SideShow schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:05:
Ik heb dikwijls moeite om mijn fury warrior te positioneren.
Een halve seconde out of range staan van je target = dps ruined.
Dus
- eerst doorhebben dat je effectief te ver staat - of je staat met je rug naar je target
- dan zien WAT nu precies je target is en deze target situeren op het speelveld
- dan zien waar jij daar tegenover staat en hoe je jezelf moet repositioneren
Doe dit allemaal, en constant, terwijl er 5 vijanden op je scherm staan (op dezelfde 2 vierkante meter), terwijl je je eigen spells zit te managen, terwijl je scherm ontploft van de spells van je party members, en terwijl je damage moet ontwijken én nog wel vanalles.
Dusja, opnieuw, hoe lossen andere melee spelers dit op?
Ik heb plater addon geinstalleerd... maar die plates zijn nog groter dan die van blizzard en nemen dus nog meer van mijn overzicht weg...
Haha dit is altijd leuk als je meer caster speelt, nou leuk voor mij

(niet echt

),omdat er elke keer staat target is behind you of zoiets, want als ik op me melee characters zit is dat altijd zo en dat al bijna jaren.
Kan er niks aan doen, want soms zie ik t ook niet wie waar is...
Grappige is dat mijn warrior mijn aller aller eerste character was en daarmee ging ik,( de noob), als TANK raiden, of laat mij t beter zeggen, zo'n 17 jaar geleden waren er weinig(vrouwelijke) tanks, dus mocht ik mee in raids van vroeger, zoals in Naxxramas Kel'Thuzad boss, omdat er weinig tanks heel laat nog wow speelden.
Lachen als ik op ventrilo iets zei waar de dps moest gaan of zo, ja ja vrouwen kunne erg bossy

zijn hahaha.. ach de goede ouwe tijd, ik mis t zo