Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Begrijpelijk. Blizzard (en andere game ontwikkelaars) spelen heel goed in op die FOMO en "verslaving". Ik zou toch proberen om er niet aan toe te geven, zeker als je er uiteindelijk weinig voldoening uit haalt. Wat maakt die ene mount of dragon meer of minder over 6 maanden nog uit?RustStorm schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:08:
Ik heb een enorme tweestrijd met mezelf hahaha.
Ik speel het spel inmiddels enkele maanden niet meer en dat bevalt me prima. Maar nu er weer zo een event gaat komen met eenmalige rewards en die DK proto drake als je in classic even je ding doet.... Dat maakt dat ik er bij wil zijn om die dingen iig nog te halen (iets met FOMO).
Maar eigenlijk wil ik dus gewoon niet meer aan het spel beginnen, omdat het me te veel tijd vraagt. (lees: ik spendeer er te veel tijd aan en doe er eigenlijk niets bijzonders in).
Hetzelfde gevoel heb ik met het verkrijgen van de fysieke CE... lol. Veel te duur, maar wil hem wel voor de collectie.pffft
Ja, die CE heb ik ook last van. Eigenlijk wil ik die ook wel, maar financieel gezien is het voor mij even niet haalbaar. Maar is die CE over een paar maanden nog steeds verkrijgbaar??? Ik vind het nog steeds een naaistreek van de Blizzard dat die CE niet bij reguliere (web)shops te verkrijgen is btw.RustStorm schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:08:
Hetzelfde gevoel heb ik met het verkrijgen van de fysieke CE... lol. Veel te duur, maar wil hem wel voor de collectie.pffft
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Op deze manier houden ze er meer aan over. Ik vind het ook schandalig.Zeror schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 11:04:
[...]
Ja, die CE heb ik ook last van. Eigenlijk wil ik die ook wel, maar financieel gezien is het voor mij even niet haalbaar. Maar is die CE over een paar maanden nog steeds verkrijgbaar??? Ik vind het nog steeds een naaistreek van de Blizzard dat die CE niet bij reguliere (web)shops te verkrijgen is btw.
1. Ze zijn per CE veel duurder geworden
2. Er komen gewoon ook nog verzendkosten bij
3. ALS het dan ook uit USA komt en dus de douane passeert, komen die kosten er mogelijk ook nog bij
De allereerste CE (classic en TBC) waren erg gelimiteerd. De overigen altijd meer dan genoeg mogelijkheden ze gedurende een redelijk lange termijn nog te scoren. (En dan bedoel ik geen ebay praktijken)...
Tsja... ik vind er wel wat van.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Voor mij is dit de eerste keer dat ik ook echt een CE heb gekocht. Op zich vond ik het voorheen wel vaak vervelend dat de CE's uitverkocht waren bij verschillende winkels. Ik vermoed dat we dit probleem bij Blizzard niet hebben. Weet nu niet hoe het zit met kopen, volgens mij had ik alleen de optie om met Creditcard te betalen, maar is iDeal tegenwoordig ook mogelijk? Anders is dit uiteraard een groot nadeel voor velen.
[ Voor 6% gewijzigd door Diigii op 16-10-2022 15:34 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
The pre-patch version of @warcraft is **very** broken UI wise. This is unlikely to change until the 2nd phase (10.0.2, Evoker) and that still has tons of issues.
— WeakAuras (@WeakAuras) 18 oktober 2022
Many issues will be blamed on addons, while not being their fault, please be nice when reporting bugs. @WarcraftDevs
Deze kunnen niet eens gefixed worden want addon options, custom keybinds, dropdowns en tooltips zorgen er al voor dat de hele UI "tainted" wordt, je alleen maar errors krijgt en o.a. geen spells meer kan casten
[ Voor 4% gewijzigd door Ketho op 19-10-2022 15:09 ]
ik zat erover te denken om ALLE addons te verwijderen/disablen en pas met launch weer naar addons te kijken. ik ga denk een Tauren rogue lvlen, mooi manKetho schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:06:
De dragonflight 10.0.0 pre-patch gaat een shitshow worden met addons. Vrijwel alle actionbar, tooltip en bag addons zullen niet meer werken en de schuld ligt dus grotendeels bij Blizzard
[Twitter]
Deze kunnen niet eens gefixed worden want addon options, custom keybinds, dropdowns en tooltips zorgen er al voor dat de hele UI "tainted" wordt, je alleen maar errors krijgt en o.a. geen spells meer kan casten
nothing stops this train
Ja, ik ook. En tevens een reset van de settings, keybindings, etc.. dat door de verweving van alle addons aangepast is door de jaren heen. Even een verse start mbt addons. Zal even wennen zijn, maar komt ook wel weer goed.Kol Nedra schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:37:
[...]
