Level 20 renown Plunderstorm... moet daar wat meer tijd in gaan steken.
[ Voor 8% gewijzigd door Replika90 op 08-04-2024 14:51 ]
Ik zoek eigenlijk nog een nieuwe guild op Twisting Nether. Stuur me een dm mocht je wat leuks weten!
Beroeps brabander
:fill(white):strip_exif()/f/image/sZbXi5mVVk68Z7h7drRBQVuc.png?f=user_large)
We zijn er bijna! zooo close. begint wel echt te frustreren die lange queues van Arena
- Nat Pagle fotograferen;
- Fishing dalies in Azure Span en Ohnaran Plains;
- 3 storms in Waking Shores en 1 in Plains;
- 65-tal kistjes in Reach;
- 2 soorten treasure in de Reach die ik nog niet geloot heb;
- een 35-tal scrolls in de Reach.
Mijn plan is om elke ochtend na het opstaan om 6u20 5-10 minuutjes te vliegen boven de Reach in War Mode om te zoeken naar kistjes, en voor de rest op de uitkijk staan voor de events die ik mis. Met een beetje geluk ben ik klaar voor Season 4 begint...
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
Yes heb ik ook last van. Hiervoor nooit gehad, zit eindelijk altijd op YouTube, twitch of internet op me tweede scherm. Heb 1x gehad dat heel me game vast hing.nzall schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:47:
Heeft er overigens iemand van jullie sinds 10.2.6 eigenlijk last van dat het spel soms voor een paar seconden bevriest als je eventjes naar je ander scherm klikt? Had daar vroeger geen last van, maar sinds 10.2.6 ineens wel...
Ik heb ergens op Reddit gelezen dat het een probleem is als de background FPS unlimited is en dat als je de max background FPS aanzet het zou opgelost zijn. heb het in ieder geval zelf nog niet voorgehad sinds ik dat heb aangezet op 60.Traeces schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 18:03:
[...]
Yes heb ik ook last van. Hiervoor nooit gehad, zit eindelijk altijd op YouTube, twitch of internet op me tweede scherm. Heb 1x gehad dat heel me game vast hing.
Zo dat is wel erg goed zeg, region nr1 en world nr4Enigmus schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:00:
Met nog enkele dagen te gaan voordat Break the Meta eindigt heb ik een milestone bereikt. Ik verwacht dat anderen mij zullen inhalen dus even een snapshot van de prestatie vond ik wel verdiend
[Afbeelding]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Nee joh, dit is Break the meta. Het is een mini toernooi voor de bottom/mid-tier specs die nauwelijks hogere keys kunnen pushen. Alleen de echte pro's met veel coördinatie kunnen misschien zulke hoge ogen gooien. Marksmanship hunter heeft als nadeel dat ze erg squishy zijn dus snel doodgaan door aoe. Daarbij is het een burst-spec. In hogere keys heb je meer sustained damage nodig. Als laatste nadeel is dat boss damage bizar slecht is. (twee-na-laatste in de charts)temp00 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 18:35:
[...]
Zo dat is wel erg goed zeg, region nr1 en world nr4![]()
Jij doet zeker keys van rond de +30?
:fill(white):strip_exif()/f/image/704I67ADhKDqvfMZoNSMpJoR.png?f=user_large)
Geloof niet dat er al daadwerkelijk een eind datum is aangegeven, maar er word geroepen dat het een event van 6 weken zou zijn. Dus nog 2.5 week als je daar van uit gaat.Traeces schreef op zondag 14 april 2024 @ 08:32:
Hoe lang duurt Plunderstorm nog ? Wil graag de mounts hebben, maar kan me echt niet motiveren voor deze game mode. 2 potjes en heb het dan wel weer gezien.
