Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vandaag behoorlijk teleurgesteld een rondje world events en quests gedaan op een alt. Stuk of 4 of 5 ilvl 480 veteran pieces binnen geharkt. Goed zou je zeggen, maar ik kom er nu pas achter hoeveel gear ik op m'n main ben misgelopen door die bug die het verkeerde ilvl gaf. Ik had wel iets gelezen dat ze dat weer hadden verneukt met de livegang van S04 maar had geen idee dat het zoveel pieces waren.

M'n eigen schuld natuurlijk maar alle 350 gear die ik op m'n main had ontvangen heb ik vorige week ook ge-disenchant. Nu zit m'n main redelijk goed in de gear (483 gear van vorig seizoen) maar dat hadden dus veel upgradable pieces van dit seizoen kunnen zijn. Balen en @#*! Blizzard :P Nou ja, maar wat extra M+ farmen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 10:01
Hmm zal ik dan toch weer terug komen na het zien van dit filmpje... Ik wil altijd alles eruit halen dus ben bang dat ik dan weer full mythic wil clearen, maar goed destijds waren er ook weinig alternatieven. Zomer 2020 gestopt met een hoge rio score en full mythic cleared had ik het wel 'uitgespeeld'. In 2005 begonnen en een aantal expansions een break genomen zoals cataclysm maar de meeste wel meegepakt tot 2020. Maar na alle positieve verhalen over dragonflight en nu mooie toevoegingen in the war within gaat het wel weer kriebelen.... Inmiddels een gezinnetje dus tijd is schaars maar Call of Duty wordt ook saai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rest in peace, Joana van Joana's leveling guides en WoW Vanilla speedrunner. ;(

https://www.wowhead.com/c...-joana-passed-away-339124

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 23:02:
Rest in peace, Joana van Joana's leveling guides en WoW Vanilla speedrunner. ;(

https://www.wowhead.com/c...-joana-passed-away-339124
Wtf dat is bizar. ik zag hem af en toe nog streamen in de laatste paar maanden. Sick hoor.
Zijn content was allang niet meer on par met wat er verder voor guides waren en zijn record is al lang verbroken waarna hij niet eens meer in de buurt kwam maar toch blijft het een legendarische WoW speler van "back in the day"

RIP.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie avond gehad opzich. Awakened raid in 1 keer gecleared op normal en de eerste boss nog op HC.
Voor mijn casual oude lulllen guild een hele prestatie om het in 1 avond te doen :P

Mooi opgeschoten ook. Had mijn vault reward nog niet gepakt.
Nu van 479 0/5 van de nieuwe set naar 491 4/5 set :)

1 drop, 1 vault en 2 catalyst charges gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 08:51
Na een eerste week met pech heb ik na de reset alsnog mijn S4 tierset compleet kunnen krijgen en mijn bow volledig kunnen upgraden. Gek genoeg zat er niks interessants in de vault dus was teleurgesteld, totdat ik het nieuws las dat 'Eye of the Awakening' (adds a socket to your item) voor slecht 3 tokens of merit te koop is, dus heb er meteen twee gekocht met de vault tokens. Not bad!

Ook wil ik aankaarten dat het upgraden van de bow geen problemen opleverde en ter verduidelijking: De speciale wapens als deze kost, na een hotfix van gisteren, slechts de helft van de flightstones om te upgraden. Mocht je al een wapen hebben dat een hogere item level heeft dan kan je je Bullion wapen tot hetzelfde item level upgraden: crest-free en daarboven op krijg je nog 50% flightstones reductie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BH-AX7oiEwdXNc2C9csVPc5brkk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZgKy5l7OLhPaA28CxUXu0Z5g.png?f=user_large

Voor het gemak nog een chart om je upgrade route te plannen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4t8YD5kcOqRKdEUvukjVR-pLig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/65Qu6BswR5SoBmQGyYfoHDQX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff... heb te lang niet meer ingelogd. Had nog wat spul van de auction house die ik moest collecten. Dat is nu weg natuurlijk (na 30 dagen). Wel makkelijk opgeruimd zo, want kreeg het meeste al weken niet verkocht. Wel jammer van het item dat 200k gold had kunnen opleveren. :|

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Enigmus netjes hoor die bow gelijk max! heb hem ook direct op mijn hunter gehaald na raidfinder te hebben gedaan met die character deze week :P makkelijke bullions en dus ook een item.

Nog niet geupped though. Twijfel nog een beetje of ik die character wil spelen dit seizoen.

Wel begint de world Awoken Meta achievement een beetje vorm te geven :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8MZuORV3HkeyRfnuZpl-d8eJDcQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RDHILHK4DctmD4eK7bS75XlQ.png?f=user_large

Grootste probleem blijft de forbidden reach gedeelte... dat heb ik echt namelijk helemaal niet gedaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4qIWw0330QOsVuppWXlQ-G4AJE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XcuJkRYovygkq5v6C9niJsrY.png?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 02-05-2024 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:49
Als ik je advies mag geven: focus niet te hard op de Forbidden Reach. Doe dat een paar stukjes per dag zodat je niet opgebrand geraakt. Goede kans dat je in Across the Isles and Clutchmates nog een hoop achievements hebt waar je nog uren, dagen of zelfs weken moet wachten op die ene quest die maar niet komt opdagen. Ben zelf al 2 of 3 resets aan het wachten op de laatste 2 Fishing Hole Nets. Deze week is één ervan verschenen, en de andere verschijnt hopelijk volgende week...

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:40
Zeror schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:18:
Pff... heb te lang niet meer ingelogd. Had nog wat spul van de auction house die ik moest collecten. Dat is nu weg natuurlijk (na 30 dagen). Wel makkelijk opgeruimd zo, want kreeg het meeste al weken niet verkocht. Wel jammer van het item dat 200k gold had kunnen opleveren. :|
Je kunt de Mailbox recover service gebruiken:
https://eu.battle.net/sup...uct/wow/463/1674/solution

Kun je deleted of expired mail terughalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dutchy007 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:00:
[...]

Je kunt de Mailbox recover service gebruiken:
https://eu.battle.net/sup...uct/wow/463/1674/solution

Kun je deleted of expired mail terughalen :)
Nee, mail was al te lang expired. Dus ging niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:03
Gisteren de 2e ronde van awakened raids gedaan. Sarkareth ging een stuk makkelijker dan Raszageth, waarschijnlijk ook wel door de extra gear deze week.

Zelf ook van 489 naar 503 gegaan door alle extra loot in 2 dagen. Vorige week vooral pech, deze week dus geluk :) Kom alleen nog heeeeeeel veel crests te kort, maar daar zal ik niet alleen in zijn :P Ook door 2 catalysts, een omni token en de reward van ahead of the curve van 0 naar 4 set voor deze tier. Max ilvl zelfs al 508, maar door embellishments en zo is de huidige gear nog beter.