ik zat erover te denken om ALLE addons te verwijderen/disablen en pas met launch weer naar addons te kijken. ik ga denk een Tauren rogue lvlen, mooi man
Ik had zelf al een voornemen om de hele UI opnieuw op te bouwen en te kijken hoever ik ermee kom.Ketho schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:06:
De dragonflight 10.0.0 pre-patch gaat een shitshow worden met addons. Vrijwel alle actionbar, tooltip en bag addons zullen niet meer werken en de schuld ligt dus grotendeels bij Blizzard
[Twitter]
Minder addons in gebruik is normaliter altijd beter performance wijze van de game. Ik vul het verder wel weer aan met addons/WA's die ik nodig heb die dan de UI hopelijk niet compleet breken.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Maar de bags zijn eigenlijk gewoon nu een ingebouwde bagnon al kan bagnon uiteraard nog net even wat meer.
Maar voor de rest ben ik echt heel erg goed te spreken over de blizzard ui in 10.0
Zal wel dingen gebruken als Itemlvl op items zichtbaar in je bag enzo volgens mij heeft blizzard die mogelijkheid nog niet maargoed ik ga niet meer met zo'n addon mijn hele UI aanpassen.
De standaard font-size vind ik veel te klein (vooral de Quest-teksten en dialoog teksten, maar ook bijv de tooltip teksten).
Volgens mij is dit nog steeds niet mogelijk in standaard Blizz UI toch?
Dat is toch de complete UI?
Ik wil alleen de teksten zelf iets grotere pixels (zijn 12px zie ik standaard, en ik wil ze 15-16px).
[ Voor 33% gewijzigd door Ryur op 20-10-2022 10:54 ]
edit: dat is inderdaad niet mogelijk denk ik
[ Voor 40% gewijzigd door diknmuis op 20-10-2022 10:55 ]
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Hmm ik durf me niet mijn handen ervoor in het vuur te steken maar volgens mij was dit in de nieuwe UI wel mogelijk. Heb het idee dat ik dit in de beta gedaan heb.Ryur schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:16:
Ik gebruik veel ElvUI. Vooral omdat ik dan makkelijk de font-size kan verhogen.
De standaard font-size vind ik veel te klein (vooral de Quest-teksten en dialoog teksten, maar ook bijv de tooltip teksten).
Volgens mij is dit nog steeds niet mogelijk in standaard Blizz UI toch?
:fill(white):strip_exif()/f/image/cAd6rbaBt2yd6I6LnxrLhfYG.png?f=user_large)
Jaren lang elke dag tijdens halloween de event boss killen. Jaar na jaar na jaar op meerdere characters soms ook nog. Eindelijk is hij van mij
GefeliciteerdRicmaniac schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:34:
Yes dude! eeeeeindelijk!
[Afbeelding]
Jaren lang elke dag tijdens halloween de event boss killen. Jaar na jaar na jaar op meerdere characters soms ook nog. Eindelijk is hij van mijen ga ik er ooit op rijden? Nee waarschijnlijk niet hahaha

Ook de tier bonussen en legendary powers worden uitgeschakeld met de pre-patch. Dus het uitpuzzelen van de definitieve talents zal geen ruis ondervinden van deze bonussen. Volgens mij dan ook de standaard powers van je covenant weg?
Old school gamer
Dat volgens mij niet in shadowlands want zelfs Evoker kan in de beta een covenant kiezen en krijgt daarbij een powerDirk IJntema schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:15:
De hype is groot. Ik kan niet wachten om weer dag en nacht ritmes te krijgen in de wereld en regen..
Ook de tier bonussen en legendary powers worden uitgeschakeld met de pre-patch. Dus het uitpuzzelen van de definitieve talents zal geen ruis ondervinden van deze bonussen. Volgens mij dan ook de standaard powers van je covenant weg?
Old school gamer
Al heeft het voor mij persoonlijk weinig invloed in gebruikte addons.
Tot zo ver alleen Moveanything, bagon en Gnosis die ik kan verwijderen, de rest van mijn addons blijf ik gebruiken. Bartender nog steeds nodig voor hoe ik het wil hebben, default heeft geen Page opties met een modifier, maar helaas werkt (iig op beta) hold to cast niet in combinatie met bartender wat wel een hele fijne optie is met DF.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik heb voor dit soort momenten een prepaid credit card (N26). Zou je kunnen overwegen.Nemesizz schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:36:
Theoretisch zou, met een NL of BE adress ook Ideal als optie moeten komen maar al een paar keer geprobeerd en altijd alleen maar CC optie (die ik...uiteraard niet heb).
