Acties:
  • +3 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weer tevreden :) Misschien dit seizoen proberen iets hoger te pushen, al zijn sommige dungeons wel hard werken nog :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPmVjYw4JLT39zrji_ppAyVOhLM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwSi48dp7JIr6PcH6skAJ9sx.png?f=fotoalbum_large

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
temp00 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 20:57:
Weer tevreden :) Misschien dit seizoen proberen iets hoger te pushen, al zijn sommige dungeons wel hard werken nog :D

[Afbeelding]
Netjes!
Welke WA/addon gebruik je voor je dungeon teleports zo netjes in het frame? Die van mij staan allemaal eronder, vind die van jou veel netter uitzien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thx :) Dat is volgens mij deze: https://wago.io/ta0H8fHbk/17

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:12
Ricmaniac schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:31:
Ja ik ben begonnen met een alt dus en die levelt de cape een stuk sneller dan mijn main. Ten eerste omdat ik die achievement had van max cape voor alts levelt het een stuk sneller en door de rare scaling pomp je op low level mega veel damage. ik deed vanaf level 10 gelijk heroic dungeons en scenarios :P

Gaat redelijk snel op deze manier.

Die alt heeft nu ook al 16k bronze terwijl ik pas level 34 ben. Dus die alts die ik naar 50 level zijn ideaal om te gebruiken voor de mounts en cosmetics die niet zo veel bronze kosten.

In totaal als je alles zou moeten kopen qua mounts, transmogs en heirlooms. Moet je 1.6 miljoen bronze farmen. Gelukkig gaat daar natuurlijk alles van af wat je al wel gefarmt hebt :P
Inmiddels ook eerste remix char op 70, maar ik ben nog echt aan het zoeken welke class ik nu leuk vind, DH even getest en was mwah, Paladin even getest en ook mwah, denk dat ik nu een ranged class leuker vind, vanavond even een hunter proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ldmu7_nvcoCn0TpoOxrT7WrvB5s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EcDe5qr9AOqKBc0iBRc27XVj.png?f=user_large

Hier kom ik met m'n suffe hoofd pas weer tegen het eind van de expansion achter }:|
Al die tijd die bovenste gekocht want die Ultimate (onderste) vond ik te duur. Blijkt dat de middelste natuurlijk een veel beter alternatief is dan de bovenste :9 Nou ja, scheelt nu iig weer lekker in de kosten voor m'n M+ runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IiD_FBEujkrqAyWOjGEz9do5xO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gXZyI7uBUtaRtrdywK1Nofyy.png?f=fotoalbum_large

zelf nog niet getest, heb toevallig een lvl 31 monk, dus kan het bijna testen :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 26 mei 2024 @ 23:49:
[Afbeelding]

zelf nog niet getest, heb toevallig een lvl 31 monk, dus kan het bijna testen :)
Ah shit! mijn warrior was vandaag 36 ... shit zooi XD

Naja heb nog een hunter op 26 dus komt goed :P

thanks voor het delen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op zondag 26 mei 2024 @ 23:52:
[...]

Ah shit! mijn warrior was vandaag 36 ... shit zooi XD

Naja heb nog een hunter op 26 dus komt goed :P

thanks voor het delen
Het lvlen slaat nu echt nergens op, zeker als je tank of healer spec gaat, binnen 2 minuten een dungeon en een raid binnen 5 minuten.
voordeel als healer je kan zelfs in raids gewoon afk gaan of slacken en wat anders doen op je 2e scherm :+

Ik raad eigenlijk iedereen aan om gewoon wat altjes te lvlen, zo heb ik al een lock op max lvl maar tussendoor lvl ik ook een shaman, monk en paladin, je gaat gewoon eerst dagelijks raids doen om die +7% xp buff te farmen, daarna gaat het zo enorm snel: bijv 1 dungeon run incl de daily quest en je bent weer 3+ lvls omhoog gegaan :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja met de bronze change is alt levelen nog redelijk rendabel ook als je tenminste die cape max hebt voor 100% bonus xp.

Je krijgt nu die 40k bronze voor een alt naar 70.
Vervolgens kan je op elke alt die 3 quests doen van scenario, dungeon, 2 raid bosses en je hebt zo dagelijks een redelijke bronze stack voor al die cosmetics enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Kol Nedra Ah blijkbaar had ik deze gewoon al van back in the day :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4t0N54_8U1wVzu_vcnFp72jQx_k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1mF3rXznDAZxQmx8KJOMlgSH.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13:36
Eventjes nog een herinnering: volgende reset is de PvP brawl Comp Stomp, dus Arathi Basin tegen NPCs. Dat is een SUPER gemakkelijke manier om honor te farmen op je max level characters, voor transmogs en mounts.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-10 23:59
Weet iemand of er in het pandaria event ook weapon transmogs te koop zijn?
Ik kan alleen de armorsets vinden. Ik zou graag ook de gave wapens willen vrijspelen.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:49:
@Kol Nedra Ah blijkbaar had ik deze gewoon al van back in the day :P

[Afbeelding]
ik was lvl 35 maar tijdens de run op het laatst deed ik looten boss en werd lvl 36..... helaas geen rewards gekregen :o

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Kol Nedra schreef op maandag 27 mei 2024 @ 00:26:
[...]

Het lvlen slaat nu echt nergens op, zeker als je tank of healer spec gaat, binnen 2 minuten een dungeon en een raid binnen 5 minuten.
voordeel als healer je kan zelfs in raids gewoon afk gaan of slacken en wat anders doen op je 2e scherm :+

Ik raad eigenlijk iedereen aan om gewoon wat altjes te lvlen, zo heb ik al een lock op max lvl maar tussendoor lvl ik ook een shaman, monk en paladin, je gaat gewoon eerst dagelijks raids doen om die +7% xp buff te farmen, daarna gaat het zo enorm snel: bijv 1 dungeon run incl de daily quest en je bent weer 3+ lvls omhoog gegaan :)
Als DPS is het ook al binnen 2 min raak lol, heerlijk, kon binnen 30 min alle heroic dungs afvinken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frez schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:42:
Ik kan alleen de armorsets vinden. Ik zou graag ook de gave wapens willen vrijspelen.
Ja volgens mij alleen de heirlooms van Garrosh. Dat zijn de enige voor zover ik weet.

