Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bvsEFTctMz04kJtnROa68YeZrQA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0OYUEvd3jP67PowVGNdwR1Fr.png?f=user_large

Demon Hunter en Mage ook klaar :p gaat zo rap joh (had natuurlijk wel alles al 50+). wil zo veel mogelijk van alle classes 60 hebben zolang die buff actief is :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:35
Speel nu weer een tijdje wow , moet zeggen bevalt me weer prima :)

Ga toch ook een nieuwe class leveren ben er alleen nog niet uit welke :)

Hoe werkt nu met de heirlooms ? Ik heb alle basis heirlooms maar je kan die ook upgraden ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:15
Traeces schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 07:10:
Speel nu weer een tijdje wow , moet zeggen bevalt me weer prima :)

Ga toch ook een nieuwe class leveren ben er alleen nog niet uit welke :)

Hoe werkt nu met de heirlooms ? Ik heb alle basis heirlooms maar je kan die ook upgraden ?
Dat klopt! Je kan Heirlooms kopen en dan gaan ze maar tot een bepaalde level/ilevel. De standaard Heirlooms gaan tot level 29 en dan kan je ze als volgt upgraden (kost gold):

upgrade 1/5 = level 34
upgrade 2/5 = level 39
upgrade 3/5 = level 44
upgrade 4/5 = level 49
upgrade 5/5 = level 60

Het kost nog wel aardig wat gold (als je niet veel gold hebt) om alle benodigde pieces naar max. te doen. Ik meen dat 5/5 upgrade van een wapen tussen de 5-10k gold kost en een armor piece ook.

Vandaag m'n vault eens openen en dan rustig afwachten tot volgende week. Niet van plan om verder nog veel keys te doen de aankomende week. Deze tijd misschien maar gebruiken om een resto shaman aan te maken. Iemand nog een idee van deze race moet je kiezen (horde)? Zat zelf te denken aan female Mag'har Orc of Goblin :p

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 27-07-2022 13:18 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:54
Ik hou het wel gezien tot de Dragonflight Prepatch ofzo, want die zal vast nog wel komen
Seizoen 4 doet werkelijk niets voor me, Fated raids is eigenlijk gewoon Raid+ en de M+ pool is ook nou niet je van het. Daarnaast ook vakantie en ander spul dus eigenlijk genoeg om me op te focussen. Ben benieuwd wat ze willen doen met Warlock Talent Trees in Dragonflight, maar daar komen we snel genoeg achter gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Diigii schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:10:
[...]

Dat klopt! Je kan Heirlooms kopen en dan gaan ze maar tot een bepaalde level/ilevel. De standaard Heirlooms gaan tot level 29 en dan kan je ze als volgt upgraden (kost gold):

upgrade 1/5 = level 34
upgrade 2/5 = level 39
upgrade 3/5 = level 44
upgrade 4/5 = level 49
upgrade 5/5 = level 60

Het kost nog wel aardig wat gold (als je niet veel gold hebt) om alle benodigde pieces naar max. te doen. Ik meen dat 5/5 upgrade van een wapen tussen de 5-10k gold kost en een armor piece ook.

Vandaag m'n vault eens openen en dan rustig afwachten tot volgende week. Niet van plan om verder nog veel keys te doen de aankomende week. Deze tijd misschien maar gebruiken om een resto shaman aan te maken. Iemand nog een idee van deze race moet je kiezen (horde)? Zat zelf te denken aan female Mag'har Orc of Goblin :p
Gold is niet het probleem heb 1,4 miljoen maar word wel een vrij prijzig geintje :P kijk wel even doe voorlopig wel alleen even de cloth heirlooms :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 01:25:
[Afbeelding]

Demon Hunter en Mage ook klaar :p gaat zo rap joh (had natuurlijk wel alles al 50+). wil zo veel mogelijk van alle classes 60 hebben zolang die buff actief is :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTf9v7J96tQWRypCk9HcgCXFuJE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZtOSP2nSEznA1C4lkpZgp1kr.png?f=user_large

Nog 1 er bij :) nu alleen nog Shaman en Warlock maar denk niet meer dat die gaan lukken. geen tijd meer om echt te spelen tot dinsdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond mijn best nog even gauw doen om een groep te vinden voor de jailer heroic. Wil toch wel de Ahead of the curve achievement + mount halen .

Lukt het niet dan gooi ik er wel 100k tegen aan voor een boost :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Toch wel mooi om net even AOTC te halen :)

Wij gaan onze eerste community raid van Season 4 volgende week donderdag plannen. Als ik het goed heb begrepen wordt dat CN met de Affix. Heb er zin in! Ga m'n Holy Paladin weer voor de dag pakken en het idee is om te kijken of we gelijk Heroic kunnen. Verwachting is dat dat wel goed te doen is. Meeste bosses zijn aan het einde van het seizoen al redelijk generfed etc., dus dat moet wel lukken :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aYmHX_4EiPxyezbuf6jLb8vNL8o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mEEIrGxOJjPCeGx3IdMUDTif.png?f=user_large

Shaman nog gelukt :) Warlock laat ik maar zitten want de warlock die ik wil levelen is een void elf voor die heritage armor en die is pas level 15 dus duurt me te lang om volledig te levelen :P

6 characters van 50-60 in 1 week vind ik genoeg :P bijna 1 per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Wat is momenteel een beetje winstgevende prof ? Nog steeds alchemy en jewel crafting ? Of kan je momenteel ook met andere profs prima gold verdienen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:24:
Wat is momenteel een beetje winstgevende prof ? Nog steeds alchemy en jewel crafting ? Of kan je momenteel ook met andere profs prima gold verdienen ?
Alchemy zal ten allertijden goed zijn omdat mensen altijd potions nodig hebben. JC duurt een beetje lang en is een flinke investering voordat het winst gevend is wat ik uberhaupt nu betwijfel zo ver in de expansion.