Heeft gewoon vandaag 100% achievements gehaald
:fill(white):strip_exif()/f/image/Zvu8W2bkDSvtjZm30cK1LAvd.png?f=user_large)
En dan morgen is de prepatch er en zijn de Dragonflight achievements ingeladen en zit je gelijk niet meer op 100% hahah
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 25-10-2022 08:18 ]
Daar is serieus veel tijd in gaan zittenRicmaniac schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:14:
Weet niet of jullie der kennen maar volg haar al jaren lang. AnnieFuchsia
Heeft gewoon vandaag 100% achievements gehaaldzoo sick
[Afbeelding]
En dan morgen is de prepatch er en zijn de Dragonflight achievements ingeladen en zit je gelijk niet meer op 100% hahah

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 25-10-2022 10:44 ]
Ik heb sinds Pandaria steeds enorme gaten niet gespeeld. Vooral me mounts liggen flink achter nuRicmaniac schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:44:
Ja heel ziek. vooral als je alle achievements bedenkt van alle covenants enzo. Dat is in Shadowlands echt mega veel. Maargoed als je heel shadowlands lang speelt lukt het natuurlijk ook wel. Ik heb een break van een jaar ofzo genomen =p

Vind Shadowlands inderdaad wel bizar veel werk.
* Ryan_ is nog aan het werk
morgen toch pas? vandaag US morgen EURyan_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:10:
En, hoe bevalt de pre-patch? Servers zouden nu ongeveer live moeten zijn.
* Ryan_ is nog aan het werk
Ik baalde al omdat ik vandaag thuis ben en morgen naar kantoor moet
Wognummer schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:25:
[...]
Ik baalde al omdat ik vandaag thuis ben en morgen naar kantoor moet
Ik heb een tijdje thuis gezeten na een operatie, toen heb ik overdag veel wow gespeeld. Het viel me toen al op hoe normaal het is om een wow'en onder werktijd. Was je plotseling iemand kwijt met een berichtje zoals "brb, boss calling".
haha nou als ik speel plan ik mn werk wel anders in of neem wat uren op want tijdens werktijd is not doneFreeShooter schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:06:
[...]
![]()
Ik heb een tijdje thuis gezeten na een operatie, toen heb ik overdag veel wow gespeeld. Het viel me toen al op hoe normaal het is om een wow'en onder werktijd. Was je plotseling iemand kwijt met een berichtje zoals "brb, boss calling".
https://www.wowhead.com/n...e-wow-subscription-329537
Er zijn zooo veel fijne settings echt. Ik heb er pas een uurtje mee gespeelt maar die Action Keybinding (looten, praten met NPC's, interactibles uitvoeren allemaal met 1 knop) werkt echt TOP.
Ook die action targeting aangezet even kijken of ik daarmee kan wennen. Opzich geen hele erge downside want je kan alsnog tab targeten. Maar denk dat het wel heel fijn kan zijn vooral als melee.
Ook gelijk keybindings aangepast om daar tot de launch even aan te wennen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AQLxKKo1gLgxeaQROVwM4WNX.jpg?f=user_large)
Verder maar eens kijken. Ik had puur ElvUI genomen voor enkele handigheidjes, maar door de jaren heen steeds minder addons gaan gebruiken. Hoe cleaner hoe beter.
Is de pre-patch al up?
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Had al een paar keer (op verschillende momenten) geprobeerd, ook met andere browsers, addons (in browers) uit enz, altijd alleen credit card.
Vandaag dus weer een poging gewaagd, en plots was Ideal wel een betaaloptie. Dus meteen maar besteld (al blijft die 145 euro belachelijk veel... maar wil graag een fysieke CE, ook om de collectie compleet te houden).
Dus...mocht je de CE willen, en net als ik geen Creditcard hebben... nu is (misschien) je kans.
Maar waarom niet gewoon een creditcard aanvragen of een prepaid creditcard aanschaffen? Net zo makkelijkNemesizz schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:28:
Nog even terug komen op het bestellen van de Collectors Edition bij de Gearstore, en het is mij vandaag gelukt...althans, ik kon betalen en een bestelling plaatsen![]()
Had al een paar keer (op verschillende momenten) geprobeerd, ook met andere browsers, addons (in browers) uit enz, altijd alleen credit card.
Vandaag dus weer een poging gewaagd, en plots was Ideal wel een betaaloptie. Dus meteen maar besteld (al blijft die 145 euro belachelijk veel... maar wil graag een fysieke CE, ook om de collectie compleet te houden).
Dus...mocht je de CE willen, en net als ik geen Creditcard hebben... nu is (misschien) je kans.
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Gewoon CC aanvragen (voor één aankoop eens in de 2 jaar) zag ik niet zitten, en moet dan ook extra betalen iedere maand. Pre-paid kaarten heb ik ook even kort na gekeken, maar bij een aantal zaten wel haken en ogen aan (voor mij, verplicht gebruik van een app en dergelijke). Ook zijn veel pre-paid kaarten iets van 50 of 100 euro maximaal (en de CE kost met verzenden 145).hollandnick schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:43:
[...]