Volgende week nog Fyrakk en daarna misschien nog paar van de vroege mythic bosses. Ondertussen ook wel paar dungeons gedaan, maar blijft nog steeds een twijfel of ik daar nog wat werk van ga maken of dat het gewoon af en toe een dungeon voor de gear / crests is.

Al met al denk ik dat ik geen fan ben van een fated / awakened seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice bij ons ging Sarkareth ook veel makkelijker.

Ik heb ook nu al op 2 characters 4 set. gaat echt makkelijk met die wekelijkse catalyst charges. 1x luck met de vault en een raid drop en 2 catalysts.

Maar ik kan gewoon oprecht nog steeds niet kiezen wat ik wil spelen hahah heeel irritant.

Ik ben nu echt alle content op 4 characters aan het doen XD behalve de heroic raid die alleen op mijn rogue voor alsnog maar ja..

Twijfel tussen
- Rogue
- Hunter
- Evoker
- DK

DK en Evoker hebben beide de legendary (althans evoker is ook bijna af)
Alle rond zelfde item level.

En alle 4 vind ik ze leuk 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 03-05-2024 15:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5l90_cIf2_YS_j_wUwHX9Kl7Sw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p0xWy0EWdh3wLYxSIn5AfPzL.jpg?f=user_large
Zoo die ook weer binnen op m'n Holy Priest. Niet slecht voor week 2 :P Wel slecht voor m'n hart :|

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesus wat snel hahaha ik heb pas 1 mythic gedaan XD
Maargoed had het wel gehaald denk ik als ik niet alle weekly content op 6 characters zou doen

Maar netjes :) ik heb nooit 2500 gehaald. Ik ga meestal tot 2k en dan ben ik alle motivatie bijna kwijt om nog hoger te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja maar is ook wel het enige wat ik doe ;) Scheelt ook wel dat ik healer ben en redelijk makkelijk groepen binnenkom. Zou het ook niet meer op DPS willen doen, laat staan op 6 chars.

2K heb je iig een extra gratis tier piece ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:15:
Ja maar is ook wel het enige wat ik doe ;) Scheelt ook wel dat ik healer ben en redelijk makkelijk groepen binnenkom. Zou het ook niet meer op DPS willen doen, laat staan op 6 chars.

2K heb je iig een extra gratis tier piece ;P
Volgens mij krijg je die maar 1x toch die token? ik heb de heroic raid al down en daar de token voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ah ja dat klopt idd. Ook een manier om het token te verkrijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 22:15
Ik zit al 2 weken zwaar te twijfelen om WoW weer eens te beginnen. Het is al zeker 4/5 jaar geleden dat ik retail heb gespeeld. Heb WoW Classic 2/3 weken gespeeld maar vond die hele beleving niks (dat vond ik in de echte tijden al niks).

Maar is er nog ergens een beetje een actieve nederlands community oid? Ik denk dat ik me vooral op wat casual PvE zal willen richten dan, beetje dungeons (mythiics? bestaat dat nog) farmen, klein beetje pushen met hogere dungeons. Al twijfel ik wel of en hoelang ik het nog leuk vind. Maar wellicht als er ergens een groep mensn is, of mensen een groep kennen die wel leuk actief zijn, ik het toch maar eens weer ga proberen.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Mythics bestaan nog steeds, en ze zijn dit seizoen zelfs nog een pak moeilijker gemaakt met betere beloningen. Dit om spelers die graag moeilijke content willen zonder timers of affixes tegemoet te komen.

Daarnaast komt volgende week woensdag een nieuwe patch uit met de inleiding tot de volgende uitbreiding, en de week erna een herwerkte versie van Mists of Pandaria.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-10 15:41
MyKey schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:53:
Ik zit al 2 weken zwaar te twijfelen om WoW weer eens te beginnen. Het is al zeker 4/5 jaar geleden dat ik retail heb gespeeld. Heb WoW Classic 2/3 weken gespeeld maar vond die hele beleving niks (dat vond ik in de echte tijden al niks).

Maar is er nog ergens een beetje een actieve nederlands community oid? Ik denk dat ik me vooral op wat casual PvE zal willen richten dan, beetje dungeons (mythiics? bestaat dat nog) farmen, klein beetje pushen met hogere dungeons. Al twijfel ik wel of en hoelang ik het nog leuk vind. Maar wellicht als er ergens een groep mensn is, of mensen een groep kennen die wel leuk actief zijn, ik het toch maar eens weer ga proberen.
Ben sinds een week of 2 na jaren weer teruggekeerd. Mijn break was sinds cataclysm. Zit er weer helemaal in, maar dan ook echt helemaal🤣. Het is in mijn ogen de beste MMO van het moment, ik vermaak me enorm. Vooral het feit dat ik met een drukke baan & sociaal leven met beperkte tijd nog steeds veel plezier kan beleven in WoW vind ik een goed ding. Het is veel meer casual friendly! Maar ook voor de hardcore spelers is er nog meer dan genoeg.

Er is echter wel zoveel te doen dat het enorm overweldigend is in het begin. Mijn advies is dan ook gewoon enjoy het levelen, lees de quests en neem je tijd en focus gewoon op level 70 worden met quests. Zo leer je je class en de mechanics kennen. Pvp, (mythic/heroic) dungeons, world pvp, world quests, world events, pets, transmogs, professions..... Die komen erna wel.

Je kunt de game op vele manieren spelen en er zijn gigantisch veel gebieden om te ontdekken. Ik kan zelf niet wachten om een alt te maken om een nieuwe storyline te volgen. Wat ik heel tof gedaan vind is dat er enorm veel overworld content is in nieuwe gebieden. Dat zijn een soort events die je gewoon kunt doen in de open wereld die leuke rewards opleveren en maar even duren.

Ik zelf weet dat ik qua tijd (en zin) nooit relevant ga worden in PvE. Ik struin dan vooral die overworld content af en speel solo oude raids en dungeons om transmogs vrij te spelen om mijn poppetje mooi te maken. Hier krijg ik de tijd rond mee. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in de lore en doe ik dus wat quests die op mijn pad komen. Ben wel voornemens me wat in PvP te gaan verdiepen.

Oh, je kunt op level 70 ook met npc's dungeons doen. Ideaal om op eigen tempo te leren hoe alles ook alweer werkte (of om ongerusht de dungeon quests te doen).

Ik speel zelf op Argent Dawn met een alliance Shadow Priest. Stuur me gerust een PM mocht je een keer samen willen spelen. Ik zit op die server in een NL guild met 740 leden. Al ga ik misschien op zoek naar een wat kleinere guild waar men elkaar wat beter kent.

Have fun.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Frez schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:19:
[...]

