B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Same here. Heb over de jaren wel wat verzameld maar als ik dan met ingame gold zou willen betalen zou ik dat ook elke maand minstens bijeen willen spelen. En dat is dus niet het gevalOxigeon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:17:
Mja, gisteren stond de koers voor Gold abbo op 280k. Helaas is mijn inkomen in WoW nog niet zo hoog dat ik zonder echt geld kan spelen. Probeer altijd wel om wat geld te verdienen maar 280k is wel een beetje veel van het goede haha. Dan zou ik toch echt een lekkere methode moeten vinden.
Meeste van het gold dat ik nu heb komt eigenlijk van de eerste weken van BFA, had toen twee weken vakantie (per toeval
[ Voor 11% gewijzigd door Powerblast op 06-05-2022 15:32 ]
Ik vermaak me best wel weer moet ik zeggen. Rustig de campaigns doorlopen, renown halen en ondertussen wat vanity dingen doen. Vooralsnog niets te klagen.
Tesla M3LR '21
Er zijn wel wat alternatieven maar het moet je liggen natuurlijk. New World heb ik even geprobeerd, leuk maar dat hele combat system vind ik niet leuk om dat continue zo te doen. Geef mij toch maar tag en attack. Verder loopt de wereld daar op een sneltreintempo leeg, dan is het "mmo" aspect ook weg natuurlijk.junglebeast schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:10:
Ik zie ook wel dat er hier een daar weer wat spelers terug komen. Zijn toch benieuwd naar de nieuwe patch en Season 4. Het is ook wel een gebrek aan een goed alternatief. New World en Lost Ark verliezen ook steeds meer spelers.
Lost Ark valt hier in belgie zonder extra spullen niet te spelen, maar op zich trekt het mij visueel ook niet zo aan, dus die heb ik laten passeren. Daarnaast heb je dan nog FFXIV, geprobeerd en wel leuk, maar op één of andere manier kan het mijn aandacht niet lang genoeg houden. Wow kan ik gerust een avondje spelen, FF ben ik beu na een uurtje. Ik vermoed dat eens ik door ARR doorheen zou zijn het waarschijnlijk meer m'n aandacht kan vasthouden, maar dat is nog een hele eind
Eve ook een poging gegeven, maar no offence, dat vind ik meer een click and look at things happen game
Tja en daarnaast, zou ik het ook niet goed weten eigenlijk...
Is dat in shadowlands al? Ik dacht dat dit pas ging komen in Dragonflight. Zou wel nice zijn als ze dit nu nog uitbrengen, wordt de oude content ineens ook herbruiktKreekje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:27:
[...]
Ze gaan oude (ik meen 4?) dungeons gebruiken in de mythic+ pool. De community kan/kon stemmen op hun favo dungeons.
Geen idee hoe het is aan de kant van Alliance maar bij de horde heb je toch nog spelers zat die mythics lopen.
[ Voor 15% gewijzigd door Powerblast op 07-05-2022 11:06 ]
Dit gaat in 9.2.5, in season 4 zijn. In de nieuwe expansion gaat dit ook zo zijn. De lineup zou tot nu toe de volgende zijn:Powerblast schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:05:
Is dat in shadowlands al? Ik dacht dat dit pas ging komen in Dragonflight. Zou wel nice zijn als ze dit nu nog uitbrengen, wordt de oude content ineens ook herbruikt
- Tazavesh: Streets of Wonder
- Tazavesh: So’leah’s Gambit
- Operation Mechagon: Junkyard
- Operation Mechagon: Workshop
- Return to Karazhan: Lower
- Return to Karazhan: Upper
- Grimrail Depot
- Iron Docks
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
In season 4 idd. Maar dat duurt nog wel even. 9.2.5 komt eerder: https://www.wowhead.com/n...-and-season-4-wont-326993Kreekje schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 12:55:
[...]
Dit gaat in 9.2.5, in season 4 zijn. In de nieuwe expansion gaat dit ook zo zijn. De lineup zou tot nu toe de volgende zijn:
- Grimrail Depot
- Iron Docks
Vind wel jammer dat ze ervoor gekozen hebben om Tazavesh in season 4 op te nemen. Heb die nu wel weer gezien in season 3. Halls of Atonement en Spires of Ascension zijn beter imo. Of Mists en Sanguine Depths.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Smaken verschillen iddtemp00 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 14:34:
Smaken verschillen, ik vind juist beide Tazavesh dungeons de leukste M+ dungeons
Jij hebt alles al getimed op +28Zercules schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:30:
Season 4 ga ik unsubben denk ik. Mount is toch maar een matige reskin van de s2 mount. Heb alles al een keer op +1 of +2 met 28 gedaan en geloof het verder wel. Nog 2 dagen tot mn sub finito is.
Of bedoel je iets anders?
Niet dat ik je wil overhalen om je sub te behouden maar ze hebben de matige recolour veranderd naar een betere recolourZercules schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:30:
Season 4 ga ik unsubben denk ik. Mount is toch maar een matige reskin van de s2 mount. Heb alles al een keer op +1 of +2 met 28 gedaan en geloof het verder wel. Nog 2 dagen tot mn sub finito is.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Wat een matige selectie aan dungeons tbh, alle 'mega dungeons' van de laatste 3 expansions met 1 leuke WoD dungeon en 1 vrij matige WoD dungeon.Kreekje schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 12:55:
[...]
Dit gaat in 9.2.5, in season 4 zijn. In de nieuwe expansion gaat dit ook zo zijn. De lineup zou tot nu toe de volgende zijn:
- Grimrail Depot
- Iron Docks
Dat had met de dungeonpool die ze hebben toch een stuk beter moeten kunnen.