Wat blijft er nog over? Nat Pagle foto en fishing holes in Ohn'ahran Plains en Azure Span. Dat is alles. En daarvoor ben ik afhankelijk van de RNG van welke activiteiten het spel zal voorschotelen. Voor zover ik weet is de Nat Pagle WQ nog niet verschenen in de EU sinds patch 10.2.6, en minstens één van de fishing holes ook niet...
Volgens mij zou het tot seizoen 4 duren dus dan zou het 24 april ofzo zijn maar ik heb daar geen concreet antwoord van dus weet niet meer hoe ik daar op kwamTraeces schreef op zondag 14 april 2024 @ 08:32:
Hoe lang duurt Plunderstorm nog ? Wil graag de mounts hebben, maar kan me echt niet motiveren voor deze game mode. 2 potjes en heb het dan wel weer gezien.
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Je hebt als het goed is ook nog minimaal tijdens seizoen 4 de tijd.Beefhead schreef op maandag 15 april 2024 @ 09:39:
Is de Taivan mount nog te halen als je nu nog met de achievements moet beginnen? Als ik het goed begrijp heb je nog een week tijd? (speel alleen 's avonds een uurtje of 2 trouwens)
De kans bestaat dat je zelfs na de release van TWW nog tijd zult hebben. Ik denk niet dat deze achievement bedoeld is voor FOMO uitlokking zoals de vorige Back from the Beyond versie die Veilstrider gaf.Beefhead schreef op maandag 15 april 2024 @ 09:39:
Is de Taivan mount nog te halen als je nu nog met de achievements moet beginnen? Als ik het goed begrijp heb je nog een week tijd? (speel alleen 's avonds een uurtje of 2 trouwens)
- De infrastructuur voor deze in de battle.net client te zetten is afgelopen week toegevoegd;
- Holly Longdale, één van de Project Managers voor World of Warcraft, is deze week in Londen om te spreken met creators en de pers;
- Veel streamers hebben aangegeven dat ze deze week niet zullen streamen voor Woensdag;
- Dit is de laatste week dat TWW Alpha kan uitkomen volgens de aangekondigde roadmap.
Ah, definitieve antwoord is binnen: Tot 30 April, En vanaf deze Woensdag Double Xp!Traeces schreef op zondag 14 april 2024 @ 08:32:
Blijft toch jammer dat niet gewoon blijft. Ze willen het event wel laten terugkeren, maar de vraag is hoe we dan moeten wachten....Ischium schreef op maandag 15 april 2024 @ 19:15:
[...]
Ah, definitieve antwoord is binnen: Tot 30 April, En vanaf deze Woensdag Double Xp!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Break the Meta is afgelopen nu. Ben op plek #6 geëindigd worldwide van alle Resto Shamans.
Vind het eeuwig jammer dat we geen hogere Fall key hebben kunnen bemachtigen. Zelfs niet na een stuk of 10 keer de key rerollen.

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchy007 op 17-04-2024 17:06 ]
Ik zie nog steeds 5 uurDutchy007 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 12:56:
Voor degene die de Collectors Edition van The World Within willen bemachtigen; Over 5 minuten kun je hem kopen op de Blizzard Gear store.
:fill(white):strip_exif()/f/image/cv1HNyGkno1sxz4AYAlhZvtP.png?f=user_large)
Eerst stond er 12:00 CET. Daarna resette de klok, telde de klok op. Daarna begon weer een countdown (dus 13:00... weer niets en telde de klok op.
Nu lijkt het toch 19:00 te zijn
Kost €200 en shipping is daar nog €100 bovenop

Nu 200 eur de CE en maar liefst 100 voor shipping. In totaal 300 eur voor de CE plus levering what the

Wel bizar dat ze niet meer via resellers verkopen, dat was echt veel fijner.
Helaas maar weer besteld om de hele serie compleet te houden.
Had je de vorige niet gepreorderd met shipping van 15,50? Die heb ik namelijk toen ook al via Blizzard gekocht. Die resellers waren ze al van afgestapt.Jaer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:15:
Je hebt met die vorige nog geluk gehad, die had bij mij ook al 100 shipping helaas.
