Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:28
Nou die vault viel even goed tegen. Vorige week had ik mythic tier hands gekozen en deze week dacht Blizzard: weet je wat, hier heb je nog 4 van de 5 sloten hands! En 5e slot was heroic tier legs die ik al heb.

Heb in ieder geval paar nieuwe sockets zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19:59
Ik heb uiteindelijk mythic tier chest gekozen via de catalyst. Enige andere van waarde was Ominous Chromatic Essence, maar was maar heroic dus slechts beperkte upgrade. Rest was allemaal offset pieces of lower itemlvl chests.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier viel de vault ook tegen .. op 3 characters zelfs :P mijn hunter en evoker hadden wel bruikbare items.

Maar waren ook basic vaults van 506 ilvl.

Deze week laat ik wat characters zitten. Ga alleen maar verder met Rogue en Evoker en Hunter beetje op de achtergrond in tragere maten :P

Maar morgen begint natuurlijk die pandaria remix. Weet niet echt hoe ik dat allemaal moet balanseren

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21:16
ScreamGT schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 11:43:
Ik wil na een jaar weer een beetje WoWen, denk dat ik gewoon mijn LVL 70 Evoker verder ga lvlen qua specs.
Als ik mij niet vergis kan je pas aan bepaalde raids/dungeons meedoen als je een minimaal ILVL hebt, correct?

Ik liep destijds een beetje vast met gear, iemand tips met wat ik kan doen om dit hoger te krijgen?

[img[Afbeelding][/img]

p.s. ik ben een noob in WOW. Heb geen specializations oid. Ik weet de basis, maar daar houdt het dan ook wel op. Vind het vooral leuk om dungeons te doen, maar in de 12 jaar dat ik dit af en aan speel, nog nooit raids gedaan. Wil ik nu weleens proberen :P
Hey ScreamGT
Het is zo ver he... de timewalking dungoens zijn er deze week, ook goed voor Reputations als je tabard aan heb.

Vergeet niet de weekly quest ook te pakken of in Valdraken of in je Journal

Succes met loot *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:30

ScreamGT

joejoe

rahd schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:24:
[...]

Hey ScreamGT
Het is zo ver he... de timewalking dungoens zijn er deze week, ook goed voor Reputations als je tabard aan heb.

Vergeet niet de weekly quest ook te pakken of in Valdraken of in je Journal

Succes met loot *O*
Thanks voor de reminder! Inmiddels ilvl 426 ofzo?
Ik heb wel iets bijzonders: een two handed staff van lvl 343 vervangen met een staff lvl 460 verlaagd juist mijn ilvl? :/ Is dat een bug?

Gisteren ook mijn allereerste Raid gedaan, was wel vet. Alleen nul loot ontvangen? Alles gedobbeld.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Ben je zeker dat het een staff is waarmee je vervangt? als je een 2H vervangt door een 1H zonder een offhand te equippen gebeurt dat.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik had gelukkig wat meer geluk dan jullie in de vault. Ik moest een OH hebben zodat ik van m'n soep bullion tokens een mooie main hand kon kopen. De vault gaf me twee myth OH's om uit te kiezen :*) Deze keer dus geluk maar het blijft wel een gaar systeem vind ik. Geef mij maar een volledig deterministisch systeem en als het ff kan mogen die bullions ook blijven maar dat zal wel nevernooit gebeuren :P

Nieuwe main hand doet ongeveer 4% van m'n damage. Leuke upgrade.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:26:
Ik had gelukkig wat meer geluk dan jullie in de vault. Ik moest een OH hebben zodat ik van m'n soep bullion tokens een mooie main hand kon kopen. De vault gaf me twee myth OH's om uit te kiezen :*) Deze keer dus geluk maar het blijft wel een gaar systeem vind ik. Geef mij maar een volledig deterministisch systeem en als het ff kan mogen die bullions ook blijven maar dat zal wel nevernooit gebeuren :P

Nieuwe main hand doet ongeveer 4% van m'n damage. Leuke upgrade.
Nog steeds vind ik de vault wel een eerlijker en mooier systeem dan de random loot chest die we in BFA hadden :P

Denk idd dat die bullions mechanic iets blijft voor het laatste seizoen van een expansion.
Voelt als meer een soort fun season waarbij je gewoon snel kan gearen voor je plezier en niets hoeft te grinden :P

Heb nog nooit zo snel meerdere characters goed gegeared of uberhaupt mythics gedaan op meerdere characters dan 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben heel beniewd met die cosmetic items in Pandaria remix.

Of je de class moet spelen waarvoor je de rewards wil hebben.. Denk aan de tusks of manaroth shoulders. stel ik speel in remix een rogue dan wil ik alsnog die shoulders kunnen kopen en leren.

verwacht dat dat wel kan maar wil graag een confirmation :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:41
Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:48:
Ik ben heel beniewd met die cosmetic items in Pandaria remix.

Of je de class moet spelen waarvoor je de rewards wil hebben.. Denk aan de tusks of manaroth shoulders. stel ik speel in remix een rogue dan wil ik alsnog die shoulders kunnen kopen en leren.

verwacht dat dat wel kan maar wil graag een confirmation :P
Ik meen dat ik gelezen had dat je alle cosmetics kon leren, ongeacht welk armor type je speelt.
Ahja, hier is de link: https://www.wowhead.com/n...ent-class-specific-338693

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreekje schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:36:
[...]

Ik meen dat ik gelezen had dat je alle cosmetics kon leren, ongeacht welk armor type je speelt.
Ahja, hier is de link: https://www.wowhead.com/n...ent-class-specific-338693
maar dit beantwoord alsnog niet specifiek de vraag die ik had though :P

" These sets are not class-specific, meaning these appearances are usable by multiple classes that share an armor type."

Want gezien die zegt share an armor type weet ik niet of ik de plate set kan leren op mijn rogue (snap dat ik hem niet kan equipen maar of ik hem gewoon aan mijn account kan toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 10:21:
[...]

maar dit beantwoord alsnog niet specifiek de vraag die ik had though :P

" These sets are not class-specific, meaning these appearances are usable by multiple classes that share an armor type."