Zo doe ik het ook. Ik wil de content in game doen die ik leuk vind. Ik wil niet het gevoel krijgen dat ik bepaalde dingen moet doen omdat ik anders niet genoeg gold binnen krijg. Dus als ik echt wat groots moet kopen op de AH (denk aan legendaries bv) om de game te spelen zoals ik hem wil spelen, dan koop ik ook gewoon een token om die te verkopen voor gold. En ik betaal ook gewoon in euro’s voor m’n abonnement. Al komt het er in de praktijk op neer dat ik misschien 1x in de 3/4 maanden zo’n token haal. Het doen van mythics en dailies levert vaak genoeg op voor de meeste dingen in game, dus dat scheelt.London schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:25:
Ik weet ook niet hoe mensen nu zoveel gold bij elkaar weten te krijgen. Voor mij is het heel simpel, als ik gold nodig heb koop ik zo'n token die ik dan verkoop. Want ik verdien dat bedrag in euro's vele malen sneller dan als ik die gold zelf zou moeten farmen en daar haal ik ook geen plezier uit. Misschien heel lui, maar goed![]()
Ik vermaak me best wel weer moet ik zeggen. Rustig de campaigns doorlopen, renown halen en ondertussen wat vanity dingen doen. Vooralsnog niets te klagen.
Vermaak me ook nog prima met het spel. Paar dagen terug de season 3 mythic+ mount unlocked. Keystones blijf ik het leukst vinden en dan gewoon afwisselen met classes. Al ga ik rond season 4 wel tijdelijk stoppen denk ik. Nieuwe kleur trekt me niet (ik weet dat die gewijzigd is - ik vond blauw eigenlijk mooier dan dit paarse) en de dungeons ook niet. Plus; Guild Wars 2 expansion is al even uit en die wil ik graag proberen.
Nu verder pushen naar alles op +20 zodat ik de portals naar de dungeons heb.
Dat is dus ook mijn idee, snap niet zo goed waarom die mega dungeons erin moeten. Doe dan Freehold en Waycrest Manor van BFA ofzo.Dennism schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:32:
[...]
Wat een matige selectie aan dungeons tbh, alle 'mega dungeons' van de laatste 3 expansions met 1 leuke WoD dungeon en 1 vrij matige WoD dungeon.
Dat had met de dungeonpool die ze hebben toch een stuk beter moeten kunnen.
Kijk, de valor cap, daar zit ik stiekem ook op te wachten. Vooral omdat mijn laatste 3/4 vaults echt troep warenKreekje schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 08:45:
Valor cap weg, Creation catalyst cooldown naar 4 dagen ipv 7. Wat een heerlijke reset is het vandaag
Nu verder pushen naar alles op +20 zodat ik de portals naar de dungeons heb.
Maar mooi om te horen
En de 20's voor de dungeon teleport, super handig. Wat ik wel merk, hoe hoger m'n rio, des te minder mensen mij willen hebben. Heb je een main met 3100 rio en je zit op een Alt, wordt bijna geen rekening mee gehouden. Mensen denken helaas alleen maar als je een bepaalde rio hebt dat je goed bent.
Had laatst een 2.9k boomie, die deed nog minder dan de helft DPS dan mij (denk dat ik op 20k zat overall, hij op 9.x k DPS). Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar ik was echt verbaasd hoe sommigen dan alsnog zulke relatief hoge rio kunnen halen.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ja, langs de éne kant snap ik wel waarom je niet mee mag. Dat je op je main 3k rio hebt wilt wel zeggen dat je het daar allemaal op kan, maar als je naar je alt gaat wilt het niet zeggen dat hoge nummers pompt. Het enige wat dat bewijst is dat je de dungeons kent en de nodige interrupt/skips/... kent.Diigii schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:29:
[...]
Kijk, de valor cap, daar zit ik stiekem ook op te wachten. Vooral omdat mijn laatste 3/4 vaults echt troep warenVooral omdat de valor cap niet zo hoog is elke week ben ik vaak toch geneigd om even te wachten op de vault en hopen dat je een item eruit krijgt.
Maar mooi om te horen
En de 20's voor de dungeon teleport, super handig. Wat ik wel merk, hoe hoger m'n rio, des te minder mensen mij willen hebben. Heb je een main met 3100 rio en je zit op een Alt, wordt bijna geen rekening mee gehouden. Mensen denken helaas alleen maar als je een bepaalde rio hebt dat je goed bent.
Had laatst een 2.9k boomie, die deed nog minder dan de helft DPS dan mij (denk dat ik op 20k zat overall, hij op 9.x k DPS). Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar ik was echt verbaasd hoe sommigen dan alsnog zulke relatief hoge rio kunnen halen.
En ik had ook hetzelfde voor met die gear. Een paar items dat BiS zijn maar dat 3/12 upgrade level heeft kost nog teveel valor om het te upgraden. Altijd hopen op de vault maar elke woensdag is het een teleurstelling. Gelukkig nog de 6 tokens gepakt om een socket te fixen op een BiS item, helaas moet ik dit nog wel naar 12/12 upgraden maar zonder die valor cap zal dit wel snel gebeuren.
Valor Cap eindelijk weg, dat had eigenlijk al veel eerder gekund (nadat Jailer World first gedaan was imo)
Wat betreft M+, zijn een heleboel spelers die ook wel eens boosts kopen via een minder legale weg, en dan krijg je dus dat soort dingen, daarnaast is er ook nog zoiets als FOTM (speel zelf Destro warlock sinds voor zover ik het me kan herinneren) Waar je vorig seizoen nauwelijks werd uitgenodigd want warlock, vliegen de makkelijke invites nu om je oren omdat je fotm spec bent en gewoon smerig veel dps eruit kan gooien vanwege je 4 set. Zit zelf nu op 2650, ik zie wel naar hoe hoog ik het wil tillen, ik ben een engineer dus die teleports heb ik eigenlijk niet of nauwelijks nodig als ik heel eerlijk ben.
