Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
Desutoroiya schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:10:
Begint bij mij ook weer te kriebelen om te spelen. Laatste expansion gespeelt was Legion. :X
Ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe character begin. Wat denken jullie?
Zeker doen! Ik vind het zelf het fijnste om een nieuwe character te starten, want dan begrijp ik de mechanics weer wat beter. Stap je in op je oude lvl 70, dan ben ik snel overrompeld en snap ik helemaal niet meer wat ik aan het doen ben ;)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik ben ook een terugkerende speler, redelijk recent nog wow classic BC en een deel van WoTLK meegepakt maar wat retail betreft waren de laatste WoD en Legion. Ik speelde toen der tijd een prot warrior, resto/guardian druid en een rogue. Gisteren ben ik maar weer begonnen met m'n oudste character te levelen, undead warrior.

Die was door de level squish zo rond de 30 en inmiddels geloof ik level 46. Op m'n gemakje door de dragonflight expansion aan het spelen, moet wennen aan een hoop dingen maar voelt wel weer comfortabel en de eerste zone is al een stuk interessanter qua layout enzo dan ik gewend ben. Ik bewaar de level 70 boost nog maar even, toch altijd wel fijn om een class door het levelen te leren kennen.

Nog even een domme vraag maar is er een manier om de map groter te maken? Heb een beetje gespeeld met UI scaling maar het effect is beperkt tenzij ik de rest van de UI gigantisch maak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Dazzler2120 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:09:
Ik denk dat ik vanavond eens ga besteden aan het opschonen van mijn UI, het op orde krijgen van mijn hotkeys etc.
Zijn er hier tank mains die hun setup kunnen delen (keybinds, welke UI wordt gebruikt enzo)
Ik probeer een beetje een beeld te krijgen van een fijne setup, maar vind het nog lastig te creëren.
De beste tip die ik kan geven is je mouse thumb buttons te binden aan spells die je on the move dient te gebruiken.
Ook zou ik adviseren het strafen van QE naar AD te verplaatsen en het draaien van de camera over zou laten aan het besturen met de muis. Zo heb je twee extra buttons met 3 modifiers (shift ctrl alt) binnen het kleinst mogelijke bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
RMB schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:51:
[...]

De beste tip die ik kan geven is je mouse thumb buttons te binden aan spells die je on the move dient te gebruiken.
Ook zou ik adviseren het strafen van QE naar AD te verplaatsen en het draaien van de camera over zou laten aan het besturen met de muis. Zo heb je twee extra buttons met 3 modifiers (shift ctrl alt) binnen het kleinst mogelijke bereik.
Ja klopt, ik had idd al strafen op AD gezet zodat ik Q, E als interrupt buttons heb. Ik ben eigenlijk vooral zoekende hoe ik mijn rotations op de bar ga zetten. Zaken zoals heroic leap en charge ga ik op de muis zetten denk ik.
Dit soort zaken voelt voor mij echt vaak als hogere wiskunde, dus meestal volg ik gewoon een advies van anderen en als dat werkt blijf ik daarbij, werkt het niet zoek ik een andere oplossing :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:30
Desutoroiya schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:10:
Begint bij mij ook weer te kriebelen om te spelen. Laatste expansion gespeelt was Legion. :X
Ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe character begin. Wat denken jullie?
Ik denk ook dat je een nieuwe character gaat beginnen :P

Ik ben nog niet helemaal om, maar het kriebelt nog steeds. Ik kijk de eerste ervaringen nog even aan voor ik ook aan boord wil gaan. Hoor nog wat mixed feelings over de leveling experience (de een vindt het te moeilijk, de ander te makkelijk) en de nerfs / buffs die Blizzard de eerste dagen heeft gedaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Denman op 28-08-2024 11:39 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
Levelen te moeilijk zou ik wel bijzonder vinden. Ik ben echt overal doorheen gevlogen en alles viel meteen om. Begrijp wel dat ze de scaling wat aangepast hebben.

Uiteraard scheelt het wel iets dat ik met 522 ilvl begon en daardoor ook niet de moeite had genomen om gear te wisselen tot level 80. Maar je krijgt ook gear tijdens het questen natuurlijk. Als nieuw character duurt het iets langer en dat mag ook wel vind ik.

Op level 78 of zo ging alles wel harder slaan en kostte het meer tijd om ze neer te krijgen, maar op level 80 werd het pas echt lastiger. Scaling daar was even anders. Maar dit gaat heel snel veranderen als je gear krijgt uiteraard.

Het was echt lachwekkend wat er in dungeons gebeurde door scaling. Een level 70-71 of zo oneshot alles zelfs zonder goede gear als er hogere level spelers in de groep zijn. Nadat ik de campaign quests had gedaan en nog 1,5 level moest tot 80 ben ik dungeons gaan doen en soms liet ik gewoon de tank maar vooruit lopen en alles oneshotten. Ik kon zelf amper een cast doen als mage voor cooldowns. Enige dat beetje hielp was instant casts :P

Gisteren en vanavond alleen geen tijd om te spelen, dus ben achteraf wel blij dat ik toch early access heb gedaan. Eens kijken wat er allemaal te doen valt qua nieuwe dingen deze reset. Zal wel weer diverse events zijn die renown geven en bijbehorende quests voor gear upgrades. En uiteraard nu dus heroic dungeons. Oh en professions zou weer wat nieuwe dingen moeten hebben deze reset geloof ik. We gaan het zien ergens deze week :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beavbusi schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:32:
Heeft er iemand een leuk lijstje met toffe/must have add ons voor de teruggekeerde speler ? Heb er wel veel zin in in :)
Heb geen lijstje voor je maar kan Better Bags echt aanraden :P
Maakt je bag veel overzichtelijker en je kan het mooi catogoriseren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GC60FTQqcwcwifPUWU_8WUufinU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yYrUk2dI1TMbREZXTWPsuJ04.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 13:03
Afgelopen weekend begonnen en alles echt op ze gemakkie, tijd is beperkt door de weeks dus haasten heeft geen zin.

