Is het nu beter via die site te volgen, of via een addon?Ricmaniac schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:56:
@Kreekje pff hier baal ik echt van XD anders had ik al die grind wel op alts gedaan zodat ik echoes en recruit gear tegelijk kreeg ...
Cat linux.txt
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ik gebruik voor die andere items die site. de weakaura die ik gebruikte deed alleen de vendor items.Gemmeke schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:59:
[...]
Is het nu beter via die site te volgen, of via een addon?
addon: oh blijkbaar heeft "all the things" ze er wel gewoon in staan. alleen omdat ik op level 70 characters zat zag ik het niet....
:fill(white):strip_exif()/f/image/NzN6hKJBraH6dxLQWJxImhpI.png?f=user_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Ricmaniac op 21-08-2024 11:21 ]
Ja heerlijk ! het blijft gewoon de beste mogPannekook schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:39:
[...]
Nice! Altijd mooi om een mede lvl19 twink transmogger tegen te komen
Volgende keer zal ik mijn mond houdenRicmaniac schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:56:
@Kreekje pff hier baal ik echt van XD anders had ik al die grind wel op alts gedaan zodat ik echoes en recruit gear tegelijk kreeg ...
Heb er wel voldoende voor moeten spelen. Zie onderstaande tabel.
:fill(white):strip_exif()/f/image/bp270hDYUgJ6jgaB7R0nE2T0.png?f=user_large)
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Holy shit. Tijd teveel ofzo?Kreekje schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:11:
[...]
Volgende keer zal ik mijn mond houden![]()
Heb er wel voldoende voor moeten spelen. Zie onderstaande tabel.![]()
[Afbeelding]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
nothing stops this train
Helaas ontbreekt bij mij de fishing hat en de defias black armor (terwijl ik deze wel ooit gehad hebDaradius schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:11:
[...]
Ja heerlijk ! het blijft gewoon de beste mog. Krijg er in game ook vaak wel een complimentje voor van de echte kenners. Het is ook mooi dat alleen de og's het herkennen. krijg ook wel is de vraag namelijk waarom ik zo een "random" transmog heb
:fill(white):strip_exif()/f/image/MOtGlJZqJpiBDztFZ29L3hoF.png?f=user_large)
Iemand die dit eerder heeft gezien of een idee heeft wat er misschien mis kan zijn?
Al schrijvende bedenk ik me dat ik nog wat addons kan uitzetten misschien, maar lijkt we vooral elvui die in de weg zou kunnen zitten en dan zouden er heel veel meer mensen last van moeten hebben.
Je hebt inderdaad al de reden gevonden, elvui disablen werkte bij mij.IntToStr schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:10:
Gisteren heb ik eindelijk ook maar eens de quests voor de warband bank gedaan (en al m'n zooi weggegooid/verkocht). Ik kan alleen geen warband bank slots kopen... De knop staat, ik kan er op drukken en als ik dan bevestig dat ik voor 1000g een slot wil kopen gebeurt er niets.
Iemand die dit eerder heeft gezien of een idee heeft wat er misschien mis kan zijn?
Al schrijvende bedenk ik me dat ik nog wat addons kan uitzetten misschien, maar lijkt we vooral elvui die in de weg zou kunnen zitten en dan zouden er heel veel meer mensen last van moeten hebben.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ah ja, snel even geparkeerd in Valdrakken en de bank in elkaar gezet met de nodige bags (die waren helaas ook weg, slots niet). Dan kunnen we die binnenkort gaan gebruiken als die aan de beurt is om te lvlen.
Pre-cataclysm toevallig? Want heel veel gear vanuit die tijd heb ik ook niet namelijk.Pannekook schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:05:
[...]
Helaas ontbreekt bij mij de fishing hat en de defias black armor (terwijl ik deze wel ooit gehad heb)
[Afbeelding]
Het Blizzard stuk kun je hier terugkijken:
YouTube: 🔴GAMESCOM Opening Night Live 2024 ONL (Borderlands 4, Mafia: The Old...
Oke ik geef het op ... totaal misschien 2 uur gedaan en maar 4 items gekregen in totaal als low level. Ga dat echt niet doenKreekje schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:11:
[...]