Denk dat je voor nu het beste skinning en herbalism ofzo kan hebben en gewoon alles verkopen.
Dan wanneer de nieuwe expansion er is echt op een craft focussen om weer dingen te maken. Helemaal met de nieuwe profession mechanics straks in dragonflight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06
Als je wil weten of iets profitable is zou ik echt TradeSkillMaster aanraden, dan kun je heel goed zien wat profitable is op je realm. Maar binnenkort worden alle commodities (dus ook potions, flasks, food, trade goods, enchants, dus alles wat stacked in je bags) region wide. Dan is er bijna geen droog brood meer te verdienen. Mogelijk bieden de specializations nog wat mogelijkheden in Dragonflight zoals idd, zoals Ricmaniac aangeeft. In Shadowlands kun je je beter richten op de mission table en de callings. Daar kun je aardig wat gold mee verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Lastig in te schatten.

Blacksmithing bijvoorbeeld krijgt de mogelijkheid gear te craften dat gelijk staat aan mythic.
Dus ook Blacksmithing, leatherworking en tailoring zal heel erg lucratief kunnen worden.

Je kunt straks 5 crafted pieces aan.
Daarnaast kunnen mensen nu " orders" plaatsen op een auction house die de crafters dan weer kunnen oppakken tegen een fee. Dit is ook voor soulbound items.

Heel eerlijk - denk ik dat een blacksmithing een slimme zet kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
alexsdam schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:05:
Lastig in te schatten.

Blacksmithing bijvoorbeeld krijgt de mogelijkheid gear te craften dat gelijk staat aan mythic.
Dus ook Blacksmithing, leatherworking en tailoring zal heel erg lucratief kunnen worden.

Je kunt straks 5 crafted pieces aan.
Daarnaast kunnen mensen nu " orders" plaatsen op een auction house die de crafters dan weer kunnen oppakken tegen een fee. Dit is ook voor soulbound items.

Heel eerlijk - denk ik dat een blacksmithing een slimme zet kan zijn.
Zometeen ook nog? want na aankomende woensdag in season 4 dropt mythic 0 gear van 260 iLvL dus dan is het super makkelijk om door wat andere mensen je character zo richting 260 te boosten. Denk niet dat je daar dan tegenop kan craften (maar is puur een aanname van mij hoor)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:17
Ricmaniac schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:09:
[...]

Zometeen ook nog? want na aankomende woensdag in season 4 dropt mythic 0 gear van 260 iLvL dus dan is het super makkelijk om door wat andere mensen je character zo richting 260 te boosten. Denk niet dat je daar dan tegenop kan craften (maar is puur een aanname van mij hoor)
alexdam bedoelt in DF kan je high ilvl gear craften.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Yes - Dragonflight doelde ik op.
Als je nu nog moet kiezen dan zou ik dat doen met Dragonflight in m'n achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07 08:33
Traeces schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:24:
Op dit moment is ook inscription populair vanwege de writs (optionele crafting ingrediënten waarmee je een stat vast kunt zetten (dus als je een item craft zit er bijvoorbeeld altijd mastery op), per craft kun je er twee aan toevoegen waarmee je dus altijd de optimale stats kunt kiezen). Je hebt deze ook nodig voor het unlocken van de legendaries.

Tailoring kan ook populair zijn voor het maken van bags, die zijn ook altijd in trek.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fated raid is super relaxt. leuk om weer even terug te zijn in Castle Nathria. 1 van tofste raids in hele game imo qua ambiance enzo.

Normal is erg makkelijk en dropr 275-285 loot. ik ben nog 235 dus word zwaar gecarried door mijn guild haha maar wel leuke afwisseling op deze manier :)

Best goed van de 2 devs die dit hele season 4 hebben opgezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:27
Ricmaniac schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 21:07:
Fated raid is super relaxt. leuk om weer even terug te zijn in Castle Nathria. 1 van tofste raids in hele game imo qua ambiance enzo.

Normal is erg makkelijk en dropr 275-285 loot. ik ben nog 235 dus word zwaar gecarried door mijn guild haha maar wel leuke afwisseling op deze manier :)

Best goed van de 2 devs die dit hele season 4 hebben opgezet :P
Waar zit je guild en speel je horde? Ik ben net weer begonnen met spelen en zoek nog een guild :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:41:
[...]

Waar zit je guild en speel je horde? Ik ben net weer begonnen met spelen en zoek nog een guild :)
Ik zit op Nordrassil en spelen Alliance.
Maar het is een hele casual guild met vooral "oude" mensen XD

Guildleader is zelfs een vrouw van 67.

Halen toch elke patch altijd wel ahead of the curve en dat is voor ons belangrijk.
Overgrote meerderheid is iers,schots of brit dus dat leverd ook mooie gesprekken op haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21:27
Ricmaniac schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:02:
[...]

Ik zit op Nordrassil en spelen Alliance.
Maar het is een hele casual guild met vooral "oude" mensen XD

Guildleader is zelfs een vrouw van 67.

Halen toch elke patch altijd wel ahead of the curve en dat is voor ons belangrijk.
Overgrote meerderheid is iers,schots of brit dus dat leverd ook mooie gesprekken op haha
Nou dan zijn wij buren denk ik... Ik zit op BDF ..
Groetjes *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rahd schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:47:
[...]

