Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch maar weer even de raid joinen deze week :P Wil die legendary proberen te krijgen op mijn DeathKnight.

Heb nu eigenlijk de intentie om toch nog met deze character dit seizoen proberen te PvP'en voor 1800 rating. Die armor set blijft gewoon zoo dik van DK dit seizoen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOda76TOBEoX4VW_2IFm6RHU4Hk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y0aP4OsKrNryd1GtA6sF9kZe.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'Hatching of the Hippogryphs', is dat een nieuw event ofzo? Komt op 23 febr.
Ik zie dat er wat Trading Post quests van zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 07:47
Dat event is er al een paar jaar. Is één van de microholidays die werden toegevoegd in Legion.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

endelijk new SSD binnen 990 pro 4Tb na dat mijn 980 pro 2Tb stuk ging bij new moederbord in bouwen 🫣

nu alles snel installeren zo klaar ben voor raid 😄 ik heb kopie gemaakt van WTF file en interface moet ik dan eerst addons downloaden voor dat ik oude WTF + interface file terug plaats of maakt niet uit ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Motaro schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:32:
endelijk new SSD binnen 990 pro 4Tb na dat mijn 980 pro 2Tb stuk ging bij new moederbord in bouwen 🫣

nu alles snel installeren zo klaar ben voor raid 😄 ik heb kopie gemaakt van WTF file en interface moet ik dan eerst addons downloaden voor dat ik oude WTF + interface file terug plaats of maakt niet uit ?
De interface folder is waar je Addons in zitten, dus gewoon bijde folders terug zetten en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
Met veel plezier speel ik met de followers in de dungeons. Maar merk toch iets op.

Ligt het aan mij of is dit geen manier om een alt te levelen van 60 naar 70.

Inmiddels met een char op level 64 aangekomen. Maar zonder rested xp schiet de levelbar echt niet op. Dan zit je zo op 10 dungeons voor 1 level. Met rested xp ongeveer 5 dungeons voor 1 level.

De dps followers maken er soms wel een puinhoop van. Ik weet je moet niet in vuur gaan staan, maar deze grapjassen blijven maar heen en weer rennen tijdens dps doen waardoor ze regelmatig te dicht bij andere vijandige groepjes komen met als gevolg dat het soms bijna een wipe is.

Ik smokkel en speel op mijn resto shaman dps rol en meerdere keren door mijn extra heals de tank gered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
fitznl schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:59:
Met veel plezier speel ik met de followers in de dungeons. Maar merk toch iets op.

Ligt het aan mij of is dit geen manier om een alt te levelen van 60 naar 70.

Inmiddels met een char op level 64 aangekomen. Maar zonder rested xp schiet de levelbar echt niet op. Dan zit je zo op 10 dungeons voor 1 level. Met rested xp ongeveer 5 dungeons voor 1 level.

De dps followers maken er soms wel een puinhoop van. Ik weet je moet niet in vuur gaan staan, maar deze grapjassen blijven maar heen en weer rennen tijdens dps doen waardoor ze regelmatig te dicht bij andere vijandige groepjes komen met als gevolg dat het soms bijna een wipe is.

Ik smokkel en speel op mijn resto shaman dps rol en meerdere keren door mijn extra heals de tank gered.
Neen, inderdaad. Het probleem is eigenlijk in tweevoud: enerzijds krijg je geen EXP rewards voor dungeon completion en random dungeon reward die je met player dungeons krijgt, wat samen ongeveer 3/4 is van de normale reward; En anderzijds is de mob EXP, de enige EXP die je dus krijgt, generfd met 20%. Dus je krijgt maar 20% van de normale reward van een random dungeon.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:58
Vanochtend heel vroeg wakker. Dus ben maar WoW gaan spelen.

Dungeon gedaan van Valentijns event. Dropte de mount *O* Die had een zeer lage droprate zag ik op wowhead dus helemaal happy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Traeces schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:44:
Vanochtend heel vroeg wakker. Dus ben maar WoW gaan spelen.

Dungeon gedaan van Valentijns event. Dropte de mount *O* Die had een zeer lage droprate zag ik op wowhead dus helemaal happy :9
De eerste poging van de reset op je account is 1% kans, wat de normale kans is voor zeldzame mounts. het zijn de pogingen erna die een kans van 1 in 3,333 hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

*O* Mythic Tindral is eindelijk dood *O*

Wat een boss!
Zoveel raid wipe mechanics, 1 foutje en het is over.

Nadat we vorige raid dag opeens van een 25% best pull naar 0.9% gingen is hij vandaag eindelijk neer gegaan.
Vorige keer nog een foute call van de RL om te zergen en de laatste orbs niet te vliegen moesten we vandaag opeens met een andere healer dan normaal starten. Dus we hadden verwacht dat het veel reprogressen zou worden.
Maar al snel kwamen we weer in P3, daar nog een 1.8% wipe doordat iemand vergat op het laatst te vliegen was het enkele pulls later alsnog voor elkaar.

Heeft die jongen netjes gedaan, Mythic Tindral neer in 26 pulls totaal :o

Hype :D nu op naar Fyrakk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo vorige reset een zwak momentje gehad en de sub weer aangezet (ook voor de love rocket natuurlijk :P ). Deze keer m'n Holy Priest maar eens uit de kast gehaald. Wil eigenlijk Feral spelen maar geen zin meer om queue simulator te spelen :(

Wel lekker weer om zo laat te beginnen in het seizoen. In 2 weken tijd KSM en KSH en de eerste +20 ook alweer in de pocket. Fijn ook om als healer zo snel in groepen te komen. Ik krijg de indruk dat de gemiddelde rating ook iets hoger ligt dit seizoen, eens kijken hoever ik het dit seizoen nog kan schoppen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:17:
Zo vorige reset een zwak momentje gehad en de sub weer aangezet (ook voor de love rocket natuurlijk :P ). Deze keer m'n Holy Priest maar eens uit de kast gehaald. Wil eigenlijk Feral spelen maar geen zin meer om queue simulator te spelen :(

Wel lekker weer om zo laat te beginnen in het seizoen. In 2 weken tijd KSM en KSH en de eerste +20 ook alweer in de pocket. Fijn ook om als healer zo snel in groepen te komen. Ik krijg de indruk dat de gemiddelde rating ook iets hoger ligt dit seizoen, eens kijken hoever ik het dit seizoen nog kan schoppen.
En was de love rocket gelukt?

Ik weer 60-70 attempts er bij in mijn rarity maar geen luck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ricmaniac schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:04:
[...]

[...]
Natuurlijk!.......niet ;P Elke dag op 7 chars geprobeerd. Maar ik vind het niet zo heel erg. Sommige dingen mogen van mij (redelijk) zeldzaam blijven.

Volgend jaar gaat die voor ons droppen ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik heb dit jaar een 20-tal pogingen gedaan. Ik heb voor mezelf de optelsom gemaakt dat de 30 uur die ik nodig zou hebben om elke dag 30 characters door de dungeon te jagen over de 2 weken dat het event beschikbaar is mij meer waard zijn dan een 14% kans op een +1 op mijn mount teller. Dus ik heb in de plaats gewoon elke dag op mijn main het gedaan plus nog eens op een 6-7 tal voor de andere cosmetics.

[ Voor 22% gewijzigd door nzall op 20-02-2024 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
JBplap schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:48:
*O* Mythic Tindral is eindelijk dood *O*

Wat een boss!
Zoveel raid wipe mechanics, 1 foutje en het is over.

Nadat we vorige raid dag opeens van een 25% best pull naar 0.9% gingen is hij vandaag eindelijk neer gegaan.
Vorige keer nog een foute call van de RL om te zergen en de laatste orbs niet te vliegen moesten we vandaag opeens met een andere healer dan normaal starten. Dus we hadden verwacht dat het veel reprogressen zou worden.
Maar al snel kwamen we weer in P3, daar nog een 1.8% wipe doordat iemand vergat op het laatst te vliegen was het enkele pulls later alsnog voor elkaar.

