Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 08:51
Diigii schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:54:
[...]

Ohhh echt? Maar dan dezelfde collector's edition twee keer uitbrengen? Of elk jaar een soort van nieuwe editie uitbrengen? Als ze inderdaad €30,- rekenen vind ik het nog wel "acceptabel". Vorig jaar kon je twee collector's editions kopen, inclusief verzenden was het €279,- (€19,- totaal was het om twee CE's te laten verzenden).
We krijgen vanaf nu drie expansions verdeeld over drie jaar dus drie verschillende Collector Editions. Op zich is elk jaar een nieuwe expansion uitbrengen een erg goede ontwikkeling voor de gamer omdat content draught een grote domper was. De komende trilogie zal deel uitmaken van een rode draad, maar elk deel zal de verrijking hebben van een volledige expansion (raids, dungeons, verhaallijn en dus ook een CE). Kortom, we gaan veel op ons bord krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Enigmus schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:28:
[...]

We krijgen vanaf nu drie expansions verdeeld over drie jaar dus drie verschillende Collector Editions. Op zich is elk jaar een nieuwe expansion uitbrengen een erg goede ontwikkeling voor de gamer omdat content draught een grote domper was. De komende trilogie zal deel uitmaken van een rode draad, maar elk deel zal de verrijking hebben van een volledige expansion (raids, dungeons, verhaallijn en dus ook een CE). Kortom, we gaan veel op ons bord krijgen!
Eerst nog maar zien of we wel gewoon 3 raid cycles per expansion krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Enigmus schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:28:
[...]

We krijgen wel meer tijd. In 3 jaar 3 expansions doen, is veel te snel als je het wat dieper wil spelen.
Chris Metzen suggested that the Worldsoul Saga would be coming in quicker than players have been used to? What does that timeline look like?

We can't get into specifics, but yes it will be faster. We want to ensure that players aren't completing this saga in 2030. Teams have been restructured to be able to create this whole saga.
https://www.wowhead.com/n...nclude-before-2030-335918

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
tweakduke schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 08:58:
[...]

We krijgen wel meer tijd. In 3 jaar 3 expansions doen, is veel te snel als je het wat dieper wil spelen.

[...]

https://www.wowhead.com/n...nclude-before-2030-335918
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen. Dat we niet elk jaar een nieuwe expansion krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Enigmus schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:11:
[...]

Ik begrijp niet wat je wilt zeggen. Dat we niet elk jaar een nieuwe expansion krijgen?
Als ik af ga wat Chris Metzen toen zei, dan nee.

Ieder jaar kan ook haast niet, een profession heb je dan niet bij elkaar kunnen verzamelen.
Dan heb je allerlei achievements en je hebt ook nog de seizoenen.

Het moet wel leuk blijven aan tempo. Een keer eerder meegemaakt dat je de helft nog niet kon afmaken en ze al verder gingen, dat is echt niet leuk.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:44
Ik heb gisteren eindelijk MoP Remix "uitgespeeld", waarmee ik bedoel dat ik alle vendor cosmetics heb.

OP EEN NA! De Mythic Mage ensemble is bugged en wordt gemarkeerd als "geleerd" als je een bepaald ander ensemble koopt. Maar je hebt de feitelijke mogs dus niet... Er is blijkbaar maar 1 workaround, en dat is dat voor sommige spelers sommige race/class combo's hier geen last van hebben. Dus ik zou één voor één van elke race/class combinatie een alt moeten maken, deze naar de Bazaar in Jade Forest moeten brengen, nakijken of ik de Ensemble zie op de vendor, en dan op dat character Bronze grinden...

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
tweakduke schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:18:
[...]

Als ik af ga wat Chris Metzen toen zei, dan nee.

Ieder jaar kan ook haast niet, een profession heb je dan niet bij elkaar kunnen verzamelen.
Dan heb je allerlei achievements en je hebt ook nog de seizoenen.

Het moet wel leuk blijven aan tempo. Een keer eerder meegemaakt dat je de helft nog niet kon afmaken en ze al verder gingen, dat is echt niet leuk.
Vreemd. Geen idee waar ik 1 expansion per jaar vandaan haal. Had het waarschijnlijk ergens gelezen en nam het over als feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

nzall schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:20:
Ik heb gisteren eindelijk MoP Remix "uitgespeeld", waarmee ik bedoel dat ik alle vendor cosmetics heb.

OP EEN NA! De Mythic Mage ensemble is bugged en wordt gemarkeerd als "geleerd" als je een bepaald ander ensemble koopt. Maar je hebt de feitelijke mogs dus niet... Er is blijkbaar maar 1 workaround, en dat is dat voor sommige spelers sommige race/class combo's hier geen last van hebben. Dus ik zou één voor één van elke race/class combinatie een alt moeten maken, deze naar de Bazaar in Jade Forest moeten brengen, nakijken of ik de Ensemble zie op de vendor, en dan op dat character Bronze grinden...
Kun je geen GM ticket aanmaken om hiermee te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
RMB schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:47:
[...]

Kun je geen GM ticket aanmaken om hiermee te helpen?
De "support" van Blizzard, als je het dat nog kunt noemen, is echt NUTTELOOS geworden. Haast volledig geautomatiseerde AI rotzooi die enkel voorverteerde templates uitstuurt op basis van sleutelwoorden. Er zijn HEEL weinig GMs die kunnen ingrijpen, en de ingrepen die ze kunnen doen zijn LANG niet meer zo ingrijpend als zelfs maar 5 jaar geleden...

