Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
fitznl schreef op donderdag 3 november 2022 @ 07:58:
[...]

Zucht, kreeg ook dit aanbod in de mail. Laat mijn sub nu juist net vorige week verlopen zijn. Deed meestal een half jaar, wist eigenlijk niet dat er ook een jaarsub is. Is dat nieuw of meer zoals sommige aangeven een wanhoopactie.

Voor mij met een verlopen sub is dit wel een heel mooi aanbod. Maar probleem is dat ik SL echt niet leuk vond. En in tegenstellig tot de meeste fantasy spelers heb ik ook niets met draken. Waardoor ik bijvoorbeeld ondanks de setting GoT en Skyrim wat minpunten moest geven.

Is wel een boel geld. De 1 jaarsub en nog niet gekocht de expansion erbij. Nu heb ik natuurlijk de mazzel dat ik nog een tijdje een jaren terug afgesloten energiecontract heb dus heb ik kadootje van de overheid voor november en december extra, maar of dat nu bestemd is voor betalen World of Wacraft ....
Eerste keer dat ze zo'n jaar sub aanbieden, maar ze zeggen dat het een tijdelijk aanbod is. Geen idee voor hoe lang of dat er over een paar maanden een nieuwe 1 jaar sub actie komt.

Voor mij helpt het dat ik de mounts niet heel spannend vind. Dus hou het bij de 6 maanden sub. Geen idee hoe Dragonflight bevalt inderdaad, geen idee of ik het echt een jaar speel. Succes met je beslissing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tribunus schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:44:
ik kom er maar niet uit wat ik nu moet gaan spelen. Ik heb te weinig tijd om meerdere characters te spelen en mijn skills zijn niet zo best om maar voorzichtig uit te drukken. Frost mage lukt bijvoorbeeld aardig maar Fire vind ik net te pittig. Als je een window mist is dps om te janken.

Ik speel ook gewoon casual dus waarschijnlijk maak ik mij te druk over het missen van wat dps etc.

Ik zoek wel een class waar ik wat meer opties heb, tanken vind ik helemaal niets. Healen heb ik in den beginnen nog wel eens gedaan dus die optie wil ik wel open houden. Nu dacht ik dus een Priest, ivm holy en shadow (en aangezien holy wel een redelijk makkelijke spec lijkt) of een shaman, die dus 3 specs heeft. Nu lijkt shaman mij weer best ingewikkeld om te spelen qua rotation.

manman, keuze stress haha
Een Elemental Shaman is opzich niet moeilijk om te spelen, proc based.
Verder heeft een Ele shaman wel leuke utility waar je in kan speccen.

Holy Priest is ook niet zo moeilijk om te spelen, shadow weet ik even niet. Heb heel Legion/BFA/SL niet to amper shadow gespeeld (legion+BFA en tot patch 9.1 disc en vanaf 9.1 Holy omdat het veel relaxer is om te spelen als je ook moet Raidleaden) maar Priest is ook weer geen class die vaak en snel een invite krijgt mocht je een m+ willen doen/puggen (behalve dan S3/S4 in shadowlands waar Holy priest voor het eerst meta is en waar shadow en disc dat zeker niet is) en in DF is de Priest class de enigste class zonder een interupt dus ik zie ook niet echt dat priest weer mee doe in de top tier lists en daardoor m+ puggen lastig zal zijn.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Tribunus schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:44:
ik kom er maar niet uit wat ik nu moet gaan spelen. Ik heb te weinig tijd om meerdere characters te spelen en mijn skills zijn niet zo best om maar voorzichtig uit te drukken. Frost mage lukt bijvoorbeeld aardig maar Fire vind ik net te pittig. Als je een window mist is dps om te janken.

Ik speel ook gewoon casual dus waarschijnlijk maak ik mij te druk over het missen van wat dps etc.

Ik zoek wel een class waar ik wat meer opties heb, tanken vind ik helemaal niets. Healen heb ik in den beginnen nog wel eens gedaan dus die optie wil ik wel open houden. Nu dacht ik dus een Priest, ivm holy en shadow (en aangezien holy wel een redelijk makkelijke spec lijkt) of een shaman, die dus 3 specs heeft. Nu lijkt shaman mij weer best ingewikkeld om te spelen qua rotation.

manman, keuze stress haha
Persoonlijk vind ik Shadow Priest een erg leuke spec, alhoewel deze nog niet helemaal optimaal en klaar is. Er zijn heel veel mogelijkheden qua builds die je kan maken, wat super super gaaf is. Nadeel is, Shadow is nog niet goed doorontwikkeld. Op dit moment doet het lang niet genoeg damage. Afgelopen woensdag zijn zo'n beetje alle abilities met 10% damage gebuffed. We zijn er nog niet, maar ik heb er wel vetrouwen in :)

Shadow Priest speelt met de laatste patch beter dan daarvoor (vond het daarvoor ook niet erg om te spelen ;) )! Het speelt een stuk relaxter en het is niet meer vooral 1 ability spammen wanneer je AOE doet. En zoals je zelf een beetje aanvoelt, super nice om ook van spec te wisselen mocht dit nodig zijn.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:19

joker1977

Tweakert

Derr_Hans schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:14:
maar Priest is ook weer geen class die vaak en snel een invite krijgt mocht je een m+ willen doen/puggen (behalve dan S3/S4 in shadowlands waar Holy priest voor het eerst meta is en waar shadow en disc dat zeker niet is) en in DF is de Priest class de enigste class zonder een interupt dus ik zie ook niet echt dat priest weer mee doe in de top tier lists en daardoor m+ puggen lastig zal zijn.
Ik denk niet dat dat een afweging is voor mensen die zelf al zeggen 'dat hun skills niet al te best zijn'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
joker1977 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:31:
[...]

Ik denk niet dat dat een afweging is voor mensen die zelf al zeggen 'dat hun skills niet al te best zijn'.
Snap ik, maar die tier lijsten gaan door tot de lage keys want een tier lijst zegt het dan geldt het voor alle keys.
Neem wel aan dat hij inderdaad wel eens een m+ doet, aangezien hij wel met DPS bezig is gezien zijn firemage opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977

joker1977

Tweakert

Derr_Hans schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:36:
[...]
Snap ik, maar die tier lijsten gaan door tot de lage keys want een tier lijst zegt het dan geldt het voor alle keys.
Neem wel aan dat hij inderdaad wel eens een m+ doet, aangezien hij wel met DPS bezig is gezien zijn firemage opmerking.
Mja, ik doe eigenlijk nooit M+ - maar de paar keer dat ik dat even "snel wilde doen" kon ik zonder enige ervaring en/of skills een M10 ofzo doen met mijn druid die normaal balance is maar voor de gelegenheid even resto ging zonder legendary ed.