Volgende keer zal ik mijn mond houden![]()
Heb er wel voldoende voor moeten spelen. Zie onderstaande tabel.
Als ik het vanaf het begin wist had ik het wel gedoen.
ik ook, ik sta 1 uur eerder op voor mijn werk maandagochtend, dus de wekker gaat om 5 uurZeror schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:50:
Ik skip de early access ivm financiële overwegingen. Dus ik ga gewoon lekker genieten van streams tot ik zelf maandag/dinsdag om middernacht kan beginnen.
dan zullen de disconnects rond die tijd wel weg zijn. ik kan mij niet meer herhinneren dat bij launch geen issues zijn
nothing stops this train
Ik moet morgen nog flink wat doen..wil mijn main characters nog klaar zetten en questlogs opruimen en inventory clearen enzo
Lekker vroeg. Ik verwacht (hoop) dat door de early access de disconnects niet eens een probleem gaan vormen.Kol Nedra schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 00:14:
[...]
ik ook, ik sta 1 uur eerder op voor mijn werk maandagochtend, dus de wekker gaat om 5 uur![]()
dan zullen de disconnects rond die tijd wel weg zijn. ik kan mij niet meer herhinneren dat bij launch geen issues zijn
Er zijn weldegelijk issues. Cutscenes die niet laden waardoor je niet in de nieuwe zone komt enzo. En dat Blizzard dus tijdelijke portals moet gaan plaatsen enzo.Ricmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 00:29:
De laatste paar expansions (vanaf BFA dat ik in ieder geval herinner) heeft WoW geen last meer van disconnects enzo. Wel soms een login queue in prime time maar eenmaal in de game verlopen de releases de laatste tijd erg soepeltjes in retail.
Ik moet morgen nog flink wat doen..wil mijn main characters nog klaar zetten en questlogs opruimen en inventory clearen enzo
Mn characters opruimen moet ik ook nog doen. Heb momenteel 1 character op 70 en 3 bijna level 60. Ik twijfel nog welk character ik naar 70 boost. Druid, Rogue of Priest.
[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 22-08-2024 00:35 ]
Dragon flight was ook ellende, laadtijden/queue van wel minutenlang, vervolgens kwam je niet in dragonflight maar werd je hoog in de lucht in Durotar geplaatst. je raad het al, dat werd corpse runnenRicmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 00:29:
De laatste paar expansions (vanaf BFA dat ik in ieder geval herinner) heeft WoW geen last meer van disconnects enzo. Wel soms een login queue in prime time maar eenmaal in de game verlopen de releases de laatste tijd erg soepeltjes in retail.
nothing stops this train
We gaan het zien, zal jullie op de hoogte houden vanacht :-) denk dat ik ook wel een stream aanzet voor de geïnteresseerde.Zeror schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:50:
Ik skip de early access ivm financiële overwegingen. Dus ik ga gewoon lekker genieten van streams tot ik zelf maandag/dinsdag om middernacht kan beginnen.
Twitch.tv/ZarxGaming1
Ach ja, we gaan het zien. Ben wel klaar voor de start met bijna lege bags, bank, alle weakauras weggegooid en slechts een paar nieuwe geinstalleerd. Plater ook opgeschoond. Geen zooi meer, dus gewoon inloggen en zo snel mogelijk door de zones heen.
Mijn plan is normaalgesproken om per zone de main quests te doen en meteen exploration en eventuele dingen als dragon riding orbs in DF af te ronden. Geen idee eigenlijk of je meteen kan vliegen.
Succes aan degenen die meteen vannacht los gaan! Ik sla even over, krijg morgen om 6:30 al mensen over de vloer...
Nice !!, volgensmij is de balck armor verwijderd uit de game, maar je kan een alternatief kopen van de auction house, hezelfde geld voor de fishing hat, de fishing quest daarvoor is veel te veel moeite, dus gewoon alternatief kopen die exact dezelfde looks heeftPannekook schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:05:
[...]
Helaas ontbreekt bij mij de fishing hat en de defias black armor (terwijl ik deze wel ooit gehad heb)
[Afbeelding]
Wel geinig.. bij een paar characters gedaan
Bron: https://www.icy-veins.com...-character-video-summary/
duurt wel.lang bij mij: al 4 minuten aan het laden en pas op 36%Ricmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:25:
Je kan nu een eigen korte video laten maken van je eigen character op Warcraftstory.com ingesproken door "Xal’atath"![]()
ik lees wel dat ik 2.5k critters gekilled heb
nothing stops this train
Het radiant echoes event is dan nog actief, kun je daar ook van 70-80 levelen?
