Maar PVE of PVP realms zijn er toch helemaal niet meer? Het is nu allemaal PVE in de basis toch, en dan met de Warmode toggle als je wil deelnemen aan WPVP?joker1977 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:54:
Ik speelde "vroeger" ally op Tarren Mill. Toen ik meen <Method> naar Tarren Mill migreerde was ineens World PvP in een kwestie van weken compleet imbalanced. Eerst was het nog wel een redelijke 50-50 maar al snel werd de server geflood met nieuwe Horde-guilds die ook naar TM migreerden.
Mijn ervaring met "pro" WOW-guilds is daardoor wel dat World-PvP compleet imbalanced werd puur op de numbers-game. Tegenwoordig zal dat wel iets beter zijn met "shared realms" maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden.
Tenzij je "natuurlijk" graag 5vs1 speelt...
Grote kans. Nieuwe class is altijd FOTM haha. Maar ook wel begrijpelijk natuurlijkDaradius schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:40:
[...]
Ik twijfel nog heel erg. Evoker sla ik even over aangezien ik denk dat de halve player base evoker gaat spelen. Ik twijfel heel erg tussen Balance druid, windwalker monk of demon hunter. heb zelf weinig ervaring met de laatste 2, dus mocht er iemand suggesties hebben hoor ik het graag
Tesla M3LR '21
Mijn main is al lange tijd Resto Druid, dat zal het blijven. Sinds Shadowlands is mijn alt een BM Hunter. Ik twijfel nu over een Warlock alt of weer Hunter alt, of beide, hoewel ik daar waarschijnlijk te weinig tijd voor heb.London schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:34:
Wat gaan jullie mainen/alten? Ik ga sowieso Evoker alten, als het bevalt misschien zelfs mainen! Daarnaast nog beetje twijfel, maar grote kans dat ik Mage ga alten en dan nog een plate iets erbij.. Of misschien toch kitty Druid.
Lastig altijd! Wel zin om Evoker te gaan proberen iig
Ik heb Evoker getest op de beta; aardige class maar de range kon ik niet aan wennen (als healer). Ik ga wel een Evoker aanmaken maar dat zal waarschijnlijk alleen voor 2 extra professions zijn.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb nog niet met Evokers gespeeld, dus dat ga ik de komende twee weken uit proberen, maar vooralsnog neig ik het meeste naar Druid. Restoration Druid is een favoriete healer; en zowel Feral als Boomkin vind ik leuk spelen met de huidige talent trees. Ik probeer niet zo zeer te kijken naar wat de flavor of the month is (hoogste content die wij als guild doen zijn +15 keys en heroic raids, dus dan is er best wel veel gewoon prima speelbaar.London schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:34:
Wat gaan jullie mainen/alten? Ik ga sowieso Evoker alten, als het bevalt misschien zelfs mainen! Daarnaast nog beetje twijfel, maar grote kans dat ik Mage ga alten en dan nog een plate iets erbij.. Of misschien toch kitty Druid.
Neigde heel lang naar shaman, maar die enhancement nerfs doen toch wel pijn. Elemental heb ik in Shadowlands veel gespeeld, en wilde nu wel wat anders. Resto shaman vind ik ook wat minder dan Druid. Maar shaman zal wel alsnog een van m'n eerste alts zijn, net als Mistweaver Monk en dan dus misschien Evoker, of anders BM hunter (m'n main in seizoen 4 Shadowlands).
Wel echt lastig; veel leuke talent trees, dus een class kiezen was pittig. Uiteindelijk prefereer ik toch classes die zowel kunnen healen als dps'en. Tanken is me te chaotisch.
Begrijpelijk. Druid heeft wel echt veel goeie specs op het moment, alleen Guardian schijnt een beetje te underperformen. Maar als je niet van tanken houdt zit je dan dus sowieso goed!Alwayshappyz schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:59:
[...]
Ik heb nog niet met Evokers gespeeld, dus dat ga ik de komende twee weken uit proberen, maar vooralsnog neig ik het meeste naar Druid. Restoration Druid is een favoriete healer; en zowel Feral als Boomkin vind ik leuk spelen met de huidige talent trees. Ik probeer niet zo zeer te kijken naar wat de flavor of the month is (hoogste content die wij als guild doen zijn +15 keys en heroic raids, dus dan is er best wel veel gewoon prima speelbaar.
Neigde heel lang naar shaman, maar die enhancement nerfs doen toch wel pijn. Elemental heb ik in Shadowlands veel gespeeld, en wilde nu wel wat anders. Resto shaman vind ik ook wat minder dan Druid. Maar shaman zal wel alsnog een van m'n eerste alts zijn, net als Mistweaver Monk en dan dus misschien Evoker, of anders BM hunter (m'n main in seizoen 4 Shadowlands).
Wel echt lastig; veel leuke talent trees, dus een class kiezen was pittig. Uiteindelijk prefereer ik toch classes die zowel kunnen healen als dps'en. Tanken is me te chaotisch.
Resto Druid is ook altijd mijn favo healer geweest. Nu al een tijd niet meer gespeeld, maar misschien komende expac ook maar eens een kans geven mocht Evoker tegen vallen.
Normaal zou m'n plate keuze altijd Paladin zijn maar die class hebben ze wel beetje kapot gemaakt helaas
Ik ga in DF ook maar eens op zoek naar een casual guildje weer. Loop nu al 2 xpacs guildloos rond volgens mij. Toch wel geinig om weer eens wat content met guildies te doen, zoals M+
[ Voor 5% gewijzigd door London op 15-11-2022 16:02 ]
Tesla M3LR '21
Paladin ben ik inderdaad ook mee gestopt, enige wat nog een klein beetje leuk is, is holy. Ik twijfel heel erg tussen demon hunter en balance druid. heb alleen nog nooit (nog geen seconde) demon hunter gespeeldLondon schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:02:
[...]
