Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-07 12:13
Hoeveel tijd ben je ongeveer kwijt aan die starting questline, denk je?
Dat is alles? Oké, binnenkort maar even mee aan de slag. Mount ziet er wel leuk uit, iets voor mijn blood elf death knight :).

[ Voor 23% gewijzigd door Meister Sachs op 13-09-2022 07:48 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:40
Meister Sachs schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:41:
[...]

Hoeveel tijd ben je ongeveer kwijt aan die starting questline, denk je?
Uurtje ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 18-07 21:27
En toen ik het wou installeren kreeg ik dit... mijn SSD schijf vol :-(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2j-cdnzx0k2uSaeo_0N5ZEEWnk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O6NvUWRIPnY6EX3NxbbxKPPy.jpg?f=fotoalbum_large

Erg hoor, pc is bijna 4 jaar oud maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

wat heeft de leeftijd te maken met je ssd ruimte ? :P
even warzone of iets dergelijks eraf gooien en je hebt ruimte voor 10x de beta

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rahd schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:49:
Ach jongens jullie gaan jaloers worden hahah... ik kwam kijken even hier op de site en zag jullie getype over beta invite's en dacht hmm zal maar mijn email checken ennn nou breekt mijn klomp... ik heb beta invite lol

en sinds vrijdag al 8)7

Ik kijk niet zo snel op die email adres

[Afbeelding]

Sorry zeg ik maar voor degenen die dat wel graag wilden
ik nog niet :( wil zooo graag evoker testen echt irritant xD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
knightofn1 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:01:
wat heeft de leeftijd te maken met je ssd ruimte ? :P
even warzone of iets dergelijks eraf gooien en je hebt ruimte voor 10x de beta
Ik heb geen warzone op me pc.

Alles wat erop staat is World of Warcraft op de C: en Hearthstone op de D:

Maar denk dat de SSD vol zegt steeds omdat ik geen windows 11 erop heb gezegt, al zegt de pc 1x per week bij opstarten om te updaten, maar geen zin in windows 11

Heb maar de beta op de HHD geinstalleerd, de D: schijf dus

(weet niet, niet zo veel verstand van pc :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2023
rahd schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:31:
En toen ik het wou installeren kreeg ik dit... mijn SSD schijf vol :-(
[Afbeelding]

Erg hoor, pc is bijna 4 jaar oud maar
Oh wat jammer.

Laat mij het eens proberen? :P

• rahd
Balthazear schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 18:44:
[...]

Oh wat jammer.

Laat mij het eens proberen? :P
Als het zou kunnen dan gaf ik mijn Beta weg, maar dat kan NIET, want je krijgt geen code, maar
blizzard maakt/ of zet je account beschikbaar om Dragonflight te downloaden.

Ik hoefde niks te klikken, want toen ik mijn battlenet opende was daar de knop van Dragonflight beta zelf al en die moest ik nog alleen installeren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YuBDwKRoe8XWWymvyWcZZ4_HdJ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tiuVfDMOs1NLyOia7Bdf7L9O.jpg?f=user_large

Misschien moeten jullie ook even maar kijken of jullie dat daar bovenin niet hebben staan? Kijk plaatje :)

Het is wel erg mooi kan ik zeggen wat ik tot nu toe heb gezien van de beta.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De normale PTR heeft nu ook de 10.0 patch. Je kan geen evoker maken maar wel de nieuwe talents zitten er in en UI changes vanuit blizzard eindelijk! :P

Wel gaaf die talen tree's hebben ook een optie van Share en Import dus je kan builds nu makkelijk delen en importeren enzo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyiZGnhqb5pOuBDJ3aVvIhJgaqU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OogDPcacokyHXmZTxnTXIl9w.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NF7w5sMdxTqYirW6_TpahTuZmR0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5a6HbIbVpnoCV6kEDzHc6UzB.png?f=fotoalbum_large

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:34

Metian

Snert is vies

Ik ben benieuwd hoe vaak ze de talent-tree nog gaan aanpassen. Ik denk dat dit verreweg de meeste wijzigingen heeft gehad in het bestaan van WoW.

Moet wel toegeven dat het toch wel weer begint te kriebelen om met Dragonflight weer te spelen.

Om er vervolgens naar een paar maanden er toch weer achter te komen dat het toch weer te veel tijd kost en ik me vrouw ook aandacht moet geven.

[ Voor 48% gewijzigd door Metian op 14-09-2022 11:26 ]

Rupsen, Rapsen.

Metian schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:25:
Ik ben benieuwd hoe vaak ze de talent-tree nog gaan aanpassen. Ik denk dat dit verreweg de meeste wijzigingen heeft gehad in het bestaan van WoW.

Moet wel toegeven dat het toch wel weer begint te kriebelen om met Dragonflight weer te spelen.

Om er vervolgens naar een paar maanden er toch weer achter te komen dat het toch weer te veel tijd kost en ik me vrouw ook aandacht moet geven.
Ik zie daar het probleem niet van. Paar maanden spelen is toch prima als je daarna weer een break neemt.
Doe ik ook al sinds cataclysm. Net ook sinds een maand ofzo weer terug van een break van een jaar :P zonder al te veel moeite bij geraakt qua item level en progression.

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Precies, als je gewoon lekker casual per seizoen kijk of het wat is of niet dan is dat goed.
Elke nieuwe patch is er weer een manier van catch up gear, als je in een guild zit die wat casual raid dan is het vaak ook geen probleem.

SL had een hele trage patch cycle daar hebben we als guild gewoon 2 maanden break gehad tussen de patches door, die gene die speelde doen M+ en thats it, Nu hebben ze gezecht dat DF meer patches zouden krijgen en veel ook kleiner dus hopelijk altijd wel iets te doen. Zo niet dan gewoon weer een break tot de volgende patch/seizoen m+

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:26
Op welke server spelen jullie eigenlijk? Ik ben een aantal maanden geleden begonnen in Shadowlands en vermaak mij prima. Ik ben echt super casual (i.v.m. dochter van 1 en 2e op komst) dus speel grotendeels alleen.

