Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

sdk1985 schreef op maandag 23 september 2024 @ 01:48:
Ondertussen max level in de nieuwe expansion. Questen was echt top. Wat mij nu opvalt is dat voor Heroic ik iets van 567 gear level moet hebben maar de gear in de dungeons significant lager zit. Hierdoor zit ik met twee vragen

1) hoe kom ik dan aan 567 (ik zie wel een weekly maar die geeft 1 item van 597 per week, schiet niet zo op)
2) wat voor nut hebben de dungeons dan?
Makkelijkste is volgens mij die orbs collecten die elke dag in een andere zone zijn en daarmee 590 gear craften. Dan sla je het eerste stuk iig alvast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
Aha oké jammer, en beetje vreemd, dat je niet kunt gearen via dungeons. Alsnog wel lol gehad met de dungeons van deze expansion.

Het verhaal heb ik inderdaad voltooid en ik kon toen een keuze maken tussen 3 opties en koos toen voor een bepaalde dungeon. Die heb ik gedaan. Zal wel een weekly zijn. World quests heb ik wel op mijn map gezien maar leek vaak vooral iets van pet dingen te zijn. Zal binnenkort nog eens kijken.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07 14:54
Als raiden je weinig interesseert dan is Delves of m+ de makkelijkste manier voor gear te krijgen. Natuurlijk eerst even Heroic/Normal doen of World Quests/Delves
Tier 8 geeft 616 Hero track vault hear, en M+ tot 639 (mits je +10 weet te halen maar dat is voor velen denk ik net te veel als je casual speelt)

Gisteren Heroic Brood Twister neer, dat was toch nog een redelijk pittig gevecht.
Eens kijken of we dat volgende reset kunnen herhalen plus nexus princess ook nog en wellicht nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:49
Paar vragen voor een beginnende WOW-speler na WOW classic 19 jaar geleden.

Als ik nu begin begrijp ik dat ik alleen een abo hoef te nemen en dan eerst het beginnereiland spelen tot level 10. Vervolgens kan je binnen het abo Dragonflight spelen tot het begin van War Within?

Valt het verhaal op deze manier beetje te volgen? En zijn alle spelsystemen op deze manier een beetje te begrijpen?

Spelen mensen de game met een controller? En eventueel op een steam deck?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 23 september 2024 @ 11:52:
Alle sidequests dit weekend ook in Hallowhall afgemaakt en het bewust wat rustiger aan gedaan. af en toe lopen ipv speed vliegen enzo :P ik waardeer die zone echt zo erg. denk dat het oprecht 1 van de beste zones is die blizzard heeft gemaakt in heel WoW. zeker de top 3 voor mij.
Mee eens ja. Voor mij is het:

1.) Spider zone
2.) Hallowfall
3.) Isle of Dorn
4.) Alles in Shadowlands, Dragonflight en Legion
5.) Ringing Deeps :+

Geen idee waarom, maar Ringing deeps vind ik echt totaal niks.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
giantgiantus schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:08:

Als ik nu begin begrijp ik dat ik alleen een abo hoef te nemen en dan eerst het beginnereiland spelen tot level 10. Vervolgens kan je binnen het abo Dragonflight spelen tot het begin van War Within?

Valt het verhaal op deze manier beetje te volgen? En zijn alle spelsystemen op deze manier een beetje te begrijpen?

Klopt oude expansions zijn inbegrepen. Je kunt uberhautp via 'chromie' kiezen welke expansion je het verhaal van wil volgen. Dat is ook het geval wanneer je een level 60 boost gebruikt. Bij de expansion zit overigens een characterboost in begrepen en daarbij kun je ook een character een aantal uur proberen. Zo kun je meerdere level 60 characters testen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23:31
giantgiantus schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:08:

Inderdaad. Je kunt nu levelen door Dragonflight of door alle 8 voorgaande uitbreidingen van 10 tot 60.
Goh, er is natuurlijk meer dan 20 jaar aan geschiedenis van alle personages die je tegenkomt. Een aantal van de personages die een voorname rol spelen in het spel zijn al in het spel sinds Vanilla (Moira Thaurissan, Magni Bronzebeard, Anduin Wrynn) en een aantal zelfs sinds de RTS dagen (Thrall, Jaina Proudmoore, Alleria Windrunner, Khadgar,...). Maar het mooie is dat Blizzard een grotere nadruk op het verhaal heeft gelegd in deze uitbreiding. Er is als je het spel de eerste keer start een cutscene van een 3-tal minuten die de belangrijkste verhaalpunten van de afgelopen 4 uitbreidingen uitlegt: het zwaard van Sargeras, de bevrijding van Xal'Atath, Magni als Speaker of Azeroth, enzovoort. je kunt altijd nog door de verhaallijnen spelen op een paar alts zodat je de rest van het verhaal krijgt.
Op zich kun je het spel zonder problemen met een controller spelen, maar dan raad ik wel een addon aan genaamd "ConsolePort". Die is echt ontwikkeld om alle menu's enzo te laten werken met een controller.

Wat betreft de Steam Deck: daar kun je het spel ook op spelen. Er zijn allerhande tutorials online die je uitleggen hoe je het spel daarop aan de praat krijgt en welke addons ze aanraden. Het is niet officiëel ondersteund, maar het werkt wel.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:43
vanochtend mijn 4e character lvl 80 gehaald (Warlock) door simpelweg timewalking dungeon te spammen.... groot voordeel: bij reset keuze uit 3 rewards (meer dan 8x gedaan)

2x dungeon doen is +1 lvl

lvl 80:
Mage
Death Knight
Priest
Warlock

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 23-09-2024 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Laatst online: 18-07 20:57
Kol Nedra schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:47:
vanochtend mijn 4e character lvl 80 gehaald (Warlock) door simpelweg timewalking dungeon te spammen.... groot voordeel: bij reset keuze uit 3 rewards (meer dan 8x gedaan)

2x dungeon doen is +1 lvl

lvl 80:
Mage
Death Knight
Priest
Warlock
die timewalks schieten wel op, en droppen ook heroic level gear toch? dat is nog een alternatief om in de HC dungeon requirements te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

brothermaynard schreef op maandag 23 september 2024 @ 17:39:
[...]

die timewalks schieten wel op, en droppen ook heroic level gear toch? dat is nog een alternatief om in de HC dungeon requirements te komen
De timewalking dungeons zelf droppen 554 geloof ik? En is niet te upgraden. Daarnaast heb je de weekly 5 dungeons en/of 5 Black Temple Raid bosses, Plus de Kill Illidan quest, en die 2 quests geven bijde een Hero Track item.