Wel bizar dat ze niet meer via resellers verkopen, dat was echt veel fijner.
Helaas maar weer besteld om de hele serie compleet te houden.
Nee ik kon echt kiezen tussen 100 standaard of nog meer voor "premium",Soulizer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:19:
[...]
Had je de vorige niet gepreorderd met shipping van 15,50? Die heb ik namelijk toen ook al via Blizzard gekocht. Die resellers waren ze al van afgestapt.
De invoice nog maar even gechecked of ik het niet verzonnen heb
En aan de andere kant die 15 year c.e. doos was nog het meest raar toch?
Zat helemaal geen expansion aan vast. Past niet bij de rest in de kast.. etc.
[ Voor 47% gewijzigd door Jaer op 17-04-2024 19:25 ]
Die Diablo 4 CE had ik niet meer gekocht, omdat daar geen eens de game inzat. Vond die CE wat karig worden. Van WoW heb ik wel alle CE's. Toch wel beetje een naai actie uit greed dat ze nu standaard 100 voor shipping vragen.Jaer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:23:
Haha nee dit is al even aan de hand. De diablo 4 co box had dezelfde shipping kosten.
Die 15 year box heb ik trouwens ook overgeslagen. Past inderdaad niet bij de hele reeks Ce boxen.
[ Voor 10% gewijzigd door Soulizer op 17-04-2024 19:27 ]
Ja helemaal mee eens en ze weten toch wel dat degene die de hele serie hebben deze ook wel kopen.Soulizer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:25:
[...]
Die Diablo 4 CE had ik niet meer gekocht, omdat daar geen eens de game inzat. Vond die CE wat karig worden. Van WoW heb ik wel alle CE's. Toch wel beetje een naai actie uit greed dat ze nu standaard 100 voor shipping vragen.
Dat bij D4 de game er niet bij zat was ook wat inderdaad. Had de CE ook wat later besteld toen ik uren in de game had zitten en dacht, ach waarom ook niet. En nu staat die doos mega in de weg door het formaat.
Diablo 3 CE plus RoS CE staat overigens wel nice in de kast. Op een andere plank dan de WoW Ce's uiteraard.Jaer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:28:
[...]
Ja helemaal mee eens en ze weten toch wel dat degene die de hele serie hebben deze ook wel kopen.
Dat bij D4 de game er niet bij zat was ook wat inderdaad. Had de CE ook wat later besteld toen ik uren in de game had zitten en dacht, ach waarom ook niet. En nu staat die doos mega in de weg door het formaat.
Is die Diablo 4 niet hetzelfde formaat als Diablo 3 boxen?
Nee totaal niet Als je d3 er reaper of souls rechtop naast elkaar zet heb je de doos van d4 ce te pakken.Soulizer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:30:
[...]
Diablo 3 CE plus RoS CE staat overigens wel nice in de kast. Op een andere plank dan de WoW Ce's uiteraard.
Is die Diablo 4 niet hetzelfde formaat als Diablo 3 boxen?
Aiya, das wel jammer dan voor het zicht op de hele collecties.Jaer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:33:
[...]
Nee totaal niet Als je d3 er reaper of souls rechtop naast elkaar zet heb je de doos van d4 ce te pakken.
Ik heb de WoW CE nu alsnog gepreorderd. Wil de collectie uiteraard compleet houden
Begin een bruin vermoeden te krijgen dat dit exact de reden is waarom de prijs zo belachelijk is, paar mensen in m'n guild die hem om exact de zelfde reden toch maar gekocht hebben.Soulizer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:42:
[...]
Aiya, das wel jammer dan voor het zicht op de hele collecties.
