Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:33
nzall schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:46:
Ik heb de campaign afgewerkt en wat Leatherworking geleveled voor first craft bonussen en EXP. Ik ben nu ergens midden level 78.

Ik moet wel zeggen dat Xal'atath één van de meest indrukwekkende villains is die Blizzard sinds lang heeft uitgebracht. Ik vind haar zelfs NOG indrukwekkender dan Sire Denathrius... Ik hoop dat ze niet een one expansion wonder wordt en effectief zal worden gebruikt doorheen de hele Worldsoul Saga.
Volgens Chris Metzen is dat laatste het geval. Blizzard heeft hiermee een hole in one geslagen.

Suppervette vilain check
Omgeving check
Muziek check
Delves check
Campaign check

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Stylze schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:30:
Ik zit nog steeds in een struggle om WoW weer wel of niet op te pakken haha, steeds als ik denk van "lekker laten zitten die game kost veel te veel tijd" kom ik weer een reclame tegen ergens of ga ik stiekem op dit forum even dit topic checken. Vind het Worldsoulsaga gebeuren wel goed bedacht namelijk.

Maar een vraag voor de wat oudere WoW veteranen, halen jullie echt daawerkelijk veel plezier uit de game? want ik weet nog wel dat het op een gegeven moment als een soort werk begon aan te voelen voor mij met allemaal taken afwerken. Maar ik moet het misschien ook gewoon lekker als casual oppakken zodat ik niet weer in zo'n fase kom.

De story trailers die ik tot nu toe heb gezien zijn wel erg gaaf, is de War Within echt een beetje tof of mwah?
Op reddit zie ik nogal wisselende meningen erover maarja dat is ook reddit..
Speel als sinds WoLTK, tussentijds pauzes gehad. Dreanor overgeslagen. TWW nu zo'n 5 uurtjes gespeeld en zover erg tof. Is nu ook een stuk meer casual geworden, delves doe je gewoon alleen en zijn zeer tof. Nu 2 delves gedaan. Je krijgt meteen al zeer goede gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:54:
[...]

Speel als sinds WoLTK, tussentijds pauzes gehad. Dreanor overgeslagen. TWW nu zo'n 5 uurtjes gespeeld en zover erg tof. Is nu ook een stuk meer casual geworden, delves doe je gewoon alleen en zijn zeer tof. Nu 2 delves gedaan. Je krijgt meteen al zeer goede gear.
die delves zijn voor alsnog leuk ja. Iig leuker dan torghast maar toch betwijfel ik of het na 3 weken nog steeds leuk is want er zijn nog 13 verschillende ofzo maar word natuurlijk daarna ook repetitief. Hopelijk kunnen ze het snel genoeg door ontwikkelen en dingen toevoegen. In ieder geval is delves leuke content.

En je hoeft het niet alleen te doen. Je kan als je wilt ook gewoon met 2 of 3 man delven.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Iemand anders ook last van het gevoel al achter te lopen?

Heb nu 2 lvl 80's, maar er moeten er nog zoveel up.
En wil nu eigenlijk wat tijd in professions steken, maar ben bang om daarin foute keuzen te maken en met de verkeerde specs te blijven zitten.

Heb wel alle characters de start nu laten skippen en in de nieuwe stad geparkeerd.

Heb 16 chars, dus kan 32 professions/builds kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:30
ik loop zeker achter, lvl 70 en moet wachten :p

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:38:
Iemand anders ook last van het gevoel al achter te lopen?

Heb nu 2 lvl 80's, maar er moeten er nog zoveel up.
Nee zeker niet hahaha XD
Als je dat gevoel nu al hebt speel je echt met een verkeerde mindset :P

Er is nu nog zo ontzettend veel content gelockt omdat de full release nog niet is.
Jij loopt eigenlijk juist voor op de rest met al 2 level 80's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Voor mij voelen bepaalde zones ook erg rustig aan. Denk dat het as dinsdag wel flink drukker zal zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil komende week twee chars lvlen naar 80 heb ik besloten. Mn main hunter en m'n priest (die heeft ook de gratis boost gekregen, want die was nog lvl 44 ofzo).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:49:
Voor mij voelen bepaalde zones ook erg rustig aan. Denk dat het as dinsdag wel flink drukker zal zijn :+
Ik vind het nu na 2 avondjes spelen heerlijk. Lekker rustig en genoeg mobs overal. Ik kan me launches anders herinneren met bugged quests en geen mobs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was een productieve avond haha. in 5 uurtjes mijn rogue (vanaf 74) en mage allebei naar 80 geleveld :P

Nu even genoeg geleveld denk ik. tenzij ik morgen mijn DK ook gelijk doe maar denk het niet.