Als je geen gear van de dungeons zelf nodig hebt kan je het beste de raid volledig doen, dan ben je in zo'n 30 minuten klaar voor 2 hero pieces. (ipv 5x ~10 min per dungeon, Plus de Illidan raid Skip)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Normal raid met de oude lullen guild gecleared :)

De allerlaatste pull van de avond was "DE" Pull. We noemen dat ook onze famous last pull .. gebeurd zo vaak op 1 of andere manier haha.

Nu woensdag mooi aan HC beginnen hopelijk als we normal in 1 trein killen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 24-09-2024 00:20 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ricmaniac schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 00:19:
Normal raid met de oude lullen guild gecleared :)

De allerlaatste pull van de avond was "DE" Pull. We noemen dat ook onze famous last pull .. gebeurd zo vaak op 1 of andere manier haha.

Nu woensdag mooi aan HC beginnen hopelijk als we normal in 1 trein killen.
Zó vaak. :+ Bij ons ook, de 'guild-special'.

Vanavond lekker rond lopen stampen in M+ hier, Van een handje +3's naar twee +8 en vier +6 getimed. :*) Voor de verandering ook weer eens ge-dps'd inplaats van tanken. Dat was wel even flink wennen, eerste keer Frost-dk sinds ik denk shadowlands, maar wel heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet trouwens zeggen dat ik weer opnieuw de laatste boss (op Normal iig) makkelijker vond dan de enalaatste boss. op 1 of andere manier gebeurd dat vaker bij de council bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:04:
Moet trouwens zeggen dat ik weer opnieuw de laatste boss (op Normal iig) makkelijker vond dan de enalaatste boss. op 1 of andere manier gebeurd dat vaker bij de council bosses.
Klopt, Queen is makkelijker dan de chaos die Silken Court is. Tenminste dat merkte wij in de guild ook. Denk dat het ook wel te maken heeft met meer "wipe" mechanics. Waar de queen 1 echte wipe mechanic heeft (poison donut) heeft de Court er 2 (Charge + dispell). En ook zijn die 2 stukje lastiger dan de donut.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-07 13:15
Wij zijn gisteren uiteindelijk tot 7/8 heroic gekomen. Laatste boss wilde net niet meer lukken. Die boss met de eieren was nog best irritant. Toen we eindelijk iedereen op bigwigs over hadden was het meteen een kill.... Zo irritant dat weakauras / addons verplicht zijn daar. Court was maar een paar tries, maar duurde wel lang, want erg lange fight. En dan ook paar keer wipen op fase 3... Maar goed ze gingen neer. Op heroic was Ansurak wel iets pittiger dan op normal in verhouding :)

Hopelijk volgende week wel ahead of the curve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:33:
Wij zijn gisteren uiteindelijk tot 7/8 heroic gekomen. Laatste boss wilde net niet meer lukken. Die boss met de eieren was nog best irritant. Toen we eindelijk iedereen op bigwigs over hadden was het meteen een kill.... Zo irritant dat weakauras / addons verplicht zijn daar. Court was maar een paar tries, maar duurde wel lang, want erg lange fight. En dan ook paar keer wipen op fase 3... Maar goed ze gingen neer. Op heroic was Ansurak wel iets pittiger dan op normal in verhouding :)

Hopelijk volgende week wel ahead of the curve!
Bigwigs beter dan DBM ja ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Heeft te maken met het feit dat je ze niet kan mixen, want ze hebben een andere strategie qua markeren van mensen die de cirkels voor de eieren krijgen. Raid leader markeert 4 eieren en de addon markeert automatisch de mensen met overeenkomende kleuren. Maar dbm en bigwigs weten niet van elkaar hoe ze marken, dus krijg je chaos. En als je dan eieren mist -> wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 14:47

avotar

P0werd by Black Coffee

sdk1985 schreef op maandag 23 september 2024 @ 01:48:
Ondertussen max level in de nieuwe expansion. Questen was echt top. Wat mij nu opvalt is dat voor Heroic ik iets van 567 gear level moet hebben maar de gear in de dungeons significant lager zit. Hierdoor zit ik met twee vragen

1) hoe kom ik dan aan 567 (ik zie wel een weekly maar die geeft 1 item van 597 per week, schiet niet zo op)
2) wat voor nut hebben de dungeons dan?
Dungeons brengt je gear naar ongeveer 550. Als je daarna de twee weeklies doet van het TimeWalken heb je al 2 kansen op een 600+ item. Je vault morgen zal ook helpen als je wat TW doet.
En als je een profession hebt, kun je misschien daar wat mee maken?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-07 22:38
Delves, je moet die TW raid + quest doen, en die webster geeft je een kill the queen waarbij je de laatste boss in story mode doormaakt voor een crest en daarmee kan je een 619 item craften

Oja; slimmigheidje is ook om de LFG raid te doen, goed te doen en geeft ook 600 gear

[ Voor 18% gewijzigd door Beavbusi op 24-09-2024 15:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-07 15:53
avotar schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:43:
[...]

Dungeons brengt je gear naar ongeveer 550. Als je daarna de twee weeklies doet van het TimeWalken heb je al 2 kansen op een 600+ item. Je vault morgen zal ook helpen als je wat TW doet.
En als je een profession hebt, kun je misschien daar wat mee maken?
Vergeet niet simpelweg gewoon world quests te doen. Wanneer je met je muis over het icoontje gaat kun je de reward al zien.
Het is zó goed gedaan van Blizz dat er zo verschrikkelijk veel manieren zijn om te gearen nu! Delves, LFG raids, LFG dungeons, LFG timewalk dungeons, world quests, quests, de Vault..... ik ben nu bijna ilvl 600 door bovenstaande manieren door elkaar te doen....

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07 22:51
Respect voor de 3 top guilds die nu 7/8 M hebben. Bij Method zijn ze zelfs tot na 4 uur vannacht doorgegaan.