Heeft die jongen netjes gedaan, Mythic Tindral neer in 26 pulls totaal :o

Hype :D nu op naar Fyrakk
Grats! Vond het wel een mooie boss op zich, maar net iets teveel raid 1-shot mechanics wat mij betreft. Wij zitten nu op zo'n 220 M Fyrakk pulls, stuk leukere fight, veel succes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11:34
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:04:
[...]

Ik weer 60-70 attempts er bij in mijn rarity maar geen luck :P
Bij mij eindelijk gelukt na al die jaren... avond's dacht ik laat ik maar eens de 1e keer eens op mijn priest die dungoen event doen, want blijkbaar heeft zij altijd geluk met mount drops en tadaa.....

Zo blij dat ik een screenshot op mijn whatsapp heb gezet en dat blijft een tijdje daar hahah ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cn2NLbnb95hXyi_yxXppEvbUxdI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3i3pMXTAZLsWBEeKiJTisZ8P.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 15:24
Hier ook vorige week de Heartbreaker kunnen looten eindelijk.
Ook genoeg tokens om die Heartseeker ray te kopen en met wat alts het andere spul te kopen in ieder geval :)

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 12:11
goedendag, is het nog steeds zoveel werk om die allied races vrij te spelen of gaat dat nu inmiddels makkelijker?

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11:34
BruntFCA schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:33:
goedendag, is het nog steeds zoveel werk om die allied races vrij te spelen of gaat dat nu inmiddels makkelijker?
Goedemorgen

Blijkbaar is het heel makkelijk geworden
Als je even zoekt how to unlock allied races in wow vind je veel
en 1 youtuber zei dit (zie plaatje)
Succes en veel plezier :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60iry36T5OnKVcBModDq7SeS5qA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UHsqsa08SnQwqo7Z74t2WleN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoppa alle +20 portals ook weer in de pocket. Laatste dungeon was een +20 EB met een tank die een ilvl van 460 had van ;( Gelukkig begreep die tank wel enigszins waar hij mee bezig was maar dat was echt hard werken om te healen.

Gister iets gedaan wat ik eigenlijk bijna nooit doe, een dungeon vroeg verlaten. Was op +20 Murazond's Rise en op die eerste trash moet je echt Corroding Volley kicken. Ook niet zo'n onmogelijke opgave met 4 melee's zou je zeggen. Eentje ging er af, daarna nog een, gevraagd om volley te interrupten, daarna nog 2 en bij die laatste was ik het wel zat en ben er uit gegaan. Niet helemaal netjes maar als dat zo vroeg in de dungeon al mis gaat, is de kans groot dat het de rest van de dungeon huilen met de pet op is. Gelukkig daarna een goede groep gehad waarbij er geen één af ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Loamm Niffen eindelijk renown 20. Nu nog anderhalf level iskaara tuskarr dan heb ik alle main factions op het hoogste level.

Ga met nieuwe expansion voor het eerst voor een andere main. Denk dat ik Lock of Shaman ga spelen, nu al vanaf WOTLK dk en wil een keer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff ik heb maar geen geluk met mijn legendary voor mijn DK. al 9 weken geraid waarvan 2 zelfs op HC en Normal volgens mij.. misschien wel 3. maar mag niet baten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:51:
Pff ik heb maar geen geluk met mijn legendary voor mijn DK. al 9 weken geraid waarvan 2 zelfs op HC en Normal volgens mij.. misschien wel 3. maar mag niet baten XD
LFR heeft een ZEER lage drop rate, zelfs na de recente drop chance buff (die overigens geen impact had op LFR). Ik denk dat je beter probeert om een vaste heroic group te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:23
Ik heb de legendary afgelopen woensdag geloot, met 1 Normal en 6 Heroic kills van Fyrakk. Niet zoveel imo.
Het is mijn alt en een aantal mains (met bijv. 7 normal en 11 HC kills) hebben hem ook nog steeds niet. Waarschijnlijk gaan die hem a.s. woensdag wel looten gezien de drop chance buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:40:
[...]

LFR heeft een ZEER lage drop rate, zelfs na de recente drop chance buff (die overigens geen impact had op LFR). Ik denk dat je beter probeert om een vaste heroic group te vinden.
ik zei ook niks over LFR toch :P heb 9 keer op HC en 2 of 3 weken ook nog op normal er bij naast HC gedaan. Misschien had ik het anders moeten formuleren.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 26-02-2024 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:59:
[...]

ik zei ook niks over LFR toch :P heb 9 keer op HC en 2 of 3 weken ook nog op normal er bij naast HC gedaan. Misschien had ik het anders moeten formuleren.
De manier waarop je het verwoordde deed mij denken dat je het 9 keer op LFR gedaan had en dan nog een paar keer op heroic en normal.

maar het maakt niet uit of je het naast Heroic ook nog eens op normal doet. De kans dat je het krijgt is altijd gebaseerd op de moeilijkste raid waarop je het doet, ongeacht in welke volgorde je het doet: als je eerst normal doet is de heroic drop chance lager, en als je het eerst op heroic doet heeft heroic de volledige drop chance en heeft Normal geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:17:
[...]

De manier waarop je het verwoordde deed mij denken dat je het 9 keer op LFR gedaan had en dan nog een paar keer op heroic en normal.

maar het maakt niet uit of je het naast Heroic ook nog eens op normal doet. De kans dat je het krijgt is altijd gebaseerd op de moeilijkste raid waarop je het doet, ongeacht in welke volgorde je het doet: als je eerst normal doet is de heroic drop chance lager, en als je het eerst op heroic doet heeft heroic de volledige drop chance en heeft Normal geen kans.
Oh wauw dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dus alleen heroic volstaat dan.
Naja goed om te weten nu. Niet meer onnodig time wasten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
https://www.warcraftlogs....#fight=1&type=damage-done

Ik heb blijkbaar vorige week een 98% ilvl parse gehaald op Fyrakk heroic in een pug. Was zelf al verbaasd dat ik 2de was in damage toen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:12
lol top 10 van die is paladins en warriors ! Niet eens 1 hunter..

[ Voor 19% gewijzigd door JinShepard op 26-02-2024 15:53 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
JinShepard schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:53:
lol top 10 van die is paladins en warriors ! Niet eens 1 hunter..
dat is te verwachten. Fyrakk heeft echt niets voor Hunters: boots die niet BiS zijn en een D tier trinket met procs die niet triggeren voor pets. Misschien als je Survival speelt de polearm, maar survival is één van de minst populaire specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

In 3 weken tijd van ilvl 420 naar ilvl 484. Gaat lekker snel :) Ik hoop dat ik nog 3K kan aantikken dit seizoen, dan is m'n doel bereikt en kan ik m'n sub voor eeuwig stoppen :P

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 28-02-2024 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
temp00 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 21:06:
In 3 weken tijd van ilvl 420 naar ilvl 484. Gaat lekker snel :) Ik hoop dat ik nog 3K kan aantikken dit seizoen, dan is m'n doel bereikt en kan ik m'n sub voor eeuwig stoppen :P
Of toch tenminste tot de herfst wanneer The War Within uitkomt. Ben echt benieuwd naar wat Chris Metzen kan doen in zijn nieuwe functie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Alle main factions op max renown ( eindelijk ).
Lading aan mounts er bij, op naar de 350 :)

Nu vooral alts levelen en kijken welke class ik als main ga spelen in de nieuwe expansion.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Was nog flink zwoegen door 1-shot mechanics maar wel gelukt. Blij met het resultaat, zelfs nog m'n BiS heroic tank trinket/wapen naar mythic kunnen upgraden in 1 kill.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEoLC-YExD1ID5yujS7KgdKUuYU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ka6cN7Dfam0HE1OXf68WeMVZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Met matige Holy Priest gameplay 8) me uiteindelijk omhoog weten te puggen naar het doel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hfC8k6_LYCDMQm4XP_t8xhDahbI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o0AbykJOxaXe6dzwrgE9Z47m.png?f=user_large
en daarmee vind ik het voor de hogere keys voorlopig ook wel even mooi geweest. Wel blij dat die in de pocket is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz. hele mooie mythic score :) ik ben eigenlijk altijd de motivatie kwijt na 2000 rating :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog steeds bezig met mijn DK de legendary te krijgen maar wil niet lukken.