Ik speel op Draenor als Tauren Warrior genaamd Ashtaur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-07 09:30
Causs schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:35:
Op welke server spelen jullie eigenlijk? Ik ben een aantal maanden geleden begonnen in Shadowlands en vermaak mij prima. Ik ben echt super casual (i.v.m. dochter van 1 en 2e op komst) dus speel grotendeels alleen.

Ik heb precies hetzelfde en doe dit op Stormscale - Horde met een gezellige casual guild :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik speel op Nordrassil Alliance. En dat is een server die samen gevoegd is met Bronze dragonflight.
Redelijk rustige server maarja maakt voor mijn idee altijd heel weinig uit in wow door de sharding.
Zie altijd overal wel mensen.

+ geen 20.000 queue straks als dragonflight uit komt XD dat is iets waar je op draenor denk ik wel last van gaat krijgen haha.. mits de meute terug komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd

Hey leuk , ik heb ook een priest op draenor, maar is een horde alt, die pas level 60 is geworden
En omdat ik meer alliance speler ben, raak ik als horde overal verdwaalt, wat grappig is :)

Tot ziens op draenor

• Causs
rahd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:09:
[...]

Hey leuk , ik heb ook een priest op draenor, maar is een horde alt, die pas level 60 is geworden
En omdat ik meer alliance speler ben, raak ik als horde overal verdwaalt, wat grappig is :)

Tot ziens op draenor
Haha oké. Ik wil nog een alliance aanmaken om de allied races vrij te spelen.

Mocht je nog niet in een guild zitten, ik heb een soort eenmansguild :+

• Causs
Ricmaniac schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:40:
[...]

Ik speel op Nordrassil Alliance. En dat is een server die samen gevoegd is met Bronze dragonflight.
Redelijk rustige server maarja maakt voor mijn idee altijd heel weinig uit in wow door de sharding.
Zie altijd overal wel mensen.

+ geen 20.000 queue straks als dragonflight uit komt XD dat is iets waar je op draenor denk ik wel last van gaat krijgen haha.. mits de meute terug komt.
Daar... heb ik niet aan gedacht :/ Ik speel op Draenor omdat daar een vriend op zit.

• rahd
Causs schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:04:
[...]

Haha oké. Ik wil nog een alliance aanmaken om de allied races vrij te spelen.

Mocht je nog niet in een guild zitten, ik heb een soort eenmansguild :+
Dankje maar ik zit al jaren daar in een nederlandse guild en als ik door ziekte paar maanden niet online ben dan kicken ze me niet, dus ik blijf lekker bij hun geplakt *O*

En wat Ricmaniac zegt over die Bronze dragonflight dat is mijn main realm al sinds Vanilla/BC
Niet druk daar maar ik zou die realm toch nooit verlaten, dus jij bent daar ook welkom :)

• rahd
Trouwens Draenor en Bronze dragonflight hebben zelfde shard, want ooit hielp ik iemand van Draenor om mobs te checken voor mount, maar we sharen de realm of hoe ze t ook zeggen, dus dat hielp die persoon niet
rahd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:05:
Trouwens Draenor en Bronze dragonflight hebben zelfde shard, want ooit hielp ik iemand van Draenor om mobs te checken voor mount, maar we sharen de realm of hoe ze t ook zeggen, dus dat hielp die persoon niet
Klopt ik speel altijd met warmode aan en als ik gekilled word is het bijna altijd een horde van draenor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 20:06
Krijg net ook een mailtje "Welcome to the beta". Ik wil eigenlijk helemaal geen beta spelen, wil Dragonflight helemaal blanco in :+

Maar zal het toch maar eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt te jaloers! ik snap ook niet waarom ik dan niet uigenodigd word :P zo veel geld naar blizzard continue en nog gunnen ze mij niet haha wil zooo graag proberen omdat k met een dilemma in mijn hoofd zit waar ik clarity voor wil XD en de beta kan dat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-07 19:15
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:03:
Echt te jaloers! ik snap ook niet waarom ik dan niet uigenodigd word :P zo veel geld naar blizzard continue en nog gunnen ze mij niet haha wil zooo graag proberen omdat k met een dilemma in mijn hoofd zit waar ik clarity voor wil XD en de beta kan dat oplossen.
Whoopsie, keek toevallig in m'n lijst van Battle.net en heb ook de invite gekregen zie ik ;(

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:59

Nemesizz

Untouchable

Toch even een vraag(je) ;

Ik heb nu geprobeerd de Collectors Edition te bestellen bij de Blizzard Gear Store, na veel zoeken in de erg onoverzichtelijke FAQ zou in bepaalde EU landen ook IDEAL als payment optie moeten zijn, maar als ik probeer te bestellen kan ik alleen Credit Card en geen enkele andere payment optie (terwijl Applepay, Googlepay, enz ook groot op de frontpage staan).

Theoretisch zou, met een NL of BE adress ook Ideal als optie moeten komen maar al een paar keer geprobeerd en altijd alleen maar CC optie (die ik...uiteraard niet heb).

Hadden jullie (voor degene die ook de CE uit de gearstore besteld hebben) dat ook gehad? Of hadden jullie daadwerkelijk een CC (zijn er natuurlijk ook zat van).

Want vind het erg jammer zo dat m'n fysieke collectie van CE's zo dreigt uit elkaar te vallen (en nee, digitale editie is niet interessant, gaat mij daadwerkelijk om de fysieke doos en artbook en dergelijke, niet zo zeer om de digitale goodies anders had ik die optie natuurlijk veel eerder gekozen :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Nemesizz schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:36:

Ik heb nu geprobeerd de Collectors Edition te bestellen bij de Blizzard Gear Store, na veel zoeken in de erg onoverzichtelijke FAQ zou in bepaalde EU landen ook IDEAL als payment optie moeten zijn, maar als ik probeer te bestellen kan ik alleen Credit Card en geen enkele andere payment optie (terwijl Applepay, Googlepay, enz ook groot op de frontpage staan).

Theoretisch zou, met een NL of BE adress ook Ideal als optie moeten komen maar al een paar keer geprobeerd en altijd alleen maar CC optie (die ik...uiteraard niet heb).

Hadden jullie (voor degene die ook de CE uit de gearstore besteld hebben) dat ook gehad? Of hadden jullie daadwerkelijk een CC (zijn er natuurlijk ook zat van).