Begrijpelijk. Druid heeft wel echt veel goeie specs op het moment, alleen Guardian schijnt een beetje te underperformen. Maar als je niet van tanken houdt zit je dan dus sowieso goed!
Resto Druid is ook altijd mijn favo healer geweest. Nu al een tijd niet meer gespeeld, maar misschien komende expac ook maar eens een kans geven mocht Evoker tegen vallen.
Normaal zou m'n plate keuze altijd Paladin zijn maar die class hebben ze wel beetje kapot gemaakt helaas
Ik ga in DF ook maar eens op zoek naar een casual guildje weer. Loop nu al 2 xpacs guildloos rond volgens mij. Toch wel geinig om weer eens wat content met guildies te doen, zoals M+
Klopt in zekere zin. Alhoewel de PVP realms van weleer natuurlijk wel meer PVP focussed spelers en guilds hebben.Dennism schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:48:
[...]
Maar PVE of PVP realms zijn er toch helemaal niet meer? Het is nu allemaal PVE in de basis toch, en dan met de Warmode toggle als je wil deelnemen aan WPVP?
Ik main nog altijd Pala. Mijn main alts zijn mage en demon hunter. Ik kan DH zeker aanraden. Vooral deze xpac als je ook nadenkt om ermee te tanken misschien. Vengeance is echt goed aangepakt!Daradius schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:04:
[...]
Paladin ben ik inderdaad ook mee gestopt, enige wat nog een klein beetje leuk is, is holy. Ik twijfel heel erg tussen demon hunter en balance druid. heb alleen nog nooit (nog geen seconde) demon hunter gespeeld. Ze zien er gewoon zo leuk uit in video's
Havoc kun je nu echt fijn verschillende builds mee draaien en is altijd goed. Heb er veel plezier mee.
Goed om te weten, vanavond is even eentje aanmaken.IKON schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:07:
[...]
Ik main nog altijd Pala. Mijn main alts zijn mage en demon hunter. Ik kan DH zeker aanraden. Vooral deze xpac als je ook nadenkt om ermee te tanken misschien. Vengeance is echt goed aangepakt!
Havoc kun je nu echt fijn verschillende builds mee draaien en is altijd goed. Heb er veel plezier mee.
Ik weet het ook nog steeds niet, eigenlijk de laatste paar jaren weinig gespeeld, maar wel elke keer de start van een nieuwe xpac. Mage was/is mijn main (frost). Ik twijfel heel erg over shaman. Dit omdat shaman 2 dps specs heeft en een healer spec.
Alleen twijfel ik heel erg over of ik wil healen of niet, aangezien het zo ondankbaar lijkt (ben nou niet echt een top speler, dus bij eend eath meteen een bak commentaar) en uiteraard stressvol. Tanken in sowieso niets voor mij. Ik denk dus dat ik meer plezier zal halen uit DPS. En dan denk ik weer: Kies dan voor een class met 3 DPS specs. Moet niet te moeilijk zijn om te spelen, moet wel wat utility hebben om eventueel met een raid mee te kunnen doen, ook een beetje goed in solo content zijn.
Ik vind het zo ongelofelijk lastig, en dan zou ik inderdaad eens wat verschillende classes / specs moeten spelen maar ik heb niet zo veel tijd. Maar betrap me er wel op dat ik veel lees en filmpjes kijk haha.
keuzes... lastig..
Alleen twijfel ik heel erg over of ik wil healen of niet, aangezien het zo ondankbaar lijkt (ben nou niet echt een top speler, dus bij eend eath meteen een bak commentaar) en uiteraard stressvol. Tanken in sowieso niets voor mij. Ik denk dus dat ik meer plezier zal halen uit DPS. En dan denk ik weer: Kies dan voor een class met 3 DPS specs. Moet niet te moeilijk zijn om te spelen, moet wel wat utility hebben om eventueel met een raid mee te kunnen doen, ook een beetje goed in solo content zijn.
Ik vind het zo ongelofelijk lastig, en dan zou ik inderdaad eens wat verschillende classes / specs moeten spelen maar ik heb niet zo veel tijd. Maar betrap me er wel op dat ik veel lees en filmpjes kijk haha.
keuzes... lastig..
[ Voor 4% gewijzigd door Tribunus op 15-11-2022 16:55 ]
Op welke server zit je? M'n man en ik zijn GM's van een casual social guild (M+ content en Normal/Heroic raiding zonder verplichtingen verder) op Twisting Nether en je (en anderen) bent altijd welkom.London schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:02:
[...]
Begrijpelijk. Druid heeft wel echt veel goeie specs op het moment, alleen Guardian schijnt een beetje te underperformen. Maar als je niet van tanken houdt zit je dan dus sowieso goed!
Paladin speelt m'n man veel, die is best te spreken over de holy veranderingen. Protection en Ret wat minder
demon hunter hiero! dat wordt mijn main!Daradius schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:04:
[...]
