Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 16:18
Metalbuster schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:17:
[...]

In 10 minuten is het event voorbij en kun je 90 minuten wachten. Ik kwam er gisteren niet in op Kazzak. Andere servers waren prima.

Mijn paladin staat in WoD op z'n garrision, crashed de game ook sinds de laatse patch. Kan er niks mee.
Inderdaad, dat event slaat op niet veel vind ik. Ondanks dat ik toch al paar chars naar 70 gebracht heb via het event.

Voor je pala zou ik gewoon de unstuck feature gebruiken:
https://us.battle.net/sup...20then%20click%20Continue.

Kan je via de website zelf doen als je naar beneden scrolt.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:23
Is het veel werk om die speciale mount van het event te verdienen?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10:48
Frez schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:19:
20K currency voor één mount, en als je die koopt krijg je meteen de andere ook.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:28
Frez schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:19:
De mount kost 20.000 currency. Ik heb zelf twee events gedaan, en ik had 1600 currency. Moet er wel bij vermelden dat ik de tweede keer geen currency kreeg voor het laatste deel, dus dat leek bij mij gebugged te zijn. Had voor de eerste event (met de quest) ongeveer 1300 currency gekregen. Dus ik hoop dat als alles werkt dat je ongeveer 1000 currency per event kan krijgen (maar dat ik moet nog even bekijken).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Diigii schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:23:
[...]

De mount kost 20.000 currency. Ik heb zelf twee events gedaan, en ik had 1600 currency. Moet er wel bij vermelden dat ik de tweede keer geen currency kreeg voor het laatste deel, dus dat leek bij mij gebugged te zijn. Had voor de eerste event (met de quest) ongeveer 1300 currency gekregen. Dus ik hoop dat als alles werkt dat je ongeveer 1000 currency per event kan krijgen (maar dat ik moet nog even bekijken).
Oké worst een behoorlijke grind dus. Aangezien ik hoorde dat er veel spawntijd tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk persoonlijk dat het een grind lijkt maar als je 1 of 2 weken wacht het een stuk sneller gaat :P helemaal wanneer phase 3 is dat ze die events elk half uur laten poppen in alle zones.

Ik ben nu op vakantie en kan pas vanaf 14 aug ofzo weer spelen. Dan denk ik dat het nog wel prima in die week moet lukken om het even af te maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 01-08-2024 12:42 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 14:27
Frez schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:44:
[...]

Oké worst een behoorlijke grind dus. Aangezien ik hoorde dat er veel spawntijd tussen zit.
Klopt zit nu 1.5 uur tussen, maar de weeklies geven je 1500, dus als je die 3 doe heb je minimaal 4500.

Na de 3 weeklies gewoon met altjes gaan, dan heb je die 4500 ook weer extra.
Is uiteraard wel per 4.5 uur, maar vind het zelf beter dan grinden met 1 en 5 currency per mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 15:28
Dutchy007 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:47:
[...]

Ik heb een kleine berekening gemaakt, en als ik inderdaad douane en importheffing moet betalen, kom ik alsnog op een lager bedrag uit dan als ik zou bestellen uit de EU store. Die schandalige verzendkosten van €100 weiger ik gewoon te betalen.
Even een shameless self-quote:
Ik heb de import heffing nota ontvangen van Post NL, dit komt neer op €56,76 waarbij het totale bedrag op €280,66. Toch bijna zo'n €20 minder dan bij de EU store. Kan ik weer een kratje bier van kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Vraagje voor andere spelers met een 4070 die op 1440p spelen: hoe voelt jullie performance aan? Ik heb al een tijdje het gevoel dat mijn performance eigenlijk wat te laag is, maar ik vind geen goede benchmarks die vergelijkbaar zijn met mijn situatie. De dichtstbijzijnde benchmark die ik tegenkom is van Jasns Benchmarks, die om te beginnen al een andere CPU gebruikt, maar ik ben recent tot de vaststelling gekomen dat zijn 4080 Super en 4070 Ti Super benchmarks een PAK lagere FPS hebben dan zijn 4070 benchmarks, terwijl alle andere componenten hetzelfde zijn.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 10:49
Je hebt nog steeds een i7 12700?

Ik heb dezelfde grafische kaart als jij, icm een 7800x3d . loopt heel soepel nergens last van.

Ik speel op 1440p op 75fps, omdat mijn scherm 75hz is

[ Voor 18% gewijzigd door nllight op 01-08-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
nllight schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:34:
Je hebt nog steeds een i7 12700?

Ik heb dezelfde grafische kaart als jij, icm een 7800x3d . loopt heel soepel nergens last van.

Ik speel op 1440p op 75fps, omdat mijn scherm 75hz is
In Valdrakken haal ik doorgaans op 1440p high rond de 60-70 FPS, op een drukke server zoals Tarren Mill. Maar tijdens een raid of een groot open world event gaat mijn FPS doorgaans stevig beneden de 60. Het probleem is echter dat ik niet echt een goede manier heb om het te monitoren, want WoW heeft problemen als RTSS aanstaat...

Wat ik echter wel begrepen heb is dat X3D CPUs in World of Warcraft ECHT goed werken, omdat het spel heel graag veel L3 cache en snel RAM geheugen heeft. Daarom ook dat ik aan het overwegen ben om mijn 12700 te vervangen door een 9800X3D ergens nadat deze laatste is verschenen. Voor de meeste andere games die ik speel zal het waarschijnlijk geen impact hebben, maar ik speel doorgaans 20-30 uur per week World of Warcraft, dus dat compenseert wel. Maar dan moet ik wel eerst weten of het effectief de CPU is die mij bottlenecket. Ik heb al gezien dat mijn GPU busy maar iets van 10% van mijn frametime is, maar ik heb nog niet echt gemeten.

[ Voor 33% gewijzigd door nzall op 01-08-2024 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Het event heeft een behoorlijke overhaul gekregen.
  • de quests zijn nu account daily
  • de rotatie tijd is verkort naar 1 uur
  • de boss kan meerdere keren per event spawnen
  • deze spawnt nadat een x aantal memories zijn gedaan
Net even gespeeld en ik moet zeggen dat het veel beter aanvoelt, het maakt nu ook niet meer uit of je aan het begin of midden in de timer aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Laatst online: 23-09 16:18
Inderdaad, de changes zien er goed uit, moet ze enkel nog testen.
Vraagje, krijg je van de bosses ook altijd exp/loot of is dit maar één keer per dag per char? Anders zou het nog wel een snelle manier zijn om je alts te levelen.