In dit geval is het een gekend probleem waar al honderden mensen support tickets voor hebben aangemaakt en tientallen mensen een forum post. Letterlijk het enige wat dat oplevert is een template over "een gekend probleem, waarvoor Blizzard op zoek is naar een oplossing, en GMs zullen niet helpen hiermee omdat het een bug is en het beleid van Blizzard is om zo'n bugs voor iedereen op te lossen in plaats van individuele spelers te helpen". Ik heb zelfs screenshots gezien van spelers die erover doorgevraagd hebben en bedreigd zijn met permabans...

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:28
nzall schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:06:
[...]

De "support" van Blizzard, als je het dat nog kunt noemen, is echt NUTTELOOS geworden. Haast volledig geautomatiseerde AI rotzooi die enkel voorverteerde templates uitstuurt op basis van sleutelwoorden. Er zijn HEEL weinig GMs die kunnen ingrijpen, en de ingrepen die ze kunnen doen zijn LANG niet meer zo ingrijpend als zelfs maar 5 jaar geleden...

In dit geval is het een gekend probleem waar al honderden mensen support tickets voor hebben aangemaakt en tientallen mensen een forum post. Letterlijk het enige wat dat oplevert is een template over "een gekend probleem, waarvoor Blizzard op zoek is naar een oplossing, en GMs zullen niet helpen hiermee omdat het een bug is en het beleid van Blizzard is om zo'n bugs voor iedereen op te lossen in plaats van individuele spelers te helpen". Ik heb zelfs screenshots gezien van spelers die erover doorgevraagd hebben en bedreigd zijn met permabans...
Je zou wellicht het forum kunnen proberen? Heb zelf niet heel veel ervaring met Blizzard support, alleen het geautomatiseerde return item ding. Maar wel vervelend.

Wat heeft Blizzard voor een reactie gegeven op je ticket?

Ik kan niet wachten totdat mijn character over wordt gezet naar Retail :) Kan ik eindelijk verder met mijn Warlock. Al gauw even wat pre-event gear gehaald, zodat ik net wat hoger uitkom dan de 467 gear welke je standaard krijgt. En dan is het afwachten :)

De guild is ook in volle gang ter voorbereiding, heb super zin in de Raid (en uiteraard de andere content). Ook erg benieuwd naar de class tuning met Hero talents met alle leden, maar we gaan het gauw genoeg zien. Hulde aan de Realm wide guilds, perfecte toevoeging aan de game _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Diigii op 14-08-2024 17:37 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Kan Ik iemand zijn guild joinen? ik zoek geen mythic tryhard pushers maar eerder casual.

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:06:
[...]

Iedereen eigen tickets insturen werkt dus niet,maar een gezamenlijke aanpak met een community? Via het forum? Via een grote streamer? Etc. Meestal reageert Blizzard daar wel op.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gemmeke schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:07:
Kan Ik iemand zijn guild joinen? ik zoek geen mythic tryhard pushers maar eerder casual.
Je kan de guild waar ik in zit zeker joinen. Kan alleen geen raid spot garanderen voor gelijk de eerste week.

De guild is een hele casual gezellige boel van allemaal “ouwe” lullen en vrouwen :P
Ondanks de casual mindset halen we uiteindelijk wel altijd heroic raid in een patch en ook mythics lukken gewoon prima voor de 2000-2500 rating.

Meeste zijn UK based maar ook een aantal Nederlanders.

Guild: Ancient - Nordrassil/bronzedragonflight.
Maar server maakt nu niet meer uit natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 14-08-2024 18:28 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:27:
[...]

Je kan de guild waar ik in zit zeker joinen. Kan alleen geen raid spot garanderen voor gelijk de eerste week.

De guild is een hele casual gezellige boel van allemaal “ouwe” lullen en vrouwen :P
Ondanks de casual mindset halen we uiteindelijk wel altijd heroic raid in een patch en ook mythics lukken gewoon prima voor de 2000-2500 rating.

Meeste zijn UK based maar ook een aantal Nederlanders.

Guild: Ancient - Nordrassil/bronzedragonflight.
Maar server maakt nu niet meer uit natuurlijk.
Top ! , hoe kan ik een cross-realm guild joinen?

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:42
Enigmus schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:31:
[...]

Vreemd. Geen idee waar ik 1 expansion per jaar vandaan haal. Had het waarschijnlijk ergens gelezen en nam het over als feit.
GW2 heeft tegenwoordig een yearly cycle. Misschien daarmee verward?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gemmeke schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:36:
[...]

Top ! , hoe kan ik een cross-realm guild joinen?
Heel eerlijk eigenlijk geen idee haha. Denk dat wij gewoon via de guildfinder te vinden zijn.
En anders moet je mij even je character name en server DM'en hier op tweakers dan laat ik je ingame inviten.

• Enigmus
Nitrorcr schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:41:
[...]

GW2 heeft tegenwoordig een yearly cycle. Misschien daarmee verward?
Heb na GW1 en expansions GW2 geprobeerd, maar na een maand spelen niet meer aangeraakt en het nieuws ook niet meer gevolgd. Heb waarschijnlijk verschillende mmo forum posts gelezen die erover speculeerden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:34
Besloten WoW weer op te pakken voor de expansion. Wil mij even goed voorbereiden dus class al gekozen. BM hunter wordt het.

Gisteren UI helemaal ingesteld en rotations bekeken + hotkeys.

Wat ik nu wel zoek zijn vrienden. Ik ken niemand meer die WoW speelt.. mijn Battle.net is ozzie#1922. Vriendelijke guild zou ook fijn zijn.

Doel is een beetje heroics te kunnen doen met raiden en wat mythics.

EDIT:
Guild: Ancient - Nordrassil/bronzedragonflight. gevraagd om te joinen.

[ Voor 9% gewijzigd door mentalozzie op 15-08-2024 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Annick
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 19-07 15:05
mentalozzie schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:11:
Besloten WoW weer op te pakken voor de expansion. Wil mij even goed voorbereiden dus class al gekozen. BM hunter wordt het.