Ik heb de WoW CE nu alsnog gepreorderd. Wil de collectie uiteraard compleet houden
[ Voor 50% gewijzigd door Ischium op 17-04-2024 20:17 ]
Om een idee te geven van hoeveel verschil het maakt: ik had Plunderstorm enkel de eerste week gespeeld en maar 6 renown levels gehaald en het dan gewoon opgegeven. Ik heb deze avond 8 renown levels gehaald in 2 sessies van 4 renown 't stuk. Er spelen nu zoveel PvE focused spelers dat je vaker wel dan niet met rust wordt gelaten. Ik ben maar 1 match vlak naast een PvP speler geland, maar dat was snel voorbij en ik ben meteen de volgende match ingevlogen.
Al veel tier sets ook zichtbaar. Rogue is helaas afschuwelijk vind ik
Mooie gold sink ook erbij voor je warband

/f/image/f38SkQFTZC1Rh4cS02K3buDD.png?f=fotoalbum_large)
Schijnt het laatste tabje van die bank maar te zijn though
Hoop dat ze deze nog wat gaan verlagen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/iVL8nRhp1HjHl28WTxfcndb5.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 17-04-2024 23:13 ]
Ja inderdaad. Slaat helemaal nergens op die €100 shipping. Ik heb nu gewoon bij de UK store besteld.Ricmaniac schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:21:
Denk dat het een fout is eigenlijk hoor.. tenzij er andere invoer wetten zijn voor NL ofzomaar UK store is nog steeds maar 15 shipping.
Misschien komt er nog import en belasting bij aflevering bij, maarja, dat zien we dan wel weer.
Ik weiger om €100 shipping te betalen.
Precies wat ik gehoopt had
vooral met betrekking tot de PvP achievements.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik ben er ook enorm tevreden over. Het is leuk dat Blizzard beseft dat het spelen van alts voor veel mensen een belangrijk deel van hun ervaring is, en dat ze daar dan ook op inspelen.Ricmaniac schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:58:
Alle warband info maakt me wel echt vrolijk.
Precies wat ik gehoopt had![]()
vooral met betrekking tot de PvP achievements.
Heb wel wat models gezien maar lore etc vermijd ik maar als de pest
Ja ik laat t ook liggen maar.... veel jongeren spelen ook the game , vraag me daarom af hoe en waar die zoveel geld vandaan gaan halen.Zeror schreef op donderdag 18 april 2024 @ 09:07:
Die CE prijs is idioot gewoon. Wilde hem graag hebben, maar niet voor deze prijs.
Wow lijkt nu echt zo'n golddigger game, alles belachelijk duur
Hou er ook rekening mee dat spullen uit de UK er veel langer over doen om aan te komen.ph4nt0m schreef op donderdag 18 april 2024 @ 06:56:
Same here, die % btw, neem ik voor lief. Of jenword gematst.. we gaan t zien
Had laatst ook wat games via een shop daar gekocht, lag weken bij de douane.
Dat is maar 8333333334 mailtjes die je moet versturen tussen alts voordat je het er al uit hebt, valt wel mee allemaal. Lees: Ik blijf voorlopig wel mailen.Ricmaniac schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:11:
Erg veel War within nieuws op Wowhead nu omdat de alpha denk ik uit is. of iig te dataminen.
Al veel tier sets ook zichtbaar. Rogue is helaas afschuwelijk vind ikvergeleken met deze expansion.. lijkt er een beetje te veel op.
Mooie gold sink ook erbij voor je warband![]()
[Afbeelding]
Schijnt het laatste tabje van die bank maar te zijn thoughde andere tabs moeten veel goedkoper zijn.
Hoop dat ze deze nog wat gaan verlagen.
[Afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door Ischium op 18-04-2024 12:47 . Reden: Can't Math ]
Thanks, maar verder geen probleem, heb ook digitale versieJaer schreef op donderdag 18 april 2024 @ 12:12:
[...]
Hou er ook rekening mee dat spullen uit de UK er veel langer over doen om aan te komen.
Had laatst ook wat games via een shop daar gekocht, lag weken bij de douane.
Haha het gaat niet alleen om mail heIschium schreef op donderdag 18 april 2024 @ 12:39:
[...]