Begonnen met Warlock, switch gemaakt naar Rogue complete 1e zone met side quests gedaan, op 2 na alles story lines kunnen doen want die unlock je pas na compleetheid laatste zone (Hallowfall). 76 met de Rogue, toen toch met Hunter (survival) leuk, maar totaal niet uitdagend genoeg.

Toch weer terug bij de Warlock, begin nu, op lvl 76 aan the deeps, wat een gave zone is dat zeg... Lekker ook met Dialogue UI. Vermaak me kostelijk, elke dag op de zaak het gevoel dat je s'avonds verder mag exploren. Dan weet ik dat de uitbreiding geslaagd is voor mij.

Wat betreft de Earthen unlock, ik gebruik voornamelijk Zygor guides met de complete zone+side quests. Als ik alles zones gedaan heb (dat is dus, wat ik zie in de quest log, ook helpen voor unlock Allied races) de earthen unlocked.

Vraag 2: Stel ik boost die naar 70 (nog over van Epic edition), maak je dan nog kans op heritage, ik weet van een paar XPAC terug dat je echt zelf moet levelen om hier gebruik van te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat ik vanavond eens ga besteden aan het opschonen van mijn UI, het op orde krijgen van mijn hotkeys etc.
Heb ik gisteren ook gedaan, ja. Had best wel wat addons die al in tijden niet meer geupdate zijn en steeds meer LUA errors veroorzaakten. Dus die maar weggehaald. Soms loont het trouwens ook om naast Curseforge ook bij WoWUp te checken of je addons up to date zijn. Of om te kijken via WoWInterface voor de laatste versie. Curseforge, ondanks de grootste addon tool, heeft niet altijd de laatste versie namelijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Zeror schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:40:
[...]

Heb ik gisteren ook gedaan, ja. Had best wel wat addons die al in tijden niet meer geupdate zijn en steeds meer LUA errors veroorzaakten. Dus die maar weggehaald. Soms loont het trouwens ook om naast Curseforge ook door WoWUp te checken of je addons up to date zijn. Of om te kijken via WoWInterface voor de laatste versie. Curseforge, ondanks de grootste addon tool, heeft niet altijd de laatste versie namelijk.
Nee klopt. Ik zat bv te kijken naar ElvUI, die is niet in CurseForge te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dazzler2120 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:44:
[...]

Nee klopt. Ik zat bv te kijken naar ElvUI, die is niet in CurseForge te vinden.
Elvui is tegenwoordig hier te vinden.
https://tukui.org/client

Met die app kun je makkelijk updaten, al blijft het nog een paar cliënts afgaan om up to date blijven :) Curseforge en weak aura's met name.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 20:27
De leveling hotfix is nog niet live gegaan merk ik , hoop dat het snel komt.. Het is nu nog net zo belachelijk makkelijk als gister.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Maar ook de gewone world content valt zo om, heroic dungeons evengoed.

Zucht ben bang dat het pas uitdagend wordt bij wat serieuzere m+ en heroic raiding.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Zijn er hier tank mains die hun setup kunnen delen (keybinds, welke UI wordt gebruikt enzo)
Ik probeer een beetje een beeld te krijgen van een fijne setup, maar vind het nog lastig te creëren.
Een onconventionele tip:

Maar probere eens ESDF te gebruiken ipv WASD voor MMO's.
Zo heeft je pink ook 3 makkelijk bereikbare toesten QAZ extra voor hotkeys.
En je pink kan nog steeds de modifiers gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
JBplap schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:01:
[...]

Een onconventionele tip:

Maar probere eens ESDF te gebruiken ipv WASD voor MMO's.
Zo heeft je pink ook 3 makkelijk bereikbare toesten QAZ extra voor hotkeys.
En je pink kan nog steeds de modifiers gebruiken.
Mijn muscle memory zegt: Nope :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:39
Eerste paar dungeon runs was weer feest. Campaign afgerond dus dacht ga wat normals. Geen idee hoe de dungeon eruit ziet of waar ik heen moet.

Komen er paar lvl 72-73 met mega hoge itemslvl steamrollen door die dungeon. Echt per 20 minuten een lvl erbij ofzo... na 3-4 runs werd ik wel gekickt want geen idee waar ik heen moest of kon zowat geen dps doen als lvl 78. Wat een grap xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ja, dat hebben ze nu ook meer in lijn gebracht. Het was de manier om je 480 alts met gemak naar lvl 80 te brengen :)
Niet dat Normals zo moeilijk zijn maar levellen was wel erg makkelijk zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Heeft hier nog iemand een aanrader voor een leuke community guild trouwens? Engels of Nederlands maakt niet zo veel uit, , mssn nog wel voorkeur voor een Engelstalige guild, maar zoek een beetje een leuke middelgrote casual community guild :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Cool weer een mountje van de nieuwe expansion :D
Nr 2 of 3 volgens mij.

Mount: Dauntless Imperial Lynx
Zone: Hallowfall
Event: Spreading the Light
kans op de mount uit die paarse tasjes die je van die weekly quests daar krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMEOUy8nsWj0Y3i6uHEwDAAc0q8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gRurVFheekLZUeNdu4yLeogB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 14:55
gisteren 80 gehit, geen prelaunch gekocht. Door main quest gegaan en die was done op lvl 78.
Laatste 2 levels heb ik dmv normal dungeons + world quests gedaan. Nu even de zones indidivueel opnieuw bezoeken om sidequests af te ronden voor renown/sojourner tot ik heroics in kan om me te preppen voor s1.

Moet wel zeggen, de algemene feel/vibe van tww is te smaken. Launch verloopt ook heel goed, weinig problemen ondervonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb gisteren eerst een uur aangeklooid met mijn UI en hotkeys, daarna begonnen met de campaign.
De story voelt interessant! Zijn nog niet heel ver gekomen, lvl 71 nu en 1x zo'n delve gedaan.
Natuurlijk als je je hotkeys hebt aangepast moet je vervolgens gaan wennen aan die nieuwe hotkeys :') Dus dat gaat een leerproces worden de komende tijd.