Tegelijkertijd wil ik met hem nog 1800 rating halen maar heb even een break van wow eigenlijk op heroic raid na.

Die rating gaat me nog wel lukken voor PvP denk ik. Dat moet gewoon voor die armor set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks! Ja dat is wel een uitdaging om in M+ gemotiveerd te blijven.

Volgens mij heb je nog zat tijd om die rating te halen, iig denk ik nog 1-1.5 maand ;) Die legendary mats zijn trouwens wel weer ernstig duur zeg. Lekker voor Blizzard natuurlijk, kunnen ze flink tokens verkopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 18:15:
Thanks! Ja dat is wel een uitdaging om in M+ gemotiveerd te blijven.

Volgens mij heb je nog zat tijd om die rating te halen, iig denk ik nog 1-1.5 maand ;) Die legendary mats zijn trouwens wel weer ernstig duur zeg. Lekker voor Blizzard natuurlijk, kunnen ze flink tokens verkopen :(
Ja ik heb me daar helemaal niet in verdiept nog eigenlijk XD misschien wil ik het wel helemaal niet doen haha... me DK is niet eens mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Blijft wel leuk natuurlijk een legendary maar als het niet je main is zou ik het ivm de kosten heroverwegen 😜Grote kans dat je over 1-2 maanden een wapen kan krijgen wat bijna even sterk is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NaXKeCWNbehrHjdna05kCEgOzqw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PaRqXB9GF0cBmJ6VcTJFdXXb.png?f=user_large

Nog 1 kaartje dan heb ik alle heartstone event achievements complete :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 49% gewijzigd door Zeror op 19-03-2024 17:01 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-10 19:55
Promosing! hoe laat komt dit online vandaag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
Keesknd schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 17:52:
[...]

Promosing! hoe laat komt dit online vandaag?
Dit komt in de EU morgen pas uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Allemaal hype lopen bouwen voor 10.2.6 en dan kom je met een BR mode aan die je apart moet installeren.
Wat een teleurstelling dit, zeker met hoe pvp in WoW is :P
Zal niet veel gaan doen met S4, dat is zeker, gezien de M+ pool enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Akaendra schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:19:
Allemaal hype lopen bouwen voor 10.2.6 en dan kom je met een BR mode aan die je apart moet installeren.
Wat een teleurstelling dit, zeker met hoe pvp in WoW is :P
Zal niet veel gaan doen met S4, dat is zeker, gezien de M+ pool enzo.
Je moet hem enkel apart installeren als je enkel Classic speelt. Als je retail speelt is de modus inbegrepen.

Ik ben overigens blij dat ze deze modus toevoegen, niet zozeer vanwege WAT de modus is, maar eerder omdat ze het aandurven om te experimenteren en nieuwe dingen te proberen. En ik ben een streamer aan het kijken en het ziet er best wel een leuke modus uit. Ik ga na mijn werk een paar uurtjes proberen. Ik moet toch sowieso deze modus spelen omdat er 3 mounts aan gekoppeld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus iets wat ik in de gaten ga houden. Ik vind Dungeons niets meer aan sinds de timers en de 'competitie' vibe erbij. Als dit goed in elkaar zit in de praktijk en niet de zoveelste verandering die uiteindelijk net niet is kan ik zomaar terug komen. :P
Ik blijf wachten op een WoW die de balans weet te vinden tussen classic en nu.

edit: nvm, M0 weekly lockout blijft, dus geen serieus endgame alternatief voor wie geen timer wil.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2024 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oke k snap de haat niet zo op die BR modus :P ik vind dit echt leuk gedaan. Je hoeft niks extra's te downloaden. het zit gewoon in de client van retail.

speel normaal redelijk wat battle royales dus ben er ervaren mee en die vibe krijg ik gewoon een beetje :P het is een leuk extra'tje en denk goed dat het tijdelijk is.

Zie mezelf wel die renown track completen met dit :)

[ Voor 42% gewijzigd door Ricmaniac op 20-03-2024 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop persoonlijk dat Blizzard hier mee aan het experimenteren is hoe WoW kan zijn met minder spells en abilities om de game toegankelijker te maken. Dit was diverse spelers, inclusief grote streamers zoals Asmongold, al lange tijd roepen. Het spel is tegenwoordig alles behalve toegankelijk voor nieuwe spelers of terugkerende spelers. Een rigoureuze verandering is zeer hard nodig op dit vlak.

Mijn advies:
  • Per class max. 6-8 basis spells/abilities (eventueel keuze uit meerdere) en max. 4-6 extra abilities vanuit talents. Dat zou dus 1 volle actionbar betekenen wat meer eenvoud moet brengen en tegelijkertijd ook meer RPG terug in Warcraft. Spelers kunnen dan door keuze uit spells weer meer uniek zijn.
  • Grens tussen dungeons en raid dungeons weghalen. Maak het dusdanig dat je elke dungeon kan doen met elke groepsgrootte van 2 tot 40. De tech is er al hiervoor. En dat je voor elke dungeon een moeilijksgraad kunt kiezen van Normal, Heroic of Mythic.
  • Pas LFD/LFR aan, zodat je de party search kunt aanzetten bij de meeting stone en niet langer meer via de de LFD/LFR menuutje.
  • Aantal spelers tegelijkertijd zichtbaar per phase/world vergroten. MMO gevoel hiermee terugbrengen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-03-2024 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Die laatste 2 vind ik niet echt geschikt voor de moderne versie van WoW. LFD/LFR aanpassingen lijken mij geen meerwaarde te geven tenzij je ook meeting stones in de steden plaatst. Vroeger moest je voor PvP op die manier queuen, dus door naar de battlemasters te gaan aan de instance portals, en dat was een hele heisa. En dat "aantal spelers tegelijkertijd zichtbaar verhogen" is een ramp voor server performance, gaat alleen maar meer lag veroorzaken. Het spel stort nu al ineen bij meer dan 40 spelers in een bepaald gebied.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik geloof ook niet dat ik fan ben van minder spells. Het zijn er volgens mij al een stuk minder dan vroeger en met veel spells werken brengt voor mij uitdaging, diepgang en een vorm van skill expression. Het blijft tenslotte ook een MMO. Voor nieuwe spelers kan het inderdaad wat hoogdrempelig lijken maar aan de andere kant, als je als nieuwe speler van 1-70 levelt, begin je maar met 1 of 2 spells en loopt dat langzaamaan op (zat tijd om te wennen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Daar ben ik het ook mee eens. Wat ik wel vind is dat alle specs zogenaamde "low intensity" builds moeten hebben als een alternatief voor spelers die niet uit de voeten kunnen met veel knoppen, het zij vanwege een beperking, het zij vanweg ouderdom, hetzij vanwege voorkeur. Die builds moeten dan gebalanced zijn dat ze minder DPS doen dan de meta builds wanneer ze optimaal gespeeld worden, maar wel competitief zijn met de complexere meta build die slecht gespeeld wordt.