Er zal ongetwijfeld het nodige elitism plaatsvinden in die pugs - maar heel eerlijk zou ik dat niet als basis nemen om welke class je moet spelen. Letterlijk alles is viable en die Tier-lijsten zijn alleen "belangrijk" voor mensen die in de top 5% ofzo willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Je heb gelijk en het is zeker geen reden om wel of niet een class te kiezen.
Maar het komt vaker voor dan jij denkt, ik merk het aan mijn alts.

Mist weaver monk +10 doen dan wacht ik beduidend langer om geinvite te worden dan bijvoorbeeld mijn r.druid alt. Maar mijn Surv Hunter vaak snel invites en zelfs hogere keys dan mijn ilvl normaal geschikt voor is. Nu was dit in S3 want ik speel DPS een maandje dan ben ik er wel klaar mee ;)

Classes die vaak meta zijn heb je gewoon sneller een groep, h.paladins, rogues, mages en druid enzo.

Het is geen reden om geen priest (imo best class ingame heb er daarom ook 5) te nemen maar wellicht wel handig om deze info te hebben als je niet ruim in de tijd zit en wel eens wat wil doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Derr_Hans op 03-11-2022 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977

joker1977

Tweakert

Ik heb besloten om naar warrior te gaan voor de volgende expansion. Ben benieuwd of warrior ook meta is.

Meestal doe ik zowel een tank als DPS-spec; dus ik verwacht weinig problemen. Enkel op DPS gokken is vaak toch wel een dingetje voor de queue/wachttijd van bv. random dungeons en LFR etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Laatst online: 03-09 10:13
Alwayshappyz schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:41:
[...]

Eerste keer dat ze zo'n jaar sub aanbieden, maar ze zeggen dat het een tijdelijk aanbod is. Geen idee voor hoe lang of dat er over een paar maanden een nieuwe 1 jaar sub actie komt.

Voor mij helpt het dat ik de mounts niet heel spannend vind. Dus hou het bij de 6 maanden sub. Geen idee hoe Dragonflight bevalt inderdaad, geen idee of ik het echt een jaar speel. Succes met je beslissing!
Heb nog even de tijd voor de beslissing, deze aanbieding loopt tot 15 januari 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
He balen levering nu pas maandag😋 zolang het maar binnen is voordat evoker patch live gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Je moet sowieso nooit enkel kijken naar wat meta is, dat wisselt iedere paar weken. Speel gewoon wat je zelf leuk vind; voor veel keys onder de 15 maakt het toch maar zeer weinig uit. Mensen laten je vooral niet binnen met te weinig score; dat is een grotere uitdaging dan het spelen met een niet-meta spec. Uiteindelijk krijg je de beste resultaten met een spec/class die je fijn vind spelen. Tenzij je echt wil min-maxen in een +25 of zo, dan is een meta class wel handig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Rob SOS schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:35:
[...]

16 November, tot de Evoker release.
Huh? Die xp boost duurde toch tot pre-patch day? 8)7 Is deze nog steeds actief dan? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Ryan_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:56:
[...]

Huh? Die xp boost duurde toch tot pre-patch day? 8)7 Is deze nog steeds actief dan? :D
yes nog bijna 2 weken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Nice! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

En nog beter dan voorheen want door prepatch is de XP required weer verlaagd. dus je hebt de xp buff nog + minder hoeveelheid xp benodigd.

Dus als je nog wilt levelen is tot de 16e je beste optie

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 03-11-2022 22:21 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
[...]

En misschien interessant, vanaf 14 nov is lvl 60 via Chromie Time te doen :)
Dus dan HOEF je niet door SL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand dit al op Twitter gedaan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Krijg je zoiets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FlumljR0lhMO6bLAZ2MCQoew33w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5J5hUavuy9sJnZTa5wyfQt5K.jpg?f=fotoalbum_large

Wel grappig. En klopt ook, want heb nog nauwelijks raids/dungeons gedaan van na MoP :+ En ben ook nu weer voornamelijk met TBC/Wrath/Cata dungeons bezig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Lol
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FgtE2utXEAEcgXw?format=jpg&name=small

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ik heb geen twitter account xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha wat leuk bedacht van ze.

Oh had niet verwacht dat het zo snel ging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1YNRDBFSzEPFFWt_I4g6jjtvr9w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1NlICt35xgLNfJ1mUIRzQeQd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 87% gewijzigd door Ricmaniac op 04-11-2022 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Awww jammer de vanilla data hebben ze niet :P althans van mijn Warlock die ik destijds speelde is alleen dit beschikbaar:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FgteyFBXoAEgGy1?format=jpg&name=large

Mijn Death Knight is wel beschikbaar :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FgtejjLX0AEtReO?format=jpg&name=large

Zoals te zien doe ik weinig raiden meer ;) rustig solo aanklooien is mijn ding geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Zo te zien is er een nieuwe ronde Beta-invites uit gegaan, ik had ook opeens een mailtje :) Leuk om vast even met een Dracthyr te kunnen spelen e.d. Het nieuwe profession-systeem is ook erg interessant, dat is echt een flink stuk uitgebreider geworden.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Yup, ik heb nu ook beta. Vanavond maar eens kijken.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 08:40
Zeror schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:13:
Iemand dit al op Twitter gedaan?
[Twitter]
Hoe doen jullie dat?
Ik bedoel hoe vul je t in op twitter?
Lukt deze noob weer niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:11
Zojuist mijn Dragonflight Collectors Edition binnengekregen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ynzskFj/20221104-135934-1.jpg

De box zat echter in een papieren envelop met een enkel laagje bubbelwrap ingepakt. Resultaat? Heel de box zit rondom onder de butsen en sommige hoeken zijn dan ook ingedeukt.
Wat kan ik hier boos om worden. Moet ik weer in de digitale pen klimmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rahd schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:57:
[...]

Hoe doen jullie dat?
Ik bedoel hoe vul je t in op twitter?
Lukt deze noob weer niet :-(
Goed opletten dat je geen spelfout maakt. En zorg dat je twitter profiel niet op private staat (ik had Protect my Tweets aanstaan en dan werkt het ook niet bijv.). Daarnaast moet je tevens opletten dat er achter de @warcraft geen spatie staat.
Reply op deze tweet zoals beschreven en je krijgt als goed is binnen enkele seconden een reply op jouw tweet.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 04-11-2022 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dutchy007 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:30:

[Afbeelding]

De box zat echter in een papieren envelop met een enkel laagje bubbelwrap ingepakt. Resultaat? Heel de box zit rondom onder de butsen en sommige hoeken zijn dan ook ingedeukt.
Heel zuur man. Hopelijk kan Blizzard je helpen. En een papieren verpakking met bubbelwrap is niet heel stevig. Blizzard aan de bezuiniging.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:08:
Zo te zien is er een nieuwe ronde Beta-invites uit gegaan, ik had ook opeens een mailtje :) Leuk om vast even met een Dracthyr te kunnen spelen e.d. Het nieuwe profession-systeem is ook erg interessant, dat is echt een flink stuk uitgebreider geworden.
Hier ook beta access nu inderdaad. Mooi.