Paladin ben ik inderdaad ook mee gestopt, enige wat nog een klein beetje leuk is, is holy. Ik twijfel heel erg tussen demon hunter en balance druid. heb alleen nog nooit (nog geen seconde) demon hunter gespeeld. Ze zien er gewoon zo leuk uit in video's
in shadowlands was mij main enhancement shaman
morgen met Evoker aan de slag, verwacht niet dat het mijn main wordt maar who knows
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 15-11-2022 17:52 ]
nothing stops this train
healers job is vaak ondankbaar, sommige damage dealers die dood gaan zeggen dan dat het de schuld van de healer is terwijl ze veel dmg krijgen van wat iets op de grond is gecast en er te lang in blijven staan...... veel gehealed als shaman maar je krijgt niet altijd leuke reacties zegmaar...Tribunus schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:54:
Ik weet het ook nog steeds niet, eigenlijk de laatste paar jaren weinig gespeeld, maar wel elke keer de start van een nieuwe xpac. Mage was/is mijn main (frost). Ik twijfel heel erg over shaman. Dit omdat shaman 2 dps specs heeft en een healer spec.
keuzes... lastig..
nothing stops this train
Super aardig, thanks, maar ik speel op Defias Brotherhood dus dat wordt hem niet denk ikAlwayshappyz schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 17:08:
[...]
Op welke server zit je? M'n man en ik zijn GM's van een casual social guild (M+ content en Normal/Heroic raiding zonder verplichtingen verder) op Twisting Nether en je (en anderen) bent altijd welkom.
Paladin speelt m'n man veel, die is best te spreken over de holy veranderingen. Protection en Ret wat minder
Tesla M3LR '21
OMG
Wat een toffe trailer is dit
Wat een toffe trailer is dit
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tevens heeft Blizzard een nieuwe statue onthuld en is klaar om gepreorderd te worden. Het statue is van Alexstrasza in haar human/vision form.
https://eu.gear.blizzard....t-alexstrasza-52cm-statue
https://eu.gear.blizzard....t-alexstrasza-52cm-statue
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Uiteraard, maar dat is juist volgens mij een van de zaken die niet meer relevant zijn door Warmode.IKON schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:05:
[...]
Klopt in zekere zin. Alhoewel de PVP realms van weleer natuurlijk wel meer PVP focussed spelers en guilds hebben.
Als ik bijvoorbeeld Warmode aanzet zie ik mensen van allerlei servers omdat Warmode cross realm is.
Volgens mij is warmode wel nog steeds unbalanced, maar is dat niet meer omdat server X meer Horde heeft dan Alliance. Maar omdat simpelweg omdat er in EU meer mensen Horde spelen dan Alliance.
Nu zal dit niet 100% kloppen, maar het geeft wel een beeld van wat ik bedoel: https://wowanalytica.com/statistics/region/eu
Het maakt nog steeds uit omdat guilds niet cross realm zijn (behalve bij connected realms). Ik wil in een guild zitten met mensen die of veel PvP ervaring hebben of er nog steeds op focussen. Die mensen spelen op PvP servers. Ik heb het niet over wie ik tegenkom als rond een in Orgrimmar, ik heb het over wie in mijn guild zit.Dennism schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:16:
[...]
Uiteraard, maar dat is juist volgens mij een van de zaken die niet meer relevant zijn door Warmode.
Als ik bijvoorbeeld Warmode aanzet zie ik mensen van allerlei servers omdat Warmode cross realm is.
Volgens mij is warmode wel nog steeds unbalanced, maar is dat niet meer omdat server X meer Horde heeft dan Alliance. Maar omdat simpelweg omdat er in EU meer mensen Horde spelen dan Alliance.
Nu zal dit niet 100% kloppen, maar het geeft wel een beeld van wat ik bedoel: https://wowanalytica.com/statistics/region/eu
Dan zit je wel aan een realm vast inderdaad waar iedereen op zit. Net als voor Mythic raiding.IKON schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:33:
[...]
Het maakt nog steeds uit omdat guilds niet cross realm zijn (behalve bij connected realms). Ik wil in een guild zitten met mensen die of veel PvP ervaring hebben of er nog steeds op focussen. Die mensen spelen op PvP servers. Ik heb het niet over wie ik tegenkom als rond een in Orgrimmar, ik heb het over wie in mijn guild zit.
Ik had eigenlijk geen idee dat daar nog vraag naar was
Ik ken die communities niet hahaha. Heb je tips?Dennism schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:59:
[...]
Dan zit je wel aan een realm vast inderdaad waar iedereen op zit. Net als voor Mythic raiding.
Ik had eigenlijk geen idee dat daar nog vraag naar wasOp geen van mijn servers (oud PVP of oud PVE) zie ik nog PVP guilds eigenlijk, iedereen die ik ken die serieus PVP'd zit tegenwoordig in cross realm communities en guilds lijken, anders dan voor Mythic raiding, eigenlijk nog maar weinig uit te maken helaas
Ik zelf niet, want ben geen pvper. ik zit dus ook niet in die discords e.d. Maar ik denk dat als je wat rond zoekt je vast wel iets kan vinden als https://eu.forums.blizzar...mmunity-on-discord/374773 bijvoorbeeldIKON schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:18:
[...]
Ik ken die communities niet hahaha. Heb je tips?
Al zijn volgens mij sommige van die communities lastiger te joinen, dan willen ze bijv. eerst dat je via de group finder joined voor wat games, en als je bevalt dan mag je dan de discord joinen geloof ik.
Zal ook eens kijken wanneer ik weer inlog of mijn pvpende guildies nog tips hebben voor je.
Is er een leuke Nederlandse guild op Ravencrest of Argent? (of andere server)? Heb retail al een tijdje niet meer gespeeld. "noob" friendly zou fijn zijn.