Ga vanavond wel nog wat aanpassingen doen. Ik kam YouTube: We've Made It SIMPLE! The Bellular War Within UI: A Lightweight, Cle... tegen voor tips over de UI, die vind ik wel goed uitleggen hoe ik dat kan aanpakken. Daarnaast m.b.v. https://docs.google.com/s...d=867090133#gid=867090133 mijn keybinds gegroupd en ingesteld.
Vanaf nu is het dus 'gewoon' gewenning :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 14:55
Quazii heeft ook heel goede uitleg ivm gebruik van elvui en meer.
Ik heb voor war within ook even zijn ui package in gebruik genomen en tot nu toe loopt dat heel goed voor mij.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Mijn progress so far:

Arcane Mage lvl 80 (main)
Frost Death Knigh lvl 72
Devastation Evoker lvl 71
Assassin Rogue lvl 71

Ik ga die 3 altjes langzaam lvlen, doe er voornamelijk de weekly events mee en rep grinden.
vooral low lvl characters met ilvl500+ is gewoon te sterk, zo kun je veel sneller rep grinden dan bijv met je lvl 80 main. Warband is nice, alle rep is shared :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

moet toch iets als aan wachten bent :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBues-gJLRGNGIivzKHl3g3HB2A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sWHoZT3YhvffljzeOpIDqCfY.png?f=fotoalbum_large

en paar min later 16:00 en heb item :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVE_lSa-Nv2PiZPeSAdWGPaaSBk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vPv4HZgra7Uw3DcsIpXOxvvL.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Motaro op 29-08-2024 16:03 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-09 11:53
is dat die taktak mount in Azj Kahet die een mount kan geven?

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

nzall schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 17:38:
is dat die taktak mount in Azj Kahet die een mount kan geven?
dezen kan je krijgen via Q https://www.wowhead.com/item=224150/siesbarg

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:33
mentalozzie schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:11:
Eerste paar dungeon runs was weer feest. Campaign afgerond dus dacht ga wat normals. Geen idee hoe de dungeon eruit ziet of waar ik heen moet.

Komen er paar lvl 72-73 met mega hoge itemslvl steamrollen door die dungeon. Echt per 20 minuten een lvl erbij ofzo... na 3-4 runs werd ik wel gekickt want geen idee waar ik heen moest of kon zowat geen dps doen als lvl 78. Wat een grap xD
campaign afgerond? laatste chapter komt pas uit 3 sept, daarna kan je ook de earthen questline doen ;)

• nzall
Dit is vreemd. Ik heb ineens geen voice acting meer. Alle dialog is precies gemuted. Ik heb niets in campaign cinematics, niets bij "stay a while and listen", niets bij world quests.

En ja, mijn audio settings zijn correct ingesteld.

[ Voor 12% gewijzigd door nzall op 29-08-2024 20:43 ]

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

• Motaro

Motaro

nzall schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:43:
Dit is vreemd. Ik heb ineens geen voice acting meer. Alle dialog is precies gemuted. Ik heb niets in campaign cinematics, niets bij "stay a while and listen", niets bij world quests.

heb ik soms ook is ook weer bug :P

nzall schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:43:

Yup helaas een bug. vond ik erg jammer bij de campaign dat stuk

• nzall
Is er een manier om die bug te fixen?

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:33
nzall schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:54:
Enige manier wat ik heb gevonden is om de wow client een herstart te geven. Bug is al 4x teruggekomen. Dus 4 keer opnieuw gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

zo deel 1 en deel 2 is ook weer gedaan voor Siesbarg https://www.wowhead.com/item=224150/siesbarg

morgen deel 3 gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Schijnt een bekende bug te zijn waar vele ook nog last van hebben. WoW herstarten werkt voor even, maar de kans is groot dat het daarna weer kan voorkomen.

Sinds Cataclysm niet gespeeld en dacht maar weer eens even een poging te wagen. Ziek veel veranderd en moet namelijk nog best wat bijspijkeren. Maar verdorie wat is Hallowfall toch een prachtige zone. Ondanks dat het levelen in dungeons ook nog wat redelijk snel gaat, heb ik dat toch maar achterwege gelaten en ben ik meer voor de world + side quests gegaan met mijn Frost mage. Daarna focus ik mij wel op de mythics en raids. Tot nu toe best vermakelijk! Al dat grinden voor mounts is voor mij echt niet bestemd.

Daarnaast ook weer gebruik gemaakt van mijn G600 muisie. Het speelt totaal niet lekker naar mijn gevoel ondanks dat ik de key bindings prima heb ingesteld. Met drie vingers op een muis voelt redelijk bizar aan. Wel een voordeel is dat ik meer zie gebeuren dan dat ik gefocust ben op de action bars om de skills te spammen. Ach ja, kwestie van wennen.

[ Voor 17% gewijzigd door Lashrom op 30-08-2024 01:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha yup dat was mijn eerste achievement in de nieuwe xpack 8)7 Bij toeval ook nog is. Ik zag dat ding en dacht kijken wat er gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Potverdikkie wat speelt het toch weer lekker weg. Ik ben inmiddels 76 ofzo op mijn undead warrior (oude main gestart vanaf level 33) en ik moet zeggen dat ze de dragonflight vibe (voorzover ik die meegekregen heb met een kwart van de campaign) goed hebben doorgetrokken. De story telling zit goed op orde, dat vliegen door de zones is echt super gedaan en veel beter dan de normale mounts zodra je er aangewend bent.

Ik denk dat ik "teveel" side content doe want ik zit nog in de kobold area en lijkt me dat er nog wel een aardig stuk campaign te doen is. Ik probeer er op te focussen maar het is lastig gezien er zoveel quests in de buurt zijn telkens.. Over de kobolds gesproken, ik vind het echt heel leuk gedaan hoe ze wat meer info geven over de "kobold history", zeker die verhaaltjes van oma haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Kan je TWW al vanaf level 69 spelen, of toch handiger om nog een dungeon te doen om 70 te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
So_Surreal schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:28:
Kan je TWW al vanaf level 69 spelen, of toch handiger om nog een dungeon te doen om 70 te worden?
Ik heb volgens mij overal vanaf level 68 voorbij zien komen, dus zou gewoon starten met TWW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
IntToStr schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:29:
[...]

