aangepast
[ Voor 97% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2024 00:25 ]
nothing stops this train
[ Voor 97% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2024 00:25 ]
nothing stops this train
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 01-09-2024 03:12 ]
Je main zal toch een hoop aantal levels zijn teruggezetXeor schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:49:
Ik ben momenteel WoW aan het installeren om het weer eens te proberen. Ik denk niet dat ik meteen de nieuwe expansion koop, want ik ben gestopt tijdens Cataclysm en ik denk dat er nog genoeg te ontdekken valt. Hebben jullie nog tips voor een terugkerende speler?
Dankjewel! Is Kul Tiras ook voor de Horde? En klopt het wat ik zeg dat Kul Tiras onderdeel is van BFA? Of moet ik toch maar meteen starten met Shadowlands? Ik twijfel om toch meteen met de nieuwe uitbreiding te beginnen, maar volgens mij mis ik dan teveel.tweakduke schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:53:
[...]
Je main zal toch een hoop aantal levels zijn teruggezet![]()
Begin anders met de Kul tiras quest lijn of als het al kan de shadowlands. Veel plezier met de cinematics en de main quest lijn, ik vond het heel leuk om dat allemaal te doen.
De horde heeft een ander startpunt voor the Battle of azeroth dan Kul tirasXeor schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:32:
[...]
Dankjewel! Is Kul Tiras ook voor de Horde? En klopt het wat ik zeg dat Kul Tiras onderdeel is van BFA? Of moet ik toch maar meteen starten met Shadowlands? Ik twijfel om toch meteen met de nieuwe uitbreiding te beginnen, maar volgens mij mis ik dan teveel.
Wat is nu logisch? Waar moet ik beginnen? Sorry hoor, maar ik weet even echt niet waar ik moet starten. Helemaal opnieuw beginnen zie ik ook niet zitten. Ik vind het leuk om te verkennen en quests te doen. Dungeons vind ik ook wel leuk, maar raids iets minder. Ik ben ook niet meer van het uren achter elkaar gamen.tweakduke schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:36:
[...]
De horde heeft een ander startpunt voor the Battle of azeroth dan Kul tiras
Je mist inderdaad behoorlijk veel als je meteen de nieuwe expansion in gaat. Het kan wel, maar ik zou zelf een iets meer chronologische volgorde doen.
Je hebt sowieso level 68 nodig voor je naar de nieuwe content zone magXeor schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:30:
[...]
Wat is nu logisch? Waar moet ik beginnen? Sorry hoor, maar ik weet even echt niet waar ik moet starten. Helemaal opnieuw beginnen zie ik ook niet zitten. Ik vind het leuk om te verkennen en quests te doen. Dungeons vind ik ook wel leuk, maar raids iets minder. Ik ben ook niet meer van het uren achter elkaar gamen.
Dat is ook waar.. ik denk soms te moeilijkmentalozzie schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:42:
Zou gewoon met de nieuwe expansion beginnen.. je krijg in het begin een vette samenvatting wat er allemaal gebeurd is (filmpje) en dan heb je ook genoeg content.
Verwijderd
Ik speel momenteel niet maar lijkt me sterk dat het heel anders is nu. Ik zal het zo doen; maak een nieuw character en begin lekker met spelen in het nieuwe start gebied. Daarna een expansion kiezen via Chromie die je aanspreekt. Heb je het naar je zin, hop door levelen tot het TWW level. Wil je sneller daarheen, boost gebruiken of bestaand character met hoger level herpakken.Xeor schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:56:
Oke, dan ga ik toch maar beginnen met de nieuwe expansion. Is het beter om een nieuw personage te maken met de level 70 boost, of om een bestaand personage te ‘upgraden’? Sorry voor de vele vragen, maar het is al zo lang geleden dat ik WoW heb gespeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2024 15:37 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Xeor op 01-09-2024 15:31 ]
Playstation 5
Meteen met de nieuwe uitbreiding? En welke Realm ?Bandicool schreef op maandag 2 september 2024 @ 07:50:
Ben vandaag ook weer begonnen na kleine 14 jaar. Geen idee waar ik moet beginnen haha. We gaan het zien. Lvlen en dan zien we wel waar we eindigen.