Ben sinds een week of 2 na jaren weer teruggekeerd. Mijn break was sinds cataclysm. Zit er weer helemaal in, maar dan ook echt helemaal🤣. Het is in mijn ogen de beste MMO van het moment, ik vermaak me enorm. Vooral het feit dat ik met een drukke baan & sociaal leven met beperkte tijd nog steeds veel plezier kan beleven in WoW vind ik een goed ding. Het is veel meer casual friendly! Maar ook voor de hardcore spelers is er nog meer dan genoeg.

Er is echter wel zoveel te doen dat het enorm overweldigend is in het begin. Mijn advies is dan ook gewoon enjoy het levelen, lees de quests en neem je tijd en focus gewoon op level 70 worden met quests. Zo leer je je class en de mechanics kennen. Pvp, (mythic/heroic) dungeons, world pvp, world quests, world events, pets, transmogs, professions..... Die komen erna wel.

Je kunt de game op vele manieren spelen en er zijn gigantisch veel gebieden om te ontdekken. Ik kan zelf niet wachten om een alt te maken om een nieuwe storyline te volgen. Wat ik heel tof gedaan vind is dat er enorm veel overworld content is in nieuwe gebieden. Dat zijn een soort events die je gewoon kunt doen in de open wereld die leuke rewards opleveren en maar even duren.

Ik zelf weet dat ik qua tijd (en zin) nooit relevant ga worden in PvE. Ik struin dan vooral die overworld content af en speel solo oude raids en dungeons om transmogs vrij te spelen om mijn poppetje mooi te maken. Hier krijg ik de tijd rond mee. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in de lore en doe ik dus wat quests die op mijn pad komen. Ben wel voornemens me wat in PvP te gaan verdiepen.

Oh, je kunt op level 70 ook met npc's dungeons doen. Ideaal om op eigen tempo te leren hoe alles ook alweer werkte (of om ongerusht de dungeon quests te doen).

Ik speel zelf op Argent Dawn met een alliance Shadow Priest. Stuur me gerust een PM mocht je een keer samen willen spelen. Ik zit op die server in een NL guild met 740 leden. Al ga ik misschien op zoek naar een wat kleinere guild waar men elkaar wat beter kent.

Have fun.
Haha nice. Ja er is zoveel te doen, wat dan wel weer een gevaar is of ik dan niet overspoel raak door alles wat er te doen is :9
Weet van mezelf dat ik altijd wel een beetje wil pushen, dus een met wat lui pve dungeons farmen moet wel te doen zijn denk ik. Transfogs farmen deed ik voorheen ook echt heel veel inderdaad, dat is ook erg leuk.

Dat met die NPC's en solo raiden heb ik inderdaad iets over gelezen, dat klinkt wel erg leuk om op die manier een beetje te leren hoe het e.e.a. weer werkt. Zal er nog eens goed over na denken en beetje inlezen met wat er ook allemaal aan komt. Thanks voor je uitgebreide reactie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja wat je gewoon niet moet doen is boosten en jezelf in het diepe gooien. Dan ga je echt verdrinken. Opzich is de nu “nieuwe speler” playtrough best slecht en alsnog heel onduidelijk. Maar jezelf boosten is nog onduidelijker :P

Gewoon de campaign lekker speler en dan de dragonflight systemen in je opnemen haha. Dragonflight is wel een expansion met echt heel veel content wat over de laatste 2 jaar steeds uitgerold is dus het is nu in 1 keer heel veel maar als je er bij was ging het wel met een lekkere flow.

We zitten nu in de “fun” season wat iets minder serieus genomen kan worden en waar gear verkrijgen super makkelijk is om de expansion zo af te ronden richting de volgende “The War Within”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:58
Hier ook sinds twee weken weer begonnen. Enorm vermaakt met de leveling experience. Mar nu ik max level ben verzuip ik in de mogelijkheden. Is er ergens een overzicht van wat eerst te doen? Ik heb het idee dat ik campaign stukken door mekaar heen doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ricmaniac schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:09:
Ja wat je gewoon niet moet doen is boosten en jezelf in het diepe gooien. Dan ga je echt verdrinken. Opzich is de nu “nieuwe speler” playtrough best slecht en alsnog heel onduidelijk. Maar jezelf boosten is nog onduidelijker :P

Gewoon de campaign lekker speler en dan de dragonflight systemen in je opnemen haha. Dragonflight is wel een expansion met echt heel veel content wat over de laatste 2 jaar steeds uitgerold is dus het is nu in 1 keer heel veel maar als je er bij was ging het wel met een lekkere flow.

We zitten nu in de “fun” season wat iets minder serieus genomen kan worden en waar gear verkrijgen super makkelijk is om de expansion zo af te ronden richting de volgende “The War Within”
Ik zou wel graag met mn shaman verder willen waar ik altijd mee speelde, level 35 ofzo is die nu (ff uit mn hoofd) of paladin die is ergens in de 40 had ik gezien. Maar hoe gaat dat dan? Zou echt niet weten waar ik dan moet beginnen met questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
MyKey schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:19:
[...]

Ik zou wel graag met mn shaman verder willen waar ik altijd mee speelde, level 35 ofzo is die nu (ff uit mn hoofd) of paladin die is ergens in de 40 had ik gezien. Maar hoe gaat dat dan? Zou echt niet weten waar ik dan moet beginnen met questen
Je kunt praktisch overal questen voordat je level 60 bent, dus maakt niet echt uit. Je gaat gewoon met Chromie praten in de buurt van de embassy van Stormwind en Orgrimmar om Chromie Time te activeren, en dan kun je éénder waar levelen. Alles wordt automatisch aangepast aan jouw level, of het nu rewards zijn, quests of vijanden.

Er zijn wel bepaalde zones waar je iets efficiënter kunt levelen. Als ik het mij goed herinner zijn dat Loch Modan, de eerste helft van Redridge en de eerste helft van Duskwood voor Alliance, en Hillsbrad Foothills en Silverpine Forest voor Horde. Gorgrond is ook goede EXP. maar eerlijk gezegd: ik zou me daar niet al teveel van aantrekken en gewoon op plaatsen levelen waar ik graag wil levelen, ongeacht hoe snel of traag het daar levelen is. Kans is overigens groot dat je met bestaande mannekes zowieso minder keus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
nzall schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:34:
[...]

Je kunt praktisch overal questen voordat je level 60 bent, dus maakt niet echt uit. Je gaat gewoon met Chromie praten in de buurt van de embassy van Stormwind en Orgrimmar om Chromie Time te activeren, en dan kun je éénder waar levelen. Alles wordt automatisch aangepast aan jouw level, of het nu rewards zijn, quests of vijanden.