Ik heb volgens mij overal vanaf level 68 voorbij zien komen, dus zou gewoon starten met TWW :)
Het ligt wel een beetje aan het niveau van je gear. Als je lvl 68 bent maar nog vrij laag ilvl gear hebt dan verwacht ik dat het niet meer zo makkelijk zal gaan, zeker nadat ze de difficulty omhoog verschaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:52

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Dazzler2120 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:57:
[...]

Het ligt wel een beetje aan het niveau van je gear. Als je lvl 68 bent maar nog vrij laag ilvl gear hebt dan verwacht ik dat het niet meer zo makkelijk zal gaan, zeker nadat ze de difficulty omhoog verschaald hebben.
Ik moest trouwens smakelijk lachen om die bluepost van Kaivax: "It is entirely intended that effort put into gearing translates into a significant combat advantage at the start of a new expansion, but the values we've been seeing are extreme, often not even allowing time for normal combat rotations." De meer cynische uitleg sluit denk ik beter aan bij de waarheid: spelers die níet early access hebben gekocht hebben nu ineens een incentive er bij voor de volgende keer. Omhoog met die early access sales.

Zo zoetjes aan is duidelijk dat scaling in World of Warcraft altijd dramatisch is, maar dit is toch gewoon te testen, ook als je game gemaakt is voor de bottom 5% en top 5% van je playerbase zou dit toch vroegtijdig duidelijk moeten zijn tijdens een avondje knetteren intern waarbij een scenario is een BiSsed-out party en een all-greens party door de content, met inachtneming van party skill level? Ik word hier verdrietig van want er is niet één uitleg of situatie waarbij ik geen medelijden krijg met Blizzard als bedrijf.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

en hij binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AyIs_hQB_ksEfHrsgcby8k2i0Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HiAss0X82Gm2qsIdzl9m4MQ8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p-JcBgBb7qWZqycAwteA8Sg8emI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XxvVZ5ZS5MM5taGSt04vtcSz.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Klauwhamer schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:27:
[...]

Ik moest trouwens smakelijk lachen om die bluepost van Kaivax: "It is entirely intended that effort put into gearing translates into a significant combat advantage at the start of a new expansion, but the values we've been seeing are extreme, often not even allowing time for normal combat rotations." De meer cynische uitleg sluit denk ik beter aan bij de waarheid: spelers die níet early access hebben gekocht hebben nu ineens een incentive er bij voor de volgende keer. Omhoog met die early access sales.

Zo zoetjes aan is duidelijk dat scaling in World of Warcraft altijd dramatisch is, maar dit is toch gewoon te testen, ook als je game gemaakt is voor de bottom 5% en top 5% van je playerbase zou dit toch vroegtijdig duidelijk moeten zijn tijdens een avondje knetteren intern waarbij een scenario is een BiSsed-out party en een all-greens party door de content, met inachtneming van party skill level? Ik word hier verdrietig van want er is niet één uitleg of situatie waarbij ik geen medelijden krijg met Blizzard als bedrijf.
Vind het wel aandoenlijk dat mensen zich zo druk maken om Early Access.. er is exact 0,0 player power gekoppeld aan de Early Acces.. Je levelt sneller. Wow! 6 uur ipv 8 uur.

Als mensen zich daar zo druk om maken, hoe goed is hun leven dan? Als dat het ergste is

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Client herstart en dan is de bug bij de volgende cutscne er weer

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:06:
[...]

Vind het wel aandoenlijk dat mensen zich zo druk maken om Early Access.. er is exact 0,0 player power gekoppeld aan de Early Acces.. Je levelt sneller. Wow! 6 uur ipv 8 uur.

Als mensen zich daar zo druk om maken, hoe goed is hun leven dan? Als dat het ergste is
Neuh, het is niet early access als principe. Daar is weinig mis mee als concept, al zal ik er nooit aan deelnemen. Er is wel wat mis dat dit -volgens mij- een ordinaire truc is geweest om volgende keer meer EA te verkopen. En er is weldegelijk player power gekoppeld aan early access -- en dat heeft m.i. maar twee redenen: als dat het géén bewuste truc is, betekent het dat in alle stages van game development niemand bij Blizzard is geweest die een playthrough heeft getest. Dat betekent nogal wat. En dat stoort mij. Waarom? Omdat ik in een grijs verleden behoorlijk fanatiek gespeeld heb en nog steeds de game een warm hart toedraag uit nostalgie.

Je kunt dit wegzetten als "goh wat heb je dan een kutleven als je dit vindt" maar tsja. Als dat de retoriek is, hebben wij verder inhoudelijk weinig te bespreken.

[ Voor 7% gewijzigd door Klauwhamer op 30-08-2024 11:12 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 17:44
Super nice! Het is mij voor dit moment toch iets teveel grinden, kudo's voor het doorzetten. Ik grinde gisteren ongeveer 200 van die eerste tokens in 1 uur. Toen dacht ik, ik ga het rustig aan doen (focussen op gearen, nu bijna 585).

Heb je nog tips om die currency te farmen?

Ik was gisteren thuis aan het werk, heb 7 uurtjes gewacht op de spawn van de boss. Gelukkig toen wel gelijk de vial gekregen :9

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:56
Vette mount ! Hoe krijg je deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klauwhamer schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:11:
[...]

Neuh, het is niet early access als principe. Daar is weinig mis mee als concept, al zal ik er nooit aan deelnemen. Er is wel wat mis dat dit -volgens mij- een ordinaire truc is geweest om volgende keer meer EA te verkopen. En er is weldegelijk player power gekoppeld aan early access -- en dat heeft m.i. maar twee redenen: als dat het géén bewuste truc is, betekent het dat in alle stages van game development niemand bij Blizzard is geweest die een playthrough heeft getest. Dat betekent nogal wat. En dat stoort mij. Waarom? Omdat ik in een grijs verleden behoorlijk fanatiek gespeeld heb en nog steeds de game een warm hart toedraag uit nostalgie.

Je kunt dit wegzetten als "goh wat heb je dan een kutleven als je dit vindt" maar tsja. Als dat de retoriek is, hebben wij verder inhoudelijk weinig te bespreken.
Welke player power dan? En levellen is geen player power. Dat is is 8 uur van je expansion content.. endgame zit er 0 player power in aangezien de meeste item vergaar methodes nog open moeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Diigii schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:14:
[...]