Nou dan zijn wij buren denk ik... Ik zit op BDF ..
Groetjes *O*
Haha wat grappig! zijn een merged realm idd. guildleader komt volgens mij ook vanaf BDF. Welke guild zit jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Ricmaniac schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 15:12:
[...]
Haha wat grappig! zijn een merged realm idd. guildleader komt volgens mij ook vanaf BDF. Welke guild zit jij ?
Ik zit in mijn eigen dooie guild....
Ooit was t een hardcore raiding guild, maar iedereen ging weg of ze werden oud en stopten met spelen en nu is t een dode verlaten guild met mij erin nog :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noekoee
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-07 11:01
Fated raids is echt een mooie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Fated raids zijn echt super! Helaas kon ik het eerste deel er niet bij zijn, maar gisteravond hebben we Sire Heroic gekilled. Lekkere grote NL-sprekende groep (tussen de 20-30 mensen), dus dat gaat prima zo! Je mist dan toch wel zo'n goede raid door de expansion heen. Was zeker mijn favorietste raid van deze expansion, en Sanctum was toch wel mijn minst favoriete.

Als je dit zo ziet, mogen ze van mij Mythic Raiding makkelijker maken. Het hoeft niet gelijk in het extreme te zijn, maar je ziet toch wel dat het max. clearen van een raid voor Top guilds is geweggelegd. Ik ben echt benieuwd hoeveel % van de playerbase uiteindelijk Mythic cleared? Zou dat 1% zijn? Of misschien 0.1%? Je ziet veel guilds het proberen, maar ook in Season 3 zie je dat uiteindelijk vrij weinig guilds echt de Jailer op Mythic hebben gedowned. Liefste zie ik, difficulty wat naar beneden en mensen pas toegang geven wanneer de patch er ook daadwerkelijk is, en niet al tijdens de PTR (ala FFXIV style).

Gisteren voor het eerst Karazhan gedaan, wel helaas een klein beetje drama. Toch wel een bug wardoor we de dungeon niet goed konden doen (helaas). Hunter pets zorgde voor insta wipes. Hopelijk fixen ze dit snel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
Voor Shadowlands en zeker Jailor was Mythic raiding best wel te doen.
Zat bij lange na niet in een top-end guild maar kwamen eigenlijk altijd wel tot aan de end bosses na een aantal weken/maanden.

Moet eigenlijk weer eens actieve guild zoeken zodat ik Fated raids kan proberen.

Jailor was veel te moeilijk is gebleken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Diigii schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 09:45:
Was zeker mijn favorietste raid van deze expansion,
Castle Nathria is 1 van mijn favoriete raids all time.

De sfeer, aestethics en fights enzo allemaal goed
Die hele vampier vibe is gewoon tof ook daar.
Het totaal plaatje klopt gewoon.

Ook is Sire Denathrius een goed designde badguy imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
@Ricmaniac Ja, denk ik ook wel! Ik denk dat dit ook echt de eerste keer is dat ik echt ben gaan raiden met een vaste groep, was super! Lady was toch echt wel een bijzondere fight, vooral de eerste keer op Heroic. En Sludgefist met die charge, geweldig! En inderdaad, aestethics waren geweldig. Ook vond ik Sun King als healer geweldig, zo'n goed gevoel met healing tijdens de fight :P

En Sire was zeker goed! Vond hem zelfs niet echt een bad guy, gewoon iemand die echt dacht wat goed was.

Ook het lopen en trash killen was het leukste in CN. Ook omdat de BoE drops best hoog waren, altijd een reden om dan trash te killen. Bij de andere raids heb ik volgens mij zelf nooit een BoE gekregen, dan is de lol er wel snel vanaf.

Donderdag a.s. staat bij ons Sanctum Heroic op het programma. Kans is wel groot dat we wel Fatescribe voor nu gaan skippen (blijft altijd een ding met die boss).

@alexsdam dat klinkt nog best goed!

Ik vind het ook altijd lastig om te beslissen wat wel en niet goed is en wat we qua difficulty mogen verwachten van een bijv. een Mythic Raid. Ik zou het zeker wel willen proberen, maar wel met mijn huidige guild. Maar daar zit je al snel van dat je 20 personen zover moet krijgen, flexibiliteit mis je dan wel volledig. Maar goed, wie weet! We hebben in CN trouwens wel Mythic geprobeerd (eerste 3 bosses dacht ik), maar dat was echt leuk om te doen. Lekker stressen als healer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhdmix
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10-2024
Een klein vraagje ik heb tot zo een 10 jaar geleden wow gespeeld. Nu heb ik zin om terug te beginnen ik heb enkel de eerste 3 delen gekocht vroeger dacht ik is het dan voldoende om enkel het nieuwe deel te kopen? Of hoe zit het nu allemaal precies? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xhdmix schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 01:56:
Een klein vraagje ik heb tot zo een 10 jaar geleden wow gespeeld. Nu heb ik zin om terug te beginnen ik heb enkel de eerste 3 delen gekocht vroeger dacht ik is het dan voldoende om enkel het nieuwe deel te kopen? Of hoe zit het nu allemaal precies? :?
Tegenwoordig is het zo dat je inderdaad alleen de meest recente expansion hoeft te kopen. dan krijg je al het voorgaande er bij.

Dus je hoeft alleen Shadowlands te halen.

