Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Klauwhamer schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:59:
[...]

Omdat je een guild lastiger kunt aanpakken op het verkopen van achievements betekent niet dat je de bal óveral moet laten vallen. Dit is denk ik het verschil tussen ons: ik reken het Blizzard aan willens en wetens player unfriendly business decisions te maken. Ik denk namelijk dat Blizzard verdomd goed weet dat een game subscription met een boost naar level X nog steeds rete-rendabel is voor farmbots en dat Blizzard daar ondertussen evengoed lekker van profiteert. Nogmaals: uit alles door de jaren heen blijkt dat Blizzard de ruif waar bots uit vreten niet wil wegnemen, maar er zelf ook een dikke vinger in wil hebben. Want de gamers? Tsja, die betalen toch wel, omdat ze denken dat het toch niet anders kan.
Het verschil tussen jou en mij is dat jij overduidelijk vindt dat Blizzard de bal overal laat vallen, hier ben ik het simpelweg niet mee eens.

Het is niet dat ik Blizzard niets aanreken en ze hebben over de jaren heen ruim voldoende slechte keuzes gemaakt maar zo negatief jij de situatie schetst daar kan ik me niet in vinden. In mijn ervaring is de huidige retail ervaring in veel manieren véél meer player-friendly dan het in jaren geweest is op de gebieden die voor mij van belang zijn. Boosts en bots heb ik weinig mee te maken, wat mij wel raakt is dat ik tegenwoordig geen verplichte grinds meer heb die ik dagelijks moet doen om mee te kunnen met mijn characters en dat het tegenwoordig een stuk makkelijker is om alts te gearen met het nieuwe upgrade systeem en de catalyst.

Daarnaast is er voor de volgende expansion ook weer een hoop QoL aangekondigd wat het spelen van alts makkelijker gaat maken en er voor zorgt dat je minder tijd hoeft te verspillen met zaken opnieuw doen zoals account-wide reputaties en de mogelijkheid om transmog te verzamelen voor andere armor types.

Dat zijn allemaal zaken die wel een impact hebben op mijn speelplezier, of iemand anders een boost gebruikt of niet? Daar merk ik toch niks van. Ik kan niet aan iemand zien of ze de level 70 ''verdiend'' hebben door 10 uur te spelen of door €60 uit te geven en dat maakt verder ook geen verschil voor mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Redblader op 20-12-2023 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grassmoon
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:41
Klauwhamer schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:47:
Dit is toch ook wonderlijk.

Voor EUR 60 krijg je:
Max level for Dragonflight (level 70)
Immediate access to the start of the Guardians of the Dream campaign
Endgame-ready item level 424 gear
Four 30-slot bags and one 26-slot reagent bag
Renown System unlocked at Renown 20 with the four initial Dragonflight major factions, and Renown 12 with Loamm Niffen faction
Five dragonriding mounts including the Winding Slitherdrake dragonriding mount
All Dragon Isles Travel Network Waygates available, flight paths unlocked, Dragonscale Expedition talents purchased, and NPC craftable Tuskarr fishing gear unlocked
5000 Dragon Isles Supplies

Ik vond in "mijn" tijd de cosmetics/mounts die je kon kopen al een vieze bijsmaak geven. Dit is wel next level.
Wat mij het meeste tegenstaat is de hoge renowns die je der bij krijgt, ik ben rond de blizzcon (puur toeval) weer begonnen en met best wat uren gespeeld nog niet eens in de buurt van 20 met de initial factions.

Beetje spijt dat ik niet zodra ik kon de boost die bij TWW preorder zat gebruikt hebt om een alt naar lvl 70 te brengen voor de renown gain bonus op je andere chars.

[ Voor 8% gewijzigd door grassmoon op 20-12-2023 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.mmo-champion....d-2023-End-of-Year-Review

Nog anderhalve week en dan is WoW/Blizzard eindelijk verlost van Bobby Kotick. Geen geld meer naar z'n jacht *O*

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:27:
https://www.mmo-champion....d-2023-End-of-Year-Review

Nog anderhalve week en dan is WoW/Blizzard eindelijk verlost van Bobby Kotick. Geen geld meer naar z'n jacht *O*
Denk dat het heeeeel weinig impact gaat hebben op de game of verdienmodel :P
Maargoed.. eindelijk opgehoepeld.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Nu paar dagen gespeeld, en het voelt toch lekker smooth aan.
Ben een Prot paladin begonnen, omdat ik de Tank-role toch altijd wel het interessantste vind. Een EU guild gevonden op the Maelstrom voor het sociale aspect.
Nog weinig dungeons gedaan, maar puur gequest & campaigns. Ben nu ondertussen lvl 37, vanavond verder en richting de lvl 45 :)

PS4 PSN: Dazzler2120

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:46
Hier ook al het een en ander gespeeld.
Wat zijn de grafische instellingen die aan moeten staan of juist uit !

Gevoel dat het niet helemaal smooth loopt

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

sten123 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:16:
Hier ook al het een en ander gespeeld.
Wat zijn de grafische instellingen die aan moeten staan of juist uit !

Gevoel dat het niet helemaal smooth loopt
De tooltips geven aardig aan welke setting veel impact heeft op performance, even lezen, en vanaf daar bepalen wat je voorkeur heeft over het een en ander. Compute effects, Shadows (inc. raytracing), en Liquid detals kun je makkelijk lager zetten zonder teveel aan eyecandy in te leveren.

Wisselen tussen DirectX11 of 12 wil ook wel eens helpen. Welke beter is verschilt een beetje per set up, maar kan schelen zonder in te hoeven leveren op eyecany settings. Misschien even als eerste proberen!

De enige setting die je aan moet hebben is Projected Textures. Als je dat uit zet ga je sommige Area of effect effecten niet kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ischium schreef op donderdag 21 december 2023 @ 23:25:
[...]

Wisselen tussen DirectX11 of 12 wil ook wel eens helpen. Welke beter is verschilt een beetje per set up, maar kan schelen zonder in te hoeven leveren op eyecany settings. Misschien even als eerste proberen!
Overigens, zijn jullie bekend met het probleem dat op sommige hardware het spel niet runt tenzij je DX11 gebruikt? Als ik in de launcher geen DX11 launch forceer dan crasht WoW bij mij op startup...vreemd probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 11:40
Dazzler2120 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 08:03:
[...]