List of Garrosh Heirlooms
• Hellscream's Decapitator Hellscream's Decapitator
• Hellscream's Warbow Hellscream's Warbow
• Hellscream's Barrier Hellscream's Barrier
• Hellscream's Tome of Destruction Hellscream's Tome of Destruction
• Hellscream's Pig Sticker Hellscream's Pig Sticker
• Hellscream's Doomblade Hellscream's Doomblade
• Hellscream's War Staff Hellscream's War Staff
• Hellscream's Shield Wall Hellscream's Shield Wall
• Hellscream's Cleaver Hellscream's Cleaver
• Hellscream's Razor Hellscream's Razor
• Hellscream's Warmace Hellscream's Warmace

Je moet daarvoor wel de normal, heroic of mythic versie doen van Siege of Orgrimmar.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 28-05-2024 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Frez schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:42:
Er zijn class weapon transmogs die je kunt kopen bij de Class Ensembles vendor als je de Isle of Thunder achievement hebt. Daarnaast zijn ALLE wapens random drops, oftewel uit de raids oftewel uit open world.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik ga trouwens een Alliance shaman lvlen, jaja.... mijn 2e alliance :o
1 alliance zit op andere server, dus die is eigenlijk nutteloos (niet in dezelfde economie)

straks 3x lvl 70 shamans? _O-
(Shaman blijft mijn fav)

edit wat ik ook gedaan heb en ongoing:

al mijn bags ben ik aan het verkopen; alle materials van Dragon flight..... nu het nog wat waard is, straks is het niks meer waard wanneer the War within live is.
ik ben eigenlijk nu gestopt met Dragon flight, nu wat pandaria remix maar in Dragon flight alleen de weekly quest om zo nog gold te farmen.

[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 28-05-2024 15:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jorah_Newstone schreef op maandag 27 mei 2024 @ 23:39:
[...]

Als DPS is het ook al binnen 2 min raak lol, heerlijk, kon binnen 30 min alle heroic dungs afvinken _/-\o_
ja? dat ga ik vanavond eens proberen. toen ik de warlock deed lvlen moest ik wel lang wachten voordat een raid beschikbaar was

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Kol Nedra schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 15:17:
[...]

ja? dat ga ik vanavond eens proberen. toen ik de warlock deed lvlen moest ik wel lang wachten voordat een raid beschikbaar was
Raids duren inderdaad wat langer, maar dungeons binnen 2 a 3 min ben je aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Mijn advies als je raids wilt doen: queue tegelijk voor dungeons, scenarios en raids. En queue dan voor meerdere raids tegelijk. De wachtrij blijft doorlopen terwijl je in een instance zit, dus vaak ga je van één groep recht naar de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Kol Nedra schreef op maandag 27 mei 2024 @ 00:26:
[...]

Heb je het dan over MoP remix? Qua snel levelen? Heb nu een mens paladin op level 30, vind niet dat het perse heel snel gaat.

Ik heb BfA 3 weken gespeeld en daarvoor was de laatste expansion Cata, speel sinds deze week weer. Het is voor mij vrij veel als je na zo'n lange tijd er weer in komt. Heb een 60 en 70 boost op mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
@Metalbuster ja met die remix lvlen gaat echt hard 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 16:07:
Mijn advies als je raids wilt doen: queue tegelijk voor dungeons, scenarios en raids. En queue dan voor meerdere raids tegelijk. De wachtrij blijft doorlopen terwijl je in een instance zit, dus vaak ga je van één groep recht naar de volgende.
Ja doe ik ook altijd. ik accept de 3 dailies van scenario, dungeon en raids en que ze alle 3 en bij Raidfinder echt 5 of 6 instances ofzo en dan popt de 1 na de ander continue. zelfs als DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ricmaniac schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 07:42:
[...]

Ja doe ik ook altijd. ik accept de 3 dailies van scenario, dungeon en raids en que ze alle 3 en bij Raidfinder echt 5 of 6 instances ofzo en dan popt de 1 na de ander continue. zelfs als DPS
Moet je die dailies ergens accepteren of zitten die bij de dungeon finder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Metalbuster schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 07:59:
[...]

Aan de infinite bazaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 07:59:
[...]

Bij de infinite bazaars waar je ook al die rewards koopt van dit Remix event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 09:40:
[...]

Bij de infinite bazaars waar je ook al die rewards koopt van dit Remix event.
mijn vaste plek is Shrine of two moons, die infinite bazaars zitten namelijk in een rested status plek, dus alles echt binnen handbereik.

ik heb zelfs 3 altjes die ik lvl en die komen niet eens van die plek af :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wat kopen jullie voornamelijk met je bronze? Als ik het goed gezien heb kun je alleen mounts/transmogs en Toys kopen toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 29-05-2024 19:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-10 20:41
Kol Nedra schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 19:23:
Wat kopen jullie voornamelijk met je bronze? Als ik het goed gezien heb kun je alleen mounts/transmogs en Toys kopen toch?
Ik koop er mounts mee. Als ik alle mounts heb waarschijnlijk wat cosmetics. Je kan er ook je gear mee upgraden maar is nog redelijk duur omdat er geen goeie farms zijn...

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Zo, ik heb nu ook eindelijk alle raids gedaan. Volgende stap voor mij is Garrosh voor 2 weken farmen voor de heirlooms die ik nog mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalbuster
Kol Nedra schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 13:12:
[...]

mijn vaste plek is Shrine of two moons, die infinite bazaars zitten namelijk in een rested status plek, dus alles echt binnen handbereik.

ik heb zelfs 3 altjes die ik lvl en die komen niet eens van die plek af :D
Jij doet de dalies en logt vervolgens naar je andere alts of doe je er dan meerdere per char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Metalbuster schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 00:27:
[...]