Want dat zou wel eens heel snel kunnen gaan.
geen idee, wat je ook kan doen is allemaal quests nu doen in Dragonflight maar nog niet de quest inleveren. alle beetje xp's helpen met een snellere startJBplap schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:50:
Hoe werkt dat straks met levelen tijdens de early access?
Het radiant echoes event is dan nog actief, kun je daar ook van 70-80 levelen?
Want dat zou wel eens heel snel kunnen gaan.
nothing stops this train
Ja veel traffic. toen ik het deed was het in 2 minuten klaarKol Nedra schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:34:
[...]
duurt wel.lang bij mij: al 4 minuten aan het laden en pas op 36%
ik lees wel dat ik 2.5k critters gekilled heb
Mijn 3 alts zijn opgeschoond en klaar gemaakt
Directe link naar de site: https://warcraftstory.com/Ricmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:25:
Je kan nu een eigen korte video laten maken van je eigen character op Warcraftstory.com ingesproken door "Xal’atath"![]()
Ik heb overigens (nog) geen War Within gekocht. Misschien dat het daar aan ligt?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 22-08-2024 21:53 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Helaas is dit weekend qua planning redelijk ruk geworden met hoe ik het had willen zien
Vanavond om 00:00 log ik even mijn 4 main characters in om de rested XP te laten lopen en dan ga ik naar bed. Morgen ochtend nog even werken en dan branden we los.
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 22-08-2024 23:05 ]
Ga een +- 1 uurtje levelen/exploren
https://www.twitch.tv/zarxgaming1
Nu loggen en morgen avond verder
Ja man!Ricmaniac schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 00:17:
Damn! zieke intro zeg naar het nieuwe eiland toestory begint gelijk sterk! heel nice.
Nu loggen en morgen avond verder
Ik ook hoor, maar ben Asmongold aan het kijken.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 00:27:
have fun! ik mag tot maandag wachten 😌
Maatje van mij was gister begonnen weer, had een lvl 1 gemaakt en zei dat het nu super snel ging, blijft dat zo of is dat vanwege de pre patch?
Hopelijk is dat dit keer allemaal eerlijk verlopen
eigenlijk is early access een prima idee voor WoW, om zo meer de mensen te verdelen zodat een launch smooth verloopt?fitznl schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:13:
Blijft toch altijd beetje deprimerend. Log in vanmorgen vroeg om mijn 70's rested xp alvast aan te zetten, zie ik dat er heel veel 80s rondlopen.
Hopelijk is dat dit keer allemaal eerlijk verlopen
vanavond rond 21:00 log ik pas in, ben benieuwd hoeveel guildmembers al lvl 80 zijn.
nothing stops this train
Het is sowieso smooth verlopen gisteravond. Ik heb in de streams niks gehoord over problemen mbt inloggen of inladen van de nieuwe zone.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:54:
[...]
eigenlijk is early access een prima idee voor WoW, om zo meer de mensen te verdelen zodat een launch smooth verloopt?
Krijg je een quest als je voor het eerst inlogt of zijn er nog prerequisites die je gedaan moet hebben? Net ingelogd op mijn nieuwe main, maar zie niks.
Heb denk ik niet de volledige campaign gedaan op dit character maar wel op mijn oude main, maar daar zie ik ook niks op. Heb uiteraard wel de Epic expansion gekocht
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Niet helemaal waar, de radiant echoes hoeft niet. je moet de quest in silithus met Thrall, jaina en magni gedaan hebben.nzall schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:35:
Je moet de Radiant Echoes quest gedaan hebben op je account, dat is de proloog.
Die quests heb ik op mijn oude main gedaan. Moet ik die ook met mijn nieuwe main doen?Ricmaniac schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:41:
[...]
Niet helemaal waar, de radiant echoes hoeft niet. je moet de quest in silithus met Thrall, jaina en magni gedaan hebben.