Want vind het erg jammer zo dat m'n fysieke collectie van CE's zo dreigt uit elkaar te vallen (en nee, digitale editie is niet interessant, gaat mij daadwerkelijk om de fysieke doos en artbook en dergelijke, niet zo zeer om de digitale goodies anders had ik die optie natuurlijk veel eerder gekozen :+ ).
De tijd dat wij hollanders iets bij blizzard store konden kopen is voorbij :-( , vooral door de invoering van de hoge duane kosten ( denk ik )

Enige mogelijke lijkt dan om een creditcard aan te vragen bij je bank, wat NIET gratis is. Maar is tenminste iets.
Na aankoop en ontvangst van je Collectors Edition annuleer je die creditcard weer toch?

Dat is de enige optie wat ik zie

Hier een link van de banken met hun creditcard kosten https://www.top10creditcard.nl/mastercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2023
Nemesizz schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:36:

Ik wil ook weer beginnen met WoW nadat ik bij Cataclysm ben gestopt en kwam zodoende je berichtje tegen omdat ik even niets snap van de expansions en wat het gaat kosten / moet hebben als ik weer ga spelen :+

Ik ben ZZP-er en zou wellicht wat voor je kunnen betekenen

spoiler:
als je via Paypal + kosten voor de goederen betaalt (Overschrijven mag ook maar dat lijkt mij minder veilig vanuit jou gezien), en ik het dropship naar jouw adres of iets in die richting? Afhalen mag natuurlijk ook.
Wellicht nog via V&A een advertentie maken zodat je me slecht kunt beoordelen :P

Er zijn ook prepaid CC alternatieven volgens mij maar daar zou je zelf even naar moeten kijken in het creditcard ervaringen topic?

Als ik jou een vezoek stuur van bijv. €100 dan krijg ik netto ~€95 dat is voor jou veilig i.v.m. oplichting / paypal bescherming en een stuk goedkoper dan een CC bij de ING van €17.

Máár zoals gezegd, weinig verstand van actuele prijzen e.d. heb een CC met laag limiet bij ING en kost me XX euro per jaar. DM me anders als je interesse hebt.

Anyway, ik ben dus bezig mijn battle.net account te herstellen.
Helaas niet met mijn characters van XX jaren geleden, ander telefoonnummer en e-mail adres zal ook allang verloren zijn gegaan.
Ik had zo veel coole dingen verzameld wegens mijn PTSS :9

Zou een SMS moeten krijgen maar die krijg ik niet, niemand praat met mij :'(

Even uitvogelen dus.

Abbo + laatste uitbreiding kopen, is dat voldoende?

Of kan ik ook een abbo nemen en t/m cataclysm spelen en dan pas upgraden?

Tegenwoordig heb ik minder tijd dus dat zal wel even duren voordat ik weer een beetje leuk omhoog gelvld ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:59

Nemesizz

Untouchable

@Amtelode Wil misschien nog kijken wat wil met payments (volgens mij in de familie ook wel iemand met een CC) , maar wil hoe dan ook niet iets riscovols doen.

Betreft het weer opstarten van WoW, alleen de laatste expansion moet je kopen (en een sub om verder dan level 20 te komen).

Momenteel speel ik alleen op m'n trail account, dus maximaal level 20, maar kan gewoon de meeste content door nu ze levels dynamisch hebben gemaakt (monsters/zones zijn gelijk aan jouw level, uitzonderingen daargelaten, bepaalde zones zijn alleen voor end-game content van die betreffende expansion).

Dus ik kon gewoon quests in Pandaria, Broken Isles (Legion expansion), en zelfs Kul'Tiras / Zandalaar (Battle for Azeroth expansion) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
Nemesizz schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:56:
@Amtelode Wil misschien nog kijken wat wil met payments (volgens mij in de familie ook wel iemand met een CC) , maar wil hoe dan ook niet iets riscovols doen.

Betreft het weer opstarten van WoW, alleen de laatste expansion moet je kopen (en een sub om verder dan level 20 te komen).

Momenteel speel ik alleen op m'n trail account, dus maximaal level 20, maar kan gewoon de meeste content door nu ze levels dynamisch hebben gemaakt (monsters/zones zijn gelijk aan jouw level, uitzonderingen daargelaten, bepaalde zones zijn alleen voor end-game content van die betreffende expansion).

Dus ik kon gewoon quests in Pandaria, Broken Isles (Legion expansion), en zelfs Kul'Tiras / Zandalaar (Battle for Azeroth expansion) doen.
Ahh zo, dan zal ik eens beginnen met een trial om te kijken of het nog bevalt na 12 jaar. Goh toch oud aan het worden :P
Eerst even 76.5GB downloaden :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Verrast me dat deze naam nog beschikbaar was, en nota bene op Silvermoon. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6C3SNeBG4CPte-_SBxTWYpYXkm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y2yDqWeOMBRZQZhiyF3EpGtP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 14:38
Krijg net ineens compleet random de Dragonflight en wrath classic beta in mijn lijst. Geen mailtje of niks gehad. Wel heel nice.
ES335 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 03:57:

[Afbeelding]
Ja op 1 of andere manier als characters heel lang inactief zijn komen soms die namen weer beschikbaar ofzo denk ik.

Zo heb ik 2 weken terug ineens gewoon mijn echte voornaam kunnen claimen :P gebeurd nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
Echt zó lekker nostalgisch om weer te spelen (Trial account).
Gisteren volgde ik de newbie chat een beetje. Het ging er over dat je als nieuwe speler automatisch in gebied X deed levelen en als bestaande speler kon je kiezen tussen de oudere gebieden?
Ik zou zo graag weer daar bij Orgrimmar willen levelen.
Dat vond ik altijd zo leuk met die centurions en piraten enzo :-)

Ik heb nét niet/wel Mists of Pandaria gespeeld en dat dateert uit ~2012 dus het is even geleden. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat je e.e.a. in het water moest doen.

De level cap is nu ook 60 zie ik, brain freeze :P

Edit;
Ah zoals in de TS staat, is de oude content "Chromie time"?