Ben nu ff aan het spelen, maar volgens mij is die beta zo bugged als maar zijn kan. Het lukt mij niet om op de Dragon Isles te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:45:
[...]

Ben nu ff aan het spelen, maar volgens mij is die beta zo bugged als maar zijn kan. Het lukt mij niet om op de Dragon Isles te komen.
Denk dat je de verkeerde server hebt gepakt. er is 1 server die puur voor professions is in stormwind of orgrimmar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46

[Afbeelding]

Dat is balen, man. Wat verwacht je dat ze zullen zeggen en/of doen? De mijne heeft vertraging opgelopen en komt de 8e binnen. Kwam die van jou ook vanuit Spanje, Madrid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Zeror schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:45:
[...]

Volgens mij kan je alleen vanuit een van de drie servers Dragon Isles bewandelen. De rest is bedoeld voor crafting en dungeon/raid testing. Overigens is de huidige beta een release candidate dus we mogen hopen dat ze het een en andere nog gaan fixen:
https://www.wowhead.com/n...-release-candidate-329718

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Also: RIP Marksmanship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:27:
[...]

Denk dat je de verkeerde server hebt gepakt. er is 1 server die puur voor professions is in stormwind of orgrimmar eigenlijk.
Ah, dat verklaard een hoop inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Enigmus schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:30:
[...]

Dat is balen, man. Wat verwacht je dat ze zullen zeggen en/of doen? De mijne heeft vertraging opgelopen en komt de 8e binnen. Kwam die van jou ook vanuit Spanje, Madrid?
Het is nog even afwachten. Ik heb een (semi-boze) ticket aangemaakt. Volgens hun FAQ pagina kun je bij zaken die je wil 'omruilen' het artikel terugsturen en alvast een nieuwe bestellen. Maar ik wil eerst hun antwoord afwachten. En dan nog, stel ik dat een nieuwe bestel ben ik er vrijwel zeker van dat ik die in dezelfde staat ontvang.
Ben benieuwd in welke staat die van jou aankomt...

Edit: Klopt inderdaad, verstuurd vanuit Guadalajara in Spanje door de logistieke partij van Blizzard, Logisfashion.

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchy007 op 05-11-2022 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
Dutchy007 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:18:
[...]

Het is nog even afwachten. Ik heb een (semi-boze) ticket aangemaakt. Volgens hun FAQ pagina kun je bij zaken die je wil 'omruilen' het artikel terugsturen en alvast een nieuwe bestellen. Maar ik wil eerst hun antwoord afwachten. En dan nog, stel ik dat een nieuwe bestel ben ik er vrijwel zeker van dat ik die in dezelfde staat ontvang.

Edit: Klopt inderdaad, verstuurd vanuit Guadalajara in Spanje door de logistieke partij van Blizzard, Logisfashion.
Fucking zuur! Geen andere woorden voor, mijne komt daar ook vandaan, ik ga t zien! Om te janken eerlijk gezegd als t niet in een doos zit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet precies waarom je dit bedoelt uiteraard maar als je kijkt naar de damage meters dan valt het wel mee in de praktijk hoor. Ja ze staan laag maar bijv in PvP gaat het ontzettend lekker als MM

Tevens in mythics van +15 enzo is het dikke prima. Je zal alleen niet bovenaan staan nee dat klopt.

Als je van het minmaxen bent dan is het inderdaad RIP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:34
Zo, na een lange pauze in wow retail nu ook opnieuw begonnen. M'n main wordt waarschijnlijk de eerste weken een monk mistweaver/fistweaver/windwalker :). Beetje change kan nooit kwaad na bijna sinds tbc shaman gemained te hebben. Evoker ga ik ook sowieso proberen (healers ftw) maar ik vrees dat heel de questzone weer vol met evokers gaat lopen dus ik start alvast met iets anders.

Ben me ook aan het voorbereiden op de eerste weken m'n gold reserves weer aan te vullen :p. Kun je momenteel al wat doen om een headstart te krijgen op de professions? Ik zie al slots voor profession equipment maar die zijn denk ik nog niet beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Ricmaniac schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:03:
[...]

Weet niet precies waarom je dit bedoelt uiteraard maar als je kijkt naar de damage meters dan valt het wel mee in de praktijk hoor. Ja ze staan laag maar bijv in PvP gaat het ontzettend lekker als MM

Tevens in mythics van +15 enzo is het dikke prima. Je zal alleen niet bovenaan staan nee dat klopt.

Als je van het minmaxen bent dan is het inderdaad RIP :P
95% percentile (raid en boss dps):
- https://wow.zamimg.com/up...nshots/normal/1082090.png
- https://wow.zamimg.com/up...nshots/normal/1082089.png

All percentiles (raid en boss dps):
- https://wow.zamimg.com/up...nshots/normal/1082087.png
- https://wow.zamimg.com/up...nshots/normal/1082089.png

TLDR: MM is een na laatste
Hier bovenop hebben de devs in haar wijsheid besloten om deze spec een -15% Aimed Shot nerf te geven. Heb hard gezocht naar mogelijke invalshoeken om de logica erachter te zoeken. Mijn conclusies:
1. Marksmanship (met tierset) is in Beta niet overdonderend goed volgens beta spelers.
2. De nodes die we @lvl70 er extra bijkrijgen zullen Aimed allesbehalve tot hemelse hoogtes loodsen
3. Meta leent zich voor filler spells die grotere damage aanrichten en we wijken dus af van extra burst dps
4. Bulletstorm en Heavy/Light ammo hadden al een nerf ontvangen waardoor laatstgenoemde niet meer mandatory was om te nemen.

In mijn geval, wanneer je 95% percentile haalt en slechts 3/4 dps van een middle class spec behaalt, dan is er er iets niet goed. In praktische zin (live) zie ik dat spelers die ver onder mijn item level zitten mij bijbenen of overtreffen in m+. Dat was voorheen nooit het geval. Er mag daarom best verontwaardiging zijn en vragen gesteld worden waarom een bottom spec nog meer nerfs krijgt.