Dat is maar 8333333334 mailtjes die je moet versturen tussen alts voordat je het er al uit hebt, valt wel mee allemaal. Lees: Ik blijf voorlopig wel mailen.
Tevens makkelijk gebruik van gear en items etc. ik zie er in ieder geval flink de meerwaarde van. En gezien hoe makkelijk goldmaken is als je er wat tijd in stopt zijn de eerste paar tabjes easy worth it voor de QoL.
Die laatste laat ik sowieso zeker links liggen denk ik ja hahah. Moet nog 9.999.999 sparen voor het moment dat ze Zul Gurub tiger op de BMAH staat

Was ook maar een grapje.Ricmaniac schreef op donderdag 18 april 2024 @ 12:54:
[...]
Haha het gaat niet alleen om mail heje kan ook cratfen vanuit je bank reagents op alle characters. Dus je hoeft geen mats meer te sturen etc. Gewoon alles in die bank proppen en klaar.
Tevens makkelijk gebruik van gear en items etc. ik zie er in ieder geval flink de meerwaarde van. En gezien hoe makkelijk goldmaken is als je er wat tijd in stopt zijn de eerste paar tabjes easy worth it voor de QoL.
Die laatste laat ik sowieso zeker links liggen denk ik ja hahah. Moet nog 9.999.999 sparen voor het moment dat ze Zul Gurub tiger op de BMAH staat
En een hoop hoeft ook gewoon niet gedeeld te worden. Exotisch craft spul van 4 expansions terug voor dat ene quest item die niet meer relevant is ga ik echt niet een warbank slot voor opofferen. Dat ga ik wel mailen zodra het toevallig een keer relevant wordt. (Zo als de recipe voor de onyxian scale cloak, voor de meta achi chest te openen, of ore om old-naxx te unlocken enz.) Weggooien zeker niet, maar dat ligt ook nogsteeds meer dan prima in de bank van AH alt-nr 7.
Lekker vol stauwen met current content mats en gear, die warbank. En die 3mil voor de laaste twee slots lekker in je zak houden voor BAHM. Zo ben ik aan het sparen voor als er ooit nog een (nieuwe) AH mount komt.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 18-04-2024 13:24 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jDDPIRDMjeW6nfQ91nQlQSmQ.jpg?f=user_large)
Jammer dat die "nu al" weg gaat,
Maar Remix pandaria event kijk ik opzich ook wel erg naar uit.
Beta even gespeeld vorig weekend en is echt aanzienlijk anders dan de oude pandaria wat het juist tof maakt.
Vond het vooral vet dat de campaign toevoegingen heeft uit de moderne WoW. Zonder verder te spoilen ofzo werk je samen met Chromie en wat van die timemaster NPC's in dragonflight om bij Pandaria te komen etc. en ook in pandaria tijdens de main quest line heb je met hun soms interactie. Iets wat in de originele pandaria natuurlijk niet was.
Kan nu redelijk wat spelen. Maar overal algemeen door de week niet heel veel. Van mij mag nog wel maandje langer duren.Ricmaniac schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 22:58:
Ik speel af en toe nog steeds een potje plunderstorm ondanks dat ik allang 40 wasvind het oprecht leuk haha
Jammer dat die "nu al" weg gaat,
Maar Remix pandaria event kijk ik opzich ook wel erg naar uit.
Beta even gespeeld vorig weekend en is echt aanzienlijk anders dan de oude pandaria wat het juist tof maakt.
Vond het vooral vet dat de campaign toevoegingen heeft uit de moderne WoW. Zonder verder te spoilen ofzo werk je samen met Chromie en wat van die timemaster NPC's in dragonflight om bij Pandaria te komen etc. en ook in pandaria tijdens de main quest line heb je met hun soms interactie. Iets wat in de originele pandaria natuurlijk niet was.
Vind niet echt geweldig maar wil de mounts hebben.