Want gezien die zegt share an armor type weet ik niet of ik de plate set kan leren op mijn rogue (snap dat ik hem niet kan equipen maar of ik hem gewoon aan mijn account kan toevoegen)
Je zal de sets kunnen leren op eender welk character, maar de transmog zelf werkt enkel op characters met die armor type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15-10 12:03
IntToStr schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:41:
Ik hoop al een tijdje op trinkets. Gisteren maar snel even m0 Azure Vaults gedaan, want die dropt 2 van de 3 bis trinkets voor me die ik nog niet had. Win ik ze gewoon allebei in die run :D Toch maar mooi 2 515 trinkets uit een m0! Mijn andere bis trinket had ik ook al op champion track, dus max 515.

Maar morgen komt er een mooie mythic track trinket uit die vault! Met leech of avoidance! Echt waar...

Met die bullions en alle bronnen van heroic track gear is dit wel een raar season zo. Het is dat geen tijd heb voor dungeons farmen en dus crests en flightstones, maar anders zou ik nu al heel ver klaar zijn met gearen buiten de mythic track items.
Trinkets heb ik geen problemen mee, maar wel met nog 1 ring op Ilvl 476, rest is al boven Ilvl 500 lol.
Een goede ring wilt maar niet droppen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 10:28:
[...]

Je zal de sets kunnen leren op eender welk character, maar de transmog zelf werkt enkel op characters met die armor type.
Oke top. was al bang dat ik 4 characters moet spelen in deze modus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Jorah_Newstone schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 10:30:
[...]

Trinkets heb ik geen problemen mee, maar wel met nog 1 ring op Ilvl 476, rest is al boven Ilvl 500 lol.
Een goede ring wilt maar niet droppen :'(
Ik had ook zo een ring. Heb uiteindelijk een Enchanted whelpling Crest laten craften en daarmee een 486 ring laten maken. Werkt gewoon met de blauwe ringworkorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:59
Iemand al aan remix pandaria begonnen? Wat gaan jullie levelen?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Frez schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:36:
Pandaria Remix begint pas vanavond. Ik weet nog niet wat ik ga levelen, maar de characters die ik hierin ga levelen worden waarschijnlijk toch gewoon extra pogingen voor mount en pet farms, dus maakt niet echt uit. Zal waarschijnlijk beginnen met een Retribution Paladin, daarna een Guardian Druid en een Windwalker Monk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frez schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:36:
Begint pas om 19:00
Ik ga voor Rogue.. Mijn main is ook rogue dus ik wil gewoon zo veel mogelijk voor all the things voor die character :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:43:
[...]

Ik ga voor Rogue.. Mijn main is ook rogue dus ik wil gewoon zo veel mogelijk voor all the things voor die character :P
Ik ben net een alt rogue aan het levelen. Nu level 30. Wordt mijn PVP character. Twijfel nu tussen een nieuwe druid alt of opnieuw beginnen aan rogue tijdens het remix event...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:43:
[...]

Met die zelfde redenatie ga ik voor Deathknight, meest vertrouwd, alle 5-man world content is ook gewoon te solo'en als blood (Al zal dat eerder met 30 man wachten op respawns worden dan dat niemand je komt helpen killen), en idd de meeste unlocks wil ik toch voor die class hebben. Niet dat ik ooit echt wat anders zal transmoggen dan de Warlords S1 pvp set. :+ Meer 'number go up' voor de collectie.

Afhankelijk hoe makkelijk/leuk het levelen is ga ik denk ik wel een sloot Druids levelen op dooie (rp-)servers. Dat zodra het event afgelopen is, en alle characters naar retail gezet worden, ik weer een set extra characters heb om rares, mounts, en events te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
temp00 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 21:08:
Congrats, dat zijn de leuke runs :)

Uit AV heb ik een ook leuke trinket, dat ding doet zoveel damage dat ik 'm als healer ook draag in m'n runs 8)7
[Afbeelding]
Dit was op een +10BH en dan zit die zelfs nog maar op Champion track 8)
Ja dat is een mooie trinket en BiS voor zowat alle casters in m+

Dit is van gister NO +9 na de raid maar onze focus was ruk, eerste pack ging al mis op de +10 NO wat dus de +9 werd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zxVc82nJrUR_r3aPYHvBjnX6GOo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8DLNscJnj0QakTCw9HPy7PZ2.png?f=fotoalbum_large

Kan wellicht nog beter, dit zijn mijn 2 DPS trinkets als Disc die helaas maar max 515 ilvl zijn.
- Tome uit AV m+
- Belor'nog iets van Smolderon

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Ischium schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 12:03:
[...]

Met die zelfde redenatie ga ik voor Deathknight, meest vertrouwd, alle 5-man world content is ook gewoon te solo'en als blood (Al zal dat eerder met 30 man wachten op respawns worden dan dat niemand je komt helpen killen), en idd de meeste unlocks wil ik toch voor die class hebben. Niet dat ik ooit echt wat anders zal transmoggen dan de Warlords S1 pvp set. :+ Meer 'number go up' voor de collectie.

Afhankelijk hoe makkelijk/leuk het levelen is ga ik denk ik wel een sloot Druids levelen op dooie (rp-)servers. Dat zodra het event afgelopen is, en alle characters naar retail gezet worden, ik weer een set extra characters heb om rares, mounts, en events te farmen.
Kan ik ergens vinden welke transmogs ik allemaal kan unlocken dit event? En hoelang is het event eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Frez schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 12:31:
[...]

Kan ik ergens vinden welke transmogs ik allemaal kan unlocken dit event? En hoelang is het event eigenlijk?
'Alles' is te koop in remix, dus een bepaalde class spelen is puur voor het makkelijke dat quest rewards (in mijn geval) plate gaan geven. Alle andere armor-type mogs/toys/mounts waar je om geeft kun je kopen met de event currency, Bronze.

Hier is een lijst met alles wat er te koop is.

Einde is nog niet officieel aangekondigd, maar schijnt 19 Augustus te zijn, iets meer dan 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Zelf even zitten scrollen door de lijst met wat er te koop is, en hopelijk zijn er lucratievere Bronze rewards dan de 10-50 die je krijgt voor quest rewards. Of dat je het ergens kan farmen. Want voor alleen de nieuwe mounts alleen al heb je 103400 Bronze voor nodig. :O Dan nog Toys, en al bestaande mounts die ik zat ben om in retail te farmen. Handje mog items voor alts, word nog prioriteiten stellen ook als ze de Bronze kraan op druppelen zetten.