Dan ga ik nu de rest van de tijd die classes een beetje spelen om te kijken met welke ik de endgame content het leukst vind :P dacht overtuigd te zijn door evoker maar door het levelen van zowel rogue als mage vind ik het moeilijk omdat ze alle 3 leuk zijn. Waarom heb ik altijd zo moeite met kiezen XD

Heb echt geen tijd om straks 3 characters te maintainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Jammer dat delves tot de echte launch maar tot tier 3 kan, maar er zijn genoeg delves om mijzelf te vermaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zeror schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:04:
Ik wil komende week twee chars lvlen naar 80 heb ik besloten. Mn main hunter en m'n priest (die heeft ook de gratis boost gekregen, want die was nog lvl 44 ofzo).
de boost bewaar ik voor Earthen, alleen die female versie ziet er echt niet uit :X
eerst maar dinsdag worden en dan naar lvl80 lvlen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:49:
denk je? als ik naar mijn guild kijk en heb ook gekeken naar nog 2 andere guilds op mijn andere realms, daar viel mij op dat eigenlijk 70% al TWW speelt. dus ik verwacht dat het ook smooth gaat lopen bij ''officiële'' launch

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 00:21:
Was een productieve avond haha. in 5 uurtjes mijn rogue (vanaf 74) en mage allebei naar 80 geleveld :P

dacht overtuigd te zijn door evoker maar door het levelen van zowel rogue als mage vind ik het moeilijk omdat ze alle 3 leuk zijn. Waarom heb ik altijd zo moeite met kiezen XD
daarom heb je ook veel alts :P
ik herken het probleem, ik vind meerdere classes ook zo leuk en kan ook moeilijk kiezen :P
maar mijn eerste class wordt: mage :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 01:28:
[...]

de boost bewaar ik voor Earthen, alleen die female versie ziet er echt niet uit :X
eerst maar dinsdag worden en dan naar lvl80 lvlen :)
Ik word persoonlijk niet heel warm van de Earthen. Vind het geen bijzonder ras. Leuk om erbij te hebben, maar verder niet.

Btw. als iemand problemen ondervindt met Bagnon die geen Warband Bank opent, kun je deze macro aanmaken om de bank functie uit en aan te zetten, zodat je Warband Bank kunt gebruiken.
code:
1
/run Bagnon.player.profile.bank.enabled = not Bagnon.player.profile.bank.enabled

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 25-08-2024 02:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zeror schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 02:22:
[...]

Ik word persoonlijk niet heel warm van de Earthen. Vind het geen bijzonder ras. Leuk om erbij te hebben, maar verder niet.

Btw. als iemand problemen ondervindt met Bagnon die geen Warband Bank opent, kun je deze macro aanmaken om de bank functie uit en aan te zetten, zodat je Warband Bank kunt gebruiken.
code:
1
/run Bagnon.player.profile.bank.enabled = not Bagnon.player.profile.bank.enabled
als je Horde speelt is Earthen een klein beetje bijzonder.
ik vind Dwarfs de leukste alliance ras, maar kan er niet aan wennen om aan die kant te gamen :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:17
Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 00:21:

Hoe krijg je dat voor elkaar :? . Als ik 3 uur speel, dan heb ik er misschien 2 levels bij.

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Dungeon spam kan heel hard gaan, vooral als je wat lvl 70's in je party hebt.
Gisteravond ook nog m'n 3e char geleveled van 70 naar 80 in een paar uur. De eerste levels gaan in ongeveer 10-15 minuten met een volle groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Was zo geboeid door het verhaal dat ik mij dus ook alleen op die questen heb gericht en de rest heb overgeslagen. Ben ik level 76 en kom ik aan in de spinnenstad.

Kleine waarschuwing. Scaling van de mobs dus niet, voel me net als vroeger toen elk gebied een eigen level had. Mobs zijn ineens level 78.

Moet dank je wel zeggen voor delves. Tot mijn verbazing, maar wel heel mooi dat het zo is, kan ik gewoon de eerste delve met die spinnenwebben doen, de mobs daarin zijn wel aangepast aan mijn level. Dus mooi even een level (of 2) daarin bijharken en dan door op de main quest.

Misschien nog een horde char straks nog levelen, maar zie mij niet zoveel chars levelen als in eerdere expansions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
alleen maar dungeons spammen. door de scaling gaat het heel rap. vooral als je goed gegeared was bij het einde van dragonflight heb je de tank en healer niet eens nodig van level 70 tot 73 haha.

Maar mijn eerste character duurde wel veel langer ja. uurtje of 9-10 en die alts alleen dus via dungeons gerund. gewoon achter elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 09:10:
[...]

als je Horde speelt is Earthen een klein beetje bijzonder.
ik vind Dwarfs de leukste alliance ras, maar kan er niet aan wennen om aan die kant te gamen :7
Ja, dat wel. Ik heb tot aan WoD altijd aan de Horde kant gespeeld. Toen dus aan de alliance kant gestart omdat ik de Alliance garrison mooier vond dan de Horde versie. Sindsdien speel ik cross faction.
Voor TWW start ik met mn Orc Hunter en Worgen Priest. En later mogen mn Troll Druid en Dwarven Rogue ook naar 80. MIsschien dat ik daarna nog een Earthen doe. Ik zal sowieso een Earthen maken om die eerste levels als Earthen even mee te maken. Verder lvlen doe ik later dan nog wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:10:
[...]

Ja, dat wel. Ik heb tot aan WoD altijd aan de Horde kant gespeeld. Toen dus aan de alliance kant gestart omdat ik de Alliance garrison mooier vond dan de Horde versie. Sindsdien speel ik cross faction.
Voor TWW start ik met mn Orc Hunter en Worgen Priest. En later mogen mn Troll Druid en Dwarven Rogue ook naar 80. MIsschien dat ik daarna nog een Earthen doe. Ik zal sowieso een Earthen maken om die eerste levels als Earthen even mee te maken. Verder lvlen doe ik later dan nog wel.
Leuk om te zien, je nog steeds aanwezig ben.