Er zijn wel bepaalde zones waar je iets efficiënter kunt levelen. Als ik het mij goed herinner zijn dat Loch Modan, de eerste helft van Redridge en de eerste helft van Duskwood voor Alliance, en Hillsbrad Foothills en Silverpine Forest voor Horde. Gorgrond is ook goede EXP. maar eerlijk gezegd: ik zou me daar niet al teveel van aantrekken en gewoon op plaatsen levelen waar ik graag wil levelen, ongeacht hoe snel of traag het daar levelen is. Kans is overigens groot dat je met bestaande mannekes zowieso minder keus hebt.
Oke thanks. Ben al wat dichtbij het stapje om het te proberen. Nu alleen de class nog gaan bepalen welke ik wil gaan levelen uitendelijk dan haha. Dat is altijd het grootste probleem bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyKey schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:19:
[...]

je hebt een knop "gear upgate" bij elke oud bestaande character vanuit je char select screen en dan update die je character naar een "lege character" met gear voor jou level en een lege questlog. dan kan je opnieuw beginnen zeg maar met dezelfde character

In de mail ontvang je dan een box waar alles in zit wat je droeg en in je inventory had.

en dan is het alleen even je talents doornemen en skills goedzetten en kan je gewoon beginnen met de campaign quests waar je volgens mij gelijk naartoe geleid word. (Battle for azeroth campaign) daar level je dan naar 60 ofzo en ga je door dragonflight in.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 05-05-2024 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ricmaniac schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:03:
[...]

je hebt een knop "gear upgate" bij elke oud bestaande character vanuit je char select screen en dan update die je character naar een "lege character" met gear voor jou level en een lege questlog. dan kan je opnieuw beginnen zeg maar met dezelfde character

In de mail ontvang je dan een box waar alles in zit wat je droeg en in je inventory had.

en dan is het alleen even je talents doornemen en skills goedzetten en kan je gewoon beginnen met de campaign quests waar je volgens mij gelijk naartoe geleid word. (Battle for azeroth campaign) daar level je dan naar 60 ofzo en ga je door dragonflight in.
Hmm.. Ik denk dat ik wel gewoon ga beginnen. Alleen zou ik wel graag healer willen worden als ik max level ben, maar dat is nooit zo'n pretje om te levelen. Hebben ze hier ondertussen al iets voor ? Ik kan mij herinneren dat je een spec voor rewards kon quests enzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyKey schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:49:
[...]

Hmm.. Ik denk dat ik wel gewoon ga beginnen. Alleen zou ik wel graag healer willen worden als ik max level ben, maar dat is nooit zo'n pretje om te levelen. Hebben ze hier ondertussen al iets voor ? Ik kan mij herinneren dat je een spec voor rewards kon quests enzo toch?
klopt. je kan je loot specialization aanpassen.. dus je loot op healer spec zetten terwijl je als tank of dps speelt bijv. Maar bij veel classes maakt het tegenwoordig weinig uit.

Je hebt bijv vaak voor druid gear dat beide stats er op zitten agility en intellect en 1 stat word dissabled afhankele van welke spec je zit.

Tevens is alles (sowieso voor levelen) sterk genoeg om als healer te levelen. Maar als je solo speelt zou ik dat idd niet doen. vertraagd het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:07
[...]

Ik zou niet levelen als healer, maar altijd in een dps spec. Je healer spec in de tussentijd in dungeons of pvp ontdekken. Healers hebben meestal een heel beperkte dps toolkit, dat wordt al heel snel echt saai, en veel langzamer dan dps specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:29
[...]

Instances doen, dan vlieg je door de levels tot in ieder geval level 60. Vooral als healer. :)

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
iamerwin schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:29:
[...]

Instances doen, dan vlieg je door de levels tot in ieder geval level 60. Vooral als healer. :)
Wel iets wat ik aan het overwegen ben, alleen vind ik het altijd lastig om te bepalen welke je dan het beste kan doen. Je hebt natuurlijk quests en het zoeken naar waar dan de quests zijn om te accpeteren vind ik dan wel weer een gedoe eigenlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
MyKey schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:39:
[...]

Wel iets wat ik aan het overwegen ben, alleen vind ik het altijd lastig om te bepalen welke je dan het beste kan doen. Je hebt natuurlijk quests en het zoeken naar waar dan de quests zijn om te accpeteren vind ik dan wel weer een gedoe eigenlijk haha
Random is doorgaans gewoon het beste. Tegenwoordig hebben alle dungeons de quest NPCs gewoon aan de ingang staan, en ze lopen zelfs mee naar de eindbaas zodat je ze kunt binnendoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
Nou ben overtuigd. We gaan het maar gewoon weer eens een poging wagen haha. Restro Druid en dan maar wat dungeons farmen.

Wat ik zo lees en hier ook al begreep hebben gear ook 2 main stats tegewoordig, dus je kan best vrij simpel tussen specs switchen voor het levelen, dus als ik geen zin heb in dungeons kan ik met mn boomkin wel wat quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Inderdaad. Soms wel andere trinkets, en als je echt wilt zitten min/maxen andere gems en enchants, maar doorgaans is het enkel de trinkets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
nzall schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:44:
Inderdaad. Soms wel andere trinkets, en als je echt wilt zitten min/maxen andere gems en enchants, maar doorgaans is het enkel de trinkets.
Ja, maargoed voor het levelen ga ik niet teveel met enchants doen. Als ik eenmaal max level ben, dan kan ik wel gewoon mn healer spec blijven. En dan daar op focussen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna de legendary af op mijn Evoker. Moet nog 1 material die uit die Zaralek Cavern Digs komen maar mijn digmaps waren op.

Kreeg er per dig steeds random 16-22 ofzo .. en nu die laatste moest ik nog 20 kreeg ik er 19 ... kan geen toeval zijn :P

Maargoed als ik die material heb kan ik volgens mij in 1x die questline afmaken en denk dat ik dit seizoen dan wat meer Evoker ga spelen :)

Mijn Main blijft toch wel gewoon mijn Rogue nu. Zit gewoon in een goeie positie qua M+ dps (outlaw spec) en vind het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:50:
Bijna de legendary af op mijn Evoker. Moet nog 1 material die uit die Zaralek Cavern Digs komen maar mijn digmaps waren op.

Kreeg er per dig steeds random 16-22 ofzo .. en nu die laatste moest ik nog 20 kreeg ik er 19 ... kan geen toeval zijn :P

Maargoed als ik die material heb kan ik volgens mij in 1x die questline afmaken en denk dat ik dit seizoen dan wat meer Evoker ga spelen :)

Mijn Main blijft toch wel gewoon mijn Rogue nu. Zit gewoon in een goeie positie qua M+ dps (outlaw spec) en vind het leuk.
Is het een beetje te doen als DPS met het vinden van groepen? Of heb je een vaste groep waar je M+ mee speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyKey schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:09:
[...]

Is het een beetje te doen als DPS met het vinden van groepen? Of heb je een vaste groep waar je M+ mee speelt?
Mythic + groepen vinden is prima als DPS. Enige probleem in het begin is ilvl. Je moet een beetje item level hebben wil je invites krijgen..