Want ik heb echt de indruk dat de community VEEEEEEEEEEEEEEEL te veel nadruk legt op "git gud", zelfs voor spelers voor wie dat slecht advies is. Er zijn veel spelers die gewoon niet in staat zijn om beter te worden of niet beter willen worden, en voor die spelers is een extra passieve build zonder al te veel procs en actieve abilities veel realistischer dan de met builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:50:
Die laatste 2 vind ik niet echt geschikt voor de moderne versie van WoW. LFD/LFR aanpassingen lijken mij geen meerwaarde te geven tenzij je ook meeting stones in de steden plaatst. Vroeger moest je voor PvP op die manier queuen, dus door naar de battlemasters te gaan aan de instance portals, en dat was een hele heisa. En dat "aantal spelers tegelijkertijd zichtbaar verhogen" is een ramp voor server performance, gaat alleen maar meer lag veroorzaken. Het spel stort nu al ineen bij meer dan 40 spelers in een bepaald gebied.
Vroeger moest je naar een meeting Stone om mensen te summonen voor je dungeon run. Tegenwoordig heeft zo'n meeting stone ook niet echt meerwaarde meer. Dit lijkt een goede manier om spelers weer uit de steden te halen zonder het systeem helemaal weg te doen. WoW is geen click & waiting simulator en daar lijkt het wel op als mensen alleen maar in de steden blijven hangen wachtend tot ze ergens aan kunnen deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Zeror schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:23:
[...]

Vroeger moest je naar een meeting Stone om mensen te summonen voor je dungeon run. Tegenwoordig heeft zo'n meeting stone ook niet echt meerwaarde meer. Dit lijkt een goede manier om spelers weer uit de steden te halen zonder het systeem helemaal weg te doen. WoW is geen click & waiting simulator en daar lijkt het wel op als mensen alleen maar in de steden blijven hangen wachtend tot ze ergens aan kunnen deelnemen.
Ik summon nog elke keer mensen met zo'n meeting stone.

Het voordeel dat "LFG/LFR van overal" heeft is dat ik gewoon kan blijven spelen terwijl ik in de queue zit. Ik wil echt niet dat als ik Uldaman wil doen voor een bepaalde mog dat ik daarvoor eerst naar Badlands moet gaan zodat ik daar op een doodad kan klikken voor de queue te kunnen joinen. dat is echt ZWAAR verouderde gameplay die niet meer thuishoort in een modern spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:48:
dat is echt ZWAAR verouderde gameplay die niet meer thuishoort in een modern spel.
In een capital blijven hangen tot de queue ping zegt, is helemaal geen gameplay. Gamebreaking zou ik zelfs durven zeggen. Dus naar een meeting stone toe moeten om een queue te activeren is al beter wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voor Mythic+ worden die summoning stones, dus bij de dungeons zelf, nog altijd gebruikt omdat je daar geen queue systeem hebt. Kijk maar eens bij de stones van de dungeons die nu in de pool zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Geef me dan lonende redenen om niet in de capital te hangen, in plaats van arbitraire beperkingen toe te voegen aan wat ik waar mag doen. Er zijn momenteel echt NUL redenen als iemand die group PvE content doet om de capital te verlaten behalve om naar je raid te gaan. Breng dan een moderne versie terug van world buffs: Als je iets doet aan de meeting stone en dan de dungeon complete krijg je voor de rest van de dag een buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:23
nzall schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:02:
Geef me dan lonende redenen om niet in de capital te hangen, in plaats van arbitraire beperkingen toe te voegen aan wat ik waar mag doen. Er zijn momenteel echt NUL redenen als iemand die group PvE content doet om de capital te verlaten behalve om naar je raid te gaan. Breng dan een moderne versie terug van world buffs: Als je iets doet aan de meeting stone en dan de dungeon complete krijg je voor de rest van de dag een buff.
Zoals temp00 hierboven ook aangeeft zul je voor de mythic+ dungeons ook gewoon moeten vliegen tenzij je een portal hebt. Dus het is echt niet alleen de raid. Dat is toch de meest gespeelde group pve content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
persoonlijke puntjes dan voor mij.

- LFD/LFR gewoon laten zoals het is. Niets meer tedious dan met een alt bezig zijn om dan eerst naar de dungeon te moeten om te queuen.
- Talent systeem mag wat mij betreft echt weg, gewoon een paar baseline class/spec spells en daarmee het gewoon doen. Iedereen speelt toch elke spec volgens de min/max methode als je een beetje raider bent of M+ doet.
- M+ Affixes gewoon allemaal weghalen, ook tyrannical/fortified. Huidige affixes doen eigenlijk helemaal niets leuks en zijn er m.i gewoon om te frustreren. Meeste huidige dungeons hebben ook al mechanics genoeg om affixes helemaal redundant te maken.
- Even blijvende op M+, superoude dungeons gewoon helemaal niet meer in de rotatie. Throne of the Tides/Vortex Pinnacle zijn gewoonweg te oud en dat was heel goed te zien in de afgelopen seizoenen
- Minder, en dan bedoel ik ook echt veeeel minder timegaten/cappen. Als mensen hardcore willen grinden, waarom niet. Dat timegaten lijkt voor mij echt teveel op mensen zo lang mogelijk hun subscriptiongeld te innen en meer niet.

Zo zou ik het zelf graag zien, maar S4 gaat weinig te bieden hebben naast Fated raids eerlijk gezegd. Portals heb ik allemaal al dus daar hoef ik niet meer naar te kijken. Meeste DF dungeons zijn ook niet super geweldig op een Ruby Life Pools/Algathar Academy na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmateurVinoloog
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:42
temp00 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 12:32:
Ik geloof ook niet dat ik fan ben van minder spells. Het zijn er volgens mij al een stuk minder dan vroeger en met veel spells werken brengt voor mij uitdaging, diepgang en een vorm van skill expression. Het blijft tenslotte ook een MMO. Voor nieuwe spelers kan het inderdaad wat hoogdrempelig lijken maar aan de andere kant, als je als nieuwe speler van 1-70 levelt, begin je maar met 1 of 2 spells en loopt dat langzaamaan op (zat tijd om te wennen dus).
Probleem is wel dat de leveling experience helemaal niet goed 'leert' hoe je spells gebruikt. Dat leer je pas vanaf Mythic. Voorbeeld, Preservation Evoker. Eigenlijk draait die er grotendeels op dat je ten alle tijden met Echo je healing output vergroot. Had ik tot Mythic/PvP totaal niet door, vond het maar een slappe spell. En er gebeurt eigenlijk nooit genoeg damage in de dungeons daarvoor om daar echt last van te krijgen. Die build-up mag wat mij betreft wel iets straffer, want het lastig om het echt goed te leren. Ik vind het heel goed dat ze dadelijk Heroic = Mythic 0 doen, want Heroic is gewoon te makkelijk.

Over de hoeveelheid spells ben ik het gedeeltelijk met je eens; ik heb een tijdje healer geprobeerd te spelen (met alle healer classes) en ik vind het zelf echt veel te veel buttons en irritante spell combi's die je moet maken. Dit geldt voor praktisch alle Healer en DPS klasses/specs. Uiteindelijk ben ik teruggegaan naar tanken (Blood DK), omdat je dan in ieder geval niet zo ontiegelijk veel knoppen hebt. Het mag allemaal wel een tandje minder i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja dat is helemaal waar wat betreft die dungeons en dat is al heel lang een probleem (althans ik vind het wel een probleem), maar dat heeft niet zozeer te maken met de hoeveelheid spells maar meer met andere zaken. Zelfde voor die Echo's, dat is gewoon class kennis waar je je over in moet lezen of waar je een guide over kan bekijken. Ik ben trouwens nu ook een beetje een Prevoker aan het gearen in M+ en ik moet af en toe uitkijken dat ik niet in slaap val :z, echt heel anders dan dat ik gewend ben. Maar het is wel een hele unieke class/spec, dat hebben ze dan wel weer leuk gedaan.