* Ischium Gaat straks maar eens wowhead en wat spreadsheets erbij pakken als hij thuis komt. Hebben we ook wat te doen als de update servers straks gevloerd gaan als ik, net als iedereen, rond 6 uur thuis komt.

[ Voor 32% gewijzigd door Ischium op 16-05-2024 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Ricmaniac ja het is zeker een verbetering maar het is nog steeds een slot machine en dat staat mij persoonlijk een beetje tegen. Te vaak gehad dat er items inzaten met stats waar ik niks aan had of zoals het voorbeeld van @IntToStr hierboven dat het meerdere dezelfde sloten geeft en dat je in dat slot al iets moois hebt zitten. Dat gaat echt nergens over en naarmate het seizoen vordert wordt de wekelijkse teleurstelling alleen maar groter omdat de kans op upgrades kleiner is.

Al dat soort zaken heb je niet bij een vendor systeem. Misschien ben ik er iets te pessimistisch in maar de enige reden dat Blizzard dit slot machine systeem blijft hanteren is omdat het op die manier spelers laat blijven spelen dmv de eeuwige carrot on a stick. Maar eerlijk is eerlijk, dit seizoen is het gearen idd gewoon echt super. Zeker met die bullions.

@Derr_Hans
Zo bij jou doet die ook goed werk zie ik. Dat is nog eens leuke damage, misschien ga ik die Belor ook eens proberen bij de volgende bullion aankoop.

Die eerste packs op Nok kunnen lastig zijn, helemaal als de tank dubbel pulled. Net toevallig ook een +11 gedaan en daar ging het ook mis maar verder niet opgegeven en de dungeon wel getimed.
De truuk op die eerste pack is: voldoende CC/interrupts en rekening houden dat de verste speler wordt gecharged door die warrior die ook een flinke bleed achterlaat. Als je dat een beetje kan roteren of toe kan wijzen aan iemand is het een stuk makkelijker. Ik had in die dungeon op week 2 van dit seizoen toevallig veel geluk met een pug groep van rank 1 spelers met zo'n M+ titel. Dat was een +10 en één van de meest relaxte runs die ik ooit heb gedaan. Die gasten wisten precies waar ze mee bezig waren. Niveautje hoger dan mijn gameplay maar daardoor wel een ez pz run voor mij :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ischium schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 12:56:
[...]

'Alles' is te koop in remix,
Ja ik ga als eerst denk ik alle rewards kopen die Remix specific zijn.
Dan als er tijd over is mogelijk nog de items die heel rare zijn om normaal te farmen.

Maar het is onzin om gelijk mounts enzo te kopen die nog in retail zitten.

Al zijn het van de 11 mounts nog maar 3 die ik moet.
Die astral serpent van Mogushan vaults, Direhorn van Oondasta en Son of Galleon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Die mounts zijn momenteel daily lockout zolang Remix actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 13:51:
[...]

Ja ik ga als eerst denk ik alle rewards kopen die Remix specific zijn.
Dan als er tijd over is mogelijk nog de items die heel rare zijn om normaal te farmen.

Maar het is onzin om gelijk mounts enzo te kopen die nog in retail zitten.
Spreekt voor zich dat alle remix-only rewards eerst komen. Maar Nalak bijvoorbeeld, zit ik op 400+ attempts NA de nerf, en ben ik helemaal zat. Ben niet vies van campen of grinden, maar omdat hij geen vaste timer heeft en hij binnen 3 seconded dood gaat ben je altijd te laat als je moet alt-tabben na de Rarity announcement. 2x missen en je bent zomaar meer dan een half uur verder per character attempt. Spawntime van 30 min is een ding, maar 2 pogingen moeten missen in die tijd vind ik heel vies. Die tijd vind ik beter besteed aan andere dingen farmen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ischium op 16-05-2024 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ischium schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:23:
[...]

Spreekt voor zich dat alle remix-only rewards eerst komen. Maar Nalak bijvoorbeeld, zit ik op 400+ attempts NA de nerf, en ben ik helemaal zat. Ben niet vies van campen of grinden, maar omdat hij geen vaste timer heeft en hij binnen 3 seconded dood gaat ben je altijd te laat als je moet alt-tabben na de Rarity announcement. 2x missen en je bent zomaar meer dan een half uur verder per character attempt. Spawntime van 30 min is een ding, maar 2 pogingen moeten missen in die tijd vind ik heel vies. Die tijd vind ik beter besteed aan andere dingen farmen.
Oh zeker, er is ook geen goed of fout hier nee. Maar ik heb nog geen idee hoe makkelijk het is om 38000 bronze te farmen straks bijvoorbeeld :P want die mounts die nog ingame zijn kosten best veel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4F8P4jmfKqQ7wGGBQ-kda2edtSM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T1HrqNTPuRf5DThXza5J6hZS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh grappig ik zie dat op SimpleArmory ook die mounts al staan voor je collection

https://simplearmory.com/.../gkio/collectable/mounts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
nzall schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:16:
Die mounts zijn momenteel daily lockout zolang Remix actief is.
Al die oude world boss mount Galleon en Oondasta en Nalak, heb ik na jaren op me main alles doen en nooit geluk met drops... overgelaten op alts,... vooral 1 alt priest ( ik heb 4 priest 8)7 :o ), als die ergens gaat dropt er zomaar mounts en pets op die priest.

ik zou zeggen zet een alt daar ergens neer en wie weet heb je ook geluk als ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 00:41
is MoP nu live??
ik helaas op het werk nu, veel plezier iedereen :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MoP Remix is live. Enjoy iedereen :D ik heb nog even raid night nu maar vanaf morgen gaan we los :P

p.s. je kan blijkbaar je bestaande guild joinen en gewoon met elkaar praten of je nou in retail zit of in pandaria remix. Wel nice gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ben vannacht rond 01:00 thuis, toch wel ff gamen na het werk 🙂
ik ben eigenlijk klaar met retail-versie en wacht eigenlijk op the War within.... dus verwacht wel dat ik MoP-Remix wel leuk ga vinden.