Ik speel op Nordrassil. maar ben inmiddels met alle classes Alliance op mijn Horde warrior na die dus nog op outland zit. Maar die speel ik nooit. speel ik alleen steeds om de story vanaf de andere kant te bekijken en soms een worldboss voor mounts te farmenIKON schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:35:
[...]
Klopt. Er is ook gewoon echt geen actieve horde guild op Outland en heb verder niemand om mee te spelen. Dus ben echt alleen zeg maar. Misschien dat het wat bijtrekt inderdaad als DF launched. We gaan het zien. Goede tip om dan ook even Q's te checken op TN en TM.
Welke realm speel jij nu?
Op welke server zit je? M'n man en ik zijn GM's van een casual social guild (M+ content en Normal/Heroic raiding zonder verplichtingen verder) op Twisting Nether en je (en anderen) bent altijd welkom.
[/quote]
SL alleen bij release gespeeld. Terugkomende spelers "noobs" welkom
?
[/quote]
SL alleen bij release gespeeld. Terugkomende spelers "noobs" welkom
[ Voor 35% gewijzigd door MartinPRO op 15-11-2022 20:59 ]
Mijn Outlaw Rogue blijft mijn main. Is al mijn main sinds eind Wotlk.London schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:34:
Dacht oprecht van main te switchen en evoker te gaan omdat het een nieuwe class is moest die stap makkelijker voelen. Maar in beta beide classes uitvoerig getest en ik vind mijn rogue daar nu NOG leuker dan dat ik hem al die jaren al vond haha dus ik blijf lekker bij mijn rogue.
Tevens kan ik niet wennen in world content dat ik niet meer kan stealthen XD dat is echt een gemis dan.
Sowieso is rogue 100x meer mobile dan Evoker. alhoewel je met Soar natuurlijk hele leuke dingen kan doen.
Maar rogue heeft Grappling hook, shadowstep, sprint met veel kortere cooldowns dan Soar.
Evoker word wel zeker mijn main alt
Mag ik hier op terug komen als ik idd naar TN verhuis? Jullie zijn horde neem ik aan…MartinPRO schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:59:
[/quote]
SL alleen bij release gespeeld. Terugkomende spelers "noobs" welkom?
Twijfel nog tussen Tarren Mill en Twisting Nether. Misschien ga ik wel naar beiden om te proberen een tijdje en verhuis ik daarna de rest naar een van die twee.
Ik kijk wel de launch even aan, zien hoe server qeues zijn enzo
De boel was al vroeg live vanmorgen dus kon al ff snel een draakje aanmaken voor ik naar werk moest.
Nu lees ik net dat de Nalak en Sha of Anger mounts (0,1% droprate) blijkbaar veeeeeel vaker dropte voor Evokers omdat die alleen die mounts kunnen looten op de loottable. Ook alweer hotfixed, maar goh, had ik graag nog ff gebruik van gemaakt
Benieuwd of ze die mounts weer afpakken...
Nu lees ik net dat de Nalak en Sha of Anger mounts (0,1% droprate) blijkbaar veeeeeel vaker dropte voor Evokers omdat die alleen die mounts kunnen looten op de loottable. Ook alweer hotfixed, maar goh, had ik graag nog ff gebruik van gemaakt
Tesla M3LR '21
Ik opende letterlijk dit topic om dat van die mount te vertellen. toen ik het las vannochtend toen ik wakker werd dacht ik al. zal wel hotfixed zijn zometeen als EU pas live komt.London schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:27:
De boel was al vroeg live vanmorgen dus kon al ff snel een draakje aanmaken voor ik naar werk moest.
Nu lees ik net dat de Nalak en Sha of Anger mounts (0,1% droprate) blijkbaar veeeeeel vaker dropte voor Evokers omdat die alleen die mounts kunnen looten op de loottable. Ook alweer hotfixed, maar goh, had ik graag nog ff gebruik van gemaaktBenieuwd of ze die mounts weer afpakken...
En hierom wil ik global patch days XD geen verschil
Zelfde gedachten hier. Serieus veel op tie qua uiterlijk om aan te passen.London schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:27:
Nu lees ik net dat de Nalak en Sha of Anger mounts (0,1% droprate) blijkbaar veeeeeel vaker dropte voor Evokers omdat die alleen die mounts kunnen looten op de loottable. Ook alweer hotfixed, maar goh, had ik graag nog ff gebruik van gemaaktBenieuwd of ze die mounts weer afpakken...
:strip_exif()/f/image/Gl0WVN5MY5c1HuEQ76LrtoZe.jpg?f=fotoalbum_large)
Zelf een mooi zwart gouden draakje aangemaakt
Is er een lijst welke streamers je moet kijken voor de PET van twitch ? Niet dat ik straks random 4 uur een streamer zit te kijken en dat niet werkt
[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 16-11-2022 09:30 ]
Mooie draak! geen lijst maar al die streamers die het wel hebben hebben DROPS in de titel 99/100 keer. en er staat ook een tag onder met Drops enabled. en dat zijn bijna alle top streams. Als je de stream opent zie je dan ook boven de chat dat de drops er zijn.Traeces schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:28:
[...]
Zelfde gedachten hier. Serieus veel op tie qua uiterlijk om aan te passen.
[Afbeelding]
Is er een lijst welke streamers je moet kijken voor de PET van twitch ? Niet dat ik straks random 4 uur een streamer zit te kijken en dat niet werkt
Zou ook regelmatig kijken bij de drops inventory van twitch of je voortgang maak.Traeces schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:28:
[...]