Edit: En blijkbaar kan je de gear van de prepatch ook converten naar tier in de catalyst.

[ Voor 33% gewijzigd door Kreekje op 02-08-2024 07:45 ]

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:54
Even maar de prequest gedaan en de warband dingetjes gisteren gezien vanaf gisteren tot zondag je zelfs met een inactief account al je characters aankunt.

Daar was ik zo mee klaar, dus ik zie het wel weer als TWW start XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:44
Kreekje schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 07:44:
Inderdaad, de changes zien er goed uit, moet ze enkel nog testen.
Vraagje, krijg je van de bosses ook altijd exp/loot of is dit maar één keer per dag per char? Anders zou het nog wel een snelle manier zijn om je alts te levelen.

Edit: En blijkbaar kan je de gear van de prepatch ook converten naar tier in de catalyst.
Omdat ik remix zowat volledig klaar ben heb ik mijn mage op retail naar lvl 70 geleveled om dragonflight wat te spelen.

Ik heb deze ochtend het event gespeeld (kleine kindjes zijn erg vroeg wakker) en je krijgt niet elke kill loot van de bosses. Je kan wel loot krijgen van de grotere mobs, zo kreeg ik een weapon drop van ik geloof de T-rex mob.
Hoe ik het nu heb begrepen is het eigenlijk heel eenvoudig: Kill de mobs tot de bar "Remaining..." leeg is, vervolgens kill de boss om dan opnieuw de mobs te killen. Gedurende het uur dat een zone actief is kan je meerdere keren de boss killen.
Ik heb tijdens 1 uur spelen Onyxia 3 keer gekilled, 2 keer kreeg ik loot. Als je dit enkele uurtjes farmed ben je zo gegeared of heb je voldoende currency om te halen wat je wil. De currency is geloof ik ook warbound zodat je dit voor je alts ook kan doorgeven.

Ik ben mijn mage nog aan het gearen dus ik baal wel wat dat je ook loot die niet past kan droppen, zo heb ik een mace, leather pants en plate belt ondertussen verzameld maar die kan gelukkig in de warband bank. Als ik nog tijd en zin heb doe ik nog wel mijn paladin en/of shaman/druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 14:15
@Devler Ja klopt ja, ik kwam net 10 min voor het einde van het uur een zone in, en kon nog net de boss mee pakken. Hele verbetering zo! Wel veel sneller klaar met alle leuke dingen halen (wat ik niet erg vind).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nzall
Voor mij is het grote probleem dat Blizzard ALTIJD opnieuw dezelfde fout maakt: ze testen een nieuw event uit op de test servers, het is saai of langdradig of heeft fundamentele problemen, spelers delen daaromtrent honderden posts aan feedback, Blizzard brengt het nieuwe event uit met problemen, de grote spelerbase klaagt erover, en PAS DAN doet Blizzard een paar chirurgische ingrepen die het event van een failure naar leuk brengen. Ik probeer zelfs tegenwoordig niet meer nieuwe events uit tot later in de reset dat ze uitkomen door deze ervaring van hierboven: het spel is gewoon leuker als je geen betalende betatester bent voor content waar al maanden dezelfde feedback wordt over gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
nzall schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:25:
Voor mij is het grote probleem dat Blizzard ALTIJD opnieuw dezelfde fout maakt: ze testen een nieuw event uit op de test servers, het is saai of langdradig of heeft fundamentele problemen, spelers delen daaromtrent honderden posts aan feedback, Blizzard brengt het nieuwe event uit met problemen, de grote spelerbase klaagt erover, en PAS DAN doet Blizzard een paar chirurgische ingrepen die het event van een failure naar leuk brengen. Ik probeer zelfs tegenwoordig niet meer nieuwe events uit tot later in de reset dat ze uitkomen door deze ervaring van hierboven: het spel is gewoon leuker als je geen betalende betatester bent voor content waar al maanden dezelfde feedback wordt over gegeven...
Ach, ze hebben het heel rap aangepast. Het is een leuk event geworden.
De bedoeling was duidelijk in eerste instantie om de nieuwe Warband modus te demonstreren. Door met alts te switchen kon je heel rap de currency farmen en doorsturen naar je warband leden. Blizzard moet oppassen dat deze manier van demonstreren bij vele niet in 1 keer land. Het is rap opgelost en je kunt nog ruim een maand spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Dat is goed voor de spelers die effectief een grote warband hebben, maar voor de honderdduizenden spelers die maar een klein aantal characters hebben is dat een serieuze domper. en Blizzard kan het zich niet veroorloven om die spelers te verloochenen gewoon omdat hun nieuwe filosofie "hoe meer alts hoe liever" is.

Voor alle duidelijkheid: ik ben één van die eerste groep.

[ Voor 9% gewijzigd door nzall op 02-08-2024 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Frez schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:41:
[...]

De bedoeling was duidelijk in eerste instantie om de nieuwe Warband modus te demonstreren. Door met alts te switchen kon je heel rap de currency farmen en doorsturen naar je warband leden. Blizzard moet oppassen dat deze manier van demonstreren bij vele niet in 1 keer land. Het is rap opgelost en je kunt nog ruim een maand spelen.
Het probleem waar nzall het over heeft, speelt al jaren. Je kunt de enorme kloof tussen Blizzard en spelers niet reduceren tot slechts deze kwestie. Ter illustratie: de aanloop naar oprichting en afbrokkeling van de -door Blizzard in het level geroepen- Community Council.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Frez schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:41:
[...]

Het hele warband gedoe kun je zo veranderen en is dus onlogisch. Doe gewoon BoA en een gezamelijke bank voor BoA items. Dan ben je klaar. GW2 had dit al in 2014.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:42
ik zie dat het veranderd is naar daily quests maar dan wel account-wide.
prima update, scheelt een hoop gegrind

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 16:48
Aangezien ik niet weet hoe er tegenwoordig recruitment wordt gedaan en nu dat er cross realm mythic raiden mogelijk is, zoek ik een guild die nog op zoek is naar een tank.

Men huidige stelt helaas niet veel meer voor en wil graag van heroic naar casual mythic raiding over gaan (2-3 avonden in de week).
Doel: Cutting Edge halen als guild voor einde seizoen.

geen probleem met meerde duplicate chars voor splits indien nodig maar liever niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit een beetje te theory cratfen met de class talents enzo.

Kan gewoon niet kiezen nog wat ik als eerst wil spelen tijdens TWW :P
Twijfel het meest nu tussen Mage en Evoker (aug)

Rogue is denk ik echt voor het eerst na 16 jaar off the table.