Volgens mij (maar pin me daar niet op vast) kan je zelfs alleen een subscription halen en kan je spelen tot en met level 50 tot Battle for azeroth. Volgens mij zitten alle voorgaande expansions namelijk achter de subscription en niet achter de game om te kopen.

Dan hoef je shadowlands dus pas daarna te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:24
Sterker nog, je hoeft helemaal niets te kopen. Levelen tot 20 is namelijk gratis. Daarna moet je inderdaad een subscription nemen om verder te kunnen tot 50, en dan SL om max level content te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhdmix
Bedankt voor de reacties. Ik had gisteren op mijn huidig account een gratis trail genomen om te kijken of ik er nog zin in had. Vandaag een abo genomen maar dat deed hij op dat nieuw account dus ik dacht dat ik nu niet veel verder zou geraken. Dus als ik het goed begrijp maakt het dus eigenlijk niet meer uit nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07 16:14
xhdmix schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 12:22:
Bedankt voor de reacties. Ik had gisteren op mijn huidig account een gratis trail genomen om te kijken of ik er nog zin in had. Vandaag een abo genomen maar dat deed hij op dat nieuw account dus ik dacht dat ik nu niet veel verder zou geraken. Dus als ik het goed begrijp maakt het dus eigenlijk niet meer uit nu.
Ik zou dan zelf niet Shadowlands kopen, maar presale van Dragonflight. Daar zit Shadowlands in, anders moet je na een korte tijd spelen weer een expansie kopen.

there's no tweak without the tweaker

Gear gaat wel redelijk lekker na dat jaar weg te zijn geweest.
Inmiddels 270 gepasseerd.
Heb nog een paar goeie upgrades in mijn bag maar moet eerst revered worden met the Enlightened om die legendary te kunnen wisselen anders kom ik niet uit met mijn gear :P

Gisteren de eerste 7 bosses van Sepulcher of the First Ones gekilled op Fated Normal. Ging vrij gemakkelijk. Dus Maandag moet die mount toch wel binnen zijn :)

• xhdmix
virtualJac schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:51:
[...]

Ik zou dan zelf niet Shadowlands kopen, maar presale van Dragonflight. Daar zit Shadowlands in, anders moet je na een korte tijd spelen weer een expansie kopen.
Bedankt voor de tip! Dan ga ik nog even wachten. :) Ondertussen toch helemaal opnieuw begonnen, ik zit trouwens op de server Ghostlands zijn er daar nog Nederlandstalige guilds?

[ Voor 16% gewijzigd door xhdmix op 18-08-2022 22:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Diigii
Wij vandaag ook met de Guild de laatste Fated gedaan (hadden een volle groep met 30 man, allemaan NLers). Was super gezellig. Nu de komende tijd reclearen en kijken welke class ik wil gaan spelen in Dragonflight. Actieplaatje :P :

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/984734501185933312/1009932753657143366/unknown.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
Diigii schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:20:
Wij vandaag ook met de Guild de laatste Fated gedaan (hadden een volle groep met 30 man, allemaan NLers). Was super gezellig. Nu de komende tijd reclearen en kijken welke class ik wil gaan spelen in Dragonflight. Actieplaatje :P :

[Afbeelding]
Gefeliciteerd met je mount :)

Zou ik ook graag willen hebben, ziet er mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhdmix
Een vriend van me speelt een wow trail is level 20 en kan nog steeds verder spelen. Is dat voor altijd mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
xhdmix schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:14:
Een vriend van me speelt een wow trail is level 20 en kan nog steeds verder spelen. Is dat voor altijd mogelijk?
Hij kan verder spelen, maar niet verder levelen. Wilt ie verder omhoog in level moet ie een sub kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhdmix
Pyr0_ schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:28:
[...]

Hij kan verder spelen, maar niet verder levelen. Wilt ie verder omhoog in level moet ie een sub kopen.
Ja inderdaad dat lukt. Als hij dan later betaalt gaat hij niet ineens al die levels naar omhoog gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
xhdmix schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:11:
[...]

Ja inderdaad dat lukt. Als hij dan later betaald gaat hij niet ineens al die levels naar omhoog gaan?
Nee, dat zou mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhdmix
Haha jammer dan is het wat verloren moeite om nu verder te doen. Nog een vraagje bij de nieuwe editie welke versie nemen jullie? De Standaard versie of de wat uitgebreidere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
xhdmix schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:29:
[...]

Haha jammer dan is het wat verloren moeite om nu verder te doen. Nog een vraagje bij de nieuwe editie welke versie nemen jullie? De Standaard versie of de wat uitgebreidere?
Dat ligt er maar net aan of je de extra items de moeite waard vind. De enigste die dat kan bepalen ben je zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
[...]

Dat is altijd een lastige keuze. Bepaalde mensen hebben niet zo'n baat bij de duurdere versies omdat ze bijv. het niet waard vinden om te betalen voor bepaalde content. In het kort de afweging die je kan maken:

- Bij de Heroic en Epic Edition krijg je een level 60 boost. Deze level 60 character boost kost normaal €60 in de store. Het verschil tussen de standaard edition en de Epic Edition is €20,-, dus in principe heb je al alleen voor de boost een goede deal. Daarnaast krijg je bij de Heroic Edition een Flying Mount en een Pet.
- Met de duurste edition (Epic Edition), waar je €20,- extra betaald ten opzichte van de Heroic editie (in de duurste edition zit uiteraard ook alles van de Heroic edition), krijg je een Hearthstone Effect, een Transmog item (Head-slot), een Backslot (waar je cape zit) Transmog en 30 dagen gratis playtime. Playtime is €12,99, dus voor €7,- extra krijg je de transmog items + een hearthstone effect.

