Diverse Premium artikelen gelezen het zijn mooie samenvattingen die info is elders ook te lezen of de info die wist ik al.
Tweakers Premium een beta test van 3 maanden. Er is nogal feedback binnen 1 week dus blijven we echt nog bijna 3 maanden vergaan en gaan we naar deeltje 2, 3 en 4? Zo ja wat denken jullie nog de komende maanden aan info te winnen?
Zoals sommige zeggen die paywall komt er ook al roept de community nee. Ik ben bang hier kan zelfs Tweakers niets aan doen (hoe hard ze ook nee roepen) hogerhand drukt dit er gewoon door. Wie betaald bepaald.
Zoals vele aangeven. Sommige reacties zijn zeer goede aanvullingen op het artikel. Je moet niet willen dan die reacties er niet zijn omdat die mensen dan geen Premium hebben. Kwaliteit gaat achteruit.
Er zijn tal van alternatieve ideeën aangedragen ik hoop dat ernaar gekeken word.
Design dat Premium logo naast artikel titel ik weet het niet, het ziet er gewoon niet uit om naar te kijken.
Ik hoop dat jullie nog op tijd zijn om het allemaal 'te repareren'. Ik zie dat sommige leden het abbo al hebben gezegd, niet gaan verlengen.
Nu weet ik niet wat meer opgeleverd maar als ik hier en daar artikelen niet kan lezen die premium zijn links om of rechts om die info is elders toch gratis te krijgen. Dus ik betaal niet mee, als ik abbo ook nog opzeg en vele andere zo doen, wat levert er onderaan de streep dan het meeste op?
Nu zal het misschien offtopic gaan maar hoe in hoeverre word de community nog serieus genomen? Ik heb het idee dat Tweakers steeds verder kapot word gemaakt.
Ik ben al langer lid dan je in mijn profiel kan zien. Had ergens met samenvoegen account FP en Forum nog account maar opnieuw aangemaakt. Dus kom al best lang hier.
Ik ben al jaren Hero abbonee, waarom? Tweakers reclame vrij bezoeken. Echter Tweakers gaat mij reclame geven, ze verhuizen de video's van StreamOne naar YouTube. Ja ik snap jullie stap hoor, handiger in onderhoud en via YT meer bezoek bereik. Waarschijnlijk hierdoor sommige video artikelen zijn de video's niet meer beschikbaar.
Ik betaal voor geen reclame en krijg toch reclame.
Als ik hier lees 2019 zou YT komen dat wij dus geen reclame zien. Het is bijna 2021 ga ik nog ooit reclame vrij filmpjes op kunnen kijken op Tweakers? Ik snap jullie zijn afhankelijk van YT maar hoe staat het ermee? Ik persoonlijk als klant ben erop achteruit gegaan.
Bloggers van Tweakers. Al jaren roept de community dat tweakblogs antiek is en zien graag vernieuwing. Klopt. Meer voor een lolletje gemaakt heel lang geleden. In een rondleiding heb ik toen gehoord omdat men ook al vroeg wanneer de update er zou komen dat blogs 'nooit' een update zou krijgen. Los van de oude code jullie zetten in op waar geld word gemaakt. Daarom word PW regelmatig geoptimaliseerd. Dat zou allemaal best maar denk een stap verder/groter. Maak Tweakblogs nu is net zo lekker als de rest van de website / integreer het beter. Die artikelen generen wellicht meer kliks, die kliks klikken door naar PW op elders op de website. Dit kan nu niet echt omdat tweakblogs iets los is. blogs zijn dood aan het gaan / al dood. Zonde. Mooie middelvinger naar de community. Weer een achteruitgang.
community manager sorry dat ik het zeg maar sinds het vertrek van zeef is het hier ook op dat gebied achteruit gegaan. Zeef gaat weg, het einde van Tweakers Express, toeval??? Nu zal vast zeef niet alleen gefixt hebben maar meerdere mensen, jammer is het wel dat het er niet meer is, uiteraard dit jaar had het sowieso niet gekund. Ginz word de nieuwe CM die is iets minder aanwezig dan zeef, kan.... moonsugar zoals andere ook al hebben gezegd 'schittert door afwezigheid'. Dat is mijn gevoel ook de cm is voor mijn gevoel totaal onzichtbaar geworden. Sorry dat ik het zeg Zeef was overal meer aanwezig. Ook hier weer een achteruitgang.
Gelukkig word er af en toe toch naar de community geluisterd. Kan er eigenlijk maar een hele mooie uitlichten. Zo was een van de eerste filmpjes een product te zien vol vingerafdrukken op het product (hihi dit kan echt niet) die tips zijn opgepakt en de filmpjes daarna zijn vingerafdruk vrij.
Als ik naar het bovenstaande kijk zie ik dit in veel bedrijven ook gebeuren het is bijna 1 op 1 met Tweakers voor mijn gevoel.
Bedrijf is zelfstandig, word overgenomen. Er worden word gevraagd om raad, we dragen A aan er word B gekozen, mensen gaan er minder zin in krijgen. We gaan dit en dat doen jaren verder nog geen stap verder. Er gaan wat mensen weg, mensen die er al zitten kunnen niet doorgroeien / willen niet meer doorgroeien sfeer is minder dan eerst. Extern komt er iemand die totaal geen feeling heeft met het bedrijf en past totaal niet in de club die zit alleen maar in meetings totaal niet aanwezig in het bedrijf en tussen de mensen.