[Afbeelding]
Meestal staat in hun titel al iets van ' drops enabled' ofzo. Was ook zo met Overwatch, dus zal hier ook wel zijn. Vanavond na het werk wel een streampje op mute zetten en iets anders gaan doen XDTraeces schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:28:
[...]
[Afbeelding]
Ohja! goed dat jullie het zeggen even een muted stream op de achtergrond aanzetten 😇
Vanmiddag maar eens kijken naar de Evoker... Blood DK is en blijft altijd mijn main
Vanmiddag maar eens kijken naar de Evoker... Blood DK is en blijft altijd mijn main
Bedankt voor de tips het werkt
Zie progress bar met 1%. Lekker op de achtergrond hier aangegooid voor de komende 4 uur
Evoker farmt wel lekker! die storm evenementen zijn ook wel leuk om lekker mindless te grinden. Niet bijzonder maar gewoon chill met serie aan de zijkant bijv.
Hele snelle manier om voor een alt volledig 252 te halen. Je krijgt die tokens om pieces te kopen maar tevens droppen de bosses ook gear dus je hoeft nooit een hele volledige set te kopen
Hele snelle manier om voor een alt volledig 252 te halen. Je krijgt die tokens om pieces te kopen maar tevens droppen de bosses ook gear dus je hoeft nooit een hele volledige set te kopen
Uiteindelijk toch weer een andere Dracthyr gemaakt dan wat ik dacht te nemen en gemaakt had op Beta (3 versies) en 1 was voor mij de beste die ik wou hermaken op ratail.
Compleet andere Dracthyr ook, wou alle Aspect kleuren er in hebben in draak vorm is groen dan in de Ogen en Armor en in Human vorm is het groen de main hair colour.
/f/image/CrrugXSpMj8Br9jBSvPy3Ia8.png?f=fotoalbum_large)
Na ingelogd te zijn en beetje rond lopen dacht ik, verek ik heb nu gewoon een Dracthyr 12-B gemaakt
Totaal niet de intentie want het is ook een mount die ik nooit maar ook nooit gebruik. Maar ja, nu wel een Mount die er bij past en bruikbaar is in de niet DF zones.
Compleet andere Dracthyr ook, wou alle Aspect kleuren er in hebben in draak vorm is groen dan in de Ogen en Armor en in Human vorm is het groen de main hair colour.
/f/image/CrrugXSpMj8Br9jBSvPy3Ia8.png?f=fotoalbum_large)
Na ingelogd te zijn en beetje rond lopen dacht ik, verek ik heb nu gewoon een Dracthyr 12-B gemaakt

Totaal niet de intentie want het is ook een mount die ik nooit maar ook nooit gebruik. Maar ja, nu wel een Mount die er bij past en bruikbaar is in de niet DF zones.
/f/image/tREXfxl0yfOeVJXhHyTzcE7X.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Derr_Hans op 16-11-2022 14:31 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Zojuist even de stream van AnnieFuchsia aangezet om de Twitch Drop tijd op te bouwen.
Iemand al geprobeerd te levelen met die events nu? De legion events waren insane om een char te levelen. Vraag me af hoe de xp nu is.
Insane! 50-60 in 1 a 1.5 uur. Voor niks al me alts tijdens die buff gelevelt xDIKON schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:20:
Iemand al geprobeerd te levelen met die events nu? De legion events waren insane om een char te levelen. Vraag me af hoe de xp nu is.
Nog meer mensen die last hebben dat als je op play drukt er niks gebeurd? Launching.. gaat weer terug naar play.
Al settings gereset, opnieuw b.net opgestart.. geen succes.
Nice dan ga ik morgen een nieuwe server klaar levelen om te besparen op realm transfers xDRicmaniac schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:55:
[...]
Insane! 50-60 in 1 a 1.5 uur. Voor niks al me alts tijdens die buff gelevelt xD
Thanks!
Maar je kan ze denk ik niet al doen op low level.IKON schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:04:
[...]
Nice dan ga ik morgen een nieuwe server klaar levelen om te besparen op realm transfers xD
Thanks!
Ik zit er nu in.. veelvuldig op play gedrukt.. uiteindelijk werden er 10 versies opgestart.Andries155 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:23:
Waarschijnlijk weer servers overbelast?
Schokkerig beeld met Dracthyr samenstellen en dan:
Zit al 10 minuten dit scherm te bekijken.....
[Afbeelding]
Bij mij was het de opening cinematic van dracthyr die lang duurde voor ie wilde laden. Maar daarna direct erin en geen lag tot nu toe.Killion schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:31:
[...]
Ik zit er nu in.. veelvuldig op play gedrukt.. uiteindelijk werden er 10 versies opgestart.
Evoker is leuk maar vooral leuk voor Soar!
healen is niet mijn ding, tanken vind ik wel leuk om te doen.
nu is dit mijn keuze, kan nog veranderen;
main: Demon Hunter
1ste alt: Mage
daarna weet ik nog niet
daarna weet ik nog niet
nothing stops this train
Op argent ja. Alliance: De Gouwe OuweMartinPRO schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:48:
Is er een leuke Nederlandse guild op Ravencrest of Argent? (of andere server)? Heb retail al een tijdje niet meer gespeeld. "noob" friendly zou fijn zijn.
Als je demon hunter leuk vind spelen is dit geen slechte keusKol Nedra schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:01:
Evoker is leuk maar vooral leuk voor Soar!
daarna weet ik nog niet
Niet? Ik kreeg wel de quest al op level 20.Ricmaniac schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:16:
[...]