Je weet het natuurlijk nooit met class balancing maar ik wil gewoon graag een class die zowel goed in PvE als PVP is :P Aug Evoker was slecht in PvP de laatste 2 seizoenen.

Ik hou het nog open maar Evoker staat voor nu nog op 1 denk ik. Puur omdat de tier set mooier is denk ik haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 14:55
Vorige expansion een rogue gespeeld en nu ga ik terug naar mijn roots, een Shaman :-).

Ik ben blij met de wijzigingen die ze hebben doorgevoerd voor het pre-patch event. Maakt de “grind” voor de heirloom ring en de andere collectibles makkelijker. Nu alleen nog tijd vinden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ricmaniac schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 00:45:
Ik zit een beetje te theory cratfen met de class talents enzo.

Kan gewoon niet kiezen nog wat ik als eerst wil spelen tijdens TWW :P
Twijfel het meest nu tussen Mage en Evoker (aug)

Rogue is denk ik echt voor het eerst na 16 jaar off the table.

Je weet het natuurlijk nooit met class balancing maar ik wil gewoon graag een class die zowel goed in PvE als PVP is :P Aug Evoker was slecht in PvP de laatste 2 seizoenen.

Ik hou het nog open maar Evoker staat voor nu nog op 1 denk ik. Puur omdat de tier set mooier is denk ik haha
Heb hetzelfde.

Door remix heb ik zo'n 20+ 70 chars. Door het event op retail heb ik mijn originele chars ook op 70. Sommigen zijn zo'n 20 jaar oud, bizar.

Heb nu een druid, hunter en dk bovenaan en twijfel over de vierde. War of paladin. Paladin en hunter waren mijn eerste twee chars ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:55:
[...]

Heb hetzelfde.

Door remix heb ik zo'n 20+ 70 chars. Door het event op retail heb ik mijn originele chars ook op 70. Sommigen zijn zo'n 20 jaar oud, bizar.

Heb nu een druid, hunter en dk bovenaan en twijfel over de vierde. War of paladin. Paladin en hunter waren mijn eerste twee chars ooit.
Ja het is heel raar ofzo het gevoel wat ik er bji heb :P Ik kon nooit wisselen omdat ik voor mijn gevoel altijd zo vast zat aan die class die ik al die jaren speelde. Toen heb ik 1 keer een main switch gedaan wat echt als een klap voelde voor toen de tijd 8)7 in de ICC patch van Mage naar Rogue.. toen had ik al die milestones voor mijzelf als mjin Rogue heeft nu even veel reps als mijn mage, even veel achievements points etc etc. op gegeven moment dan de /played ingehaald enzo weet je wel :P Maar nu al die shit niks meer boeit (voor hoe veel het eigenlijk sws al nooit deed natuurlijk :+ ) door Warbands en alles eigenlijk account wide voelt het alsnog niet lekker ofzo om die bijna tig jaar oude character te abandonen haha. Vind het oprecht lastig.

En terwijl ik dit typ voel ik mij meer en meer een loser whaha :D Maar toch voelt het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ricmaniac schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:48:
[...]
Ja het is heel raar ofzo het gevoel wat ik er bji heb :P Ik kon nooit wisselen omdat ik voor mijn gevoel altijd zo vast zat aan die class die ik al die jaren speelde. Toen heb ik 1 keer een main switch gedaan wat echt als een klap voelde voor toen de tijd 8)7 in de ICC patch van Mage naar Rogue.. toen had ik al die milestones voor mijzelf als mjin Rogue heeft nu even veel reps als mijn mage, even veel achievements points etc etc. op gegeven moment dan de /played ingehaald enzo weet je wel :P Maar nu al die shit niks meer boeit (voor hoe veel het eigenlijk sws al nooit deed natuurlijk :+ ) door Warbands en alles eigenlijk account wide voelt het alsnog niet lekker ofzo om die bijna tig jaar oude character te abandonen haha. Vind het oprecht lastig.

En terwijl ik dit typ voel ik mij meer en meer een loser whaha :D Maar toch voelt het zo.
Zo gek is dat eigenlijk niet. Je doet jaren alle lore en achievements met een bepaald character, dan bouw je toch een band daarmee op. Mijn mage voelt toch oud en vertrouwd.

Daarnaast kun je met alle classes wel leuk door de world content en levelen, maar bij moeilijkere content val je toch liever terug op die class die je door en door kent en je goed ligt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweakduke schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 16:39:
[...]

Zo gek is dat eigenlijk niet. Je doet jaren alle lore en achievements met een bepaald character, dan bouw je toch een band daarmee op. Mijn mage voelt toch oud en vertrouwd.

Daarnaast kun je met alle classes wel leuk door de world content en levelen, maar bij moeilijkere content val je toch liever terug op die class die je door en door kent en je goed ligt.
Ja true. Dat laatste geld voor mij niet though. Ik vind het leuk om een class te masteren en seizoen 4 dus volledig evoker gespeeld qua mythic content.

Voor mij is het puur dat completionism gevoel en een gevoel van “ik ben die character in die wereld” ofzo haha. Maar ga het toch proberen en neig nu meer naar mage dan evoker eigenlijk. Maar blijft nog een twijfel punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Ricmaniac schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:05:
[...]

Ja true. Dat laatste geld voor mij niet though. Ik vind het leuk om een class te masteren en seizoen 4 dus volledig evoker gespeeld qua mythic content.

Voor mij is het puur dat completionism gevoel en een gevoel van “ik ben die character in die wereld” ofzo haha. Maar ga het toch proberen en neig nu meer naar mage dan evoker eigenlijk. Maar blijft nog een twijfel punt
Ik heb zelf een aantal verschillende classes geprobeerd in dragonflight, maar geen enkele kon het fijne gevoel en prestaties van de mage evenaren. Vooral de wijziging in seizoen 2 was een hele fijne.

Maar dat is ook persoonlijk, anderen zijn bijvoorbeeld gewisseld naar paladin en hebben daar weer meer plezier aan gehad.

Ik denk dat aan de start van seizoen 1 het wat duidelijker wordt welke kant ze nu op willen met een class. Dan kun je de keuze ook beter maken door dan wat dingen te proberen :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakduke schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:13:
[...]

Ik heb zelf een aantal verschillende classes geprobeerd in dragonflight, maar geen enkele kon het fijne gevoel en prestaties van de mage evenaren. Vooral de wijziging in seizoen 2 was een hele fijne.

