[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2020) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 30.584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 20:05
ebis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:06:
Toch weer mooi 225 euro korting te pakken voor het komende jaar door aansluiting bij Ziggo aan te vragen. Vanochtend hing de afdeling behoud van KPN al aan de lijn en bood zonder gezeur 25 euro korting per maand aan voor 9 maanden.

[Afbeelding]
hoe? Je vraagt aan bij Ziggo en KPN weet dat door nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
datadevil schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:09:
[...]

hoe? Je vraagt aan bij Ziggo en KPN weet dat door nummerbehoud?
Ik heb bij Ziggo aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstapservice. Ziggo neemt dan contact op met KPN om het lopende abonnement op te zeggen. De Ziggo aanvraag kan je binnen 14 dagen kosteloos annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
ebis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:11:
[...]

Ik heb bij Ziggo aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstapservice. Ziggo neemt dan contact op met KPN om het lopende abonnement op te zeggen. De Ziggo aanvraag kan je binnen 14 dagen kosteloos annuleren.
goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-05 22:58
Telefonisch contact opgenomen met kpn aangegeven dat ik abonnement wilde beëindigen wegens elders goedkoper. Toen direct 6mnd €15,- korting gekregen. Ben hiermee akkoord gegaan. toch weer 90€ bespaard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Even een korte chat aanpassing gedaan. Had geen zin om lang aan de chat/telefoon te zitten, dus meteen maar geaccepteerd:

100/100 + tv + opnemen + telefoon
3 maanden €10 korting
6 maanden pluspakket 7 euro korting
3 maanden opnemen 5 euro korting
hussel entertainment 5 euro korting permanent (was al)

Korting komt dus totaal ook op bijna 90 euro.

(en ik heb nog een andere dienst afgeschaft, wat weer 10 euro minder is per maand, dus totaal nu 210 euro minder komend jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:46

OMD

Waarschijnlijk echt een vraag om te lachen... Hoe vind ik die chat haha. Ik kom alleen maar bij een FaQ of mag naar een forum. :X

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
OMD schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:48:
Waarschijnlijk echt een vraag om te lachen... Hoe vind ik die chat haha. Ik kom alleen maar bij een FaQ of mag naar een forum. :X
Gunner in "[Black Friday week] KPN Thuis & Mobiel (2020)" :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:46

OMD

Ik heb net hele topic zitten doorspitten voordat ik deze domme vraag ging stellen... Heb ik er nog overheen gelezen ook. Shame on me |:(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Orangelights23 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:02:
[...]

Ik heb hetzelfde gekregen voor 100/100 glasvezel. Alleen mijn maandprijzen liggen iets lager, ik betaalde altijd al 47,50 per maand zonder korting. Voor komende periode betaal ik 6 maanden 35 euro (12,50 eraf) en 6 maanden 47,50. Geen idee waarom het bij jou twee euro duurder is.
Is vanwege vaste telefonie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Laatst online: 01-06 12:22

Chris van der G

Tailchakra

Hoe krijgen jullie als bestaande klanten zulke deals?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJeeYf4iuhA5NAMe1Rcfzir8_Uw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9uIaENknG3sdQngl6qCHcZTI.png?f=user_large

Ik moet het hiermee doen. Eerst bellen en dan chatten werkt ook niet meer zoals vorig jaar. Het eerste wat hij vroeg toen ik wilde verlengen was "Ben je blij met onze dienstverlening?".

[ Voor 12% gewijzigd door Chris van der G op 27-11-2020 12:07 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Caelorum schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:57:
[...]

Dit is ook de reden waarom ik het dit jaar niet eens probeer. Mijn contract loopt nog en ik kan dus niet (goedkoop) weg. Er is dus geen enkel risico voor KPN om mij geen korting te geven.
Mijn contract loopt nog tot 12 december 2020. Dus laat je niet gek maken.

Gisteren nog gebeld en gevraagd hoe het nou zit met die verschillende kortingen. Medewerker gaf aan dat de medewerkers binnen de door de leiding afgegeven bandbreedte kortingen mogen weggeven. De ene geeft 3 maanden en de andere 6 maanden. Hangt waarschijnlijk van je eigen toon/reden van opzegging in combinatie met medewerker af.

Heb zelf 6 maanden korting gekregen en videoland gratis voor 3 maanden. Mobiel unlimited verlengt voor 21.50. Vooral die laatste is aardig omdat ik nu 22 euro betaal voor 50gb (die ik ook nooit op krijg).

Tijdens het bellen ingesproken dat ik mijn internet wil opzeggen. Kwam gelijk bij de juiste afdeling. had maandag ook al gebeld maar wilde zelf nog videoland naast de korting en gaf de medewerker aan andere dag terug te bellen en dat deed ik dus gisteren. Ging allemaal zonder poespas.

[ Voor 12% gewijzigd door B-Bandit op 27-11-2020 12:08 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulMi
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:22
Het blijft erg irritant, je moet net geluk hebben en de juiste medewerker treffen. Ik regel het abo voor mij en mijn ouders. Ik had geluk, werd meteen doorverwezen via de chat en binnen 5 minuten had ik mooie aanbieding voor alleen internet 200/200 abo 9 maanden 15 euro korting. Dus de eerste 9 maanden voor 35 euro en daarna 50 euro. Aan het einde van de chat alvast aangegeven tot volgend jaar :-)

Na het succes, ook voor mijn ouders geprobeerd. Nu al 2 keer. Die nemen naast het internet thuis ook tv af en vaste telefoon. In eerste instantie kwam ik niet eens voorbij de eerste chat medewerker en bleef alleen maar 3 maanden een gratis tv pakket aanbieden.
Tweede keer wel wat verder en 6 maanden een korting van 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

BulMi schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:09:
Het blijft erg irritant, je moet net geluk hebben en de juiste medewerker treffen. Ik regel het abo voor mij en mijn ouders. Ik had geluk, werd meteen doorverwezen via de chat en binnen 5 minuten had ik mooie aanbieding voor alleen internet 200/200 abo 9 maanden 15 euro korting. Dus de eerste 9 maanden voor 35 euro en daarna 50 euro. Aan het einde van de chat alvast aangegeven tot volgend jaar :-)

Na het succes, ook voor mijn ouders geprobeerd. Nu al 2 keer. Die nemen naast het internet thuis ook tv af en vaste telefoon. In eerste instantie kwam ik niet eens voorbij de eerste chat medewerker en bleef alleen maar 3 maanden een gratis tv pakket aanbieden.
Tweede keer wel wat verder en 6 maanden een korting van 15 euro.
Bij mij lijken ze mij constant te "onthouden"? Hoezo kan jij de tweede keer wel iets :thinking:

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulMi
  • Laatst online: 10:22
Chris van der G schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:10:
[...]

