaan op T8 zelf) heb ik geen tijd gehad voor dungeons, dus wordt nog wel even wennen in m+ ben ik bang
op lvl 68 is het anders best fijn als je niet weer die questlijn hoeft te doen. Dat is overigens een feature, die 'skip. ' i've done this before...' is pas beschikbaar op lvl 70. Ga nog eens op een ander karakter kijken of de portal wel beschikbaar is. wat lvl 60+ herbalists/miners die kant op sturen en ze op die manier levellen is een serieuze optie wat mij betreft.Kol Nedra schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:47:
onder de lvl 68 heb je ook weinig te zoeken nog in TWW, de mobs zijn anders toch te sterk voor je
Gisteren mijn earthen race unlocked en een avondje rondgevlogen, die is nu ook lvl 70. koste me 5 uurtjes en kan een stuk sneller als je weet waar je wel en niet moet vliegen. Die mag vanavond gaat kleermaken en dan zullen we die eens fatsoenlijk in de kleren steken
Belangrijkste streams:
https://www.twitch.tv/echo_esports De winnaars van Amirdrassil, Vault of the Incarnates, Sepulcher of the First Ones en Sanctum of Domination;
https://www.twitch.tv/teamliquid De winnaars van Aberrus, Castle Nathria en Nya'lotha;
https://www.twitch.tv/method 2de plaats in Sepulcher, en winnaars van Eternal Palace, Battle for Dazar'Alor en Uldir.
[ Voor 6% gewijzigd door nzall op 16-09-2024 11:36 . Reden: verkeerde datum. ]
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Is dat vanavond? Dat is toch morgen pas?nzall schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:11:
Vanavond begint de Race to World First Anub'Ar Palace.
Belangrijkste streams:
https://www.twitch.tv/echo_esports De winnaars van Amirdrassil, Vault of the Incarnates, Sepulcher of the First Ones en Sanctum of Domination;
https://www.twitch.tv/teamliquid De winnaars van Aberrus, Castle Nathria en Nya'lotha;
https://www.twitch.tv/method 2de plaats in Sepulcher, en winnaars van Eternal Palace, Battle for Dazar'Alor en Uldir.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Juist, vergissing.
- tweakduke
Maar goed in week 1 deze progressie is eigenlijk best simpel.. houdt het er ergens ook wel leuk.
De delves zijn deze week inderdaad heel goed voor de gear. Inclusief een boe van de trash uit de heroic raid zit ik op 4 heroic items al en wat champion. Nou ja dan gaat m+ vanaf woensdag ook wat makkelijker.
En moet ook nog naar crafted gear gaan kijken. Heb wel 2 sparks, maar weet nog niet goed waar ik het aan ga besteden. Wapen / offhand heeft de beste embellishment, maar heb nu een 603 staff. En crests zijn erg schaars nog, dus wil ook niet zomaar crests 'verspillen'. Wachten op 90 mythic crests gaat me ook wat ver, dus denk uiteindelijk toch maar iets met de heroic crests gaan doen. Hopelijk helpt eventuele loot die ik vanavond krijg met de keuze
- tweakduke
Die kan dan omhoog worden gecraft bij de volgende omen spark en zo upgraden we dat efficiënt omhoog.
Alleen als je woensdag in de mythic raid moet staan dan zou je zeggen, ik craft woensdag pas wat om het maximale eruit te halen. Maar gelukkig hoef ik dat niet
Heb alleen nog geen geluk met tier pieces looten.
Ik deel jouw mening, Silken Court is lastiger dan Queen Ansurek.corset schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:29:
Zo, eerste raid weekend zit er op (2x 2 uur) en met Ansurek op 10% als laatste poging. Toch blij met deze progress. Zeker voor een uber casual guild. Eigenlijk was Court lastiger dan de queen
Gisteren normal raid afgemaakt; verder op heroic ging ook wel redelijk. Ulgrax was vrij goed te doen, Bloodbound Horror was andere koek. Uiteindelijk toch verslagen vlak voor het einde van de raid tijd.
Gisteren iig heroic eerste 4 bosses neer, 5de boss al wel wat moeilijker maar dat zal ook nog wel redelijk vlot gaan gok ik zo.
Eens kijken wat er woensdag in de vault zit en van daaruit maar gaan kijken wat ik ga craften. wellicht eerst even een staff + embellishment op heroic, dat kan later nog wel naar mythic ilvl als we de mythic crests hebben enzo van m+.