En als je bijvoorbeeld begin van het seizoen er bij bent dan krijg je links en rechts invites maar als het seizoen richting het einde gaat en je hebt nog steeds 0 rating dan krijg je niet snel invites.

Dus ja het is geen probleem als DPS maar het kan wel deels een probleem worden later in het seizoen :P

Maar zolang je zelf je keys gebruikt en de groepen maakt komt het sowieso altijd wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZG2zNEdNmpuJICSOOE6nGKhPE0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UPVHQVPjTk5Cb5G5PgcKtSQj.png?f=fotoalbum_large

Heb ik nu ECHT net op mijn Shaman een WQ gekregen die een wand als beloning geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:13:
[...]

Mythic + groepen vinden is prima als DPS. Enige probleem in het begin is ilvl. Je moet een beetje item level hebben wil je invites krijgen..

En als je bijvoorbeeld begin van het seizoen er bij bent dan krijg je links en rechts invites maar als het seizoen richting het einde gaat en je hebt nog steeds 0 rating dan krijg je niet snel invites.

Dus ja het is geen probleem als DPS maar het kan wel deels een probleem worden later in het seizoen :P

Maar zolang je zelf je keys gebruikt en de groepen maakt komt het sowieso altijd wel goed.
Oke nice! Ja ik denk dat als je je eigen keys gebruikt het beter zal zijn, het zal misschien wat langer duren dan als je healer/tank bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyKey schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:40:
[...]

Oke nice! Ja ik denk dat als je je eigen keys gebruikt het beter zal zijn, het zal misschien wat langer duren dan als je healer/tank bent?
Zeker healer en tank ben je zo in een groep en heb je ook zo een groep vol als je je eigen groep maakt.
Helemaal als je healer bent. Healers zijn nog schaarser dan Tanks in Mythic+

Maar denk dat healer ook het moeilijkst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Zo, na 12 keer de boss leggen heb ik EINDELIJK Fyr'alath. Nu moet ik wel nog de quests doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:10:
Zo, na 12 keer de boss leggen heb ik EINDELIJK Fyr'alath. Nu moet ik wel nog de quests doen...
Gratz! quests zijn wel te doen. kost alleen flink wat tijd omdat je veel superblooms moet doen enzo .die zijn nou eenmaal maar 1x per uur :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nzall
Deze ochtend vlak voor mijn werk nog even de Roaring Dragonspring Fishing Net quest gedaan. Was het laatste wat ik nog nodig had voor Taivan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVkleU6_GgFgW8SQ6Z_Fut5Bu_E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fgppVhSP30PMxeIhOWAhwaCv.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15-10 12:03
nzall schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:10:
Nice, gratz! Ik ben pas sinds gisteren begonnen om Fyrakk neer te leggen. Heb nog wel even te gaan :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16-10 06:19
Net begonnen met een mage. Eerste keer. Maar bij level 10 gekozen voor arcane. En arcane blast is erg overpowered in het begin zeg haha
andere arcane is ook wel overpowered.
helaas wel gemerkt dat ik geen WOW speler ben.
bij level 15 al het gevoel dat ik te makkelijk alles kan en er niet echt een gevoel is. ben bang dat ik de WOW vibe kwijt ben en andere games moet gaan zoeken.

blijft een geweldige game maar voor mij denk niet meer. wie weet in de toekomst ooit weer

[ Voor 55% gewijzigd door gupfishy op 09-05-2024 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:25
gupfishy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:16:
Net begonnen met een mage. Eerste keer. Maar bij level 10 gekozen voor arcane. En arcane blast is erg overpowered in het begin zeg haha
Is er een reden waarom je niet gewacht hebt tot volgende week? Ben wel nieuwsgierig ik wilde ook opnieuw beginnen maar wacht een weekje tot het panda evenement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Wognummer schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:31:
[...]

Is er een reden waarom je niet gewacht hebt tot volgende week? Ben wel nieuwsgierig ik wilde ook opnieuw beginnen maar wacht een weekje tot het panda evenement
wist niets van een event. maar ben er alweer klaar mee. als je op level 15 ergens al je afvraagt of je dit wilt blijven spelen is het over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

gupfishy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:32:
[...]

wist niets van een event. maar ben er alweer klaar mee. als je op level 15 ergens al je afvraagt of je dit wilt blijven spelen is het over.
Lvl 15 is 10 min spelen? Lijkt mij niet dat je dan een goed beeld hebt van alles wat er nog komen gaat.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delay
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:18
gupfishy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 09:16:
bij level 15 al het gevoel dat ik te makkelijk alles kan en er niet echt een gevoel is. ben bang dat ik de WOW vibe kwijt ben en andere games moet gaan zoeken.
De standaard gameplay is sinds WotLK uit 2008 inderdaad makkelijk. Je kan een filmpje kijken op het tweede scherm terwijl je levelt. Emotieloos is wel een mooie omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:45
ik ga MoP spelen volgende week maar ik weet niet welke class nog....
ik heb ALLE classes al maxed lvl dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

ik heb nog niet alle races, dus daarom denk ik aan volgende:
troll druid
troll shaman
mag'har shaman
nightborne mage
nightborne warlock

lastig, mijn gevoel zegt troll shaman, maar we zullen zien wat het wordt

(ik bezit een highmountain shaman)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
master_viper schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 11:07:
[...]

Lvl 15 is 10 min spelen? Lijkt mij niet dat je dan een goed beeld hebt van alles wat er nog komen gaat.
Heb het vaker gespeeld. Maar nu al na level 15 eigenlijk geen motivatie. Dus dat meer. Weet wat er komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
gupfishy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:32:
[...]

je kan eventueel ook starten met MoP volgende week, dan ben je ook niet alleen aan het lvlen en het zal erg druk zijn. ik hoor bijv in onze guild dat wel 75% gelijk op dag 1 een nieuwe character aanmaakt.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat event is ook niet helemaal representatief tot WoW retail.

Bijvoorbeeld die hele intro als je begint met het Pandaria event is met de NPC's van de bronze dragonflight en al die timekeepers enzo waar je in dragonflight veel mee doet. Sowieso worden die timerunning characters (de pandaria event characters) pas beschikbaar voor retail nadat het event afgelopen is.

Dus het is echt iets extra's.
Ik kijk er persoonlijk erg naar uit maar dat is omdat ik gewoon helemaal bij ben in retail :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 20:34

ScreamGT

joejoe

Ik wil na een jaar weer een beetje WoWen, denk dat ik gewoon mijn LVL 70 Evoker verder ga lvlen qua specs.
Als ik mij niet vergis kan je pas aan bepaalde raids/dungeons meedoen als je een minimaal ILVL hebt, correct?

Ik liep destijds een beetje vast met gear, iemand tips met wat ik kan doen om dit hoger te krijgen?

[imgAfbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VCLWxMp/lvlcrrispy.png[/img]

p.s. ik ben een noob in WOW. Heb geen specializations oid. Ik weet de basis, maar daar houdt het dan ook wel op. Vind het vooral leuk om dungeons te doen, maar in de 12 jaar dat ik dit af en aan speel, nog nooit raids gedaan. Wil ik nu weleens proberen :P

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
@ScreamGT in Valdrakken heb je een npc die een weekly quest geeft, als je die complete kom je al heel ver voor upgraden van je gear. kan nu even niet bij mijn pc om te kijken hoe die npc heet....

edit: dit is hem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7jNsJsbaMUriERQkGVpD9oVeS0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lVku73nuOWKDPchhSvTSF9YJ.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2024 15:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heeft iemand een beetje verstand van Fury Warriors? Ik ben een beetje aan klooien met deze spec, wel geinig als ik even geen zin heb om te healen. Nu wil ik denk ik nr 5 op dit lijstje kopen van m'n Bullion's maar is er een reden dat dit wapen als off-hand wapen wordt aangeraden? Voor zover ik begrijp kan Fury 2x 2H equipen maar zijn er verder nog bepaalde regels waar een off-hand wapen aan moet voldoen? Of bepaalde voordelen voor een specifiek type off-hand? Of wordt dit wapen gewoon aangeraden omdat er betere main hands beschikbaar zijn?

Ik raid overigens niet dus grinden voor de legendary zit er niet in (ook helemaal geen zin in :) ) en op m'n main hand heb ik dit apparaat al: https://www.wowhead.com/item=195518/imbued-qalashi-crusher.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RKTQl_GJ4qK9srTXFQ1drHMeDuo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JtKluye5EDjLFt7ezHDY0typ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
temp00 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 15:33:
Heeft iemand een beetje verstand van Fury Warriors? Ik ben een beetje aan klooien met deze spec, wel geinig als ik even geen zin heb om te healen. Nu wil ik denk ik nr 5 op dit lijstje kopen van m'n Bullion's maar is er een reden dat dit wapen als off-hand wapen wordt aangeraden? Voor zover ik begrijp kan Fury 2x 2H equipen maar zijn er verder nog bepaalde regels waar een off-hand wapen aan moet voldoen? Of bepaalde voordelen voor een specifiek type off-hand? Of wordt dit wapen gewoon aangeraden omdat er betere main hands beschikbaar zijn?

Ik raid overigens niet dus grinden voor de legendary zit er niet in (ook helemaal geen zin in :) ) en op m'n main hand heb ik dit apparaat al: https://www.wowhead.com/item=195518/imbued-qalashi-crusher.

[Afbeelding]
Wowhead gaat ervan uit at iedereen in de mainhand Fyr'alath zal gebruiken omdat praktisch iedereen die ondertussen heeft, of toch tenminste iedereen die in S3 heeft gespeeld. Als je in de mainhand niet de legendary gebruikt maakt het niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok dus in principe zou deze ook goed zijn als main hand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 20:49
ScreamGT schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 11:43:
Ik wil na een jaar weer een beetje WoWen, denk dat ik gewoon mijn LVL 70 Evoker verder ga lvlen qua specs.
Als ik mij niet vergis kan je pas aan bepaalde raids/dungeons meedoen als je een minimaal ILVL hebt, correct?

Ik liep destijds een beetje vast met gear, iemand tips met wat ik kan doen om dit hoger te krijgen?

[img[Afbeelding][/img]

p.s. ik ben een noob in WOW. Heb geen specializations oid. Ik weet de basis, maar daar houdt het dan ook wel op. Vind het vooral leuk om dungeons te doen, maar in de 12 jaar dat ik dit af en aan speel, nog nooit raids gedaan. Wil ik nu weleens proberen :P
Ik raid ook nooit en doe ook geen ene M+, maar ik doe wel altijd de Timewalking weekly events, zo krijg ik mijn gear hoger.

Volgende week woensdag begint weer 1 timewalking weekly, ik denk mss die van wrath of lick king? ... maar weet t niet zeker

Als je die doet heb je zo item level 428 gear of hoger en ook nog gear uit de vault de woensdag erop

Gewoon lekker veel timewalking dungeons doen, dan bij je zo bij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Toch nog even een hunter gedaan..dat past in ieder geval beter bij mij. Nu level 20 en wilde nog wel.door. dus toch maar maandje kopen denk en kijken hoe dat verder gaat. Die.mage was denk toch te veel 1 knop bashen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
gupfishy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 19:27:
Toch nog even een hunter gedaan..dat past in ieder geval beter bij mij. Nu level 20 en wilde nog wel.door. dus toch maar maandje kopen denk en kijken hoe dat verder gaat. Die.mage was denk toch te veel 1 knop bashen
Arcane is tijdens levelen op lage levels effectief maar 1 knop bashen. Maar als je Frost of Fire zou spelen is het een veel dynamischere rotatie.

Daarnaast ook: level 15 is absurd laag om een oordeel te vormen over een spec. Is een beetje als kijken naar de eerste 5 minuten van een sport, zien dat er niets gebeurd is, en dan zeggen dat het een saaie sport is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
temp00 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:43:
Ok dus in principe zou deze ook goed zijn als main hand?
Ja ashkandir is de beste na de legendary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
nzall schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:27:
[...]

Arcane is tijdens levelen op lage levels effectief maar 1 knop bashen. Maar als je Frost of Fire zou spelen is het een veel dynamischere rotatie.

Daarnaast ook: level 15 is absurd laag om een oordeel te vormen over een spec. Is een beetje als kijken naar de eerste 5 minuten van een sport, zien dat er niets gebeurd is, en dan zeggen dat het een saaie sport is.
Na 5 minuten weet ik wel of ik een soort leuk genoeg vindt om verder te kijken hoor 😁
Maar het trok me gewoon niet. Hunter nu bezig en dat trekt me al een stuk meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
gupfishy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:38:
[...]

Na 5 minuten weet ik wel of ik een soort leuk genoeg vindt om verder te kijken hoor 😁
Maar het trok me gewoon niet. Hunter nu bezig en dat trekt me al een stuk meer
Laat ik het anders zeggen: Arcane Mage is momenteel gebaseerd op 2 "burn" rotaties, één elke 90 seconden en één elke 45 seconden, van 4-12 spells 't stuk, en daartussen doe je dan filler spells. Elk van die 2 rotaties is ENORM strikt in wat je mag drukken en wanneer. De eerste talent die je daarvoor krijgt is op level 30, de volgende op level 53, en je hebt pas iets dat op de volledige rotatie lijkt rond level 60. Arcane is ECHT wel meer dan gewoon Arcane Blast spammen, vooral als je eenmaal dungeons en raids doet waar de gemiddelde tegenstander een paar minuten leeft in plaats van een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ik snapte je hoor. Maar soms voel je het gewoon niet. Power was wel echt erg goed van de mage in het begin. Maar nu toch hunter gaan spelen en dat bevalt meer. Maar nu dus even abbo nemen en misschien dan ook mage nog wat verder spelen.
Weet dat de Endgame heel anders is en je in het begin geen weerstand hebt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:58
ScreamGT schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 11:43:

[img[Afbeelding][/img]

Vooral veel open world content doen, doe de world bosses en de weekly quest die je in valdrakken kunt oppakken. Alle andere dingen zoals superbloom, researchers under fire etc etc.
Misschien kun je hier wat mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helix schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 00:55:
[...]