Benieuwd wat al hun aanpak vandaag zal zijn. Reclear van de H (missende pieces??)en dan eerste bosses M of gelijk door op laatste boss

Natuurlijk ook dikke duim voor alle andere guilds die goed bezig zijn. Of het nu Normal. Heroic, LFR of M is _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door skassie op 25-09-2024 08:08 ]

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-07 09:19
Vraag me af of het slim is tot 04:00 doorgaan. Slaap ie toch wel essentieel in zoiets.

Vault was aardig. Bis gloves ❤️

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou redelijke vault.. Heb mijn 4piece nu inmiddels :)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kies je in de vault voor ilvl of setpieces?

een 616 ring of een 587 setpiece terwijl ik een hoger ilvl item in dat slot heb bedoel ik :)

[ Voor 52% gewijzigd door shoombak op 25-09-2024 09:19 ]

shoombak schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:18:
wat je nodig hebt. ik koos in dit geval voor set piece die wat lager was omdat ik ook een token had voor een setpiece naar keuze. Zo kon ik dus van 2 set in 1 keer 4set maken..

Oke in jou geval zou ik denk ik voor die ring gaan :P 587 is wel laag :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 25-09-2024 09:20 ]

• nzall
Heb net ook mijn 4P gekregen via de vault en de catalyst.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

• nzall
shoombak schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:18:

een 616 ring of een 587 setpiece terwijl ik een hoger ilvl item in dat slot heb bedoel ik :)
Installeer de Simulationcraft addon (https://www.curseforge.com/wow/addons/simulationcraft). Doe dan in het spel /simc en kopiëer het resultaat. Ga naar https://www.raidbots.com/simbot/topgear en paste dan hetgeen op je plakbord staat. Klik op "select all Great Vault items" en klik dan op de "Find Top Gear" knop onderaan. Misschien best eerst "catalyze all pieces doen" en dan de niet-tierset catalyst pieces uitvinken.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-07 20:58

Dazzler2120

FP ProMod
Ricmaniac schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:19:
[...]

wat je nodig hebt. ik koos in dit geval voor set piece die wat lager was omdat ik ook een token had voor een setpiece naar keuze. Zo kon ik dus van 2 set in 1 keer 4set maken..

Oke in jou geval zou ik denk ik voor die ring gaan :P 587 is wel laag :P
Ik werd er gisteren op gewezen dat ik een gearpiece kon upgraden naar een set piece via de catalyst npc :+
Dus ik had gisteren m'n 3-piece verkregen. Hopelijk vandaag 4de piece uit de vault halen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Dazzler2120 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:23:
[...]

Ik werd er gisteren op gewezen dat ik een gearpiece kon upgraden naar een set piece via de catalyst npc :+
Dus ik had gisteren m'n 3-piece verkregen. Hopelijk vandaag 4de piece uit de vault halen.
Je hebt ook vandaag weer een nieuwe catalyst charge gekregen :)

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ricmaniac schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:25:
[...]

Je hebt ook vandaag weer een nieuwe catalyst charge gekregen :)
Dan heb ik sws mijn 4-piece, is het alleen de vraag of ik een leuke heroic gear uit de t8 delve rewards krijg ;)

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-07 09:59
Zo, ik heb mijn eerste character op 80 (Frost DK geleveld, straks wel als Blood aan de slag). Was met Rogue mijn enige lvl70 character van Dragonflight (niet veel gespeeld, wel 6 chars op 60 want Shadowlands wel erg veel gespeeld).

Heb mijn boost nog, maar weet ff niet waar ik die voor wil gebruiken. Heb elke char minstens op 60 behalve Mage, dus wellicht Mage maar boosten ook al is het normaal niet echt mijn type character. Nu nog ff kijken welke race de leukste animaties heeft. Misschien wel even de Earthen vrijspelen en die maken.

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09:50
Waarom krijg je maar 1 gear piece als je delves heb gedaan (dat is WORLD) en als je dungoens heb gedaan?

Snap nog steeds niks van die great vault dinges

Want ik kon uit 2 slot bij Dungoens en uit 1 slot van World en kreeg 1 ding ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
rahd schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:06:
Waarom krijg je maar 1 gear piece als je delves heb gedaan (dat is WORLD) en als je dungoens heb gedaan?

Snap nog steeds niks van die great vault dinges

Want ik kon uit 2 slot bij Dungoens en uit 1 slot van World en kreeg 1 ding ;(
Je vault geeft je maximaal 3x3 keuzes, uit al die opties mag jij één item per week kiezen.

• rahd
Dazzler2120 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:08:
[...]

Je vault geeft je maximaal 3x3 keuzes, uit al die opties mag jij één item per week kiezen.
Nou dat is ook erg armzalig ;(
Dacht zo ff 2 stuk gear te krijgen lol, maar nee

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
rahd schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:14:
[...]

Nou dat is ook erg armzalig ;(
Dacht zo ff 2 stuk gear te krijgen lol, maar nee
Het mooie van een MMO vind ik toch altijd gear verzamelen, dungeons farmen, raids doen om de juiste content te vinden, gelukkig maakt de vault dat niet té gemakkelijk ;)
Uiteindelijk is de absolute 'kracht' van de vault dat je dus zelf je keuze kan maken tussen 9 pieces, wat de beste piece is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
Dazzler2120 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:18:
[...]

Het mooie van een MMO vind ik toch altijd gear verzamelen, dungeons farmen, raids doen om de juiste content te vinden, gelukkig maakt de vault dat niet té gemakkelijk ;)
Uiteindelijk is de absolute 'kracht' van de vault dat je dus zelf je keuze kan maken tussen 9 pieces, wat de beste piece is.
Ik dacht ooh lekker krijg 2 stuks gear en nu pak ik deze rij en straks de andere, weet niet eens meer wat de andere was lol.. zo dom he :o
Ach ja zo leer je ook wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
rahd schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:27:
[...]

Ik dacht ooh lekker krijg 2 stuks gear en nu pak ik deze rij en straks de andere, weet niet eens meer wat de andere was lol.. zo dom he :o
Ach ja zo leer je ook wat
Het stond nochtans duidelijk geschreven bovenaan het scherm van de Vault: "You may only select ONE reward form the Great Vault". En je krijgt daarna ook een duidelijk "confirm" scherm met het bericht dat je je keuze daarna niet meer kan veranderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLtZJ0U8Bw5lJTfk9Jk0zRYNLgM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nyPUAtDhQjduOV2wHEquFUqW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

skassie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:06:
Respect voor de 3 top guilds die nu 7/8 M hebben. Bij Method zijn ze zelfs tot na 4 uur vannacht doorgegaan.