(p.s. Sorry voor de vragen, maar ben nu op kantoor en kan het ff niet testen
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Yup die quest moet je doen op de character waarmee je war within in wilt. Wanneer je de intro van war within af hebt dat je bij de hoofdstad bent (of misschien is het zelfs de hele campaign) dan pas krijg je de skip optie voor die hele intro op je andere characters voor die quest.Beefhead schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:53:
[...]
Die quests heb ik op mijn oude main gedaan. Moet ik die ook met mijn nieuwe main doen?
(p.s. Sorry voor de vragen, maar ben nu op kantoor en kan het ff niet testen)
Zag dat de eerste level 80 na iets meer dan een uur na launch al een feit was
Ik dacht, ga het niet te laat maken, want moet (helaas) gewoon werken vandaag. Rond 1 uur naar bed was het plan. En toen kreeg ik mijn eerste hero talentpoint rond 00.55... On a paler horse. Mounted combat, hoe vet! 250% base movement speed, En dan als een army-general, met horde banner op m'n rug en al je undead minions om je heen een groep monsters in chargen. Echt peak class fantasy!
Kijk ik '5 minuten later' op de klok, is het al half 3.
Holy shit dat is een zieke talent zegIschium schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:17:
En toen kreeg ik mijn eerste hero talentpoint rond 00.55... On a paler horse. Mounted combat, hoe vet! 250% base movement speed,
Ik speel MM Hunter en zie op internet dat dan Sentinel beter zou zijn, maar ik ga waarschijnlijk eigenwijs zijn en kies voor Dark Ranger. Voor mijn Ass. Rogue, weet ik het nog niet. Denk Fatebound. Voor mijn Balance druid, Elunes Chosen. En mn disc. Priest wordt een Voidweaver denk.
Voor mijn DK (Tank/dps main) en Druid (Healer side-main) wil ik wel de beste talents om content te pushen, dus dat word gewoon wowhead/icyveins volgen. Maar voor de rest van m'n alts ga ik lekker voor maximaal class fantasy en fun. Dikke visuals en grote explosies wil ik zien, boeiend dat ik niet 500 extra dps doe tijdens casual/alt raid night.Zeror schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:05:
Hebben jullie al een idee, of inmiddels al gekozen ingame, welke Hero Talents je gaat pakken voor je toons?
Ik speel MM Hunter en zie op internet dat dan Sentinel beter zou zijn, maar ik ga waarschijnlijk eigenwijs zijn en kies voor Dark Ranger. Voor mijn Ass. Rogue, weet ik het nog niet. Denk Fatebound. Voor mijn Balance druid, Elunes Chosen. En mn disc. Priest wordt een Voidweaver denk.
Lees online redelijk wat negativiteit over de story enzo. maar ik vind het goed haha
Is er eigenlijk een spoiler tag voor GoT?
Precies die ene die je mist in je lijstjeKol Nedra schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:52:
en? welke class is je main in TWW?
https://strawpoll.com/e7ZJaaPjdg3
- tweakduke
nzall schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:51:
Ja inderdaad. Ik vind het vooral opvallend hoe hectisch de verhaallijn is. er is in feite geen enkel moment (toch niet in de Isle of Dorn questline die ik nu aan het doen ben) waarin je niet belaagd wordt door de Nerubians van Xal'Atath.
Is er eigenlijk een spoiler tag voor GoT?
1
| [spoiler] [/spoiler] |
Maar we kunnen ook even een paar dagen rustig blijven. Moet zelf nog even bijkomen van de intro

Zuurpruimen heb je overal @Ricmaniac zal ook knap zijn als je nu alle 3 de zones met alles erop en eraan al uitgespeeld hebt. Nog genoeg te doen. Al gaat het levelen zelf wel belachelijk snel...
Veel wow speel plezier ook voor jullie
Twijfel nog tussen shaman, warlock en mage. Met de shaman zou ik dan ook willen gaan healen maar dat heb ik nog nooit eerder gedaan. Als ik dan wat content bekijk lijkt het mij een lastige role om te vervullen. Vooral met M+ dungeons. Wellicht ben ik gewoon te bang en moet ik het proberen..
Keuzes...
nzall schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:48:
[...]