Denk dat delves heel vlot gaan droppen in hoe nuttig ze gaan zijn voor mensen die regelmatig m+ doen iig.
Wat betreft dingen zoals World First, dat doet me echt helemaal niets, fijn als mensen het leuk vinden er naar te kijken maar voor mij is het allemaal onzin
Laat blizzard eerst maar de vele huidige bugs fixen die er nog inzitten, dat zou voor meer spelers beter zijn dan een flutrace
Moet wel zeggen dat ik Silken en Queen echt leuke gevechten vind. Er zijn veel mechanics, maar ze bouwen langzaam op. En tether duty hebben op Silken is veels te leukerazer33 schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:39:
[...]
Ik deel jouw mening, Silken Court is lastiger dan Queen Ansurek.
Gisteren normal raid afgemaakt; verder op heroic ging ook wel redelijk. Ulgrax was vrij goed te doen, Bloodbound Horror was andere koek. Uiteindelijk toch verslagen vlak voor het einde van de raid tijd.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Had twee wipes op een normal bij Silken. Heb jij nog tips om dat gevecht goed te snappen of gewoon veel doen?corset schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:50:
[...]
Moet wel zeggen dat ik Silken en Queen echt leuke gevechten vind. Er zijn veel mechanics, maar ze bouwen langzaam op. En tether duty hebben op Silken is veels te leuk
Vooral veel doen, wipes hangen echt af van welke phase. Voor ons was hetBeavbusi schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:21:
[...]
Had twee wipes op een normal bij Silken. Heb jij nog tips om dat gevecht goed te snappen of gewoon veel doen?
1.) Zware dot damage met tethers. Dus we hebben 1 healer die zich focused op de tether players. En we hebben 2 sets voor als er 1 fout gaat (en oefening voor heroic waar er 2 nodig zijn)
2.) Dispell te vroeg/laat met phase 2 is vooral oefenen en de timing doorkrijgen
Net als bij The International afgelopen zondag, LETS GO LIQUID!nzall schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:11:
Morgenavond begint de Race to World First Anub'Ar Palace in de VS. En woensdagochtend begint de race in de EU.
Belangrijkste streams:
Maar voor nu is die ook nice voor PvE want had een 580 weapon.
:fill(white):strip_exif()/f/image/e0tApUIQZ0OeInPGBFyRdzfq.png?f=user_large)
Het maakt voor het gearen niet uit hoe je het doet. als je ze maar doetshoombak schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:05:
Wat is nu de beste aanpak vwb gearen met T8 delves? Ik heb solo een aantal T3 gedaan toen dat de cap was, maar voor T8 moet je wel met 3 personen zijn lijkt me, of is meer ook mogelijk?
Althans mits je die methode gebruikt om te gearen en ja hij is wel effectief opzich.
Je kan delves doen in je eentje of tot een party van 5. Ik heb tot t8 gedaan toen het moeilijk was gemaakt met een tank healer en ik als dps. Dat ging het "beste" hadden we het idee toen. Weet niet of dit ook echt het beste is.
Vervolgens wil je die bountifull delves op T8 completen en je keys gebruiken voor gear.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZwgUSnv3YqDA40i6fu8S0X0f.png?f=user_large)
Er zijn 4 bountiful delves per dag en dus een optie om 4 keer een key te gebruiken en die kist te openen voor gear.. Als je een bountiful delve complete en je gebruikt niet je key voor die kist dan is de bountiful status er alsnog af.
Maar je wilt dus die keys alleen gebruiken op tier 8 delves omdat die de hoogste items geven. Hogere tiers maakt niet uit want die geven dezelfde gear als tier 8.
Vervolgens heb je dus in je weekly vault nu 3 opties om gear te krijgen.
-Raids
-Mythics
-Delves
als je 8 delves complete in een week krijg je in de vault 3 item keuzes na de reset.
Als jij dus eerst nog de tiers lager wilt doen omdat je omhoog moet met difficulty maar je bent wel nog van plan om diezelfde dag die tier 7 of 8 te doen voor de bountiful chests dan wil je op die lagere tiers dus niet de delves doen die bountiful zijn. Doe je tier 7 of 8 pas de dag er na dan maakt het uiteraard niks uit,
P.s. Tier7 kan je eventueel ook je key gebruiken want dan dropt dezelfde gear alleen dan is het in 1/8 upgrade level en tier 8 dropt 3/8 upgrade level. Dus dan zou je weer meer crests moeten gebruiken voor het upgraden.