Bij mij lijken ze mij constant te "onthouden"? Hoezo kan jij de tweede keer wel iets :thinking:
Ik ben met zelfde tekst begonnen, dat mijn jaartermijn is afgelopen en ik graag een goede aanbieding wil omdat ik op tweakers lees dat iedereen goede aanbiedingen krijg.
Die eerste wilde echt niks, zelfs bijgehaald dat "mijn zoon" wel 9 maanden 15 euro korting kreeg.
Bij tweede keer werd ik meteen doorverbonden en was er zo een aanbieding zo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Chris van der G schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:07:

[Afbeelding]

Ik moet het hiermee doen. Eerst bellen en dan chatten werkt ook niet meer zoals vorig jaar. Het eerste wat hij vroeg toen ik wilde verlengen was "Ben je blij met onze dienstverlening?".
Heeft dus ook met de medewerker te maken blijkbaar. Of zoals eerder gepost aanmelden bij ziggo en wachten op het belletje en daarna ziggo weer annuleren. Voor mij teveel werk dus ik heb net het volgende via chat geregeld:

Hussel Internet 500 Mbit (55 euro)
Pluspakket (6,99)
Interactieve TV (10 euro)
Spotify (14,99)
86,98 49,99 euro eerste 6 maanden, dus 221 euro verschil eerste zes maanden. Daarna verlaag ik internet weer en zeg ik het pluspakket waarschijnlijk weer op :). Kan vast betere deal krijgen bij KPN maar vind het prima zo.

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 27-11-2020 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:26
Ook ik kan zeggen dat het beter is om te bellen dan te chatten!
Mijn pakket: 100 mbits / fox / 1 tv / 5 euro entertainment korting (huidige contract loopt tot 26-02-2020).

Eerst aanbod
- 9 maanden 12,50 korting
- 6 maanden gratis Fox

Komt dan neer op:
6 mnd 30
9 mnd 42,99
9+ 55 euro

Meneer, op Tweakers heb ik gelezen dat 20 euro korting ook mogelijk is. "Nou meneer, dan mag u Tweakers bedanken! 20 euro korting is inderdaad mogelijk en ook direct het maximale wat ik mag geven"
- 9 maanden 20 korting
- 6 mnd gratis Fox

6 mnd 22,50
9 mnd 35,50
12 mnd 55,00

Succes allen!

[ Voor 15% gewijzigd door DieBrave op 27-11-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Chris van der G schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:07:

[Afbeelding]

Heb je een nog lopend contract of is deze al afgelopen. Maakt ook een verschil.
Toen ik datzelfde standaard aanbod kreeg zei ik ook dat ik meer verwacht omdat mijn contract maandag afloopt. Toen direct doorgezet naar iemand anders.

En wat We Are Borg zegt, Heeft inderdaad ook te maken met wie je spreekt. Gewoon nog eens opnieuw proberen en hopen dat je een andere medewerker treft.

[ Voor 8% gewijzigd door hebbiedude op 27-11-2020 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Via de chat gaf de dame net aan dat ze een sheet hebben met acties bestaande klanten. Ze kon geen korting geven alleen de gratis zenderpakketten.

[ Voor 26% gewijzigd door Bjorn180179 op 27-11-2020 12:20 ]

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

hebbiedude schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:16:
[...]

Heb je een nog lopend contract of is deze al afgelopen. Maakt ook een verschil.
Toen ik datzelfde standaard aanbod kreeg zei ik ook dat ik meer verwacht omdat mijn contract maandag afloopt. Toen direct doorgezet naar iemand anders.
Mijn contract loopt nog 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
Bij mij is in de chat ook helemaal niets mogelijk anders dan die 3 maanden... vervolgens doorverbonden richting opzeggen uiteindelijk... ik sta nu in de wachtrij en zal wel zien wat het daar wordt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 19:17
Ik kreeg nu 6 mnd € 25 korting, maar kon nu niet doorgevoerd worden ivm itv ontvanger swap. Ze gafaan dat zij geen 9 mnd kon geven en ook niet wist wie de 'expert' was waarbij dat wel mogelijk zou zijn.
Moet volgende week terug bellen, dan probeer ik het gewoon nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
Dezelfde situatie dus als bij mij. Gewoon nog eens proberen via chat en/of via telefonisch met afdeling opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobodie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:52
Vanochtend gebeld:

Abbo 1:
Was internet en TV
Nu: Hussel 100Mbit + 1 tv + telefonie
Kreeg 9 maanden 17,50 euro korting. (12,50 op internet, 5 euro op tv)

Abbo 2: Hussel 100Mbit + 2 tv + spotify
Kreeg 9 maanden 17,50 euro korting. (12,50 op internet, 5 euro op tv)

Niet slecht voor 1 telefoontje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

BulMi schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:13:
[...]

Ik ben met zelfde tekst begonnen, dat mijn jaartermijn is afgelopen en ik graag een goede aanbieding wil omdat ik op tweakers lees dat iedereen goede aanbiedingen krijg.
Die eerste wilde echt niks, zelfs bijgehaald dat "mijn zoon" wel 9 maanden 15 euro korting kreeg.
Bij tweede keer werd ik meteen doorverbonden en was er zo een aanbieding zo gemaakt.
Doorverbinden is mij nu ook gelukt, sta alleen al 20 minuten in de wachtrij daar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:17
Ik werd vrijwel direct geholpen, echter ligt het "systeem" eruit.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Bjorn180179 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:17:
Via de chat gaf de dame net aan dat ze een sheet hebben met acties bestaande klanten. Ze kon geen korting geven alleen de gratis zenderpakketten.
Dit is wat ze opgedragen krijgen. Sommige medewerkers durven verder te gaan maar uiteraard moeten deze zich ook kunnen verdedigen bij hun teamleider / baas. Zo krijgen sommige medewerkers 9 maanden flinke korting of een "gratis" Sonos One, terwijl andere afgescheept worden met 3 maanden korting.

Het is een beetje de goede medewerker op de goede tijd treffen.

3 maanden gratis als de klant de optie niet actief heeft:
1. Pluspakket
2. FOX Sports
3. Ziggo Sport Totaal
4. Duits
5. Hindi
6. Turks
7. Opnemen pakket
8. Sneller internet 100/10 Mbit/s
9. Sneller internet 100/100 Mbit/s
10. Sneller internet 200/200 Mbit/s
11. Sneller internet 500/500 Mbit/s
12. KPN Veilig (10 extra licenties bovenop 2 gratis licenties)

Mocht je vorig jaar gebruik hebben gemaakt van een Black Friday aanbod dan ontvang je de volgende diensten 6 maanden gratis:
1. FOX Sports
2. Ziggo Sport Totaal
3. Pluspakket

[ Voor 9% gewijzigd door robcoenen op 27-11-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
robcoenen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:01:
[...]

Dit is wat ze opgedragen krijgen. Sommige medewerkers durven verder te gaan maar uiteraard moeten deze zich ook kunnen verdedigen bij hun teamleider / baas.