Benieuwd wat al hun aanpak vandaag zal zijn. Reclear van de H (missende pieces??)en dan eerste bosses M of gelijk door op laatste boss

Natuurlijk ook dikke duim voor alle andere guilds die goed bezig zijn. Of het nu Normal. Heroic, LFR of M is _/-\o_
Ze moesten wel, als ze voor de reset hem niet neer hadden lagen ze eigenlijk wel uit de race. 4 extra mythic pieces + vault opties (en voor aantal spelers 3e mythic slot).

Zelf ahead of the curve binnen, queen HC was best een leuke fight.
Waar we de eerste raid dag nog wat domme wipes hadden was het de laatste dag met net wat meer gear een 2 shot :)

Tevens 2/8M, loopt natuurlijk wat achter maar al met al niet slecht voor een 2 day guild.

Vault is drama, moet een socket nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
nzall schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:45:
[...]

Het stond nochtans duidelijk geschreven bovenaan het scherm van de Vault: "You may only select ONE reward form the Great Vault". En je krijgt daarna ook een duidelijk "confirm" scherm met het bericht dat je je keuze daarna niet meer kan veranderen.

[Afbeelding]
Ik ben een van die muts die geen tijd heeft om te lezen in wow :o
Bedankt, weet t nu voor volgende keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
rahd schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:49:
[...]

Ik ben een van die muts die geen tijd heeft om te lezen in wow :o
Bedankt, weet t nu voor volgende keer
Als er één WoW uibreiding is waarin ik je echt kan aanraden om je tijd te nemen en alles te lezen is het wel The War Within. Enerzijds omdat het verhaal er zo hard op vooruit is gegaan en anderzijds omdat dit het eerste deel is in een trilogie van uitbreidingen die vermoedelijk bedoeld is als de grote finale van World of Warcraft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brothermaynard
DennisCle schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:35:
Zo, ik heb mijn eerste character op 80 (Frost DK geleveld, straks wel als Blood aan de slag). Was met Rogue mijn enige lvl70 character van Dragonflight (niet veel gespeeld, wel 6 chars op 60 want Shadowlands wel erg veel gespeeld).

Heb mijn boost nog, maar weet ff niet waar ik die voor wil gebruiken. Heb elke char minstens op 60 behalve Mage, dus wellicht Mage maar boosten ook al is het normaal niet echt mijn type character. Nu nog ff kijken welke race de leukste animaties heeft. Misschien wel even de Earthen vrijspelen en die maken.
als je de earthen vrijspeelt zou ik je wel afraden je lvl 70 boost erop te verspillen. De exploration racial is zo krachtig dat je met enkele uurtjes gewoon dom rond vliegen ook een lvl 70 earthen hebt. er is inmiddels een restedxp plugin (https://www.curseforge.co...ystinct-earthen-skyriding) die je laat zien hoe dat het meest efficient moet. Hij kwam bij mij niet helemaal uit (ik miste 5 levels aan het eind) maar ik had ook nog een van de eerdere versies van de mod en er blijven zoveel goede level zones over om even doorheen te vliegen dat je alsnog de lvl 70 aantikt voordat je het goed en wel door hebt.
Gearen daarna kan met een paar k aan gold via het AH (blauwe meuk kopen) en world quests

• brothermaynard
nzall schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:56:
[...]

Als er één WoW uibreiding is waarin ik je echt kan aanraden om je tijd te nemen en alles te lezen is het wel The War Within. Enerzijds omdat het verhaal er zo hard op vooruit is gegaan en anderzijds omdat dit het eerste deel is in een trilogie van uitbreidingen die vermoedelijk bedoeld is als de grote finale van World of Warcraft.
zou het echt de laatste 3 expansions zijn ja? Spel bestaat nu natuurlijk 20 jaar, maar heb het zelf in tijden niet zo leuk en goed gevonden ( na shadowlands dus ook een pauze gehouden). Ik kan me niet voorstellen dat deze 'geldkoe' geslacht wordt over enkele jaren als de kwaliteits imupls een passend vervolg krijgt

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
brothermaynard schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:36:
[...]

zou het echt de laatste 3 expansions zijn ja? Spel bestaat nu natuurlijk 20 jaar, maar heb het zelf in tijden niet zo leuk en goed gevonden ( na shadowlands dus ook een pauze gehouden). Ik kan me niet voorstellen dat deze 'geldkoe' geslacht wordt over enkele jaren als de kwaliteits imupls een passend vervolg krijgt
3 expansion cycles kan nog zomaar de komende 6 jaar betekenen hé, dus dan heb je het nog wel over een lange tijd waarna ze daarna aan iets vergelijkbaars kunnen werken (WoW2?)

• Mosinnagan
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Misschien kan iemand mij helpen.

Ik ben weer teruggekeerd naar WoW sinds MoP.
Zit nu nog op een low pop server in een Alliance guild maar wil graag Horde op een actievere server.
Zoek ook een guild die raids, mythics en liefst ook wat PvP doet.

Heeft iemand nog aanraders voor mij? Misschien waar iemand zelf speelt? :)

Hoeft geen NL guild te zijn.

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:23
Guilds zijn cross realm en cross faction dus het maakt niets meer uit waar je zelf zit of welke faction je speelt.

• Mosinnagan
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Ah oké thanks! Ik dacht dat er nog battlegroups waren dat je niet zomaar op elke realm een guild kon joinen.

• nzall
Battlegroups zijn voor zover ik weet enkel relevant voor matchmade content, om te bepalen met je wie je kan spelen en tegen wie in PvP en LFR.

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-07 21:26
Zijn er mensen die mij op weg kunnen helpen met mythic dungeons?
Mijn gearscore is nu 594, maar zelfs voor m+0 krijg ik geen enkele invite ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
So_Surreal schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:15:
Zijn er mensen die mij op weg kunnen helpen met mythic dungeons?
Mijn gearscore is nu 594, maar zelfs voor m+0 krijg ik geen enkele invite ;(
Is heel lastig ja om nu met dat ilvl mythics te joinen maar mythics zijn dan ook vrij moeilijk dit seizoen voor de lage tiers. Je kan altijd gewoon zelf een groep maken natuurlijk.

Zeg maar Mythic 0 staat gelijk aan Mythic 10 van Season 3 dragonflight. Ze hebben toen een swap gemaakt en mythics moeilijker gemaakt.