[ Voor 4% gewijzigd door Xeor op 02-09-2024 10:16 ]
Er zijn geen dode realms meer, want de meeste zijn met elkaar verbonden. Sterker nog, je kunt nu zelfs lid worden van een guild die niet in jouw eigen realm-cluster zit. Een realm transfer is dus niet nodig. Als Orgrimmar leeg lijkt, komt dat waarschijnlijk omdat iedereen in de nieuwe stad is, waar alles te vinden is wat Orgrimmar biedt, en meer. Bij mij lijkt Stormwind City ook uitgestorven, maar de realm is dat zeker niet.Xeor schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:29:
Vandaag even ingelogd, maar de realm is helemaal dood. Orgrimmar is helemaal leeg en een realm transfer kost ook weer geld.
Mijn advies zou zijn om gewoon een nieuw character te maken en via chromie een oude expansion te spelen. Dan hoef je niet direct geld te betalen om de nieuwe expansion te kunnen spelen en kan je eerst weer eens aanvoelen of je het weer leuk vindt.Xeor schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:09:
[...]
Meteen met de nieuwe uitbreiding? En welke Realm ?
Niemand heeft meer iets in orgrimmar te zoeken momenteel. daarom is het waarschijnlijk dood. Opzich zonde natuurlijk maar ik zie geen reden om in Sw of Org te zijn omdat de nieuwe hoofdstad echt alles heeft. zelfs de tradingpost.Xeor schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:29:
Vandaag even ingelogd, maar de realm is helemaal dood. Orgrimmar is helemaal leeg en een realm transfer kost ook weer geld.
hothead lesbian? wat.. ik heb blijkbaar iets gemist. Then again, ik maak me niet zo druk om dat soort dingen. Vind haar echt een van de minst boeiende karakters van de expansion. Then again, mensen kwijlen ook over Xal.Zeror schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:37:
Ik kwam dit fan art tegen van Alleria Windrunner. Echt, waifu materiaal OMG![]()
![]()
Maakt van de hotheaded lesbian, wat Blizzard van haar gemaakt heeft, gelijk een badass powervrouw! De ingame design van Alleria zou wel wat meer dit mogen zijn.
[Afbeelding]
Klik voor origineel
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zou ook niet weten wat ik momenteel in stormwind te zoeken hebt lol.Ricmaniac schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:11:
[...]
Niemand heeft meer iets in orgrimmar te zoeken momenteel. daarom is het waarschijnlijk dood. Opzich zonde natuurlijk maar ik zie geen reden om in Sw of Org te zijn omdat de nieuwe hoofdstad echt alles heeft. zelfs de tradingpost.
Fascinerend ook, gezien Alleria nooit een lesbian is geweest. Volgens mij is ze altijd samen met Turalyon geweest.corset schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:02:
[...]
hothead lesbian? wat.. ik heb blijkbaar iets gemist. Then again, ik maak me niet zo druk om dat soort dingen. Vind haar echt een van de minst boeiende karakters van de expansion. Then again, mensen kwijlen ook over Xal.
Op ieder potje etc
dat dus, ik gok weer een asmongold dingetje. Die heeft een of andere hate boner voor de game omdat er een "gehandicapt woke personage" in zitEdrill schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:22:
[...]
Fascinerend ook, gezien Alleria nooit een lesbian is geweest. Volgens mij is ze altijd samen met Turalyon geweest.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nee, ik vind de uitstraling van Alleria typisch lesbisch of bi met dat asymmetrische kapsel. I know dat ze geen lesbienne is.Edrill schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:22:
[...]
Fascinerend ook, gezien Alleria nooit een lesbian is geweest. Volgens mij is ze altijd samen met Turalyon geweest.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je dan toch iets te klagen hebt, zou je de ontbrekende gezichtstatoeage kunnen noemen. Maar lesbisch…Zeror schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:01:
[...]
Nee, ik vind de uitstraling van Alleria typisch lesbisch of bi met dat asymmetrische kapsel. I know dat ze geen lesbienne is.
Nee dat nog niet. Eerst dragonflight en zit op twisting Nether.Xeor schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:09:
[...]
Meteen met de nieuwe uitbreiding? En welke Realm ?