[ Voor 5% gewijzigd door Amtelode op 23-09-2022 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:26
Amtelode schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:37:
Echt zó lekker nostalgisch om weer te spelen (Trial account).
Gisteren volgde ik de newbie chat een beetje. Het ging er over dat je als nieuwe speler automatisch in gebied X deed levelen en als bestaande speler kon je kiezen tussen de oudere gebieden?
Ik zou zo graag weer daar bij Orgrimmar willen levelen.
Dat vond ik altijd zo leuk met die centurions en piraten enzo :-)

Ik heb nét niet/wel Mists of Pandaria gespeeld en dat dateert uit ~2012 dus het is even geleden. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat je e.e.a. in het water moest doen.

De level cap is nu ook 60 zie ik, brain freeze :P

Edit;
Ah zoals in de TS staat, is de oude content "Chromie time"?
Als je een orc of troll aanmaakt begin je toch zeker in durotar?

Ik heb al een eeuwigheid geen fresh char gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
Pyr0_ schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:37:
[...]

Als je een orc of troll aanmaakt begin je toch zeker in durotar?

Ik heb al een eeuwigheid geen fresh char gemaakt..
Zal na het weekend moeten kijken. Vond het te veel om gelijk meerdere chars aan te maken.
Ik ben begonnen met een warlock gnome. Die begint op een schip, dan ergens op een eilandje om mensen te bevrijden en dan ga je naar orgrimmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:48
De nieuwe spelers komen altijd op dat eiland uit, dus niet meer in Durotar, Elwyn Forest e.d..
Als je een lvl 50character hebt, dan kan je met nieuwe characters ervoor kiezen om de "oude" startzones te gebruiken of de nieuwe startzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
^Dit dus.

En ja, bij Chromie kan je nu kiezen welke expansion je wil spelen om tot level 50 te spelen.
Hiervoor speelde je eigenlijk maar in gebeid van iedere expansion omdat je veel te snel levelt.

Maakt het leven veel leuker, daarnaast kan je dus een nieuwe character aanmaken en vervolgens een andere expansion zodat je niet steeds het zelfde ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gister ook beta gekregen. Wilde eerst niet checken qua inhoud van de expansion maar dacht, kan wel classes testen. Gister even Rogue getest wat ook mijn huidige main is. Beviel best goed. Zowel Sin als Outlaw. Met Outlaw als winnaar voor mij. Sub moet ik nog testen maar werd me gister allemaal te laat. :P

Van het weekend eens ff DK (Tank), DH (Tank/DPS) en Druid (Feral/Guardian) testen in wat dungeons. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-07 12:39
ES335 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 03:57:

[Afbeelding]
Ik heb de naam nog kunnen krijgen laaaaaaaang geleden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OH8JWVya3GvxQelDu75RwZwJck4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WgpldW9V6XVo8jB8llGJxTFQ.jpg?f=user_large

Ja ik ben oud. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:40:
Gister ook beta gekregen. Wilde eerst niet checken qua inhoud van de expansion maar dacht, kan wel classes testen. Gister even Rogue getest wat ook mijn huidige main is. Beviel best goed. Zowel Sin als Outlaw. Met Outlaw als winnaar voor mij. Sub moet ik nog testen maar werd me gister allemaal te laat. :P

Van het weekend eens ff DK (Tank), DH (Tank/DPS) en Druid (Feral/Guardian) testen in wat dungeons. :)
Gz, ik blijf bijna elk uur checken hahah

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWpZVf4TNi84PM0pvSZQyODio3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ku6wDgmwKbBwPDEFNTJSfsbD.jpg?f=fotoalbum_large

Blizzard heeft blijkbaar diverse textures voor Dragonflight vernieuwd of resolutie verhoogd, waaronder die van de maan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Sadhu
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 18:25
Dat hebben ze goed gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amtelode
Andries155 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:11:
De nieuwe spelers komen altijd op dat eiland uit, dus niet meer in Durotar, Elwyn Forest e.d..
Als je een lvl 50character hebt, dan kan je met nieuwe characters ervoor kiezen om de "oude" startzones te gebruiken of de nieuwe startzone.
Ik heb een nieuw character aangemaakt en kon nu wel kiezen tussen Durotar en... een andere locatie :)

Vroeger speelde ik op een laptop, Dell XPS l702x.
Handen op het toetsenbord en de mousepad gebruiken met mijn duimen.
Alles komt nu weer naar boven, Charge op 8, taunt op 0. Bizar hoe hersens werken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helix
28 november is het zover, Dragonflight release!

https://worldofwarcraft.c...-isles-begins-november-28

Vanaf 4 oktober ook weer de 50% xp buff om al je characters te levelen naar 60 :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Helix op 29-09-2022 19:52 ]

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
De 50% buff komt zoals Helix ook al aangaf weer terug, maar:

"If you’re just returning after a hiatus from World of Warcraft, leveling another character (or two), or preparing to get ready for the Dragonflight expansion then this is the perfect time to jump into the game. Beginning the week of October 4 with each region’s local weekly reset, all World of Warcraft* players level 10-59 will gain the experience buff called “Winds of Wisdom,” which will increase experience gains by 50%!

Don’t delay. The winds will shift once more when the new dracthyr Evoker becomes playable during the Dragonflight pre-expansion patch, and the experience buff will no longer be available."

Het stukje ingeplakt, het gaat om een langere periode dan de vorige keer blijkbaar. Ben ik nieuwsgierig naar wanneer de pre expansion patch komt waarbij we blijkbaar een tijdje mogen spelen met de Evoker (beetje vergelijkbaar met de introductie van de allied races) tot dat de expansion begint op 28.11.2022 uitkomt.

Iemand een idee over wanneer de prepatch uit zal komen?

Op de forums gaat als gevolg van een eerdere leak het gerucht rond dat de prepatch dan op 25.10.2022 uit zal komen, dit omdat de leak de release van 28.11.2022 ook al aangaf blijkbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door fitznl op 29-09-2022 20:22 . Reden: forum reactie blizzard ]

Gaaf die sceneries in die trailer. 28 November in de agenda genoteerd! Lets gooo 😝

Zouden ze net als classic dit keer wel een global release doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh bijkbaar wel, 00:00 29 november bij ons dus :)

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_entry_media/0j/0J1W9DZR40Q71664474632327.jpg

• Helix
fitznl schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:18:
….

Iemand een idee over wanneer de prepatch uit zal komen?