Tot slot kwam er nog bevestiging van de Icy Veins & Wowhead guidewriter, Azor:
YouTube: Nerfhammered. Reacting to Confusing BM/MM Hunter Nerfs in Prepatch/D...

[ Voor 7% gewijzigd door Enigmus op 05-11-2022 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645

[Afbeelding]

Balen zeg! Las al dat je een ticket aangemaakt had zou ik ook gelijk doen :) we betalen toch de hoofdprijs ervoor dan is het minste wat ze kunnen doen goed verzenden....

Ben benieuwd als ik hem maandag aanneem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Ricmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:21:
[...]

En nog beter dan voorheen want door prepatch is de XP required weer verlaagd. dus je hebt de xp buff nog + minder hoeveelheid xp benodigd.

Dus als je nog wilt levelen is tot de 16e je beste optie
Dit klopt niet. De leveling changes (xp required to level en chromie tot 60) zitten niet in fase 1. Die komen in fase 2, en dan werkt de xp buff niet meer. Qua saldo zal het levelen trouwens met de nieuwe xp curve sneller zijn dan met de 50% xp buff.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Visgek82 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 18:28:
[...]

Dit klopt niet. De leveling changes (xp required to level en chromie tot 60) zitten niet in fase 1. Die komen in fase 2, en dan werkt de xp buff niet meer. Qua saldo zal het levelen trouwens met de nieuwe xp curve sneller zijn dan met de 50% xp buff.
Naar wat ik had gelezen valt de xp curve wel pas naar beneden vanaf level 50. Daarvoor zou dan vermoedelijk de buff wel nog interessanter zijn. Could be wrong, maar mij lijkt het dat je tot 50 nu voor xp nerf best kan levelen en de laatste 10 erna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Powerblast schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:47:
[...]

Naar wat ik had gelezen valt de xp curve wel pas naar beneden vanaf level 50. Daarvoor zou dan vermoedelijk de buff wel nog interessanter zijn. Could be wrong, maar mij lijkt het dat je tot 50 nu voor xp nerf best kan levelen en de laatste 10 erna.
https://www.wowhead.com/n...-xp-nerfs-are-back-328746

Hier kan je de curve zien. 1-10 is -25% , 10-30 is +0 tot +25% , vanaf 30 tot 60 is het per level aflopend tot -75%.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Jaguar645 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:24:
[...]

Balen zeg! Las al dat je een ticket aangemaakt had zou ik ook gelijk doen :) we betalen toch de hoofdprijs ervoor dan is het minste wat ze kunnen doen goed verzenden....

Ben benieuwd als ik hem maandag aanneem...
Ik vrees dat het resultaat eigenlijk voor jou hetzelfde gaat zijn ben ik bang.
Blijkbaar is hetzelfde gebeurd met de Shadowlands CE destijds. Dit was wel verstuurd door een andere partner toendertijd. De verpakkers had wel een omdoos gebruikt, maar zonder adequate opvulling. De CE boxen hadden dus letterlijk alle hoeken van de doos gezien en dus ook beschadigd. Daarna was hij uitverkocht en konden de de klanten hem laten refunden of terugsturen... kansloos.
Dan liever Bol of Amazon, in al die jaren nog nooit problemen mee gehad. Helaas heeft Blizzard er nu voor gekozen om alleen via hun eigen shop de CE aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:58
Is er nog een leuke guild voor socials op Silvermoon ? Zoek een gezellig guild voor een casual gamer die soms een raid of dungueon wil mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dutchy007 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:14:
[...]

Ik vrees dat het resultaat eigenlijk voor jou hetzelfde gaat zijn ben ik bang.
Blijkbaar is hetzelfde gebeurd met de Shadowlands CE destijds. Dit was wel verstuurd door een andere partner toendertijd. De verpakkers had wel een omdoos gebruikt, maar zonder adequate opvulling. De CE boxen hadden dus letterlijk alle hoeken van de doos gezien en dus ook beschadigd. Daarna was hij uitverkocht en konden de de klanten hem laten refunden of terugsturen... kansloos.
Dan liever Bol of Amazon, in al die jaren nog nooit problemen mee gehad. Helaas heeft Blizzard er nu voor gekozen om alleen via hun eigen shop de CE aan te bieden.
Nou inderdaad net binnen en wat een slechte verpakking zeg... single sheet bubblewrap in een flexibag van UPS zelf... dachten ze nog echt dat dat wel voldoende bescherming zou zijn? bedoel alleen al een blanco kartonnen doos eromheen had alles opgelost denk ik

Ik heb ook gelijk een ticket gemaakt en alles op de foto doorgestuurd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
Dutchy007 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:18:
[...]

Ook in mijn geval ging het om armzalige verpakking (plastic sealed bag en noppenfolie).
Qua schade viel het nog een beetje mee:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DhR8kt-3f_gLNxcL1ban-LZaHlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dmjv2bTqBp7kbBQZgF29GrBJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MQySgWWh5mjXdOlALWC-J8noEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JZvY9r2zuWB2zqX5sF5oP4oh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0luLaHgthyXD1ff5hfNlL5eqic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OXE6AnJTNB2BWI96KItqh6zS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Is er momenteel ergens catchup gear met enige zekerheid te verkrijgen? Heb ondertussen een 10tal normal dungeons gedaan en het is uitverkoop van broeken en shoulders... verder geen enkele upgrade :(, zo duurt het eeuwig om in heroics te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk event voor 18th anniversary. vooral omdat 17 de enige is die ik gemist had en die mount dus niet had haha.

Maar handig om met je alts wat items van redelijke gearscore te fixen voordat DF uit komt :) en uiteraard voor de timewarp badges. Nog steeds ontzettend balen dat die niet over te sturen zijn naar je charactrs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Powerblast schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:40:
Is er momenteel ergens catchup gear met enige zekerheid te verkrijgen? Heb ondertussen een 10tal normal dungeons gedaan en het is uitverkoop van broeken en shoulders... verder geen enkele upgrade :(, zo duurt het eeuwig om in heroics te geraken.
Ja doe de 18th anniversary events. zijn 4 bosses die je daily kan killen voor loot. droppen 272 gear. super handig voor alts of als je dat item level nog niet bent. Heb het op 3 characters gedaan en alle 3 hebben items gekregen.

WoW 18th anniversary guide

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 07-11-2022 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Ricmaniac schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:12:
[...]

Ja doe de 18th anniversary events. zijn 4 bosses die je daily kan killen voor loot. droppen 272 gear. super handig voor alts of als je dat item level nog niet bent. Heb het op 3 characters gedaan en alle 3 hebben items gekregen.

