Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Tweakers Plus topic OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12-06 16:43
Ik ga het nog één keer proberen, kan iemand mij uitleggen hoe '2 per maand' gelijk is aan 'Veel meer?
dragonhaertt schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Wat ik haal uit het artikel:
"Sommige artikelen brachten we al eens in vergelijkbare vorm, maar we doen het nu veel meer, op structurele basis."

2 meer, klinkt in mijn oren niet echt als 'veel meer'. Maar dan hebben we het alleen over april natuurlijk. Ik neem aan dat jullie een veel completere vergelijking al lang hebben gedaan waaruit te concluderen is dat er nu veel meer achtergronden zijn, vanuit een structurelere basis?

Daarbij hoop ik dat je niet met een 'Overigens kan iedereen een vergelijking maken wat we publiceren op basis van het archief' terug komt. Ik hoop dat dit vanuit jullie kant goed onderbouwt kan worden zonder dat de gemiddelde tweaker daar zelf uren aan moet spenderen om er achter te komen of hij het waard vind om plus te overwegen.
En zijn er uitgebreidere analyses beschikbaar dan één tabelletje van één maand?
dragonhaertt schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:49:
Afsluitend:
Met "testen" denk ik initieel aan een test. Niet een definitieve beslissing. Dus nee, dat is zeker niet expliciet genoeg.
Daarnaast steunen de cijfers die je eerder toonde ook de onderbouwingen niet. Zou er een meer uitgebreide analyse gedeeld kunnen worden?
Zoals ik eerder zei: als jullie deze data niet willen delen (of niet hebben) zeg dat dan gewoon, dan hoeven we er verder ook niet over te discussiëren. Ik denk echter dat een degelijke analyse een kritiek onderdeel is van deze 'beta' en nuttig kan zijn voor de tweaker om te overwegen of hij Plus het waard vind.

Dit is nu de 4e keer dat ik deze vragen aanhaal, en hierna geef ik het op. Ik heb geen zin om elke keer mijn eigen posts te quoten en de redenatie en context van de vragen uit te typen. Het is nogal frustrerend om telkens gedeeltelijk of helemaal geen antwoord op een deel van de post te krijgen.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• magician2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12-06 19:44
@dragonhaertt Ik vind het al knap dat je het zo vaak herhaald hebt. Ik heb meermaals opmerkingen geplaatst waarop niet gereageerd is of waarna later gevraagd werd wat ik dan bedoelde. Tsja, lees dit topic want het gaat niet enkel om mijn op- en aanmerkingen.

Wat ik wel merk is dat vrijwel iedereen die eerst actief was in dit topic het zo ongeveer al opgegeven heeft. De meesten daarvan laten plus voor wat het is, hebben of nemen geen abbo meer en zullen vermoedelijk tweakers helemaal links laten liggen.

Ik sta ook al met een voet buiten deze website.

Trust no one, expect the unexpected and be prepared!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
crisp schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 23:48:
[...]

Daarbij is het adblockpercentage in een paar jaar tijd gestegen van zo'n 40% naar 60% op desktop. Op mobiel ligt dat op ongeveer 50% maar is de stijging nog sterker gegaan.
Begrijp ik dan goed dat grofweg de helft van het totaal aantal bezoekers geen mogelijkheid heeft om te stemmen op Plus-artikelen? Terwijl dit juist de bezoekers zijn die tot de doelgroep van Plus behoren?

Dat lijkt me echt totaal onbestaanbaar.

Past ook helemaal in het straatje van @dragonhaertt overigens, als je het over bias hebt.

[Voor 8% gewijzigd door The Killer op 12-06-2021 14:34]

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

The Killer schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:31:
[...]

Begrijp ik dan goed dat grofweg de helft van het totaal aantal bezoekers geen mogelijkheid heeft om te stemmen op Plus-artikelen? Terwijl dit juist de bezoekers zijn die tot de doelgroep van Plus behoren?

Hoezo hebben die geen mogelijkheid om te stemmen? Ze kunnen toch hun adblocker uitschakelen, of Tweakers op de whitelist zetten? Dan krijgen ze ook de stemknoppen te zien.

Ze kiezen er toch zelf om een blocker te gaan draaien? Dan zijn de conaequenties ook voor hun eigen rekening natuurlijk. Keuzes komen met gevolgen, en dit is er één van.

Virussen? Scan ze hier!

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:20

crisp

Devver

Pixelated

[...]

Past ook helemaal in het straatje van @dragonhaertt overigens, als je het over bias hebt.
Het is een beetje afhankelijk van welke adblocker en welke blocklists je gebruikt of Usabilla ook geblokkeerd wordt, maar ik gok dat dat inderdaad ook significant zal zijn. Dat is zeker niet ideaal, maar uiteindelijk ook een keuze van de gebruiker.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02:16
[...]

Zo'n poll zegt ook niet alles, bij lange na niet zelfs. Wat mensen zeggen dat ze zullen doen, en wat mensen daadwerkelijk zullen doen is vaak iets heel anders.

Dus ik zou zeggen: haal Plus uit de beta (als in, zet de betaalmogelijkheden aan, zodra het kan), en kijk hoeveel mensen daadwerkelijk bereid zijn om ervoor te betalen. Dan merken we vanzelf wel of het zo'n goed idee is als Tweakers hoopte, of dat het echt zo dramatisch is als sommige mensen hier schetsen. (Of iets er tussenin, wat waarschijnlijker is :+)

[Voor 5% gewijzigd door Hahn op 12-06-2021 14:44]

The devil is in the details.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:43:
[...]

Zo'n poll zegt ook niet alles, bij lange na niet zelfs. Wat mensen zeggen dat ze zullen doen, en wat mensen daadwerkelijk zullen doen is vaak iets heel anders.

Dus ik zou zeggen: zet Plus live, en kijk hoeveel mensen daadwerkelijk bereid zijn om ervoor te betalen. Dan merken we vanzelf wel of het zo'n goed idee is als Tweakers hoopte, of dat het echt zo dramatisch is als sommige mensen hier schetsen. (Of iets er tussenin, wat waarschijnlijker is :+)
The proof is in the pudding :)

Intentionally left blank

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02:16
crisp schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:45:
[...]

The proof is in the pudding :)
Naja, je zal de pudding moeten eten om te weten of 'ie goed is ;) (De volledige uitspraak is "the proof of the pudding is in the eating" :P)

The devil is in the details.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:47:
[...]

Naja, je zal de pudding moeten eten om te weten of 'ie goed is ;) (De volledige uitspraak is "the proof of the pudding is in the eating" :P)
Haha true :p Over ongeveer een maand zullen we het weten.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06:14
wildhagen schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:35:
[...]
Ze kiezen er toch zelf om een Plus te gaan draaien? Dan zijn de conaequenties ook voor hun eigen rekening natuurlijk. Keuzes komen met gevolgen, en dit is er één van.
FTFY

Acties:
  • +4Henk 'm!

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:35:
[...]

Hoezo hebben die geen mogelijkheid om te stemmen? Ze kunnen toch hun adblocker uitschakelen, of Tweakers op de whitelist zetten? Dan krijgen ze ook de stemknoppen te zien.
Natuurlijk. Dat is de oplossing. Geen abonnementsmodel maar bezoekers er van overtuigen Tweakers en alle mogelijke partners te whitelisten om een stem uit te kunnen brengen. Wat een eenvoudig drempelloos proces met een enorme kans van slagen. Dat niemand daar eerder aan gedacht heeft.

:D
Ze kiezen er toch zelf om een blocker te gaan draaien? Dan zijn de conaequenties ook voor hun eigen rekening natuurlijk. Keuzes komen met gevolgen, en dit is er één van.
Je mist het punt, het gaat er juist om dat er een zo compleet mogelijk beeld van waardering voor Plus voor Tweakers ontstaat. De consequentie is dus voornamelijk voor Tweakers, de gebruiker vindt zijn weg wel.
Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste

Let op:
LEES VOORDAT JE REAGEERT: Gonadan in "Het grote Tweakers Premium topic"
Alhoewel we begrijpen dat betalen voor content geen leuke boodschap is, verwachten we wel dat iedereen respectvol en constructief blijft reageren. Ook bij de redactie werken mensen, geen robots. Bij flames, trolls en ander ongewenst gedrag wordt door de moderators opgetreden zoals dat elders op het forum ook het geval is.

Mocht je reactie worden verwijderd, dan heeft het waarschijnlijk met bovenstaande te maken.
----------

We vroegen in dit bericht wat jullie van Plus vonden, en daar hebben jullie ruimschoots gehoor aan gegeven. Dank daarvoor. Uiteraard lezen we alle opmerkingen, kritiek, suggesties, zorgen, enzovoorts, maar we kunnen daar helaas onmogelijk individueel op antwoorden. We hebben naar aanleiding van jullie vragen de FAQ uitgebreid.

Belangrijke reacties zullen we ook pinnen, zie: Het grote Tweakers Premium topic (gepinde reacties)

Zie ook Geef je feedback over reacties onder Plus-artikelen voor een separate discussie omtrent reacties onder Plus-artikelen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True