Op de forums gaat als gevolg van een eerdere leak het gerucht rond dat de prepatch dan op 25.10.2022 uit zal komen, dit omdat de leak de release van 28.11.2022 ook al aangaf blijkbaar.
Lijkt me inderdaad bijna zeker dat het 25-10-2022 zal zijn als je de tabel ziet met data. Ze kloppen allemaal tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: https://images.mmorpg.com/images/contentImages/342022/1074306.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:48
Zal de eerste dag(en) wel weer onspeelbaar zijn door lag e.d. omdat er weer teveel mensen proberen en de servers het niet aankunnen 8)7 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yay! check echt elke dag minstens 2x in de client of ik beta heb. nu staat die er ineens bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07 14:54
Tijd om met de prepatch dus weer eens te activeren. Ook dan nog maar even de WoW Classic DK experience doen voor de retail mount :P

Ik ben benieuwd, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:22:
Yay! check echt elke dag minstens 2x in de client of ik beta heb. nu staat die er ineens bij :D
Geluks vogel, ik nog niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amtelode
Met level 20 al 100gold, lang geleden was ik rijk met 20 gold.

Het dringt nog niet helemaal tot me door hoe alles nu in elkaar steekt.
Blacksmithing heeft nu bepaalde items die je aan andere items toe kunt voegen om levels te verhogen of te verlagen.
Krab krab ik niet snap. Zal vast wel weer komen.

Nu lekker questen met mijn trail account op level 20 en mining/fishing/archeology/blacksmithing omhoog halen tot zover kan en achievements binnen harken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amtelode schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:13:
Met level 20 al 100gold, lang geleden was ik rijk met 20 gold.

Het dringt nog niet helemaal tot me door hoe alles nu in elkaar steekt.
Blacksmithing heeft nu bepaalde items die je aan andere items toe kunt voegen om levels te verhogen of te verlagen.
Krab krab ik niet snap. Zal vast wel weer komen.

Nu lekker questen met mijn trail account op level 20 en mining/fishing/archeology/blacksmithing omhoog halen tot zover kan en achievements binnen harken.
Ik zou op professions echt totaaal niet focussen nu :P dat word met dragonflight echt compleeet in de war geschop. Profession krijgt de grootste revamp in WoW ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:15:
[...]

Ik zou op professions echt totaaal niet focussen nu :P dat word met dragonflight echt compleeet in de war geschop. Profession krijgt de grootste revamp in WoW ooit.
Ah nou, inkoppertje. Dat idee had ik al een beetje ja :P
Het leek mij financieel voordeliger om even te wachten met het kopen van de expansions anders betaal ik nu voor X en eind november voor Y?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-07 19:17
Amtelode schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:18:
[...]

Ah nou, inkoppertje. Dat idee had ik al een beetje ja :P
Het leek mij financieel voordeliger om even te wachten met het kopen van de expansions anders betaal ik nu voor X en eind november voor Y?
Yes, zeker geen Shadowlands kopen. Als ik jou was zou ik gewoon een subscription kopen (12euro) en dan kan je tot level 50 spelen. Enkel van 50 tot 60 kan je niet omdat je dan Shadowlands zou moeten hebben. Over 2 maanden gaat Shadowlands mee in dezelfde subscription zitten en kan je het spelen, natuurlijk moet je dan Dragonflight kopen om tot 70 te kunnen levelen.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helix
Wat betreft professions, als je dat leuk vind en het doet voor achievements, zou ik ze nu wel levelen. Materials zijn erg goedkoop en gaan straks weer duurder worden in Dragonflight. Zo gaat het altijd. Einde van een expansion is alles goedkoop, zeker nu met de region wide auction house.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-07 19:17
Helix schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:22:
Wat betreft professions, als je dat leuk vind en het doet voor achievements, zou ik ze nu wel levelen. Materials zijn erg goedkoop en gaan straks weer duurder worden in Dragonflight. Zo gaat het altijd. Einde van een expansion is alles goedkoop, zeker nu met de region wide auction house.
Ze zijn inderdaad goedkoop maar ook weer niet zo goedkoop dat hij het met zijn level 20 toon kan betalen. Hij zei dat hij 100g heeft.

Voor de rest moet je natuurlijk doen wat je wil. Level je graag professions, go ahead! Wil je liever questen? Doe maar. Wil je transmogs of mounts hunten, lets go!

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helix
Owja, dat stukje had ik ff gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een customization options heeft Dracthyr zeg! echt super vet.
Nou was ik alleen echt bijna klaar met het customizen. gaat die beta offline XD RIP .. opnieuw beginnen straks als het weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje wat zijn de UI changes goed man :) Ik hou gewoon van de standaard WoW ui qua looks omdat het me beter bevalt als totaal plaatje voor de game. Echt fijn dat je dat nu allemaal goed aan kan passen.

Ook Evoker geprobeerd door beetje te questen en qua levelen tot nu toe gewoon leuke class.
Mis alleen wel gelijk stealth van 12 jaar Rogue main te zijn XD/

Ik blijf nog even lekker door spelen om te besluiten of ik deze expansion ga main switchen.

Wel gevaarlijk van de healing spec imo dat die range korter is. Ook even een LFG dungeon gehealt maar weet nog niet of ik het chill vind met die korte range in vergelijking met de andere healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-07 14:58
Ricmaniac schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:28:
Wel gevaarlijk van de healing spec imo dat die range korter is. Ook even een LFG dungeon gehealt maar weet nog niet of ik het chill vind met die korte range in vergelijking met de andere healers.
Ben ook van plan om de Evoker een kans te geven en de erg korte range van de spells vind ik ook niet chill. Gelukkig is daar vorige week een update over geplaatst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yvGbk_kTVoQZFpbeC5Q_NPpwOU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RMJLmIMhI8dWUwt8cLgA4WNP.png?f=fotoalbum_large
https://us.forums.blizzar...dback-evokers/1279514/728

Een mid-range healer is er nog niet en dat maakt het wel interessant met de nieuwe tools. Het zal wennen zijn, maar zal net zoals de Holy Paladin wel goed te masteren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beter! goeie change denk ik.

Ik heb een tijdje gespeeld nu en vind evoker denk ik minder leuk dan ik had verwacht (als dps)
Maar ik begrijp de rotatie ook nog niet zo heel goed volgens mij dus mogelijk speel ik hem verkeerd.