Gisteren UI helemaal ingesteld en rotations bekeken + hotkeys.

Wat ik nu wel zoek zijn vrienden. Ik ken niemand meer die WoW speelt.. mijn Battle.net is ozzie#1922. Vriendelijke guild zou ook fijn zijn.

Doel is een beetje heroics te kunnen doen met raiden en wat mythics.

EDIT:
Guild: Ancient - Nordrassil/bronzedragonflight. gevraagd om te joinen.
Wat leuk! Ik heb na iets meer dan een jaar pauze WoW ook weer opgepakt!
Wel perfecte timing hier dat ik 26 augustus drie weken op vakantie ga. Dus helaas releaseday moet missen.

Annick#21287 als mensen me willen toevoegen :)
Ik speel voornamelijk op Turalyon en zit in een Nederlandse Guild waar we ook mee HC raiden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Annick op 15-08-2024 13:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nzall
Blizzard heeft zonet die ontbrekende Mage Ensemble waar ik het over had gehotfixt. Dus nu heb ik alle Remix sets. YAY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 15:28
nzall schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:32:
Blizzard heeft zonet die ontbrekende Mage Ensemble waar ik het over had gehotfixt. Dus nu heb ik alle Remix sets. YAY.
Ik was een dikke maand geleden al klaar met Remix, maar toch ff gechecked. En inderdaad, die mage ensemble stond klaar, maar er waren ook andere ensembles waar ik blijkbaar een aantal transmogs van miste. Goed dat ik toch ff gekeken heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07
Gaat de levelboost die nu level 60 geeft eind van de maand naar level 70?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 01:44:
Gaat de levelboost die nu level 60 geeft eind van de maand naar level 70?
De boost is al tot 70.
Tenzij je een level 60 boost bedoeld die je op je account nog had. Dan is het antwoord nee.. die blijft tot 60 gewoon en word niet verhoogd.

Maar gezien hoe makkelijk het levelen is helemaal nu met het event zal ik het echt iedereen afraden daar zo veel geld aan uit te geven :P

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 17-08-2024 02:00 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Topicstart deels bijgewerkt voor The War Within. Komende dagen zullen er meer topicstart updates volgen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:07:
Topicstart deels bijgewerkt voor The War Within. Komende dagen zullen er meer topicstart updates volgen.
Nice! jij blijft mijn favoriete topicstart maker op tweakers :P altijd netjes designed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:54:
[...]

Nice! jij blijft mijn favoriete topicstart maker op tweakers :P altijd netjes designed haha
Thanks O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Ik dacht dat er een tweakers WOW only discord was? Bestaat die niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 01:59:
[...]

De boost is al tot 70.
Tenzij je een level 60 boost bedoeld die je op je account nog had. Dan is het antwoord nee.. die blijft tot 60 gewoon en word niet verhoogd.

Maar gezien hoe makkelijk het levelen is helemaal nu met het event zal ik het echt iedereen afraden daar zo veel geld aan uit te geven :P
Er zat een level 60 boost bij dragonflight (wel gekocht, nooit gespeeld). Vervolgens zag ik bij World at war een level 70 boost staan. Dus vroeg mij af of die niet omgezet worden. Heb ondertussen namelijk een 3 staan bij die boost knop rechtsboven. Dus blijkbaar heb ik met de jaren 3 van dit soort boosts verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IKON schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:44:
Ik dacht dat er een tweakers WOW only discord was? Bestaat die niet meer?
Nee, die bestaat niet meer. Maar in de gaming channel van de algemene Tweakers discord kan er over WoW gepraat worden. En anders is er in de game zelf nog een community kanaal van Tweakers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Zeror schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:16:
[...]

Nee, die bestaat niet meer. Maar in de gaming channel van de algemene Tweakers discord kan er over WoW gepraat worden. En anders is er in de game zelf nog een community kanaal van Tweakers te vinden.
Ah dat is jammer. Zat een leuke groep mensen daar. Helaasj….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
lastig lastig lastig!
nog 1 week te gaan maar moet echt gaan kiezen:
mage (fire)
rogue (assassination)
shaman (elemental)

welke moet ik nou kiezen lol :D

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2024 10:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:41:
lastig lastig lastig!
mage (fire)
rogue (assassination)
shaman (elemental)

Ik blijf er ook mee zitten XD

Evoker, Aug/Dev
Mage
Rogue

Denk toch dat mijn Evoker als eerst gaat. Dat zou de eerste expansion zijn sinds wrath of the lich king dat ik niet met mijn rogue als eerste doe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Als ik wat advies mag geven: rogue wordt momenteel algemeen aanzien als één van de "verliezers" van TWW. Ze hebben het minst aantal aanpassingen gekregen in de Beta, en hun hero talents zijn bij de zwakste van het hele peloton. In die mate zelfs dat het capstone talent van Trickster een DPS loss is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Assassination doet het momenteel mega goed in de warcraftlogs voor mythics op de beta. Maar ik kijk niet naar META.
Speel gewoon wat ik leuk vind en er zijn toch continue changes waardoor spec x weer beter is dan y etc.

Sowieso zijn alle classes en specs viable voor de 2500 rating. pas als je +12 keys ofzo gaat doen is het misschien waard om naar de meta te kijken imo :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Eensch.. ik ga eerst fijn de belangrijkste characters die ik heb lvlen en vooral genieten van de content en game.

Dat vergeten volgens mij sommigen.. vooral te genieten. De top specs zijn eigenlijk alleen boeiend als je de mythic raid als snelste gedaan wil hebben of hele hoge keys wil pushen. In die tak van sport zitten er maar een enkeling, vooral veel mensen die denken dat ze daarbij horen.