Super nice! Het is mij voor dit moment toch iets teveel grinden, kudo's voor het doorzetten. Ik grinde gisteren ongeveer 200 van die eerste tokens in 1 uur. Toen dacht ik, ik ga het rustig aan doen (focussen op gearen, nu bijna 585).

Heb je nog tips om die currency te farmen?

Ik was gisteren thuis aan het werk, heb 7 uurtjes gewacht op de spawn van de boss. Gelukkig toen wel gelijk de vial gekregen :9
met 5 man in cave bij ironword gaan farmen daar kan je deel 1 + 2 doen en krijgje soms Crackling Shard ( heb 7 ) en daar komt bijna niemand.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1lOyY3i08GWBd1i0A7fwJRtdyQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8xnkf9Aw02WIshrBC1A27cmY.png?f=user_large

deel 3 met 5 man naar dezen plek gaan. net boven Fearin Adv Azj-kahet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOLaRJRyEJP039ZK-oVY7VAutmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dboIpBxqZX0z8J7pPGGp7y6l.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:06:
[...]

Ik denk dat het een hoop mensen (inclusief ondergetekende) niet zo zeer gaat om het gevoel van een voorsprong van EA deelnemers, maar meer het principe dat zelfs een game als WoW tegenwoordig niet meer ontkomt aan EA.

Het is gewoon een vieze ontwikkeling. Net als met BO6 nu. Als je die in EA koopt kan je vanaf vandaag eerder mee doen aan de Beta. Misschien komt het door m'n leeftijd hoor, maar ik denk dan: Who Cares? Waarschijnlijk wordt je progress weer gereset en na een paar dagen spelen kan je anderhalve maand gefrustreerd gaan wachten tot het spel echt uit komt. Maar ze mikken hiermee doelbewust op een groep mensen die hier gevoelig voor zijn en zo kunnen ze aandeelhouders weer tevreden stellen.

Daar komt bij dat WoW Expansion releases traditiegetrouw helemaal kut verlopen qua servers en downtime, maar dat gaf ook wel weer charme aan het geheel. Je voelde je toch een beetje deel van het geheel, deel van de groep mensen die allemaal een Expansion hebben gekocht en allemaal "tegelijk" konden beginnen aan het nieuwe avontuur. Dit ruk je met een EA ook uit elkaar. Al heeft een EA dan wellicht wel weer een voordeel dat de druk op de servers beter verdeeld wordt.

Al met al is dit wel iets waar we mee zullen moeten leven. De enige manier om dit te stoppen is als gamers geen EA meer aanschaffen, en dat zie ik niet gebeuren. EA voor andere games bestaat al een tijdje en kennelijk zijn ze dus wel tevreden met het businessmodel...

Ik zou liever zien dat ze die energie stoppen in een nieuwe franchise (die dan niet geannuleerd wordt :+), of in WoW 2 of whatever. Zo zou de echte liefde die ik ooit had voor Blizzard weer terug kunnen komen, maar die kans is erg klein :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:20:
[...]

Welke player power dan? En levellen is geen player power. Dat is is 8 uur van je expansion content.. endgame zit er 0 player power in aangezien de meeste item vergaar methodes nog open moeten
Ben je nou serieus van mening dat een semantische discussie over "player power" belangrijker is dan wat er mis is gegaan met de early access? Ik vraag dit serieus, want ik begrijp hier helemaal niets van als je World of Warcraft en Blizzard een warm hart toedraagt of dit hebt gedaan.

Edit:

Ik citeer hier iemand de roadmap van Blizzard t.a.v. de early access:
"1. Sticking the early access behind the highest cost preorder, preventing players from experiencing the new expansion (on the 20th year WoW anniversary no less) together with friends/guildmates unless they pay an extortion fee.

2. Excessive focus only on that Epic edition with any/all adds and nagging.

3. Once EA day came, Blizzard immediately pumped out tons of spoilers and interviews and such as though the expansion was released.

4. When actually buying the expansion, it was totally designed to trick you.. multiple times to select the epic edition. Then it tried to trick you into selecting the 1 year subscription."

[ Voor 38% gewijzigd door Klauwhamer op 30-08-2024 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:20:
[...]

Ik heb sommige mensen iets horen zeggen over dat je een extra Restored Key kon bemachtigen voor Delves zodat je een extra stukje Champion equipment hebt tijdens Seizoen 1. Maar eerlijk gezegd is dat een absurde reden omdat je oneindig veel Champion gear kunt farmen in M+...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Klauwhamer schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:30:
[...]

Ben je nou serieus van mening dat een semantische discussie over "player power" belangrijker is dan wat er mis is gegaan met de early access? Ik vraag dit serieus, want ik begrijp hier helemaal niets van als je World of Warcraft en Blizzard een warm hart toedraagt of dit hebt gedaan.
DUs eerst ga je roepen dat Early Access "echt wel" player power heeft. En als ik dan om bewijs vraag mag ik het er niet over hebben? Bedankt voor het bewijzen dat de EA discussie nergens over gaat.

Wil je het doen? Doe het
Wil je het niet doen? Doe het niet

Dit klinkt heel erg als de "STOP HAVING FUN!" meme. En dat is de "Blizzard" roadmap? of gewoon weer een asmongold onzin iets? Of reddit. beetje zelfde niveau

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 30-08-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:32:
[...]

Ik heb sommige mensen iets horen zeggen over dat je een extra Restored Key kon bemachtigen voor Delves zodat je een extra stukje Champion equipment hebt tijdens Seizoen 1. Maar eerlijk gezegd is dat een absurde reden omdat je oneindig veel Champion gear kunt farmen in M+...
Ach ja, maar dat is echt super erg voor de gaming industrie!!!! etc etc. Laat ze lekker, mensen kunnen er gewoon niet tegen dat niet iedereen dezelfde keuzes maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:32:
[...]

DUs eerst ga je roepen dat Early Access "echt wel" player power heeft. En als ik dan om bewijs vraag mag ik het er niet over hebben? Bedankt voor het bewijzen dat de EA discussie nergens over gaat.