Bleven maar elke keer dat web falen om verschillende redenen en dan was het steeds een wipe.
Helaas.. Woensdag na de reset beter.

dus dat hoef ik niet meer te doen
nothing stops this train
Volgende reset verwacht ik eigenlijk wel dat heroic helemaal neer gaat en wie weet zelfs wel eerste boss mythic.
Maar voor nu gaan we maar vrolijk verder met gear verzamelen
Donderdag is het Pirate Day in WoW. Dus als je nog niet alles daarvan hebt, grijp je kans.
Netjes,nzall schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:40:
[Afbeelding]
Deze lijst ziet er wel deftig uit. Hopelijk krijg ik iets anders dan Tier Chest... (want dat heb ik al)
Ik heb elke slot beschikbaar waarvan de raids alleen op normal helaas maar ik hoop dus ook op een tier piece in de 616 slot
Vanavond nog 2 tier 8 bounfiful devles gecleared en toevallig gloves en pants gekregen en dat waren mijn enige 580 nog.. dus vet gelukkig dat het precies die 2 slots waren
Succes morgen ochtend met de vault
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 18-09-2024 00:44 ]
Hier maximale voorbereiding:nzall schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:40:
[Afbeelding]
Deze lijst ziet er wel deftig uit. Hopelijk krijg ik iets anders dan Tier Chest... (want dat heb ik al)

3 картинки
Helaas alleen maar 7/8 Heroic, Queen nog niet neer. Dus geen week 1 ahead of the curve dit keer.
Vond de tuning op normal wel heel zwak, bij veel fights zag je nauwelijks de intermission/phase 2 en de boss lag al plat.
Iets anders:
Weet iemand hoe het werkt met work orders als je wel de craft doet maar dan uitlogt?
Iets te snel weer geswitched naar mn alt.
Dus wel de craft gedaan maar niet verzonden, als ik nu daar inlog kan ik opnieuw craften (maar heb geen concentration meer). Gaat zich dit nog vanzelf goed oplossen? Was een craft met 300 AA cost, dus hoop die niet kwijt te zijn.
enige 616 item was een ring met slechtste stats.
Laagste 2 items waren 2 tier pieces maar ik heb nog niet gekozen omdat de items toch laag zijn doe ik eerst de raid vanavond om te zien of ik daar een andere tier piece krijg voordat ik kies.
Zou zonde zijn anders natuurlijk als je net verkeerd kiest.
overige items was allemaal trash
Worldboss ook weer niks gedropt.
Maargoed het komt uiteindelijk wel haha geen haast. dan maar via M+ gaan gearen.
Mijn dps is alleen echt heel wisselvallig, merk dat dit niet het meest makkelijke character is om steady dps mee te doen. Eigenlijk zijn altijd andere ele shamans een stuk beter in de raid pugs. Welke DPS characters zijn meer fool proof voor iemand die echt jaren geen wow heeft gedaan ?
Dat Trinket is doorgaans één van de beste trinkets. Zijn eigenlijk gewoon 3 opdrachten waar je één van krijgt: oftewel 3 keer springen (free), oftewel een orb oppikken (redelijk free) oftewel een paar seconden op een transmitter staan (moeilijkste). Het is ook mogelijk dat er een rare spawnt die een toy kan geven.IntToStr schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:31:
Nou de vault was weer een redelijke teleurstelling. Had gehoopt tier of wapen te vinden, maar vooral cloaks, een ring, een tier slot (kan met catalyzer) die ik al had en een trinket waarbij je telkens een soort opdracht moet uitvoeren. Zal uiteindelijk toch wel de trinket worden, want die van mij zijn echt heel slecht op het moment.
:fill(white):strip_exif()/f/image/k5ohWVoAyxcEHtbkXXSHAIZX.png?f=user_large)
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Mijn vrouw had 2 drops achter elkaar. Dus zijn beide hier ook klaar mee.Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:48:
yes! vanochtend om 07:00 Beledar gedaan en eindelijk is de Mount gedropped (op mijn alt)![]()
Vaak hoor je dat BM hunter het eenvoudigst is... speel het zelf ook en met de juiste addons / UI is het idd makkelijk.Beavbusi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:51:
Nou hier wel een 616 tier shoulder uit de Vault, zit alleen niet bij mijn BIS van wowhead helaas. Ach mag niet klagen denk ik. Als elemental shaman de shoulders gekregen.