De rest wordt wel getuned, zodat het speelbaar genoeg is voor de normale stervelingen :P

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
lastig lastig lastig!
mage (fire)
rogue (assassination)
shaman (elemental)

Doe maar die Fire Mage hahah .... die van mij is al echt jaren sinds Lich King tijd mijn MAIN en nog steeds... kan er geen afscheid van nemen als main en het speelt ook altijd heerlijk nog .... mijn prachtige mooie Human Mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
tweakduke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:46:
Eensch.. ik ga eerst fijn de belangrijkste characters die ik heb lvlen en vooral genieten van de content en game.

Dat vergeten volgens mij sommigen.. vooral te genieten. De top specs zijn eigenlijk alleen boeiend als je de mythic raid als snelste gedaan wil hebben of hele hoge keys wil pushen. In die tak van sport zitten er maar een enkeling, vooral veel mensen die denken dat ze daarbij horen.

De rest wordt wel getuned, zodat het speelbaar genoeg is voor de normale stervelingen :P
Ik vergeet dat niet hoor.. genieten van new game content in wow. d:)b :)
Maar niet altijd kan dat, zoals .. ga je voor t eerst een new dungoen in, dan wil ik even rondkijken hoe het eruit ziet, maar de rest sprint weg en dan denk ik waar zijn ze.... "Hello wait for me please, i will get lost, first time here!".... dat is wat ik zeg en meestal word ik gekickt ook lol :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

rahd schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:13:
[...]

Ik vergeet dat niet hoor.. genieten van new game content in wow. d:)b :)
Maar niet altijd kan dat, zoals .. ga je voor t eerst een new dungoen in, dan wil ik even rondkijken hoe het eruit ziet, maar de rest sprint weg en dan denk ik waar zijn ze.... "Hello wait for me please, i will get lost, first time here!".... dat is wat ik zeg en meestal word ik gekickt ook lol :'(
Voor dat rond kijken kun je straks mooi met NPC's de dungeon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

JBplap schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:15:
[...]

Dat is inderdaad een hele goede tip, ik heb daar een paar voor de fun gedaan om die laatste transmog skyriders quest te doen.

En verder ik heb een paar vaste mensen waar we gewoon oefenen en ons de affixes en trucs van een dungeon te leren. Af en toe doen we dan pugs meenemen, dan draag je het leed of juist de pret daarvan samen.

Verder af en toe even een video kijken helpt ook. Totaal alleen afhankelijk zijn van pugs is een behoorlijk pittig bestaan en heel eerlijk, de community is aardig zuur daarin. Zeker met Xalathat's affix die meer tijd aftrekt in hoe vaker je doodgaat, gaat een hele zure werking geven op de community.

Pas als ik meer vertrouwen heb, wil ik wel eens een pugje doen en zo de crests farmen. En dan nog is het soms bijzonder wat je over je heen krijgt. Als een tank een rare route loopt, geen aggro kan houden op een pack en je als mage veel ge-oneshot wordt ondanks alle self-defences, krijg je te horen: you are doing low dps for you ilvl... :z

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Het min-maxen is helaas normaal geworden met WoW. Maar het is ook niet verkeerd om een video van vijf minuten te bekijken voordat je de dungeon betreed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zoek een goede en gezellige guild, goede mensen om je heen in WoW is zeer belangrijk!
Ben heel blij dat ik die gevonden heb

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mentalozzie schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:35:
Het min-maxen is helaas normaal geworden met WoW. Maar het is ook niet verkeerd om een video van vijf minuten te bekijken voordat je de dungeon betreed.
Helaas is min-maxen standaard geworden in elke game :P zelf singleplayers.

Mensen minmaxen alles al voordat een game uberhaupt uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:44
Als je nu start welke expansions zitten er dan allemaal bij? In heb ze namelijk wel tot degene voor dragonflight. Als je nu the war within koopt krijg je dan dragonflight erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
gupfishy schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:39:
Als je nu start welke expansions zitten er dan allemaal bij? In heb ze namelijk wel tot degene voor dragonflight. Als je nu the war within koopt krijg je dan dragonflight erbij?
je hebt ALLE expansions, alle oude is gratis.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 20-09 14:51
JBplap schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:15:
[...]

Kun je straks niet alles solo doen? Dan zijn pugs niet meer nodig..

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freaky Maus schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:59:
[...]

Kun je straks niet alles solo doen? Dan zijn pugs niet meer nodig..
Is nu eigenlijk al. tot zekere hoogte. raiden en mythic difficulty dungeons kan niet met NPC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Hoe werkt dat met de gear rewards van radiant echoes? De eerste keer kreeg ik een i493 wapen maar daarna eigenlijk niks zinnigs meer gekregen qua gear. Was wel snel level 70 ipv 60 :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
sdk1985 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:48:
Hoe werkt dat met de gear rewards van radiant echoes? De eerste keer kreeg ik een i493 wapen maar daarna eigenlijk niks zinnigs meer gekregen qua gear. Was wel snel level 70 ipv 60 :).
Je krijgt 1 keer per karakter per week een "Champion" level item. Dus inderaad 493.
Daarna krijg je een #random# item, wat van alles kan zijn.

Je kan het beste gewoon de gear kopen van de vendor die je nodig hebt. (En niet vergeten om ze door de Catalyst heen te halen zodat je tier gear krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Dutchy007 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:46:
[...]

Je krijgt 1 keer per karakter per week een "Champion" level item. Dus inderaad 493.
Daarna krijg je een #random# item, wat van alles kan zijn.