Wil je het doen? Doe het

Dit klinkt heel erg als de "STOP HAVING FUN!" meme. En dat is de "Blizzard" roadmap? of gewoon weer een asmongold onzin iets? Of reddit. beetje zelfde niveau
Q.E.D.

Veel plezier met je game, man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:32:
[...]

Wil je het doen? Doe het

-Knip- Niet nodig

[ Voor 5% gewijzigd door Mog op 30-08-2024 12:49 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Snoepmerk Trolli heeft een World of Warcraft promo waarbij je een extra pet kunt unlocken.
Zie: https://www.wowhead.com/n...-battle-pet-reward-345901

Nu zag ik dat Jumbo en Albert Heijn ook deze Trolli snoep verkopen en dus hoop ik heel erg dat die promo ook naar Nederland komt. En anders moet ik maar naar de snoep import shop om daar eens te kijken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 07:17:
[...]

Haha yup dat was mijn eerste achievement in de nieuwe xpack 8)7 Bij toeval ook nog is. Ik zag dat ding en dacht kijken wat er gebeurd
eigenlijk ook testen met mage ice block of de pala bubble :p

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoe lastig is het eigenlijk? EA is gewoon een ding in de gaming industrie. Er over gaan klagen in een tweakers topic gaat niks oplossen. Doe er aan mee, of doe het niet. The end.

Ik geniet gewoon van de game, misschien tijd dat anderen dat ook gewoon doen |:(

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 30-08-2024 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:22:
Snoepmerk Trolli heeft een World of Warcraft promo waarbij je een extra pet kunt unlocken.
Zie: https://www.wowhead.com/n...-battle-pet-reward-345901

Nu zag ik dat Jumbo en Albert Heijn ook deze Trolli snoep verkopen en dus hoop ik heel erg dat die promo ook naar Nederland komt. En anders moet ik maar naar de snoep import shop om daar eens te kijken.
Mocht je in de buurt van Wassenaar/Den haag wonen, Kelley's Import gaat ze schijnbaar krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:22:
[...]

eigenlijk ook testen met mage ice block of de pala bubble :p
Done, werken niet. Was een leuk iets om mee te maken :P

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 30-08-2024 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:38:
[...]

Mocht je in de buurt van Wassenaar/Den haag wonen, Kelley's Import gaat ze schijnbaar krijgen :)
Beetje ver helaas. Kom uit Breda. Een vriendin van mij ging dit navragen bij de lokale Jamin hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr

hmr

corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:38:
Hoe lastig is het eigenlijk? EA is gewoon een ding in de gaming industrie. Er over gaan klagen in een tweakers topic gaat niks oplossen. Doe er aan mee, of doe het niet. The end.

Ik geniet gewoon van de game, misschien tijd dat anderen dat ook gewoon doen |:(
Met andere woorden: klagen of bespreken is geen ruimte voor. Gewoon mond dicht en meedoen; óf niet. Lijkt me een prima uitgangspositie.

Early access is wat mij betreft een ridicuul nieuw verdien model. Ja ik doe eraan mee omdat ik het mij kan veroorloven, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er niet iets van vind. Bij FIFA heb je er ook nog eens echt voordeel van om EA te doen. Maar goed EA van EA, wat wil je.

Of er extra player power bij WoW is lijkt me een puntje waar je het over kan hebben, het is niet flagrant aanwezig. Mensen beargumenteren wellicht dat je iets verder kunt zijn met REP of een alt army kunt hebben dat je helpt. Is dat player power? I don't know. Het maakt mij ook niet zoveel uit, het niveau waarop ik speel boeit het geen jota.

Ik vind de expansion leuk tot nu toe en speel graag WoW, maar vind dat mensen wel degelijk zich mogen uitspreken tegen EA.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
Maar moet die discussie over EA nou echt hier in dit topic? Laten we het vooral hebben over de nieuwe content, die in mijn ogen echt top is. Isle of Dorn en Hallowfall vind ik echt geweldige zones.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Helix schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:01:
Maar moet die discussie over EA nou echt hier in dit topic? Laten we het vooral hebben over de nieuwe content, die in mijn ogen echt top is. Isle of Dorn en Hallowfall vind ik echt geweldige zones.
Is gewoon een onderdeel van de nieuwste WoW release toch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:59:
[...]

Met andere woorden: klagen of bespreken is geen ruimte voor. Gewoon mond dicht en meedoen; óf niet. Lijkt me een prima uitgangspositie.

Early access is wat mij betreft een ridicuul nieuw verdien model. Ja ik doe eraan mee omdat ik het mij kan veroorloven, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er niet iets van vind. Bij FIFA heb je er ook nog eens echt voordeel van om EA te doen. Maar goed EA van EA, wat wil je.

Of er extra player power bij WoW is lijkt me een puntje waar je het over kan hebben, het is niet flagrant aanwezig. Mensen beargumenteren wellicht dat je iets verder kunt zijn met REP of een alt army kunt hebben dat je helpt. Is dat player power? I don't know. Het maakt mij ook niet zoveel uit, het niveau waarop ik speel boeit het geen jota.

Ik vind de expansion leuk tot nu toe en speel graag WoW, maar vind dat mensen wel degelijk zich mogen uitspreken tegen EA.
Dat ben ik zeker met je eens. Maar laten we niet doen alsof we de industrie kunnen veranderen. Het is een beetje als dat pre order geneuzel "Als jij niet pre ordered stoppen de bedrijven ermee!". Nee, ze vinden gewoon een andere manier. Waaronder Early Access.
En in SP games (denk aan Star Wars Outlaws, Assassin's Creed e.d.) vind ik het totaal onzinnig.

Maar de manier waarop Blizzard het doet? Dat vind ik nog wel de minst erge manier van het doen. Het spreid de drukte, het geeft mensen wat te doen en het heeft nauwelijks tot geen invloed op de "endgame" progression.

Vind ik het een leuk systeem? Totaal niet, maar liever dit dan een bizar scheme zoals Ubisoft/EA doen waarin je excel sheets nodig hebt om uit te zoeken wat wat is met pre orders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:24
Blizzard wilt toch zijn winst maken. Als ze met een early access de abonnement kosten lager kunnen houden, vind ik het prima.