Edit : de pagaai is binnen
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Ze zijn echt h e l e m a a l gek geworden. Ik spendeer die 200-300 euro wel aan iets anders.Zeror schreef op donderdag 18 april 2024 @ 09:07:
Die CE prijs is idioot gewoon. Wilde hem graag hebben, maar niet voor deze prijs.
De prijs is ook niet meer te verantwoorden.
En het probleem is; ze zullen ongetwijfeld weer veel over de toonbank gaan.
Geen WoW voor mij meer - daar ziet het naar uit helaas
Nou ja! Genoeg om op de PS5 te doen
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Je bent overigens niet verplicht om WoW enkel te spelen via de CE versie. Er zijn nog 3 andere versies die je gewoon zonder limieten kunt kopen en spelen.RustStorm schreef op zondag 21 april 2024 @ 17:40:
[...]
Ze zijn echt h e l e m a a l gek geworden. Ik spendeer die 200-300 euro wel aan iets anders.
Dat weet ik; maar speel het toch al een tijdje niet meer. Dit soort praktijken ben ik gewoon niet zo van.nzall schreef op zondag 21 april 2024 @ 17:47:
[...]
Je bent overigens niet verplicht om WoW enkel te spelen via de CE versie. Er zijn nog 3 andere versies die je gewoon zonder limieten kunt kopen en spelen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nee, idd. Ik ga wel voor de epic edition van 90 euro. Heb ik toch de digitale extraatjes. Ik wil eigenlijk alleen die CE voor het artbook, maar ik kan wel zonder. Die statue hoef ik niet.nzall schreef op zondag 21 april 2024 @ 17:47:
[...]
Je bent overigens niet verplicht om WoW enkel te spelen via de CE versie. Er zijn nog 3 andere versies die je gewoon zonder limieten kunt kopen en spelen.
Vorig jaar had je twee collector's edition (welliswaar zonder statue), maar dan was je om en nabij de €280,- (voor 2 stuks) kwijt en dan hield je nog geld over als je het vergelijkt met dit jaar. Nu heb je voor dit geld nog geen 1 collector's edition.RustStorm schreef op zondag 21 april 2024 @ 17:40:
[...]
Ze zijn echt h e l e m a a l gek geworden. Ik spendeer die 200-300 euro wel aan iets anders.
Ik was ook van plan om hem te kopen, maar ik en andere guildies hebben besloten om de Collector's Edition niet te kopen. Zelfs als je er twee koopt betaal je €150,- aan verzendkosten, dat zijn geen normale bedragen meer. Ik kan snappen dat de doos wellicht wat groter is dan vorig jaar, maar 5x een hoger bedrag voor het verzenden, nee bedankt
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Het ging mij ook om het artbook maar ook om de statue.Zeror schreef op zondag 21 april 2024 @ 18:02:
[...]
Nee, idd. Ik ga wel voor de epic edition van 90 euro. Heb ik toch de digitale extraatjes. Ik wil eigenlijk alleen die CE voor het artbook, maar ik kan wel zonder. Die statue hoef ik niet.
Maar €300 in totaal vind ik ook wel erg gortig!
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Schijnt dat dat event een week na 10.2.7 komt. Maar ben benieuwd wanneer 10.2.7 uberhaupt komt.
Over 2 dagen is het 10.2.7 toch? Of valt season 4 niet samen met 10.2.7?Ricmaniac schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:12:
Ik heb echt zin in die pandaria remix eventVolgens mij word dat echt leuk (voor mij persoonlijk) heb in die beta al heel even gekeken natuurlijk en merkte direct leuke dingetjes op maar ben benieuwd hoe veel tijd het in beslag gaat nemen naast de normale retail servers.
Schijnt dat dat event een week na 10.2.7 komt. Maar ben benieuwd wanneer 10.2.7 uberhaupt komt.
Zelf ook wel zin om die MoP remix te spelen! Vond dat een van de leukste expansions zelf. Vooral de raids erg goed.