Als MoP-remix een groot succes wordt dan zal in de toekomst meerdere remixen komen

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 16-05-2024 20:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
1,5 uurtje nu in remix zitten, en zover is het echt leuk! Gear levelt ook prima mee. Het is echt weer een deja vu gevoel. Echter wel met een timewalking toetje. Ondertussen lvl 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik heb gespeeld sinds de launch, ben nu level 20. heb een 2-tal dungeons gedaan. 2de cloak achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke dit is inderdaad ontzettend leuk. Leuke builds te maken met al die gems en skills.

Uiteindelijk ontstaat er ongetwijfeld een meta maar voor nu erg leuk gewoon.

Ook wel tof dat je cape account wide is. . een 2e character gaat dus als je je eerste al wat hoger hebt super snel levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:19:
Oke dit is inderdaad ontzettend leuk. Leuke builds te maken met al die gems en skills.

Uiteindelijk ontstaat er ongetwijfeld een meta maar voor nu erg leuk gewoon.

Ook wel tof dat je cape account wide is. . een 2e character gaat dus als je je eerste al wat hoger hebt super snel levelen.
Wat ik heb begrepen van die "account wide cape" is niet zozeer dat de stats op de cape account wide zijn, maar eerder dat de capes van je alts met een hogere hoeveelheid stats beginnen naarmate de cape van je main meer stats heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ja, erg vermakelijk dit event. Als blood spelen viel wel even vies tegen zonder heel m'n toolkit, dus al snel overgeschakeld naar Unholy. Stuk meer range met Deathcoil en outbreak, anders geen pretje om dingen te taggen voordat ze dood gaan door iedereen die wel range attacks heeft.

Vergeet trouwens niet de dailies (weekly?) in de Infinite Bazar op te pakken. Er is er een voor 3 dungeon bosses, een raid wing, en een voor 'n scenario doen. Raid en Scenario heb ik nog niet gedaan, kwam er pas achter toen ik een inn zocht om uit te loggen voor de rested bonus, maar toch stiekum even een dungeon gedaan nog. En die gaf zo'n 600 Bronze als quest reward. (plus alles wat je in de dungeon nog krijgt, dat niet geteld wat dat gaf)

Al met al nu lvl 22, en al twee mounts kunnen kopen. Plus nog een mount voor lvl 20. Gaat al weer lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:57:
[...]

Wat ik heb begrepen van die "account wide cape" is niet zozeer dat de stats op de cape account wide zijn, maar eerder dat de capes van je alts met een hogere hoeveelheid stats beginnen naarmate de cape van je main meer stats heeft.
Ja klopt had het iets anders moeten verwoorden. elke keer dat je zo'n infinite achievement haalt verhoogd het de stats bij je alts.

Wat wel heel jammer is is dat je Bronze blijkbaar niet account wide is..

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 17-05-2024 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
@Ischium ik verwacht dat het weekly quests zijn.... ik heb ze opgepakt maar nog niet aan begonnen, doe ik morgen wel.
ik speel nu als affliction lock, easy alles taggen en doorgaan terwijl de melee het voor me afmaakt xD

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Vanochtend wow open gedaan en zie een download en na klikken erop komt er een Unknown Beta download?
Vraag me af wat dat is? Nooit eerder gezien dit.

En me ouwe computer word nog krakemikkeriger, je hoort de PC nog harder werken :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLm4ZXcJQ5cJ206fM1iqn5e2DdQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I77X1V0IVMZd7SKgoJRfSW5y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Kijk eens of je misschien in de TWW alpha bent geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Heerlijk dat Pandaria event. Leuke kans om de Pandaria story alsnog een keer mee te krijgen. Dat gem&cape systeem is ook leuk en maakt het de moeite waard om quests te doen en te exploren. Mijn lvl 17 prot pally is echt overpowered met allemaal fire hailstorm skills etc. Ook ideaal dat ik als tank lekker snel in dungeons kom. Heb al 2k bronze op lvl 17. Dus eer ik 70 ben heb in vast genoeg om een remix serpent mount te kopen zonder te hoeven grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Frez schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:16:
Heerlijk dat Pandaria event. Leuke kans om de Pandaria story alsnog een keer mee te krijgen. Dat gem&cape systeem is ook leuk en maakt het de moeite waard om quests te doen en te exploren. Mijn lvl 17 prot pally is echt overpowered met allemaal fire hailstorm skills etc. Ook ideaal dat ik als tank lekker snel in dungeons kom. Heb al 2k bronze op lvl 17. Dus eer ik 70 ben heb in vast genoeg om een remix serpent mount te kopen zonder te hoeven grinden.
Ok dat scrappen is erg tof, waardeloze shizzle scrap ik en krijg bronze er voor terug. Hoe hoger de Ilvl des te meer Bronze je terugkrijgt. Denk dat je rond lvl 50 al de serpent mount kan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 01:53:
@Ischium ik verwacht dat het weekly quests zijn.... ik heb ze opgepakt maar nog niet aan begonnen, doe ik morgen wel.
ik speel nu als affliction lock, easy alles taggen en doorgaan terwijl de melee het voor me afmaakt xD
Ik als Frost mage maak de finisher :+

Heb trouwens altijd als Warrior gespeeld, maar dat ranged combat vind ik nu eigenlijk wel leuker. Zo'n event is ideaal om een nieuwe rol te ontdekken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
nzall schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:16:
Nee niks te zien daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
rahd schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 09:48:
Vanochtend wow open gedaan en zie een download en na klikken erop komt er een Unknown Beta download?
Vraag me af wat dat is? Nooit eerder gezien dit.

En me ouwe computer word nog krakemikkeriger, je hoort de PC nog harder werken :|

[Afbeelding]
Alpha TWW, grote kans 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
rahd schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:52:
[...]

Nee niks te zien daar :(
ah jammer

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
nzall schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:16:
Ik zie wel dat de shadowlands beta die daar gisteren nog was bij mij nu ook weg is, vreemd allemaal vind ik.

Nou we zullen zien.