Maar waarom niet gewoon een creditcard aanvragen of een prepaid creditcard aanschaffen? Net zo makkelijkCredicard is daarna ook gewoon weer opzegbaar. Je zit alleen met levertijd van het kaartje. Prepaid is dacht ik overal zo te krijgen
Ik woon in Nederland en heb bij ING een creditcard gevraagd voor nog geen 20 euro per jaar, die ik na 1 jaar weer stopzet.
Na 4 dagen had ik alles in huis.
Geen gezeur om andere te vragen om iets voor mij te bestellen meer
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 27-10-2022 00:52 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Traeces op 27-10-2022 06:22 ]
Was dat niet ook zo met de prepatch van shadowlands? Volgens mij was het toen ook zo, iets met aanpassing in scaling ofzo. Dat je eigenlijk level 70 met zijn voor hetzelfde effect in damage etc.Zeror schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 00:52:
Hebben ze old dungeons/raids gebuffed of classes generfed ofzo? Tot gisteren kon ik bosses in oude raids one-shotten, maar dat lukt me niet meer nu.
Weet iemand trouwens of er nog een addon te vinden is voor Lucid Nightmare helper?
Gisteravond tijdje rond gelopen in de maze, maar addon deed niets. Laatste update was ook van januari 2018.
Zoniet zal ik toch wat moeten gaan tekenen op papier of in Excel
Ik ben voor het eerst de shadowlands story aan het doorlopen en nu met mijn covenant bezig. Heb in de Maw de quest opgepikt waarmee je de runecarver moet bevrijden/unlocken maar als ik zijn kamer inloop krijg ik daar helemaal geen opties voor om hem te bevrijden?
Ik zag op wowhead al mensen met alts die het probleem hadden maar dat lag er meer aan dat in een nieuw gebied al bezig waren met een quetstline en phasing dan niet goed was.
Ik kom dus niet verder in de quests zo wat toch wel jammer is... dus als iemand de gouden tip heeft!
Duurt die laatste quest die je hebt opgepakt lang? Anders kan je proberen om de quest te abandonen en opnieuw te accepteren, wellicht helpt dat!Jaguar645 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:41:
Misschien dat iemand hier een idee/oplossing voor me heeft...
Ik ben voor het eerst de shadowlands story aan het doorlopen en nu met mijn covenant bezig. Heb in de Maw de quest opgepikt waarmee je de runecarver moet bevrijden/unlocken maar als ik zijn kamer inloop krijg ik daar helemaal geen opties voor om hem te bevrijden?
Ik zag op wowhead al mensen met alts die het probleem hadden maar dat lag er meer aan dat in een nieuw gebied al bezig waren met een quetstline en phasing dan niet goed was.
Ik kom dus niet verder in de quests zo wat toch wel jammer is... dus als iemand de gouden tip heeft!
En wat is de naam van de quest?
Volgens mij heet hij The Weak Link kan het straks na het werk even goed opzoeken
Inderdaad niet toevallig al met de nieuwe gebieden begonnen?Jaguar645 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:41:
Je zou inderdaad het volgende kunnen proberen : "Speak to Bolvar in Zereth Mortis… completing Reality’s Doorstep will unlock it" wat het volgens de meeste oplost.
Ik meen me ook ter herinneren dat een boosted character van me vrij direct de quest kreeg voor Korthia / Zereth Mortis wat invloed schijnt te hebben op de status van de runecarver (zonder in details te treden, mocht je nog niks weten als je de story pas voor het eerst doet) en dit dus het probleem van phasing veroorzaakt.
ik heb zitten zoeken maar bolvar geeft me geen quests en volgens mij ben ik er ook niet elligible voor nog aangezien dit mijn eerste character is die de story doorlooptPannekook schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:23:
[...]
Inderdaad niet toevallig al met de nieuwe gebieden begonnen?
Je zou inderdaad het volgende kunnen proberen : "Speak to Bolvar in Zereth Mortis… completing Reality’s Doorstep will unlock it" wat het volgens de meeste oplost.
Ik meen me ook ter herinneren dat een boosted character van me vrij direct de quest kreeg voor Korthia / Zereth Mortis wat invloed schijnt te hebben op de status van de runecarver (zonder in details te treden, mocht je nog niks weten als je de story pas voor het eerst doet) en dit dus het probleem van phasing veroorzaakt.
beetje raar issue dus zo
Ik denk deze quest misschien? >> A Damned PactDiigii schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:55:
[...]
Duurt die laatste quest die je hebt opgepakt lang? Anders kan je proberen om de quest te abandonen en opnieuw te accepteren, wellicht helpt dat!
