Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:44
rahd schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:56:
Al 5 level 80? :X
Jeetje spelen jullie heel de dag wow?
Ik heb niet eens 1 level 80 nog, nog 2 balken te gaan denk ik.
(tussen het eten koken hier eve posten :P )
hier maar 2 lvl 80 maar wel enkele tussen de lvl 72 en lvl 76.

puur alleen lvlen met rested bonus anders naar andere character

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 06-09-2024 16:12 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:27

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
rahd schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:19:
Ja sinds blizzard die stomme knowledge points heeft ingevoerd voor professions vind ik het niet meer leuk.
Voor knowledge points er was had ik meestal ook op alts mijn professions geleveld, om zo nog wat te verdienen op de AH.

Maar nu doe ik het niet meer.

Wat ik wel doe om paar gold te verdienen op AH is gewoon de nieuwe expansion mats te verkopen, dus niet zelf te gebruiken.
Mijn profession level ik later maar dan denk ik
(vergeet ook de darkmoon faire niet)
Maar de gear die je kan craften is wel veel beter en dat je de nodige moeite ervoor moet doen, vind ik ook alleen maar fair tegenover mensen die puur m+ of mythic raiding doen voor gear. Kun je beide doen dan heb je best snel de gear voor elkaar.

Ik heb onderhand voor de belangrijkste onderdelen nu opties om gear te craften, vooral samenwerken met guildies is heel handig. Alleen om ze helemaal vol te krijgen, zodat het ook wat goedkoper en volledig is dat duurt even. De expansion is immers ook net pas begonnen :P

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Delves is nu heel nice om te levelen.

Een level 70 blaast door de delves en blijkbaar geven die quests nu veel XP

https://www.icy-veins.com...ling-in-the-latest-patch/

Dus op een nieuwe 70 gewoon elke delve af en je XP stroomt binnen denk ik. Tegelijkertijd heel nice dat je brann vast levelt voor wanneer de hogere tiers unlocken.

En als je in adventure mode speelt kan je alle quests voor de delve gewoon oppakken bij die specifieke delve. heel nice :)

Ik had hem al naar 15 gelevelt door gewoon delves te herhalen de hele tijd met 1 character die ook nog geen 80 was.

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 06-09-2024 16:21 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Delves ook ideaal als je tailoring hebt, er dropt veel cloth :)
mijn priest is nu lvl 76, enkel gelvld als healer via delves en dungeon

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
Kol Nedra schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:11:
[...]

hier maar 2 lvl 80 maar wel enkele tussen de lvl 72 en lvl 76.

puur alleen lvlen met rested bonus anders naar andere character
Gisteravond pas mijn main Mage naar level 80 gekregen, mijn 1e level 80 yippiee

Nadat blizzard de mobs harder had gemaakt te killen, dus dat de quest mobs niet snel dood gingen, was t niet zo leuk meer op mijn mage, ook vooral omdat mijn gear niet hoog was toen op level 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:41
Iemand nog een idee hoe ik renown kan farmen? Heb iedere factie nu op 11 op severed threads na (9).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-09 11:53
Jorah_Newstone schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:01:
Iemand nog een idee hoe ik renown kan farmen? Heb iedere factie nu op 11 op severed threads na (9).
Er zijn geen endless renown farms. Gewoon elke week alle world quests doen, alle events, alle weeklies en alle level 80 rares. Meer kun je niet echt doen.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Is al even geleden dat dit online kwam, maar hebben jullie trouwens deze video van Turtle WoW gezien? Wil verder niet over deze private server praten (want is illegaal), maar het is wel verbluffend om te zien wat Unreal Engine 5 met WoW doet.

Video van random youtuber, want Blizzard heeft origineel al laten verwijderen:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
en wie heeft de mount al van Beledar? :)
hier helaas nog niet gelukt, probeer het dagelijks 2 a 3x

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:57
Kol Nedra schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 01:05:
Yup vandaag in de middag gekregen met mijn vijfde of zesde toon. In totaal 5 dagen geduurd met 8 verschillende toons.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSDZZpOwOSrRtQ5gr3TuMe76l8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aqXiAPY37TeIpkDxYcoLhbQK.png?f=fotoalbum_large

Don't give up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kol Nedra Helaas ook nog geen geluk met Beledar gehad.

@Lashrom Gratz! ik hoor trouwens gemixte verhalen moet je hem elke dag 1 keer per character toen bij wijze van spreken of kan je gewoon 5 groepen joinen op 1 char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 23:07:
Is al even geleden dat dit online kwam, maar hebben jullie trouwens deze video van Turtle WoW gezien? Wil verder niet over deze private server praten (want is illegaal), maar het is wel verbluffend om te zien wat Unreal Engine 5 met WoW doet.
Had die gezien ja, heel ziek. Turtle WoW is sowieso super nice wat zij hebben kunnen doen als private server. Dit is wel weer een stapje next level.