1. Pluspakket
2. FOX Sports
3. Ziggo Sport Totaal
4. Duits
5. Hindi
6. Turks
7. Opnemen pakket

Mocht je vorig jaar gebruik hebben gemaakt van een Black Friday aanbod dan ontvang je de volgende diensten 6 maanden gratis:
1. FOX Sports
2. Ziggo Sport Totaal
3. Pluspakket
Hoe ben je hier achter gekomen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-02 13:06
willemvdvliet schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:59:
Ik werd vrijwel direct geholpen, echter ligt het "systeem" eruit.... :(
Ik sta volgens mij nu al 20 minuten te kijken naar een scherm met de tekst:(na eerst 20 minuten te hebebn gewacht omdat er 9 voor me waren)

"Je wordt verbonden met een medewerker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Laatst online: 30-05 21:38
Caelorum schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:57:
[...]

Dit is ook de reden waarom ik het dit jaar niet eens probeer. Mijn contract loopt nog en ik kan dus niet (goedkoop) weg. Er is dus geen enkel risico voor KPN om mij geen korting te geven.
In de afgelopen twee jaar was dat geen probleem. Ze kunnen zelf ook wel inzien dat ik nu mogelijk over 1,5 week tóch weg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:02:
[...]

Hoe ben je hier achter gekomen? B)
Soms laten de KPN medewerkers wel eens wat los :9
Ook die zullen redelijk gefrustreerd worden van al die mensen die (terecht) vragen naar een aanbieding als vaste klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:36

menonv

Beunhazerij?

Hier ook net gebeld voor twee abbonementen.

500/500 Gehusseld internet glas
9 maanden korting 10 Euro

Interactieve TV 2 kastjes + opnemen pakket
9 maanden korting 5 Euro

Normale prijs : 70 euro per maand.
Gereduceerd nu dus 9 maanden : 55 euro per maand, daarna 3 maanden weer 70 euro.
Korting : 135 euro op jaar.

Op de vraag of het ook 20 euro korting kon zijn elke maand, kreeg ik als antwoord "gaat niet, die optie staat hier niet tussen, dat veranderd continue". Ik heb n uur in de wacht gehangen. :z

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:41
Wie weet hoe ik hiervoor korting kan krijgen?

Een maand terug naar 100/100 glasvezel + TV standaard overgestapt naar KPN vanuit Ziggo, was een prima aanbod (eerste 3 maanden 47,50 korting op internet en 10,- korting op TV, +pakket gratis), maar had achteraf toch wel de Sonos of Sony 1000 WH-1000XM3 willen hebben + wat korting.

Mobiel wilde ik ook direct mee overstappen, maar daar heb ik mee gewacht tot nu. Bij VF heb ik nu Red Essential (10+10GB en onbeperkt bellen voor € 17,- p/m). Aangezien mn HTC nog prima werkt wil ik voorlopig alleen sim-only, maar verder dan 15GB en 150 minuten voor € 22,50 kom ik niet, en dan is unlimited data slechts € 2,50 meer. Dat scheelt dus ruim € 5,- en bij KPN krijg ik minder.

Heeft het zin om te bellen met KPN voor een beter aanbod of is dat met sim-only nutteloos? Kan ik elders wel meer korting krijgen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Het is gelukt! 12,50 korting op internet en 5 euro korting op televisie voor 9 maanden. Mijn "wapen" was die ene vrolijke klant tussen alle chagrijnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Omnivore schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:11:

Een maand terug naar 100/100 glasvezel + TV standaard overgestapt naar KPN vanuit Ziggo
Dit lijkt mij een gevalletje 'jammer maar helaas'. Of heb je nog ergens een optie om op te zeggen omdat het erg recent is?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
pven schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:16:
[...]

Dit lijkt mij een gevalletje 'jammer maar helaas'. Of heb je nog ergens een optie om op te zeggen omdat het erg recent is?
Nee kan er niet meer op terugkomen want is van 5 weken terug. Het gaat me ook niet om thuis maar om mobiel, ik vind € 22,50 voor 15GB en 150 min (1 jr) teveel en wil daar wat vanaf hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 11:00
B-Bandit schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:07:
[...]
Mijn contract loopt nog tot 12 december 2020. Dus laat je niet gek maken.
[...]
Misschien dat ik nog een poging waag, maar ik heb nog 6 maanden. Zit zelfs nog voor een deel in een kortingsperiode. Kan mij dus goed voorstellen als ze aangeven dat er niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Caelorum schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:26:
[...]

Misschien dat ik nog een poging waag, maar ik heb nog 6 maanden. Zit zelfs nog voor een deel in een kortingsperiode. Kan mij dus goed voorstellen als ze aangeven dat er niets is.
Ah, ok dat is wel erg lang ja. Denk dat het wel enigszins in de buurt moet komen. En lukt het niet, dan zou ik niet settelen voor een magere korting maar gewoon je contract laten aflopen en vanaf volgend jaar op Black Friday jaarlijks verlengen. Dan verleng je altijd rond deze periode :) doe ik nu ook al 3 jaar op een rij.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 11:00
B-Bandit schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:31:
[...]
Ah, ok dat is wel erg lang ja. Denk dat het wel enigszins in de buurt moet komen. En lukt het niet, dan zou ik niet settelen voor een magere korting maar gewoon je contract laten aflopen en vanaf volgend jaar op Black Friday jaarlijks verlengen. Dan verleng je altijd rond deze periode :) doe ik nu ook al 3 jaar op een rij.
haha ja. Alleen dit kwam toevallig zo uit met een andere korting die er was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 12:55
Enig idee of je korting ook kunt krijgen me behouden van voormalig Telfort (TFT) abonnementen? Ik ben een beetje huiverig dat ze me overzetten als ik ga bellen naar KPN waardoor na actie maanden naar veel hogere prijs gaat bij KPN.

Ik heb Telfort Thuis (50/5 glas + gratis Plus pakket) 46,13 p/mnd (normale prijs) + Telfort mobiel (door combi voordeel dubbele data) 13,50 p/mnd (normale prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
funrider schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:46:
Enig idee of je korting ook kunt krijgen me behouden van voormalig Telfort (TFT) abonnementen?
Dat gaat niet gebeuren. Je zult moeten overstappen naar de nieuwe Hussel abonnementen.
Of je switcht of je blijft op je oude abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
nog 1 keer geprobeerd telefonisch en hoewel mijn contract al vorig jaar afgelopen is is er niks mogelijk los van wat slappe tv pakket aanbiedingen.
Wellicht denken ze dat ik met nog 3 mobiele abonnementen waarvan 2 nog een aardige tijd ik niet zo snel wegga, en daar hebben ze ook wel gelijk in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 12:55
hebbiedude schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:52:
[...]