En wat is de naam van de quest?
Omdat hij @Jaguar645 zegt dat ie voor het eerst shadowlands story aan het doorlopen is?
Je moet met Ve'nari in de Maw praten....
@Jaguar645 Ik weet niet of je alliance speelt of horde, maar als je hulp nodig hebt zeg t maar
Ik heb wel de CE's gekocht (iets van een collectie al vanaf Vanilla die ik compleet hou
Er is solo gelukkig ook zoveel te doen tegenwoordig en meestal heb ik mijn fix WoW voor een jaar ook wel weer gehad dan
Ik zag overigens mijn issue met de quest "The Weakers Link" in de hotfix notes van gisteren benoemd worden dus logisch dat ik 's avonds wel de quest af kon maken
Als ik het me goed herinner heb je een bepaalde rep nodig om de Runecarver te bevrijden. Uit mijn hoofd honored met enlightened. Pin me er niet op vast, ik ben alweer een tijdje geleden gestopt. De hele chain staat ook op wowhead, misschien daar ook ff kijken.Jaguar645 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:41:
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Even een vraagje voor de balance druid spelers. Ik heb sinds het eerst eigenlijk een balance druid (sinds pre-patch phase 1 dus) , maar ik zit met een vraag, want ik snap het gewoon niet, en ik kan er op internet ook eigenlijk geen antwoord op vinden.
Van wat ik begrepen heb , ben je in solar eclipse voor single target (wrath is dan opgelicht) , en in lunar eclipse voor multi target (starfire is dan opgelicht). Kan iemand mij uitleggen waarom ik , als ik bijvoorbeeld een enkele mob pak, 2 keer op starfire moet klikken voordat ik in solar eclipse kom? dat is toch juist counter-intuitief , want ik begin met een AOE ability op een single target, om vervolgens wrath te empoweren. Precies zo met multitargets, ik moet daar eerst met 2x wrath beginnen om Lunar eclipse te activeren , waardoor starfire meer damage doet.
Is dit een bug? of hoe moet ik dit zien? het is voor mij compleet niet logisch.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Eigenlijk is Eclipse-uptime >> all en grootste truuk is om te weten wanneer er bv AoE aankomt, zodat je op tijd in die Eclipse kan komen en wanneer Wrath "handiger" is.
Later - met betere gear cq. talents kun je vaker van Eclipse wisselen doordat je vaker Celestial Alignment krijgt, door bv. Astral power te spenderen (oude Tier-set; nu een talent).
Ah, okay. Dus wat zou dan jouw cast cycle zijn op single target? Ik ben nu level 36 . Nu doe ik moonfire + sunfire + stellar flare , en dan maar 2x iets , meestal starfire. en dan gewoon afbeuken met starsurge. multitarget doe ik moonfire + sunfire (hebben aoe al) , 2x starfire, starfall en afmaken met wat het handigst is.joker1977 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:56:
Starfire en Wrath zijn niet zozeer AoE vs Single Target. Ja, Starfire heeft wat AoE splash-damage, maar is ook prima als single-target te gebruiken.
Eigenlijk is Eclipse-uptime >> all en grootste truuk is om te weten wanneer er bv AoE aankomt, zodat je op tijd in die Eclipse kan komen en wanneer Wrath "handiger" is.
Later - met betere gear cq. talents kun je vaker van Eclipse wisselen doordat je vaker Celestial Alignment krijgt, door bv. Astral power te spenderen (oude Tier-set; nu een talent).
Toch voelt die rotatie niet heel natuurlijk , maar mss is het wennen.
Klinkt prima. Zoiets zou ik ook doen. Het is allemaal wat afwachten hoe het gaat worden op 70 - maar ik verwacht weinig veranderingen.Visgek82 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:10:
[...]
Ah, okay. Dus wat zou dan jouw cast cycle zijn op single target? Ik ben nu level 36 . Nu doe ik moonfire + sunfire + stellar flare , en dan maar 2x iets , meestal starfire. en dan gewoon afbeuken met starsurge. multitarget doe ik moonfire + sunfire (hebben aoe al) , 2x starfire, starfall en afmaken met wat het handigst is.
Toch voelt die rotatie niet heel natuurlijk , maar mss is het wennen.
Wel is het zo dat je voor AoE altijd moet proberen om in Lunar Eclipse te komen, zodat je Starfire kunt gebruiken als generator, zodat je daar ook nog wat "gratis" splash-damage mee doet.
Hele rotatie is feitelijk niks anders dan ervoor zorgen dát je zo snel mogelijk in een Eclipse komt (om het even welke in single target, probeer in Lunar te komen op AoE, dus met AoE pulls "moet" je 2x Wrath gebruiken) - uptime houden op je 3 DoT's nu - niet overcappen op je Astral Power dus affakkelen met Starsurge of Starfall en daarna je generators gebruiken.