Vervolgens heb ik ook een level 70 outlaw rogue gemaakt op die beta server (wat nu me main is)
En holy shit wat had ik een fun met outlaw nu :D in shadowlands vind ik het ook de leukste spec maar die is nu alleen maar beter geworden.

Wilde graag de beta om evoker te testen omdat ik dat als main wilde nemen maar het heeft eigenlijk avenrechts gewerkt en vind Rogue alleen maar nog leuker hahah dus waarschijnlijk blijf ik gewoon rogue in retail 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
Ik ben ondertussen al level 29. Het cross server gebeuren snap ik nog niet helemaal.
Guilds zijn specifiek server gebonden maar er lopen ook mensen rond in bijv. Orgrimmar die van een andere server zijn, wat is daar het nut van? Opvulling?

Ook dacht ik even wat low level quests in Durotar te doen, blijkt alles rond je eigen level te zitten lol, voor Jan Doedel heen en weer gerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben inmiddels alweer maanden uit WoW.... it is calling me. :P lol

Must resist! :|

Overigens - ik vind ik toch wel bijzonder jammer dat de fysieke CE niet meer op een normale manier te krijgen is. ;(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 12:40
Ik heb het een maand geleden weer opgepikt doordat shadowlands gratis werd aangeboden.
Ik heb niet meer gespeeld sinds WoD en merk dat er wel wat content gap zit tussen waar ik gestopt ben en waar ik het weer heb opgepikt. Zijn er mensen die de moeite doen om de "oude" content te clearen?

Ik heb 5 characters die ik max level wilde brengen maar tot nu toe is dat nog maar met 2 characters "gelukt" omdat de verschillende main quests zoveel tijd in beslag nemen. Ik focus me nu vooral op de campaign zodat ik wat progressie maak.

Met alts heb ik destijds altijd uitsluitend dungeons gelopen maar door de ilvl restrictie en door het niet droppen van hogere ilvl gear in die dungeons zit ik wat "vast" aan dezelfde dungeons helaas. We zitte nu zo dicht op de volgende expansie dat ik hier ook geen moeite meer ga insteken denk ik.
Ik heb nog 2 boost tokens die ik nog kan inzetten, die zullen van pas komen met de nieuwe expansie met de characters die ik nu niet meer naar 60 haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentastic
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02-10-2022
Lieve mensen,

Na een tijdje een backseat genomen te hebben omdat ik gewoon niet kon genieten van BFA en Shadowlands ben ik na het zien van de veranderingen best enthousiast geworden voor Dragonflight.

Ik wil voor deze nieuwe expansion eigenlijk een verse start maken. Een nieuwe toon, server en guild.

Leeft deze expansion een beetje onder de Nederlandse / Belgische guilds en wie kan mij helpen in het kiezen van een leuke server en guild? Voor mij is vriendelijkheid, gezelligheid en plezier maken het belangrijkste.

Groetjes,

Melissa - Zentastic#21503

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zentastic schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 11:27:
Lieve mensen,

Na een tijdje een backseat genomen te hebben omdat ik gewoon niet kon genieten van BFA en Shadowlands ben ik na het zien van de veranderingen best enthousiast geworden voor Dragonflight.

Ik wil voor deze nieuwe expansion eigenlijk een verse start maken. Een nieuwe toon, server en guild.

Leeft deze expansion een beetje onder de Nederlandse / Belgische guilds en wie kan mij helpen in het kiezen van een leuke server en guild? Voor mij is vriendelijkheid, gezelligheid en plezier maken het belangrijkste.

Groetjes,

Melissa - Zentastic#21503
Zal eerst beginnen met je doel binnen de game. PvE, PvP, mount/pet collecting of wil je iets van RP gaan doen en voorkeur van faction? Misschien wil je wel meerdere dingen / alles doen.

Om eerst op je content te komen dat is wat je zelf wilt. Ik heb jaren Draenor/Silvermoon gespeeld tot ik pas ben verhuisd naar Argent Dawn en ik moet zeggen dat ik het gewoon leuk vind om rond te neuzen in de stad aan RP. Het is iig levendig ipv random mensen op hun mooiste/moeilijkste mount die mogelijk aan het queuen zijn voor hun volgende m+ of raid en niets meer dan daar staan. Zoek je wat leven in je stad. Probeer eens een RP server. Ook RP servers hebben vaak Nederlandse guilds. Je moet ze alleen ff zien te vinden. :)

Faction voor end-game content is niet meer zo relevant deze dagen. End-game content kan je alles crossfaction doen door pugs of cross-faction guilds heen. Alhoewel dat laatste vaak wat moeilijker lijkt. Voor PvE/PvP zal je toch wle iets vinden op een server die daar op is gericht met een guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Devler schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 10:29:
Ik heb het een maand geleden weer opgepikt doordat shadowlands gratis werd aangeboden.
Ik heb niet meer gespeeld sinds WoD en merk dat er wel wat content gap zit tussen waar ik gestopt ben en waar ik het weer heb opgepikt. Zijn er mensen die de moeite doen om de "oude" content te clearen?

Ik heb 5 characters die ik max level wilde brengen maar tot nu toe is dat nog maar met 2 characters "gelukt" omdat de verschillende main quests zoveel tijd in beslag nemen. Ik focus me nu vooral op de campaign zodat ik wat progressie maak.

Met alts heb ik destijds altijd uitsluitend dungeons gelopen maar door de ilvl restrictie en door het niet droppen van hogere ilvl gear in die dungeons zit ik wat "vast" aan dezelfde dungeons helaas. We zitte nu zo dicht op de volgende expansie dat ik hier ook geen moeite meer ga insteken denk ik.
Ik heb nog 2 boost tokens die ik nog kan inzetten, die zullen van pas komen met de nieuwe expansie met de characters die ik nu niet meer naar 60 haal.
Vanaf 4 oktober krijg je 50 % meer XP, dus de tokens boost zou ik niet gebruiken als je al over de level 50 bent, beetje zonde toch?
Met mijn alts doe ik ook meestal alleen dungeons of de world events zoals darkmoon faire en Brewfest om XP te krijgen, want om met alle alts (heb er teveel :D ) heb ik geen zin om weer de zelfde questen te doen.