Maar dat is ook persoonlijk, anderen zijn bijvoorbeeld gewisseld naar paladin en hebben daar weer meer plezier aan gehad.

Ik denk dat aan de start van seizoen 1 het wat duidelijker wordt welke kant ze nu op willen met een class. Dan kun je de keuze ook beter maken door dan wat dingen te proberen :)
Ja klopt. ik ben wel altijd gevoelig voor DPS meters though. Is natuurlijk ook een domme reden om een class te spelen want zijn continue changes enzo maar vooral nu is het denk ik iets wat mij flink zou beïnvloedden omdat ik nu toch naar een class wil wisselen.

Wil ook iets wat goed is in PvE en PvP helemaal nu ranked BG's er bij komen. Bijv 1 class voor PvE en 1 voor PvP voelt niet goed maar misschien is dat nu toch eens een optie eigenlijk. BG's zijn erg leuk als Rogue altijd. vooral met flag caps.

Alle hero talents vond ik alleen gewoon echt slecht van alle 3 de rogue specs. voegt weinig leuks toe.

Maar het komt wel goed haha volgens mij is dit toch de eerste expansion waar je echt echt heel makkelijk kan rerollen door de warband account wide progress en currency sharing tussen je characters enzo. En ook nog is de XP boost per class die je al 80 hebt. Er is ook een achievement om X classes level 80 te hebben dus dat levelen komt sowieso wel goed haha. En aangezien de quests van de campaign etc nu ook shared zijn hoef je maar 1 keer die story door en kan je dat met je alts zonder zaken te missen skippen. Mijn plan is eigenlijk 2 classes al 80 te hebben voor seizoen 1 unlocked om dan makkelijker te kunnen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook echt heel benieuwd naar het Delven. Lijkt me gewoon hele leuke content om solo te doen. Wil er expres niet veel van opzoeken om mezelf gewoon te laten verassen en wil deze expansion sws meer blindelings doen en niet per se zo efficient (op levelen na dan)

Volg de eerste keer wel altijd echt de story though. Dat skip ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 04-08-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Ricmaniac schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:51:
[...]

Ja klopt. ik ben wel altijd gevoelig voor DPS meters though. Is natuurlijk ook een domme reden om een class te spelen want zijn continue changes enzo maar vooral nu is het denk ik iets wat mij flink zou beïnvloedden omdat ik nu toch naar een class wil wisselen.

Wil ook iets wat goed is in PvE en PvP helemaal nu ranked BG's er bij komen. Bijv 1 class voor PvE en 1 voor PvP voelt niet goed maar misschien is dat nu toch eens een optie eigenlijk. BG's zijn erg leuk als Rogue altijd. vooral met flag caps.

Alle hero talents vond ik alleen gewoon echt slecht van alle 3 de rogue specs. voegt weinig leuks toe.

Maar het komt wel goed haha volgens mij is dit toch de eerste expansion waar je echt echt heel makkelijk kan rerollen door de warband account wide progress en currency sharing tussen je characters enzo. En ook nog is de XP boost per class die je al 80 hebt. Er is ook een achievement om X classes level 80 te hebben dus dat levelen komt sowieso wel goed haha. En aangezien de quests van de campaign etc nu ook shared zijn hoef je maar 1 keer die story door en kan je dat met je alts zonder zaken te missen skippen. Mijn plan is eigenlijk 2 classes al 80 te hebben voor seizoen 1 unlocked om dan makkelijker te kunnen kiezen
Ik heb er een paar klaar staan en begin maar gewoon als vanouds met de mage. Daarna denk ik de shaman, vervolgens priest en dan maar eens zien.

De earthen race is beschikbaar als je de hele campaign bent doorgelopen, misschien is dat ook nog leuk. PvP doe ik eigenlijk amper wat aan, PvE slokt al veel tijd op en met de delves denk ik al helemaal.
Je moet soms echt keuzes maken met dit spel :P

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakduke schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 21:14:
[...]

Ik heb er een paar klaar staan en begin maar gewoon als vanouds met de mage. Daarna denk ik de shaman, vervolgens priest en dan maar eens zien.

De earthen race is beschikbaar als je de hele campaign bent doorgelopen, misschien is dat ook nog leuk. PvP doe ik eigenlijk amper wat aan, PvE slokt al veel tijd op en met de delves denk ik al helemaal.
Je moet soms echt keuzes maken met dit spel :P
Krijgen de Earthens een aparte achievement en Heritage armor om ze te levelen? :P anders moet ik maar weer een 50e character aanmaken ofzo XD Heb inmiddels alle classes 2x level 70 en sommige classes zelfs 3 keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Ricmaniac schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 21:20:
[...]

Krijgen de Earthens een aparte achievement en Heritage armor om ze te levelen? :P anders moet ik maar weer een 50e character aanmaken ofzo XD Heb inmiddels alle classes 2x level 70 en sommige classes zelfs 3 keer
Als je ze unlocked krijg je al de mount. De Heritage armor moet je wel een keer handmatig levelen. Vooral de racials lijken me wel interessant, maar het is op het moment nog wel wat gissen hoe het echt is.

Ik heb nog geen overvloed aan characters. Ben aan het begin van dragonflight seizoen 2 teruggekeerd na een (hele) lange stop. The burning crusade was de laatste expansion, dus heb eerst al heel veel oude content doorgespeeld. Dat was eigenlijk al genieten en ergens spijt gehad dat ik het spel zo lang had laten liggen, maar goed zo gaat dat.
Dus in de loop van de tijd heb ik wel wat meer classes aangemaakt, maar goed uiteindelijk heb je ook maar een bepaalde tijd en zin om meer te maken. Als iemand als jij al zolang speelt, dan heb je ondertussen alles wel verzameld :)

Toch wel bijzonder dat je zo goed kan terugkeren in het spel. Het was in het begin wel even investeren hoe de classes nu werken, maar uiteindelijk toch mythic raiding gedaan. Eens kijken hoe we dat verder met elkaar gaan oppakken in het nieuwe seizoen. Heroic is toch wel simpel als je dat eenmaal door hebt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wist je dat je voortaan al vanaf lvl 10 al in de dragonflight area kan questen +worldquests kan doen? :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 22:19:
wist je dat je voortaan al vanaf lvl 10 al in de dragonflight area kan questen +worldquests kan doen? :)
yup is vanaf BFA al gedaan met elke keer als de volgende expansion komt de oude expansion de level expansion word

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakduke schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 21:31:
[...]