Diegene die hun FOMO niet kunnen beheersen zorgen ervoor dat de wow abonnement prijs (bijna) hetzelfde is als toen het spel uitkwam 20 jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

FreeShooter schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:10:
Blizzard wilt toch zijn winst maken. Als ze met een early access de abonnement kosten lager kunnen houden, vind ik het prima.

Diegene die hun FOMO niet kunnen beheersen zorgen ervoor dat de wow abonnement prijs (bijna) hetzelfde is als toen het spel uitkwam 20 jaar terug.
Van die prijs kun je ook best wat vinden overigens... ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
FreeShooter schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:10:

enige wat ik echt prettig vind is dat er op launch dag nu nauwelijks (tot geen) een wachtrij is om te joinen. Ik hebb op draenor in iedergeval geen wachtrij gezien. Dit was andere jaren wel iets anders. Ook de lagg van de servers viel me reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Early access zou enkel, zoals de naam het al zegt, een early access, een vroegtijdige toegang, moeten zijn. Niet meer en niet minder. Er zouden geen andere voordelen mogen zijn dan dat. Dat Blizzard 1 dag na de officiële releasedatum dat iedereen kan spelen een leveling-nerf (mobs sterker maakt) invoert, is alles behalve handig. Hadden ze dit een twee weken later gedaan, met de ingang van season 1, had dit geen enkel probleem geweest. Iedereen heeft dan kunnen profiteren van de launch periode en was er geen commentaar naar Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:04:
[...]

Dat ben ik zeker met je eens. Maar laten we niet doen alsof we de industrie kunnen veranderen. Het is een beetje als dat pre order geneuzel "Als jij niet pre ordered stoppen de bedrijven ermee!". Nee, ze vinden gewoon een andere manier. Waaronder Early Access.
En in SP games (denk aan Star Wars Outlaws, Assassin's Creed e.d.) vind ik het totaal onzinnig.

Maar de manier waarop Blizzard het doet? Dat vind ik nog wel de minst erge manier van het doen. Het spreid de drukte, het geeft mensen wat te doen en het heeft nauwelijks tot geen invloed op de "endgame" progression.

Vind ik het een leuk systeem? Totaal niet, maar liever dit dan een bizar scheme zoals Ubisoft/EA doen waarin je excel sheets nodig hebt om uit te zoeken wat wat is met pre orders :+
Ik vind de manier waarop Blizzard het doet best wel problematisch. Ze vragen in feite extra geld zodat spelers een objectief slechtere manier van het spel kunnen spelen. Want Early Access heeft praktisch enkel leveling quests, dungeons en world quests, en geen campaign, geen world events, geen heroic dungeons en een hoop bugs die er pas later uit gehaald zijn. En dan slaagt Blizzard er alsnog in om retroactief Early Access beter te maken door het spel te verslechteren voor non-EA players met de scaling aanpassingen.

Het was beter geweest mocht EA gewoon een bonus zijn als je preordert. Dan was al deze discussie over P2W nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Zeror schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:38:
Early access zou enkel, zoals de naam het al zegt, een early access, een vroegtijdige toegang, moeten zijn. Niet meer en niet minder. Er zouden geen andere voordelen mogen zijn dan dat. Dat Blizzard 1 dag na de officiële releasedatum dat iedereen kan spelen een leveling-nerf (mobs sterker maakt) invoert, is alles behalve handig. Hadden ze dit een twee weken later gedaan, met de ingang van season 1, had dit geen enkel probleem geweest. Iedereen heeft dan kunnen profiteren van de launch periode en was er geen commentaar naar Blizzard.
Het gaat ook helemaal niet om het concept "early access". Dat is wat sommige lieden hier er van maken, maar dat is een drogredenering die noodzakelijk is om allesbehalve kritisch ten aanzien van Blizzard te zijn. Een andere verklaring heb ik niet voor dit blinde fanboy-gedrag -- en impliciet is deze groep verantwoordelijk voor het faciliteren van het gedrag van Blizzard. Tsja.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 08:59

RaseriaN

So much choices..

Early Access is heerlijk. Niet al dat kansarme gajes, dat de server alleen maar lagged. Op het gemakje m'n ding kunnen doen, zonder gestoord te worden, door een stel onderbetaalde zwerries. Zouden ze voor mij bij elke game wel mogen doen. Het liefst een langere periode ook, dan schuif ik nog wel een paar Euro meer! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm... 'Auction House is closed' melding momenteel. Nooit eerder gezien. Realm Ragnaros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Zeror schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:48:
Hmm... 'Auction House is closed' melding momenteel. Nooit eerder gezien. Realm Ragnaros.
Zou dit er mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook voor EU? Dit is voor US.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:55
Zeror schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:51:
[...]

Ook voor EU? Dit is voor US.
Ze hadden hetzelfde bericht op de EU forums gezet: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:40:
[...]

Ik vind de manier waarop Blizzard het doet best wel problematisch. Ze vragen in feite extra geld zodat spelers een objectief slechtere manier van het spel kunnen spelen. Want Early Access heeft praktisch enkel leveling quests, dungeons en world quests, en geen campaign, geen world events, geen heroic dungeons en een hoop bugs die er pas later uit gehaald zijn. En dan slaagt Blizzard er alsnog in om retroactief Early Access beter te maken door het spel te verslechteren voor non-EA players met de scaling aanpassingen.

Het was beter geweest mocht EA gewoon een bonus zijn als je preordert. Dan was al deze discussie over P2W nooit gebeurd.
Wat is het nu? Objectief slechter? of pay2win? Ik ben nu de draad kwijt.

Want uiteindelijk is het geen van beide. Misschien subjectief slechter, maar feitelijk totaal niet. Want met die logica is de expansion release objectief slechter dan S1 release. Maar dat is ook niet zo.