Overigens, zijn jullie bekend met het probleem dat op sommige hardware het spel niet runt tenzij je DX11 gebruikt? Als ik in de launcher geen DX11 launch forceer dan crasht WoW bij mij op startup...vreemd probleem
Ja dit probleem heb ik ook, raar maar waar komt het spel er na een paar minuten wel door. En dit is meestal maar één keer op de zoveel keer dat ik het spel opzet.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Kreekje schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 08:58:
[...]

Ja dit probleem heb ik ook, raar maar waar komt het spel er na een paar minuten wel door. En dit is meestal maar één keer op de zoveel keer dat ik het spel opzet.
Hmm dan is het wellicht toch nog iets anders, bij mij draait hij op DX12 namelijk helemaal niet |:(

Ryzen 5 5600X
AMD Radeon RX 6900XT GPU

Wellicht dat het iets AMD related is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 11:40
Dazzler2120 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:09:
[...]

Hmm dan is het wellicht toch nog iets anders, bij mij draait hij op DX12 namelijk helemaal niet |:(

Ryzen 5 5600X
AMD Radeon RX 6900XT GPU

Ja zo lijkt het wel, ik heb ook een 7800x3D en 7900XTX. Zoals ik al zei, bij mij komt het heel af en toe voor. Zowel bij classic als bij retail.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Dazzler2120 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 08:03:
[...]

Mijn laptop vind dx11 niet leuk. Hij start wel, maar heb snel last van artifacts, bomen die geblokt grijs worden, gras wat paars flikkert in de wind. Op mijn desktop merk ik geen verschil tussen 11 of 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Kreekje schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:42:
[...]

Ja zo lijkt het wel, ik heb ook een 7800x3D en 7900XTX. Zoals ik al zei, bij mij komt het heel af en toe voor. Zowel bij classic als bij retail.
Ja heel apart dan. Op zich heb ik er niet veel last van, dus ik blijf gewoon lekker forced DX11 spelen, maar blijf dit soort dingen apart vinden dat fixes best lang duren. Zag berichten op fora van deze issues van begin 2023 :')
Zou verwachten dat als het een hardware probleem is, AMD dit zou fixen (en als het software issue is, Blizzardivision)

Kreekje schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:42:
[...]

Zelfde setup (basis van wat je aangeeft. Zijn allerlei andere merken en mogelijk hardware combos). Directx12 werkt hier gewoon.

Het enige dat ik weet, is dat het soms wel eens voorkomt na een patch of repair dat de game anderhalve minuut moet starten. Dus starten. Anderhalve minuut wachten (niet alt tabben, windows toets of wat dan ook) als het goed is krijg je dan vanzelf je characters. Mocht je dat nou niet hebben. Repair de game en probeer opnieuw

Dit blijkt inderdaad een AMD GPU probleem en kwam bij mij naar boven met de emerald dream patch. Daarna nooit meer last van gehad met opstarten. Lijkt eenmalig dingetje zover bij mij.

EDIT. Dit is er wel even vanuitgaand dat je game zwart blijft bij het opstarten. Anders zal ik het niet weten

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 28-12-2023 09:50 . Reden: EDIT toegevoegd met het probleem wat ik heb. Mogelijk heeft quote een ander probleem ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
Hoi ik ben pas weer begonnen maar er viel mij iets op in de guild waar ik in zit.

ik speel heel graag als Evoker Healer, maar in de guild ben ik vaak de enige Evoker online.....is dat toeval? of is er een soort "haat" tegenover deze class?

ik speel graag als main met mijn Mage, en 2e "main" Evoker

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op donderdag 28 december 2023 @ 12:32:
Hoi ik ben pas weer begonnen maar er viel mij iets op in de guild waar ik in zit.

ik speel heel graag als Evoker Healer, maar in de guild ben ik vaak de enige Evoker online.....is dat toeval? of is er een soort "haat" tegenover deze class?

Geen haat maar er zijn gewoon niet zo veel evokers in principe. Althans mijn guild heeft er ook maar 1 als main.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op donderdag 28 december 2023 @ 12:32:

Denk dat je vooral feestdagen vergeet of je hebt gewoon heel weinig evokers.

Er is niets mis met evokers in de juiste handen. Voor alle 3 de specs niet. Augmentation is nogsteeds een top spec maar vereist ook een goede groep om het meeste eruit te halen + veel kennis van de dungeons wat je wel en niet kan dispellen. Het kan zijn dat omdat augmentation zo goed is, dat een healer spot als evoker gewoon moeilijk is en casual mensen willen gewoon snel keys en niet 3 uur queuen door je class/spec.

Healing is het enige probleem wat ik hoor kortere range. Maar doe vaak genoeg keys met deze class/spec en healen verder prima in de juiste handen. Op raiderio zie ik ook gewoon een evoker healer in de top 100 en doet 27-28 keys.

Misschien is het een saaie spec vs de rest. Maar dat is maar afhankelijk wat jezelf leuk vind.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Hoppa Lore Master of Eastern Kingdoms :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHdyjiKFyWEEUNvJgtGU4A7ktCY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DxCc6BftnB48SjzfdCuZGPiF.png?f=user_large

Nog 3 zones

- Dustwallow Marsh,
- Stonetalon Mountains
- Southern Barrens

En dan hebben we alles :)

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ricmaniac schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:19:
[...]

Geen haat maar er zijn gewoon niet zo veel evokers in principe. Althans mijn guild heeft er ook maar 1 als main.
Dit komt denk ik ook omdat een Evoker zowel een race als class is?
Ik ben zelf net opnieuw begonnen, maar heb me bv. nog niet gewaagd aan een Evoker.
Zal wel Evoker gaan proberen als toon uiteindelijk als ik op m'n paladin uitgekeken ben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zou heel goed kunnen ja.. ik heb een hekel aan hoe die draakjes er uit zien. Je ziet overal in de dragonisle hele toffe bulky mucle dragons.. kom je aan met je anorexia

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ricmaniac schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:22:
Zou heel goed kunnen ja.. ik heb een hekel aan hoe die draakjes er uit zien. Je ziet overal in de dragonisle hele toffe bulky mucle dragons.. kom je aan met je anorexia
Probeer je me nu te skinny-shamen? :X
Maar idd, als Evoker meer formaatje Tauren had zou ik het wel toepasselijker vinden persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Dazzler2120 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:09:
[...]