Toch wel bijzonder dat je zo goed kan terugkeren in het spel. Het was in het begin wel even investeren hoe de classes nu werken, maar uiteindelijk toch mythic raiding gedaan. Eens kijken hoe we dat verder met elkaar gaan oppakken in het nieuwe seizoen. Heroic is toch wel simpel als je dat eenmaal door hebt.
Netjes hoor. Mythic raiding heb ik sinds shadowlands al niet meer gedaan volgens mij. Was best pittig en ik zit in een casual friendly guild. Zodra we heroic killed hebben zwakt de animo ook beetje af. Alleen maar ouwe lullen en dames in die guild :P

En in je class investeren om duidelijk te krijgen hoe ze werken etc blijft altijd wel een beetje. Elke expansion veranderd er toch redelijk veel. Aankomende expansion is daar denk ik het grootste aandeel in. Met die hero talents en blizzard die veel classes wil stroomlijnen door skills weg te halen etc.

Overall is iedereen er positief over en ben er dus ook wel erg nieuwschierig naar. Nog 1 weekje dan zit mijn vakantie er op en gaan we thuis weer eens inloggen om characters op te schonen en klaar te zetten :P

nadat ik diehard dat event moet farmen voor alle items en tmogs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ach, iig het free weekend besteed om even vlug alle classes naar 70 te levellen :P
Volgende week op vakantie en als ik terugkom maar reactivaten voor TWW begint :)
Kijk ook wel tzt welke hero spec ik ga pakken voor de warlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 07:57
Akaendra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:48:
Ach, iig het free weekend besteed om even vlug alle classes naar 70 te levellen :P
Volgende week op vakantie en als ik terugkom maar reactivaten voor TWW begint :)
Kijk ook wel tzt welke hero spec ik ga pakken voor de warlock :)
vlug? hoe doe je dat?

ik ben returning, en een nieuwe char gestart. 16 uur erin, en level 43 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 22:19:
Maar de andere vraag. Kan je ook andersom tot de huidige cap buiten DF om? Of moet je alsnog de laatste 10 levels in Dragonborefest doen?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 07:57
corset schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:05:
[...]

Maar de andere vraag. Kan je ook andersom tot de huidige cap buiten DF om? Of moet je alsnog de laatste 10 levels in Dragonborefest doen?
volgens mij kan je nu overal tot 70

iig met chromie time.

edit: volgens mij pas bij release wat ik zo lees:

DF gaat wel tot 70:

https://us.forums.blizzar...omie-time-to-70/1901725/8

[ Voor 22% gewijzigd door Dirtyrockers op 05-08-2024 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Dirtyrockers schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:03:
[...]

vlug? hoe doe je dat?

ik ben returning, en een nieuwe char gestart. 16 uur erin, en level 43 nu.
veel van mijn alts waren al lvl 50. Die Memory events geven behoorlijk wat xp. Denk dat je mits je een goede shard hebt van 50-70 kan in een uurtje of anderhalf ofzo. Chars hadden toen ook iets van een 17k residue dus eventueel vlug wat gear bijkopen kan dan ook nog eens lekker vlot (zonder dailies, want dat is dan +9k ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Heb vorig weekend voor het eerst een character geleveled via Remix van 10-70. /played kwam uit op 10h in totaal.

Ik wil nog zeker een mage, druid en shaman levelen.

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 19:38
Akaendra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:37:
[...]

veel van mijn alts waren al lvl 50. Die Memory events geven behoorlijk wat xp. Denk dat je mits je een goede shard hebt van 50-70 kan in een uurtje of anderhalf ofzo. Chars hadden toen ook iets van een 17k residue dus eventueel vlug wat gear bijkopen kan dan ook nog eens lekker vlot (zonder dailies, want dat is dan +9k ofzo)
Begrijp ik het nu goed dat via het remix event levelen sneller is dan via de retail vanilla way? Zou graag nog snel een monk op max level krijgen tegen TWW :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:36
Powerblast schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 19:37:
[...]

Begrijp ik het nu goed dat via het remix event levelen sneller is dan via de retail vanilla way? Zou graag nog snel een monk op max level krijgen tegen TWW :p
Alleen als je al een character hebt op 70 in Remix. Anders zou ik lekker retail levelen zeker met de prepatch event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
Op wowhead zeiden ze dat https://www.wowhead.com/n...cters-from-radiant-345647 de Recruit shield alleen voor low levels dropte...

Dus omdat ik nog 2 characters voor de heritage wou levelen in Remix, dacht ik hmmm waarom niet gewoon levelen met de event en dan gelijk ook die Residual Memories looten om die mount en pets en mss transmog te kopen.

Dus maakte ik een shamaan Vulpera popje met de naam Shieldy voor de recruit shield (kon geen andere naam verzinnen :*) )

En in nog geen 9 uur played tijd had ik net de shield drop op level 46, dacht dat gaat niet lukken, maar het dropte toch echt.

Levelen ging echt super snel.. ben al level 57 en de quest voor die heritage popte ook bij level 50 gelijk.

Ook loote ik nog andere recruit gear, niet slecht dus.

Ik denk dat ik die Troll ook zo met de event ga levelen ipv in Remix

In Remix heb ik toch al alles .

oopsie vergeten de screenshot te plaatsen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNHwIhE5n5x6kSAxNQ79LqNGfSY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMT2VsX3jhXl6P78MUxtuCGH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door rahd op 05-08-2024 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
https://twitter.com/Warcraft/status/1820535348168196390

De Warcraft Twitter heeft weer iets mysterieus geteased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heel eerlijk verwacht ik weinig bijzonders haha maar toch erg benieuwd.

Lijkt wel op de ogen van die nieuwe villain. Xanalath of zoiets.
Miss gewoon een lore video o.i.d.

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 05-08-2024 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gemmeke
Opnieuw via Remix geleveled, 10-70 voor /played van 2h57 min

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Gemmeke schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:06:
Opnieuw via Remix geleveled, 10-70 voor /played van 2h57 min
Er is een truk om het een pak sneller te doen: de belangrijkste vorm van EXP van bosses is een item, en dat item wordt naar je gemaild als je het niet van het lijk van de boss loot. En de EXP die je daarvoor krijgt scalet met de hoeveelheid +% bonus EXP van je cloak. Dus wat je kunt doen is heroic dungeons doen tot level 25 en geen EXP looten van de bosses, Normal Mogu'shan Vaults voor de EXP threads maar opnieuw geen EXP looten, daarna opnieuw heroic dungeons tot level 35, daarna Normal Heart of Fear doen voor de EXP threads, daarna opnieuw heroic dungeons tot level 40 en dan alle Bonus EXP items looten in je mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
nzall schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:29:
[...]