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik zou Shadowlands even laten voor wat het is. Battle For Azeroth is nog wel een goed idee, omdat daarin Xal'atath een belangrijke rol speelt in de endgame campaigns, maar Shadowlands moet je eigenlijk met 4 verschillende personages spelen omdat elke Covenant een aparte verhaallijn heeft, en de verhaallijnen van Battle for Azeroth en Shadowlands zijn eigenlijk van bedenkelijke kwaliteit. Het probleem is dat de hoofdschrijver van World of Warcraft, Alex Afrasiabi, aan het einde van Legion een persoonlijke vendetta had en daardoor Sylvanas in een hoekje had geschreven, wat zijn weerslag had op de verhaallijn van het hele spel. Hij is dan in 2020 ontslagen vanwege het sexual harassment schandaal dat in 2021 aan het licht is gekomen. Maar de developers waren voor BfA en Shadowlands gebonden aan de verhaallijn die Afrasiabi had uitgestippeld, en ze hebben pas naar het einde van Shadowlands iets aan kunnen doen. Dus de hele verhaallijn van BfA en SL is een ramp daardoor.Desutoroiya schreef op maandag 2 september 2024 @ 16:28:
Dit weekend weer begonnen. Begonnen als een Void Elf Hunter.
Ben wel begonnen met de uitbreidingen die ik zelf nog niet had gespeeld. (Battle of Azeroth, Shadowlands en Dragonflight) Voordat ik naar het nieuwe deel ga, ook om weer in te komen en ook om de lore mee te pakken.
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 02-09-2024 22:48 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Op welke class is je keuze gevallen? En ga je direct The War Within spelen, of begin je in een oudere expansion?Xeor schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:56:
Bedankt allemaal, ik heb een nieuwe character aangemaakt op Terren Mill.
Je kan het elke keer proberen? is het niet day-locked?Lashrom schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:42:
Helaas telkens geen geluk met Beledar's Spawn, zelfs met 8 alts. Lees hier en daar dat nogal wat mensen het in de eerste of tweede poging al binnen hebben. Zieke geluk! Wel altijd leuk zo met z'n allen ernaar hunten.
nothing stops this train
Je kan het meerdere keren op een dag doen, maar inderdaad met een andere character ;-)Kol Nedra schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:47:
[...]
Je kan het elke keer proberen? is het niet day-locked?
of kan je meerdere keren per dag doen, mits je dus een andere character neemt?
Ik speel nu een Night Elf Fury Warrior, maar ik heb The War Within nog niet gekocht. Ik ga eerst Dragonflight spelen om te bepalen of ik er weer lekker in kan komen. Het levelen gaat best snel, dus misschien maak ik nog meer characters aan om te kijken welke het beste bevalt.Sephirus schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:24:
[...]
Op welke class is je keuze gevallen? En ga je direct The War Within spelen, of begin je in een oudere expansion?
Als ik dat zo zie is eerder je antwoord "ik ga geen alt levelen" ipv "ik twijfel om een alt te levelen" hahahmentalozzie schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 14:23:
Zit te twijfelen om nog een alt te levelen, heb nu alleen een lvl 80 hunter. Stiekem vindt ik het wel prima zo. Wil gewoon de mythics + raids zien... alts boeien mij nooit zoveel.
Na 5 minuten inloggen op mijn Devoker ben ik het alweer zat
World Quests kun je openen door de campaign te doen. Je moet er niet eens level 80 voor zijn.rahd schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:00:
Door alle problemen hier is mijn Mage nog geen eens level 80.
Hoop dat snel te worden en World Quest te openen voor alts.
Heb wel heel veel mats gekocht door die Auction House lag die er was hihi, want ik vind het heel leuk om professions te levelen in wow.
Ging ook om veel mats van vorige expansion, maar toch, heb mijn Dragon Isles Engineering naar 100 gebracht, want die was nog onder 50.
Maar vind TWW tot nu toe erg leuk, al ben ik nog geen 80, leuker dan Dragonflight
Ah dat is zuur! Maar er is volgens mij geen deadline om Beledar te bemachtigen als het goed is. Dus vroeg of laat zijn er steeds meer die het hebben en is de kans groter om het te bemachtigen denk ik zo.nzall schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:48:
Het probleem dat ik heb met Beledar is dat ik vanwege mijn werk maximum 3 pogingen per dag kan doen, en vaak maar 2: soms om 4 uur, maar vaak enkel om 7 en 10 uur. 1 uur 's nachts en 3 uur 's nachts slaap ik, 7u 's ochtends ben ik aan het ontbijten, en om 10u 's ochtends en 1u 's middags ben ik aan het werken. Maar gelukkig heeft die mount een drop chance van 3%, dus zou normaal niet al te lang moeten duren.
Als je overigens zegt met 8 characters per dag, hoe doe je dat? Er zijn maar 8 momenten per dag waarop je dat kan doen, omdat het maar om de 3 uur spawnt. Heb je dan echt je alarm staan elke 3 uur?
