Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDdeV1992 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 20:44:
[...]

Thanks voor de reply. Ook enig idee m.b.t. de videokaart?
oh sorry over die vraag heen gelezen 1080TI is MEER dan prima voor deze game nog

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Traeces schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:07:
[...]

Welk scherm ( resolutie ) speel je op en hoe mooi wil je het hebben. Me oude 1060 draaide het op 1080p nog prima. Alleen wat minder fps in druk bezochte gebieden. 4K of 1440 gaat denk wel een ding worden.
3440x1440.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Ricmaniac schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:10:
[...]

oh sorry over die vraag heen gelezen 1080TI is MEER dan prima voor deze game nog
Dank x 1000 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:43
Had ff de ti over het hoofd gezien. Moet te doen zijn, verwacht wel fps dips in druk bezochte gebieden. Maar moet te doen zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Traeces op 02-12-2022 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
Traeces schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:41:
[...]

Denk dat wel krap gaat worden met een 1080. Zeker als je alles high settings wil zetten.
Maak je het iets minder breed

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:41:
[...]

Denk dat wel krap gaat worden met een 1080. Zeker als je alles high settings wil zetten.
Nee joh verre van. wel op max settings maar ik speelde tot een paar maanden terug nog met een gtx970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ricmaniac schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:42:
[...]

Nee joh verre van. wel op max settings maar ik speelde tot een paar maanden terug nog met een gtx970
Heb je geen fps drops ? Me 1060 kakte soms echt in drukt bezocht stormwind op alles high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:44:
[...]

Heb je geen fps drops ? Me 1060 kakte soms echt in drukt bezocht stormwind op alles high.
Daar had ik inderdaad wel fps drops mee. Maar dat betekend toch niet dat je niet kan spelen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ricmaniac schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:45:
[...]

Daar had ik inderdaad wel fps drops mee. Maar dat betekend toch niet dat je niet kan spelen ? :P
Nee mee eens. Maar je weet ook niet wat iemand ze eisen zijn :P vind dat zelf bloed irritant en wil alles op high kunnen spelen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Ronzz schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:08:
Is dit spel nog de moeite waard? Ik heb het in de begindagen ooit eens gespeeld (max een maandje of 3 ofzo) maar in de wintermaanden lijkt het me wel weer leuk vermaak. Ik ben een redelijke lone wolf, dus wat dat betreft vermaak ik me prima in m'n eentje. Maar een paar mensen tegenkomen vind ik dan wel weer belangrijk.

Doen? Of niet?
Is het de moeite, ik zeg ja en iemand anders zegt nee.
Het is vooral dat retail wow heel gemakkelijk is geworden tov vroeger.
En ik speel deze game al jaren op mijn eentje, en je komt echt genoeg mensen tegen.
Zou dan ook aanraden van naar hogere populatie server te kijken.

Ik zie vooral veel samen werken met mekaar, de mobs hun loot zijn ook shared.
Dus als je bv 10 items moet hebben, en ze zijn al bezig. Geef een tikje tegen de mob en je hebt ook je item.
Nu ook als de andere factie hem eerst zou taggen.

Hangt ook af van je tijd, en dat je het de moeite vindt voor elke maand te betalen.
Als je zo sporadisch 1 keer de week kan spelen, dan is het voor mij al niet waard.
Dat is persoonlijk.

Enkel als je arena zou willen gaan doen ga je iemand moeten vinden.
Alvast genoeg mensen die gaan voor hun weekly cap en soms kom je iemand tegen dat het goed klikt.
Zou ook gewoon een guild join.

Je kan alvast maandje sub kopen en zien hoe het loopt zonder die laatste uitbreiding.
Als je nog maar 3 maand gespeeld hebt, dan zal je zeker nog wat leveling werk voor de boeg hebben.
En als je zegt ach we doen zot, koop dan de duurste editie.
Daar zit een boost in tot 60, en ook game time, mount etc.

Ik ging ook de middel versie kopen, maar moest dan nog mijn 15 eur sub betalen en ik kwam bijna even duur uit dan.

Alvast succes moest je er toch mee starten.
En vragen staan vrij mocht je vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 19:12
Je kunt tegenwoordig ook Rated Arena Solo doen, dan is het 3v3 en worden de Teams elke keer gemixed. Dus kun je in principe alles solo doen op Mythics na volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alle dungeons inmiddels ook gedaan op mythic. Ze zijn wel vermakelijk :) Alleen vind ik m'n DK wel echt ruk spelen dus ik ga toch maar alsnog even Monk levellen nu :P Kijken hoe dat gaat.

Zag dat al m'n Dragonriding glyphs mooi geshared zijn _O_

edit: Lol die scaling op lager lvl. Doe als lvl 61 5x zoveel dps als een lvl 70.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 03-12-2022 11:05 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:02
Bossie schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:02:
[...]

Wat is er veranderd mbt pvp gear ?
Als casual laat ik eigenlijk het hele raidgebeuren links liggen maar speel vooral bg’s met 1-3 characters :)
In Shadowlands kon je de PvP gear een keer of 7(?) upgraden, dus ook ilvl binnen PvP. Hier had je bepaalde Renown voor nodig.

Nu kan je de PvP gear nog wel upgraden, maar dat is uitsluitend voor het ilvl buiten instanced PvP. Dus als je alleen maar arenas en bgs doet dan ken je gewoon een enkel setje kopen van honor en een enkel setje van conquest en that's it. Klaar, rammen maar, hoef je verder niet meer naar om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
London schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 10:31:
Alle dungeons inmiddels ook gedaan op mythic. Ze zijn wel vermakelijk :) Alleen vind ik m'n DK wel echt ruk spelen dus ik ga toch maar alsnog even Monk levellen nu :P Kijken hoe dat gaat.

edit: Lol die scaling op lager lvl. Doe als lvl 61 5x zoveel dps als een lvl 70.
Welke spec speelde je ? Want vind me dk ook niet geweldig , ook al niet in shadowlands.

Frost kan ik helemaal niet meer aan wennen, waar ik vroeger in de tijd van cata, tot aan battle altijd wel top dps was ……

Twijfel om naar me shaman te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Traeces schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:36:
[...]

Welke spec speelde je ? Want vind me dk ook niet geweldig , ook al niet in shadowlands.

Frost kan ik helemaal niet meer aan wennen, waar ik vroeger in de tijd van cata, tot aan battle altijd wel top dps was ……

Twijfel om naar me shaman te gaan.
Frost als mainspec en Unholy als offspec. Maar vind het gewoon te sloom in vergelijking met bijv windwalker. En dps is ook wel echt matig als ik eerlijk ben.

Monk levellen gaat wel snel gelukkig :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
London schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:44:
[...]

Frost als mainspec en Unholy als offspec. Maar vind het gewoon te sloom in vergelijking met bijv windwalker. En dps is ook wel echt matig als ik eerlijk ben.

Monk levellen gaat wel snel gelukkig :D
Ja heb ik ook. Burst van me unholy op een boss is bizar met alle cd’s. Maar zonder vind ik het heel matig. Aeo vind ik ook echt slecht ook al heb ik alle diseases op een redelijke mob zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Traeces schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:02:
[...]

Ja heb ik ook. Burst van me unholy op een boss is bizar met alle cd’s. Maar zonder vind ik het heel matig. Aeo vind ik ook echt slecht ook al heb ik alle diseases op een redelijke mob zitten.
Jep dat dus een beetje. Zou zeker wat anders proberen :) Deze expansion leent zich ook perfect voor switchen enzo.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:16:
[...]

Jep dat dus een beetje. Zou zeker wat anders proberen :) Deze expansion leent zich ook perfect voor switchen enzo.
Ja dat is zeker zo. vooral nu er ook nog geen raid en mythic + content uit is.
Alleen betrap ik mezelf er op dat ik er nog geen tijd voor heb gemaakt alts te levelen. ben gelijk te druk met achievements etc hahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Toch handig die auctioneer, scannen en dan zien hoeveel het kost voor te maken en dat je profit kan maken of niet. Zie dat herb wel veel opbrengt, daarnet toch al voor 4k verkocht.

Heb ook mijn draak volledig gedaan, alle glyphs gevonden met handynote.
Nu nog level en half en ben ook 70.
Wel al eerste dungeon keer gedaan, was wel fun.
Heb me dan maar ook GTFO geinstalleerd, voor dat ik blijf staan in die pools.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZe4ivh5p0kpvnHJfxZxgOLDfFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RgskrrZjeAFd4pZC9hhqo8gZ.jpg?f=fotoalbum_large

Zo dit is de perfecte plek om met een Vulpera de camp neer te zetten!
Dit is overigens maar een alt hoor, Vulpera is niet mijn race die ik zo geweldig vind

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Zo gisteravond de game gekocht en gedownload. Straks even lekker spelen.

Hoe staat het ervoor met de unbalanced alliance vs hirde population?

Ik heb een voorkeur voor alliance maar merkte altijd verschrikkelijke wachttijden. Is dat met cross faction minder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
JDdeV1992 schreef op zondag 4 december 2022 @ 09:18:
Zo gisteravond de game gekocht en gedownload. Straks even lekker spelen.

Hoe staat het ervoor met de unbalanced alliance vs hirde population?

Ik heb een voorkeur voor alliance maar merkte altijd verschrikkelijke wachttijden. Is dat met cross faction minder?
Speel zelf op Silvermoon, is dat ik weet 1 van de grootste alliance servers. Tot nu toe nog geen wachttijden meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik hoorde verhalen dat als je warmode aanzet dat je meer rewards krijgt en ilvl ook hoger is met WQ loot? dan misschien toch maar weer warmode aanzetten

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiftace
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Weer geinstalleerd en bezig, leuk tot nu toe (67). Merk wel dat mensen als vanouds geen geduld hebben in dungeons. Dragonriding is verfrissend, benieuwd of dit leuk blijft. Gear is wel weer insane, nu al 400k hp in bear :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
Kol Nedra schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:00:
ik hoorde verhalen dat als je warmode aanzet dat je meer rewards krijgt en ilvl ook hoger is met WQ loot? dan misschien toch maar weer warmode aanzetten
10-25% meer XP en currency-rewards geloof ik. Vziw geen hoger ilvl.

WQ loot schaalde voorheen omhoog naar mate je eigen gemiddelde ilvl omhoog ging. Dat lijkt me vergelijkbaar nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
Even een vraagje waar ik niet uitkom. Misschien dat iemand anders mij kan helpen. Ik gebruik een eigen lay-out en de addon die ik hier voor gebruik is elvui. Vroeger deed ik dat altijd zelf, maar ik merk toch dat ik 101 addons moet updaten. Hier werd ik gek van en ben uiteindelijk overgestapt naar elvui omdat het simpel is.

Nu loop ik sinds deze patch tegen probleem aan dat de chat dialog oer mijn grid heen gaat en dan kan ik niet healen. Niet handig. Maar ik heb geen idee hoe ik deze kan verplaatsen.

Iemand een idee hoe ik in elvui OF standaard wow settings deze dialog kan verplaatsen?

Ik weet dat er addons zijn die het ook kunnen, zoals moveanything. Maar ik wil juist voorkomen dat ik weer een addon moet installeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AUvSTbqFkqBZOCsWDDqqEZuHVbs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7unrp2WXHNzKMrKdBLJozaLS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeDee855
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:10
In de wow ui heb je ook een optie om die dialoog te verplaatsen. Het is iets met dialog portrait als ik het me goed herinner. Edit mode -> Talking head

[ Voor 11% gewijzigd door DeeDee855 op 04-12-2022 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Je kan ook even in ElvUI settings kijken of je hier iets van Talking Head of Head Frame kan aanpassen. Volgens mij had je hier ook settings voor (ook om de positie te verplaatsen)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
DeeDee855 schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:52:
In de wow ui heb je ook een optie om die dialoog te verplaatsen. Het is iets met dialog portrait als ik het me goed herinner. Edit mode -> Talking head
Bedankt, deze zocht ik! Raar, ik was (voordat ik deze post maakte) al deze opties langs gegaan. Maar dat gedeelte lichte niet op. Maar dit is inderdaad wat ik zocht. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Met inscription op mijn server maak ik echt bom vol gold.

Kost me 200 gold aan mats en verkoopt aan 2k.
Ook die fortune kaarten flippen.
Gisteren 25k gold profit gemaakt van gewoon fortune kaarten te verkopen.
Ze verkopen binnen de 2 min letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Aangezien callisto protocol precies niet helemaal OK was, dan toch maar toegegeven aan WoW.

Voorlopig leuk en chill. Mijn grootste ergernis met levelen is blijkbaar ook opgelost in deze expansion ... die vliegende draak is echt een goede middle ground tussen kunnen vliegen en niet kunnen vliegen. Ik vind het altijd onbeschrijfelijk frustrerend om constant te moeten zoeken hoe je ergens moet geraken.... bij deze niet meer dus :-) Top

*edit: die glyphs verzamelen in de lucht is echt eens iets nieuws en anders ook _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door SideShow op 04-12-2022 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Vandaag er toch maar weer voor gegaan en dragonflight gekocht.

Mijn nieuwe favoriete monster is de Soggymaw, wat een geluid komt daar uit. Ik kreeg een murloc deja vu.
Murlocs nadoen is hier al 18 jaar een gezinsgrap.
Maar hier komt een waardige opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
London schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 10:31:

Ik speel zelf monk als main, kan wel zeggen dat ze erg vermaklijk en ook ontzettend sterk zijn op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mariekeb schreef op maandag 5 december 2022 @ 00:09:
Vandaag er toch maar weer voor gegaan en dragonflight gekocht.

Mijn nieuwe favoriete monster is de Soggymaw, wat een geluid komt daar uit. Ik kreeg een murloc deja vu.
Murlocs nadoen is hier al 18 jaar een gezinsgrap.
Maar hier komt een waardige opvolger.
Soggymaw is gewoon een Oracle uit Sholazar :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Had heel erg veel zin weer om te gaan spelen. Was gestopt na 9.1. Probeer elke expansion een nieuwe main te hebben, dus dit keer gegaan voor Blood DK. Vorige expansions Druid en Monk dus wel weer even wennen dat de mobility minder goed is. Misschien dat ik snel een ander character ga levelen als dat me teveel gaat irriteren. Heb de dungeons nog niet gedaan, ben pas level 69, misschien dat het wel lekker speelt. Ik vind de toolkit van Blood DK wel erg nice in solo play tot nu toe.

Even een vraag over Mining. Ik heb nu 80 mining, en kan een tweede specialization kiezen, Metallurgy of Mastering the Elements. In sommige guides lees ik doe Master the Elements, want dan kan je meteen +5 knowledge krijgen. Echter lijkt het me heel handig om met Metallurgy te kiezen om hogere kwaliteit ores te krijgen voor crafting. Wat zouden jullie doen? Ik ga met mijn knowledge eerst voor Mining Process naar 35.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:47
Protip: Via darkmoon kan je nog +2 knowledge points krijgen voor je profession en tevens kan je via treasures je knowledge points ook nog flink boosten;

https://www.wowhead.com/g...re-locations-dragon-isles

En dan heb je ook nog Master NPC's die je KP tevens flink boosten:

https://www.wowhead.com/n...profession-masters-330255

[ Voor 25% gewijzigd door StevenzeN op 05-12-2022 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Misschien een gekke vraag , maar vroeg had je gewoon reputation bij factions.

Nu staat er b.v. bij mijn Maruuk Centaur alleen renown ? Terwijl ik wel rep krijg als ik bepaalde questen doe maar zie dit nergens terug ? Komt dit pas op level 70 of mis ik iets ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Traeces schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:36:
Misschien een gekke vraag , maar vroeg had je gewoon reputation bij factions.

Nu staat er b.v. bij mijn Maruuk Centaur alleen renown ? Terwijl ik wel rep krijg als ik bepaalde questen doe maar zie dit nergens terug ? Komt dit pas op level 70 of mis ik iets ?
Renown is een nieuwe vorm van rep. Vroeger Friendly -> Honored -> Revered -> Exalted natuurlijk. Nu is het renown 1 -> 20 -> X. Ik geloof dat elke 2500 rep een level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
DennisCle schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:45:
[...]

Renown is een nieuwe vorm van rep. Vroeger Friendly -> Honored -> Revered -> Exalted natuurlijk. Nu is het renown 1 -> 20 -> X. Ik geloof dat elke 2500 rep een level is.
Dus eigenlijk nu kleinere gelijkwaardige stappen ipv de steeds grotere wordende stappen?
Klinkt goed :)

Ik heb gisteren besloten om toch niet mijn DK als eerste te levellen en toch mijn warrior te doen, inmiddels lvl64 en in de tweede zone.

Het merendeel is inmiddels al 70, maar ik wil gewoon lekker lui casual battle-grounds doen als s1 los gaat :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Ben eens rond de map aan het gaan op zoek naar die soil waar je u seeds kan in planten en insta kan herben.
Kan je toch ook aardig wat uit krijgen eigenlijk, heb nu wel gezien dat er 3 soorten seeds zijn.

Voor die skill points rond de map van inscription is er 1 bugged, hij opened de boek en dan bugged hij.
Ook met autoloot doet hij niets.

Dan maar eens kijken voor rond de map te gaan voor die herb skills.
Kan dan eindelijk herben vanaf mijn mount.
Gisteren die soep pot gedaan als community event, was wel lachen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
Dankjewel , ja natuurlijk .... en gewoon niet herkend door mij hoor. Terwijl ik daar toch heel veel gespeeld heb.

Maar ben er sinds 2010 niet meer geweest, dus dat is misschien een geldig argument ;) O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
grote_oever schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:31:
[...]

Bedankt, deze zocht ik! Raar, ik was (voordat ik deze post maakte) al deze opties langs gegaan. Maar dat gedeelte lichte niet op. Maar dit is inderdaad wat ik zocht. Bedankt.
Het is overigens aan te raden om in edit mode een eigen layout aan te maken. Het is mij al paar keer overkomen dat doordat ik de standaard preset had bewerkt deze overschreven werd na een update ofzo. Met een eigen layout verlies je je settings niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:45:
[...]

Het is overigens aan te raden om in edit mode een eigen layout aan te maken. Het is mij al paar keer overkomen dat doordat ik de standaard preset had bewerkt deze overschreven werd na een update ofzo. Met een eigen layout verlies je je settings niet.
Sowieso raad ik het aan je layout te exporteren naar een notepad op je pc ofzo. Ik had met launch dat al mijn eigen gemaakte layouts verdwenen waren. Was een issue die blizzard erkende en niet kon herstellen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Snelle lvl route voor alts: https://www.reddit.com/r/...ref=share&ref_source=link

En de prof xp guide. https://www.reddit.com/r/...gain_700000_xp_23_levels/

[ Voor 30% gewijzigd door junglebeast op 05-12-2022 22:54 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Fijn om te zien dat Blizz toch afziet van daily World Quests voor nu. Niemand die op een daily grind zit te wachten en 2 keer in de week een nieuw setje is wat mij betreft ook veel beter.

Enige wat ik graag had gezien was een profession KP reset mogelijkheid ofzo, magoed, had ik mezelf maar moeten inlezen voordat ik puntjes in tailoring ging stoppen, iets voor mijn alts de volgende keer.
Voor mezelf nu nog bezig wat cooking recipes te krijgen (met name die je kunt opvissen) om zo voldoende te hebben om feasts te kunnen beginnen maken adhv het recipe wat ik heb gekregen van de weekly cooking pot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:13:
Fijn om te zien dat Blizz toch afziet van daily World Quests voor nu. Niemand die op een daily grind zit te wachten en 2 keer in de week een nieuw setje is wat mij betreft ook veel beter.
Ja dit is echt heeeel veel beter. Je krijgt er wel zo nu en dan wat quests bij hoe hoger je renown word omdat je nieuwe varianten questen unlockt maar over het algemeen 2 setjes per week is top.

Ook leuk dat je gelijk met je alts de worldquests kan doen. geven redelijke XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Akaendra schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:13:

Enige wat ik graag had gezien was een profession KP reset mogelijkheid ofzo, magoed, had ik mezelf maar moeten inlezen voordat ik puntjes in tailoring ging stoppen, iets voor mijn alts de volgende keer.
Voor mezelf nu nog bezig wat cooking recipes te krijgen (met name die je kunt opvissen) om zo voldoende te hebben om feasts te kunnen beginnen maken adhv het recipe wat ik heb gekregen van de weekly cooking pot :)
Ja, ik ben ook heel blij dat ze niet daily geworden zijn. Dan voel je je toch gedwongen om ze elke dag te doen om bij te blijven qua rep. Kijk, de enkelingen die echt heel hard rep farmen hou je nooit bij, maar de massa wil je wel bij houden, helemaal met het oog op craften en patterns. Er is bovendien zoveel te doen joh en er komt om de haverklap weer een nieuwe questline beschikbaar, ik snap niet hoe mensen nu al out of content zijn. Dan ben je echt heel gehaast bezig geweest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso is rep grind een stuk beter. omdat je geen keuzes hoeft te maken en lvl 25 haal je best makkelijk uiteindelijk. Verwacht dat ik eerder 25 ben dan dat er nieuwe content is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:33
Is er nog een wekelijkse world boss beschikbaar o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Die crafting orders zijn niet echt een schot in de roos, amper orders eigenlijk voor inscription.
En als er dan zijn heb ik de recipes nog niet unlocked.

Dat mogen ze voor mij wel eruit halen of aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
KBE91 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:38:
Die crafting orders zijn niet echt een schot in de roos, amper orders eigenlijk voor inscription.

inscription is dan ook wel een van de mindere profesions die echt goede opties bieden op het moment lijkt me. Hoor van vrienden dat er voor andere professions juist wel veel orders open staan. En die recipes moet je inderdaad wel aan zien te komen. even kijken waar ze kan unlocken en dan farmen i guess ? anders zouden die orders ook beetje nutteloos zijn als iedereen de recipes al heeft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09

Voor Leatherworking ook maar amper. Vooral work orders voor items afkomstig van recipes die nog niet eens te verkrijgen zijn (raids), of heel moeilijk (hele hoge renown). En de zeldzame order die er wel op komt te staan is binnen een paar seconden weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
Iemand de aanbieding al gezien voor een jaar subscription? Ben er normaal niet van maar de mounts zijn wel heel vet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiftace
  • Niet online
JDdeV1992 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:52:
Iemand de aanbieding al gezien voor een jaar subscription? Ben er normaal niet van maar de mounts zijn wel heel vet hoor.
Gezien en geskipt. DF heeft geen duidelijke roadmap en ik denk dat het beperkt zal zijn qua nieuwe content. Als ze genoeg op de planken hadden liggen, was zo’n aanbieding er nooit gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
Ik zag het een tijdje terug al idd. Op zich niet verkeerd, alleen een jaar vastleggen ben ik niet zo van. Shadowlands was ik binnen 6 maanden al zat. Dragonflight ziet er niet verkeerd uit, maar ze hebben zo te zien zoveel focus gelegd op de Dragonriding, talents (zowel class/spec als proffs) en QoL-dingetjes dat het er een beetje op lijkt dat ze de game-play vergeten zijn. Nog bijzonder weinig nieuws gezien in dat opzicht.

Ik vrees met grote vrezen dat de content patches te laat gaan komen of te minimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu deze week mijn DH 70 is geworden en ook al paar mythics gedaan heb ben ik ondertussen met mage te lvlen (nu 63)
ik ga nu toch weer twijfelen hahah, dus misschien wordt de mage wel mijn main ipv DH :*)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Daradius schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:42:
[...]

inscription is dan ook wel een van de mindere profesions die echt goede opties bieden op het moment lijkt me. Hoor van vrienden dat er voor andere professions juist wel veel orders open staan. En die recipes moet je inderdaad wel aan zien te komen. even kijken waar ze kan unlocken en dan farmen i guess ? anders zouden die orders ook beetje nutteloos zijn als iedereen de recipes al heeft .
Moet heel wat rep grinden ervoor alvast, ondertussen dat wat aan het doen tussen het farmen door.
Gewoon heel veel dingen dat ik niet kan verkopen, het is gewoon dat ik een quest lopen heb en 10 orders moet doen en er skill punten voor krijg. Al 20 punten gestoken in draconic treatises, daar zie ik soms toch orders van voorbij komen.

Nu even bezig met mijn herb naar 100 te doen en titan touched herbs aan het farmen.
Zit daar heel wat van die rousing order in en die verkopen toch vlot voor paar duizend gold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
Ik heb van de aanbieding gebruikt gemaakt omdat ik toch wel waarschijnlijk speel. De mounts mogen dan wel vet zijn, maar in Dragonflight kun je ze simpelweg amper gebruiken. Eigenlijk zonde dus.
Voor WOTLK Classic vond ik de dragon wel vet, maar voel mij wel een beetje bezwaard omdat je normaal gesproken geen flying mounts (dus drakes) kan gebruiken in Dalaran. Met die mount dus wel :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
Shiftace schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:55:
[...]

Gezien en geskipt. DF heeft geen duidelijke roadmap en ik denk dat het beperkt zal zijn qua nieuwe content. Als ze genoeg op de planken hadden liggen, was zo’n aanbieding er nooit gekomen.
Mwah oneens, er is nooit een roadmap geweest voor wow voor zover ik weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Omg... weken Serpentshrine Cavern en The Eye leeggeveegd voor de pattern van de Belt of the Black Eagle zodat ik eindelijk een set voor m'n hunter compleet kan maken. En jawel, eindelijk dropt ie: "Already known"

DOH... |:( :')

Naja, The Eye is nog niet zo'n tijdverspilling want ik heb die mount nog niet. Maar toch!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Gisteren en maandag nog een paar Mythics gedaan op mijn nieuwe Evoker. Ook voor het eerst sinds TBC/WotLK weer aan het healen geslagen. Ging op zich allemaal goed maar man oh man wat zijn sommige mensen toch gruwelijk ongeduldig en worden helemaal loco als het even niet goed gaat en we een keer wipen.. Netjes aangegeven dat ik nog inexperienced ben qua healen en de eerste keer deze dungeons doen samen met mijn vriendin.

Sommige zijn gewoon echt zo enorme eikels en maakt het meteen een stuk minder leuk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook nog een laatste 3 mythics kunnen doen en heb ik ze toch nog allemaal kunnen doen voor de reset. Zit nu op 367 ilvl wat prima is om de raidweek te beginnen volgende week. Zal nog wel lukken iets omhoog te gaan though. Ben heeel benieuwd naar de raid. Ga er expres blind in.

Deze week wat meer focussen op mijn eerste alt denk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mariekeb
Vitwiz schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:49:
Gisteren en maandag nog een paar Mythics gedaan op mijn nieuwe Evoker. Ook voor het eerst sinds TBC/WotLK weer aan het healen geslagen. Ging op zich allemaal goed maar man oh man wat zijn sommige mensen toch gruwelijk ongeduldig en worden helemaal loco als het even niet goed gaat en we een keer wipen.. Netjes aangegeven dat ik nog inexperienced ben qua healen en de eerste keer deze dungeons doen samen met mijn vriendin.

Sommige zijn gewoon echt zo enorme eikels en maakt het meteen een stuk minder leuk. :/
Er zijn mensen die dit spel veel te serieus nemen.

En dan heb ik het niet over de meest fanatiek spelers, want die kom je helemaal niet tegen. Die hebben wel wat beters te doen dat LFG dungeons.
En als die dat doen hebben ze helemaal geen problemen met wat advies geven.

Het zijn de tussenkneusjes die zo toxic zijn.

Zie je overigens overal ook in sport en bedrijfsleven. De tussengroep doet lastig , hoogste niveau heeft wel wat beters te doen en hoeft zich niet beter te voelen door anderen naar beneden te praten.

Maar goed , de enige oplossing is meestal een leuke guild.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nfsmike
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-03-2023
Die toxic gasten remove ik eigenlijk gewoon direct van m'n group. Ik speel altijd met 1 rl maatje en vaak 1-3 guildies. Als we dan iemand puggen en hij/ zij is toxic, doei. Altijd anderen in de rij. 9 van de 10 keer is het een DPS, opbokken aansteller. En weer door :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Mariekeb schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:09:
[...]

Er zijn mensen die dit spel veel te serieus nemen.

En dan heb ik het niet over de meest fanatiek spelers, want die kom je helemaal niet tegen. Die hebben wel wat beters te doen dat LFG dungeons.
En als die dat doen hebben ze helemaal geen problemen met wat advies geven.

Het zijn de tussenkneusjes die zo toxic zijn.

Zie je overigens overal ook in sport en bedrijfsleven. De tussengroep doet lastig , hoogste niveau heeft wel wat beters te doen en hoeft zich niet beter te voelen door anderen naar beneden te praten.

Maar goed , de enige oplossing is meestal een leuke guild.
Ja ik probeer meestal wel met een paar guildies te doen, alleen was laatste dag en niet echt veel mensen online of meeste hadden het al gedaan dus dan maar puggen. Maar was er wel even klaar mee naderhand haha.

Snap dat het op een gegeven moment ook niet meer leuk is om hele tijd te wipen maar als healer kan je ook maar zoveel doen om mensen hun domme fouten te fixen. En is toch altijd makkelijk om dan de healer de schuld te geven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:32

joker1977

Tweakert

nfsmike schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:15:
Die toxic gasten remove ik eigenlijk gewoon direct van m'n group. Ik speel altijd met 1 rl maatje en vaak 1-3 guildies. Als we dan iemand puggen en hij/ zij is toxic, doei. Altijd anderen in de rij. 9 van de 10 keer is het een DPS, opbokken aansteller. En weer door :)
Best herkenbaar. Heb mijn warrior gelevelled en ging als tank in een dungeon. Geef ook netjes aan dat ik bepaalde dungeons nog niet gedaan heb en dan staat er al zo'n stuiterbal van een DPS voor je die wel even gaat bepalen waar je langs moet EN gaat dan ook al pullen.

Toen ik aangaf dat dat vet irritant was krijg je een grote bek terug ook nog ("You are wasting my time"). Tief dan lekker op met je 'mega DPS' en dan heb ik liever een iets mindere DPS die wel gewoon normaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
joker1977 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:17:
[...]

Best herkenbaar. Heb mijn warrior gelevelled en ging als tank in een dungeon. Geef ook netjes aan dat ik bepaalde dungeons nog niet gedaan heb en dan staat er al zo'n stuiterbal van een DPS voor je die wel even gaat bepalen waar je langs moet EN gaat dan ook al pullen.

Toen ik aangaf dat dat vet irritant was krijg je een grote bek terug ook nog ("You are wasting my time"). Tief dan lekker op met je 'mega DPS' en dan heb ik liever een iets mindere DPS die wel gewoon normaal doet.
Haha verschrikkelijk dit soort mensen. Wij hadden dit gister andersom, een tank die dacht dat hij wel even de hele dungeon kon pullen en continu los ging van de healer. Vervoglens besloot hij onze M0 group maar te leaven voor een andere group omdat hij vond dat we niet goed genoeg waren :+

Waar ik ook zo een hekel aan heb zijn mensen die in hun LFG party even een eis stellen van hoeveel item level je moet hebben minimaal. Maar als je hun dan vervolgens inspect hebben ze zelf neit eens genoeg om heroics que te joinen......

[ Voor 11% gewijzigd door Daradius op 07-12-2022 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
De Mythics zijn echt wel easy in Dragonflight. Ik heb gewoon normal en heroics geskipped. Zelfs met itemlevel 330 kreeg ik gewoon een invite. Vreemd dat je voor heroics (via de Groupfinder) minimaal itemlevel 342 moet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Dutchy007 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:31:
De Mythics zijn echt wel easy in Dragonflight. Ik heb gewoon normal en heroics geskipped. Zelfs met itemlevel 330 kreeg ik gewoon een invite. Vreemd dat je voor heroics (via de Groupfinder) minimaal itemlevel 342 moet hebben.
Mee eens, er zijn maar 2 misschien 3 bosses die tricky zijn, maar dat is meestal alleen tricky voor de healer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dutchy007 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:31:
Klopt. ging ook direct van 70 > paar worldquests > mythics.

Maar in shadowlands waren M0's ook niet echt een probleem hoor. ging allemaal vrij gemakkelijk. Denk alleen wel dat ze het nu net nog een tandje makkelijker hebben gemaakt om mensen voor volgende week gewoon raid ready te krijgen enzo. Kan zo maar zijn ook dat mythic + runs een hogere moeilijkheids curve hebben natuurlijk. Daar hoop ik eigenlijk een beetje op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Over het algemeen vind ik WoW wel relaxe spelers hebben, tuurlijk je hebt altijd wel een toxic persoon er bij.

Na FIFA gespeeld te hebben ben ik wel wat gewend :P

Wat zijn jullie gaan doen na level 70 gehaald te hebben ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daradius
Traeces schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:40:
Over het algemeen vind ik WoW wel relaxe spelers hebben, tuurlijk je hebt altijd wel een toxic persoon er bij.

m0 en een alt naar 70 gehaald om ook m0 mee te doen :P verder wat quests afgerond voor rep en wat weekly dingen gedaan. Deze week ga ik mijn professions doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik had de campaign afgemaakt en daarna eigenlijk alle worldquests gaan doen die op dat moment up waren. Zorg eigenlijk dat ik alle worldquests wel steeds complete hebt. Verder doe ik het rustig aan. Als eerst heb ik volgens mij toen die dragon racing achievements gehaald XD heb daar echt veel plezier mee gehad.

Wel gezorgd overigens dat ik alle mythics gedaan had afgelopen week om het maximale uit de loot table te halen.

Gebruik de weekly met 4k of 3k reputation steeds op side quests in zones. Vorige week Ohara plains afgemaakt en nu begonnen aan alle sidequests in azure span. dan heb je het echt in een uurtje gedaan ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Ben na een aantal jaar afwezig te zijn geweest afgelopen week maar weer eens begonnen op Stormscale. Ik moet zeggen dat het er goed uit ziet en wel lekker weg speelt.

Wel moet ik nog enigszins wennen nadat ik er x jaar uit ben geweest maar vooralsnog vermaak ik mij prima met mijn Shadow Priest. Ben inmiddels level 65 in een paar uurtjes spelen dus dat gaat ook lekker vlot.

Nog tips of belangrijke dingen voor deze terugkerende (maar inmiddels beginnende) speler om rekening mee te houden? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ansjo schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:21:
Ben na een aantal jaar afwezig te zijn geweest afgelopen week maar weer eens begonnen op Stormscale. Ik moet zeggen dat het er goed uit ziet en wel lekker weg speelt.

Wel moet ik nog enigszins wennen nadat ik er x jaar uit ben geweest maar vooralsnog vermaak ik mij prima met mijn Shadow Priest. Ben inmiddels level 65 in een paar uurtjes spelen dus dat gaat ook lekker vlot.

Nog tips of belangrijke dingen voor deze terugkerende (maar inmiddels beginnende) speler om rekening mee te houden? ;-)
Enige tip als je zo lang bent weggeweest.

Doe niks gehaast. geniet gewoon van de story, combat, wereld etc en neem alles in je op. het is veel wat ik me kan voorstellen als je er lang bent weggeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ansjo schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:21:

Welkom terug! Stormscale blijft een prima Realm ;)

Kijk je ogen lekker uit met alle content die er is. Er is tijd genoeg om alles te kunnen doen in seizoen 1. Misschien is het op ten duur handig om te kijken welke content je leuk lijkt te zijn. Misschien moeilijkere dungeons lopen middels Mythic+ of misschien Raiden?

Dungeons kan je doen door hiervoor te queuen. Als je iLevel hoog genoeg is kan je beginnen met Heroics te queuen. Mocht je daarna nog verder willen kan je zelfs groepjes zoeken via de Group Finder voor Mythics. En als dat je makkelijk afgaat kan je afwegen om Mythic + te gaan lopen!

Uiteraard kan je ook lekker queuen voor LFR (Looking For Raid difficulty) Raid, om een voorproefje te krijgen hoe dit ook al weer allemaal gaat. De ervaring verschilt wel tussen LFR en Normal Raiding (Normal is wat beter omdat je vaak met een groep mee gaat die net wat serieuzer zijn).

En wat Ric zegt, zeker doen. Lekker de tijd nemen. Maak desnoods eerst de campaign af (of doe die tussendoor). Er komen toch elke keer hoofdstukken bij, dus dan kan je lekker zonder problemen verder gaan.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59

dat is bij engineering ook :(

en de eerste engineering recipies zitten bij renown 9 en 11 geloof ik voor reps waar ik net op 4 zit...
ik overweeg een alt te gaan lvlen (dk als 2e tank, heb nu guardian druid of hunter omdat dat de afgelopen 18 jaar het vaakste main is geweest).

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26

M0 en na de 1e week al bijna al mijn BiS items binnen op mijn DH tank. Deze week nog even de rest halen en dan klaar voor M+ en raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Diigii schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:00:
[...]

Welkom terug! Stormscale blijft een prima Realm ;)

Kijk je ogen lekker uit met alle content die er is. Er is tijd genoeg om alles te kunnen doen in seizoen 1. Misschien is het op ten duur handig om te kijken welke content je leuk lijkt te zijn. Misschien moeilijkere dungeons lopen middels Mythic+ of misschien Raiden?

Dungeons kan je doen door hiervoor te queuen. Als je iLevel hoog genoeg is kan je beginnen met Heroics te queuen. Mocht je daarna nog verder willen kan je zelfs groepjes zoeken via de Group Finder voor Mythics. En als dat je makkelijk afgaat kan je afwegen om Mythic + te gaan lopen!

Uiteraard kan je ook lekker queuen voor LFR (Looking For Raid difficulty) Raid, om een voorproefje te krijgen hoe dit ook al weer allemaal gaat. De ervaring verschilt wel tussen LFR en Normal Raiding (Normal is wat beter omdat je vaak met een groep mee gaat die net wat serieuzer zijn).

En wat Ric zegt, zeker doen. Lekker de tijd nemen. Maak desnoods eerst de campaign af (of doe die tussendoor). Er komen toch elke keer hoofdstukken bij, dus dan kan je lekker zonder problemen verder gaan.
Oh dat is zeker nice... nog meer op Stormscale >:)
Zijn er hier nog leuke NL guilds die casual spelers zoeken? Die zowel PVE als PVP spelen?
Ricmaniac schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:45:
[...]

Enige tip als je zo lang bent weggeweest.

Doe niks gehaast. geniet gewoon van de story, combat, wereld etc en neem alles in je op. het is veel wat ik me kan voorstellen als je er lang bent weggeweest.
Bedankt! Ik laat alles even op mij afkomen nu en ga hier van geniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
Hallo allemaal

ik ben weer terug van mijn vakantie

En was aan t kijken op twitch voor die pet waarvoor je 2 gift moet geven aan een streamer.

Elke keer als ik erop klik, om te betalen via Paypal, moet ik een creditcard nummer invoeren?
Waarom vragen ze dat steeds weer?

Heeft iemand dat gedaan voor die Ichabod pet?
Hoe is dat gegaan dan?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
rahd schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:17:
Hallo allemaal

ik ben weer terug van mijn vakantie

En was aan t kijken op twitch voor die pet waarvoor je 2 gift moet geven aan een streamer.

Elke keer als ik erop klik, om te betalen via Paypal, moet ik een creditcard nummer invoeren?
Waarom vragen ze dat steeds weer?

Heeft iemand dat gedaan voor die Ichabod pet?
Hoe is dat gegaan dan?

Bedankt
Klik op "Gift a sub" en koop dan tweemaal de bovenste sub (dus 2 x €3,99). Et voila!
Het staat niet duidelijk omschreven vind ik zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Lord_T schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:10:
[...]

dat is bij engineering ook :(

en de eerste engineering recipies zitten bij renown 9 en 11 geloof ik voor reps waar ik net op 4 zit...
ik overweeg een alt te gaan lvlen (dk als 2e tank, heb nu guardian druid of hunter omdat dat de afgelopen 18 jaar het vaakste main is geweest).
Hier ook paar van renown 15 en als ik dan zie wat sommige maar geven als fee.
Moet ook nog paar alts doen, maar op dees moment verdien ik zoveel gold met herb.
Dat ik nog paar dagen nodig heb en die wow token kan kopen, dat is toch weer 13 euro gespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Inmiddels trouwens 369 equiped op guardian druid... en deze week nog geen m0 gedaan :D
- redelijk wat gear gekregen uit m0 voor reset
- 389 ring van rep grind bij cobalt assembly
- 369 wapen uit de 4k rep quest box (zo laat mogelijk openen, schaalt met je ilvl namelijk)
- slechtste items: trinkets, beide on use en met matig effect, maar ja wel ilvl :P

ik kan nu of 384 engi helm maken (heb 372 equiped uit m0) of de leather bracers (359 equiped uit hc nog)
en ik overweeg serieus die bracers dus eerst te craften....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:57:
Inmiddels trouwens 369 equiped op guardian druid... en deze week nog geen m0 gedaan :D
- redelijk wat gear gekregen uit m0 voor reset
- 389 ring van rep grind bij cobalt assembly
- 369 wapen uit de 4k rep quest box (zo laat mogelijk openen, schaalt met je ilvl namelijk)
- slechtste items: trinkets, beide on use en met matig effect, maar ja wel ilvl :P

ik kan nu of 384 engi helm maken (heb 372 equiped uit m0) of de leather bracers (359 equiped uit hc nog)
en ik overweeg serieus die bracers dus eerst te craften....
Die 389 ring ga ik ook dit weekend even grinden denk ik.
Had wel mazzel. Had nog een redelijk lager axe in mijn offhand en dacht voor het slapen gaan laat ik toch nog maar even die Siege on dragonbane keep doen.

Kreeg ik een 382 Mace ! ben nu 373 :) nog even die ring halen via die cobalt rep en dan vind ik het helemaal best voor de raids met de guild en M+ season 1.

Ben ook bezig een volledig setje pvp gear van gewoon 340 te halen wat scaled naar 411 in PvP.
Dat wil ik ook klaar hebben als arena season 1 begint.

Heeft volgens mij namelijk echt geen enkele zin om Arena te doen zonder die pvp set. Dan word je afgeslacht.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 08-12-2022 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ricmaniac schreef op donderdag 8 december 2022 @ 08:01:
[...]

Die 389 ring ga ik ook dit weekend even grinden denk ik.
Had wel mazzel. Had nog een redelijk lager axe in mijn offhand en dacht voor het slapen gaan laat ik toch nog maar even die Siege on dragonbane keep doen.

Kreeg ik een 382 Mace ! ben nu 373 :) nog even die ring halen via die cobalt rep en dan vind ik het helemaal best voor de raids met de guild en M+ season 1.

Ben ook bezig een volledig setje pvp gear van gewoon 340 te halen wat scaled naar 411 in PvP.
Dat wil ik ook klaar hebben als arena season 1 begint.

Heeft volgens mij namelijk echt geen enkele zin om Arena te doen zonder die pvp set. Dan word je afgeslacht.
Dat is afhankelijk van wat er te halen valt in BG's mbt gear, vaak gaat dit in begin redelijk snel omdat iederen prut-gear heeft :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 14:01
Wat een verademing.

Toch kriebelt WoW elke keer weer als je het een tijdje niet aanraakt en er een nieuwe Xpac aan komt. Shadowlands was ik compleet beu (volgens mij was ik niet de enige). WoW een tijde los gelaten (lore wise/gameplay wise).

Vorige week DF geïnstalleerd, en echt op mijn dooie gemakkie aan het genieten van alles wat nieuw is. UI 10/10 verbeterd, landschappen zijn prachtig, geluid is subliem, geen gerush naar 70, alles tranquilo. Alle sidequests er bij, af een toe een beetje me simracing set aangezet om met die draak de beste apex te pakken :). Proffesions op mijn gemak doornemen, heerlijk, waarom zou je rushen.

Inderdaad, neem de tijd, we zitten voorlopig nog wel aan de endgame gebonden :) :).