Er is een truk om het een pak sneller te doen: de belangrijkste vorm van EXP van bosses is een item, en dat item wordt naar je gemaild als je het niet van het lijk van de boss loot. En de EXP die je daarvoor krijgt scalet met de hoeveelheid +% bonus EXP van je cloak. Dus wat je kunt doen is heroic dungeons doen tot level 25 en geen EXP looten van de bosses, Normal Mogu'shan Vaults voor de EXP threads maar opnieuw geen EXP looten, daarna opnieuw heroic dungeons tot level 35, daarna Normal Heart of Fear doen voor de EXP threads, daarna opnieuw heroic dungeons tot level 40 en dan alle Bonus EXP items looten in je mailbox.
Dat is wat ik gedaan heb, enkel de raids via LFR gedaan.

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:49
Hoeveel brons verdienen jullie met zo’n 3 uur run ? Moet nog 5 duurste mounts en wil snel dat brons ervoor binnen harken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Traeces schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:22:
Hoeveel brons verdienen jullie met zo’n 3 uur run ? Moet nog 5 duurste mounts en wil snel dat brons ervoor binnen harken.
Als een character level 70 aantikt krijg je sws de 3 quests die gezamelijk ongeveer 40k(?) geven, en vergeet niet om al je remix chars bijlangs te gaan en deze toy te gebruiken, https://www.wowhead.com/i...o-everywhere-all-at-once# , hiermee kreeg ik ook nog een paar k per character.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
Zethiel schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:31:
[...]

Als een character level 70 aantikt krijg je sws de 3 quests die gezamelijk ongeveer 40k(?) geven, en vergeet niet om al je remix chars bijlangs te gaan en deze toy te gebruiken, https://www.wowhead.com/i...o-everywhere-all-at-once# , hiermee kreeg ik ook nog een paar k per character.
Huh? over welke 3 quests gaat dit?

Cat linux.txt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zethiel
Gemmeke schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:32:
[...]

Huh? over welke 3 quests gaat dit?
In de bazaar krijg je 3 quests met een bronze reward, alleen accepteren en inleveren.

Als je je frogs hebt lopen farmen in het begin kan het zijn dat je character is gemarkeerd dat je de quests niet mag doen.

Level 50 = 3k
Level 60 = 7k
Level 70 = 30k

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Gemmeke schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:39:
[...]

Dat is wat ik gedaan heb, enkel de raids via LFR gedaan.
Ah, via LFR... dat is niet echt een goed idee. LFR geeft 7% per 3 bosses, terwijl Normal even vlot gaat en 12% per boss geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Zethiel schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:35:
[...]

In de bazaar krijg je 3 quests met een bronze reward, alleen accepteren en inleveren.

Als je je frogs hebt lopen farmen in het begin kan het zijn dat je account is gemarkeerd dat je de quests niet mag doen.

Level 50 = 3k
Level 60 = 7k
Level 70 = 30k
Voor zover ik weet was de frogs flag niet op account niveau maar op karakterniveau. Nieuwe karakters hebben geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
nzall schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:45:
[...]

Voor zover ik weet was de frogs flag niet op account niveau maar op karakterniveau. Nieuwe karakters hebben geen enkel probleem.
Aangepast, wist het niet zeker, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:49
Zethiel schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:31:
[...]

Thx ! Van de toy wist ik niet , scheelt toch weer extra werk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall

Acties:
  • +3 Henk 'm!

edit: oh sorry zag de post hier boven niet 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 07-08-2024 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:29
Traeces schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 10:22:
Meeste karakters die ik via remix level eindigen met ongeveer 70k brons, eerste character levelen duurde iets van 5.5 uur, druid die ik vandaag naar 70 heb geleveled heeft een /played van 2 uur

Ik gebruik deze weakaura: https://wago.io/Ruta7bMpZ

Op level 25 mogushan normal raid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krus schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 00:55:
[...]

Meeste karakters die ik via remix level eindigen met ongeveer 70k brons, eerste character levelen duurde iets van 5.5 uur, druid die ik vandaag naar 70 heb geleveled heeft een /played van 2 uur

Ik gebruik deze weakaura: https://wago.io/Ruta7bMpZ

Op level 25 mogushan normal raid doen.
Yeah door die xp changes van the prepatch is meestal 1x mogiushan vault genoeg. Soms nog paar heroics er achteraan.

Ik heb ook een addon (volgens mij komt het door tomcat) die gewoon knoppen aan je mailbox toevoegt met loot gems, loot threads etc en dan is de knop loot xp tokens uitgeschakeld tot dat je genoeg hebt om 70 te hitten. Kan alleen niet controleren welke addon dit doet

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 07-08-2024 09:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
Ik denk dat die addon "NoBonusEXP" or "Remix Mail Helper" heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 09:49:
Ik denk dat die addon "NoBonusEXP" or "Remix Mail Helper" heet.
Klopt nobonusxp waw dat ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 22:17
Kun je dan op lv25 die raid zomaar in met de gear die je dan hebt? Is dat een beetje te doen? Of is die raid dan zwaar ondertuned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
Dementii schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 15:35:
Kun je dan op lv25 die raid zomaar in met de gear die je dan hebt? Is dat een beetje te doen? Of is die raid dan zwaar ondertuned?
Ik heb zelf nog geen normal gedaan, enkel LFR maar ik heb gehoord dat het even snel gaat.

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
het is niet zozeer dat de raid ondertuned is, maar eerder dat de combinatie van power scaling (low levels doen VEEL meer damage dan max level characters met hetzelfde niveau van min-maxing) en tinkers ervoor zorgt dat low levels heel sterk zijn in zo'n raid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:29
Ja je kan er zo in, mogushan duurt niet eens 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is heel krom. Het gaat juist makkelijker als het bij wijze van spreken allemaal alts van level 25 zijn met wat cape power dan fresh level 70’s zonder geupgrade gear :P

Maar ja het gaat heel makkelijk. Genoeg mensen die sterk zijn en de raid altijd Carry’en. Ikzelf deed dat ook altijd met mijn rogue. Maakte gewoon een groep aan voor me eigen run (kon het solo) en liet expres 9+ lage levels joinen om hun te boosten :P je let niet eens op roles en welke class etc. Remix is gewoon puur een fun en collection modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Als je een avond de tijd heb.. alle raids heroic en siege kun je vervolgens nogmaals op mythic doen. Siege of Ogrimmar is de enige raid die je per dag op verschillende difficulties kan farmen. Dat geeft ook heel veel bronze. Inclusief alle daily's en caches via de group finder, heb je tegen de 200k bronze meen ik.

