Eerste keer dat ze zo'n jaar sub aanbieden, maar ze zeggen dat het een tijdelijk aanbod is. Geen idee voor hoe lang of dat er over een paar maanden een nieuwe 1 jaar sub actie komt.fitznl schreef op donderdag 3 november 2022 @ 07:58:
[...]
Zucht, kreeg ook dit aanbod in de mail. Laat mijn sub nu juist net vorige week verlopen zijn. Deed meestal een half jaar, wist eigenlijk niet dat er ook een jaarsub is. Is dat nieuw of meer zoals sommige aangeven een wanhoopactie.
Voor mij met een verlopen sub is dit wel een heel mooi aanbod. Maar probleem is dat ik SL echt niet leuk vond. En in tegenstellig tot de meeste fantasy spelers heb ik ook niets met draken. Waardoor ik bijvoorbeeld ondanks de setting GoT en Skyrim wat minpunten moest geven.
Is wel een boel geld. De 1 jaarsub en nog niet gekocht de expansion erbij. Nu heb ik natuurlijk de mazzel dat ik nog een tijdje een jaren terug afgesloten energiecontract heb dus heb ik kadootje van de overheid voor november en december extra, maar of dat nu bestemd is voor betalen World of Wacraft ....
Voor mij helpt het dat ik de mounts niet heel spannend vind. Dus hou het bij de 6 maanden sub. Geen idee hoe Dragonflight bevalt inderdaad, geen idee of ik het echt een jaar speel. Succes met je beslissing!