Inmiddels weer fulltime aan het lurken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mektheb schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 20:26:
[...]

Leuk om te zien, je nog steeds aanwezig ben.

Inmiddels weer fulltime aan het lurken :+
Ja nog steeds. Haha. Hoe is het met jou man? Speel je ook nog steeds? :o

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 25-08-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 20:52:
[...]

Ja nog steeds. Haha. Hoe is het met jou man? Speel je ook nog steeds? :o
Goed 😊, en daar ook?
Nee sinds WoD niet gespeeld meer, maar begint wel erg te jeuken om casual een uurtje of 5 per week een beetje te klikken :+
De nieuwe uitbreiding ziet er echt goed uit, en ook weer aantrekkelijk met de nieuwe mogelijkheden.

Dus eigenlijk op zoek naar een Realm om heen te gaan en echt heeeel laag drempelig te gaan klikken.
Tips? 😇 ( mag ook in dm uiteraard)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 25-08-2024 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 20:57:
[...]

Goed 😊, en daar ook?
Nee sinds WoD niet gespeeld meer, maar begint wel erg te jeuken om casual een uurtje of 5 per week een beetje te klikken :+
De nieuwe uitbreiding ziet er echt goed uit, en ook weer aantrekkelijk met de nieuwe mogelijkheden.

Dus eigenlijk op zoek naar een Realm om heen te gaan en echt heeeel laag drempelig te gaan klikken.
Tips? 😇 ( mag ook in dm uiteraard)
maakt eigenlijk helemaal niks meer uit. guilds zijn cross realms en factionless geworden. dus er is bijna geen limiet meer om met elkaar te spelen. Behalve queue content zoals normale dungeons tussen horde en alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 22:06:
[...]

maakt eigenlijk helemaal niks meer uit. guilds zijn cross realms en factionless geworden. dus er is bijna geen limiet meer om met elkaar te spelen. Behalve queue content zoals normale dungeons tussen horde en alliance.
het heeft wel invloed op de economie, mijn mains zitten op low pop server waar prijzen duurder zijn en als je iets craft kan het ook wat langer duren voordat het verkocht is. ikzelf ben iemand die bijna niks op AH koopt maar wel verkoopt.
Wat ik doe is dat ik inlog op een ''full' realm, daar koop ik veel pets voor een prikkie, vervolgens verkoop ik het op mijn low population server. kassa :) soms ook veel geluk; dat de pet goed betaalbaar is maar dat die pet niet beschikbaar is op de low pop server, kun je de prijs extra hoog zetten :D
buy low, sell high..... :)

niet alle guilds zijn beschikbaar op elke server, hou daar ook rekening mee.

ik heb wel ontdekt dat Bloodscalp <----> Stormscale aan elkaar gelinked zijn, ik zal binnenkort wel met een character ''Bende van Ellende'' joinen, kijken hoe dat is :)

en nu met Warbands ook weer een een link weg, ik heb nog 1 gratis boost te besteden, Stormscale lijkt wel een goede optie te zijn

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 25-08-2024 22:38 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 22:06:
[...]

Uhm 😶 dus geen horde geen alliance faction

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 22:28:
[...]

het heeft wel invloed op de economie, mijn mains zitten op low pop server waar prijzen duurder zijn en als je iets craft kan het ook wat langer duren voordat het verkocht is. ikzelf ben iemand die bijna niks op AH koopt maar wel verkoopt.
Wat ik doe is dat ik inlog op een ''full' realm, daar koop ik veel pets voor een prikkie, vervolgens verkoop ik het op mijn low population server. kassa :) soms ook veel geluk; dat de pet goed betaalbaar is maar dat die pet niet beschikbaar is op de low pop server, kun je de prijs extra hoog zetten :D
buy low, sell high..... :)

niet alle guilds zijn beschikbaar op elke server, hou daar ook rekening mee.

ik heb wel ontdekt dat Bloodscalp <----> Stormscale aan elkaar gelinked zijn, ik zal binnenkort wel met een character ''Bende van Ellende'' joinen, kijken hoe dat is :)

en nu met Warbands ook weer een een link weg, ik heb nog 1 gratis boost te besteden, Stormscale lijkt wel een goede optie te zijn
heel veel nieuwe dingen hoor ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 20:54
Zijn er (grote) aanpassingen aan het levelen? Of enkel regio's op/-neergeschaald qua levelrange?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je kunt hier zien welke realms met elkaar verbonden zijn en dus samen grote realm vormen. Als je realm er niet bij staat, is je realm van zichzelf al groot genoeg dat ie niet verbonden hoeft te worden.

https://wowpedia.fandom.com/wiki/Connected_Realms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11:29
Mektheb schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 23:09:
[...]