Maarja blijft private server :P nooit fan van geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 17:44
Zeror schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 23:07:

Video van random youtuber, want Blizzard heeft origineel al laten verwijderen:
[YouTube: You Can Actually Play WoW In Unreal Engine 5 (Turtle WoW)]
Ziet er gaaf uit wat het kan doen in een andere engine! Leuke ervaring voor de mensen die zo'n project doen. Maar ben niet echt onder de indruk :P . Denk vooral omdat de textures in de wereld nog steeds van dezelfde kwaliteit zijn (lijkt voornamelijk op een import van textures in UE5 met wat UE5 technologie gemixt). Als ik echt een Unreal Engine 5 game zou willen doen met WoW graphics, dan zou ik ook wel graag echt goede hedendaagse textures etc. zien, nieuwe animaties :P. Hoe WoW er nu uit ziet vind ik eigenlijk niet erg, het past er wel bij :)

Voorbeeld is bijv. Throne and Liberty (wel in UE4), tot nu toe denk wel de mooiste MMORPG die ik heb gezien.

En wat @Ricmaniac zegt, ik zou ook niet snel zoiets beginnen. Ook vooral omdat Blizzard er vaak wel bovenop zit :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Diigii op 07-09-2024 11:54 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Ricmaniac schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 10:18:
@Kol Nedra Helaas ook nog geen geluk met Beledar gehad.

@Lashrom Gratz! ik hoor trouwens gemixte verhalen moet je hem elke dag 1 keer per character toen bij wijze van spreken of kan je gewoon 5 groepen joinen op 1 char?
Thanks! Je kan het dus maar één keer per dag met één character doen. Als je meerdere hebt van minimaal level 70 dan is het ook nog mogelijk voor die specifieke characters. Maar ieder character waarmee je Beledar hebt verslagen, krijgt een lock van een dag. De reset is volgens mij om 7:00 's ochtends.

Als je snel bent, kan je nadat je Beledar hebt verslagen met je raid groep ook weer direct inloggen met een andere character en daarmee een andere raid groep zoeken. Beledar spawnt namelijk op meerdere plekken (het lukte mij zelfs met drie characters achter elkaar met het vinden van een raid groep). Enige irritante is dat bepaalde raid groups de warmode on of off willen. Dus dan zal je eerst in Dornogal je warmode aan en uit moeten zetten voordat je dus naar Hallowfall bij de spawnplek van Beledar kunt zijn. Ik had het zelf bijna opgegeven, wou ook niet al teveel moeite doen voor een mount want kon de tijd daarvoor wel gebruiken om meer dungeons/delves/world quests te doen voor betere gear. Je hebt natuurlijk ook de snellere manier; kopen van iemand in je raid groep. Sommige hebben niet eens interesse en doen het alleen om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Kol Nedra schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 01:05:
Ik ben hem wel aan het farmen, maar nog niet gedropt hier. Spawn tijden komen wat ongelukkig uit voor mij, daardoor gaat het denk ik nog wel even duren hier.

Vind het wel minder erg om een hele avond bijv. breezebite te farmen, pech te hebben met sharding en geen spawn te zien, dan om 0.3 seconden te laat zijn omdat niemand chill kan doen met z'n dps, en dan 3 uur moeten wachten. Maar over een week of twee als wat meer mensen hun mount hebben zal dat wel afnemen. :) Daarnaast, duurt de expansion nog even. (Na de expansion farmen is in dit geval beter, maarja, ook ik wil NU meer mounts :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eKHOeKhq1i6zXczxJaZAGjGAQIk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/19RTDjR2Fbs1IcPhwosprXZk.png?f=user_large

LOL met die Arachnaphobia modus aan is ook echt die grote spin van Azj kahet een krab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
Ik hoor weer veel mensen om me heen starten met WoW. In een ver verleden vanilla, tbc, wotlk actief gespeeld en geraid. TBC was denk ik wel de mooiste tijd.

Maar goed toen had ik zeeën van tijd, nu een stuk minder, jullie kennen het wel.

Ik vond het levelen, ontdekken, de mooiste dingen in de game. Maar dat kwam vooral omdat ik op max level afhankelijk werd van andere spelers en dat dan de grind echt begon, rep, gaar, etc. Nu lees ik aan alle kanten dat het beter wordt voor de casual player, etc. Maar wat maakt het nu anders dan? Iemand die daar iets over kan vertellen ?

Uiteindelijk is het in mijn ogen nog steeds levelen naar max, dan dungeon/rep/gear grind ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KraveN schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:12:
Ik hoor weer veel mensen om me heen starten met WoW. In een ver verleden vanilla, tbc, wotlk actief gespeeld en geraid. TBC was denk ik wel de mooiste tijd.