Tesla M3LR '21
there's no tweak without the tweaker
Je kan ze ook solo doenvirtualJac schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:00:
Heb mn zinnen gezet om eens wat mounts te gaan farmen. Zag dat je ook met de BFA island expeditions aardig wat mounts kan krijgen. Dus mocht iemand zin hebben keer deze in te duiken.
Ik speel alleen nog maar om mounts etc te farmen
Tesla M3LR '21
Mij is wel opgevallen dat de complete AH op de schop is gegaan. Ik kan nergens meer een Buy OUt invullen als ik iets erop wil zetten. Dus of standaard alles op Buy Out staat weet ik niet. Heb gisteren eens met smithing lopen kloten en heb wat ores gekocht en deze omgesmolten naar bars. Dit zou een verdubbeling van gold moeten zijn. Maar dan moet ik ze uiteraard wel eerst verkopen haha.
Vanavond maar weer eens Azeroth induiken om weer vanalles uit te vogelen. Ga denk ik dan wel vanavond 50 worden. Dus zal niet lang duren voordat ik naar Shadowlands moet gaan om nog wat hogerop te komen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb ook wel schik om deze beetje te farmen, alleen zit ik nog niet op een kwart van jouw aantal. Ik ben gestopt in Wotlk en sindsdien alleen de new factions vrijgespeeld en m'n covenant mounts verzameld.London schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:56:
[...]
Je kan ze ook solo doenStaat als het goed is een NPC bij die mission table om een solo expedition te starten.
Ik speel alleen nog maar om mounts etc te farmenRaids of mythics kunnen mij (in ieder geval deze expansion) gestolen worden. Heb nu 368 mounts maar echt nog een hele waslijst aan mounts te behalen. Dus ik wil nog wat chars naar 60 schoppen zodat bepaalde dungeons farmen makkelijker/sneller gaat. Kom de maanden tot de nieuwe expansion wel door op die manier
Lijkt me wel leuk om met paar man beetje oude raids te doen enzo voor de mounts. Wist niet dat de island expeditions ook alleen konden. Dacht dat je altijd 3 man nodig had.
Verder ben ik allerlei alts aan het levelen in oude expansions en heb het eigenlijk prima naar mn zin.
there's no tweak without the tweaker
Met de site simplearmory kan je makkelijk checken welke mounts je nog mist en in welke expansion. Gebruik ik ook om te kijken in hoe verre ik een expansion 'uit gespeeld' heb ;virtualJac schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 14:52:
[...]
Ik heb ook wel schik om deze beetje te farmen, alleen zit ik nog niet op een kwart van jouw aantal. Ik ben gestopt in Wotlk en sindsdien alleen de new factions vrijgespeeld en m'n covenant mounts verzameld.
Lijkt me wel leuk om met paar man beetje oude raids te doen enzo voor de mounts. Wist niet dat de island expeditions ook alleen konden. Dacht dat je altijd 3 man nodig had.
Verder ben ik allerlei alts aan het levelen in oude expansions en heb het eigenlijk prima naar mn zin.
Top site inderdaadKreekje schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:37:
[...]
Met de site simplearmory kan je makkelijk checken welke mounts je nog mist en in welke expansion. Gebruik ik ook om te kijken in hoe verre ik een expansion 'uit gespeeld' heb ;
Hier net geluk
:strip_exif()/f/image/O3VtlFFsyazF81dCf9ksc2Y5.jpg?f=fotoalbum_large)
Tesla M3LR '21
timelost proto drake soms al? Die heeft z'n naam zeker niet gestolenvirtualJac schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 14:52:
[...]
Ik heb ook wel schik om deze beetje te farmen, alleen zit ik nog niet op een kwart van jouw aantal. Ik ben gestopt in Wotlk en sindsdien alleen de new factions vrijgespeeld en m'n covenant mounts verzameld.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gaat dit niet automatisch zijn bij de volgende expansion? Dat houd me tegen om die grind aan te gaan_Peter2_ schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:26:
Deze week eindelijk flying unlocked in BfA. Dat voelde toch wel aan als een behoorlijke grind. Maar het geeft wel een behoorlijke QoL update.
Waarschijnlijk wel ja, maar ook voor een paar Covenant quests moet je in BfA zijn...Kreekje schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Gaat dit niet automatisch zijn bij de volgende expansion? Dat houd me tegen om die grind aan te gaan
(en ik ben een behoorlijke altoholic....)
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Als de koek op is kun je het beter even links laten liggen. Zo heb ik het ook gedaan de laatste expansion. Eigenlijk ben ik sinds Pandaria al echt casual aan het spelen. Heb ook gewoon de tijd en de zin niet meer om volle bak met alles te competen.RustStorm schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:39:
Nog drie weken en dan zit mijn subscription er op. Geen idee of ik de nieuwe expansion ga kopen, maar ik verwacht niet meer terug te keren naar huidige expansion. Ik haal er niks meer uit op het moment; ben nog niet eens naar het nieuwe gedeelte gegaan (zereth mortis ofzo?) -- het zit er niet meer in voor me.
Heb toevallig vorig weekend de 400 mounts binnen gehaald dus dat is weer een doel die ik kan afvinken. Voor de rest heb ik m'n nieuwe liefde gevonden in Enhancement dus daar vaak ik me meer dan prima mee. Gister Zereth Mortis questlijn doorlopen voor de legendary belt. Ondertussen hier en daar wat dailies doen, vanity runs doen en wat pets collecten.
Geen idee ook of ik de gap tot Dragonflight weet te overbruggen maar vooralsnog niets te klagen hier.
Tesla M3LR '21
Verder ben ik ook aan het denken dat het misschien interessant is om (oude) recipes te halen voor zoveel mogelijk professions. Dit omdat er in Dragonflight die job postings gaan zijn. Soort van AH waar mensen vragen aan crafters om BoP items te craften voor hun. Dan nog in combinatie met het feit dat je binnenkort common items kunt moggen... Denk dat er potentieel veel te verdienen valt met professions volgende expansion.