Uiteindelijk moet iedereen de keuze voor zichzelf maken, maar het is wel frustrerend om te zien dat de "anti" groep zich hard zit op te dringen aan de rest van "Wij weten het beter". Nee, je hebt een andere mening die niet beter/slechter is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hele jaar is het topic halfdood, maar als er geklaagd kan worden over early access is iedereen weer paraat :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:08:
Hele jaar is het topic halfdood, maar als er geklaagd kan worden over early access is iedereen weer paraat :')
Uiteraard, echte gamers. Alles is kut, niks is goed en ik weet alles beter dan jij :+

Ik geniet gewoon van de expansion. Lekker de spiderzone alle quests doen, heerlijk genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Moet altijd hier aan denken als het over microtransactions en early acces shit gaat.
YouTube: Microtransactions

hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:13:
[...]

Uiteraard, echte gamers. Alles is kut, niks is goed en ik weet alles beter dan jij :+

Ik geniet gewoon van de expansion. Lekker de spiderzone alle quests doen, heerlijk genieten.
Stormbringer Enhancement met Tempest goes BRRRR. Meer heb ik niet nodig.

Wat je zegt, gewoon het naar je zin hebben en fuck de klagers.

Tuurlijk zijn er dingen om legitiem over te klagen in deze expansion, maar over het algemeen is het gewoon helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Niet over early access. Wel de scalingsproblemen [c.q de onderliggende redenen] en de manier waarop Blizzard dit 'oplost'. Ik begrijp niet zo goed dat er geen ruimte is voor een normaal en serieuze uitwisseling hierover, waarbij men een beetje nuchter en op afstand kijkt. Maar het zijn vooral onnozele drogredeneringen die door sommigen gepost worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
corset schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:13:
[...]

Je bent er anders steeds als de kippen bij om te reageren op de "EA Klagers". Moet je niet genieten in WoW i.p.v. hier rond te hangen? :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:36:
[...]

Je bent er anders steeds als de kippen bij om te reageren op de "EA Klagers". Moet je niet genieten in WoW i.p.v. hier rond te hangen? :+
Ach ja, waar zeg ik dat ik er geen onderdeel van ben? ;)

Ik geniet van de game hoor, het gezeur is leuk vermaak maar laten we niet gaan doen alsof het echt iets bereikt. Het heeft waarschijnlijk bizar veel geld opgeleverd, dus tuurlijk doen ze het dan (terecht) weer. Het gaat hun om geld verdienen, niet om lief zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mentalozzie
Ach de tijd dat ik zoveel gegamed is echt wel even geleden... ze hebben gewoon weer een fantastisch product neergezet. Perfect is het zeker niet, vooral de audio bugs is in mijn ogen not-done en haalt wat plezier uit de campaign. Maar het is wat het is.

Een solid 8/10 en kan niet wachten op de mythics+ en de raids want daar haal ik toch het meeste plezier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:41
hier ook vanmiddag al dacht zal zo wel opgelost zijn maar niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
Precies dat dus. Vind ik beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hier was dat vanochtend ook om 06:30 (ff inloggen voordat ik naar slavenarbeid moest)
dus de hele dag geen AH?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:45
Oooh, heb de campaign af tot zover dat nu kan, dus laatste 2 levels Dungeons runnen. Voor t eerst aan het healen, Resto Shaman is nu echt precies zoals ik het al hele lange tijd wil met Totemic Hero punten. Volle focus op de totems om te healen. Echt heel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

De auction house liep langzaam aan steeds meer vast. Goedkope start reagents om de echte mats te craften waren onbereikbaar. De echte mats werden vervolgens aangeboden voor idiote prijzen.

Het was gewoon niet meer werkbaar en of er nu bots achter zitten of niet. Er waren in ieder geval een paar bezig de markt te verzieken. Ook de gewone casual player moet enigszins haalbaar zijn professions omhoog kunnen craften.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mentalozzie schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:43:
Ach de tijd dat ik zoveel gegamed is echt wel even geleden... ze hebben gewoon weer een fantastisch product neergezet. Perfect is het zeker niet, vooral de audio bugs is in mijn ogen not-done en haalt wat plezier uit de campaign. Maar het is wat het is.

Een solid 8/10 en kan niet wachten op de mythics+ en de raids want daar haal ik toch het meeste plezier uit.
Dat heb ik dus ook. Nog nooit zoveel zin gehad om de Sojourner/Loremaster achievement te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daar ben ik ook mee bezig. ben leuk alle individuele storylines aan het volgen en vermaak me dikke prima :D

Nu ook wel tussendoor steeds wat PvP aan het queuen want die honor gear is wel handig straks als seizoen 1 begint :P

3/16 delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auction House werkt weer trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klauwhamer schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:11:
[...]

Ik verbaas mij ook altijd met dit soort dingen, dit zou makkelijk te ontdekken moeten zijn tijdens de test periode. Als het inderdaad moedwillig is zou dat minimaal zo erg zijn. Dit zijn zulke belachelijke dingen dan word ik nieuwsgierig naar de oorzaak.
Verder geen problemen mee want de expansion heb ik (nog) niet aangeraakt. Zoveel plezier gehad met de game vroeger dat je inderdaad de boel af en toe wilt volgen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2024 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Zeror schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:49:
Auction House werkt weer trouwens.
Ja het werkt, maar nog erg langzaam.

op dit moment verkoop ik letterlijk alles in de AH, ik koop het gewoon weer terug over als we 1 maand in season 1 zitten. Dan verwacht ik wel dat prijzen wel met 40%-70% gedaald zijn.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:15:
[...]

Ja het werkt, maar nog erg langzaam.
Niet alleen dat. Ik ben gisteren 1 item kwijtgeraakt zelfs. Was weg uit m'n bags en niet gepost op de AH.
Nu was het niet zo'n bijzonder item, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kwam dit fan art tegen van Alleria Windrunner. Echt, waifu materiaal OMG :P :9~
Maakt van de hotheaded lesbian, wat Blizzard van haar gemaakt heeft, gelijk een badass powervrouw! De ingame design van Alleria zou wel wat meer dit mogen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nkq20wszLBdsris5DeJ_Me8lXX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uRNSU02czS1HfGiAvreMmX3A.png?f=user_large
Klik voor origineel

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfbjEXGuVsxRZ5Q8L4MyCE6pei8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VuW9QxzWIHALFiOGMqo4XK9d.png?f=user_large

Toch die 5e nog maar even afgemaakt voor die achievement :P

Pagina: 1 ... 46 ... 65 Laatste