Beetje veel tekst, maar hopelijk is het wat duidelijker. Heb je genoeg geld te spenderen, dan is de duurste editie niet echt een miskoop. Vooral de Character Boost + 1 maand gratis game time zijn leuke extra's.

Je kan altijd later nog upgraden naar een hogere editie, mocht je nu eerst de basis editie willen kopen.

---------------------------------------------

Mijn keuze is zo goed als gemaakt welke class ik wil gaan spelen in Dragonflight, en dit gaat Shadow Priest worden. Nu druk bezig met gearen. Van de week begonnen, inmiddels level 60 en 260 ilevel. Dus nog even flink dungeons lopen en hopelijk snel 280 ilevel. Helaas beetje pech met de loot, maar af en toe heb je dat :p

[ Voor 10% gewijzigd door Diigii op 22-08-2022 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Diigii schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:24:
[...]

Mijn keuze is zo goed als gemaakt welke class ik wil gaan spelen in Dragonflight, en dit gaat Shadow Priest worden. Nu druk bezig met gearen. Van de week begonnen, inmiddels level 60 en 260 ilevel. Dus nog even flink dungeons lopen en hopelijk snel 280 ilevel. Helaas beetje pech met de loot, maar af en toe heb je dat :p
Ik wou dat ik zulke calls kon maken! :P ik zit vast aan de achievement progress man. zolang blizzard niet alles account wide maakt kan ik als completionist voor mijn gevoel nooit switchen haha dat is wat ik zo perfect vind aan FFXIV.

Nu toevallig bezig om dus die 100 victories te halen in temple of kotmogu omdat het nu de pvp brawl is. zit op 62. kies ik een nieuwe main zit ik weer op 0 :P zo lelijk blijft dat.

Ik heb namelijk oprechte intentie om evoker te gaan spelen omdat het een nieuwe class is en ik dan makkelijk kan switchen omdat het eerder niet mogelijk was :maar het blijft denk ik een onmogelijke opgave tot alles shared is.

Ik zou het nu bijvoorbeeld prima vinden als ze bij een achievement naar je hoogste character kijken en dat doortrekken vanaf daar. Hoeven van mij echt niet alles te mergen maar wel dat vanaf dan je hoogste telt en vervolgens wel shared is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
Ricmaniac schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:37:
[...]

Ik wou dat ik zulke calls kon maken! :P ik zit vast aan de achievement progress man. zolang blizzard niet alles account wide maakt kan ik als completionist voor mijn gevoel nooit switchen haha
Wauwie zit jij in mijn hoofd of zo? :P :P

Hahah ik heb dat ook, daarom blijf ik alles doen op mijn mage, wat heel lang duurt in new content, omdat ik zo vaak dood ga op mijn mage :|
Anders deed ik alles op mijn paladin als eerst, want die is zo sterk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 19:59
Geen idee of ik het hier mag melden, maar Blizzard geeft Shadowlands met 50 Boost weg, het verschijnt in je Blizzard App onder gifts, ik heb ze al mogen claimen. Uiteraard geld dit alleen voor mensen die geen Shadowlands hebben. Ik ga in ieder geval wat gametime aanschaffen om even te spelen. Scheelt weer een expansie kopen. :)

WoW Forum Bron

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-07 14:43
Pffff, 2 weken geleden 40 euro betaald voor shadowlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 19:59
Mnup_1 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:08:
F |:(

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhdmix
Diigii schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:24:
[...]

Dat is altijd een lastige keuze. Bepaalde mensen hebben niet zo'n baat bij de duurdere versies omdat ze bijv. het niet waard vinden om te betalen voor bepaalde content. In het kort de afweging die je kan maken:

- Bij de Heroic en Epic Edition krijg je een level 60 boost. Deze level 60 character boost kost normaal €60 in de store. Het verschil tussen de standaard edition en de Epic Edition is €20,-, dus in principe heb je al alleen voor de boost een goede deal. Daarnaast krijg je bij de Heroic Edition een Flying Mount en een Pet.
- Met de duurste edition (Epic Edition), waar je €20,- extra betaald ten opzichte van de Heroic editie (in de duurste edition zit uiteraard ook alles van de Heroic edition), krijg je een Hearthstone Effect, een Transmog item (Head-slot), een Backslot (waar je cape zit) Transmog en 30 dagen gratis playtime. Playtime is €12,99, dus voor €7,- extra krijg je de transmog items + een hearthstone effect.

Beetje veel tekst, maar hopelijk is het wat duidelijker. Heb je genoeg geld te spenderen, dan is de duurste editie niet echt een miskoop. Vooral de Character Boost + 1 maand gratis game time zijn leuke extra's.

Je kan altijd later nog upgraden naar een hogere editie, mocht je nu eerst de basis editie willen kopen.
Bedankt voor de goede uitleg, dit maakt alles een stuk duidelijker! En lijkt de meerprijs me het wel waard. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-07 13:52
Highfeed schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:38:
Geen idee of ik het hier mag melden, maar Blizzard geeft Shadowlands met 50 Boost weg, het verschijnt in je Blizzard App onder gifts, ik heb ze al mogen claimen. Uiteraard geld dit alleen voor mensen die geen Shadowlands hebben. Ik ga in ieder geval wat gametime aanschaffen om even te spelen. Scheelt weer een expansie kopen. :)

WoW Forum Bron
Grappig :) Moet je dan nog wel gametime kopen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 07:56:
[...]

Uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:37
rahd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:49:
[...]