Maar goed toen had ik zeeën van tijd, nu een stuk minder, jullie kennen het wel.

Ik vond het levelen, ontdekken, de mooiste dingen in de game. Maar dat kwam vooral omdat ik op max level afhankelijk werd van andere spelers en dat dan de grind echt begon, rep, gaar, etc. Nu lees ik aan alle kanten dat het beter wordt voor de casual player, etc. Maar wat maakt het nu anders dan? Iemand die daar iets over kan vertellen ?

Uiteindelijk is het in mijn ogen nog steeds levelen naar max, dan dungeon/rep/gear grind ?
Hangt ook een beetje van je doelen af natuurlijk maar wat de endgame beter maakt qua activiteiten die jij benoemt is dat alles account wide is geworden. Je rep grind is voor je hele roster. Niet alleen je character. Veel van de currency is account wide wat je tussen je characters kan transferen etc. Meer content mogelijkheden om te gearen. Delves is bijv nu een nieuw systeem wat perfect solo te doen is maar ook dat geeft zometeen goeie mogelijkheden om te gearen. Wil je het uiterste uit je character halen zal je uiteraard de hoogste level content moeten doen maar het is geen must meer om een beetje gear te krijgen. Wat in de tijd dat jij vroeger speelde zoals je aangeeft natuurlijk wel moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit nu wat random content te doen omdat ik op een slechtere laptop speel momenteel en ben de heritage questlines aan het doen van verschillende rassen. Wat blijft de WOW lore toch leuk en indrukwekkend als je er daadwerkelijk de tijd voor neemt.

Je komt in oude zones waar ze in de questlines referenties hebben gedaan naar meerdere oldschool NPC's die er eigenlijk niet meer zijn. (sommige zie je in ghostform). Het geeft zo veel immersie aan de wereld als WoW veteraan ook. Ik neem niet vaak genoeg de tijd om zulke content te waarderen :P Meestal alleen maar bezig met pvp, dungeons en gearen gechargeerd gezegd.

Soms is het juist echt nice om even een stapje terug te nemen en gewoon te ontdekken en rond te kijken wat je zien ipv van a naar b rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:37

R.G

Wat biedt de laatste uitbreiding voor een speler die tot en met wrath of the lich king owned?

En Verder 1 character op lvl 70 heeft en nog wat characters 24,55,60,12,10,10 allemaal alliance?

Laat ik het zo zeggen waar moet Ik beginnen?

Alle banken, backpacks ziin vol met zooi wat ik niet meer weet wat ik ermee moet doen , de gear is denk ik nu dramatic?

Mijn talents ziin reset etc , vliegen Is changed?

Deed laatst de weekend trial en was echt overgeweldigd met hoeveel anders is?

Hoe is de story vanaf de lich king tot nu?

Ik Wil misschien Wel beginnen maar Al's Ik nu die laatste uitbreiding haal wat gebeurt er Dan?

Krijg ik Dan Alle expansions tot nu toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
R.G schreef op zondag 8 september 2024 @ 12:05:
Wat biedt de laatste uitbreiding voor een speler die tot en met wrath of the lich king owned?

En Verder 1 character op lvl 70 heeft en nog wat characters 24,55,60,12,10,10 allemaal alliance?

Laat ik het zo zeggen waar moet Ik beginnen?

Alle banken, backpacks ziin vol met zooi wat ik niet meer weet wat ik ermee moet doen , de gear is denk ik nu dramatic?

Mijn talents ziin reset etc , vliegen Is changed?

Deed laatst de weekend trial en was echt overgeweldigd met hoeveel anders is?

Hoe is de story vanaf de lich king tot nu?

Ik Wil misschien Wel beginnen maar Al's Ik nu die laatste uitbreiding haal wat gebeurt er Dan?

Krijg ik Dan Alle expansions tot nu toe?
Je krijgt als je nu TWW koopt gewoon alles tot aan de TWW. Plus een level 70 boost. Is dan maar net wat je zelf fijn vind. Als je vind dat alles te overweldigend is, dan zou ik gewoon lekker voor een nieuwe level 1 pop gaan. Levelen is niet meer wat het is geweest, het is bizar hoe snel je gaat, zeker als je ondertussen gewoon een beetje queued voor dungeons. Je kan ook 'gewoon' beginnen met een oude pop en het zelf een beetje onderzoeken (dat is wat ik heb gedaan, ook jaren niet gespeeld, nu gewoon lekker casual mijn poppen aan het leven)

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:29
MyKey schreef op zondag 8 september 2024 @ 13:05:
[...]