Thanks! Hier heb ik wel wat aan. Hij is ju 43,dus we gaan vrolijk verder. Op zich ben ik redelijk tevreden maar voel me wel een beetje squishy soms, maar rares en elites pak ik wel met gemak. Ben benieuwd of dat zo blijft.joker1977 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 06:50:
[...]
Klinkt prima. Zoiets zou ik ook doen. Het is allemaal wat afwachten hoe het gaat worden op 70 - maar ik verwacht weinig veranderingen.
Wel is het zo dat je voor AoE altijd moet proberen om in Lunar Eclipse te komen, zodat je Starfire kunt gebruiken als generator, zodat je daar ook nog wat "gratis" splash-damage mee doet.
Hele rotatie is feitelijk niks anders dan ervoor zorgen dát je zo snel mogelijk in een Eclipse komt (om het even welke in single target, probeer in Lunar te komen op AoE, dus met AoE pulls "moet" je 2x Wrath gebruiken) - uptime houden op je 3 DoT's nu - niet overcappen op je Astral Power dus affakkelen met Starsurge of Starfall en daarna je generators gebruiken.
YouTube: Moonkin in Dragonflight Prepatch | Changes, Talents, Bugs & More
Merkez
Ik weet eigenlijk niet zo goed in wat voor staat je op level 43 bent met de nieuwe talents. Het is natuurlijk zo dat de boomkin-vorm op zich best sterk is tegen melee-attacks, maar tenzij je de mob behoorlijk outgeared is het niet de bedoeling dat je dat soort bazen gaat face-tankenVisgek82 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:47:
[...]
Thanks! Hier heb ik wel wat aan. Hij is ju 43,dus we gaan vrolijk verder. Op zich ben ik redelijk tevreden maar voel me wel een beetje squishy soms, maar rares en elites pak ik wel met gemak. Ben benieuwd of dat zo blijft.
Gelukkig krijg je allerlei goede tools tot je beschikking om ervoor te zorgen dat je de mobs bij je vandaan kan houden. Je hebt roots, stuns, knockbacks, tijdelijke boompjes als pets die voor je taunten tot je beschikking als je wat verder komt. Gecombineerd met je heals en mobility zou dat genoeg moeten zijn om het meeste wel te kunnen solo'en.
Ik heb wel veel lol gehad als Balance-druid in Shadowlands. Volgende expansion ga ik weer es wat anders proberen, maar het is zeker een leuke class !
Best wel een vette mount.
:strip_exif()/f/image/K9njIdEUwtCJ5cF3OipnUniZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Op dit moment ben ik mijn uiterste best aan het doen het spel niet weer op te pakken. Maar jammer genoeg zijn er steeds meer redenen het wel weer te doen... haha
tot welk level moet je die levellen? enkel tot de 'quest' waar je je factie kiest ?Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:35:
Excuses ervoor als dit eerder is gepost. Je kunt tot 28 november een Frostbrood proto-wyvern verdienen. Het enige wat je hoeft te doen is, level een deathknight in de classic versie. Later kom je aan bij een hoofstad, en dan krijg je de mount in de reguliere versie van WoW. Het zou ongeveer 1 tot 2 uur duren.
Best wel een vette mount.
[Afbeelding]
"Here is the final quest you'll need to complete (for each faction) to unlock the mount:joker1977 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:29:
[...]
tot welk level moet je die levellen? enkel tot de 'quest' waar je je factie kiest ?
Horde: "Warchief's Blessing" is completed in Orgrimmar.
Alliance: "Where Kings Walk" is completed in Stormwind City."
Ik weet niet of je dit twee keer moet doorlopen om de mount op beide factions te krijgen. Er staat namelijk "for each faction" maar weet niet als je de horde quest af hebt, dat je ook de mount op alliance unlocked.
Misschien kan iemand dit bevestigen.
[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 31-10-2022 12:37 ]
Je unlocked hem 1 keer en kan hem dan op beide factions gebruiken.Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:33:
[...]
"Here is the final quest you'll need to complete (for each faction) to unlock the mount:
Horde: "Warchief's Blessing" is completed in Orgrimmar.
Alliance: "Where Kings Walk" is completed in Stormwind City."
Ik weet niet of je dit twee keer moet doorlopen om de mount op beide factions te krijgen. Er staat namelijk "for each faction" maar weet niet als je de horde quest af hebt, dat je ook de mount op alliance unlocked.
Misschien kan iemand dit bevestigen.
https://www.wowhead.com/n...upporting-creators-329628
15 nov. - 17 nov.: Dragon Kite pet
28 nov. - 30 nov.: Feldrake mount
13 dec. - 28 dec.: Perpetual Purple Firework toy
En als je tenminste twee gift subs uitdeeld bij een van de aangesloten WoW streamers van Support a Streamer op Twitch dan krijg je daar Ichabod, the harvest golem pet, voor.