Ik denk dat je het beste wat gear kan fixen via delves. In de premade group finder kan je tegenwoordig ook gewoon delves selecteren en daar een groep joinen. als je wat keys hebt doe je gewoon meerdere T8 bountiful delves (zijn er 4 per dag beschikbaar) en kan je goeie gear uit de chests krijgen. Tevens geven die vault slots wanneer je delves op tier 8 doet 616 gearkeuzes.

• So_Surreal
Ricmaniac schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:19:
[...]

Is heel lastig ja om nu met dat ilvl mythics te joinen maar mythics zijn dan ook vrij moeilijk dit seizoen voor de lage tiers. Je kan altijd gewoon zelf een groep maken natuurlijk.

Zeg maar Mythic 0 staat gelijk aan Mythic 10 van Season 3 dragonflight. Ze hebben toen een swap gemaakt en mythics moeilijker gemaakt.

Ik denk dat je het beste wat gear kan fixen via delves. In de premade group finder kan je tegenwoordig ook gewoon delves selecteren en daar een groep joinen. als je wat keys hebt doe je gewoon meerdere T8 bountiful delves (zijn er 4 per dag beschikbaar) en kan je goeie gear uit de chests krijgen. Devens geven die vault slots wanneer je delves op tier 8 doet 616 gearkeuzes.
Thanks, ga ik dat doen.
Ik had solo a T7 delves al gecleared van de week, heb nog een aantal van die keys dus zal kijken of ik die op T8 kan doen.
So_Surreal schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:21:
[...]

Thanks, ga ik dat doen.
Ik had solo a T7 delves al gecleared van de week, heb nog een aantal van die keys dus zal kijken of ik die op T8 kan doen.
Stel T8 lukt niet kan je de keys eventueel ook op T7 gebruiken want dat dropt dezelfde gear als tier 8 alleen is het op tier 7 1/8 upgrade level en de tier 8 is 3/8 upgrade level dus dan bespaar je weer crests als je het gelijk op T8 doet. en in een 3 tot 5 man groep zijn die delves appeltje eitje.

• Beavbusi
Ik kan wel helpen met t8 delves. Mijn tank kan eigenlijk niet dood als ik oplet in t8's. Eventueel wil ik wel je m2+ key upgraden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-07 12:49
Na dik 14 jaar de game weer opgestart, nog zonder de nieuwste expansion. Ik heb de class revamp van Cataclysm nog meegemaakt dus eigenlijk voelt alles heel vertrouwd. Alleen 14 jaar gemiste content is nogal wat en dat merk ik wel, wat zijn er enorm veel zones en features die ik allemaal heb gemist. Het is wel lastig om zo de draad op te pakken, maar wellicht moet ik maar snel aan The War Within beginnen en alle oude content maar even vergeten.

Wat mij direct opvalt, dat het levelen eigenlijk geen enkele naam meer heeft? Ik heb een Worgen gemaakt en ik heb nog niet eens de eerste 'echte' zone klaar (Darkshore), en ik ben al level 32. De goede oude tijd van avonden lang in STV rommelen om 3 levels te krijgen, of die enorme grind van 50 naar 60 is er totaal niet meer bij. Wel erg jammer, ik wilde 1 character maken om elke expansion te doorlopen (Chromie-time is echt top), maar helaas ben ik al véél te veel outleveled om het echt volledig af te kunnen maken (afmaken kan wel, maar dan geen XP meer).

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-07 11:48
@Divak Op zich kan dit nog wel op max level hoor, maar je hebt gelijk dat je geen XP meer krijgt. Je zal op een gegeven moment 'terug' moeten gaan om alle questen te doorlopen als je alles wilt zien.

Maar idd eens, het levelen is geen doel meer, maar meer een 'middel' in WoW retail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Divak schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:34:
Na dik 14 jaar de game weer opgestart, nog zonder de nieuwste expansion. Ik heb de class revamp van Cataclysm nog meegemaakt dus eigenlijk voelt alles heel vertrouwd. Alleen 14 jaar gemiste content is nogal wat en dat merk ik wel, wat zijn er enorm veel zones en features die ik allemaal heb gemist. Het is wel lastig om zo de draad op te pakken, maar wellicht moet ik maar snel aan The War Within beginnen en alle oude content maar even vergeten.

Wat mij direct opvalt, dat het levelen eigenlijk geen enkele naam meer heeft? Ik heb een Worgen gemaakt en ik heb nog niet eens de eerste 'echte' zone klaar (Darkshore), en ik ben al level 32. De goede oude tijd van avonden lang in STV rommelen om 3 levels te krijgen, of die enorme grind van 50 naar 60 is er totaal niet meer bij. Wel erg jammer, ik wilde 1 character maken om elke expansion te doorlopen (Chromie-time is echt top), maar helaas ben ik al véél te veel outleveled om het echt volledig af te kunnen maken (afmaken kan wel, maar dan geen XP meer).
Dit is inderdaad een goeie aanpak.

Vergeet de rest van de wereld even behalve wat je al weet natuurlijk en ga dan de war within beginnen :)
Misschien een idee om deze video even te bekijken voordat je daar aan begint zodat je een beetje samenvatting hebt waarom we nu zijn waar we zijn .

En dan de war within in gaan en de story volgen want die is goed :D (mits story gaming je cup of tea is natuurlijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-07 09:19
Tja als ik iets heb geleerd is dat je moet proberen direct vanaf het begin mee te komen met de “goede” spelers. Nu heb ik een hoge itemlvl en kom ik zo mee met de hoge keys en raids. Nu chillen en elke week de keys en raid doen 🤗

Niet iedereen heeft uiteraard de tijd hiervoor maar scheelt frustratie..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQ3u6vTuO4eSQ6GTG-fNb6EChqY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KMuFwp9cp0OpwaAKj4x0d25v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
mentalozzie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:55:
[Afbeelding]
Ach, zulke lui zijn ook echt in 9/10 gevallen een echte nachtmerrie om samen mee te spelen. Die vergeten het sociale aspect; maak gewoon in-game vrienden (waarbij "vrienden" een losse term is, gewoon wat zeggen en communiceren en zodoende tot een punt komen waarbij je vaker samen wilt spelen... Dan hoef je niet als eenzame DPS te queuen (een rol die in overvloed in de aanbieding is) en kan je gewoon zelf groepjes vormen.