Zo heb ik een tijdje terug de laatste push gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 07-08-2024 22:59 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 22:17
Ik had geluk, zo snel mogelijk gequed voor een heroic dungeon . Daar zaten twee lv70 in die het leuk vonden overal doorheen te rennen en alles te killen om mensen te helpen. Keer op keer. Ik kon ze rennend niet eens bijhouden. Daarna 1 raid gedaan met die mannen toen ik lv 37 was. En vervolgens zoveel xp op mijn cloak erbij dat ik na 2 uur 55 minuten lv70 was. En dat was inclusief het legen van mijn mailbox.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gemmeke
Ik hoooooooooop zo hard dat remix Legion komt, die hebben de beste transmogs

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik heb ondertussen nog eens wat algebra gedaan. Ik heb 31 characters tussen 10 en 61, samen goed voor 508 levels om ze allemaal op 70 te krijgen. Als het mij 4 minuten per level duurt met dat nieuwe event duurt dat ongeveer 35 uur, en elke minuut extra per level is nog eens 8,5 uur extra, dus dat haal ik nooit voor TWW, zeker niet met gezonde speelstijl. Dus ik heb besloten om mij op 9 characters te mikken die minstens level 60 zijn, samen goed voor net geen 90 levels. 90 levels aan 4 minuten per level is 360 minuten, of samen 6 uur. En elke minuut dat het langer duur per level is nog altijd een uur extra, maar die tijd heb ik wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-09 15:55

ZakjePatatje

Met mayonaise

nzall schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:33:
Ik heb ondertussen nog eens wat algebra gedaan. Ik heb 31 characters tussen 10 en 61, samen goed voor 508 levels om ze allemaal op 70 te krijgen. Als het mij 4 minuten per level duurt met dat nieuwe event duurt dat ongeveer 35 uur, en elke minuut extra per level is nog eens 8,5 uur extra, dus dat haal ik nooit voor TWW, zeker niet met gezonde speelstijl. Dus ik heb besloten om mij op 9 characters te mikken die minstens level 60 zijn, samen goed voor net geen 90 levels. 90 levels aan 4 minuten per level is 360 minuten, of samen 6 uur. En elke minuut dat het langer duur per level is nog altijd een uur extra, maar die tijd heb ik wel.
De tijd die je hebt verspild om dat te berekenen had je ook kunnen gebruiken om te levelen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Op retail lijken dungeons ook wel een extreme hoeveelheid xp te geven :o. Daarnet 1 timewalking, denk dat ik 1,5 level gestegen ben. Zo gaat ie natuurlijk wel heel snel om nog even 70 aan te tikken.

Ben nu alle healers nog even wat aan het uitproberen om dan later m'n finale keuze te maken. Holy paladin speelt ook wel tof, lees dat glimmer weg gaat (yey) dus die moest ik toch ook nog even checken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afgelopen dinsdag was deze druid nog lvl 1
zojuist fully ilvl480 geared en lvl 70!
en ook maar gelijk de Heritage armor set gehaald van Trolls :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zx2ouTQcpORhZGobWseFXFqdrEQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YKXUOibSDUMLmRxxOUJHjHiI.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

in raid kan je gewoon item trade tussen alliance en horde ?

zit denken om mijn warlock terug te gaan naar horde maar raid leader en groot deel van rest raid team is alliance.

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Motaro schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:14:
in raid kan je gewoon item trade tussen alliance en horde ?

zit denken om mijn warlock terug te gaan naar horde maar raid leader en groot deel van rest raid team is alliance.
volgens mij kan horde/alliance gewoon mixen toch in raid?

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 10-08-2024 18:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Raiding is faction en cross realm. Leuke is dat komend seizoen ook mythic raiding cross realm is, guilds zijn nu ook cross realm.

Ik ben benieuwd of dat een positief effect heeft op de attendence in het raiden, afgelopen seizoenen was het behoorlijk lastig om 20 man in de mythic raid te krijgen op een kleinere realm.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Zijn er hier nog mensen die Zygor gebruiken? Ik krijg voortdurend "protected action" foutmeldingen dat Zygor probeert om iets te doen dat enkel toegestaan is voor de Blizzard UI. En op hun Discord server zeggen ze dat het een desync issue is tussen de client en de server en dat Zygor daar niets aan kan doen aan hun kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:14:
Zijn er hier nog mensen die Zygor gebruiken? Ik krijg voortdurend "protected action" foutmeldingen dat Zygor probeert om iets te doen dat enkel toegestaan is voor de Blizzard UI. En op hun Discord server zeggen ze dat het een desync issue is tussen de client en de server en dat Zygor daar niets aan kan doen aan hun kant...
Heel veel en vaak zygor gebruikt. Toevallig dit moment even niet maar nooit die melding gehad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 08:51
Karig voor wat je betaalt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7__Yo2Ou0JUUwcjpjLe5fooyLA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8iKlZeYMa52Hw1NTqZI2SmmX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3jrC4dVnuv1ngrGuthHrtYeR0Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VvSmCZ5fmBF2vLokEUnUoG4w.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgAPXsp2QVu71YC1o-DRUCuKIJ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2TYBivPDkvNZizlthQkGpaFB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGf85t8TxHfNSYCwXYGS2Xz_gfI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CLzNwkFI5ByRrUxCYEcqoHzR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6Q7NaL8Al7Dh0oZNvkXM22Y83o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k314XddlE3SDjDT0EsLhE21V.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:14:
Same here. Ik gok dat Zygor een addon hook aanroept die niet meer mag :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
Wel leuke figurine. Maar idd voor 200€ had ik toch wat meer verwacht. De collector editions zijn spijtig genoeg niet meer wat ze geweest zijn. Zelfs die envelope lijkt wel erg verdacht op dezelfde envelope die bij bij shadowlands erbij zit. Precies gewoon recycled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Powerblast schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:11:
[...]

Wel leuke figurine. Maar idd voor 200€ had ik toch wat meer verwacht. De collector editions zijn spijtig genoeg niet meer wat ze geweest zijn. Zelfs die envelope lijkt wel erg verdacht op dezelfde envelope die bij bij shadowlands erbij zit. Precies gewoon recycled.
€299. De transportkosten bedroeg 99, maar voor bijvoorbeeld een GB slechts 8 pond (volgens een discord ganger). Het beeldje is van zwaar plastic en heb daar eigenlijk geen moeite mee. In de CE zelf heb je alleen een artbook en een pin. En uiteraard de ingame goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
Enigmus schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:28:
[...]