Nu maar lekker veel Pandaria Mix spelen
Heb gemerkt dat veel mensen in hun naam "MIX" hebben gezet, net als ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik vermaak me kostelijk in Remix, nu lvl 34
lvlen gaat langzaam, maar kan me voorstellen dat je 2e character in mix gaat lvlen wel snel gaat ivm die cloak

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:54
Als ik het goed begrijp krijg je in remix niet echt veel gear toch? Het is meer de bedoeling dat je moet craften met gems en upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Poulske schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 13:42:
Als ik het goed begrijp krijg je in remix niet echt veel gear toch? Het is meer de bedoeling dat je moet craften met gems en upgraden?
klopt, werkt goed.
je cloak lvld en zorgt voor de stats.

en die trinkets/core skills maken je enorm sterk :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Ben bezig om heel Pandaria te verkennen, door de achievement krijg je een trinket, normaal krijg je deze niet. Maar dit is wel even wat werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:37
Poulske schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 13:42:
Er kan juist niet gecraft worden als ik het goed begrepen heb, AH en proffesions zijn disabled. Wat ik ervan begrijp is dat het juist om gems en (gems) upgraden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:09
Je krijgt bij zowat elke quest een kistje. Daar kan vanalles in zitten. Ik heb daar bijna al mijn gear vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Dementii schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:52:
Je krijgt bij zowat elke quest een kistje. Daar kan vanalles in zitten. Ik heb daar bijna al mijn gear vandaan.
Heb bijna een hele tas vol met cogwheel gems en andere leuke random gems, kan ik ze niet storen in een bank ofzo? Bags raken vol lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 20:01:
[...]

Heb bijna een hele tas vol met cogwheel gems en andere leuke random gems, kan ik ze niet storen in een bank ofzo? Bags raken vol lol.
Het voordeel is dat er in principe een eindig aantal items is dat je echt moet bijhouden. Verander de gems en gear die je niet nodig hebt in bronze in een Bazaar of met je spawned scrapper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels ook alle raidfinders gedaan. (althans alle wings van de eerste 2 raids)
Level 43 nu.

Vermaak me echt goed :) het is leuk gedaan als extra event. Gewoon net als plunder een leuke toevoeging wat bruikbaar is met je WoW sub.

Denk wel dat ik het vooral leuk vind omdat ik een completionist ben. Als je dat allemaal niks boeit dan denk ik dat je er niet zo veel te zoeken hebt. Ondanks dat levelen makkelijk is.

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 18-05-2024 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke kom er nu dus achter dat je bonus XP op je cloak er bij krijgt als je de normal bosses killed in pandaria remix raids.

Ging de raid in met 76% bonus xp op cloak ofzo en nu heb ik 142%.. als ik dit eerder wist had ik gelijk op normal de raid gedaan zodra het kon op level 25 :P

Ben inmiddels level 50.

De difficulty is wel echt makkelijk though. Maarja is ook wel logisch. Niet te balancen natuurlijk met al die powers en gems. Is juist ook wat dit wel leuk maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ook maar eens in die remix gedoken met een priest. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het idee dat blizzard een "fuckup" heeft gemaakt. Kan me niet voorstellen dat dit intentional is.

Ik had bijna direct met de launch al meerdere characters gemaakt. Inmiddels is mijn achievement van de cloak of infinite power rank 10 of 11 ofzo. maar een level 10 alt krijgt nog steeds maar 2% xp.

Dus ik denk wacht: mijn main cloak is zo veel hoger nu, eens even checken als ik een nieuwe maak en nieuwe cloak krijg.

Nou zo gezegd zo gedaan en die krijgt direct 16% xp er bij...

Dus denk dat je pas je alts moet maken als je je "main" hoog genoeg hebt voor je gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ricmaniac schreef op zondag 19 mei 2024 @ 09:07:
Ik heb het idee dat blizzard een "fuckup" heeft gemaakt. Kan me niet voorstellen dat dit intentional is.

Ik had bijna direct met de launch al meerdere characters gemaakt. Inmiddels is mijn achievement van de cloak of infinite power rank 10 of 11 ofzo. maar een level 10 alt krijgt nog steeds maar 2% xp.

Dus ik denk wacht: mijn main cloak is zo veel hoger nu, eens even checken als ik een nieuwe maak en nieuwe cloak krijg.

Dus denk dat je pas je alts moet maken als je je "main" hoog genoeg hebt voor je gevoel.
Ja, inderdaad. Je moet pas alts beginnen maken als je de achievement hebt voor 4200 threads. Dan hebben je nieuwe alts ineens een 100% EXP bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 16:01
Pandaria Remix is echt geweldig! Persoonlijk moet ik zeggen, het gevoel van levelen is beter dan ik in Dragonflight heb gehad. De eerste moeilijkheidsgraad van de Heroic dungeons, het sterker worden/levelen is echt geweldig. Ook de nieuwe gems en alle andere dingen die je kan unlocken en in je slots kan plaatsen, super. Het unlocken van de ringen/trinkets en necklaces door het halen van een achievement is ook best leuk. Ik zou het niet erg vinden dat de eerste dungeons in TWW ook moeilijker zijn.

Ook de Normal Raids zijn erg vermakelijk, wellicht een beetje te makkelijk met de juiste abilities. Bosses one-shotten gaat wellicht iets te ver, maar daar zullen ze wel van leren :)

Ik hoop dat ze wat dingen meenemen naar de echte retail game, dat zou super zijn.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Ricmaniac schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 23:26:
Oke kom er nu dus achter dat je bonus XP op je cloak er bij krijgt als je de normal bosses killed in pandaria remix raids.

Ging de raid in met 76% bonus xp op cloak ofzo en nu heb ik 142%.. als ik dit eerder wist had ik gelijk op normal de raid gedaan zodra het kon op level 25 :P

Ben inmiddels level 50.

De difficulty is wel echt makkelijk though. Maarja is ook wel logisch. Niet te balancen natuurlijk met al die powers en gems. Is juist ook wat dit wel leuk maakt.
Het is ook erg makkelijk, maar dit is echt perfect om classes te spelen en te testen.

Inmiddels 43, hierna zal ik denk een een Deathknight maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 19 mei 2024 @ 09:07:

Tijd voor een bug report lijkt me.
Hopelijk wordt het dan opgelost.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Jorah_Newstone schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:54:
[...]