Maar je kan ze denk ik niet al doen op low level.
ook vaker last van inderdaad, meestal een 2e keer op play drukken werkt het maar dan start hij er 2 op, dan sluit ik gewoon 1tje af en dan werkt het primaKillion schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:56:
Nog meer mensen die last hebben dat als je op play drukt er niks gebeurd? Launching.. gaat weer terug naar play.
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Checkvraag: klopt het dat je nu nog mega snel kan lvl-en? Ik heb nog een lvl 53 en lvl 50 staan en lijkt me wel naais om zo snel toch nog even 60 aan te tikken?
vorige week deed ik een duneon queue op lvl 54, je lvld gewoon 1 lvl per queue 👍Maduth schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:11:
Checkvraag: klopt het dat je nu nog mega snel kan lvl-en? Ik heb nog een lvl 53 en lvl 50 staan en lijkt me wel naais om zo snel toch nog even 60 aan te tikken?
dus wie weet nu sneller?
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2022 20:13 ]
nothing stops this train
In mijn beleving is dat dan lvl 60 aantikken in twee uurtjes?Kol Nedra schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:13:
[...]
vorige week deed ik een duneon queue op lvl 54, je lvld gewoon 1 lvl per queue 👍
dus wie weet nu sneller?
Kan iemand wel updaten ?
Ik krijg het niet voor elkaar
FUMES et CARNES
duurde hier ruim een uur je lijkt in een queue te staan ineens ging hij verderIusedto schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:38:
Kan iemand wel updaten ?
Nope mij ook niet. Zie ook veel klachten over Warzone 2.0 die men niet kan downloaden, servers kunnen het niet aan denk ik...Iusedto schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:38:
Kan iemand wel updaten ?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Ik sta hier ook al 10 minuten op initializing. Dan maar wat anders spelen
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hier werkt alles perfect! maargoed ik zit op een low populated server 
moet alleen water primal nog, dan heb ik ze alle 4
moet alleen water primal nog, dan heb ik ze alle 4
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2022 21:43 ]
nothing stops this train
Ik kwam al even kijken of ik niet de enige was. Al zeker een half uur op initializing.Blitzdoctor schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:37:
Ik sta hier ook al 10 minuten op initializing. Dan maar wat anders spelen
Je hebt gelijk. kan al vanaf lvl 10 blijkbaar. dat is wel ziek.IKON schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:38:
[...]
Niet? Ik kreeg wel de quest al op level 20.
Iedereen kan zich aanmelden. Volgens mij is de guild voortbestaan uit wotlk classic guild: De gouden eeuw
Je kan classic dungeons doen tot lvl 60. Ik ging rete snel van 54 naar 60. Denk zon max 2 uurtjes met classic dungeons als je een goed team heb.Kol Nedra schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:13:
[...]
vorige week deed ik een duneon queue op lvl 54, je lvld gewoon 1 lvl per queue 👍
dus wie weet nu sneller?
Nou ik ben eigenlijk al klaar met het event.
Genoeg essences om alle transmog te kopen en heb de 4 items om de heirloom te maken
al over 1 essences gefarmt.
Ga het event denk ik nog wel gebruiken om Warlock en Priest te levelen.
Genoeg essences om alle transmog te kopen en heb de 4 items om de heirloom te maken
al over 1 essences gefarmt.
Ga het event denk ik nog wel gebruiken om Warlock en Priest te levelen.
Gisteren even een zo'n invasion geprobeer.
Normaal gesproken heb ik met mijn nieuwe pc geen fps drops maar damn al die lasers zorgden ervoor dat zelfs mijn gpu het moeilijk had
Plus dan nog de lag eromheen, geen idee of ik dat nog een paar keer wil herhalen voor een heirloom lol
Normaal gesproken heb ik met mijn nieuwe pc geen fps drops maar damn al die lasers zorgden ervoor dat zelfs mijn gpu het moeilijk had
Plus dan nog de lag eromheen, geen idee of ik dat nog een paar keer wil herhalen voor een heirloom lol
Dat is wel echt een verschil per server dan. Ik had nergens last van. niet de lag eromheen. FPS drops uiteraard wel wat maar was zeker goed speelbaar.Akaendra schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:14:
Gisteren even een zo'n invasion geprobeer.
Het lvlen van low lvl chars is met die invasions niet echt heel snel ofzo dat is dan wel weer jammer
Argent Dawn is dan ook een redelijk volle server XDRicmaniac schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:25:
[...]
Dat is wel echt een verschil per server dan. Ik had nergens last van. niet de lag eromheen. FPS drops uiteraard wel wat maar was zeker goed speelbaar.
Was ook al merkbaar bij worldbosses, dan werd het al laggy als er een neerghaald werd in een zone omdat phasing het gewoon niet doet of blizzard er om een of andere rede niet aan wil beginnen.
200+ mensen op een klein stukje is gewoon vragen om moeilijkheden, was al blij dat ik de icelord kon taggen, daarna niet eens damage kunnen doen meer door de lag.
Wow wou gisteren helemaal niet meer updaten, hopelijk werkt het vanavond wel. Wil van mijn 226 gear af
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ja was echt bizar. maarja Prepatch release EN warzone 2.0 + CoD DMZ releas op dezelfde dag is misschien niet het beste idee XD Gelukkig had ik al gepre-load overdag hahaBlitzdoctor schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:42:
Wow wou gisteren helemaal niet meer updaten, hopelijk werkt het vanavond wel. Wil van mijn 226 gear af
Nou, gister paar uurtjes gespeeld, maar ik vind de phase 2 een beetje matig. Er is niet heel veel te doen en de events / dungeon heb ik na een aantal keer ook wel gezien.