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 03-09-2024 17:33 ]
Ik heb zelf eigenlijk alles wel gedaan qua quests, dus nu maar begonnen om mijn warrior en warlock naar 80 te brengen. Ik wil ook een earthen in mijn warband, maar das even wachten helaas.mentalozzie schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 14:23:
Zit te twijfelen om nog een alt te levelen, heb nu alleen een lvl 80 hunter. Stiekem vindt ik het wel prima zo. Wil gewoon de mythics + raids zien... alts boeien mij nooit zoveel.
Na 5 minuten inloggen op mijn Devoker ben ik het alweer zat
Dat is het hem net: met Karokta en Breezebiter dacht ik dat ook, dus die heb ik nooit gefarmed tijdens Dragonflight. Maar na een tijdje gaan de meeste farmers naar andere gebieden over, en dan zijn er minder groepen om te farmen en wordt het een pak moeilijker om groepen te vinden en dus een kill te kunnen scoren. Ik wil echt niet Beledar's Spawn op mijn eentje moeten farmen, dus ik wil die hebben nu mensen nog groepen aan het maken zijn.Lashrom schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:08:
[...]
Ah dat is zuur! Maar er is volgens mij geen deadline om Beledar te bemachtigen als het goed is. Dus vroeg of laat zijn er steeds meer die het hebben en is de kans groter om het te bemachtigen denk ik zo.
nothing stops this train
Het dooddoen is niet het probleem. het is het vinden in de zone waar ik liever de hulp van andere sperls wil gebruiken. Heb echt geen zin om 20 verschillende spawn points op mijn eentje te coveren...Kol Nedra schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:21:
Beledar kun je solo farmen volgens mij, hij doet niet veel dmg.... moet vast makkelijk te doen zijn zeker met een tankspec
Exploration is idd character specific.Xeor schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 21:01:
Waar ik wel de kriebels van krijg, zijn al die uitroeptekens voor nieuwe quests en het feit dat ik nog geen enkele zone heb ontdekt op mijn nieuwe character, terwijl ik dat allemaal al had op mijn vorige main character.
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 04-09-2024 11:17 ]
nothing stops this train
Werkt de heritage armor en achievement voor boost? dat volgens mij niet toch ? Dat maakt het voor mij dat ik hem moet levelenKol Nedra schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:25:
Earthen unlocked, ik heb nog een boost klaar staan.
Earthen is naast Evoker fijne altjes om extra te farmen (racial skill) dus ik denk eraan om een earthen hunter te maken
nee werkt volgens mij niet, maar ach komt wel bij volgende timewalkingRicmaniac schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:31:
[...]
Werkt de heritage armor en achievement voor boost? dat volgens mij niet toch ? Dat maakt het voor mij dat ik hem moet levelendus wacht wel tot november ofzo als we weer zo'n zieke xp boost krijgen van anniversary event of wat dan ook haha
nothing stops this train
Zat zelf te denken aan een Earthen PalladinKol Nedra schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:25:
Earthen is naast Evoker fijne altjes om extra te farmen (racial skill) dus ik denk eraan om een earthen hunter te maken
Ik heb een Earthen Shaman op de planning staan.Jorah_Newstone schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:04:
[...]
Zat zelf te denken aan een Earthen Palladin
Volgens Wowhead werken boosts en race changes dus wel voor heritage armor.Ricmaniac schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:31:
[...]
Werkt de heritage armor en achievement voor boost? dat volgens mij niet toch ? Dat maakt het voor mij dat ik hem moet levelendus wacht wel tot november ofzo als we weer zo'n zieke xp boost krijgen van anniversary event of wat dan ook haha
Begrijpelijk, uiteindelijk zullen het denk ik niet meer 40 man raid zijn, maar 20 man. Zelfs dan is het een prima hoeveelheid om Beledar te raiden. Awel, hopelijk krijgen we het allemaal snel genoeg ;-)nzall schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 21:45:
[...]
Het dooddoen is niet het probleem. het is het vinden in de zone waar ik liever de hulp van andere sperls wil gebruiken. Heb echt geen zin om 20 verschillende spawn points op mijn eentje te coveren...
Earthen ook unlocked. Ik vind het alleen jammer dat ze qua bouw hetzelfde zijn als Dwarfs. Had gehoopt dat ze iets langer of groter zijn. Maar goed, dan zijn het ook geen dwarfs/Earthens meer.Kol Nedra schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:25:
Bedankt voor de waardevolle tipsRicmaniac schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:16:
[...]