Het is ook erg makkelijk, maar dit is echt perfect om classes te spelen en te testen.

Inmiddels 43, hierna zal ik denk een een Deathknight maken.
Serieus? Dat moet ik ook ff doen. Heb t gevoel dat het hard kan gaan dan. Zó snel vond ik het levelen niet gaan namelijk (wel erg leuk).
Je ziet overigens wel een verschil qua storytelling tussen deze dlc en de nieuwe expansions.

Over story gesproken. Hoe zit dat nou bij WoW. Het is altijd zo onduidelijk welke arc je moet volgen voor de main story line. Bijvoorbeeld in Pandaria. Heeft iedere zone gewoon een eigen story? En welke zone hoort bij welk level? In Warlords of Draenor liep ik hier ook al tegenaan met chromie. Ik was al bijna level 30 in de eerste zone (shadowmoon valley) ik had verwacht dat ik met Chromie wel door alle zones geleid werd.

WoW maakt het onnodig erg lastig en onduidelijk als het om story gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Frez schreef op zondag 19 mei 2024 @ 22:37:
[...]

Serieus? Dat moet ik ook ff doen. Heb t gevoel dat het hard kan gaan dan. Zó snel vond ik het levelen niet gaan namelijk (wel erg leuk).
Je ziet overigens wel een verschil qua storytelling tussen deze dlc en de nieuwe expansions.

Over story gesproken. Hoe zit dat nou bij WoW. Het is altijd zo onduidelijk welke arc je moet volgen voor de main story line. Bijvoorbeeld in Pandaria. Heeft iedere zone gewoon een eigen story? En welke zone hoort bij welk level? In Warlords of Draenor liep ik hier ook al tegenaan met chromie. Ik was al bijna level 30 in de eerste zone (shadowmoon valley) ik had verwacht dat ik met Chromie wel door alle zones geleid werd.

WoW maakt het onnodig erg lastig en onduidelijk als het om story gaat.
De shield quests zijn de main storyline. Sommige uitbreidingen hebben deze icoontjes, andere niet. maar het enige wat die icoontjes eigenlijk betekenen is dat dat de quests zijn die je moet doen om de hoofd verhaallijnen van elke hub tegen te komen. Daarnaast zijn er sommige hubs waar je extra questlines kunt krijgen. Deze icoontjes zijn dan zonder shield.

In recentere uitbreidingen is die distinctie duidelijker, want daar is er effectief een main questline doorheen de zones en daarnaast een aantal side quests. Die zijn zo ook aangegeven in de achievement log, met de main questliine achievement en dan een "sojourner of X" achievement met de sidequests. maar dat is pas zo begonnen in Shadowlands.

Maar voor alle duidelijkheid: Chromie time is gewoon een feature om de content naar je level te scalen, en niet zozeer om een rechtlopend verhaal te geven dat je doorheen de hele uitbreiding te leiden (ook al omdat in recentere uitbreidingen dit verhaal je ook door bepaalde dungeons en raids brengt die je niet zomaar op level kunt doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 22:30

ScreamGT

joejoe

ScreamGT schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 11:43:
Ik wil na een jaar weer een beetje WoWen, denk dat ik gewoon mijn LVL 70 Evoker verder ga lvlen qua specs.
Als ik mij niet vergis kan je pas aan bepaalde raids/dungeons meedoen als je een minimaal ILVL hebt, correct?

Ik liep destijds een beetje vast met gear, iemand tips met wat ik kan doen om dit hoger te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KVd2NSS/Evoker.png

p.s. ik ben een noob in WOW. Heb geen specializations oid. Ik weet de basis, maar daar houdt het dan ook wel op. Vind het vooral leuk om dungeons te doen, maar in de 12 jaar dat ik dit af en aan speel, nog nooit raids gedaan. Wil ik nu weleens proberen :P
Inmiddels dik een week bezig en het begint al aardig op te schieten:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VTQ497f/Evoker.jpg

Heb bij verschillende dungeons wel moeite om goede gear te krijgen, dropt vaak lvl472.
Verder zie je iedereen met shiny gear rondlopen, nooit geweten hoe je dit voor elkaar kan krijgen. Via een transmog?

[ Voor 5% gewijzigd door ScreamGT op 20-05-2024 13:18 ]

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Laatste 10 levels in Remix beginnen wel traag te voelen opzich. Heb 280% XP op mijn cloak maar alsnog voelt het niet sneller dan dragonflight nu. 10-40 ging echt super snel maar daarboven werd het snel tragen.

Goed heb er wel gewoon plezier mee dus we levelen lekker door en ga alles farmen uiteraard.

Wat ik wel heel jammer vind is dat ik WEER de boot heb gemist met zo'n lootdrop exploit :P
En nu blizzard dat (Logisch hoor) generfed heeft is het weer zo'n scheiding tussen mensen die het wel hebben kunnen gebruiken en mensen die het niet hebben gedaan. Het verschil is gewoon heel erg groot.

Ik was er klaar voor om te gaan doen maar dacht: is al wat later ik ga morgen avond die farm wel doen.. en toen was het ineens die avond een nerf en kon het niet meer :P baalde van mezelf.

Ben nu 65 though dus vanavond even 70 worden en die achievement in ieder geval af hebben om die cape voor alts maximaal te benutten en dan gaan we een 2e char levelen :)

Die andere characters level ik maar tot 50 denk ik omdat dat het enige is dat nodig is voor die allied race heritage armor en titel en gebruik ik de brons van die 3 alts voor de goedkopere tmogs en mounts en gaan we lekker door farmen op mijn main.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-10 21:12
Random vraag, welke muis raden jullie aan? Speel al sinds jaar en dag met een gewone muis, maar ik kan wel wat extra knoppen gebruiken inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:37
Spacejockey schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:20:
Random vraag, welke muis raden jullie aan? Speel al sinds jaar en dag met een gewone muis, maar ik kan wel wat extra knoppen gebruiken inmiddels.
Ik zweer, als healer, bij de Logitech G502 op het moment. 3 extra knoppen aan de zijkant en 2 boven geeft heel wat extra combinaties (icm met shift en ctrl).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ik speel nogsteeds met de originele Steelseries wow mmo-gaming muis. De enige muis met veel knoppen (12 + L M R) die groot is, én geen numpad stijl extra knoppen heeft.