Meen dat ik 278 iLvL zag droppen in de dungeon.
wuzzy schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:57:
is de gear van de dungeon nou ook een hoger ilvl? ik heb wat event gear van 252 maar ook 272.
dungeon is inderdaad 278, de items die je kan kopen van die vendor zijn wat lager.joker1977 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:12:
Meen dat ik 278 iLvL zag droppen in de dungeon.
voor altjes prima om ff snel te gearen en de set te halenDaradius schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:36:
[...]
[...]
dungeon is inderdaad 278, de items die je kan kopen van die vendor zijn wat lager.
nothing stops this train
Het is al meer dan gemiddelde prepatch. Normaal krijg je nooit een nieuwe dungeon in pre-patch maar alleen het event. Die events zijn nooit bedoeld om al je game tijd aan te verdoen eigenlijk. Meer een extra'tje voor wie wilt.Daradius schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:11:
Nou, gister paar uurtjes gespeeld, maar ik vind de phase 2 een beetje matig. Er is niet heel veel te doen en de events / dungeon heb ik na een aantal keer ook wel gezien.
Ik vind het bijv super chill dat ik mijn evoker makkelijker kan gearen en dan gewoon nog mythics kan runnen de komende 2 weken omdat ik het leuk vind.
Mijn andere alts ook met die 252 gear zodat ik gewoon makkelijk in dragonflight kan beginnen. Vond de beta best lastig met questen af en toe op een 220 character.
De problemen zijn waarschijnlijk Blizzard/server gerelateerd, maar er is een nieuwe nvidia driver (526.98 WHQL) uitgebracht om de prestaties in Dragonflight te verbeteren:
Tweaker post:
download: GeForce Game Ready Driver 526.98 WHQL
en directe link:
https://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk
Tweaker post:
download: GeForce Game Ready Driver 526.98 WHQL
en directe link:
https://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk
Sowieso heeft Blizzard ook de systeemeisen van Dragonflight verhoogd.
Recommended:
6 Cores, 3.5 GHz processor
8th Generation Intel®
Core™ Coffee Lake
AMD Ryzen™ Zen 2
DirectX® 12 capable 8
GB GPU
NVIDIA® GeForce® RTX
AMD RDNA™ 2
Intel® Arc™ 7 Graphics
Viel mij op dat ik met mijn 3700X en 3060TI best een stukje FPS heb ingeleverd.
Recommended:
6 Cores, 3.5 GHz processor
8th Generation Intel®
Core™ Coffee Lake
AMD Ryzen™ Zen 2
DirectX® 12 capable 8
GB GPU
NVIDIA® GeForce® RTX
AMD RDNA™ 2
Intel® Arc™ 7 Graphics
Viel mij op dat ik met mijn 3700X en 3060TI best een stukje FPS heb ingeleverd.
Voorlopig nog geen Dragonflight gekocht. Niet omdat het mij niks lijkt, in tegendeel. Raiding lijkt mij in DF weer wat in lijn als het gaat om rewards vergeleken met M+ dus ik wilde toch wel weer wat serieuzer gaan raiden. Maar ik heb onlangs na 10 jaar de guild waar ik het meeste van de tijd doorgebracht heb verlaten na een lelijk akkefietje. Zo zonder guild heb ik er eigenlijk weinig trek in. Pugging heb ik zo'n hekel aan en een nieuwe guild vinden is ook zo'n opgave. 1000+ guilds die voldoen aan wat je zoekt maar al die recruitment posts beloven de mooiste dingen met de beste social aspects and super actieve voice chats. Ga er maar eens aan om erachter te komen welke wat waar maakt.London schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:34:
Daarnaast ook geen keuze kunnen maken. Blijf ik bij mijn 17 jaar oude Warrior, of verder op mijn Rogue.
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-11-2022 19:35 ]
Je krijgt wel pas zo als je die boss neer haalt toch? Die gewone mobs voor de essences geven bijna geen xp.Ricmaniac schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:22:
[...]
Je hebt gelijk. kan al vanaf lvl 10 blijkbaar. dat is wel ziek.
[ Voor 10% gewijzigd door IKON op 17-11-2022 20:20 ]
Die elemental events levelen supersnel, gisteren op 1u30 men druid van 45 naar 60 gebracht, gewoon rond gelopen en improved sunfire spammen. Ging echt belachelijk snel.IKON schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:19:
[...]
Je krijgt wel pas zo als je die boss neer haalt toch? Die gewone mobs voor de essences geven bijna geen xp.
Straks men kul'tiran warrior is proberen van level 10.
Edit : wel niet in een raid groep doen, ik deed solo, 5man moet ook gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Maugrinn op 18-11-2022 11:47 ]
lol serieus zo snel?Maugrinn schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:44:
[...]
Die elemental events levelen supersnel, gisteren op 1u30 men druid van 45 naar 60 gebracht, gewoon rond gelopen en improved sunfire spammen. Ging echt belachelijk snel.
daar moet je wel gebruik van maken eigenlijk ^^ ik zal het ook eens proberen
nothing stops this train
ik zag op reddit ook al wat voorbij komen waar iemand alle classes van 45 naar 60 had geleveld in 12 uur met dat event.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:53:
[...]
lol serieus zo snel?
daar moet je wel gebruik van maken eigenlijk ^^ ik zal het ook eens proberen
voor de gein 1 run gedaan, dus in een raid invite alles killen en daarna de boss:
1 lvl en 80% omhoog gegaan, echt snel!
