Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Vraagje, zag het voorbij komen een tijdje geleden maar zit er nog een actieve alliance guild op Doomhammer? Fresh restart om er weer in te komen dus zoek een leuke social guid [ben absoluut geen raider] :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:34:
[...]

en ze mochten naast human form ook wel een orc form geven, een human in de Horde :'(
Had liever gezien dat Dracthyr zijn eigen Visage form mocht kiezen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 21:40:
Draakje is level 60. Vond wel leuke start campaign. Draakje zelf is ook leuk om te spelen dus ga daar zeker verder mee.

Vind alleen die draken op een mount echt geen gezicht :')
Nee vind het sowieso jammer dat we uberhaupt in draken form moeten gaan :P heb wel sowieso altijd die optie aan dat je in je human form zit en pas in combat in een draak veranderd. Maakt de fantasy voor mij stukje cooler. Maar ook echt alle transmog is lelijk in dragonform. Omdat je eigenlijk alleen maar je belt en shouldrs ziet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:58
Ricmaniac schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:45:
[...]

Nee vind het sowieso jammer dat we uberhaupt in draken form moeten gaan :P heb wel sowieso altijd die optie aan dat je in je human form zit en pas in combat in een draak veranderd. Maakt de fantasy voor mij stukje cooler. Maar ook echt alle transmog is lelijk in dragonform. Omdat je eigenlijk alleen maar je belt en shouldrs ziet.
Kan gewoon in human form op een mount zitten hoor ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmNcIlwklUWjF1WUkKE3k08K_B4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fYkQYkFE6vQi3gdvEK2XyHUc.jpg?f=fotoalbum_large

Laat maar niet goed gelezen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Kol Nedra schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 11:21:
[...]

over lvlen gesproken, kwam deze tegen in 3 uur tijd van lvl 1 naar 60:

[YouTube: How To Level From 10-60 In Only 3 Hours!]
Ik heb zaterdag mijn monk van level 10 naar 60 geleveld, niet op bovenstaande manier, maar toch gewoon met het event wat momenteel gaande is. kan je garanderen dat dungeons lang niet zo snel gaat dan de event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
Daradius schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:30:
[...]

Ik heb zaterdag mijn monk van level 10 naar 60 geleveld, niet op bovenstaande manier, maar toch gewoon met het event wat momenteel gaande is. kan je garanderen dat dungeons lang niet zo snel gaat dan de event.
het event gaat alleen snel volgens mij als je in een leuke grp zit die goed mobs tagt dan gaat het echt mega snel van de week in iets meer dan een uur een priest van 40 naar 60 gelvld dat ging echt wel lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Wognummer schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:59:
[...]

het event gaat alleen snel volgens mij als je in een leuke grp zit die goed mobs tagt dan gaat het echt mega snel van de week in iets meer dan een uur een priest van 40 naar 60 gelvld dat ging echt wel lekker
jaa klopt, je moet wel echt zo veel mogelijk taggen, ik was met een maatje van me, en wij waren eigenlijk de enige 2 die alles in de groep pullde, dus wij hadden continu alle tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb van het weekend even een Rogue gelevelled en ik vond het maar sloom gaat met die event. Komt ook omdat je als Rogue niet zulke tagcapaciteiten hebt zoals bijvoorbeeld een Hunter..

Ik wil nog wel een paar chars naar 60 schoppen eigenlijk. Heb van het weekend ook een hele rij namen kunnen claimen omdat ze weer een boel namen hebben vrijgemaakt bij Blizzard. Wil eigenlijk van alle classes een Alliance en een Horde versie hebben, dus vooralsnog ben ik nog wel eventjes zoet :)

Ondertussen ook nog niet erover uit wat ik wil mainen. Moet zeggen dat een char naar 60 schoppen vanaf lvl 1 of 10 wel een goeie manier is om weer even te toetsen of ik nog affiniteit heb met de class..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:13:
Heb van het weekend even een Rogue gelevelled en ik vond het maar sloom gaat met die event. Komt ook omdat je als Rogue niet zulke tagcapaciteiten hebt zoals bijvoorbeeld een Hunter..

Ik wil nog wel een paar chars naar 60 schoppen eigenlijk. Heb van het weekend ook een hele rij namen kunnen claimen omdat ze weer een boel namen hebben vrijgemaakt bij Blizzard. Wil eigenlijk van alle classes een Alliance en een Horde versie hebben, dus vooralsnog ben ik nog wel eventjes zoet :)

Ondertussen ook nog niet erover uit wat ik wil mainen. Moet zeggen dat een char naar 60 schoppen vanaf lvl 1 of 10 wel een goeie manier is om weer even te toetsen of ik nog affiniteit heb met de class..
Gewoon als outlaw rogue gaan :P Shadowstep, grappling hook voor mobilitie en Pistol shot voor het taggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:13:
omdat ze weer een boel namen hebben vrijgemaakt bij Blizzard.
Lijkt me sterk, doen ze al paar expansions niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 06:34:
[...]