Neen, 10.2.7 is iets anders dan season 4. Blizzard mikt op ongeveer 8 weken tussen patches, dus de verwachting is dat 10.2.7 ergens midden mei zal uitkomen.IntToStr schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:51:
[...]
Over 2 dagen is het 10.2.7 toch? Of valt season 4 niet samen met 10.2.7?
Zelf ook wel zin om die MoP remix te spelen! Vond dat een van de leukste expansions zelf. Vooral de raids erg goed.
https://twitter.com/Warcraft/status/1782455035768520939
Samengevat: 10.2.7 komt uit op 8 mei, dus 2 weken na S4, Pandaria Remix de week erna op 16 mei, met een globale release.
[ Voor 9% gewijzigd door nzall op 22-04-2024 20:17 ]
Gezocht op 2-2 in de premade dungeon groups (dat is key range +2). Gesigned voor een +2 Galakrond's Fall waarbij het tijdens het signen al opviel dat de groep score redelijk hoog lag voor een +2. Dat laatste gebeurt wel vaker aan het einde van het seizoen waarbij vrienden e.d. elkaars alt boosten dus ik dacht, het zal wel. Kom ik die groep binnen, iedereen ilvl 485+ en krijg ik gelijk een whisper van de healer "this is a free +20 boost run for you so don't worry too much if you die alot". Let wel, ik was ilvl402. Die dungeon start, en jahoor +20 ipv +2

[ Voor 58% gewijzigd door nzall op 23-04-2024 15:28 ]
Overigens op m'n healer waar ik zelf ook 20+ keys op doe kom ik ook wel eens van die josti's tegen die niet interrupten of niet helpen met de affix en dan is het voor mij heel simpel, dan komen ze op m'n PBL. Foutje maken geen probleem, ik ben zelf ook niet perfect, maar helemaal niet interrupten of helpen met de affix, dan mag je van mij wegblijven. Als ik dan een pug join waarbij iemand in zit die op m'n blacklist staat, krijg ik netjes een waarschuwing.
https://github.com/AlexOvares/Personal-Black-List-PBL
Tijdje geleden ook zo'n koekenbakker meegemaakt tijdens Incorpereal week. Die gast kreeg het voor elkaar om op een +23 Everbloom letterlijk 0 interrupts te doen (hij had geen interrupt gespecced). Ook maar 1 keer geholpen met de affix terwijl dat voor zijn class (WW) best makkelijk is met Paralyze. En dan op het eind "Wow, i didn't know WW pumps so hard". Echt.....
Kan nog alleen niet kiezen of ik nu weer door wil gaan met mijn Rogue of DK.
Vanavond gelijk met de guild de awakened Raid doen.
Sowieso is de M+ pool maar magertjes, en de raids waren ook geen Castle Nathria kwaliteit om het zo maar even te zeggen
Zie zelf nog wel wat in de MoP remix. Ga meteen de eerste week daar van missen, maar dat lijkt me wel leuk om weer opnieuw te kunnen doen, zeker die raids ook.
Maar uiteindelijk kun je dus heel veel items met die bullions kopen als ik het goed begrijp, dit seizoen. Heb zelf heel Shadowlands overgeslagen, dus dit systeem is nieuw voor me, maar dat voelt toch vreemd. Iedereen heeft na een x aantal weken dezelfde "speciale" items en verder kun je tier uit de vault/raid halen en paar crafted items voor de embellishments. Ach ja, we gaan het zien
Damage was goed als je vorige season gewoon gespeeld had.
https://gamerant.com/worl...hyr-other-classes-coming/
nu nog horen dat ipv een skinny Dracthyr dat je het ook een bulky Draythyr kan maken
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 25-04-2024 17:48 ]
nothing stops this train
Had hem nu alleen op mijn DH gedaan omdat ik nog de warglaives transmog moest maar wist niet dat die goeie gear daar dropte in timewalking haha.