Ryzen 5 5600X
AMD Radeon RX 6900XT GPU

WOW DX12 en AMD is nu gewoon ramp. ik speel maar op DX11 met 7900XTX
https://eu.forums.blizzar...-xtx-on-directx-12/475734

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:01
Gisteravond mn paladin op 70 gekregen. Merk dat ik nu meer plezier heb aan mn Pala dan mijn huidige main wat een warrior is. Beide tank spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
In ieder geval voor mij heeft blizzard een slimme zet gedaan met de trading post.

Heb niet zoveel met draken dus alts levelen was ik niet echt gemotiveerd in.

Overwoog zelfs stopzetten sub tot volgende expansion.

Maar die trading post "dwingt" mij toch weer bij te tekenen. Iedere maand kijken wat er voor leuks te halen is en zelfs zo nu en dan een mooie 1000/1000 bonus. Ook in januari 2024 was de oogst mooi. Een voor mij gave transmog kostuum, witch back en shield ook nog. Ja, toch maar weer de sub laten doorlopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgende patch 'Seeds of Renewal' komt 17 januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7D3b11cBEc0QqxTkF7DMi9ghT7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QJ5hG1G2YHOLWGVH70lj0n5K.jpg?f=fotoalbum_large
  • Dragonriding Available Worldwide: The skies of Azeroth and beyond can be yours in the saddle of your dragon. In Dragonflight: Seeds of Renewal, Dragonriding will be expanded to all old-world continents wherever flying is available.
  • Azerothian Archives: Discover the history of the Dragon Isles and meet a unique cast of characters, hear stories of old, and witness the iconography of a time before. Participate in Solo and Group activities within Traitor's Rest with a Weekly Public Event, plenty of opportunity to explore, and earn rewards like Battle Pets, Mounts, and a Transmog set.
  • Bel’ameth: “The Arms of the Goddess” lies in the heart of the Emerald Dream and serves as a central hub for Seeds of Renewal and a place of burgeoning hope for the Kaldorei.
  • Gilneas Reclamation: King Greymane is ready to retake his kingdom, but Gilneas isn't as empty as expected. Help reclaim what was lost and return the kingdom to Gilnean hands.
  • Follower Dungeons: Tank, heal, and DPS alongside follower NPC companions that join you on your Dungeon adventures. They will be available in all eight Normal Dragonflight Dungeons and can scale from 1 to 4 players. These companions will allow players to learn about Dragonflight dungeons at their own pace and provide the freedom to experiment and customize their Party makeup.
  • New Character Customizations: Get creative with your characters! Trolls, it's time to hit the salon and change things up with five new hair colors. Unique customization for Draenei, Warlock Tyrant, and Darkglare demons are on their way, and customization Achievements are coming for completionists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben echt heel benieuwd naar die follower dungeons al is het alleen voor alts eigenlijk als je al een hoge hebt.
en dragonriding overal is natuurlijk mega!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10 16:27

avotar

P0werd by Black Coffee

Ricmaniac schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 08:20:
Ik ben echt heel benieuwd naar die follower dungeons al is het alleen voor alts eigenlijk als je al een hoge hebt.
en dragonriding overal is natuurlijk mega!
Het gaat reizen echt zoveel sneller maken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19:41
[b
Dragonriding Available Worldwide: The skies of Azeroth and beyond can be yours in the saddle of your dragon. In Dragonflight: Seeds of Renewal, Dragonriding will be expanded to all old-world continents wherever flying is available.
Ik heb t nog steeds niet unlocked lol en dus ook niet al die glyphs ervan gevonden, want ik vlieg oooohh zo slecht, erg hoor vind ik zelf hahah (schaam me :$ 7(8)7 )

Elke keer denk ik oke zal t vandaag gaan doen al die questen en toch komt er niks van oh oh.

=============

In iedere geval wens ik jullie allemaal een WoW Fantastic 20224 o<:) *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:18
Ik word echt moedeloos van de 'customer service' van Blizzard. Eergisteren per ongeluk een 489 shoulder tier item gedelete tijdens het opschonen van m'n bags.
Helaas kon ik hem via de vendor zelf niet meer terugkopen, ik had daarna nog meer items gevendored.

Nou prima zou je denken, via de Item Restoration pagina van Blizzard kan ik het item gewoon terugkrijgen. Nu werkt die hele pagina niet. Ik zie dat er 176 items zijn die restored kunnen worden, verspreid over 19+ pagina's. Maar ik zie geen daadwerkelijke items. Van alles al reeds geprobeerd, andere browser, via 4G, via mobiel. Incognito... niets werkt.

Dus dan maar een ticket inschieten. Wachttijd bedraagt op dit moment bijna 3 dagen. Gisterenavond, dus bijna 1.5 dag later is de ticket automatisch gesloten door Blizzard. "Het is nogal druk, dus hier heb je wat tips". Met een link naar de... jawel... Item Restoration pagina van Blizzard en de FAQ.
Call heropenen, en nu ben ik weer terug bij af met bijna 3 dagen wachttijd.

Werkelijk waar ongelofelijk voor zo'n groot bedrijf. Ondertussen kan ik niet eens spelen, m'n tier is zo niet compleet en ik heb geen backup shoulders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Dutchy007 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:54:
Ik word echt moedeloos van de 'customer service' van Blizzard. Eergisteren per ongeluk een 489 shoulder tier item gedelete tijdens het opschonen van m'n bags.
Helaas kon ik hem via de vendor zelf niet meer terugkopen, ik had daarna nog meer items gevendored.

Nou prima zou je denken, via de Item Restoration pagina van Blizzard kan ik het item gewoon terugkrijgen. Nu werkt die hele pagina niet. Ik zie dat er 176 items zijn die restored kunnen worden, verspreid over 19+ pagina's. Maar ik zie geen daadwerkelijke items. Van alles al reeds geprobeerd, andere browser, via 4G, via mobiel. Incognito... niets werkt.

Dus dan maar een ticket inschieten. Wachttijd bedraagt op dit moment bijna 3 dagen. Gisterenavond, dus bijna 1.5 dag later is de ticket automatisch gesloten door Blizzard. "Het is nogal druk, dus hier heb je wat tips". Met een link naar de... jawel... Item Restoration pagina van Blizzard en de FAQ.

Werkelijk waar ongelofelijk voor zo'n groot bedrijf. Ondertussen kan ik niet eens spelen, m'n tier is zo niet compleet en ik heb geen backup shoulders...
Blizzard stuurt altijd eerst een ticket om te zeggen zoek daar en daar hulp en sluit de ticket, maar onderin staat er toch altijd dat als je niet mee eens bent je de ticket weer kan openen?
Ik stuur altijd weer gelijk tickets totdat ik echt geholpen ben, Ik blijf wel altijd aardig en gebruik nette woordjes en dank hun altijd en blablabla en zodoende word ik meestal goed geholpen en het duurt heel lang inderdaad.