Je krijgt als je nu TWW koopt gewoon alles tot aan de TWW. Plus een level 70 boost. Is dan maar net wat je zelf fijn vind. Als je vind dat alles te overweldigend is, dan zou ik gewoon lekker voor een nieuwe level 1 pop gaan. Levelen is niet meer wat het is geweest, het is bizar hoe snel je gaat, zeker als je ondertussen gewoon een beetje queued voor dungeons. Je kan ook 'gewoon' beginnen met een oude pop en het zelf een beetje onderzoeken (dat is wat ik heb gedaan, ook jaren niet gespeeld, nu gewoon lekker casual mijn poppen aan het leven)
En je gear wordt geupdate naar huidige content. Ik was ook na/tijdens shadowlands afgehaakt. Alle poppetjes krijgen nu content specific gear. En kun je resetten op quests etc. Enige nadeel is wel dat ze allemaal geen rested xp hebben, maar wil toch eerst een poppetje op 80 hebben om adventure mode te activeren en de rest sneller te laten gaan. Helaas zelf ook niet zo veel tijd als vroeger, dus ben pas lvl 77

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Ben laat begonnen met de expansion en heb vandaag eindelijk item level 585 aangetikt. Klaar voor wat serious m0 grinding volgende week.

Maar wat echt voor excitement zorgt is de re-work voor hunter in de komende 20th anniversary patch. Als marksmanship hunter gebruiken we Sentinel als hero talent: niet bijzonder (passief), wel een aangename damage boost en één leuke visual. In de patchnotes wordt onze alternatieve hero talent, Dark Ranger, totaal veranderd:

De visuals: https://www.wowhead.com/n...hero-talent-rework-346520
De verbeteringen: https://www.wowhead.com/n...s-changes-and-more-346469

De hype is zo groot dat ik overweeg om te rerollen naar een void elf voor een complete class fantasy beleving.

[ Voor 9% gewijzigd door Enigmus op 08-09-2024 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Net mijn eerste char naar level 80 geleveled, ik zou nog graag 4 andere chars levelen. Wat is hiervoor het snelste manier?

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gemmeke schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:33:
Net mijn eerste char naar level 80 geleveled, ik zou nog graag 4 andere chars levelen. Wat is hiervoor het snelste manier?
Vanaf 70?

Dan is het dungeons spammen. Als je met thrall in dalaran praat (of in silithus als je de pre-quest nog niet gedaan hebt) heb je de optie om de campaign te skippen. Dan teleport die je gelijk naar Dornogal. Daar ga je dungeons spammen tot je 80 bent.

Een andere snelle manier maar ietsje langzamer is alle delves afvliegen in elke zone en ze op tier 3 runnen. Ga erin en accepteer de quest die bij de ingang ligt. Omdat je 70 bent kill je alles vrij gemakkelijk en snel dan wanneer je alle delves gehad hebt lever je al die completed quests in en ben je 80.

Die delve methode heb ik nog niet zelf getest als volledige methode dus weet niet of je ze allemaal moet doen of dat je dan misschien eigenlijk overlevelt.

Met dungeons spammen heb ik er meerdere gelevelt binnen 3 uur per character.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:23
Gemmeke schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:33:
Welk level zijn ze? Als ze nog ver onder level 69 zijn, kan je eventueel Heirlooms kopen en tot 6/6 upgraden. Je doet de Heirlooms aan en je bent zo level 69. Na 69, kan je aan de nieuwe expansion beginnen. Heirlooms werken alleen tot een bepaald level en dat is op dit moment 69. Wanneer je deze items aandoet, krijg je flinke exp bonus.

Als je de eerste personage de "world quests" hebt geunlocked, kan je met alts de storyline skippen waardoor je meteen bij de end-game alá world quests terecht komt. Dan zou ik gewoon vanaf level 69/70 t/m 80 gewoon world quests spelen en alle dungeons één keer spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 09-09-2024 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Dungeons spammen is snel in het begin, maar wordt al snel veel trager. De voornaamste reden waarom het aanvankelijk zo snel was had te maken met de scaling tijdens de early access periode, daardoor ging alles supersnel dood.

Maar nu is het in feite beter om alle quests in Isle of Dorn en Hallowfall te doen, en dan Delves voor de rest.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ik zou persoonlijk dungeon spammen met een healer/tank als je die wilt levelen, die het eerst naar 80 brengen, zodat je +5% xp bonus krijgt, daarna andere dps, omdat de queue daar wat langer duurt zal je dungeons spammen met tussendoor gewoon questen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nzall schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:25:
Dungeons spammen is snel in het begin, maar wordt al snel veel trager. De voornaamste reden waarom het aanvankelijk zo snel was had te maken met de scaling tijdens de early access periode, daardoor ging alles supersnel dood.