Op dit moment zit onze guild op Stormscale (al erg lang), maar we zagen de Nederlandse spelerbase langzaam inkakken. We hebben daarom voor de liefhebbers een community opgebouwd om ook te chatten met guildies vanuit Alliance chars (guild op Silvermoon). Daarnaast zijn we een samenwerking aangegaan met een horde guild op Runetotem (gezamenlijk discord om te signen voor events etc.), dat werkt ook prima zo! Waarbij we soms mensen te kort hadden voor een raid, zitten we nu al zo min. rond de 20 signs per raid (NL only dan).Alwayshappyz schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:58:
Op welke server (en welke faction) zitten jullie allemaal eigenlijk? Wij zaten altijd op Bloodhoof (alliance), maar na wat drama in de guild en de introductie van cross faction/cross server hebben we onze drie mains verhuist naar Twisting Nether (horde) om een keer horde te proberen. Kennen naast drie anderen die met ons mee zijn verhuist niemand op de server, en ik dacht dat er wel wat Tweakers op Twisting zaten, dus ik dacht; ik check even
Het is soms meten en passen, maar we komen er wel
Sinds een week/2 weken nu een Feral Druid aangemaakt, eens kijken hoever we het daarmee kunnen schoppen. Veel overeenkomsten met een Windwalker Monk, alleen niet qua damage. Maar we zijn er nog niet, dus ben benieuwd!
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Als je vragen hebt over Feral, rotatie, CD's etc., stel ze maar!
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
k geef het 4 maanden ;pRustStorm schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:04:
Nog 6 dagen te gaan en dan is het speelavontuur voorbij voor mij!Kijken hoe lang ik er bij weg kan blijven...
Hahaha, dat zou zo maar eens kunnen man!
Ik ga het overigens casuel spelen en niet raiden etc. Eventueel soms een instance als ik er zin in heb
Wil vooral de verhaal lijn weer oppakken en me achievements / mounts weer aanvullen ( ben nog al een achievement / mount whore
Ik ben om precies dezelfde reden weer begonnen meer dan een maand geleden en vermaak me opzich prima. Speel niet super veel maar ben rustig alle classes naar max level aan het schoppen. Onderwijl doe ik ook de nodig vanity runs om transmogs/mounts/pets te scoren.Traeces schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:02:
Twijfel weer om WoW op te pakken, niet meer gespeeld sinds begin Shadowlands. Valt er momenteel nog wat te beleven in Wow of begint het dood te bloeden ?
Ik ga het overigens casuel spelen en niet raiden etc. Eventueel soms een instance als ik er zin in heb![]()
Wil vooral de verhaal lijn weer oppakken en me achievements / mounts weer aanvullen ( ben nog al een achievement / mount whore)
Hele uitdagende content doe ik niet, Mythic wil ik misschien weer gaan doen een komend seizoen maar voor nu vermaak ik me prima met wat LFR op z'n tijd om iig zo rond de 240 item level te halen. Daarmee kun je uiteraard sowieso de meeste content uit de vorige expansions wel doen
Volgens mij spelen er nog genoeg mensen om content mee te doen. Ik zie in iig op Defias Brotherhood nog genoeg mensen in Oribos rondlopen. De meeste Tweakers zijn wel gestopt volgens mij, want er is naar mijn weten ook geen GoT guild meer. Dus ik loop maar een beetje guildloos rond nu
Tesla M3LR '21
Speelde vooral fifa maar dat is aan ze einde en de community begin ik steeds slechter te trekkenLondon schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:24:
[...]
Ik ben om precies dezelfde reden weer begonnen meer dan een maand geleden en vermaak me opzich prima. Speel niet super veel maar ben rustig alle classes naar max level aan het schoppen. Onderwijl doe ik ook de nodig vanity runs om transmogs/mounts/pets te scoren.
Hele uitdagende content doe ik niet, Mythic wil ik misschien weer gaan doen een komend seizoen maar voor nu vermaak ik me prima met wat LFR op z'n tijd om iig zo rond de 240 item level te halen. Daarmee kun je uiteraard sowieso de meeste content uit de vorige expansions wel doenEn aangezien ik amper BFA heb gedaan heb ik ook daar nog flink wat te doen.
Volgens mij spelen er nog genoeg mensen om content mee te doen. Ik zie in iig op Defias Brotherhood nog genoeg mensen in Oribos rondlopen. De meeste Tweakers zijn wel gestopt volgens mij, want er is naar mijn weten ook geen GoT guild meer. Dus ik loop maar een beetje guildloos rond nu
Volgens mij zit ik zelf op silvermoon en dat was toch wel een drukke server vroeger.
Haha Ben beetje zelfde als jouw beetje klooien en spullen farmen vind ik altijd leuk.
Zoek wel even een leuke social Guild om eventueel iets mee te doen.
Bij deze! https://discord.gg/5mTX4jW7Kreekje schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:00:
Diigii sprak hier over een NL/BE community. Misschien dat je die link even moet delen? Sinds het cross-faction is kan het wel handig zijn. Ik wil af en toe ook wel eens wat mythics lopen met wat tweakers
Nu al crossfaction ? Dan heb ik serieus even wat gemistKreekje schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:00:
Diigii sprak hier over een NL/BE community. Misschien dat je die link even moet delen? Sinds het cross-faction is kan het wel handig zijn. Ik wil af en toe ook wel eens wat mythics lopen met wat tweakers
Je kan nu dus gewoon b.v. op Silvermoon spelen als horde en in de zelfde guild komen als jouw alliance char ?
Guilds is nog niet cross faction
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
nee helaas werken guilds niet zo (ook in de toekomst niet geplanned (goed punt idd zeg nooit nooit) je kan alleen samen dungeons/raids runnenTraeces schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:16:
[...]