Gear krijgen is niet zo moeilijk denk ik, want op je main dropt wel Account bound gear toch?

Als je alt al level 49 is kan je ook al naar shadowlands en dan alles skippen met die fate of threat ding.

Met Chromie kan je ook oude content doen als je die nooit gedaan heb op character onder level 50 kan dat alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja is heel zonde om die boost daarvoor te gebruiken nu als je er 1 moet kopen ipv dat je de boost al in je account heb.

Toen laatst die 50% boost was heb ik 7 of 8 characters naar 60 gehaald. levelt zo ontzettend snel (gewoon met questen in shadowlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Klopt, die 2 boosts die ik heb hou ik voor shadowland. Ik verwacht dat ze dan ook naar lvl 60 boosten ipv naar lvl 50 zoals nu het geval is.

Voor sneller gear (tip voor iedereen die een lvl 60 hogere ilvl gear wil bezorgen) loop ik de Timewalking Dungeons. Dit weekend was het de beurt aan die van Wotlk waar ik er destijds heel veel van heb gelopen. Daar dropt ilvl 236 en als je de quest aanvaardt die in Oribos wordt aangeboden krijg je een ilvl 278 (Fated gear) bij het inleveren van de quest.

Zodra de alt ilvl 185 haalt loop ik opnieuw "normale" heroics om wat sneller te gearen.
Ik merk dat er momenteel 2 soorten spelers zijn en dat merk je zodra een dungeon start. De sociale en diegene dat de dungeon zo snel mogelijk willen clearen. Ik ben niet verlegen om gear te vragen als ik merk dat ze deze niet nodig hebben. De sociale spelers hebben meestal al een snelle inspect gedaan en geven het je dikwijls nog voordat je het vraagt, de minder sociale speler weigert/negeert. Op de 5 TW dungeons die ik dit weekend heb gedaan met de tank ben ik er in geslaagd om 7 stuks te verzamelen.

Aan dit tempo heb ik een tank, een dps en een healer wel geared tot de nieuwe expansie dropt. Nu nog een sociale guild zien te vinden die me mijn slakkentempo niet kwalijk neemt maar dat komt nog wel zodra ik wat verder geraakt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met aankomende buff is het zonde om die boost te gebruiken. Zal hem zelf bewaren tot ik een char heb die ik snel wil spelen en daarmee de EXP event niet meer up is. Alhoewel ik betwijfel of dat ooit nodig gaat zijn aangezien ik eigenlijk alle classes naar max wil halen met deze EXP buff. Heb er nog wel wat te gaan. Heb alleen me Rogue max level op de server waar ik nu zit en Paladin is bijna Shadowlands klaar.

Denk dat de meeste een 1 tot een paar chars max willen en met wat uurtjes lijkt het mij prima te doen aangezien het event tot aan release van DF is.

Houd er rekening mee dat je vanaf 48 shadowlands kan doen. Echter als je die maw quest niet wilt doen moet je level 50 zijn.

Vanaf volgende week verwacht ik wel een piek in levellen en mogelijk kortere queues. Samen queuen is altijd leuker tevens. Dus mocht je met iemand mee kunnen om je DPS class snellere queues te geven zal ik dat zeker aanraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Devler de boosts upgraden niet though. als ze nu naar 50 boosten doen ze dat ook in shadowlands dacht ik hoor. Komen die soms van de expansion die je toen had gekocht ofzo ?

Dus als je ze al hebt kan je ze volgens mij net zo goed gebruiken. Want de boost die nu in de store staat boost al naar 60 dus dan kan je net zo goed (aangezien je ze al hebt) wel gebruiken. maar alleen als je ze gaat spelen. anders kan je ze net zo goed bewaren tot je wel zeker bent dat je een andere class wilt spelen ofzo

[ Voor 48% gewijzigd door Ricmaniac op 03-10-2022 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik ze heb gekregen. Ze stonden er ineens bij, ik heb ze zeker niet gekocht.
Voorlopig geen interesse om (weer) nieuwe charts te starten. Het enige waarvoor ik ze zou overwegen op dit moment is als ik een charmanter op een andere server zou starten. De level grind van 50 naar 60 is interessanter dan een character transfer.
Ik was erg verbaasd dat ze de level hadden teruggebracht naar 60, zo lang is het al geleden dat ik nog gespeeld had 😓

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor wie wil, hier wat Dragonflight voorpret. Wowhead heeft een dressing room om je draakje alvast samen te stellen (ja, kan een draak samenstellen straks 8) ).

https://www.wowhead.com/beta/dressing-room

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Meestal krijg je de boost gratis bij kopen van expansion... ik heb er nu staan 2 boost staan: 1 voor level 50 en de nieuwe voor level 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
@kadardar en @devier

Misschien zouden wij Tweakers een soort community kunnen maken met alleen Tweakers erin?
En dan samen spelen zonder dat er wordt gegilt tegen je en mensen je eruit trappen uit dungoen omdat we traag zijn enz...?

Want nu kunnen Alliance en Horde samen dinges doen, snap je me? Maakt niet uit welk realm je nu zit.
Zou tof zijn toch en dan een soort eigen discord ook erbij?

(of bestaat zoiets al?)

Ik ben nog steeds een guild aan t zoeken voor Normal Fated raid al dan niet tegen betaling, maar lukt niet en de tijd is al bijna voorbij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Meeste spelers hier gaan zelf hun gang. Of zitten al in een guild. Er is wel een Discord en Ingame community. Normaal stond dat in een vakje boven het reactie veld. Maar is nu weg.

Discord: EwQvNDX
Community: https://blizzard.com/invite/3mwepGIxXE

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Er was ooit een Gathering of Tweakers guild op Horde side Defias Brotherhood.
Kwam ze redelijk vaak tegen tijdens BFA nog, veel er van ook gekilled ook in warmode.

Weet niet wat er met de guild gebeurd, door minder tijd aan mijn kant zie ik niet veel mensen buiten oribos xD. Als ik nu online ben dan doe ik m+ of raid met de guild namelijk.

----

Nu het einde patch is en een aantal guildies geholpen heb voor de 2k m+ rating kan ik beginnen met alle Covenant Campaigns te doen op alle Armor types voor de Transmogs de hoogst waarschijnlijk wel vrij komen in DF.

