Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 22 juli 2024 @ 22:58:
lol ik heb al mijn lvl 70 poppetjes geteld, het zijn er 21 stuks geworden :+ :D
bedankt he Remix pandaria :P

van die 21 heb ik 2x Alliance en dus 19x Horde
Misschien moet je nog wat meer alliance maken voor de heritage armors? 😊

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
gupfishy schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:15:
[...]

wow 21 stuks. ik heb er ooit 1 naar max lever gebracht. daarna nooit meer 1. haak dan te snel af haha
Agh, mooie mogelijkheid om binnen 5 uur een char te levelen tot max. Zo heb ik van elke class en char straks. Ze worden straks omgezet naar een normale char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:21:
[...]

Misschien moet je nog wat meer alliance maken voor de heritage armors? 😊
misschien nog 1 druid aanmaken dan?, daar heb ik bijv nog 1 exemplaar van :D
nah ik stop nu echt :+

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2024 10:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb ook alle classes al dubbel op level 70 op evoker na :P

Ga wel nog een undead maken though want die heb ik helemaal niet op mijn account dus wil toch alle heritage armors hebben.

Ben echt benieuwd of die XP reduction van de prepatch ook door trekt in REMIX want dan denk ik dat je het zelfs red om nu in anderhalf uur ofzo max te zijn. Mijn record nu was 2 uur en 16 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Waarom is het nodig The Harbringers quest line te doen voor de prepatch?

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16:10
Gemmeke schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:13:
De Harbinger quests zijn een vereiste voor de questline van de "Radiant Echoes" quests die de week na de prepatch uitkomen als inleiding tot het verhaal van TWW.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Gemmeke schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:13:
Het event zelf vereist geen quests om aan mee te doen. De Quest is alleen voor het verhaaltje voor de aanloop naar TWW. En de Harbinger quest zal wel een vereiste zijn omdat de pre-patch quest daar op voort boorduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja als je die quest niet hebt gedaan krijg je die intro quest niet.

Mensen die "bij" zijn krijgen een intro quest en worden dan naar dalaran gestuurd voor de lore.
Spelers onder de level 70 krijgen direct een quest om naar dalaran te gaan. die hoeven niet al die pre-requisites te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jezus.. wowhead is desperate. "Hero talents aren't available in pre patch". Straks krijgen we nog 2 posts gok ik:

"TWW raid not avialable during pre patch"
"Delves not availble during pre patch"

en dan natuurlijk de beste

"Levelling not available during pre patch"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

corset schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:57:
jezus.. wowhead is desperate. "Hero talents aren't available in pre patch". Straks krijgen we nog 2 posts gok ik:

"TWW raid not avialable during pre patch"
"Delves not availble during pre patch"

en dan natuurlijk de beste

"Levelling not available during pre patch"
Het zal je verbazen hoe weinig mensen tegenwoordig verder dan de headline lezen. (Dit zie je overal, tweakers, nu.nl, etc) zo erg zelfs dat ze vragen stellen over dingen die ín het artiekel beantwoord worden en mensen voorbij moeten scrollen om bij de reageer kop te komen. En dan krijg je dit soort tafferelen waar je 10 nieuws posts krijgt over wat er in de eerste grote aankondiging al uitgebreid uitgelegd was.

Maar los daarvan heeft Wowhead er altijd al een handje van gehad, nieuwe xpac/content of niet, elke scheet die blizzard laat word voor minstends 20 artiekelen uitgemolken.

[ Voor 7% gewijzigd door Ischium op 23-07-2024 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:01
Iemand de pre expansion al geprobeerd :-)? Bevalt het een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keesknd schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 09:27:
Iemand de pre expansion al geprobeerd :-)? Bevalt het een beetje
Het event niet :P alleen maar bezig geweest met mijn talents, action bars en character lijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 09:37:
[...]

Het event niet :P alleen maar bezig geweest met mijn talents, action bars en character lijst :P
Jep dat is vaak het 1e waar je mee bezig bent voordat je gaat beginnen. Ik kan vanavond pas. Hopelijk kunnen ze ook ooit een andere engine toevoegen, iets meer van deze tijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Lekkere shitshow, buggy

ook dit lol:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZUqch4mn_bJ-xjfX93y36PLP4o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eEXlRx7MIwE7R4BRdgfS5Z5q.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh heerlijk die account wide achievements :D
Nu kan ik eindelijk elke season gewoon een class spelen die ik wil en voel ik me niet gebonden aan 1 specifieke character omdat die hogere progress heeft enzo hahah <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-Z7eCVOIZAir01L3j10AhAIm-Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oi4HWRTcxxtbClqETl5b4JmR.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keesknd schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 09:51:
[...]
Hopelijk kunnen ze ook ooit een andere engine toevoegen, iets meer van deze tijd :-)
Denk dat dit niet gaat gebeuren :P dan kan het voor sommige geen WoW meer zijn. dat zullen ze alleen met een versie 2 ooit doen als dat al komt denk ik.
Maar denk dat er nooit echt een WoW2 gaat komen. tenzij het een transfer van alles is en je achievements enzo mee neemt. Mensen zijn te invested in deze versie en willen dat niet loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:08:
Nu kan ik eindelijk elke season gewoon een class spelen die ik wil en voel ik me niet gebonden aan 1 specifieke character omdat die hogere progress heeft enzo hahah <3

[Afbeelding]
Klinkt goed ik heb op 1 character senior master sergeant, krijg ik dit dan ook op de andere chats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:10:
[...]

Denk dat dit niet gaat gebeuren :P dan kan het voor sommige geen WoW meer zijn. dat zullen ze alleen met een versie 2 ooit doen als dat al komt denk ik.
Maar denk dat er nooit echt een WoW2 gaat komen. tenzij het een transfer van alles is en je achievements enzo mee neemt. Mensen zijn te invested in deze versie en willen dat niet loslaten.
Ik hoop dat we nooit wow2 krijgen, als je ziet wat een fiasco dat was/is met Overwatch, kunnen we daar alleen maar op achteruit gaan.

Vergeet ook niet dat de engine al die tijd ook gewoon doorontwikkeld is. Denk bijvoorbeeld aan dynamic level loading wat sinds DF mogelijk is (zaralek in vliegen), in cataclysm kregen we nieuwe water tech en dynamic lights, en hoe lang hebben we moeten horen dat de standaard bag hardcoded spaghetti was. (waar je nu 4 extra slots krijgt met een authenticator gekoppeld). En nu accountwide alles, zal ook wel een flinke rewrite voor nodig geweest zijn.

Dat we daar niet altijd wat direct van terug zien, zoal als dat de heel de Shaman art en animation set voor het laatst in cataclysm zijn geupdate zijn, is geen engine probleem. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Level 60-70 is nu 5 3 heroics ofzo

[ Voor 12% gewijzigd door shoombak op 24-07-2024 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:41:
Level 60-70 is nu 5 3 heroics ofzo
in remix pandaria bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:06:
[...]

in remix pandaria bedoel je ?
nee, dragonflight schijnt ook bizar snel te gaan nu

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:08:

[Afbeelding]
Je zal toch nog wel achterlopen (kwa gear) op een char die je niet speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keesknd schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:18:
[...]

Je zal toch nog wel achterlopen (kwa gear) op een char die je niet speelt
mwa valt heel erg mee. dit seizoen ook 3 characters gespeeld en allemaal 510-515 qua ilvl. was prima te doen zonder te veel gezeur.

Die bullions scheelde wel though. Maar wanneer je een class kiest aan het begin van het seizoen is meer wat ik bedoelde. dan ben je toch weer soort van reset en moet iedereen weer ilvls halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
21 jaar naar dato speelt men nog dit spel :o
Denk dat de gemiddelde leeftijd hier op 40+ zit O-)
Ene kant wil ik het wel een keer weer oppakken maar dat het maandelijks nog wat kost is me net iets te duur :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Starscreamer schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:37:
Ene kant wil ik het wel een keer weer oppakken maar dat het maandelijks nog wat kost is me net iets te duur :X
ligt eraan hoe je het bekijkt:

-als je WoW speelt, koop je minder andere games
-als je 1x minder opstap gaat of uit eten gaat per jaar kun je 6 maanden WoW spelen, dus 2x niet is ruim 1 jaar WoW gamen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_0cHOIecP0Xuqxd2Ro7shqGp6Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DgAEdgCSYWOfEQPBHDHYrtqS.png?f=fotoalbum_large
8)

geprobeerd ook met (shadow)priest, helaas niet in shadow form dan.
dat mogen ze wel aanpassen, ook dat je bijv je form kan kiezen van je Druid

als je 4 Taurens naast elkaar zet, lekker druk :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojlSoXSNM3s4Cv6vbyUCQP-l_wo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S0hmmxuTS8VNeVZ09QlG4ymG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 24-07-2024 14:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44
Ik kijk wel weer even als ik terugkom van vakantie, vlak voor de TWW release. Tijd genoeg nog dan om dingen aan te passen en te doen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
En daarnaast ook: als je een beetje goed bent in goud verdienen en meer dan 400K goud per maand kunt binnenhalen over je hele account kun je een token kopen en daarmee je abonnement bekostigen. 400K lijkt veel, maar valt in de praktijk wel mee.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:13:

als je 4 Taurens naast elkaar zet, lekker druk :D

[Afbeelding]
Dit zijn momenteel mijn 4 meest gespeelde chacters op een rijtje. Rogue, Evoker, Mage, DK

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fht-u48B1bdHx76fVUvPddt_OH0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D40VaperklKDeK170tzLjcyG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 24-07-2024 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

nzall schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:41:
En daarnaast ook: als je een beetje goed bent in goud verdienen en meer dan 400K goud per maand kunt binnenhalen over je hele account kun je een token kopen en daarmee je abonnement bekostigen. 400K lijkt veel, maar valt in de praktijk wel mee.
En ook al farm je niet je subscription bij elkaar, een subscription is sinds jaar en dag 13 euro per maand, betaal je per 3/6/12 nog minder. En voor dat geld kan je nog 3+ verschillende versies spelen ook.

Je kunt alles zeggen over Blizzard, maar dat doen ze toch wel heel netjes. Er zijn maar weinig services waar je abonnement niet per jaar omhoog gaat, je abonnement gewoon opgeheven word in favor voor een duurdere/ met reclame variant, of content er af gehaald word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:54:
[...]

Dit zijn momenteel mijn 4 meest gespeelde chacters op een rijtje. Rogue, Evoker, Mage, DK

[Afbeelding]
nice, voor mij is het: Mage, Rogue, Shaman, Evoker :)
maar nu maakt het allemaal niet zoveel uit met rep grinden etc etc, alleen de gear :)

Met the War within wordt mage wel de main met runner up rogue

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 24-07-2024 15:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:04:
[...]

maar nu maakt het allemaal niet zoveel uit met rep grinden etc etc, alleen de gear :)

Grappig ik zat ook te twijfelen om mage te gaan. word eerste keer mage weer sinds cataclysm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:08:
[...]

Grappig ik zat ook te twijfelen om mage te gaan. word eerste keer mage weer sinds cataclysm
Ze tunen op het moment wel als een malle met arcane en fire mages.

Frost is wat dat betreft vrij stabiel na de laatste grote wijziging, alleen de death chill stack moet je nu even aan wennen.

Jammer dat je nog geen warband bank slots kan kopen. Het voelt allemaal wel heel traag hoe ze zaken uitrollen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
Starscreamer schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:37:
Ja heerlijk he... ik behoor ook tot die groep nu lol
Als je 1 maand geen Netflix kijkt kan je gewoon wowen van dat geld, 13 euro vind ik echt heel goedkoop, of even wat blikjes inleveren en je heb geld weer :D

Speel al jaren Geen Playstation of nintendo meer, gewoon geen tijd ervoor..... moet al mijn babies verzorgen (lees: al mijn wow alts) en dat er zijn veel op veel realms ook.

Heb nog niet kunnen inloggen in wow, maar ben echt benieuwd hoor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Caster team:
Shadowpriest
Fire Mage
Destruction Warlock
Elemental Shaman

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uz_dcEMgC2UlMYW1j1NreI--oGc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b7QwLZ2YrKhYFwLGcZT0kcd1.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Ah lees nu net dat de warband bank nog is uitgezet door een bug. Vond het al raar dat je er niks mee kon doen :P
Along with the launch of the pre-expansion patch (11.0.0), we’ve temporarily disabled the Warband Warbank while we work on a critical issue.

This is a top priority and we intend to enable the Warbank as soon as possible.

Thank you!
https://us.forums.blizzar...porarily-disabled/1899195

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hadden ze die patch niet kunnen uitstellen tot MoP afgelopen was? Ik doe vast iets verkeerds, maar gisteren zat ik in een lekkere flow met het levellen van een BM hunter met een zga onkwetsbare pet en nu nu moet ik Mend Pet op cooldown houden en dan nog mist ie af en toe opeens 50 - 100% van zn hitpoints.

Helpt ook niet dat ik de vervelende gewoonte heb om vlak voor een nieuwe expansion weer te gaan spelen, dus dan ben ik net weer een beetje gewend en dan wordt alles weer omgegooid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Volgende week komt er een world event waar je makkelijk gear met een hoger ilvl kan verzamelen voor eventuele nieuwe characters waar je mee wil spelen.

In ieder geval, is het allemaal een beetje warm maken voor de expansion echt komt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
tweakduke schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:41:
Volgende week komt er een world event waar je makkelijk gear met een hoger ilvl kan verzamelen voor eventuele nieuwe characters waar je mee wil spelen.

In ieder geval, is het allemaal een beetje warm maken voor de expansion echt komt.
In MoP remix? Ik wil graag nog een paar mounts bij elkaar spelen, maar zoals het nu is, is het onspeelbaar en werkt het warm maken voor de nieuwe expansion niet echt voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Gaius schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:48:
[...]

In MoP remix? Ik wil graag nog een paar mounts bij elkaar spelen, maar zoals het nu is, is het onspeelbaar en werkt het warm maken voor de nieuwe expansion niet echt voor mij. :P
Nee in retail :)

Mop remix blijft nog eventjes, ben daar nog bezig met de laatste dingen verzamelen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaius schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:38:
Hadden ze die patch niet kunnen uitstellen tot MoP afgelopen was? Ik doe vast iets verkeerds, maar gisteren zat ik in een lekkere flow met het levellen van een BM hunter met een zga onkwetsbare pet en nu nu moet ik Mend Pet op cooldown houden en dan nog mist ie af en toe opeens 50 - 100% van zn hitpoints.

Helpt ook niet dat ik de vervelende gewoonte heb om vlak voor een nieuwe expansion weer te gaan spelen, dus dan ben ik net weer een beetje gewend en dan wordt alles weer omgegooid. :+
Yup het heeft een hit gehad ja. Ik merk het ook op mijn level 20 priest die ik gebruik om atls te boosten.
Moet nu 4-5 holy nova's doen voor een boss ipv 2 :P

Maargoed het levelen gaat alsnog veel sneller omdat je nu minder xp nodig hebt voor 60-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu vanmiddag begonnen met het boosten van een goblin mage. Dacht laat ik maar gewoon elk ras doen die ik nog niet had :P En na paar heroic is die level 16 dus boost hem door tot 25 en dan doe ik de normal raids en ik vermoed dat je eigenlijk nadat je heart of fear al hebt gehad misschien wel genoeg xp tokens hebt voor level 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
Kol Nedra schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:04:
[...]

Ik baal er nog steeds van dat rep niet geshared is, maar alleen de Archivements!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Ryur schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:43:
[...]

Ik baal er nog steeds van dat rep niet geshared is, maar alleen de Archivements!
Rep zal ook geshared worden, maar momenteel enkel voor Dragonflight en The War Within Renown facties. Oudere reps worden account wide in een latere patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Ryur schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:43:
[...]

Dat zou toch doorgevoerd worden ? Gedeelde rep ook op alts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 20:37
Geen idee wat ze gedaan hebben maar sinds de pre-patch nu geinstalleerd is krijg ik ineens crashes van het spel. Na de scenematic, laad het spel en dan denkt ie gelijk dat ik een MoP Timerunner wil maken en crashed dan.
Program: H:\WoW\World of Warcraft\_retail_\Wow.exe
Exception: ACCESS_VIOLATION - The instruction at "0x00007ff7caef5f81" referenced memory at "0xffffffffffffffff". The memory could not be "read".
ProcessID: 16144
ThreadID: 16452

Press OK to terminate the application
- CPU/Chipset/GPU drivers zijn allemaal up-to-date
- Tis een AMD CPU (Ryzen 7 5800X) met een AMD GPU (RX6800) dus geen relatie met eventuele issues à la Intel.
- Herinstalleren / Settings Clearen / Addons clearen maakt allemaal niks uit.
- Memtest86 voor de zekerheid gedraaid maar dat gaf ook geen fouten aan.

Iemand nog suggesties?

[edit]
Stomme is dat als ik, met dezelfde install base, ipv mijn EU account de US Starter Edition pak dat die wel gewoon draait,,, Zou het iets server-side kunnen zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Clueless op 24-07-2024 19:57 ]

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Clueless schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 19:46:
Geen idee wat ze gedaan hebben maar sinds de pre-patch nu geinstalleerd is krijg ik ineens crashes van het spel. Na de scenematic, laad het spel en dan denkt ie gelijk dat ik een MoP Timerunner wil maken en crashed dan.

[...]

- CPU/Chipset/GPU drivers zijn allemaal up-to-date
- Tis een AMD CPU (Ryzen 7 5800X) met een AMD GPU (RX6800) dus geen relatie met eventuele issues à la Intel.
- Herinstalleren / Settings Clearen / Addons clearen maakt allemaal niks uit.
- Memtest86 voor de zekerheid gedraaid maar dat gaf ook geen fouten aan.

Iemand nog suggesties?

[edit]
Stomme is dat als ik, met dezelfde install base, ipv mijn EU account de US Starter Edition pak dat die wel gewoon draait,,, Zou het iets server-side kunnen zijn?
Bij mij is draenor er net uit geklapt en echt enorm laggy. Zal wel aan de severs liggen of bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlNKMV6SHMgoPTGkpxHXYnooB3Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TpAh8m70iHUAmnVuj3HMvQEk.png?f=user_large

Hmm ik twijfel of ik hem al open 😛 ben 38 en heb alleen de eerste raid gedaan.. momenteel 215% op cloak en toch zegt die bij projected level al 70. Ben benieuwd of die al geüpdatet is en of dit dus klopt 😛

Ga nu maar alsnog even die 2e raid doen en dan alles openen denk ik. dan moet het genoeg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:55:
[Afbeelding]

Hmm ik twijfel of ik hem al open 😛 ben 38 en heb alleen de eerste raid gedaan.. momenteel 215% op cloak en toch zegt die bij projected level al 70. Ben benieuwd of die al geüpdatet is en of dit dus klopt 😛

Ga nu maar alsnog even die 2e raid doen en dan alles openen denk ik. dan moet het genoeg zijn
Klopte bij mij, zelfde addon. Ik was 33 en 2 raids

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
WoW The War Within Ce box is binnen met daarbij deze :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvVav5h9VPDdldL3ogej3nUk5iM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kX3WvKz9Q2THYZ1kVMe6uWGJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:00:
[...]

Klopte bij mij, zelfde addon. Ik was 33 en 2 raids
hoe doe je 2 raids op 33? je kan de 2e raid pas op 35 doen :P
edit: Oh in 2 dagen?

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 24-07-2024 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke wtf die 2e raid had niet gehoeven inderdaad :P heb nog 35 tokens over op level 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
https://twitter.com/gamedevdotcom/status/1816194289464131920 De World of Warcraft developers hebben een interne vakbond opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
nzall schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:53:
https://twitter.com/gamedevdotcom/status/1816194289464131920 De World of Warcraft developers hebben een interne vakbond opgestart.
Wat zou dit betekenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Betere werkomstandigheden, meer pushback tegen ontslag en andere negatieve gebeurtenissen, gemeenschappelijke onderhandelingen voor betere verloning,...

Maar vooral: dit is een volgende stap in de algemene drang naar meer vakbonden in de games sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Soulizer schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:01:
WoW The War Within Ce box is binnen met daarbij deze :D

[Afbeelding]
Die ziet er nog best groot uit eigenlijk! beetje goede kwaliteit ook?

Ik twijfel nog steeds want ik heb echt alle CE's al vanaf Vanilla maar die verzendkosten zijn te absurd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
rahd schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:32:
[...]

Speel al jaren Geen Playstation of nintendo meer, gewoon geen tijd ervoor..... moet al mijn babies verzorgen (lees: al mijn wow alts) en dat er zijn veel op veel realms ook.
De tijd dat is ook mijn grootste vijand :X
Ik moet het ook in de avond uurtjes vullen i.v.m. de kleine en als de vrouw in bed ligt :)
Maar ik mis het spel wel een beetje maar ik heb zoveel andere games (en nog wel een PlayStation en Nintendo :P )

Vind het knap dat het spel nog steeds (tuurlijk zijn updates) gehad nog steeds er goed uit ziet.

Midden 2000 toen ik voor het eerst door de bossen liep en de grote stad binnen liep kreeg ik een wauw gevoel wat ik niet vaak had bij games O+

Ik liep al vaak in gebieden rondt waar ik niet hoorde te zijn O-)
Enige spel wat ik ooit 16 uur achter elkaar speelde :$

Kan iemand mijn karakter nog ergens terugvinden?
Starscreamer was mijn naam "aerie peak" de naam van de server

[ Voor 8% gewijzigd door Starscreamer op 25-07-2024 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Starscreamer schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:01:
[...]

De tijd dat is ook mijn grootste vijand :X
Ik moet het ook in de avond uurtjes vullen i.v.m. de kleine en als de vrouw in bed ligt :)
Maar ik mis het spel wel een beetje maar ik heb zoveel andere games (en nog wel een PlayStation en Nintendo :P )

Vind het knap dat het spel nog steeds (tuurlijk zijn updates) gehad nog steeds er goed uit ziet.

Midden 2000 toen ik voor het eerst door de bossen liep en de grote stad binnen liep kreeg ik een wauw gevoel wat ik niet vaak had bij games O+

Ik liep al vaak in gebieden rondt waar ik niet hoorde te zijn O-)
Enige spel wat ik ooit 16 uur achter elkaar speelde :$

Kan iemand mijn karakter nog ergens terugvinden?
Starscreamer was mijn naam "aerie peak" de naam van de server
Good old times! je character kan alleen gevonden worden als je een abonnement afsluit, dan staat hij weer online op WoW Armory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Keesknd schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:32:
[...]

Good old times! je character kan alleen gevonden worden als je een abonnement afsluit, dan staat hij weer online op WoW Armory.
Ligt er ook nog een beetje aan of je naam niet door iemand anders geclaimed is ondertussen. Het is 'pas' veranderd naar meer automatisch, dus weet niet precies hoe het tegenwoordig is, maar vroeger was het na 2 jaar je account inactive dat anderen je naam konden claimen via een ticket.

Als iemand hem claimend, krijg je een nummertje achter je naam en moet je een nieuwe naam kiezen bij inloggen. (vroeger kon je gewoon inloggen, en dan gingen mensen je reporten als hacker omdat je normaal geen nummertjes in je naam kan stoppen. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Ik wil graag nog wat mounts verzamelen van remix.

Gaat dit nog lukken met een normaal speltempo ? Met een nieuwe char.

Ik heb sinds de pre patch ook enorm last dan delay / lag. Me char loopt en vliegt totaal niet soepel.

Hardware ligt het niet aan die wordt amper belast.

Hier meer mensen last van ( speel op Silvermoon )?

[ Voor 46% gewijzigd door Traeces op 26-07-2024 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Traeces schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 07:56:

Ik heb sinds de pre patch ook enorm last dan delay / lag. Me char loopt en vliegt totaal niet soepel.

Dat zal wel gaan. Ik zou me dan vooral eerst focusen op de nieuwe mounts die maar een paar duizend Bronze costen. Als het nodig is kun je daarna altijd nog de andere mounts zelf farmen. Maar je kunt makkelijk iets van een 25K bronze per dag verdienen gewoon door je dailies te doen en een paar normal raids.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
Traeces schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 07:56:

Ik heb gisteren gemerkt dat sinds de pre patch hoge levels heel snel dood gaan in remix :| , in een scenario kon een level 60 bijv. niet eens 1 mob doden.

Dus er is toch iets raar gebeurt na prepatch met Remix.

Je zou gewoon kunnen proberen alle dungoens en raids te doen die met die dailies waar je meer bronze krijgt.
En heb je een level 70 in remix kijk of ze in de LFG low geared boosten, want dat doen sommige nog steeds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:59

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Starscreamer schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:01:
[...]

Ha de eerste keren Ironforge binnenlopen met mijn dwarf kan ik mij ook nog wel herinneren uit die tijd. Heerlijk spel, nieuw, weinig tot geen voorkennis en/of metagaming (althans eventjes).

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
nzall schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 08:42:
[...]

Dat zal wel gaan. Ik zou me dan vooral eerst focusen op de nieuwe mounts die maar een paar duizend Bronze costen. Als het nodig is kun je daarna altijd nog de andere mounts zelf farmen. Maar je kunt makkelijk iets van een 25K bronze per dag verdienen gewoon door je dailies te doen en een paar normal raids.
rahd schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 09:01:
[...]

Ik heb gisteren gemerkt dat sinds de pre patch hoge levels heel snel dood gaan in remix :| , in een scenario kon een level 60 bijv. niet eens 1 mob doden.

Dus er is toch iets raar gebeurt na prepatch met Remix.

Je zou gewoon kunnen proberen alle dungoens en raids te doen die met die dailies waar je meer bronze krijgt.
En heb je een level 70 in remix kijk of ze in de LFG low geared boosten, want dat doen sommige nog steeds
Bedankt voor de antwoorden ! Ga in dit weekend even farmen !

Niemand last van gekke lag ? Anders probeer ik vanmiddag op een low pop server te gaan spelen en kijken of het daar ook is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:44
Ik ben een extreem casual speler (letterlijk, WOTLK, WOD, Shadowlands) en nu remix Pandaria een maandje gespeeld en heb alle mounts, toys en zowat alle transmogs die ik ooit zou willen kunnen kopen. Ik speel sporadisch met meerdere characters (al is mijn mage ondertussen max ilvl) dus de grind nu beginnen moet absoluut lukken. Ik heb het andersom gedaan, eerst de mounts die 38.500 bronze kosten en nadien pas de goedkoopste. Als het werkelijk is om snel in dungeons te komen kan ik je een healer aanraden. Waar mijn mage moet wachten op een dungeon/raid krijg ik met mijn shaman, paladin en priest zowat instant queues. Let er wel op dat je bij bv Paladin enkel healer aanduidt en niet dps, dan durft die wat langer te zoeken.

Sinds de patch lijkt het alsof mijn spel grafisch is veranderd. Ook het opnieuw activeren van de action bars vond ik wat bizar maar van lag heb ik geen last.
De laatste mythic SOO raid van gisteren merkte ik wel dat de bosses een stuk trager neergingen dan wat we de laatste dagen gewend waren. Al las ik dat ze de heroic en mythic raids gingen nerfen in remix.

Het kriebelt wel om het wat meer op te nemen al is het wat moeilijk als solo speler om toch wat end game content te doen. misschien toch maar een keertje zoeken naar een social guild die toch iets van raids wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Denk dat lag iets Windows of wow gerelateerd is. Goede fps, lage ping en amper belasting van de hardware.

Installeer wow wel opnieuw kijken of dit het fixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Kijk ook even of loow latency mode aan staat onder graphics. Deze zorgde bij mij eens voor haperend/laggy beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Fixt it ! Heb de wtf, addon map en cache gedumpt en een repair gedraaid.

Loopt weer soepel. Zitten wel wat vage bugs in de game , als ik een char inlog zie je eerst snel in beeld een char custom screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik denk dat als de warbank oline gaat, dit best wel wat gevolgen voor de economy gaat hebben. Het is een huge goldsink. Misschien niet voor de mensen die (meerdere) alts hebben met goldcap. maar dat is een klein percentage. Uiteindelijk gaat er per account wel meer dan 3 miljoen goud uit de economie. Dat betekend ook dat mensen minder goud hebben voor wow tokens, en dus ws deze gaan dalen (vermoed ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Is het mogelijk om characters (tijdelijk) uit je warband te halen? Ik probeer wat exploration achievements te halen voor de bonus bronze en threads, maar omdat ik die achievements al heb kan ik niet zien waar ik nog overheen moet vliegen (omdat de kaart zelf ook al volledig is ingekleurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:10
Bensel15 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 12:31:
Ik denk dat als de warbank oline gaat, dit best wel wat gevolgen voor de economy gaat hebben. Het is een huge goldsink. Misschien niet voor de mensen die (meerdere) alts hebben met goldcap. maar dat is een klein percentage. Uiteindelijk gaat er per account wel meer dan 3 miljoen goud uit de economie. Dat betekend ook dat mensen minder goud hebben voor wow tokens, en dus ws deze gaan dalen (vermoed ik)
Waarom zou er per account 3 miljoen uit de economy gaan? Ik kan je redenatie niet helemaal volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Helix schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:36:
[...]

Waarom zou er per account 3 miljoen uit de economy gaan? Ik kan je redenatie niet helemaal volgen.
De Warband Warbank heeft 5 tabs die je als speler kunt unlocken. Samen kosten al die tabs meer dan 3M goud om te unlocken. Maar de laatste tab is 2,5M wat de meeste spelers niet zullen hebben, dus voor 90% van de accounts zal het gaan om 625K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:44
Heeft er nog iemand last bij het instellen van de talents? Mage ging perfect maar verder dan de starter build bij veel alts kom ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gaius schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:38:
Ik kan er zo gauw niks over terugvinden, op de forums/reddit/hier, dus misschien zit het allemaal in m'n hoofd. Het voelt in ieder geval of het nu een stuk beter is. Hoef itt woensdag niet meer constant te healen, en ook een evt ad is minder dodelijk.

Deelt iemand anders die ervaring? Of zit het inderdaad tussen m'n oren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:10
nzall schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:51:
[...]

De Warband Warbank heeft 5 tabs die je als speler kunt unlocken. Samen kosten al die tabs meer dan 3M goud om te unlocken. Maar de laatste tab is 2,5M wat de meeste spelers niet zullen hebben, dus voor 90% van de accounts zal het gaan om 625K.
Ah op die manier. Had me er zelf nog niet zo in verdiept. Denk ook niet dat de laatste tab door iedereen gekocht zal worden voor zoveel gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51
Zo te zien moet ik toch maar weer eens het spelletje opstarten en wat voorbereidingen doen voor de nieuwe uitbreiding. Moet m trouwens nog kopen bedenk ik me nu :+

Lijkt erop dat je in MoP remix nu nog sneller / makkelijker je ding kan doen en het levelen van 60 - 70 gaat dus extreem snel nu. Uitgelezen mogelijkheid om wat meer characters op 70 te krijgen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
IntToStr schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 15:28:
Zo te zien moet ik toch maar weer eens het spelletje opstarten en wat voorbereidingen doen voor de nieuwe uitbreiding. Moet m trouwens nog kopen bedenk ik me nu :+

Lijkt erop dat je in MoP remix nu nog sneller / makkelijker je ding kan doen en het levelen van 60 - 70 gaat dus extreem snel nu. Uitgelezen mogelijkheid om wat meer characters op 70 te krijgen dus!
Levelen in instances gaat nergens over. Lekker snel gold binnen harken ook.

Eerste 2 tabs qua mounts al gekocht :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalbuster
Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:07:
[...]

hoe doe je 2 raids op 33? je kan de 2e raid pas op 35 doen :P
edit: Oh in 2 dagen?
30 en 2 raids is ook voldoende, net gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 17:49:
[...]

30 en 2 raids is ook voldoende, net gedaan
Nice heb vandaag nog een undead 25 gemaakt dus zometeen even Vaults en dan 3 hc's ofzo en dan 2e raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iemand die 476 is en mij deze avond 2x door een normal raid kan boosten ?

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 26-07-2024 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Devler schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:11:
Heeft er nog iemand last bij het instellen van de talents? Mage ging perfect maar verder dan de starter build bij veel alts kom ik niet.
Ja ik had precies zelfde, mijn main is mijn mage al tig jaren en die was zo gedaan met de talents

en toen zag ik op Twitch iemand die ik volg low levels boosten in remix, dus ik een van me low geared alts , (Warlock)ingelogd om mee te gaan naar Siege raid , dacht ik chips la maar .... de talenten zijn weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:28
Zonet de expansion ook maar aangekocht, beetje een offperiod gehad met dragonflight. Slechts 2 characters op max level en zelfs geen mythics gezien. Maar met de trailers begint het toch te jeuken :p.

Dit weekend me er eens goed voorzetten en nieuw characters naar max level. Twijfel nog tussen mistweaver monk of resto druid. Mistweaver is me wel redelijk bekend, maar resto druid niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Jaguar645 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:35:
[...]

Die ziet er nog best groot uit eigenlijk! beetje goede kwaliteit ook?

Ik twijfel nog steeds want ik heb echt alle CE's al vanaf Vanilla maar die verzendkosten zijn te absurd....
Dat beeldje was veel groter dan wat ik verwacht had. Ziet er verder wel okee uit. Maar die doos was gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik moet eerlijk zeggen: Windwalker Monk bevalt me echt wel. Eenmaal dat ik Hekili manueel had gepatched om de juiste berekening te geven voor Ordered Elements talent voelt het enorm vlot en leuk aan. Ik hoop alleen dat ik de Hero Talents wel zal leuk vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, klaar voor de vakantie. Vanavond mijn Undead en Tauren nog naar 70 gekregen en nu heb ik genoeg geleveld hoor haha.

Als ik terug kom begint War Within bijna dus heb ik even een weekje de tijd voor prepatch event etc om die cosmetics te farmen. Hopelijk kan dat snel genoeg in die week.

-------------------------------------------------------------------------------------

Twijfel zelf nog met War Within welke class ik wil gaan.
100 Jaar mainly Rogue geweest maar doordat eindelijk die achievements en alles eigenlijk account wide is geworden is die barriere weg om niet van main te wisselen :P

Laatste seizoen Evoker gespeeld en was erg leuk. Nu ziet die tier set van evoker er weer super tof uit wat me extra naar evoker blijft trekken.

Rogue daarentegen voelt slecht met de hero talents. Die moeten echt imo een rework krijgen ofzo want in de beta voelt het gewoon niet chill vergeleken met sommige classes.

Voor nu staat Evoker dus op 1 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zondag 28 juli 2024 @ 00:13:
Zo, klaar voor de vakantie. Vanavond mijn Undead en Tauren nog naar 70 gekregen en nu heb ik genoeg geleveld hoor haha.

Als ik terug kom begint War Within bijna dus heb ik even een weekje de tijd voor prepatch event etc om die cosmetics te farmen. Hopelijk kan dat snel genoeg in die week.

-------------------------------------------------------------------------------------

100 Jaar mainly Rogue geweest maar doordat eindelijk die achievements en alles eigenlijk account wide is geworden is die barriere weg om niet van main te wisselen :P

Laatste seizoen Evoker gespeeld en was erg leuk. Nu ziet die tier set van evoker er weer super tof uit wat me extra naar evoker blijft trekken.

Rogue daarentegen voelt slecht met de hero talents. Die moeten echt imo een rework krijgen ofzo want in de beta voelt het gewoon niet chill vergeleken met sommige classes.

Heb het zelfde, vanaf WOTLK dk gespeeld en nooit gewisseld van main. Vooral omdat de rep en achievements allemaal op me DK gehaald zijn.

Toch besloten om met War Within nu voor het eerst van main te switchen. Nu laatste paar maanden Destro Warlock gespeeld en dit bevalt me zeer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:57
Powerblast schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:23:
Zonet de expansion ook maar aangekocht, beetje een offperiod gehad met dragonflight. Slechts 2 characters op max level en zelfs geen mythics gezien. Maar met de trailers begint het toch te jeuken :p.

Dit weekend me er eens goed voorzetten en nieuw characters naar max level. Twijfel nog tussen mistweaver monk of resto druid. Mistweaver is me wel redelijk bekend, maar resto druid niet echt.
Ik koop de expansions vaak om casual door de storyline te gaan om vervolgens na 1-2 pvp seasons weer mijn interesse te verliezen.

Dit is echter de eerste maal dat ik door de release date van een expansion verrast word, maar dit voor mij vooral een game wat ik vaak oppak tijdens de donkere maanden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:28
Bossie schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:29:
[...]

Ik koop de expansions vaak om casual door de storyline te gaan om vervolgens na 1-2 pvp seasons weer mijn interesse te verliezen.

Dit is echter de eerste maal dat ik door de release date van een expansion verrast word, maar dit voor mij vooral een game wat ik vaak oppak tijdens de donkere maanden.
Heb zelf dragonflight wel gekocht en met twee characters de verhaallijn doorlopen maar voor de eerste keer geen mythics gedaan. Om één of andere reden was ik m'n interesse toen een beetje kwijt. Ik hoop het nu terug op te pakken want vond mythics altijd leuk om te doen :).

Twijfel nu nog tussen monk en druid. Monk vond ik de synergie die tussen de abilities zat leuk om te doen, resto druid weet ik zo even niet. Dat is denk ik al twee expansions geleden dat ik die nog opgepakt heb :p + nooit op max level gekregen. Hmm keuzes keuzes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Ricmaniac schreef op zondag 28 juli 2024 @ 00:13:

Ik wil altijd een class spelen die zowel tank of heal kan zijn, dit ivm mythics. Maakt het een stuk makkelijker :-)
Vind Pala nu wel echt tof spelen, en denk dan een mage puur voor de PvP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:13
Ik lees niet veel goeie dingen op reddit over het prepatch event. En als ik het zo lees is het inderdaad allemaal wel matig. Om de 90 minuten een zone waar iets gebeurt en je zou voor het event begint daar moeten zijn. :(

En mob kills zouden ook maar 1 currency opleveren, een grote mob zou dan 5 opleveren...

[ Voor 17% gewijzigd door Kreekje op 31-07-2024 09:39 ]

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Kreekje schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:38:
Ik lees niet veel goeie dingen op reddit over het prepatch event. En als ik het zo lees is het inderdaad allemaal wel matig. Om de 90 minuten een zone waar iets gebeurt en je zou voor het event begint daar moeten zijn. :(

En mob kills zouden ook maar 1 currency opleveren, een grote mob zou dan 5 opleveren...
Die boss is in een seconde weg met zoveel mensen, zoals altijd :P

Ik kijk straks wel even of later van de week. De expansion is toch waar ik op wacht, nu mooi even rustig aan.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd

Klopt ja
Velen vinden t niks, maar doen t toch(= zoals ik)
Is gewoon mindless mobs killen om toch al die spullen te kunnen kopen.

Je kan wel heel snel je alts levelen met de event, voor t geval je nog low level alts heb die je niet wilt wegdoen (nadat je toch al zoveel alts heb geleveled in Remix :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat je doet je gaat naar de desbetreffende zone, je gaat afk en je wacht op de boss spawn.

de rest is het niet waard, 1 currency voor 1 mob killing.....dit moet naar 10 gaan :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Of het moet naar 10 gaan, of de rewards moeten 1/10de van de prijs zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
nzall schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 10:56:
Of het moet naar 10 gaan, of de rewards moeten 1/10de van de prijs zijn...
Beide zou nog leuker gaan. Dan gaat het maar snel, maar dan hebben mensen tenminste ook de tijd om het op alts te doen als ze dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 15:28
Event is inderdaad nogal zwak opgezet. De boss spawns zouden elke 15 minuten moeten zijn ofzo.
Verder heb je 3 quests per week, 1 per gebied. Je kunt op je alts deze ook completen, zo kun je dus makkelijker aan de currency komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Oef hebben ze het inderdaad om de 90 minuten gemaakt. Dat duurt veel te lang, niet de moeite waard helaas.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:11
De tijden worden wel korter over tijd, op Wowhead lees ik onderstaande:

From July 30th to August 5th, the Radiant Echoes will change zones every 90 minutes.
From August 6th to August 12th, the Radiant Echoes will change zones every 60 minutes.
From August 13th to to August 26th, the Radiant Echoes will change zones every 30 minutes.

https://www.wowhead.com/g...atch-event-radiant-echoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

2x nu dat geen boss spawn en timer zelf reset terug naar een uur en 30 min lol.

weet iemand waar ik in kan stellen als wow aan staat mijn scherm niet in slaap stand moet gaan ? eerst was niet maar nu new drivers heb van amd doet hij elke keer.

heb slaap stand aan staan ( 5min ) maar nu doet hij in wow ook wat eerst niet was.

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster

In 10 minuten is het event voorbij en kun je 90 minuten wachten. Het gaat zo snel met veel mensen en is laggy. Ik kwam er gisteren niet in op Kazzak. Andere servers waren prima.

Mijn paladin staat in WoD op z'n garrision, crashed de game ook sinds de laatse patch. Kan er niks mee.

Lvlen is wel makkelijk, krijgt ongeveer 2,5 lvl tijdens het event per keer. Loot is 480 ook op alts die lager dan 70 zijn, voor de warbank

[ Voor 11% gewijzigd door Metalbuster op 01-08-2024 08:21 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 65 Laatste