Er spelen toch miljoenen mensen wow, al denken we van niet, dus ik zou gewoon die ticket openen weer.

En bij mij kan ik die page ook niet openen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eImsKxRyxoPSjKysTshR8sa63fU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aUJQzWkgXtTVfLm4QbC6vRlB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
rahd schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:00:
[...]

Blizzard stuurt altijd eerst een ticket om te zeggen zoek daar en daar hulp en sluit de ticket, maar onderin staat er toch altijd dat als je niet mee eens bent je de ticket weer kan openen?
Ik stuur altijd weer gelijk tickets totdat ik echt geholpen ben, Ik blijf wel altijd aardig en gebruik nette woordjes en dank hun altijd en blablabla en zodoende word ik meestal goed geholpen en het duurt heel lang inderdaad.

Er spelen toch miljoenen mensen wow, al denken we van niet, dus ik zou gewoon die ticket openen weer.

En bij mij kan ik die page ook niet openen

[Afbeelding]
Klopt, dus ik heb het ticket gelijk weer geopened. Maar volgens mij kom je dan gelijk weer achteraan in de wachtrij te staan. Ook blijf ik altijd netjes, maar frustratie is er wel.
Dit is overigens de URL van de restoration page:
https://eu.battle.net/support/en/restoration/characters

Ben benieuwd of deze bij jullie wel gewoon werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Item restoration is al jaren stuk, en werkt meer niet dan wel. (op dit moment werkt hij ook voor mij niet, 415 results, geen items te zien) Eens in de zoveel tijd opnieuw proberen is alles wat je kan doen in de hoop dat het magisch inneens werkt.

Als je nu vooruit wil is het makkelijkste een timerift doen of de Dreamsurge weekly, en van de token reward 450 shoulders kopen. (of wat craften) Meer dan ruk tegenover 489 shoulders, maar tot je ze kan restoren iig geen lege slot.

[ Voor 9% gewijzigd door Ischium op 03-01-2024 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 14:50
Dutchy007 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:54:

Dat zijn wel erg vervelende dingen...vooral als je een item niet terug kan krijgen.

Wat anderen er over noemen, "gelukkig" zelf geen problemen ondervonden met het restoren van items. Denk dat ik nu 3 keer perongeluk een item had verkocht, maar alle 3 de keren eenvoudig en snel het item kunnen restoren. Dit is in de afgelopen 2/3 jaar gebeurd.

Het bovenstaande was toen een reden voor mij om met een andere MMO, Guild Wars 2, te stoppen. De meeste MMO's hadden al iets van een Two Factor Authenticatie mogelijkheid, helaas Guild Wars 2 niet. Door een leak van wachtwoorden aan hun kant is mijn account gehacked, maar helaas heb ik niets teruggekregen en moest ik weer vanaf 0 beginnen.

Een 489 is ook niet niks om kwijt te raken, erg vervelend. Hopelijk lossen ze het snel op!

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Ik kan niet eens inloggen vandaag :| , word steeds disconnected met wow51900319 error

Iemand anders ook last van nu?

Classic doet t wel gewoon, is alleen Retail dat niet lukt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 14:50
rahd schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:07:
Ik kan niet eens inloggen vandaag :| , word steeds disconnected met wow51900319 error

Iemand anders ook last van nu?

Classic doet t wel gewoon, is alleen Retail dat niet lukt
Meer mensen ervaren helaas deze problemen, maar ik hoor dat mensen nu langzamerhand weer kunnen inloggen! Veel mensen die ook in een loading screen vast blijven zitten.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

@Dutchy007, Ping!

Had het tabblad nog open staan van gister, en was stiekum toch wel benieuwd. Na een F5 doet de item restoration page het op dit moment voor mij! Hopelijk voor jou ook!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchy007
Ischium schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:26:
@Dutchy007, Ping!

Had het tabblad nog open staan van gister, en was stiekum toch wel benieuwd. Na een F5 doet de item restoration page het op dit moment voor mij! Hopelijk voor jou ook!
Klopt! Restoration page doet het inmiddels weer. Mogelijk nadat ik dit had aangeven bij Support. Had letterlijk tegen hem gezegd, joh log zelf nu eens met met je eigen WoW account. Dan zul je zien dat je ook geen items ziet :)

Ondertussen had ik al reeds het item gekregen van die support gast. Opgelost dus. Wel vervelend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

was wel leuk verassing toen ik 2500 rio haalde met M+ dat je item krijgt zo dat nu ook HC / normaal / LFR set helm + shoulder glow effect krijgen als mythic set. al sets bijna compleet alleen LFR set is lastig daar heb nog niks van :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AxIsqLbHOIvBSS0Y31oUiTjvnEc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LSbymyKIGO2ZMzdI7hgORhxV.png?f=user_large

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motaro schreef op zondag 7 januari 2024 @ 19:49:
was wel leuk verassing toen ik 2500 rio haalde met M+ dat je item krijgt zo dat nu ook HC / normaal / LFR set helm + shoulder glow effect krijgen als mythic set. al sets bijna compleet alleen LFR set is lastig daar heb nog niks van :(

[Afbeelding]
Netjes! daar wil ik ook voor gaan ja! :P

Duurt nog wel even though. speel niet zo veel nu en ik zit pas op 700 rating.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 15:24
Zelf gisteren de grote 3K rating aangetikt. Had niet verwacht het dit seizoen te doen, maar de dungeons lijken iig wel makkelijker dan de vorige setjes.

Nummer 2 destro lock van Argent Dawn, dat dan wel weer XD. Wellicht toch kijken of ik die nummer 1 nog tijdelijk kan overpakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-10 22:22
Na een lange tijd ESO toch maar weer eens een maandje WoW met dragonflight gepakt in de hoop die oude vibes weer terug te krijgen.

De hele Evoker intro gedaan maar het weet mij niet te pakken. Ik vind t enigzins vreemd dat ik voor de campaign naar Dragon Isle wordt gestuurd maar alle zones "level 25" aangeven.

De zone ziet er overigens mooi uit, maar nodigt imo weinig uit tot exploration in tegenstelling tot ESO waar iedere zone vol bosses, loot en challenges ligt. Heb t gevoel dat ik vooral lvl 70 moet worden en niet teveel de zones moet willen verkennen..... of heb ik t mis?