Jij doet de dalies en logt vervolgens naar je andere alts of doe je er dan meerdere per char?
yes!

en ook de 1e raid spammen voor xp.
daar vlieg je doorheen. of gewoon een dungeonrun
de 1e raid is ideaal als healer, je hoeft ook niks te doen dus kan je dit combineren met iets anders 😉 queuetijd 2 tot 5 minuten

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 30-05-2024 00:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-10 10:53
nzall schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 16:07:
Ja, je kan voor 7 LFR instances tegelijk queuen, als je eenmal een te pakken hebt krijg je de pop-up als je klaar bent voor de volgende dus dat gaat snel. Tegelijk kun je ook nog een en een scenario en een dungeon queuen dus dan hoef je eigenlijk nooit lang te wachten. De 3 dailies doe ik meestal binnen 10 minuten op een character, zeker als er een over-geared player meedoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-10 10:53
Kol Nedra schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 19:23:
Als je in de vale bent, check dan ook de bank uit - koop alle bankslots en vlak bij is een klein draakje waar je voor 20 bronze een grote bag kan kopen - dan ben je alvast voorbereid voor als je terug in retail gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Ioramus schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 09:34:
[...]

Ja, je kan voor 7 LFR instances tegelijk queuen, als je eenmal een te pakken hebt krijg je de pop-up als je klaar bent voor de volgende dus dat gaat snel. Tegelijk kun je ook nog een en een scenario en een dungeon queuen dus dan hoef je eigenlijk nooit lang te wachten. De 3 dailies doe ik meestal binnen 10 minuten op een character, zeker als er een over-geared player meedoet.
Elke LFR wing geeft 12% EXP threads maar bij normal raid krijg je bij elke boss 12% :P

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
https://www.wowhead.com/n...nerf-upgrade-costs-342188

Blizzard will de prijs van gear upgrades niet nerfen omdat anderen al geupgrade zijn en het niet eerlijk zou zijn tegenover hen.... Dus frog farmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 10:34:

Blizzard will de prijs van gear upgrades niet nerfen omdat anderen al geupgrade zijn en het niet eerlijk zou zijn tegenover hen.... Dus frog farmers.
Blizzard heeft een rommeltje van Remix gemaakt. Ik weet nog niet of ik wel verder ga met Remix hierdoor.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Tja, weet het ook niet goed. Ik heb nu de mounts, en ik heb nog een handjevol toys te kopen, maar vooral dan de duurdere toys. Ik denk dat als ik nog 1 of 2 characters level dat ik het dan heb. en die kunnen dan dienen om mounts te farmen in TWW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Zeror schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 12:27:
[...]

Blizzard heeft een rommeltje van Remix gemaakt. Ik weet nog niet of ik wel verder ga met Remix hierdoor.
Een rommeltje, tja, dat is juist. Maar aan de andere kant, ze kunnen moeilijk meer QA testers op Remix zetten dan op TWW natuurlijk. En aan de andere kant, iedereen die remix speelt gaat zoveel mogelijk uitproberen om zoveel mogelijk bronze/threads/... te krijgen. Dus ik snap wel dat het moeilijk is om te balanceren.

Maar ik snap niet waarom je hierdoor niet meer zou spelen. Ik vind nu perfect om paar alts te maken en wat mounts en cosmetics te farmen. Dat andere meer dmg doen maakt toch vrij weinig uit? Das toch altijd het probleem bij online games dat andere meer tijd hebben (en meer no-lifen) dan andere en dat ze daardoor ook beter/sterker worden ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom blijf ik ook van gear upgrades weg en farm ik gewoon alle cosmetics en mounts :)
Het is heel krom dat de currency die je nodig hebt om alles te kopen wat je wilt ook dezelfde currency is om sterker te worden. Het is dus het 1 of het ander en dat voelt niet goed.

Langzaam maar zeker word alsnog me cloak veel sterker door elke dag die threads dus is ilvl straks niet echt heel nodig meer :P

Blijven lekker doorgaan en met 3 characters op 70 is het toch een chille bronze inkomen door puur de scenario, dungeon en lfr te doen.

Heb niet precies uitgerekend hoe veel ik nog nodig heb en zal genoeg zijn maar verwacht nog wel wat veranderingen of bonusjes in de komende 80 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Het is vooral dat één van de beste manieren om Bronze te farmen heroic raids is, omdat je daar doorgaans Epic en soms legendary bronze rewards krijgt. in Normal raids krijg je rare en soms epic bronze. Je krijgt dus makkelijk 50% meer Bronze voor dezelfde tijdsinvestering. Maar daarvoor heb je dus best wel goede gear nodig. Aangeraden minstens rond 476.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
Het ligt er volgens mij aan wat je doel is. Wil je alle cosmetics, mounts, toys, ... Dan ga je eerst je gear moeten uppen, zoveel mogelijk raids/dungeons/dailies clearen en dan kan je de laatste 6-7 weken alles rustig farmen waardoor je hoogst waarschijnlijk alles kan kopen.

Heb je genoeg met een paar mounts en cosmetic sets, level rustig je chars en koop die items zonder je gear te uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nzall schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 13:30:
Het is vooral dat één van de beste manieren om Bronze te farmen heroic raids is, omdat je daar doorgaans Epic en soms legendary bronze rewards krijgt. in Normal raids krijg je rare en soms epic bronze. Je krijgt dus makkelijk 50% meer Bronze voor dezelfde tijdsinvestering. Maar daarvoor heb je dus best wel goede gear nodig. Aangeraden minstens rond 476.
Is het dan nog wel de beste manier als het zo veel moeite kost? :P
Kreekje schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 13:46:
Het ligt er volgens mij aan wat je doel is. Wil je alle cosmetics, mounts, toys, ... Dan ga je eerst je gear moeten uppen, zoveel mogelijk raids/dungeons/dailies clearen en dan kan je de laatste 6-7 weken alles rustig farmen waardoor je hoogst waarschijnlijk alles kan kopen.

Heb je genoeg met een paar mounts en cosmetic sets, level rustig je chars en koop die items zonder je gear te uppen.
Denk niet dat dat nodig is though. Ik heb 1 character veel gespeeld maar geen enkele item geupgrade en die heeft 200k bronze Dan heb ik ook nog wat alts die 70 of zo goed als 70 zijn door puur alleen wat daily dungeon/raid/scenario's te doen en die zitten ook ruim over de 50k heen. Heb hierdoor al zo goed als alle mounts op een paar 38500 bronze mounts na die nog in retail te farmen zijn. En heb me bronze niet eens opgemaakt.

Daarom heb ik ze ook niet gekocht omdat ik eerst alleen alles koop wat Remix specifiek is.

Maargoed het is tot augustus ofzo dus tijd zat om te sparen en dan uiteindelijk te zien wat er nog nodig gaat zijn.

Ik verwacht dat er richting het einde genoeg veranderd nog voor bronze gain en power gain

[ Voor 53% gewijzigd door Ricmaniac op 30-05-2024 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:30
Heb net op eerste remix char level 60 gehaald.

Kan het kloppen dat ik "bestraft" wordt voor haten dungeons en raids en dus puur quests doe.

De cloack is 74% xp bonus inmiddels, maar merk dat tot level 60 (net als op retail) quest beloningen vrij netjes gaan. Ongeveer 14 uur gedaan om op level 60 te komen.

Maar de benodigde xp voor level 61 is net als bij retail omhoog geschoten, waardoor ik ineens veel meer questen nodig heb. Vraag me zelfs af of ik überhaupt de level 70 kan halen met alleen questen doen :)

Indien ik geen dungeons en raids doe (en daardoor de honderden extra bonus xp niet zal krijgen) kan ik dan beter stoppen op level 60 want dan is remix niet voor mij bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13:25
Als je in de vale bent, check dan ook de bank uit - koop alle bankslots en vlak bij is een klein draakje waar je voor 20 bronze een grote bag kan kopen - dan ben je alvast voorbereid voor als je terug in retail gaat.
Dit vind ik een hele goeie TIP... Bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 14:55
fitznl schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 15:56:
Heb net op eerste remix char level 60 gehaald.

Kan het kloppen dat ik "bestraft" wordt voor haten dungeons en raids en dus puur quests doe.

De cloack is 74% xp bonus inmiddels, maar merk dat tot level 60 (net als op retail) quest beloningen vrij netjes gaan. Ongeveer 14 uur gedaan om op level 60 te komen.

Maar de benodigde xp voor level 61 is net als bij retail omhoog geschoten, waardoor ik ineens veel meer questen nodig heb. Vraag me zelfs af of ik überhaupt de level 70 kan halen met alleen questen doen :)

Indien ik geen dungeons en raids doe (en daardoor de honderden extra bonus xp niet zal krijgen) kan ik dan beter stoppen op level 60 want dan is remix niet voor mij bedoeld?
gewoon doen wat je zelf wilt.
Eerste char hier heb ik ook enkel door questing naar 70 gebracht. En vanaf 60 gaat het heel wat trager dan voorheen en merk je dat je ook heel squishy bent. Ik heb nu nog wel wat zones te gaan, en die ga ik afronden voor de remix achievements/rewards.
Ondertussen nog een 2e char tot 70 gedaan met heroic dungeons, dat ging een stuk vlotter (en vooral met 2 vingers in de neus want meeste groepen vliegen er in enkele minuten door).

Doelen dat ik vooral heb:
achievements afronden met eerste char, verder bronze farmen met daily quests voor mounts en mss enkele appearances.
Nog 3 altjes levelen om op mijn realm een full set te hebben (alle classes max level). En dan ALS ik tijd teveel heb, op andere realm wat Horde altjes :9 gewoon omdat het kan :D

guild raids staan toch op een laag pitje momenteel, we hebben veel moeite om full team te hebben iedere keer voor mythics + ik ben van main geswapped enkele weken na S4 launch en moet nog het een en ander zien in te halen via heroic raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende week woensdag start de The War Within beta.

https://www.bluetracker.g...-beta-test-begins-june-5/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fitznl schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 15:56:

Dit is deels wel waar ja. Elke LFR die je complete geeft 7% xp erbij aan je cloak (door de thread die je krijgt)
Stel je doet 4-5-6 LFR's op een avond wat echt met gemak kan gezien hoe snel ze gaan en je ze tegelijk kan queuen waardoor je na de eerste bijna direct de andere omstebeurt krijgt. Heb je dus zo na een paar avonden 200% xp extra bijv.

Dus ja je word soort van gestraft. Maargoed gaat erom wat je leuk vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
https://blogs.nvidia.com/...ursday-world-of-warcraft/

World of Warcraft komt naar GeForce Now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gek hoor. Ze hadden het in het begin van Geforce Now offline laten halen en nu komt het toch terug. Ben benieuwd hoe veel landen hier daadwerkelijk veel gebruik van maken. volgens mij valt het aantal in NL nog best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ioramus schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 09:36:
[...]

zojuist 7 bags gekocht, totale kosten: 70 bronze voor 252 slots :D
bedankt voor de tip :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat heb ik ook al op alle characters gedaan haha :P is gewoon super chill voor whatever. Denk dat deze characters met de war within nog wel eens crafters kunnen worden voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 21:53:
Ja dat heb ik ook al op alle characters gedaan haha :P is gewoon super chill voor whatever. Denk dat deze characters met de war within nog wel eens crafters kunnen worden voor mij
Ik denk dat ik een nieuwe main heb, een mag'har shaman ipv tauren shaman :)

maar idd, nu is het moment om ff lvlen, kost weinig tijd eigenlijk :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-10 12:08
Kol Nedra schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 22:00:
[...]

Ik denk dat ik een nieuwe main heb, een mag'har shaman ipv tauren shaman :)

maar idd, nu is het moment om ff lvlen, kost weinig tijd eigenlijk :)
Wat dat betreft ben ik erg blij met de nieuwe expension omdat er veel dingen account wide ingeregeld gaan worden. Vond in WOLTK wel lastig om van Druid naar DK te gaan i.v.m. alle reps etc van Vanilla / TBC. ;w

[ Voor 7% gewijzigd door Kooistra9 op 01-06-2024 07:24 ]

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees iets over een mogelijke revamp van Orgrimmar in The War Within. Wat denken jullie? Moet Blizzard Orgrimmar verbeteren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 19:58:
Ik lees iets over een mogelijke revamp van Orgrimmar in The War Within. Wat denken jullie? Moet Blizzard Orgrimmar verbeteren of niet?
Heel "oneerbiedig".. I couldn't care less :P Speel weer alliance since Warlords of Draenor en niet meer gewisselt sinds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 20:05:
[...]

Heel "oneerbiedig".. I couldn't care less :P Speel weer alliance since Warlords of Draenor en niet meer gewisselt sinds.
Haha, ja dat kan ook.

Ik ben ook veel liever in Alliance steden hoor. En als je dat vergelijkt met Horde heeft, zijn de Horde steden maar een shitshow. Orgrimmar is letterlijk een vuilstort voor metaal, lijkt het wel. Thunder Bluff heeft de tand des tijds niet echt overleeft en is zelfs lelijk en outdated te noemen. Undercity kunnen we niet eens meer naartoe (timeshifting niet meegerekend).
En dat terwijl Stormwind echt als een stad aanvoelt en daarnaast ook verschillende updates heeft gekregen. Waarom wel een monument voor Varian Wrynn, maar niet de gevallen Horde leaders.... Ironforge heeft dan nauwelijks updates ontvangen, maar voelt niet echt outdated. Alliance heeft het iets beter qua steden.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 01-06-2024 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 04:13
nzall schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 10:34:ba

Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. Inmiddels zijn er ook een hele hoop spelers die max ilvl hebben bereikt zonder ooit deel te nemen aan de farms, waaronder ikzelf en een aantal van mijn guildies. De dailies en de raids zijn samen goed voor zo’n 80.000 bronze per dag, dus twee volledige upgrades. Als je enkel dat doet ben je er dus binnen een week.

Het zou inderdaad onwijs oneerlijk zijn dat de upgrade kosten naar beneden zouden gaan. Een veel betere oplossing is per direct bronze te buffen. Dat kan door bijvoorbeeld alle bronze van Normal/Heroic/Mythic raid bosses te verdubbelen of door iedere week een 25-50% toename aan bronze toe te voegen aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
MadDogMcCree schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:14:
[...]

Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. Inmiddels zijn er ook een hele hoop spelers die max ilvl hebben bereikt zonder ooit deel te nemen aan de farms, waaronder ikzelf en een aantal van mijn guildies. De dailies en de raids zijn samen goed voor zo’n 80.000 bronze per dag, dus twee volledige upgrades. Als je enkel dat doet ben je er dus binnen een week.

Het zou inderdaad onwijs oneerlijk zijn dat de upgrade kosten naar beneden zouden gaan. Een veel betere oplossing is per direct bronze te buffen. Dat kan door bijvoorbeeld alle bronze van Normal/Heroic/Mythic raid bosses te verdubbelen of door iedere week een 25-50% toename aan bronze toe te voegen aan het spel.
.... "de dailies en de raids"...

Je snapt toch wel dat die samen 3-4 uur duren, ervan uitgaande dat je een goede groep hebt die niet wipet en alle raids achter elkaar doet? De meeste spelers hebben geen tijd om elke dag zoveel te spelen.

3-4 uur per dag is een halftijdse job. Als je tegen mij zegt "Spelers verwachten dat je een halftijdse job aan speeltijd investeert om uitgenodigd te worden", dan ga ik ervan uit dat die borstmelk stelende kubuskruipers van vorig decennium terug de macht hebben genomen bij Blizzard. Je weet wel, die kerels waartegen een rechtszaak is gevoerd in 2021.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 04:13
nzall schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:45:
[...]

.... "de dailies en de raids"...

Je snapt toch wel dat die samen 3-4 uur duren, ervan uitgaande dat je een goede groep hebt die niet wipet en alle raids achter elkaar doet? De meeste spelers hebben geen tijd om elke dag zoveel te spelen.

3-4 uur per dag is een halftijdse job. Als je tegen mij zegt "Spelers verwachten dat je een halftijdse job aan speeltijd investeert om uitgenodigd te worden", dan ga ik ervan uit dat die borstmelk stelende kubuskruipers van vorig decennium terug de macht hebben genomen bij Blizzard. Je weet wel, die kerels waartegen een rechtszaak is gevoerd in 2021.
Hoeveel tijd spelers erin hebben moeten steken is toch niet relevant? Het punt is dat er een heleboel spelers zijn die max ilvl hebben bereikt zonder de farms te doen. Dat was wellicht 10 dagen geleden nog niet het geval, maar nu wel, waardoor het nu niet meer eerlijk zou zijn om de prijzen te verlagen.

Overigens is 3-4 uur wel aan de ruime kant. MSV, HoF en ToES doe je in een dikke 10 minuutjes, SoO en ToT ieder een dik half uur. Ik vind 2 uur prima te doen. De dailies kosten al helemaal geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 13:04

avotar

P0werd by Black Coffee

Ioramus schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 09:36:
[...]

Ligt uiteraard aan mij, maar ik kon het draakje niet vinden of de tassen niet.
Hoe heten de tassen?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
avotar schreef op maandag 3 juni 2024 @ 11:00:
[...]

Hoe heten de tassen?
https://www.wowhead.com/item=216653/timerunners-satchel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13:25
avotar schreef op maandag 3 juni 2024 @ 11:00:
[...]

Hoe heten de tassen?
Draakje staat net achter jouw als je de bankier aankijkt bij alliance en als je /tar Ludwin doet heb je t
Is maar een piepklein draakje

70 bronze voor 7 grote tassen met 36 slots is echt veel ruimte.

Daardoor heb ik niks deleted en alles wat ik niet gebruik in me bank gegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb alles wat ik niet gebruik scrapped XD wat heb je er aan om te bewaren?

Wat ik wel bewaar zijn alle Legendary Bronze Cashes. die heb ik allemaal in de bank en maak ik later pas open :P Heb nu 2 tassen vol.

Had namelijk zoiets van bewaar alles wel tot ik klaar ben met remix of richting het eind van het evenement omdat je ook redelijk wat drops krijgt qua armor enzo door te spelen. zou zonde zijn als ik dan bronze uit geef voor een tmog en hem gewoon ook krijg als drop.

En het was eigenlijk met de gedachte van misschien veranderd er nog wel iets in bronze gain van die chests ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Eens kijken hoe de bèta acces in zijn werk gaat voor the war within, gaat morgen in.

Zal zelf denk ik donderdag worden dat ik een momentje heb en ben ergens wel blij nu dat ik toen in een gekke bui the Ultimate edition heb gekocht.

Ik ben toch al niet echt een verzamelaar, alleen wat ik echt mooi vind neem ik en kwa classes bevalt me ook echt lang niet alles.
Dus pandaria ben je zo al snel klaar mee, seizoen 4 heb ik op 2 dungeons na de portals en verder ilvl op 525 dus dat is ook al wel aardig klaar.

En dan heb je dat in de raidgroep de meesten het ook wel goed vinden. Dus wat dat betreft leuk dat we even wat nieuws kunnen proberen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The War Within - Shadow and Fury trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Ziet er wel cool uit. Zal komende dagen ook wel eens een kijkje nemen op de beta. Moest ook meteen denken aan deze meme toen ik de trailer zag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZGKhXYwAvhvPgdt0vqeX9Hpo0o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PW3gYYoPbOjt4atIeX0ZwFOU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze ziet er wel uit als een coole villain. Nu hopen dat de lore er achter gewoon gelijk duidelijk word ipv omslachtig met filmpjes en boeken buiten de game :P

Hoop dat het goed is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndZV5l-i-BoMjWTv6Lu3XVcPMoo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PFK6Em139BXAUXOJ9LE00eBk.png?f=user_large

Toch de beta even checken :) wil vooral kijken wat er veranderd is binnen professions.

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 05-06-2024 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:43
Na het aantikken van lvl 100 in Diablo 4 gebeurde wat ik had verwacht: ik ben nog kort een nieuwe char gestart maar had het kort daarna wel weer gezien.

Dus.... maar weer eens een maandje (het kan kennelijk weer ;) ) subscription aangeschaft en nu bezig m’n priest naar lvl 70 te brengen. Was ooit max lvl in andere expension, nu teruggezet naar lvl 45 dus daar weer opgepakt.
Nadat ik m’n lvl 70 Warlock een jaar niet heb gespeeld, is dit toch wel weer leuk. Zeker in aanloop naar TWW, die ik mogelijk toch wel ga aanschaffen.

Nu gaat er ooit weer een dikke game PC komen, maar het speelt verrassend goed op mijn Macbook Air M1 :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ricmaniac schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:09:
[Afbeelding]

Toch de beta even checken :) wil vooral kijken wat er veranderd is binnen professions.
Al enig succes gehad?
Ik wacht maar even met de fix die eraan komt. Character maken gaat niet zoals het moet en om de haverklap disconnects.

https://us.forums.blizzar...-%E2%80%94-june-5/1870810

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakduke schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:47:
[...]

Al enig succes gehad?
Ik wacht maar even met de fix die eraan komt. Character maken gaat niet zoals het moet en om de haverklap disconnects.

https://us.forums.blizzar...-%E2%80%94-june-5/1870810
Inderdaad nog niet gelukt. na korte tijd ook geen tijd meer aan besteed.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 06-06-2024 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:11
Ricmaniac schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:09:
[Afbeelding]

Succes! Hoop wel dat je download klaar is want die hangt al de hele dag op 11 procent.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 15:40
Snel even gekeken in de beta, mijn keybindings er in gezet, wat mobs af gemaakt, crash....toen weer er in en alle keybindings waren foetsie. Dus weer aanpassen. Snel verder met de quest, quest inleveren en crash.
Dus dat ging lekker. Nog maar een keer aan passen en snel afmelden, daarna waren ze er nog. Altijd leuk Blizzard beta's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Carthrax schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:26:
Snel even gekeken in de beta, mijn keybindings er in gezet, wat mobs af gemaakt, crash....toen weer er in en alle keybindings waren foetsie. Dus weer aanpassen. Snel verder met de quest, quest inleveren en crash.
Dus dat ging lekker. Nog maar een keer aan passen en snel afmelden, daarna waren ze er nog. Altijd leuk Blizzard beta's :P
Voor alle duidelijkheid: als je in retail crasht tussen het aanpassen van instellingen en het afmelden worden je instellingen OOK niet opgeslagen. Het enige verschil is dat de beta momenteel gewoon erg instabiel is, waarschijnlijk door de grote hoeveelheid spelers. Ik weet niet of Blizzard extra servers heeft opgemaakt voor de beta (doorgaans zijn het er maar een vier-tal), maar ik kan me gerust voorstellen dat er een miljoen of meer spelers toegang hebben tot de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 15:40
nzall schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:30:
[...]

Voor alle duidelijkheid: als je in retail crasht tussen het aanpassen van instellingen en het afmelden worden je instellingen OOK niet opgeslagen. Het enige verschil is dat de beta momenteel gewoon erg instabiel is, waarschijnlijk door de grote hoeveelheid spelers. Ik weet niet of Blizzard extra servers heeft opgemaakt voor de beta (doorgaans zijn het er maar een vier-tal), maar ik kan me gerust voorstellen dat er een miljoen of meer spelers toegang hebben tot de beta.
Kan kloppen natuurlijk zelf nooit last van gehad maar in alle Blizzard beta's zijn crashes schering en inslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze ochtend geen problemen met de beta client gehad. best wat gedaan en me class aan het uittesten. Maar snap de rogue changes nog niet zo goed zowel assassination als outlaw. voelt heel zwak allemaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog een level 70 in remix pandaria :)

Nu doe ik alleen nog een vulpera erbij en dan heb ik alle allied horde races level 70. dus kan ik straks als ze over gaan naar retail de heritage achievement en armor halen :P

Tevens heb ik dan genoeg 70's in remix (eigenlijk te veel) om de bronze mee te farmen met gewoon die daily quests :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalbuster
Gisteren geboost in HC, in 2h had ik een level 70.

Heb er nu 2, alleen door instances. Ben nu bezig met een druid en een hunter.

Wat is de beste manier voor het upgraden van gear op 70. Timeless Isle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Metalbuster schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 07:58:
Gisteren geboost in HC, in 2h had ik een level 70.

Heb er nu 2, alleen door instances. Ben nu bezig met een druid en een hunter.

Wat is de beste manier voor het upgraden van gear op 70. Timeless Isle?
Hieronder een post van reddit:
Do the normal and heroic scenario, normal and heroic dungeon, and do a full sweep of all the raids that you can. Start with the normal raids, then eventually work your way into heroic raids. There will be a lot of groups that'll do heroic Mogu'shan Vaults (MV) -> Heart of Fear (Hov) -> Terrace of Endless Springs (ToES) in a chain. Normal Throne of Thunder (ToT) and Siege of Orgrimmar (SoO) are also pretty easy and will be quick bronze too at this point. Dump all your bronze into gear upgrades.

As you get a higher ilvl, start doing Heroic SoO as the bronze gains there are strong. Heroic ToT is harder and a lot of groups will want a high ilvl (450+) for it, but you can continue to just farm normal. The big thing is to just ensure you're utilizing all the lockouts you can each day for raids, regardless of difficulty.

Here are each unique lockout:

MV Normal or Heroic (you can only one or the other each day)
HoF Normal or Heroic (you can only one or the other each day)
ToES Springs Normal or Heroic (you can only one or the other each day)
ToT Normal or Heroic (you can only one or the other each day)
SoO Normal (has it's own lockout)
SoO Heroic (has it's own lockout)
SoO Mythic (has it's own lockout)

SoO is unique as each difficulty has it's own lockout, so you can do one of each difficulty each day for big bronze. Mythic groups will want 476 players, but Heroic pugs usually looks for 390+, and normal PuGs you can usually get into regardless of ilvl.

The big thing to note is everything except SoO Normal and Heroic have a non-flexible lockout, so if you start the raid and cannot finish, you cannot continue it later that day. You're locked out of that bronze until the daily reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zo, nu al 3x lvl 70: warlock/shaman en monk

wat ik nu nog lvl: Deathknight en paladin (beide lvl 36)

hier wil ik het wel bij laten, tenminste for now.....aangezien Remix nog zeer lang duurt zal er vast nog wel wat naar 70 geboost worden :P
het is namelijk zo ik ben zo goed als gestopt met Dragonflight, heb mijn hele economie op AH gezet en is nu eigenlijk wachten op the War within :7

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra

Releasedatum:
26 Augustus 2024

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2024 19:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Release roadmap voor The War Within:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KCa-kOaWKsk40r_LTboRpLoO75Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SZDc1FFiRZHioYF1K0rrQD0R.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Was een leuke verassing gisteren tijdens de Xbox showcase. Goede trailer en een snellere releasedatum dan verwacht.

Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Zeror schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:52:
Release roadmap voor The War Within:

[Afbeelding]
Dat wordt War Within spelen op Gamescom.
Waar Blizzard eindelijk weer eens staat na 2 jaar afwezigheid. >:) >:)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrumpyGamerDad schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:59:
[...]

Dat wordt War Within spelen op Gamescom.
Waar Blizzard eindelijk weer eens staat na 2 jaar afwezigheid. >:) >:)
Je kan ook zelf nu al gewoon de War Within spelen :P Als je de deluxe editie hebt heb je sws beta access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar mooie announcement idd. Had het zelf al een beetje verwacht though gezien de timeframe van laatste paar seasons enzo. ik gokte begin september maar eind augustus teken ik ook voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ricmaniac schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:32:
[...]

Je kan ook zelf nu al gewoon de War Within spelen :P Als je de deluxe editie hebt heb je sws beta access.
Dat kan zeker maar dan moet het niet elke keer crashen.
Maar ik wacht wel tot de early access.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iedereen die de Collector's Edition van The War Within hebben gepreorderd krijgen alsnog een invite voor de bèta. Dit was in eerste instantie niet zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfCMdWoIr-vXq4PbL0f2IgjDUfI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ZOiotdV73IuQYZ99BqmpPHR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Zeror schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:36:
Iedereen die de Collector's Edition van The War Within hebben gepreorderd krijgen alsnog een invite voor de bèta. Dit was in eerste instantie niet zo.

[Afbeelding]
Ik hoop dat ze de Early Access code ook op voorhand opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-10 15:25
Zit nog net in mijn vakantij dus kan ik wat tijd spenderen aan levellen.
Wowhead had ook al S1 mythic+ affixes gepost en eerlijk gezegd word ik van die nieuwe ook niet zo heel vrolijk.
Alsof ze er bewust niet over nadenken en gewoon maar wat doen.
Heb zelf TWW nog niet gepreordered, maar dat doen we wel dichter bij de release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke ik heb mijn plannen veranderd toch.

Heb de 4 allied races die ik moest level 70 nu in Remix.
Ga nu toch mijn main eerst helemaal gear upgraden denk ik.