Je kan het beste gewoon de gear kopen van de vendor die je nodig hebt. (En niet vergeten om ze door de Catalyst heen te halen zodat je tier gear krijgt)
Kun je dat laatste even toelichten? De laatste keer dat ik speelde was de worgen net nieuw :X .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
sdk1985 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:59:
[...]

Kun je dat laatste even toelichten? De laatste keer dat ik speelde was de worgen net nieuw :X .
Bij het huidige event "Radiant Echoes" kun je een currency sparen waar je 480 gear mee kan kopen. Dit kan van de vendors in Dragonflight/Searing Gorge of Dustwallow Marsh.
Of, van de vendor in Dalaran in de portal room in het midden.
https://www.wowhead.com/npc=223710/remembrancer-amuul

Deze items kun je omzetten naar tier items met de Catalyst: Deze vind je hier:
https://www.wowhead.com/guide/revival-catalyst-dragonflight

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchy007 op 19-08-2024 00:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 23-09 14:58
lastig lastig lastig!
mage (fire)
rogue (assassination)
shaman (elemental)

Ik ben er ondertussen uit, voor mij word het:

Rogue (ass),
Monk (mw),
Warlock (affli).

Moet er wel bij zeggen dat ik voornamelijk een pvper ben.

[ Voor 7% gewijzigd door Daradius op 19-08-2024 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
sdk1985 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:59:
[...]

De "Catalyst" is een speciale console in Thaldraszus, in de buurt van Tyrhold, waar je alle(*) epic armor kunt laten omzetten naar tier pieces. Dat gaat zowel om de standaard tierpieces, zoals helm, shoulders, chestpiece, gloves en pants, maar ook om de offset pieces: cloak, bracers, belt en boots.

(*) armor kan enkel worden omgezet als het "Veteran" upgrade track is. Je kunt geen Explorer of Adventurer gear omzetten, zelfs mocht deze epic zijn door upgrades.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
Ik blijf zoals altijd gewoon bij mijn Enhancement Shaman met Resto als bijzaak.

Er is geen andere class die ik zo fijn vind spelen. Al begint het wel te kriebelen om een paladin on the side the nemen, zodat ik mogelijk ook nog wat lagere keys kan tanken.

'Gelukkig maakt het voor mij geen zak uit of specs qua nummers goed performen of niet, gezien ik toch geen high end content ga doen.

Heb er in ieder geval weer ouderwets zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 11:46
Weet iemand wanneer early access te spelen is vanuit onze tijdzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:12

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Keesknd schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:01:
Weet iemand wanneer early access te spelen is vanuit onze tijdzone?
Precies middernacht

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
master_viper schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:13:
[...]
Ah top kon het niet vinden op internet.

En is dat donderdag?

Precies middernacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Er staat een countdown op de voorpagina van Wowhead:

https://www.wowhead.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
nzall schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:40:
Er staat een countdown op de voorpagina van Wowhead:

https://www.wowhead.com/
Aah top thanks, dan komt hij vrijdag online om middernacht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Is er hier eigenlijk iemand die van plan is om vrijdag om middernacht effectief te beginnen spelen? Lijkt me alleen maar tot frustratie te leiden met iedereen die OOK op die moment begint te spelen. Het begint dan wel met een scenario, maar daarna komt iedereen terecht op hetzelfde strand met dezellfde quests. Als je dat scenario niet als één van de eerste door bent moet je om spawns vechten met je hele server, en als er dan een game breaking bug is (en zo waren er tijdens de Beta 13 in een dozijn) waardoor een quest niet kan gedaan worden zit je al helemaal erbij voor spek en bonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 13:03
Stel, theoretisch gezien, ik koop vandaag de Epic editie van TWW, krijg je dan nog steeds early access?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
hijissegek schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:33:
Stel, theoretisch gezien, ik koop vandaag de Epic editie van TWW, krijg je dan nog steeds early access?
Voor zover ik weet krijg je early access zolang je de Epic maar koopt voor de officiele release van de game.

Dus als je midden in de early access periode de Epic zou kopen, zou je bijvoorbeeld nog 1.5 dagen early access hebben ipv de volledige duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Normaal wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
Ik zit drie dagen in Zandvoort F1 dus voor mij had het geen nut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
nzall schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:48:
[...]

De "Catalyst" is een speciale console in Thaldraszus, in de buurt van Tyrhold, waar je alle(*) epic armor kunt laten omzetten naar tier pieces. Dat gaat zowel om de standaard tierpieces, zoals helm, shoulders, chestpiece, gloves en pants, maar ook om de offset pieces: cloak, bracers, belt en boots.

(*) armor kan enkel worden omgezet als het "Veteran" upgrade track is. Je kunt geen Explorer of Adventurer gear omzetten, zelfs mocht deze epic zijn door upgrades.
Hmm blijkbaar kan ik niet zo makkelijk naar Dragon Isles want het portal in stormwind is niet aanklikbaar. Zal wel ergens een quest line verstopt zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
sdk1985 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:57:
[...]

Hmm blijkbaar kan ik niet zo makkelijk naar Dragon Isles want het portal in stormwind is niet aanklikbaar. Zal wel ergens een quest line verstopt zitten.
Als je nog geen quests hebt gedaan in de Dragon Isles moet je gaan praten met Wrathion in de Stormwind Keep. Hij staat in de binnentuin van de keep (links van de troon), in de buurt van het meer. Daar doe je dan een 3-4 tal quests en een boottochtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
nzall schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:34:
[...]