Dat gaat niet gebeuren. Je zult moeten overstappen naar de nieuwe Hussel abonnementen.
Of je switcht of je blijft op je oude abonnement.
Dan blijf ik nog even waar ik zit in de hoop dat de oude TFT prijzen nog even blijven wat ze zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:50
funrider schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:46:
Enig idee of je korting ook kunt krijgen me behouden van voormalig Telfort (TFT) abonnementen? Ik ben een beetje huiverig dat ze me overzetten als ik ga bellen naar KPN pakket waardoor na actie maanden naar veel hogere prijs gaat bij KPN.

Ik heb Telfort Thuis (50/5 glas + gratis Plus pakket) 46,13 p/mnd (normale prijs) + Telfort mobiel (door combi voordeel dubbele data) 13,50 p/mnd (normale prijs)
Ik zit ook met oud-Telfort abonnementen en hang as-we-type al 32min in de wacht...

Zodra ik iemand gesproken heb, lees je hier mijn resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
datadevil schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:53:
nog 1 keer geprobeerd telefonisch en hoewel mijn contract al vorig jaar afgelopen is is er niks mogelijk los van wat slappe tv pakket aanbiedingen.
Wellicht denken ze dat ik met nog 3 mobiele abonnementen waarvan 2 nog een aardige tijd ik niet zo snel wegga, en daar hebben ze ook wel gelijk in..
Hier een beetje dezelfde situatie en via chat alleen tv pakket aanbieding gekregen, ga straks toch maar even bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:47
Kijk, de korting geldt voor nieuwe leden, punt. Niet voor bestaande klanten. Dan vindt ik het argument, ja, maar bij tweakers lees ik dit en dat, niet erg handig eerlijk gezegd.

Het beste resultaat krijg je door gewoon gelijk te zeggen, ik wil opzeggen, want ik heb bij …. een beter aanbod gezien.

Of... ik heb een keer gelijk via een provider de boel laten opzeggen, en waarempel, binnen 2 dagen bellen ze zelf terug van waarom, en je bent al zolang lid en etc... En dan valt er altijd wat te regelen.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 10:50
Zo, 1:09uur aan de lijn gehangen, waarvan een goed half uur in de wacht en dit is mijn resultaat:
Ik betaalde voor mijn Telfort Thuis 100/100 en Telfort 4GB/400min samen iets van € 70,-/maand

Nu ga ik naar:
Hussel 100/100 + 2 TV ontvangers + vaste telefoon
6 maand € 47,-
6 maand Plus pakket
6 maand Fox Sport

Na die 6 maand betaal ik € 64,50

Mobiel:
2GB + 2Gb (actie) + onbeperkt bellen/sms
€ 15,-

Daarbij een omruil van mijn EB v8 naar de Box v12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
Omnivore schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:11:

Een maand terug naar 100/100 glasvezel + TV standaard overgestapt naar KPN vanuit Ziggo, was een prima aanbod (eerste 3 maanden 47,50 korting op internet en 10,- korting op TV, +pakket gratis), maar had achteraf toch wel de Sonos of Sony 1000 WH-1000XM3 willen hebben + wat korting.

Mobiel wilde ik ook direct mee overstappen, maar daar heb ik mee gewacht tot nu. Bij VF heb ik nu Red Essential (10+10GB en onbeperkt bellen voor € 17,- p/m). Aangezien mn HTC nog prima werkt wil ik voorlopig alleen sim-only, maar verder dan 15GB en 150 minuten voor € 22,50 kom ik niet, en dan is unlimited data slechts € 2,50 meer. Dat scheelt dus ruim € 5,- en bij KPN krijg ik minder.

Heeft het zin om te bellen met KPN voor een beter aanbod of is dat met sim-only nutteloos? Kan ik elders wel meer korting krijgen?
Toch maar eens gebeld, meer dan activatiekosten eraf voor € 25 was echt niet mogelijk zei de medewerker. Voorlopig maar mee ingestemd. Voordeel is nu wel dat mn TV+internet abonnement nu € 5 'entertainment' korting krijgt, dus dat scheelt ook weer € 60 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 10:59
Kom ik net eindelijk uit de wachtrij, telefoon gaat over, gaat over, gaat over...

"Welkom bij de Lebara berichtenservice. Laat een bericht achter, na de piep"

WTF 8)7

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorbit
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
Na ruim een uur aan de telefoon (lange wachtrij), heb ik de volgende aanbieding gehad.

20,- actiekorting 9 mnd
5,- Hussel entertainmentvoordeel
7,50 Ziggosport 3 mnd korting
6,99 Pluspakket 6mnd korting
5,- Interactieve TV korting 9 mnd

kosten per jaar zonder korting 84,47 x 12 = 1013,-
Kosten per jaar met korting 721,-

Dus toch mooi 292,- euro korting.

Ik kwam van een 'oud' KPN Compleet pakket af. Uiteindelijk is mijn overstap op jaarbasis goedkoper dan mijn vorige bedrag.

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
robcoenen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:01:
[...]

Dit is wat ze opgedragen krijgen. Sommige medewerkers durven verder te gaan maar uiteraard moeten deze zich ook kunnen verdedigen bij hun teamleider / baas. Zo krijgen sommige medewerkers 9 maanden flinke korting of een "gratis" Sonos One, terwijl andere afgescheept worden met 3 maanden korting.

Het is een beetje de goede medewerker op de goede tijd treffen.

1. Pluspakket
2. FOX Sports
3. Ziggo Sport Totaal
4. Duits
5. Hindi
6. Turks
7. Opnemen pakket

1. FOX Sports
2. Ziggo Sport Totaal
3. Pluspakket
ah dat verklaart wel waarom nieuwe klanten 1000Mbit kunnen krijgen voor hetzelfde bedrag eerste zes maanden, en ik “slechts” 500Mbit.

Kan wel langer dan die drie maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-02 12:03
sh4dow schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:03:
Zojuist eerst gebeld en daarna nog een poging gedaan via de chat. Maar er is geen beginnen aan, het enige wat ze me kunnen bieden is een zenderpakket of tijdelijk hogere internetsnelheid.

Mijn voormalige Telfort abonnement loopt over 2,5 week af.. Toch maar eens rondkijken dan :).
Heb je er nog iets van kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Hier zojuist 6 maanden lang 20 euro korting gekregen.

Ik heb nu:
Hussel 200/200
ITv pakket

Wachttijd was 37 minuten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
ginod schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:04:
Kijk, de korting geldt voor nieuwe leden, punt. Niet voor bestaande klanten. Dan vindt ik het argument, ja, maar bij tweakers lees ik dit en dat, niet erg handig eerlijk gezegd.

Het beste resultaat krijg je door gewoon gelijk te zeggen, ik wil opzeggen, want ik heb bij …. een beter aanbod gezien.

Of... ik heb een keer gelijk via een provider de boel laten opzeggen, en waarempel, binnen 2 dagen bellen ze zelf terug van waarom, en je bent al zolang lid en etc... En dan valt er altijd wat te regelen.
Klopt ik heb nog nooit verwezen naar fora of Tweakers of whatever...vind dat een beetje rare ingang van het gesprek ook.