Het is los van de dungeons en leveling experience ook een lastige kwestie wat betreft de hoeveelheid spells. Persoonlijk vind ik niet dat je dit bij spelers weg moet nemen omdat er misschien spelers in de playerbase zijn die moeilijk met zo'n hoeveelheid om kunnen gaan. Waarom zeg ik dat? Buiten m'n eerder genoemde persoonlijke redenen, ten eerste omdat het een MMO is, dat is nogal een dooddoener dus til daar niet te zwaar aan, maar ten tweede omdat er zat content in de game is waarbij het echt geen reet uitmaakt of je bepaalde spells nu wel of niet op je bar hebt staan. Denk aan bijv. open world, LFR, normal raid, heroic dungeons of lage mythic dungeons. Daarnaast is er ook gewoon keuze om het met minder spells te doen, spelers kunnen namelijk altijd wel kiezen voor een paar talents die passief ipv actief zijn en dus geen slot op je actionbar vereisen. Nu heb ik wel makkelijk praten omdat ik met een Naga speel maar ik denk dat je echt uit moet kijken dat je het spel niet te makkelijk maakt.

Om even een voorbeeld erbij te pakken van jouw healers en teveel buttons: ik doe graag M+, daarbij hoort ook dat ik, als de momenten zich daarvoor lenen, als healer zoveel mogelijk damage doe. Dit betekent dus 4-5 extra buttons die ik moet gebruiken en binden. Ik hoéf het echter niet te doen, maar ik doe het wel omdat ik de keuze maak die content te spelen. Mensen die hier niet van houden, hoeven die content niet te spelen of ze kunnen het spelen op andere manier en/of lager niveau. Misschien iets te simpel gedacht hoor maar zo sta ik er een beetje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Wat dat laatste betreft over damage in dungeons: ik heb gemerkt dat als je daar een probleem hebt met teveel knoppen, dat je dan eigenlijk best een Resto Druid speelt. Die doen namelijk aan Catweaving, en dat betekent dus dat die hun DPS knoppen op dezelfde keybinds kunnen als hun voornaamste healing knoppen. Ik was daar eerst een beetje behoedzaam over, maar ik heb toch gemerkt uiteindelijk dat Resto Druid voor mij een veel aangenamere healer is in veel content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:24

avotar

P0werd by Black Coffee

Akaendra schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:14:

- Even blijvende op M+, superoude dungeons gewoon helemaal niet meer in de rotatie. Throne of the Tides/Vortex Pinnacle zijn gewoonweg te oud en dat was heel goed te zien in de afgelopen seizoenen
ik zou juist graag de nog veel oudere terugzien. Deadmines M+ of Argent Tournament.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
avotar schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:09:
[...]

ik zou juist graag de nog veel oudere terugzien. Deadmines M+ of Argent Tournament.
Deadmines is ook een Cataclysm dungeon. En Argent Tournament (je bedoelt daarmee waarschijnlijk Trial of Champions?) zou nog erger zijn dan Violet Hold of Black Morass voor M+. Zoveel RP en wachten, daarnaast een lang voertuigenstuk en absurd weinig trash. Er zijn letterlijk 6 trash packs in die dungeon, en 3 ervan doe je op een voertuig één na één en de drie andere komen tegelijk de kamer binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 20:18
Ik ben nu renown 5 in Plunderstorm, maar ik geef het op. Echt een kansloze gamemode en gewoon niet leuk om te spelen. Zonde van mijn tijd. Vind de mounts en transmogs wel mooi, maar niet genoeg om iets te doen wat ik niet leuk vind om te doen. Ze moeten de rewards met 500% omhoog gooien, dan wil ik er nog wel wat tijd insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Dutchy007 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:11:
Ik ben nu renown 5 in Plunderstorm, maar ik geef het op. Echt een kansloze gamemode en gewoon niet leuk om te spelen. Zonde van mijn tijd. Vind de mounts en transmogs wel mooi, maar niet genoeg om iets te doen wat ik niet leuk vind om te doen. Ze moeten de rewards met 500% omhoog gooien, dan wil ik er nog wel wat tijd insteken.
Ze hebben blijkbaar vanacht de rewards nog stevig gebuffed: win bonus X5, chests dubbel zoveel, mobs +50%, drops van andere spelers ook stevig omhoog. Ik weet niet of je dat genoeg vindt, maar "met 500% omhoog" is echt ABSURD veel dat ze nooit zullen doen. Dat zou betekenen dat jij dan renown 25 zou zijn op 2 dagen in plaats van Renown 5. Ik denk dat Blizzard's doel is dat een speler die zich focused op Plunder farmen rond de 2-3 renown levels per dag krijgt.

Wat ik echt aanraadt: hou het YouTube kanaal van Harldan in de gaten. HIj heeft recent nog met een verse account een "pacifist" playstyle getest waarbij hij met gemak rond de 1000 Plunder per run haalde, gewoon door enkel mobs te doden, kistjes te looten en weg te rennen van alle andere spelers voor zover hij kon.

is de video waarin hij het gedaan heeft, en https://www.youtube.com/@Harldan1 is zijn primair YouTube kanaal.

[ Voor 22% gewijzigd door nzall op 21-03-2024 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 21:06

Vuurvoske

Nunquam cede!

Dutchy007 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:11:
Ze hebben dit aangepast sinds vandaag, zie: https://www.wowhead.com/n...lunder-rewards-for-338187

Beroeps brabander

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EblS2F1AndJ0XSlN9O3fc725rdk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dptHr9uPqGiGvOS0Kdh2BQb6.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk een victory :P Ik ben gewoon zonder dolle 7 keer 2e geworden. nu met deze win nam ik eindelijk eens me rust in de laatste circel en liet ik het iedereen uitvechten tot de laatste 2 over waren :P ipv dat ik 3rd partied werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:14
Ricmaniac schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:32:
[Afbeelding]

Eindelijk een victory :P Ik ben gewoon zonder dolle 7 keer 2e geworden. nu met deze win nam ik eindelijk eens me rust in de laatste circel en liet ik het iedereen uitvechten tot de laatste 2 over waren :P ipv dat ik 3rd partied werd.
Netjes, ik ben tot nu toe meermaals blijven steken op 2e plek,
Ben wel benieuwd wat heeft de winst nu gedaan qua renown ?

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kooistra9 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 08:44:
[...]

Netjes, ik ben tot nu toe meermaals blijven steken op 2e plek,
Ben wel benieuwd wat heeft de winst nu gedaan qua renown ?
Heel veel plunder en een victory geeft je 500 bonus plunder. En renown is 1:1 met plunder. Dus 500 bonus renown voor een win.

Maar ging mij vooral om 1 keer die feat of strength te hebben :p

Sinds ze het hebben aangepast dat de plunder 1:1 schaalt met renown boeit de rest allemaal niet zo veel. Je kan gewoon plunder farmen voor de renown en hoef niet per se te vechten etc want placement doet niks extra’s

Behalve dan als je echt 1e word.

Vind dat opzich wel jammer als hardcore battle royale speler. Maar denk logisch voor de gemiddeld WoW audience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:14
Ik heb het een paar uur geprobeerd, maar ben gestopt bij renown 5. Niets voor mij blijkbaar.

Je krijgt geen renown voor de plek waarop je eindigt dacht ik, maar de spelers die dood gaan droppen hun plunder, waardoor als je veel anderen doodt, je dus veel renown krijgt. Edit: behalve dus als je eerste wordt, dan bonus plunder.