Als je nog geen quests hebt gedaan in de Dragon Isles moet je gaan praten met Wrathion in de Stormwind Keep. Hij staat in de binnentuin van de keep (links van de troon), in de buurt van het meer. Daar doe je dan een 3-4 tal quests en een boottochtje.
Heb helaas een verkeerde gekozen en zit nu in een Worgen start zone vast :+ . Maar bedankt ik zal wanneer ik hier weer uit mag Wrathion proberen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Net mage begonnen. Arcane gekozen, maar dat is spammen van 3 skills? En de frost en fire die je nog had kan je denk wel vergeten. Lijkt wel heel sterk een mage arcane

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De engelse editie van The War Within Collectors edition is via Blizzard Gear niet meer verkrijgbaar. De franse of duitse versie nog wel.
Mocht je toch een engelse versie willen, kan je Bol.com voor het enorme bedrag van 500 euro toch eentje bestellen: https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000187006317/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gupfishy schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:16:
Net mage begonnen. Arcane gekozen, maar dat is spammen van 3 skills? En de frost en fire die je nog had kan je denk wel vergeten. Lijkt wel heel sterk een mage arcane
je main rotation is idd niet te veel skills. maar ze hebben wel redelijk wat CD's en off gcd's/instacasts

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb mijn keuze eindelijk gemaakt.

Begin als eerst met Evoker.

Hoop dan de tijd te vinden om iig Rogue en misschien nog mijn mage te levelen voordat S1 begint om dan te zien hoe ik ze op 80 vind :P

Maar de focus in S1 gaat gewoon op Evoker liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7419bC4OOKM1EPI_njKxOfNlY64=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WxVBkzrRAePJAXdk6a7YvWad.png?f=fotoalbum_large

Hoe je het went of keert dit is gewoon een dikke set ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:01
Ik ga ook weer spelen met de nieuwe expac. Ben destijds wel met DF begonnen maar na ongeveer een maandje weer gestopt. Nu natuurlijk weer de onmogelijke keuze voor welke class te kiezen.

Wat mij wel duidelijk is geworden: Ik ben nou niet echt goed in het volgen en "leren" van een rotation. Ik gebruik nu eigenlijk altijd Hekili om de rotation te oefenen maar op 1 of andere manier blijft het gewoon niet hangen. Maakt niet uit welke class ik speel...

Nu speel ik met de gedachte om te gaan healen. Dat zou alleen wel sinds vanilla (jaja) de eerste keer weer zijn. En het is toch wel wat pittiger dan destijds ;-). Voordeel van healen is natuurlijk snelle groepen etc maar ook dat je wat meer dynamisch moet reageren op de omgeving, dus niet zo rotation heavy zeg maar. Of heb ik het dan mis?

Heb nu op level 70: Mage, Warlock, Paladin, Hunter, Shaman, Priest en DH.

Melee is niks voor mij, veel te hectisch zo dichtop alles. Dus paladin wordt het sowieso niet. Priest vind ik qua class fantasy een beetje meh. Dus dan blijft eigenlijk Shaman nog over (mijn eerste character in Vanilla ook)

Ik zou wel graag met raids (normal en heroic) etc mee willen, hoge M+ speel ik (nog) niet. Alleen twijfel ik wel enorm over healen, is nou ook niet direct makkelijk en stressvrij..

Welke class zouden jullie aanbevelen. Niet ingewikkeld, een foutje niet meteen DPS weg, goede utility voor group content. Heb de laatste expacs vooral Mage gespeeld maar twijfel daar nu enorm over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ricmaniac schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:10:
[...]

je main rotation is idd niet te veel skills. maar ze hebben wel redelijk wat CD's en off gcd's/instacasts
Ben toch maar overgestapt naar de hunter. Speelt voor mij lekkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ondertussen via de boot in gilneas in dragonflight uitgekomen. Vervolgens de catalyst gevonden. Heb een shoulder erin gegooid. Ik zie dat hij dat een set bonus krijgt, maar hij blijft 1/8 en i480. Hoe verhoog je dan het level naar die 492?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/StSQD5QKoG_lIJZwxKXQqlBcr4Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/crAvS3MlNh8iYMmthwhwYgT4.png?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door sdk1985 op 19-08-2024 20:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 16:18
Pfoe, de grind is voorbij. Eindelijk alle sets van de Radiant Echoes en MoP remix. O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uW3zejegSB-NoM0snZHP2bLHPNc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M1WOCaidt9XgwIM5IlBTX2YQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzrh8-SnHbpysVMNFSDHnu67wg8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KH9zWN1jx0LLaOzbwKbJwqz9.png?f=user_large

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
Ik heb mijn Monk voorbereid op leveling met een redelijke speed set:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCNXm0yy6vmCw3kbDr-tn4RXpto=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0tmdbU9nFvc4wK7P39u84nWO.png?f=user_large

Samengevat: Jade Walk, Flow of Chi en Windwalking talents; 319 boots kopen op AH, enchanten met classic Minor Speed enchant, en dan recraften naar 486 met Enchanted Whelpling Crest; speed stats op alle items met een +Speed DF enchant; Embrace of Gonk racial van Zandalari, en een Phial of Alacrity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kreekje schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:20:
Pfoe, de grind is voorbij. Eindelijk alle sets van de Radiant Echoes en MoP remix. O+
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Netjes! Ik moet nog 25k, dus morgen even 3x die daily doen en woensdag ook en dan ben ik er.
welke addon is dat btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Voor zij die benieuwd zijn hoeveel performance Zen5 levert over Zen4 in World of Warcraft: een Duitse website heeft de 9700X vergeleken met de 7700X op zowel Windows als Linux: https://www.pcgameshardwa...-5-im-Linux-Test-1453470/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLmMkOUaDNiPYY5UMuk4ybUeWeM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X6V2zG55jU5K3LxZSQlSRDyt.png?f=fotoalbum_large

Ongeveer 5% verschil in Windows.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 23-09 14:58
Zo, net nog even m'n favorites voor m'n warband in orde gemaakt, niks mis met een aantal rogues toch ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGH83lEyHDxq6LIqLS0285dwI8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ciibscoxWoXZeraiCpy1pgml.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kreekje
Ricmaniac schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 22:51:
[...]