Exploration is idd character specific.
Maar er zijn toys die je kan kopen voor gold om alle exploration te unlocken voor je alt.
[Afbeelding]
Die map linksonder unlocked wat explored is over je gehele warband (account)
De uitroeptekens kan je uitzetten door deze optie aan te vinken in interface options
[Afbeelding]
voor Horde wel een grote verandering, dwarves hadden we nog nietLashrom schreef op woensdag 4 september 2024 @ 15:35:
[...]
Begrijpelijk, uiteindelijk zullen het denk ik niet meer 40 man raid zijn, maar 20 man. Zelfs dan is het een prima hoeveelheid om Beledar te raiden. Awel, hopelijk krijgen we het allemaal snel genoeg ;-)
[...]
Earthen ook unlocked. Ik vind het alleen jammer dat ze qua bouw hetzelfde zijn als Dwarfs. Had gehoopt dat ze iets langer of groter zijn. Maar goed, dan zijn het ook geen dwarfs/Earthens meer.
nothing stops this train
Die heb ik alnzall schreef op woensdag 4 september 2024 @ 15:09:
[...]
Je kunt ondertussen ervoor zorgen dat je je 5 warband mentors hebt.
Zit hier ook pas met mijn eerste char op level 77rahd schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:56:
Al 5 level 80?![]()
Jeetje spelen jullie heel de dag wow?
Ik heb niet eens 1 level 80 nog, nog 2 balken te gaan denk ik.
(tussen het eten koken hier eve posten)
Speel vrij veel jarahd schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:56:
Al 5 level 80?![]()
Jeetje spelen jullie heel de dag wow?
Ik heb niet eens 1 level 80 nog, nog 2 balken te gaan denk ik.
(tussen het eten koken hier eve posten)
Ja, en de classes die er toen niet waren (DK, DH, Monk, Evoker) hebben ook een Tier 2 inspired set die bij hun class past. Ook heel vet.Ricmaniac schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:36:
[Afbeelding]
https://www.wowhead.com/n...tm_source=discord-webhook
Heel lijp![]()
Wat zijn sommige tier 2 models nice nu zeg met die HD textureshunter tier was echt lelijk. nu vind ik hem wel wijs haha.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 04-09-2024 22:00 ]
Ik kan bevestigen dat de boost werkt met behoudt van de Heritage Armor quest; gisteren de Earthen vrijgespeeld, geboost naar 70, en de quest-line voltooid.nzall schreef op woensdag 4 september 2024 @ 15:09:
[...]
Volgens Wowhead werken boosts en race changes dus wel voor heritage armor.
Maar echt, met een iets of wat geoptimaliseerde route ben je er op een paar uurtjes door, zeker omdat je maar level 50 krijgen. en wachten tot november met de 20% EXP bonus is idd een goed idee. Je kunt ondertussen ervoor zorgen dat je je 5 warband mentors hebt.
Conjurable Mage food kunnen ze wel eten.JBplap schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:09:
[Afbeelding]
Als healer zou ik iig geen Earthen gaan spelen, beetje duur...
wel een ontzettende oversight van Blizzard anders.Sephirus schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:31:
[...]
Conjurable Mage food kunnen ze wel eten.
Je kan tegenwoordig een follower dungeon starten, magefood looten en weer leaven.
Dat hoef je dan maar één keer te doen per login.
Nog steeds niet ideaal. Maar wel gratis.
Earthen is voor mij een prima altje, een ideale farmer voor mining en herbing (racial)Akaendra schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:57:
[...]
wel een ontzettende oversight van Blizzard anders.
Sowieso als DPS zijnde kun je maar beter ook geen Earthen rollen, die gemstats zijn gewoon minder dan bijv een feast.
Ja dat gaat gebuffed worden maar zal denk ik meer in lijn zijn met blue food dan met feasts.
Persoonlijk zou ik die hele racial redesignen of iig ervoor zorgen dat ook Earthen gewoon voedsel kunnen eten.
nothing stops this train
[ Voor 3% gewijzigd door Mitchell-CWD op 06-09-2024 00:21 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ik heb toevallig recentelijk een filmpje langszien komen op youtube van iemand die dat voor Earthen uit was gedaan heeft:Carthrax schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 08:55:
Ik las gisteren op Icy dat je als Earthen snel kan levellen door alleen maar gebieden te ontdekken, dus snel even testen. Met mijn low level earthen naar Dalaran Crystalsong Forest en even wat rondvliegen...en het kloptKon niet heel lang testen maar het gaat best snel.
dan is het nog niet eens zo'n heel gek idee haha dan is het 12 uurtjes rondvliegenstickfiguur schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 08:58:
[...]