Zijn ook mensen die daar een paar duizend dollar voor hebben neergelegd op eBay
Ik ben er wel blij mee
Dit is echt heeeeeel bizar.Zeror schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:18:
Blizzard een paar mooie Twitch drops aangekondigd.
https://www.wowhead.com/n...upporting-creators-329628
15 nov. - 17 nov.: Dragon Kite pet
28 nov. - 30 nov.: Feldrake mount
13 dec. - 28 dec.: Perpetual Purple Firework toy
En als je tenminste twee gift subs uitdeeld bij een van de aangesloten WoW streamers van Support a Streamer op Twitch dan krijg je daar Ichabod, the harvest golem pet, voor.
Ik vind het persoonlijk natuurlijk prima maar holy shit wat zuur voor veel mensen zeg.
In before spectral tiger drop binnekort?
Wel weer een klus om de main en alt te bepalen voor DF. Zoveel classes spelen opeens heel anders en veel beter/slechter dan in SL.Menkoro schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:10:
Die nieuwe talent trees zijn echt zó relaxt voor tijdens het levelen. Het is nu zelfs weer leuk om af en toe een character te maken en voor de lol wat te spelen. Iedere keer weer wat nieuws om uit te zoeken
Vermaak me momenteel het meest met UH DK en Arcane mage.
Ja, die nieuwe talents zijn echt leuk. Je moet weer creatief zijn met wat je kiest enzo. Ik liep er al snel tegenaan te weinig punten te hebben. Dus wat laat je, wat kies je.Menkoro schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:10:
Die nieuwe talent trees zijn echt zó relaxt voor tijdens het levelen. Het is nu zelfs weer leuk om af en toe een character te maken en voor de lol wat te spelen. Iedere keer weer wat nieuws om uit te zoeken
Je kan natuurlijk gewoon een voorbeeld opzoeken op wowhead ofzo, maar het is veel leuker om gewoon zelf iets samen te stellen.
Ik speel ook gewoon casual dus waarschijnlijk maak ik mij te druk over het missen van wat dps etc.
Ik zoek wel een class waar ik wat meer opties heb, tanken vind ik helemaal niets. Healen heb ik in den beginnen nog wel eens gedaan dus die optie wil ik wel open houden. Nu dacht ik dus een Priest, ivm holy en shadow (en aangezien holy wel een redelijk makkelijke spec lijkt) of een shaman, die dus 3 specs heeft. Nu lijkt shaman mij weer best ingewikkeld om te spelen qua rotation.
manman, keuze stress haha
Mocht je er niet uit komen of even van start wil gaan voor de time being.
Nu de exp zo enorm omhoog gebracht is ben ik maar wat alts gaan levelen.
Hunter van 50 tot 60 was in 2 avondjes gebeurd.
Maar denk dat ik zoals de afgelopen jaren toch Warlock blijf spelen.
Ik heb er ooit nog eens 300k voor betaald via trade..... Wel jammer, die mount was superrare en weinig mensen die de mount hadden.Helix schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:22:
Gaat niet iedereen leuk vinden die Feldrake mount als Twitch drop![]()
Zijn ook mensen die daar een paar duizend dollar voor hebben neergelegd op eBay![]()
Ik ben er wel blij mee
Steam: Sneggel Origin: Waus82
16 November, tot de Evoker release.Traeces schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 17:13:
Tot hoelang duurt die xp boost nog ? Nieuwe expansion ? Anders moet ik namelijk even opschieten met mijn lock te levelen.
Owh damn. Ik dacht dat het tot release van DF was. Dat wordt dan ff opschieten om snel wat classes te powerlevellen
Mensen baiten, heel slecht signaal dit. Kun je nu alweer verwachten dat er een content drought aan zit te komen. Zit je dan met je jaar subRicmaniac schreef op woensdag 2 november 2022 @ 00:29:
Lol ineens valt me iets nieuws op in de store.
[Afbeelding]
Ze gaan maar door bij blizzard he

Tesla M3LR '21
Ondertussen level 60.
Mimirion's head bij de eerste poging gedropt
Ik wist niet eens dat hij zo rare was, guild mensen gelijk jaloers (voor de gein natuurlijk)
Ikzelf ga me niet vastzetten voor 12 maanden voor wat mounts, zeker niet als ik weet dat ik tussendoor hoogstwaarschijnlijk toch wat pauze pak
Opzich wel een mooie deal. Je krijgt dus 5 mounts in totaal, waaronder eentje exclusief voor WoW Classic. Dus dat is al zo'n 100-125 euro aan mounts. Normaal kost een jaar abonnement 132 euro. Dus door dit pakket te kiezen, heb je zo'n 95-120 euro korting.Ricmaniac schreef op woensdag 2 november 2022 @ 00:29:
Lol ineens valt me iets nieuws op in de store.