Mijn dps is alleen echt heel wisselvallig, merk dat dit niet het meest makkelijke character is om steady dps mee te doen. Eigenlijk zijn altijd andere ele shamans een stuk beter in de raid pugs. Welke DPS characters zijn meer fool proof voor iemand die echt jaren geen wow heeft gedaan ?
Daarnaast is Blizzard momenteel bezig met een enorme overhaul van de class tree, en die ziet er echt enorm gelikt uit op het PTR momenteel...
- tweakduke
Mooie hero tier chest uit de vault. De 2 set bonus binnen na mijn hero hat te converten.
Daarna hero gloves uit de time walking en een champion belt. Ben zo ineens ilvl 610 (608 equiped) binnen een uurtje.
zit zelf al tijdje in partycrashers op silvermoon is vooral BE guild met ook NL er in.JDdeV1992 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:54:
Iemand nog leuke NL guilds? Ben weer begonnen maar alleen is ook maar alleen.
besten is als mensen online vragen voor invite. we doen raids normal als HC en M+
https://party-crashers.be/
[ Voor 19% gewijzigd door Motaro op 18-09-2024 23:26 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Waar zit deze elite precies ?Kol Nedra schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:48:
yes! vanochtend om 07:00 Beledar gedaan en eindelijk is de Mount gedropped (op mijn alt)![]()
Hij spawnt op verschillende plekken in Hallowhall.
Er zijn veel mogelijke spawnplekken maar hij komt alleen wanneer dat crystal paars is in hallowhall.
Nocturnal is een leuke social raiding guild met niet al te veel eisen, raiden wanneer je kanJDdeV1992 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:54:
Iemand nog leuke NL guilds? Ben weer begonnen maar alleen is ook maar alleen.
Leuke hulpzame groep!
Zit allen weer eens met keuze stress.
Welke class te gaan spelen als eerste van 70 naar 80 (boost 70)
Heb door de jaren heen hunter, paladin, warlock en priest gespeeld.
Allemaal op verschillende levels. Hunter is het hoogste op dit moment met level 60. DF heb ik nooit gespeeld.
Zal zeer casual spelen en veel solo denk ik.
Ik weet dat de keuze altijd persoonlijk is maar blijft lastig de keuze te maken 😋
mij lijkt dit het slimste om te doen want die worldquest events geven geen m+ ilvl gear
nothing stops this train
Ik speel nu al 10 jaar solo, sinds mijn guild dood ging en iedereen weg ging, door ruzie en gezeur.Pjotter87 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:15:
Als ik dit zo lees krijg ik ook weer zin om wow weer eens op te pakken.
Zit allen weer eens met keuze stress.
Welke class te gaan spelen als eerste van 70 naar 80 (boost 70)
Heb door de jaren heen hunter, paladin, warlock en priest gespeeld.
Allemaal op verschillende levels. Hunter is het hoogste op dit moment met level 60. DF heb ik nooit gespeeld.
Zal zeer casual spelen en veel solo denk ik.
Ik weet dat de keuze altijd persoonlijk is maar blijft lastig de keuze te maken 😋
Bevalt nog steeds prima, heb hele guild voor me zelf, want 10 jaar geleden maakte de GM mij GM en weg was ie naar Tarren Mill realm lol.
Met een hunter kan je veel zelf doen en heb je niemand nodig behalve je pet.
Geld ook voor warlock als je die leuk vind en paladin zijn ook sterk.
Meestal is een character met pet heel sterk vind ik.
Mijn main is mage en als ik die vergelijk met mijn druid, dan is dat een groot verschil, druid(tank-spec) gaat nooit dood en mage kan niet eens 3 mobs aan

Ik kan je wel zeggen dat TWW heel heel leuk is geworden.
Dus log in en speel hahaha
Hebben ook een grote social groep trouwens. Al ligt de focus vooral op raiden en mythics.Kieft91 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:28:
[...]
Nocturnal is een leuke social raiding guild met niet al te veel eisen, raiden wanneer je kan
Leuke hulpzame groep!