Thx hier heb ik wat aan :) Zie door de bomen soms het bos niet meer zoveel is er momenteel te doen.
Bij eerste kill op Doomwalker direct de mount gedropt dus helemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Met mijn 6 level 60 chars vandaag Moonwalker en Lethon gekilled.

Het lijkt er op dat Moonwalker (vrijwel) gegarandeerd een item dropt, op al mijn chars loot gehad. World boss (Lethon) gaf mij alleen ~32 gold op al mijn chars maar geen loot, dus dat is zeker niet gegarangeerd.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:59:
[...]

Met mijn 6 level 60 chars vandaag Moonwalker en Lethon gekilled.

Het lijkt er op dat Moonwalker (vrijwel) gegarandeerd een item dropt, op al mijn chars loot gehad. World boss (Lethon) gaf mij alleen ~32 gold op al mijn chars maar geen loot, dus dat is zeker niet gegarangeerd.
Ik zei ook niet dat het gegarandeerd was :P maar ze kunnen allemaal loot droppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ricmaniac schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:02:
[...]

Ik zei ook niet dat het gegarandeerd was :P maar ze kunnen allemaal loot droppen.
:) Jij zei het inderdaad niet, ik ging er ook niet van uit; was meer dat ik een exrta datapunt wilde toevoegen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
zijn die worldbosses iedere dag dezelfde? of iedere dag anderen? ik zie de quest ook niet meer nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Iedere dag een andere: https://www.wowhead.com/q...inals#comments:id=2535097

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Day                     Dragon      Zone
---------------------------------------------
06/11/2022  Sunday      Taerar      Ashenvale
07/11/2022  Monday      Ysondre     Feralas
08/11/2022  Tuesday     Lethon      The Hinterlands
09/11/2022  Wednesday   Emeriss     Duskwood
10/11/2022  Thursday    Taerar      Ashenvale
11/11/2022  Friday      Ysondre     Feralas
12/11/2022  Saturday    Lethon      The Hinterlands
13/11/2022  Sunday      Emeriss     Duskwood
14/11/2022  Monday      Taerar      Ashenvale
15/11/2022  Tuesday     Ysondre     Feralas
16/11/2022  Wednesday   Lethon      The Hinterlands
17/11/2022  Thursday    Emeriss     Duskwood
18/11/2022  Friday      Taerar      Ashenvale
19/11/2022  Saturday    Ysondre     Feralas
20/11/2022  Sunday      Lethon      The Hinterlands
21/11/2022  Monday      Emeriss     Duskwood
22/11/2022  Tuesday     Taerar      Ashenvale
23/11/2022  Wednesday   Ysondre     Feralas
24/11/2022  Thursday    Lethon      The Hinterlands
25/11/2022  Friday      Emeriss     Duskwood
26/11/2022  Saturday    Taerar      Ashenvale
27/11/2022  Sunday      Ysondre     Feralas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
[...]

Nice, goeie tip! Eerste keer doomwalker en al drop van de mount :p. Wel geen gear, maar mounts ben ik ook altijd voor te vinden. Heel die anniversary event had ik precies anders wel totaal gemist, had er niet echt op gelet op die quest die ik kreeg omdat het maar van die tokens waren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
OkkE schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:28:
Iedere dag een andere: https://www.wowhead.com/q...inals#comments:id=2535097

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Day                     Dragon      Zone
---------------------------------------------
06/11/2022  Sunday      Taerar      Ashenvale
07/11/2022  Monday      Ysondre     Feralas
08/11/2022  Tuesday     Lethon      The Hinterlands
09/11/2022  Wednesday   Emeriss     Duskwood
10/11/2022  Thursday    Taerar      Ashenvale
11/11/2022  Friday      Ysondre     Feralas
12/11/2022  Saturday    Lethon      The Hinterlands
13/11/2022  Sunday      Emeriss     Duskwood
14/11/2022  Monday      Taerar      Ashenvale
15/11/2022  Tuesday     Ysondre     Feralas
16/11/2022  Wednesday   Lethon      The Hinterlands
17/11/2022  Thursday    Emeriss     Duskwood
18/11/2022  Friday      Taerar      Ashenvale
19/11/2022  Saturday    Ysondre     Feralas
20/11/2022  Sunday      Lethon      The Hinterlands
21/11/2022  Monday      Emeriss     Duskwood
22/11/2022  Tuesday     Taerar      Ashenvale
23/11/2022  Wednesday   Ysondre     Feralas
24/11/2022  Thursday    Lethon      The Hinterlands
25/11/2022  Friday      Emeriss     Duskwood
26/11/2022  Saturday    Taerar      Ashenvale
27/11/2022  Sunday      Ysondre     Feralas
Let op dat dit alleen voor die ene draak is die dus met 4 verschillende rouleert. Doomwalker, Kazak en die draak in Azhara is always up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Kan je ze ook vaker achter elkaar killen voor verschillende gear? of 1x per dag ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Powerblast schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:19:
[...]

Nice, goeie tip! Eerste keer doomwalker en al drop van de mount :p. Wel geen gear, maar mounts ben ik ook altijd voor te vinden. Heel die anniversary event had ik precies anders wel totaal gemist, had er niet echt op gelet op die quest die ik kreeg omdat het maar van die tokens waren.
De mount is 100% droprate.

Lijkt wat gear betreft puur toeval te zijn. Kreeg op m'n main bij 2 van de 3 bosses gear maar op m'n alt 3 keer gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 00:08

Nemesizz

Untouchable

Mijn Collectors Edition vandaag ook binnen, en helaas ook beetje schade.

Niet extreem, maar toch... hoekjes beetje gedeukt en een kras/scheurtje in het midden (onder het plastic waar de box ingesealed was, dus denk schade die vóór verzending er al op is gekomen).

Beetje jammer, dure box (duurder dan voorgaande) dure verzendkosten, en dan zo'n slechte verzendverpakking (plastic zak met een dun laagje bubblewrap). Volgens mij word een tube koelpasta nog beter verzonden.

Nouja, heb in elk geval een fysieke CE en het meeste van de tijd zie ik toch de zijkant van de box en die is gelukkig wel intact.

Bij Bol en/of Nedgame sprongen ze veel netter om met die boxes...

*EDIT* Poging foto's toe te voegen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4f67n26yIJ220Cgl3H5t79tH4Oc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GSak2AXjxitx5FQWr4LyWomA.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewz9q4RxK05Sl_g-ajTVwnk5hQw=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iZdUxmGQRFt3SlGUivgMcxN.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 37% gewijzigd door Nemesizz op 09-11-2022 14:39 . Reden: toevoeging foto's ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
Nemesizz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:21:
Mijn Collectors Edition vandaag ook binnen, en helaas ook beetje schade.