Geef vaak gewoon aan dat ik mijn abonnement weer wil verlengen en heb begrepen dat er nu mogelijkheden zijn.

Overigens, 'vroegah' kon je dit grapje bij KPN altijd uithalen, ook als het geen black friday is. Nu hebben ze het een beetje geconcentreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-02 13:06
Uiteindelijk 9 maanden 17,50 korting
en de laatste 3 maanden nog 5 euro korting.

(van kpn compleet naar hussel 200/200)

Dit is wel telefonisch gebeurd, 2 keer via de chat kwam ik maximaal op 6 maanden 15 euro korting.

[ Voor 29% gewijzigd door streelder op 27-11-2020 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducatii
Ik heb een voormalig Telfort account met 50 mbs en televisie.

Bij het inspreken heb ik contract opzeggen aangegeven. Hierdoor kom je direct bij klantbehoud/opzeggingen terecht.

Het is, logischerwijs, niet mogelijk om met behoud van Telfort contract korting te krijgen. Ik betaal al een aanzienlijk lager bedrag dan KPN klanten. Gevraagd wat de mogelijkheden waren bij verlengen met Hussel.

Optie 1:
50/50 mbs
1 televisie ontvanger.

10 euro korting per maand voor 6 maanden
1 gratis tv ontvanger

Optie 2:
50/50 mbs
1 televisie ontvanger

5 euro korting per maand zolang ik klant blijf, omdat ik van Telfort afkom en een lager maandbedrag gewend ben.
1 gratis tv ontvanger

Heeft aangegeven dat dit het hoogste haalbare is i.c.m. met mijn kleine pakket.
Bij grotere pakketten is er meer korting mogelijk.

Uiteindelijk niet genomen omdat ik met mijn voormalig Telfort account nog steeds goedkoper uit ben.

[ Voor 9% gewijzigd door Ducatii op 27-11-2020 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 03:11
Uiteindelijk vandaag eindelijk kunnen verlengen (via de chat), heb mij gelijk laten doorverbinden met opzeggingen. In eerste instantie kreeg ik 6 maanden €15 euro korting op hussel 50 Mbit/s aangeboden en na een herstart van zijn systeem kon hij mij dit alsnog voor 9 maanden aanbieden. Zeer tevreden dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-05 10:05
Ook hier succesvol, van oude Telfort propostie Internet + TV (100 mbit glasvezel) naar Hussel Internet (zonder TV) 500 mbit, eerste zes maanden 20€ korting, daarna 55€/maand.

Is de chat trouwens uitgezet? Het lijkt alsof de button verdwenen is.

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:50
Hier mijn 500 mbit en tv verlengd. Kreeg 6 maanden 20 euro korting op het internet en 6 maanden 5 euro op de tv. Betaal nu 6 maanden lang maar 45 euro voor 500 mbit + 1 tv + Spotify premium, daarna dus 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 15:28

Hokkie

Hello

legofanaten schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:43:
Is de chat trouwens uitgezet? Het lijkt alsof de button verdwenen is.
https://assistent.kpn.com/

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 19:17
Maar hoe krijg je nou die 9 maanden korting er uit gesleept? Heb het gevoel dat HD medewerkers vast houden aan 'niet meer dan 6 maanden mogelijk'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
plofkip schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:46:
Maar hoe krijg je nou die 9 maanden korting er uit gesleept? Heb het gevoel dat HD medewerkers vast houden aan 'niet meer dan 6 maanden mogelijk'...
Samenloop van omstandigheden. Juiste medewerker, je eigen sociale vaardigheden, gunfactor en wellicht samenstelling pakket.
Vraag ook direct om doorverbonden te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sithlord76
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 21:33
De eerste keer kreeg ik iemand die direct vertelde dat er niks mogelijk was ook als ik zou overstappen van oude Telfort naar Hussel. Later via "opzeggen" Kreeg ik een vriendelijke dame die wel behulpzaam was maar volgens het niet meer helder zag want die liep te rommelen. Onder tussen zelf een pakket samen gesteld van uit mijn KPN en verlengen/aanpassen abbo. En volgens de dame moest ik dat maar doen omdat haar dat niet lukte om het zo goedkoop te krijgen. het hielp ook niet dat bij hun het systeem steeds vast liep....zou het soms druk zijn?

Ik had:
Telfort 50/50
extra snelheid naar 100/100
hd ontvanger
opname pakket
bellen
en sinds kort 3 maande fox sports gratis voor €61,12

Nu ga ik over naar:
Hussel 500/500
2x HD ontvanger
gratis opnemen
bellen
3 maanden gratis Fox sports voor €67,00

Ik ga dan wel iets omhoog maar voor nog geen €6,- een extra ontvanger en gratis opnemen en een flinke snelheids verhooging, mag ik niet klagen dacht ik. En volgend jaar dan maar weer eens zien wat er betreft korting af kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 19:45
Toen ik vroeg om de 9 maanden actie, gaf de medewerker aan dat ze een notitie achter mijn naam zet en dat ik bij de volgende keer bellen dat ook niet krijg...

Ze waren pissed vanwge de hoeveelheid belletjes.
Baal daar nu wel flink van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
Sithlord76 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:29:
De eerste keer kreeg ik iemand die direct vertelde dat er niks mogelijk was ook als ik zou overstappen van oude Telfort naar Hussel. Later via "opzeggen" Kreeg ik een vriendelijke dame die wel behulpzaam was maar volgens het niet meer helder zag want die liep te rommelen. Onder tussen zelf een pakket samen gesteld van uit mijn KPN en verlengen/aanpassen abbo. En volgens de dame moest ik dat maar doen omdat haar dat niet lukte om het zo goedkoop te krijgen. het hielp ook niet dat bij hun het systeem steeds vast liep....zou het soms druk zijn?

Ik had:
Telfort 50/50
extra snelheid naar 100/100
hd ontvanger
opname pakket
bellen
en sinds kort 3 maande fox sports gratis voor €61,12

Nu ga ik over naar:
Hussel 500/500
2x HD ontvanger
gratis opnemen
bellen
3 maanden gratis Fox sports voor €67,00

Ik ga dan wel iets omhoog maar voor nog geen €6,- een extra ontvanger en gratis opnemen en een flinke snelheids verhooging, mag ik niet klagen dacht ik. En volgend jaar dan maar weer eens zien wat er betreft korting af kan.
Magere deal, kan beter. Bel gewoon nog een keer en wellicht heb je meer succes bij iemand anders.
dagizmo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:50:
Toen ik vroeg om de 9 maanden actie, gaf de medewerker aan dat ze een notitie achter mijn naam zet en dat ik bij de volgende keer bellen dat ook niet krijg...

Haha, dat is wel heel kinderachtig.

Had ook zo een clown via chat, die het mij heel erg gunde maar niets kon betekenen omdat het simpelweg niet mogelijk was. Waarop ik antwoordde dat ik dan maar mijn geluk via de telefoon zou beproeven. Waarop hij zei, en ik citeer: "ik ga zo de telefoon doen dus misschien krijg je mij wel weer aan de lijn".