Maar nu is het in feite beter om alle quests in Isle of Dorn en Hallowfall te doen, en dan Delves voor de rest.
betwijfel ik, ik heb dit weekend nog 2 characters naar 80 gelevelt. je merkt amper verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nice met lvlen, ik lvl voornamelijk in rested status, zo heb ik meerdere rangen tussen de lvl 74 en 77 nu :)

World quests doe ik voornamelijk met altjes, aangezien reputation toch shared is :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
Kol Nedra schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:11:
nice met lvlen, ik lvl voornamelijk in rested status, zo heb ik meerdere rangen tussen de lvl 74 en 77 nu :)

World quests doe ik voornamelijk met altjes, aangezien reputation toch shared is :)
ik heb nog wat achterstallig onderhoud na een pauze van 2 jaar, maar doe min of meer hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Heeft iemand van jullie AL die warband guild bankslots gekocht?

Ik heb al 4 gekocht en 2 zit vol met die event gear voor mijn alts
Die 5e is erg duur 2 en half miljoen gold, ben aan t twijfelen of ik die moet kopen of niet, want ik dacht misschien gaat blizzard de prijs verlagen nog :P

Is wel heel erg handig hoor voor iemand met bags en banks vol...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifvxwY7zYW5eHrkQGzefQy9xyOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G8x7xAOWw4FY8KQuKCWgX5ZW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rahd schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:24:

Die 5e is erg duur 2 en half miljoen gold, ben aan t twijfelen of ik die moet kopen of niet, want ik dacht misschien gaat blizzard de prijs verlagen nog :P

[Afbeelding]
Nee ik ben ook iemand die altijd met het probleem van te weinig bagspace zit XD maar toch gaat me die tab te ver haha. Heb dan ook niet zo veel gold. maar al had ik nu 5 miljoen gaf ik die 2.5 mill daar niet aan uit denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 18:46
moet eerlijk zijn dat ik 1 tab heb en daar wat warband spul in zit voornamelijk voor fishing XD
anders gebruik ik nog gewoon de ingame mail aangezien professions niets uit die warband bank halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Als die tab nu een half miljoen had gekost, of misschien 1 miljoen, misschien dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik gebruik die warband bank nog niet eens....ook de normale bank niet :p

zeker in dit stadium, alles verkoop ik direct op de AH nu de vraag hoog is (bullmarket). wanneer het rustiger wordt dan koop ik het weer terug voor een goedkopere prijs.(bearmarket)

buy low, sell high 😉

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

2 tabs hier gekocht en mijn 3 belangrijkste characters hebben alle eigen bank slots + grootste bags. In alle eerlijkheid is dat meer dan ruimte genoeg.

Soms moet je jezelf ook even toe zetten dat je de boel opruimt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:24
rahd schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:24:

[Afbeelding]
Dat is zo'n 120€ in wow tokens. Dat is enorm veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreeShooter schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:28:
[...]

Veel meer tegenwoordig :P gold prijs is bijna 100k gezakt. Beginning van een nieuwe expansion daalt de waarde altijd. Is nu 290k en prepatch was het nog 390k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 daagjes dan eindelijk de raid bewonderen en begint het mythic + seizoen :D echt zin in.

Idee is om dit keer daadwerkelijk gelijk de rating omhoog te krijgen met de meute. En niet einde van het seizoen weer moeten strijden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
FreeShooter schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:28:
[...]

Ik heb als ik alleen al me gold in wow optel iets van 16 miljoen, dus kan t wel kopen, maar ben te gierig om zoveel uit te geven voor een guildbank :o
Want die brutosaur vond ik al enorme goldsink

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ricmaniac schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:09:
Nog 2 daagjes dan eindelijk de raid bewonderen en begint het mythic + seizoen :D echt zin in.

Idee is om dit keer daadwerkelijk gelijk de rating omhoog te krijgen met de meute. En niet einde van het seizoen weer moeten strijden haha
mythic+ begint een week later ;) De dungeons van deze expansion zijn beschikbaar op mythic difficulty en normal + heroic raid.

Ben ik ook wel aan toe, de heroics worden lachwekkend hoe je daar doorheen knalt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakduke schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:14:
[...]

mythic+ begint een week later ;) De dungeons van deze expansion zijn beschikbaar op mythic difficulty en normal + heroic raid.