Niet extreem, maar toch... hoekjes beetje gedeukt en een kras/scheurtje in het midden (onder het plastic waar de box ingesealed was, dus denk schade die vóór verzending er al op is gekomen).

Beetje jammer, dure box (duurder dan voorgaande) dure verzendkosten, en dan zo'n slechte verzendverpakking (plastic zak met een dun laagje bubblewrap). Volgens mij word een tube koelpasta nog beter verzonden.

Nouja, heb in elk geval een fysieke CE en het meeste van de tijd zie ik toch de zijkant van de box en die is gelukkig wel intact.

Bij Bol en/of Nedgame sprongen ze veel netter om met die boxes...
Gewoon een ticket aanmaken met foto's. Laat ze maar zweten daar bij Blizzard.

*Edit*: ik heb je toegevoegde foto's bekeken. Werkelijk waar schandalig voor iets wat in totaal €145 kost (waarvan n.b. €15 verzendkosten). Gewoon gelijk melden.

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchy007 op 09-11-2022 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Nemesizz Klote man.
Inderdaad gewoon aangeven bij Blizzard. Die moeten de CE gewoon fatsoenlijk versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Weet iemand wat dit betekent?>>
"" Support a Streamer
From November 28 at 3:00 p.m. PST until December 12 at 11:59 p.m. PST, you can also show your support for your favorite WoW creators by gifting an eligible creator’s channel two Twitch subscriptions. Doing so will award you the adorable Ichabod harvest golem pet.""

Komt van https://www.wowhead.com/n...light-twitch-drops-329808 wowhead.

Is het de bedoeling dat je iemand wat geeft op twitch of zo?
Blizzard doet soms vreemde dinges

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:08

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Of op zich niet vreemd van Blizzard hoor, is een common iets op Twitch.

Je kan binnen Twitch je account koppelen naar bnet. Daarmee weet Twitch dus welk account je bij Blizzard hebt.

Als je dan op twitch een wow stream bekijkt tijdens de tijden die in dat bericht staan en je haalt de benodigde tijd, dan krijg je die mount/pet.

Merkez

rahd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:10:
"" Support a Streamer
From November 28 at 3:00 p.m. PST until December 12 at 11:59 p.m. PST, you can also show your support for your favorite WoW creators by gifting an eligible creator’s channel two Twitch subscriptions. Doing so will award you the adorable Ichabod harvest golem pet.""

Dit specifieke bericht is iets anders dan wat Harry beschrijft overigens. Je moet idd je twitch met battlenet koppelen maar je krijgt die specifieke reward (Harvest Golem Pet) wanneer je 2 subscriptions gift aan andere kijkers. Dus je klikt bij een WoW streamer op abboneer > Geef cadeau ofzoiets en dan moet je er 2 kopen :P dus eigenlijk koop je die pet gewoon maarja via twitch ipv battlenet store.

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
rahd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:10:
"" Support a Streamer

Ricmaniac schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:12:
[...]

Dit specifieke bericht is iets anders dan wat Harry beschrijft overigens. Je moet idd je twitch met battlenet koppelen maar je krijgt die specifieke reward (Harvest Golem Pet) wanneer je 2 subscriptions gift aan andere kijkers. Dus je klikt bij een WoW streamer op abboneer > Geef cadeau ofzoiets en dan moet je er 2 kopen :P dus eigenlijk koop je die pet gewoon maarja via twitch ipv battlenet store.
Je krijgt van twitch 2 subscriptions cadeau als je gelinkt bent met een battlenet account deze hoef je dus niet zelf te kopen. Je kunt deze echter alleen gebruiken voor geselecteerde wow streamers. Als beginnende streamer heb je vermoedelijk pech.

[ Voor 31% gewijzigd door Ninjaman op 10-11-2022 08:20 ]

Ninjaman schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:19:
[...]

[...]

Je krijgt van twitch 2 subscriptions cadeau als je gelinkt bent met een battlenet account deze hoef je dus niet zelf te kopen. Je kunt deze echter alleen gebruiken voor geselecteerde wow streamers. Als beginnende streamer heb je vermoedelijk pech.
Bron? Dit is nog nooit op deze manier het geval geweest.

• alexsdam
Ninjaman schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:19:
[...]

[...]

Dit heb ik ook nog nooit gehoord.

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
alexsdam schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:22:
[...]

Dit heb ik ook nog nooit gehoord.
Ricmaniac schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:21:
[...]

Bron? Dit is nog nooit op deze manier het geval geweest.
Dan heb ik dat verkeerd geinterprerteerd tijdens het filmpje wat Asmongold hierover had gemaakt. :+

• rahd
Ricmaniac schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:12:
[...]

Ja zoiets dacht ik al...
Dus ik betaal via twitch voor die pet, het wordt steeds gekker voor pet collectors als ik.

Hoe kom ik aan zeg maar twitch saldo?

Ik heb al jaren twitch maar nog nooit zelf gestreamd, te ingewikkeld voor mij :-(
rahd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:23:
[...]

Ja zoiets dacht ik al...
Dus ik betaal via twitch voor die pet, het wordt steeds gekker voor pet collectors als ik.

Hoe kom ik aan zeg maar twitch saldo?

Ik heb al jaren twitch maar nog nooit zelf gestreamd, te ingewikkeld voor mij :-(
Gewoon paypal of creditcard. Maar ik raad aan om het niet te doen :P blizzard boycotten wanneer het om zulke content gaat haha.

Als collector myself tel ik die store mounts en pets niet mee. Gebruik je de addon All the things? Daar kan je store items ook uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Ricmaniac schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:27:
[...]

Gewoon paypal of creditcard. Maar ik raad aan om het niet te doen :P blizzard boycotten wanneer het om zulke content gaat haha.

Als collector myself tel ik die store mounts en pets niet mee. Gebruik je de addon All the things? Daar kan je store items ook uit zetten.
Zo'n 10 jaar geleden was ik een echte grote collector, maar toen ging mijn guild dood, dus alle raid mounts of pets mis ik nu die je krijgt met achivements in raids :-( .... jammer hoor
Heb ook niet eens tijd de wild pets te vangen, erg he

Ik heb 554 mounts en 1344 pets, maar dat is niks vergeleken met andere :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Het is overigens alleen de pet waarvoor je dan zou moeten betalen.
De mount is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend maar even een sub genomen en de pre-patch gaan testen.
Nieuwe talent systeem is wel erg veranderd zeg. Heb niet de indruk dat het altijd een voordeel is (misschien teveel keuzes nu)

Heb op zich wel weer veel plezier gehad maar nog geen idee of ik DF ga spelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Ja veel keuzes. Veel mensen kiezen toch weer voor de guides op wowhead e.d.
Maar het is wel leuk om zelf door de talents te lopen en te kijken wat je wel en niet leuk vind.