De "Catalyst" is een speciale console in Thaldraszus, in de buurt van Tyrhold, waar je alle(*) epic armor kunt laten omzetten naar tier pieces. Dat gaat zowel om de standaard tierpieces, zoals helm, shoulders, chestpiece, gloves en pants, maar ook om de offset pieces: cloak, bracers, belt en boots.
(*) armor kan enkel worden omgezet als het "Veteran" upgrade track is. Je kunt geen Explorer of Adventurer gear omzetten, zelfs mocht deze epic zijn door upgrades.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mAKc1FgqZkIKUSEIkEFgVIOH.png?f=user_large)
Geloof niet dat ik goed zit, of wel? Is eerder een andere variant.
[ Voor 72% gewijzigd door sdk1985 op 23-08-2024 21:52 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dit is hem wel idd. maar toevallig zijn de boots geen onderdeel van de tier set. wel qua looks maar niet de set bonus. Catalyst waar je staat is de goeie (voor dragonflight gear)sdk1985 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:48:
[...]
[Afbeelding]
Geloof niet dat ik goed zit, of wel? Is eerder een andere variant.
Hmm ik had het idee dat het met de cloack (back) ook geen zin had. Maar hoe krijg ik hem dan van 1/8 naar 2/8? Want dit lijkt hem alleen om te zetten naar iets met een set bonus of andere stats.Ricmaniac schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:02:
[...]
Dit is hem wel idd. maar toevallig zijn de boots geen onderdeel van de tier set. wel qua looks maar niet de set bonus. Catalyst waar je staat is de goeie (voor dragonflight gear)
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Gratz. Hoeveel tijd heb je er nu ingestoken om dit te halen?
+- 9 uur. Maar heb dus alleen de main campaign gevolgt. en wat dungeons gerunned. Ook al redelijk wat gegathered. Dus eerste keer met alleen story level je naar 80 in 6-8 uur denk ik.Zeror schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:59:
[...]
Gratz. Hoeveel tijd heb je er nu ingestoken om dit te halen?
[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 23-08-2024 23:04 ]
Moet wel bekennen dat ik een half uurtje heb lopen klooien om de begin quest te vinden van silithas omdat ik eerst de begin quest niet kon vinden. Liep rond in dalaran waar niks was.
Net mijn eerste delve gecomplete in TWW, was wel vet. Ik kijk uit naar de komende uren met doorlevelen naar 80 met mijn evoker
Ja, daar is nogal wat verwarring. Ik ga die pre-quest nog maar even completen voordat ik maandagavond kan starten.Soulizer schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:19:
Ik ben vanavond ook gestart met TWW en het heeft mij gelijk te pakken.![]()
Moet wel bekennen dat ik een half uurtje heb lopen klooien om de begin quest te vinden van silithas omdat ik eerst de begin quest niet kon vinden. Liep rond in dalaran waar niks was.
Speel je nog meer classes?Net mijn eerste delve gecomplete in TWW, was wel vet. Ik kijk uit naar de komende uren met doorlevelen naar 80 met mijn evoker
Ik moet wel zeggen dat Xal'atath één van de meest indrukwekkende villains is die Blizzard sinds lang heeft uitgebracht. Ik vind haar zelfs NOG indrukwekkender dan Sire Denathrius... Ik hoop dat ze niet een one expansion wonder wordt en effectief zal worden gebruikt doorheen de hele Worldsoul Saga.
Verder vind ik dat de expansion goed in elkaar zit. Al merk ik dat ik al snel de lvl 80 ga halen als ik hier en daar wat side quests meepak. Had van mij wel wat langzamer gemogen. Maargoed, die kan ik ook op lvl 80 afmaken.
Morgen maar weer verder!
Ik heb in dragonflight de evoker gespeeld. Heb verder wel nog een warrior, shaman en rogue liggen. Eerst maar eens met de evoker naar 80 dan kijken we daarna wel verderZeror schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:23:
[...]
Ja, daar is nogal wat verwarring. Ik ga die pre-quest nog maar even completen voordat ik maandagavond kan starten.
[...]
Speel je nog meer classes?
Nee, zij zal de gehele saga(minimaal 3 expansions) in beeld zijn. Dat zegt Chris Metzen in dat interview wat hier laatst is gepost.nzall schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 23:46:
Ik heb de campaign afgewerkt en wat Leatherworking geleveled voor first craft bonussen en EXP. Ik ben nu ergens midden level 78.