Zulke lui met alleen maar self-pity is een spel als WoW liever kwijt dan rijk, tenminste, in mijn optiek.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 14:47

avotar

P0werd by Black Coffee

mentalozzie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:55:
Tja als ik iets heb geleerd is dat je moet proberen direct vanaf het begin mee te komen met de “goede” spelers. Nu heb ik een hoge itemlvl en kom ik zo mee met de hoge keys en raids. Nu chillen en elke week de keys en raid doen 🤗

[Afbeelding]
Als complete casual snap ik zijn opmerking volledig.
Mythics zijn ook amper in te komen als eenzame dps, zeker zo in het begin.
Maar over een paar weken gaat dat allemaal al weer een stuk beter. Dan heeft iedereen z'n main klaar en gaan ze met altjes aan de gang.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:13

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
eric.1 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:01:
[...]

Ach, zulke lui zijn ook echt in 9/10 gevallen een echte nachtmerrie om samen mee te spelen. Die vergeten het sociale aspect; maak gewoon in-game vrienden (waarbij "vrienden" een losse term is, gewoon wat zeggen en communiceren en zodoende tot een punt komen waarbij je vaker samen wilt spelen... Dan hoef je niet als eenzame DPS te queuen (een rol die in overvloed in de aanbieding is) en kan je gewoon zelf groepjes vormen.

Zulke lui met alleen maar self-pity is een spel als WoW liever kwijt dan rijk, tenminste, in mijn optiek.
Die race is ook gedoemd om jezelf op te branden. Veel van de top spelers hebben in de bèta de m+ al kunnen doen, die staan sowieso al 2-0 voor en daarnaast dat ze heel goed zijn.

Heel veel mensen denken dat je dan een bepaalde mentaliteit moet hebben om zo mogelijk met die toppers mee te komen, maar dat is helemaal niet zo.

Uiteraard moet je niet helemaal onvoorbereid mee te gaan, maar de een heeft wat meer tijd nodig om alles goed te weten en dan ook mee te kunnen.

Zo kom ik zelf iets langzamer op gang met m+. Raiden is meer mijn ding, daar heb ik ook veel makkelijker paarse ratings. Maar uiteindelijk komt m+ ook wel. Vorige week +7 gedaan als hoogste, eens kijken of we dat deze week weer wat hoger krijgen :)

Tweakers Discord

• So_Surreal
Beavbusi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:06:
Ik kan wel helpen met t8 delves. Mijn tank kan eigenlijk niet dood als ik oplet in t8's. Eventueel wil ik wel je m2+ key upgraden
Wordt er wel eens wat gedaan qua samenspelen vanuit Tweakers of via een Tweakers guild?
En hoe zit het met die keys?

Stel dat ik een M+1 haal binnen de tijd, wordt mijn key dan automatisch een +2?
En wat gebeurt er als ik een +2 key heb en deze run niet binnen de tijd haal?
Wordt het dan weer verlaagd naar en +1 of zo?

En begin ik standaard op +0?
En moet ik deze key ergens ophalen?

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-07 19:51
So_Surreal schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:29:
[...]

Wordt er wel eens wat gedaan qua samenspelen vanuit Tweakers of via een Tweakers guild?

Je krijgt inderdaad een key. Die kan je ergens bij de portals naar de dungeons halen in Dornogal. Je kan een key timen met heel veel tijd over (+3), met veel tijd over (+2) of met tijd over (+1). Als je hem niet timed dan zakt ie 1 level. Je kan hem ook zelf verlagen bij de NPC die jou je key geeft.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Frez
[...]

Altijd in voor een dungeon of delve! PM maar voor mijn battlenet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

[...]

+0 is gewoon de dungeon op mythic difficulty doen, heb je geen key voor nodig. Als je daarvan de laatste boss verslaat, krijg je een +2 Keystone. (+1 bestaat niet) Doe je die keystone binnen de tijd, krijg je een +3 ja. Faal je de timer, gaat hij een level omlaag. (+2 blijft een +2)

En als je naar de timer kijkt, zitten er twee extra streepje en een sub-timer. Doe je de dungeon met 1 of 2 extra streepje remaining, een "two chest" of "three chest" run. dan krijg je (kans op) extra rewards uit het kistje, en upgrade je keystone een extra punt. Two-chest +2 word dan een +4, en three-chest een +5.

Dat kan wel eens een strategische manier zijn om een hogere vault reward te krijgen dan je (goed) aan kan. Ik heb vandaag bijvoorbeeld een +8 ara-kara Two-chest getimed om een +10 te krijgen, terwijl een +9 timen lastig was met de selectie keys die we hadden. Die +10 was ook niet getimed, maar completed telt hij wel voor de vault. :*)

Als bonus. Heb je vorige week keys gedaan, dan komt er uit de vault alvast een key voor je. Die is één level lager dan je hoogste key die je gedaan hebt vorige week. Dus je hoeft niet elke week vanaf +2 te beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:13
Hoop dat met de updates iets gedaan word met hunter.
Na meer dan 8 jaar die als main gehad te hebben, nu over op Destro Warlock.
Die kan bijna met ogen dicht door een T8 delve, terwijl ik met BM en MM hunter moeite heb met T6.
(of ik doe iets fout kan ook :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:23
Andries155 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 06:59:
Hoop dat met de updates iets gedaan word met hunter.
Na meer dan 8 jaar die als main gehad te hebben, nu over op Destro Warlock.
Die kan bijna met ogen dicht door een T8 delve, terwijl ik met BM en MM hunter moeite heb met T6.
(of ik doe iets fout kan ook :+ )
Met Brann als healer kun je prima een solo delve doen op T8 met een BM hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Heb gisterenavond Glory of the Delver behaald. Laatste 4 Delve stories die ik nog niet gedaan had en daarna Zek'Vir gelegd. En blijkbaar was Zek'Vir dan een paar uur later generfed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ben benieuwd of Zek'vir beetje te doen is nu na de nerfs. Had m zelf nog niet geprobeerd als mage omdat iedereen zei dat het kansloos was na de wijzigingen van vorige week of 2 weken terug. Ga ik toch ook maar eens proberen.

Helaas gisteren nog steeds geen ahead of the curve. Er blijven maar mensen constant doodgaan in p1. Maandag weer een kans zullen we maar zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
Helix schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:22:
[...]