De proef op de som genomen en gebeld. Bij inspreken vraag opzeggen contract en je word direct met de juiste persoon verbonden, waarbij direct korting werd geboden. Enigszins druk uitgeoefend en meneer gaf aan dat het geld niet uit zijn eigen zak kwam en dit echt het maximale was. Hij kon mij of 10 euro korting voor 6 maanden geven op 50 mb internet en tv of 5 euro korting per maand voor zolang ik klant bleef, dus permanent, en gratis tweede tv ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
Ik merkte wel dat ze mij een beetje zat werden na de 5de keer bellen, want hij begon erover dat ik vandaag ook al contact gehad had. Op een gegeven moment geven ze gewoon korting om van je af te zijn. Aanhouder wint. Gaat bij mij ook niet zozeer alleen om het geld, maar ik beleef er plezier aan.

Gewoon net zo lang bellen totdat die krenten de knip loslaten. Blijf wel te allen tijde professioneel en vriendelijk. Ik kan me wel enigszins indenken dat ze gek worden van al die klanten die korting willen scoren. Veel succes.

[ Voor 57% gewijzigd door Ducatii op 27-11-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08-2024
Voorheen:
Hussel internet 50mbit 42,50
Interactieve TV met TV ontvanger 10,00
Videoland pakket 8,99
Netflix 10,99

Het ging niet gemakkelijk en 9 maanden 15 korting kreeg ik er met geen mogelijkheid doorheen.

9 maanden10 euro korting internet
6 maanden 5 euro korting interactieve tv
3 maanden gratis videoland (a 8,99)
6 maanden gratis plus pakket (a 9,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Hier ook telefonisch contact opgenomen. Ingesproken dat ik op wilde zeggen.

Uiteindelijk nog in totaal 6 euro korting gekregen op verlenging van 2 mobiele abonnementen. Bovenop de Black Friday deals. Scheelt mooi 6*24 = 144 EUR over 2 jaar.

1x hussel unlimited internet en bellen
1x hussel 0 GB en onbeperkt bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:35

Mr. Freeze

¡GO!

Zijn al deze kortingen die ik hier voorbij zie komen nu zo bijzonder? Ik bedoel, bijna het hele jaar door zie ik wel zes maanden kortingen op de site van KPN met af en toe een periode van drie maanden. Zelfs de activatiekosten staan er nu nog gewoon bij a 25 euro.

Ja, natuurlijk is de hoofdtelefoon en de Sonos one de echte deal maar die moet je maar net nodig hebben.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-05 19:55
Ik stap zelf vaak elk jaar over. Installatie kost mij max 30 minuten om te switchen van provider a naar b. Dit jaar overweeg ik Youfone (netwerk KPN). 6 maanden voor 26 euro per maand inclusief Fox Sports. Daarna 6 maanden 46 euro. Ga er niet van uit dat KPN (huidige provider) met een aanbieding kan komen welke mij meer voordeel kan bieden dan een overstap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 15:57

The Inquisitor

Greetings weaklings

Wat een flapdrollen zeg. Alleen al voor zo'n onnozele comment zou ik willen overstappen.

ze zijn pissed vanwege de hoeveel belletjes? Eigen schuld toch? Gelijke monniken, gelijke kappen. De ene krijgt hier 9 maanden korting, de andere een magere 3 maanden, en de volgende die belt die krijgt niets. Niet alleen doen ze standaard geen drol voor huidige klanten (dat is al bekend), daarnaast is het weer eens puur geluk wie er een leuke korting uitsleept en wie niet. Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 19:45
Ik heb vanmorgen alsnog 9 maanden korting gekregen. Deze medewerker had de notitie wel in beeld, maar gaf aan dat ze onderling telkens wisselend verschillende rechten krijgen. Daar zal de medewerkster van gisteravond dan van hebben gebaald. Zij had mot met de manager dat de wachttijden te lang werden en dat dit oorzaak is van mensen die 3 a 4x bellen tot de juiste deal gesloten is.

Vanmorgen goed geholpen dus nu tevreden. Maar goed, ze werken dit zelf in de hand door de ene keer iemand minder te bieden dan de andere keer. 1x bellen zou voldoende moeten zijn, ongeacht welke afdeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik vind echt de totale willekeur in de aanbiedingen echt ongelofelijk. Om die reden besloten om over te stappen naar ziggo en dat maar eens te gaan proberen. We zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 20:07
Gisteravond ook eindelijk iemand aan de lijn kunnen krijgen, zeer vriendelijke meneer en heeft mij €20 euro korting kunnen bieden voor 6 maanden (komt neer op €25 tov wat we nu betalen).

Van:
TV, Internet & Bellen Glasvezel
200/200 upgrade
2 tv ontvangers
Opnemen pakket

Naar:
Hussel 200Mbit
2 tv ontvangers
Opnemen pakket

Na de actie zijn de maandelijkse kosten dus ook nog eens €5 minder, ik ben tevreden.

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:55
Ducatii schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:11:

Heb je er nog iets van kunnen maken?
Nope.. ik betaal op dit moment 46,13 per maand voor 50/5mbit en 2 TV ontvangers (oud Telfort).

KPN Hussel is inclusief korting nog steeds duurder op jaarbasis, dus voor nu laat ik het zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:10
mierenfokker schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:43:
Ik vind echt de totale willekeur in de aanbiedingen echt ongelofelijk. Om die reden besloten om over te stappen naar ziggo en dat maar eens te gaan proberen. We zien wel
Helemaal gelijk, ik krijg echt een gevoel alsof ze een vinger naar mijn opsteken en lachen.
Ook gebeld naar KPN en krijg niks, ben commutatief ook niet zo sterk.
Een vaste betrouwbare klant moet maar de hoofdprijs betalen (vanaf 2006 eerste groep interactieve tv via ADSL en ik heb veel stiekem verhogingen gehad die ik daarna weer terug heb moeten laten draaien).
Net overgestapt naar budgetthuis met een mooie korting, ben benieuwd hoe dat gaat en volgend jaar zie ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 07:11
Vandaag loopt mijn internet abonnement af.

Ik heb nu Hussel Internet 50 Mbit/s, maar wil juist upgraden naar 100 Mbit/s en wil ook tv erbij. De actie voor nieuwe klanten is eerste 6 maanden 12,50 euro korting op internet en 6 maanden 10 euro korting op tv.

Is het slim om te zeggen dat ik alleen wil upgraden als ik de korting krijg of kan ik beter opzeggen? Ik vind het ook wel prima om eens over te stappen op Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-06 19:29
Hier de volgende korting weten te bedingen voor.mijn ouders.