Mijn tactiek was vaak zo snel mogelijk de quest doen, ondertussen wegrennen van iedereen en zoveel mogelijk gold chests, plunder en npcs doen terwijl je rondloopt. Dan probeerde ik nog bijv naar die soort van boss in het midden te gaan omdat daar veel plunder te krijgen is en er soms wat mensen doodgaan waarna je nog meer plunder op kunt pakken. En dan gewoon zelf doodgaan en opnieuw starten. Plunderstorm voor watjes dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door IntToStr op 25-03-2024 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
IntToStr schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:05:
Ik heb het een paar uur geprobeerd, maar ben gestopt bij renown 5. Niets voor mij blijkbaar.

Je krijgt geen renown voor de plek waarop je eindigt dacht ik, maar de spelers die dood gaan droppen hun plunder, waardoor als je veel anderen doodt, je dus veel renown krijgt. Edit: behalve dus als je eerste wordt, dan bonus plunder.

Mijn tactiek was vaak zo snel mogelijk de quest doen, ondertussen wegrennen van iedereen en zoveel mogelijk gold chests, plunder en npcs doen terwijl je rondloopt. Dan probeerde ik nog bijv naar die soort van boss in het midden te gaan omdat daar veel plunder te krijgen is en er soms wat mensen doodgaan waarna je nog meer plunder op kunt pakken. En dan gewoon zelf doodgaan en opnieuw starten. Plunderstorm voor watjes dus :P
Dit is ook de aangeraden manier om Plunderstorm te spelen als je echt de zeik hebt aan PvP. Niet proberen om anderen te doden, gewoon quest doen, plunder verzamelen waar mogelijk, wegrennen van andere spelers en eenmaal dat de plunder rondom je opgeruimd is zo snel mogelijk doodgaan en requeuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12:03
Jaren terug WoW gespeeld (tot en met cata), tijdje pauze gehad en even gespeeld tussen BoA en begin van Shadowlands meegemaakt. Nu weer met een verse char begonnen. Net aangekomen in Kul Tiras, wel een van mijn minst favoriete storylines imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:59
Zeror schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:36:
Ik hoop persoonlijk dat Blizzard hier mee aan het experimenteren is hoe WoW kan zijn met minder spells en abilities om de game toegankelijker te maken. Dit was diverse spelers, inclusief grote streamers zoals Asmongold, al lange tijd roepen. Het spel is tegenwoordig alles behalve toegankelijk voor nieuwe spelers of terugkerende spelers. Een rigoureuze verandering is zeer hard nodig op dit vlak.
Nu ben ik al een tijdje gestopt, maar dit is denk ik maar de halve waarheid. Want met dezelfde stelligheid kun je zeggen dat er veel te veel voor juist de nieuwe of terugkerende spelers is gedaan. Eigenlijk is door de jaren heen heel het RPG-gedeelte verdwenen, en vervangen door "click, click, teleport, loot, done, see you next week at reset". Weekje of drie gemist? No problem, hier is een back-up mechanisme. Eigenlijk zou heel die wekelijkse stress er niet moeten zijn...weekje gemist? No problem, spring in de content die je wilt en ga je gang.

Er zijn gewoon veel, maar dan ook echt veeeeel, te veel verschillende 'levels'. En al die levels hebben ze ook nog geprobeerd 'meaningful' rewards te geven. Sjah, dat werkt maar een beperkte tijd.

Dungeons: Normal, Heroic, Mythic0, Mythic+2-+N
Raids: LFR, Normal, Heroic, Mythic
PvP: Skirmish, rated, solo-shuffle

Dat terwijl de continue spelersgroep eigenlijk maar redelijk beperkt is gebleven. Er zitten flinke pieken tussen, maar over het algemeen is de basishoeveelheid spelers matig te noemen. Je verdeelt de krimpende spelersgroep over alsmaar meer verschillende niveaus. Dit vergroot het punt dat het RPG-gedeelte gewoon amper meer bestaat.

Loot, zeker in M+, was echt een doorn in het oog. Je kan een M+15 100x doen, en nog niets van waarde looten. Hier speelt personal loot een vrij grote rol in, imo. Heel dat personal loot verhaal verbreekt die al zwakke verbinding tussen de content die je speelt en de rewards.

Dan hebben ze het echt bijzonder lang vertikt om dode realms bij elkaar te voegen. En volgens mij is dat nog steeds een ding. In de wereld kom je niemand tegen (yey shards), val je iemand aan in een PvP-shard dan krijg je gelijk gescheld in je inbox, op de AH staat niets, Mythic raids zijn niet te vormen...enige alternatief? 20 Euro x [hoeveelheid karakters] neerleggen om naar een overvolle server over te stappen.

Maar de community zelf heeft er ook echt een enorme puinbende van gebakken. Solo shuffle, om een mooi voorbeeld te noemen. Dit was een mooi concept. Echter...zijn bepaalde classes en specs superieur voor random groepen (al dan niet met een hoge skill-cap). Daarnaast lag de reward-structuur volledig scheef tussen damage dealers en healers. Hierdoor ken ik persoonlijk meerdere healers die de pet ernaar hebben gegooid en dit systeem vaarwel hebben gezegd - waardoor dit systeem voor iedereen minder toegankelijk werd.

M+ dan? Ja, als je daar geen S+ spec gebruikt dan hang je - bijna geen PuG die je wilt hebben voor de hogere levels.

Ik zou stellen dat we van heel dat über-fanatieke af moeten, niet van de hoeveelheid abilities. Op een of andere manier zal je RPG weer terug in de MMO moeten krijgen. Zonder dit voor elkaar te krijgen breng je alles van de regen in de drup.

Ik zou zeggen;
- Veel minder verschillende levels
- Minder verschillende type content (maar overal meer content)
- Het RPG element terugbrengen, en kap met de weekly chest - walgelijk ding
- Weg met al die vunzige affixes die alles langer laten duren maar niets (en dan ook echt niets) met de 'for-fun' factor doen.
- Verminder de gear-gap significant. Dat je als LFR-er niet een Mythic raid in hoeft te kunnen, prima. Maar het hoeft ook geen tientallen of honderd ilvls te schelen.
- Kap met die stamina-bloating.
- Laat ons weer sterker voelen bij het levelen. Ieder level wat we krijgen verminderd onze crit-%, hit-%, enz. Dat voelt gewoon brak aan. Alsof iedere stap een stap naar achteren is.
- Weg met de world bosses, hooguit iets cosmetisch
- Vervang de world-quests met weer echte faction-hubs waar je voor een faction dailies kan doen om rewards te verkrijgen. Zo voelen de rewards tenmisnte weer verbonden met een gebied/faction.
Mijn advies:
  • Per class max. 6-8 basis spells/abilities (eventueel keuze uit meerdere) en max. 4-6 extra abilities vanuit talents. Dat zou dus 1 volle actionbar betekenen wat meer eenvoud moet brengen en tegelijkertijd ook meer RPG terug in Warcraft. Spelers kunnen dan door keuze uit spells weer meer uniek zijn.
Het zou juist fijn zijn indien er weer échte keuzes gemaakt konden worden. Het is een flinke tijd lang, en mogelijk nog steeds, een keuze tussen "superieure CC" vs "ja...dit kan je gebruiken indien er 12.450 monsters om je heen staan en je een timing hebt die fenomenaal is, anders...begin er niet aan". Tevens helpt het ook niet dat iedereen een damage/healing meter heeft die ze niet snappen, en iedereen uit wanhoop maar voor de meta-spec gaat. De timers helpen in dat opzicht ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorah_Newstone schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:46:
Jaren terug WoW gespeeld (tot en met cata), tijdje pauze gehad en even gespeeld tussen BoA en begin van Shadowlands meegemaakt. Nu weer met een verse char begonnen. Net aangekomen in Kul Tiras, wel een van mijn minst favoriete storylines imho..
Oh echt? Ik vond BFA main story lines echt leuk juist. Vond het een goeie expansion qua lore. Qua content wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
@eric.1 Ik ben het deels met je eens en deels niet, maar ik wil ook wel bemerken dat sommige van die statements worden getest in seizoen 4.