Ben ik ook wel aan toe, de heroics worden lachwekkend hoe je daar doorheen knalt.
Ah klopt ja. Bedoelde ook Mythic om vervolgens m+ volgende week te doen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kleine update, priest is zojuist lvl 80 geworden, net alleen Theater (weekly rewards) gedaan maar nu echt slapen :P morgen de rest van de weekly quests completen.

dus:
FrostFire mage (main) lvl 80
Unholy DK lvl 80
Holy priest lvl 80

rest:
lvl 71: shaman, rogue en nog 1 priest (nu puur alleen voor tailoring: Duskweave bolt)
lvl 74: Evoker (die heeft mining en herbing, easy xp tijdens grinden)
lvl 75 Warlock (inscription) ik moet zeggen dat Warlock ook erg leuk speelt. grote concurrent voor mijn mage :P

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 10-09-2024 01:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 01:18:
Kleine update, priest is zojuist lvl 80 geworden, net alleen Theater (weekly rewards) gedaan maar nu echt slapen :P morgen de rest van de weekly quests completen.

dus:
FrostFire mage (main) lvl 80
Unholy DK lvl 80
Holy priest lvl 80

rest:
lvl 71: shaman, rogue en nog 1 priest (nu puur alleen voor tailoring: Duskweave bolt)
lvl 74: Evoker (die heeft mining en herbing, easy xp tijdens grinden)
lvl 75 Warlock (inscription) ik moet zeggen dat Warlock ook erg leuk speelt. grote concurrent voor mijn mage :P
nice.

Ik zou ze toch echt 1 voor 1 doen en niet tegelijk haha tot je er 5 hebt zodat je op alts daarna 25% bonus xp krijgen :P

Warlock is heel leuk momenteel. Vind affliction echt hard geworden vooral in grote pulls in dungeons doen ze het insane lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:18:
[...]

nice.

Ik zou ze toch echt 1 voor 1 doen en niet tegelijk haha tot je er 5 hebt zodat je op alts daarna 25% bonus xp krijgen :P

Warlock is heel leuk momenteel. Vind affliction echt hard geworden vooral in grote pulls in dungeons doen ze het insane lekker.
snap op zich de keuze van er meerdere tegelijk doen wel... optimaal gebruik van de rested xp. Levellen gaat tegenwoordig wel een stuk rapper. vanochtend in 45 minuten van lvl 61 met mijn hunter naar 66 geknald (en de blauwe xp balk opgegeten). morgenavond die maar naar 68 doorhalen, dan kan die naar de TTW zones (68 is minimum toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:18:
[...]

nice.

affliction niet gespeeld, zelfs in dragonflight niet.... misschien wel maar eens doen, speel destro warlock, speelt heerlijk :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
brothermaynard schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:03:
[...]

snap op zich de keuze van er meerdere tegelijk doen wel... optimaal gebruik van de rested xp.
dit idd, is gewoon 100% xp bonus.
als je lvl 80 erbij hebt is het maar +5% ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
Rested exp is alleen voor het killen van mobs toch?

Volgens mij is de bonus exp voor X aantal level 80 hebben geldig voor alle bronnen van exp, dus ook de quest rewards etc. Maar kan zijn dat ik dit verkeerd in mijn hoofd heb. Afhankelijk van hoe je levelt kan de 5% meer waard zijn dan de 100% in theorie :P

Zelf klaar voor komende week met ilvl 586. Ben benieuwd hoe het in de raid gaat!

Veel mensen zijn blij met m0 op dagelijkse lockout, maar eigenlijk vind ik dit zelf helemaal niet fijn. Alle 8 dungeons uberhaupt doen in een week is qua tijd al een uitdaging, laat staan meerdere keren per week / dagelijks. Ga ik dus ook niet doen, maar er zijn altijd mensen die zich 'verplicht' gaan voelen dit te doen. Maar ja, moet iedereen uiteindelijk zelf weten natuurlijk.

En de delves dus. Ben bang dat solo op tier 8 niet gaat lukken als mage, dus dat zal wel een kwestie worden van maatje vinden om samen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 12:49
Alts waarbij ik echt geen zin in heb om te levelen, Ben bijv. geen fan van evoker, die heb ik geleveld met de Herbalism / Mining profession.
Als je bij wowhead in de professions guide kijkt: dan zie je vaak onderaan in de guide items die je per gebied kan oppakken voor een 3+ knowledge boost. in totaal 8 per profession dus heb je al 24 punten, voor de meeste kun je ook boekjes kopen mits je reputation genoeg hebt en in de city of threads mits je genoeg currency hebt. Die boekjes zijn goed voor 10 knowledge points, als je dan in Herbalism / Mining de main skill leert waarbij je mounted kan plukken/minen vlieg je 3 uurtjes over de map en schiet het ook wel op, je krijgt per node 1469 xp zo uit mijn hoofd.
Ben nu met character nummer 3 bezig :).