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Nee ik doe het elke keer eigenlijk op mijn main. wist niet dat dit de reden was haha nu snap ik hetKol Nedra schreef op donderdag 19 september 2024 @ 12:40:
doen jullie ook de eerste 2 worldquest op altjes ipv je main? vanaf 3 en 4 geven ze ook nog de delve key maar niet de loot (gear)
mij lijkt dit het slimste om te doen want die worldquest events geven geen m+ ilvl gear
Maar welke quests bedoel je dan precies? die special assignements?
ja die, en ook bijv die 20 waves en theatre.Ricmaniac schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:30:
[...]
Nee ik doe het elke keer eigenlijk op mijn main. wist niet dat dit de reden was haha nu snap ik hetbeter idd denk ik om het op die manier te doen die jij zegt.
Maar welke quests bedoel je dan precies? die special assignements?
en trouwens ook de weekly quest
voor de main is de key alleen interessant, de gear zelf is al niet meer genoeg
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2024 17:57 ]
nothing stops this train
Ik heb dus een ring gekozen die ik al hadRicmaniac schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:46:
Zoals altijd was de vault weer een telleurstelling![]()
enige 616 item was een ring met slechtste stats.
Laagste 2 items waren 2 tier pieces maar ik heb nog niet gekozen omdat de items toch laag zijn doe ik eerst de raid vanavond om te zien of ik daar een andere tier piece krijg voordat ik kies.
Zou zonde zijn anders natuurlijk als je net verkeerd kiest.
overige items was allemaal trash![]()
Worldboss ook weer niks gedropt.
Maargoed het komt uiteindelijk wel haha geen haast. dan maar via M+ gaan gearen.

:fill(white):strip_exif()/f/image/CYOiGDliiHguAT3q2YXb93px.png?f=user_large)
Is dat Nocturnal op de Turalyon server? Dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen, mis het raiden namelijkavotar schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:47:
[...]
Hebben ook een grote social groep trouwens. Al ligt de focus vooral op raiden en mythics.
[ Voor 11% gewijzigd door Crazz op 20-09-2024 09:46 ]
Klopt. Die is het ja.Crazz schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:46:
[...]
Is dat Nocturnal op de Turalyon server? Dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen, mis het raiden namelijk
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Zeker niet, geen bewijs nodigBeavbusi schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:59:
Ik wil er op zich ook wel in, ik ben gister begonnen aan m+ en vorige week de raid tot 1/8 gepuged. Of moet je je eerst bewijzen voordat je erin mag ?
GefeliciteerdRicmaniac schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:11:
Gek hoor! eindelijk die mount uit die Blingtron 5000elke keer als ik zo'n ding zie staan klik k er even op met kans op die mount.. was mega verrast haha
[Afbeelding]

Ik maak elke dag blingtron 6000 open om die Knockoff Blingtron pet te krijgen
Vind met the war within heerlijk dat zo Alt friendly is. Geen gezeik met opnieuw rep farmen, maar gewoon doorgaan waar je bent gebleven.
- Main (Paladin ret /holy) PvE
- PvP Main (resto druid) (doet alleen bg's en arena
- Frost mage (nu level 79) voor world questen en snel dingen farmen
Hierna ga ik denk ik me fury warrior & warlock levelen.
Ze hebben bij blizzard nu precies aangepakt waardoor ik laatste expansions afhaakte.ex87 schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:22:
@Traeces Eens, en dan ook nog dat het extra nut heeft om een alt te levelen juist om rep te farmen.. dus dubbel voordeel imo, niet opnieuw beginnen EN meer nut voor je 'main'. Ik heb ook (bijna) 3 level 80's nu, puur omdat het zo nuttig voelt.
- Main (Paladin ret /holy) PvE
- PvP Main (resto druid) (doet alleen bg's en arena)
- Frost mage (nu level 79) voor world questen en snel dingen farmen
Hierna ga ik denk ik me fury warrior & warlock levelen.
Misschien ook mijn autistische zelf, maar mijn dk had alle rep. Dan moest ik weer op een alt opnieuw beginnen en meestal daar geen zin of tijd voor.
Kan nu gewoon op me dooie gemak levelen en testen welke class mij het beste bevalt. En hoef niet rep etc opnieuw te doen.