Wauwie zit jij in mijn hoofd of zo? :P :P

Hahah ik heb dat ook, daarom blijf ik alles doen op mijn mage, wat heel lang duurt in new content, omdat ik zo vaak dood ga op mijn mage :|
Anders deed ik alles op mijn paladin als eerst, want die is zo sterk.
Heb ik ook helaas. Gelukkig is mijn Main (een dikke vette Pandaren) Monk nog wel leuk in SL.
Maar ik zou graag eens met een andere char mainen, alleen dan mis ik dus mijn archievements & rep's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
[...]

Altijd alles met mounts en pets en transmog :Y , vooral als ik het kan betalen met mijn Battle.net Balance, want dan koop ik tokens en die convert ik naar Battle.net Balance :)

Als collector van alle leuke dinge in wow, wil ik ze nu niet missen, zoals ik deed in begin jaren, toen ik arm was hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Highfeed schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:38:

WoW Forum Bron
Lekker hoor ...
Ik heb paar extra accounts, die ik ooit kocht voor de mounts en pets voor Recruit A Friend en heb die even toch maar de gratis Shadowlands boost gegeven, want dat hadden ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Ryan_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 07:56:
[...]

Misschien geven ze voor de nieuwe expansion komt weer 7 dagen gratis spelen, hebben ze vaker gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de pre-order van dragonflight nu krijg je wel 30 dagen gametime.
Weet alleen even niet of dat ook bij de standaard editie in zit of alleen de duurdere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:24:
Bij de pre-order van dragonflight nu krijg je wel 30 dagen gametime.
Weet alleen even niet of dat ook bij de standaard editie in zit of alleen de duurdere
Helaas alleen bij de Epic Edition van €89,99 :'(

Maar snap je ding over de achievements. Dat is inderdaad ook wel mijn ding. Dan heb je zoveel progress op 1 character en in principe ben je alles kwijt op je andere character (niet met alles uiteraard). Gevoel van alles te unlocken is dan toch wel gauw weg (dus leg me er vaak ook bij neer bij WoW). Maar dat is natuurlijk jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe twitch prime reward is actief.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rs-eU-66vHnX9iPWd5_oTTUJmnY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qoMoyeiiX6KE48eBEcp8Tg0R.png?f=user_large

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
Mnup_1 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:08:
Ik zou een ticket maken en kijken of ze je nog wat gametime kunnen geven ofzo.

Anoniem: 392841

Heb ooit een keer de demo van WoW gespeeld. Geen idee of het daar mee te maken heeft, maar krijg net een gratis level 50 char boost en Shadowlands base edition in mijn inbox.

Is Blizzard wanhopig aan het worden? Gaat het zo slecht qua spelersaantallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer pvp gedaan.
3v3 arena.

Toch in 1 keer naar 1200 rating geklommen.
16 potjes, 3 losses ofzo dus ging wel lekker.

Gelijk die gear gekocht met conquest om me 4set af te maken.
Nu is me damage weer een stuk hoger in pve ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 392841 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:26:
Heb ooit een keer de demo van WoW gespeeld. Geen idee of het daar mee te maken heeft, maar krijg net een gratis level 50 char boost en Shadowlands base edition in mijn inbox.

Is Blizzard wanhopig aan het worden? Gaat het zo slecht qua spelersaantallen?
Ja en Ja :P

Maar opzich valt het qua spelersaantal wel mee hoor. Veel mensen krijgen ook gewoon weer zin in Dragonflight en door die boost + gratis expansion krijgen ze weer veel spelers terug natuurlijk die misschien blijven plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:30

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

zijn die in SL nog artifact appearance hebben unlock voor je char uit Legion ? wil graag die gaan halen voor mijn Prot war

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Motaro schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:11:
hoi

zijn die in SL nog artifact appearance hebben unlock voor je char uit Legion ? wil graag die gaan halen voor mijn Prot war
Je kan tegenwoordig weer de Mage Tower doen, daar krijg je ieder geval gear unlocks van! Misschien kan je even op wowhead zoeken wat je allemaal kan krijgen! ;)

https://www.wowhead.com/n...w-open-permanently-326531

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motaro schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:11:
hoi

Ja je kan ze nog steeds halen. als het goed is komen ze automatisch er bij als je een pre-requisite van de orignele legion appearance gehaald hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-07 03:30
De bug report wordt al goed gebruikt O+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Faf44MWVsAAxf8_?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ketho schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:41:
De bug report wordt al goed gebruikt O+
[Twitter]
[Afbeelding]
Haha :D But I wanna pet that dog so badly! :P

The Great Push is ook weer bezig zie ik. Ik hoop dat we nog een keer iets variatie krijgen te zien, of dat Blizzard gaat proberen daarvoor te zorgen. De laatste paar seizoenen is het helaas alleen maar voornamelijk Hunters en Warlocks (zelfs nu met de Great Push een Demo en Destro Warlock. Zou mooi zijn als Blizzard daar iets op kan verzinnen zodat andere classes ook worden meegenomen. Misschien dat andere classes een soort van extra punten geven als je die gebruikt? Maar goed, snijden ze zichzelf natuurlijk wel een beetje in de vingers over hoe balanced the classes zijn. Wie weet, one day :p

Blijft alsnog wel leuk om te zien die push, af en toe leer je nog eens leuke strats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-07 21:59
Hi, is er nog ergens een NL guild Ally actief die een nieuw lid accepteert wil weer eens wat gaan spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
Op Silvermoon hebben wij een Nederlandse alliance guild, RoyalTeam. Je kunt ons wel vinden in de Guild Finder en een apply doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zooo gelukt mijn Fated mountje te halen voor ik 3 weken op vakantie ga :)

Vind het echt een tof ding. Jammer dat die niet vliegt zoals de jade panther ofzo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zlOVVItlLgUgDsNzmwNlr9NYUY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bs9WPNwUZrU3HQIjXbbZqRQX.png?f=user_large

• rahd
Ricmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:57:
Zooo gelukt mijn Fated mountje te halen voor ik 3 weken op vakantie ga :)

Vind het echt een tof ding. Jammer dat die niet vliegt zoals de jade panther ofzo

[Afbeelding]
Gefeliciteerd (y)
Mooi man die mount, met je guild gehaald zeker?