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kriebelt hier ook weer ns om retail eens te checken. Ben ooit na MoP afgehaakt en heb Legion (zoiets?) nog even gespeeld, maar kon me niet bekoren zoals het eens deed. Nu veel fun met SoD maar toch wel nieuwsgierig hoe het nu op retail gaat. Is het echt zoveel meer casual friendly? Kun je nog steeds ook raids doen met de raid finder, zij het op lagere moeilijkheidsgraad/rewards, zoals voorheen? Lijkt me toch wel leuk om ook die content te zien ondanks mijn meer begrensde tijdschema :)

Heb Dragonflight nog eventjes geprobeerd maar was vooral zoek, soort van waar de hel moet ik heen gedachte. Heb toen een tijdje geleveled in een gebied (iets met Isles) maar mis een beetje verhaal/diepgang/doel?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Kooistra9 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:10:
Alts waarbij ik echt geen zin in heb om te levelen, Ben bijv. geen fan van evoker, die heb ik geleveld met de Herbalism / Mining profession.
Als je bij wowhead in de professions guide kijkt: dan zie je vaak onderaan in de guide items die je per gebied kan oppakken voor een 3+ knowledge boost. in totaal 8 per profession dus heb je al 24 punten, voor de meeste kun je ook boekjes kopen mits je reputation genoeg hebt en in de city of threads mits je genoeg currency hebt. Die boekjes zijn goed voor 10 knowledge points, als je dan in Herbalism / Mining de main skill leert waarbij je mounted kan plukken/minen vlieg je 3 uurtjes over de map en schiet het ook wel op, je krijgt per node 1469 xp zo uit mijn hoofd.
Ben nu met character nummer 3 bezig :).
als alt je druid herbalism/mining geven werkt dan dus ook ;P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Nu ik de Dark Ranger zie met de Sylvanas transmog, wil ik ook mijn Hunter naar level 80 brengen. Ik dacht dat Arcane mage mijn main zou zijn, maar had daarna mijn Fury Warrior naar level 80 gebracht en had er blijkbaar toch wel meer plezier in.

Djeezz, zo ga ik uiteraard nooit M+ Raids etc. kunnen doen. Weet echt niet wat ik nu zal mainen haha. Ze hebben de classes nu zo allemaal goed aantrekkelijk gemaakt. Dillema!

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 10-09-2024 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:24:
Nu ik de Dark Ranger zie met de Sylvanas transmog, wil ik ook mijn Hunter naar level 80 brengen. Ik dacht dat Arcane mage mijn main zou zijn, maar had daarna mijn Fury Warrior naar level 80 gebracht en had er blijkbaar toch wel meer plezier in.

Djeezz, zo ga ik uiteraard nooit M+ Raids etc. kunnen doen. Weet echt niet wat ik nu zal mainen haha. Ze hebben de classes nu zo allemaal goed aantrekkelijk gemaakt. Dillema!
Ja de hunter dark ranger rework ziet er heel tof uit. Past ook veel beter in de rotatie nu die skill ook killshot vervangt. Voelt veel vloeiender denk ik op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
MM goed nu? ben altijd al BM geweest..

Cat linux.txt

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Iemand al (ervaring) opgedaan met Seizoen 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:08
Keesknd schreef op woensdag 11 september 2024 @ 07:18:
Ja joh, heb net ff m'n tijdmachine aangezwengeld en weekje vooruit gespoeld. Goeie shit ouwe.

:+
Keesknd schreef op woensdag 11 september 2024 @ 07:18:
Die is pas deze ochtend begonnen :P

Ik ga straks tijdens de lunchpauze eens loggen en zien of we een Tier 8 delve kunnen doen. al verwacht ik dat die nog te pittig is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:39
Net een mythic dungeon gedaan Stonevault. Niet heel moeilijk maar je moet wel even de tactics weten....
En iedereen moet een beetje zijn rol kennen ;) Mythic bow erbij dus ik ben blij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ricmaniac schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:28:
[...]

Die is pas deze ochtend begonnen :P

Ik ga straks tijdens de lunchpauze eens loggen en zien of we een Tier 8 delve kunnen doen. al verwacht ik dat die nog te pittig is.
Je zal toch eerst nog t4/5/6/7 moeten doen? Ik weet niet hoe lang je lunchpauze is haha :+
stickfiguur schreef op woensdag 11 september 2024 @ 10:03:
[...]

Je zal toch eerst nog t4/5/6/7 moeten doen? Ik weet niet hoe lang je lunchpauze is haha :+
Oh hahah ik dacht je gaat gelijk naar 8 joh =p

• rahd
Omdat alles zo duur is op de AH als een new expansion uit is en ik mijn professions wil levelen, ben ik gestart op me Druid alt voor herb en mining, wauw dat gaat zo snel met XP... jammer dat je nu je XP niet kan stopzetten op characters boven level 70., want als low level kill ik all mobs snel :P

En normal vliegen is ook zo heerlijk op druid (als je de pathfinder af heb)

Al mijn alts characters die tank spec hebben, level ik up als tank, omdat ze nooit dood gaan >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nzall
Een advies voor zij die hun Delves willen levelen: momenteel heeft EU de "God Comp" voor delves te levelen: Tak-Rethan Abyss met Pheromones zonder dat het Bountiful is. Veruit de beste delve om 5 keer te doen om level 8 te bereiken zodat je de andere delves kunt doen als Bountiful delves voor gear. supersnel, de meeste trash kun je vermijden, en de boss damage aan het einde is allemaal avoidable.