Vooral veel open world content doen, doe de world bosses en de weekly quest die je in valdrakken kunt oppakken. Alle andere dingen zoals superbloom, researchers under fire etc etc.
Misschien kun je hier wat mee?

[YouTube: How To Gear Up ILVL 515 ALL BY YOURSELF - No Difficult Content Needed!]
Hier kan ik zelfs wat mee :P 515 in solo content is wel sick hoor haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-10 14:42

avotar

P0werd by Black Coffee

gupfishy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 11:36:
[...]

Heb het vaker gespeeld. Maar nu al na level 15 eigenlijk geen motivatie. Dus dat meer. Weet wat er komt
Ik snap hem wel. Ik speel ook een paar uur per week maar. Ik haal meer lol uit oude achievements en het proberen mounts te krijgen, dan het levelen zelf. Iets wat ik overigens "vroeger" heerlijk vond om te doen.

Maar het is soms wel zoeken, ik heb geen zin om uren te gaan grinden of te campen om dingen voor elkaar te krijgen. Daarvoor is mijn tijd te beperkt en dus te waardevol.
Lastig.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie dag vandaag om die Northrend Cup dragon races te doen imo.

Event loopt tot maandag.

gelukkig zijn het alleen normale, advanced en reverse dragonriding races. Geen Challenge en Reverse challenge races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 07:12
Heeft iemand sinds gisteren last van plotseling GPU load naar 0-5% randomly, dat is dus fps naar 1? Mijn HDD write/read veranderen niet tijdens die drops, cpu uti ook niet, power load heel soms maar meestal ook stabiel.

Tijdens spelen stottert ook YT, wat ook niet was. Het gebeurd ook als chrome niet open is.
Manor lord + Heaven bench, geen last er van.

[ Voor 25% gewijzigd door JinShepard op 10-05-2024 10:23 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
JinShepard schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:21:
Heeft iemand sinds gisteren last van plotseling GPU load naar 0-5% randomly, dat is dus fps naar 1? Mijn HDD write/read veranderen niet tijdens die drops, cpu uti ook niet, power load heel soms maar meestal ook stabiel.

Tijdens spelen stottert ook YT, wat ook niet was. Het gebeurd ook als chrome niet open is.
Manor lord + Heaven bench, geen last er van.
Zou het kunnen dat je toevallig je drivers hebt geupdated gisteren? lijkt me een driver issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://worldofwarcraft.b...pandaria-goes-live-may-16

Blizzard heeft een overzicht gemaakt gister avond voor het aanstaande Pandaria event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:55
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:54:
https://worldofwarcraft.b...pandaria-goes-live-may-16

Blizzard heeft een overzicht gemaakt gister avond voor het aanstaande Pandaria event.
Staat daar iets nieuw in wat we nog niet wisten? Enige wat ik (na snel erdoor gescrolled te hebben) gezien heb is dat de chars geen gebruik van de AH kunnen maken. Voor de rest wel zin om die remix te spelen.

Ik denk en hoop dat ze hiermee iedere classic andy iets willen bieden ipv voor elke expansion een 'classic' versie te maken. Dus dat ze na cata classic gaan stoppen en dat ze elke expansion zo'n remix geven en hopelijk zo meer mensen op dezelfde wow versie krijgen.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 07:12
nzall schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:25:
[...]

Zou het kunnen dat je toevallig je drivers hebt geupdated gisteren? lijkt me een driver issue.
Nee, heb nu met DDU nieuwe drivers geinstalleerd van de GPU, morgen maar kijken hoe en wat.. lijkt nog steeds het meest voor te komen bij WoW. Ook dat YT stottert erbij... zo raar man.. ben niet blij. Het kan een Addon zijn natuurlijk. Maar omdat het willekeurig is is het niet te herhalen bij bepaalde acties, dat maakt het zo lastig te achterhalen. Ik heb maar 1 gegeven, GPU load 0% random in WoW. Thats it.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Forsaken
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 24-09 17:52
Zitten hier eigenlijk ook pvp spelers die het awc wat volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forsaken schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:35:
Zitten hier eigenlijk ook pvp spelers die het awc wat volgen?
Wel Pvp speler hier. laatste paar seizoen tot 1800 gegrind voor de elite sets.
AWC volg ik soms.. nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik kijk het af en toe. Sinds ik geen arena meer speel is het een stuk minder geworden maar vroeger keek ik het heel fanatiek. Blijf het ruk vinden dat de pauzes tussen de games soms zo lang duren. Begrijpelijk wel, komt door de aard van het spel maar af en toe mag het wat mij betreft wel wat rapper allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ik ben sinds vandaag weer begonnen met spelen, maar er gebeuren rare dingen.
Op mijn hunter alt, had ik gekozen voor een item upgrade (voordat ik voor de eerste keer weer inlogde)
Ik log in, en zie dat al mijn bags leeg zijn, er zit ook niks in de mail van recent.

Zie het niet in de bank etc... gekeken bij item restoration, maar ook niks te zien.

Dan maar even gaan vissen dacht ik voor een achievement die ik nog wilde halen.
Ik rechterklik op mijn fishing pole (Die legendary/Unique) en poef foetsie.
Wat is er aan de hand, support duurt dagen ben ik bang, dus hopelijk weet iemand hier wat er aan de hand is ?

Edit : Ik heb mijn fishing pole weer gevonden, maar al mijn andere items zijn nog steeds weg.
Beeholder's googles bijvoorbeeld, daar wilde ik nog de laatste jelly mee gaan farmen.

[ Voor 13% gewijzigd door KunDun op 11-05-2024 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ben je zeker dat er niets in de mail zit? Normaal krijg je gewoon alles wat in je inventory zat gewoon via de post terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
nzall schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 15:47:
Ben je zeker dat er niets in de mail zit? Normaal krijg je gewoon alles wat in je inventory zat gewoon via de post terug...
100% zeker, alles is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forsaken
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 24-09 17:52
temp00 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:49:
Ik kijk het af en toe. Sinds ik geen arena meer speel is het een stuk minder geworden maar vroeger keek ik het heel fanatiek. Blijf het ruk vinden dat de pauzes tussen de games soms zo lang duren. Begrijpelijk wel, komt door de aard van het spel maar af en toe mag het wat mij betreft wel wat rapper allemaal.
Ik wacht altijd een uurtje of 2 na aanvang van de uitzending zodat ik die pauzes kan doorspoelen. :P
Ik geniet er wel van. Moet wel zeggen dat voor Corona ik het beter vond toen het nog tijdens Blizzcon werd gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:11
Let op als je een alt gaat levelen, op een gegeven moment moet je je dragonriding mount aanpassen bij de Rostrum of Transformation. Deze geeft aan dat deze alleen beschikbaar is voor level 70 dus kan je niet verder questen.