Uhm 😶 dus geen horde geen alliance faction
Er is nog wel Horde en Alliance, maar dat is in feite gewoon een reliek van hoe het spel vroeger was. Horde en Alliance heeft momenteel enkel relevantie voor quests in oudere uitbreidingen en world PvP. En ik verwacht zelf ook dat Blizzard op termijn de keuze voor Horde/Alliance zal loskoppelen van de keuze voor welk ras je bent. Zodat je Alliance Orcs of Horde Humans hebt.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:33
Gisteren voor het eerst iets langer dan even een uurtje of 2 eind van de avond kunnen spelen. In totaal denk ik iets van 7 uur of zo gespeeld sinds launch en ben nu zo'n 78.5 en heb pathfinder + flying gedaan. In alle zones in ieder geval de campaign gedaan. Er waren zoveel berichten over campaign gaat heel snel en als je alle side quests doet heb je veel te veel exp, dus ben uiteindelijk maar gestopt met side quests in de eerste zones en daarna bijna alleen maar campaign en toen was ik net niet 78 op het eind, dus met 1 dungeon wel. Professions ook beetje gestart.

Nu laatste stukje naar 80 dus nog. Dat zou vanavond wel moeten lukken. Misschien wat dungeons spammen om ze beetje te leren of wat side quests tijdens wachten op queue.

Mooie start met de early access dan toch voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Vraagje, als je weer zou willen beginnen vanaf level 1. Is er dan een bepaalde volgorde qua storyline die je moet volgen of krijg je alles wel mee? Het is dermate lang geleden dat ik geen idee meer heb. plan is gewoon casual af en toe te spelen.

Dan nog een bepaalde class het beste om te spelen of maakt dat geen flaus aus? of nog een realm keuze? meen dat ik een van mijn toons nog op silvermoon heb (als dat nog wat uitmaakt).

De nieuwe expansie koop ik dan wel als ik daar ben qua level/storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Diversity schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:57:
Vraagje, als je weer zou willen beginnen vanaf level 1. Is er dan een bepaalde volgorde qua storyline die je moet volgen of krijg je alles wel mee? Het is dermate lang geleden dat ik geen idee meer heb. plan is gewoon casual af en toe te spelen.

Dan nog een bepaalde class het beste om te spelen of maakt dat geen flaus aus? of nog een realm keuze? meen dat ik een van mijn toons nog op silvermoon heb (als dat nog wat uitmaakt).

wil je perse op lvl 1 beginnen? want als je de nieuwe expansion koopt krijg je een gratis lvl70 boost bij.
en kwa storyline als je op lvl 1 begint: dan kun je bij Chromie een tijdlijn kiezen (welke expansion dus)

beste class om te spelen ligt aan jouw speelstijl, wat vind je het leukst? melee dps/ranged DPS/healen of tanken?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Diversity schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:57:

Wanneer is de laatste keer dat je gespeeld hebt? en welke class/sspec speelde je toen? Er is ondertussen zoveel veranderd dat je gerust de tijd mag nemen om alles te proberen.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
  • Laatst online: 08:00
Ik ben geen expert (meer) maar volgens mij level je tot 10 in de start-zone, daarna kan je kiezen met welke 'expansion' je naar level 70 wilt levelen. Maakt voor storyline niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Dank voor de zo snelle reacties. Het idee om level 1 te beginnen is om weer feeling te krijgen met een class en het spel. Het is paar jaartjes geleden dat ik gespeeld heb denk. Heb altijd het meeste gehad met een rogue. Laatste wat ik gespeeld heb was dat op classic, maar vermoed dat in de nieuwste versies classes heel anders zullen zijn.

Demon hunter lijkt mij ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mijn DK is ook zo goed als 80. die zo nog even afmaken en dan zijn alle 4 de characters waar ik intieel tussen twijfelde 80 :P

Evoker is wel definitief nu mijn eerste main voor deze expansion.

Maak alle side content op hem af en ga dan alle WQ maar eens completen en misschien nog een beetje honor farmen (3500 is cap in early access) om morgen of overmorgen direct een pvp deel te kopen :)

Wanneer unlocked die HC content eigenlijk? is dat direct na launch of na de reset woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Rogues zijn tamelijk gelijkaardig maar toch verschillend tussen Classic en TWW. Grootste verschil is dat Combat veranderd is naar Outlaw met een piratensmaakje. Daar hoort ook een ability bij genaamd "Roll The Bones" wat je in ruil voor combo points een aantal willekeurige combat enhancements gaf. In Legion was die ability tamelijk controversiëel omdat die combat enhancements dusdanig veel verschilde in performance dat de aangeraden speelstijl was om te blijven rerollen totdat je een bepaalde setup had. Ondertussen is dat al veel beter geworden, maar veel spelers hebben er nog altijd problemen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diversity schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:10:
Dank voor de zo snelle reacties. Het idee om level 1 te beginnen is om weer feeling te krijgen met een class en het spel. Het is paar jaartjes geleden dat ik gespeeld heb denk. Heb altijd het meeste gehad met een rogue. Laatste wat ik gespeeld heb was dat op classic, maar vermoed dat in de nieuwste versies classes heel anders zullen zijn.

Demon hunter lijkt mij ook wel leuk.
Rogue is heeel anders dan in classic. maar denk alle classes :P

Nog steeds is de class erg leuk imo. Het blijft ook fijn dat je gewoon zoveel utility en mobility hebt.
ook makkelijk voor questen dat je vaak gewoon stealth ergens langs kan lopen en iets kan oppakken zonder eerst een heel kamp te hoeven uitmoorden.