Ze worden helaas al sinds 2009 niet meer gemaakt, jaar na introductie. Zweterige cheeto gamerhandjes zorgde ervoor dat de stalen plating enorm snel oxideerde. Enorm zonde want het is zowat de enige muis waar ik met m'n grote bereklauwen geen kramp van in mijn handen krijg.

Al ben ik bang dat ik eerder dan later er toch aan moet geloven. Dit is al de 3e, en heb hem toevallig vorige week wéér moeten reviven door hem met de 2 oude doode bij elkaar te frankensteinen. Linker muisknop klikte niet meer, en screw post brak met openmaken... Maar ben nu practisch door alle spare onderdelen heen als ik er niet echt een abominal stitchwork van wil maken.

Als je niet opgezadelt wilt worden met eentje slechter dan mijne, gaan nieuwe/refurbished voor 250-400 euro. En iets zegt me dat ik het voor 250 misschien nog zou doen ook als het moet, maar aannde andere kant is het gekkenwerk dat ik het uberhaupt overweeg ook... maar na 16 jaar wat anders moeten vinden, oef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

ScreamGT schreef op maandag 20 mei 2024 @ 13:16:
[...]

Inmiddels dik een week bezig en het begint al aardig op te schieten:

[Afbeelding]

Heb bij verschillende dungeons wel moeite om goede gear te krijgen, dropt vaak lvl472.
Verder zie je iedereen met shiny gear rondlopen, nooit geweten hoe je dit voor elkaar kan krijgen. Via een transmog?
volgde stap is M0 doen elke dung kan je een keer doen per week.

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 04:13
Ik gebruik een Razer Trinity muis, maar ik gebruik het MOBA opzetstuk i.p.v. de 12 MMO knoppen. Bij de 12 knoppen drukte ik toch te vaak perongeluk de verkeerde knop in.

Het geeft mij 16 keybinds op de muis, namelijk 1-7 en middle mouse button, en dan nog eens al die knoppen + SHIFT. Daarnaast gebruik ik nog ~, 1, 2, 3, 4, C en R, dus in totaal 23 keybinds. Ruim voldoende voor de meeste specs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik gebruik de razer trinity ook.

Gebruik sinds 2010 ofzo denk ik al MMO muizen. Eerst de razer naga, toen Logitech g600 dacht ik en nu de razer trinity. Ik kan geen mmo’s meer spelen zonder zo’n muis :P in begin denk je dat het te kleine knopjes zijn ofzo maar je went er heel snel aan.

En het fijne van die trinity vind ik de verschillende frontjes. Je wisselt in 2 seconde van frontje dus voor shooters gebruik ik zonder extra knoppen en mmo’s pak ik die met 12 knoppen bijv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door Kol Nedra op 21-05-2024 15:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Heeft iemand een idee wat te doen op level 70 in de panda remix? Ik veronderstel bronze farmen op één of andere manier? Las inderdaad dat de frog farm generfd is en snap het ook wel als ik soms de dmg zie van die froggers in raid.

Aan de andere kant, heeft het echt nut om nog je cloak nog te upgraden met threads? Je alt krijgt toch maar een beperkt aantal stats, ookal heb je de laatste achievement van je cloak.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreekje schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 17:05:
Heeft iemand een idee wat te doen op level 70 in de panda remix? Ik veronderstel bronze farmen op één of andere manier? Las inderdaad dat de frog farm generfd is en snap het ook wel als ik soms de dmg zie van die froggers in raid.

Aan de andere kant, heeft het echt nut om nog je cloak nog te upgraden met threads? Je alt krijgt toch maar een beperkt aantal stats, ookal heb je de laatste achievement van je cloak.
Als je de laatste achievement hebt is het puur stats voor je main character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree

Het doel is natuurlijk de Remix achievements, de daarbijbehorende belongingen en Bronze om alle cosmetics, toys en mounts te kopen. Hoe meer je speelt, des te sterker je cloak, des te sneller je bronze kan farmen.

Ik verwacht wel dat Blizzard nog het e.e.a. aan gaat passen, want upgrades zijn véél te duur, en bronze vergaren gaat nog altijd vrij langzaam. Ik zit nu op 150k, wat nog maar 10% is van alle items die te koop zijn met bronze, dus exclusief gear upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn doel is idd gewoon bronze farmen voor alle mounts en transmog. Achievemetns boeien me niet zo want worden toch Feats of strength.

wel heel handig voor scenario achievements want die zijn in retail bijna niet meer te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:57:
[...]

Mijn doel is idd gewoon bronze farmen voor alle mounts en transmog. Achievemetns boeien me niet zo want worden toch Feats of strength.

wel heel handig voor scenario achievements want die zijn in retail bijna niet meer te doen.
Die achievements geven Bronze caches, dus als je bronze wilt farmen zijn die wel handig om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh zeker, al denk ik dat er genoeg achievements zullen zijn die niet de snelheid van bronze geven als je gewoon een goeie farm zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
nzall schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:03:
[...]

Die achievements geven Bronze caches, dus als je bronze wilt farmen zijn die wel handig om te doen.
Plus een aantal achievements hebben een pet, mount, toy of title als beloning. Zoals een rugzak met een kip voor het e.e.a. te hebben voltooid in Valley of the Four Winds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remix main is 70, Laatste 6 levels alleen maar via normal raids gelevelt.