Nu al crossfaction ? Dan heb ik serieus even wat gemistDacht dat dit pas kwam met de nieuwe expansion
![]()
Je kan nu dus gewoon b.v. op Silvermoon spelen als horde en in de zelfde guild komen als jouw alliance char ?
[ Voor 4% gewijzigd door Wognummer op 14-06-2022 14:24 ]
Zeg nooit nooit.Wognummer schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:39:
[...]
nee helaas werken guilds niet zo (ook in de toekomst niet) je kan alleen samen dungeons/raids runnen
Cross-Faction zou uberhaupt "nooit" komen.
remake van Vanilla zou er ook nooit komen...
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Ik speel meestal met m'n vrouw samen (twee persoonsguildTraeces schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:02:
Twijfel weer om WoW op te pakken, niet meer gespeeld sinds begin Shadowlands. Valt er momenteel nog wat te beleven in Wow of begint het dood te bloeden ?
Ik ga het overigens casuel spelen en niet raiden etc. Eventueel soms een instance als ik er zin in heb![]()
Wil vooral de verhaal lijn weer oppakken en me achievements / mounts weer aanvullen ( ben nog al een achievement / mount whore)
Wat mounts of achievements proberen te halen, of gewoon wat quests doen.
Ik heb vorig seizoen KSM gehaald, maar dat is de enige 'commitment' die ik heb gehad sinds jaren. Dus af en toe wat mythic of timewalking dungeons voor weekly, maar dat is het wel zo'n beetje.
@temp00 Ja, de class speelt zeker super super fijn. Het voelt een beetje als Windwalker, maar je bent super mobile, je hebt combat ress (erg handig voor M+). En dat is mijn vrees ook een beetje, het maakt mij niet uit of een class wat minder performed, maar het moet ook niet een te groot verschil zijn. Ik zie wel dat er genoeg Feral Druids zijn die 20k overal kunnen halen. Of ik ga het wel spelen en hopen dat we met de nieuwe patch wat goede buffs krijgen, dat zou wel lekker zijn
/f/image/SrZDIAUXCXTWYYoVg4siSzg4.png?f=fotoalbum_large)
Dus als er mensen zijn die ik moet uitnodigen, stuur maar een DM met je bnet.
Ben ook wel redelijk uitgekeken op me DK
https://gear.blizzard.com...ic-edition-collectors-set

Inhoud:
- World of Warcraft Dragonflight Epic Edition Game Key
- The Art of Dragonflight - Hardback Art Book
- Alexstrasza Mouse Pad
- Dragonflight Five-Pin Collector's Set
- Epic Edition In-Game Content
- A Dragonflight-Level Character Boost
- Wings of Awakening
- Tangled Dreamweaver Mount
- Murkastrasza Pet & Drakks Pet
- Diadem of the Spell-Keeper
- Timewalker’s Hearthstone Effect
- 30 Days of Game Time
Prijs: $129.99
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Niet een heel goed gevoel over als ik eerlijk ben..
Tesla M3LR '21
Ga wel voor de Herioc edition , vind die meerprijs naar de Epic het totaal niet waard wat je er bij krijgtRyan_ schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 06:57:
Dragonflight dit jaar nog?![]()
[Afbeelding]
https://eu.shop.battle.ne...-of-warcraft-dragonflight
Vroeger kocht ik altijd de collectors edition maar dat verdwijnt al in me troep hok en gebeurd niks meer mee
Complete Collection heb ik er niet bij staan
Edit:
Het is blijkbaar een keuze
https://eu.shop.battle.ne...y/world-of-warcraft#games
[ Voor 32% gewijzigd door Kieft91 op 22-06-2022 10:29 ]
Vanuit de mail van Blizzard kom ik op deze uit. Kennelijk hebben ze een "complete edition" die duurder is en daar betaal je weer voor Shadowlands erbij. Als je de link van de anderen klikt kom je wel op de goedkopere versies uit voor alleen Dragonflight.Comilion schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:23:
Weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik zie geen “normale” editie, en ook wijken mijn prijzen een beetje af van de eerder gedeelde prijzen… [Afbeelding]
Trouwens iemand idee van verkoop van fysieke Collectors Edition via NLse retailers? 15 eur verzendskosten vanuit blizzard shop is wel erg veel.
Ik schrok al van de prijzen haha. Dat met die mail is wel scummy, de telefoon UI is al niet super, had die normale editie anders denk ik niet snel gevonden. Thanks beide!Soulizer schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:00:
[...]
Vanuit de mail van Blizzard kom ik op deze uit. Kennelijk hebben ze een "complete edition" die duurder is en daar betaal je weer voor Shadowlands erbij. Als je de link van de anderen klikt kom je wel op de goedkopere versies uit voor alleen Dragonflight.
Trouwens iemand idee van verkoop van fysieke Collectors Edition via NLse retailers? 15 eur verzendskosten vanuit blizzard shop is wel erg veel.
Ik zie net dat jouw editie ook Shadowlands bevat, nog eens extra 30 dagen gametime (bovenop de 30 van Dragonflight) en een level 50 boost (bovenop de lvl 60 boost). Blijft nog altijd duur, daar niet van.Comilion schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:23:
Weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik zie geen “normale” editie, en ook wijken mijn prijzen een beetje af van de eerder gedeelde prijzen… [Afbeelding]
Ik zag ook dat Shadowlands required is voor Dragonflight te spelen, lijkt me straf, niet?
/f/image/8e4NZnszCInTMLNGhRvdZ41Z.png?f=fotoalbum_large)
World of Warcraft Complete Edition: Deze is duurder, maar dan heb je ook Shadowlands en alle voorgaande expansions erbij inzitten. Dit is dus de "ultimate edition" van dit moment. Wil je nu al spelen, dan is dit wellicht de beste editie om te kopen (moet je de game wel 100% gaan leuk vinden natuurlijk). Het blijft wel een hele investering om als beginner alles te gaan kopen met zo'n dikke editie.
World of Warcraft Dragonflight: Hierin zit dus de laatste expansion en zoals eerder benoemd heb je wel Shadowlands nodig om te kunnen spelen. Dus als nieuwe speler lijkt het erop dat je deze niet kan kopen zonder over Shadowlands te beschikken.
Heb zelf twee fysieke collector's editions besteld (en inderdaad de verzendkosten zijn een beetje jammer), maar goed, het is ook niet zo schrikbarend. Hopelijk krijgen we ruim van te voren de keys om deze te activeren.
Persoonlijk ben ik wel blij met de keuze! Ik vermoed dat een nieuw seizoen dat erg lang zou duren niet ging werken (geruchten waren dat Dragonflight pas volgendjaar ergens kwam). Mensen zijn er wel een beetje klaar mee. Een nieuw seizoen met dezelfde mount met een iets andere skin, had wel wat uniekers willen hebben dit keer. De rotating raids met affixes lijkt mij dan wel leuk om te proberen. Daarnaast kijk ik met genot uit naar de aanpak van professions en talents in Dragonflight, en wat er allemaal gaat komen
Verder ben ik nog benieuwd wanneer dan WOTLK classic gaat uitkomen. Heb wel zin om daar een kijkje op te nemen. Want ze willen als ik het goed heb 3 maanden voor de release fresh start servers introduceren. Dan mogen ze dit gauw gaan doen om geen overlap te krijgen met Dragonflight
Volgens mij gaat er over 2-3 weken die buff van 50% extra EXP komen. De buff zou ook in de prepatch beschikbaar zijn en zou rond de 6-8 weken duren. Dus over 2-3 weken komt de buff, en daarna 2-3 komt de pre-patch en daarna 2-3 weken zou de WoTLK er zijn (volgens mijDiigii schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 13:11:
...
Verder ben ik nog benieuwd wanneer dan WOTLK classic gaat uitkomen. Heb wel zin om daar een kijkje op te nemen. Want ze willen als ik het goed heb 3 maanden voor de release fresh start servers introduceren. Dan mogen ze dit gauw gaan doen om geen overlap te krijgen met Dragonflight
https://eu.gear.blizzard....ic-edition-collectors-set
Dank voor bet navragen. Dan zal BOL ook pech hebbenTessa vd Heide schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:07:
Ik heb bericht gekregen van GameMania Nederland dat ze geen CE aanbieden, maar dat het alleen beschikbaar gaat komen in de EU Blizzard Store, waar je dus minimaal €15 aan verzendkosten moet betalen. Ik snap niet waarom Blizzard dit zo doet...
Ik vermoed dat Blizzad alleen denkt vanuit de $$ ogen met enkel fysieke versies via de eigen webshop te verkopen..Tessa vd Heide schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:07:
Ik heb bericht gekregen van GameMania Nederland dat ze geen CE aanbieden, maar dat het alleen beschikbaar gaat komen in de EU Blizzard Store, waar je dus minimaal €15 aan verzendkosten moet betalen. Ik snap niet waarom Blizzard dit zo doet...
wel zonde voor m'n collectie
Game mania België net het zelfsteTessa vd Heide schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:07:
Inderdaad bullshit want nu kost 145,49€ met verzendkosten erbij… wat wel erover is als je de doos in zijn verpakking wilt laten zitten en de epic version online kopen voor alle ingame items

Meeste pakketten binnen Nederland kosten al ruim 6 euro.
Anyway, ik heb de digitale versie inmiddels al aangeschaft en kijk er naar uit om te gaan spelen!
En dat is precies wat ze willen...Soulizer schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:35:
Met pijn in me hart alsnog de CE besteld. Ik wil uiteindelijk wel de collectie met CE's compleet houden. Toch wel jammer dat ze niet meer via NLse retailers aanbieden.
Ik wil de set ook compleet houden, alhoewel ik TBC CE mis. Maar ik ga niet zo veel geld betalen voor zoiets.
Eens ff nagevraagd bij een maatje die bij Gamemania werkt.Tessa vd Heide schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:07:
Zou balen zijn als het alleen via de Blizzstore gaat.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Oef wat is het toch pijnlijk om die Nederlandse item namen te lezen.Ricmaniac schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:44:
LOL eerste keer dat WoW twitch prime rewards doet volgens mij
[Afbeelding]
Die middelste helm heb ik zelfs 10€ voor betaald heel wat jaren geleden![]()
Toen was ik nog veel te naief

Zo blij dat ik die krengen toen niet heb gekochtRicmaniac schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:44:
LOL eerste keer dat WoW twitch prime rewards doet volgens mij
[Afbeelding]
Die middelste helm heb ik zelfs 10€ voor betaald heel wat jaren geleden![]()
Toen was ik nog veel te naief
Heb hem maar geclaimd voor de collectie ook al vind ik hem spuuglelijk
ILvl 240 is redelijk goed te halen met de laatste update.London schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:24:
[...]
Ik ben om precies dezelfde reden weer begonnen meer dan een maand geleden en vermaak me opzich prima. Speel niet super veel maar ben rustig alle classes naar max level aan het schoppen. Onderwijl doe ik ook de nodig vanity runs om transmogs/mounts/pets te scoren.
Hele uitdagende content doe ik niet, Mythic wil ik misschien weer gaan doen een komend seizoen maar voor nu vermaak ik me prima met wat LFR op z'n tijd om iig zo rond de 240 item level te halen. Daarmee kun je uiteraard sowieso de meeste content uit de vorige expansions wel doenEn aangezien ik amper BFA heb gedaan heb ik ook daar nog flink wat te doen.
Je kunt nu ook een Wapen voor Cypher Equipment halen en deze items schalen naarmate je meer Propoc abilites hebt unlocked tot iLvl 252. Grootste grind is daarbij je cyphers of the first ones.
Handig is wel om dan als eerste Altonian Understanding te halen en vervolgens de quest line from Jiro to Hero te doen. Je kunt daarna voor 150 cyphers een account bound item kopen dat voor je character het aantal cyphers dat je krijgt verhoogd met 50%.
Deze quest line zorgt er ook voor dat je een drop kunt krijgen die een unlock voor je char geeft om ook cypher weapons te krijgen uit WQ's and dailies in ZM.
Blijft wel een kwestie van geluk/geduld tot je de juiste rewards ziet, en je krijgt ook niet altijd een stukje Cypher Equipment als reward voor een WQ of daily,
Toch maar eens ervoor gezeten en moet zeggen dat de zone waarin de "testers" zich nu mogen bevinden erg goed uitziet! Evoker ziet er ook onwijs tof uit en kan niet wachten om de class eens te proberen!
Hoe denken jullie erover? En heeft wellicht 1 van jullie al toegang tot de alpha test?
De zone ziet er goed uit. De class ook. Heb alleen DPS gezien though healer nog niet echt opgelet maar zie mijzelf best die class als healer eens proberenHiroj schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:06:
Hoe denken jullie erover? En heeft wellicht 1 van jullie al toegang tot de alpha test?
Maar het ras vind ik echt oprecht afschuwelijk. De humanoid form is oke-ish maar ik had ze liever als meer human gezien zoals Wrathion.
In dragonform vind ik het ook gewoon niet mooi genoeg. Armor vind ik niet bijzonder er uit zien maar past natuurlijk wel op zo'n draakje. Ben ook benieuwd hoe het zit met oudere transmogs enzo. Het meeste zal je wel niet aan kunnen doen.
Ik snap de lore er achter en de gedacht voor Evoker maar ik zou toch heel graag gewoon een ras X evoker zijn en niet gebonden zitten aan Dracthyr.
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 15-07-2022 11:39 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Ryan_ op 15-07-2022 14:07 ]
Van wat ik zag en begreep zijn evokers nu enkel selecteerbaar bij night en blood elves.Ricmaniac schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:39:
…
In dragonform vind ik het ook gewoon niet mooi genoeg. Armor vind ik niet bijzonder er uit zien maar past natuurlijk wel op zo'n draakje. Ben ook benieuwd hoe het zit met oudere transmogs enzo. Het meeste zal je wel niet aan kunnen doen.
…
Qua armor blijven de draken altijd hetzelfde uitzien, maar krijgt je humanoid form natuurlijk wel de optie om gear te tonen. Dus ik vermoed dat oude transmorgs “gewoon” selecteerbaar zijn.
Nee evokers kunnen alleen door Dracthyr die nieuwe rassen gespeeld worden.Hiroj schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 18:55:
[...]
Van wat ik zag en begreep zijn evokers nu enkel selecteerbaar bij night en blood elves.
Qua armor blijven de draken altijd hetzelfde uitzien, maar krijgt je humanoid form natuurlijk wel de optie om gear te tonen. Dus ik vermoed dat oude transmorgs “gewoon” selecteerbaar zijn.
Zij zullen de enige blijven anders klopt de lore niet meer ;p
True; denk dat het echt early alpha dingetje was haha!Ricmaniac schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 00:05:
[...]
Nee evokers kunnen alleen door Dracthyr die nieuwe rassen gespeeld worden.
Zij zullen de enige blijven anders klopt de lore niet meer ;p
Onderhand zie je steeds meer updates verschijnen op kanalen mbt content en items. Erg leuk om te zien.
Zeker weten! Denk de guild waar ik in zit nog zeker 1 van de grotere Nederlandssprekende guild/community is. We hebben een guild om Stormscale (Horde), Runetotem (Horde) en Silvermoon (Alliance). Deze guilds vallen allemaal onder dezelfde community. Je kan de community op Discord joinen, maar ook eventueel via in-game. Het is dan een soort van guild chat, alleen voor de hele community.Spacejockey schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:43:
Zijn er nog Nederlandse guilds ergens?
Uiteraard maakt het met de community niet uit op welke realm je zit. Of je nu horde bent of alliance, je kan gewoon mee met raids, M+ etc.
Vanaf 2 augustus gaan we weer beginnen met alle raids op Normal te clearen voor de mount! Daarnaast gaan we de komende weken wat social activiteiten doen (reclears, mount runs etc.). Iedereen is zo'n beetje klaar voor 2 augustus.
Ook gaan heel veel mensen wat extra chars levelen ter voorbereiding op Dragonflight. Vandaag is het volgende begonnen:
- Winds of Wisdom 50% experience buff is now available until Shadowlands Season 4 begins (je krijgt 50% extra XP totdat seizoen 4 is begonnen).
Grappig die naam te lezen! ik ben origineel 17 jaar geleden ofzo begonnen op Runetotem
God de nostalgie die ineens weer boven komt haha
Na Ulduar viel de guild uit elkaar en ging iedereen een beetje zijn eigen weg en ben ik zelf ook weggegaan.
Genoeg plezier gehad in de guilds die ik daarna gevonden had over de servers heen maar nooit die hechte community als toen meer gehad.
Staat natuurlijk allemaal compleet los van huidige nederlandse communities en waar het over ging
Maar ik zag die server naam en kreeg een nostalgie explosie in mijn hoofd haha

Haha, ja dat was toch wel een dingetje vroeger, kapotte microfoon incident om anders te klinkenRicmaniac schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 14:12:
[...]
Grappig die naam te lezen! ik ben origineel 17 jaar geleden ofzo begonnen op RunetotemToen Alliance though en was de meerderheid daar ook Alliance. Zat 3 jaar lang in Arathi Five O en dat was 1 van de topguilds op die server. Stiekem als jochie van 14 met een stem wat als 10 jarige in een 18+ guild doen alsof mijn microfoon kapot was hahaha.
God de nostalgie die ineens weer boven komt haha
Na Ulduar viel de guild uit elkaar en ging iedereen een beetje zijn eigen weg en ben ik zelf ook weggegaan.
Genoeg plezier gehad in de guilds die ik daarna gevonden had over de servers heen maar nooit die hechte community als toen meer gehad.
Staat natuurlijk allemaal compleet los van huidige nederlandse communities en waar het over ging![]()
Maar ik zag die server naam en kreeg een nostalgie explosie in mijn hoofd haha

Maar gaaf om te lezen! Jammer dan dat je nooit meer zo'n community bent tegengekomen. Voor mij maakt een commnity toch wel de game. Voor mij is dat juist eind BfA begonnen en sindsdien toch onderdeel van een super gave community. Nu ik de laatste tijd met New World bezig ben probeer ik hetzelfde te doen. Meer interacties met andere mensen, dat maakt het toch wel super gaaf
Ik speel de game niet zo lang als jou, maar ik snap dat mensen op een gegeven moment wat anders gaan doen, vooral na zo'n lange tijd. Wel jammer natuurlijk. Helaas hebben ook steeds meer mensen zoiets van, never coming back to WoW.
https://worldofwarcraft.c...wisdom-50-experience-buffIf you’re just returning after a hiatus from World of Warcraft, leveling another character (or two), or preparing to get a head start on Shadowlands Season 4 then this is the perfect time to jump into the game. Beginning this week with each region’s local weekly reset, World of Warcraft* players level 10-59 will gain an experience buff called “Winds of Wisdom,” which will increase experience gains by 50%!
Don’t delay. The winds will shift once more with the start of Shadowlands Season 4, and the experience buff will no longer be available.
* Experience buff not available in World of Warcraft® Classic titles.
Vind 2 augustus wel kort though. volgende week toevallig 3 daagjes vrij. mooi moment om de resterende paar characters naar 60 te doen misschienRyan_ schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 17:09:
50% Experience Buff t/m 2 augustusOverigens ook de allerlaatste keer.
[...]
https://worldofwarcraft.c...wisdom-50-experience-buff
Helemaal mee eens. Ben het grootste gedeelte van die periode op vakantieRicmaniac schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 19:44:
[...]
Vind 2 augustus wel kort though. volgende week toevallig 3 daagjes vrij. mooi moment om de resterende paar characters naar 60 te doen misschien

Klinkt goed, ik transfer naar Silvermoon, want mijn server (Outland) is nogal dood. Ik zag twee Nederlandse guilds op Outland, Partycrashers en The Flying Dutchmen. Welke van de twee is het?Diigii schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 14:01:
[...]
Zeker weten! Denk de guild waar ik in zit nog zeker 1 van de grotere Nederlandssprekende guild/community is. We hebben een guild om Stormscale (Horde), Runetotem (Horde) en Silvermoon (Alliance). Deze guilds vallen allemaal onder dezelfde community. Je kan de community op Discord join
Ricmaniac schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:02:
Die nieuwe mount die je nu krijgt voor 500 mounts is trouwens wel 10x beter dan die Yeti die het eerst leek te zijn. Toch wat meer uniek. Al had het iets meer flashy gemogen van mij.
[Afbeelding]

http://hawvie.deviantart.com/
Wij hebben ook een Nederlandse guild op Silvermoon. Raid is in principe 1x in de week, doel is AOTC. Dat is dit season gelukt. Verder doen we vooral veel mythic+. We hebben inmiddels een mooi groepje spelers bij elkaar. Mocht je ons willen joinen, je kunt ons in de guild finder wel vinden: RoyalTeamSpacejockey schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Klinkt goed, ik transfer naar Silvermoon, want mijn server (Outland) is nogal dood. Ik zag twee Nederlandse guilds op Outland, Partycrashers en The Flying Dutchmen. Welke van de twee is het?
De guild heet "Alliance Bende" op Silvermoon. Op Stormscale is het "Bende van Ellende". Community heet "Eternal Bende".Spacejockey schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Klinkt goed, ik transfer naar Silvermoon, want mijn server (Outland) is nogal dood. Ik zag twee Nederlandse guilds op Outland, Partycrashers en The Flying Dutchmen. Welke van de twee is het?
Ik heb gisteren mijn Shaman juist naar 60 gekregen. Dat ging best rap met die experience boost.Ricmaniac schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:59:
Nou flying unlocked en gauw weer door naar het levelen van altsgaat nu nog een heeel stuk sneller door flying. Demon hunter bijna klaar. Daarna nog Shaman, mage en priest te gaan voor alles 60
Heb nu een aantal classes op 60 (Warlock, Priest, Hunter, Paladin en Shaman), maar nog lang niet alles.
Ben de laatste tijd ook alle classes aant levelen. Tijdens de 50% exp boost toch nog de monk en de mage naar 60 gekregen. Nu enkel nog de DH en we zijn er!_Peter2_ schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:29:
[...]
Ik heb gisteren mijn Shaman juist naar 60 gekregen. Dat ging best rap met die experience boost.
Heb nu een aantal classes op 60 (Warlock, Priest, Hunter, Paladin en Shaman), maar nog lang niet alles.
Had al wel een mage, warrior en druid op 60 maar dat was op een andere realm. Hiervoor wou ik ook wel geen transfer betalen dus deze ook maar opnieuw geleveld.
Haha same maar bij mij was het ook omdat ik die heirlooms wil unlocked van allied races enzo. nu ook bezig met een void elf warlock.. Er zijn gewoon te weinig classesKreekje schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:53:
[...]
Had al wel een mage, warrior en druid op 60 maar dat was op een andere realm. Hiervoor wou ik ook wel geen transfer betalen dus deze ook maar opnieuw geleveld.