Ik heb toevallig recentelijk een filmpje langszien komen op youtube van iemand die dat voor Earthen uit was gedaan heeft:
YouTube: I Found the Most INSANE Way to Level in World of Warcraft
Ik zie dat een Earthen 200% increased exp krijgt van exploration en als je 5 op 80 hebt krijg je nog eens +25% maar alsnog lijkt me dat best een lange rondreis
Het maakt het allemaal wel erg makkelijk en levelen meer een uitgebreide tutorial dan een avontuur.bakkerjangert schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:53:
Voor mensen die nog een lager level zijn, kunnen het beste levelen in Dragon Flight. Blizzard heeft daar enorme buffs in aangebracht. Ga ook maar eens een nieuwe toon levelen denk ik. Zou dit permanent zijn?
Dat is dus wat ik zo jammer vind.tuinïnen schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:35:
[...]
Het maakt het allemaal wel erg makkelijk en levelen meer een uitgebreide tutorial dan een avontuur.
Ben retail aan het proberen, maar het gaat zo makkelijk dat levelen. Welke skill je ook gebruikt de mob gaat neer en zelf kan je niet dood. Weet niet of dat het er leuker op maakt.
[ Voor 19% gewijzigd door grote_oever op 06-09-2024 10:42 ]
Helemaal mee eens. vind het ook te ingewikkeld en geeft je erg fomo dat je het verkeerd doet.grote_oever schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:40:
Misschien een domme vraag; Maar na de tweede expension weet ik nog steeds niet hoe ik om moet gaan met de specalization. Ik blijf het een complexe constructie vinden en durf mijn punten er eigenlijk niet in te investeren omdat ik niet goed weet waar ik in investeer en waarom.
Ik heb twee chars die ik max level heb met: Enchanting, tailoring, mining en enginering.
Iemand toevallig een goede guide die me wat richtlijnen kan geven? Zie namelijk ook veel verschillende guides die net wat anders aangeven.
Veel guides geven aan dat de keuze uiteindelijk niet veel uitmaakt omdat alles uiteindelijk toch vrij komt. Maar ik merkte bij de vorige expansion dat ik nooit zover kom omdat ik toch regelmatig wow pauzeer. Dus het begin moet wel goed zijn voor mij.
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 06-09-2024 10:46 ]
Dit inderdaad. Bedankt voor de link, ga ik eens naar kijken. Site ken ik zo niet, dus neem hem zeker even door.Ricmaniac schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:44:
[...]
Helemaal mee eens. vind het ook te ingewikkeld en geeft je erg fomo dat je het verkeerd doet.
Ik stuur je ff een DMMitchell-CWD schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 00:21:
Weet iemand nog een leuke guild? Ben geen die-hard speler ofzo dus zoek een guild voor de gezelligheid en om bv wat lagere M+'s te doen en wellicht de normal raid ofzo.
Met de 20th anniversary event komen er blijkbaar ook nog twee nieuwe motorbike mounts.
![]() | ![]() |
[ Voor 85% gewijzigd door Ricmaniac op 06-09-2024 11:24 ]
Begin moet zeker goed zijn.grote_oever schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:40:
Misschien een domme vraag; Maar na de tweede expension weet ik nog steeds niet hoe ik om moet gaan met de specalization. Ik blijf het een complexe constructie vinden en durf mijn punten er eigenlijk niet in te investeren omdat ik niet goed weet waar ik in investeer en waarom.
Ik heb twee chars die ik max level heb met: Enchanting, tailoring, mining en enginering.
Iemand toevallig een goede guide die me wat richtlijnen kan geven? Zie namelijk ook veel verschillende guides die net wat anders aangeven.
Veel guides geven aan dat de keuze uiteindelijk niet veel uitmaakt omdat alles uiteindelijk toch vrij komt. Maar ik merkte bij de vorige expansion dat ik nooit zover kom omdat ik toch regelmatig wow pauzeer. Dus het begin moet wel goed zijn voor mij.
[ Voor 15% gewijzigd door JBplap op 06-09-2024 12:34 ]
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq