Nou ik ben ondertussen met minimale effort 64. Levelen gaat echt wel (te?) snel vind ik.
De nieuwe zones zien er mooi uit, maar het is ook nou niet echt iets speciaals.
Dragonriding was leuk, maar begint nu al te vervelen. Zeker als je een foutje maakt en dus als een zotje op de grond moet wachten tot je bars weer vol zijn (pro-tip, even reloggen, zijn ze insta-vol

). Nee, geef mij maar gewoon normaal vliegen. Heb niet voor niets zoveel (flying) mounts.
Het verhaal vind ik erg zwak zonder echte diepgang. Als je een zone afmaakt heb ik een 'ok, dat was het dan...' gevoel en haal ik mijn schouders op. Terwijl dit bij andere expansions toch heel anders was. Zelfs Shadowlands in de Maw waar je bijvoorbeeld Jaina en Anduin moest redden vond ik an sigh beter geschreven dan dit.
In deze expansion mis ik echt de bekende NPC's. Elke draak ziet hetzelfde eruit en begint saai te worden. Uiteraard heb je wel de draken zoals Alexstrasza en Wrathion, maar that's it.
Waar zijn de Alliance leaders? De Horde leaders?
Verder heeft Blizzard een flinke lading identiteits politiek losgelaten op Dragonflight. Begrijp mij niet verkeerd, iemand mag voelen of zijn wat hij of zij wil, maar dit ligt er wel erg hoog boven op. Elk character die ik tegenkom heeft wel wat (homo koppel / transgender of non-binary Majordomo die niet met hij of zij aangesproken wordt / depressieve draak etc etc). En dan daarnaast nog een dove Centaur, die toevallig ook nog eens de beste hunter is van zijn clan.
En laat ik maar niet beginnen over de NPC "Toddy Whispers". Man man man, wat een irritante NPC.
Ik weet niet wat ik van deze expansion moet vinden om eerlijk te zijn. Veel mensen zijn erg positief, maar waarvoor dan? Ik zie het echt niet.