Demon hunters zijn een makkelijker "newb" class imo. Vind ze persoonlijk leuk en hebben niet zo'n hele uitgebreide kit waardoor ze vrij makkelijk zijn.

Maar elke class doet het gewoon goed voor levelen en maakt niet echt uit wat je kiest.

Het hele verhaal door spelen is niet zo'n hele handige keuze zeg maar :P

Er is in die 20 jaar gewoon zo veel content toegevoegd
Je kan zelf kiezen waar je wilt levelen tegenwooridg. Met een nieuw account begin je in Dragonflight en ben je al 70 als je daar klaar bent waardoor je aan de nieuwe uitbreiding kan beginnen.

Met een bestaand account maar nieuwe character kan je via Chromie (npc) een tijdlijn kiezen waarin je wilt levelen en eigenlijk is het bij elke expansion die je kiest zo dat je gewoon max level bent voordat je daar klaar bent en dus aan de nieuwe expansion kan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
Thanks voor alle tips and tricks. Gaat hem toch weer rogue worden, omdat het kan. Die random buff generator voor rogues lijkt mij wel minder, maar gaan het meemaken. Heb zo te zien nog een level 60 boost over. Dus ga gewoon beginnen en als het goed bevalt gebruik ik die wel :). Anders gaan we gewoon weer de opties heroverwegen hehe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
Ik ben ook begonnen met WoW. Vergeleken met veel veteranen ben ik toch wel redelijk 'groen' wat WoW betreft. Maar goed, we hebben een Alliance Night Elf prot. warrior gerold, die moet wel redelijk dummie-proof zijn ;)
Ik houd er altijd van om de tank te zijn in een pt, in het verleden wel eens een prot. paladin en een bear druid gespeeld. Ik heb even de event memory geprobeerd, maar dat voelde me toch een potje braindead dat ik niet wist was ik precies aan het doen was :') Daarna maar met een vriend gestart met gewoon levelen in dungeons. Wat leuker, en krijg ik meteen iets meer 'oefening' met de mechanics. Wel weer leuk iig.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
@Diversity
@Dazzler2120

Veel plezier met WoW weer :)

Je moet gewoon spelen zoals je het zelf leuk vind en je niet laten opjagen door anderen, van doe dit en doe dat, anders is de fun snel weg.
Er is toch geen haast?

Met vrienden spelen is altijd leuker dan alleen (meestal wel) en kan je veel lachen ook om de gekste dinges in wow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog 11,5 uur en dan is het tijd voor TWW *O*

mijn plan:
ik breng de kinderen naar bed om 19:30, ik ga dan ook slapen om zo de wekker te zetten op 04:00 zodat ik voor mijn werk ff kan gamen :7

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 26-08-2024 12:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 17:44
Kol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:31:
nog 11,5 uur en dan is het tijd voor TWW *O*

mijn plan:
ik breng de kinderen naar bed om 19:30, ik ga dan ook slapen om zo de wekker te zetten op 04:00 zodat ik voor mijn werk ff kan gamen :7
Heel veel plezier! Het gaat zeker leuk worden, hopelijk blijven de realms een beetje stabiel met de influx van "nieuwe" spelers. Maar in de ochtend om 04:00 zal je er geen last van hebben vermoed ik :p

Zelf nu ook aardig wat tijd ingestoken, max. level, bijna 570 ilevel (eigenlijk nog behoorlijk rustig aan gedaan). Jewelcrafting nu 80+, hopelijk dat ik de komende dagen deze naar 100 kan halen. Maar persoonlijk ben ik super tevreden met de expansion. Areas zijn mooi, muziek en soundtracks zijn super, world quests zijn prima te doen. Ook de quests zijn meer dan prima, met behoorlijk wat cutscenes tijdens de main campaign. Side quests zijn ook leuk met voldoende variatie.

Qua gevoel ligt het lekkerder dan Dragonflight, maar wellicht is dat ook een persoonlijke voorkeur :)

Ben rustig de zones aan het afronden door ook alle side quests te doen en morgen de energie steken in het doen van Heroic Dungeons om de vault te vullen (ik had begrepen dat je een 590 ilevel piece krijgt uit de vault, en volgende week nog een tikkeltje hoger). Maar we gaan het zien zodra Heroics beschikbaar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 26-08-2024 12:53 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ligt het aan mij of is de dungeon scaling echt super buggy? Op mijn resto shammy alt doe ik dungeons spammen, waar je de eerste 4 levels lachend als dps meedoet ipv te healen zijn level 78/79 bijna onmogelijk omdat er zo hard gehit wordt. Ligt dat aan mijn level of is dat de combinatie van levels in de party?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37
Poh, nu ik de verhalen en de voorpret hier zo lees begint het toch wel te kriebelen hoor. Maar ik heb me tot nu toe ingehouden en nog niet op de buy knop gedrukt. Het feit dat ik het (iig voorlopig) nog zal moeten spelen op een Macbook Air M1 helpt daar in ieder geval wel aan mee :+

Maar goed, Dragonflight liep daar ook verrassend goed op en grafisch zal er niet heel veel verschil in zitten verwacht ik.