Netjes! Ik moet nog 25k, dus morgen even 3x die daily doen en woensdag ook en dan ben ik er.
welke addon is dat btw?
Dat is van de website https://wowthing.org. Je moet dan de addon 'WoWthing Collector' op Curse downloaden en dan maakt die een file (in directory: World of Warcraft\_retail_\WTF\Account\'accountnummers'\SavedVariables) aan als je het spel afsluit (of denk ook een char uitlogt). Die file moet je uploaden naar die website en dan krijg je overzicht van alles wat je maar wil.

Edit: Maar dus vooral die recruit's armor types zijn moeilijk aangezien je hier totaal afhankelijk bent van RNGezus. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Kreekje op 20-08-2024 08:58 ]

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreekje schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:57:
[...]

Dat is van de website https://wowthing.org. Je moet dan de addon 'WoWthing Collector' op Curse downloaden en dan maakt die een file (in directory: World of Warcraft\_retail_\WTF\Account\'accountnummers'\SavedVariables) aan als je het spel afsluit (of denk ook een char uitlogt). Die file moet je uploaden naar die website en dan krijg je overzicht van alles wat je maar wil.

Edit: Maar dus vooral die recruit's armor types zijn moeilijk aangezien je hier totaal afhankelijk bent van RNGezus. :+
Oh meen je ik wist niet eens dat die er waren... dacht dat je alles met die currency kon kopen.
Ik heb een weakaura die liet zien hoeveel ik nog moest maar weet niet of die rng items daar tussen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 13:03
Erg zin in het weekend, hele rijk voor mijzelf dus net zoals vroeger ongestoord de nieuwe Xpac ervaren. DF na S2 even links laten liggen, toch krijgt Blizzard het voor elkaar mij elke Xpac een soort van Hyped te maken.

Heb altijd moeite met kiezen van mijn ''mainen'', uiteraard nu alles iets anders met Warbands maar toch.
Vorig seizoen Shaman (Ench), leuk, maar hou ook van afwisseling, nou ben ik geen healer dus merk dat ik de Shaman ga laten liggen. Mijn oorspronkelijke main was altijd een Warrior, tijdens DF ook even getankt en dat beviel wel.

Tijdens remix voor het een Zandalari druid gemaakt en heb toch de neiging om daarbij te blijven, i.v.m. de afwisseling (tank/(ranged)Dps).

Maar ja, dan komt het moment daar dat je toch eigenlijk de keuze moet gaan maken en dan twijfel je... Ik hou van de lore, de quests en alles daaromheen. Voor het eerst levelen doe ik op het gemak, ben geen min-maxer (privé tijd om te gamen is beperkt), max lvl content is leuk maar houdt mij nooit 3+ seizoenen bezig.

TLDR:
Voorkeur voor main, maar hoor graag de input. Hou ook van een beetje lore/fantasy building achter de char.

1: Earthen Warrior (maar kan pas na achievment)
2: Druid
3: Orc Warlock (groot fan van Gul'dan, heb nu al een Warlock maar geen Orc, moet de Xpac epic nog kopen dus lvl 70 boost is vrij).

Voornamelijk tussen 2 en 3 zit mijn twijfel om te beginnen met de Xpac, Warlock heeft echt een goeie class fantasy maar alleen ranged DPS en in mijn ogen zijn demo/destr redelijk ''saai'' in de rotation. Druid voornamelijk feral/Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:18:
[...]

Oh meen je ik wist niet eens dat die er waren... dacht dat je alles met die currency kon kopen.
Ik heb een weakaura die liet zien hoeveel ik nog moest maar weet niet of die rng items daar tussen staan.
Oh dan heb je nog wel een grind te gaan. Ik meen ook dat die recruits armor + weapons ook maar van level 10 tot 69 droppen maar ik kan ook fout zijn. Dus op je max level char ga je dalaran items krijgen en geen recruit shizzle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
Kol Nedra schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:09:
zoek een goede en gezellige guild, goede mensen om je heen in WoW is zeer belangrijk!
Ben heel blij dat ik die gevonden heb
Welke guild?

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Heb het weer geprobeerd maar helaas is het wow avontuur voor mij voorbij. Eerste stuk van Dragonflight gedaan .erg mooi, maar verder spelen hoeft niet meer. Denk dat ik de mmo even uit ben.
Mooie tijden geweest met wow maar dit was het.
Veel plezier allemaal met de nieuwe uitbreiding. Blijft een mooi spel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:28
@Gemmeke Uiteraard mogen mensen altijd een kijkje nemen bij de "Bende van Ellende" guild, mocht iemand nog zoekende zijn. We zijn oorspronkelijk een Stormscale (Horde) guild, maar dat maakt uiteraard helemaal niets meer uit met de cross-realm Guilds :)

We doen Normal en Heroic Raids (qua progress en snelheid gaan we sneller dan een casual guild, maar alsnog is gezelligheid de belangrijkste factor). Het belangrijkste voor ons is ook dat we een ieder willen helpen beter te worden in de game, dat kan bijv. zijn helpen door elkaar tips te geven. Maar mocht de wens er zijn om echt beter te worden, dan kunnen we ook dingen zoals WarcraftLogs samen doornemen (we hebben ook een aantal Mythic Raiders in onze guild zitten, maar vanwege de gezelligheid nog elke dag op Discord zijn).