Jij gaat op vakantie en ik kom juist terug naar wow van mijn wowbreak :)

(Fijne vakantie straks ook)
rahd schreef op donderdag 1 september 2022 @ 09:42:
[...]

Gefeliciteerd (y)
Mooi man die mount, met je guild gehaald zeker?

Jij gaat op vakantie en ik kom juist terug naar wow van mijn wowbreak :)

(Fijne vakantie straks ook)
Klopt, met de guild ja :)
Thanks ! gaat goed komen maar word wel 3 weken afkicken vrees ik.

• rahd
Ricmaniac schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:48:
[...]

Klopt, met de guild ja :)
Thanks ! gaat goed komen maar word wel 3 weken afkicken vrees ik.
Als je terug bent dan ga je meer van wow houden *O*

Verkoopt je guild boost voor die mount trouwens?
rahd schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:09:
[...]

Als je terug bent dan ga je meer van wow houden *O*

Verkoopt je guild boost voor die mount trouwens?
Nee mijn guild is echt filthy casual :P we clearen meestal wel alle content (op mythic na als guild) maar heel rustig aan zeg maar. Gewoon een stel oudere gamers bij elkaar :P

Dragonflight beta vandaag van start gegaan.

https://worldofwarcraft.c...ht-beta-test-begins-today

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas geen access :( zooo jammer ik had echt mega graag evoker zelf willen uitproberen. Wil weten of dit mijn eerste main switch word sinds eind wotlk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-07 03:30
Ook zijn addons nu enabled, waarschijnlijk moeten ze bijna allemaal weer gefixed worden. Ik heb wel beta access maar heb er juist werk aan ipv plezier vanwege de documentatie van de nieuwe api functies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Voor Beta invite moet je altijd actief gametime hebben denk ik.

Gelukkig ga ik weer spelen komend weekend

Ooit had ik een beta invite voor BFA, maar niks gedaan :O
(you've been selected to participate in the beta test of World of Warcraft: Battle for Azeroth!

Take your place on the front lines of war and experience new content and features of Battle for Azeroth before the expansion is released. Begin testing now and level to 120, exploring new zones, quests, dungeons, and much more.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2023
Ja, ik ben altijd zo teleur gesteld.

Altijd BETA Hype, altijd hopen dat ik er inkom.
Nooit, never nooit niet - speel sinds Feb 2004 ( release date ) en heb nooit een Beta invite gekregen.
Ben overal geopt voor de beta, maar nee Blizz denkt dat ik niet waardig genoeg ben.
Terwijl dan een vriend van me - nog geen 6 maanden speelt en al acces heeft sinds de Alpha.

En dan denk ik - waarom!
Ik heb nooit een action gehad tegen mijn account, nooit een probleem gehad - niets , noppes.

Ach ja - dan log ik maar weer in op retail en ga ik lekker verder - als alles correct is , dan is het nog maar 2,5 maand en dan is de exp pack al uit :)

Zo ff gerant - was lekker :D

Als iemand BETA acces heeft en bereid is te delen - pm ( als ik dit niet mag vragen dan graag deleten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2022
Voor het eerst in wow geschiedenis heb ik een expansion “volledig” overgeslagen (lees: gestopt binnen een week). De grootste reden was dat het gewoon al direct weer als werk aan voelde en ik totaal geen zin had in de mega grind.

Nu lijkt dat met dragon flight beter te worden, maar ik vraag me af of het op dit moment al leuk is om shadowlands alsnog te gaan spelen? Of loop ik direct weer tegen die mega grinds aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:17
Essie689 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:55:
Voor het eerst in wow geschiedenis heb ik een expansion “volledig” overgeslagen (lees: gestopt binnen een week). De grootste reden was dat het gewoon al direct weer als werk aan voelde en ik totaal geen zin had in de mega grind.

Nu lijkt dat met dragon flight beter te worden, maar ik vraag me af of het op dit moment al leuk is om shadowlands alsnog te gaan spelen? Of loop ik direct weer tegen die mega grinds aan?
Grinden is enkel nodig als je op end-game wil meedraaien. Misschien is het interessanter om gewoon de campaign uit te spelen (1 voor Shadowlands, 1 voor Korthia, 1 voor Zereth Morthis)? Je kan ook met één character alle vier de covenant campaigns (1 voor Night Fae, 1 voor Maldraxi, 1 voor Venthyr en 1 voor Kyrian) uitspelen. Buiten die zaken kan je nog wat cosmetics proberen te halen ofwel kan je nu om de week een andere raid in LFR spelen.

Als je toch M+ wil gaan lopen of heroic/mythic raids wil doen, dan denk ik dat je toch nog altijd moet grinden.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2022
Kreekje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:41:
[...]