Volgens mij is de bronze income veel hoger en sneller als je hem toch eerst sterker maakt en dan elke dag HC raids runned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Ricmaniac schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:18:
Oke ik heb mijn plannen veranderd toch.

Heb de 4 allied races die ik moest level 70 nu in Remix.
Ga nu toch mijn main eerst helemaal gear upgraden denk ik.

Volgens mij is de bronze income veel hoger en sneller als je hem toch eerst sterker maakt en dan elke dag HC raids runned.
Heroic raids droppen 50-66% meer bronze dan normal raids: bosses die blauwe caches droppen, droppen nu paarse, en paarse caches worden oranje. een blauwe cache is 500 Bronze, een paarse cache is 750 Bronze, en een oranje is 1250 Bronze. en ze duren ongeveer even lang om af te werken, en de meeste bosses zijn even eenvoudig, zeker met een paar 476 geared characters in de raid. De enige die soms voor problemen kan zorgen is Dark Animus, omdat die iets meer strategie vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook zo stom hè!

Ik had alle legendary bronze caches bewaard in mijn bank omdat ik dacht misschien veranderd er later nog wel iets. Maar gisteren dacht ik F it zal wel niet veranderen en heb ik ze allemaal open gemaakt omdat ik dus gear wilde upgraden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M230tTx9t5t5y9cQy0pQ-E2SKVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8tKc8sZfmG5SFLY1cPDltlCU.jpg?f=fotoalbum_large

Ik hoop stiekem dat het niet met terugwerkende kracht en alleen met nieuwe caches werkt want nu voel ik me echt genaaid haha.

Scheeld gewoon meer dan 100k bronze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ricmaniac schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 07:14:
"In addition, we want to make powering up to overpower content easier, so we’re going to triple the effect of Spools of Eternal Thread"
Hebben ze die andere gozer ontslagen of wat? :o

Maargoed, ik ga niet klagen. Moet nog wat toys en mogs, en vooral de bronze buff komt mij heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Grab Dailies around Bazaar
1 N Dungeon
1 H Dungeon
1 N Scenario
1 H Scenario
1 N MSV Clear.
Het bovenstaande geeft 25K Bronze en duurt ongeveer een uurtje. Als je dit elke dag doet heb je over 8 weken alle cosmetische rewards behalve the Garrosh heirlooms (waarvoor je extra currency nodig hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:43
Ik heb kort na de release al Dragonflight gespeeld, maar nu ik het weer een klein weekje doe merk ik toch een (wat mij betreft) vervelende verandering.

Ik was lekker de daily Dungeons en PvP’s aan het doen met m'n priest nadat ik die naar lvl 70 had gebracht. Kreeg zo langzaam maar zeker wat betere gear en bij PvP had ik al vrij snel al mijn gear compleet. Wat ik dan voorheen deed: meer PvP-en, honor verzamelen en items upgraden. En zo nu en dan als ik genoeg Conquest had een Conquest PvP item kopen, die ik daarna dan ook weer kon upgraden.

Maar nu blijkt dat je honor niet meer kan gebruiken om te upgraden, maar je daar Flightstones en Crests voor nodig hebt? Is het niet wat krom dat je PvE content moet doen om je PvP gear te upgraden? Begrijp me niet verkeerd, ik vind PvE content ook leuk om te doen, maar ik kan me zo voorstellen dat er genoeg mensen zijn die dit niet vinden. Bovendien heb ik soms zin in PvP ipv PvE en dan motiveert het niet echt dat je hier “niks” voor terug krijgt en je eigenlijk geforceerd wordt om PvE content te gaan doen.

Misschien heb ik me niet genoeg ingelezen / geïnformeerd. Maar ik weet nou niet of ik dit zo’n positieve ontwikkeling vind.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
voor zover ik weet kun je ook crests en flightstones krijgen van PvP, maar ik denk dat crests enkel rated PvP is spijtig genoeg, gebaseerd op je rating.

Daarnaast ook: PvP gear is voor zover ik weet altijd max level in PvP. het is enkel als je het in PvE wilt gebruiken dat het itemlevel op de tooltip van belang is.

https://www.icy-veins.com...season#pvp-gear-upgrading
All types of PvP gear can be upgraded with the Dragonflight Gear Upgrade System system using Flightstones Icon Flightstoness and crests. However, upgrades will only increase the item's PvE Item Level, not the PvP Item Level.

[ Voor 69% gewijzigd door nzall op 13-06-2024 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IemuigGZmo8YPVqI_eGPU4lg8ro=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/49kNwHAFi3A76jdcpDoU9mwb.png?f=user_large

Nu 4 remix characters dus 70 en kan het nu zelf met mijn alt account binnen 3 uur boosten.
Maar denk dat het nu alsnog sneller is om gewoon mijn main te poweren door die nieuwe changes en daarmee alleen maar bronze te farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
Ricmaniac schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 18:22:
[Afbeelding]

Nu 4 remix characters dus 70 en kan het nu zelf met mijn alt account binnen 3 uur boosten.
Maar denk dat het nu alsnog sneller is om gewoon mijn main te poweren door die nieuwe changes en daarmee alleen maar bronze te farmen.
Ik heb zelf ook nog geen volledig gegearde char maar wel een level 20 'twink'. Daarmee level ik al mijn andere chars (stuk of 5 max level). Pad is als volgt:
  1. Run 8 heroics until level 25 making sure to turn auto loot off
  2. Once 25, run normal MGSV
  3. Run another 6 heroics until 35
  4. Once 35, run normal HoF
  5. Run 4 more heroics until 40
  6. Once 40, run normal TotES
  7. Open all bonus exp items from mail, ding 70
Mijn alt is een holy priest en als ik een tank maakt zijn het altijd instant groups. Gewoon spurten met mijn priest en alles ligt binnen de paar seconden. Denk dat het wel makkelijk is als je een max geared char gebruikt om je chars in normal groups te krijgen (of die groepen te boosten) :P

Pagina: 1 ... 39 ... 66 Laatste