Nu mijn eerste allied race alt begonnen. (van de 3 die ik nog moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Had een DH geleveld in remix, die is nu ook 70. Speelt wel niet zo lekker vind ik dus maar een andere maken. Jammer dat niet alle stats op de cloak hetzelfde blijven :(

Aan de andere kant jammer dat er geen thread farm meer is maar op zich zou het ook minder interessant zijn om hele tijd 4x2 farming in de openworld te doen. Kunnen ze beter dungeons beter maken voor te farmen ofzo. En inderdaad, ze mogen ook zeker de upgrade costs van gear verlagen of een andere currency voor gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Kreekje schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:24:
Had een DH geleveld in remix, die is nu ook 70. Speelt wel niet zo lekker vind ik dus maar een andere maken. Jammer dat niet alle stats op de cloak hetzelfde blijven :(

Aan de andere kant jammer dat er geen thread farm meer is maar op zich zou het ook minder interessant zijn om hele tijd 4x2 farming in de openworld te doen. Kunnen ze beter dungeons beter maken voor te farmen ofzo. En inderdaad, ze mogen ook zeker de upgrade costs van gear verlagen of een andere currency voor gebruiken.
Blizzard heeft ondertussen al "Spools of Eternal Thread" toegevoegd die tussen 40 en 180 threads geven: https://www.wowhead.com/n...drops-in-mop-remix-341508

Als je de daily quests doet en de world bosses, krijg je zonder de boss en trash drops mee te tellen meer dan 2000 Threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ben begonnen met een alt dus en die levelt de cape een stuk sneller dan mijn main. Ten eerste omdat ik die achievement had van max cape voor alts levelt het een stuk sneller en door de rare scaling pomp je op low level mega veel damage. ik deed vanaf level 10 gelijk heroic dungeons en scenarios :P

Gaat redelijk snel op deze manier.

Die alt heeft nu ook al 16k bronze terwijl ik pas level 34 ben. Dus die alts die ik naar 50 level zijn ideaal om te gebruiken voor de mounts en cosmetics die niet zo veel bronze kosten.

In totaal als je alles zou moeten kopen qua mounts, transmogs en heirlooms. Moet je 1.6 miljoen bronze farmen. Gelukkig gaat daar natuurlijk alles van af wat je al wel gefarmt hebt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
nzall schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:28:
[...]

Blizzard heeft ondertussen al "Spools of Eternal Thread" toegevoegd die tussen 40 en 180 threads geven: https://www.wowhead.com/n...drops-in-mop-remix-341508

Als je de daily quests doet en de world bosses, krijg je zonder de boss en trash drops mee te tellen meer dan 2000 Threads.
Ah ha, ja wel nice dat ze die dingen toegevoegd hebben :).

Ik vond het gewoon gek dat je de cloak wel levelt, achievements mee haalt en dat je alt diezelfde cloak ook krijgt. Alleen krijgt die niet alle stats mee. Gewoon 1 cloak die alle chars hebben. Of je nu op een alt speelt of niet, al hun cloaks zijn hetzelfde met dezelfde stats op. Bekijk het zoals een heirloom item ofzo.

In ieder geval, ben terug een ander char aan het levelen en het levelen gaat wel een pak sneller, zeker in het begin. _/-\o_ Ben benieuwd wat ze allemaal voor lvl 70 'content' gaan toevoegen, ik meen toch dat er spraken was dat Bliz dat ging doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 13:04

avotar

P0werd by Black Coffee

Kreekje schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:24:
Ach, zoveel tijd verlies je nou toch weer niet met een herstart?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
avotar schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:28:
[...]

Ach, zoveel tijd verlies je nou toch weer niet met een herstart?
Nee zeker niet, enkel jammer dat ik nu bv 170% exp gains op die DH zijn cloak heb staan waar ik niets mee ben als mijn alt 'maar' 100% exp gains krijgt. Na uurtje of twee ben je ook al rond level 25 dus valt heel goed mee :)

Edit: 4u /played en zit op level 45. Niet extreem snel proberen doen maar zoals je ziet gaat het toch goed genoeg vooruit O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Kreekje op 22-05-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb nu 2 locks max lvl; 1 in Remix en 1 in retail.
ik ben nu mijn 2e shaman aan het lvlen, dit keer een mag'har shaman. die is nu lvl 29 en gaat best snel.
deze lvl ik als healer, beetje farmen voor bronze in raids....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hebben jullie dit commando wel eens geprobeerd?
code:
1
/console set ResampleAlwaysSharpen 1

Dat zorgt ervoor dat je game er net iets scherper uitziet en het is echt een behoorlijk verschil. Het enige nadeel is wel dat character shadows er een beetje pixelated uit zien.

Met 0 ipv 1 kan je 'm weer terugzetten (swap een paar keer om het verschil te zien). Weet overigens niet of het uit maakt maar ik gebruik het wel met max graphics en Resample Sharpness op max (0).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
ja, ik gebruik dat. Ziet er best wel beter uit naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:26:
code:
1

Dat zorgt ervoor dat je game er net iets scherper uitziet en het is echt een behoorlijk verschil. Het enige nadeel is wel dat character shadows er een beetje pixelated uit zien.

Met 0 ipv 1 kan je 'm weer terugzetten (swap een paar keer om het verschil te zien). Weet overigens niet of het uit maakt maar ik gebruik het wel met max graphics en Resample Sharpness op max (0).
yup, maar ik heb hem op 0.7 ipv 1

Gebruik ook /console cameraDistanceMaxZoomFactor 2.6 Voor het verder kunnen uitzoemen. Handiger voor overzicht in raids en M+ imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
temp00 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:26:
code:
1

Yes. Heb het op een macro staan in mn actionbar haha. Kun je de settings toggelen en goed het verschil zien. Kan niet meer zonder deze setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Kol Nedra schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:24:
ik heb nu 2 locks max lvl; 1 in Remix en 1 in retail.
ik ben nu mijn 2e shaman aan het lvlen, dit keer een mag'har shaman. die is nu lvl 29 en gaat best snel.
deze lvl ik als healer, beetje farmen voor bronze in raids....
Waarom niet gewoon een nieuwe alt levelen? Is toch niet leuk om 2 van dezelfde class te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Ricmaniac volgens mij is het boolean. Dus true (1) of false (0) ;P

@Frez nice d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Frez schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 18:57:
[...]

Waarom niet gewoon een nieuwe alt levelen? Is toch niet leuk om 2 van dezelfde class te hebben?
heb alle classes al ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Netjes :) heb nu een main shadow priest 70. Op remix pandaria is mn paladin bijna 70. Daarna een mage of druid nog in het pandaria remix event naar lvl 70 levelen.
En op retail level ik een rogue puur voor PvP.

[ Voor 39% gewijzigd door Frez op 23-05-2024 19:44 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 66 Laatste