Afkomene van ESO moet ik ook erg wennen aan de vele skills. Krijg het nog maar moeilijk onder de knie omdat het er zoveel lijken te zijn bij Evoker. Misschien was Evoker geen goede begin class rn had beter van level 1 kunnen beginnen?

Kan iemand mij wat beginner tips geven om erin te komen? Wellicht zie ik een hoop over her hoofd.

Wil voornamelijk focussen op PvP en gewoon lekker verkennen en challenges doen om betere en mooiere loot te verdienen.

Of is dit daar het spel niet voor?

[ Voor 12% gewijzigd door Frez op 08-01-2024 12:43 ]

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22:30
Die level 25 heeft betrekking op pet battles.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Frez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:42:

Afkomene van ESO moet ik ook erg wennen aan de vele skills. Krijg het nog maar moeilijk onder de knie omdat het er zoveel lijken te zijn bij Evoker. Misschien was Evoker geen goede begin class rn had beter van level 1 kunnen beginnen?

Kan iemand mij wat beginner tips geven om erin te komen? Wellicht zie ik een hoop over her hoofd.

Wil voornamelijk focussen op PvP en gewoon lekker verkennen en challenges doen om betere en mooiere loot te verdienen.

Of is dit daar het spel niet voor?
Evoker is niet echt een "oude wow vibes" class als je het mij vraagt. :P je word inderdaad redelijk in het diepe gedumpt met de veronderstelling dat je enige kennis van zaken hebt. Hoeft niet iets slechts te zijn, als de speelstijl je aanspreekt, zeker lekker door blijfen spelen! Zo wel, je kan gewoon alsnog een lvl 1 character maken van een andere class en later terug komen naar je Evoker.

Ik heb zelf geen ESO gespeeld, maar zone bosses klinkt een beetje als wat in WoW rares zijn. (In de Dragon Isles te zien als een zilveren draak om een sterretje op je map) welke gear, quest items of nieuwe looks voor je mounts kunnen droppen.

Betere gear zit vooral in raiding/duneons(mythic+)/pvp. Als je alleen quests en world content doet eindig je ongeveer halverwege de huidige item-level track.

Verder is er zeker wel genoeg te doen in de open-world Dragon Isles. Naast de main story genoeg sidequests die er voor zorgen dat je op plekjes komt die je anders nooit zou zien. Leuke (ens soms droevige) kleine verhaal lijntjes die soms aparte dingen rewarden.

Op lvl 70 unlock je worldquests, mag je kistjes redden, parcours vliegen, speervissen, elementals temmen, kikkers likken. En dat levert dan gear, reputation, gold of wat andere dingen op. Niet altijd een 'challenge' om te doen, maar omdat ze elke paar dagen rouleren zorgt het er voor dat er altijd wel mensen overal en nergens te vinden zijn.

Verkennen is daarnaast ook iets wat je gewoon zelf moet doen. Je kan op je mount stappen en zo snel mogelijk van A naar B vliegen, maar als je te voet gaat merk je inneens hoe groot het continent is en hoeveel (npc) leven er is gestopt in het spel.

Daarnaast zijn een hele hoop exploration en questing achievements (Y toets), en is er sinds redelijk kort de maandelijkse Adventurers Log voor leuke rewards (Shift+J).

En vergeet niet dat ookal ben je evoker, en droppen ze je regelrecht in de Dragon Isles. Je nogsteeds gewoon de 'oude' wereld in kunt, waar ook meer dan genoeg te doen en te zien is.

[ Voor 3% gewijzigd door Ischium op 08-01-2024 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Motaro schreef op zondag 7 januari 2024 @ 19:49:
Bewaar de weekly rewards epics die je krijg van de superbloom ect.
Als ik mij niet vergis kan je deze catalysten naar LFR appearance.

Met de aankomende patch de 17de heb je elke week een nieuwe catalyst charge.

Geeft je extra mogelijkheden om de LFR set compleet te krijgen mocht LFR niets willen droppen.

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 09-01-2024 14:09 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:08:
[...]

klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Derr_Hans schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:08:
[...]

Met de aankomende patch de 17de heb je elke week een nieuwe catalyst charge.

Geeft je extra mogelijkheden om de LFR set compleet te krijgen mocht LFR niets willen droppen.
oke bedankt voor tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of de "Liberation of Gilneas" questline van volgende week ook beschikbaar zou zijn voor andere characters dan level 70 Alliance. Al mijn max level characters zijn allemaal Horde, maar ik betwijfel dat een verhaallijn over een Alliance ras zou beschikbaar zijn voor Horde characters.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:13:
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of de "Liberation of Gilneas" questline van volgende week ook beschikbaar zou zijn voor andere characters dan level 70 Alliance. Al mijn max level characters zijn allemaal Horde, maar ik betwijfel dat een verhaallijn over een Alliance ras zou beschikbaar zijn voor Horde characters.
Als je Undead hebt, kun je die Undead heritage questline doen als je die nog niet gedaan hebt. De storyline heeft wel te maken met die van Gilneas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Zeror schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:02:
[...]

Als je Undead hebt, kun je die Undead heritage questline doen als je die nog niet gedaan hebt. De storyline heeft wel te maken met die van Gilneas.
die heb ik al gedaan, en voor zover ik weet gaat die niet over Gilneas maar over de Scarlet Crusade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:39:
[...]

die heb ik al gedaan, en voor zover ik weet gaat die niet over Gilneas maar over de Scarlet Crusade.
Klopt, maar waarschijnlijk zijn die twee related. Sommigen speculeren dat zowel Worgen als Undead een nieuwe capital krijgen in Midnight. Wat de Worgen nu krijgen zou voorwerk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragonriding nu mogelijk in de oude wereld.
wat een verschil zeg :D i love it

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe questline voor het regainen van Gilneas is wel coole storytelling :) mits je wat van de lore al weet natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:53
Ricmaniac schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:36:
De nieuwe questline voor het regainen van Gilneas is wel coole storytelling :) mits je wat van de lore al weet natuurlijk.
Ik ben zo jaloers dat jij al kunt spelen! Ik zit helaas nog op het werk :(
Gilneas is echt mijn favoriete zone, laatst nog expres weer een Worgen aangemaakt om dat nog een keer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryur schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:37:
[...]

Ik ben zo jaloers dat jij al kunt spelen! Ik zit helaas nog op het werk :(
Gilneas is echt mijn favoriete zone, laatst nog expres weer een Worgen aangemaakt om dat nog een keer te spelen!
Is wel helaas vrij kort imo. mocht wel iets langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WRQpr4hjwO5GXT_z1IgeC5Jxgw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4PyYTwCARHp90eikH6ZWUDIz.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AoaPPYQ_lScA-HVlVj6bOo9Surc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/YzHtHYsIaufwqPoS6UpxQ7NL.png?f=fotoalbum_tile

En je krijgt er een leuk setje tmog voor en een mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10 16:27

avotar

P0werd by Black Coffee

Ricmaniac schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:54:
[Afbeelding][Afbeelding]

En je krijgt er een leuk setje tmog voor en een mount :P
Is hij alleen voor worgen of kunnen alle alliance rassen hem spelen?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
avotar schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:13:
[...]

Is hij alleen voor worgen of kunnen alle alliance rassen hem spelen?
alle, ik ben human. Ook horde btw

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 17-01-2024 11:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-InwvsjRC5DXzn3iUU_fn7B000c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ANal5nADxxNIgqzTW7bxrl20.png?f=user_large

Eindelijk na al die jaren dat ik het wilde gaan halen :P inmiddels eindelijk afgemaakt.

Wat zijn er toch eigenlijk ontzettend veel storylines in oude content die gewoon leuk zijn om te volgen sinds de cataclysm. Nooit echt op gelet tot ik hier mee bezig ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik heb vorige week een Timewalking dungeon gedaan, heb er zelfs een entry voor in mijn Traveler's Log, maar om één of andere reden zit er niets in mijn great vault. Iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:20
nzall schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 17:55:
Ik heb vorige week een Timewalking dungeon gedaan, heb er zelfs een entry voor in mijn Traveler's Log, maar om één of andere reden zit er niets in mijn great vault. Iemand anders met hetzelfde probleem?
Niet zo heel gek aangezien TW niet meetelt voor GV.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:52:
[...]

Is wel helaas vrij kort imo. mocht wel iets langer.
Iets zegt mij dat dit slechts de volgende stap is in het verhaal rondom Worgen/Forsaken/Scarlet Crusade. Ik verwacht dat dit nodig was ter voorbereiding voor Midnight straks, waarbij ik denk dat we niet alleen een revamp krijgen van Qual'thalas, maar ook van Lordearon, zodat deze gebieden beter op elkaar kunnen aansluiten. Dat zou betekenen dat Gilneas City straks dus een capital kan zijn en dat Forsaken ook nieuwe capital krijgen.
Silvermoon zal dan misschien aan sanctuary hub worden, vanwege "unification of the elven tribes", wat Chris Metzen heeft genoemd op BlizzCon. Silvermoon staat ook te dicht bij de Sunwell om als single faction capital te fungeren, vermoed ik. Het zou zelfs kunnen dat Silvermoon ingenomen is door de void straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Pyr0_ schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:59:
[...]

Niet zo heel gek aangezien TW niet meetelt voor GV.. ;)
Toch wel, ze hebben dat veranderd in 10.2. heroic en TW telt nu ook mee voor de GV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:20
nzall schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:22:
[...]

Toch wel, ze hebben dat veranderd in 10.2. heroic en TW telt nu ook mee voor de GV.
Oh, ik ben er al een tijdje uit, dat wist ik niet. Anders even support contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of travelers log voor onder max level ook bestaat. Maar was je wel max level toen je de TW deed? Want zover ik weet heb je geen vault zolang je geen max level bent en zal het te verklaren zijn.

Anders support vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Kadardar schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:25:
[...]

Ik weet niet of travelers log voor onder max level ook bestaat. Maar was je wel max level toen je de TW deed? Want zover ik weet heb je geen vault zolang je geen max level bent en zal het te verklaren zijn.

Anders support vragen.
Ik ben er praktisch zeker van dat ik deze gedaan heb op mijn Main.

Dat gezegd zijnde: er is blijkbaar momenteel een bug met de Great Vault: https://us.battle.net/support/en/article/281317
Current Issue
We have received reports that completion of Mythic (non-challenge), Timewalking, and Heroic level dungeons have not been properly providing rewards. Currently, we do not have a workaround or resolution that can be provided. We apologize for any inconvenience while our developers work as quickly as possible to resolve the issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:09:
[...]

Ik ben er praktisch zeker van dat ik deze gedaan heb op mijn Main.

Dat gezegd zijnde: er is blijkbaar momenteel een bug met de Great Vault: https://us.battle.net/support/en/article/281317

[...]
Ahh dat zal het verklaren. Wel balen dat ze kennelijk niets op terugwerkende kracht voor je gaan betekenen.

Klassiek gevalletje indie company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Ik heb t ook gedaan op low levels alts en er kwam zelf een melding op me scherm toen dat the great vault loot had
Dus zal zo kijken of ik weet welke alt t was :o, met zoveel alts als ik vergeet ik wat ik doe op wie lol.

(Mijn low level kan tuurlijk niet naar Valdraken, dus zal mezelf inviten en portal maken op me main voor alt, gedoe soms :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Lager dan level 70 kan je de Vault toch niet openen :+ , oopsie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1O2-rAZRM9BQ2iJNYKLfITxMjH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gP9Qg0igtFzgOs0y5f5wZf55.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Snye1y9qX1myKRt-OB1prOuxrI8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D1WKGBL3wkXQ1o4I5u15MGM6.png?f=user_large

Vet irritant ik heb vanmiddag die achievement afgemaakt. ook al 2x relogged. maar hij popt niet op terwijl ik wel al die objectives complete heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Ricmaniac schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:18:
[Afbeelding]

Vet irritant ik heb vanmiddag die achievement afgemaakt. ook al 2x relogged. maar hij popt niet op terwijl ik wel al die objectives complete heb.
Ik zou gewoon een ticket maken met screenshots en wachten tot je t krijgt.

Paar maanden geleden was ik in Bastion (SL) om rare's te killen die ik nog nodig had en omdat ik had gelezen op wowhead dat t soms bugged is heb ik paar screenshots gemaakt met die rare en gelijk ticket gestuurd.