Ik moet wel zeggen dat Xal'atath één van de meest indrukwekkende villains is die Blizzard sinds lang heeft uitgebracht. Ik vind haar zelfs NOG indrukwekkender dan Sire Denathrius... Ik hoop dat ze niet een one expansion wonder wordt en effectief zal worden gebruikt doorheen de hele Worldsoul Saga.
En dus eigenlijk maar 2 zones gequest, nu moet het op een alt opnieuw want ik kan nog niet skippen.
Wel goed om hier bewust van te zijn dus. Zelfs de intro quest moet opnieuw
Levelen is niet echt mijn ding maarja het moet maar even...
Hoezo je kan gewoon de campaign afmaken. Wanneer je de campaign af hebt kan je skippen op alts. Wel in het begin van de campaign. als je hem op een alt al gestart bent kan het niet volgens mij.JBplap schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 00:25:
Ik heb ook mn eerste char 80, maar teveel dungeons gedaan.
En dus eigenlijk maar 2 zones gequest, nu moet het op een alt opnieuw want ik kan nog niet skippen.
Wel goed om hier bewust van te zijn dus. Zelfs de intro quest moet opnieuw
Levelen is niet echt mijn ding maarja het moet maar even...
Althans wel gewoon dat je adventure mode unlocked enzo maar niet die intro van dalaran etc.
[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 24-08-2024 01:49 ]
Dus dit weekend nog maar even mijn Rogue en Mage naar 80 halen.
Dan kan ik dan eens gaan bepalen welke class icm hero talents ik het leukst vind
nothing stops this train
- tweakduke
Met nieuwe recipes craften krijg je 10k xp dus je wordt echt aan alle kanten volop beloond met xp
Hebben meerdere mensen hier last van?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik ga toch geen campaign afmaken als ik al 80 bent, dat voelt voor mij als tijd verdoen.Ricmaniac schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 01:48:
[...]
Hoezo je kan gewoon de campaign afmaken. Wanneer je de campaign af hebt kan je skippen op alts. Wel in het begin van de campaign. als je hem op een alt al gestart bent kan het niet volgens mij.
Althans wel gewoon dat je adventure mode unlocked enzo maar niet die intro van dalaran etc.
Inmiddels met eerste alt gestart en die is nu al bijna klaar met 3e zone. Dus vandaag komt die wel af.
Moet jij niet van je guild 6 alts klaar hebben voor splits vanaf dinsdag?Kol Nedra schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:09:
wat een haast allemaal, ik verwacht volgend weekend op zijn vroegst een lvl 80 te hebben lol

haha nee,JBplap schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:16:
[...]
Ik ga toch geen campaign afmaken als ik al 80 bent, dat voelt voor mij als tijd verdoen.
Inmiddels met eerste alt gestart en die is nu al bijna klaar met 3e zone. Dus vandaag komt die wel af.
[...]
Moet jij niet van je guild 6 alts klaar hebben voor splits vanaf dinsdag?
ben al blij dat ik 2 characters opgeschoond heb (bags enzo)
mage en rogue staan klaar
nothing stops this train
Dat moet je doen bij de Upgrade Vendor. Die staat in Valdrakken, tussen het Auction House en de trap naar de Blacksmithing trainer. Voor upgrades heb je Flightstones en Crests nodig.sdk1985 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:28:
[...]
Hmm ik had het idee dat het met de cloack (back) ook geen zin had. Maar hoe krijg ik hem dan van 1/8 naar 2/8? Want dit lijkt hem alleen om te zetten naar iets met een set bonus of andere stats.
Je MOET wel de campaign afmaken, tenminste 1 keer, anders heb je geen world quests en events.JBplap schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:16:
[...]
Ik ga toch geen campaign afmaken als ik al 80 bent, dat voelt voor mij als tijd verdoen.
[...]
Moet jij niet van je guild 6 alts klaar hebben voor splits vanaf dinsdag?
Dat is dus precies waar ik voor probeerde te waarschuwen, level je eerste char niet teveel in dungeons.nzall schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:22:
[...]
Je MOET wel de campaign afmaken, tenminste 1 keer, anders heb je geen world quests en events.