Toch ga ik ‘m nog niet halen (denk ik :P). Ik ga waarschijnlijk wel wat Twitch / YT filmpjes kijken, en hier genieten van jullie eerste indrukken.
Have fun! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Denman schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:36:
Poh, nu ik de verhalen en de voorpret hier zo lees begint het toch wel te kriebelen hoor. Maar ik heb me tot nu toe ingehouden en nog niet op de buy knop gedrukt. Het feit dat ik het (iig voorlopig) nog zal moeten spelen op een Macbook Air M1 helpt daar in ieder geval wel aan mee :+

Maar goed, Dragonflight liep daar ook verrassend goed op en grafisch zal er niet heel veel verschil in zitten verwacht ik.

Toch ga ik ‘m nog niet halen (denk ik :P). Ik ga waarschijnlijk wel wat Twitch / YT filmpjes kijken, en hier genieten van jullie eerste indrukken.
Have fun! :D
Dit was mijn probleem. Vriend van me begon er dit weekend over, ik dacht; nou laat ik eens even kijken wat die expansion kost dan.
Krijg ik op de site de melding: "Good news! You already have access to this product". Euhhh huh?
Blijkt dat ik in december 2023 de expansion al had gepre-ordered (ik speelde toen dragonflight, maar geen idee waarom ik had gepre-ordered :') ) Dus toen kon ik er niet meer onderuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
shoombak schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:25:
Ligt het aan mij of is de dungeon scaling echt super buggy? Op mijn resto shammy alt doe ik dungeons spammen, waar je de eerste 4 levels lachend als dps meedoet ipv te healen zijn level 78/79 bijna onmogelijk omdat er zo hard gehit wordt. Ligt dat aan mijn level of is dat de combinatie van levels in de party?
Gedeeltelijk heeft inderdaad te maken met het verschil in levels. Als je 79 bent en er doet een level 70/71 mee, dan doet de lage level persoon heel erg veel damage. Daarom kunnen sommige mensen ook zo snel levelen, omdat alles neervalt.

Maar klopt zeker, als je 80 bent wordt het nog erger. Dan doet alles heel erg zeer. Soms pull ik 3 mobs en dan wordt ik flink de grond in getrapt :P Het is er wel aan welke class je speelt, maar het is even wennen met de gear en stats welke op gear zit. Ik vermoed dat het ook extra lastig is, omdat we niet gelijk Heroic dungeons kunnen doen om gelijk wat betere gear te krijgen, dus het is allemaal wat lastiger. Maar dit zal de komende weken wel snel veranderen.

@Denman Haha, het is zeker een goede ervaring. Ook 0 problemen gehad bij de launch, wat erg bijzonder is (natuurlijk minder nieuwe spelers met de early access). Maar zeer tevreden over alles. Maar begrijpelijk, de game expansion is ook niet goedkoop, naast het betalen van de maandelijkse subscription ;)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37
Dazzler2120 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:42:
[...]

Dit was mijn probleem. Vriend van me begon er dit weekend over, ik dacht; nou laat ik eens even kijken wat die expansion kost dan.
Krijg ik op de site de melding: "Good news! You already have access to this product". Euhhh huh?
Blijkt dat ik in december 2023 de expansion al had gepre-ordered (ik speelde toen dragonflight, maar geen idee waarom ik had gepre-ordered :') ) Dus toen kon ik er niet meer onderuit.
Nou ja dat zijn op zich dan wel leuke verrassingen toch? Ervoor betaald heb je toch al :+
Diigii schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:42:
[...]

@Denman Haha, het is zeker een goede ervaring. Ook 0 problemen gehad bij de launch, wat erg bijzonder is (natuurlijk minder nieuwe spelers met de early access). Maar zeer tevreden over alles. Maar begrijpelijk, de game expansion is ook niet goedkoop, naast het betalen van de maandelijkse subscription ;)
Vind het altijd een beetje dubbel qua kosten. Enerzijds is 5 tientjes voor de base game niet duur, alleen jammer dat je dan weer 10-12 Euro er bij moet lappen voor de subscription, én dit ook maandelijks moet blijven doen om te kunnen blijven spelen. Ik vraag me ook af in hoeverre subscription based games nog van deze tijd zijn. Maar daar koop je (imho) dan ook wel kwaliteit voor, want dat zit met WoW vrijwel altijd goed.

Anderzijds is WoW (iig voor mij) historisch gezien veruit de goedkoopste game geweest qua € / gespeeld uur en krijg je wat dat betreft echt wel bang for buck. Ik bedoel, ik heb ook games gekocht voor 70 Euro waar ik na 25 uur wel klaar mee was.
Als ik dat voor WoW eens ga berekenen… nou dat doe ik maar niet, dat wordt te confronterend denk ik :X :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel trouwens redelijk vaak met de audio wat zacht omdat ik met vrienden op teamspeak zit maar nu valt me ineens de zone ambiance op terwijl ik in isle of dorne loop. Best tof gemaakt. Voegt toch flink wat toe aan de zone altijd vind ik.