6maanden €15 korting op 100mb internet
6 maanden €5 korting op tv

Ouders hebben ook een unlimited abonnement die verlengbaar is en wilde hier graag een abonnement bij van €12.50 zonder data om mb's te kunnen delen.
Miep die ik van de verkoop afdeling aan de lijn had gaf aan dat dit niet bestond en een oud voordeel was. Haar er 100x op gewezen dat dit gewoon op hun site staat. Ze bleef volhouden dat dit niet meer kan. Uiteindelijk opgehangen en de afdeling opzeggen gebeld. 1x raden dit was gewoon mogelijk zoals ook op hun site staat. Zijn ze daar echt zo achterlijk? Welke informatie je krijgt is compleet afhankelijk van welke medewerker je spreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nrg50
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-12-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rL_uBd8PZQoLmp0TRr3Eu2X3sY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lXqob8iib3pfkJcSvnG6uJQV.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb dit vanmiddag gescored. Huidige vorig jaar met BF afgesloten, loopt 15/12 af. Ben er erg blij mee! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg50
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-12-2022
DBreda schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:08:
Vandaag loopt mijn internet abonnement af.

Ik heb nu Hussel Internet 50 Mbit/s, maar wil juist upgraden naar 100 Mbit/s en wil ook tv erbij. De actie voor nieuwe klanten is eerste 6 maanden 12,50 euro korting op internet en 6 maanden 10 euro korting op tv.

Is het slim om te zeggen dat ik alleen wil upgraden als ik de korting krijg of kan ik beter opzeggen? Ik vind het ook wel prima om eens over te stappen op Ziggo.
Ziggo gaat wel via coax in sommige steden. Even checken eerst. Maar idd, bellen en zeggen dat je anders naar Ziggo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:09
Ricktachtig schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:04:
Ik stap zelf vaak elk jaar over. Installatie kost mij max 30 minuten om te switchen van provider a naar b. Dit jaar overweeg ik Youfone (netwerk KPN). 6 maanden voor 26 euro per maand inclusief Fox Sports. Daarna 6 maanden 46 euro. Ga er niet van uit dat KPN (huidige provider) met een aanbieding kan komen welke mij meer voordeel kan bieden dan een overstap.
zat net ook naar youfone te kijken maar start bij 28€ met glasvezelinternet en tv. Na 6 maanden wordt het 53€. Dat betaal ik nu ook aan KPN dus dan valt de besparing tegen. Hoe kom jij aan jouw bedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-05 19:55
laredo schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:11:
[...]

zat net ook naar youfone te kijken maar start bij 28€ met glasvezelinternet en tv. Na 6 maanden wordt het 53€. Dat betaal ik nu ook aan KPN dus dan valt de besparing tegen. Hoe kom jij aan jouw bedragen?
Ik weet niet of ik wel glasvezel hier heb. Youfone internet 100 en tv standaard incl fox sports komt zelfs op 25 euro per maand de eerste 6 maanden zie ik. Daarna 6 maanden 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
laredo schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:11:
[...]

Daar levert Youfone dan over DSL. Youfone is met glasvezel inderdaad duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
krakendmodem schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:30:
[...]

Daar levert Youfone dan over DSL. Youfone is met glasvezel inderdaad duurder.
ik zie het nu inderdaad. Adres van mijn ouders levert de lagere prijs op. Jammer want het scheelt dan best wat tussen DSL en Glas. Jammer want anders had ik de overstap wel geprobeerd.

Weet iemand of youfone ook bij het standaard tv abo een "kastje" meestuurt of krijg je dan alleen de app om tv te kijken (net als bij Online)?

Ik ga morgen KPN nog maar eens benaderen, 16-12 loopt mijn abo af en vorig jaar met BF verlengd. Nu wilden ze niks voor mij betekenen (chat) maar lees dat bellen beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-06 11:01
Net zoals vorig jaar (Jolly_Jumper in "KPN Black Friday 2019 aanbieding topic"), hier ook aan de chat gezeten voor een verlenging. In eerste instantie een 'lagere' medewerker gesproken, die alleen 3 maanden gratis zender pakketten of 3 maanden gratis sneller internet kon aanbieden. Vriendelijk bedankt en gevraagd of hij geen korting kon aanbieden. Dit kon/mocht hij niet en werd daarom doorverbonden naar een collega (waarschijnlijk van de afdeling retentie) die het een en ander ging nakijken.

Er kwam als eerste bod 47 euro p/m uit in plaats van 64,50 (normale prijs) voor een periode van 6 maanden. Gevraagd of ze er 9 maanden van kon maken. Na kort overleg was dat mogelijk en de deal was gesloten. Deal was niet zo goed als vorig jaar, toen kreeg ik 20 euro korting voor een periode van 9 maanden.

Desondanks toch tevreden en weer bijna 160 euro bespaard door bijna een uur aan de chat te hangen :).

Volgend jaar uiteraard weer :*).

Dit betreft een Hussel 100/10 abo, 2x ITV en 1x telefonie.

[ Voor 7% gewijzigd door Jolly_Jumper op 29-11-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:08
Net ook maar even gebeld. De eerste wilde helemaal nix doen. Wilde me ook niet doorverbinden en dan moest ik maar opnieuw bellen... dat dus gedaan.
De 2e ging druk rekenen maar kwam niet verder dan 3maanden kortingen maar wilde me wel doorzetten.
Uiteindelijk 9maanden korting en overgezet van 100 naar 500.
Ik kwam van Telfort en daar is mijn maandbedrag nu lager dan de prijs waar ik over een jaar op uitkom maar dan bellen we volgend jaar wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Deze chat wordt bewaard ter verbetering van onze service.
Door een fout kan de chat niet starten. Open het chatvenster opnieuw of probeer het later nog eens.

Lol ze hebben het uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:07
Ik heb zojuist nog een chat sessie gehad, soms liep deze wel eens vast ( omdat ik scrollde ) als je dan blijft wachten maakt de chat wel opnieuw de juiste verbinding met de medewerker.

De eerste keer had ik niet voldoende geduld en tweede keer waren er opeens 32 wachten voor mij maar met een 45min chat was het toch geregeld en heb ik de deal van 9 maanden a 20 euro korting mogen ontvangen voor mij als bestaande klant 8)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcapon
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Via de chat de volgende aanbieding kunnen krijgen;
De eerste 3 maanden 61,97, daarna 69,50 , na 6 maanden 74,50 en na 9 maanden wordt het dan hetzelfde als nu.

Betaal nu 89,74. Heb KPN Hussel 100Mbit/s down 10Mbit/s up, Ziggo Sport, Pluspakket, 1 ontvanger & Spotify Family

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Ik dacht ik probeer het nog maar een keer maar helaas bewaren ze alle notities en zit er voor een bestaande klant geen mooie meer aanbieding in. Toch maar eens kijken of overstappen de moeite waard is.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Naar aanleiding van dit topic maar eens een MijnKPN account aangemaakt (zat voorheen bij Telfort en heb nooit een KPN account aangemaakt toen KPN alles over nam).

Ik heb nu een TFT Internet en Interactieve TV abonnement voor 41,13 euro per maand (incl. 7,50 euro korting).

Volgens MijnKPN kan ik nu overstappen naar een Hussel Internet 100 Mbit/s voor 52,50 euro per maand (incl. 5 euro korting zolang mijn abonnement loopt) |:( Dat is dus een tientje duurder, voor minder...

Het gekke is alleen wel, er zit standaard Interactieve TV met een TV-ontvanger bij a 10 euro. Als ik in het keuze menu eronder (bij optie 2 Kies opties) aangeef een Digitenne TV ontvanger te willen (naast een Interactieve TV ontvanger), dan verdwijnt die Interactieve TV ontvanger (a 10 euro) terwijl deze optie nog wel aangevinkt is in de optielijst. In het overzicht is ie wel weer doorgestreept :X Lekker duidelijk weer van KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik kom echt geen steek verder via de chat. Vanavond dan toch maar eens bellen ...

Ik heb er nu eentje die bij zin twee al vraagt of ik op wil zeggen. En 44Mbit is geen treurige snelheid voor ADSL begrijp ik, en dus ook geen korting waard ... 8)7

Echt, vrij kansloos dit. Ziggo wordt steeds interessanter op deze manier.

Dit merk ik inderdaad ook ... echt, grow up KPN!

[ Voor 38% gewijzigd door pven op 30-11-2020 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
Afgelopen vrijdag al gebeld en toen te horen gekregen dat ze niks konden doen omdat de opzegdatum nog in de toekomst lag. Vandaag nog een keer geprobeerd en kreeg een hele vrolijke dame aan de telefoon die zei dat ze het erg druk hadden (maar ik was blijkbaar wel haar eerste Black Friday klant van de dag }:O)
Vandaag lukte het wel om mij de eerste 9 maanden EUR 12,50 korting op TV te bieden en de eerste 6 maanden EUR 5 korting op de TV. In totaal toch weer ruim EUR 140 bespaard en geen gezeur met overstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
siddler schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:39:
Afgelopen vrijdag al gebeld en toen te horen gekregen dat ze niks konden doen omdat de opzegdatum nog in de toekomst lag. Vandaag nog een keer geprobeerd en kreeg een hele vrolijke dame aan de telefoon die zei dat ze het erg druk hadden (maar ik was blijkbaar wel haar eerste Black Friday klant van de dag }:O)
Vandaag lukte het wel om mij de eerste 9 maanden EUR 12,50 korting op TV te bieden en de eerste 6 maanden EUR 5 korting op de TV. In totaal toch weer ruim EUR 140 bespaard en geen gezeur met overstappen :)
Je hebt dus korting los gekregen voor een abonnement welke nog niet verlengbaar was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 10:24

Barrycade

Through the...

BastaRhymez schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:10:
Naar aanleiding van dit topic maar eens een MijnKPN account aangemaakt (zat voorheen bij Telfort en heb nooit een KPN account aangemaakt toen KPN alles over nam).

Ik heb nu een TFT Internet en Interactieve TV abonnement voor 41,13 euro per maand (incl. 7,50 euro korting).

Volgens MijnKPN kan ik nu overstappen naar een Hussel Internet 100 Mbit/s voor 52,50 euro per maand (incl. 5 euro korting zolang mijn abonnement loopt) |:( Dat is dus een tientje duurder, voor minder...

Het gekke is alleen wel, er zit standaard Interactieve TV met een TV-ontvanger bij a 10 euro. Als ik in het keuze menu eronder (bij optie 2 Kies opties) aangeef een Digitenne TV ontvanger te willen (naast een Interactieve TV ontvanger), dan verdwijnt die Interactieve TV ontvanger (a 10 euro) terwijl deze optie nog wel aangevinkt is in de optielijst. In het overzicht is ie wel weer doorgestreept :X Lekker duidelijk weer van KPN...
Ik kom ook van TFT internet en KPN (goh dat had natuurlijk niemand verwacht) is duurder voor hetzelfde. Het is omdat ik een onbeperktbellen optie had die ik niet meer gebruik ik via Hussel maandelijks wel goedkoper uit kan zijn met meer snelheid. Maar als ik hetzelfde setje bij elkaar zou klikken bij KPN dan zou ik 10 euro per maand duurder uit zijn.

En bellen is goed voor als je lage bloeddruk hebt, die is dan super hoog op het eind. 3x moeten bellen (normaal communiceren en doorverbinden is lastig blijkbaar) , uiteindelijk iemand getroffen die op normale toon me begreep, maar me uiteindelijk niets kon bieden. En als je overgaat naar Hussel zit je er wel weer een jaar aan vast.

Oh ja ook nog 3 maanden een tv pakket gratis, maar wel zelf even afmelden want na die 3 maanden betaal je er natuurlijk wel automatisch voor (nee dank je).

Tis dat Ziggo zijn upload zo crappie laag houdt anders was ik wel overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
pven schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:55:
[...]

Je hebt dus korting los gekregen voor een abonnement welke nog niet verlengbaar was?
Ik vond mijn abonnement vrijdag ook al verlengbaar, maar de medewerker (of het systeem) was het daar op dat moment niet mee eens. Mijn abonnement loopt op 8 december af (iets meer dan 1 week vanaf vandaag dus) en dat lijkt mij toch echt wel een redelijke periode om alvast rond te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
Ik zou donderdag terug gebeld worden is ook nog niet gebeurd nu maar even in de chat met ze aan het praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLWildcard
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:17
Na tweede keer contact gezocht te hebben wel doorverbonden naar de "speciale" afdeling. Vervolgens ook nog wat kortingen weten te krijgen, echter bleef er nog steeds en gat over tussen aanbod ziggo en kpn. En besloten om toch maar een keer over te stappen. Kijken hoe de Ziggo/Vodafone bevalt. Kan volgend jaar altijd weer terug naar KPN, tenzij Ziggo bevalt en wel moeite doet voor zijn bestaande klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
Ze komen nu met

6 maand 37.50
daarna 52.50

ik betaal nu 48. Ik ga hier even over nadenken.
Had zelf ook liever een duurder abbo, Maar hier in die complex MIDDEN in het centrum van Apeldoorn kan je niet sneller dan 50mbit internet ontvangen.

Hij gaf zelf ook dit aan:
de telfort klanten hun maandbedrag is lager dan met een verlenging

[ Voor 60% gewijzigd door rwbk op 30-11-2020 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb ik goed begrepen dat ze tm komende vrijdag nog bf-aanbiedingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Black Friday en Cyber Monday zijn weer voorbij en daarmee is er ook een eind gekomen aan dit topic voor dit jaar. Bedankt iedereen voor het posten van de aanbiedingen en hopelijk heeft iedereen een aantal leuke deals gescoord.

Aanbiedingen mogen de rest van het jaar in de juiste topics in Aanbiedingen en Kortingscodes gemeld worden.

Tot volgend jaar!

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.