"Sterker voelen bij levelen" is tamelijk problematisch, gezien dat er indirect toe leidt dat mensen minder snel sterk worden als ze upgrades krijgen van gear. Immers, die extra stats moeten gecompenseerd worden met minder stats op uitrusting, omdat anders spelers te sterk worden naar het einde toe om nog goed uitgedaagd te kunnen worden.

Overigens krijg je nu ook extra talents tijdens het levelen die leiden tot extra power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:59
nzall schreef op maandag 25 maart 2024 @ 16:55:
@eric.1 Ik ben het deels met je eens en deels niet, maar ik wil ook wel bemerken dat sommige van die statements worden getest in seizoen 4.
Zou prima kunnen, ik heb het wow-nieuws niet meer in detail bijgehouden sinds ergens vorig jaar maart oid. Ik zal weer eens wat high lights doornemen.
"Sterker voelen bij levelen" is tamelijk problematisch, gezien dat er indirect toe leidt dat mensen minder snel sterk worden als ze upgrades krijgen van gear. Immers, die extra stats moeten gecompenseerd worden met minder stats op uitrusting, omdat anders spelers te sterk worden naar het einde toe om nog goed uitgedaagd te kunnen worden.

Overigens krijg je nu ook extra talents tijdens het levelen die leiden tot extra power.
Mja, ik doel hiermee dus op de scaling. Op zich fijn dat je in ieder gebied op ieder moment (tot op zekere hoogte) kan levellen, maar dat brengt dus ook een nadeel met zich mee - imo. Namelijk dat ieder monster/beest/... gewoon omhoog schaalt naarmate je een level omhoog gaat. Begrijpelijk, maar sommige stappen in HP zijn dusdanig groot dat het wel irritant aan kan voelen.

Maar, het is inderdaad een lastig probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Hmm, ben nu renown 9 met de plunderstorm, en zonder een grote balance pass gaat het op deze manier wel een grind met enige tegenzin worden. :(

Ik heb geen hekel aan het concept, Maar in de uitvoering zitten wat mij betreft veels te veel een haar verschil in het redden of niet. Zo vaak al dat een seconde later landen dan iemand gewoon gelijk je match eindigd, of naast iemand landen en zij krijgen de betere ability. Dat 3 of 4 matches achter elkaar en je zit meer in de waiting room en loading screens... Gepaard met 0-200 plunder per keer, en dan wil ik het spel gewoon afsluiten na 15 minuten.

Als bovenstaande een keer niet gebeurt, kan ik echt wel consistent in de top 5 belanden, en dan vind ik het een hele leuke game-mode. Al beland ik ergens halverwege als #30 ofzo, ook prima, dan valt de plunder-per-time-invested nog enigsins mee.

Los van balance zouden een paar quality of life dingen die ik graag zou zien zijn:

- Geef me de optie om altijd gewoon gelijk een match te leaven. Nu moet je snel rechts onder klikken, anders heb je een extra loading screen voor spectator mode.

- Auto-pickup van abilities als je een leeg slot hebt daarvoor, danwel 360-loot, danwel grotere pickup range. Nu moet je er bovenop staan, en direct naar kijken. en Prio dan iig de upgrade van je bestaande ability, 7 keer moeten tabben en swappen voor je de goeie hebt als alles op een hoop ligt is heel naar.

- Haal die domme "level up" banner weg. Aim abilities zijn al zo gevoelig, bloed irritant als je midden in een gevecht je tegestander niet meer kan zien omdat in een stukje plunter trapt.

- Maak hekjes en rubble gewoon non-collidable voor abilities. Gevoelig onderwerp aangezien dit in de main-game ook gebeurt. Maar dubbel ruk als je als laatste 2 over bent, en de halve postzegel waar je op moet vechten vol staat met hekjes, kistjes, en steentjes waardoor je elkaar niet kan raken.

[ Voor 37% gewijzigd door Ischium op 25-03-2024 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ischium opzich dacht ik eerst ook zo maar oefening baard daadwerkelijk kunst.

Ik ben inmiddels(al zeg ik het zelf) best goed geworden. Ik ga eigenlijk nooit meer in het begin dood zelf niet als ik de eerste 10 seconden niet op let en dan pas ga landen. Pick your battles wisely en soms is wegrennen je enige optie om later sterker terug te komen.

En ja soms heb je gewoon een slecht potje en is het je verlies nemen maar gelukkig ben je in 10 seconden alweer gequeued voor een nieuwe.

Het scheelt gewoon alles dat ik het daadwerkelijk leuk vind denk ik en dan is de grind geen probleem.

Inmiddels renown 21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u3ARTK3rUlwYU3wRbO8rDlmR4Ac=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r6DS6pqYCj5vKZMOUeNRlTzL.png?f=user_large

Zieke victory in duo's :) 3.3k renown.. en dat terwijl ik mid match 1x dood was maar mijn maat mij kon ressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ricmaniac schreef op maandag 25 maart 2024 @ 20:24:
@Ischium opzich dacht ik eerst ook zo maar oefening baard daadwerkelijk kunst.

Ik ben inmiddels(al zeg ik het zelf) best goed geworden. Ik ga eigenlijk nooit meer in het begin dood zelf niet als ik de eerste 10 seconden niet op let en dan pas ga landen. Pick your battles wisely en soms is wegrennen je enige optie om later sterker terug te komen.

En ja soms heb je gewoon een slecht potje en is het je verlies nemen maar gelukkig ben je in 10 seconden alweer gequeued voor een nieuwe.

Het scheelt gewoon alles dat ik het daadwerkelijk leuk vind denk ik en dan is de grind geen probleem.

Inmiddels renown 21
Ondertussen wat meer gespeeld, Heb ontdekt dat 'junglen' redelijk werkt als je weet waar de elite spawnen. iig niet de horde/alliance camps kiezen met landen enzo, en dan kan ik er zo'n 600-700 gold uit een match halen. (puur de quest doen en dan suiciden voelt ook niet als een voldoening) Dus het wordt idd beter.

Duo's ondertussen ook gedaan met wat guildies, en dan is het wel echt leuk. Beetje builds coordineren, elkaars back in de gaten kunnen houden, flanken van 2 kanten. Ja, dat word wel de manier dat ik het grootste gedeelte renown ga farmen. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
M+ dan? Ja, als je daar geen S+ spec gebruikt dan hang je - bijna geen PuG die je wilt hebben voor de hogere levels.
Het probleem van M+ op dit moment is dat het laat in het seizoen is. S3 gaat naar zijn einde en de meesten hebben hun achievements binnen. Veel mensen die ik ken hebben nu een pauze genomen. Verkijk je niet op de S specs. Bijvoorbeeld een DH met ignition build is S. Maar om het maximale eruit te halen moet je een heel goed bewust van je omgeving zijn . Je moet in beweging zijn om maximale dps te halen met je combos en tegelijk nergens inlopen. Probeer dit maar eens in Darkheart ticket met een pug, waarbij het hele pad vol paddo’s en wervelwinden staat en een tank die de MOB’s niet eruit haalt.