1) hoe kom ik dan aan 567 (ik zie wel een weekly maar die geeft 1 item van 597 per week, schiet niet zo op)
2) wat voor nut hebben de dungeons dan?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Je kunt gear upgraden met Valorstones. Explorer gear (van normal dungeons) kan naar ilvl580 worden geupgrade. Daarnaast kun je ook Weathered Harbinger Crests inruilen bij de Enchanting vendor in Dornagal voor een item waarmee je een "Enchanted Weathered Harbinger Crest" kunt laten maken door een enchanter via het Work Order systeem. Daarmee kun je een 590 item craften, ook via work orders.sdk1985 schreef op maandag 23 september 2024 @ 01:48:
Ondertussen max level in de nieuwe expansion. Questen was echt top. Wat mij nu opvalt is dat voor Heroic ik iets van 567 gear level moet hebben maar de gear in de dungeons significant lager zit. Hierdoor zit ik met twee vragen
1) hoe kom ik dan aan 567 (ik zie wel een weekly maar die geeft 1 item van 597 per week, schiet niet zo op)
2) wat voor nut hebben de dungeons dan?

Ik heb 16.000 gold en ik zag items voor 19.000 gold dus dat is niet echt een optie voor een returning player.mentalozzie schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:00:
Staat ook veel op de AH om te kopen
Tip: pak een gathering proffesion en verkopen op de AH.sdk1985 schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:13:
[...]
Ik heb 16.000 gold en ik zag items voor 19.000 gold dus dat is niet echt een optie voor een returning player.
bv skinning, je moet er toch genoeg mobs killen en kan je gelijk villen.
Niet normaal hoe snel t geld dan binnen komt....
Even snel een dungeon gedaannzall schreef op maandag 23 september 2024 @ 08:46:
[...]
Je kunt gear upgraden met Valorstones. Explorer gear (van normal dungeons) kan naar ilvl580 worden geupgrade. Daarnaast kun je ook Weathered Harbinger Crests inruilen bij de Enchanting vendor in Dornagal voor een item waarmee je een "Enchanted Weathered Harbinger Crest" kunt laten maken door een enchanter via het Work Order systeem. Daarmee kun je een 590 item craften, ook via work orders.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2KtZjz5bqU6trUv0k3XVi4QD.png?f=user_large)
Zie niet dat het upgradebaar is. De overige gear van de +- 15 dungeons die ik heb gedaan staan ook geen upgrade levels bij.
Bij de catalyst zie ik ook niks:
:fill(white):strip_exif()/f/image/xrwoKxINGgcUmZNCrthIXkHd.png?f=user_large)
Geloof toch niet dat dit goed gaat. Wat ik wel krijg zijn 15 valor stones van de dungeon.
Normal dungeons geven te lage itemlevels en trackloze gear. World quests (beschikbaar zodra je de main questline hebt afgerond op 1 van je warband characters), raidfinder, event quests, elite mobs, en sommige main- en sidequestlines geven explorer-track gear (die je kunt upgraden). Bountiful delves van hogere tiers (vanaf Tier 8 dacht ik? Weet niet zeker) geven champion track gear. Je kunt ook veteran track gear kopen bij de reputation vendors, mits je minimaal rep level 7 hebt bij de bijhorende faction.sdk1985 schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:32:
[...]
Even snel een dungeon gedaan
[Afbeelding]
Zie niet dat het upgradebaar is. De overige gear van de +- 15 dungeons die ik heb gedaan staan ook geen upgrade levels bij.
[Afbeelding]
Geloof toch niet dat dit goed gaat. Wat ik wel krijg zijn 15 valor stones van de dungeon.
[ Voor 6% gewijzigd door Esumontere op 23-09-2024 13:45 ]
en zelf craften met de juiste professions? kijk ook even bij je oude professions en je bank. ik ben dus sinds ik weer speel braag iedere dag een engineering cooldown aan het doen om een sky golem (of meer) te maken. profit op die dingen is rond de 30k (11k initiele investering, maar daar kun je omheen door de raw materials zelf te farmen, of wel,licht uit je bank te trekken)Esumontere schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:41:
[...]
Normal dungeons geven te lage itemlevels en trackloze gear. World quests (beschikbaar zodra je de main questline hebt afgerond op 1 van je warband characters), raidfinder, event quests, elite mobs, en sommige main- en sidequestlines geven explorer-track gear (die je kunt upgraden). Je kunt ook veteran track gear kopen bij de reputation vendors, mits je minimaal rep level 7 hebt.
Ik heb me inderdaad laten misleiden door Wowhead, die zeiden dat normal dungeons gear op Explorer Track geeft...sdk1985 schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:32:
[...]
Even snel een dungeon gedaan
[Afbeelding]
[Afbeelding]