[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 18-11-2022 13:46 ]
nothing stops this train
Ik denk overigens dat het sneller gaat wanneer je niet in een raid group zit.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:42:
voor de gein 1 run gedaan, dus in een raid invite alles killen en daarna de boss:
"Players also receive an experience reduction for any mob killed while in a raid group. These are to prevent players from creating very large groups in order to complete normal quests or other game content intended for parties of 5 or fewer."
het ging snel, maar volgens mij is een dungeon run meer xp, want dan krijg je die complete bonus.
dus idd misschien solo dmg doen in die element event en tussentijds queuen voor een dungeon...
dus idd misschien solo dmg doen in die element event en tussentijds queuen voor een dungeon...
nothing stops this train
Ik moet zeggen dat low levels voor mijn gevoel niet ineens supersnel gaan, maar vermoedt dat dat met scaling te maken heeft. Denk dat je sneller wordt als je hoger level bent. In groups is het zelfs helemaal treurig als je low level bent. Kunt beter solo en dan alles taggen. Ben volgens mij in anderhalf uur van 10 naar 19 gegaan…Maugrinn schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:44:
[...]
Die elemental events levelen supersnel, gisteren op 1u30 men druid van 45 naar 60 gebracht, gewoon rond gelopen en improved sunfire spammen. Ging echt belachelijk snel.
verkeerde topic sorry!
[ Voor 95% gewijzigd door Kol Nedra op 18-11-2022 22:18 ]
nothing stops this train
Start van de storyline voor Dragonflight:
Die zit ook gewoon in game als je die eerste quest doet XDZeror schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 23:26:
Start van de storyline voor Dragonflight:
[YouTube: Alexstrasza Summons Aspects Cinematic - Kalecgos Warns Khadgar [WoW Dragonflight]]
Klopt inderdaad. Maar hier kun je hem nog eens kijken. Of wie niet ingame wilt/kan gaan, gewoon zo kijken.Ricmaniac schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 01:38:
[...]
Die zit ook gewoon in game als je die eerste quest doet XD
Vandaag had ik wat mazzel met m'n mount farmen. Drake of the South Wind kunnen looten van Al'Akir.
En Swift White Hawkstrider eindelijk. Hoef ik niet meer die lange reis naar Isle of Qualdanas te maken.
ik twijfel over een terugkeer... ben voor shadowlands gestopt (weinig tijd (nog steeds), guild die uitelkaar viel en gezeik opleverde en redelijk toxic community als je niet genoeg blablabla had kon je niet mee met pugs...
is dat nog steeds?
Ik denk dat ik in ideale wereld heb: gezellige guild zonder gezeik, wekelijks gewoon je m+ met guildies doen en wellicht een hc runnetje voor het teamgevoel
is dat nog steeds?
Ik denk dat ik in ideale wereld heb: gezellige guild zonder gezeik, wekelijks gewoon je m+ met guildies doen en wellicht een hc runnetje voor het teamgevoel
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
over lvlen gesproken, kwam deze tegen in 3 uur tijd van lvl 1 naar 60:Daradius schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:00:
[...]
Ik denk overigens dat het sneller gaat wanneer je niet in een raid group zit.
"Players also receive an experience reduction for any mob killed while in a raid group. These are to prevent players from creating very large groups in order to complete normal quests or other game content intended for parties of 5 or fewer."
nothing stops this train
Ik was eigenlijk van plan te stoppen met World of warcraft en had de verzameling al te koop gezet. Maar op het laatste moment een dag voordat alles opgehaald werd kwam mijn vrouw aan met de Dragonflight Collectors editie.
Ik ga het toch weer een expansion proberen, ik denk dat het toch weer uitloopt op mounts farmen tot mijn sub afloopt.
Ik ga het toch weer een expansion proberen, ik denk dat het toch weer uitloopt op mounts farmen tot mijn sub afloopt.
:strip_exif()/f/image/t7riZrckIsFxavwnL47LQ7cC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door koelebobes op 19-11-2022 11:47 ]
BTC €94.837,08
Draakje is level 60. Vond wel leuke start campaign. Draakje zelf is ook leuk om te spelen dus ga daar zeker verder mee.
Vind alleen die draken op een mount echt geen gezicht
ze hadden ze gewoon flying moeten geven zoals soar met de soar als extra speedTraeces schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 21:40:
Draakje is level 60. Vond wel leuke start campaign. Draakje zelf is ook leuk om te spelen dus ga daar zeker verder mee.
[ Voor 12% gewijzigd door Wognummer op 19-11-2022 22:58 ]
en ze mochten naast human form ook wel een orc form geven, een human in de HordeTraeces schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 21:40:
nothing stops this train
Verwijderd
Dit verkoop je toch niet!? Dit moet je koesteren.Zeror schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 02:07:
[...]
Klopt inderdaad. Maar hier kun je hem nog eens kijken. Of wie niet ingame wilt/kan gaan, gewoon zo kijken.
Vandaag had ik wat mazzel met m'n mount farmen. Drake of the South Wind kunnen looten van Al'Akir.![]()
En Swift White Hawkstrider eindelijk. Hoef ik niet meer die lange reis naar Isle of Qualdanas te maken.
Zie nu wel dat ik op de helft van WoW ben gestopt met echt actief spelen (cata)
Moet alleen even kijken of de realm waar mijn main woont nog een beetje actief is (vanilla Tauren BM Hunter @ Haomarush)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2022 10:16 ]