Toen gelijk naar de andere zones gegaan en kan niet anders dan concluderen dat ik de audio design goed gedaan vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:42:
[...]

maar geen idee waarom ik had gepre-ordered :')
Misschien door de extra trader tender die je er toen bij kreeg :P Ik weet dat dat mijn reden was toen hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Staar jezelf niet teveel blind op die prijs. Ik geef op maandbasis meer uit aan Panos snacks als ik maandag de trein naar kantoor neem, zelfs als ik mijn maandelijkse Token meetel... WoW is één van de duurdere games, maar als hobby is het nog altijd goedkoop in vergelijking met fitnessen, sporten, TV kijken, bioscoop bezoeken,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:44
nzall schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:15:
Staar jezelf niet teveel blind op die prijs. Ik geef op maandbasis meer uit aan Panos snacks als ik maandag de trein naar kantoor neem, zelfs als ik mijn maandelijkse Token meetel... WoW is één van de duurdere games, maar als hobby is het nog altijd goedkoop in vergelijking met fitnessen, sporten, TV kijken, bioscoop bezoeken,...
Wat mensen ook nog wel eens vergeten is dat de prijs voor ons in NL nog steeds hetzelfde is als in 2005. WoW is dus echt steeds goedkoper geworden om te spelen al die jaren _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Soeski schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:28:
[...]

Wat mensen ook nog wel eens vergeten is dat de prijs voor ons in NL nog steeds hetzelfde is als in 2005. WoW is dus echt steeds goedkoper geworden om te spelen al die jaren _/-\o_
Breng ze maar niet op ideeën..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen login issues? Battle.net krijgt mij niet ingelogd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:51
Zeror schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:21:
Meer mensen login issues? Battle.net krijgt mij niet ingelogd.
Nope, ik ben zojuist zonder problemen ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb geen problemen, wel nog niet de uitbreiding gekocht wel al een account ingelogd en wat rond gerend op een nu lvl 40 char?

Voel me echt zo ontzettend noooob :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pannekook schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:26:
[...]

Nope, ik ben zojuist zonder problemen ingelogd.
Inmiddels ook ingelogd. Moest blijkbaar mn VPN uitzetten. Toen kon ik wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
De shaduwplafondkruiper aan het einde van deze quest was de eerste spin in heel The War Within die mijn arachnofobie getriggerd heeft. Gewoon de manier waarom die verschijnt: zo bovenaan in beeld in een grot nadat je een kleinere spin gedood hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iedereen deze questline gedaan? Blijkt een requirement te zijn om aan The War Within te starten.

Hunt for the Harbinger
https://www.wowhead.com/s...nt-for-the-harbinger-5519

Start de questline via je Adventure Guide > Suggested Content.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 26-08-2024 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daar gaat ie dan! The War Within is gelanceerd voor iedereen!! Woohoo! Veel plezier iedereen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Veel plezier voor iedereen die nu gaat beginnen :)
Enjoy the story

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Gisteravond na een paar dungeons besloten om te gaan levelen in Radiant echoes. Man wat ging dat snel, op een tijdspanne van 2,5 uur van lvl 35 naar 70 gegaan. Alle reputation gebruikt om lvl 70 gear te halen. We kunnen bijna beginnen met de storyline van the War Within :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu meemaak is mij nog nooit overkomen sinds het begin van WoW. Ik heb de expansion(base Edition) een paar maanden geleden gekocht omdat ik een WoW periode had en een boost kon gebruiken. Maar door het hele early acces verhaal heb ik niet eens zin om nu te beginnen. Ze hebben het gevoel van, met zijn alle tegelijk opnieuw beginnen, om zeep geholpen. Dat ze dit hebben geflikt voor wat extra geld vind ik vrij triest.
Zie wel of/wanneer ik begin. Denk dat ik maar Black Myth: Wukong in huis haal. :)

Herkenbaar of vinden jullie het allemaal prima zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:33
Ik verwacht dat dit voor de meeste mensen uiteindelijk niet veel uitmaakt. Ja, ik ben er geen fan van en veel mensen vinden er iets van, maar spelen uiteindelijk toch wel.

Eigenlijk wel geniaal bedacht: je spreidt de launch ipv alles tegelijk, je kunt een aantal dingen testen, nog niet alles hoeft meteen live te staan en je haalt er ook nog een hele hoop geld mee op.

Zelf level 80 gehaald gisteren en nu 555 ilvl, dus klaar voor heroics. Eens kijken wat ik komende week nog ga doen. Het is allemaal nog een beetje zoeken wat er is en wat je kunt doen en wat waarvoor nuttig is en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lvl72 geworden in de nacht, lekker rustig aan.
1x delve gedaan, was best leuk!

mage is mijn main geworden, begin lvls iig veel te OP, 2 of 3 shotting everything in fire build.
een elite neerknallen gaat ook snel, je Phoenix incl. combustion is zo nice :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:40:
Wat ik nu meemaak is mij nog nooit overkomen sinds het begin van WoW. Ik heb de expansion(base Edition) een paar maanden geleden gekocht omdat ik een WoW periode had en een boost kon gebruiken. Maar door het hele early acces verhaal heb ik niet eens zin om nu te beginnen. Ze hebben het gevoel van, met zijn alle tegelijk opnieuw beginnen, om zeep geholpen. Dat ze dit hebben geflikt voor wat extra geld vind ik vrij triest.
Zie wel of/wanneer ik begin. Denk dat ik maar Black Myth: Wukong in huis haal. :)

Is gewoon een beetje onzin, alle endgame content komt gated beschikbaar waardoor je prima genoeg tijd hebt om tegelijk met early access spelers te beginnen aan die content. Het enige voordeel is dat early access spelers meer tijd hebben gehad om een of meer characters te levelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:40:

Helemaal eens met je statement dat ze het niet hadden moeten doen. vind het ook belachelijk. Maar in je gevoel kan ik mij niet herkennen. Ik ben dan ook deel van het probleem omdat ik wel early access had maar niet speciaal daarvoor die epic editie toen gekocht. Dat wist ik destijds niet eens.