Want dan moet je dus of nutteloos doorquesten of met je 2e char alles opnieuw doen
Dat had ik dus in Dragonflight. Nu gaat het prima, level 75 en net in de 2e zone.JBplap schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 14:18:
[...]
Dat is dus precies waar ik voor probeerde te waarschuwen, level je eerste char niet teveel in dungeons.
Want dan moet je dus of nutteloos doorquesten of met je 2e char alles opnieuw doen
Ik heb wel weer veel meer framedrops dan de vorige expansion, vrees dat mijn graphics weer een tandje lager moeten
Ik heb besloten op mijn evoker (main voor nu) alle quests te doen in alle gebieden voor de achievements enzo en op alle alts zet ik dan gewoon de optie aan "don't show warband completed quests"
Voor die alts levelt dungeons namelijk zo veel sneller dan quests waardoor ik geen reden zie waarom ik die quests nog eens zou doen in die zones
(je kan ze altijd nog wel gewoon doen door die optie weer uit te vinken of ze gewoon op te pakken alleen lichten ze niet meer op als je het aan hebt staan)
[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 24-08-2024 14:53 ]
Maar een vraag voor de wat oudere WoW veteranen, halen jullie echt daawerkelijk veel plezier uit de game? want ik weet nog wel dat het op een gegeven moment als een soort werk begon aan te voelen voor mij met allemaal taken afwerken. Maar ik moet het misschien ook gewoon lekker als casual oppakken zodat ik niet weer in zo'n fase kom.
De story trailers die ik tot nu toe heb gezien zijn wel erg gaaf, is de War Within echt een beetje tof of mwah?
Op reddit zie ik nogal wisselende meningen erover maarja dat is ook reddit..
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 24-08-2024 15:31 ]
Playstation 5
Ik ben eind Vanilla retail gaan spelen en speel het nog altijd. Sommige periodes laat ik het liggen, maar over het algemeen haal ik meer dan voldoende plezier uit het spel om te blijven resubben.Stylze schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:30:
Maar een vraag voor de wat oudere WoW veteranen, halen jullie echt daawerkelijk veel plezier uit de game? want ik weet nog wel dat het op een gegeven moment als een soort werk begon aan te voelen voor mij met allemaal taken afwerken. Maar ik moet het misschien ook gewoon lekker als casual oppakken zodat ik niet weer in zo'n fase kom.
Ook voor de casual spelers zoals ik blijft er voldoende te doen.
Er is geen eindeloze power grind meer, zoals artifact power of iets dergelijks.Stylze schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:30:
Ik zit nog steeds in een struggle om WoW weer wel of niet op te pakken haha, steeds als ik denk van "lekker laten zitten die game kost veel te veel tijd" kom ik weer een reclame tegen ergens of ga ik stiekem op dit forum even dit topic checken. Vind het Worldsoulsaga gebeuren wel goed bedacht namelijk.
De story trailers die ik tot nu toe heb gezien zijn wel erg gaaf, is de War Within echt een beetje tof of mwah?
Dus in dat opzicht zijn er minder 'moetjes'
Wel nog je weekly vault vullen.
Het levelen voor mij nu is wel een moetje, van mij mogen we ook wel naar 5 lvls per expansion ofzo.
Speelde sinds de de open beta van vanilla heel veel, t/m Cataclysm. Raiden etc. Daarna werd het heel erg casual en laatste paar expansions speel ik alleen de campaign en daarna wat Dungeons enzo, bevalt me erg goed. Ben ook wel erg onder de indruk van War Within tot nu toe, prachtige omgeving en muziek, leuke campaign en heb net ook mn eerste Delve gedaan. Eigenlijk speel ik het als een singleplayer game nu haha, aangezien geen vriend meer WoW speelt, en dat kan ook prima.Stylze schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:30:
Ik zit nog steeds in een struggle om WoW weer wel of niet op te pakken haha, steeds als ik denk van "lekker laten zitten die game kost veel te veel tijd" kom ik weer een reclame tegen ergens of ga ik stiekem op dit forum even dit topic checken. Vind het Worldsoulsaga gebeuren wel goed bedacht namelijk.
Mijn Shaman speelt ook echt leuk, dus tot nu toe absoluut de moeite waard.