€299. De transportkosten bedroeg 99, maar voor bijvoorbeeld een GB slechts 8 pond (volgens een discord ganger). Het beeldje is van zwaar plastic en heb daar eigenlijk geen moeite mee. In de CE zelf heb je alleen een artbook en een pin. En uiteraard de ingame goodies.
Hoe is de artbook?

Cat linux.txt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
Het beste onderdeel van de CE imo.

YouTube: The War Within Artbook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke we zijn weer thuis. let de event grind begin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celiorion
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:18
Mag ik vragen wanneer jij de verzendbevestiging hebt ontvangen?

Ik ben zelf nog steeds aan het wachten op mijn order namelijk. Ik heb dan ook een bestelling samen met mijn vrienden gedaan vanwege die belachelijke verzendkosten.

Een ticket bij CS gaf ook geen duidelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
celiorion schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:09:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij de verzendbevestiging hebt ontvangen?

Ik ben zelf nog steeds aan het wachten op mijn order namelijk. Ik heb dan ook een bestelling samen met mijn vrienden gedaan vanwege die belachelijke verzendkosten.

Een ticket bij CS gaf ook geen duidelijkheid.
Precies een week geleden op 5 augustus. Het werd verstuurd via Fedex en is afkomstig van "CABANILLAS DEL CAMPO, GU, Spanje" Je hebt nog tien dagen te gaan voor early access en dus nog alle kans dat het tijdig binnen komt. Een tweede mail sturen is geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Event gaat een stuk sneller dan ik dacht. Inmiddels al 35k gefarmed in denk anderhalf uur actief grinden.
Voor vandaag genoeg en morgen weer gewoon de 3 zones doen. Ook al 7 items gedropt gekregen dus calculeren rustig alle benodigde currency minus de items die droppen om precies uit te komen en niet te veel uit te geven voor niks.

Meanwhile ben ik nog steeds niet uit welke class ik wil spelen in TWW haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
Zodra ik de race Earthen vrijspeel ga ik mijn main race changen

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Ik had niet gedacht dat ze dingen hadden weggelaten uit de Collectors Edition. Ik had op z'n minst hetzelfde verwacht als voorgaande jaren, een muismat, CD met sountrack (of wellicht iets zoals een USB-stick o.i.d.), een stalen hoesje met World of Warcraft, etc. Wel heel erg jammer, vooral ook omdat je nu €70,- meer betaald dan vorig jaar voor alleen al de collector's edition. En dan nog eens €100,- om het te laten versturen naar mijn adres.

Wel blij dat ik de collector's edition niet heb aangeschaft, al hoewel ik hem natuurlijk nog wel gaaf vindt (ook de statue ziet er niet verkeerd uit).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
Diigii schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:46:
[...]

Ik had niet gedacht dat ze dingen hadden weggelaten uit de Collectors Edition. Ik had op z'n minst hetzelfde verwacht als voorgaande jaren, een muismat, CD met sountrack (of wellicht iets zoals een USB-stick o.i.d.), een stalen hoesje met World of Warcraft, etc. Wel heel erg jammer, vooral ook omdat je nu €70,- meer betaald dan vorig jaar voor alleen al de collector's edition. En dan nog eens €100,- om het te laten versturen naar mijn adres.

Wel blij dat ik de collector's edition niet heb aangeschaft, al hoewel ik hem natuurlijk nog wel gaaf vindt (ook de statue ziet er niet verkeerd uit).
We moeten waken dat Blizzard Gear Store hier geen gewoonte van maakt en hopen dat de hoge verzendkosten een eenmalige outlier was. Ze gaan de CE's nu jaarlijks uitbrengen i.p.v tweejaarlijks. Voor verzamelaars een zegen en vloek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
Enigmus schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:59:
[...]

We moeten waken dat Blizzard Gear Store hier geen gewoonte van maakt en hopen dat de hoge verzendkosten een eenmalige outlier was. Ze gaan de CE's nu jaarlijks uitbrengen i.p.v tweejaarlijks. Voor verzamelaars een zegen en vloek.
Vooral die 100€ leveringskosten hebben me laten afzien van de CE te kopen. Waar haal je het, 100 euro levering op een item van 200... De koerier die dit contract heeft gewonnen heeft hier volgens mij ook goed op verdiend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Enigmus schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:59:
[...]

Ohhh echt? Maar dan dezelfde collector's edition twee keer uitbrengen? Of elk jaar een soort van nieuwe editie uitbrengen? Als ze inderdaad €30,- rekenen vind ik het nog wel "acceptabel". Vorig jaar kon je twee collector's editions kopen, inclusief verzenden was het €279,- (€19,- totaal was het om twee CE's te laten verzenden).

Maar ik koop zo vaak iets van het internet, groot, klein, maakt niet uit, heb nog nooit meer dan €30,- betaald. Als ik nu op een willekeurige site bijv. een gaming chair zou kopen, die in een behoorlijk grote doos komt, dan hoef ik in veel gevallen geen geld te betalen voor het verzenden. Kom er hier 1 tegen waarvoor ik €9,- betaal. En even gauw kijken zie ik dat het hoogste verzendbedrag €23,- is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powerblast
Diigii schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:54:
[...]

Ohhh echt? Maar dan dezelfde collector's edition twee keer uitbrengen? Of elk jaar een soort van nieuwe editie uitbrengen? Als ze inderdaad €30,- rekenen vind ik het nog wel "acceptabel". Vorig jaar kon je twee collector's editions kopen, inclusief verzenden was het €279,- (€19,- totaal was het om twee CE's te laten verzenden).

Maar ik koop zo vaak iets van het internet, groot, klein, maakt niet uit, heb nog nooit meer dan €30,- betaald. Als ik nu op een willekeurige site bijv. een gaming chair zou kopen, die in een behoorlijk grote doos komt, dan hoef ik in veel gevallen geen geld te betalen voor het verzenden. Kom er hier 1 tegen waarvoor ik €9,- betaal. En even gauw kijken zie ik dat het hoogste verzendbedrag €23,- is.
Enige waar ik ooit 100 euro+ levering op heb betaald is m'n zelfbouw tuinhuis:p. En dat was een pakket van honderden kilo's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Diigii schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:54:
Of elk jaar een soort van nieuwe editie uitbrengen?
Dit.
Omdat ze de expansions sneller willen uitbrengen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 42 ... 65 Laatste