Volgens Bellular's onderzoek zit er tussen de slechtste en sterkste build ongeveer 12% damage verschil (afhankelijk van de class)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Iusedto schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:14:
Van het weekend maar even een sub genomen en de pre-patch gaan testen.
Nieuwe talent systeem is wel erg veranderd zeg. Heb niet de indruk dat het altijd een voordeel is (misschien teveel keuzes nu)

Heb op zich wel weer veel plezier gehad maar nog geen idee of ik DF ga spelen.
Ik heb DF wel gekocht omdat ik elke expansion minimaal met een char de storyline doorloop en vervolgens besluit of ik mijn subscription actief houd of niet. Vind altijd wel leuk, maar heb simpelweg de tijd/zin niet om mee te doen met de endgame cycle etc.

Gisteren even een uurtje ingelogd, maar ik had het gevoel dat behalve de nieuwe shiny interface de game grafisch ook behoorlijk geoptimaliseerd is met de pre-release patch?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

rahd schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:11:
[...]

Zo'n 10 jaar geleden was ik een echte grote collector, maar toen ging mijn guild dood, dus alle raid mounts of pets mis ik nu die je krijgt met achivements in raids :-( .... jammer hoor

Als ik iets geleerd heb in al die jaren WoW is het wel dat je je nooooooit moeten meten met anderen. Gewoon trots zijn op wat je zelf bereikt hebt :) Er zullen altijd anderen zijn die meer of betere dingen hebben bereikt, such is life..

Ondertussen ben ik nog altijd besluiteloos over of ik DF wel ga kopen. Enerzijds FOMO, anderzijds ook helemaal klaar met Blizzard. Zucht O-) Stiekem heb ik wel de vibes om weer WoW te doen..

edit: En toch maar gekocht. Het vlees is zwak 8)

[ Voor 13% gewijzigd door London op 14-11-2022 19:33 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rahd schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:11:
[...]

Hahaha geloof me. dat aantal mounts zal meer zijn dan de gemiddelde persoon hier hoor. ik vind mezelf een hardcore speler met 410 days /played (op alle characters) en heb er 350.

Nou is het meeste van die /played wel van de eerste 5 jaar van de game maar toch XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Ricmaniac schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:09:
[...]

Hahaha geloof me. dat aantal mounts zal meer zijn dan de gemiddelde persoon hier hoor. ik vind mezelf een hardcore speler met 410 days /played (op alle characters) en heb er 350.

Nou is het meeste van die /played wel van de eerste 5 jaar van de game maar toch XD
Vond het zelf al erg veel, zit zelf op 97 mounts, pets 207 :D. Staan niet alle te verzamelen mounts en pets in de collection tab? Die volledige lijst ziet er niet uit als 350+, maar moeilijk te tellen. Zou beter eens een addon daarvoor installeren.

Ook maar ineens eens gekeken naar de played, heb in de loop van de jaren ook wel veel chars deleted, maar de meeste "oude" chars zijn wel behouden. Kom op 216, ben dus duidelijk geen mount verzamelaar haha :p. Meeste tijd zal denk ik van bij Mop komen, expansion waar ik het meeste geraid heb.

Zie nu wel uit naar de evoker class, ben al bijna permanent sinds tbc healer, dus de eerste healing class die wordt toegevoegd sinds monk, I gotta have it :p. Ik hoop alleen dat ie weer niet zoals monk in het begin zwaar overpowered wordt en dus de halve realm volloopt met evokers.

M'n main wordt in ieder geval ofwel monk ofwel evoker als die wat meevalt. Sinds de pre patch zowat alle healers opnieuw geprobeerd en monk bevalt me het beste deze keer. Ik probeer ook elke expansion een andere class te mainen, maar in SL toch weer naar shaman gegaan, was gewoon het leukste. Maar heb nu alleen niet veel zin om nog een expansion shaman te spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Powerblast op 14-11-2022 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Ricmaniac schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:09:
[...]

379 days played op mijn oude main (vanilla tm wlotk), vervolgens met een andere class elke expansion de storyline doorlopen met een klein piekje tijdens de lockdowns :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Powerblast schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:42:
[...]

Vond het zelf al erg veel, zit zelf op 97 mounts, pets 207 :D. Staan niet alle te verzamelen mounts en pets in de collection tab? Die volledige lijst ziet er niet uit als 350+, maar moeilijk te tellen. Zou beter eens een addon daarvoor installeren.

Ook maar ineens eens gekeken naar de played, heb in de loop van de jaren ook wel veel chars deleted, maar de meeste "oude" chars zijn wel behouden. Kom op 216, ben dus duidelijk geen mount verzamelaar haha :p. Meeste tijd zal denk ik van bij Mop komen, expansion waar ik het meeste geraid heb.

Zie nu wel uit naar de evoker class, ben al bijna permanent sinds tbc healer, dus de eerste healing class die wordt toegevoegd sinds monk, I gotta have it :p. Ik hoop alleen dat ie weer niet zoals monk in het begin zwaar overpowered wordt en dus de halve realm volloopt met evokers.

M'n main wordt in ieder geval ofwel monk ofwel evoker als die wat meevalt. Sinds de pre patch zowat alle healers opnieuw geprobeerd en monk bevalt me het beste deze keer. Ik probeer ook elke expansion een andere class te mainen, maar in SL toch weer naar shaman gegaan, was gewoon het leukste. Maar heb nu alleen niet veel zin om nog een expansion shaman te spelen.
Monk talents zijn echt super tof geworden in prepatch vind ik. Windwalker is nu ook stuk leuker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Mijn played command werkt niet op me main :( snap er niks van wel altijd gewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Herinnering: komende nacht om 0.00u start de eerste Twitch drop, de dragon kite.

https://www.wowhead.com/n...-crossover-rewards-329852

Link hier je Battle.net account aan Twitch: https://account.battle.net/connections

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 16-11-2022 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt op mega veel characters die 4 bosses van 18th anniversary gefarmed bijna dagelijks. Best lekker om je alts zo'n makkelijke item boost te geven. Jammer genoeg krijg je vaak genoeg alleen gold maar toch :P

Wel zin in de elemental storm invasions. Lekker mindless 4 transmog setjes farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De uitgebreide Evoker guides staan ook op WoWhead eindelijk :)

Leuk om weer een nieuwe class er bij te leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38
Ik neem aan dat wij morgen pas met de Evoker aan de slag kunnen gaan toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:35

MetalPool

Boe!