Daarbij tot pakweg lvl 20 is elk karakter doenbaar (en misschien nog meer)
Tweede punt is dat er altijd meer mensen zijn met hoger rating dan jou en die kiezen ze eerder.
Derde punt is dat in veel pugs men de strategie niet kent , niet helpen interrupten etc.
Ik denk dat de S4 beslissingen van Bliz goed zijn. Leer eerst goed de tactics in M0 en dan pas met tijd gaan rennen.
Ik merkte dat al in seizoen 2 toen de megadungeon er was. Die was volgens mij zwaarder dan een gemiddelde m10+. Je kunt dan op je gemak de strategieën oefenen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:14
Ik ben voor het eerst in jaaaaaren eens gaan tanken. Op mijn mage deed ik +24, dus nu beetje rond +12 op mijn paladin was toch even een andere ervaring :P

Moet eerst zelf leren tanken, defensives goed gebruiken, route die klopt etc. Dat kost al aardig wat energie, zeker omdat mijn gear echt crap was. Nu gelukkig richting de 460 ilvl en dat helpt een beetje. Maar man, wat maken mensen er een zootje van in die range van dungeons zeg :P In DHT had ik al 100% trash count toen we bij 3e boss waren... Echt alles werd gepulled door anderen. Interrupts gebeuren bijna niet. Stacken voor boss mechanics, zoals de pools bij 3e boss TotT of laatste boss AD, gebeurt ook niet. Even wennen zeg maar :D

Maar wel grappig om eens een andere rol te doen. Zie mezelf nou niet echt snel +24s als tank doen in de toekomst, maar wie weet. Moet ik alleen wel fatsoenlijk leren spelen...

Ook voor de lol een normal 9/9 pug run gedaan. Toevallig met iemand die ook voor het eerst in lange tijd tank wilde proberen als medetank. Samen zijn we er toch uit gekomen en zonder wipes alles neer gekregen. Viel me op dat tanken in een raid eigenlijk redelijk "simpel" is. Paar dingen waar je actief iets moet doen, maar verder vooral "taunt als dbm het zegt".

Wie weet volgende week heroic raid nu de gear langzaam beter wordt en de wyrm crests ook binnenkomen. Kan al 3 476 items gaan laten craften nu. En moet mijn 4 set nog zien te regelen.

Tot zover mijn dagboek B)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Rank 40 :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZC2I8GZJa5h1p86ZlEiERInHqs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TPXlvvpyS2ZXJJAi8v1K8Dyx.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGUCjGAumopasKQvRQlZMku2kOw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zW6nU8A0oabn1r1W5cdLqsIW.png?f=user_large

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 30-03-2024 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Nu online
Is het het nog waard om deze mmo te beginnen? En dan dus vanaf level 1 een char maken?

Ooit hunter gespeeld en die was altijd wel leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
gupfishy schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 15:19:
Is het het nog waard om deze mmo te beginnen? En dan dus vanaf level 1 een char maken?

Je gaat hier natuurlijk vooral biased mensen vinden, maar naar mijn mening is het zeer zeker nog waard om dit spel te beginnen. Blizzard heeft vorig jaar nog de volgende 3 uitbreidingen aangekondigd, en het spel is momenteel in de beste staat die het in jaren is geweest. Daarnaast is het huidige development team er ééntje om vertrouwen in te hebben. Ze luisteren eindelijk weer eens naar de feedback van spelers in plaats van deze af te wimpelen met boutades over dat ze het met hun ervaring beter weten dan de spelers. Ze durven te experimenteren met nieuwe features en content, maar bouwen ook het spel uit met oog op de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 08:51

Blizzard luistert nu veel naar de community en probeert het zo interessant mogelijk te maken en houden door nieuwe aspecten toe te voegen aan het spel. Zoals eerder gezegd is het spel in een erg goede staat voor een beginner en dat wordt alleen maar beter in de herfst met de nieuwe expansion The War Within. Normaliter is er weinig activiteit rond het einde van een expansion, maar ik merk dat het nog volop leeft. Ook handig is dat Blizzard nu een roadmap heeft waarbij je ziet welke patches wanneer uitkomen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ylG7UYKgVaFnB8dfrt_qT60DKOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WPamGbXn3uUQos6HbyiwMoyj.jpg?f=fotoalbum_large

De community is belangrijk en ik zou aanraden om een kijkje te nemen bij de dungeon DOJO community (https://twitter.com/dungeondojowow). Prominente leden zijn daar actief, je kan verschillende activiteiten verwachten zoals keys, raids maar ook fun raids zoals een all-druid-raid, streams voor hett goede doel, raids en dungeons voor beginners en het verkrijgen van een heroic Fyrakk kill.

Wat hunters betreft, ik speel al jaren Marksmanship hunter met veel plezier. Het enige grote verschil is de Survival hunter; het is nu een melee spec.

[ Voor 12% gewijzigd door Enigmus op 30-03-2024 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Let wel, er zijn een paar gasten met een stok in hun gat in het moderatorteam van die dungeon dojo community. Ik durfde eens iets te zeggen over dat ze de @ everyone ping gebruikte voor hun hardcore tournament en ze hebben me gewoon uit hun server gegooid in plaats van te luisteren naar mijn feedback om voor die rommel een custom rol aan te maken zodat mensen die daar geen malie om geven geen pings krijgen. Terwijl ze wel voor andere dingen een rol aanmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

elke mmo is het altijd waard om te beginnen mits de servers niet shutdowned worden op kort termijn 8)7

Zolang je zelf plezier hebt, is het het toch waard :)

En genoeg content in wow om tijdje mee te vermaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik denk dat ik eventjes een paar weken ga stoppen met het spel. Ik heb vandaag zoveel frustratie gehad met het spel dat om de haverklap vastloopt als ik eventjes iets doe op mijn tweede monitor, en dan ZWAAR zitten foefelen met die teleport speed gauntlet in Murozond's rise waardoor ik 2 bosses gemist heb. Ben zo hard aan het hyperfocusen op het halen van die Taivan mount dat ik gewoon dingen begin kapot te maken als het eventjes niet goed loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Nu online
Ben nu level 13 of zo. Net begonnen maar kreeg wel verzoek tot subscription. Maar kan gewoon doorspelen. Wat mis is allemaal als ik nog geen subscription heb?

Heb alles behalve Dragon flight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Je kan de game tot lvl 20 spelen toch?
je kan eventueel lvl 20 twink maken en dat je maxed lvl maken en op pvp focussen, genoeg content dan

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Nu online
level 20 geworden, maar kan gewoon nog doorspelen. kan ook alleen maar zien dat ik geen mail kan openen. rest is gewoon beschikbaar lijkt het

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
gupfishy schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:47:
level 20 geworden, maar kan gewoon nog doorspelen. kan ook alleen maar zien dat ik geen mail kan openen. rest is gewoon beschikbaar lijkt het
Je kunt doorspelen, maar je kunt geen EXP verdienen en je bent zwaar gelimiteerd in wat je kunt doen qua economie: je hebt een zeer lage gold cap, je kunt geen andere spelers whisperen, geen guild joinen, geen groep maken, ik denk dat je ook weinig op het AH kunt doen, en de mail is ook ingeperkt.

Als je wilt verder spelen raad ik echt aan om een subscription te starten. Er zijn sommige mensen die puur F2P spelen, maar dan heb je geen toegang tot 90% van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna klaar nu met mijn legendary op mijn DK.

Superbloom en Items disenchangen is klaar.
Moet alleen nog +- 25-30 rares killen die nog niet in combat zijn zodat ik dat item op ze kan gebruiken voordat ik ze kill.

Ben benieuwd naar mijn damage increase daarmee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Een tip voor het Items Disenchanten voor zij die het nog niet gedaan hebben: als je met een class trainer praat (of misschien met de table NPC in je garrison), dan kun je vragen om de Proving Grounds te bezoeken. eenmaal daar kan één van de NPCs je cooldowns resetten, inclusief die van het item om mee te disenchanten.

[ Voor 6% gewijzigd door nzall op 04-04-2024 13:44 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Durotar, orc intro met realistische graphics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo mag WoW eruit zien wat mij betreft 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 08:51
Zijn er mensen die BTM keys willen pushen? Ben een Marksmanship Hunter met de naam Senzubean
Pagina: 1 ... 35 ... 66 Laatste