Moet ook nog mijn warlock naar lvl 60 brengen om alle classes naar max lvl te brengen, dat kan ik vanaf morgen weer doen. Heb bij de vorige 50% exp buff 7 classes naar 60 gebracht maar had echt geen zin meer om mijn Warlock te doen ondanks het de laatste was lol. Warlock is voor mij ook een class die ik het minst leukste vind om te spelen.

Heb veel meer alts dan Classes maar die dubbele alts die blijven denk ik gewoon lvl 50, ga ik echt niets meer mee doen tenzij aankomende Anniversairy event weer een stort vloed aan EXP geefin in Altrac Valley classic.

[ Voor 53% gewijzigd door Derr_Hans op 04-10-2022 16:45 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 20:32
Ook ik kom straks met DF terug. Ik ga waarschijnlijk een healer spelen. Het liefste Horde. Kan ik met andere Alliance spelers spelen via een community? Moet ik op dezelfde server zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:52:
Voor wie wil, hier wat Dragonflight voorpret. Wowhead heeft een dressing room om je draakje alvast samen te stellen (ja, kan een draak samenstellen straks 8) ).

https://www.wowhead.com/beta/dressing-room
Hahah heb hem al helemaal klaar staan met screenshots van elk tabje welke keuze ik heb gemaakt zodat ik dat niet straks weer allemaal hoef uit te zoeken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NathanJ schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:55:
Ook ik kom straks met DF terug. Ik ga waarschijnlijk een healer spelen. Het liefste Horde. Kan ik met andere Alliance spelers spelen via een community? Moet ik op dezelfde server zitten?
Alleen end game content (raids, M+ en PVP (geloof ik?)). Friendslist, community, premade group finder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 20:32
Kadardar schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:21:
[...]

Alleen end game content (raids, M+ en PVP (geloof ik?)). Friendslist, community, premade group finder
Dus ik kan met een horde op bijvoorbeeld de server Genjuros met raids mee van Alliance op Silvermoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NathanJ schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:23:
[...]

Dus ik kan met een horde op bijvoorbeeld de server Genjuros met raids mee van Alliance op Silvermoon?
Ja, dat kan.

PS. Ik weet niet of ze er wat over hebben gezegd maar mogelijk dat er ooit een raid komt die geen cross faction ondersteund wegens <redenen>. Iig eerste raid in DF is ook cross-faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-07 11:41

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Ik zit zelf in de guild lelijkerds op Dreanor. Leuke NL guild, raids, social raids en M+
Heb het er goed naar m'n zin

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
junglebeast schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:59:
Meeste spelers hier gaan zelf hun gang. Of zitten al in een guild. Er is wel een Discord en Ingame community. Normaal stond dat in een vakje boven het reactie veld. Maar is nu weg.

Discord: EwQvNDX
Community: https://blizzard.com/invite/3mwepGIxXE
Ik had die link gedaan, maar vind het vreemd dat het via battlenet gaat en dat ik dan berichten ervan ontvang op mijn battlenet chat.... dus maar eruit gegaan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
harrie_1 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:14:
Ik zit zelf in de guild lelijkerds op Dreanor. Leuke NL guild, raids, social raids en M+
Heb het er goed naar m'n zin
Mijn horde character zit ook daar in Draenor, bij de Bed and Breakfest NL guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Op Doomhammer/Turalyon Alliance zijde is er een Dutch Inc guild die regelmatig loopt te spammen. Ik zit al sinds dag 1 op Doomhammer maar na diverse verhuizingen nu in Defenders of Bloodwatch maar meerdere NL'ers in zitten die allemaal midden 30/begin 40 zijn. Voor nu 100% casual maar wellicht in DF weer wat actie!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
Ik zit op Bladefist. De enige NL guild die ik met regelmaat zie passeren is "De Vliegende Hollander" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Devler schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:44:
Ik zit op Bladefist. De enige NL guild die ik met regelmaat zie passeren is "De Vliegende Hollander" .
"De vliegende hollander" guild zie je denk ik overal... allemaal grote enge Taurens ... daarom zijn ze niet te missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:51
rahd schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:36:
[...]

"De vliegende hollander" guild zie je denk ik overal... allemaal grote enge Taurens ... daarom zijn ze niet te missen :P
ik zat vroeger in Bomen zijn Relaxed guild..... en ook Hollands Bier Team (die bestaat nog) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
Zo, ik denk dat ik er uit ben :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ml-QdnvcZpy9141fXz5RydGVpig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WJwaCz92S4yiDYfaPNjCunZH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGkCOd4AVuNN6tHf7jxE-Y09XBQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NHJuQmBX2XDeLZzJh6Kkj9Dz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice! heel gaaf. dat witgrijs met goud is een mooi contrast

Ik had hem zo gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0n0vhR9xL7lX3Q58oCNy9NBK0s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xe5il4arYPLb7zrgJuyClUbK.png?f=fotoalbum_large

Denk dat ik mijn draak nog wel aanpas though

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 14-10-2022 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ricmaniac schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Nice! heel gaaf. dat witgrijs met goud is een mooi contrast

Ik had hem zo gemaakt.

[Afbeelding]

Denk dat ik mijn draak nog wel aanpas though
Heel nice! in game (char creation) ziet het er 10x beter uit. Kom op Blizz geef me een beta invite :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Blizzard heeft een guide online gezet met dingen die verdwijnen als Dragonflight komt.

https://worldofwarcraft.c...ds-when-youre-mostly-dead

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Msi92 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:03:
[...]

Heel nice! in game (char creation) ziet het er 10x beter uit. Kom op Blizz geef me een beta invite :D
Ja, ik wil ook een beta key. Als iemand er eentje overheeft.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:28
Zeror schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:37:
[...]

Ja, ik wil ook een beta key. Als iemand er eentje overheeft.... :)
dat werkt niet meer zo toch? het word gewoon geactiveerd op je account :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
Volgens mij zijn er ook keys, althans streamers gaven ze weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:03:
[...]

dat werkt niet meer zo toch? het word gewoon geactiveerd op je account :+
Keys zijn er nog steeds. En worden inderdaad door streamers weggegeven.

Pagina: 1 ... 16 ... 63 Laatste