1e ticket van de Blizzard GM zei tuurlijk dat ik alles op site moest lezen hoe t moest, maar ik bleef lekker zeuren en kreeg t gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:18:
[Afbeelding]

Ik merk wel meer dingen ook niet kloppen. Soms wordt bij een quest niet getoond. Moet ik even weglopen van de NPC en weer terug en dan doet ie het wel. Er lijken meer bugs in het spel zitten laatste jaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Deze addon blijft leuk, kwam er paar weken achter dat dit bestond, geen idee of ik veel gold heb :z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrTc3J0Cb3pRWHZkF7q9iutRDZg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eehCHnnw5dnULUCQy0LEaUcq.png?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 20-01-2024 14:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 14:33:
Deze addon blijft leuk, kwam er paar weken achter dat dit bestond, geen idee of ik veel gold heb :z
[Afbeelding]
als je dat een leuke addon vindt, dan moet je maar eens kijken naar Tradeskillmaster of Worthit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nzall schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:33:
[...]

als je dat een leuke addon vindt, dan moet je maar eens kijken naar Tradeskillmaster of Worthit.
TSM, ty man!! ziet er goed uit en vooral de layout spreekt mij enorm aan dat je je vermogen kan zien op 1D/ 1W/3M etc.... voel me helemaal thuis ermee O+

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:12:
[...]

TSM, ty man!! ziet er goed uit en vooral de layout spreekt mij enorm aan dat je je vermogen kan zien op 1D/ 1W/3M etc.... voel me helemaal thuis ermee O+
Wat vooral krachtig is aan TSM is hun systeem van groups en operations waarmee je in feite ALLES kan automatiseren van de economie, binnen wat Blizzard toestaat. Je kunt automatisch alles naar je bank alt sturen wat je wilt verkopen, automatisch je lockboxes naar je rogue sturen en je greens naar je enchanter, als een gek aan je scrollwieltje scrollen om je auctions te posten, en ga zo maar door. Het duurt eventjes om het te leren kennen en er zijn zaken die wat inleren vergen, maar als je eenmaal alles hebt opgezet kun je er miljoenen goud mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was eerst ook wel goed met TSM. vooral het snipen en flippen van items op de auction house. maar sinds het nieuwe AH systeem werkt het niet zo goed meer. sindsdien geen gold gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel al jaren niet meer maar de golf cap was al binnen in WOTLk :+

Auctioneer FTW en een gnome in Tux Ofcourse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
Voor zij die eens goed willen lachen: https://www.reddit.com/r/...hes_of_alar_for_3_months/

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGVHEYVKMjG7jIJUUw9axGymGLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F1AlMwo14raRsrP4seOHW1TG.png?f=user_large

:) Keystone master weer in de pocket in ieder geval :P dan is de druk er af.

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 24-01-2024 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ricmaniac schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:40:
[Afbeelding]

:) Keystone master weer in de pocket in ieder geval :P dan is de druk er af.
Grats! Next is alles op +20 voor de Portals, en daarna ben toch dichtbij en moet 3k ook nog maar even in de pocket. Go, go, go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Afgelopen zondag alweer, maar Mythic Volcoross ging gewoon keihard neer met de guild!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbmzu6YKzHgclWvp6bVFqG71VZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ifS7WRWb9GLbwsnB8sjQr2Xd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:35
Gz met mythic Volcoross! Ging dat bij jullie ook veel makkelijker dan verwacht? Wij hebben in totaal wel 2 weken mythic progress gedaan maandje of zo terug, maar daarna niet genoeg mensen meer helaas. Eerste 3 bosses gingen vrij makkelijk neer, jammer dat we niet verder konden gaan.

Blijft eigenlijk achterlijk dat blizzard met 10.2.5 niet cross realm open heeft gezet voor mythic raiding.

Ook hier bijna bij de 3k rating, nog een paar losse punten! Maar deze week is echt niet mijn favoriet. Zowel sanguine als incorporeal vind ik gewoon echt irritant en niet leuk. Gisteren ook meerdere dungeons geprobeerd en allemaal niet eens gefinished om allerlei redenen. Misschien dus maar 1 dungeon doen deze week en volgende week weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 15:24
Crossrealm Mythic is pas mogelijk wanneer de Hall of Fame gevuld is, dat is elke raid tier iirc nog zo gegaan.
Wat betreft M+, de pool is deze ronde wel wat makkelijker dan de eerste twee seizoenen imo, maar hier mogen affixes echt helemaal verdwijnen. Ze voegen echt helemaal niets toe afgezien van irritatie.
Daarnaast zouden ze echt tot de conclusie moeten komen dat oudere dungeons zoals die van Cataclysm gewoon echt niet in de M+ pool horen. Vortex Pinnacle vorig seizoen was denk ik een van de mindere, net zoals Throne of the Tides dat nu in dit seizoen is imo. Saaie, lineaire dungeons die wat extra mobs /boss mechanics nodig hebben om ze iets beter te maken.

Eens benieuwd wat ze in de nieuwe expac gaan doen met de M+ pool, S4 verwacht ik gewoon een dungeon redux met alle DF dungeons in de pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

RIP 8) Kwam 'm een tijdje geleden ook tegen op een andere subreddit alleen die persoon had 'm een jaar gefarmed _O-
https://www.reddit.com/r/...ar_dropped_from_alar_and/

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Soms heb je van die momenten dat je even heel blij bent in WoW. Gisteren een mooie zeer rare drop weten te looten welke voor een half miljoen gold op de auction house gaat momenteel. Nu maar hopen dat ie ook verkocht wordt. :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

temp00 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:04:
[...]

RIP 8) Kwam 'm een tijdje geleden ook tegen op een andere subreddit alleen die persoon had 'm een jaar gefarmed _O-
https://www.reddit.com/r/...ar_dropped_from_alar_and/
Het overkomt meer mensen dan je denkt. Wij hadden in shadowlands een nieuwe guildy, hardcore mount farmer, meest exotische mounts had hij wel, maar Ashes was toch wel zijn 'forever farm'. Ik had niks te doen, en hij ging zijn rondje Ashes doen met zijn alt army. Dus ik ging gezellig mee, waarom niet. Grappen en grollen dat hij voor mij zou droppen uiteraard. Komen we daar, killen de eerste boss, "he jammer". Draait zich om, en loopt weer naar buiten?! De dread en terror in zijn stem toen ik vroeg waarom, en dat Ashes toch van Kael'thas dropt... :X :D Hij was hem al sinds begin Wrath aan het farmen, elke week met wel 15 of 20 alts. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Och wat erg!