Kol Nedra schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:36:
Ik neem aan dat wij morgen pas met de Evoker aan de slag kunnen gaan toch?
Als je hebt gepre-ordered ja!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Ik speel nu horde op Outland, maar wil naar een vollere realm to want Outland is echt dood.

Ik skip Kazzak vanwege van horen zeggen veel Pools/Russisch en omdat die server zo vol is dat er issues zijn op patch dagen.

Ik dacht aan Tarren Mill of Twisting Nether. Zijn qua populatie gelijk, hebben beide een actieve en serieuze raid en M+ community en met Echo en Method beide een pro guild die leven erin houdt. Ik las ergens dat op Twisting Nether veel Turks / Roemeens gespamd wordt, dat vind ik zelf nooit zo leuk (voelt niet inclusive), maar weet niet of dat waar is want ik las het verder nergens.

Zijn er nog belangrijke verschillen tussen die twee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
IKON schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:39:
Ik speel nu horde op Outland, maar wil naar een vollere realm to want Outland is echt dood.

Ik skip Kazzak vanwege van horen zeggen veel Pools/Russisch en omdat die server zo vol is dat er issues zijn op patch dagen.

Ik dacht aan Tarren Mill of Twisting Nether. Zijn qua populatie gelijk, hebben beide een actieve en serieuze raid en M+ community en met Echo en Method beide een pro guild die leven erin houdt. Ik las ergens dat op Twisting Nether veel Turks / Roemeens gespamd wordt, dat vind ik zelf nooit zo leuk (voelt niet inclusive), maar weet niet of dat waar is want ik las het verder nergens.

Geen ervaringen met Tarren Mill, maar ik vermaak me prima op Twisting Nether. Mijn vrienden zitten daar allemaal (en een eigen guild daar), maar uiteindelijk is er denk ik niet zoveel verschil tussen de twee; het is maar net waar je meer mensen kent, of waar je een guild kan vinden. Turks/Roemeense spam heb ik op TN nog niet gezien. Al staat bij mij de trade chat altijd standaard uit; enkel open in een speciaal extra tabje in de chat window voor als ik die chat echt nodig heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ik zou eigenlijk als ik jou was wachten tot de launch. Outland is lekker rustig dus geen gezeik met queues op launch. als dan blijkt dat het alsnog te rustig voor je is kan je altijd dan nog weg toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

is dat zo erg dan? ik zit zelf op Bloodscalp server, die is nog doder misschien als Outland, maar Bloodscalp is merged met andere realms zoals Twilight's Hammer/Emeriss of Agamaggan

dus die zie ik meestal rondlopen en 90% van onze guild zijn van mensen van deze realms, bijv van Bloodscalp server zelf heb ik maar bijv 4 guildmembers

edit: hoezo Outland server is dood? die heeft High population :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lUedQawlIf1d6KU1Kbq68D2KQaQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jnx68Lp2rX4kivjU3T2c2ABu.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCxAEdJxzhFrddl7LdY8-HYZz5I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QkNiVhzsaWmlwRd8bSkjiccY.jpg?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 15-11-2022 13:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:10:
[...]

edit: hoezo Outland server is dood? die heeft High population :+
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik denk dat hij dat ervaart omdat 90% alliance is op die server en hij horde speelt :P

Ik heb ook nog een horde op outland. is echt een switch geweest over de jaren heen want toen ik die horde daar aanmaakte was er goeie balans met iets meer horde.

Maar ik zou inderdaad gewoon lekker blijven en bij de launch kijken hoe druk het is. Als je in warmode levelt is het alleen wel een probleem ja.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 15-11-2022 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:15:
[...]

Ik denk dat hij dat ervaart omdat 90% alliance is op die server en hij horde speelt :P

Ik heb ook nog een horde op outland. is echt een switch geweest over de jaren heen want toen ik die horde daar aanmaakte was er goeie balans met iets meer horde.

Maar ik zou inderdaad gewoon lekker blijven en bij de launch kijken hoe druk het is. Als je in warmode levelt is het alleen wel een probleem ja.
ligt idd hoe je speelt, ik ga mij niet rushen met lvlen......warmode off en lekker rustig aandoen.

met alt lvlen daarentegen wel warmode on :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb ooit een character gemaakt op Tarren Mill omdat Echo daar zit, daar waren de queues om in te loggen een stuk langer dan op mijn eigen (mid-pop) server. Misschien had ik net pech, maar zeker met launch van een nieuwe expansion zou ik op high-pop servers rekening houden met lange queues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977

joker1977

Tweakert

Ik speelde "vroeger" ally op Tarren Mill. Toen ik meen <Method> naar Tarren Mill migreerde was ineens World PvP in een kwestie van weken compleet imbalanced. Eerst was het nog wel een redelijke 50-50 maar al snel werd de server geflood met nieuwe Horde-guilds die ook naar TM migreerden.

Mijn ervaring met "pro" WOW-guilds is daardoor wel dat World-PvP compleet imbalanced werd puur op de numbers-game. Tegenwoordig zal dat wel iets beter zijn met "shared realms" maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden.

Tenzij je "natuurlijk" graag 5vs1 speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat gaan jullie mainen/alten? Ik ga sowieso Evoker alten, als het bevalt misschien zelfs mainen! Daarnaast nog beetje twijfel, maar grote kans dat ik Mage ga alten en dan nog een plate iets erbij.. Of misschien toch kitty Druid.

Lastig altijd! Wel zin om Evoker te gaan proberen iig :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Ricmaniac schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:15:
[...]

Klopt. Er is ook gewoon echt geen actieve horde guild op Outland en heb verder niemand om mee te spelen. Dus ben echt alleen zeg maar. Misschien dat het wat bijtrekt inderdaad als DF launched. We gaan het zien. Goede tip om dan ook even Q's te checken op TN en TM.

Welke realm speel jij nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
London schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:34:
Wat gaan jullie mainen/alten? Ik ga sowieso Evoker alten, als het bevalt misschien zelfs mainen! Daarnaast nog beetje twijfel, maar grote kans dat ik Mage ga alten en dan nog een plate iets erbij.. Of misschien toch kitty Druid.

Lastig altijd! Wel zin om Evoker te gaan proberen iig :)
Ik twijfel nog heel erg. Evoker sla ik even over aangezien ik denk dat de halve player base evoker gaat spelen :P. Ik twijfel heel erg tussen Balance druid, windwalker monk of demon hunter. heb zelf weinig ervaring met de laatste 2, dus mocht er iemand suggesties hebben hoor ik het graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Traeces schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:02:
Mijn played command werkt niet op me main :( snap er niks van wel altijd gewerkt.
Acceptatie is de eerste stap enzo :P

Pagina: 1 ... 18 ... 65 Laatste