Lijkt me sterk, doen ze al paar expansions niet meer.
Dat doen ze iedere 2 expansions. Of denk je werkelijk dat namen als Scarlet, Jade, Jennifer of Grace echt vrij waren op 1 van de drukste realms al die tijd? ;)
Blizzard’s rule is 2 expansions in a row without account activity and the names will be freed up. If the owner logs on the account at all it will refresh the timer.

[ Voor 21% gewijzigd door London op 22-11-2022 06:40 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, vond een bron bij Blizzard zelf. Vroeger deden ze dat handmatig en is nu geautomatiseerd. Character names worden dus automatisch vrijgegeven wanneer het bijbehorende account, niet het b.net account, 2 expanions niet is ingelogd. Dus elke prepatch vindt er een check plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja 100% inderdaad. Dit denk ik al een tijd maar nooit uitgezocht. Zo kon ik laatst ineens een character met mijn eigen voornaam aanmaken wat natuurlijk na 16 jaar zo goed als onmogelijk moet zijn :P En laatst eens een character met de naam Neus :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jqTnFAXa6DTsUJz-fQmjXp3hy3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wNaxtoP45uBXLoA40N7VXcff.jpg?f=fotoalbum_large

EINDELIJK!!! Wow, na zoveeeeeel jaar. Nerdgasm hahaha. 70 attemps die er staat klopt niet, heb die add-on nog niet zo lang. Super tof dit!

[ Voor 8% gewijzigd door London op 22-11-2022 17:39 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

London schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:39:
[Afbeelding]

EINDELIJK!!! Wow, na zoveeeeeel jaar. Nerdgasm hahaha. 70 attemps die er staat klopt niet, heb die add-on nog niet zo lang. Super tof dit!
gratz, dus die mount dropped wel :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
[Afbeelding]

Gz ! Die wil ik ook al zo lang hebben :( ook al serieus wat runs gedaan. Zelfde geld voor de vuur vogels van firelands en de mounts van dragon soul.

Nu ik het zeg moet die mount runs zo nog even doen voor de reset O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 22-11-2022 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:50
[Afbeelding]

Is dat goed te doen, solo? Of heb je daar wel serieuze gear voor nodig? 😳

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

iamerwin schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:55:
[...]

Jep, super oude raid dus prima te soloen verder. Helemaal op max lvl ben je met een kwartiertje weer buiten.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 20:11
iamerwin schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:55:
[...]

Door het 'legacy' systeem kun je na 2 expansions de meeste raids solo clearen. Mogelijk zijn er wat opstakels in Mythic, maar veelal mogelijk. Dus nu Dragonflight uit is kun je op Dragonflight max level dus aan de slag met BFA content. Oudere content is uiteraard helemaal een walk-over.

In other news: Zelf heb ik al dik 500 runs gedaan in Sanctum Of Domination op "The Nine" voor de
Sanctum Gloomcharger's Reins. Ik heb het maar gewoon opgegeven. Zo speciaal is de mount ook weer niet, maar wilde hem gewoon graag hebben.

https://www.wowhead.com/i...nctum-gloomchargers-reins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:50
Dutchy007 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:09:
[...]

Door het 'legacy' systeem kun je na 2 expansions de meeste raids solo clearen.
Joah. Ik ben mezelf door oude raids en instances aan het meppen en was nieuwsgierig. Gewoon wel weer leuk om bijvoorbeeld Molten Core te zien. :)
London schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:03:
[...]

Jep, super oude raid dus prima te soloen verder. Helemaal op max lvl ben je met een kwartiertje weer buiten.
Ik was er nog nooit, dus misschien iets langer dan een kwartiertje...maar als die mount dropped (not gonna happen natuurlijk), meld ik me. 8)

[ Voor 34% gewijzigd door iamerwin op 22-11-2022 19:30 ]

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit man ik had echt het idee om nog mythic 2k rating te halen voor die mount XD zit al paar maanden op 1700 maar nu heb ik het te lang uitgesteld omdat k er gewoon geen zin in had.

Nu moet ik vanavond super veel +15's halen om het uberhaupt nog te halen volgende week dus ik denk dat ik het maar op geef.

Dragonflight S1 maar weer proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:54
[Afbeelding]

Gefeliciteerd ;)
Is die echt zo moeilijk te krijgen? Dan heb ik echt mazzel gehad, 2 jaar terug de eerste keer dat ik die deed had ik m 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Andries155 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:11:
[...]

Gefeliciteerd ;)
Is die echt zo moeilijk te krijgen? Dan heb ik echt mazzel gehad, 2 jaar terug de eerste keer dat ik die deed had ik m 8)
Puur mazzel hebben. Had ik met ashes of alar, eerste keer in die instance en gelijk dropt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Gefeliciteerd ;)
Thnx! Moeilijk is relatief in dit geval. Tis een kwestie van geluk en uithoudingsvermogen :p Jarenlang die raid doen gaat wel tegenstaan.

Nu nog de laatste Dragon Soul mount..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gefeliciteerd ;)
Dat is echt insane veel mazzel. 1 van de laagste drop kansen in de game. denk misschien met die nieuwe buffs van de MoP mounts dat het wel DE laagste is. meerdere jaren op zo veel characters wekelijks gefarmed. tijd mee gestopped though maar heb hem nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:06

koelebobes

Wen BTC €100K

Over name changes gesproken ik heb een keer een gratis name change gekregen door een offensive name, ik was jong okay.