Anyway... ik wou dat ik zo'n verhaal heb, maar Al'Ar dropte gewoon voor mij een paar maanden in Wrath op mijn DK, denk op mijn 2de of 3de kill op dat character. Was er niet eens speciaal voor aan het farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-10 18:07
Heb ik dan echt zo veel mazzel?
Was voor mij de 2e of 3e keer dat ik m deed, dat ik die had.
Net als Invincible, meteen de eerste keer :P 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

IntToStr schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:35:
Gz met mythic Volcoross! Ging dat bij jullie ook veel makkelijker dan verwacht? Wij hebben in totaal wel 2 weken mythic progress gedaan maandje of zo terug, maar daarna niet genoeg mensen meer helaas. Eerste 3 bosses gingen vrij makkelijk neer, jammer dat we niet verder konden gaan.

Blijft eigenlijk achterlijk dat blizzard met 10.2.5 niet cross realm open heeft gezet voor mythic raiding.

Ook hier bijna bij de 3k rating, nog een paar losse punten! Maar deze week is echt niet mijn favoriet. Zowel sanguine als incorporeal vind ik gewoon echt irritant en niet leuk. Gisteren ook meerdere dungeons geprobeerd en allemaal niet eens gefinished om allerlei redenen. Misschien dus maar 1 dungeon doen deze week en volgende week weer verder...
Volcoross was super makkelijk, 6e pull neer geloof ik. Igira daar in tegen, tientallen pulls over 2 raidnights. Wat een strop zeg... Ligt meer aan onze guild dan het gevecht zelf, dat moet ik toe geven. (casual guild die wel kijkt hoe ver we komen, Luisteren naar de raidleader is moeilijk voor de meeste...)

Laatste stukje Volcoross moeten solo tanken, en dan krijg je dit soort absurde Graphs in warcraftlogs. :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aSQysgt4LgiRRrLli1CUz0UKjE0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MV8YpH3PmP1EAdsc7KZckDmF.png?f=fotoalbum_large

20% damage taken van heel de raid, upwards of 750k per second op het laatst, En geen centje pijn. :*) God i love Blood-DK.

Al denk ik dat wij helaas ook niet heel veel verder gaan komen. Tactics worden belangrijker na boss 3, en dan word het snel 'moeilijk' voor de meeste. Igira bijv. heb je 1 (één!) plek waar je niet kan staan, dat is op de tanks. En 3x raden waar iedereen zijn favoriete spot is als de spears droppen bij die boss, niet de clearly marked en designated worldmarker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

nzall schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:43:
Och wat erg!

Anyway... ik wou dat ik zo'n verhaal heb, maar Al'Ar dropte gewoon voor mij een paar maanden in Wrath op mijn DK, denk op mijn 2de of 3de kill op dat character. Was er niet eens speciaal voor aan het farmen...
Andries155 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:58:
Heb ik dan echt zo veel mazzel?
Was voor mij de 2e of 3e keer dat ik m deed, dat ik die had.
Net als Invincible, meteen de eerste keer :P 8)7
Jaaaaa jaa, Jaaaaa ja, Wrijf het er maar in, Wrijf het er maar in... :') Dat ik weet dat hij niet van Al'ar dropt maar van Kael'thas betekend niet dat hij wél dropt voor mij... :+ Ik zal ook wel aan de 500+ attempts zitten nu ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Ischium op 25-01-2024 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Het is wel een straf verhaal inderdaad. begin Wrath is ondertussen meer dan 750 weken geleden. Gebaseerd op die 15-20 alts lijkt me dat meer dan 12,000 pogingen over die periode. Je zou toch denken dat een normaal mens na een paar honderd pogingen al begint zich af te vragen of hij iets niet verkeerd doet...

Rukhmar had voor mij 11 tot 15 weken aan farmen nodig op30 characters voordat ik het had. En dat was NA de drop rate buff aan het begin van Dragonflight.

[ Voor 7% gewijzigd door nzall op 25-01-2024 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ischium schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:32:
[...]

Het overkomt meer mensen dan je denkt. Wij hadden in shadowlands een nieuwe guildy, hardcore mount farmer, meest exotische mounts had hij wel, maar Ashes was toch wel zijn 'forever farm'. Ik had niks te doen, en hij ging zijn rondje Ashes doen met zijn alt army. Dus ik ging gezellig mee, waarom niet. Grappen en grollen dat hij voor mij zou droppen uiteraard. Komen we daar, killen de eerste boss, "he jammer". Draait zich om, en loopt weer naar buiten?! De dread en terror in zijn stem toen ik vroeg waarom, en dat Ashes toch van Kael'thas dropt... :X :D Hij was hem al sinds begin Wrath aan het farmen, elke week met wel 15 of 20 alts. :F
Omg dat is wel een legendarisch verhaal _O- d:)b Arme vent, maar aan de andere kant moet hij wel enigszins blij zijn geweest dat jij toen mee was gegaan. Voor hetzelfde geld was hij nog jaren doorgegaan met het farmen op de verkeerde baas 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Microsoft is laying off 1,900 employees at Activision Blizzard and Xbox this week. "Alongside the layoffs, Blizzard president Mike Ybarra has decided to leave the company." :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:29

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Gisteren nog mooi Council mythic neergekregen... op naar Nymue :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjQ7uFVV1mTUykmjbHkoBB-BzNk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tsCeUtRfwwUjMBtXYf5UkgpO.webp?f=fotoalbum_large

Merkez

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:35
Goed om te zien dat er toch nog guilds zijn die wel doorgaan en nog progress hebben :)

Gisteren zelf toch nog paar puntjes gesprokkeld voor de m+ rating. Na eerste dungeon stond ik op 2999.7... Toen moest ik toch echt die laatste punten ook nog halen en gelukkig is dat ook gelukt: 3006 nu.

Doelen zijn behaald en alles gaat nu even op een lager pitje. Hopelijk komt er weer wat meer activiteit met season 4.

Ik zie dat de hall of fame nu op 177 staat. Wie weet als cross realm mythic nog open gaat binnenkort dat ik daar nog iets probeer mee te pakken op een of andere manier, maar anders blijft het bij 3/9M.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:29

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

We hebben op zicht een mooie actieve groep, doel is deze tier zo ver mogelijk komen en daarna hopelijk een stabiele groep bij elkaar voor CE. We zijn altijd op zoek naar actieve goede spelers die mythic aankunnen, dus mocht je interesse hebben...

Merkez

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kwam nog een lifehack tegen voor WoW die ik nog niet kende. Hiermee kun je in retail heel eenvoudig van realm wisselen voor farming oid mocht je eigen realm te druk zijn.

Pagina: 1 ... 34 ... 66 Laatste