9/10

ok.doei

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Morgen is een nieuwe Twitch drop beschikbaar. Een dubbele drop zelfs.
https://worldofwarcraft.c...e-to-world-first-heats-up

Je moet twee keer 4 uur kijken. De eerste 4 uur kijken levert je de Cenarion Hatchling pet op. Na het claimen daarvan, kun je de volgende 4 uur kijken voor de Swift Windstead mount. Tegelijkertijd sparen/claimen kan helaas niet hierdoor.

Beide zijn ook verkrijgbaar via de ingame store.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 08-12-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ansjo schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:41:
[...]

Oh dat is zeker nice... nog meer op Stormscale >:)
Zijn er hier nog leuke NL guilds die casual spelers zoeken? Die zowel PVE als PVP spelen?

[...]

Bedankt! Ik laat alles even op mij afkomen nu en ga hier van geniet :)
Mocht je een actieve guild zoeken, kan je zoeken naar "Bende van Ellende" in de guild finder. Zoeken altijd mensen. Casuals, Raiders, Mythic+ers etc. Maakt eigenlijk niet uit :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mariekeb
Diigii schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:36:
[...]

Mocht je een actieve guild zoeken, kan je zoeken naar "Bende van Ellende" in de guild finder. Zoeken altijd mensen. Casuals, Raiders, Mythic+ers etc. Maakt eigenlijk niet uit :)
Die naam is zo geweldig , dat ik na 18 jaar Azjol-Nerub er bijna voor zou overstappen.
( ik ken iemand die haar groep huisdieren zo noemt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Iemand hier die de addon TSM gebruikt voor te traden ?
Al 2 uur mijn haren aan het uittrekken, crafting price niet juist.
Dan wil ik het item craften, doet hij het niet omdat ik missing items heb.
Maar die extra crafting optie is niet nodig, kan het ook niet verwijderen.

Hoop ellende met die addon eigenlijk, zeker nu met die 3 qualities. Neemt altijd ook gewoon het laagste, maar dat is nier perse de goedkoopste op mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Mariekeb schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:56:
[...]

Die naam is zo geweldig , dat ik na 18 jaar Azjol-Nerub er bijna voor zou overstappen.
( ik ken iemand die haar groep huisdieren zo noemt )
haha, het valt wel op zo'n naam :) 18 jaar Azjol-Nerub is ook niet weinig :O
En huisdieren zo noemen, geweldig :D

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 08-12-2022 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KBE91 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:57:
Iemand hier die de addon TSM gebruikt voor te traden ?
Al 2 uur mijn haren aan het uittrekken, crafting price niet juist.
Dan wil ik het item craften, doet hij het niet omdat ik missing items heb.
Maar die extra crafting optie is niet nodig, kan het ook niet verwijderen.

Hoop ellende met die addon eigenlijk, zeker nu met die 3 qualities. Neemt altijd ook gewoon het laagste, maar dat is nier perse de goedkoopste op mijn server.
Sinds DF niet meer gebruikt. denk dat de addon nog niet helemaal goed met de dragonflight systems om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiftace
  • Niet online
7/8 m0’s gedaan deze reset (vorige week had ik nog geen tijd). Leuke dungeons, wel erg makkelijk. Benieuwd naar de affixes en hoe m+ zal aanvoelen. Heb er iig zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Gister begonnen met me shaman levelen. Blijft toch ook een leuke class.

Levelen in shadowlands gaat ook echt super snel. Amper moeite gedaan en al level 67.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zeror schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:34:
Morgen is een nieuwe Twitch drop beschikbaar. Een dubbele drop zelfs.
https://worldofwarcraft.c...e-to-world-first-heats-up

Je moet twee keer 4 uur kijken. De eerste 4 uur kijken levert je de Cenarion Hatchling pet op. Na het claimen daarvan, kun je de volgende 4 uur kijken voor de Swift Windstead mount. Tegelijkertijd sparen/claimen kan helaas niet hierdoor.

Beide zijn ook verkrijgbaar via de ingame store.
moet het bij dezelfde persoon zijn eigenlijk? of werkt het ook als je bijv 1 uur bij persoon x kijkt en 3 uur bij persoon y dat is samen 4 uur?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Kol Nedra schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:39:
[...]

moet het bij dezelfde persoon zijn eigenlijk? of werkt het ook als je bijv 1 uur bij persoon x kijkt en 3 uur bij persoon y dat is samen 4 uur?
Maakt volgens mij niet uit. Je kan gerust ergens kijken en daarna bij iemand anders.
Ik heb hem net ook overgezet naar Towelliee en daarvoor zo'n random dude, lol. :O

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn afdronk tot nu toe: Geweldige levelling, te makkelijke dungeons (drie slaapverwekkende normals gedaan op 70 en toen m0 ingegaan)

En ... de werknemer die Alchemy ontworpen heeft voor deze expansion moet ver weg blijven van alles wat leuk moet zijn.

Nu al 4 dagen achter elkaar alleen maar failed experiments. En de phials en potions die ik kan maken zijn vrij nutteloos. 4 uur wachten na een fail en ik sta nu op 1x success, 5x fail, 1x succes en 9x fail de afgelopen week!
Elke fail een stupide 4 uurs cooldown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:39:
[...]

In de FAQ van Twitch:
Do I need to watch the same channel the entire time to earn Drops from a campaigns?
No, you can earn progress towards a Drop on any participating channel for a campaign. For example, you can watch for a half hour on channel and then switch to another channel and continue your progress for the Drop.

Important - You can only earn progress for one channel at a time! Watching more than one channel will not allow you to claim the Drop faster.
Je kunt dus wisselen van streamer tussendoor.

Nog iets: Ik had zowel de pet als de mount al. Ik kan ze wel claimen, maar ik krijg ze niet om die reden. Normale pets kun je er 3 van collecten, maar dit zijn unieke pets waar je er maar 1 van kunt hebben helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 10-12-2022 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
Daar ik heb besloten DF rustig aan te doen, heb ik eerst Highmountain Tauren vrij gespeeld. Nu mijn main levelen in mijn nieuwe race :) Warrior it is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 06:20:
Gister begonnen met me shaman levelen. Blijft toch ook een leuke class.

Levelen in shadowlands gaat ook echt super snel. Amper moeite gedaan en al level 67.
Idd, ik pak dit later even op aan de hand van deze guide:
https://www.reddit.com/r/...ref=share&ref_source=link

Pagina: 1 ... 23 ... 65 Laatste