Met Brann als healer kun je prima een solo delve doen op T8 met een BM hunter
Dan doe ik dus idd iets fout _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xeor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-07 12:44
Nadat ik level 20 had bereikt op mijn nieuwe character, heb ik een week geleden een subscription gekocht en besloten om verder te gaan met mijn oude main character. Ik speel The War Within nog niet, maar ben begonnen met Dragonflight en moet zeggen dat ik enorm geniet van het questen en verkennen in Dragonflight. Tot nu toe heb ik nog geen enkele keer de behoefte gehad om dungeons te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Als ik een tip mag geven aan zij die voor de eerste keer een spec spelen en direct TWW dungeons willen doen: zorg ALSJEBLIEFT dat je eerst je dragonriding bar hebt voorbereid...

Anders heb je voor wat ik gedaan heb en ga je ineens The Dawnbreaker binnen en merk je plots een VOLLEDIG lege action bar op zonder enige knoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Hm ben vorige week begonnen met tanken maar +4's heb ik het nog best lastig mee.. heroic raid is voor mijn gevoel simpeler..

• Xeor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-07 12:44
nzall schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 23:32:
Als ik een tip mag geven aan zij die voor de eerste keer een spec spelen en direct TWW dungeons willen doen: zorg ALSJEBLIEFT dat je eerst je dragonriding bar hebt voorbereid...

Anders heb je voor wat ik gedaan heb en ga je ineens The Dawnbreaker binnen en merk je plots een VOLLEDIG lege action bar op zonder enige knoppen.
Dan is het een vereiste om de questline van Dragonflight te volgen voordat je begint aan The War Withib. Je krijgt deze overigens al heel snel zodra je begint met Dragonflight.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55
Zijn er spelers hier die wow spelen op de mac?

Copy/paste uit mac gaming topic :)
De reden dat ik naar dit topic kwam was om te vragen naar ervaringen mbt World of Warcraft de recentere Macbook pro/airs. Ik zit er aan te denken om mijn m1-pro te verkopen om vervolgens een recente air te nemen (of misschien toch pro of niet te verkopen) ivm draagbaarheid. Ik wil graag de mogelijkheid houden om soms een potje wow of civ te kunnen doen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• 8TY6IX
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17-07 21:27
Ben sinds kort weer begonnen met WoW.

Ben begonnen met een ret paladin op Ravencrest. Is er een leuke NLD guild op deze server?

• nzall
Xeor schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:10:
[...]
Dan is het een vereiste om de questline van Dragonflight te volgen voordat je begint aan The War Withib. Je krijgt deze overigens al heel snel zodra je begint met Dragonflight.
Ik heb tijdens Dragonflight gespeeld, en mijn skyriding bar was correct geconfigureerd op mijn DPS spec, maar niet op mijn tank spec die ik voor de eerste keer gebruikt heb op die 5de of 6de alt. Die bar was gewoon volledig leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Liquid heeft voor dit seizoen de eerste mythic kill van Queen Ansurek gewonnen.

https://www.wowhead.com/n...in-nerub-ar-palace-347039

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:20
Hier na een jaar of 5 ook WOW weer eens opgestart. Speelt weer leuk. Ik zag wel dat de realm waar we altijd op gespeeld hebben (emerald dream) aardig leeg is. Heb al wat rond gekeken om een realm transfer te doen maar kom nog niet echt tot een keuze, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
keesie79 schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:26:
Hier na een jaar of 5 ook WOW weer eens opgestart. Speelt weer leuk. Ik zag wel dat de realm waar we altijd op gespeeld hebben (emerald dream) aardig leeg is. Heb al wat rond gekeken om een realm transfer te doen maar kom nog niet echt tot een keuze, iemand tips?
argent dawn speel ik en is altijd levendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Let wel: Argent Dawn is een RP realm, daar gelden extra regels in verband met omgang met andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:48

Esumontere

Floep, banaan.

Op Doomhammer is het altijd gezellig druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 17:53
Vanwaar de keuze voor een Realm Transfer? Bijna alles is cross-realm tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-07 19:51
FreeShooter schreef op maandag 30 september 2024 @ 08:38:
[...]

Vanwaar de keuze voor een Realm Transfer? Bijna alles is cross-realm tegenwoordig.
En levelen naar 1-70 duurt gemiddeld 5uur ofzo.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 18-07 14:54
Mja, M+ als DPS is altijd een beetje meh als solo queue.
Er zijn echt tig andere spelers en de meeste mensen kijken alleen naar cijfertjes :)
Waarom iemand meenemen die dezelfde rating heeft als er ook iemand is die meer rating heeft en hogere ilvl?

Sowieso mogen er wel wat changes komen in het huidige m+ seizoen wat mij betreft

- Gilded Crests naar +7 ipv +9, zo kunnen mensen hun hero gear ook upgraden naar max
- Myth Track gear van +10 naar +9 of zelfs +8. Sowieso een rare keuze van blizz om Myth Track gear naar +10 te verhuizen naar wat het was, ik snap dat de focus meer op raids enzo moet zijn maar om myth track gear te plaatsen +10 is wat mij betreft een beetje overboord
- Weg met die Perilous death op +7. 15 seconde per death is een beetje absurd en nergens voor nodig. Is ook totaal niet leuk als je door iets randoms geoneshot wordt en daar dan voor gestraft wordt

Zo is er nog tenminste een vorm van progressie ipv een plafond waar spelers nu tegenaan lijken te lopen.

Dat gezegd hebbende mogen Delves, en zeker op de hoogste tiers (T10/T11) ook best wel wat hoger ilvl gear droppen, zeker als de recommended Ilvl 623 en hoger is. Myth Track Vault gear van die 2 tiers mag best wel imo, of iig 626 Hero Gear.

Zelf gisteren ook Zek'Vir gesoloed op ?? difficulty. Heeft wel wat pogingen gekost als Destro lock maar uiteindelijk toch gelukt. Ook hier mogen wel wat changes komen maar dat is met name animaties die niet kloppen of soms helemaal niet te zien zijn (claw cone voornamelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
na jaren zit ik te twijfelen om weer te gaan spelen.
Nu zie ik in reviews dat het nu veel solo vriendelijker is geworden.
Dungeons die je met npc's kan doen enz. Dat klinkt voor mij heel aantrekkelijk, maar zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe dat in de praktijk is. Ik heb dagelijks niet uren de tijd om altijd in een groepsdungeon te gaan, en met npc's kan je ook ff ''pauzeren'' mocht het thuisfront me nodig hebben.