Grinden is enkel nodig als je op end-game wil meedraaien. Misschien is het interessanter om gewoon de campaign uit te spelen (1 voor Shadowlands, 1 voor Korthia, 1 voor Zereth Morthis)? Je kan ook met één character alle vier de covenant campaigns (1 voor Night Fae, 1 voor Maldraxi, 1 voor Venthyr en 1 voor Kyrian) uitspelen. Buiten die zaken kan je nog wat cosmetics proberen te halen ofwel kan je nu om de week een andere raid in LFR spelen.

Als je toch M+ wil gaan lopen of heroic/mythic raids wil doen, dan denk ik dat je toch nog altijd moet grinden.
Ok top, mythic raiden heb ik al heel lang niet meer gedaan. Vanavond toch nog maar eens een keer kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FtHUqOC9XoZTLdn8oYL9bAIrVek=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v0Dcuh6jITsZHsYpfjK86VQD.png?f=fotoalbum_large

Dope mount man :D
Nieuwe mount die je in retail kan krijgen als je in classic Wotlk een DK door hun starting questline runt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 00:51:
[Afbeelding]

Nieuwe mount die je in retail kan krijgen als je in classic Wotlk een DK door hun starting questline runt.
Dope. Ook maar eens een DK aanmaken dan :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:54
De mount ziet er prachtig uit maar heb geen classic wotlk dus laat deze maar even schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helix
Carthrax schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:45:
De mount ziet er prachtig uit maar heb geen classic wotlk dus laat deze maar even schieten.
WotLK Classic is voor iedereen te spelen als je maar een subscription hebt. Hoef je niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:54
Helix schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:54:
[...]

WotLK Classic is voor iedereen te spelen als je maar een subscription hebt. Hoef je niet te kopen.
Ah nice, ik dacht dat je altijd de laatste moest aanschaffen, speel nooit classic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Helix schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:54:
[...]

Kan je direct een dk aanmaken net zoals in de retail ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helix
Traeces schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:20:
[...]

Kan je direct een dk aanmaken net zoals in de retail ?
Ja dat kan, behalve op de fresh servers zoals Thekal en Giantstalker.
Zie Wowhead voor meer info:
https://www.wowhead.com/n...first-dk-free-from-328760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Zeror schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:38:
[...]

Dope. Ook maar eens een DK aanmaken dan :9
Ja voor gratis mounts en pets van Blizzard doen we alles toch? Ikke wel *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Helix schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:35:
[...]

Is dat zo?
Nou gelukkig had ik een char gemaakt op Pyrewood Village

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Helix schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:35:
[...]

Ondertussen begonnen , als mount H**r moet ik hem hebben :P

Vind ook wel leuk begon in wotlk met wow en dk is altijd me main geweest. Nostalgisch gevoel haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:24
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 00:51:
[Afbeelding]

Thnx voor de tip
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V22akFeRx1OSyQjdSj1AvuW3Qxo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0KhJA62n9SMf7oMz5ZGNNxNJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

en nu heeft straks iedereen dezelfde mount. Waardoor de bijzonderheid ervan weer verdwenen is :P.

Ik had liever dat ze die moeite in andere zaken steken. Ik heb al een week random d/c's op Thekal en als je niet binnen no time op reconnect ramt zit je terug in de queue (7h+). Je zal maar even een minuut piesen zijn. En klagen kan ook niet, want als je een ticket inschiet krijg je te zien 'we doen er verder niks mee, maar we lezen het echt! heus!'. Gamemasters bestaan blijkbaar ook niet meer.

[ Voor 67% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-09-2022 19:00 ]

Hmmmmz :) Normaliter vrijwel altijd beta access tot op heden, maar geen subscription meer lopen dus dit keer zal het niet zo zijn. :) nou ja!

Mooi te zien dat er toch nog wel wat mensen van het spel genieten. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Helaas nog geen Beta :)
Maar ja ik ga toch nooit helemaal levelen op Beta.

Wil wel alvast spelen met de talents, nu zijn de priest talents al op de PTR alleen nog geen tank talents dus kan niet echteen m+ doen met de groep om de talents te testen.

Al zie ik wel dat ik naast de 3 bars (1 tm = + al die buttons met shift en ctrl) die ik heb een 4de moet maken met een alt modifier. Ga anders geen ruimte hebben voor onuse trinkets, racial en fortified buff, tenzijn ik creatief met macros ga doen.

Dat heb ik nu met de /cast [talent:5/1] spell naam; [talent:5/2] spell naam ect ect, dit werkt niet in DF PTR iig.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Ach jongens jullie gaan jaloers worden hahah... ik kwam kijken even hier op de site en zag jullie getype over beta invite's en dacht hmm zal maar mijn email checken ennn nou breekt mijn klomp... ik heb beta invite lol

en sinds vrijdag al 8)7

Ik kijk niet zo snel op die email adres

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gLoXk6dfSKdDAwVJCgiIK4aKSVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tPaqyyhabjFiclKRwzbIA7hW.jpg?f=fotoalbum_large

Sorry zeg ik maar voor degenen die dat wel graag wilden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2023
rahd schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:49:
Ach jongens jullie gaan jaloers worden hahah... ik kwam kijken even hier op de site en zag jullie getype over beta invite's en dacht hmm zal maar mijn email checken ennn nou breekt mijn klomp... ik heb beta invite lol

en sinds vrijdag al 8)7

Ik kijk niet zo snel op die email adres

[Afbeelding]

Sorry zeg ik maar voor degenen die dat wel graag wilden
:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Blij voor je.... :P
Pagina: 1 ... 15 ... 63 Laatste