Dit is op te lossen door even naar de barber te gaan en iets als je haar stijl aanpassen en de quest zal complete zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KunDun schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 15:50:
[...]

100% zeker, alles is weg.
Als je die upgrade methode gebruikt krijg je een nieuwe set gear en wapens en alles wat je had komt in de mailbox in een kist.

In die kist zit alles wat je had.

Heb je die kist niet in je mail dan even een support ticket aanmaken. maar ik heb in de tussentijd zo vaak characters met die gear update gedaan en nooit jou probleem ervaren. Zat altijd netjes een kist in de ingame mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ben nu level 41. Maar volgde de campaign van draenor. Alleen nu is de campaign ineens weg. Heb wel dat ik lady wat rest moet verslaan. Maar staat niet bij campaign quests. Is dit wel wat ik moet doen?

Never mind. Gewoon lezen. Moet ergens heen voor vervolg

[ Voor 12% gewijzigd door gupfishy op 12-05-2024 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik ben er waarschijnlijk uit; ik ga een Nightborne warlock lvlen :)

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQOE6Y7pcM-HG18UKLRU0Z3Asj4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mH7hkZ8TQHgRZMQFKYp3sU97.png?f=fotoalbum_large

Yay evoker legendary klaar :) nu gelijk die bullions gebruiken om die upgrade te kopen.

En met bullions gelijk die upgrade gehaald + wat levels geupgrade

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ffekRh3zlqpsws7nJtsEHEdC_d4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JWdN9pkHD6GuYYYc5HpihMTE.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 13-05-2024 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 20:34

ScreamGT

joejoe

Kol Nedra schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 12:18:
@ScreamGT in Valdrakken heb je een npc die een weekly quest geeft, als je die complete kom je al heel ver voor upgraden van je gear. kan nu even niet bij mijn pc om te kijken hoe die npc heet....

edit: dit is hem
[Afbeelding]
Inmiddels ilvl 409! Ben bezig verder de compaign van Dragonflight te doen in Valdrakken, had deze nog niet afgerond. Ondertussen wel wat leuke drops uit Dungeons ontvangen. Raids nog niet kunnen doen, wachtijd is enorm lang.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-10 22:21
Gegroet mooie mensen,Iemand hier met Tank spec? die mij kan helpen ? met de 4 x weeky Mythic dungeons A.U.B ? op dit moment 446 iLvL ><

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Maastricht1990 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 17:34:
Gegroet mooie mensen,Iemand hier met Tank spec? die mij kan helpen ? met de 4 x weeky Mythic dungeons A.U.B ? op dit moment 446 iLvL ><
Ik zou aanraden maak gewoon je eigen groep.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:55
@Diigii Dit ben jij toch als Spriest eh? Heel toevallig tegengekomen op de Instagram van wowvendor ( vraag me niet hoe ik erbij uit kwam 8)7 )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJ-FHHBQRU8Jgx-9Mn6TdxwNjC4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iIxeIgrQIyOnKOigoFEjkpsG.png?f=fotoalbum_large

https://www.instagram.com...igsh=MThqcjNneDZ1bm9pag==

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:18
Kreekje schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 09:22:
@Diigii Dit ben jij toch als Spriest eh? Heel toevallig tegengekomen op de Instagram van wowvendor ( vraag me niet hoe ik erbij uit kwam 8)7 )
[Afbeelding]

https://www.instagram.com...igsh=MThqcjNneDZ1bm9pag==
Haha nooo way! Dat ben ik inderdaad met m'n Shadow Priest! :9 Nog nooit gezien dat iemand zoiets poste op een kanaal, wel grappig! (Was alweer vorige week met niet al te goede gear).

Thanks voor delen, wel leuk om te zien! :)

(waarschijnlijk gezocht op sexy priest gameplay, dan kom je er blijkbaar wel _O- )

[ Voor 5% gewijzigd door Diigii op 14-05-2024 15:30 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nzall
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7WiYnrk7jeek5n_f6mRn1XnoRwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zIiS82zCImeW3aHflbWdacit.png?f=fotoalbum_large

Hopelijk krijg ik morgen een 519 Ruby Life Pools trinket of een hero track broek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Ik hoop al een tijdje op trinkets. Gisteren maar snel even m0 Azure Vaults gedaan, want die dropt 2 van de 3 bis trinkets voor me die ik nog niet had. Win ik ze gewoon allebei in die run :D Toch maar mooi 2 515 trinkets uit een m0! Mijn andere bis trinket had ik ook al op champion track, dus max 515.

Maar morgen komt er een mooie mythic track trinket uit die vault! Met leech of avoidance! Echt waar...

Met die bullions en alle bronnen van heroic track gear is dit wel een raar season zo. Het is dat geen tijd heb voor dungeons farmen en dus crests en flightstones, maar anders zou ik nu al heel ver klaar zijn met gearen buiten de mythic track items.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Congrats, dat zijn de leuke runs :)

Uit AV heb ik een ook leuke trinket, dat ding doet zoveel damage dat ik 'm als healer ook draag in m'n runs 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOQy7kIFEVye5EMtFzt6ObjE1KM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0szSMJgENw7ufEPCriOapuzT.png?f=user_large
Dit was op een +10BH en dan zit die zelfs nog maar op Champion track 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:07
IntToStr schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:41:
Ik hoop al een tijdje op trinkets. Gisteren maar snel even m0 Azure Vaults gedaan, want die dropt 2 van de 3 bis trinkets voor me die ik nog niet had. Win ik ze gewoon allebei in die run :D Toch maar mooi 2 515 trinkets uit een m0! Mijn andere bis trinket had ik ook al op champion track, dus max 515.

Maar morgen komt er een mooie mythic track trinket uit die vault! Met leech of avoidance! Echt waar...

Met die bullions en alle bronnen van heroic track gear is dit wel een raar season zo. Het is dat geen tijd heb voor dungeons farmen en dus crests en flightstones, maar anders zou ik nu al heel ver klaar zijn met gearen buiten de mythic track items.
515 uit een m0? :? Dus m0 dropt hoger ilvl dan een +10? Zou mooi zijn... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Pyr0_ schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 00:29:
[...]

515 uit een m0? :? Dus m0 dropt hoger ilvl dan een +10? Zou mooi zijn... :9
Champion gear, dus 515 is uiteraard helemaal geupgrade tot max.
Pagina: 1 ... 37 ... 66 Laatste