[Afbeelding]
Ze gaan maar door bij blizzard he
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 02-11-2022 09:53 ]
Ik ben een tijdje terug opnieuw begonnen met wow. Ik heb nu een ret paladin. Maar moet zeggen dat ik die class een beetje slow phased vind. Hebben jullie voorstellen van melee class die sneller aanvoelt? Vind dat ik nogal lang zit te wachten op cooldowns enzo...
Ja was imo een veel mooiere deal geweest als die grote buffed murloc als een ingame event uit kwam. En die scarab in een remake van mythic Azjol Nerub ofzo.Zeror schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:50:
[...]
Opzich wel een mooie deal. Je krijgt dus 5 mounts in totaal, waaronder eentje exclusief voor WoW Classic. Dus dat is al zo'n 100-125 euro aan mounts. Normaal kost een jaar abonnement 132 euro. Dus door dit pakket te kiezen, heb je zo'n 95-120 euro korting.
er zijn zoooo veel mooie mogelijkheden voor die store mounts die ze de laatste tijd releasen. Het zijn vaak gave mounts maar de manier waar op je ze kan krijgen is COMPLEET TRASH!.
Als je inderdaad iemand bent die altijd WoW subbed en elke maand in een jaar speelt dan is het een top deal inderdaad. Maar voor de rest is het vaak meer dan dat mensen normaal zouden uitgeven.
Tevens laat het je denken : Vertrouwd blizzard niet in hun eigen expansion waardoor ze nu de hype leeft iedereen al hooked willen maken zodat je er aan vast zit terwijl je eigenlijk wilt stoppen?
Geen enkel probleem met mensen die deze bundel kopen hoor. goeie deal als je een jaar speelt maar ik vind het gewoon heeel jammer dat zulke toffe mounts in de store komen en ingame krijg je weer een 30e recolor van iets.
Rogue 100%. Main ik al 13 jaar.dauwie schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:57:
Hoi Hoi,
Ik ben een tijdje terug opnieuw begonnen met wow. Ik heb nu een ret paladin. Maar moet zeggen dat ik die class een beetje slow phased vind. Hebben jullie voorstellen van melee class die sneller aanvoelt? Vind dat ik nogal lang zit te wachten op cooldowns enzo...
Vooral nu met de 10.0 patch is Outlaw rogue heel erg leuk.
Wel volgens mij de hoogste APM van alle classes dus dat kan best even moeilijk en wennen zijn.
Dus mijn twijfel om terug te keren is weer even teniet gedaan.
Blizzard is er dus vroeg bij.
Zijn dit echt normale spelers of bekendere voor unboxings / giveaways op een social media kanaal?Zeror schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:23:
De Dragonflight CE's zijn bij sommige inmiddels al thuisbezorgd blijkbaar. Dus mooi op tijd voor de launch.
Want toen ik er naar vroeg bij support kreeg ik het antwoord dat het pas de dag van release verstuurd zal worden. Moet wel bekennen dat dit dag 2 was dat de CE te koop was. Dus mogelijk was dit gewoon het veilige antwoord voor hun toen.
Dit zijn de mensen in UK. De rest buiten UK heeft nog niks.Zeror schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:23:
De Dragonflight CE's zijn bij sommige inmiddels al thuisbezorgd blijkbaar. Dus mooi op tijd voor de launch.
Zucht, kreeg ook dit aanbod in de mail. Laat mijn sub nu juist net vorige week verlopen zijn. Deed meestal een half jaar, wist eigenlijk niet dat er ook een jaarsub is. Is dat nieuw of meer zoals sommige aangeven een wanhoopactie.Alwayshappyz schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:35:
Mijn sub verloopt pas in februari, dus no way dat ik er nu nog eens een jaar bovenop gooien. Ook niet dat je dan in februari pas moet betalen voor dat jaar; nee, meteen al. En zo boeiend zijn die mounts ook niet imo.
Voor mij met een verlopen sub is dit wel een heel mooi aanbod. Maar probleem is dat ik SL echt niet leuk vond. En in tegenstellig tot de meeste fantasy spelers heb ik ook niets met draken. Waardoor ik bijvoorbeeld ondanks de setting GoT en Skyrim wat minpunten moest geven.
Is wel een boel geld. De 1 jaarsub en nog niet gekocht de expansion erbij. Nu heb ik natuurlijk de mazzel dat ik nog een tijdje een jaren terug afgesloten energiecontract heb dus heb ik kadootje van de overheid voor november en december extra, maar of dat nu bestemd is voor betalen World of Wacraft ....