Ik had een character die “Bosn*ger” heette ( please ik schaam mij hiervoor verrot, ben totaal geen rascistisch persoon )

Ik heb met dat character in WOTLK geraid , cata gespeeld en toen in Mists dacht ik… ik ben nog niet gereport maar eigenlijk kan het niet dus ik geef mijzelf maar aan.

Heel bericht getypt in het Engels wat het betekende , dat ik spijt had en dat ik graag een andere naam wilde nemen.

Toen kreeg ik een bericht terug dat dit eigenlijk een ban was maar omdat ik mijzelf had aangegeven ( wat nooit gebeurde ) dat ze een uitzondering maakte.

Toen heb ik een brutale vraag gesteld en gevraagd of ze een naam wilde clearen die al 5 jaar gereserveerd stond op een level 11 dwarf.

En zo kreeg ik een gratis name change en mijn eigen naam “Joël”

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koelebobes schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:14:

En zo kreeg ik een gratis name change en mijn eigen naam “Joël”
Kom skype :+

maar ik ken het hoor :P zo had ik een character "teringlijer" en "stoephoer"
Je bent 14 en dan vind je dat hilarisch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:28:
[...]

Dat is echt insane veel mazzel. 1 van de laagste drop kansen in de game. denk misschien met die nieuwe buffs van de MoP mounts dat het wel DE laagste is. meerdere jaren op zo veel characters wekelijks gefarmed. tijd mee gestopped though maar heb hem nog steeds niet.
Die buffs zijn wel leuk :P Galleon mount in de pocket net.

Alleen Oondasta en Nalak vind ik irritant omdat die bonus rolls zoveel moeite kosten.
En Rukhmar is ver vliegen..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:58:
[...]

Alleen Oondasta en Nalak vind ik irritant omdat die bonus rolls zoveel moeite kosten.
Deze buff zou voor mij een reden kunnen zijn om wow weer te installeren. Maar voor nu houd ik het even op classic. :)

Grats op mount sowieso! :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
London schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:58:
[...]

Hadden die nou ook een week reset time ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Traeces schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:36:
[...]

Hadden die nou ook een week reset time ?
Jep, eens per week :) En Sha, Galleon, Oondasta en Nalak kan je bonus rollen en Rukhmar niet.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
London schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:43:
[...]

Jep, eens per week :) En Sha, Galleon, Oondasta en Nalak kan je bonus rollen en Rukhmar niet.
Wist niet zeker meer te lang geleden haha. Dan maar met meerdere chars farmen :P

Thx voor antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Hoe vind je nu eigenlijk die primal wereld bazen van de pre-patch? Toen ik van de week voor de eerste keer weer inlogde was toevallig de boss in de barrens up. Daarna heb ik nooit meer een skelethoofd op die map gezien? Ik heb ook unguro en badlands in de gaten gehouden. Mis ik iets? Of zijn deze bosses echt bijna nooit up?

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
Uhmmie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:02:
Hoe vind je nu eigenlijk die primal wereld bazen van de pre-patch? Toen ik van de week voor de eerste keer weer inlogde was toevallig de boss in de barrens up. Daarna heb ik nooit meer een skelethoofd op die map gezien? Ik heb ook unguro en badlands in de gaten gehouden. Mis ik iets? Of zijn deze bosses echt bijna nooit up?
je moet in zon area zijn 10-20 min en dan komt die boss vanzelf

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Uhmmie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:02:
Eerst moeten een bepaalde hoeveelheid trash mobs gekilled worden en dan spawned the bos.
Heel fijn om ff wat low lvl chacters te levellen, heb nu deze week 5 chars naar 60 gebracht. Het is wel grinden maar ja met Twitch of Youtube op de achtergrond maakt het mij niet uit. Zag het niet zitten om ze weer helemaal door Shadowlands te slepen.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

reggie2000 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:08:
[...]

Eerst moeten een bepaalde hoeveelheid trash mobs gekilled worden en dan spawned the bos.
Heel fijn om ff wat low lvl chacters te levellen, heb nu deze week 5 chars naar 60 gebracht. Het is wel grinden maar ja met Twitch of Youtube op de achtergrond maakt het mij niet uit. Zag het niet zitten om ze weer helemaal door Shadowlands te slepen.
Tis een lekkere lazy manier om te levellen, maar de normale manier is veeeel sneller. Helemaal nu je in Chromie time kan levellen van 50-60. Je krijgt bij wijze van dubbele xp nu :p Wel top om snel chars naar 60 te krijgen.

Ik heb alle classes op max level nu maar wil eigenlijk nog van alles een horde en alliance versie :p Moet toch bepaalde doelen stellen..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Zo Galleon mount binnen :)
Ik moet nog 2 plate items kopen met die essences om alle mogelijke transmog van alle armor types en wapens van die primal storm vendor te kopen.

Vandaag even afmaken dan heb ik alles :P Ik doe nog steeds op meerdere alts af en toe die 4 bosses voor 272 loot. Maar voornamelijk ook eigenlijk voor de collection van die items niet dat dat item level nu nog echt boeit :P

heb nog 1 Main goal nu voor dragonflight en dat is 2000 M+ Rating.

Zit op 1849 maar kan van Tyranical wat deze week is nog best een stuk hoger scoren. Zullen alleen wel wat +16 en een +17 ofzo tussen moeten zitten dus word nog wel even strijden volgens mij maar wil daar gelijk vanavond mee beginnen.

Zo stom van mij dat ik het dan toch weer zat uit te stellen en nu is het mogelijk te laat :P

Verwijderd

Iemand anders last van dat world of warcraft spontaan om de paar uur soms elke 2 uur hele systeem bevriest alleen in somige gevallen krijg ik een tdr, ik lees dat er mogelijk een memory leak is maar mijn geheugen gebruik geeft alleen maar 16 gb aan terwijl ik wow speel, raak zwaar gefrusteerd, heb alleen maar met world of warcraft tot nu toe gehad nooit op desktop, denk dat voorlopig ff een pauze neem van world of warcraft wordt hellemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:52:
Iemand anders last van dat world of warcraft spontaan om de paar uur soms elke 2 uur hele systeem bevriest alleen in somige gevallen krijg ik een tdr, ik lees dat er mogelijk een memory leak is maar mijn geheugen gebruik geeft alleen maar 16 gb aan terwijl ik wow speel, raak zwaar gefrusteerd, heb alleen maar met world of warcraft tot nu toe gehad nooit op desktop, denk dat voorlopig ff een pauze neem van world of warcraft wordt hellemaal gek.
Andere games dit probleem niet ? Of speel je alleen wow ?

Heb zelfs nergens last van en speel vaak op verschillende configuraties. Ook met 16gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Speel je met addons? Zo ja; schakel deze is allemaal uit en speel dan is zonder.
Misschien dat er een addon is die niet bijgewerkt is of iets.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:03
Ricmaniac schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:50:
[...]

Kom skype :+

maar ik ken het hoor :P zo had ik een character "teringlijer" en "stoephoer"
Je bent 14 en dan vind je dat hilarisch 8)7
Dat is toch een beetje waar je op land als bij je vorige 36 pogingen de naam al in gebruik is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traeces schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 06:03:
[...]

Andere games dit probleem niet ? Of speel je alleen wow ?

Heb zelfs nergens last van en speel vaak op verschillende configuraties. Ook met 16gb.
Nouwelijks tijd gehad om andere games te spelen maar hoe het er nu na uit ziet nee, heb vanacht andere games gespeelt en daarnaar heaven benchmark op een loop gezet zonder problemen 11 uur lang bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Heb soort gelijke problemen gehad in het verleden, bij mij waren het wel altijd de addons die dit veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daradius schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:20:
[...]

Heb soort gelijke problemen gehad in het verleden, bij mij waren het wel altijd de addons die dit veroorzaakte.
Zelfs volle system freezes die in zeldzame situatie leid tot een tdr ? want het is niet alleen de game die bevriest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:22:
[...]

Zelfs volle system freezes die in zeldzame situatie leid tot een tdr ? want het is niet alleen de game die bevriest.
Nee niet volledig inderdaad. Moest wel soms mijn game restarten om weer verder te kunnen, maar het was bij mij wel echt alleen de game inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:22:
[...]

Wat ook kan helpen is een volledig nieuwe install van de game. Zeker als je deze er al jaren op hebt staan ( icm addons ). De download/install was bij mij gister zo snel klaar dat ik het niet eens doorhad :9 dus dat is wel de moeite waard denk ik

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Vraagje over Heirlooms, als je jouw heirloom van 29 naar lvl 50 wil bootsen, moet je alle upgrades kopen? Dus 750+1500+... wat een hoop gold is voor een enkel heirloom [ben net pas weer begonnen dus gold is nog niet zo aanwezig].

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Maduth schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:02:
Vraagje over Heirlooms, als je jouw heirloom van 29 naar lvl 50 wil bootsen, moet je alle upgrades kopen? Dus 750+1500+... wat een hoop gold is voor een enkel heirloom [ben net pas weer begonnen dus gold is nog niet zo aanwezig].
Jep, gigantische goldsink die het niet waard is op dit moment in mijn optiek. Je levelt zo snel dat je je gold beter kunt houden..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hollandnick schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:21:
[...]

Wat ook kan helpen is een volledig nieuwe install van de game. Zeker als je deze er al jaren op hebt staan ( icm addons ). De download/install was bij mij gister zo snel klaar dat ik het niet eens doorhad :9 dus dat is wel de moeite waard denk ik
Net gedaan
Normaal heb ik Elvui + dbm + een of andere damage meter addon ff vergeten welke
Ik ga nu laatste 2 characters level'n na 60 zo
18 uur lang iets anders gespeelt of heaven benchmark in loop gelaten terwijl ik slaap geen freeze
Denk dat het off wow is off addon probleem, maar addon probleem hoort hele systeem niet te bevriezen dus vind maar vaag, ga proces ook maar lage prioriteit geven zodat als het alleen wow is niet helle systeem bevriest.
Heb afgelopen dagen bijna 53 characters op level 60 gekregen
Heb nog 2 te gaan 1 5e mage van 50 en 1 demon hunter 57.

Was gegaan van 2 characters level'n zonder freezes na elke 8 uur na 1x per dag na elke 2 uur nu.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2022 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:19:
[...]

Net gedaan
18 uur lang iets anders gespeelt of heaven benchmark in loop gelaten terwijl ik slaap geen freeze
Denk dat het off wow is off addon probleem, maar addon probleem hoort hele systeem niet te bevriezen dus vind maar vaag, ga proces ook maar lage prioriteit geven zodat als het alleen wow is niet helle systeem bevriest.

Was gegaan van 2 characters level'n zonder freezes na elke 8 uur na 1x per dag na elke 2 uur nu.
Check je cpu even met prime 95. Wow is ook cpu intensief. Met prime pak je ook gelijk je geheugen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder addons ook systeem freezes, alleen in wow dit is gewoon insane je zou denken dat ook in andere games heb maar nee dat is tot nu toe niet zo, het is ook niet dat een clue heb aan wat dit kan aan liggen een systeem freeze geeft geen bsod etc

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2022 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:19:
[...]

Net gedaan

Wat? Hoe dan? _/-\o_

Is het niet een driver of geheugen probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Is de realm Silvermoon nog steeds de 'place to be' voor Alliance?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit mijn berekeningen zijn niet goed geweest xD ik moet echt nog veel meer dan ik had berekent qua mythics. Gaat er echt om spannen want de laatste 2 avonden niet kunnen spelen en vanavond een housewarming. Ik moet morgen avond en overmorgen voor zover het nog kan maximaal strijden. Zit nu op 1857 rating waar ik in tyrannical nog best veel laag heb dus 5 +15’s en een paar +16/17 er bij zou toch genoeg moeten zijn. Nou spijt dat ik zo lang uitgesteld heb haha.

Mijn zin in dragonflight is echt trough the roof. 2 weken terug dacht ik nog van ja zal wel leuk worden maar hoeft nog niet per se maar nu ben ik wel hyped hoor. Nieuwe expansion is gewoon in het begin altijd mooi :)

Jullie al planningen gemaakt hoe je het met de launch aan wilt gaan pakken ? :p ik ga geen nacht doorhalen zeker niet. Denk dat ik gewoon om 00:00 al me characters even in log zodat die rested xp gaat tikken en dan lekker ga slapen en ‘s ochtends rond een uurtje of 8 er lekker de hele dag voor ga zitten. Focus me wel gewoon op de quest line en levels. Ga nog niet alle sidequests doen want ik wil binnen de eerste week 2 characters op 70 hebben omdat ik nog niet zeker weet welke ik nou wil spelen.

Dus denk dat het 1 character levelen word en campaign afmaken > dragon riding glyphs halen zodat je alt “maxed” dragon riding kan hebben en dan mijn alt levelen.

Professions heb ik niet zo’n zin in om moeite in te steken gelijk. Al zijn dat vaak wel de beste momenten om geld te verdienen uiteraard.

Veels te lang bericht eigenlijk nu maargoed.. fijne avond allemaal haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:05:
Ja maar ook 1 van de drukste servers dus misschien geen goed idee om daar heen te gaan met een launch. Om queues te vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
Kan je met Chromie time trouwens ook altijd kiezen in welke zone van de expansion je begint? Ik heb met m'n rogue Hellfire Peninsula gedaan voor de quest achievement. Het volgende karakter zou ik dan het liefst meteen Zangarmarsh doen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ricmaniac schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:25:
[...]

Ja maar ook 1 van de drukste servers dus misschien geen goed idee om daar heen te gaan met een launch. Om queues te vermijden
Nee dat is logisch, wou alleen wat namen claimen voor in toekomst.
Moet nodig is keer wat Alliance characters maken en naar max. level brengen. :X

Zie dat ik overigens ook nog characters heb staan in Ravencrest. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Metian op 27-11-2022 06:25 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 20:50
Metian schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:05:
Speel zelf op Silvermoon en is een zeer fijne server. Hoop guilds, hoop normale mensen. Weinig non English guilds en af en toe een anal joke in chat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ricmaniac schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:25:
[...]

Ben inderdaad weer bang voor grote q timers :|
Scheelt weer dat ik pas vrijdag kan spelen ipv van release dag, hoop dat de q dan wat lager is al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrieckske schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 13:42:
[...]

Wat? Hoe dan? _/-\o_

Is het niet een driver of geheugen probleem?
Game probleem zo te zien compute effects op ultra zorgt voor frame timing issue fullscreen optilimisaties uitzetten heeft positief effect maar zo te zien compute niet hoger zetten dan good ook.
Gisteren 10 uur lange sessie gehad, ik ga nog cpu testen, alleen vandaag niet zo zin in.
Kan me haast niet voorstellen dat 1200w titanium rating psu in top tier niet voldoende is voor een 6900 XT mogelijk speelt MPO ook een roll, want MPO zorgt voor blackscreens en driver issues met nieuwere AMD gpu drivers, sinds het uit staat ben ik nog nooit zo stabiel geweest alleen nog niet in world of warcraft.

Volgens mij maken compute effects gebruik van MPO om de resolutie te bepalen maar omdat dit uit staat werkt dit waarschijnelijk niet en zorgt het voor hoge compute loads denk ik.

edit: hele dag geen freezes meer na compute effects op good te zetten blijkbaar kan ook op ultra zo lang fullscreen optimalisaties maar uit staat maar risico wil nog niet nemen om dat te testen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2022 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ach na 10 uur spelen mag je best pauze hebben, hoor. Je computer denkt, er denk ik ook zo over :+

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga me niet haasten met DF. Ben wel vrij dinsdag en woensdag, maar dat is puur toeval en heb ik niet speciaal voor DF opgenomen.

Gewoon rustig dingen ontdekken en levellen :) De tijd van rushen en als eerste dingen willen halen heb ik wel gehad inmiddels.

Overigens nog altijd op zoek naar een main :P Dat is nog wel de lastigste beslissing..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
EINDELIJK de Rustbolt Resistance op exalted. Wou de mount kopen maar die kost gewoon even haast 530k zijn ze gek geworden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Hier ook rustig beginnen. Maar dat kan natuurlijk snel veranderen als ik echt leuk vind :p. Ben van plan om het verhaal gewoon weer lekker rustig te volgen en tegelijk wel direct de professions te levelen, dat is ook altijd leuk voor wat gold in de eerste weken. Raiden/mythics/dungeons komen daarna dan wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Eeeey we made it :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vwr1jwlnapiviOvBEmG8WTh8j2I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VGtBSsdhmAd582cHID4OlVSW.png?f=user_large

Toch nog de mount kunnen halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Powerblast schreef op zondag 27 november 2022 @ 18:43:
Hier ook rustig beginnen. Maar dat kan natuurlijk snel veranderen als ik echt leuk vind :p. Ben van plan om het verhaal gewoon weer lekker rustig te volgen en tegelijk wel direct de professions te levelen, dat is ook altijd leuk voor wat gold in de eerste weken. Raiden/mythics/dungeons komen daarna dan wel.
Hier ook, vroeger nam ik vrij voor een release om heel de nacht door te gaan. Kijken of ik server first kon halen.

Daar begin ik niet meer aan :P Daarbij merk ik ook dat ik ouder word en dat niet meer trek :+ Dan word ik ineens wakker met me hoofd op het toetsenbord :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:22:
[...]

Hier ook, vroeger nam ik vrij voor een release om heel de nacht door te gaan. Kijken of ik server first kon halen.

Daar begin ik niet meer aan :P Daarbij merk ik ook dat ik ouder word en dat niet meer trek :+ Dan word ik ineens wakker met me hoofd op het toetsenbord :X
Daarnaast is het vaak sowieso een gok of het na release op een leuke manier speelbaar is :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begonnen met het opschonen van banken, bags en questlogs op al mijn characters. Wat een kut klus zeg hahah

Heb zooo veel zin in morgen echt niet normaal (speel morgen pas)
Tijdje geleden dat ik mij zo voelde met een release van WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:35:
Begonnen met het opschonen van banken, bags en questlogs op al mijn characters. Wat een kut klus zeg hahah

Heb zooo veel zin in morgen echt niet normaal (speel morgen pas)
Tijdje geleden dat ik mij zo voelde met een release van WoW
volgensmij komt hij voor ons woensdag pas uit. dinsdag op woensdag nacht. of zit ik er nu helemaal naast ? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Daradius op 28-11-2022 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-09 20:36
Daradius schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:37:
[...]

volgensmij komt hij voor ons woensdag pas uit. dinsdag op woensdag nacht. of zit ik er nu helemaal naast ? :P
Gaat toch maandag op dinsdagnacht zijn hoor. Kijk maar naar het onderstaande plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1V42INts4Rk8dBru85vK8FPg2I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6hmgXx9vKnNqI77DKjkZ6TVX.jpg?f=fotoalbum_large

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Kreekje schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:40:
[...]

Gaat toch maandag op dinsdagnacht zijn hoor. Kijk maar naar het onderstaande plaatje:
[Afbeelding]
oh shiiiit, haha en ik maar denken dat hij woensdag pas uit kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:37:
[...]

Nope vannacht om 00:00 komt het :) het is een global release. overal op hetzelfde moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:44:
[...]

Nope vannacht om 00:00 komt het :) het is een global release. overal op hetzelfde moment
*O* Dat word morgen na de voetbal lekker spelen dan ! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:24:
[...]

Daarnaast is het vaak sowieso een gok of het na release op een leuke manier speelbaar is :/
Ja dat is zeker waar vaak enorme lag in die begin gebieden. Laatste 2 release gelukkig geen server crash gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:35:
Daar ben ik 4 expansions geleden al mee gestopt dus daar ga ik nu ook zeker geen tijd in steken :+

Weet nog steeds niet wat ik ga mainen morgen... Lekker dagje over nadenken nog maar.

Overigens zijn de mount goden mij wel goed gezind. Gister Sha of Anger en Karazhan (nieuwe Midnight) mounts geloot.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste paar releases vond ik top gaan hoor. gewoon terlijk je ingelogd bent gaat de content live en zonder problemen altijd direct kunnen levelen. Speel wel op een vrij rustige server though

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
London schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:06:
[...]

Daar ben ik 4 expansions geleden al mee gestopt dus daar ga ik nu ook zeker geen tijd in steken :+

Weet nog steeds niet wat ik ga mainen morgen... Lekker dagje over nadenken nog maar.

Overigens zijn de mount goden mij wel goed gezind. Gister Sha of Anger en Karazhan (nieuwe Midnight) mounts geloot.
haha ik steek hier ook nie theel veel moeite in, gewoon al mijn quests weg pleuren, tasjes leeg gooien en bank leeg trekken. Kijk niet eens meer of het iets waard is.

Ik heb vorig weekend een monk van 1 naar 6 geleveld, was ook van plan om deze te gaan mainen in de nieuwe expansion. Bij mij lag de keuze tussen monk of balance druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Jullie trouwens al een keuze kunnen maken in de professions die je op je main gaat levelen ? Ik zat te denken om weer gewoon lekker met Engineering aan de slag te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben inmiddels een Excel spreadsheet verder en main gaat Windwalker Monk worden met Mistweaver offspec.
Kwestie van plussen en minnen tegen over elkaar zetten, daar kwam uiteindelijk Monk vs Shaman uit. Daarna de specs gegrade en Monk won met een 9 gemiddeld t.o.v. Shaman 8,6 :+

Wil gewoon echt een keer wat anders ook dus aangezien ik net een Dark Iron Monk naar 60 heb geschopt komt dat goed uit. Keertje geen plate class, ben benieuwd :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
London schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:17:
Ben inmiddels een Excel spreadsheet verder en main gaat Windwalker Monk worden met Mistweaver offspec.
Kwestie van plussen en minnen tegen over elkaar zetten, daar kwam uiteindelijk Monk vs Shaman uit. Daarna de specs gegrade en Monk won met een 9 gemiddeld t.o.v. Shaman 8,6 :+

Wil gewoon echt een keer wat anders ook dus aangezien ik net een Dark Iron Monk naar 60 heb geschopt komt dat goed uit. Keertje geen plate class, ben benieuwd :+
De keuze is bij altijd hetzelfde, DK or Warrior. De DK is altijd simpelweg easymode en vaak de eerste en vervolgens pak ik dan de warrior voor pvp :+

Later pak ik dan vaak mijn affliction lock of frost mage.

Vele expensions als Paladin gespeeld, maar sinds WLOTK helemaal klaar mee maar uiteindelijk level ik hem vaak tussendoor toch.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 28-11-2022 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
London schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:17:

Nicee, ik ben normaal eignelijk altijd caster of healer, dus dacht inderdaad deze exp wat anders !! windwalker is erg leuk imo !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ben er nog niet uit wat me main word, DK is altijd me main geweest maar krijg maar geen goede dps.

Elemantal Shaman vind ik ook leuk om te spelen maar die moet ik nog van 50 naar 60 levelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Grappig om te zien dat ik niet de enige ben die problemen heeft met het kiezen van een main.
Weet wel dat ik voorlopig eerst nog even bezig ga om wat characters naar level 60 te brengen, en daarna zie ik het wel welke als eerste naar 70 gaat. Als de drukte er een beetje vanaf is, loop ik wel overal langs.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Gewoon zoals altijd Warlock.
Maar we gaan het zien, hopelijk is het allemaal beter dan Shadowlands maar de tijd zal het allemaal leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:35
Ik wou eerst men DK spelen, dan toch men oude druid wat getest en was toch terug leuk, en natuurlijk met een vriend guild gejoined (heb paar jaar niet gespeeld) maar nu zouden die liever ranged dps hebben dus misschien hunter maar ik tank zo goed als altijd 5mans, en dat gaat dus niet als hunter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:19

joker1977

Tweakert

Maugrinn schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:54:
Ik wou eerst men DK spelen, dan toch men oude druid wat getest en was toch terug leuk, en natuurlijk met een vriend guild gejoined (heb paar jaar niet gespeeld) maar nu zouden die liever ranged dps hebben dus misschien hunter maar ik tank zo goed als altijd 5mans, en dat gaat dus niet als hunter...
Balance Druid - en dan tank off-spec en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 11:49
ook hier nog steeds dilemma welke te mainen!

twijfel zit nog tussen:
Demon Hunter
Mage

mijn vorige mains Shadowlands waren:
Druid
Shaman

ben erachter gekomen dat healen niks voor mij is.
tanken daarentegen wel leuk om zo af en toe te doen daarom dus demon hunter als keuze.

voordeel mage is dan weer 3x dps spec terwijl DH er dus maar 1 heeft...
lastig :D

[ Voor 61% gewijzigd door Kol Nedra op 28-11-2022 13:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:11:
ook hier nog steeds dilemma welke te mainen!

twijfel zit nog tussen:
Demon Hunter
Mage

mijn vorige mains Shadowlands waren:
Druid
Shaman

ben erachter gekomen dat healen niks voor mij is.
tanken daarentegen wel leuk om zo af en toe te doen daarom dus demon hunter als keuze.

voordeel mage is dan weer 3x dps spec terwijl DH er dus maar 1 heeft...
lastig :D
Dat zijn wel 2 erg verschillende classes. Range magic dps en Melee DPS :P

Demon hunter altijd gaaf gevonden. En als je tanken erbij leuk vind zou ik zeker voor DH gaan. Momenteel ook veel betere damage dan Mage though. Heb in de beta heel veel classes geprobeerd en vond mage 1 van de saaiere maargoed dat is persoonlijk en ben sowieso meer een melee speler. Al vind ik evoker wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:44:
[...]

zal gezellig druk zijn bij de eerste Zeppelin, hopelijk niet te zwaar beladen zodat ie wel weg kan vliegen :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 23:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Vanavond starten met m'n mainchart die ik al speel vanaf begin WoTLK: een Draenei Holydin 8) .

Ben benieuwd naar het avontuur :D . Heb vrij weinig spoilers gezien tot nu toe... dus dat maakt het extra leuk :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Dynazap schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:20:
Vanavond starten met m'n mainchart die ik al speel vanaf begin WoTLK: een Draenei Holydin 8) .

Ben benieuwd naar het avontuur :D . Heb vrij weinig spoilers gezien tot nu toe... dus dat maakt het extra leuk :-)
same here, zo weinig mogelijk naar gekeken, lvlen doe ik op mijn gemak en zal zelfs alles goed lezen. geen haast iig naar lvl 70

mage en DH zeker 2 verschillende dps classes, normaal speel ik 80% van alle gevallen ranged dps, maar ik ben zeer verrast door de DH.
eerst dacht ik zal ik Evoker gaan, maar na ruim 1 week testen weet ik dat deze class niet voor mij is. wel is de vrijheid van Soar natuurlijk geweldig! die lvl ik wel ooit naar 70 maar nu geen prio.

hier een tip trouwens: zorg ervoor dat al je altjes rested status gaat accumuleren, dus log op al je altjes in voordat je met je main begint ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 28-11-2022 13:25 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
joker1977 schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:11:
[...]

Balance Druid - en dan tank off-spec en klaar?
heb ik ook al aan gedacht, maar balance is de enige spec niet leuk vindt, misschien resto / bear/cat OS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maugrinn
Kol Nedra schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:24:
[...]
hier een tip trouwens: zorg ervoor dat al je altjes rested status gaat accumuleren, dus log op al je altjes in voordat je met je main begint ;)
Goeie tip daar had ik totaal niet aan gedacht tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:18:
[...]

Dat zijn wel 2 erg verschillende classes. Range magic dps en Melee DPS :P

Demon hunter altijd gaaf gevonden. En als je tanken erbij leuk vind zou ik zeker voor DH gaan. Momenteel ook veel betere damage dan Mage though. Heb in de beta heel veel classes geprobeerd en vond mage 1 van de saaiere maargoed dat is persoonlijk en ben sowieso meer een melee speler. Al vind ik evoker wel tof.
DH is soms semi-range met throw glaive en vurende ogen ;)

DH is ook mijn main geworden, Ik heb Mage ook gespeeld, maar DH is nog iets mobieler ( ik doe voornamelijk M+) Zowel vengeance als Havoc doen goede DPS in DF. Ze kunnen een stootje hebben en ze hebben een gevarieerde talent-tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was niet van plan om DF te gaan spelen. Maar jullie enthousiaste berichten zorgen er toch voor dat ik wat begin te twijfelen...

Probleem is voor mij gewoon dat ik er dan weer volledig in op ga waarschijnlijk. En aangezien ik binnen nu en aan maand ongeveer voor de tweede keer vader.mag worden... ... ... ;)

Oh well... alle tijd en mogelijkheden om te bedenken of ik het nog ga doen of niet. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Ik ga voor het eerst sinds 3/4 expansions van mijn Mage af als main, tijd voor Evoker!
Dragons altijd cool gevonden plus de 2 specs spreken mij best wel aan. Can't wait!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gN-p_nNXHr0YbUg9kU8kBozbQiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yYbjA8zZcXAq1yPJhwqeMf7v.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk na zoveel jaar farmen hem binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Traeces schreef op maandag 28 november 2022 @ 14:32:
[Afbeelding]

Eindelijk na zoveel jaar farmen hem binnen _/-\o_
Niceee, gratz ! Ik heb sinds een paar dagen die uit siege of orgrimar. Ging met een maatje mee voor zijn plate shoulders van Garrosh, zijn shoulders dropte niet, maar mijn mount wel :D. Ik was zelfs nog even verbaast ook omdat ik helemaal vergeten was dat hij ook nog een mount kon droppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh joh... DF fysieke CE is uitverkocht. Great... ;( :)

Pagina: 1 ... 20 ... 65 Laatste