Ervaringen?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andries155
Werkt eigenlijk prima.
In deze expansie is het alleen maar de War Within dungeons die je met deze followers kan doen.
Geen Raids.
Je kan ook kiezen of jij de leiding of 1 van de NPC de leiding moet nemen.
Ik vind het best prettig in elk geval.

Ook de Delves nu, een soort mini dungeons die toch regelmatig voor gear zorgen.
Deze kan je met 1 follower (Brann) doen, je kan die als DPS of als Healer gebruiken

[ Voor 25% gewijzigd door Andries155 op 30-09-2024 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo wat is deze raid leuk op heroic. Voor een super casual guild is het echt genieten.

Boss 1: 0 wipes
Boss 2: 18 wipes
Boss 3: 0 wipes
Boss 4: 2 wipes (waarschijnlijk, na 1 wipe op 10%)

Vind het tot nu toe een stuk leuker op heroic dan elke DF raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Andries155 schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:06:
Werkt eigenlijk prima.
In deze expansie is het alleen maar de War Within dungeons die je met deze followers kan doen.
Geen Raids.
Je kan ook kiezen of jij de leiding of 1 van de NPC de leiding moet nemen.
Ik vind het best prettig in elk geval.

Ook de Delves nu, een soort mini dungeons die toch regelmatig voor gear zorgen.
Deze kan je met 1 follower (Brann) doen, je kan die als DPS of als Healer gebruiken
Thanks begint nu wel te kriebelen. Heb gewoon veel minder tijd als voorheen, maar heb het wel altijd een leuk spel gevonden.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

corset schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:52:
Zo wat is deze raid leuk op heroic. Voor een super casual guild is het echt genieten.

Jup, hier ervaar ik het ook zo. Nu de mensen die wat minder tijd hebben ook gear krijgen, komt er ook meer progressie.

Bijna de eerste 6 bosses neer in heroic, we komen er wel :)

Ik ben het wel eens met @Akaendra dat de track in loot voor de M+ een beetje hoog is, ik zit nu zelf ook tegen die drempel aan te hikken.
De low keys zijn ook zo helemaal niet de moeite waard om te doen, vooral als delves heroic gear geeft. Maar je hebt wel enige training nodig om die hogere keys aan te kunnen. Wij zitten nu als plafond 7 / 8 + en ik ben bang dat voor sommigen die 10+ nooit in zicht komt. Als je eenmaal over die drempel bent en je hebt item level van 620+ dan wordt het natuurlijk weer een stuk makkelijker.

Het blijft ook een lastige balans voor Blizzard, je wil mythic gear ook echt speciaal maken en dat daar een flinke portie effort voor nodig is. Dat is er nu ook voor nodig, maar het moet wel leuk blijven.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
corset schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:52:

Broodtwister en Ky'veza zeggen hallo.

Na die eerste vier bosses gaat de difficulty wel echt een stapje omhoog. Een goeie stap, begrijp me niet verkeerd maar gewoon meer mechanics die je goed moet uit voeren.

Ik vind ze zelf echt heel leuk om te doen. Wij hebben sindszondag Ky'veza down en zijn nu bezig met Broodtwister en ik vermaak me uitstekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nzall
Echo heeft overigens zonet de world second Queen Ansurek kill binnengehaald. EU first.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-07 12:12
wij zitten 7/8 heroic momenteel, maar toch zo gevoel dat ik niet goed match met DK.
Daarom aan denken om te swappen naar mijn oude warrior op draenor en ff nieuw guildje te zoeken.
Huidige guild is iets te ambitieus en kan niet volgen met mijn drukke leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edrill schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:01:
[...]

Broodtwister en Ky'veza zeggen hallo.

Na die eerste vier bosses gaat de difficulty wel echt een stapje omhoog. Een goeie stap, begrijp me niet verkeerd maar gewoon meer mechanics die je goed moet uit voeren.

Ik vind ze zelf echt heel leuk om te doen. Wij hebben sindszondag Ky'veza down en zijn nu bezig met Broodtwister en ik vermaak me uitstekend.
Gelukkig! Ik wil meer zoals de 2e boss, een leuke uitdaging. Oneshotten is zo saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik vind die bosses ook wel leuk. Ky'veza is een klassieke high speed dance fight waar je snel moet kunnen reageren en fouten genadeloos worden afgestraft. En Broodtwister is dan weer een meer methodische fight waar je keuzes moet maken gebaseerd op de samenstelling van je raid. Als je niet de juiste eieren breekt op het juiste moment kom je daar echt wel in de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
En voor de goede orde: Method heeft ondertussen ook Ansurek gelegd. World 3rd, EU 2nd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De stem van Thrall in Waze:
https://www.wowhead.com/n...-your-path-to-work-347160

Kun je ook onderweg in de auto van Warcraft genieten :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Ky´veza is nog wel goed te doen, maar die eieren baas vind ik echt niet cool haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:47:

Hahah vet! gebruik toevallig Waze sinds flitsmeister die functionaliteiten weg heeft gehaald en achter een paywall heeft gestopt. Top app verder die ik dagelijks gebruik dus kijk er wel even naar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-07 15:57
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:50:
[...]

Hahah vet! gebruik toevallig Waze sinds flitsmeister die functionaliteiten weg heeft gehaald en achter een paywall heeft gestopt. Top app verder die ik dagelijks gebruik dus kijk er wel even naar haha
Ik gebruik gewoon de GPS van mijn auto, is Waze zo veel beter? anders gebruik ik ook Thrall's voice

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gemmeke schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:27:
[...]

Ik gebruik gewoon de GPS van mijn auto, is Waze zo veel beter? anders gebruik ik ook Thrall's voice
Waze is geen GPS.. althans niet alleen een GPS. Het gaat mij vooral om de flitspalen en trajectcontroles :P
Gebruik ook de GPS functie ja en die is eigenlijk net als google maps dus wel altijd up to date.

Beetje erg offtopic aan het worden :P sorry

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 01-10-2024 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-07 12:23
Zeror schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:47:

leuk dit! nu al zin om morgen naar kantoor te gaan :+
Pagina: 1 ... 50 ... 63 Laatste