Ik heb juist alleen maar meer zin om nu te spelen dan de afgelopen paar dagen :P Nu is pas content unlocked waar je iets mee kan. Meer dan levelen en beetje met je professions klooien was er niet echt te doen afgelopen weekend :P Je hebt echt niks gemist eigenlijk door geen EA te hebben gehad. Over een week merk je er al helemaal niks meer van dat er mensen waren die eerder konden spelen. Wat ik als eerste altijd merk na 1 a 2 weken is dat er mensen zijn die Fulltime kunnen spelen en ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:53:
[...]

Is gewoon een beetje onzin, alle endgame content komt gated beschikbaar waardoor je prima genoeg tijd hebt om tegelijk met early access spelers te beginnen aan die content. Het enige voordeel is dat early access spelers meer tijd hebben gehad om een of meer characters te levelen.
Dat ze er een speciaal gevoel van een mmorpg mee om zeep helpen voor mij is geen onzin. Net zoals hoe jij het ervaart geen onzin is.. Ik heb het niet over voorop lopen op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:04:
[...]

Helemaal eens met je statement dat ze het niet hadden moeten doen. vind het ook belachelijk. Maar in je gevoel kan ik mij niet herkennen. Ik ben dan ook deel van het probleem omdat ik wel early access had maar niet speciaal daarvoor die epic editie toen gekocht. Dat wist ik destijds niet eens.

Ik heb juist alleen maar meer zin om nu te spelen dan de afgelopen paar dagen :P Nu is pas content unlocked waar je iets mee kan. Meer dan levelen en beetje met je professions klooien was er niet echt te doen afgelopen weekend :P Je hebt echt niks gemist eigenlijk door geen EA te hebben gehad. Over een week merk je er al helemaal niks meer van dat er mensen waren die eerder konden spelen. Wat ik als eerste altijd merk na 1 a 2 weken is dat er mensen zijn die Fulltime kunnen spelen en ik niet :)
Ik wens je heel veel plezier. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Diigii
Ik denk dat het een afweging is van wat een ieder wel acceptabel vindt en wat niet. Voor mij ging het nu te ver met de fysieke collector's edition. De prijs was te hoog (inclusief het verzenden), waardoor ik alleen de digital edition heb gekocht. De reden van het kopen van de duurste digital edition was omdat je een gratis maand subscription krijgt en dat is mooi meegenomen. En volgens mij koop ik altijd de duurste edition.

@Verwijderd Het allemaal tegelijk opnieuw beginnen is voor mij al heel lang geen topic meer en in onze guild (100-200+ mensen) ook niet. Er zijn teveel factoren aanwezig die ervoor zorgen dat je niet met elkaar kan spelen. Veel mensen die lang WoW spelen zijn ook al weer ouder en een full-time baan en/of een gezin hebben, dus vaak niet zoveel kunnen spelen. Anderen hebben speciaal vrij genomen voor de expansion, waarbij anderen dat weer te ver vinden gaan. Een derde persoon heeft zich helemaal voorbereid in de beta en weet precies waar wat te doen. De release tijd is natuurlijk ook een factor, waarbij de één wel bereid is om 's nachts nog even te levelen en de ander speelt pas de volgende dag wanneer hij/zij klaar is met werk aan het einde van de dag. En een aantal mensen zijn nog op vakantie, dus die spelen nog veel later dan de rest.

Mijn plezier komt uit om met de guildies lekker op Discord te praten en het gezellig te hebben, ervaringen uit te wisselen, hier en daar een dungeon met elkaar te doen, etc. De mensen die veel spelen helpen veelal de mensen die minder spelen, door uitleg te geven, of door elkaar te helpen in dungeons. Hoe verder we de expansion inkomen, des te meer dat komt. Zoals dat de hele guild zich voorbereid om samen de nieuwe Raid te gaan doen. Dat is iets waar wij vooral naar werken, gezellige Raidavonden om samen maar één doel te werken :)

Uiteindelijk is de ervaring en wat iemand blij maakt met de game, verschillend bij een ieder. Wat ik zie is dat mensen met dezelfde interesses elkaar wel weten te vinden en dat geldt ook met het wel/niet spelen tijdens de Early Access :)

@Ricmaniac Zeker mee eens, kan niet wachten op meer content :) ! En wat je zegt klopt ook, uiteindelijk is het verschil niet erg groot met de Early Access en de release van vandaag.

[ Voor 6% gewijzigd door Diigii op 27-08-2024 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap