Ik ga het nog één keer proberen, kan iemand mij uitleggen hoe '2 per maand' gelijk is aan 'Veel meer?
Dit is nu de 4e keer dat ik deze vragen aanhaal, en hierna geef ik het op. Ik heb geen zin om elke keer mijn eigen posts te quoten en de redenatie en context van de vragen uit te typen. Het is nogal frustrerend om telkens gedeeltelijk of helemaal geen antwoord op een deel van de post te krijgen.
En zijn er uitgebreidere analyses beschikbaar dan één tabelletje van één maand?dragonhaertt schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:49:
[...]
Wat ik haal uit het artikel:
"Sommige artikelen brachten we al eens in vergelijkbare vorm, maar we doen het nu veel meer, op structurele basis."
2 meer, klinkt in mijn oren niet echt als 'veel meer'. Maar dan hebben we het alleen over april natuurlijk. Ik neem aan dat jullie een veel completere vergelijking al lang hebben gedaan waaruit te concluderen is dat er nu veel meer achtergronden zijn, vanuit een structurelere basis?
Daarbij hoop ik dat je niet met een 'Overigens kan iedereen een vergelijking maken wat we publiceren op basis van het archief' terug komt. Ik hoop dat dit vanuit jullie kant goed onderbouwt kan worden zonder dat de gemiddelde tweaker daar zelf uren aan moet spenderen om er achter te komen of hij het waard vind om plus te overwegen.
Zoals ik eerder zei: als jullie deze data niet willen delen (of niet hebben) zeg dat dan gewoon, dan hoeven we er verder ook niet over te discussiëren. Ik denk echter dat een degelijke analyse een kritiek onderdeel is van deze 'beta' en nuttig kan zijn voor de tweaker om te overwegen of hij Plus het waard vind.dragonhaertt schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:49:
Afsluitend:
Met "testen" denk ik initieel aan een test. Niet een definitieve beslissing. Dus nee, dat is zeker niet expliciet genoeg.
Daarnaast steunen de cijfers die je eerder toonde ook de onderbouwingen niet. Zou er een meer uitgebreide analyse gedeeld kunnen worden?
Dit is nu de 4e keer dat ik deze vragen aanhaal, en hierna geef ik het op. Ik heb geen zin om elke keer mijn eigen posts te quoten en de redenatie en context van de vragen uit te typen. Het is nogal frustrerend om telkens gedeeltelijk of helemaal geen antwoord op een deel van de post te krijgen.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.