• Akaendra
Dat is dan wellicht iets voor na de raid, of wellicht net voor de raid van vanavond.
Zijn wel wat guildies die vandaag vrij hebben genomen om wat M0+Delves te doen maar ik zie het wel vanzelf :)

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 13:03
vraag:
Op mijn main heb ik alle main quest + side story gedaan om te levelen naar 80. Er waren een aantal side quest die pas bij 80 kunnen worden voltooitd.

Nu ben ik verder gegaan met een andere char, als ik met deze char alleen de nog te doen side quest voltooi, krijg ik dan wel de achievement? Of werkt dit niet zo. Ik dacht dat dit in TWW anders is geworden.

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
hijissegek schreef op woensdag 11 september 2024 @ 11:03:
vraag:
Op mijn main heb ik alle main quest + side story gedaan om te levelen naar 80. Er waren een aantal side quest die pas bij 80 kunnen worden voltooitd.

Nu ben ik verder gegaan met een andere char, als ik met deze char alleen de nog te doen side quest voltooi, krijg ik dan wel de achievement? Of werkt dit niet zo. Ik dacht dat dit in TWW anders is geworden.
als het goed is wel, er staat ook bij de quests aangegeven die je al op je andere char gedaan hebt dat je warband deze quest al voltooid heeft. en bij de achievements staat voortaan de melding "your warband has completed this achievement" dus volgensmij is het gewoon shared.

Edit: je kan op de character waarop je de laatste paar quests wil doen ook de achievement even openen, als daar groene vinkjes bij de voorgaande quests staan dan weet je of het shared is of niet

[ Voor 11% gewijzigd door Daradius op 11-09-2024 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gemmeke
1ste char : main story + alle side quests in Isle of Dorn
2de char : alle side quests in Ringing Deeps + dungeons
3de char : alle side quests in Hallowfall + dungeons
4de char : alle side quests in Azj'kahet + dungeons

warband complete

Cat linux.txt

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 13:03
Daradius schreef op woensdag 11 september 2024 @ 11:20:
[...]

als het goed is wel, er staat ook bij de quests aangegeven die je al op je andere char gedaan hebt dat je warband deze quest al voltooid heeft. en bij de achievements staat voortaan de melding "your warband has completed this achievement" dus volgensmij is het gewoon shared.

Edit: je kan op de character waarop je de laatste paar quests wil doen ook de achievement even openen, als daar groene vinkjes bij de voorgaande quests staan dan weet je of het shared is of niet
Check :). Scheelt weer tijd.
nzall schreef op woensdag 11 september 2024 @ 10:47:
Een advies voor zij die hun Delves willen levelen: momenteel heeft EU de "God Comp" voor delves te levelen: Tak-Rethan Abyss met Pheromones zonder dat het Bountiful is. Veruit de beste delve om 5 keer te doen om level 8 te bereiken zodat je de andere delves kunt doen als Bountiful delves voor gear. supersnel, de meeste trash kun je vermijden, en de boss damage aan het einde is allemaal avoidable.
Goed dat je het zegt. ik heb de eerste bountifull toevallig op 4 al gedaan. maar de kist niet geopend.
Nu moet ik de korste natuurlijk eerst paar keer doen zodat ik ze allemaal op t8 kan doen.

Ben benieuwd of 8 lukt though. vond 5 al vrij pittig

• MyKey
Wat ik wel merk met mijn poppen is dat het levelen eigenlijk zo snel gaat, dat mijn gear binnen no time veel te zwak is voor de content waar ik in zit.. Dat is best wel vervelend eigenlijk

nzall schreef op woensdag 11 september 2024 @ 10:47:
Wat bedoel je eigenlijk met pheromones? is dat iets dat je moet kopen ofzo ? :P

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:38
Pheremones worden op je gesprayed door een andere spider waardoor ze denken dat jij ook zieke spider bent. Waar haal je dat eigenlijk?

• Akaendra
Ricmaniac schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:17:
[...]

Wat bedoel je eigenlijk met pheromones? is dat iets dat je moet kopen ofzo ? :P
volgens mij is dat de delve waarbij je eerst 8 pheromones moet oppakken en daarna 3 elites moet omleggen, vrij weinig trash en geen boss dus over het algemeen lekker snel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Dit is een video die allles in verband met gearen via Delves nog eens goed uitlegt. Hij toont ook de delve zelf, na 7 minuten.

[ Voor 29% gewijzigd door nzall op 11-09-2024 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap