@
Ricmaniac ja het is zeker een verbetering maar het is nog steeds een slot machine en dat staat mij persoonlijk een beetje tegen. Te vaak gehad dat er items inzaten met stats waar ik niks aan had of zoals het voorbeeld van @
IntToStr hierboven dat het meerdere dezelfde sloten geeft en dat je in dat slot al iets moois hebt zitten. Dat gaat echt nergens over en naarmate het seizoen vordert wordt de wekelijkse teleurstelling alleen maar groter omdat de kans op upgrades kleiner is.
Al dat soort zaken heb je niet bij een vendor systeem. Misschien ben ik er iets te pessimistisch in maar de enige reden dat Blizzard dit slot machine systeem blijft hanteren is omdat het op die manier spelers laat blijven spelen dmv de eeuwige carrot on a stick. Maar eerlijk is eerlijk, dit seizoen is het gearen idd gewoon echt super. Zeker met die bullions.
@
Derr_Hans
Zo bij jou doet die ook goed werk zie ik. Dat is nog eens leuke damage, misschien ga ik die Belor ook eens proberen bij de volgende bullion aankoop.
Die eerste packs op Nok kunnen lastig zijn, helemaal als de tank dubbel pulled. Net toevallig ook een +11 gedaan en daar ging het ook mis maar verder niet opgegeven en de dungeon wel getimed.
De truuk op die eerste pack is: voldoende CC/interrupts en rekening houden dat de verste speler wordt gecharged door die warrior die ook een flinke bleed achterlaat. Als je dat een beetje kan roteren of toe kan wijzen aan iemand is het een stuk makkelijker. Ik had in die dungeon op week 2 van dit seizoen toevallig veel geluk met een pug groep van rank 1 spelers met zo'n M+ titel. Dat was een +10 en één van de meest relaxte runs die ik ooit heb gedaan. Die gasten wisten precies waar ze mee bezig waren. Niveautje hoger dan mijn gameplay maar daardoor wel een ez pz run voor mij
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