Het was echt vet easy though. Dus gaan we ook nog even op mijn main doen.
De quest voor die raid geeft ook een Heroic raid kist.
Hoe bedoel je? Er zitten alleen maar 2h-weapons in al die rewards en kistjesnzall schreef op donderdag 25 april 2024 @ 23:21:
Let wel: ik geloof dat Timewalking uitrusting niet altijd geschikt is voor de catalyst. Dat van de 5 man content zeker niet, maat weet niet hoe het zit met de raid en kist uitrusting.
Volgensmij ben ik vervloekt, Vorig seizoen was alles Belts. Belts, belts, belts. Best in slot? juistem, crafted belt.

Ook de event is super handig, mocht het nog niet gezegd zijn, zeker aan te raden om de Timewalking quest + de Shattrath quest op te pakken om Illidan te killen. Beide quests kan je in de Black Temple doen. Met onze groep konden we de raid in +/- 30 minuten clearen, ging vlotjes.
Ook zijn wij van plan om MoP Remix te gaan doen, dus daar ook lekker Raiden en andere content doen. Het gaat nu al erg snel met Retail, wat op zich prima is
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Op zich grappig om weer een paar keer doorheen te lopen, maar had zelf vooral ook 'been there, done that'. Uiteraard zit het tot nu toe ook niet echt mee qua loot, dus hopelijk kan ik nog wat mooi spul in dungeons vinden later deze week
De kans dat het vol MoP remix gaat worden is toch iets groter...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:01
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dus al met al is het een leuk seizoen om doorheen te gaan, maar ik kan mij indenken dat voor mensen die echt toplevel niveau willen spelen en de vroige seizoenen hebben gedaan, hier wel snel klaar mee zijn.
Maar goed the war within laat dan ook niet zo heel lang op zich wachten volgens mij.
Begin van een seizoen is altijd een uitdaging voor me, gezien de tijd die ik gemiddeld beschikbaar heb in de avond. Ik loop daardoor altijd wat achter de meute aan qua score en dat maakt het vaak moeilijk om in groepen te komen en zo. Maar ja, hopelijk zijn er een paar guildies die een paar keys willen doen en dan verder eigen key spelen en dan komen we er uiteindelijk wel weer. Maar 8 dungeons in een week doen is meestal niet te doen.
Lijkt erop dat er ook een hoop Azure Vaults op het programma staat met 2 trinkets die ik wil hebben en Halls of Infusion voor mijn bis trinket. Al ga ik natuurlijk deze keer superveel geluk hebben en 1 van die trinkets gewoon meteen uit de vault halen!
Ik heb gisteren 2 alts naar level 70 gebracht die level 64 waren, door alleen maar die Bonus event Time walking dungeon te doen.
Het ging heel rap met levelen en ook al wat gear geloot
Nog niets veranderd, maar timewalking gaat altijd wel heel snel.rahd schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:17:
Weten jullie of er iets is veranderd aan de XP?
Ik heb gisteren 2 alts naar level 70 gebracht die level 64 waren, door alleen maar die Bonus event Time walking dungeon te doen.
Het ging heel rap met levelen en ook al wat gear geloot
- Community events
- 5 timewalking dungeon
- World boss
- Timewalking Illidan kill.
Maar kan nog steeds niet keizen met welke class ik dit seizoen wil spelen haha.
Ik wil niet weer 2 verschillende characters focussen voor PvE en PVP.
Wil dit seizoen gewoon 1 character doen eigenlijk.
Twijfel meest tussen Unholy DK wat mijn voornamelijk PvP character was vorig seizoen of mijn Rogue wat al 15 jaar mijn main is of Evoker.
Gezien nu zo ontzettend veel account wide word heb ik eindelijk het gevoel though dat ik "weg kan stappen" van mijn Rogue.
best-antique-bronze-bullion-purchases-for-all-classes-in-season-4
[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 30-04-2024 19:34 ]