Mythic Raiding doen we niet, puur om het gewoon gezellig te houden (en omdat we het gezellig willen houden, zijn we verplicht om een team van 20 mensen samen te stellen, als we Mythic willen raiden). We hebben ook Alt Raids, we doen elk seizoen de Raid en Dungeon Achievement runs (vaak ook voor een mount of title). En nu meer dan ooit is het leuk om andere Mount runs en Transmog runs te doen (omdat je transmog kan unlocken voor elke class, ongeacht met welke class je speelt).

En natuurlijk zijn er dagelijks veel mensen online om Mythic+ dungeons te doen. Eveneens doen we ook wel eens Friday night Cam avond (vooral straks met de nieuwe expansion weer vaker), of dat we gewoon lekker gezellig in Discord zitten om andere games te doen (zoals de nieuwe game Fellowship, wat een soort Mythic+ game is).

Uiteraard mag een ieder zelf beslissen hoeveel ze zich willen mengen met de bovenstaande dingen. Wil je alleen Mythic+ doen, dan is dat helemaal geen probleem :) .

Je kan ons in-game vinden/zoeken, je mag ook een DM sturen of in balk hieronder vind je de Discord :)

@gupfishy Dat is jammer! Zelf speel ik nu de game "echt" sinds Shadowlands, maar ben er nog steeds super blij mee. Vooral Dragonflight is echt een sublieme expansion, vooral vanwege de nieuwe systemen (flying, crafting, alt-friendly, etc.).

@Kol Nedra Kan het zeker be-amen, nog steeds de grootste reden dat ik de game speel :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

@Zeror ik zie net dat er 26 november in de ts staat voor TWW, dat moet 26 augustus zijn :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakduke schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:19:
@Zeror ik zie net dat er 26 november in de ts staat voor TWW, dat moet 26 augustus zijn :)
Goeie. Aangepast nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreekje schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:46:
[...]

Oh dan heb je nog wel een grind te gaan. Ik meen ook dat die recruits armor + weapons ook maar van level 10 tot 69 droppen maar ik kan ook fout zijn. Dus op je max level char ga je dalaran items krijgen en geen recruit shizzle.
Delen ze niet exact dezelfde look dan in appearance?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Interview met Jason Hayes. De man die verantwoordelijk is geweest voor veel muziek in Warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-09 14:26
gupfishy schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:26:
Heb het weer geprobeerd maar helaas is het wow avontuur voor mij voorbij. Eerste stuk van Dragonflight gedaan .erg mooi, maar verder spelen hoeft niet meer. Denk dat ik de mmo even uit ben.
Mooie tijden geweest met wow maar dit was het.
Veel plezier allemaal met de nieuwe uitbreiding. Blijft een mooi spel
Jammer, ik heb zelf even pauze genomen en ga vanaf as maandag de boel weer opakken. Eerste 2 weken van remix gedaan om wat alts te levelen. En er vanaf maandag weer blanco in. Heb er wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreekje schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:20:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Thanks voor die site enz.. Kom er hierdoor achter dat ik alles van timewalking al heb :P
Zat soms nog timewalking te doen haha.. heb dus alles maar ook nog 80k badges op mijn account XD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2uIzcP4MgTzggiNnLQVxPhSCnvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9Nij9AtJugroLUVQkWMhkbCf.png?f=fotoalbum_large

En dat event is dus blijkbaar dezelfde gear dus hoeft niet beide :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkXOBG5xnmuc_1DwQabJMOQaPNc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qdZBojmF09sAEvpzVmSKnjIf.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 20-08-2024 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:20:
[...]

Thanks voor die site enz.. Kom er hierdoor achter dat ik alles van timewalking al heb :P
Zat soms nog timewalking te doen haha.. heb dus alles maar ook nog 80k badges op mijn account XD

[Afbeelding]

En dat event is dus blijkbaar dezelfde gear dus hoeft niet beide :)

[Afbeelding]
Jij kijkt precies onder 'Vendors', right? Je moet eens links in het menu 'Sets' kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kreekje schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:32:
[...]

Jij kijkt precies onder 'Vendors', right? Je moet eens links in het menu 'Sets' kiezen.
FML
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ecnzBDXByBb4UqXqqmaLxJhIqk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/awy8P3hJX6MX1B9QiGqjiN0Y.png?f=user_large

8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
goed nieuws, log maar eens in op je timewalker alt(s) ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:28:
goed nieuws, log maar eens in op je timewalker alt(s) ;)
Noice! :) Nu kan ik met al die horde characters de allied race hertiage quests gaan doen haha.
Voor de rest ga ik echt niks met die characters doen XD heb elke class al non remix 480+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:45:
[...]

Noice! :) Nu kan ik met al die horde characters de allied race hertiage quests gaan doen haha.
Voor de rest ga ik echt niks met die characters doen XD heb elke class al non remix 480+
Hier in de pocket:
Nightborne +Mag'har heritage :)
nu heb ik alle horde heritages :D

alliance speel ik bijna niet, kan er niet aan wennen, heb wel 2 alliance character op maxed lvl :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 21-08-2024 01:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 00:38:
[...]

Hier in de pocket:
Nightborne +Mag'har heritage :)
nu heb ik alle horde heritages :D

alliance speel ik bijna niet, kan er niet aan wennen, heb wel 2 alliance character op maxed lvl :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9El3-Bj1CC2KsJeARJZbcEn9bGk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a3w5l3T5jw663VuK0kIDP1dE.jpg?f=user_large

Same :p ook goblin nog gedaan maar die heeft alleen armor. Geen achievement. Ik heb nu alles op earthern dwarf na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 11:51
Daradius schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:29:
Zo, net nog even m'n favorites voor m'n warband in orde gemaakt, niks mis met een aantal rogues toch ?

[Afbeelding]
Nice! Altijd mooi om een mede lvl19 twink transmogger tegen te komen _/-\o_
Pagina: 1 ... 43 ... 65 Laatste